Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
komt door dat het kijkwijzer icoon erop lijkthardware-lover schreef op zondag 03 april 2016 @ 14:01:
[...]
Ik ben toch echt bang dat het aan jou ligt, waarschijnlijk heb je een voetfetish?
Ik dacht in eerste instantie aan een pedicure app. Maakt verder niet uit, linkje in die post werkt niet, zal deze mogelijk moeten zijn? [knip] Linkje aangepast zie ik.
https://opensea.io/seaart
Ja, als twee druppels water...enomiss schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:58:
[...]
komt door dat het kijkwijzer icoon erop lijkt
Testing, one, two ...
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)
Voorheen had ik geen problemen met het in of uitschakelen van apps. Maar recentelijk kan ik whatsapp niet meer toestaan als achtergrond app in de batterij besparing, wat nogal vervelend is gezien appjes nu pas verschijnen zodra ik de app open. Overigens heb ik niet vaak de batterijbesparing aan, alleen als ik denk dat ik het niet ga halen tot de telefoon weer aan de lader kanbarta123 schreef op zondag 03 april 2016 @ 19:11:
Heeft iemand trouwens ook weleens problemen met het bij batterijbesparing (in het instellingenmenu) om achtergrondapps in en uit te schakelen? Dit werkt bij mij regelmatig niet, ik wil bijvoorbeeld wat achtergrondapps uitschakelen, omdat Fitbit me elke dag weer badges geeft omdat ik blijkbaar toch best wat metertjes afleg met de benenwagen...
Edit: Hier boven schreef ik ergens dat mijn camera knop van de L950 niet meer werkten.. Wel, zojuist mijn telefoon opnieuw opgestart en de knop werkt weer
[ Voor 15% gewijzigd door kadaverke op 03-04-2016 19:38 ]
Draai jij ook de 14295.1000 build? (RS1) Dat is namelijk het enige probleem dat ik nog heb, wel frustrerend... Anders zou ik bvb alleen whatsapp op de achtergrond laten lopen in batterijbesparing... Als ik dat doe en whatsapp web gebruik kan ik namelijk veel langer op een lading doen!kadaverke schreef op zondag 03 april 2016 @ 19:28:
[...]
Voorheen had ik geen problemen met het in of uitschakelen van apps. Maar recentelijk kan ik whatsapp niet meer toestaan als achtergrond app in de batterij besparing, wat nogal vervelend is gezien appjes nu pas verschijnen zodra ik de app open. Overigens heb ik niet vaak de batterijbesparing aan, alleen als ik denk dat ik het niet ga halen tot de telefoon weer aan de lader kan
Edit: Hier boven schreef ik ergens dat mijn camera knop van de L950 niet meer werkten.. Wel, zojuist mijn telefoon opnieuw opgestart en de knop werkt weerWat overigens enigszins vreemd is, daar mijn telefoon gisteren nog uitviel door gebrek aan stroom en dus toen in principe ook opnieuw opgestart is
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)
Ik draai als non-insider, dus als de .164 build. Voorheen had ik inderdaad ook whatsapp als enige toegestaan om op de achtergrond te draaien in batterijbesparing. De rest stond allemaal uit en als ik voor werk ofzo lang weg was zonder oplaad mogelijkheden scheelde dat mij best wat in stroom verbruik jabarta123 schreef op zondag 03 april 2016 @ 19:57:
[...]
Draai jij ook de 14295.1000 build? (RS1) Dat is namelijk het enige probleem dat ik nog heb, wel frustrerend... Anders zou ik bvb alleen whatsapp op de achtergrond laten lopen in batterijbesparing... Als ik dat doe en whatsapp web gebruik kan ik namelijk veel langer op een lading doen!(ik heb ongeveer 75 apps geinstalleerd op mijn telefoon
)
Maar whatsapp staat nu niet eens meer tussen de te selecteren apps in batterijbesparing. Ik weet ook niet of het komt door de laatste build, of door de laatste update door whatsapp zelf.
W10M doet we af en toe toch wel denken aan de begin dagen van android voor mij, met de eerste galaxy. Ik zie de potentie, maar het is het allemaal nog net niet helemaal
Helemaal waar, dat had ik destijds met een Sony Ericsson, de eerste tekenen van de Xperia reeks... Ik kon niet eens een screenshot maken, het aantal reboots viel mee, daar waren Samsungs beter in. (Mijn 950 tot enkele weken terug ookkadaverke schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:10:
[...]
Ik draai als non-insider, dus als de .164 build. Voorheen had ik inderdaad ook whatsapp als enige toegestaan om op de achtergrond te draaien in batterijbesparing. De rest stond allemaal uit en als ik voor werk ofzo lang weg was zonder oplaad mogelijkheden scheelde dat mij best wat in stroom verbruik ja![]()
Maar whatsapp staat nu niet eens meer tussen de te selecteren apps in batterijbesparing. Ik weet ook niet of het komt door de laatste build, of door de laatste update door whatsapp zelf.
W10M doet we af en toe toch wel denken aan de begin dagen van android voor mij, met de eerste galaxy. Ik zie de potentie, maar het is het allemaal nog net niet helemaal
Ik heb ook maar eens een vraag op FB en Twitter gedropt inzake een app voor Windows..dfrenner schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:51:
[...]
Ingevuld:
Enige tijd ben ik al aan het wachten op een Windows app. Nu er geen verschil meer zit in de app voor PC, tablet of telefoon is het publiek in één klap immens groot. Wanneer verwachten jullie hier klaar mee te zijn, daar het missen van de app voor mij een absolute no-go is de Nefit Easy thermostaat aan te schaffen. Met andere woorden, zodra er een app is zal ik overgaan tot aankoop. Kunt u mij op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen?
Met vriendelijke groet,
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Bespaar je de moeite, zelfs de al jaren toegezegde browser versie ligt op zijn gat.CAP-Team schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:15:
[...]
Ik heb ook maar eens een vraag op FB en Twitter gedropt inzake een app voor Windows..
- Wordt in de nabije toekomst ook een app gemaakt voor mijn Windows phone: Nee.
- Kan ik de Nefit Easy ook bedienen vanaf een PC of Mac? Deze functionaliteit is nog niet beschikbaar.
- Welke internetbrowsers worden ondersteund? Deze functionaliteit is nog niet beschikbaar.
[ Voor 18% gewijzigd door hardware-lover op 04-04-2016 15:55 ]
Testing, one, two ...
Ik kreeg van Nefit eind vorig jaar te horen dat de web versie eerste of tweede kwartaal van dit jaar af zou zijn. Hij is ook te zien in demo video's op de site. Maar ik heb geen vertrouwen in dat Nefit dit jaar een web versie uitbrengt. Erg hard werken doen ze daar niethardware-lover schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:41:
[...]
Bespaar je de moeite, zelfs de al jaren toegezegde browser versie ligt op zijn gat.Aanvulling: aangezien de Nefit Easy ook in andere landen (onder een andere naam, zoals deze), op de markt wordt gebracht zou je bijna denken dat we bij Bosch moet gaan zeuren en niet bij Nefit.
- Wordt in de nabije toekomst ook een app gemaakt voor mijn Windows phone: Nee.
- Kan ik de Nefit Easy ook bedienen vanaf een PC of Mac? Deze functionaliteit is nog niet beschikbaar.
- Welke internetbrowsers worden ondersteund? Deze functionaliteit is nog niet beschikbaar.
Verwijderd
https://nillkin.orgwagenveld schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:27:
Heb hier een 950 met zo'n harde 'glas' screen protector. Nou werkt de proximity sensor 90% van de tijd niet meer goed, scherm blijft zwart na een call enz. Zonder screen protector niks aan de hand. Wie heeft er wel goede ervaringen met dergelijke screen protectors, welke werken zonder probleem?
Ik heb hem zelf ook voor de 950 en het werkt prima, ik heb de 2,5 D versie ( afgeronde zijkanten ).
Het voelt goed aan, en is qua vinger vetheid en gevoeligheid vergelijkbaar met het originele scherm.
Sluit ik me bij aan. Op basis van de ervaringen van andere Tweakers voor Nillkin gegaan, en alleen maar tevreden.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:32:
[...]
https://nillkin.org
Ik heb hem zelf ook voor de 950 en het werkt prima, ik heb de 2,5 D versie ( afgeronde zijkanten ).
Het voelt goed aan, en is qua vinger vetheid en gevoeligheid vergelijkbaar met het originele scherm.
Voorlopig geen Insider builds meer voor mij, als deze .164 build stabiel blijft! Hij is in ieder geval wel lekker snappy nu, zelfs toen hij vandaag 76 apps aan het updaten/installeren was)
Zie hier het bewijs maar:
[ Voor 11% gewijzigd door barta123 op 05-04-2016 23:12 ]
Verwijderd
https://nillkin.orgwagenveld schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:27:
Heb hier een 950 met zo'n harde 'glas' screen protector. Nou werkt de proximity sensor 90% van de tijd niet meer goed, scherm blijft zwart na een call enz. Zonder screen protector niks aan de hand. Wie heeft er wel goede ervaringen met dergelijke screen protectors, welke werken zonder probleem?
Een belangrijke reden dat ik een screenprotector heb, is omdat ik dat originele scherm veel te gevoelig vind voor vingerafdrukken... Dus deze opmerking zou voor mij een hele goede reden zijn om hem niet te nemenVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 07:16:
[...]
en is qua vinger vetheid en gevoeligheid vergelijkbaar met het originele scherm.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Late reactie maar...Dragunov schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:51:
Maar dan zit je ook met het logo van Mozo erin geperst.
Volgens een review van zo'n cover is het leder goed, maar zou die metalen rand er eigenlijk op liggen zoals kleur en ze vragen zich af hoelang het zal meegaan tot die rand afschilfert
Ik heb de zwart leren mozo cover. Heb hem sinds eind november/begin december, dus 4 maanden. De rand, hoewel geen echt metaal, is nog perfect, nergens iets afgebladderd. Volgens mij is het ook niet dat er zo maar metaalkleurige verf is zoals je wel eens op cheapo apparaten ziet, op aangebracht is. Maar goed, 4 maanden is nog niet lang uiteraard.
En over het mozo logo...het is niet heel groot en alleen onder een bepaalde hoek kan ik er 'mozo' in herkennen. oftewel, compleet niet storend. Misschien bij bruin leer beter zichtbaar maar bij de zwarte uitvoering nagenoeg niet.
Vanmiddag ineens twee barsten erbij, nu van boven naar beneden en wél in zicht
Gewoon niks bijzonders mee gebeurd.. Toch maar eens kijken voor vervanging van het scherm.. Kost alleen 175 euro..
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Betreffende die fijne Mozo covers; hardware-lover in "[Lumia 950/950XL] Accessoires topic"andrik1 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:34:
[...]
Late reactie maar...
Ik heb de zwart leren mozo cover. Heb hem sinds eind november/begin december, dus 4 maanden. De rand, hoewel geen echt metaal, is nog perfect, nergens iets afgebladderd. Volgens mij is het ook niet dat er zo maar metaalkleurige verf is zoals je wel eens op cheapo apparaten ziet, op aangebracht is. Maar goed, 4 maanden is nog niet lang uiteraard.
En over het mozo logo...het is niet heel groot en alleen onder een bepaalde hoek kan ik er 'mozo' in herkennen. oftewel, compleet niet storend. Misschien bij bruin leer beter zichtbaar maar bij de zwarte uitvoering nagenoeg niet.
Testing, one, two ...
Verwijderd
haha, ja dat kan.Wailing_Banshee schreef op woensdag 06 april 2016 @ 07:31:
[...]
Een belangrijke reden dat ik een screenprotector heb, is omdat ik dat originele scherm veel te gevoelig vind voor vingerafdrukken... Dus deze opmerking zou voor mij een hele goede reden zijn om hem niet te nemen
Voor m´n surface 3 had ik een iPad air, hier had ik nooit vinger afdrukken op, echter als m´n vrouw er 5 min. opgezeten had zaten er vingerafdrukken op, dus het kan ook afhankelijk zijn van je eigen vingers.
Oftewel vinger gevoeligheid kan voor elk persoon anders zijn.
De vingergevoeligheid zal bij je vrouw wel hoger liggenVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:25:
[...]
haha, ja dat kan.
Voor m´n surface 3 had ik een iPad air, hier had ik nooit vinger afdrukken op, echter als m´n vrouw er 5 min. opgezeten had zaten er vingerafdrukken op, dus het kan ook afhankelijk zijn van je eigen vingers.
![]()
Oftewel vinger gevoeligheid kan voor elk persoon anders zijn.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Natuurlijk is het cool. En ik wil geen cynicus zijn. En het is ook niet helemaal hetzelfde. Maar dat truukje met die muis kon mijn Nokia N8 in 2010 al.barta123 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:34:
Ik heb vandaag eens een muisaanwijzertje over het scherm van mijn 950 laten glijden... Zie dit filmpje; YouTube: Microsoft Lumia 950, spelen met de muis - Continuum ik vind het persoonlijk echt tof om te zien, zeker wat Continuum kan. Volgens mij kan Apple alleen nog maar dromen van zoiets!Dat systeem is al jaren onveranderd als je het mij vraagt
[ Voor 30% gewijzigd door coenox op 06-04-2016 22:38 ]
Tsja, wat zal het zijn, geëvolueerde restanten van Nokia? Of een revolutie... Enfin, Continuum blijft wat mij betreft een leuke, maar zeker ook nuttige toevoeging aan dit apparaat!coenox schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:37:
[...]
Natuurlijk is het cool. En ik wil geen cynicus zijn. En het is ook niet helemaal hetzelfde. Maar dat truukje met die muis kon mijn Nokia N8 in 2010 al.
[video]
Eens. Continuum is natuurlijk ook meer dan alleen een muis aan kunnen sluiten.barta123 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:08:
[...]
Tsja, wat zal het zijn, geëvolueerde restanten van Nokia? Of een revolutie... Enfin, Continuum blijft wat mij betreft een leuke, maar zeker ook nuttige toevoeging aan dit apparaat!Met build .164 is mijn accuduur trouwens flink beter dan met 14295.1000...
Om een muis of toetsenbord te gebruiken, heb je niet eens een Display dock nodig, met bluetooth gaat dat ook al prima. Op deze manier heb ik al vaker langere teksten ingevoerd, en de telefoon in landscape ergens tegen aangezet.coenox schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:22:
[...]
Eens. Continuum is natuurlijk ook meer dan alleen een muis aan kunnen sluiten.
Sowieso! Dat wist ik ook al wel, ik heb alleen geen bluetooth muis, wel een bluetooth keyboardardvark99 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:47:
[...]
Om een muis of toetsenbord te gebruiken, heb je niet eens een Display dock nodig, met bluetooth gaat dat ook al prima. Op deze manier heb ik al vaker langere teksten ingevoerd, en de telefoon in landscape ergens tegen aangezet.
Samsung EP-LN915U
http://www.samsung.com/nl...N915UBEGWW?subsubtype=car
https://azerty.nl/0-5020-...-s6-s6-edge-s6-edge-.html
Geleverde netspanning: 5 V
Maximum elektrische stroom: 2 A
Volgens mij mag de Ampere wat hij levert niet hoger zijn dan de Ampere wat de Lumia mag ontvangen en het voltage maakt niet uit. En opladen met minder Ampere is beter voor de batterij. Klopt dit allemaal? Hoeveel Ampere kan de Lumia 950 eigenlijk hebben?
[ Voor 69% gewijzigd door enomiss op 07-04-2016 12:33 ]
In het accessoire topic komen er een paar ter sprake..enomiss schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:18:
Weet iemand of onderstaande autolader goed werkt met de Lumia 950? En hoe beoordeel je zoiets in het algemeen? Waar moet je op letten?
[knip]
Testing, one, two ...
Had ik al bekeken, maar daar staat deze niet bij, ik heb deze al gekregen vandaag als goedmakertje voor de te late levering van de L950. Overigens zoek ik meer antwoord op mijn algemene vraag waar je op moet letten.hardware-lover schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:35:
[...]
In het accessoire topic komen er een paar ter sprake..
[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 07-04-2016 12:44 ]
Dat was mij niet direct duidelijk, ik dacht dat je er een aan wilde gaan schaffen, kon uit je reactie niet opmaken dat je er al een had.enomiss schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:43:
[...]
Had ik al bekeken, maar daar staat deze niet bij, ik heb deze al gekregen vandaag als goedmakertje voor de te late levering van de L950. Overigens zoek ik meer antwoord op mijn algemene vraag waar je op moet letten.
Edit: en dan start ik vaak een zoekopdracht om eens te kijken wat er over te vinden is en toen kwam ik onderstaand zeer interessant artikel tegen. Blijkbaar heb ik mij ook op het verkeerde been laten zetten en had ik beter iets anders aan kunnen kopen dan dat ik nu heb gedaan.
The Lumia 950/XL are *not* Quick Charge 2.0 compatible - but it doesn't matter!
[ Voor 32% gewijzigd door hardware-lover op 07-04-2016 13:40 ]
Testing, one, two ...
De vraag is, of dit een 1 april grap is.hardware-lover schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:17:
[...]. Blijkbaar heb ik mij ook op het verkeerde been laten zetten en had ik beter iets anders aan kunnen kopen dan dat ik nu heb gedaan.
The Lumia 950/XL are *not* Quick Charge 2.0 compatible - but it doesn't matter!
De telefoon laad in ieder geval lekker snel op...
Ik zag de datum ook staan, maar ik vraag me dan direct af, wat zou er grappig aan kunnen zijn. Neem dan een iPhone op de hak, dan is de kans op flink wat meer hits aanzienlijk groter dan bij dit toestelardvark99 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:57:
[...]
De vraag is, of dit een 1 april grap is.
De telefoon laad in ieder geval lekker snel op...
Overigens kan ik met mijn autolader die voorzien is van 2 uitgangen (QC 2.0 en 2.4A), geen verschillen ontdekken in laadsnelheid als ik beide poorten vergelijk, dat verwonderde mij eigenlijk al. Ik ga achter een ander model aan die wel 100% geschikt is als snellader voor de 950.
@Sake hieronder, ik heb al wat anders gevonden welke prima zou moeten gaan werken. Dit hoort echter in het accessoire topic van de 950/950 XL thuis en niet hier.
[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 09-04-2016 18:56 ]
Testing, one, two ...
Verwijderd
Voor het snelst laden kan een Lumia 950 3A aan. Dat is de standaard thuislader spec.hardware-lover schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:19:
[...]
Ik zag de datum ook staan, maar ik vraag me dan direct af, wat zou er grappig aan kunnen zijn.
Sneller dan QC fast charge. Achterhaalde boel
Mijn autolader met USB Type-C doet ook 3A. Gaat net zo snel als thuis. Zeer rap.
Edit: ik heb deze. Iets van 15-20 euro op Amazon.
http://www.tronsmart.com/...-c-dual-ports-car-charger
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2016 20:28 ]
Nou ik heb vandaag dus de Lumia 950 eindelijk binnen gekregen. Ik ben zeer onder de indruk. Misschien omdat ik van een L920 afkom, die is toch al 3 jaar oud, maar toch. Meteen met de Windows Device Recovery Tool het toestel opnieuw geïnstalleerd. Wat me wel opviel was dat ik daar niet de laatste build binnen kreeg. Dus daarna toch nog een update over the air binnen gehaald, build .164. Even alle apps verwijderd die ik niet hoef en daarna toch voor de zekerheid nog een hard reset gedaan. Nou, het toestel loopt tot nu toe als een zonnetje.
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 08-04-2016 18:51 ]
En wat staat er bij 10586 vermeld achter de punt?rened80 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:27:
Ik heb sinds vandaag ook een Lumia 950 maar deze staat nog op de build 10586 [knip]
Testing, one, two ...
.0 of kijk ik verkeerd (ik voel me een beetje dom)hardware-lover schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:37:
[...]
En wat staat er bij 10586 vermeld achter de punt?
De 10586 is de threshold 2 branch, en begint bij .0. Je zou wanneer je naar instellingen>update & security gaat, met telefoonupdate verschillende OS updates en firmware updates binnen moeten krijgen, totdat je bij .164 bent gekomen. Reboot het toestel een keer, en probeer dan maar updates te zoeken.rened80 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:42:
[...]
.0 of kijk ik verkeerd (ik voel me een beetje dom)
Herken het niet. Misschien toestel via de Device Recovery Tool eens opnieuw instellen en geen backup terugzetten? Dat verhielp bij mij ale problemen die ik had.enomiss schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:46:
Hebben meer mensen dat je Windows Hello steeds opnieuw moet instellen? Ik ga soms naar de instelling om de herkenning te verbeteren maar vaker is die knop weg en staat er stel Hello in. Dus opnieuw instellen. Na herstarten is het soms terug, maar nu krijg ik het helemaal niet terug. Kan het dus weer opnieuw instellen..
Ik ben net 1 dag gestart op die manier op een nieuwe telefoon.swhnld schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:46:
[...]
Herken het niet. Misschien toestel via de Device Recovery Tool eens opnieuw instellen en geen backup terugzetten? Dat verhielp bij mij ale problemen die ik had.
En haal alle ap updates uit de Store binnen.
En daarna checken voor Windows 10 updates in de instellingen.
En dan weer kijken voor App updates.
Allemaal gedaan natuurlijk..swhnld schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:22:
Dat is de device recovery helemaal een goede om hem tot de laatste firmware release te brengen toch?
En haal alle ap updates uit de Store binnen.
En daarna checken voor Windows 10 updates in de instellingen.
En dan weer kijken voor App updates.
Ik heb zopas een lumia 950 gekocht.
Ik weet dat hij een qualcom processor heeft.
Als ik correct geïnformeerd ben ondersteund de telefoon echter geen quick charge.
Blijkbaar zou de telefoon gebruik maken van fast charge.
Kan iemand me informeren welke autolader ik nu zou moeten kopen om maximaal gebruik te maken van de fast charge ?
Op de meegeleverd lader staat 5VDC / 3A op.
Is het voldoende als ik op zoek ga naar een autolader die dit vermogen kan leveren of moet ik ook letten op andere zaken ?
Alvast bedankt voor de feedback.
Maar waarom zou je een snellader in je auto willen? Het genereert meer warmte (nadelig voor de batterij) en bij navigeren trek je meer stroom, dus genereer je nog meer warmte... Ik heb een standaard ladertje voor 12V met een 1A en 2A (5V) uitgang, werkt prima... De 950 is zelfs behoorlijk zuinig met stroom tijdens het navigeren, dus heb hem nog nooit echt met harde nood in moeten pluggen!michelk31 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:36:
Hey,
Ik heb zopas een lumia 950 gekocht.
Ik weet dat hij een qualcom processor heeft.
Als ik correct geïnformeerd ben ondersteund de telefoon echter geen quick charge.
Blijkbaar zou de telefoon gebruik maken van fast charge.
Kan iemand me informeren welke autolader ik nu zou moeten kopen om maximaal gebruik te maken van de fast charge ?
Op de meegeleverd lader staat 5VDC / 3A op.
Is het voldoende als ik op zoek ga naar een autolader die dit vermogen kan leveren of moet ik ook letten op andere zaken ?
Alvast bedankt voor de feedback.
Als je toch een snellader wilt, gewoon iets met 5V en 3A zoeken natuurlijk, links en rechts zijn er wel wat te vinden... Als je het niet kunt vinden, zoek ik er wel eentje voor je op!
Maar, ik heb dan ook een goedkope Action oplader, toch maar eens kijken voor een wat betere die niet al te duur is
People as things, that’s where it starts.
XBL: MRE Inc
Ik gebruik de navigon app en heb de auto lader Anker quick charge 3.0.
Na een 30 tal minuten navigatie is de batterij afgenomen met 10%.
Op het moment ben ik een andere auto lader aan het proberen weer van het merk anker.
Deze kan 2,4A leveren -> na 30 minuten rijden + gps aan is de batterij met 1% toegenomen.
Volgende week heb ik een autolader die 3A kan leveren. Ik hoop dat deze het beter doet.
Ik vind het zonde dat er geen duidelijk informatie is te vinden over deze topic op het internet.
Ik heb ook vaste lader bijgekocht van AUKEY quickcharge 3.0 de kan mijn GSM wel redelijk snel laden.
Verwijderd
Gewoon een van Tronsmart nemen.
Super autolader. 3A. Quickcharge. Net zo snel laden als thuis met de originele Microsoft 220V 3A lader.
Sneller dan QC 2.0 of 3.0
Optie met Type C kabel of Type C aansluiting (en ook nog met een USB A plug)
Voor weinig.
http://www.tronsmart.com/type-c-chargers
Op onder andere Amazon te krijgen: http://www.amazon.de/gp/p...s9_dcbhz_bw_d0_g107_i1_sh
Die ga ik waarschijnlijk wel nemen ja, kost eventjes wat, maar, dan heb je ook wat.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 22:17:
Zie ook het accessoire topic.
Super autolader. 3A. Quickcharge. Net zo snel laden als thuis met de originele Microsoft 220V 3A lader.
Sneller dan QC 2.0 of 3.0![]()
Voor weinig.
Op onder andere Amazon te krijgen: http://www.amazon.de/gp/p...s9_dcbhz_bw_d0_g107_i1_sh
Het lijkt trouwens alsof de USB poort van mijn lumia al wat slecht begint te worden, waar kabels eerder er echt vast in zaten, merk ik al dat ze vrij los zitten. Misschien eens kijken of er allemaal troep in zit.
People as things, that’s where it starts.
Ik vermoed echter dat de fast charge enkel werkt op de usb a poort.
De usb c poort is quick charge en wordt niet ondersteund door de lumia 950.
Kan iemand dit bevestigen?
Verwijderd
Kijk eens een stukje hierboven. Dan zal je lezen, en ik kan dat bevestigen, dat USB Type-C fast charge nog sneller is met opladen. Juist een van de voordelen van een Lumia 950/XL.michelk31 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:10:
Over de tronsmart heb ik positieve reviews gelezen.
Ik vermoed echter dat ..
USB Type-C (3A) > QC 3.0 > QC 2.0 fast charge.
hardware-lover in "[Lumia 950 en 950 XL] Ervaringen en discussie"
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2016 00:30 ]
Heb er 1 met USB-C en quick/fast charge (weet effe niet welke), en met de meegeleverde USB kabel kan dat prima. Wel zit ik nog te kijken naar wat extra usb-kabels en mogelijk een nieuwe draadloze lader voor op bureau maar dan wel met snel-laden (want dat gaat me nu te traag met DT903 (kan niet effe snel bijladen als ik zo weer weg moet)
[ Voor 13% gewijzigd door vali op 10-04-2016 11:07 ]
Welkene heb jij gekocht voor in de auto?Martinspire schreef op zondag 10 april 2016 @ 02:18:
Hier ook goede ervaringen met usb-laders in de auto. Laatst lange reis naar Duitsland en vrijwel constant Navigon aangehad (volgens mij 1 van de zwaardere navigatie-apps) en op de terugreis Sygic. Verder Flitsmeister in NL en de hele reis Spotify aan. Hij is gewoon sneller aan het laden dan ie hem leeg trekt en ik was de grens nog niet over of hij was al vol. Verder ook geen extreem warm toestel of rariteiten.
Heb er 1 met USB-C en quick/fast charge (weet effe niet welke), en met de meegeleverde USB kabel kan dat prima. Wel zit ik nog te kijken naar wat extra usb-kabels en mogelijk een nieuwe draadloze lader voor op bureau maar dan wel met snel-laden (want dat gaat me nu te traag met DT903 (kan niet effe snel bijladen als ik zo weer weg moet)
Bedankt!
Hey,Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 22:17:
Zie ook het accessoire topic.
Sneller dan QC 2.0 of 3.0![]()
Voor weinig.
Het probleem is dat de omschrijvingen van de leveranciers op niks trekken.
Fast charge staat nergens vermeld in de omschrijving.
Dus als ik het goed begrijp gebruik je een USB C naar C met de tronsmart auto lader.
Ik heb mijn nieuwe lader vorige week besteld als deze niet werkt dan ga ik voor de tronsmart.
Hieronder vind je een link naar wat ik besteld heb.
http://www.amazon.de/Lade...oh_aui_detailpage_o00_s00
AUKEY Kfz Schnellladegerät Dual Port Car Charger mit Quick Charge 3.0
Hopelijk stelt me deze niet teleur
Op mijn oude lumia 520 ging dit altijd zonder problemen. Erg vreemd dat het geluid gewoon stopt op het moment dat het scherm uit gaat.
Hoe kan dit?
Het is jou dus gelukt om de updates te installeren, mooi. Maar r zijn tot nu toe geen W10M toestellen kleiner dan 5 inch te verkrijgen, laat staan even krachtig als de L950. Er zijn en aantal modellen die alleen in Japan uitgebracht worden, en in Europa heb je Acer en Alcatel. Sommige moeten nog uitgebracht worden. Maar het zijn allemaal grote toestellen. HP komt ook nog met een model die krachtiger is dan de 950, maar die is rond de 6 inch, tevens komt acer en Alcatel met grotere toestellen met specs van de 950.rened80 schreef op zondag 10 april 2016 @ 02:07:
Ik heb mijn lumia 950 na twee dagen gebruik in de verkoop staan. Ik heb mij toch behoorlijk verkeken op het grote scherm (maar ik kom dan ook van een Iphone 4s. Balen want ik vond het een prettige kennismaking met windows 10 toen de juiste build was geïnstalleerd. Of topic maar zijn er even krachtige toestellen te koop die een maatje kleiner zijn?
De andere Lumia's, zoals de 550 en de 650 zijn ook 5 inch of groter, maar lang niet zo krachtig.
Het is ook een kwestie van wennen, ik heb nu de 950XL, en heb er geen spijt van.
http://mspoweruser.com/acer-jade-primo-now-sale-germany/
http://mspoweruser.com/al...gship-idol-4s-windows-10/
Ik heb hier geen problemen mee, gebruik groove heel vaak. Heb mijn SD kaartje vol staan met muziek. Op welke release draai jij?Baudu schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:45:
Iemand enig idee hoe ik het voor elkaar krijg om Groove music gewoon door te laten spelen op de 950 met het scherm uit?
Op mijn oude lumia 520 ging dit altijd zonder problemen. Erg vreemd dat het geluid gewoon stopt op het moment dat het scherm uit gaat.
Hoe kan dit?
Kleinere toestellen zijn er niet. Het verschil tussen de iPhone 4s en 950 is in breedte en hoogte 1.5cm. Niet heel veel maar wel iets. Wat niet vergeten moet worden is dat het schermoppervlak van de 950 groter is dan de iPhone dus dat zou het kunnen compenseren. De markt voor de kleinere toestellen wordt steeds kleiner. Nu heeft apple de iPhonse SE uitgebracht. Die is voor mij veel te klein. Ik wil zelf graag meer met het toestel doen, maar er zijn uiteraard gebruikers die dat wel willen. Naast de iPhone is de Sony Z5 Compact ook nog een klein toestel, maar voor Windows Phone zijn die er nog niet. Misschien toch echt wennen of gewoon even wachten en voor nu even verder kijken.rened80 schreef op zondag 10 april 2016 @ 02:07:
Ik heb mijn lumia 950 na twee dagen gebruik in de verkoop staan. Ik heb mij toch behoorlijk verkeken op het grote scherm (maar ik kom dan ook van een Iphone 4s. Balen want ik vond het een prettige kennismaking met windows 10 toen de juiste build was geïnstalleerd. Of topic maar zijn er even krachtige toestellen te koop die een maatje kleiner zijn?
Ikzelf ben sinds 5 dagen trotse bezitter van de 950XL dual sim. Wat een pracht toestel. Ik kom van de 640XL dual sim, maar dit is echt een wereld van verschil hoe snel die gaat. Alles is perfect. Foto's enzo. Het enige minpunt wat ik nu kan verzinnen is de aan/uit knop die tussen de geluidsknoppen zitten. Verder echt erg blij ermee.
Ik draai mijn 950XL op de laatste RS1 release, geen problemen, accuduur is naar mijn idee wel wat korter dan de laatste officiële release .164, maar ik vind dat geen probleem, effe op de oplader, en hij is weer opgeladen....vali schreef op zondag 10 april 2016 @ 10:47:
Zijn er hier veel mensen die insider draaien? Op mijn oude l930 draaide het prima, maar ben benieuwd hoe het op de l950 xl draait. Blijft de accuduur beetje stabiel?
Ik zit op versie 10.0.13090.0 (Is dit juist? Heb deze gevonden via Antutu Benchmark)ardvark99 schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:56:
[...]
Ik heb hier geen problemen mee, gebruik groove heel vaak. Heb mijn SD kaartje vol staan met muziek. Op welke release draai jij?
Juiste build is 10.0.10586.164
Daarnaast krijg ik ook elke keer een melding dat mijn datalimiet bereikt is. Heel vervelend en dat terwijl ik nog 80 MB over heb. Maar dat is een ander probleem.
[ Voor 9% gewijzigd door Baudu op 10-04-2016 12:38 ]
Top om te horen! vanavond toch maar weer eens insider activeren :-)ardvark99 schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:59:
[...]
Ik draai mijn 950XL op de laatste RS1 release, geen problemen, accuduur is naar mijn idee wel wat korter dan de laatste officiële release .164, maar ik vind dat geen probleem, effe op de oplader, en hij is weer opgeladen....
De Lumia 550 is 4,7 inch en heel prettig. Inderdaad niet zo krachtijg als de 950 maar heel goed te gebruiken. Ligt hier nu als reserve toestel.ardvark99 schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:51:
[...]
De andere Lumia's, zoals de 550 en de 650 zijn ook 5 inch of groter, maar lang niet zo krachtig.
Inmiddels overal verkrijgbaar voor 95 euro.. koopje!
http://tweakers.net/product/449455/microsoft-lumia-550/
Ik heb trouwens zowel mijn 550 als 950 op de meest recente fast ring draaien. Wel beiden na een reset via WDRT. Werken heel goed.
[ Voor 12% gewijzigd door SED op 10-04-2016 13:01 ]
Copyright and left by SED...
Mja toch denk ik dat je het kwaliteitsverschil wel gaat merken ten opzichte van de 950 of in ieder geval ten opzichte van de 4S die hij heeft. Maar verder zijn er inderdaad geen andere toestellen beschikbaar. Dat komt wel de komende maanden, maar dan moet ie nog even wachten.SED schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:58:
[...]
De Lumia 550 is 4,7 inch en heel prettig. Inderdaad niet zo krachtijg als de 950 maar heel goed te gebruiken. Ligt hier nu als reserve toestel.
Inmiddels overal verkrijgbaar voor 95 euro.. koopje!
http://tweakers.net/product/449455/microsoft-lumia-550/
Geef na de update voor de zekerheid een factory reset, en daarna back-up terug zetten om eventuele problemen te voorkomen.vali schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:48:
[...]
Top om te horen! vanavond toch maar weer eens insider activeren :-)
Je kan ook de WDRT gebruiken om eventueel ook de laatste FW te downloaden die nog niet ota is aangeboden.
Is wel meer werk, maar voorkomt ergernissen....
De .164 is de laatste officiële release, de problemen die jij meldt kwamen in het begin voor, maar met .164 dacht ik niet meer. Misschien dat een factory reset of zoals hierboven beschreven een reset met WDRT helpt, en daarbij de laatste firmware downloaden, back-up terug zetten.Baudu schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:13:
[...]
Ik zit op versie 10.0.13090.0 (Is dit juist? Heb deze gevonden via Antutu Benchmark)
Juiste build is 10.0.10586.164
Daarnaast krijg ik ook elke keer een melding dat mijn datalimiet bereikt is. Heel vervelend en dat terwijl ik nog 80 MB over heb. Maar dat is een ander probleem.
Heb je de instellingen voor het datalimiet goed staan?
Ik ga inderdaad maar een reset doen via WDRT want volgens mij heb ik ook problemen met accuduur... Ik sta op 250 MB per maand als limiet. Maar als hij onder de 100 komt begint hij al meerdere keren per dag een notificatie af te geven. Bij wp 8.1 was dat pas onder de 20 MB.ardvark99 schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:12:
[...]
De .164 is de laatste officiële release, de problemen die jij meldt kwamen in het begin voor, maar met .164 dacht ik niet meer. Misschien dat een factory reset of zoals hierboven beschreven een reset met WDRT helpt, en daarbij de laatste firmware downloaden, back-up terug zetten.
Heb je de instellingen voor het datalimiet goed staan?
Ja de lumia 550 viel me in de winkel al op, dat is voor mij een ideale maat. Maar ja de specs zijn nou niet echt top. Dus dat wordt idd even wachten.... (en ik heb even de 4s op de 950 gelegd,nou daar kunnen er wel 2 opMartinspire schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:00:
[...]
Mja toch denk ik dat je het kwaliteitsverschil wel gaat merken ten opzichte van de 950 of in ieder geval ten opzichte van de 4S die hij heeft. Maar verder zijn er inderdaad geen andere toestellen beschikbaar. Dat komt wel de komende maanden, maar dan moet ie nog even wachten.
Voor degene die nog een Lumia 950 zoekt, zie V&A
Heb je al bij de instellingen van de achtergrond apps gekeken? Ik heb het al een aantal keren gehad dat bijvoorbeeld Whatsapp spontaan uit deze lijst verdween. Als de app hier niet in staat en aan staat zal deze stoppen als het scherm uit gaat.Baudu schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:45:
Iemand enig idee hoe ik het voor elkaar krijg om Groove music gewoon door te laten spelen op de 950 met het scherm uit?
Hoe kan dit?
Wat is het beste om te doen? Via inboedelverzekering of kun je net als bij de Surface Pro3 bij Microsoft zelf een advanced repair opgeven ?
Andere optie is om bij de telefoontoko het te laten doen, echter weet ik dan niet of je een origineel scherm krijgt of een of andere 3rd party, in een Chinees dorpje 3 hoog achter, geproduceerd scherm.
Toestel komt overigens van Coolblue bij een verlenging van mijn abo.
Ik lees dit bij Coolblue op de site. Zal straks wel even contact met ze opnemen. 2 jaar garantie op al onze produkten.
https://www.coolblue.nl/k...garantie-en-retouren.html
[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 11-04-2016 07:19 ]
Garantie is natuurlijk iets anders dan een verzekering en geldt alleen voor productiefouten.
Ongelukje gehad. Had het idd nagevraagd bij CB. Garantie is idd voor productiefouten. Wordt dus verzekeringswerkRaymond schreef op maandag 11 april 2016 @ 07:30:
Waarom zit er een barst in?
Garantie is natuurlijk iets anders dan een verzekering en geldt alleen voor productiefouten.
Is dit in werkelijkheid bij de meesten zo of zijn dit enkel maar de paar mensen op het Microsoft forum die hier last van hebben?
Ik las ook dat de battertijd blijkbaar minder is in de review van Tweakers, maar de batterij op zich is groter dan mijn 640. Was dit enkel zo in de toenmalige software en is dit inmiddels verbeterd?
Alvast bedankt!
Hey,MRE-Inc schreef op maandag 11 april 2016 @ 07:15:
Bleh, barst in mijn scherm en zo erg dat ik het glas in mijn vingers had zitten. Iemand enige ervaring met reparatie ?
Wat is het beste om te doen? Via inboedelverzekering of kun je net als bij de Surface Pro3 bij Microsoft zelf een advanced repair opgeven ?
Andere optie is om bij de telefoontoko het te laten doen, echter weet ik dan niet of je een origineel scherm krijgt of een of andere 3rd party, in een Chinees dorpje 3 hoog achter, geproduceerd scherm.
Toestel komt overigens van Coolblue bij een verlenging van mijn abo.
Ik lees dit bij Coolblue op de site. Zal straks wel even contact met ze opnemen. 2 jaar garantie op al onze produkten.
https://www.coolblue.nl/k...garantie-en-retouren.html
Ik heb mijn 950XL laten vallen en zit een kras op(na stuiter gleed paar meter screen down over vloer
Beste optie is aan Microsoft aanbieden, dan aangeven dat het gebrek door schade is ontstaan. Dan kost de reparatie 175 excl btw. Dit kun je als het goed is via je inboedel verzekering terug krijgen. Mijne was niet echt stuk dus heb dat uiteindelijk laten schieten en leer er maar mee leven
Er zijn echte schermen te koop, maar het verschil tussen een MS reparatie(met behoud garantie) is het niet waard zover ik toen kon zien. Zeker niet als je het via je verzekering kan doen.
Veel succes!
Ik heb mijn 950XL sinds dat hij uit is, en heb nu 2 keer een reset gehad (dat ik dus ineens mijn sim pin moest ingeven). En 1 keer dat ik hem moest resetten omdat hij het wifi signaal noet kon vinden (was afgelopen vrijdagGoing4Quests schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:56:
Ik heb momenteel een 640 en ben aan het overwegen om in de zomer te upgraden naar 950 (XL). Echter heb ik wel een beetje schrik omdat super veel mensen op het Microsoft forum blijkbaar problemen hebben met resets en crashes..
Is dit in werkelijkheid bij de meesten zo of zijn dit enkel maar de paar mensen op het Microsoft forum die hier last van hebben?
Ik las ook dat de battertijd blijkbaar minder is in de review van Tweakers, maar de batterij op zich is groter dan mijn 640. Was dit enkel zo in de toenmalige software en is dit inmiddels verbeterd?
Alvast bedankt!
Batterij: de batterij duur is van zo vreselijk veel dingen afhankelijk, dat ik daar niets over durf te zeggen.
Ik gebruik geen whatsap, ook bijna geen data over 4G, maar eigenlijk alleen om via wifi mail te checken, pvoutput bij te houden, en muziek luisteren via spotify. Windows Hello staat aan, Glance staat altijd aan, wifi en bluetooth staan altijd aan. En Spotify zo'n 8 uur per dag (zet hem eigenlijk nooit uit, gaat vanzelf wel zodra ik buiten mijn wifi bereik stap
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Oké bedankt.Wailing_Banshee schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:19:
[...]
Ik heb mijn 950XL sinds dat hij uit is, en heb nu 2 keer een reset gehad (dat ik dus ineens mijn sim pin moest ingeven). En 1 keer dat ik hem moest resetten omdat hij het wifi signaal noet kon vinden (was afgelopen vrijdag)
Batterij: de batterij duur is van zo vreselijk veel dingen afhankelijk, dat ik daar niets over durf te zeggen.
Ik gebruik geen whatsap, ook bijna geen data over 4G, maar eigenlijk alleen om via wifi mail te checken, pvoutput bij te houden, en muziek luisteren via spotify. Windows Hello staat aan, Glance staat altijd aan, wifi en bluetooth staan altijd aan. En Spotify zo'n 8 uur per dag (zet hem eigenlijk nooit uit, gaat vanzelf wel zodra ik buiten mijn wifi bereik stap) En het is niet zo'n heel groot probleem als ik hem 's avonds vergeet op de oplader te leggen. Ik kom er dan de volgende werkdag ook nog wel mee door.
Maar ik neem aan met de hoge specs dat hij sowieso snel reboot na het uitvallen?
Ik zou het niet weten, alle keren dat ik een sim pin moest invoeren was 's morgens. Dus is hij 's nachts gereset (kunnen geen updates zijn, want die mag hij niet automatisch installeren).Going4Quests schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:31:
[...]
Oké bedankt.
Maar ik neem aan met de hoge specs dat hij sowieso snel reboot na het uitvallen?
Maar na een handmatige reset, is hij snel weer wakker ja. Ik heb hem niet getimed en niet vergeleken met mijn 920
Een prijsverschil van ruim 500% heeft inderdaad gevolgen voor de uitvoering. Desalnietemin is de 550 een heel fijn toestel. En je hebt beslsit niet het gevoel met iets goedkoop rond te lopen.Verwacht geen snelheidsmonster maar wel een stabiel en prima toestel voor zijn prijs. Investeeer meteen in een nilkin screenprotector van eurotje of 7 die ook het wat stroeve beeldscherm veel prettige maakt.Martinspire schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:00:
[...]
Mja toch denk ik dat je het kwaliteitsverschil wel gaat merken ten opzichte van de 950 of in ieder geval ten opzichte van de 4S die hij heeft.
( speelt wat minder bij de veel duurdere 950)
De huidige build is niet de beste die ik heb gezien op mijn L950XL.
Ik draai nu een aantal weken de laatste RS1, en ervaar weinig problemen. De eerste RS1 build was minder. Het accuverbruik is wel iets meer dan met TS2, maar ik haal bij normaal verbruik makkelijk het einde van de dag, en wanneer ik het niet dreig te halen, ff een kwartier tot een half uur aan de lader, en ik kan weer vooruit. Ik ben tevreden met deze build, en zit met smart te wachten op de volgende build, maar deze is vorige week uitgesteld vanwege een kritische bug.enomiss schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:31:
Draaien de meeste van jullie nou Redstone? Hoe stabiel is deze?
http://mspoweruser.com/no...d-today-due-cellular-bug/
Wat ik wel een paar weken geleden heb gedaan is de telefoon gereset met de WDRT, de laatste FW geïnstalleerd, en geupdated naar de laatste 10586.164, en daarna laatste RS1 geïnstalleerd. Ik merkte dat na de vele TH2 builds er vreemde issues waren met de eerste RS1. Heb toen even op .164 gedraaid na de reset, en nadat de laatste RS1 uitkwam, kon ik het niet laten om alsnog deze te installeren. Naar tevredenheid tot nu toe
Btw, waarschijnlijk komt zeer binnenkort de TS2 .218 uit, waarschijnlijk in de slow of production ring.
http://mspoweruser.com/wi...date-servers-coming-soon/
[ Voor 6% gewijzigd door ardvark99 op 11-04-2016 13:12 ]
Maar dit weekend bijv op vrijdag ochtend opgeladen, savonds weggelegd en op zondagmiddag aan de oplader. Dat kan dus ook.
Alleen raadselachtig probleem met maps navigatie die ca 150 meter off-track is.Hebben meer mensen last van dus dat zal nog wel opgelost worden.
[ Voor 0% gewijzigd door SED op 11-04-2016 13:18 . Reden: oeps ]
Bedankt. Dan zal ik inderdaad gewoon mijn 640 upgraden naar 950.Wailing_Banshee schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:34:
[...]
Ik zou het niet weten, alle keren dat ik een sim pin moest invoeren was 's morgens. Dus is hij 's nachts gereset (kunnen geen updates zijn, want die mag hij niet automatisch installeren).
Maar na een handmatige reset, is hij snel weer wakker ja. Ik heb hem niet getimed en niet vergeleken met mijn 920
Wat me ook opviel is dat als ik halo spartan assault speel, en de missie afgerond heb, de telefoon vervolgens het spel afsluit en opnieuw start. Minder storend als bovenstaande probleem, maar wel vervelend.
Xbox Live: WatersideHorse
Gebruik je een SDCard? Zo ja probeer eens zonder of vervang deze door een exemplaar waarvan we weten dat het geen problemen oplevert.Barremans schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:36:
Vandaag tot dusver 2 keer een spontane restart gehad op de Lumia 950XL.
(diverse hier in dit topic te vinden)
Nee nog geen SDCard in mijn telefoon gestopt. Lang leve 32gb aan ruimte☺.SED schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:28:
[...]
Gebruik je een SDCard? Zo ja probeer eens zonder of vervang deze door een exemplaar waarvan we weten dat het geen problemen oplevert.
(diverse hier in dit topic te vinden)
Xbox Live: WatersideHorse
Als je nu nog even deelt met welke kaart (merk/type) je problemen hebt dan kan er zo mogelijk een lijstje ontstaan met kaartjes die het wel of niet goed doen in de 950 (XL). Mogelijk kan die reactie dan ook meteen beter in het 950 accessoire topic worden gedeeld?Garwinski schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:36:
Ik heb nu al twee micro-sdkaartjes die na een aantal dagen defect zijn bij het gebruik van mijn 950XL. Hebben meer mensen dit?[knip]
Testing, one, two ...
Verwijderd
versie : .1000 met de nieuwe layout van Maps.SED schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:55:
Na een volledige reset op de RS buiild en tot volle tevredenheid moet ik zeggen. Zowel op mijn 950 als 550 draait die erg goed. Enige nadeel is het wat raadselachtige batterijverloop als er onzichtbaar taken draaien.
Maar dit weekend bijv op vrijdag ochtend opgeladen, savonds weggelegd en op zondagmiddag aan de oplader. Dat kan dus ook.
Alleen raadselachtig probleem met maps navigatie die ca 150 meter off-track is.Hebben meer mensen last van dus dat zal nog wel opgelost worden.
De 150 meter verschil daar heb ik ook last van gehad de 1e keer dat ik er mee navigeerde na de update.
Op de terugweg de zelfde dag ging het wel goed.
Ik heb echter geen Nederlandse taal jij wel ?
Verwijderd
Het punt is ik kan de gesproken taal op engels zetten, en dan krijg ik wel gesproken navigatie maar dan in het engels ! ( dit zonder dat ik cortana aan zet ), en we willen natuurlijk ned.SED schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:34:
Nee, sinds die rs updates is het Cortana die de taal doet en die hebben wij niet in NL. Er komt wel een workaround in het engels bij het loskoppelen van de taal en regio.
Maar volgens dit Artikel, zou de spraak ondersteuning voor de buitenlandse talen weer terug zijn ;
http://mspoweruser.com/wi...siders-updated-changelog/
Het plaatje wat ze laten zien is nog wel van de oude versie kaarten/maps, aangezien het menu nu van links boven naar rechts onder is gegaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 17:40 ]
Supported lang, zijn alle beschikbare Cortana talen. Ook als je Cortana niet gebruikt is het die taalmodule die spreekt.
Verwijderd
Engels / Cortana hoefden ze niet te fixen aangezien die al werkte, dus ga / ging ik ervan uit dat ze de andere talen bedoelen die eerder ook normaal op Maps werkten.... zoals Ned.SED schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:46:
Daar lees ik alleen: Fixed remaining issues with voice instructions, all languages supported should now be speaking instructions.
Supported lang, zijn alle beschikbare Cortana talen. Ook als je Cortana niet gebruikt is het die taalmodule die spreekt.
https://blogs.windows.com...s-in-windows-10-maps-app/
daar waren enkele issues mee.
https://blogs.windows.com...-14291-for-pc-and-mobile/
In de winkel gaan vragen vandaag en ze aanvaarden ze ook voor dit toestel...
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.