Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.251 views

Verwijderd

Net mijn Hull-B omgesmolten voor het Reliant Sen Research schip :)

Ik heb net even gekeken in de Org shiplist maar daar staat aleen nog de basis variant.

Kan iemand de varianten toevoegen? :9

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Brandonchat schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:17:
Wat was er nou ook alweer zo belangrijk aan die laatste 5000 starters packages?
Dat het de game, een ship en Squadron 42 heeft?

Hoe gaan ze dat de volgende keer doen dan?
Als ik het goed heb begrepen geeft Squadron 42 dan geen Automatisch toegang meer tot Star Citizen, maar worden het echt losse paketten. Vanaf eind januari dacht ik.

En wat Torrie zegt, Aankopen in euro's worden duurder

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Anthor schreef op donderdag 17 december 2015 @ 00:45:
[...]

Als ik het goed heb begrepen geeft Squadron 42 dan geen Automatisch toegang meer tot Star Citizen, maar worden het echt losse paketten. Vanaf eind januari dacht ik.

En wat Torrie zegt, Aankopen in euro's worden duurder
zie.. dat dacht ik dus ook. Volgens mij zijn dit de laatste packages waar alles bij in zit.

Verwijderd

Topicstarter
Hier nog de uitgebreide Procedural generation video met uitleg

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-12 23:24

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik heb al een tijd een Ship in Star Citizen maar heb er tot deze week maar weinig mee gedaan. Volgens mij had ik de Digital Mercenary - LTI Package gekocht.

Nou zag ik Squadron 42 op de website staan maar wat is dat nou precies? Het lijkt op een singleplayer mission pack. Moet ik deze nog aanschaffen aangezien ik al een Ship Package heb gekocht?

Het staat me niet duidelijk aangegeven, zou het al helemaal raar vinden als je al een package hebt dat je dan alsnog een "Mission Pack" moet kopen in een onvolledige game.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 10:56
Wahloh schreef op donderdag 17 december 2015 @ 01:22:
Ik heb al een tijd een Ship in Star Citizen maar heb er tot deze week maar weinig mee gedaan. Volgens mij had ik de Digital Mercenary - LTI Package gekocht.

Nou zag ik Squadron 42 op de website staan maar wat is dat nou precies? Het lijkt op een singleplayer mission pack. Moet ik deze nog aanschaffen aangezien ik al een Ship Package heb gekocht?

Het staat me niet duidelijk aangegeven, zou het al helemaal raar vinden als je al een package hebt dat je dan alsnog een "Mission Pack" moet kopen in een onvolledige game.
Wat je hebt gekocht is alles wat je nodig hebt/gaat hebben. Squadron 42 krijg je erbij als hij uit komt.

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wahloh schreef op donderdag 17 december 2015 @ 01:22:

Afaik hebben alle oude Packages gewoon SC en Squadron 42 accesss.
Om te checken kan je kijken of er hier: https://robertsspaceindustries.com/account/pledges SC en SQ42 digital download bij de items in je package staan

Je kan Squadron 42 gewoon zien als compleet single player spel, met als bonus dat je je character mee kan nemen naar de Star Citizen universe. Het wordt geen char met stat points, maar sommige keuzes die je maakt of dingen die tijdens missies gebeuren hebben gevolgen voor je in de universe. Zoals contacten die je character wel of niet heeft.

Every Star Citizen player when waiting for 2.0.0 to load :D

En ik zag net twee dingen in mijn hanger, een kerstkrans en bij de P72 zit een poster en een model, dat was toch nog niet zo?

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-12 21:55

The Chosen One

Zie signature!

Hmmmm ik heb nu een Vanguard, Constellation Andromeda, Hull C, Reliant en P-72.
Mijn punt ligt nu rond de Constellation en de Reliant.

Mijn idee was gezien ik nu een Hull-C heb om de Constellation een Aquila te maken voor exploration. Maar nu kan de Reliant dat ook worden.

Het zal wel erg lastig zijn om te zeggen wat echt beter is maar mensen nog tips of ideeën?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
De Reliant fighter en news van versies spreken me niet zo aan... De researcher daarentegen wel. :) Twijfel nu of ik m'n 315p zal upgraden ernaar, hoewel ik ook nog m'n P72 ga upgraden naar een DUR... Het niet krijgen van een kerstbonus maakt het er niet makkelijker op. :+

En het begint nou ook stiekem te kriebelen om weer m'n eigen referral te gebruiken voor een package... :+
The Chosen One schreef op donderdag 17 december 2015 @ 06:32:
Hmmmm ik heb nu een Vanguard, Constellation Andromeda, Hull C, Reliant en P-72.
Mijn punt ligt nu rond de Constellation en de Reliant.

Mijn idee was gezien ik nu een Hull-C heb om de Constellation een Aquila te maken voor exploration. Maar nu kan de Reliant dat ook worden.

Het zal wel erg lastig zijn om te zeggen wat echt beter is maar mensen nog tips of ideeën?
Tja, wil je exploration alleen of met 1 persoon erbij doen, of met een groepje?

[ Voor 42% gewijzigd door siriouz op 17-12-2015 06:33 ]

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Ook niet onbelangrijk, als ik het goed heb begrepen kun je op 2e kerstdag ALLE schepen kopen. Dus zeker in combinatie met de hogere prijzen volgend jaar Is dit wel iets om over na te denken. Kon er alleen niet uit opmaken of er ook nog aanbiedingen zijn die dag of dat het puur de vrije keuze Is?

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Kan iemand STAR-RWDJ-36X9 toevoegen aan de referral lijst? Krijg je toch 5000 credits voor als je je daarmee aanmeld wanneer je de game koopt (?)

• siriouz
Sak3d schreef op donderdag 17 december 2015 @ 07:09:
Kan iemand STAR-RWDJ-36X9 toevoegen aan de referral lijst? Krijg je toch 5000 credits voor als je je daarmee aanmeld wanneer je de game koopt (?)
Hier kan je het zelf doen. ;) http://goo.gl/forms/3UxJPnVhsD

En als iemand jouw referral gebruikt en vervolgens $40 of meer uitgeeft, krijgt diegene 5000 credits (UEC) ja. :)

[ Voor 10% gewijzigd door siriouz op 17-12-2015 07:12 ]

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Dat ging net mis, zal het in een andere browser proberen

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-12 21:54

JanAd

Wind’s howling

intuliegend schreef op donderdag 17 december 2015 @ 06:56:
Ook niet onbelangrijk, als ik het goed heb begrepen kun je op 2e kerstdag ALLE schepen kopen. Dus zeker in combinatie met de hogere prijzen volgend jaar Is dit wel iets om over na te denken. Kon er alleen niet uit opmaken of er ook nog aanbiedingen zijn die dag of dat het puur de vrije keuze Is?
Gelukkig(?) heb ik al teveel geld uitgegeven aan kerstcadeau's... Ik koop niks meer ;)

Maar idd dat weekend kan het wel eens hard gaan >:) (ik had wel begrepen het volledige weekend 26/12-27/12 alles te koop)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
JanAd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:28:
[...]

Gelukkig(?) heb ik al teveel geld uitgegeven aan kerstcadeau's... Ik koop niks meer ;)

Maar idd dat weekend kan het wel eens hard gaan >:) (ik had wel begrepen het volledige weekend 26/12-27/12 alles te koop)
Hah, zei ik ook! Heb inmiddels een Reliant News Van, een extra starter en had nog een starter op een ander account. Die allemaal smelten kom ik uit op 150 euro..bijna genoeg voor een connie? PSPSPSPFFT!

-

• siriouz
Torrie844 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:40:
[...]

Hah, zei ik ook! Heb inmiddels een Reliant News Van, een extra starter en had nog een starter op een ander account. Die allemaal smelten kom ik uit op 150 euro..bijna genoeg voor een connie? PSPSPSPFFT!
Geef wel ff een waarschuwing voor je begint te streamen met je News Van aub... Dan haal ik even de kam door m'n haar. :*)

Wel gemilimeterd haar, maar het gaat om het principe. :9

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Torrie844 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:40:
[...]

Wordt het dan na deze datum tijd om alle schepen te gaan inventariseren voor Gotinc?
Ik ga nu aannemen dat er niet veel meer gaat veranderen aan de aantallen en schepen na deze sale.
Dus kan je al rustig een uitspraak doen over de vloten van Gotinc. :9

Verwijderd

Topicstarter
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:44:
[...]

Wordt het dan na deze datum tijd om alle schepen te gaan inventariseren voor Gotinc?
Ik ga nu aannemen dat er niet veel meer gaat veranderen aan de aantallen en schepen na deze sale.
Ja heb gisteren P72 Archimedes geupgrade naar een Freelancer DUR, verwacht na die prijsstijging echt niks meer te halen. :)

• Torrie844
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:47:
[...]

Ja heb gisteren P72 Archimedes geupgrade naar een Freelancer DUR, verwacht na die prijsstijging echt niks meer te halen. :)
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:44:
[...]

Idem, na +30% aan kosten is het wel klaar. Dus de aankomende dagen goed nadenken over mijn vloot en kijken wat ik nou "precies" wil!

-

• siriouz
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:47:
[...]

Hier precies hetzelfde. Wel zal ik het nog ff bij upgrades moeten houden denk ik, aangezien ik m'n MR en P72 op m'n 2e account pas op de 29e kan giften...

Best lastige beslissing, 315p houden of upgraden naar Researcher... :/ Zeker aangezien er nog zo weinig bekend is over de rework van de 300 series.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Ik moet er nog een upgrade op gooien. Op de P72... dat ding is zo lawaaiig :P , heb 'm dan liever als Freelancer!

Funding staat op 100.750.000, dus de 101.000.000 gaan ze wel halen.

Cogency schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:53:
Wat kan ik met een researcher uitvoering straks in de PU? Wat valt er te researchen?
Research :+

Zegt de post van de Endeavour daar niets over?

[ Voor 65% gewijzigd door Case_C op 17-12-2015 08:54 ]

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Wat kan ik met een researcher uitvoering straks in de PU? Wat valt er te researchen?

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 12:15
Mijn vloot zal wat gaan wijzigen vandaag. Ik wil iig een trade ship, fighter en een large size schip hebben. Dan vind ik het wel best tot SC echt gereleased wordt. Het ontbreekt nu alleen nog aan het laatste.

[ Voor 12% gewijzigd door ReQuiem83 op 17-12-2015 08:55 ]

• siriouz
Cogency schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:53:
Soieso is die geschikt als explorer. Daarnaast is voor zover ik weet over het daadwerkelijke researchen nog weinig bekend.

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
siriouz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:50:
[...]

Best lastige beslissing, 315p houden of upgraden naar Researcher... :/ Zeker aangezien er nog zo weinig bekend is over de rework van de 300 series.
Koop dan de CCU en wacht nog even met het uitvoeren daarvan tot je de nieuwe 315p gezien hebt.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 08:56
Ik zie dat ik mijn avenger stalker er 75$ aan store credit voor terug krijgt. Betekend dit ook dat ik dan dus voor dat geld de Reliant Sen ervoor kan terugkrijgen? Dat klopt toch eigenlijk niet ?

Edit: Ah ship upgrades tellen dus alleen als je je eigen schip nog hebt natuurlijk 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Rann op 17-12-2015 09:04 ]

• siriouz
SNAFU schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:01:
[...]

Koop dan de CCU en wacht nog even met het uitvoeren daarvan tot je de nieuwe 315p gezien hebt.
Fair enough, dan alleen nog besluiten of ik de DUR of de Researcher met LTI wil... Hoewel voor exploration de Researcher zowel de 315p als de DUR eigenlijk overbodig maakt... Pfff, keuzes keuzes keuzes :+

• ReQuiem83
Volgens mij is de 2de sale niet door gegaan. Heb 30 min lopen refreshen ^^

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

siriouz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:16:
[...]

Fair enough, dan alleen nog besluiten of ik de DUR of de Researcher met LTI wil... Hoewel voor exploration de Researcher zowel de 315p als de DUR eigenlijk overbodig maakt... Pfff, keuzes keuzes keuzes :+
Mij lijkt de DUR toch meer geschikt als Explorer dan de 315 of de Researcher... Maar da's maar mijn bescheiden mening daarover ;)

• SNAFU
JanAd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:26:
[...]

Mij lijkt de DUR toch meer geschikt als Explorer dan de 315 of de Researcher... Maar da's maar mijn bescheiden mening daarover ;)
Mee eensch.
Maar als de keus is tussen de 315P en de Reliant Sen, dan lijkt die laatste de betere te zijn.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Erg erg toffe tech op de valreep gisteravond :D

Maar die prijs stijging is wel zuur. Wat ik me nou afvraag; dit is in tegenstelling tot de BTW natuurlijk niet te "omzeilen" door store credits te gebruiken. Dus als je nu een 60 dollar ship smelt, kan je datzelfde ship niet meer terugkopen in het nieuwe jaar voor diezelfde 60 dollar zonder bij te leggen.. Of zouden ze daar op een of andere manier nog rekening mee houden? Unmelt en CCU tools helpen daar natuurlijk wel bij :)

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik vind de Origin reeks heel mooi, vandaar dat ik een 325 heb, die nieuwe Reliant reeks heb ik nog niet zo grondig bekeken.

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:53
Oraijon schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:37:
Erg erg toffe tech op de valreep gisteravond :D

Maar die prijs stijging is wel zuur. Wat ik me nou afvraag; dit is in tegenstelling tot de BTW natuurlijk niet te "omzeilen" door store credits te gebruiken. Dus als je nu een 60 dollar ship smelt, kan je datzelfde ship niet meer terugkopen in het nieuwe jaar voor diezelfde 60 dollar zonder bij te leggen.. Of zouden ze daar op een of andere manier nog rekening mee houden? Unmelt en CCU tools helpen daar natuurlijk wel bij :)
Melt values zijn altijd in dollars, dus dat gaat nog altijd gewoon.

• Oraijon
svenvv2 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:38:
[...]

Melt values zijn altijd in dollars, dus dat gaat nog altijd gewoon.
Oh das ook zo natuurlijk, dat scheelt :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat was nu eigenlijk precies de rede van de prijsstijging? Nieuwe tax rules in 2016 ofzo?

• siriouz
[...]

Oh absoluut. Zeker nu CR heeft bevestigd dat Freelancers dus ook door kleine jumppoints zullen kunnen gaan.

De Researcher lijkt me opzich wel interessant vanwege simpelweg de beschrijving; ''The Reliant Sen is a versatile mobile science platform'' dus om enigzins bezig te zijn met science zonder iemand met een science-dedicated Endeavor in de buurt te moeten hebben, spreekt me wel aan.
JanAd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:37:
Ik vind de Origin reeks heel mooi, vandaar dat ik een 325 heb, die nieuwe Reliant reeks heb ik nog niet zo grondig bekeken.
Jup, de huidige 300 series zijn niet slecht om te zien. Maar toch hoop ik dat ze binnenkort met een update komen wat de rework betreft. :)

• Case_C
Heb 't even berekend. De stijging is niet zo dramatisch als we gisteravond stelden.

Huidge conversion rate is 1:1,25. Welke naar 1:1,08 gaat. Dat betekend een prijsstijging van 17%.

Dus de normale Aurora packages gaan 6 euro excl duurder worden. De packages kosten dan 51 euro inclusief.

SNAFU schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:46:
[...]

En een Carrack van €350 kost dan ineens €409.
Nog steeds niet zo dramatisch, maar ineens wel significant.
Klopt, maar de instap-barriere is niet echt aanwezig :) . De prijs gaat niet boven de 60 eu incl. voor een starter.

[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 17-12-2015 09:48 ]

• SNAFU
Case_C schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:43:
Heb 't even berekend. De stijging is niet zo dramatisch als we gisteravond stelden.

Huidge conversion rate is 1:1,25. Welke naar 1:1,08 gaat. Dat betekend een prijsstijging van 17%.

Dus de normale Aurora packages gaan 6 euro excl duurder worden. De packages kosten dan 51 euro inclusief.

• siriouz
[...]

Kost je toch weer een paar uur extra doen alsof je aan 't werk bent...

• Torrie844
[...]

Precies.. de grotere schepen zijn ineens een stuk duurder. Niet dat ik die heb, maar toch :+

-

• siriouz
Torrie844 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:47:
[...]

Precies.. de grotere schepen zijn ineens een stuk duurder. Niet dat ik die heb, maar toch :+
Tijd om dus een groter schip te kopen, want nu nog goedkoper dan volgende maand :*)
mompelt iets over mensen die onnodig duurdere dingen kopen wanneer er korting op zit enz. :X

• Jorrie
  • Laatst online: 12-11 07:57
Oh god, ik heb de Idris P in mijn shopping cart :o

Star Citizen

Verwijderd

Starfarer footage:

MIND BLOWN!

PG footage:

MIND BLOWN!

Altijd wel gedacht dat het een vette game zou worden maar ze bljven me verassen, die knakkers bij CIG.

38 jaar oud en ik voel me als een kind in een speelgoedwinkel.

One game to rule them all!

:9

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2015 09:53 ]

• siriouz
Jorrie schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:51:
Oh god, ik heb de Idris P in mijn shopping cart :o
Wezen slaapshoppen? ;)

• Jorrie
Ik kan hem kopen (er waren nog 3 over).

Misschien koop ik hem wel om door te verkopen via de grey market (tegen kostprijs dan denk ik). Ben ik wel in een keer concierge :+

Star Citizen

• Torrie844
Jorrie schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:55:
[...]

Misschien koop ik hem wel om door te verkopen via de grey market (tegen kostprijs dan denk ik). Ben ik wel in een keer concierge :+
BLUF BLUF BLUF

-

• Case_C
[...]

Pas op hé :P , die schepen werken als de 'Ring' in LOTR. Die klampen zich aan je vast, en op een gegeven moment kan je niet meer zonder :+ .

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:58:
[...]

Pas op hé :P , die schepen werken als de 'Ring' in LOTR. Die klampen zich aan je vast, en op een gegeven moment kan je niet meer zonder :+ .
Tot je je vinger erin steekt, dan is je vriendin ineens onzichtbaar :+

-

• Jorrie
Case_C schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:58:
[...]

Haha, een schip van 1250 dollar gaat me nu ook wat te gek :+

Maar, concierge.. :9

Star Citizen

• siriouz
[...]

Kopen en houden, weet ik dat ik gewoon lekker met m'n Sabre in stealthmodus ergens eraan ga hangen Millennium Falcon style!

Nog 1 Idris P over... Beter ga je snel betalen, anders is ie foetsie :9

[ Voor 7% gewijzigd door siriouz op 17-12-2015 10:02 ]

• Case_C
Jorrie schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:59:
[...]

Haha, een schip van 1250 dollar gaat me nu ook wat te gek :+

Maar, concierge.. :9
Idris' zijn niet giftable volgens mij.. houd daar wel rekening mee! Dus doorverkopen op grey-market betekend dat je je volledige account doorverkoopt.

Had iemand de feature list al gezien?

https://robertsspaceindustries.com/feature-list

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 17-12-2015 10:07 ]

• Jorrie
Haha echt? 8)7

Gelukkig dat je dat dan even zegt, laat dan maar :+

Star Citizen

• ReQuiem83
Boel mensen not amused door dat de sale 46 min te laat was. Ben benieuwd wat CIG hierover te vertellen heeft. Ik kan ook niet 45 min te laat komen op een afspraak...

• Jorrie
Tsk, ze weten toch dat CIG nooit op tijd is met hun afspraken :+

Star Citizen

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

[...]

Zowel DUR als 315P is een explorer. En ze hebben beide een Jump Engine. 315P is voor solo en DUR voor Multicrew. Het verschil zit hem wel in de Xi'An tech van MISC in de DUR.

De Reliant Researcher is meer ter ondersteuning van explorers. En dus geen exploration schip, maar voor onderzoeken (laboratorium).

De vraag of de een beter is, tja.. appels en peren.

Dus is de DUR een betere Explorer voor Multicrew (of dit ingame significant zal zijn, de Xi'an tech, dat is de vraag...).

• siriouz
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:12:
[...]

Zowel DUR als 315P is een explorer. En ze hebben beide een Jump Engine. 315P is voor solo en DUR voor Multicrew. Het verschil zit hem wel in de Xi'An tech van MISC in de DUR.

De Reliant Researcher is meer ter ondersteuning van explorers. En dus geen exploration schip, maar voor onderzoeken (laboratorium).

De vraag of de een beter is, tja.. appels en peren.

Dus is de DUR een betere Explorer voor Multicrew (of dit ingame significant zal zijn, de Xi'an tech, dat is de vraag...).
Naar mijn mening is het enige minpuntje aan de DUR tov de 315p, de snelheid en wendbaarheid. Maar goed, Jorrie had op Steamchat al een goed punt dat als ik voor de DUR ga, ik dan wel 2 Freelancers heb - heb namelijk ook al een MIS. Kan misschien iets teveel van het goede zijn. :+

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

siriouz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:16:
[...]

Naar mijn mening is het enige minpuntje aan de DUR tov de 315p, de snelheid en wendbaarheid. Maar goed, Jorrie had op Steamchat al een goed punt dat als ik voor de DUR ga, ik dan wel 2 Freelancers heb - heb namelijk ook al een MIS. Kan misschien iets teveel van het goede zijn. :+
Ja het is wat je zelf natuurlijk wilt. De DUR is ook met een NPC goed te doen. Ligt er aan of je een grote missleboat wilt of een grote explorer of beiden :+

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

siriouz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:16:
[...]

Was er al een Freelancer-clubje? We zijn precies met veel ondertussen :)

• siriouz
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:19:
[...]

Ja het is wat je zelf natuurlijk wilt. De DUR is ook met een NPC goed te doen. Ligt er aan of je een grote missleboat wilt of een grote explorer of beiden :+
DUR is, voor zover ik heb begrepen, ook nog best in je eentje te doen. :)
JanAd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:19:
[...]

Was er al een Freelancer-clubje? We zijn precies met veel ondertussen :)
Is er ook al een Freelancer-clubje voor mensen met meer dan 1 Freelancer? :+

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:35
Heb zojuist het GoT schip en leden overzicht (Google Doc) bijgewerkt met de nieuwe Reliant varianten.

Heb ik nog meer gemist afgelopen tijd wat betreft nieuwe schepen/varianten?
Nog andere op- of aanmerkingen voor het Google Doc?

Heb trouwens ook de roulatie van random referral codes iets aangepast. Nu verschijnt er elke minuut een andere code in plaats van elke 5 minuten.

[ Voor 24% gewijzigd door Snoz Lombardo op 17-12-2015 10:25 ]

• siriouz
Snoz Lombardo schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:22:
Heb zojuist het GoT schip en leden overzicht (Google Doc) bijgewerkt met de nieuwe Reliant varianten.

Heb ik nog meer gemist afgelopen tijd wat betreft nieuwe schepen/varianten?
Nog andere op- of aanmerkingen voor het Google Doc?
Onderscheid tussen Tali base en Tali bomber eventueel? :)

• Ircghost
  • Laatst online: 13:18

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

ReQuiem83 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:11:
Boel mensen not amused door dat de sale 46 min te laat was. Ben benieuwd wat CIG hierover te vertellen heeft. Ik kan ook niet 45 min te laat komen op een afspraak...
Mensen moeten niet zo zeuren, het is maar een spel. :)

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-12 15:34

.je

Ircghost schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:24:
[...]

Mensen moeten niet zo zeuren, het is maar een spel. :)
Die drama die je zo af en toe hier leest. Je zou er bijna voor gaan zitten met een bakje popcorn :9

Verwijderd

Topicstarter
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:19:
[...]

Tsja, Met een Freelancer heb je toch veel meer spaceship die door dezelfde kleine jumpholes kan. Zeker als je tijdens je exploration wat leuke materials vindt die mee kunnen heb je toch een stuk meer cargo space.

• siriouz
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:26:
[...]

Tsja, Met een Freelancer heb je toch veel meer spaceship die door dezelfde kleine jumpholes kan. Zeker als je tijdens je exploration wat leuke materials vindt die mee kunnen heb je toch een stuk meer cargo space.
Precies dat. Zeker als de Freelancers gewoon prima in je eentje te gebruiken zijn. Van 't weekend eens kijken naar de upgrades... Wordt ff wat rekenwerk dan, uitvogelen welke upgrades ik zal doen om de waarde van m'n 2e package op m'n andere account mee te berekenen. :p

Zodra de twijfels eindelijk eens weg zijn... :+

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

siriouz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:31:
[...]

Precies dat. Zeker als de Freelancers gewoon prima in je eentje te gebruiken zijn. Van 't weekend eens kijken naar de upgrades... Wordt ff wat rekenwerk dan, uitvogelen welke upgrades ik zal doen om de waarde van m'n 2e package op m'n andere account mee te berekenen. :p

Zodra de twijfels eindelijk eens weg zijn... :+
Mijn ongezouten mening over de rework van de freelancer. Interieur ziet er super en volwassen uit. Lekker MISC industrial. Alleen vind de exterieur echt tegenvallen. De plaatsing van de turret vind ik wel mooi. Maar de cabine ziet er raar uit aan de buitenkant.. En je moet nu via de achterkant van de Freelancer naar binnen. Zijkant.

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/tvlt0ist33pfyr/source/Freelancer_hangar_02.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door DutchWalnut op 17-12-2015 10:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de exterior juist een mega improvement. :)

• Case_C
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:37:
[...]

Mijn ongezouten mening over de rework van de freelancer. Interieur ziet er super en volwassen uit. Lekker MISC industrial. Alleen vind de exterieur echt tegenvallen. De plaatsing van de turret vind ik wel mooi. Maar de cabine ziet er raar uit aan de buitenkant..

[afbeelding]
Pardon :P ,

Die cabine ziet er gigantisch geweldig uit! Zie je dat deurtje trouwens aan de zijkant? Wat zou dat zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 17-12-2015 10:39 ]

• siriouz
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:37:
[...]

Mijn ongezouten mening over de rework van de freelancer. Interieur ziet er super en volwassen uit. Lekker MISC industrial. Alleen vind de exterieur echt tegenvallen. De plaatsing van de turret vind ik wel mooi. Maar de cabine ziet er raar uit aan de buitenkant.. En je moet nu bukken om in de freelancer te komen (via de voorkant).

[afbeelding]
Had vannacht in m'n pauze ff door zitten scrollen, ziet er goed uit ja. :D Maar letterlijk m'n enige twijfels voor nu zijn of ik echt een 2e Freelancer variant wil of niet. :+

• Jorrie
Die cabine ziet er vet uit inderdaad. Nu wil ik ook een Freelancer :(

Maar dan raak ik mijn R&Y hangar kwijt :'(

Star Citizen

• Oraijon
Ik vond die cabine idd ook een beetje apart van de buitenkant bekeken. Maar misschien is dat een kwestie van wennen, hoop dat de MIS er nog iets meer uitziet zoals het originele design :P

• siriouz
Case_C schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:38:
[...]

Die cabine ziet er gigantisch geweldig uit! Zie je dat deurtje trouwens aan de zijkant? Wat zou dat zijn?
Zal het een deur/DUR zijn? :') badumtss

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:38:
[...]

Ik zei toch, ongezouten ;)

Hey, die dur was me nog niet opgevallen.

Het lijkt voor mij net een weggezakte cabine.De vorige was gestroomlijnder.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 17-12-2015 10:42 ]

• Case_C
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:41:
[...]
Ik zei toch, ongezouten ;)

Hey, die dur was me nog niet opgevallen.

Het lijkt voor mij net een weggezakte cabine.De vorige was gestroomlijnder.
I know :P

De trap vooronder is ook weg volgens mij.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:42:
[...]

I know :P

De trap vooronder is ook weg volgens mij.
Ja, vind ik wel jammer. :'(

Maar ben benieuwd naar de nieuwe DUR en MAX (mijn favo).

• Torrie844
siriouz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:22:
[...]

[...]

Is er ook al een Freelancer-clubje voor mensen met meer dan 1 Freelancer? :+
Ja, die zitten in het freelancers clubje, gefeliciteerd, je bent officieel voorzitter!

-

• siriouz
Torrie844 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:48:
[...]

Ja, die zitten in het freelancers clubje, gefeliciteerd, je bent officieel voorzitter!
Heb ik eindelijk ook eens wat bereikt! *O*

• Ircghost

Ircghost

.je schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:25:
[...]

Die drama die je zo af en toe hier leest. Je zou er bijna voor gaan zitten met een bakje popcorn :9
Haha inderdaad, echt ongelooflijk. Heck, ik ben zelf ook behoorlijk hyped voor het spel, ben zelfs in Austin, TX ervoor geweest.. maar ik kijk het liever gewoon rustig aan :P.

• Snoz Lombardo
Zojuist één van m'n P-72's geupgrade naar een Freelancer. Blij dat ik 'm weer terug heb!

En nog steeds HEUL blij met m'n Starfarer O+ Wat een ding!

Nu nog één P-72 over voor een mogelijk CCU.

• sele
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-11 13:12
Er zijn hier mensen die al 500euro uitgegeven hebben aan dit spel als ik het zo lees?

• Snoz Lombardo
sele schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:53:
Er zijn hier mensen die al 500euro uitgegeven hebben aan dit spel als ik het zo lees?
Haha. Ja. Ongeveer. :X

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Zoiets ja. :X

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-12 15:36
en voor de mensen die gisteren op ts zaten..

Afbeeldingslocatie: http://dump.ajdulion.nl/avenger.jpg

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

AjDuLion schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:56:
en voor de mensen die gisteren op ts zaten..

[afbeelding]
Je printer deed het dus gelukkig weer :*) netjes

• siriouz
Uhm... Jawel... :X

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Dat verschilt nogal per persoon, maar ja: ik zit wel ietsjes boven die 500 op dit moment.

Disclaimer: meer geld uitgeven dan alleen het starterpakket is absoluut niet nodig! Je kan zo goed als alles ingame verdienen/stelen/lenen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• AjDuLion
sommige nog veel meer hoor...
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:56:
[...]

Je printer deed het dus gelukkig weer :*) netjes
ik heb hem na die mislukte print opnieuw aangezet ben mn bed in gedoken en 's ochtends stond ie klaar :+

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

AjDuLion schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:59:

ik heb hem na die mislukte print opnieuw aangezet ben mn bed in gedoken en 's ochtends stond ie klaar :+
Ga je hem nog schilderen?

• Case_C
Zoiets ja :7

• AjDuLion
nee ik ben niet zo artistiek ;) hooguit zwart maken (had geen zin om het plastic te verwisselen naar zwart)

mocht iemand hem willen als ik ooit bij een meet ben neem ik hem wel mee :)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

AjDuLion schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:11:
[...]

nee ik ben niet zo artistiek ;) hooguit zwart maken (had geen zin om het plastic te verwisselen naar zwart)

Jammer, een kleurtje kan zoveel doen :)

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Kruising tussen een dolfijn en een rog? Gespot voor de kust van Japan?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-12 15:34

.je

Heh, als een van de 80.000 early backers heb ik alleen een Aurora met een LTI in mn account zitten. Ben niet echt van plan te upgraden, doe dat ingame wel met het spelen :). Tot nu toe met MMO's me niet erg lang kunnen vermaken. Veel geld uitgeven is dan ook niet echt m'n ding

Anyhoe, zo meteen weer terug naar Elite Dangerous Horizon. Die beta is vrij goed met z'n planetfalls. En ook erg blij met die (eindelijk) 64bit executable. Nu lijkt ie iig nog aan mn geheugen te trekken. Ik krijg die 32GB anders nooit vol :P

• siriouz
AjDuLion schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:11:
[...]

Print je ook verzoekjes? :*)

• AjDuLion
alleen als ze ''passen'' in de zin dat ze niet teveel details hebben daar gaat deze soort printers vaak de mist mee in helaas

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Death Star 1:1 scale out of the question? :(

• AjDuLion
The Chosen One schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:26:
Death Star 1:1 scale out of the question? :(
:+

max grote is 223x223x205mm dus helaas.. gaat em niet worden

• Ircghost

Ircghost

AjDuLion schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:31:
[...]

:+

max grote is 223x223x205mm dus helaas.. gaat em niet worden
Gewoon beginnen met plakken :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

.je schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:14:

Anyhoe, zo meteen weer terug naar Elite Dangerous Horizon. Die beta is vrij goed met z'n planetfalls. En ook erg blij met die (eindelijk) 64bit executable. Nu lijkt ie iig nog aan mn geheugen te trekken. Ik krijg die 32GB anders nooit vol :P
Ja ED Horizon vind ik echt wel beter (vooral met de x64 executable). Zo heb je al een beetje een voorproefje op SC. Dit spel speel ik dan ook voor de time being. 8)

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Schuldig... :o

edit: dat gaat hier hard vandaag... Pagina niet vernieuwd en bijna een heel blad gemist :P

[ Voor 18% gewijzigd door JanAd op 17-12-2015 11:55 ]

Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.