• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Wailing_Banshee schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:34:
[...]

Zij bedoelt inderdaad dat ik op mijn 920 een plaatje kon instellen. Ik heb nu een hele mooie lockscreen maar dat is veel te helder als glance scherm (en veel te druk). Op mijn 920 had ik een zwart-witte pentekening, heel rustig en perfect voor iets als glance.
Oh excuus, dat wist ik niet... :$
Ik ben het verder geheel met je eens, ik had ook een aparte afbeeldig voor Glance, die daar beter tot z'n recht kwam dan de full color foto die op m'n lockscreen staat.

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:41
Wailing_Banshee schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:14:
[...]

Het probleem is, dat niet iedereen tegen deze problemen aan loopt of belangrijk vindt.

Wordflow in Edge? Ik zou niet eens weten wat je daar mee bedoelt. Dus ik heb dat probleem niet.
Het aanspringen van de iris scanner? Vind ik geen probleem, heb er zelfs niet eens last van. Ik leg hem op mijn lader, dat scherm springt even aan en gaat weer uit. En toen?

Dus wat dat betreft heb ik een probleemloos exemplaar.
Wordflow is 'swipe' of 'veegtoetsenbord'. In Edge werkt dat niet goed. Dit probleem is erkend door Microsoft en zou in de nieuwste Fast Ring verholpen moeten zijn.

Dat Hello aanspringt klopt niet; het gebeurt ook als je bepaalde meldingen binnenkrijgt (zoals het alom bekende issue 'De instellingen van uw account xxxx zijn verouderd') en kan leiden tot drains of vastlopen van Hello. Er zit ook een andere bug in: als je in locked toestand de camera opent met de hardware button en dan de back toets indrukt wordt Hello uitgeschakeld.

Kortom, de bugs zijn er wel degelijk. Of je dat bezwaarlijk vindt is een tweede. Dat is inderdaad persoonlijk.

Verwijderd

bilgy_no1 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:22:
[...]

Er zit ook een andere bug in: als je in locked toestand de camera opent met de hardware button en dan de back toets indrukt wordt Hello uitgeschakeld.
Bij mij blijft Hello gewoon werken. Maar als je ingesteld hebt dat je bijvoorbeeld pas na 15min. om een pincode word gevraagd en je voert dit binnen die tijd uit dan kom je gewoon in de telefoon. Is dus geen bug!

• Machete360
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:16
Krijg hier net een update binnen. .1004 in de fast ring.

Edit: Lijkt een kleine update voor mensen met het oplaadprobleem.

http://mspoweruser.com/bu...-mobile-build-14267-1004/

[ Voor 60% gewijzigd door Machete360 op 24-02-2016 19:29 ]

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22:50
Grappig, ik krijg een mailtje van Microsoft store:

De overweldigende respons op onze aanbieding van een Microsoft Display Dock, zonder extra kosten, bij aankoop van een nieuwe Lumia 950/950 XL heeft voor vertraging in de verzending gezorgd. Wij bieden hiervoor onze excuses aan. Het goede nieuws is dat we jouw Microsoft Display Dock op 15 maart 2016 zullen versturen.
Om het goed te maken, bieden wij je een promotiecode xxxxxx aan ter waarde van € 20 , te besteden bij je volgende aankoop in de Microsoft Store online.*

Alleen hierbij staat dus ook de non XL vernoemd.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ardvark99 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:28:

De overweldigende respons op onze aanbieding van een Microsoft Display Dock, zonder extra kosten, bij aankoop van een nieuwe Lumia 950/950 XL heeft voor vertraging in de verzending gezorgd. Wij bieden hiervoor onze excuses aan. Het goede nieuws is dat we jouw Microsoft Display Dock op 15 maart 2016 zullen versturen.
Om het goed te maken, bieden wij je een promotiecode xxxxxx aan ter waarde van € 20 , te besteden bij je volgende aankoop in de Microsoft Store online.*

Kreeg zojuist dezelfde mail, toch netjes :)

Maar ik dacht dat frankrijk die dock ook kon bestellen bij de non-XL versie?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:28

winnie

de poes...

Ik weet niet wanneer je jouw dock hebt besteld, maar als dat deze week was, vind ik 3 weken wachten en nog een 20 euro store tegoed een geweldige aanbieding tov mijn twee maanden moeten wachten en telefonisch afgebekt worden door een store medewerker (akkoord de tweede medewerker was wel netjes en correct).

• ardvark99
winnie schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:40:
[...]

Ik weet niet wanneer je jouw dock hebt besteld, maar als dat deze week was, vind ik 3 weken wachten en nog een 20 euro store tegoed een geweldige aanbieding tov mijn twee maanden moeten wachten en telefonisch afgebekt worden door een store medewerker (akkoord de tweede medewerker was wel netjes en correct).
Ik heb de Dock halverwege december besteld, ik wacht er lang genoeg op, maar het is idd wel een net gebaar. Ik had zelf nog geen contact gezocht met Microsoft store hierover.
Ik had het ook prima gevonden om een jaar gratis office 365 te ontvangen, wat in sommige landen al standaard gedaan wordt via Lumia offers.

Maar goed, zo meteen effe neuzen in de store. Ik neem aan dat deze ook voor apps geldt. Iemand nog voorstellen?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat ik voor een SD kaartje ga
http://www.microsoftstore...kaart/productID.309601900

15 euro voor een 32GB en gezien die in de store van MS zelf staat, mag ik aannemen dat hij probleemloos zou werken op de 950 :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ardvark99
SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:41:

15 euro voor een 32GB en gezien die in de store van MS zelf staat, mag ik aannemen dat hij probleemloos zou werken op de 950 :)
Tja, net 2 weken geleden een 64GB aangeschaft. Ben nog aan het zoeken ;-)

Iemand ervaring met Nokia draadloze oplaadplaat DT-601, samen met de 950XL?

[ Voor 7% gewijzigd door ardvark99 op 24-02-2016 20:50 ]

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12 11:16
ardvark99 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:45:
[...]

Tja, net 2 weken geleden een 64GB aangeschaft. Ben nog aan het zoeken ;-)

Iemand ervaring met Nokia draadloze oplaadplaat DT-601, samen met de 950XL?
Die moet gewoon werken, Qi is Qi, ik heb zelf nog de DT900, van de tijd dat ik mijn Lumia 920 had, werkt perfect met de Lumia 950! Doet 32% per uur ongeveer, dus is zeker geen schande!

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

• fier0x
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-11 08:53
SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:41:

15 euro? Bij mij is die helaas 35,99 :(

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:29:
[...]

Kreeg zojuist dezelfde mail, toch netjes :)

Maar ik dacht dat frankrijk die dock ook kon bestellen bij de non-XL versie?
Nee, in bij Microsoft Frankrijk kreeg je wel gratis de DT-904 draadloze oplader, maar ik ben daar niet heel happy mee.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

fier0x schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:06:
[...]

15 euro? Bij mij is die helaas 35,99 :(
Bedoelde ook icm met de 20 euro korting die we hebben bekregen ;)

barta123 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:29:
[...]
Die moet gewoon werken, Qi is Qi, ik heb zelf nog de DT900, van de tijd dat ik mijn Lumia 920 had, werkt perfect met de Lumia 950! Doet 32% per uur ongeveer, dus is zeker geen schande!
Ik werd ook even getriggerd door de laatste reacties want ik heb nog een pricewatch: Nokia DT-910 Wit

Rechtopstaand is een no go met een 950 XL. Ik dacht in eerste instantie aan te weinig power van de DT-910 maar als ik de 950 XL dwars op de lader plaats dan laad ie wel op. Ik neem dus aan dat de 950 XL net wat te groot is voor rechtopstaand laden. Ik heb getest met de originele en een Mozo backcover.

Edit: hoort eigenlijk meer in het volgende topic thuis verwacht ik; [Lumia 950/950XL] Accessoires topic

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 24-02-2016 22:29 ]

Testing, one, two ...

• barta123
sandr schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:08:
[...]

Nee, in bij Microsoft Frankrijk kreeg je wel gratis de DT-904 draadloze oplader, maar ik ben daar niet heel happy mee.
Deed je telefoon dat alleen specifiek bij die lader? Of ook bij andere draadloze laders?

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

• sandr
barta123 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:15:
[...]

Deed je telefoon dat alleen specifiek bij die lader? Of ook bij andere draadloze laders?
Geen idee, nog geen andere draadloze laders geprobeerd.
Maar om eerlijk te zijn vind ik het sowieso al irritant dat de telefoon iedere keer probeert te unlocken als je iets aan die USB poort hangt, zou erg fijn zijn als ze een optie maken die dat uitzet.

• barta123
sandr schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:03:
[...]

Geen idee, nog geen andere draadloze laders geprobeerd.
Maar om eerlijk te zijn vind ik het sowieso al irritant dat de telefoon iedere keer probeert te unlocken als je iets aan die USB poort hangt, zou erg fijn zijn als ze een optie maken die dat uitzet.
Begrijpelijk, maar dat doet mijn telefoon maar eens... En vergrendeld kun je je bestanden niet zien op je telefoon, als je hem vergrendelt nadat je hem hebt aangesloten wel. En als hij dat maar eens doet bij de lader, dan wordt het scherm zwart, maar doet hij het de volgende ochtend gewoon naar behoren! ;) Wat mij betreft is het geen probleem, maar als het kan... Waarom niet? :*)

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:02
bilgy_no1 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:22:
[...]

Dat Hello aanspringt klopt niet; het gebeurt ook als je bepaalde meldingen binnenkrijgt (zoals het alom bekende issue 'De instellingen van uw account xxxx zijn verouderd') en kan leiden tot drains of vastlopen van Hello. Er zit ook een andere bug in: als je in locked toestand de camera opent met de hardware button en dan de back toets indrukt wordt Hello uitgeschakeld.

Kortom, de bugs zijn er wel degelijk. Of je dat bezwaarlijk vindt is een tweede. Dat is inderdaad persoonlijk.
En of je ze tegenkomt... Die melding heb ik nog nooit gezien. Dus die valt in de categorie: ken de optie niet, en als daar een bug in zit weet ik er niets van en heb ik er geen last van. Die hardware button voor de camera heb ik wel 1 keer last van gehad, helemaal ergens in december. Sindsdien niet meer. Dus ik heb persoonlijk geen enkel probleem met mijn telefoon, hij verliest zijn wifi niet, bluetooth werkt perfect in de auto, kan er zelfs mee bellen zonder bluetooth... (niet dat ik dat vaak doe, vind een smartphone vreselijk om mee te bellen :p)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 20:01

Apart inderdaad dat de Non XL staat vernoemt, ik heb nooit geen code gekregen voor het aanschaffen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Was het niet in sommige landen in de EU ook bij de non-XL? In Nederland zover ik weet in ieder geval niet.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:18
Cyrus The Virus schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:31:
[...]

Apart inderdaad dat de Non XL staat vernoemt, ik heb nooit geen code gekregen voor het aanschaffen.
Tijdens de introductie bij Coolblue in Rotterdam kon je volgens mij ook de non XL met gratis dock aanschaffen. Misschien zijn er meer van die acties geweest. Dit is een standaard mail die ze naar iedereen sturen met een vergelijkbare vraag.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Is jullie wifi upload met speedtest ook zo traag!?

Ik test hier even op werk met een collega (iphone)

Iphone:
down: 102Mbit
up: 110Mbit

Lumia 950:
down: 155Mbit
up: 3Mbit

Youtube: DashcamNL

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12 15:41
dfrenner schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:16:
Is jullie wifi upload met speedtest ook zo traag!?

Ik test hier even op werk met een collega (iphone)

Iphone:
down: 102Mbit
up: 110Mbit

Lumia 950:
down: 155Mbit
up: 3Mbit
Hier ook een trage upload, maar bij het aanzetten van Bluetooth gaat 'ie weer als een speer..

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
rscheper schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:17:
[...]

Hier ook een trage upload, maar bij het aanzetten van Bluetooth gaat 'ie weer als een speer..
Mijn bluetooth staat standaard aan, geen verschil helaas

Youtube: DashcamNL

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Ik ben de laatste dagen toch wel wat treurig. De laatste insiderbuild maakte het toestel dramaitisch, vastlopen en warm worden. Reset hielp niet, dus de recovery gebruikt. Terug naar .11. Hij wil niet updaten naar .107, in de loop van het updateproces zegt 'ie dat hij files mist. ik blijf resetten. Hoop gedoe :(

• barta123
PinokkioTV schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:27:
Ik ben de laatste dagen toch wel wat treurig. De laatste insiderbuild maakte het toestel dramaitisch, vastlopen en warm worden. Reset hielp niet, dus de recovery gebruikt. Terug naar .11. Hij wil niet updaten naar .107, in de loop van het updateproces zegt 'ie dat hij files mist. ik blijf resetten. Hoop gedoe :(
Ai, dat is vervelend... Ik heb eigenlijk niets te klagen sinds de .1002 update... Stabiel, vloeiend, ziet er gelikt uit en apps die crashen? Wat was dat ook alweer? Heb trouwens wel een firmware update gekregen toen ik de Release ring betrad.

Wel jammer dat W10M die Facebook update weer wat later krijgt dan de rest... Zou mooi zijn als dat allemaal tegelijk kwam, zodat Windows gebruikers niet het gevoel hebben dat ze stil staan in de tijd! :9

• SED
  • Registratie: Januari 2000

SED

de 1004 update heeft verder geen van mijn problemen opgelost. Messaging blijft onmiddelijk crashen en dat kun je niet opnieuw installeren.
Na de update weer de gebruikelijk drain van 75% in pakweg 6 uur. De vele apps die op pending stonden zullen daar wel weer debet aan zijn.

Even een vriendelijk verzoek. die Dock en andere accessories discussies kunnen veel beter gevoerd worden in het betreffende topic. Nu treedt er hier een fikse vervuiling op.

Copyright and left by SED...

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Er is nieuwe firmware voor 950 en xl, https://t.co/4Yx3cWpt66 als je insider bent even naar productie ring en check for updates.
Uh, staan er in een keer 32 app updates klaar in de store? Nee, ik heb geen firm- of build update geïnstalleerd.
NeP2013 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:08:
Er is nieuwe firmware voor 950 en xl, https://t.co/4Yx3cWpt66 als je insider bent even naar productie ring en check for updates.
Dat is de firmware die enige tijd geleden al eerder is vrijgegeven voor diverse toestellen, maar dan vooral afkomstig uit andere landen dan o.a. Nederland? Misschien komen nu eindelijk ook de in NL aangekochte toestellen in aanmerking.

[ Voor 70% gewijzigd door hardware-lover op 25-02-2016 20:25 ]

Testing, one, two ...

• NeP2013
hardware-lover schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:19:
Uh, staan er in een keer 32 app updates klaar in de store? Nee, ik heb geen firm- of build update geïnstalleerd.

[...]

Dat is de firmware die enige tijd geleden al eerder is vrijgegeven voor diverse toestellen, maar dan vooral afkomstig uit andere landen dan o.a. Nederland? Misschien komen nu eindelijk ook de in NL aangekochte toestellen in aanmerking.
Dit is mn tweede fw update al anders.. Kpn toestel

• ardvark99
NeP2013 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:08:
Dit is dus de 16025, sommigen hebben deze een paar weken gelden al gehad, waaronder mijn L950XL. Wel vreemd dat de "grote" uitrol een paar weken later pas verder uitgerold wordt. Daar is verder geen uitleg over vrijgegeven zover ik weet.
NeP2013 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:29:
[...]
Dit is mn tweede fw update al anders.. Kpn toestel
Dat is zeker mogelijk. Dat zal er beslist mee te maken hebben hoelang je het toestel in bezit hebt.

Testing, one, two ...

• NeP2013
hardware-lover schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:32:
[...]

Dat is zeker mogelijk. Dat zal er beslist mee te maken hebben hoelang je het toestel in bezit hebt.
Sinds release. Maar hier staat released today?

https://t.co/MFOhE3vZh3
NeP2013 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:39:
[...]
Sinds release. Maar hier staat released today?

https://t.co/MFOhE3vZh3
Ik zeg ook niet dat het bericht onjuist is maar; http://www.windowscentral...irmware-going-out-germany << en dat was niet alleen voor Germania, maar ook voor toestellen uit Italië en nog veel andere landen. Het is in oudere berichten binnen dit topic ook terug te vinden.

Testing, one, two ...

• J-1900
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
firmware update 1078.38.16025 op de 950 XL (t-mobile) vandaag ontvangen

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-12 18:29
Ik krijg net een price-alert voor de 950 (non-XL): pricewatch: Microsoft Lumia 950 Wit

Hij is bij MidiMedia opeens 50E goedkoper, ik ken de shop voor de rest niet maar dat is wel een forse daling. Andere shops is hij allemaal nog de huidige prijs..
Dit moet toch wel import zijn?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-10 07:43
W10M 10.0.10586.107 eindelijk verschenen op m'n 950XL (niks insider, gewoon 'consumer' instellingen). Wachtte al dagen want released 17/02.
En firmware 1078.38.16025 die vandaag (25/02) released werd direct er achteraan. Ik kan intussen een eitje bakken op mijn 950xl :)

[ Voor 72% gewijzigd door ColdRain op 25-02-2016 23:26 ]

• Elzooi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 21:45
Net even gecontroleerd en mijn voor mijn 950 (non-XL) is er nog geen update. Valt de release preview ring ook onder de insider builds waarvoor je terug moet naar productie?

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Ja, net zelf gedaan, firmware is nu net binnen

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• Elzooi
  • Laatst online: 24-08 21:45
LightYears schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:21:
Ja, net zelf gedaan, firmware is nu net binnen
Bedankt, dat was het inderdaad. Update is nu aan het downloaden. Terug naar productie zelfs zonder herstart, dat ging makkelijker dan ik verwacht had.

• bilgy_no1
ColdRain schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:03:
W10M 10.0.10586.107 eindelijk verschenen op m'n 950XL (niks insider, gewoon 'consumer' instellingen). Wachtte al dagen want released 17/02.
En firmware 1078.38.16025 die vandaag (25/02) released werd direct er achteraan. Ik kan intussen een eitje bakken op mijn 950xl :)
Bij mij komt 107 ook net binnen, ogenschijnlijk samen met Firmware 16025. Ik heb wel sinds twee dagen de sim weer in mijn goede oude Jolla zitten en eerlijk gezegd is dat qua bediening een verademing tov Windows. Zelfs op oude hardware draait het soepeler en betrouwbaarder dan de 950 XL op krachtige hardware.

Door WDRT te draaien ben ik alle instellingen in de 950XL kwijt en ik heb weinig zin alles weer opnieuw in te moeten stellen. Mijn vertrouwen in het product en de ondersteuning van Microsoft heeft echt een knauw gekregen.

EDIT:
Vraagje... Kun je eerst updaten via Insider, dan afmelden, blijven draaien op de Insider build en toch de dataverzameling weer uitzetten?

[ Voor 5% gewijzigd door bilgy_no1 op 25-02-2016 23:46 ]

• Wailing_Banshee
Nog steeds de "oude" firmeware (unbranded XL). .107 had ik al...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• E-PaiN
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-12 21:24
Krijg plots een herstart melding, wist nergens van, ging om nieuwe firmware.
Hij is nu aan het bijwerken (tandwieltjes scherm - die niet in elkaar aangrijpen overigens ...), ben benieuwd!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:22

Esumontere

Floep, banaan.

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:40:
Nog steeds de "oude" firmeware (unbranded XL). .107 had ik al...
Heb je Windows Insider op 'Production' staan?

• Wailing_Banshee
Esumontere schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:14:
[...]

Heb je Windows Insider op 'Production' staan?
Ik doe daar niet aan mee. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt :p

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik ben benieuwd wanneer de UWP app voor Facebook gaat komen. Van Facebook zelf welteverstaan. Mijn vriendin krijgt nogal de kriebels van de huidige Facebook app. En toegegeven de tijdlijn in de huidige app zuigt grote tijd..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:34:
[...]
Ik doe daar niet aan mee. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt :p
Als je geen idee hebt dan zit je in Production ;)

Testing, one, two ...

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-12 19:11
CAP-Team schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:41:
Ik ben benieuwd wanneer de UWP app voor Facebook gaat komen. Van Facebook zelf welteverstaan. Mijn vriendin krijgt nogal de kriebels van de huidige Facebook app. En toegegeven de tijdlijn in de huidige app zuigt grote tijd..
Er is ook een beta FB app. Gebruik je die, of de default?

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-11 19:56
Wat houd de nieuwe firmware in?

• wim klei
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 12:33

wim klei

kleuterschool doorlopen

Key improvements include:

Stability fixes
Improvements for GPS reliability
Improvements for call audio quality

Verwijderd

E-PaiN schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:10:
Krijg plots een herstart melding, wist nergens van, ging om nieuwe firmware.
Hij is nu aan het bijwerken (tandwieltjes scherm - die niet in elkaar aangrijpen overigens ...), ben benieuwd!
Deze met de tandwieltjes heb ik ook binnen gekregen. Wat de voordelen ervan zijn weet ik niet?
ik ga het wel zien of horen :+

• ColdRain
  • Laatst online: 30-10 07:43
Of het nu een firmware is of een OS upgrade, het eindigt altijd met de tandwieltjes. Dus "deze met de tandwieltjes" zegt niet zoveel. :p

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-11 19:56
wim klei schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:58:
[...]

Key improvements include:

Stability fixes
Improvements for GPS reliability
Improvements for call audio quality
Oki thnx!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 20:01
lifeguard schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:11:
[...]

Er is ook een beta FB app. Gebruik je die, of de default?
Dat maakt weinig uit, beide apps zijn in mijn ervaring onbruikbaar. Ik gebruik tegenwoordig edge ipv de app.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Shinji
  • Nu online
Vanochtend ook de firmware upgrade gekregen. Ben benieuwd of de random reboot problemen nu voorbij zijn.

• bilgy_no1
OK echt weer Microsoft... Ik doe een herstel van fabrieksinstellingen, omdat je anders geen Backup kunt terugzetten.

Tijdens het instellen kun je dan de Backup terugzetten. Hiervoor moet je een code ontvangen per SMS om je identiteit te bevestigen.

Tijdens het instellen kun je echter geen SMS berichten ontvangen*... Het is dus praktisch ONMOGELIJK om een Backup te herstellen.

Dan staat er een link 'Een andere verificatie-optie gebruiken'. Maar als je daar op klikt krijg je als enige optie opnieuw de SMS...

Wat een bagger!

*ik heb dit getest door zelf een SMS te sturen aan de Lumia. Kan wel gebeld worden, maar geen SMS ontvangen.

• SED

SED

Bilgy, klik eens op die mededeling sms en kijk of je dan geen uitval menuutje krijgt met andere opties.

Na de .1004 in combinatie met de 25 feb firmware update is mijn toestel ineens vastgelopen. Ik was net volop bezig na een reset alles wer opnieuw in te stellen.
Na hoop gedoen nog even een fraaie smiley mogen ontvagen en nu is alles dood.
Ook de recoverytool wil geen contact meer leggen. Einde oefenijg vrees ik.
Ik ga hem maar aanmelden voor garantie. L950

• bilgy_no1
SED schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:46:
Bilgy, klik eens op die mededeling sms en kijk of je dan geen uitval menuutje krijgt met andere opties.
Nee, geen drop down. Er staat dat je gebeld moet kunnen worden, maar ook daar geen knop/link te zien.

Ik ben het geklungel van Microsoft flink zat.

De sms berichten komen dus binnen nadat ik de Herstel stap oversla.

[ Voor 8% gewijzigd door bilgy_no1 op 26-02-2016 18:52 ]

• SED

SED

bilgy_no1 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:51:
[...]

Nee, geen drop down. Er staat dat je gebeld moet kunnen worden, maar ook daar geen knop/link te zien.

vreemd.. loop deze hier nog eens na: http://www.wpxbox.com/how...estore-windows-10-mobile/

• PinokkioTV
bilgy_no1 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:51:
[...]

Tja, je hebt zelf de opties mogen kiezen. Ik kan trouwens wel gewoon sms ontvangen in dat stadium, maar heb voor de zekerheid ook een emailadres opgegeven.

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

The_Scarabial

MTB for life!

Hier ook de FW update gehad, maar merk er verder weinig van, toestel werkt nog steeds als een glimmende tiet in de maneschijn :)

• bilgy_no1
Dank voor de tip. Het proces is bij mij anders verlopen. Ik kom direct in het sms proces terecht. Nu alles weer handmatig aan het instellen. Mijn reserve telefoon (Jolla) is kapot gegaan bij wisselen van de sim (nano > micro sim adapter bleef hangen).

• bilgy_no1
PinokkioTV schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 20:03:
[...]

Tja, je hebt zelf de opties mogen kiezen. Ik kan trouwens wel gewoon sms ontvangen in dat stadium, maar heb voor de zekerheid ook een emailadres opgegeven.
Nee, ik krijg geen optie om te kiezen. Er is geen drop down of ander menu. Weird dat het bij mijn exemplaar anders werkt. Vooral ook erg irritant.

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:47
Ik ben al sinds het begin eigenaar van de L950. nou is vandaag mijn telefoon gevallen en lijkt het nu alsof mijn scherm stroperig beweegt. helderheid komt niet boven de 5% uit en tekst is amper te lezen. Wie zou mij kunnen vertellen wat het is? zit naar een nieuw display te kijken op ebay, maar geen idee hoe goed de kwaliteit daarvan is.... Linkje met foto's van het beeldscherm hieronder! genomen met iPhone 6

http://1drv.ms/1TIX3RL

• sandr
sem-v schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:58:
Ik ben al sinds het begin eigenaar van de L950. nou is vandaag mijn telefoon gevallen en lijkt het nu alsof mijn scherm stroperig beweegt. helderheid komt niet boven de 5% uit en tekst is amper te lezen. Wie zou mij kunnen vertellen wat het is? zit naar een nieuw display te kijken op ebay, maar geen idee hoe goed de kwaliteit daarvan is.... Linkje met foto's van het beeldscherm hieronder! genomen met iPhone 6

Zo hé, dat is balen!
Maar weet je zeker dat het door het scherm zelf komt en niet door de aansturing (grafische kaart of een of andere chip) ervan? Misschien is een screenshot maken, die op de computer zetten en daar kijken of het beeld er wel normaal uitziet, dan weet je in ieder geval wat het OS denkt dat er op het scherm staat.

• c0burn
  • Laatst online: 22:38

c0burn

Feed your head

sem-v schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:58:

Aannemende dat je nog garantie hebt, moet je natuurlijk niet zelf het scherm gaan verwisselen. Wat heb je al geprobeerd om het te verhelpen?

Remember what the dormouse said

• .oisyn
  • Laatst online: 02:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

SED schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:46:
Na de .1004 in combinatie met de 25 feb firmware update is mijn toestel ineens vastgelopen. Ik was net volop bezig na een reset alles wer opnieuw in te stellen.
Ik heb er ook al een paar gehad met de .1004 update. Ben er niet blij mee, .1002 werkte bij mij perfect :/
Na hoop gedoen nog even een fraaie smiley mogen ontvagen en nu is alles dood.
Ook de recoverytool wil geen contact meer leggen. Einde oefenijg vrees ik.
Hoe bedoel je, "dood"? Heb je al eens 10 seconden power+vol down ingedrukt gehouden?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• sem-v
  • Laatst online: 20:47
@sandr heb iemand een screenshot toegezonden en die ontving m zoals ik mn beeldscherm gewend was. OS is dus niet in de war.

@c0burn ik heb coolblue gebeld, zij zeggen mij dat dit niet onder de garantie valt. Zal ook komen omdat er al een barst van links naar rechts boven het beeldscherm loopt. Verder meerdere soft resets gedaan maar dat heeft niet geholpen.

Maar jullie hebben dus geen idee? :s

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:17
Ik zit zelf te kijken naar de 950 als opvolger van mijn s5.
Nu zie ik dat er een paar apps ontbreken of niet goed werken.
Een t-mobile app kan ik wel missen. Maar de ING app? Werkt die nu wel of niet goed?
Nu.nl? Ik lees dat de app zwaar verouderd is, klopt dat?
sander_dr schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 19:07:
[knip] Maar de ING app? Werkt die nu wel of niet goed?
Ik heb geen buitenechtelijke vergelijkingservaringen op kunnen doen, de ING app doet het in mijn beleving prima, en NU.nl werkt ook, geen idee wat er aan verouderd is?

Testing, one, two ...

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
Een t-mobile app kan ik wel missen. Maar de ING app? Werkt die nu wel of niet goed?
De ing app werkt naar behoren.
Weet niet of alle functies hetzelfde zijn als bij bv de androidapp maar het werkt.

• ardvark99
Van de ING app kan ik zeggen dat deze werkt, of ie functioneel het zelfde is als de app op andere OS'en durf ik niet te zeggen. Voor mij werkt ie prima, evenals de Rabobank app.

Van nu.nl is nu een beta, die heb ik al draaien, en ziet er stukken beter uit dan de oude app, alle functionaliteiten zitten er in. Wanneer die public wordt weet ik niet.

(zo, we zitten er boven op ;-) )

Btw: Volgende week schijnt .122 uit te komen, waarbij word flow in Edge schijnt opgelost te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door ardvark99 op 27-02-2016 19:15 ]

Verwijderd

Ing app. werkt bij mij goed.
Nu.nl werkt ook goed en er is een nieuwe in ontwikkeling, een mede tweaker kan je daar bij helpen.
Een bèta versie dus dat komt helemaal goed.
Ik dacht Tom..... heet hij.
Nou, tot nu toe 4x positief, dus je mag er vanuit gaan dat we niet met zijn allen aan het jokken zijn ;)

Testing, one, two ...

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:17
hardware-lover schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 19:18:
Nou, tot nu toe 4x positief, dus je mag er vanuit gaan dat we niet met zijn allen aan het jokken zijn ;)
Haha nee klopt. Ik baseerde mijn vraag op de reacties die bij de apps in de Windows store staan. ING is het belangrijkst. Ben er zo aan gewend bankzaken op mijn telefoon te doen.

• barta123
sander_dr schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 19:28:
[...]

Haha nee klopt. Ik baseerde mijn vraag op de reacties die bij de apps in de Windows store staan. ING is het belangrijkst. Ben er zo aan gewend bankzaken op mijn telefoon te doen.
Dan vraag ik me af waarom ik die NU.nl app niet kan vinden? 8)7

barta123 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 19:51:
[...]
Dan vraag ik me af waarom ik die NU.nl app niet kan vinden? 8)7
We zitten eigenlijk in het verkeerde topic aangezien dit niet specifiek 950 (XL) is. Zoeken op nu.nl binnen de store op de 950 zelf geeft één app die nu.nl+ heet. Dat is een andere versie dan ikzelf al geïnstalleerd heb staan. Via www geeft een zoekactie wel beide apps; https://www.microsoft.com...lt.aspx?q=nu.nl&form=apps

Edit: zoeken op nu. (met punt) geeft wel de oude app zo te zien. Zoeken binnen de app store is wel erg kritisch zo te zien.

[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 27-02-2016 20:07 ]

Testing, one, two ...

• ardvark99
Sommige beta's kom je niet standaard tegen in de store, zoals WhatsApp en nu.nl. Die moet je speciaal aanvragen. Ik weet niet wanneer de nu.nl public gaat, wat mij betreft is ie al voor 98% af. Een keer gecrashed in een week, verder loopt ie prima, met een hoop functionaliteit. Ik mis verder niets.
ardvark99 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:11:
Sommige beta's kom je niet standaard tegen in de store, zoals WhatsApp en nu.nl. Die moet je speciaal aanvragen. Ik weet niet wanneer de nu.nl public gaat, wat mij betreft is ie al voor 98% af. Een keer gecrashed in een week, verder loopt ie prima, met een hoop functionaliteit. Ik mis verder niets.
Dat lijkt me meer dan logisch maar nu gaat het nog om de oude app, niet bèta dus. Verder in het W10M mobile app topic mocht dat wenselijk zijn, we vervuilen anders dit topic?

Testing, one, two ...

• janchtw
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-08 13:34
Zoals anderen ook al opmerkten, de app werkt prima en ik gebruik hem dagelijks tot volle tevredenheid. Echter, als je kijkt naar de mogelijkheden dan komt WPhone er nogal bekaaid vanaf. Zie hier de verschillen tov Android en iOS.

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Meer mensen die Here Drive niet kunnen downloaden? Mijn vriendin heeft net een Lumia 550 gekocht en ze krijgt in de store de volgende melding als ze Here Drive probeert te downloaden.

"Dit app is geblokkeerd vanwege bedrijfsbeleid."

Weet iemand wat er precies aan de hand is daar? Here Drive was altijd zo'n fijn...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Peter_Aragorn schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:53:
Klinkt alsof de Lumia al een keer gebruikt is? Of heb je al een factory-reset uitgevoerd?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• coenox
Meer mensen die Here Drive niet kunnen downloaden? Mijn vriendin heeft net een Lumia 550 gekocht en ze krijgt in de store de volgende melding als ze Here Drive probeert te downloaden.

Weet iemand wat er precies aan de hand is daar? Here Drive was altijd zo'n fijn...
Heb ik ook gehad. Paar keer proberen en toen lukte het wel.

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Apart....eerder nooit vastlopen gehad van gehele toestel en met .1004 en FW 16025.39032 opeens wel. Was kaarten aan het updaten terwijl ie op lader lag. Na 10sec aan/uit knop ingedrukt gehouden...reboot.

Heb trouwens ook alleen insider fast of slowring of production....geen previewring mogelijkheid bij Windows Insider...

Verwijderd

peerke63nl schreef op zondag 28 februari 2016 @ 00:26:
Apart....eerder nooit vastlopen gehad van gehele toestel en met .1004 en FW 16025.39032 opeens wel. Was kaarten aan het updaten terwijl ie op lader lag. Na 10sec aan/uit knop ingedrukt gehouden...reboot.

Heb trouwens ook alleen insider fast of slowring of production....geen previewring mogelijkheid bij Windows Insider...
Dat laatste klopt, was mij ook al opgevallen. Mss omdat wij nu bij build 14267.xxxx zijn. En bij de preview versie kreeg je wel updates maar alleen in de huidige build. En wij hebben nu een nieuwere build.

Zoek eens op "bedrijfsbeleid" binnen dit topic, het is al eerder als probleem ter sprake gekomen.

Testing, one, two ...

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Om die reden voeg ik nooit een exchange account toe (behalve van Microsoft). Mijn universiteitsmail ook niet. Exchange is echt mooi spul voor bedrijfstelefoons, maar ik hoef geen bedrijf of instelling die mij regels op mijn telefoon oplegt, behalve Microsoft.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-12 09:28
Caelorum schreef op zondag 28 februari 2016 @ 09:46:
Om die reden voeg ik nooit een exchange account toe (behalve van Microsoft). Mijn universiteitsmail ook niet. Exchange is echt mooi spul voor bedrijfstelefoons, maar ik hoef geen bedrijf of instelling die mij regels op mijn telefoon oplegt, behalve Microsoft.
Eens. Ik vind het ook jammer dat het altijd een alles of niets beleid is. Je hele telefoon wordt overgenomen om agenda, contacten en mail toe te voegen. Als ik dit in een aparte app zou hebben die je met pincode op zou starten, dan zou ik het allemaal wel prima vinden, maar omdat je wordt geforceerd om een pincode toe te voegen, vind ik het gewoon absoluut niks. Overigens is het met vingerafdrukscanner of irisscanner al een stuk minder lastig, maar ik vraag me af waarom er niet gewoon een business-app is waar je dat soort dingen achter zet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• coenox
Dit heeft echt niks met Exchange of bedrijfsbeleid te maken, is gewoon een bug in de store. Had het ook met mijn verse Lumia 950 en even later kon ik Here gewoon installeren.

• PinokkioTV
PinokkioTV schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:27:
Inmiddels ben ik na veel resets terug op .107 en werkt alles weer naar behoren. Het updaten van .11 naar .107 werd waarschijnlijk verhinderd door m'n teruggezette back-up. Op .11 had ik dus enorme drains, omdat het toestel wel steeds de update bleef binnen halen en probeerde deze te installeren, wat vervolgens faalde.
Uiteindelijk op .107 had ik nog een probleem met m'n maps, omdat het kaartenbestand op m'n sd-kaart kennelijk corrupt was geraakt. Ook dat is nu opgelost. Ik wacht even met Insider weer aan te zetten, omdat ik nog wat twijfelachtige berichten lees over .1004 en ik erg blij ben dat het alle,aal weer goed werkt.

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
Is het mogelijk de zoek machine aan te passen? Kan de instelling niet vinden. Ik bedoel de zoek knop onderin naast de windows knop.
Nope, gezien Cortana, als je het gebruikt, daar ook aan vast zit.

Standaard zoekmachine in Edge is volgens mij wel aanpasbaar, het was iig. aanpasbaar in IE11 als ik het goed heb.

People as things, that’s where it starts.

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
Ik heb nog een paar vragen.

Als ik nu foto's open komt hij standaard op verzamelingen. Is dit aanpasbaar naar mappen?

Is het mogelijk trillingfeedback te krijgen van het toetsenbord?
RobinHood schreef op zondag 28 februari 2016 @ 18:19:
Nope, gezien Cortana, als je het gebruikt, daar ook aan vast zit.

Standaard zoekmachine in Edge is volgens mij wel aanpasbaar, het was iig. aanpasbaar in IE11 als ik het goed heb.
Edge heb ik inderdaad aangepast. Jammer dat het niet aangepast kan worden. Vind bing het toch niet helemaal naar een poosje proberen.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:28

winnie

de poes...

Zoekmachine in Edge is aan te passen door eerst naar google of andere zoekmachine te gaan en daarna bij advanced instellingen van Edge die zoekmachine te kiezen als de standaard..

• bilgy_no1
hurthonkey365 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 19:03:
Ik heb nog een paar vragen.

Als ik nu foto's open komt hij standaard op verzamelingen. Is dit aanpasbaar naar mappen?

Is het mogelijk trillingfeedback te krijgen van het toetsenbord?

[...]

Edge heb ik inderdaad aangepast. Jammer dat het niet aangepast kan worden. Vind bing het toch niet helemaal naar een poosje proberen.
Trillingsfeedback op het toetsenbord heb ik niet kunnen vinden. Als je dit wilt kun je dit doorgeven via de Windows Feedback app.

• SED

SED

.oisyn schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:10:
[...]

Ik heb er ook al een paar gehad met de .1004 update. Ben er niet blij mee, .1002 werkte bij mij perfect :/

[...]

Hoe bedoel je, "dood"? Heb je al eens 10 seconden power+vol down ingedrukt gehouden?
Natuurlijk.. en inmiddels zelfs een volledige restore gedaan zonder succes. Toestel blijft willekeurig rebooten tijdens setup en is nu retour.
Lijkt dat de firmware update iets getriggerd heeft..

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Volgens deze pagina:
http://answers.microsoft....a?tm=1456427315779&auth=1

Zou de laatste firmware voor mijn toestel (Lumia 950 XL, RM-1085_15247, TMO-NL) versie 1078.38.16025.39032 moeten zijn. Ik heb echter versie 1078.00027.15506.02031 erop staan. Heeft iemand (al) wel deze versie?

• .oisyn
  • Laatst online: 02:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

SED schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:51:
[...]

Natuurlijk.. en inmiddels zelfs een volledige restore gedaan zonder succes. Toestel blijft willekeurig rebooten tijdens setup en is nu retour.
Lijkt dat de firmware update iets getriggerd heeft..
Wazig. Weet je nog welke mobile operator jij had? 000-NL?

[ Voor 73% gewijzigd door .oisyn op 29-02-2016 13:01 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• SED

SED

.oisyn schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:00:
[...]

Wazig. Weet je nog welke mobile operator jij had? 000-NL?
Geen idee, was wel origineel KPN toestel.

Pagina: 1 ... 76 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.