Volgensmij kwam dat door een bug. Whatsapp zelf heeft ook nog best wat grote elementen , maar dat komt omdat WhatsApp nog een WP8.1 app is en ook die stijl gebruikt.mister9 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 18:19:
Bedankt voor alle info. Heb door alle 372 pagina's heen gelezen. Sta op het punt de 950 te bestellen voor mijn nieuwe baan (begin over een paar weken). Heb nog een paar vragen:
- Ik las heel veel over Whatsapp dat dit er absurd groot uit zag op de 950. Is dit inmiddels opgelost door een update zodat het er normaal uit ziet?
Je kan de brightness handmatig op het laagst zetten of auto brightness gebruiken. Naar mijn idee blijft hij wel vrij fel, maar doenbaar- Kun je de helderheid van het scherm aanpassen door te schuiven, of alleen in blokken van 25 / 50 / 75 / 100%. Is 25% donker genoeg voor 's avonds in bed in een donkere kamer of heb je dan het idee dat je aan het zonnebanken bent?
Die apps zijn er allemaal maar:- Ik gebruik mijn huidige telefoon (iphone 6) 99% voor: Browsen, Whatsapp, Mail / Agenda voor Exchange en Gmail accounts, Instagram, FB, ING, Spotify en het weer. Voor mijn nieuwe werk heb ik alleen de app MP-1 nodig. Gebruik geen zaken als snapchat, pokemon Go, etc.
Dan gaat het wel meevallen met het app-gat toch?
- FB is vrij recent maar mist nog Facebook Live en bellen in Messenger).
- Spotify mist Connect
- De ING app (en volgensmij momenteel elke andere bank app) zijn nog WP8.1 apps en vrij 'oud' t.o.v. de Android/iOS varianten.
Volgensmij kan je zelfs een iCloud account toevoegen, of die dan ook alles synct geen idee ik heb geen iPhone. WhatsApp backups zijn overigens OS specifiek dus je kan iOS Whatsapp niet in WP krijgen of andersom (zover ik gelezen heb).- Kan ik op een prettige manier alle contacten over krijgen van mijn iphone naar de 950? Whatsapp chats gaat niet lukken lijkt me toch? Ik krijg een nieuw nummer dan mijn huidige namelijk.
Eigen keus he wat jij het fijnste vindt.- Ik zie dat de 950 bij belsimpel.nl nu 338 euro is, hebben jullie daar ervaring mee, of kan ik beter voor Coolblue gaan? Ivm hulp als er iets mis is met het apparaat.
Zolang je een Microsoft account hebt zou alles zo'n beetje moeten kunnen.- Ik krijg m'n simkaart van m'n werkgever pas over een paar weken. Kan ik het toestel verder gewoon "testen" en updaten zonder simkaart? Alles kan dan behalve Whatsapp, bellen en sms-en toch?
Je kan selecteren wat je wilt. Er komen twee bolletjes omhoog (links en rechts van het woord) die je kan verplaatsen tot wat je wilt van 1 letter tot een heel a4 (nou ja volgensmij zelfs zo'n beetje oneindig maar toch).- klopt t dat je geen meerdere woorden kan selecteren van bv een site, maar alleen 1 woord of alle tekst?
Normaal gesproken zul je de resets niet of vrijwel nooit nodig hebben. Maar veel mensen komen o.a. van Insider previews (beta versies van het OS) af en krijgen na de vele updates daardoor vaak problemen.- Tot slot. Ik heb heel veel gelezen over soft reset, hard reset, factory resets, etc etc, alleen maar om zaken weer voor elkaar te krijgen? Gebeurt dit veel. En kan iemand me AUB het verschil uitleggen tussen die resets en hoe ze uit te voeren?
Maar een soft reset komt neer op een power button + volume down wat geloof ik een bepaalde config wist die weer aangemaakt wordt bij het opnieuw opstarten. Daarnaast een harde reset kun je doen via de telefoon settings (Settings -> system -> about -> reset) of via software (PC) d.m.v. de Windows Device Recovery Tool (WDRT).
No problem.Ontzettend bedankt vast!!
[ Voor 4% gewijzigd door blmp op 17-08-2016 20:06 ]
Patient gamer