Ik zal morgen - als ik het ticket aanmaak - de telefoon openhalen voor de accu, al denk ik dat die wel goed is (direct uit de doos).hardware-lover schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:30:
[...]
Ik vind de weergave prima bruikbaar op een 950 XL, heb er daarom ook nooit bij je over "geklaagd"
Nog even terug naar de weergave van de helderheid van het scherm.
Als de instelling "helderheid automatisch aanpassen als het licht veranderd" actief is dan krijg je de helderheid-stappen in tekst te zien. Deactiveer je die instelling dan worden het percentages. Waarom? Zou het niet weten, voorheen waren het altijd percentages.
V.w.b. de stabiliteit van de 950 in het algemeen, die kan werkelijk uitstekend zijn, ook eerst met de oudere OS builds. Heb enkel problemen met het toestel gekregen toen de accu naar zijn grootjes ging. Maar dat dit ook het geval was, daar kwam ik pas na enige tijd achter. Eerst ben ik met van alles aan het kloten geweest om de handel stabiel te krijgen, wat vanzelfsprekend nooit ging lukken met die accu. Pas toen ik deze vergeleek met een nieuw exemplaar (op goed geluk maar besteld), zag ik dat er wat mis was met de oude. Hoewel mijn toestel in januari 2016 is aangekocht, heb ik na iets meer dan 6 maanden gebruik de problemen al gekregen, daarvoor was er zelden wat mis. Heb echter enkel met Production builds gedraaid, nooit de zijsprong gemaakt naar Insider builds op de 950. De zwangere accu heeft als productie-datum 25-09-2015, de nieuwe 10-03-2016, beiden origineel Microsoft.
Vraagje; is jouw scherm wel "normaal" wit? Dus bv. de tweakers site, en dan over het hele scherm het zelfde? Een +2 reactie is bij mij nét niet wit, maar je moet echt kijken om het groen van de achtergrond te zien.