Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Voor losse auroras was het:Torrie844 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:05:Upgrade van starterpakket naar LN is 5 euro, terwijl de LN 34 euro waard is. Je aurora startpakket telde volgens mij maar 25 euro voor de Aurora MR. Kortom 5 euro extra is 10 euro extra CCU waarde (als je een starterspakket had). Tenminste, dat stond op Reddit.
MR -> $5 -> LX (luxe) -> $5 -> LN (legionairre)
Nu de goedkope starters er weer uit zijn is weer anders De LX is niet meer beschikbaar in de store (ik heb misschien nog wel een $0 CCU'tje alpha > Lx ergens in mn hangar liggen
Maar een MR starter is nu weer even duur als een LN starter, dus als je meteen gaat CCU'en is een LN starter goedkoper, scheelt $10
De LX heeft afaik Tempest II raketten ipv wat er in de ship matrix staat.
De LN is best goed, ik ben net ook fan geworden:JanAd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:14:
De Aurora LN is sowieso de beste keuze van de Aurora's. Dus die upgrade is gewoon een no-brainer

Samen met een Avenger en Hornet random
2x m3a, 2x omnisky IV, quad rack Tempest II (ipv standaard dominators), standaard lvl2 schild
Eerste elite wave had ik 4/4 raketten raak, lekker voor dmg/minute waar de score op gebaseerd schijnt te zijn.
Tijdens de kickstarter gebacked. Waarschijnlijk net wat eerder dan jij dus ietsje lager nummerThe Chosen One schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:02:
Wanneer heb je zo'n nummer gekregen?
Ik heb de Kickstarter gebacked, tijdje later gemerched. Heb nu #78834
Da's wel heel netjes! Bijna 3000REC in 1 spelAnthor schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:06:
[...]
De LX heeft afaik Tempest II raketten ipv wat er in de ship matrix staat.
[...]
De LN is best goed, ik ben net ook fan geworden:
[afbeelding]
Samen met een Avenger en Hornet random
2x m3a, 2x omnisky IV, quad rack Tempest II (ipv standaard dominators), standaard lvl2 schild
Eerste elite wave had ik 4/4 raketten raak, lekker voor dmg/minute waar de score op gebaseerd schijnt te zijn.
Schrijft reminder voor zichzelf op, geen ruzie zoeken met Anthor
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Lijk er op het moment echter niet door te komen, blijf timeouts en server fulls te krijgen bij het starten van Universe
edit: Wel eindelijk mijn Vanguard in het eggie kunnen zien in de hangar
[ Voor 19% gewijzigd door FouT op 01-12-2015 21:03 ]
I feel you man! Iemand anders trouwens ook zo verbaasd dat de : ( smilie zo boos kijkt?FouT schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:00:
yay, ook PTU toegang gekregen! (#65327)
Lijk er op het moment echter niet door te komen, blijf timeouts en server fulls te krijgen bij het starten van Universe
edit: Wel eindelijk mijn Vanguard in het eggie kunnen zien in de hangar
-
Ja, die kijkt bozer als ik wat ik eigenlijk bedoel, ben al lang blij dat ik toegang hebTorrie844 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:15:
[...]
I feel you man! Iemand anders trouwens ook zo verbaasd dat de : ( smilie zo boos kijkt?
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
https://www.reddit.com/r/...be/ptu_alpha_200f_is_out/
Om dat realistischer te maken zou je veel meer last moeten hebben van afwijkingen bij het vliegen. Die liefst nog random zijn
Hoe dan ook is t wel een leuk filmpje om te zien
Als je het gas los laat, blijf je zweven. Blijft dus zero-g, ook op die planeet. Lijkt me niet dat je het kan vergelijken met atmosferische vluchten dan??Case_C schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:52:
Erg mooi natuurlijk dat de 'mass' van een schip mede de snelheid bepaald, maar als je er zulke dingen mee kan gaan doen is er wel iets mis met het systeem. (Voor atmosferische vluchten dat is, in de ruimte maakt 't niet uit.) Een beschadigd schip in de racing modus op een planeet moet geen extra snelheid krijgen, omdat z'n aerodenamica behoorlijk is verstoort.
Om dat realistischer te maken zou je veel meer last moeten hebben van afwijkingen bij het vliegen. Die liefst nog random zijn.
Hoe dan ook is t wel een leuk filmpje om te zien.
[video]
-
Momenteel zijn alle races nog in de simulator, dus kunnen ze zulke schoonheidsfouten nog permiteren. Maar als je in de PU gaat racen op een planeet, verwacht ik wel degelijk dat je behalve even kan zweven voor de start.. wel degelijk vaart moet houden om te blijven vliegen.Torrie844 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:58:
[...]
Als je het gas los laat, blijf je zweven. Blijft dus zero-g, ook op die planeet. Lijkt me niet dat je het kan vergelijken met atmosferische vluchten dan??
De schepen zullen bepaalde VTOL kapaciteit hebben, maar geloof niet dat het eindeloos zal blijven.
Daarnaast moet in dat geval (post-PU) de atmosfeer wel degelijk meer invloed uitoefenen op je schip.
Klopt, maar dan is het ook afhankelijk van wind, zwaartekracht, luchtdruk en uiteraard de aerodynamische kwaliteiten van het toestel. De mustang is dan ineens geen racer meer, terwijl de m50 nog enigzins zou kunnen..Case_C schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:06:
[...]
Momenteel zijn alle races nog in de simulator, dus kunnen ze zulke schoonheidsfouten nog permiteren. Maar als je in de PU gaat racen op een planeet, verwacht ik wel degelijk dat je behalve even kan zweven voor de start.. wel degelijk vaart moet houden om te blijven vliegen.
De schepen zullen bepaalde VTOL kapaciteit hebben, maar geloof niet dat het eindeloos zal blijven.
Daarnaast moet in dat geval (post-PU) de atmosfeer wel degelijk meer invloed uitoefenen op je schip.
-
Patch Notes: This is a patch for the 2.0.0 PTU. Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated – your PTU client should show “2.0.0-301874-PTU” as the version. Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder and verify their files after patching. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test. Game files can be verified through the launcher, by clicking on the advanced options (Gear icon) and clicking “Verify”. This is particularly important if users encounter any odd character graphical issues or crash on loading. Please also note that Arena Commander multiplayer and ArcCorp are now available on the current PTU for testing.
If you don’t see Patch Notes in your launcher, please restart your launcher immediately to update it. At this stage of testing, please refer to the PTU Issue Council for submitting bugs and feedback for optimal turn-around time. Please note that this is only for this phase of PTU testing and that the normal Issue Council is for the submission of bugs only. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a small group of players that we will expand on over time. You can check out the full 2.0.0 PTU notes for more details about the patch and content or our 2.0.0 PTU Known Issues FAQ for bugs we are already aware of.
Important warnings from the updated Known Issue List: Landing Pad 9 on Strut A, and Landing Pad 10 on Strut C of Port Olisar are both missing some geometry. Don’t mind the dust! Covalex Shipping Hub is under construction and may be missing paint, sections and dimensional laws. Approach at your own risk. Destroying small ships with a physics grid will sometimes get the character stuck in an unplayable state on respawning. Multicrew ships (Constellation and Retaliator) are sometimes encountering issues with their elevator collision. We have a specific Issue Council thread where are requesting additional information from players regarding Error 0 disconnections.
Contents:
Arena Commander Fixes Social Module Additions Fixes Arena Commander Module:
Fixes:
Gameplay
Fixed an issue where loading into Arena Commander from the Main Menu would put players in the incorrect ship. Social Module:
Additions:
Gameplay
Contacts that have been invited to party will now go to the top of the contact list. The “Party Leader” is now specified on the contact list. There is now a chat message for both the invitee and invited when a party invitation is accepted and successful. Fixes:
Gameplay
Reduced the excessive ship-turbulence from gforces, so that it only becomes noticeable when a character is close to blacking out. Fixed an issue where the Constellation and Retaliator HUDs were missing Quantum Travel nav points. Fixed an issue where the Mission Objective marker remained on the screen even when it had been told to hide in MobiGlas.
Character Fixed an issue where Mobiglas is severely offset from the left wrist of the player character.
Environment Fixed an issue where the lights in the center of AstroArmada would flicker on and off as characters ran through the center.
Equipment Fixed an issue where sprinting with the Arclight pistol would force the camera to lock and the player character would be unable to look up or down.
Technical Fixed several server-side crashes and performance problems. Fixed several client crashes around Port Olisar. Welcome to patch 2.0.0g(g)
-
Enig puntje van kritiek is dat als je een joystick input bind er om één of andere reden altijd de left ctrl bij komt maar als je ze assigned hebt en daarna dump xml kan je de xml aan de rechterkant direct editen.
De xml file wordt automatisch op de juiste plek gezet (..../starcitizen/user/controls/mappings) dus let op dat je daar wel een kopie van trekt want bij een patch kan hij zomaar weg zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door FreeMen op 02-12-2015 00:02 ]
Bedankt, straks eens uitproberen. Bij mij staat alles nog op z'n standaard plek en da's niet zo ideaal voor een linksepoot.FreeMen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 00:00:
Voor degene die veel keybindings wijzigen is https://github.com/SCToolsfactory/SCJMapper-V2/releases wellicht interessant. Ik ben zelf aan het stoeien geweest met het inrichten van mij joystick en keyboard en met dit progje werkt het 10x sneller en overzichtelijker.
Enig puntje van kritiek is dat als je een joystick input bind er om één of andere reden altijd de left ctrl bij komt maar als je ze assigned hebt en daarna dump xml kan je de xml aan de rechterkant direct editen.
De xml file wordt automatisch op de juiste plek gezet (..../starcitizen/user/controls/mappings) dus let op dat je daar wel een kopie van trekt want bij een patch kan hij zomaar weg zijn.

Moet zeggen dat dogfighten met je joystick wel enorm is verbeterd met het nieuwe IFCS systeem, veel minder overshoot
Ik wacht met een HOTAS toch op de pre-orders van de SC HOTAS. Het lijkt me dan overigens niet meer dan toepasselijk dat CIG eindelijk eens met een makkelijke ingame-settings interface komt voor het aanpassen van de instellingen.FreeMen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 00:00:
Voor degene die veel keybindings wijzigen is https://github.com/SCToolsfactory/SCJMapper-V2/releases wellicht interessant. Ik ben zelf aan het stoeien geweest met het inrichten van mij joystick en keyboard en met dit progje werkt het 10x sneller en overzichtelijker.
Maar de SC keyboard word ook een van de eerste MAD-CATZ tobo's met Cherry toetsen toch? Grote kans dat die pre-order me naar concierge helpt
We gaan het zienMoet zeggen dat dogfighten met je joystick wel enorm is verbeterd met het nieuwe IFCS systeem, veel minder overshoot
Er zijn hier wel een aantal mensen die de T16000 van Thrustmaster gebruiken, dat is een redelijk goedkoop apparaat? Zelf nooit gebruikt, dus daar kan ik niets over zeggen.Kek schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:11:
Kan iemand een goedkope stick aanraden, vliegen met muis en keyboard gaat niet zo super bij mij
[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 02-12-2015 09:29 ]
Logitech 3d PRO is prima, op marktplaats vaak te vinden voor een tientje. Leuk instapmodel! Echter heeft het geen aparte throttle (die zit achterop de stick namelijk)Kek schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:11:
Kan iemand een goedkope stick aanraden, vliegen met muis en keyboard gaat niet zo super bij mij
-
Maar, al bij al ben ik wel tevreden van die Thrustmaster.
Die T16000 komt bij ieder topic op Reddit en op op de RSI site als een van de beste oplossingen naar voren. Goede bouw en niet duur maken deze erg gewild. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar hij schijnt als dual stick ook erg goed te werken. De T16000 kan je namelijk voor zowel links- als rechtshandig geschikt maken.JanAd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:09:
Ik heb de T16000 puur genomen omdat dat zowat de enige joystick is die je als linkshandige kan gebruiken... Anders was ik ook wel voor zo'n Hotas gegaan.
Ik heb voor mijn X52 Pro de Logitech 3D gehad en die vond ik ook best leuk, alleen de throttle was rot om mee te werken.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Misschien die tool even in de TS zetten?Case_C schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:13:
[...]
Ik wacht met een HOTAS toch op de pre-orders van de SC HOTAS. Het lijkt me dan overigens niet meer dan toepasselijk dat CIG eindelijk eens met een makkelijke ingame-settings interface komt voor het aanpassen van de instellingen.
Maar de SC keyboard word ook een van de eerste MAD-CATZ tobo's met Cherry toetsen toch? Grote kans dat die pre-order me naar concierge helpt.
Wel een piraat afgeschoten
Lees ook inderdaad dat die T16000 ook juist bekend staat vanwege zijn accuracy. Zitten iets van plaatjes in ofzo geloof ik? Weet niet meer precies wat het was, maar schijnbaar is die bijna zo accuraat als een X52 pro met spring tweakTylocke schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:12:
[...]
Die T16000 komt bij ieder topic op Reddit en op op de RSI site als een van de beste oplossingen naar voren. Goede bouw en niet duur maken deze erg gewild. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar hij schijnt als dual stick ook erg goed te werken. De T16000 kan je namelijk voor zowel links- als rechtshandig geschikt maken.
Ik heb voor mijn X52 Pro de Logitech 3D gehad en die vond ik ook best leuk, alleen de throttle was rot om mee te werken.
On another note kan ik nog steeds niet kiezen tussen Super Hornet en Sabre... Heb ze allebei met LTI en een van de twee gaat geupgrade worden naar Carrack. Qua (cosmetisch) design wint de Sabre het duidelijk maar elke keer dat ik naast m'n SH sta in de hangar bedenk ik me toch dat die ook wel iets heel tofs heeft wat ik niet goed kan beschrijven...
Bornhald??Jorrie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:21:
Zo net een Constellation gestolen, wel wennen dat schip
Was de constellation aan het vliegen of wat was die aan het doen? Was het moeilijk?Jorrie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:21:
Zo net een Constellation gestolen, wel wennen dat schip
Volgens mij zat de eigenaar ook nog in de Connie, zag hem in een keer rondhuppelen
Wel veel performance problemen helaas.
Van wat ik hoor is dat de FPS echt drastisch is gezakt met deze patch maar er een stuk minder crashes zijn. Merk jij dat ook?Jorrie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:45:
Ja, ik was aan het vliegen met de Connie. Hij is behoorlijk log maar dat is ook niet zo vreemd
Volgens mij zat de eigenaar ook nog in de Connie, zag hem in een keer rondhuppelen
Wel veel performance problemen helaas.
-

Klopt, het is een stevig ding. Maar de throttle van de T16000 is wel zo goed als onbruikbaar.Tylocke schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:12:
[...]
Die T16000 komt bij ieder topic op Reddit en op op de RSI site als een van de beste oplossingen naar voren. Goede bouw en niet duur maken deze erg gewild. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar hij schijnt als dual stick ook erg goed te werken. De T16000 kan je namelijk voor zowel links- als rechtshandig geschikt maken.
Ermee vliegen gaat zeker beter dan met de muis, maar ik vind het wel meer belastend voor m'n hand. Dus na een potje van 30 minuten stop ik toch altijd even om m'n pols/hand te laten rusten.
Moest iemand z'n vriendin willen overtuigen om mee te spelen:
[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 02-12-2015 10:55 ]
Veel mensen gebruiken de T16000 in combinatie met een CH Products throttle, maar die zijn vrij duur (ik denk 150e ofzo voor alleen de throttle). Schijnt wel erg goed te werken.JanAd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:54:
[...]
Klopt, het is een stevig ding. Maar de throttle van de T16000 is wel zo goed als onbruikbaar.
Ermee vliegen gaat zeker beter dan met de muis, maar ik vind het wel meer belastend voor m'n hand. Dus na een potje van 30 minuten stop ik toch altijd even om m'n pols/hand te laten rusten.
Moest iemand z'n vriendin willen overtuigen om mee te spelen:
[afbeelding]
Pedalen zijn misschien ook wel leuk, maar staan meteen ook in de weg als ze niet gebruikt worden.
Gebruikt iemand al de companion app om zijn schip wat mee te besturen? Als dat goed werkt lijkt me dat wel een reden om eindelijk een tablet in huis te halen :-). (en dan ook een stevige houder zodat her overzichtelijk blijft).
http://www.hardpanda.co.uk/?page_id=2
[ Voor 16% gewijzigd door Privateer op 02-12-2015 11:13 ]
Roccat heeft ook zoiets alleen kun je er maar 2 gratis modules op installeren geloof ikPrivateer schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:06:
Gebruikt iemand al de companion app om zijn schip wat mee te besturen? Als dat goed werkt lijkt me dat wel een reden om eindelijk een tablet in huis te halen :-).
http://www.hardpanda.co.uk/?page_id=2
voor meer moet je dan betalen
Ik zat er ook aan te denken om zelf een controller(geen stick) met knoppen, switches, wat sliders en leds te maken met een arduino32u4 die als usb HID gebruikt kan worden. Moet me er nog in verdiepen maar dat lijkt me een best leuke oplossing...
beetje iets van dit, pricewatch: Saitek Farming Simulator Vehicle Side Panel Zwart, PC maar dan geen farming
[ Voor 25% gewijzigd door Kek op 02-12-2015 11:26 ]
Het is niet zozeer dat je maar 2 modules kan installeren, je kan er maar 2 actief hebben. Ik heb iets van 10 modules en afhankelijk van welke ik wanneer nodig heb zet ik die even op actief (binnen paar seconden werk op de pc).snarfj schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:15:
[...]
Roccat heeft ook zoiets alleen kun je er maar 2 gratis modules op installeren geloof ik
voor meer moet je dan betalen
Wow, dat ding is best tof! Ook multi axis dus zou voor thruster control nog best kunnen. Ben benieuwd wat die moet kosten.Kek schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:20:
beetje iets van dit, pricewatch: Saitek Farming Simulator Vehicle Side Panel Zwart, PC maar dan geen farming
Deze op links voor thrusters, mijn X52 Pro op rechts voor richten/vliegen en mijn G27 pedalen voor Main Engine. Vraag me af of dat zou werken.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Hmm m'n muis is van Roccat, wellicht moet ik nog eens kijken naar de mogelijkheden die dat ding heeftIrcghost schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:29:
[...]
Het is niet zozeer dat je maar 2 modules kan installeren, je kan er maar 2 actief hebben. Ik heb iets van 10 modules en afhankelijk van welke ik wanneer nodig heb zet ik die even op actief (binnen paar seconden werk op de pc).
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 02-12-2015 11:40 ]
Best prijzig zo te zien, maar saitek is ook wel een duurder merk lijkt het..Tylocke schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:38:
[...]
Wow, dat ding is best tof! Ook multi axis dus zou voor thruster control nog best kunnen. Ben benieuwd wat die moet kosten.
Deze op links voor thrusters, mijn X52 Pro op rechts voor richten/vliegen en mijn G27 pedalen voor Main Engine. Vraag me af of dat zou werken.
ik wil zelf dus zoiets gaan maken:
[ Voor 8% gewijzigd door Kek op 02-12-2015 11:47 ]
Idem hier... de nieuwe Kova en de Ryos MK pro. Ik ga dat toch ook eens bekijken. Klinkt wel handig.Case_C schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:39:
[...]
Hmm m'n muis is van Roccat, wellicht moet ik nog eens kijken naar de mogelijkheden die dat ding heeft. Maar GRID + Modules is puur voor tablets?
Ik ben ook linkshandig, maar ik kan prima met m'n X52 Pro overweg.JanAd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:09:
Ik heb de T16000 puur genomen omdat dat zowat de enige joystick is die je als linkshandige kan gebruiken... Anders was ik ook wel voor zo'n Hotas gegaan.
Ik kan dan ook geen muis besturen met links, denk dat het daar wel een beetje aan ligt.
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Same here! Muis met rechts, verder helemaal leftysiriouz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:01:
[...]
Ik ben ook linkshandig, maar ik kan prima met m'n X52 Pro overweg.
Ik kan dan ook geen muis besturen met links, denk dat het daar wel een beetje aan ligt.
-
De funding is overigens weer gewoon op 't oude niveau met ~30K per dag. Dus dat duurt gewoon nog tot de volgende concept sale voor ze de 100 mil aantikken. Of een dag of 12...
Vraag me af welke datum de pre-orders voor de HOTAS e.d. online komen. En of ze die funds ook volledig bij de funding gaan tellen.
Was jij niet 23? Sjekkies zijn voor zeemannensiriouz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:21:
Mja, stick staat wel rechts bij mij. Bevalt opzich best, bijvoorbeeld met Elite Dangerous, kan ik alsnog zonder problemen sturen met rechts terwijl ik m'n sjekkie met links vast hou.
-
I know, jullie hebben mij die T16000 aangeraden, toen ik hier net begon te volgensiriouz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:01:
[...]
Ik ben ook linkshandig, maar ik kan prima met m'n X52 Pro overweg.
Ik kan met rechts wel met de muis werken maar nog niet half zo goed en snel als met links. Daar is bij mij geen beginnen aan. Ik val onder de bijna 100% linksepoten, die zijn iets zeldzamer schijnt...
Nuja, T16000M - prima joystick
Is nu meer een snelle dia-show dan de soepele ervaring die het voorheen was.
En ik val door de bodem van mn Avenger als ik in stap.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
-
Ik weet niet of je al ptu toegang had? Maar zo ja dan kun je de ptu folder gewoon naar een nieuwe map kopiëren voor de offline versie. Dan hoef je niet opnieuw te downloaden.Torrie844 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:30:
Ik probeer de solo version te downloaden. Elke keer stopt die rond de 29gb echter.. iemand dat ook meegemaakt?
Helaas niet!Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:49:
[...]
Ik weet niet of je al ptu toegang had? Maar zo ja dan kun je de ptu folder gewoon naar een nieuwe map kopiëren voor de offline versie. Dan hoef je niet opnieuw te downloaden.
Edit; Never mind, heb alles handmatig gedownload vanaf de 29GB. Start nu op
Note: You must run step 9, and then 11->15 every time you want to go into Alpha 2.0)
11) Run it and select the Star Citizen process (File -> Open Process -> 0000xxxxStarCitizen)
12) Change every "String" entry from DFM_FreeFlight to SC_Default
12a) Change "Value Type" to "String"
12b) Under the "Text" field type "DFM_FreeFlight"
12c) Click the "First Scan" button
Ik zit vast bij 12... String entry?
[ Voor 45% gewijzigd door Torrie844 op 02-12-2015 14:10 ]
-
Thanks! pfft.. hoop werk, better be worth itVerwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:12:
In 1 van die selectie vakjes moet je string selecteren (aan de rechterkant onder het invulvakje).
Edit; Het werkt! hele nette 60fps
[ Voor 16% gewijzigd door Torrie844 op 02-12-2015 14:27 ]
-
Dat beloofd veelTorrie844 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:14:
[...]
Thanks! pfft.. hoop werk, better be worth it
Edit; Het werkt! hele nette 60fps(kan niet zien hoeveel ik echt heb door monitor max).. maar super!
Op welke res en settings?Torrie844 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:14:
[...]
Thanks! pfft.. hoop werk, better be worth it
Edit; Het werkt! hele nette 60fps(kan niet zien hoeveel ik echt heb door monitor max).. maar super!
Op zich niet geheel onverwacht.. lijk me dat het pas mis gaat als er straks meerdere multi-screw schepen aan et knallen zijn.
High settings, 1080pDoubleYouPee schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:53:
[...]
Op welke res en settings?
Op zich niet geheel onverwacht.. lijk me dat het pas mis gaat als er straks meerdere multi-screw schepen aan et knallen zijn.
-
Sjekkies zijn goedkoper dan peuken... Bespaart weer wat, kan ik weer m'n vloot uitbreidenTorrie844 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:29:
[...]
Was jij niet 23? Sjekkies zijn voor zeemannen
True!siriouz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:12:
[...]
Sjekkies zijn goedkoper dan peuken... Bespaart weer wat, kan ik weer m'n vloot uitbreiden
Man, ik heb zo'n zin om de PTU te spelen als die live is met jullie. Kunnen we vast random shoot-outs in space doen met teams enzo. Party system is er al dus dat is mooi!
Edit; al 3 keer doodgegaan omdat ik perongeluk cruise mode aan had gezet terwijl ik op iets dichtbij af vloog. Gelukkig is er straks LTI
[ Voor 15% gewijzigd door Torrie844 op 02-12-2015 15:17 ]
-
Die app is opzich wel interessant. Wellicht in de toekomst eens een goedkope tablet voor aanschaffen.
[ Voor 12% gewijzigd door siriouz op 02-12-2015 15:19 ]
Gelukkig kun je nu gratis oefenen met vliegen en combat, je kan je schip zovaak als je wilt opblazenTorrie844 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:16:
[...]
True!
Man, ik heb zo'n zin om de PTU te spelen als die live is met jullie. Kunnen we vast random shoot-outs in space doen met teams enzo. Party system is er al dus dat is mooi!
Edit; al 3 keer doodgegaan omdat ik perongeluk cruise mode aan had gezet terwijl ik op iets dichtbij af vloog. Gelukkig is er straks LTI
Sinds 2.0 of door de laatste 'G' patch?SNAFU schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:29:
Net weer even PTU opgestart maar de framerate heeft wel een klap gekregen zeg.
Is nu meer een snelle dia-show dan de soepele ervaring die het voorheen was.
En ik val door de bodem van mn Avenger als ik in stap.
https://forums.robertsspa...ookmarklet-updated#latest
Van:

Naar:
-
Alleen door G.
Gisteren draaide het nog soepel.
Heb nadien even m'n zuster folder verwijderd, misschien helpt dat nog, vanavond even proberen.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Zie ook nu pas die manned turret aan de onderkant... Je zit er ten opzichte van het schip ook letterlijk ondersteboven in
[ Voor 54% gewijzigd door siriouz op 02-12-2015 17:18 ]
mooi hesiriouz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:16:
Net even rondgelopen in m'n Tali... Wat een cockpit
Zie ook nu pas die manned turret aan de onderkant... Je zit er ten opzichte van het schip ook letterlijk ondersteboven in
Trouwens, SC PTU gebruikt bij mij 7.5gb aan ram.. voor de 8gb-ers dus toch handig om er een 2de stickie bij te kopen.
-
Dat ziet er goed uit, dat mappen in SC zelf is op het moment wel onhandig.FreeMen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 00:00:
Ook het uitlezen van de waardes enzo is goed.
En zie ik een curve editor?
Zoiets heb ik ook in gedachte. Ik ben niet zo thuis in arduino-code maar wel genoeg ervaring met AVR'sKek schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:20:
cool, denk dat ik de komende tijd op zoek ga naar een goedkope T16000.
Ik zat er ook aan te denken om zelf een controller(geen stick) met knoppen, switches, wat sliders en leds te maken met een arduino32u4 die als usb HID gebruikt kan worden. Moet me er nog in verdiepen maar dat lijkt me een best leuke oplossing...
en heb losse u4's gewoon in huis
Of RobV even lief aankijken natuurlijk. Ik weet niet of her hier EL-Kroeg bezoekers rondlopen, maar dit moet iedereen even checken: RobV in "De EL-kroeg - Deel 4"
Jammer dat het voor Elite:Dangerous bedoel is
Owja, kleine note over de Tempest II raketten waar ik het eerder over had. Als je op een target lockt en iemand anders schiet jouw target kapot als de raketten onderweg zijn, dan zoeken ze een nieuw target.
En dat kan dus goed die teammaat zijn.
Ik weet niet of dat een bug of feature is (lijkt me een feature), maar een TK is kennelijk een kick
Keyboard een must? Mwah, hangt ervanaf hoeveel knoppen je sticks hebben.FreeMen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:33:
Ik gebruik de logitech extreme 3d pro (werkt goed en gevoelsmatig nauwkeurig) icm keyboard. De game heeft zoveel Keys dat keyboard must is imho. Voor throttle gewoon w en s, werkt perfect met key rebinds naar de joystick. Ik gebruik de knoppen naast degene op de stick zelf niet aangezien je dan of je hand van de keyboard moet halen of van de joystick en dat werkt echt niet.
Dat kan dan wel eens goed gaan helpen om het wat overzichtelijker te maken voor me.FreeMen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 00:00:
De koekjes en zwabber staan nog steeds klaar, mocht je je bedenken.Torrie844 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:27:
[...]
mooi heBijna spijt dat ik er geen heb!
Je kan diverse SC pluginns downloaden en het werkt goed. Ik heb er een aantal geprobeerd maar je kan zelf ook buttons assignen.
[ Voor 12% gewijzigd door FreeMen op 02-12-2015 18:43 ]
Kwestie van een houder ervoor naast je keyboard zetten en dat je tablet instellen zodat 'ie niet uit zichzelf op slaapstand gaat.FreeMen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:42:
Voor degene met een tablet: google roccat powet grind. Hoewel ik zelf maar een beperkt nut zie (je moet je hand wederom van keyboard of joystick halen) werkt het wel een heeft het wel een realisme factor.
Je kan diverse SC pluginns downloaden en het werkt goed.
Iemand die ff wil testen welke beter is, die van Roccat of die van Hardpanda?
[ Voor 7% gewijzigd door siriouz op 02-12-2015 18:45 ]
We're still hammering on H. No news yet.
It's possible. Right now we are testing some back-end changes to see if we can boost performance to get rid of the nasty frame-rate drops.
We're holding a performance playtest right now to test changes.
[...]
but could be other stuff as well. We're investigating
Increasing players per instance is not the priority today.
We are focusing on the frame-rate issue.
I don't have any information about ETA on a new patch. So far today we have been hammering on a potential PTU candidate build. We are most likely not going to go with this build for a PTU push. There are some definite improvements/fixes in this build that we are happy with, but have a few more fixes that we want to get in 2.0.0H, so we will hammer on the next build and see if it is a viable PTU candidate! 😃
Meer dan genoeg aan mijn fleet nusiriouz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:41:
[...]
De koekjes en zwabber staan nog steeds klaar, mocht je je bedenken.
[ Voor 49% gewijzigd door Torrie844 op 02-12-2015 19:48 ]
-
In mijn saitek software kan ik een shift knop aanwijzen en zo alles wat op het keyboard zit door lussen door keystrokes te programmerenFreeMen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:33:
Ik gebruik de logitech extreme 3d pro (werkt goed en gevoelsmatig nauwkeurig) icm keyboard. De game heeft zoveel Keys dat keyboard must is imho. Voor throttle gewoon w en s, werkt perfect met key rebinds naar de joystick. Ik gebruik de knoppen naast degene op de stick zelf niet aangezien je dan of je hand van de keyboard moet halen of van de joystick en dat werkt echt niet.
Zo heb ik op een Hatswitch kijken, en met shift shields shiften, een andere is voor targets of landen (dat ga ik nog omzetten in enemies of team targeten. De derde 'hat' gebruik ik atm voor thrusters up/down/sides of forward/back/sides.
Er is afaik ook software die je joystick of meerdere opvangt en omzet in één virtuele joystick, die software zal dat ook wel kunnen. Weet alleen niet hoe het heet.
Maar indd wel framerate drops.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2015 19:22 ]
Zover ik kan zien zou dat ook met de mapper moeten werken wat ik eerder linkte.Anthor schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:54:
[...]
In mijn saitek software kan ik een shift knop aanwijzen en zo alles wat op het keyboard zit door lussen door keystrokes te programmeren
Zo heb ik op een Hatswitch kijken, en met shift shields shiften, een andere is voor targets of landen (dat ga ik nog omzetten in enemies of team targeten. De derde 'hat' gebruik ik atm voor thrusters up/down/sides of forward/back/sides.
Er is afaik ook software die je joystick of meerdere opvangt en omzet in één virtuele joystick, die software zal dat ook wel kunnen. Weet alleen niet hoe het heet.
Sterker nog, dat heb ik ook al gedaan met de hats. Free look zonder key, met ctrl zoom in een uit.
Wat zijn je specs?Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:22:
Zo net sessie van een dik uur in de PTU g versie en voor het eerst iemand neergeknald in FPS.Heb de sessie gewoon zelf afgesloten omdat ik honger heb.
![]()
Maar indd wel framerate drops.
Patch H via Zyloh
I don't have any information about ETA on a new patch. So far today we have been hammering on a potential PTU candidate build. We are most likely not going to go with this build for a PTU push. There are some definite improvements/fixes in this build that we are happy with, but have a few more fixes that we want to get in 2.0.0H, so we will hammer on the next build and see if it is a viable PTU candidate! 😃
-
i5 4590Torrie844 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:50:
[...]
Wat zijn je specs?
Patch H via Zyloh
[...]
8GB
7870
Niet heel spectaculair. Werkt wel ok op 1080p, maar heb wel een nieuwe graka nodig.
Krijg het maar niet gestart (dingen zoals userfolder deleten zijn vrij zinloos bij mij omdat deze pas bij deze PTU is aangemaakt)
Edit, even poging gewaagd zonder de ptu op versie F (free flight) en WOOOT WOOOT, de hud van de Avenger is gefixt..
[ Voor 30% gewijzigd door FreeMen op 02-12-2015 21:05 ]
Klopt, de helm HUD was uitgeschakeld.FreeMen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:02:
Edit, even poging gewaagd zonder de ptu op versie F (free flight) en WOOOT WOOOT, de hud van de Avenger is gefixt..![]()
![]()
![]()
Trouwens, wel grappig. Als je Alt inhoudt en dan q of e drukt gaat die al je huds af.
[ Voor 56% gewijzigd door Torrie844 op 02-12-2015 22:04 ]
-
Dat zweven in space had ik eerst ook. Toen bleek dat ik een stap vegeten was: de namen van een aantal mappen in de folder veranderen.FreeMen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:02:
Vannacht versie f gedownload voor solo ptu omdat om een of andere reden de download extreem traag was. Start f op, leuk in space...zonder ship.... Op naar versie G...
Daar was ik inderdaad ook net achter gekomen...Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:32:
[...]
Dat zweven in space had ik eerst ook. Toen bleek dat ik een stap vegeten was: de namen van een aantal mappen in de folder veranderen.
Edit: Dit geldt nu ook al vanaf PTU versie G.
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/301211
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2015 23:07 ]
Ik kom er met de tool Cheat Engine 6.4 niet door de scan heen. Hij blijft gewoon steeds hangen bij het scannen van het proces. Iemand enig idee?
String value van 4 bit naar string zetten (4 bit zie je ergens staan, dropdown menu rechts in t midden)Tylocke schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:14:
Ugh, ben al de hele avond bezig met de solo PTU aan de praat krijgen.
Ik kom er met de tool Cheat Engine 6.4 niet door de scan heen. Hij blijft gewoon steeds hangen bij het scannen van het proces. Iemand enig idee?
Ik had identieke situatie, bleef vastlopen. Hij kan geen 4 bit scannen dus moet je dat aanpassen!
[ Voor 10% gewijzigd door Torrie844 op 02-12-2015 23:40 ]
-
Awesome, dank je! Ik kom er nu inTorrie844 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:39:
[...]
String value van 4 bit naar string zetten (4 bit zie je ergens staan, dropdown menu rechts in t midden)
Ik had identieke situatie, bleef vastlopen. Hij kan geen 4 bit scannen dus moet je dat aanpassen!
https://forums.robertsspa.../6013289/#Comment_6013289
Haven't heard of any plans to add more testers at this point. We've got a good number right now, and we would probably push to Live before adding more to PTU.
Jammer dat ik er niet bij zal komen maar ik begrijp het wel. Hun testgroep is nu groot genoeg. Ik hoop wel dat ze snel de laatste bugs weten te pletten, iig is 2.0i al in de maak.Bornhald schreef op donderdag 03 december 2015 @ 07:21:
"slecht" nieuws voor de mensen die niet in de PTU zitten. Kan ook gezien worden als goed nieuws natuurlijk
[...]
Gezien de problemen die jullie continue melden vind ik het alvast niet erg. Ik wacht nog wel een paar weekjes, dan heb ik toch 2 weken vakantieBornhald schreef op donderdag 03 december 2015 @ 07:21:
"slecht" nieuws voor de mensen die niet in de PTU zitten. Kan ook gezien worden als goed nieuws natuurlijk
[...]
Werkt niet op een iPad zeker?FreeMen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:42:
Voor degene met een tablet: google roccat power grind. Hoewel ik zelf maar een beperkt nut zie (je moet je hand wederom van keyboard of joystick halen) werkt het wel een heeft het wel een realisme factor.
Je kan diverse SC pluginns downloaden en het werkt goed. Ik heb er een aantal geprobeerd maar je kan zelf ook buttons assignen.
https://twitter.com/SandiGardiner/status/672218506511912960
Tune in to the Game Awards to see Chris and special guest present an award and a new trailer! http://www.thegameawards.com
https://www.reddit.com/r/...e_200g_actually_playable/
Ga ik ook uitchecken.Oraijon schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:17:
Schijnt dat je met user.cfg tweaks ook al een aardig stuk verder komt met fps:
https://www.reddit.com/r/...e_200g_actually_playable/
En de Freelancer krijgt wat love in ATV:
Ahhhhhh Freelancer Love! Zeker kijkenVerwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:42:
[...]
Ga ik ook uitchecken.
En de Freelancer krijgt wat love in ATV:
[afbeelding]
Ben ik nou zo scheel of is patch 2.0.0h vannacht niet gedropt?
-
en wanneer komt de unmelt button nou?
Nog even en dan ga ik daadwerkelijk m'n Reliant/P72 een upgrade geven naar een Freelancer
[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 03-12-2015 10:13 ]
Dit topic is gesloten.
![]()