Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Bornhald schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

altijd weer baas boven baas..

Ik moet zeggen dat, nadat ik gisteren met een vriend heb gepraat, heel erg aan het denken ben om een floating space farm met hangar te nemen...

maar ik weet niet eens wat farming doet, ik vind het wel (samen met de super collider) visueel de mooiste endevours :o
Farmville in Space ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-09 02:35
Wat ik mij trouwens al een tijdje afvraag is het volgende. Komen er ook omgevingen in star citizen die wat meer "groen" bevatten? Zoals planeten of landing zones in de natuur (watervallen, vegetatie etc). Van wat ik nu gezien heb vind ik dat er ook wat minder donkere omgevingen mogen toegevoegd worden. Is het al bekend of bepaalde systems zulke omgevingen bevatten? Puur voor de variatie.

[ Voor 4% gewijzigd door jojoba007 op 07-10-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 11:57
jojoba007 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:56:
Wat ik mij trouwens al een tijdje afvraag is het volgende. Komen er ook omgevingen in star citizen die wat meer "groen" bevatten? Zoals planeten of landing zones in de natuur (watervallen, vegetatie etc). Van wat ik nu gezien heb vind ik dat er ook wat minder donkere omgevingen mogen toegevoegd worden. Is het al bekend of bepaalde systems zulke omgevingen bevatten?
Ga ik stiekem wel vanuit. Kan me voorstellen dat het wel wat veel werk is om handmatig hele jungles enzo te maken dus misschien dat ze daarom nog niet veel van dat soort zones hebben getoond.

Wel een goeie though, leuke vraag voor 10ftCM

Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 15:29
jojoba007 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:56:
Wat ik mij trouwens al een tijdje afvraag is het volgende. Komen er ook omgevingen in star citizen die wat meer "groen" bevatten? Zoals planeten of landing zones in de natuur (watervallen, vegetatie etc). Van wat ik nu gezien heb vind ik dat er ook wat minder donkere omgevingen mogen toegevoegd worden. Is het al bekend of bepaalde systems zulke omgevingen bevatten? Puur voor de variatie.
Het is bijna gegarandeerd dat zulke planeten gaan komen. Welke dat zijn is nog onbekend. Maar dat lijkt mee meer voor procedural generated Planets, zodra je nieuwe systems kan ontdekken.

Hier een lijstje van planeten met wat erop zit:
http://starcitizen.wikia.com/wiki/List_of_planets

Maar de grap zal zijn, dat de verkende systems met dergelijke enviroments waarschijnlijk onder het fair chance pact vallen waardoor je er niet op mag landen.

http://starcitizen.wikia.com/wiki/Kellog_system hier hebben ze een jungle world.

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 07-10-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
Ja ik zal de vraag ook eens op reddit plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
Case_C schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:01:
[...]

Het is bijna gegarandeerd dat zulke planeten gaan komen. Welke dat zijn is nog onbekend. Maar dat lijkt mee meer voor procedural generated Planets, zodra je nieuwe systems kan ontdekken.

Hier een lijstje van planeten met wat erop zit:
http://starcitizen.wikia.com/wiki/List_of_planets

Maar de grap zal zijn, dat de verkende systems met dergelijke enviroments waarschijnlijk onder het fair chance pact vallen waardoor je er niet op mag landen.

http://starcitizen.wikia.com/wiki/Kellog_system hier hebben ze een jungle world.
Uit deze lijst maak ik op dat er best aardig wat "green band" planeten komen. Maar goed, Arc Corp valt ook onder de green band en dat is nou niet bepaald "groen" te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
jojoba007 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:05:
[...]

Uit deze lijst maak ik op dat er best aardig wat "green band" planeten komen. Maar goed, Arc Corp valt ook onder de green band en dat is nou niet bepaald "groen" te noemen.
Ik denk ook dat green-band hooguit aangeeft dat het in de Goldi-lock zone zit, wat ze in hun planetary chart als een groene band weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
Case_C schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:07:
[...]

Ik denk ook dat green-band hooguit aangeeft dat het in de Goldi-lock zone zit, wat ze in hun planetary chart als een groene band weergeven.
Teveel groen zou niet helemaal in het thema passen lijkt mij, maar een aantal planeten en locaties zou wel verfrissend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Al was het maar in de naam van afwisseling. Je wilt toch niet dat elke planeet op elkaar lijkt, dat deed hem de das om voor mij bij Elite. De wereld is gigantisch maar als het erop neer komt is alles hetzelfde :)

Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Hebben jullie de film tomorrowland al gezien trouwens? Ondanks een matig verhaal (disney) zag ik helemaal voor me hoe de steden er in de toekomst zouden zijn!

IMDB: Project T (2015)

Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/turntherightcorner.com/wp-content/uploads/2015/02/tomorrowland-super-bowl-trailer-screenshot-future-city.jpg?resize=1024%2C467

Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/turntherightcorner.com/wp-content/uploads/2015/03/tomorrowland-movie-screenshot-future-people.jpg?resize=1024%2C470

[ Voor 40% gewijzigd door Torrie844 op 07-10-2015 11:33 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
Ja vette beelden zitten daarin. Die steden zijn ook wat "lichter" opgezet kwa sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
maar SC speelt zich af tijdens het in verval raken van een galactisch rijk.. te licht zou niet toepasselijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
jojoba007 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:24:
Ja vette beelden zitten daarin. Die steden zijn ook wat "lichter" opgezet kwa sfeer.
Terra Prima is een 'lichte' stad, met volledig nieuwe/open architectuur. Het grootste deel van de overige planeten zijn meer industrial worlds, en zullen een wat donkere uitstraling hebben.

Verder heb je ook nog Ice-worlds waar colonies op zijn :P ,

Voyager Direct Concept op Terra Prime
Afbeeldingslocatie: https://goldforwarcraft.files.wordpress.com/2014/01/starcitizen-terra-prime-landing-voyager-direct.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 07-10-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
Ja inderdaad, te licht zou niet toepasselijk zijn. Maar teveel locaties waar je enkel in het donker rond wandeld maakt het ook weer zo troosteloos. Een beetje daglicht op zijn tijd is wel zo prettig ;-) ook al zal ik dat na de release in real life niet veel meer gaan krijgen haha.

[ Voor 5% gewijzigd door jojoba007 op 07-10-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Jemig man. Doe eens mijn ogen dicht en we zitte op pagina 5.. :+

Even teruglezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oraijon
Cygnitr0n schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:18:

Even teruglezen.
Jij laat je gezicht zien het het is gelijk stil :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:46:
[...]

Jij laat je gezicht zien het het is gelijk stil :P
Stilte voor de storm van CitizenCon ;) . Heeft niets met Cyg z'n gezicht te maken. (Misschien een beetje, maar meer ook niet :+ )

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 07-10-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:47
Zo, zaterdag eerst met een vriendin film kijken en de rugby, en daarna lekker zelf zaterdagavond de livestream opzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Basekid schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:11:
... met een vriendin film kijken ...
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien toch maar je vriendin de deur uit werken voor de zekerheid. Prioriteiten enzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:15:
Misschien toch maar je vriendin de deur uit werken voor de zekerheid. Prioriteiten enzo.
Samen de livestream kijken met een vriendin iskan toch ook leuk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:16:
[...]

Samen de livestream kijken met een vriendin is toch ook leuk?
Nu ken ik jou vriendin niet, maar als ik dat zou doen met mijn vrouw is het een heleboel dingen, maar niet iets wat ik snel als "leuk" zal typeren
Cygnitr0n schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:18:

Even teruglezen.
ZOO veel stond er toch ook weer niet... ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Bornhald op 07-10-2015 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:19:
Haha, zal even kijken wat dan wel nuttig was.

Even een opsomming:
- CitizenCon 2015 @ 21:00 uur Live
- Snoz Lombardo Epic fail op GoT en Reddit
- VIP (= concierge) én Subscriber (dat rondje ernaast) en Golden tickets
- CIG Frankfurt heeft een contract voor 5! jaar
- HYPE CONFIRMED, ze gaan ' dingen' laten zien op CitizenCon *DUH*
- Dat Vega heel veel met Squadron 42 te maken heeft
- De kosten van star citizen, link
- Mystery ship reveal zal in ieder geval NIET de Crucible, Corvette, F8 of een Alienschip zijn.
- Mystery ship is WEL Human (Terran), Military en is een bekende WingCommander naam (Prowler?).
- Tommorowland is een matige film, maar een leuke set.
- Terra Prima is een 'lichte' stad, met volledig nieuwe/open architectuur (Voyager Direct is aanwezig).
Bornhald schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:19:
Je hebt gelijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
Sorry case! maar hier een ex-employee (met naam) over onze lieve heer *ds*

https://web.archive.org/w...http://mediaramas.com/ds/

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Nog een toevoeging wat betreft het potentiele bootje voor CitCon: https://www.reddit.com/r/...ale_at_citizencon/cvqnqag
Dus blijkbaar komt het schip niet voor in dit rijtje:
  • Hornet
  • SCIMITAR (TNGS Ship)
  • Gettysburg
  • Bengal
  • Behemoth
  • Bearcat
  • Lance
  • Shrike
  • Panther (Old name for the SC Pegasus Carrier)
  • Tigershark (Mentioned as a Rover at some point)
  • Ferret
  • Epee
  • Crossbow
  • Wraith
  • Morningstar
  • Waterloo
  • Clydesdale
  • Gilgamesh
  • Broadsword (A gun in SC, probably not going to be a ship)
  • Gladius (Already a ship)
  • Talon (A weapons manufacturer in SC)
  • Paradigm
  • Arrow
  • Phantom
  • Banshee
  • Hellcat
  • Thunderbolt
  • Longbow
  • Excalibur
  • Rapier
  • Raptor (I think this was a TNGS ship?)
  • Drayman
  • Diligent
  • Venture
  • Hercules
  • Condor
Prowler staat er niet tussen ;)

En dit topic met een paar CIG mensen vond ik ook wel humoristisch :+

Bornhald schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:12:
Ik had het ook gezien, kon de verleiding niet weerstaan en ook maar een stukje in gepost https://www.reddit.com/r/...re_you_to_wake_up/cvr0k41

Are you all blind. This man is speaking the truth! Haven't you seen people say this exact same thing on whatever hellhole you're from and than conveniently die in an 'accident' within a matter of days after saying such thing! The UEE is hiding the truth.
Keep calling him a liar and keep paying your taxes. Mark my words. Within a month you'll all be paying special war tax. On your next bottle of synthahol on the next planet you are landing on, on the next crate of fluffy bunnies you try to import!
And why. So the people in their ivory spires can throw more luxurious parties, while you buckle under new taxes yet again! Don't feed their decadence. Rise up!
Look at the facts! It is all a big ruse! Anyone going against against the establishment is effectively removed from society!
After years we could not even open simple diplomatic relations. Look at the species we've encountered. Are they constantly trying to kill us. Do they take our planets. NO.
Now is the time we should collectively put are foot down and demand answers. Demand justice! Down with the UEE.
Wat een vreselijk naieve reactie. De UEE verdedigd een enorm rijk van talloze sterrensystemen van deze beestachtige aliens. Wat betreft de planeten die ze niet in zouden nemen, ooit gehoord van Virgil? Een heel systeem uitgemoord en overgenomen door de Vanduul. Maar als piraat is het natuurlijk makkelijk om feiten te negeren die de UEE helpen. Jij en vele anderen zouden er baat bij hebben als de UEE minder geld, materieel en macht zou krijgen. Daardoor zou je veel meer vrijheid hebben om je illegale praktijken uit te voeren ten koste van zowel directe slachtoffers als slachtoffers van de Vanduul doordat de UEE ze niet meer zou kunnen stoppen. Een piraat die vraagt om gerechtigheid.. yeah right, dat is niet waar het om gaat voor jullie.

Kon het ook niet laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Bewijs maar dat ik en piraat ben. Hoeveel slachtoffers heb ik gemaakt. Hoeveel schepen heb ik aangevallen precies..

De UEE werkt samen met de Vanduul om aan de macht te blijven. Kijk hoe belastingen maar blijven stijgen. Hoe de rijke rijker worden en hoe de rest moet zwoegen om maar überhaupt eten op tafel te krijgen.

De bureaucraten in hun ivoren toren zijn de enige die rijker worden, dikker worden, terwijl de burgers alleen maar zien hoe hun kinderen 's nachts niet kunnen slapen van de honger.

Wie hebben er geprofiteerd van de val van Virgil? Wie hebben er niemand verloren? Wie hebben wetten ingevoerd die onze vrijheid van meningsuiting beknotten? Juist de door jou zo hoog geachte bureaucraten UEE in hun machtige ivoren torens!

En maar roepen dat ze ons vertegenwoordigers zijn. Maar iedereen die kritiek uit wordt de mond gesnoerd. Ik raadt je aan de fringe werelden eens te bezoeken, kijken hoe men daar leeft onder het juk van de UEE. Onder constante bedreiging van Vanduul raids, Banu slavers en andere buitenaardsen!

En waar Is de machtige luchtmacht. Niet daar om ons te beschermen, nee die zijn te druk bezig met de vieze machtsspellen ven diezelfde bureaucraten!

WERP HET JUK AF. Kom in opstand!

Excuses voor rare tikfouten. Is op mn mobiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ZOMG! Roleplaying CONFIRMED! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 13:30
Bornhald schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:16:
Bewijs maar dat ik een piraat ben.
Ehhhhh....je ooglapje zit scheef!
WERP HET JUK AF. Kom in opstand!
Communistische revolutie CONFIRMED!!!!!

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
SNAFU schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:17:
[...]

Ehhhhh....je ooglapje zit scheef!
Dat is een monocle, barbaar :)
Thanks
SNAFU schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:17:

Communistische revolutie CONFIRMED!!!!!
en ik wil van een beaurcratisch systeem AF ik wil het niet hebben :)

[ Voor 60% gewijzigd door Bornhald op 07-10-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Ship is revealed dus..qua naam. Is spoiler dus ik noem niks :) Als iemand het wilt weten mag die PM-en of reddit goed afzoeken!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:26:
Ship is revealed dus..qua naam. Is spoiler dus ik noem niks :) Als iemand het wilt weten mag die PM-en of reddit goed afzoeken!
Het is iig niet de Scimitar, want dat heeft Ben ontkracht :p . Hoe het wel heet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:29:
[...]

Het is iig niet de Scimitar, want dat heeft Ben ontkracht :p . Hoe het wel heet... :P
Ja, een stel backers hebben de naam gevonden. Post is gedelete op Reddit maar naam is nog te vinden

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Post um in spoiler tags dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-09 22:00
Mijn Reddit zoekskills falen mij iig :(

edit:
36e75651fb234ddc6b88f57254017e0b78baef327f522cabdea975c07eca691a

De user die die leak geplaatst heeft heeft zijn account en de post direct verwijderd, noch bronnen gegeven. Niet echt betrouwbaar dus. Iedereen kan een schip in dat lijstje hashen en dan met een burner op Reddit gooien natuurlijk.

[ Voor 46% gewijzigd door svenvv2 op 07-10-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Dusssss niet klikken als je het niet wilt weten.

spoiler:
Vindicator! Een oud WC schip zoals hier; Afbeeldingslocatie: http://static.wcnews.com/wcpedia/images/thumb/WC4-Vindicator.png/250px-WC4-Vindicator.png

https://www.reddit.com/r/...t_citizencon_is_revealed/

[ Voor 32% gewijzigd door Torrie844 op 07-10-2015 19:36 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Torrie844 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:35:
Dusssss niet klikken als je het niet wilt weten.

spoiler:
Vindicator! Een oud WC schip zoals hier; [afbeelding]

https://www.reddit.com/r/...t_citizencon_is_revealed/
spoiler:
ik hoop wel dat ze hem iets mooier hebben gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://static.wcnews.com/wcpedia/images/Wc4vindicator.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:52:
[...]

spoiler:
ik hoop wel dat ze hem iets mooier hebben gemaakt

[afbeelding]
Hoezo? Just the right amount of poly's toch?
spoiler:
Voor een DS game in 2015

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Case_C schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:15:
[...]

Hoezo? Just the right amount of poly's toch?
spoiler:
Voor een DS game in 2015
Worthy of a mic drop _/-\o_

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 13:30
Apart om een hele pagina met zwarte vlakken te zien.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
SNAFU schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:26:
Apart om een hele pagina met zwarte vlakken te zien.
Valt nog wel mee toch? Tijdens de leak was het 10x erger :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:30:
[...]

Valt nog wel mee toch? Tijdens de leak was het 10x erger :p .
Inderdaad, toen waren er 20 paginas zwart :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook nog wel leuk om te delen. Michael Shean is een fictie schrijver voor INN en hij schrijft zelf ook scifi boeken:
http://www.michael-shean.com/wordpress/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Hmmm... Een vriend maakt me net attent op Angels Fall First, lijkt qua opzet een beetje op een mix tussen planetside en waar star citizen naartoe gaat, maar dan round based. Zie iig seamless multicrew en boarding fps enzo.

Early Access uiteraard dus weet nog niet goed wat ik ervan moet denken :P

[ Voor 7% gewijzigd door Oraijon op 07-10-2015 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:34:
Hmmm... Een vriend maakt me net attent op Angels Fall First, lijkt qua opzet een beetje op een mix tussen planetside en waar star citizen naartoe gaat, maar dan round based. Zie iig seamless multicrew en boarding fps enzo.

Early Access uiteraard dus weet nog niet goed wat ik ervan moet denken :P

[video]
Ik zag 't pas bij Scott Manley, en heb dezelfde mening.

Sommige aspecten zien er heel gaaf uit, bijvoorbeeld zoals je launched vanuit het schip de ruimte in. Zeker niet seemless, maar de uitvoering is wel aardig. Verder rubberbanding, low res/poly. Maar het heeft wel een paar aspecten die SC ook heeft, maar dan meer richting Space Engineers. Waar je praktisch ook al die dingen in kan doen wanneer planets daar naar toe komen.

Geef mij maar m'n high-res/poly Carrack waar ik praktisch in kan leven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Zoek nog een paar coop games voor dit weekend als een vriend op bezoek komt, dit is samen met de battlefront open beta iig kandidaat. Voor 13.50 valt de prijs ook nog wel mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:49:
Zoek nog een paar coop games voor dit weekend als een vriend op bezoek komt, dit is samen met de battlefront open beta iig kandidaat. Voor 13.50 valt de prijs ook nog wel mee :P
Payday 2 :p , zijn we ook weer aan 't doen. Mattie112 had 'm ergens voor 7 euro gevonden, voor steam.

Bugsmashers;

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 07-10-2015 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Case_C schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:50:
[...]

Payday 2 :p , zijn we ook weer aan 't doen. Mattie112 had 'm ergens voor 7 euro gevonden, voor steam.
Meh, heb ik bij release gekocht, beetje burned out op die game. Werd op een gegeven moment een hele vervelende grind voor progress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:51:
[...]

Meh, heb ik bij release gekocht, beetje burned out op die game. Werd op een gegeven moment een hele vervelende grind voor progress.
Met "bekende" is het veel leuker toch ? En progress gaat veel harder tegenwoordig, Mattie was in 1,5 uur level 40+ :P .

En als je uitdaging zoekt moet je gewoon alles stealth doen natuurlijk :) .

Dan maar dit om deze post "on-topic" te houden. Als je niets van GOT INC wil zien, niet op de spoiler klikken Bornhald ;) .
spoiler:
Simpele designs voor vlaggen aan 't maken. Eerste is natuurlijk 't logo van drogeworst, en de tweede textueel zoals Mabok GOT Inc zo mooi wist te vormen :) (door mij daarna in CAD gezet) Verder nog WIP dus niet mauwen op kwaliteit :+ .... oh wacht SC... zelf alpha moet natuurlijk top notch zijn.. crap :X
GOT INC Vlag V2
GOT INC Vlag V1

Dat bespreken we overigens verder hier :) http://gotinc.nl/forum/index.php?topic=49.msg898#msg898

[ Voor 57% gewijzigd door Case_C op 07-10-2015 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Case_C schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:52:
[...]

Met "bekende" is het veel leuker toch ? En progress gaat veel harder tegenwoordig, Mattie was in 1,5 uur level 40+ :P .
Dat was ook met drie bekenden ;)

At some point was het ook alleen nog maar een shooting gallery om cops af te maken waar je nooit echt lekker genoeg ammo voor had :P

Maja maybe, heb hem toch al dus mss de moeite van het proberen weer waard.

[ Voor 8% gewijzigd door Oraijon op 07-10-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Kon hem niet vinden in deze topic maar wilde hem toch even delen: https://archive.is/fM9e8
Ik ben zelf geen backer maar volg de ontwikkeling van dit spel al een tijdje. Heb zelf geen mening over de artikelen maar het zal me niet verbazen (ik heb tijden geleden al in 1 van deze topics al aangegeven dat ik vind function creep een groot probleem is bij dit spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
maniak schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:48:
Kon hem niet vinden in deze topic maar wilde hem toch even delen: https://archive.is/fM9e8
Ik ben zelf geen backer maar volg de ontwikkeling van dit spel al een tijdje. Heb zelf geen mening over de artikelen maar het zal me niet verbazen (ik heb tijden geleden al in 1 van deze topics al aangegeven dat ik vind function creep een groot probleem is bij dit spel).
DS blogs kunnen we helaas niet meer serieus op ingaan. De beste man kan beter bij een psycholoog z'n verhaal blijven doen, dan het op internet te blijven gooien.

Overigens gaan we zaterdag zien of de feature creep een probleem gaat vormen voor Squadron 42, de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Case_C schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:59:
[...]

DS blogs kunnen we helaas niet meer serieus op ingaan. De beste man kan beter bij een psycholoog z'n verhaal blijven doen, dan het op internet te blijven gooien.

Overigens gaan we zaterdag zien of de feature creep een probleem gaat vormen voor Squadron 42, de SP.
Als gamer hoop ik echt dat het gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maniak schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:48:
Zoals al gezegd DS is niet serieus te nemen, dus geen goed begin om de discussie (weer) mee op te rakelen. Kritisch zijn is goed, maar de afgelopen dagen hebben we enorm uit de hand gelopen potje modder gooien gezien zonder ook maar enkel bewijs. Dus we moeten doen wat mooi wordt gezegd in het laatste Forbes artikel, Everybody Needs To Calm Down About 'Star Citizen'.

Het enige zinnige wat er over de staat van het spel gezegd kan worden gaan we zien op CitizenCon en de aankomende releases. Dat en de bijbehorende roleplaying zijn dus een stuk interessanter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 23:23:
[...]

Zoals al gezegd DS is niet serieus te nemen, dus geen goed begin om de discussie (weer) mee op te rakelen. Kritisch zijn is goed, maar de afgelopen dagen hebben we enorm uit de hand gelopen potje modder gooien gezien zonder ook maar enkel bewijs. Dus we moeten doen wat mooi wordt gezegd in het laatste Forbes artikel, Everybody Needs To Calm Down About 'Star Citizen'.

Het enige zinnige wat er over de staat van het spel gezegd kan worden gaan we zien op CitizenCon en de aankomende releases. Dat en de bijbehorende roleplaying zijn dus een stuk interessanter. :)
Mja.. het is niet mijn doel om een discussie (weer) op gang te helpen. Maar ik denk wel dat mensen kritisch moeten zijn en blijven. Mensen zijn nu eenmaal snel om te halen met een idee, plaatje of een video om geld te doneren. Als het goed is hebben ze genoeg geld, dat is wat ze zelf aangeven, dan is afwachten een prima keuze zonder weer geld te betalen voor een digitaal ingame item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maniak schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 23:35:
[...]

Mja.. het is niet mijn doel om een discussie (weer) op gang te helpen. Maar ik denk wel dat mensen kritisch moeten zijn en blijven. Mensen zijn nu eenmaal snel om te halen met een idee, plaatje of een video om geld te doneren. Als het goed is hebben ze genoeg geld, dat is wat ze zelf aangeven, dan is afwachten een prima keuze zonder weer geld te betalen voor een digitaal ingame item.
Iedereen moet zelf weten wat ze met hun geld doen. Niet lullig bedoeld, maar voor backers is het een beetje vermoeiend dat externen hun komen vertellen wat ze met hun geld moeten doen (zeker bij Star Citizen want dat is het project in de spotlight). Dat is een risico wat iedere persoon zelf aangaat en voor zichzelf moet bepalen.

Ik heb persoonlijk al lang geen digital items meer gekocht. Haal zelf liever het meeste in-game, maar voor mensen die graag nog willen blijven bijdragen is er de mogelijkheid.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2015 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
maniak schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 23:35:
[...]

Mensen moeten zeer keer kritisch blijven. Het stellen van kritische vragen Is goed. Maar DS Is gewoon een troll. Die man heeft trollen serieus uitgevonden.
Wikipedia: User:Mikademus/flamewar

Over deze derek smart hebben we het. Ik zou ook eens Google naar zijn line of defence spel. Dat Is ook al tig keer uitgesteld en zou in 2012 al uit moeten komen! we zitten al bijna in 2016. http://www.rockpapershotg...a-starts-here/#more-97529
juni 2012 om precies te zijn

Hij heeft letterlijk artikelen geschreven waarin staat dat iets wat ze in star Citizen willen maken niet bestaat. Om dan nog geen alinea later te zeggen dat hij het in zijn eigen spel wel heeft.
http://www.dereksmart.org/2015/08/lod-v-sc/ (als je geld teveel hebt zou ik het kopen en kijken hoeveel er van waar is!, wanneer je onder de 3 uur blijft kan je hem zelfs via steam laten refunden)

De commentaren die hij op star Citizen geeft zijn meer van toepassing op zijn eigen spel Line of Defence.

zelf heb ik de twijfelachtige eer gehad om in een grijs verleden zijn spel battleship3000ad te spelen. Qua potentie zat het zeker goed, maar ik heb alpha's gespeeld die stabieler draaide! maar ook daar heeft hij excuses voor, want het was natuurlijk niet zijn schuld dat het zo slecht was! (zie ok de flame wars)

Heel kickstarter draait om ideeën. En soms pakt het goed uit soms pakt het minder goed uit. Over het algemeen ben ik nog steeds blij met de donaties die ik via kickstarter heb gedaan en de kansen die ik heb gegeven.

conclusie:
kritische geluiden zijn goed en zeker de moeite waard om verder naar te kijken. Maar DS is aan het modder gooien en the escapist is door hem aan het handje mee genomen!

[ Voor 24% gewijzigd door Bornhald op 08-10-2015 07:42 . Reden: toevoegingen sn zpelvauten :) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Q&A 2 Voor de Endeavour is online:
https://robertsspaceindus...-MISC-Endeavor-Q-A-Part-2

Since the ship cannot dock in our hangars, does it persist in the universe when we log out?
No, we do not intend for ships to be always ‘at risk’ just because they don’t fit in your Hangar. Standard landing areas will keep the workshop and drive sections safe while you land the Explorer in your hangar. (Of course, if you leave it in orbit of some unexplored planet the story is quite different!)

Is the Endeavor’s supercollider the only way to have equipment overclocked?
No! Chris outlined his plans for a robust overclocking system early in the game, in the hopes that players will eventually make careers out of being ‘overclocking’ experts capable of providing the best tuned weapons and other components. While we see the Endeavor’s supercollider (name change pending, re: science!) as the ultimate tool for this task, the climb to that level will start with the already-offered workbench.

Does the Explorer Cab have two landing bays as detailed it previously released concept art? If so, what ships can land there?
No, these were intended to be drone bays a la 2001, but we removed them in favor of the secondary engines when we decided to allow the Explorer cab to separate from the rest of the ship. They (and drones in general) may be added back in a future module, but for now the only bay available is the single, larger bay seen on the Hope-class.

En een goede chart die laat zien waar de ontwikkeling van SC zich momenteel kan bevinden, en hoe ver ze nog moeten voor een full-fledged game. Boffen wij even met die alpha :) .
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/gamedevtimesyoz75.jpg

Funny-DS BS (Eigenlijk een interview uit 2011 met RPS, waarin z'n falen goed duidelijk wordt.
spoiler:
RPS: Can you tell us a bit about the roadmap for LoD? When can we expect to see it live etc?

Smart: We are on track for a late 2011 deployment, though depending on schedules, I may hold it until Q1 2012 depending on how crowded Q4 2011 is.
interview: http://www.rockpapershotg...-line-of-defense-alganon/

[ Voor 70% gewijzigd door Case_C op 08-10-2015 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heggico
  • Laatst online: 10-09 19:43
Opsomming van DS bullshit van reddit:

Kritiek is goed, zeker voor crowdfunding zoals star citizen. Iets bashen zonder bewijs |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
@Case_C Mooie chart. Alleen gezien de beoogde functionaliteit in Star Citizen vergeleken met de andere games op de chart en waar ze staan in de tijd moet het wel een HELE lang balk gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
maniak schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:48:
@Case_C Mooie chart. Alleen gezien de beoogde functionaliteit in Star Citizen vergeleken met de andere games op de chart en waar ze staan in de tijd moet het wel een HELE lang balk gaan worden.
Zeker, voor de PU kan die balk zomaar 10 jaar lang worden voor ze daarmee 110% feature compleet zijn. maar... de singleplayer maakt natuurlijk gebruik van een 'walled' off universe. Met alle actie zoals Vanduul-incursions die redelijk on-rails zijn. Daarnaast is alle actie voor deel 1 al gemo-capped, dus de animaties van characters zijn er al. Schepen/assets zijn er al, het enige wat SQ42 nog nodig heeft is het speelveld, wat ook al geruime tijd in ontwikkeling is. (1 "klein" voorbeeldje Shubin mining station) Daarnaast zal ~80% van alle tijd buiten de missies waarschijnlijk op de Idris zijn waar je op gestationed bent.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hyKQEzl.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 08-10-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
maniak schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:48:
Ze hebben van in het begin gezegd dat sommige features pas na de release gebouwd zullen worden (zoals procedural generation, private servers, ...) dus een lange balk is in my opinion geen probleem.

Weet jij trouwens wel dat je nu al een deel van 't spel kan spelen?
Dat is ook weer 't verschil met die andere games. Bij andere games heb je pas op 't einde iets om mee te spelen terwijl je hier alles dat stabiel genoeg is ter beschikking wordt gesteld. Agile development noemen ze dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
AndrewBourgeois schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:56:
[...]

Ze hebben van in het begin gezegd dat sommige features pas na de release gebouwd zullen worden (zoals procedural generation, private servers, ...) dus een lange balk is in my opinion geen probleem.

Dat is ook weer 't verschil met die andere games. Bij andere games heb je pas op 't einde iets om mee te spelen terwijl je hier alles dat stabiel genoeg is ter beschikking wordt gesteld. Agile development noemen ze dat.
als ik kijk naar het aantal pre alpha/beta/early access games is dit niet eens zo spannend meer om te zeggen ''jullie hebben nu al de pu''

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Verdere uitleg over de capaciteit van de Landing Bay module van de Endeavor:

The Landing Bay offers a fairly spacious 30m x 60m x 10m volume of space to work with. In gameplay, you’ll be allowed to safely store/transport/launch/refit up to 4 ships that fit inside this space. A Cutlass Red and a pair of 300’s, a couple of Hornets or Avengers, you should absolutely have some good choices to make in terms of what you carry along.

Now, what about when a 5th ship decides to land? We don’t want to have random invisible walls stopping you from landing, but we also can’t just let things be randomly piled in and expected to be able to move through the server-architecture. How we’re planning to handle these cases is by limiting these aspects to a local-system only.

So if you’re the owner of the Endeavor, and your Landing Bay is over capacity, you’ll be given a warning when attempting to plot a Quantum or Jump action, preventing you from leaving until the overage is cleared out. Similarly, if you’re the pilot of that 5th ship and the Endeavor is trying to leave, you’ll be given a clear notice that you’ll need to remove your ship from the Landing Bay shortly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:06:

The Landing Bay offers a fairly spacious 30m x 60m x 10m volume of space to work with. In gameplay, you’ll be allowed to safely store/transport/launch/refit up to 4 ships that fit inside this space. A Cutlass Red and a pair of 300’s, a couple of Hornets or Avengers, you should absolutely have some good choices to make in terms of what you carry along.

Now, what about when a 5th ship decides to land? We don’t want to have random invisible walls stopping you from landing, but we also can’t just let things be randomly piled in and expected to be able to move through the server-architecture. How we’re planning to handle these cases is by limiting these aspects to a local-system only.

So if you’re the owner of the Endeavor, and your Landing Bay is over capacity, you’ll be given a warning when attempting to plot a Quantum or Jump action, preventing you from leaving until the overage is cleared out. Similarly, if you’re the pilot of that 5th ship and the Endeavor is trying to leave, you’ll be given a clear notice that you’ll need to remove your ship from the Landing Bay shortly.
Ik ga er overigens wel vanuit dat ze rekening houden met size. Dus 2 Medium schepen, of 1 Medium en 2 small of 4 small. Maar dit betekend ook dat een large vessel er kan landen als 't past! Alleen is jumpen dan niet mogelijk.3

Connie Taurus gaat dus niet passen... Wel leuk te zien dat je nu precies ziet waar ze mee bezig zijn :) .
https://robertsspaceindus...tion/Constellation-Taurus
HANGAR READY
Damage States being mapped

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 08-10-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
AndrewBourgeois schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:56:
[...]

Dat weet ik inderdaad. Maar goed, als gamer hoop ik echt dat het spel er komt. Met de Oculus Rift/ViVe lekker het universum rond vliegen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:16:
[...]

Ik ga er overigens wel vanuit dat ze rekening houden met size. Dus 2 Medium schepen, of 1 Medium en 2 small of 4 small. Maar dit betekend ook dat een large vessel er kan landen als 't past! Alleen is jumpen dan niet mogelijk.3

Connie Taurus gaat dus niet passen... Wel leuk te zien dat je nu precies ziet waar ze mee bezig zijn :) .
https://robertsspaceindus...tion/Constellation-Taurus
HANGAR READY
Damage States being mapped
Waarom pakken ze niet hetzelfde systeem als voor de hangars? Daar kun je ook 3 kleine, of 1 medium, of 1 large ship op een bay plaatsen. Zelfde kunnen ze ook doen voor dit soort modules lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 11:49

Fordox

00101010

Een 980ti trekt de game best soepel :9 alleen heeft ie wel last van sommige delen van de Social module. Maar dat kan ook aan mn Cpu liggen (een 8150 van amd).

En ik eerst maar denken dat de game die nu uit is gewoon aanvoelt als drap want alpha :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:24:
[...]

Waarom pakken ze niet hetzelfde systeem als voor de hangars? Daar kun je ook 3 kleine, of 1 medium, of 1 large ship op een bay plaatsen. Zelfde kunnen ze ook doen voor dit soort modules lijkt me.
Oh sorry dan heb ik 't fout..

Dacht dat 1 Medium 2 Small was.

Dus 3 kleine en 1 medium moet dan gaan. Zal ook de optimale load-out zijn gok ik :P .
Fordox schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:26:
Een 980ti trekt de game best soepel :9 alleen heeft ie wel last van sommige delen van de Social module. Maar dat kan ook aan mn Cpu liggen (een 8150 van amd).

En ik eerst maar denken dat de game die nu uit is gewoon aanvoelt als drap want alpha :p
Oeh netjes :P , een GTX980ti... (oh wee als je 'm voor non 144hz 1080p gaming gebruikt )

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 08-10-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
Toch maak ik mij ook wel een klein beetje zorgen of deze game wel wordt uitgebracht in de proporties die ze ons doen voorschotelen. Begrijp mij niet verkeerd, ik wil net zo graag als jullie dat ik straks in de PU kan wonen met alle beloftes die er bij horen, maar.....

... Voor wat er nu werkelijk al klaar in na 3 jaar ontwikkeling valt mij nog erg tegen. Als je kijkt naar andere massive AAA projecten en dan de proporties die SIG voor ogen heeft ben ik serieus benieuwd hoe ze dit binnen een aantal jaren kunnen bouwen? Ik kan er nog even over doorgaan waar ik mij toch wel een beetje zorgen over maak maar dat is nu even teveel om te benoemen. Ik vind inderdaad dat we kritisch moeten blijven. Je kop in het zand steken en zeggen "owwww, dit komt wel goed met deze game" is niet echt van toepassing. Daar is de game simpelweg te ambitieus voor. Ik ben ook een beetje bang dat een game in deze grote jaren en jaren duurt om te ontwikkelen en dat ze er nog laaaaaaaang niet zijn. En de vraag is dan, hoe lang blijft de cashflow toegankelijk?

Maar goed, zaterdag zal blijken hoe ver de vorderingen zijn. Ik hoop zo erg dat deze game gaat slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
jojoba007 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:50:
... Voor wat er nu werkelijk al klaar in na 3 jaar ontwikkeling valt mij nog erg tegen.

Maar goed, zaterdag zal blijken hoe ver de vorderingen zijn. Ik hoop zo erg dat deze game gaat slagen. "Hands crossed"!!!
Ik denk dat je 'klaar' beter kan zien als 'uitgebracht'

Want niet 'alles' wat klaar is zien wij direct. Ik denk dat we schirkken als we de volledige scope/lijst van alle projectjes/onderdelen/assets die gemaakt worden zien.

Qua assets is er in ieder geval al een berg af. Zodra we de technische kant werkend zien (van in eerste instantie FPS + Multi-crew) zullen een berg van die zorgen toch wel kunnen verdwijnen?

Hoop zaterdag echt op een overdonderende presentatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:28:
[...]

Dus 3 kleine en 1 medium moet dan gaan. Zal ook de optimale load-out zijn gok ik :P .
je zou het kunnen narekenen, de afmetingen van de hangar zijn bekend, en de afmetingen van schepen zijn bekend.
jojoba007 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:50:
Toch maak ik mij ook wel een klein beetje zorgen of deze de game wel wordt uitgebracht in de proporties die ze ons doen voorschotelen. Begrijp mij niet verkeerd, ik wil net zo graag als jullie dat ik straks in de PU kan wonen met alle beloftes die er bij horen, maar.....

... Voor wat er nu werkelijk al klaar in na 3 jaar ontwikkeling valt mij nog erg tegen. Als je kijkt naar andere massive AAA projecten en dan de proporties die SIG voor ogen heeft ben ik serieus benieuwd hoe ze dit binnen een aantal jaren kunnen bouwen? Ik kan er nog even over doorgaan waar ik mij toch wel een beetje zorgen over maak maar dat is nu even teveel om te benoemen. Ik vind inderdaad dat we kritisch moeten blijven. Je kop in het zand steken en zeggen "owwww, dit komt wel goed met deze game" is niet echt van toepassing. Daar is de game simpelweg te ambitieus voor. Ik ben ook een beetje bang dat een game in deze grote jaren en jaren duurt om te ontwikkelen en dat ze er nog laaaaaaaang niet zijn. En de vraag is dan, hoe lang blijft de cashflow toegankelijk?

Maar goed, zaterdag zal blijken hoe ver de vorderingen zijn. Ik hoop zo erg dat deze game gaat slagen. "Hands crossed"!!!
ik ben een beetje benieud met welke AAA titels je het dan vergelijkt?
ik heb namelijk altijd begrepen dat een groot deel van de budgetten die genoemd zijn bij AAA games uit gaat naar marketing. Waardoor je nooit de zuivere ontwikkelkosten ziet.

De vraag of ze alles kunnen leveren is natuurlijk de grote vraag. Ik ben al blij als ze een PU kunnen leveren waarin je je ding kan gaan doen, dat ze de rest later toevoegen, prima....

maar volgens mij is een open wereld in de ruimte aanzienlijk makkelijk te maken dan een stad bijvoorbeeld.

maar ik denk dat iedereen wel nieuwschierig hoeveel ze af krijgen, over de kwaliteit valt weinig te twisten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:59:
[...]

Ik denk dat je 'klaar' beter kan zien als 'uitgebracht'

Want niet 'alles' wat klaar is zien wij direct. Ik denk dat we schirkken als we de volledige scope/lijst van alle projectjes/onderdelen/assets die gemaakt worden zien.

Qua assets is er in ieder geval al een berg af. Zodra we de technische kant werkend zien (van in eerste instantie FPS + Multi-crew) zullen een berg van die zorgen toch wel kunnen verdwijnen?
Dit is inderdaad wel een veel gemaakte verkeerde redenering. Intern zijn er al veel meer assets klaar dan de backers in handen hebben. Dat is wel bewezen ook door de leak een tijdje geleden en ook door de vele technische reports.

Iig zie ik de eerste versie van Baby PU - Large World Map als een zeer belangrijk moment voor de game omdat de meeste core technologie er is (fps, animaties, netcode en later multicrew etc).

En Squadron 42 zal de gemoederen wel moeten bedaren wat betreft dat er echt een game gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:28:
[...]

[...]

Oeh netjes :P , een GTX980ti... (oh wee als je 'm voor non 144hz 1080p gaming gebruikt )
hehehehe
momenteel voor 1080p op 60hz :x

Maarrrr mijn huidige gpu was aan het overlijden. En voor in de toekomst heb ik een ultrawide 1440p scherm op het oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:38:
[...]
Maarrrr mijn huidige gpu was aan het overlijden. En voor in de toekomst heb ik een ultrawide 1440p scherm op het oog
Alleen jammer dat die schermen nu nog duurder zijn dan de GPU...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
De Q&A van de Endeavor deze keer was een stuk beter (naar mij mening) dan deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Bornhald schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:03:
De Q&A van de Endeavor deze keer was een stuk beter (naar mij mening) dan deel 1
Eens. Maar kijk meest uit naar de laatste waarin vooral gameconcepten worden behandeld door Tony. Dat is m.i. het meest interessant m.b.t. de Endeavor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:06:
[...]

Eens. Maar kijk meest uit naar de laatste waarin vooral gameconcepten worden behandeld door Tony. Dat is m.i. het meest interessant m.b.t. de Endeavor.
Dat is ook weer helemaal waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 11-09 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Snoz Lombardo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:06:

Dit lijkt mij inderdaad de meest passende en realistisch aanvoelende oplossing :). Ben blij dat ze niet voor onzichtbare muren zijn gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwacooijmans
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Was iemand trouwens al opgevallen dat in Around the Verse 37 wordt gesproken over een stealth Aegis schip dat waarschijnlijk op Citizen Con gaat worden verkocht? Hint hint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
pwacooijmans schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:04:
Was iemand trouwens al opgevallen dat in Around the Verse 37 wordt gesproken over een stealth Aegis schip dat waarschijnlijk op Citizen Con gaat worden verkocht? Hint hint.
Dat zou jammer zijn.. dan moet ik mijn scheepsplanning weer herzien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwacooijmans
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik denk dat je je Avatar dan ook zult moeten wijzigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
pwacooijmans schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:04:
Volgens mij hebben ze het toch alleen over de Vanguard? Heb een specifieke time-stamp?

Maar meer stealth schepen is alleen maar mooi natuurlijk, momenteel hebben ze alleen een Hornet variantdaarvoor...
Vind alleen wel dat Anvil te weinig variatie kent met enkel de Hornet, Gladiator en Carrack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Prijs spoiler

spoiler:
Vindicator kost $175

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
Dit is een mooi stuk, met name reactie nu 2. Ik was al wel op de hoogte van de innovatie van de 64bit precision maar het blijft telkens weer mooi om te lezen hoe geavanceerd de engine is geworden na de 64bit floating point integratie!

https://m.reddit.com/r/st...t_vs_64bit_floatingpoint/

[ Voor 3% gewijzigd door jojoba007 op 08-10-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:44:
[...]

Alleen jammer dat die schermen nu nog duurder zijn dan de GPU...
Dat klopt maar dat vind ik ook niet erg, want uiteindelijk is je scherm hetgene waar je de heletijd naar kijkt. mag ook wel een investering krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Fordox schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:20:
[...]

Dat klopt maar dat vind ik ook niet erg, want uiteindelijk is je scherm hetgene waar je de heletijd naar kijkt. mag ook wel een investering krijgen.
Ik heb zelf zitten kijken naar die 980ti, kon hem redelijk goedkoop 2de hands krijgen. Uiteindelijk toch niet gedaan, wil even wachten tot Q1 2016 en haal dan een R9 390 voor VR. Maar veel plezier ermee (zeer jaloers!!!!).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
[...]

Dat, en mijn scherm koop ik voor een gebruik van 5~7 jaar en mijn videokaart 2~3 jaar. Ik ben erg blij met mijn stap naar Ultrawide 1440p. Nu nog verder gaan met mijn Logitech G27 fixen en ik kan weer lekker spacetrucking oefenen in ETS2 ;)

Maar eigenlijk hoop ik binnenkort mijn HOTAS weer af te stoffen en met een paar maten the big black onveilig te maken in de Puniverse.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
[...]

Was inderdaad erg interessant om te lezen. Ik kwam op /r/StarCitizen deze ook nog tegen, van 4 maanden geleden, geeft ook een mooi beeld van hoe ingewikkeld de ontwikkeling is en hoe geavanceerd de engine wordt: https://www.reddit.com/r/...ation_decided_to_try_and/

EDIT: Ah, zie net dat hij de post vandaag weer aangepast heeft :D

[ Voor 5% gewijzigd door Thisuren op 08-10-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thisuren schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:53:
[...]

Was inderdaad erg interessant om te lezen. Ik kwam op /r/StarCitizen deze ook nog tegen, van 4 maanden geleden, geeft ook een mooi beeld van hoe ingewikkeld de ontwikkeling is en hoe geavanceerd de engine wordt: https://www.reddit.com/r/...ation_decided_to_try_and/

EDIT: Ah, zie net dat hij de post vandaag weer aangepast heeft :D
Ja was wel grappig, ik vroeg die gast of hij die post ff wou updaten. Maar gaat ie nu doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:55:
[...]

Ja was wel grappig, ik vroeg die gast of hij die post ff wou updaten. Maar gaat ie nu doen. :D
Ah, jij bent mac-murphy... I can see it now :P In ieder geval mooi dat je dat ff gelinkt hebt, heel handig overzichtje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Oh man dit is mooi gedaan zeg!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Doet me denken aan jaren geleden als hobby auto's ontwerpen met Sketchup... Erg vet om te zien! :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Nou vind ik die Art alleen maar mooier dat het zo vanuit CryEngine Unreal Engine komt. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door DutchWalnut op 08-10-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Cygnitr0n schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:41:
[...]

Nou vind ik die Art alleen maar mooier dat het zo vanuit CryEngine komt. _/-\o_
helaas is dat de unreal engine haha!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Het fps gedeelte wordt binnen 3 weken verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
whatupdoc schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:02:
Hij word als laatste van 3 komende updates verwacht. Eerst large world map, dan multicrew daarna de FPS. Die eerste 'large world' zal ergens rond of na t weekend zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 08-10-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
whatupdoc schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:02:
Tsja is lastig te zeggen. Ik had verwacht dat fps eind september/begin oktober zou komen. In ieder geval voor Citizen Con. Nu lijkt het er op dat óf fps samen komt met large world in 1.3 óf dat fps nog wat later komt en dan hopelijk voor eind oktober.
Case_C schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:09:
[...]

Hij word als laatste van 3 komende updates verwacht. Eerst large world map, dan multicrew daarna de FPS. Die eerste 'large world' zal ergens rond of na t weekend zijn.
Ik ging er vanuit dat die eerste 2 samen zouden komen. Ik kan het alleen goed fout hebben omdat ik de laatste anderhalve week niet goed op releaseinformatie heb gelet.

[ Voor 35% gewijzigd door Tylocke op 08-10-2015 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Ik heb stiekem het meest zin in FPS.. wat vreemd is. Maar ik ben een echte FPS-er (buiten de sims om) en speel dat heel graag. Hoe meer ik zie van de FPS, hoe meer ik hoop dat het groundbreaking gaat worden. Als de world map (PU) gaat combineren met FPS ben ik zeeeeeeer blij.

*inb4hate* ;D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:10:
[...]

Tsja is lastig te zeggen. Ik had verwacht dat fps eind september/begin oktober zou komen. In ieder geval voor Citizen Con. Nu lijkt het er op dat óf fps samen komt met large world in 1.3 óf dat fps nog wat later komt en dan hopelijk voor eind oktober.

[...]

Ik ging er vanuit dat die eerste 2 samen zouden komen. Ik kan het alleen goed fout hebben omdat ik de laatste anderhalve week niet goed op releaseinformatie heb gelet.
In de laatste AtV is al bevestigd dat Multicrew later wordt toegevoegd aan de Large World Map. FPS blijft denk ik blockers geven, dus vandaar later dan de rest.
Pagina: 1 2 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.