• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:47
Al lange tijd stalk ik dit topic zonder te posten. Ik heb m'n 950 xl sinds december, en eigenlijk is het enige probleem wat ik ermee heb de batterijduur (meestal rond de 6-8 uur bij redelijk gebruik). Meestal pikt whatsapp 50% in, soms tot 80%, vaak zelfs zonder langdurig gebruik. Ik heb het vermoeden dat dit gerelateerd is aan Whatsapp Web, heeft iemand ander hier misschien ook last van?
(Ik zit op de laatste firmware en release ring build).

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-12 18:19
Ik gebruik Whatsapp Web ook veelvuldig, vooral tijdens werktijd. Het verbruikt zeker veel stroom maar niet zo extreem als bij jou. Ik heb meestal na m'n werkdag nog zo'n 65-70% batterij over en dan heb ik echt alles aanstaan (bluetooth, location services, wifi etc) maar gebruik ik de telefoon verder nauwelijks behalve voor whatsapp.

Dit gaat over een gewone 950 trouwens, geen XL maar goed neem aan dat dat niet veel uitmaakt.

Verwijderd

Esumontere schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:40:
[...]

Van Wordfeud is bekend dat hij het niet doet op een 950(XL). Waarom, geen idee.
Bij mij werkt Wordfeud al van het begin op mijn 950XL. Ik heb hem vanaf het begin dat hij uitkwam.
Heb nu redstone .1004

Maar mijn tel een paar keer gereset, waarna ik weer in moest loggen bij Wordfeud en dat ging normaal.
Het enige wat ik heb dat er soms een letter die je wil plaatsen halverwege blijft hangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2016 13:05 ]

Ik had in eerste instantie een post geplaatst in het algemene W10M topic maar het lijkt erop dat mijn "probleem" met DSAudio toch toestelmodel gerelateerd is?

hardware-lover in "Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen"

Iemand binnen dit topic met een Synology NAS en DSAudio in gebruik met streamen naar een Bluetooth audio-apparaat?

Testing, one, two ...

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:03:
[...]

Bij mij werkt Wordfeud al van het begin op mijn 950XL. Ik heb hem vanaf het begin dat hij uitkwam.
Heb nu redstone .1004

Maar mijn tel een paar keer gereset, waarna ik weer in moest loggen bij Wordfeud en dat ging normaal.
Het enige wat ik heb dat er soms een letter die je wil plaatsen halverwege blijft hangen.
Is dat een soft reset? Door volume naar beneden en uitknop?

De eerder gegeven tip gewoon naam invullen en enter werkt helaas niet.

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:18

SED

henrickus schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:05:
heeft iemand een idee wanneer de laatste firmware versie wordt uitgerold in nederland.
Op 2-3 is dit aangekondigd, maar dit blijkt maar voor een beperkte aantal.
Ik heb RM-1104-15250 en deze staat nog niet in de lijst.
http://answers.microsoft....on&status=AllReplies#tabs
Lumia 950 RM-1104_15250 000-NL 1078.38.16025.39025
http://answers.microsoft....7e635dda?tm=1456942167650

Vraag is dus wel of je een 000-nl hebt.

Copyright and left by SED...

Verwijderd

michellep77 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:30:
[...]

Is dat een soft reset? Door volume naar beneden en uitknop?

De eerder gegeven tip gewoon naam invullen en enter werkt helaas niet.
Nee dat waren harde resets, met daarna het terugzetten van de back-up.
Heb ik een paar keer uitgevoerd na software updates van het OS.
de eerste keer geen back-up teruggezet (ik om van een L1020 af), maar alles opnieuw ingesteld.

Het blijkt namelijk dat als je van Windows mobile 8.1 komt het beter is geen back-up terug te zetten.
Ik had dat eerst ook niet gedaan en had toen vreemde problemen, na een harde reset en opnieuw instellen heb ik eigenlijk geen grote of vreemde problemen meer gehad, buiten dan de enkele bug die erin zat.

BTW ik druk alleen de aan/uitknop in totdat hij trilt.
als ik de volume up erbij pak dan maakt hij een screenshot
en als ik de volume down erbij pak dan kom ik in de Feedbackapp terecht.

• michellep77
Hmm dat zou ik wel balen vinden als een backup beter is van niet.

Vond het juist zo heerlijk dat alles volledig kant en klaar plug and play is.

Of ontloop ik dat nu als ik nu een backup maak van de 950/wp10 en dan terugzet? Of zet je dan ook de "fouten" terug?

• SED

SED

Lumiafred, als je de volume down en aan/uit knop kort indrukt start je inderdaad feedback. Je moet ze net zo lang vasthouden totdat je de trilling voelt.

• screenager
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-12 11:46
Ik heb sinds een week een Lumia 950.
Ik moet er enorm aan wennen maar het gaat nu wel.

Een 2tal dingen die mij echt tegenvalt.
WIFI is ruk qua stabiliteit het gebeurt nog wel eens dat hij geen netwerk ziet. hard reset.
En hij crasht wel eens, na wat pielen en klooien ben ik er achter dat een SD kaartje voor systeem lockups zorgt.
Foutmeldingen dat bepaalde apps niet geïnstalleerd kunnen worden was ook te wijten aan de SD kaart.
Kaart er uit en alles liep een stuk beter.

En ik moest even zoeken hoe ik apps moest afsluiten maar daar ben ik ondertussen ook al achter, voor dat je het weet heb je 8 achtergrond processen wat niet echt ten goede komt aan je accuduur.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:32

Esumontere

Floep, banaan.

screenager schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:21:

WIFI is ruk qua stabiliteit het gebeurt nog wel eens dat hij geen netwerk ziet. hard reset.
En hij crasht wel eens, na wat pielen en klooien ben ik er achter dat een SD kaartje voor systeem lockups zorgt.
Foutmeldingen dat bepaalde apps niet geïnstalleerd kunnen worden was ook te wijten aan de SD kaart.

En ik moest even zoeken hoe ik apps moest afsluiten maar daar ben ik ondertussen ook al achter, voor dat je het weet heb je 8 achtergrond processen wat niet echt ten goede komt aan je accuduur.
De wifi is wel vreemd, dat komt mij niet bekend voor. Welke OS-versie draai je?

De SDkaart is een bekend probleem. Niet alle SDkaarten werken goed samen met W10M helaas.

Die achtergrondprocessen staan in principe op 'standby' en beïnvloeden de accuduur niet.

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

The_Scarabial

MTB for life!

Ik had vanacht een update naar .164, weinig gemerkt nog, toestel nog steeds rotsvast :)
Op het interne 5GHz netwerk ervaar(de?) ik ook connectie-problemen (ook met .107). Verbinding kwam keurig tot stand maar was op een gegeven moment verdwenen (hoewel nog steeds ruim binnen 5GHz bereik). Er moest een reboot aan te pas moest komen om Wifi weer actief te krijgen, er waren gewoonweg geen wifi verbindingen meer zichtbaar onder de instellingen. Op 2.4GHz geen enkel probleem met een connectie. Nu met de .164 update kan ik nog niet zeggen of ze er nog zijn, heb nu pas weer de verbinding op 5GHz actief gemaakt. We gaan het meemaken ;)

Aanvulling: het experiment was van korte duur, het 5 GHz wifi signaal is alweer verdwenen als connectie, en er komen nu ook geen wifi netwerken meer tevoorschijn onder de instellingen, op geen enkele wifi band. Reboot noodzakelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door hardware-lover op 09-03-2016 21:21 ]

Testing, one, two ...

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
The_Scarabial schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 20:09:
Ik had vanacht een update naar .164, weinig gemerkt nog, toestel nog steeds rotsvast :)
Heeft iemand de gouden tip om te voorkomen dat de telefoon 's nachts gaat updaten? Ik gebruik een draadloze lader, dus de kamer wordt verlicht tijdens het tandwielengedraai en daarna krijg je een notificatietoontje (ondanks quiet hours).

Mijn vrouw wordt hier heel boos van en dreigt me een iPhone op te dringen ...

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Je kan onder de opties voor updates aangeven wanneer er gereboot moet worden en de daadwerkelijke installatie gedaan wordt.
Als je daar een tijdstip instelt kan je de Iphone uitzwaaien O-)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
PinokkioTV schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:09:
[...]

Heeft iemand de gouden tip om te voorkomen dat de telefoon 's nachts gaat updaten? Ik gebruik een draadloze lader, dus de kamer wordt verlicht tijdens het tandwielengedraai en daarna krijg je een notificatietoontje (ondanks quiet hours).

Wel sadistisch van je vrouw :) Maar zoals hierboven uitgelegd, dat kan je allemaal instellen.
GiLeX schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:12:
Je kan onder de opties voor updates aangeven wanneer er gereboot moet worden en de daadwerkelijke installatie gedaan wordt.
Als je daar een tijdstip instelt kan je de Iphone uitzwaaien O-)
Maar dat kan enkel indien er ook werkelijk een update beschikbaar is? Dus vooraf een tijdstip instellen, voor installatie updates, lijkt niet mogelijk?

Testing, one, two ...

Als ik naar settings ---> phone update ga, en dan op "advanced settings" tap, krijg ik wel de optie "notify to schedule restart"

Dan krijg ik gewoon een "brrt brrt" dat ik kan updaten, maar moet ik zelf nog toestemming geven voor de daadwerkelijke restart/tijd voor restart.

People as things, that’s where it starts.

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-12 18:29
Vandaag even gekeken hoe de batterij het uithoud als ik geen management doe, vanochtend om half 9 ging de telefoon van de lader.

Heel de dag geen app afgesloten, Edge geen enkele tab gesloten (zijn er nu behoorlijk wat), heel de dag door surfen en WhatsAppen, beetje AoE gespeeld, GPS is even aan geweest en in de avond nog lekker intensief World Domination zitten spelen.

Batterij is nu op 25%. Ik kan niet anders dan zeeeer tevreden zijn over de 950 (met .164)

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

RobinHood schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:38:
Als ik naar settings ---> phone update ga, en dan op "advanced settings" tap, krijg ik wel de optie "notify to schedule restart"

Dan krijg ik gewoon een "brrt brrt" dat ik kan updaten, maar moet ik zelf nog toestemming geven voor de daadwerkelijke restart/tijd voor restart.
Oké. We gaan het een volgende keer eens wat kritischer bekijken, zal wel weer minimaal een maandje gaan duren nu. Automatisch updaten staat bij mij sowieso uit.

Testing, one, two ...

hardware-lover schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:42:
[...]

Oké. We gaan het een volgende keer eens wat kritischer bekijken, zal wel weer minimaal een maandje gaan duren nu. Automatisch updaten staat bij mij sowieso uit.
Bij mij ook, heb nog niet gehad dat mijn telefoon opeens ging rebooten voor een update. Al update ik eigenlijk wel altijd binnen een paar uur na de notificatie.

• barta123
  • Laatst online: 03-12 11:16
Hmmm, gamen doet de 950 ook goed zeg! Daar komt dat 1440p amoled scherm echt tot zijn recht, een familielid wees me op wat spellen van android (allen ook beschikbaar voor Windows! :) ) en dat werkte perfect! Zelfs een app die gratis & betaald was, waar er op de iPhone (ook in huis) voor betaald moest worden!

Hopelijk volgt er snel meer met de Osmeta port van Facebook! :)

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

Verwijderd

Ik krijg nog geen .164 binnen op mijn 950XL (nooit insider meuk gebruikt of wat dan ook). Reboot helpt niet en zowel via 4G of WiFi krijg ik niets aangeboden. Zit nu op .107

• corset
  • Laatst online: 03-12 16:50
Wat is er met het update beleid? Oo krijg nu constant restarts voor updates. Afgelopen week stuk of 3 al gekregen, en nu weer 1 :p

[ Voor 26% gewijzigd door corset op 10-03-2016 09:10 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12 09:02
screenager schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:21:

Voor de problemen met WIFI zou je eens Bluetooth aan of juist uit kunnen zetten. Bij mij werkt het om Bluetooth uit te zetten. Dan zjin al mijn wifi problemen vrijwel meteen over.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12 15:41
WaSteiL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:23:
[...]

Voor de problemen met WIFI zou je eens Bluetooth aan of juist uit kunnen zetten. Bij mij werkt het om Bluetooth uit te zetten. Dan zjin al mijn wifi problemen vrijwel meteen over.
Bij mij net andersom, maar BT lijkt hier wel de oplossing, inderdaad.. op 2,4GHz is er niets aan de hand, op 5GHz is de verbinding (Speedtest) bijna 0MB, bij het aanzetten van de BT gaat deze keurig naar het maximale van mijn Ziggo verbinding.

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
barta123 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:27:
Hmmm, gamen doet de 950 ook goed zeg! Daar komt dat 1440p amoled scherm echt tot zijn recht, een familielid wees me op wat spellen van android (allen ook beschikbaar voor Windows! :) ) en dat werkte perfect! Zelfs een app die gratis & betaald was, waar er op de iPhone (ook in huis) voor betaald moest worden!

Hopelijk volgt er snel meer met de Osmeta port van Facebook! :)
Welke games zijn dat? Heb wel zin in een leuke game op m'n mobiel. :)

Verwijderd

michellep77 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:19:
Hmm dat zou ik wel balen vinden als een backup beter is van niet.

Vond het juist zo heerlijk dat alles volledig kant en klaar plug and play is.

Of ontloop ik dat nu als ik nu een backup maak van de 950/wp10 en dan terugzet? Of zet je dan ook de "fouten" terug?
Ik heb alleen geen back up teruggezet toen ik van Win8.1 afkwam.
Daarna wel steeds, dus wel de Win 10 back up teruggezet.

Verwijderd

[...]

Doekje erover ☺

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:51

mrsar

waar een sar is,is een wodka

[...]

werkt gewoon de telefoon omdraaien niet? :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
[...]

Je kunt toch bij: Telefoonupdates -> geavanceerde opties instellen 'Automatisch' veranderen in 'Melding om opnieuw opstarten te plannen' ?
coenox schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:48:
[...]
Je kunt toch bij: Telefoonupdates -> geavanceerde opties instellen 'Automatisch' veranderen in 'Melding om opnieuw opstarten te plannen' ?
GiLeX in "[W10M] Ervaringen met de Microsoft Lumia 950 en 950 XL"

Testing, one, two ...

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
Dank. Had ik de gauwigheid overheen gelezen.

Iets anders: iemand ervaring met het aansluiten van een digitale camera of sd card reader via USB on the go?

• Jurbatov
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 15:08
Ik heb mijn lumia 950 xl weer terug na reparatie (scherm stuk). Echter leg ik m net op Qi lader en na twee uur gaat ie nog steeds niet aan. Geeft batterij weer met een kruis erin... Weet iemand wat hier mee aan de hand is?

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Jurbatov schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:50:
Ik heb mijn lumia 950 xl weer terug na reparatie (scherm stuk). Echter leg ik m net op Qi lader en na twee uur gaat ie nog steeds niet aan. Geeft batterij weer met een kruis erin... Weet iemand wat hier mee aan de hand is?
Probeer hem eens aan de bekabelde lader te hangen? Je kunt hem namelijk alleen opladen als hij aanstaat, dus Qi gaat niet werken als je batterij helemaal leeg is.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:38
Esumontere schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:33:
[...]

Probeer hem eens aan de bekabelde lader te hangen? Je kunt hem namelijk alleen opladen als hij aanstaat, dus Qi gaat niet werken als je batterij helemaal leeg is.
Volgens mij zou Qi wel moeten werken. Op mijn 920 was het mogelijk om hem op te laden met Qi wanneerhij helemaal leeg was. Weet niet of dat op mijn 950 ook zo is, aangezien de batterij duur bij mij zo goed is dat ik nog nooit met een lege telefoon heb gestaan.

• Jurbatov
  • Laatst online: 16-11 15:08
Esumontere schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:33:
[...]

Dank voor de tip. Hij is inmiddels al aan.. Had nog iets langer geduld moeten hebben!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-12 16:02
WaSteiL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:23:
Bij mij werkt wifi niet samen met bluetooth: zet ik bluetooth aan, dan stopt mijn wifi.
Als ik mijn L950 herstart en niet de sim pincode invoer, dan werkt bluetooth en wifi wel samen 8)7
Als ik de sim pincode dan weer invoer, dan stop wifi weer als ik bluetooth aan zet.
Enkel airplane mode aanzetten, en dan wifi en bluetooth weer aan helpt niet, ook dan stopt wifi als ik bluetooth aanzet.
Ik vermoed dat dit provider afhankelijk is - er worden Vodafone connectie settings gestart - maar ik heb dat nog niet verder getest. Misschien dat een toekomstige firmware dit oplost....

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22:50
Ondertussen is de volgende Redstone release te downloaden:

http://mspoweruser.com/wh...ws-10-mobile-build-14283/
coenox schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:03:
[...]

Dank. Had ik de gauwigheid overheen gelezen.

Iets anders: iemand ervaring met het aansluiten van een digitale camera of sd card reader via USB on the go?
Cardreader gaat iig prima. Komt keurig in de file manager te staan.

Camera heb ik niet geprobeerd, mp-3 speler wel, en dat werkte niet.

• PinokkioTV
mrsar schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:40:
[...]

werkt gewoon de telefoon omdraaien niet? :P
Draadloze lader 8)

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Downloading update 10.0.14283.1000 :)
https://pbs.twimg.com/media/CdNmOeFUAAEbdif.jpg

• PinokkioTV
RobinHood schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:38:

Ik kan daar inderdaad kiezen tussen automatisch of niet, maar dan nog maakt de telefoon mijn vrouw wakker :)

• barta123
  • Laatst online: 03-12 11:16
PinokkioTV schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:12:
[...]

Ik kan daar inderdaad kiezen tussen automatisch of niet, maar dan nog maakt de telefoon mijn vrouw wakker :)
Je telefoon op het scherm neerleggen en de lader daar bovenop leggen? >:) :9

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

• PinokkioTV
barta123 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:45:
[...]

Je telefoon op het scherm neerleggen en de lader daar bovenop leggen? >:) :9
:+

• maemo
Yep! Ik heb hem ook binnen.
Mij benieuwen.

• ardvark99
maemo schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:47:
[...]

Yep! Ik heb hem ook binnen.
Mij benieuwen.
Bij mij geeft ie geen foto's meer in de live tile van Personen, verder loopt alles lekker soepel to nu toe. Nog geen grote verschillen gemerkt. (Op een 950XL)
PinokkioTV schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:12:
[...]

Misschien je vrouw vervangen? :P

Anders, eh, tja, telefoon uit? Helemaal uit? Op het scherm leggen, al krijg je dan nog wel de 'brrt brrt".

• maemo
ardvark99 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:08:
[...]

Bij mij geeft ie geen foto's meer in de live tile van Personen, verder loopt alles lekker soepel to nu toe. Nog geen grote verschillen gemerkt. (Op een 950XL)
Eerst ook geen foto's idd, inmiddels wel!
Ook 950 xl

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:02
Ik kwam eracht dat mijn telefoon helemaal leeg was vanmorgen (gister morgen van de lader gehaald, normaal haal ik die tweede dag ook nog makkelijk). Maar ik kan nergens zien welk proces zoveel batterij gebruik heeft gehad... Ik kan alleen zien dat het gebruik ineens een heel stuk harder is...
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik gistermorgen een update heb gehad...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• ardvark99
maemo schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:21:
[...]

Eerst ook geen foto's idd, inmiddels wel!
Ook 950 xl
Inmiddels geeft Personen wel de foto's weer, na middernacht waren ze weer terug, meer dan 4 uur over gedaan. Waarom dat zo lang duurt is mij niet duidelijk.

Verder loopt alles soepel tot nu toe.

• SED

SED

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:34:
Ik kwam eracht dat mijn telefoon helemaal leeg was vanmorgen (gister morgen van de lader gehaald, normaal haal ik die tweede dag ook nog makkelijk). Maar ik kan nergens zien welk proces zoveel batterij gebruik heeft gehad... Ik kan alleen zien dat het gebruik ineens een heel stuk harder is...
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik gistermorgen een update heb gehad...
Dan zit je nu waarschijnlijk ook op: OS Build: 10.0.14283.1000
Zie info bij systeem.

• michellep77
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:31:
[...]

Ik heb alleen geen back up teruggezet toen ik van Win8.1 afkwam.
Daarna wel steeds, dus wel de Win 10 back up teruggezet.
Dus ik zou evt nu een backup kunnen maken en dan opnieuw installeren?
Dan moet ik naar fabrieksintellingen terug?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:14:
Ik krijg nog geen .164 binnen op mijn 950XL (nooit insider meuk gebruikt of wat dan ook). Reboot helpt niet en zowel via 4G of WiFi krijg ik niets aangeboden. Zit nu op .107
Ik krijg nog steeds geen 164 aangeboden op m'n 950XL.. Maakt het nog uit dat ik T-mobile heb?

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-12 10:35
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:57:
[...]

Ik krijg nog steeds geen 164 aangeboden op m'n 950XL.. Maakt het nog uit dat ik T-mobile heb?
Dan klopt het helemaal, .164 is namelijk een build voor de slowring.
Chrisitan schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:55:
[...]
Dan klopt het helemaal, .164 is namelijk een build voor de slowring.
Niet alleen voor slow, ook voor NIET insider dus, voor de Production versies. En ja, die heb ik erop staan als niet insider met dit toestel.

[ Voor 27% gewijzigd door hardware-lover op 11-03-2016 19:08 ]

Testing, one, two ...

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-11 10:40
Klinkt bijna te mooi om waar te zijn bij Coolblue
Lumia 950 bij Vodafone, jaarabonnement smart 700 (33 euro pm) telefoon voor 155

Verwijderd

michellep77 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:41:
[...]

Dus ik zou evt nu een backup kunnen maken en dan opnieuw installeren?
Dan moet ik naar fabrieksintellingen terug?
Ja, telefoon naar fabrieksinstelling terug. Op een gegeven moment komt de vraag om aan te melden met jouw Microsoft account. Als je dat doet komt de vraag welke back-up teruggezet moet worden. Dit kan wel even duren, de apps worden ook één voor één geïnstalleerd.
Daarna moet je overal weer inloggen, aanmelden, zoals email, facebook, twitter, etc.

Zo verdwijnen de meeste vreemde zaken.

Verwijderd

Toch krijg ik 'em nog steeds niet aangeboden..
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:46:
[...]
Toch krijg ik 'em nog steeds niet aangeboden..
Dat kan ook best zo zijn, maar ik wilde bij bovenstaande reactie enkel duidelijk maken dat een andere reactie onjuiste info bevat. Ik weet niet op welk moment je de vorige updates hebt ontvangen (.107 bijvoorbeeld), was dat ook (veel) later dan dat deze was vrijgegeven?

Testing, one, two ...

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Ik zit op firmware 16035 en build .164, en ik kom er net achter dat mijn navigatie niet meer werkt :( Ik heb zowel Here Drive+ als Maps geprobeerd, beiden vinden wel beginlokatie en kunnen de route gewoon plannen, maar na een paar honderd meter scheidt de GPS ermee uit. Herkent iemand dit? :(

Ik heb de telefoon al opnieuw opgestart en heb ook de handmatig lokatie even aan en uit gezet, maar dit mocht niet baten. Ik zit echt niet te wachten op een hard reset...

• iAdema
  • Laatst online: 28-11 19:52
Esumontere schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:55:
Ik zit op firmware 16035 en build .164, en ik kom er net achter dat mijn navigatie niet meer werkt :( Ik heb zowel Here Drive+ als Maps geprobeerd, beiden vinden wel beginlokatie en kunnen de route gewoon plannen, maar na een paar honderd meter scheidt de GPS ermee uit. Herkent iemand dit? :(

Ik heb de telefoon al opnieuw opgestart en heb ook de handmatig lokatie even aan en uit gezet, maar dit mocht niet baten. Ik zit echt niet te wachten op een hard reset...
Hier helaas hetzelfde probleem. Kwam er vandaag achter toen het even niet uitkwam.

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

iAdema schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:43:
[...]

Hier helaas hetzelfde probleem. Kwam er vandaag achter toen het even niet uitkwam.
Ja, bij mij hield hij er mee op toen ik net een onbekende wijk in reed, super naar. Gebruik jij ook Here Drive+? Ik zie namelijk ook een review staan bij die app die dit probleem omschrijft na de laatste update.

• iAdema
  • Laatst online: 28-11 19:52
Esumontere schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:45:
[...]

Ja, bij mij hield hij er mee op toen ik net een onbekende wijk in reed, super naar. Gebruik jij ook Here Drive+? Ik zie namelijk ook een review staan bij die app die dit probleem omschrijft na de laatste update.
Nee ik zit gewoon op de Maps app...

Verwijderd

hardware-lover schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:39:
[...]

Dat kan ook best zo zijn, maar ik wilde bij bovenstaande reactie enkel duidelijk maken dat een andere reactie onjuiste info bevat. Ik weet niet op welk moment je de vorige updates hebt ontvangen (.107 bijvoorbeeld), was dat ook (veel) later dan dat deze was vrijgegeven?
Nee, tegelijk op mijn 550 en 950XL heb ik toen 107 ontvangen. Mijn 550 ging al over op 164 op de dag van release.. Maar mijn 950XL krijgt nog steeds niets. wtf

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die laatste update zorgt voor enorm veel issues bij mij. Oa Maps werkt niet, Outlook wilde niet meer starten, het beeldscherm is in 2 dagen al 4x gecrasht en ik krijg het toestel regelmatig niet meer ontgrendeld. Oja, en de batterijduur is gehalveerd. Dit is echt de slechtste update ooit!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Frieda schreef op zondag 13 maart 2016 @ 09:12:
Die laatste update zorgt voor enorm veel issues bij mij. Oa Maps werkt niet, Outlook wilde niet meer starten, het beeldscherm is in 2 dagen al 4x gecrasht en ik krijg het toestel regelmatig niet meer ontgrendeld. Oja, en de batterijduur is gehalveerd. Dit is echt de slechtste update ooit!
Heb je een reset met backup al geprobeerd?

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Caelorum schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:45:
[...]

Heb je een reset met backup al geprobeerd?
Dat ben ik nu aan het doen. Ik laat jullie weten of dat het GPS-probleem (en het zojuist ontdekte camera-probleem: De app crasht zodra je een foto maakt) oplost.

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nog geen reset gedaan, zat de afgelopen dagen in het buitenland, was niet zo'n handige timing allemaal. Heb inmiddels wel een outlook update binnen die de outlook problemen heeft verholpen, gelukkig. Heb zelf met de camera geen problemen ondervonden. *even afkloppen*

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Goed, even een update vanuit mij. Ik heb mijn telefoon een hard reset gegeven. Werkt wel handig in W10M hoor; alle apps worden direct weer geinstalleerd, en zelfs je lock- en homescreen blijven bewaard! Kan Android nog wat van leren... Ik had enkel een paar apps op de SD-kaart staan (o.a.spotify), die moest ik wel even handmatig terugzetten. Maar dat maakt niet zo uit.

Het probleem met de camera is opgelost. De GPS ga ik zo proberen. :)

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Misschien een domme vraag:
Als ik Windows Insider-app heb gekozen voor Fast-ring en vervolgens is er een update nádat ik heb gereboot....en die updates zijn geïnstalleerd... zit ik dan daarna nog steeds in de Fast-ring bij het checken voor updates...of gaat ie automatisch terug naar Production-ring?
Preview-ring kan ik niet eens kiezen (dat hoort geloof ik bij "redstone"?)

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:54

Swerfer

Hmm...

peerke63nl schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:27:
Misschien een domme vraag:
Als ik Windows Insider-app heb gekozen voor Fast-ring en vervolgens is er een update nádat ik heb gereboot....en die updates zijn geïnstalleerd... zit ik dan daarna nog steeds in de Fast-ring bij het checken voor updates...of gaat ie automatisch terug naar Production-ring?
Preview-ring kan ik niet eens kiezen (dat hoort geloof ik bij "redstone"?)
Na de reboot blijf je gewoon in de gekozen ring.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• maemo
Gisteren eventjes mijn 950xl op andere regio en taal gezet om cortana te kunnen gebruiken.
Daar werd het toestel niet vrolijk van.
Nu staat alles weer op nederlands maar bepaalde apps zoals calender blijven vrolijk engelstalig, sommige notificaties komen niet meer door.
Gaat alvast leuk worden mocht cortana ooit nederlands worden
maemo schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:31:
Gisteren eventjes mijn 950xl op andere regio en taal gezet om cortana te kunnen gebruiken.
Nu staat alles weer op nederlands maar bepaalde apps zoals calender blijven vrolijk engelstalig, sommige notificaties komen niet meer door.
Dat heb ik gisteren ook even gedaan omdat ik in het insider topic de post tegenkwam dat stilte-uren actief zou (kunnen) zijn door eerst naar Engels (met Cortana) en daarna weer terug naar Nederlands te schakelen. In mijn situatie met de 950 in .122 Production mode werkt dat dus niet. Nu dus weer Nederlands als standaard taal en alle apps, inclusief kalender, zijn ook weer volledig Nederlands.

Testing, one, two ...

• maemo
hardware-lover schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:33:
[...]

Dat heb ik gisteren ook even gedaan omdat ik in het insider topic de post tegenkwam dat stilte-uren actief zou (kunnen) zijn door eerst naar Engels (met Cortana) en daarna weer terug naar Nederlands te schakelen. In mijn situatie met de 950 in .122 Production mode werkt dat dus niet. Nu dus weer Nederlands als standaard taal en alle apps, inclusief kalender, zijn ook weer volledig Nederlands.
okee, nou die van mij blijft denken dat hij engels met me moet spreken.
cortana werkte trouwens wel goed
maemo schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:35:
[...]
okee, nou die van mij blijft denken dat hij engels met me moet spreken.
cortana werkte trouwens wel goed
Draai jij nog met de versie die bij deze reactie vermeld staat? maemo in "[W10M] Ervaringen met de Microsoft Lumia 950 en 950 XL"

Testing, one, two ...

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:31

Radeon

Today is a good day to die

Zo net terug van een weekje skiën in Valloire met de L950 en dat heeft het toestel goed uitgehouden. De hele dag stond Ski Blackbox aan met de gps om de afgelegde km's te tracken. Aan het einde van de ski dag had die tussen de 20 en 30% verbruikt. Wifi en mobiele data stonden wel uit. Maar gedurende dag wel geregeld foto's geschoten, al met al zeer tevreden met de performance. Toestel draait op de laatste firmware en insider build .1004

It's never easy.....

• maemo
Ja, die versie idd.
Draaide prima totdat ik de taal en regio veranderde dus om cortana te kunnen gebruiken

• ardvark99
Radeon schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:37:
Zo net terug van een weekje skiën in Valloire met de L950 en dat heeft het toestel goed uitgehouden. De hele dag stond Ski Blackbox aan met de gps om de afgelegde km's te tracken. Aan het einde van de ski dag had die tussen de 20 en 30% verbruikt. Wifi en mobiele data stonden wel uit. Maar gedurende dag wel geregeld foto's geschoten, al met al zeer tevreden met de performance. Toestel draait op de laatste firmware en insider build .1004
Goed om te horen, alleen draai je inmiddels niet meer de laatste build, is al op 14283.1000 sinds donderdag. 😏

• ardvark99
maemo schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:31:
Ook ik heb afgelopen week effe met de regio en taal settings geregeld om Cortana aan te zetten en met Quiet Hours te spelen. Bij terug zetten naar de Nederlandse settings die het even voordat alles idd weer Nederlands was, sommige settings meerdere malen op Nederlands gezet, tot alles weer goed was. Sindsdien werkt Cortana nog steeds gedeeltelijk, ook Quiet Hours. Dit op de 14283.1000 build.

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:31

Radeon

Today is a good day to die

ardvark99 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:57:
[...]

Goed om te horen, alleen draai je inmiddels niet meer de laatste build, is al op 14283.1000 sinds donderdag. 😏
Ja zag het, maar om op het vakantie adres te gaan experimenteren met een nieuwe Insider build leek me niet echt verstandig avontuur :)

It's never easy.....

• maemo
ardvark99 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:06:
[...]

Ook ik heb afgelopen week effe met de regio en taal settings geregeld om Cortana aan te zetten en met Quiet Hours te spelen. Bij terug zetten naar de Nederlandse settings die het even voordat alles idd weer Nederlands was, sommige settings meerdere malen op Nederlands gezet, tot alles weer goed was. Sindsdien werkt Cortana nog steeds gedeeltelijk, ook Quiet Hours. Dit op de 14283.1000 build.
Ik vind dat toch wel een behoorlijke programmeerfout.
Kom op zeg!
Telefoon steeds opnieuw op moeten starten om de settings te veranderen en nog gaat dat niet goed!

• ardvark99
maemo schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:18:
[...]

Ik vind dat toch wel een behoorlijke programmeerfout.
Kom op zeg!
Telefoon steeds opnieuw op moeten starten om de settings te veranderen en nog gaat dat niet goed!
Jammer dat dit niet on the fly kan. In Windows 10 hoef je alleen opnieuw in te loggen. Alleen hebben ze daar de nl files nog niet voor, ook jammer. (Windows 10 Pro Engelse versie bedoel ik)
En wat ook fout is dat Cortana wel actief blijft, al komt ie alleen met Bing results terug. Quiet hours settings in het Engels. Maar dat heeft er hopelijk mee te maken dat er voor ons regio wel Cortana beschikbaar komt. En switchen van taal en regio doe je niet dagelijks.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:02
SED schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:12:
[...]

Dan zit je nu waarschijnlijk ook op: OS Build: 10.0.14283.1000
Zie info bij systeem.
Nee hoor, ik zit gewoon op de productie versie .164. Ik wil niets te maken hebben met die insider builds op mijn normale telefoon, daar gebruik ik mijn 920 nu voor.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zullen we de discussie over het OS en de insider builds voeren in de daarvoor bestemde topics? Zie daarvoor de topicwaarschuwing.

[ Voor 20% gewijzigd door PaT op 14-03-2016 07:48 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• SED

SED

PaT schreef op maandag 14 maart 2016 @ 07:47:
Zullen we de discussie over het OS en de insider builds voeren in de daarvoor bestemde topics? Zie daarvoor de topicwaarschuwing.
Die scheiding loopt helaas niet zo duidelijk. Zo is de .164 reeks een productie OS voor de 550, 650 en 950 apparaten en een Insider TH ring voor de oude nokias. 920/930 etc...
De bedoeling van die scheiding is prima , de uitvoering nogal wisseldend in mate van succes.

SED schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:28:
[...]
Die scheiding loopt helaas niet zo duidelijk. Zo is de .164 reeks een productie OS voor de 550, 650 en 950 apparaten en een Insider TH ring voor de oude nokias. 920/930 etc...
De bedoeling van die scheiding is prima , de uitvoering nogal wisselend in mate van succes.
De scheiding is hartstikke duidelijk. Draai je met een insider build, dat kan ook op veel andere toestellen, waaronder de 950 serie, dan deel je de ervaringen met die build in het insider topic? Draai je met een production build buiten insider, met een 950, dan kan je je ervaringen prima kwijt in dit topic?

Testing, one, two ...

• ardvark99
hardware-lover schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:45:
[...]

De scheiding is hartstikke duidelijk. Draai je met een insider build, dat kan ook op veel andere toestellen, waaronder de 950 serie, dan deel je de ervaringen met die build in het insider topic? Draai je met een production build buiten insider, met een 950, dan kan je je ervaringen prima kwijt in dit topic?
Ik deel die mening niet helemaal. Het gaat hier over de ervaringen 950(XL) met verschillende productie builds (niet iedereen update gelijk naar een nieuwere build), en sommigen draaien Insider Buils, zelf draai ik Redstone.
Soms loop je tegen dingen aan, waarvan je niet zeker weet of dit een insider issue is, of dat dit ook productie gerelateerd is. Ik heb maar 1 toestel, en ben niet van plan om telkens terug te springen naar een productie build, om te checken of dit aan de insider ligt of algemeen is. Bovendien kunnen anderen er ook iets aan hebben of checken.

Ik begrijp wel er een scheiding moet zijn, maar zoals een forum nu is opgebouwd bij Tweakers is het niet handig om allerlei verschillende topics aan te gaan maken en bij te gaan houden, want je zou er nog meer aan kunnen maken zoals Windows 10 Mobile apps, Windows 10 Mobile Redstone, Windows 10 Mobile x50 toestellen, Windows 10 Mobile Nokia toestellen, etc, etc.
Er blijven "grijze" discussies in de topics, en voor de een is die grijzer dan voor de ander.

Bovendien vind ik het jammer dat bv. dit topic al zoveel berichten heeft, dat het voor nieuwkomers niet meer overzichtelijk is. Er zit wel een zoek functie in, maar wanneer je algemeen idee wil krijgen over een product, heb je een hoop te lezen. Eigenlijk zou Tweakers een ander systeem moeten bedenken, in dit geval een topic over een product, vertakkingen met bv tips, apps, releases, en losse discussies.

• SED

SED

Eens!
950 gebruikers lopen vanaf dag 1 met insider builds die onderdeel uitmaken ( al dan niet gewenst) van de recente Lumia reeks. Daar lopen versies die insider waren door elkaar met versies die door sommigen al wel en anderen nog niet naar productie (de vaak net daarvoor nog insider hetende versie) geupdated worden. Daarnaast loopt er ook het typische Lumia gerelateerde Redstone verhaal dat oa specifiek voor de 950 is.(en 550 en 650)
Kortom, zo duidelijk is het allemaal niet en het maakt een overzicht niet helderder.
Maar ik heb geen probleem om zaken in het insider topic te plaatsen, ware het niet dat sommige zaken echt specifiek voor de 950 zijn bijv. Die komen dan terecht bij andere gebruikers die geen referentiekader hebben. Dat maakt een zinvolle discussie niet simpeler.

[ Voor 4% gewijzigd door SED op 14-03-2016 18:03 ]

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Esumontere schreef op zondag 13 maart 2016 @ 13:35:
Goed, even een update vanuit mij. Ik heb mijn telefoon een hard reset gegeven. Werkt wel handig in W10M hoor; alle apps worden direct weer geinstalleerd, en zelfs je lock- en homescreen blijven bewaard! Kan Android nog wat van leren... Ik had enkel een paar apps op de SD-kaart staan (o.a.spotify), die moest ik wel even handmatig terugzetten. Maar dat maakt niet zo uit.

Het probleem met de camera is opgelost. De GPS ga ik zo proberen. :)
Goed, om weer even terug te komen op iets wat absoluut in dit topic terecht hoort:

Ik heb dus een hard reset uitgevoerd, en de camera doet het weer. Ik had net alleen wel weer een random reboot toen ik (per ongeluk, grmbl doe iets aan je layout WhatsApp :() op de call-button in Whatsapp drukte. En nu ben ik hem maar opnieuw aan het opstarten, want notificaties zijn niet click-baar meer. Deze issues had ik nooit vóór de hard-reset...
ardvark99 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:44:
[...]
Ik deel die mening niet helemaal. Het gaat hier over de ervaringen 950(XL) met verschillende productie builds [knip]
Klopt helemaal. Gebruikers kunnen binnen dit topic hun ervaringen delen met de diverse firmware- en production builds. Dat niet iedereen dezelfde ervaringen heeft door het onderscheid in diverse production firmware's/build's, die voor de een soms sneller beschikbaar zijn dan voor een ander, maakt die ervaringen juist zeer zinvol, als men tenminste de moeite neemt om even te vermelden met welke productie firmware/build men draait en wat de ervaringen zijn daarmee op de 950 serie.

Indien in het insider topic blijkt dat er problemen zijn met een bepaalde combinatie firmware/build/toestel, dan is het toch geen probleem om dat daar te bespreken om de handel wat helderder en overzichtelijker te houden?

Ik kan me overigens prima voorstellen dat er behoefte is aan een topic betreffende een specifiek toestel (950 serie), en insider software als blijkt dat er veel afwijkende ervaringen zijn met deze combinaties, en de overige Lumia modellen die met W10 draaien. Zelfs dan zal het nog steeds niet mee gaan vallen om een onderscheid te maken tussen de insiders builds en andere builds waarvan Microsoft zegt dat ze niet voor productie zijn vrijgegeven.

Edit: overigens wil ik met alle plezier het e.e.a. testen in de production mode als daardoor duidelijk zou kunnen worden dat het probleem wel/niet production gerelateerd zou kunnen zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 14-03-2016 18:35 ]

Testing, one, two ...

• SED

SED

hardware-lover schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:28:
[...]

Indien in het insider topic blijkt dat er problemen zijn met een bepaalde combinatie firmware/build/toestel, dan is het toch geen probleem om dat daar te bespreken om de handel wat helderder en overzichtelijker te houden?

I
Even voor de duidelijkheid. We hebben het hier maar heel zelden over firmwares. Daar zijn voor zover bekend ook geen insider builds van beschikbaar. Het gaat hier puur om OS builds!

SED schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:46:
[...]
Even voor de duidelijkheid. We hebben het hier maar heel zelden over firmwares. Daar zijn voor zover bekend ook geen insider builds van beschikbaar. Het gaat hier puur om OS builds!
Zoek maar eens even op firmware binnen dit topic, je zult zien dat er wel degelijk verschillen zijn met het vrijgeven van (productie) firmwares. Dat gaat inderdaad zelden of nooit over insider firmwares maar wel over het moment van verschijnen (daar zit soms weken tussen, afhankelijk van de provider en land van toestel-aankoop), en de ervaringen daar dan weer mee.

Maar dit gaat nu steeds meer op een welles/nietes discussie lijken en dat is niet mijn bedoeling, ik heb er het mijne van gezegd, en dat was het dan ;)

Testing, one, two ...

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-11 16:38
Blijkbaar loopt er voor de lumia 950 xl een aanbieding voor 1 jaar gratis office 365, net gezien via de lumia offers app. Maar wat als je reeds een lopend abbo hebt? Wordt die bij afloop (augustus bij mij) dan automatisch verlengd met een gratis jaar? Ik ben van plan om te wachten tot de uiterste datum dat je dat offer kan claimen (voor 30 juli) zodat ik hoogstens een maand kwijt kan zijn van mijn betalend abbo op 365.... Of heeft het geen zin?

• SED

SED

Ik heb op de lumia offers app nog nooit iets voorbij zien komen. De enige optie is het sluiten van die app. Beetje ontmoedigingsbeleid vrees ik.
Zou wel goed zijn als men daar eindelijk eens iets mee ging doen.

• glenner
SED schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:30:
Ik heb op de lumia offers app nog nooit iets voorbij zien komen. De enige optie is het sluiten van die app. Beetje ontmoedigingsbeleid vrees ik.
Zou wel goed zijn als men daar eindelijk eens iets mee ging doen.
ik heb de app vandaag gechecked en toen zag ik die aanbieding. Moet net lukken dat vandaag ook mijn gratis display dock is binnengekomen :-), en nu direct een jaar gratis office 365, goed bezig!
Je moet wel zien dat die app geupdate is, anders zie je geen offers. Net ook even aan de chat gehangen met microsoft en blijkbaar komt dat gratis jaar er automatisch bij nadat je huidige abbo verlopen is. Gewoon claimen dus, wat ik ook net gedaan heb. Ging vlekkeloos...
Op mijn 950 zie ik ook niks. Zou wel bijzonder flauw zijn als alleen xl gebruikers gratis meuk krijgen.

• glenner
RobinHood schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:53:
Op mijn 950 zie ik ook niks. Zou wel bijzonder flauw zijn als alleen xl gebruikers gratis meuk krijgen.
Ik ben een Belg, misschien is het regio gebonden? wat wel vreemd zou zijn aangezien ze Nederland en Belgie gewoonlijk als 1 pot nat beschouwen....

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-12 13:39
glenner schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:05:
[...]

Ik ben een Belg, misschien is het regio gebonden? wat wel vreemd zou zijn aangezien ze Nederland en Belgie gewoonlijk als 1 pot nat beschouwen....
ik krijg ook niets te zien, op een NL 950XL in Nederland.

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Bij mij ook niet hoor (950 xl)
Pagina: 1 ... 79 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.