Verwijderd

RoJan schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:43:
[...]

Nee, die krijg ik random gedurende de dag. En ik ben één van die twee Nederlanders die geen WhatsApp heeft, dus dat kan het niet zijn. :)
Hoe wist je dat ik ook geen Whatsapp gebruik :)

(anders krijg ik op niet gewenste momenten reacties van klanten..)
.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2016 21:09 ]

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-12 22:08

The_Scarabial

MTB for life!

hardware-lover schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:39:
[...]

Die firmware met GPS verbetering is er eigenlijk ook als production versie, maar blijkbaar duurt het nogal even voordat iedereen die update krijgt aangeboden? Ik heb toch al aardig met GPS gewerkt sinds die laatste FW update, dat is dan ook toevallig omdat ik normaal gesproken maar weinig gebruik maak van navigatie. Tijdens de ritten die ik heb gemaakt waren er werkelijk nul problemen met de ontvangst.

Naar ik heb begrepen hebben de meesten hier nog steeds niet die (16025.39xxx) laatste productie versie, of is dit voor de Nederlandse toestellen inmiddels wel het geval?
Ik zit op FW 15506.02024 en gebruik elke dag GPS en 0,0 problemen ondervonden.
The_Scarabial schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:34:
[...]
Ik zit op FW 15506.02024 en gebruik elke dag GPS en 0,0 problemen ondervonden.
Maar jij gebruikt slow/fast ring software? Ik heb het over de production software en bij de laatste FW update heeft Microsoft aangegeven dat o.a. GPS betrouwbaarheid verbeterd zou zijn.

Testing, one, two ...

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

hardware-lover schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:19:
[...]

Maar jij gebruikt slow/fast ring software? Ik heb het over de production software en bij de laatste FW update heeft Microsoft aangegeven dat o.a. GPS betrouwbaarheid verbeterd zou zijn.
Ik draai production software idd.
The_Scarabial schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:26:
[...]
Ik draai production software idd.
Ow, ik had uit deze reactie (onderaan) begrepen dat dit niet het geval was. Maar dat geldt dan voor een ander toestel of je bent teruggegaan naar production sinds gisteren?

Testing, one, two ...

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

hardware-lover schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:32:
[...]

Ow, ik had uit deze reactie (onderaan) begrepen dat dit niet het geval was. Maar dat geldt dan voor een ander toestel of je bent teruggegaan naar production sinds gisteren?
Haha :D wellicht snap ik zelf niet meer wat production/fast/slow whateverring nu is, maar heb iig 1 dag op slow ring gedraaid, toen geupgrade idd en nu weer op production ring.

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Sinds een paar dagen zijn mijn mail notificaties uit het notificatiescherm weg, ik zie wel op het glance screen het icoontje met het aantal nieuwe mailtjes en ook op de Livetile zie je de mailtjes voorbij komen. Maar wanneer je het notificatie scherm naar beneden swiped dan je de regels voor de mails niet.
Iemand dit ook eens gehad? En zo ja hoe is het op te lossen? De notificatie instellingen staan volgens mij nog correct.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:04
Kan iemand eens proberen om 'ver' te swipen? Ik krijg altijd 'het'.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:58

Wallie

Herr

Ramon schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:24:
In 1x "ver" geswipped :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Het
Het
Het
Het
Het
Vreemd

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-11 13:58
Ramon schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:24:
Ver ver ver ver ver ver ver

In een keer (NLD (NL)).
Djerro123 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:39:
[...]

Ver ver ver ver ver ver ver

In een keer (NLD (NL)).
Ver
Ver
Ver
Net
Ver
Ver
Ver

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
barta123 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:17:
[...]

Krijg je die herstarts ook bij het gebruik van een specifieke app of niet? Ik had het altijd bij WhatsApp...

(een beetje off-topic) De blauwe cover voor de 950 (wat de koop nog wat meer de moeite waard maakt... :*) ) [afbeelding]
Die ziet er echt heel vet uit! Is die van AlieExpress? Bevalt hij goed?

Ik krijg morgen mijn 950XL binnen als het goed is. Ik vind de mozo's echt heel mooi, maar had liever een strakke achterkant gehad ipv leer. Maar ik vond de lumia's in cyaanblauw echt helemaal te gek(de 920 was helaas niet te koop in cyaanblauw in Nederland).

Ontopic:

Ik lees best wel veel over bugs in deze thread, is het adviseerbaar om voor dagelijks gebruik de telefoon in de windows insider te gooien(al dan niet fast of slow), met een eventuele backup, of is het beter om gewoon de stable builds aan te houden?

[ Voor 11% gewijzigd door CR35 op 17-02-2016 00:11 ]

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
krijg sinds vannacht 2 updates aangeboden (mail en agenda / excel)
Maar bij beiden krijg ik een foutcode 0x80246016. dat verwijst dan weer naar een item m.b.t. Windows 8.1 en daar kan ik dan weing mee.
Toestel al gereboot.... zonder resultaat

Insider .017 en FW15506.02031

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-12 17:29
peerke63nl schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 05:18:
Maar bij beiden krijg ik een foutcode 0x80246016. dat verwijst dan weer naar een item m.b.t. Windows 8.1 en daar kan ik dan weing mee.

Idem, krijg dezelfde foutmelding. Ook voor powerpoint overigens..

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:07
peerke63nl schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 05:18:

Had ik ook, maar sinds net werkt het allemaal weer.

What a fine day for Science! | Specs

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-12 22:43
frankyboy707 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 07:47:
[...]

Idem, krijg dezelfde foutmelding. Ook voor powerpoint overigens..
Ik heb de updates zojuist geïnstalleerd, alleen Excel moest ik na de foutmelding opnieuw proberen. Daarna ging het goed.

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-12 22:43
CR35 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 00:09:
[...]

Ik lees best wel veel over bugs in deze thread, is het adviseerbaar om voor dagelijks gebruik de telefoon in de windows insider te gooien(al dan niet fast of slow), met een eventuele backup, of is het beter om gewoon de stable builds aan te houden?
Ik draai nu .107 echt probleemloos: 0 reboots. Gebruik mijn 950 XL heel intensief. Met name Excel en Kaarten. Moet mijn telefoon ook 2x per dag opladen. Bij .63 wilde Kaarten nog wel eens voor een reboot zorgen. Nu loopt Kaarten soms nog vast maar dit kan ik oplossen door van satelliet naar kaartweergave te switchen. Edge geeft sinds .63 al geen reboots meer.

Heb overigens nog de .15506.xxxx firmware.

• frankyboy707
  • Laatst online: 03-12 17:29
Udrene schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 07:52:
[...]

Ik heb de updates zojuist geïnstalleerd, alleen Excel moest ik na de foutmelding opnieuw proberen. Daarna ging het goed.
Top, werkt hier nu ook :)

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12 11:16
CR35 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 00:09:
[...]

Die ziet er echt heel vet uit! Is die van AlieExpress? Bevalt hij goed?

Ik krijg morgen mijn 950XL binnen als het goed is. Ik vind de mozo's echt heel mooi, maar had liever een strakke achterkant gehad ipv leer. Maar ik vond de lumia's in cyaanblauw echt helemaal te gek(de 920 was helaas niet te koop in cyaanblauw in Nederland).

Ontopic:

Inderdaad, die is afkomstig van Ali-Express! Ikzelf heb ook de MOZO rood-goud (die heeft wel Qi en NFC), maar toch prefereer ik leer als het om grip in de hand gaat, verder pakt het leer ook heel lekker beet! Maar de oranje en de blauwe cover zien er in mijn ogen toch echt een heel stuk beter uit.

Mozo komt trouwens ook nog met non-leather cases voor de L950(XL) dus misschien is het het wachten waard!

Over de bugs, ikzelf gebruik mijn telefoon zeer veel (ik zou mezelf gerust een power-user durven noemen) en heb de 'Fast Ring' software op mijn telefoon, vanuit de Insider app. De 'stabiele-builds' waren nog niet zo stabiel, vandaar mijn keuze... Dit kan best veranderd zijn (kijk even naar het buildnummer dat je telefoon meekrijgt) als dit een andere versie is dan .29 dan zit het wel goed!

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
barta123 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:12:
[...]

Inderdaad, die is afkomstig van Ali-Express! Ikzelf heb ook de MOZO rood-goud (die heeft wel Qi en NFC), maar toch prefereer ik leer als het om grip in de hand gaat, verder pakt het leer ook heel lekker beet! Maar de oranje en de blauwe cover zien er in mijn ogen toch echt een heel stuk beter uit.

Mozo komt trouwens ook nog met non-leather cases voor de L950(XL) dus misschien is het het wachten waard!

Over de bugs, ikzelf gebruik mijn telefoon zeer veel (ik zou mezelf gerust een power-user durven noemen) en heb de 'Fast Ring' software op mijn telefoon, vanuit de Insider app. De 'stabiele-builds' waren nog niet zo stabiel, vandaar mijn keuze... Dit kan best veranderd zijn (kijk even naar het buildnummer dat je telefoon meekrijgt) als dit een andere versie is dan .29 dan zit het wel goed!
Top bedankt voor de informatie! Dan ga ik toch voor de Mozo. Even kijken of ik nog kan wachten op die zonder leer. Ik zal direct naar build nummer kijken als ik hem heb. Hij is op dit moment onderweg :D
Udrene schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 07:58:
[...]

Ik draai nu .107 echt probleemloos: 0 reboots. Gebruik mijn 950 XL heel intensief. Met name Excel en Kaarten. Moet mijn telefoon ook 2x per dag opladen. Bij .63 wilde Kaarten nog wel eens voor een reboot zorgen. Nu loopt Kaarten soms nog vast maar dit kan ik oplossen door van satelliet naar kaartweergave te switchen. Edge geeft sinds .63 al geen reboots meer.

Heb overigens nog de .15506.xxxx firmware.
Klinkt goed, als ik issues heb dan toch maar weer de insider programma proberen. Is de firmware niet te pushen? Ik neem aan dat het een oudere is?

edit:

Heb hem binnen! Hij voelt echt heel erg lekker in de hand, had hem al wel vlug in de hand gehad, maar dit is beter dan ik herinner. En ik ga maar gauw een screenprotector bestellen, want wat een glasplaat ligt er op zeg. Bij mijn 1320 en 930 altijd zonder gedaan, want is fijner, maar bij deze lijkt het mij niet onverstandig. USB C voelt ook erg lekker aan, veel minder priegelig.

[ Voor 9% gewijzigd door CR35 op 17-02-2016 14:24 ]

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12 15:41
Ik heb vandaag ook de Lumia 950 ontvangen, eerste indrukken zijn erg goed! Ik kom van een Lumia 735 waar bij het scherm, naar mijn idee, toch wat mooier is, zwart lijkt meer zwart.. maar misschien moet ik nog even spelen met de instellingen..

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 22:04
Iemand een idee hoe je met een MSFT wireless display adapter connect zonder dat hij continuum opstart?
Ik wil namelijk gewoon net als voorheen mijn scherm van mijn 950 dupliceren op mijn tv. Is daar een instelling voor, of kijk ik er gewoon overheen :-)

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:21
Vandaag Microsoft maar eens gebeld over de Display Dock. Ik wacht al sinds 11 december. De wachttijd is nu 9 tot 12 weken geworden. Ook kreeg ik te horen dat wie het via de Lumia Offers App heeft besteld langer moet wachten dan wie hem direct uit de Microsoft Store heeft gekocht.

Gek genoeg werd me ook verteld dat mijn bestelling voor 24 maart geleverd zal zijn maar een uur later had ik opeens een verzendbevestiging.

Verwijderd

siempie76 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:06:
Iemand een idee hoe je met een MSFT wireless display adapter connect zonder dat hij continuum opstart?
Ik wil namelijk gewoon net als voorheen mijn scherm van mijn 950 dupliceren op mijn tv. Is daar een instelling voor, of kijk ik er gewoon overheen :-)
Daar is een instelling voor. Inderdaad een beetje verstopt.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:06

TheVMaster

Moderator WOS
Chocoball schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:11:
Vandaag Microsoft maar eens gebeld over de Display Dock. Ik wacht al sinds 11 december. De wachttijd is nu 9 tot 12 weken geworden. Ook kreeg ik te horen dat wie het via de Lumia Offers App heeft besteld langer moet wachten dan wie hem direct uit de Microsoft Store heeft gekocht.

Gek genoeg werd me ook verteld dat mijn bestelling voor 24 maart geleverd zal zijn maar een uur later had ik opeens een verzendbevestiging.
Ik heb exact hetzelfde. Vandaag via chat contact gehad met MS Store enneh...de bestelling is door de support medewerker geannuleerd en opnieuw aangemaakt. Hij wordt nu binnen 2-4 dagen thuisbezorgd.....

* TheVMaster zwaait naar de dude die met z'n 950XL bij de Mac in Kampen stond te spelen vanavond ;w

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:42
Chocoball schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:11:

Had jij ook die mevrouw met buitenlands accent aan de telefoon?

• Chocoball
Raymond schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:49:
[...]

Had jij ook die mevrouw met buitenlands accent aan de telefoon?
Nee, maar wel een Engels sprekende meneer die erg probeerde te verhullen dat hij een Indiaas accent had.

• Raymond
Pff, ik voel me nu wel genept.ik heb dat mens al 2x aan de telefoon gehad en krijg niks gedaan.
Morgen de chat maar eens proberen.

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-12 18:29
Sow! 950XL is nu voor 100$ minder te verkrijgen http://www.windowscentral...ice-cut-bh-photo-down-530

Nu hopen dat dit wereldwijd wordt doorgevoerd!

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• Mvdbeld
  • Laatst online: 29-11 14:51
Sc0tTy schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:51:
Sow! 950XL is nu voor 100$ minder te verkrijgen http://www.windowscentral...ice-cut-bh-photo-down-530

Nu hopen dat dit wereldwijd wordt doorgevoerd!
950XL is al geruime tijd via amazon.it beschikbaar voor ongeveer €560,- incl shipping. Dit is ook al €100,- minder dan je hier betaald.

Mijn dock is vandaag verstuurd (Besteldatum: 16/01/2016), morgen eens mee spelen en dan bepalen of Nexdock interessant is. :+

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 22:04
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:41:
[...]

Daar is een instelling voor. Inderdaad een beetje verstopt.
En hoe heet ie dan? Hint? :+

Verwijderd

> Verbinding maken

Daarna > Beeldscherminstellingen > geavanceerde beeldscherminstellingen > Spiegelen wat er op mijn apparaat staat.

Zie ook:
https://www.microsoft.com...screen-mode-in-continuum/
.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 23:58 ]

• labmuisfrl
  • Laatst online: 06-11 13:31
Ik heb zojuist .107 gekregen (non insider)

Ben benieuwd!
Ook bij mij is .107 aan het downen.

Maar goed ook, afgelopen dagen was mijn 950 behoorlijk stout: Battery drains die pas stopten toen ik hem helemaal leeg liet lopen, sd kaart wilde niet meer openen (al ligt dat volgens mij aan het kaartje), mails staan niet meer in het notificatiescherm en power off gaat soms alleen met een soft reset.

En WhatsApp werkt weer vaker niet dan wel, maar volgens mij ligt dat aan de app zelf.

Maar toch, het blijft iig voor mij een heerlijke telefoon. Na bijna 3 maanden nog steeds geen seconde spijt gehad.

People as things, that’s where it starts.

RobinHood schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 01:26:
Ook bij mij is .107 aan het downen.

Maar goed ook, afgelopen dagen was mijn 950 behoorlijk stout: Battery drains die pas stopten toen ik hem helemaal leeg liet lopen, sd kaart wilde niet meer openen (al ligt dat volgens mij aan het kaartje), mails staan niet meer in het notificatiescherm en power off gaat soms alleen met een soft reset.

En WhatsApp werkt weer vaker niet dan wel, maar volgens mij ligt dat aan de app zelf.

Maar toch, het blijft iig voor mij een heerlijke telefoon. Na bijna 3 maanden nog steeds geen seconde spijt gehad.
Herken er helemaal niets van in alle problemen die jij aanhaalt maar ik zal de aangeboden update ook maar even uit gaan voeren nu. Klaar om bij te werken.

Edit: en succesvol afgerond 😏

Testing, one, two ...

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-11 07:03
Hier ook de .107 binnen. Geen insider.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:02
RobinHood schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 01:26:
Ik heb WhatsApp op een gegeven moment maar gedeinstalleerd en weer geinstalleerd. Ik dacht dat dat aan Windows lag, maar toen hoorde ik via mijn moeder dat haar buurman ook problemen had met WhatsApp (zelfde problemen: geen berichten meer kunnen verzenden, niets ontvangen, gewoon geen connectie meer met de WhatsApp servers) en die heeft Android...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• BadWampa
Nog geen .107 hier, zou wel welkom zijn want misschien lost het mijn probleem met de meldingen van Outlook op. Volgens dit lijstje met changes zit er ook een wijziging voor Outlook bij namelijk:
  • Reliability and stability improvements.
  • Bluetooth connectivity improvements with car and other accessories.
  • Microsoft Edge improvements to PDF rendering and navigation.
  • Fix for a problem that caused erroneous prompts of Outlook account settings being out-of-date for some users, although account settings had not been changed.
  • Improvements for battery usage with Iris Recognition for Windows Hello.
  • Update system improvements to fix a situation where some users had phone software updates and app downloads stuck at 0% for extended time periods.
  • Change to update system to now require phone to be plugged into a charger when downloading and preparing phone software updates.
  • Fix for a problem causing erroneous low storage prompts for some users when trying to download phone software updates.
  • Fix for a problem that caused some phones to get stuck on BitLocker Recovery screen after a reset.

[ Voor 14% gewijzigd door BadWampa op 18-02-2016 09:20 ]

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-11 11:39

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

TheVMaster schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:43:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Vandaag via chat contact gehad met MS Store enneh...de bestelling is door de support medewerker geannuleerd en opnieuw aangemaakt. Hij wordt nu binnen 2-4 dagen thuisbezorgd.....

* TheVMaster zwaait naar de dude die met z'n 950XL bij de Mac in Kampen stond te spelen vanavond ;w
Bij mij vertelt "Liesbet" dat mijn datum 24 maart is, dus dat is 14.5-15 WEKEN voor het bezorgen van mijn Dock... Ik mag hopen dat er iets tegenover staat, aangezien hun beloftes aan mij al 3 keer verbroken zijn. Ik heb gevraagd of mijn order ook opnieuw aangemaakt kan worden. "Ik kan alleen een bestelling plaatsen via een creditcard." Heb ik niet, schiet niet op...

Nu mag ik gaan bellen, omdat die chatdame het niet op kan lossen.... Wat een gedoe.

Rest van dit verhaal zal ik in het accessoires topic houden

Edit: Mevrouw aan de telefoon vertelt mij doodleuk dat het annuleren van een bestelling niet zo makkelijk is en dat zij weer via een collega alles moet gaan vragen en regelen en dat bij een nieuwe plaatsing de bestelling weer VAN VOOR AF AAN KAN BEGINNEN 8)7

Microsoft is zwaar aan het falen in mijn ogen op dit gebied

[ Voor 14% gewijzigd door MisterChaoSs op 18-02-2016 09:53 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Dinsdag mijn Display Dock eindelijk binnen gekregen.
Was aan het wachten sinds 21-12.

Even bij de Action een HDMI kabel gekocht en het werkt erg leuk :)

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

weid1374 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:58:
Dinsdag mijn Display Dock eindelijk binnen gekregen.
Was aan het wachten sinds 21-12.

Even bij de Action een HDMI kabel gekocht en het werkt erg leuk :)
Ik wacht sinds 15-12. Wanneer heb jij jouw code gekregen?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MisterChaoSs schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:39:
Niet alleen daar hoor, ik wacht nu bijna 1,5 maand al op reparatie, ding is begin januari opgestuurd richting MS en sinds die tijd al daar. Moest het via-via laten lopen, dus kan zelf niets opvragen bij MS, maar hoe moeilijk is het vervangen van het display nu echt? Inmiddels 1:2 ratio tussen gebruik en 'in reparatie'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:15
Ik ben ook net geupdate naar .107. Ik had ook regelmatig last van de outlook bug dat de settings out of date waren. Mooi dat het nu is opgelost.

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

• BadWampa
Vervelend dat die Display Docks zo verschillend qua tijd worden geleverd. Die van mij was er echt snel, die van m'n vrouw ook. Overigens zit die nog nieuw in doos en denk ik eraan om hem op marktplaats te zetten want voor ons thuis is eentje echt genoeg.

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SinergyX schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:07:
[...]

Niet alleen daar hoor, ik wacht nu bijna 1,5 maand al op reparatie, ding is begin januari opgestuurd richting MS en sinds die tijd al daar. Moest het via-via laten lopen, dus kan zelf niets opvragen bij MS, maar hoe moeilijk is het vervangen van het display nu echt? Inmiddels 1:2 ratio tussen gebruik en 'in reparatie'.
iig kan jij van een gebruiksratio spreken :+ Nee, maar ik blijf mij er over verbazen hoe slecht sommige bedrijven hun communicatie e.d. op orde hebben. Werk/afstudeerperiode bij een onderzoeksbureau dat focust op verbetering voor klantgerichtheid en als ik zie wat sommige bedrijven allemaal (niet) doen, dan blijf ik mij elke keer verbazen.

Enfin, mevrouw "die-ik-bijna-niet-kon-verstaan-vanwege-zwaar-buitenlands-accent" belt mij vandaag nog terug dus ik zie het wel, zaterdag toch richting de sneeuw :+

Overigens heb ik, zeker sinds de .107 update vrijwel niets te klagen over het toestel zelf. Twee voorgaande patches waren bij mij wat brakker, wat random reboots en apps die lang laden, maar sinds .107 gaat de batterij langer mee en heb ik nog geen enkele reboot gehad *doetafkloppen

EDIT:
BadWampa schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:17:
Vervelend dat die Display Docks zo verschillend qua tijd worden geleverd. Die van mij was er echt snel, die van m'n vrouw ook. Overigens zit die nog nieuw in doos en denk ik eraan om hem op marktplaats te zetten want voor ons thuis is eentje echt genoeg.
Kan ik mijn promotiecode niet bij jou inleveren :X

[ Voor 14% gewijzigd door MisterChaoSs op 18-02-2016 10:20 ]

• Raymond
Nou, ook de chat maar geprobeerd. Zelfde verhaal: uiterlijk 24mrt.

Hopelijk gebeurt mij hetzelfde als iemand hierboven: een spontane verzending

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:08
MisterChaoSs schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:19:

Overigens heb ik, zeker sinds de .107 update vrijwel niets te klagen over het toestel zelf. Twee voorgaande patches waren bij mij wat brakker, wat random reboots en apps die lang laden, maar sinds .107 gaat de batterij langer mee en heb ik nog geen enkele reboot gehad *doetafkloppen
Ik heb de 950XL sinds vorige week, maar de afgelopen 2 dagen heb ik constant last van reboots, zowel op .29 (gister) als vandaag op .107 is mijn telefoon al meermaals herstart. Gelukkig kijk ik vrij vaak op dat ding, maar wordt er niet blij van.

Vreemd dat er nog steeds zo veel problemen zijn met W10M, hoewel het echt een fantastisch toestel is, blundert M$ hier toch wel mee. Doet denken aan EA / Ubisoft die hun games ook altijd veel te vroeg releasen om over ambitieuze deadlines te halen.

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

tritimee schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:26:
[...]

Ik heb de 950XL sinds vorige week, maar de afgelopen 2 dagen heb ik constant last van reboots, zowel op .29 (gister) als vandaag op .107 is mijn telefoon al meermaals herstart. Gelukkig kijk ik vrij vaak op dat ding, maar wordt er niet blij van.

Vreemd dat er nog steeds zo veel problemen zijn met W10M, hoewel het echt een fantastisch toestel is, blundert M$ hier toch wel mee. Doet denken aan EA / Ubisoft die hun games ook altijd veel te vroeg releasen om over ambitieuze deadlines te halen.
Toch raar dat dezelfde patch op hetzelfde toestel zoveel verschillende ervaringen veroorzaakt eigenlijk.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:18

JSchut

.....

MisterChaoSs schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:40:
[...]

Toch raar dat dezelfde patch op hetzelfde toestel zoveel verschillende ervaringen veroorzaakt eigenlijk.
Dit doet mij vooral heel erg twijfelen er 1 te kopen. Vindt het een mooi toestel maar dat er zoveel verschillende ervaringen zijn baart mij zorgen. Ben te bang een brak toestel te krijgen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Hmm, leuk dat .107, maar mijn wekker heeft nu al 2x dienst geweigerd en emails staan nog steeds niet in het notificatiescherm.

Mss toch eens tijd voor een reset.

Ik kan opzich de 950 wel aanraden, maar je moet ertegen kunnen dat je telefoon soms vervelend doet. WP 8.1 is veel stabieler/betrouwbaarder, daar heb ik in 3 jaar tijd eigenlijk geen problemen mee gehad, maar vergeleken met WM10 werkt het wel minder prettig.

WM10 zal vooral in deze staat zijn uitgekomen omdat de 950 "moest" uitkomen, de release nog eens een half jaar uitstellen was niet slim geweest.

[ Voor 55% gewijzigd door RobinHood op 18-02-2016 10:54 ]

• BadWampa
MisterChaoSs schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:19:
Kan ik mijn promotiecode niet bij jou inleveren :X
Haha das goed hoor, alleen de uitlevertijd van mijn producten is variabel. :P

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

BadWampa schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:49:
[...]

Haha das goed hoor, alleen de uitlevertijd van mijn producten is variabel. :P
Ik ben nu wel wat gewend..... 8)7

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:06

TheVMaster

Moderator WOS
MisterChaoSs schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:39:
[...]

Bij mij vertelt "Liesbet" dat mijn datum 24 maart is, dus dat is 14.5-15 WEKEN voor het bezorgen van mijn Dock... Ik mag hopen dat er iets tegenover staat, aangezien hun beloftes aan mij al 3 keer verbroken zijn. Ik heb gevraagd of mijn order ook opnieuw aangemaakt kan worden. "Ik kan alleen een bestelling plaatsen via een creditcard." Heb ik niet, schiet niet op...

Nu mag ik gaan bellen, omdat die chatdame het niet op kan lossen.... Wat een gedoe.

Rest van dit verhaal zal ik in het accessoires topic houden

Edit: Mevrouw aan de telefoon vertelt mij doodleuk dat het annuleren van een bestelling niet zo makkelijk is en dat zij weer via een collega alles moet gaan vragen en regelen en dat bij een nieuwe plaatsing de bestelling weer VAN VOOR AF AAN KAN BEGINNEN 8)7

Ik heb wel een credit card....en blijkbaar kan het dan wel :9

• labmuisfrl
  • Laatst online: 06-11 13:31
Ik heb op wifi problemen na gelukkig geen gekke dingen.
Maar de dag voor de patch heb ik 3 vastlopers en 1 reboot gehad.

Na de laatste keer kreeg ik de melding "uw telefoon is bijgewerkt en u moet opnieuw opstarten"

Waarschijnlijk hebben ze bij mij dus al langer die patch proberen te pushen/gereedmaken.

Ik heb overigens de non-xl

• Wailing_Banshee
labmuisfrl schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:59:
Ik heb op wifi problemen na gelukkig geen gekke dingen.
Maar de dag voor de patch heb ik 3 vastlopers en 1 reboot gehad.

Na de laatste keer kreeg ik de melding "uw telefoon is bijgewerkt en u moet opnieuw opstarten"

Waarschijnlijk hebben ze bij mij dus al langer die patch proberen te pushen/gereedmaken.

Ik heb overigens de non-xl
Ik had dat gisteren ook, reboots, vreemde dingen (lullig dat 1 van die reboots gebeurde terwijl de telefoon in de kofferbak lag en ik even via bluetooth in de auto wilde bellen om te zeggen dat ik eraan kwam...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• weid1374

weid1374

Levensgenieter

MisterChaoSs schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:01:
[...]

Ik wacht sinds 15-12. Wanneer heb jij jouw code gekregen?
21-12 zoals vermeld in het bericht...

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

weid1374 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:16:
[...]

21-12 zoals vermeld in het bericht...
Je bestelde hem op 21-12, maar ik wilde zeker weten of jij ook op die dag de code van de Lumia Offers app toen kreeg. Dat verschilt bij sommigen namelijk. Meerdere mensen stelden dat de uitgave van Display Docks gebaseerd is op de uitgave van codes.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MisterChaoSs schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:20:
[...]

Je bestelde hem op 21-12, maar ik wilde zeker weten of jij ook op die dag de code van de Lumia Offers app toen kreeg. Dat verschilt bij sommigen namelijk. Meerdere mensen stelden dat de uitgave van Display Docks gebaseerd is op de uitgave van codes.
Lijkt me niet, ik heb mijn code 15-12 om 13:00 gekregen, 18-12 13:48 bestelbevestiging ontvangen uit de store.

Al is hij van 12-14 weken nu terug gegaan naar Verzending binnen 4-6 weken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• E-PaiN
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-12 21:24
Bij mij stond in de promotiecode-mail bij punt 7: "7. Je Display Dock wordt binnen 10-12 weken verzonden"
Dat was 10 januari jl.

Als ik hem begin april nog niet heb ga ik maar eens bellen :-P

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SinergyX schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:38:
[...]

Lijkt me niet, ik heb mijn code 15-12 om 13:00 gekregen, 18-12 13:48 bestelbevestiging ontvangen uit de store.

Al is hij van 12-14 weken nu terug gegaan naar Verzending binnen 4-6 weken.
Ja ik weet dat mensen daar een verschil in hebben. Ik had echter mijn code en bevestiging van bestelling op dezelfde datum ;)

Ik kreeg net een mail dat ze (na communicatie met de "escalatieafdeling" _O- ) mijn order opnieuw gaan plaatsen. Ik wacht even mijn mail af en ben benieuwd wat de order dan zegt.

Overigens, orderstatus heeft online altijd op 4-6 weken gestaan, alleen in de mail gaven ze 8-12 weken aan

• Wailing_Banshee
MisterChaoSs schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:46:
[...]
Overigens, orderstatus heeft online altijd op 4-6 weken gestaan, alleen in de mail gaven ze 8-12 weken aan
Mijn mail gaf 8-12 weken aan, orderstatus 4-6 weken en echte levertijd was binnen 1 week...

* Wailing_Banshee is blij dat zij in de "goede" batch zat!

• BadWampa
Bizar hoor, bij mij was de eerste op 4-12 besteld en op 12-12 in huis.
De 2e is op 04-01 besteld en was 21-01 in huis.
Zou dus gewoon snel moeten kunnen!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

BadWampa schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:55:
Bizar hoor, bij mij was de eerste op 4-12 besteld en op 12-12 in huis.
De 2e is op 04-01 besteld en was 21-01 in huis.
Zou dus gewoon snel moeten kunnen!
Zwaar frustrerend om te lezen dit... Ik ga het gewoon nog een keer aankaarten dat dit voorkomt.[sarcasm]Dit is je reinste discriminatie van de klant![/sarcasm]

Ben benieuwd hoe mijn Lumia het (uiteindelijk) gaat handelen. Ik wil erg graag aan de slag met de display dock op kantoor, scheelt gedoe met laptops naar vergaderruimtes brengen e.d.

• peerke63
M.b.t. "berichten":
Ik heb al vaker gemerkt dat indien ik een smsje ontvang...en deze wil lezen... dat eerdere verwijderde smsjes van diezelfde verzender weer in het rijtje staan.
Bijvoorbeeld smsjes van ING met TAN-code... deze gooi ik gelijk weg... maar bij nieuw ontvangen TAN-code... staan een aantal vand e vorige er ook wee rin.

Wat gebeurd er eigenlijk indien ik een smsje verwijder....(of wat zou er moeten gebeuren?)
Iemand hier ook dezelfde ervaring... of een idee waardoor dit komt?

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-12 08:33

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

peerke63nl schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:31:
M.b.t. "berichten":
Ik heb al vaker gemerkt dat indien ik een smsje ontvang...en deze wil lezen... dat eerdere verwijderde smsjes van diezelfde verzender weer in het rijtje staan.
Bijvoorbeeld smsjes van ING met TAN-code... deze gooi ik gelijk weg... maar bij nieuw ontvangen TAN-code... staan een aantal vand e vorige er ook wee rin.

Wat gebeurd er eigenlijk indien ik een smsje verwijder....(of wat zou er moeten gebeuren?)
Iemand hier ook dezelfde ervaring... of een idee waardoor dit komt?
Misschien heb jij de optie aan staan dat berichten gesynct moeten worden? Zo ja dan wordt er dus een backup gemaakt die de app dan steeds terugzet waarschijnlijk.

• peerke63
MaakmeGek schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:33:
[...]

Misschien heb jij de optie aan staan dat berichten gesynct moeten worden? Zo ja dan wordt er dus een backup gemaakt die de app dan steeds terugzet waarschijnlijk.
Heyyy... dat is iets waar ik niet aan gedacht had... ga ik meteen doen.. dank voor de tip! :)

Meteen gekeken en idd stond dat aan... thnks again :)
Harmsen schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 07:51:
[...]

Had ik ook, maar sinds net werkt het allemaal weer.
Ik zie dat in de store deze updates niet meer staan (ook niet na checken op updates), dus ik ga er van uit dat ze ge-update zijn, alsnog :)

[ Voor 26% gewijzigd door peerke63 op 18-02-2016 13:38 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Dat met die berichten is een hele irritante bug. Vaak moet ik een smsje drie of vier keer weggooien voordat die wegblijft..
Vast al bekend, maar USB OTG werkt wel fijn bij een Lumia 950, adapter erin, stickie, of in mijn geval kaartlezer erin en ik kan gewoon een film bekijken vanaf de geheugenkaart die in de kaartlezer zit.

Ga ook eens kijken of ik er een andere telefoon aan kan hangen :+

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-12 21:38
Ja! Dat kan. Ik heb al een paar keer de telefoons van vrienden opgeladen.
Verder ben ik niet heel tevreden over OTG. Te vaak als ik het nodig heb om bestanden te kopieren werkt het niet. Soms leest hij de stick gewoon niet uit en op andere momenten crasht de verkenner app.
Tot nu toe lijkt het prima te werken, dit typ ik met mijn tobo aan mijn telefoon aangesloten, best wel grappig, ook dat je met de pijltjes toetsen een app in het startscherm kan kiezen is erg leuk bedacht.

Misschien kan ik er eens een blogpost aan wijden, dan sterft mijn blog en iets minder stille dood.

Edit: zelfs mijn gamemuis werkt er lekker op, wel grappig, het bekende pijltje over je startscherm zien zoeven :+

\me ziet een wereld opengaan :+

[ Voor 20% gewijzigd door RobinHood op 18-02-2016 16:18 ]

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-12 17:48
Hmm net een vage. Belde met BT headset en nu met de laatste versie zonder opnieuw te hoeven rebooten, blijft het toestel hangen nadat ik een gesprek had beeindigd.
Bleef maar Resumingen zien op een zwarte achtergrond, na 5 minuten maar even uitgezet en weer opgestart.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Verwijderd

De laatste firmware update komt nog niet door voor iedereen. Toch?
Zie 'm zelfs nog niet in de WDRT staan.

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12 11:16
RobinHood schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:07:
Vast al bekend, maar USB OTG werkt wel fijn bij een Lumia 950, adapter erin, stickie, of in mijn geval kaartlezer erin en ik kan gewoon een film bekijken vanaf de geheugenkaart die in de kaartlezer zit.

Dat klinkt wel echt als een heel handige feature! Ik moet ook maar eens zo'n dingetje scoren, even wat bestandjes vanuit de cloud naar mijn USB zetten behoeft zelfs niet eens meer mijn tablet/laptop, nice! :9

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

• peerke63

Werkt dat ook voor de 950XL?... lijkt me wel handig :)

Ben alleen benieuwd waar een OTG-kabeltje te koop is voor dit model???

[ Voor 7% gewijzigd door peerke63 op 18-02-2016 19:24 ]

Verwijderd

RobinHood schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:13:
Tot nu toe lijkt het prima te werken, dit typ ik met mijn tobo aan mijn telefoon aangesloten, best wel grappig, ook dat je met de pijltjes toetsen een app in het startscherm kan kiezen is erg leuk bedacht.

Misschien kan ik er eens een blogpost aan wijden, dan sterft mijn blog en iets minder stille dood.

Edit: zelfs mijn gamemuis werkt er lekker op, wel grappig, het bekende pijltje over je startscherm zien zoeven :+

\me ziet een wereld opengaan :+
Ik wil niet heel vervelend zijn. Maar als dit een wereld voor je laat opengaan. Onder welke steen heb je geleefd. Dit soort dingen is al echt zeeeeeer veel jaar de normaalste zaak van de wereld op andere smartphones.
peerke63nl schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:04:
[...]

Werkt dat ook voor de 950XL?... lijkt me wel handig :)

Ben alleen benieuwd waar een OTG-kabeltje te koop is voor dit model???
Deze heb ik gewoon op Banggood gescoord: http://www.banggood.com/T...-Converter-p-1029829.html

Kwaliteit is best okay, het aluminium is mooi geanodiseerd, wel zit de USB 3 ding wat los, dus je moet uitkijken dat je er niet een kabel verkeerd om in plugt.

USB OTG is gewoon een standaard, in principe zal ieder OTG kabeltje/stickje ermee moeten werken, al is eentje met USB C wel zo handig natuurlijk, anders krijg je zoveel verloopjes :+
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:20:
[...]

Ik wil niet heel vervelend zijn. Maar als dit een wereld voor je laat opengaan. Onder welke steen heb je geleefd. Dit soort dingen is al echt zeeeeeer veel jaar de normaalste zaak van de wereld op andere smartphones.
Onder een Live Tile :+

WP8.1 ondersteunde het volgens mij niet, en mijn Android daarvoor, tja, die haatte ik zo erg, wat ik ervoor betaald heb was eigenlijk al teveel :( Daarvoor heb ik echt helemaal niks gekocht.

Maar volgens mij is de muis/tobo ondersteuning van WM10 wel wat beter dan die van Android, maar, dat heb ik maar van horen zeggen.

• peerke63
RobinHood schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:46:
[...]

Deze heb ik gewoon op Banggood gescoord: http://www.banggood.com/T...-Converter-p-1029829.html

Kwaliteit is best okay, het aluminium is mooi geanodiseerd, wel zit de USB 3 ding wat los, dus je moet uitkijken dat je er niet een kabel verkeerd om in plugt.

USB OTG is gewoon een standaard, in principe zal ieder OTG kabeltje/stickje ermee moeten werken, al is eentje met USB C wel zo handig natuurlijk, anders krijg je zoveel verloopjes :+

[...]
Okidoki... dank voor de info :)

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-12 20:09

rda

Update gehad op mijn 950, volgens mij naar .107

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
rda schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:07:
Update gehad op mijn 950, volgens mij naar .107
De .107 is inderdaad public gegaan, de insiders hadden hem al een tijdje.

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

sandr schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:20:
[...]

De .107 is inderdaad public gegaan, de insiders hadden hem al een tijdje.
Viel nog wel mee geloof ik, paar weekjes? Hier ook vanmorgen de update gehad. Als het zo snel na de insiders komt zal het wel betekenen dat er weinig bugs/problemen in deze update voorkomen neem ik aan?

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
The_Scarabial schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:37:
[...]

Viel nog wel mee geloof ik, paar weekjes? Hier ook vanmorgen de update gehad. Als het zo snel na de insiders komt zal het wel betekenen dat er weinig bugs/problemen in deze update voorkomen neem ik aan?
8 dagen om precies te zijn (compleet overzicht). Daarnaast denk ik eerder dat het betekent dat deze minder buggy is dan de vorige public release, ze moeten wel een enorm bord voor hun kop hebben als ze denken dat er geen bugs/problemen zijn :+.

• Wailing_Banshee

Hmm, ik heb ook zo'n kabel (voor mijn tablet), maar ik moet nog wel even een micro-USB -> USB-c converter hebben...

• Chocoball
Ik hou altijd dit overzicht in de gaten Wikipedia: Windows 10 Mobile

Daar staan ook de datums per update per ring bij.

[ Voor 15% gewijzigd door Chocoball op 19-02-2016 07:55 ]

• Wailing_Banshee
Chocoball schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 07:54:
Ik hou altijd dit overzicht in de gaten Wikipedia: Windows 10 Mobile

Daar staan ook de datums per update per ring bij.
Oh, da's een handige pagina om erbij te hebben!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:28

winnie

de poes...

Zijn er (veel) meer mensen die als reguliere gebruiker (geen insider ring) de .107versie nog niet hebben gekregen? Ik druk regelmatig op de "check for updates" knop maar tot nu toe staat er nog niets klaar voor mij.

• Wailing_Banshee
winnie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:18:
Zijn er (veel) meer mensen die als reguliere gebruiker (geen insider ring) de .107versie nog niet hebben gekregen? Ik druk regelmatig op de "check for updates" knop maar tot nu toe staat er nog niets klaar voor mij.
Heb je een branded telefoon of een generieke?

• Garfrost
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ik krijg nu bijna dagelijks de vraag of ik een backup wil maken, en of ik deze builds zou aanraden.. Nog geen manier gevonden of dit uitgezet kan worden, het is niet héél vervelend maar echt fijn is het ook niet.

Overigens heb ik verder, weg van een paar random reboots de afgelopen weken en een enkele keer dat het Settings menu crashed als ik te snel ergens op druk nergens echt grote problemen mee. Best een fijn toestel, hoewel ik hem nog steeds net te groot vind om normaal mee te nemen.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:28

winnie

de poes...

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:38:
[...]

Heb je een branded telefoon of een generieke?
Generieke. Met T-Mobile sim only.
Gister had ik mn telefoon aangesloten aan mn pc en zag ik in de recovery tool dat er een nieuwere firmware te downloaden was. Die ook al een paar weken geleden was aangemerkt als nieuw, maar die ik zelf niet had gekregen. Helaas kreeg ik wel de .11 OS draaien (nog niet .107), dus dat duurde even voor ik weer terug was. Maar hij draait dan wel de laatste firmware en dat lost bij mij weer de problemen met wifi op. Nog afgezien van het feit dat ie dus wat troep van .36, .63 en .71 kwijt ben qua upgrade issues.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hmm misschien dan toch eens herinstalleren met die nieuwe firmware.. Ik lees dat de GPS problemen ook opgelost moeten zijn met die nieuwe firmware.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

CAP-Team schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:01:
Hmm misschien dan toch eens herinstalleren met die nieuwe firmware.. Ik lees dat de GPS problemen ook opgelost moeten zijn met die nieuwe firmware.
Hm, zelf geen problemen met GPS gehad, maar kan me voorstellen dat het irritant kan zijn. Al heb ik wel het idee dat vooral aGPS (dus via de gsm masten), het altijd wel doet en dat een echte GPS-fix ook lang duurt. Ben er echter nog niet achter hoe ik even kan forceren dat ie dat eerst zelf even doet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-11 11:53
Oké...wie kan mij hier mee helpen..wordt er knettergek van.

Sinds een week of zo gaat er iets niet goed met agenda herinneringen. Ik krijg netjes een agendaherinnering als notificatie. Ik druk dan 'verwijderen' dus niet 'uitstellen' en dan krijg ik toch paar seconden of paar minuten later diezelfde herinnering weer. Dit blijft maar doorgaan totdat ik het gewoon negeer. Dit trouwens voor al mijn accounts (gmail, exchange x2).

Mis ik iets? Een nieuwe instelling of zo? Het is denk ik begonnen nadat ik vorige week de .107 update installeerde.

• weid1374

weid1374

Levensgenieter

andrik1 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:50:
Oké...wie kan mij hier mee helpen..wordt er knettergek van.

Sinds een week of zo gaat er iets niet goed met agenda herinneringen. Ik krijg netjes een agendaherinnering als notificatie. Ik druk dan 'verwijderen' dus niet 'uitstellen' en dan krijg ik toch paar seconden of paar minuten later diezelfde herinnering weer. Dit blijft maar doorgaan totdat ik het gewoon negeer. Dit trouwens voor al mijn accounts (gmail, exchange x2).

Mis ik iets? Een nieuwe instelling of zo? Het is denk ik begonnen nadat ik vorige week de .107 update installeerde.
Heb ik ook. Erg irritant! :(

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-12 09:25

Magure

Bla....

Same story here, zelfs ook op mijn W10 pc icm exchange, werd er stapel gek van, om de 20/30 seconden alle agenda meldingen (en dat waren er nog wel wat...) negeren was enige optie, moet zeggen dat ik er gisteren en vanochtend last van had, vanmiddag was probleem verholpen, dacht eerst dat onze exchange server op de hobbel was, maar hier was niks geks te zien.... :+

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-12 09:25

Magure

Bla....

Martinspire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:05:
Gister had ik mn telefoon aangesloten aan mn pc en zag ik in de recovery tool dat er een nieuwere firmware te downloaden was. Die ook al een paar weken geleden was aangemerkt als nieuw, maar die ik zelf niet had gekregen. Helaas kreeg ik wel de .11 OS draaien (nog niet .107), dus dat duurde even voor ik weer terug was. Maar hij draait dan wel de laatste firmware en dat lost bij mij weer de problemen met wifi op. Nog afgezien van het feit dat ie dus wat troep van .36, .63 en .71 kwijt ben qua upgrade issues.
Welke FW heb jij nu dan...? ik zit nu op .107 met OS maar wordt gek van de WIFI, BT, GPS en 3/4G problemen, moet regelmatig rebooten om alles weer werkend te krijgen... als hij zichzelf al niet heeft gereboot :+ , verder werkt WIFI (geen WIFI netwerken te vinden, of wel WIFI maar geen internet etc etc) alleen redelijk stabiel als ik BT uitzet, BT zet ik aan als ik in de auto stap, ene keer gaat prima andere keer valt hij steeds weg (Telefoon van vriendin L930 werkt probleemloos) , GPS sux ook, soms ben ik uren thuis en snapt bijvoorbeeld weer app, buienradar etc nog steeds niet dat ik in Assen ben ipv Hoogeveen en wat betreft 3/4G is ook raar, heb gewoon vol bereik, zie bij het bereik ook een pijltje dat hij data aan het verzenden/ontvangen is maar geen internet.... :O :( , lol gaat er langzamerhand een beetje af zo.... Misschien dat recoveren nog een optie is...
winnie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:18:
Ook hier nog niet de laatste firmware update en geen .107.

Unlocked (los gekochte) 950XL

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Via de Windows Device Recovery Tool krijg ik geen nieuwere firmware update dan wat ik nu heb.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Ik zie bij de WDRT ook geen nieuwe firmware.

Via updates zie ik wel een verse nieuwe Build 'Windows 10 Mobile preview build 14267'
Initieel voor de 950, XL, 550 en Mi4.

Staat er net een half uurtje op.
Waar ik erg blij mee ben (morgen vakantie) is dat bij Navigon de taakbalk weer weg geswiped kan worden voor een groter beeld. Mooie timing.
Pagina: 1 ... 73 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.