2019-07-18 10:47:54 DEBUG (MainThread) [homeassistant.components.opentherm_gw] Received report: {'control_setpoint': 10.0, 'master_ch_enabled': 0, 'master_dhw_enabled': 1, 'master_cooling_enabled': 0, 'master_otc_enabled': 0, 'master_ch2_enabled': 0, 'slave_fault_indication': 0, 'slave_ch_active': 0, 'slave_dhw_active': 0, 'slave_flame_on': 0, 'slave_cooling_active': 0, 'slave_ch2_active': 0, 'slave_diagnostic_indication': 0, 'otgw_about': 'OpenTherm Gateway 4.2.5', 'otgw_build': '17:59 20-10-2015', 'otgw_clockmhz': '4 MHz', 'otgw_mode': 'G', 'otgw_smart_pwr': 'Low power', 'otgw_thermostat_detect': 'D', 'otgw_dhw_ovrd': 'A', 'otgw_setpoint_ovrd_mode': 'N', 'otgw_gpio_a': 0, 'otgw_gpio_b': 0, 'otgw_led_a': 'F', 'otgw_led_b': 'X', 'otgw_led_c': 'O', 'otgw_led_d': 'T', 'otgw_led_e': 'P', 'otgw_led_f': 'C', 'otgw_ignore_transitions': 1, 'otgw_ovrd_high_byte': 1, 'otgw_setback_temp': 16.0, 'otgw_vref': 3, 'remote_transfer_dhw': 0, 'remote_transfer_max_ch': 0, 'remote_rw_dhw': 0, 'remote_rw_max_ch': 0, 'slave_max_relative_modulation': 0.0, 'slave_max_capacity': 0, 'slave_min_mod_level': 0, 'room_setpoint': 16.0, 'relative_mod_level': 0.0, 'ch_water_pressure': 0.0, 'room_temp': 25.01953125, 'ch_water_temp': 0.0, 'dhw_temp': 0.0, 'outside_temp': 0.0, 'return_water_temp': 0.0, 'slave_dhw_max_setp': 0, 'slave_dhw_min_setp': 0, 'slave_ch_max_setp': 0, 'slave_ch_min_setp': 0, 'dhw_setpoint': 0.0, 'max_ch_setpoint': 90.0, 'burner_starts': 0, 'ch_pump_starts': 0, 'dhw_pump_starts': 0, 'dhw_burner_starts': 0, 'burner_hours': 0, 'ch_pump_hours': 0, 'dhw_pump_hours': 0, 'dhw_burner_hours': 0}
2019-07-18 10:47:54 ERROR (MainThread) [homeassistant.core] Error doing job: Task exception was never retrieved
Traceback (most recent call last):
File "/usr/src/app/homeassistant/helpers/entity.py", line 226, in async_update_ha_state
self._async_write_ha_state()
File "/usr/src/app/homeassistant/helpers/entity.py", line 256, in _async_write_ha_state
attr.update(self.state_attributes or {})
File "/usr/src/app/homeassistant/components/climate/__init__.py", line 169, in state_attributes
ATTR_HVAC_MODES: self.hvac_modes,
File "/usr/src/app/homeassistant/components/climate/__init__.py", line 254, in hvac_modes
raise NotImplementedError()
NotImplementedError