Ik heb mijn 950 vanochtend rond 8 uur van de (draadloze) lader gehaald en hopeloos veel gebeld vandaag, bij elkaar ruim 2,5 uur aan de telefoon gezeten (waarvan ruim 1,5 uur met Dell vanwege een mogelijke DAA (deat after arrival) van mijn laptop), verder nog wat mail en wahtsap en ik heb nu nog 78% over. Hij geeft aan dat ik nog 1 dag en 9 uur zou kunnen doen voordat ie leeg is.
4g aan, wifi aan, BT aan, 4 mail accounts regelmatig pollen, scherm op 60% helder, locatie service aan maar mag alleen gebruikt worden door kaarten en alleen als de app aktief is.
Volgens mij heb je gewoon geen geluk met je batterijen en je telefoon
Edit: en om 1 uur 's nachts (ja ja, was een latertje) nog 58%batterij over en 1 dag en 1 uur resterend.
De resterende tijd wordt aangepast aan de hand van je gebruik. Als ik heel drukke dagen heb qua telefoongebruik geeft ie na opladen minder resterende tijd als ie vol is dan na wat rustigere dagen. Dannog is de geschatte resterende tijd meestal meer dan anderhalve dag bij een volle accu. Is het wat minder qua telefoongebruik dan is het meestal 2 dagen of meer.
Ik speel geen spelletjes en luister geen muziek met mijn telefoon. Internetsites bezoeken dan weer wel maar zelden excessief,meestal ff nieuws sites of zo.
[
Voor 33% gewijzigd door
Indoubt op 11-10-2016 13:57
]