BadWampa schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:49:
[...]

Is die "houten" een echte replacement cover dus? Niet een cover die je om je origineel doet bedoel ik.
Ik had nog geen andere replacement covers gezien op aliexpress namelijk behalve de oranje en de blauwe met MS logo. Heb je een link voor mij? Ben wel benieuwd!
Replacement ja, oude eraf, deze erop.

Je hebt ze ook met andere motiefjes, gewoon zoeken op "lumia 950 wooden" en dan vind je het wel.

Overigens is die "houten" ook van polycarbonaat gemaakt, net als de originele achterkant, dus niet van een goedkoper, en zwakker, kunststof.

People as things, that’s where it starts.

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Bedankt!
Ik had al een tijdje niet meer ernaar gezocht dus had deze gemist. :)

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11 19:42
Begin volgende maand ben ik de eigenaar van de 950 XL.

Hopelijk heb ik er goed aangedaan en beter niet gewacht op de Lumia met de Snapdragon 820

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
ardvark99 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:42:
[...]

Ik heb FW versie 16082.36032. Deze heb ik binnengehaald via WDRT.
Huh ik kom niet verder dan de 16082.36025 (Lumia 950) via die tool. Of is die .36032 allen voor de XL?

https://opensea.io/seaart

Verwijderd

ardvark99 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:10:
[...]

Deze is zover ik weet niet OTA beschikbaar, de laatste was geloof ik 16025. Ik draai zelf de laatste fast ring builds, en ondervind weinig grote problemen. Maar zoals gezegd, 16082 is alleen te krijgen via WDRT, en wanneer je de afgelopen maanden veel TH2 en RS1 builds hebt getest, en je hebt op een gegeven moment rare of veel problemen, dan is het misschien verstandig om de boel te resetten via WDRT, en dan krijg je ook de nieuwste firmware binnen, en TH2 10586.107. Backup terug zetten, en verder updaten naar bv. 218 of the RS1 ingaan via fast ring. Het kost wat tijd en moeite, maar dan ben je weer up to date. Als raad ik jou wel aan om nog even op TH2 218 te blijven. De laatste RS1 build is nog te buggy, en half engels/nederlands.

Zie ook hier: http://www.lumiafirmware.com/ser/RM-1085
Wat is het verschil met betrekking tot de vorige?
Is dat te benoemen, of is het minimaal?

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22:50
enomiss schreef op donderdag 21 april 2016 @ 19:39:
[...]

Huh ik kom niet verder dan de 16082.36025 (Lumia 950) via die tool. Of is die .36032 allen voor de XL?
Het laatste gedeelte, 360xx, is afhankelijk van provider, land, 16082 is het versie nummer, dus jij hebt de laatste versie ;) ;)

@RonRon1969: Ik weer niet meer of er grote verschillen zijn, of dat er beschreven is wat de verscholen zijn, is alweer lang geleden, januari of februari. Het was wel ergens aangekondigd, maar waarom deze nooit OTA aangeboden is weer ik ook niet. Waarschijnlijk niet de moeite waard.

Effe gegoogeld: http://answers.microsoft....-83ee-a59e7e5fb674?auth=1
Dus eigenlijk een update voornamelijk voor de L550/650

[ Voor 43% gewijzigd door ardvark99 op 21-04-2016 20:08 ]

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-12 22:43
Ik heb een Microsoft Wireless Display Adapter maar ik kan geen filmpjes vloeiend streamen vanaf mijn 950 XL. Alles gaat haperend. Ook filmpjes die al op de telefoon staan. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Of een oplossing voor?
Udrene schreef op donderdag 21 april 2016 @ 20:29:
Ik heb een Microsoft Wireless Display Adapter maar ik kan geen filmpjes vloeiend streamen vanaf mijn 950 XL. Alles gaat haperend. Ook filmpjes die al op de telefoon staan. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Of een oplossing voor?
Via welke app stream jij de filmpjes? Ik gebruik geen WIDI adapter maar stream via wifi naar TV (bekabeld aangesloten op het netwerk), en dat gaat met de meeste filmpjes aardig vloeiend mag ik wel zeggen, zelfs als ze vanuit Onedrive gekozen worden. Het gaat met ACG Player iig prima.

Testing, one, two ...

• Udrene
hardware-lover schreef op donderdag 21 april 2016 @ 20:47:
[...]

Via welke app stream jij de filmpjes? Ik gebruik geen WIDI adapter maar stream via wifi naar TV (bekabeld aangesloten op het netwerk), en dat gaat met de meeste filmpjes aardig vloeiend mag ik wel zeggen, zelfs als ze vanuit Onedrive gekozen worden. Het gaat met ACG Player iig prima.
Ik stream draadloos met Continuum vanuit bijvoorbeeld de foto-app of YouTube via Edge. De Microsoft Wireless Display Adapter zit dan in de Sony TV.

Bedraad via het display dock gaat allemaal zonder problemen.
Udrene schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:00:
[...]
Ik stream draadloos met Continuum vanuit bijvoorbeeld de foto-app of YouTube via Edge. De Microsoft Wireless Display Adapter zit dan in de Sony TV.

Oké, ik maak geen gebruik van Continuum, dus kan je verder niet helpen daarmee.

Testing, one, two ...

Verwijderd

Udrene schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:00:
[...]

Draai eens de Wireless Display Adapter en kijk naar firmware updates voor de Wireless Display Adapter.
https://www.microsoft.com...play-Adapter/9WZDNCRFJBB1

• Udrene
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:18:
[...]

Draai eens de Wireless Display Adapter en kijk naar firmware updates voor de Wireless Display Adapter.
https://www.microsoft.com...play-Adapter/9WZDNCRFJBB1
Had ik al gedaan. Heb zojuist met de laptop geprobeerd om te streamen via de adapter en daar heb ik hetzelfde probleem mee. Ik denk dat het een gevalletje RMA wordt... Wil de Wireless Display Adapter deze zomer gebruiken om films te streamen op de camping ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Udrene op 21-04-2016 23:09 ]

• ardvark99
Udrene schreef op donderdag 21 april 2016 @ 20:29:
Ik heb vandaag ook de Wireless Display Adapter (V2) binnen gekregen, en dit viel mij ook al op met een L950XL. Ik heb de firmware gechecked, en dit was de laatste. Ik heb filmpjes geprobeerd af te spelen met de Windows Store (previews) en met zelf opgenomen films.

Volgens deze test zou het geen probleem moeten zijn, ik vermoed dat het via een firmware gefixed moet gaan worden:
http://www.digitaltrends....isplay-adapter-v2-review/

Ik weet niet of dit probleem zich voordoet met de oude adapter, maar dit valt mij een beetje tegen. Verder werkt het wel prima, alsof je de telefoon met Display Dock hebt aangesloten op de TV. Enige voordeel van de Wireless Display Adapter is dat je makkelijk de scherm grote kan aanpassen. Met het Display Dock moet ik daarmee eens verder gaan testen.

Verwijderd

Udrene schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:07:
[...]
Had ik al gedaan. Heb zojuist met de laptop geprobeerd om te streamen via de adapter en daar heb ik hetzelfde probleem mee. Ik denk dat het een gevalletje RMA wordt... Wil de Wireless Display Adapter deze zomer gebruiken om films te streamen op de camping ;)
Da's dan niet goed. Het speelt hier vloeiend. Inclusief lipsync. Wireless Display Adapter v1.
Ik gebruik 'm ook in de auto. Wel grappig, screen mirroring in de auto. Zoals mijn dochter achterin de auto die VJ speelt :)

• Udrene
Heb vanochtend de Wireless Display Adapter teruggebracht naar de Mediamarkt en gelijk een nieuwe meegekregen (V1). Deze hapert ook iets, maar wel veel minder dan de oude.

Ik denk dat ik ermee moet leren leven of hopen op een firmware update.

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-09 14:00
Ik ben op zoek naar wat concert/muziek video's uit Nederland opgenomen met de Lumia 950 of 950 XL.
Hebben jullie wat leuke voorbeelden

Hier ook wat van mijzelf
YouTube: Filthy Nelly optreden in ACU, Utrecht op 15-04-2016 - part 6 - Streams of Whiskey

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-12 00:04
Een kennis heeft nu een Lumia 950, zijn eerste Winphone ervaring. Helaas lukt het belangrijkste niet: HVA email account toevoegen. Via Instellingen > Accounts > "een werk of school account toevoegen" al 100x geprobeerd. Je word naar de herkenbare loginpagina gestuurd. Daar kan je je id en pw invullen. Echter daarna kom je terug in de Windows interface en krijg je de melding dat de gegevens niet goed zijn.

Als we echter op een laptop in de browser naar exact dezelfde log in pagina gaan met dezelfde gegevens kunnen we gewoon inloggen. Sterker, in Edge op de telefoon kunnen we ook inloggen en aangeven om het wachtwoord te onthouden.

Net nog een mdm update (of zoiets) gehad. Na de 2 reboots is het geheel onmogelijk om "een school of werk account toevoegen" want als ik daarop druk wordt het gehele scherm wit voor 10-15 seconden! En daarna schiet hij terug naar het vorige scherm.

Das toch heel gek? Telefoon komt nieuw uit de verpakking. Er zijn geen andere updates meer.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:45

RayNbow

Kirika <3

Jazco2nd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 19:51:
Via Instellingen > Accounts > "een werk of school account toevoegen" al 100x geprobeerd.
Weet je zeker dat je een (ik neem aan, Exchange) emailaccount probeert toe te voegen en niet per ongeluk een Microsoft account?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Jazco2nd
Het is een exchange account (@hva.nl). Zijn Microsoft account (@outlook.com) is toegevoegd tijdens de setup wizard en die werkt gewoon

• Dragunov
Dilemma:

Binnen twee weken de 950XL kopen of wachten tot er ene uitkomt van MS met de 820? Want nog niks echt gelezen of gehoord van een nieuwe flagship, buiten geruchten.
Udrene schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:25:
Heb vanochtend de Wireless Display Adapter teruggebracht naar de Mediamarkt en gelijk een nieuwe meegekregen (V1). Deze hapert ook iets, maar wel veel minder dan de oude.

Ik denk dat ik ermee moet leren leven of hopen op een firmware update.
Waarom niet gegaan voor een V2?

• Udrene
Dragunov schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 20:44:
Dilemma:

Binnen twee weken de 950XL kopen of wachten tot er ene uitkomt van MS met de 820? Want nog niks echt gelezen of gehoord van een nieuwe flagship, buiten geruchten.

Waarom niet gegaan voor een V2?
Als je dan toch wilt wachten, wacht dan op de Surface Phone. Dat doe ik ook :9

Ik had al een V1, had stiekem gehoopt dat ik een V2 als vervanger zou krijgen. Maar helaas :o

[ Voor 9% gewijzigd door Udrene op 23-04-2016 21:37 ]

• Dragunov
In Mediamarkt hebben ze waarschijnlijk geen V2, ik had ook een V1, teruggebracht, bon gevraagd, V2 gekocht op Microsoft Store

Verwijderd

Jazco2nd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 19:51:
Via Instellingen > Accounts > "een werk of school account toevoegen" al 100x geprobeerd. Je word naar de herkenbare loginpagina gestuurd. Daar kan je je id en pw invullen. Echter daarna kom je terug in de Windows interface en krijg je de melding dat de gegevens niet goed zijn.

..
Waarom kies je voor >Instellingen >Accounts >"een werk of school account toevoegen" ?

Exchange accounts toevoegen doe je via >Instellingen >Accounts >Add an account >Exchange.
Vanwege een Exchange consolidatie project heb ik nu 5 Exchange accounts staan.
"Een werk account toevoegen" is meer dan alleen Exchange.
.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2016 22:15 ]

• ardvark99
Dragunov schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:43:
In Mediamarkt hebben ze waarschijnlijk geen V2, ik had ook een V1, teruggebracht, bon gevraagd, V2 gekocht op Microsoft Store
Ik heb ook een V2 (klinkt zo verkeerd), maar full HD afspelen loopt helemaal niet lekker, of zou dat aan Redstone liggen?

Wanneer ik via de app controleer, heb ik al de laatste versie op de adapter.

• Dragunov
Welke firmware draai je?

Kan inderdaad aan Redstone liggen nog.

Denk niet dat je adapter faulty is

• ardvark99
Dragunov schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:53:
Welke firmware draai je?

Kan inderdaad aan Redstone liggen nog.

Denk niet dat je adapter faulty is
De firmware versie is 2.0.8350.

• Jazco2nd
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:11:
[...]

Waarom kies je voor >Instellingen >Accounts >"een werk of school account toevoegen" ?

Exchange accounts toevoegen doe je via >Instellingen >Accounts >Add an account >Exchange.
Vanwege een Exchange consolidatie project heb ik nu 5 Exchange accounts staan.
"Een werk account toevoegen" is meer dan alleen Exchange.
.
Het is toch logisch dat als ik een werk account wil toevoegen, dat ik kies voor werk account?

Toevallig weet ik dat de organisatie exchange gebruikt maar dat weten de meeste mensen niet, die kennen 'exchange' niet.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-12 14:21
Jazco2nd schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:57:
[...]
Het is toch logisch dat als ik een werk account wil toevoegen, dat ik kies voor werk account?

Toevallig weet ik dat de organisatie exchange gebruikt maar dat weten de meeste mensen niet, die kennen 'exchange' niet.
Ik begrijp je verwarring, maar een werk account toevoegen, betekend veel meer dan alleen de e-mail toevoegen.
Een werk account kun je gebruiken om lid te worden van een domein, om de beheerders van je werk het apparaat te laten beheren, eigenlijk om de hele controle over je apparaat uit handen te geven.

Wat je feitelijk wil als ik het zo lees is de e-mail op het apparaat hebben, zoals je ook kent van webmail maar dan in het mailprogramma. Probeer dat eens?

• Jazco2nd
Ja ga het zo ff proberen Thanks!! Inderdaad het doel is email en kalender natuurlijk.
Op Android heb je de app Nine Folders. Enorm krachtige exchange client met de look en feel van Gmail. Daarin kan je voor security van exchange kiezen voor App level of Phone level. App level dan is de beheerder van je werk beperkt tot de app. Maar in principe heb je dan dus Email, Kalender, Notes, Contacts. Thats all. Zoiets hoop ik ook op de Windows Phone te bereiken.

• somers1234
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:37
Iemand toevallig een linkje van zo'n Qi sticker? In Aliexpress hoesjes mist deze en ik krijg hem maar niet gevonden.

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12 11:16
somers1234 schreef op zondag 24 april 2016 @ 18:43:
Iemand toevallig een linkje van zo'n Qi sticker? In Aliexpress hoesjes mist deze en ik krijg hem maar niet gevonden.
http://stellatech.com/mic...charging,a,en,822705.html

Alstublieft, levering zal niet binnen 24 uur zijn, maar deze zal er wel zijn... Ik heb bij mij gewoon de Qi-pad uit mijn originele cover gehaald >:) Werkt prima :)

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

Je zal maar in Canada wonen op dit moment?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/950xl%20gratis%20950.png

Testing, one, two ...

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-12 16:21
hardware-lover schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:08:
Je zal maar in Canada wonen op dit moment?

[afbeelding]
Heb je fam/vrienden daar? valt te proberen })
Nixo schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:50:
[...]
Heb je fam/vrienden daar? valt te proberen })
Voor mij is één 950 (XL) op dit moment wel voldoende ;)

Testing, one, two ...

• Dragunov
In België zal je er wel geen gratis bijkrijgen.

Volgende week ga ik om me 950 XL White.

Zonet al me MicroSD kaart besteld op http://www.dataio.nl/

Heb gekozen voor een Samsung 128GB microSDXC Pro Plus UHS-I U3!

Afbeeldingslocatie: http://www.dataio.nl/wp-content/uploads/2016/01/Samsung-128GB-Pro-plus.jpg

De MicroSD kaartjes met 200GB vond ik net iets te duur nog en met deze zal ik ook wel effen toekomen...

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:41
Hoe is jullie ervaring met update .218 (Outsider...) op de 950XL?

Het lijkt bij mij meer buggy dan de .164 die hiervoor draaide. Meer app crashes of failed starts, meer vertraging in opstarten en batterij eerder leeg (hoewel dat laatste moeilijk valt te staven).

• Dragunov
Ik denk dat ik met mijn toestel gewoon de gewone releases volg of toch zeker voor de Slow Ring zal gaan.

De Fast Ring is dan niet voor mij, zeker niet omdat het een dagelijks toestel gaat worden en geen reservetoestel.
bilgy_no1 schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:44:
Hoe is jullie ervaring met update .218 (Outsider...Production) op de 950XL?

Het lijkt bij mij meer buggy dan de .164 die hiervoor draaide. Meer app crashes of failed starts, meer vertraging in opstarten en batterij eerder leeg (hoewel dat laatste moeilijk valt te staven).
Meer dan goed, vrijwel geen klachten, en build .218 is net weer wat vlotter dan build .164. Geen crashes, geen vertraging bij het starten van apps. Enkel met 5GHz wifi had ik een probleem, maar daar is door een andere Tweaker een oplossing voor geboden. Bij een volgende build is mogelijk het AC wifi probleem helemaal uit de wereld aangezien ik gelezen heb dat dit bij nieuwere Insider builds aangepakt schijnt te zijn. De accuduur is bij mij nog wat verbetert bij deze .218 build, dat had ik eerder al eens gemeld.

Testing, one, two ...

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-12 10:35
bilgy_no1 schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:44:
Hoe is jullie ervaring met update .218 (Outsider...) op de 950XL?

Ik kan me hier ook in vinden. .218 voelt toch als een kleine stap achteruit, waar ik bij .164 0 problemen had loopt die nu toch vaker vast, een reboot of voelt soms langzaam aan.
Hoop de de volgende build weer een hoop goed maakt.

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
:D
Chrisitan schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:00:
[...]

Ik kan me hier ook in vinden. .218 voelt toch als een kleine stap achteruit, waar ik bij .164 0 problemen had loopt die nu toch vaker vast, een reboot of voelt soms langzaam aan.
Hoop de de volgende build weer een hoop goed maakt.
Hier geen problemen met build 218, maar eigenlijk ook nooit gehad los van enkele crashes edge in het begin(beschik pas sinds eind februari over een 950XL).

P.S. ik heb je signature gejat ;)

[ Voor 3% gewijzigd door CR35 op 26-04-2016 14:58 ]

Dragunov schreef op maandag 25 april 2016 @ 23:18:
Ik denk dat ik met mijn toestel gewoon de gewone releases volg of toch zeker voor de Slow Ring zal gaan.

De Fast Ring is dan niet voor mij, zeker niet omdat het een dagelijks toestel gaat worden en geen reservetoestel.
Als je nu eens begint met het toestel een tijd in Production mode te gebruiken, zonder gebruik te maken van Insider. Dat kan later altijd nog als je zou willen.

Testing, one, two ...

• enomiss
hardware-lover schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:29:
[...]

Als je nu eens begint met het toestel een tijd in Production mode te gebruiken, zonder gebruik te maken van Insider. Dat kan later altijd nog als je zou willen.
Insider Release Preview ring is een goede ring.

• The_Scarabial
  • Laatst online: 22:08

The_Scarabial

MTB for life!

Vandaag achter een zeer irritant probleem gekomen van de Lumia 950. Ik maak foto's en af en toe verwijder ik daar ook foto's van die ik niet mooi gelukt vind o.i.d. Nu ging ik vandaag het hele handeltje kopieren vanaf de telefoon naar de PC via de verkenner en wat schetst mijn verbazing, de foto's die ik gedelete had op de telefoon staan er gewoon allemaal weer tussen.
Herkent iemand deze bug?

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:25
The_Scarabial schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:32:
Vandaag achter een zeer irritant probleem gekomen van de Lumia 950. Ik maak foto's en af en toe verwijder ik daar ook foto's van die ik niet mooi gelukt vind o.i.d. Nu ging ik vandaag het hele handeltje kopieren vanaf de telefoon naar de PC via de verkenner en wat schetst mijn verbazing, de foto's die ik gedelete had op de telefoon staan er gewoon allemaal weer tussen.
Herkent iemand deze bug?
Upload je de foto's automatisch naar OneDrive? Ik heb dit ook wel eens gehad. Op OneDrive stond de foto nog op mijn 950XL niet meer.

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

• The_Scarabial
  • Laatst online: 22:08

The_Scarabial

MTB for life!

BigEagle schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:51:
[...]

Upload je de foto's automatisch naar OneDrive? Ik heb dit ook wel eens gehad. Op OneDrive stond de foto nog op mijn 950XL niet meer.
Nee ik upload niet naar onedrive. Maar dan zou het nog vreemd zijn, want ik open rechtstreeks de map op de telefoon via verkenner. En via de Photos app 'lijken' ze dus verwijderd te zijn.

edit: Net via de file explorer de camera roll folder geopend en via hier geprobeerd te verwijderen en dan krijg je de vraag dat ze permanently verwijderd worden en dan zijn ze dus echt weg, heeeel erg omslachtig dus. Wil gewoon via de photo app dat het gelijk verwijderd is.

zoals onderstaand dus

[ Voor 24% gewijzigd door The_Scarabial op 27-04-2016 19:51 ]

Verwijderd

The_Scarabial schreef op woensdag 27 april 2016 @ 19:07:
[...]

Nee ik upload niet naar onedrive. Maar dan zou het nog vreemd zijn, want ik open rechtstreeks de map op de telefoon via verkenner. En via de Photos app 'lijken' ze dus verwijderd te zijn.
Check op je Phone eens via de file explorer (staat in de applijst) de pictures folder... Bij mij komt het ook nog wel eens voor dat er nog foto's instaan die ik eigenlijk al gedelete had. Daar kan je ze eventueel echt verwijderen..

• Dragunov
Dinsdag is het eindelijk zover, dan haal ik me 950 XL.

Voel mij net terug een klein kind dat wacht op Sinterklaas!

Maar dit terzijde!

*Spellingscorrectie*

[ Voor 14% gewijzigd door Dragunov op 28-04-2016 12:37 ]

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:05
Om de vraag eenvoudig te stellen, hoe kan ik offline navigeren met maps op mijn lumia 950 met standaard build? De offline maps staan netjes gedownload op het toestel (SD)
Bij Here Drive kon je in het instellingen menu van de app netjes offline selecteren. Als ik nu de grens overga (woon nabij de grens) zet ik dus maar de data van de lumia uit waardoor ik ook geen whatsapp en mail meer ontvang.
Natuurlijk al een uurtje of wat door forums geworsteld en het toestel zelf.... kijk ik er overheen?

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:38
René H schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:33:
Om de vraag eenvoudig te stellen, hoe kan ik offline navigeren met maps op mijn lumia 950 met standaard build? De offline maps staan netjes gedownload op het toestel (SD)
Bij Here Drive kon je in het instellingen menu van de app netjes offline selecteren. Als ik nu de grens overga (woon nabij de grens) zet ik dus maar de data van de lumia uit waardoor ik ook geen whatsapp en mail meer ontvang.
Natuurlijk al een uurtje of wat door forums geworsteld en het toestel zelf.... kijk ik er overheen?
Als je je dataverbinding uitzet zal hij gewoon gebruik maken van de kaarten op je toestel. Hier hoef je geen schuifje voor over te halen.
Verder denk ik dat hij zelfs geen data zal gebruiken als je je data niet uit zet, maar dan kan het wel zijn dan hij wat live traffic info op zal halen als je roaming aan hebt staan.

Zolang je de juiste kaarten op je toestel hebt staan is het zover ik weet automatisch offline.

[ Voor 4% gewijzigd door Pyramiden op 28-04-2016 18:03 ]

• Dragunov
- Welke screenprotector is nu eigenlijk de beste voor de 950 XL?

Er al een paar opgezocht, maar ze hebben precies allemaal het probleem dat de hoeken loskomen.

We gaan soms eens op reis naar zee en al heeft het toestel Gorilla Glass 4, een zandkorrel kan nefast zijn en voor krasjes zorgen in scherm.

Me vrouw haar 635 heeft tijdens onze laatste reis aan zee een krasje opgelopen door een zandkorrel. (wel Gorilla Glass 3)

-----------------------

- En welke nano naar micro SIM converter is nu ook de beste?

Ik zal namelijk me Lumia 1020 houden als reservetoestel, puur uit voorzorg, indien er iets zou gebeuren met de 950 XL?

Al gelezen dat sommige inferieur zijn en zorgen dat je toestel permanent beschadigd wordt als je de converter uit het toestel zou halen...

Toch al bedankt!
Dragunov schreef op donderdag 28 april 2016 @ 19:18:
- Welke screenprotector is nu eigenlijk de beste voor de 950 XL?

Er al een paar opgezocht, maar ze hebben precies allemaal het probleem dat de hoeken loskomen.

We gaan soms eens op reis naar zee en al heeft het toestel Gorilla Glass 4, een zandkorrel kan nefast zijn en voor krasjes zorgen in scherm.

Me vrouw haar 635 heeft tijdens onze laatste reis aan zee een krasje opgelopen door een zandkorrel. (wel Gorilla Glass 3)

[knip]
Er worden er een stel besproken in het volgende topic (waar dit onderwerp eigenlijk ook prima op zijn plek is);
[Lumia 950/950XL] Accessoires topic

Testing, one, two ...

• barta123
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom die Microsoft apps die ze maken voor Android veel beter zouden zijn dan die voor W10M? Want ik erger me steen en been aan die outlook app, heel het scherm vol met balken, navigatiebalk, een balk extra boven, eentje onder en een die je steeds mee naar beneden veegt... Bij mijn Lumia 950 zijn die balken wel aanwezig, maar de navigatiebalk is weg te vegen en de overige balken zijn stukken slanker.

Wat mij betreft is dat dus dikke onzin, dat dergelijke apps beter zijn op Android... :9

Oh ja, whatsapp web verbindt ook lichtjaren sneller op mijn 950, dan op die Z5C! Hulde aan de 950, ik hoorde dit ook van iemand met een 640 (had een iPhone)... Dus dikke kudos! :)

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

• SpcCwb
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-11 11:04
Net van 930 naar 950 XL overgestapt. Bevalt goed.

Heb alleen een probleem met de microSD kaart. Zou er graag mijn muziek en foto's op opslaan, maar dat lukt niet. In de verkenner wordt de kaart gezien, maar onder 'Opslag' in de instellingen niet. Kan dus de opslag locatie niet veranderen.

Iemand bekend met dit probleem? Kan het zo via Google niet terugvinden.

Zal het kaartje via de PC nog eens formateren, zijn daar nog regels voor? NTFS neem ik aan?

• ardvark99
SpcCwb schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:28:

Heb alleen een probleem met de microSD kaart. Zou er graag mijn muziek en foto's op opslaan, maar dat lukt niet. In de verkenner wordt de kaart gezien, maar onder 'Opslag' in de instellingen niet. Kan dus de opslag locatie niet veranderen.

Zal het kaartje via de PC nog eens formateren, zijn daar nog regels voor? NTFS neem ik aan?
Kan je de SD kaart niet formatteren in de telefoon via instellingen? Ik kan jij vergissen maar ik dacht dat het formaat niet NTFS was, maar FAT32. Er zijn ook probleem met bepaalde type SD kaarten. Heb je ook de laatste update van W10M geïnstalleerd?

[ Voor 7% gewijzigd door ardvark99 op 29-04-2016 23:24 ]

• Dragunov
Welke SD-kaart heb je gekocht ervoor?

Gebruikt de 950 XL nog altijd FAT, ik dacht met Win10 dat het NTFS was

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-12 14:21
Volgens mij is het met de grotere SD kaarten nu exFat geworden. Microsoft zegt:
Groter dan 64 GB, exFAT en de clustergrootte 128 kB. Bron:
https://www.microsoft.com...ingleTopic&topic=FA141381

• enomiss
SpcCwb schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:28:

NTFS ja.

• enomiss

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-12 05:15
Waar doe je dat? Ik kan het niet vinden in de feedback hub op mijn telefoon.

• enomiss
Garwinski schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 19:27:
[...]

Waar doe je dat? Ik kan het niet vinden in de feedback hub op mijn telefoon.
In de Windows Feedback app. Dan zoeken op "double tap".

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Zelf vond ik alleen maar posts met lage votes. Moest op "950" zoeken om het te vinden. Is dan meteen de bovenste (degene met de meeste votes :))

• bilgy_no1
Moeten we nu echt meer gaan stemmen op features die ze om te beginnen al niet hadden moeten verwijderen? Panorama is er ook zo een. Echt onbegrijpelijk dat die voor Lumia 950 (XL) niet beschikbaar is.

Heb niet echt de indruk dat die Feedback überhaupt wordt opgepakt. Feedback is sowieso een heel slecht georganiseerde app. Ze zouden eens op together.jolla.com moeten kijken hoe het beter kan (o.a. met reacties en antwoorden).

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-12 05:15
Ik zie maar 9 posts staan, verder is er niks, geen filters aanstaan ofzo. Via mijn browser op de computer zoeken bij de feedback voor insiders voor mobiel vind ik ook geen gerelateerde topics.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:54

Swerfer

Hmm...

Belagelijk dat Gabe Aul bewust is van het gemis van Double Tap to wake, maar dat we dan alsnog moeten upvoten 8)7 Waarom iets weghalen wat gewaardeerd werd, wat in- en uitschakelbaar was en volgens mij hooguit de batterijduur iets verkort. Ik denk dat dat laatste het hele punt is, de L950(XL) blijft (bleef) wat achter met zijn batterijduur, maar dat is toch een keus die we zelf maken en waarvoor ook gewaarschuwd werd als je Double Tap to wake aanzette?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• ardvark99
Ik denk dat ze het gebruik van de feedback willen stimuleren. Bij een van de posts over de double tap staat commentaar van een Microsoft medewerker genaamd Goran, dat ze er berust van zijn dat er vraag is naar deze functie, en dat er gekeken wordt om dit voor toesteken waarbij het mogelijk is in te bouwen.

Ik heb zelf wel eens feedback gegeven op een rdp app, en kreeg netjes en mail van een Microsoft engineer dat het op hun lijstje stond.

Misschien werkt de feedback app niet helemaal lekker, maar mail er gebruik van.

• Caelorum
Garwinski schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 22:01:
Ik zie maar 9 posts staan, verder is er niks, geen filters aanstaan ofzo. Via mijn browser op de computer zoeken bij de feedback voor insiders voor mobiel vind ik ook geen gerelateerde topics.
Open de feedback app, type 950 in het zoekveld, sorteer op upvotes in plaats van trending en dan is het de bovenste.
bilgy_no1 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 21:58:
Moeten we nu echt meer gaan stemmen op features die ze om te beginnen al niet hadden moeten verwijderen? Panorama is er ook zo een. Echt onbegrijpelijk dat die voor Lumia 950 (XL) niet beschikbaar is.[...]
Snap niet wat je bedoelt met panorama. Zin om uit te leggen?
[...]Heb niet echt de indruk dat die Feedback überhaupt wordt opgepakt. Feedback is sowieso een heel slecht georganiseerde app. Ze zouden eens op together.jolla.com moeten kijken hoe het beter kan (o.a. met reacties en antwoorden).[...]
Ik vond Uservoice wat ze eerst gebruikte eigenlijk ook prettiger. Overigens zie ik niet eens zo heel veel verschil tussen together.jolla.com en de feedback app, behalve dan dat ze bij Jolla nog meer informatie tonene, waardoor het juist onoverzichtelijk wordt. Ja, dat je fatsoenlijk op iemand kan reageren is wel fijn.

[ Voor 53% gewijzigd door Caelorum op 01-05-2016 01:27 ]

Caelorum schreef op zondag 01 mei 2016 @ 01:23:
[...]
[knip]

Snap niet wat je bedoelt met panorama. Zin om uit te leggen?

[knip]
Lumia Panorama zal dat mogelijk zijn?

Testing, one, two ...

• bilgy_no1
hardware-lover schreef op zondag 01 mei 2016 @ 03:22:
[...]

Lumia Panorama zal dat mogelijk zijn?
Ja, precies dat. De Lumia 950 (XL) Camera app heeft geen Panorama optie.

Oudere en veel goedkopere telefoons hebben dit wel. Waarom dan de flagships niet?

• Caelorum
Ik dacht dat ze die app niet meer verder ontwikkelen? Geen enkel toestel dat W10 draait kan die app installeren. Is niet alleen voor dit toestel.
Geef mij trouwens maar liever Photosynth terug. Die staat in zowat elk feedback die ik stuur naar Microsoft ^^

• RayNbow
  • Laatst online: 20:45

RayNbow

Kirika <3

Caelorum schreef op zondag 01 mei 2016 @ 01:23:
[...]

Open de feedback app, type 950 in het zoekveld, sorteer op upvotes in plaats van trending en dan is het de bovenste.
Of kopieer dit in Edge en plak het in je adresbalk:

Windows-Feedback:?contextid=329&feedbackid=b148cdbc-b5f7-487d-b38b-828493d4de19&form=2&src=2

(Ik kan er geen werkende link van maken op het forum hier; er wordt dan automatisch http er voor geplakt.)

[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 01-05-2016 09:20 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Dragunov
Start bij mij enkel de hoofdpagina van Feedback Hub

• ardvark99
Double tap schijnt al getest te worden op de L950:

http://mspoweruser.com/ru...ing-internally-lumia-950/

Alleen nog issues met stroomverbruik.

[ Voor 13% gewijzigd door ardvark99 op 01-05-2016 12:27 ]

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Caelorum schreef op zondag 01 mei 2016 @ 08:45:Geen enkel toestel dat W10 draait kan die app installeren. Is niet alleen voor dit toestel.
Ik denk dat je elke telefoon die vanuit de fabriek W10M draait bedoelde? Ik kan Lumia Panorama zo op mijn L930 en 1520 met W10M zetten.

Photosynth staat niet meer tussen de zoek resultaten, maar die kan ik ook nog installeren vanuit Store -> My Library :D.
Caelorum schreef op zondag 01 mei 2016 @ 08:45:
Ik dacht dat ze die app niet meer verder ontwikkelen? Geen enkel toestel dat W10 draait kan die app installeren. Is niet alleen voor dit toestel.
Geef mij trouwens maar liever Photosynth terug. Die staat in zowat elk feedback die ik stuur naar Microsoft ^^
Het gaat aardig offtopic met het bespreken van apps die niet aan een specifieke telefoon gebonden zijn maar het vreemde is dat ik op een 820 met build .218 Panorama wel kon installeren, en daar werkt ie ook. Bij de 950 lukt dat niet meer.

Zoals ik in een ander topic ook al eens eerder heb beschreven, en zoals hierboven wordt geschreven, Photosynth kan vanuit je bibliotheek geïnstalleerd worden (mits in het verleden ooit geïnstalleerd onder je store account), en werkt verder ook goed. En dat gaat op voor meer apps die de store niet meer laat zien nu maar wel in je bibliotheek staan.

Testing, one, two ...

• Caelorum
Propane schreef op zondag 01 mei 2016 @ 12:30:[...]
Ik denk dat je elke telefoon die vanuit de fabriek W10M draait bedoelde? Ik kan Lumia Panorama zo op mijn L930 en 1520 met W10M zetten. [...]
Geen idee. Ik krijg de melding dat de app alleen beschikbaar is voor WP8.1.
[...]
Photosynth staat niet meer tussen de zoek resultaten, maar die kan ik ook nog installeren vanuit Store -> My Library :D.
Kan ik ook, alleen wordt de app niet meer geüpdate en dat is vooral jammer omdat de resolutie vrij laag is. Dat zou met een sneller toestel zoals de 950 makkelijk hoger kunnen.

• bilgy_no1
hardware-lover schreef op zondag 01 mei 2016 @ 12:44:
[...]

Het gaat aardig offtopic met het bespreken van apps die niet aan een specifieke telefoon gebonden zijn maar het vreemde is dat ik op een 820 met build .218 Panorama wel kon installeren, en daar werkt ie ook. Bij de 950 lukt dat niet meer.

Zoals ik in een ander topic ook al eens eerder heb beschreven, en zoals hierboven wordt geschreven, Photosynth kan vanuit je bibliotheek geïnstalleerd worden (mits in het verleden ooit geïnstalleerd onder je store account), en werkt verder ook goed. En dat gaat op voor meer apps die de store niet meer laat zien nu maar wel in je bibliotheek staan.
Dit is juist niet off-topic, want iemand die een Lumia 950 (XL) koopt als eerste Windows telefoon krijgt met geen mogelijkheid Panorama of Photosynth geïnstalleerd.

Het is dus een specifiek Lumia 950 (XL) probleem.
bilgy_no1 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:17:
[...]
Dit is juist niet off-topic, want iemand die een Lumia 950 (XL) koopt als eerste Windows telefoon krijgt met geen mogelijkheid Panorama of Photosynth geïnstalleerd.

Het is dus een specifiek Lumia 950 (XL) probleem.
Volgens mij gaat dat voor elk toestel op wat origineel met W10M op de markt verschijnt dus niet alleen voor de 950 serie? En voor Photosynth is er wel een mogelijkheid, hoe vaak moet dat nog worden gezegd?

Testing, one, two ...

• Dragunov
Welke mogelijkheid dan? Lumia panorama heb ik al

• bilgy_no1
hardware-lover schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:27:
[...]

Volgens mij gaat dat voor elk toestel op wat origineel met W10M op de markt verschijnt dus niet alleen voor de 950 serie? En voor Photosynth is er wel een mogelijkheid, hoe vaak moet dat nog worden gezegd?
Als ik zoek op photosynth zoek krijg ik hem niet. Hoe vaak moet dát nog worden gezegd?

Dat jij ooit Photosynth op een oudere Lumia hebt gehad en hem daarom wel kunt installeren maakt de hele situatie alleen maar idioter... Waarom brengt Microsoft die app niet gewoon uit voor de nieuwe toestellen?

Dit is gewoon niet goed te praten. Een flagship telefoon zonder Panorama functie, terwijl dit al jaren een standaard feature is in iedere telefoon.

En OK, het geldt dus ook voor de 550 en 650. Maar het is ook geen Windows 10 Mobile issue, want alle toestellen die de upgrade hebben gekregen houden wel gewoon Panorama. En ik vind werkelijk dat mensen die naar de Lumia 950 (XL) kijken zich bewust moeten zijn van dit soort ontbrekende features.

• Dragunov
Ikzelf heb Photosynth nog gevonden in 'mijn bibliotheek', omdat ik het programma reeds vroeger eens had gedownload (downloadde vroeger alles van Lumia en Microsoft)

• barta123
Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/wp-content/uploads/2016/04/mozo-wood-950.jpg Nieuwe Mozo covers in da making! Die zwarte randen zullen mijn 950 ook wel goed staan! Ik hoop dat het ook goed staat bij het 'Robot-oog' van de 950 :9

• Caelorum
Dat moet eigenlijk in het andere topic ^^

• barta123
Caelorum schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:53:
Dat moet eigenlijk in het andere topic ^^
Ik kon die zo 1,2,3 niet vinden... Call me an idiot, but CTRL+F op 950 gaf hem bij de eerste aantal pagina's niet! :'(

Eh, kijk eens in die mooie rode balk hieronder?

People as things, that’s where it starts.

• Dragunov
barta123 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:55:
[...]

Ik kon die zo 1,2,3 niet vinden... Call me an idiot, but CTRL+F op 950 gaf hem bij de eerste aantal pagina's niet! :'(
Zocht je dit?

[Lumia 950/950XL] Accessoires topic

• barta123
RobinHood schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:57:
Eh, kijk eens in die mooie rode balk hieronder?
Oops, ik heb echt mijn ogen in mijn broekzak gehad... Sorry, ik heb vandaag bijna een half etmaal gewerkt, dat eist zijn tol! :9

• corset
  • Laatst online: 03-12 16:50
Helaas.. die van mij gaat terug gestuurd worden via KPN :-(

Nu al 2x gehad dat ik gebeld wordt, onderste scherm fel rood en bovenste scherm lockscreen, en ding blijft trillen totdat ik de batterij eruit haal

Ook al gehad dat ik midden in de nacht opeens een toon hoor, en dat het ding uit zichzelf is gaan bellen via WhatsApp

En de batterij duur.. gewoon niks mee doen, stil laten liggen na een full reset is ongeveer 5-6 uur. Dat klopt ook niet volgens mij :+

Hopelijk wordt het snel gefixed, ben er wel erg blij mee.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-12 22:20
corset schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:45:
Helaas.. die van mij gaat terug gestuurd worden via KPN :-(

Stuur je hem terug ter reparatie ?

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-11 15:23
corset schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:45:
En de batterij duur.. gewoon niks mee doen, stil laten liggen na een full reset is ongeveer 5-6 uur. Dat klopt ook niet volgens mij :+

Bij mij gaat de batterij ook erg snel leeg. Soms word de telefoon ook gloeiend heet.
Tevens heeft hij de nare gewoonte regelmatig te rebooten, meer mensen met deze ervaring?
Worden er dan updates gepushed oid? Want ik heb volgens mij niet aanstaan dat updates automatisch geinstalleerd worden.

• corset
  • Laatst online: 03-12 16:50
Voxxie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:30:
[...]

Stuur je hem terug ter reparatie ?
Klopt :) doe het gewoon via KPN, mogen zij het op lossen. Heb gelukkig een Note 3 waar ik op kan rekenen voor de vakantie, maar is gewoon balen :-(
Poulusma schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:39:
[...]

Bij mij gaat de batterij ook erg snel leeg. Soms word de telefoon ook gloeiend heet.
Tevens heeft hij de nare gewoonte regelmatig te rebooten, meer mensen met deze ervaring?
Worden er dan updates gepushed oid? Want ik heb volgens mij niet aanstaan dat updates automatisch geinstalleerd worden.
Jep.. dat en constant de melding:

"sim settings changed, need a restart" of iets in die strekking.

Ook echt vaak updates, maar zit niet eens in een dev build oid (wil gewoon stable werken :p )

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-12 15:49
corset schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:42:
[...]

Jep.. dat en constant de melding:

"sim settings changed, need a restart" of iets in die strekking.

Ook echt vaak updates, maar zit niet eens in een dev build oid (wil gewoon stable werken :p )
Dat klinkt bijna als provider updates. Ik heb sinds de laatste update (.218?) geen update meer gehad...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Die sim settings changed had ik gisteren ook (Tele2). Wel irritant als hij dan moet rebooten.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-11 13:46
Poulusma schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:39:
Moet zeggen dat ik nog geen reboot heb meegemaakt, ik gebruik een Samsung EVO+ microSDXC 64GB.

Ik heb ergens gelezen dat sommige SD kaartjes voor reboots zorgen. Probeer eens zonder SD kaartje?

Wel heb ik een soort van "plopje" af-en-toe uit de speaker. Dit had mijn 950 ook (teruggestuurd, accuduur van 3 uurtjes) en mijn oude Lumia 928 had dit ook. Heb er zelf geen last van maar iemand merkte het laatst op :+ is dit te verhelpen? Ben niet de beroerdste om te gaan knutselen en het is toch een tweedehandsje.

Verder haal ik met weinig gebruik 2 dagen, al merk ik wel dat Whatsapp accu vreet, zelfs bij weinig gebruik... Draai de laatste Redstone build en moet zeggen dat dit een verrassend stabiele build is tot nu toe! al merk ik wel dat production build iets zuiniger is in gebruik. Misschien bij de volgende release eens terug naar production, tenzij de volgende redstone iets bijzonders bevat

• Dragunov
Net me 950 XL uitgepakt en ik zie onderaan wit pijltje op een blauwe achtergrond met over de ganse lijn een dun laagje plakband, als ik die plakband ervan doe dan kleeft gans onderkant van de telefoon....

Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Bedankt!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
wd40 op een keukenrol spuiten en poetsen. zo weg. geen wd40? andere olie proberen.

• ardvark99
Dragunov schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:35:
Net me 950 XL uitgepakt en ik zie onderaan wit pijltje op een blauwe achtergrond met over de ganse lijn een dun laagje plakband, als ik die plakband ervan doe dan kleeft gans onderkant van de telefoon....

Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Bedankt!
Plakband? Het pijltje zelf was vastgeplakt, maar zonder plakband. Liet zonder problemen los, en niets plakkerig achteraf. Is het toestel gebruikt? Maar google effe op plakband verwijderen of zo. Als het alleen op de achterkant zit, effe de achterkant los maken en kijk uit met vloeistoffen bij de USB poort.

En zie hier hoe het pijltje geplakt zat. Bij mij in ieder geval zonder plakband:
YouTube: Lumia 950 XL unboxing & first impressions

• Dragunov
Neen hoor, niet gebruikt, gesealde doos met Microsoft tape.

Aan onderkant was er een fijn lijntje met plakband, die afgetrokken, maar lijm is gebleven

[ Voor 16% gewijzigd door Dragunov op 03-05-2016 21:33 ]

Dragunov schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:33:
Neen hoor, niet gebruikt, gesealde doos met Microsoft tape.

Aan onderkant was er een fijn lijntje met plakband, die afgetrokken, maar lijm is gebleven
Herken het zo ook niet, ging zoals in het filmpje. Folie eraf en daarna brandschoon toestel

Testing, one, two ...

• Dragunov
Misschien einde tape of zo of gewoon nieuwe revisie.

kan er ook geen antwoord op geven, zat volledig ingepakt!

Zat ook in zo'n plastiek folie

Was aan de onderkant van het scherm, dus niet het volledig toestel.

Enkel de onderste boord van het scherm. Als je toestel plat legt en je kijkt recht in de USB, dan zie je de rand van het scherm en daar was doorzichtige tape

[ Voor 44% gewijzigd door Dragunov op 03-05-2016 21:53 ]

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-11 15:23
Narathan schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:27:
[...]

Moet zeggen dat ik nog geen reboot heb meegemaakt, ik gebruik een Samsung EVO+ microSDXC 64GB.

Ik heb ergens gelezen dat sommige SD kaartjes voor reboots zorgen. Probeer eens zonder SD kaartje?
Bedankt voor de tip, zal dit eens uitproberen :)
Pagina: 1 ... 84 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.