Je wilt eigenlijk het moment bepalen dat het apparaat een bepaalde tijd onder een bepaalde waarde zit. Hiervoor kun je het beste een for-conditie in je trigger gebruiken.royduin schreef op maandag 17 december 2018 @ 20:36:
Iemand tips voor het monitoren van een wasmachine en droger middels een pricewatch: TP-Link Wi-Fi Smart Plug HS110? De wasmachine gaat wel goed (draait nu voor de 3e keer vandaag):
[Afbeelding]
En een notificatie tussen de 0.5 en 1.5 watt, echter krijg ik nu ook een melding wanneer ik alleen de wasmachine aanzet maar nog geen programma start. Dan de droger:
[Afbeelding]
Hetzelfde probleem maar daar ook nog dat ik meerdere meldingen krijg wanneer de droger klaar is. De trommel in de droger draait om de x tijd nog even een rondje tot deze uitgezet wordt (anti kreuk functie dacht ik). Dat zorgt ervoor dat het wattage aan het einde op en neer gaat van 160 naar 1.2.
Wat zijn de mogelijkheden? Eigenlijk moet een notificatie 1x gestuurd worden wanneer het wattage onder de 2 watt komt nadat deze gemiddeld het afgelopen half uur boven de 1000 is geweest. Tips?
What's the speed of dark?