Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 60 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.253 views

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-12 21:54

JanAd

Wind’s howling

intuliegend schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:04:
Even voor mijn beeldvorming; lees hierboven net iets over de starterpacks, 30 dollar tijdens de livestream. Betekend dit dat je in wezen de game koopt met een bepaald schip en dit gewoon voor de final versie kan blijven gebruiken?
Dat klopt en je kan in Alpha.
1 schip, de digitale download en wat startercentjes :)

https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-LN
Dus zoiets, maar wss een andere versie van de Aurora voor minder geld. Je hebt dus alles wat je nodig hebt om nu al te spelen en je hebt het spel later als het uitkomt.

[ Voor 21% gewijzigd door JanAd op 15-12-2015 21:09 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Oke Roccat Grid even getest :) , met de Grid's van 'Third'.

Krijg het werkend, en zie het nut ervan. Met name de Power en Shield grid zorgen er voor dat je HEEL makkelijk on the fly je settings kan wijzigen. Voor de wapens heb ik nog geen goede gebruikt/gevonden. Die van 'Third' is enkel handig voor het wisselen van wapens, wat ik niet vond werken.

Voor een multi-crew schip gaat die app er gewoon voor zorgen dat je makkelijk 2 á 3 stations kan managen! Kun je nagaan. Dan kan je een Connie met 2/3 man makkelijk besturen. Hetzelfde geld dan voor een Carrack :) .

Heb 't getest met een LX in Vanduul Swarm.. dus ja.. echt veel nut heeft 't daar niet :P . Maar wel fijn om er iets voor te hebben! Ik ga nog een keer een nette 'stand' maken waar m'n tablet goed in staat.

intuliegend schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:04:
Even voor mijn beeldvorming; lees hierboven net iets over de starterpacks, 30 dollar tijdens de livestream. Betekend dit dat je in wezen de game koopt met een bepaald schip en dit gewoon voor de final versie kan blijven gebruiken? Of is het meer een toegangsprijs voor de alpha, en moet je bij betalen als de game gold gaat?
Janad zegt t al, ja daarmee heb je gewoon toegang tot de game wanneer hij live gaat. En nu direct met alles wat alpha is.

Daarnaast krijg je er ook SQ42 bij, wat volgend jaar uit gaat komen.

[ Voor 43% gewijzigd door Case_C op 15-12-2015 21:21 ]

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

JanAd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:06:
[...]
Je hebt dus alles wat je nodig hebt om nu al te spelen en je hebt het spel later als het uitkomt.
Ok thanks, heb nog weinig onderzoek gedaan maar zie er al jaren af en toe berichten van voorbij komen, en het ziet er steeds beter uit.

Mocht er iemand voor zon avenger gaan kun je misschien beter toch zo'n starter pack voor 30 dollar kopen en deze later upgraden naar een avenger voor 36 dollar, scheelt weer een beetje :P

Is iemand dit al op 4K aan het draaien? Ben net een nieuwe pc aan het bouwen en een goeie sim in hoge resolutie is wel ultiem :9~

Wanneer is die livestream precies?

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Mag ik daar antwoord op geven? :p

20:00 uur morgen. :D

• Case_C
Cygnitr0n schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:45:
Mag ik daar antwoord op geven? :p

20:00 uur morgen. :D
20:00 give or take . Dat is natuurlijk minstens 5 tot 15 minuten later ;) . Zowieso ben ik pas rond half 9 op de TS :/ hopelijk zijn ze lekker laat en mis ik niet teveel!

Ben echt benieuwd naar de HOTAS namelijk :) , het vliegen met de muis is ook af en toe vervelend :P . Daarnaast alle coole tech die ze hebben lopen hypen de afgelopen weken... vraag me af of het daadwerkelijk zo overweldigend gaat zijn. (Dat er weer eens gegronde sensationele nieuwsberichten kunnen worden getypt!)

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 15-12-2015 21:53 ]

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-12 15:06

Kek

3flix

intuliegend schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:23:
[...]

Ok thanks, heb nog weinig onderzoek gedaan maar zie er al jaren af en toe berichten van voorbij komen, en het ziet er steeds beter uit.

Mocht er iemand voor zon avenger gaan kun je misschien beter toch zo'n starter pack voor 30 dollar kopen en deze later upgraden naar een avenger voor 36 dollar, scheelt weer een beetje :P

Is iemand dit al op 4K aan het draaien? Ben net een nieuwe pc aan het bouwen en een goeie sim in hoge resolutie is wel ultiem :9~

Wanneer is die livestream precies?
precies wat ik heb gedaan, goedkope manier van leuke scheepjes krijgen...

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Maar dan heb je geen LTI :)

(sorry just had to open that can of worms)

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Bornhald schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:21:
Maar dan heb je geen LTI :)

(sorry just had to open that can of worms)
Ik moest het even googlen maar je bedoelt life time insurance? Op het avenger pakket zit toch ook maar 6 maanden?

https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Avenger

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Case_C
intuliegend schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:35:
[...]
Ik moest het even googlen maar je bedoelt life time insurance? Op het avenger pakket zit toch ook maar 6 maanden?

https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Avenger
Ja dat bedoelt hij :P , da's oud zeer bij de 'Early Backers' :+ .

Maar als je een schip (Aurora) een CCU geeft. Dan blijven de onderdelen zoals de hangar/UEC/verzekering hetzelfde. Dan krijg je niet die normaal bij een Avenger zitten.

Overigens heeft Anthor een aantal bugs gevonden in -Free Flight- / Arena Commander.
https://robertsspaceindus...n_bug__also_ships_explode
https://robertsspaceindus...explode_or_become_damaged?

Heb 'm zelf ook al kunnen 'reproducen' Wellicht handig als we dat allemaal ook doen? Ook handig voor toegang bij volgende PTU's ;) .

Bij m'n Avenger lagen de cockpit en hull in een "vechtscheiding" :'( .
Afbeeldingslocatie: https://v.theverse.space/ctpj7iq0hgnzb/source.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Case_C op 15-12-2015 22:39 ]

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12 07:50
Case_C schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:36:
[...]

Ja dat bedoelt hij :P , da's oud zeer bij de 'Early Backers' :+ .

Maar als je een schip (Aurora) een CCU geeft. Dan blijven de onderdelen zoals de hangar/UEC/verzekering hetzelfde. Dan krijg je niet die normaal bij een Avenger zitten.

Overigens heeft Anthor een aantal bugs gevonden in -Free Flight- / Arena Commander.
https://robertsspaceindus...n_bug__also_ships_explode
https://robertsspaceindus...explode_or_become_damaged?

Heb 'm zelf ook al kunnen 'reproducen' Wellicht handig als we dat allemaal ook doen? Ook handig voor toegang bij volgende PTU's ;) .

[afbeelding]
Ik neem trouwens aan dat als je nu je schip verliest in de Alpha, dit geen invloed heeft op de uiteindelijke release.

PSN/Steam: Xamsix

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Tnx heb hem in de agenda gezet, 30 dollar is geen geld voor zo'n game.

De bedragen voor sommige dingen zijn wel een beetje retarded.. Wie betaald er nou 18000! dollar voor wat digitale items :F Heb je dan zoveel geld dat het er echt niets meer toe doet?

• Case_C
Xamsix schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:39:
[...]
Ik neem trouwens aan dat als je nu je schip verliest in de Alpha, dit geen invloed heeft op de uiteindelijke release.
Nope :) , ook al verlies je 'm in de PU. Dan dekt de verzekering nog een groot deel. Maar de PU release zal wel rond 2017 zijn.

Voor die tijd kunnen we onze lol op in de Alpha/Beta en Singleplayer SQ42 :D .

intuliegend schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:40:
[...]

De bedragen voor sommige dingen zijn wel een beetje retarded.. Wie betaald er nou 18000! dollar voor wat digitale items :F Heb je dan zoveel geld dat het er echt niets meer toe doet?
Mensen die dit spel een werkelijkheid willen zien worden. Zonder de 'early continuous support' van zulke backers had het spel niet zo groot kunnen worden.

De grote backers zijn naast de Dev's toch echt de 'enablers' van dit project. En ja er zijn mensen met naar ons idee teveel disposable income :P . Maar uiteindelijk is dat niet meer dan jaloezie. (Ik weet alleen wel dat ik het anders uit zou geven :P )

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

[...]

Die discussie is er vaker geweest. De een koopt graag een auto, zuipt of doet drugs (whatever) en de andere koopt zich suf in pixels. :9

• Bornhald
[...]

Ik weet zeker dat er een paar 'Grey market traders' tussen zitten die dat soort bedragen hebben verdiend. En ja er zitten echt mensen bij voor wie 18k niks Is. Die dat rustig uit kunnen en willen geven voor dit spel. Maar ook voor andere spellen.. Kijk candycrush bijvoorbeeld.

Veel backers, en dan vooral backers van het eerste uur, zijn deze game gaan banken omdat ze vroeger nog de wind commander spellen gedaan hebben.

Dit is als een droom voor hun, alles wat daarin zat alleen veel mooier, beter en uitgebreider.

Deze backers zijn 40+ hebben een goede baan. Dus dan Is 18k niet zo veel voor ze.

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/PYRS0Yz.png

Idris-P morgen ook :O

[ Voor 9% gewijzigd door Torrie844 op 16-12-2015 00:00 ]

-

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
De tijden zijn ook al bekend:

Greetings Citizens!

Santa Lando here with some important ship-buying notifications.

To celebrate the holidays, we are selling a limited number of Idris-P AND Javelin, in batches, at six hour intervals.

The Javelin will be sold in a total 200 allotment keeping in line with the relative population growth and ship distribution since it's last sale. It will cost $2500.

The Idris-P will be sold in a total 120 allotment keeping in line with the relative population growth and ship distribution since it's last sale. It will cost $1250.

1ST BATCH: 12/16 @ 21.00 CET 50 JAVELIN and 60 IDRIS-P
2ND BATCH: 12/17 @ 03.00 CET 50 JAVELIN
3RD BATCH: 12/17 @ 09.00 CET 50 JAVELIN and 60 IDRIS-P
4TH BATCH: 12/17 @ 15.00 CET 50 JAVELIN

Of course, the Holiday Livestream will start tomorrow at 20.00 CET

See you then!

Tijden aangepast naar onze tijdzone (CET)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op woensdag 16 december 2015 @ 00:14:
[...]

De tijden zijn ook al bekend:

Greetings Citizens!

Santa Lando here with some important ship-buying notifications.

To celebrate the holidays, we are selling a limited number of Idris-P AND Javelin, in batches, at six hour intervals.

The Javelin will be sold in a total 200 allotment keeping in line with the relative population growth and ship distribution since it's last sale. It will cost $2500.

The Idris-P will be sold in a total 120 allotment keeping in line with the relative population growth and ship distribution since it's last sale. It will cost $1250.

See you then!
Holy crap! :o

offtopic: Nu ED horizons gespeeld. Erg leuk! Seamless op een planeet stappen. _/-\o_

• Bornhald
Het lijkt erop dat ze dus wel bijhouden hoeveel idrissen er in het spel zitten. Anders zouden er veel meer te koop moeten zijn

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:17:
Oke Roccat Grid even getest :) , met de Grid's van 'Third'.

Krijg het werkend, en zie het nut ervan. Met name de Power en Shield grid zorgen er voor dat je HEEL makkelijk on the fly je settings kan wijzigen. Voor de wapens heb ik nog geen goede gebruikt/gevonden. Die van 'Third' is enkel handig voor het wisselen van wapens, wat ik niet vond werken.
Hoe stel je dat juist in. Ik heb het gisteren alleen geinstalleerd... Blijkbaar moet ik die connecteren met de pc via z'n IP ofzo en dan iets toevoegen?
Heb je daar ergens een stappenplannetje van ofzo? ;)

Ik heb een Game-headset aan m'n kerstlijstje toegevoegd, tegen dan eens uitvissen hoe die TS werkt :P

Vandaag best van de Sales pagina wegblijven denk ik... Met die Idrissen en Javelins die erop komen, veel te gevaarlijk :+

• Case_C
JanAd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:29:
[...]

Hoe stel je dat juist in. Ik heb het gisteren alleen geinstalleerd... Blijkbaar moet ik die connecteren met de pc via z'n IP ofzo en dan iets toevoegen?
Heb je daar ergens een stappenplannetje van ofzo? ;)

Ik heb een Game-headset aan m'n kerstlijstje toegevoegd, tegen dan eens uitvissen hoe die TS werkt :P
  • Je moet eerst een account aanmaken op Roccat,
  • vervolgens het op je PC downloaden en de gewenste 'grids' downloaden (Third heeft er een berg leuke, nog niet verder gekeken)
  • Die grids kan je via de PC toevoegen aan de app.
  • De App op je tablet kan je pas gebruiken als je de software op je PC hebt staan.
  • Het koppelen is vrij eenvoudig, in de App kan je scannen naar apparaten binnen het netwerk die de software draaien. Vervolgens kan je 'connecten'.
  • Daarna werkt alles direct, (wat je hebt toegevoegd aan de app) met een max van 3 custom grids. En gezien je heel makkelijk kan wisselen van grid, zie ik wel het nut in van meer dan 3 grids (als het goede zijn.)
Een headset is inderdaad wel zo prettig voor communicatie :) , je moet er toch niet aan denken alles te moeten typen? Naast de besturing van SC. Welke heb je op 't oog?

Overigens gaan ze vanavond over de 101.000.000 miljoen met de sale vande Javelins en Idri'. Dat zou 650.000 in het laatje brengen, daarnaast zullen die 30$ packages waarschijnlijk time-limited zijn ipv amount-limited.

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 16-12-2015 08:46 ]

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-12 13:49
Hoe vet is het tijdens een dogfight die je aan het verliezen bent , vlug achteruit je avenger te stappen .. eva te doen naar die verrektie connie die ook damaged stil hangt ... te boarden en hoi te zeggen en in de cockpit van de connie je eigen avenger zien opgeblazen worden ...

DAMN :D

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:37:
[...]
  • vervolgens het op je PC downloaden en de gewenste 'grids' downloaden (Third heeft er een berg leuke, nog niet verder gekeken)
  • De App op je tablet kan je pas gebruiken als je de software op je PC hebt staan.
  • Het koppelen is vrij eenvoudig, in de App kan je scannen naar apparaten binnen het netwerk die de software draaien. Vervolgens kan je 'connecten'.
  • Daarna werkt alles direct, (wat je hebt toegevoegd aan de app) met een max van 3 custom grids. En gezien je heel makkelijk kan wisselen van grid, zie ik wel het nut in van meer dan 3 grids (als het goede zijn.)
Een headset is inderdaad wel zo prettig voor communicatie :) , je moet er toch niet aan denken alles te moeten typen? Naast de besturing van SC. Welke heb je op 't oog?

Overigens gaan ze vanavond over de 101.000.000 miljoen met de sale vande Javelins en Idri'. Dat zou 650.000 in het laatje brengen, daarnaast zullen die 30$ packages waarschijnlijk time-limited zijn ipv amount-limited.
All Hail Case_C _/-\o_

ik was in de richting van een Kingston HyperX Cloud II of een Logitech G35 aan het kijken. Een Roccat Kave zou leuk zijn omdat die past bij mijn ToBo en muis... Maar de reviews zijn iets minder precies.

[ Voor 0% gewijzigd door JanAd op 16-12-2015 09:04 . Reden: typo ]

• Case_C
JanAd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:50:
[...]
All Hail Case_C _/-\o_

ik was in de richting van een Kingston HyperX Cloud II of een Logitech G35 aan het kijken. Een Roccat Kave zou leuk zijn om die past bij mijn ToBo en muis... Maar de reviews zijn iets minder precies.
Heb zelf een Sennheiser PC360, met open-cups. Daarmee heb ik totaal 0 last van warme oren na een lange tijd gamen. Verder is het geluid imo prima.

Nog voor vanavond :+ , weer toepasselijk :) .

Verwijderd

Topicstarter
Een headset is toch wel redelijk cruciaal om samen te spelen. :) Als je dat niet hebt val je tijdens het spelen al snel buiten de boot. Alles gaat te snel om alles wat jij wilt zeggen meee te krijgen over de chat.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2015 09:16 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:15:
Een headset is toch wel redelijk cruciaal om samen te spelen. :) Als je dat niet hebt val je tijdens het spelen al snel buiten de boot. Alles gaat te snel om alles wat jij wilt zeggen meee te krijgen over de chat.
Bij Total War games heb je die niet zozeer nodig. Dus ik heb er atm geen ;) De laatste die ik ooit heb gehad was ergens in 2005, rond de tijd van Battlefield 2 ofzo.

Tips voor een goeie set zijn altijd welkom in de prijsklasse rond de 100€. ;)

Om een beetje on-topic te blijven: welke headset gebruiken jullie voor Star Citizen.

[ Voor 7% gewijzigd door JanAd op 16-12-2015 09:24 ]

• Case_C
Tja ergens is dit natuurlijk wel een heel geinig concept :+ . Al dan niet volledig in die vorm :P .
https://www.reddit.com/r/...omewhere_in_the_universe/
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mR4kz1b.jpg

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Ik heb zelf de HyperX Cloud (1, de II is nieuwer) en ben er erg tevreden over! d:)b
Geluid is prima voor gamen, film, muziek en voor het geld is het een prima headset.
Hiervoor een Sennheiser G4ME 330 gehad en die was ook uitstekend maar net iets duurder.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Heb een SteelSeries Siberia V2 (gratis gekregen bij m'n laptop anderhalf jaar geleden :D). Die bevalt ook eigenlijk nog wel, zit lekker licht op m'n hoofd :)

Maar ik hoor wel altijd dat headsets inherent te duur zijn voor wat ze leveren, en dat je beter kan gaan voor een losse koptelefoon en losse microfoon. Dus als je toch in de markt bent zou ik me daar ook eens in verdiepen :)

• Njay
Niet helemaal mee eens dat je nou per se een headset nodig hebt om samen te gamen .. je hebt ook de ingame chat dit werkt zelfs prima in de alpha tot nu toe...

• Case_C
Njay schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:49:
Niet helemaal mee eens dat je nou per se een headset nodig hebt om samen te gamen .. je hebt ook de ingame chat dit werkt zelfs prima in de alpha tot nu toe...
Zodra je op een multi-crew schip samen wilt spelen is het gewoon prettig om instant iets te kunnen laten weten aan je crew-mates.

De chat is daarnaast is erg storend in beeld. En zodra je die uitzet kan je info missen.

• Njay
Case_C schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:52:
[...]

Zodra je op een multi-crew schip samen wilt spelen is het gewoon prettig om instant iets te kunnen laten weten aan je crew-mates.

De chat is daarnaast is erg storend in beeld. En zodra je die uitzet kan je info missen.
Dat is dan ook wel weer waar.. :9

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

De Kingston HyperX lijkt me momenteel de interessantste optie.

Een losse microfoon ga ik niet doen. Dan staat dat ding weer heel de tijd in de weg, weer een kabel extra... en ik heb geen zang ambities ;)

Alvast bedankt voor alle reacties!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:37:
[...]
En iemand is zo geweldig geweest om zijn Star Citizen Alpha 2.0 Power-Grid te delen _/-\o_
http://www.roccat.org/en-...ids/Games/Simulation/660/

Flight:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8sswi9U.png

Combat:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oV1lKVP.png

[ Voor 6% gewijzigd door DutchWalnut op 16-12-2015 10:51 ]

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-12 17:22
Cygnitr0n schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:48:
[...]

En iemand is zo geweldig geweest om zijn Star Citizen Alpha 2.0 Power-Grid te delen _/-\o_

Flight:
[afbeelding]

Combat:
[afbeelding]
Nice, bedankt voor het delen. Ik vergeet de hele tijd welke knoppen ik moet drukken -O-

• Case_C
Cygnitr0n schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:48:
[...]
Wauw :D , ja die ziet er wel geweldig uit! Ook de text erbij welke knop wat doet ipv een enkel een symbool!
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:04:
Werkt dat ook gewoon op de smartphone of specifiek voor tablets?
Telefoon werkt wel volgens mij, maar die GRID is best specifiek. Dan krijg je kleine knoppen op een scherm. Zeker als er self-destruct bij staat is dat een risk!

Cygnitr0n schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:07:
[...]

Ik heb het nu op de smartphone.

Dit profiel is vandaag pas geupload. Net geprobeerd en de knoppen werken niet lekker. Dus verwacht wel een update. :)
Zijn ze te klein? Of doen ze gewoon niks?

[ Voor 45% gewijzigd door Case_C op 16-12-2015 11:10 ]

Verwijderd

Topicstarter

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:04:
Ik heb het nu op de smartphone.

Dit profiel is vandaag pas geupload. Net geprobeerd en de knoppen werken niet lekker. Dus verwacht wel een update. :)

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:03:
[...]

Telefoon werkt wel volgens mij, maar die GRID is best specifiek. Dan krijg je kleine knoppen op een scherm. Zeker als er self-destruct bij staat is dat een risk!

De meeste kritische functies bedien ik gewoon vanaf de HOTAS. Maar Roccat zou vooral handig zijn voor shields.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:14:
[...]

De meeste kritische functies bedien ik gewoon vanaf de HOTAS. Maar Roccat zou vooral handig zijn voor shields.
idd, ik heb mij zelfs nog nooit bezig gehouden met Shields en Power omdat je het doorgaans druk genoeg hebt met schieten en sturen... Maar als je dit op een iPad of Smartphone bij je toetsenbord of Hotas kan zetten, is dat ideaal om snel iets aan te passen.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

JanAd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:17:
[...]

idd, ik heb mij zelfs nog nooit bezig gehouden met Shields en Power omdat je het doorgaans druk genoeg hebt met schieten en sturen... Maar als je dit op een iPad of Smartphone bij je toetsenbord of Hotas kan zetten, is dat ideaal om snel iets aan te passen.
Die heb je ook wel op de Roccat Grid zie ik. Zit leuk spul tussen van user 'third'. Zoals Case_C al zei.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik ga er straks direct mee aan de slag :)
Veel nuttige tips hier vandaag en wat een productieve dag op het werk... :7

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

JanAd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:29:
Ik ga er straks direct mee aan de slag :)
Veel nuttige tips hier vandaag en wat een productieve dag op het werk... :7
Jou tekst ga ik vanavond ook gebruiken ;) dan moet ik weer aan het werk ;)

• Kek

Kek

3flix

nou, eindelijk die roccat rommel werkend gekregen, man wat een geheister, usa itunes account aan moeten maken etc..

en eindelijk gedownload, ohja, het is alleen voor de iphone dus op een ipad kloppen de verhoudingen niet helemaal, herpaderp, nouja wel lekker grote knoppen :D

• Ircghost
  • Laatst online: 23-12 13:18

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Kek schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:33:
nou, eindelijk die roccat rommel werkend gekregen, man wat een geheister, usa itunes account aan moeten maken etc..

en eindelijk gedownload, ohja, het is alleen voor de iphone dus op een ipad kloppen de verhoudingen niet helemaal, herpaderp, nouja wel lekker grote knoppen :D
Waarom heb je een usa itunes account aangemaakt?

• Kek

Kek

3flix

Ircghost schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:03:
[...]

Waarom heb je een usa itunes account aangemaakt?
ja weet ik ook niet, ik was door wat verkeerde linkjes in de veronderstelling dat hij niet in de NL app store te vinden was, wat wel eens vaker het geval is :p

• Torrie844
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lX195/6828d89f93.png

-

• Njay
Beter even geduld toch.. hopelijk in de kerst vakantie 2.1? :o

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:03:
Zijn ze te klein? Of doen ze gewoon niks?
Ze deden inderdaad niets. Misschien dat je zelf de functies moet programeren? Ik wacht even tot een update.

Edit: Zo teamspeak op de telefoon geinstalleerd. Dan kan ik er weer geestelijk bij zijn. :+ . :9

[ Voor 22% gewijzigd door DutchWalnut op 16-12-2015 15:54 ]

• sele
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-11 13:12
er is momenteel dus eigenlijk maar 1 plaats waar ze pvp doen met pistols?

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 23:37
sele schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:09:
er is momenteel dus eigenlijk maar 1 plaats waar ze pvp doen met pistols?
Je kan toch overal PVP met pistols doen, ook in EVA?

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

DoubleYouPee schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:13:
[...]

Je kan toch overal PVP met pistols doen, ook in EVA?
Klopt, je kan gewoon je gun meenemen.

• barat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-12 07:43
ja alleen port olisar is veilig gebied, rest op eigen risico

• Torrie844
Potverdorie, de hype meter vliegt de pan uit hier. #zin in

-

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Torrie844 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:34:
Potverdorie, de hype meter vliegt de pan uit hier. #zin in
Houdt je portomonee maar vast dan. :9

Hypetrain vertrekt van perron 1. <ik herhaal> Hypetrain vertrekt van perron 1.
Haal op tijd uw kaartjes <ik herhaal> Haal op tijd uw kaartjes!
Wij wensen u allen een prettige avond. :)F :)B

• Torrie844
Cygnitr0n schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:47:
[...]

Houdt je portomonee maar vast dan. :9

Hypetrain vertrekt van perron 1. <ik herhaal> Hypetrain vertrekt van perron 1.
Haal op tijd uw kaartjes <ik herhaal> Haal op tijd uw kaartjes!
Wij wensen u allen een prettige avond. :)F :)B
Ah, in het ergste geval geef ik iets kleins uit :P Idris en javalin not my cups of tea. Maar owee als ze iets betaalbaars announcen -_-

*is vergeten in te checken op de hypetrain*

-

Verwijderd

Topicstarter
Als intro nog even aflevering 2 van The Expanse kijken. :)

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:01:
Heerlijk, direct ook eens zoeken _/-\o_

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Veel plezier met de livestream, ik moet heel vervelend naar die kutfilm die vandaag in premiere is gegaan :+

Star Citizen

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Jorrie schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:12:
Veel plezier met de livestream, ik moet heel vervelend naar die kutfilm die vandaag in premiere is gegaan :+
Succes met je kudtfilm :9
JanAd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:08:
[...]

Heerlijk, direct ook eens zoeken _/-\o_
Goed plan.

Gerucht: Anvil F8 Lightning Sale? *Suprise!*

[ Voor 6% gewijzigd door DutchWalnut op 16-12-2015 18:17 ]

• Njay
Zo maar weer ff online :D

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Cygnitr0n schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:15:
[...]

Succes met je kudtfilm :9

[...]

Goed plan.

Gerucht: Anvil F8 Lightning Sale? *Suprise!*
Ik vind blijkbaar al 4 afleveringen,dan weet ik alweer wat kijken straks. 8)
Ik ben benieuwd wanneer die ku*film ook te vinden gaat zijn :9

Ik ben ondertussen die Grid aan het installeren...
edit: Hey, da's maf... Die system stats opzich zijn alwel leuk :D
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/20151216_182651.jpg

De Grid controls lijken niks te doen bij m'n Hornet in Free flight. Maar het heeft zeker potentieel, moest het wat beter werken :P

[ Voor 24% gewijzigd door JanAd op 16-12-2015 18:47 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Ik heb op de een of andere manier aflevering 3 en 4 ook al binnen, vreemd want ze zijn nog niet uit.
Jorrie schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:12:
Ik ben vanochtend al geweest, ben benieuwd wat je er van vindt.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:23:
[...]

Ik heb op de een of andere manier aflevering 3 en 4 ook al binnen, vreemd want ze zijn nog niet uit.
Kwam er net ook achter. Ik weet dat de eerste 4 afleveringen wel al getoond aan de pers, dus zal daarmee te maken hebben. Of misschien dat ze al te streamen zijn ergens.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:23:
[...]

Ze zijn inderdaad beschikbaar.

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 12:15
Goede tip. Kende hem nog niet maar trailer gekeken en ziet er tof uit.

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Ik moet de hypetrain helaas missen... Zo heerlijk fijn gezellig weer een nachtje aan 't werk. ;w

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Torrie844
siriouz schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:11:
Ik moet de hypetrain helaas missen... Zo heerlijk fijn gezellig weer een nachtje aan 't werk. ;w
Aww werkze!

-

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Achja het moet toch gebeuren he. Financiele steun voor m'n vloot :P

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12 07:50
Hopelijk wordt snel bekend hoe/waar die 30 dollar pakketten te halen zijn tijdens de live stream, dan kan ik eventueel nog vanavond laat even spelen :o :D

PSN/Steam: Xamsix

Verwijderd

Topicstarter
Xamsix schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:30:
Hopelijk wordt snel bekend hoe/waar die 30 dollar pakketten te halen zijn tijdens de live stream, dan kan ik eventueel nog vanavond laat even spelen :o :D
Bereid je voor om boven de F5 knop te hangen.

Edit: Als je Star Wars nog niet gezien hebt niet in de chat kijken van de livestream. Kwam een waarschuwing voorbij op reddit.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2015 19:34 ]

• Njay
Weer even een uurke vermaakt ..

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-pH0Xn8K2wDA/VnGuo1a_vkI/AAAAAAAAARk/kXw2kD3yPes/s800-Ic42/ScreenShot0008.jpg

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:20
Over 15min de livestream toch?

Ohja de expanse, ook maar ff doen :D

• Torrie844
livestream is uppp

http://www.twitch.tv/starcitizen

[ Voor 50% gewijzigd door Torrie844 op 16-12-2015 19:47 ]

-

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Livestream is aan't opstarten, net wat geluid nu bewegend beeld

• Torrie844
WimPliers schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:47:
Livestream is aan't opstarten, net wat geluid nu bewegend beeld
Kom gezellig op teamspeak!

-

• ReQuiem83
Nee dan kan ik de live stream niet volgen met al dat gebrabbel van jullie ^^. En moet mij concentreren op de F5 knop,

[ Voor 7% gewijzigd door ReQuiem83 op 16-12-2015 19:51 ]

• Torrie844
ReQuiem83 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:51:
[...]

Nee dan kan ik de live stream niet volgen met al dat gebrabbel van jullie ^^. En moet mij concentreren op de F5 knop,
Lang leve de mute knop ;)

-

• Njay
gebeurd weining op die stream

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Het is weer lekker druk op de chat :D

• Basekid
ìk close die chat maar, misschien komen er wel SW spoilers van trollers

• Njay
Basekid schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:53:
ìk close die chat maar, misschien komen er wel SW spoilers van trollers
daar wordt voor gewarned :(

• ReQuiem83
Njay schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:54:
[...]

daar wordt voor gewarned :(
Ja al lang dicht. Ga morgen avond dus na morgen mogen ze spammen wat ze willen }:O

• Njay
ReQuiem83 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:54:
[...]

Ja al lang dicht. Ga morgen avond dus na morgen mogen ze spammen wat ze willen }:O
me too .. @ imax arena jij?

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 23:37
Stream is om de zoveel sec. aan het bufferen... iemand anders last van?

[ Voor 17% gewijzigd door DoubleYouPee op 16-12-2015 19:56 ]

• Njay
DoubleYouPee schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:56:
Bij zie ik alleen het cloud logo

• Basekid
DoubleYouPee schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:56:
`
nope, draait goed op source hier

• Torrie844
Ach jongens,. alsof het ooit soepel gaat ;)

-

• Njay
logo only :P

• Case_C
Geef me 10 min. :p

• Njay
its on

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Nope hij's begonnen }:O

• Torrie844
Ben je laat,beginnen ze op tijd :p bizar

-

• Njay
geez onzekere dude :P

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Zo, ben er ook hoor. Heb ik iets gemist?

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Njay
kijk hij glitcht ook door zijn avenger :P

• Njay
damn wat een werk doen die lui

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05:00
Prijzen zijn nog niet verlaagd, volgens mij

• Torrie844
Pierre_nr1 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:20:
Prijzen zijn nog niet verlaagd, volgens mij
Zullen ze straks wel announcen

-

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05:00
Torrie844 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:35:
[...]

Zullen ze straks wel announcen
OK, thanks voor de update

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Leuk grietje op de livestream, maar die gast die er naast zit heeft echt hulp nodig, anders redt hij de release van deze game niet eens..

Zie nog geen veranderingen in de starter packs, af en toe even F5'en en afwachten? Of is het alleen ships van 2500 dollar in de 'aanbieding'? :)

Galmt het geluid bij jullie ook zo?

[ Voor 6% gewijzigd door intuliegend op 16-12-2015 20:37 ]

Pagina: 1 ... 60 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.