• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:02
bilgy_no1 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:19:
[...]

Maar wanneer komt er nu in hemelsnaam weer een normale (geen Insider) update uit voor de 950(XL)? Ik zit sinds begin december op .29 en sindsdien zijn er al 3 versies uitgerold naar de Insiders. Er sijpelt echter niets door naar de normale versie. Ik had echt meer verwacht van de snelle updates, vooral omdat er best veel bugs en tekortkomingen zijn. Om er een paar te noemen:

- Hello wordt te pas en te onpas getriggerd door alarmen, notificaties, inpluggen/uitpluggen lader, etc. Dit moet alleen gebeuren bij indrukken Power button of 'double tap to wake'
- 'Double tap to wake' ontbreekt. Feature is door Nokia ontwikkeld en door bijna iedereen gekopieerd, maar Microsoft heeft het niet meer???
- Camera openen met hardware button en dan Camera afsluiten gooit Hello in de war
- Edge browser user interface verbeteringen nodig
- Toetsenbord werkt niet goed in Edge. En ondertussen wel het Wordflow toetsenbord uitbrengen voor iOS???
- app crashes
- OS crashes
- 'hot flushes' en battery drains
- accuduur nog ondermaats voor grote accu

Dit alles is al lang bekend, maar dus nog niet opgelost. Nadella spreekt van een toestel voor de fans... Nou, leuke manier om je fans te behandelen!

De reden waarom ik geen Insider wil gebruiken is dat daarmee teveel info wordt verstuurd naar Microsoft en dat wil ik niet.
Van jouw lijstje heb ik alleen het eerste en derde punt op mijn lijstje staan: Het is heel vervelend dat Windows Hello start als ik hem op mijn lader leg. En vooral als hij blijkbaar niet helemaal goed ligt, want dan blijft hij elke zoveel minuten weer opstarten totdat ik mijn pin code moet invoeren omdat hij te vaak niemand herkend heeft... En het opstarten van de camera app op het lock scherm heb ik maar uitgezet en dat is gewoon jammer.

Ik vind het wel heel erg handig dat wanneer ik mijn koptelefoon in de telefoon doe, dat hij gelijk Spotify opstart :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-11 11:53
Machete360 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:58:
[...]

Wachten op een update dan maar ..

De app zelf is ook erg traag, het toetsenbord kan de snelheid waarmee ik typ niet aan en dus behoorlijk lagged. In andere apps heb ik dit niet.
Er is een nieuwe Whatsapp update...wie weet....?

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
andrik1 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:06:
[...]

Er is een nieuwe Whatsapp update...wie weet....?
Vermoed van niet (v 2.12.276.0):
  • You can now record tap and hold to record video on the in-app camera
  • The in-app camera captures photos faster
  • Over 100 new emoji

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:59
ardvark99 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:42:
[...]

Vermoed van niet (v 2.12.276.0):
  • You can now record tap and hold to record video on the in-app camera
  • The in-app camera captures photos faster
  • Over 100 new emoji
Grappig, zojuist 1 keer één van de nieuwe smilies kunnen gebruiken, de tweede keer kreeg ik weer de oude. Bij de nieuwe stond de rij met categoriën boven ipv onder. Bij een tweede poging stond deze ook weer onder.

Als anderen ze typen zie ik ze nu wel in ieder geval.

//edit
Gevonden, niet de smilie knop op toetsenbord gebruiken maar die helemaal onderaan staat :)

[ Voor 7% gewijzigd door Shinji op 10-02-2016 10:07 ]

• Joenos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-12 12:47
Hier een leuke site met W10 builds : https://buildfeed.net/lab/th2_release/

• ardvark99
  • Nu online
Shinji schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:06:
[...]

Grappig, zojuist 1 keer één van de nieuwe smilies kunnen gebruiken, de tweede keer kreeg ik weer de oude. Bij de nieuwe stond de rij met categoriën boven ipv onder. Bij een tweede poging stond deze ook weer onder.

Als anderen ze typen zie ik ze nu wel in ieder geval.

//edit
Gevonden, niet de smilie knop op toetsenbord gebruiken maar die helemaal onderaan staat :)
Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft, maar het schijnt dat de Android app de nieuwe emoji's nog niet heeft, Apple en W10M wel.

• andrik1
ardvark99 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:34:
[...]

Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft, maar het schijnt dat de Android app de nieuwe emoji's nog niet heeft, Apple en W10M wel.
Wat??? W10M die iets eerder heeft dan Android??? :) te gek!

• Shinji
andrik1 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:36:
[...]

Wat??? W10M die iets eerder heeft dan Android??? :) te gek!
Ja, sinds vandaag ongeveer dus, althans, bij mij was whatsapp geupdate en heb nu de nieuwe emoticons. Maar mijn vriendin op Android had ze nog niet. Al zie ik dat er gister wel een update is geweest voor de Android app, maar staat niet expliciet bij in de changelog dat hier nieuwe emoticons inzitten.

• Machete360
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:16
Apart, ik had die nieuwe emoticons bij de update van vorige week al binnen. Geen idee wat deze update gebracht heeft, het is nog steeds niet best :P

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12 21:18

SED

Even een paar opmerkingen rondom verbruik van apps.
Een app als Whatsapp is zeer sterk afhankelijk van de gebruiker en de deelname aan groepen daarin. Dat is trouwens bij ios en android niet anders! Veel groepen en veel inkomende berichten is dus gewoonweg meer verbruik. Vergelijken van app gebruik is dus alleen zinvol wanneer alle info bekend is.
Mijn Whatsapp start in drie seconden op. Ma rik heb maar deelname aan twee groepen die niet superactief zijn. Whatsapp: 9%, Mail/calender 25% Skype/messaging 21% Kortom, sterk persoonlijk.

Reboots: al eerder is gebleken dat bepaalde soorten SDcard niet goed matchen met W10 en zorgen voor spontane reboots. Tip 1: verwijder de SDcard en kijk of dat een positief effect heeft op je reboots. Simple te testen en dan weet je meteen waar je moet zoeken. Er zijn merken die feilloos werken ( genoemd in dit topic)

Het valt me op veel nieuwe W10 gebruikers de features van W10 niet kennen of geen idee hebben van wat er allemaal kan: kijk eens hier als startpunt: http://windows.microsoft....get-to-know-win-10-mobile

Copyright and left by SED...

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-11 11:39

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Hmmm... Momenteel op .71. Mijn batterij ging lekker mee, maar alleen even kwartiertje WhatsApp zorgde voor 12 procent minder batterij, moet zeggen dat ik dat nogal fors vind, zeker aangezien ik niet op WiFi zit.

Over het algemeen nog erg tevreden over het toestel, maar hopelijk komen de updates voor Double Tap To Wake en nog wat verbeteringen voor Edge snel. Edge zuipt batterij. Daarnaast vind ik het ook hinderlijk dat hij af en toe de pagina wel laadt, maar niets laat zien tot je een paar keer over het scherm hebt bewogen. Vaak geeft hij dan suggesties aan, terwijl je al bezig bent de pagina te laden.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• SED

SED

Net twee updates opgehaald.
Whatsapp nu versie: 2.12.276
En een calender update die nu ook jaaroverzicht heeft.

• Shinji
SED schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:10:
Reboots: al eerder is gebleken dat bepaalde soorten SDcard niet goed matchen met W10 en zorgen voor spontane reboots. Tip 1: verwijder de SDcard en kijk of dat een positief effect heeft op je reboots. Simple te testen en dan weet je meteen waar je moet zoeken. Er zijn merken die feilloos werken ( genoemd in dit topic)
Volgens mij had dat niet specifiek reboots tot gevolg, meer dat het SD kaartje er uit gegooid wordt.

Ik heb er overigens geen SD kaart inzitten en regelmatig reboots.

• SED

SED

Nee, het was het type SDcard dat de oorzaak van reboots was.
Waarom en hoe is nog steeds niet duidelijk. Daar kunnen individuele instellingen invloed hebben, wel/niet opslag van apps op sdcard etc.. maar zelfs zonder enige opslag op de sdcard trad er een reboot op. Verwijderen van card of vervangen door een ander merk lost dat heel vaak op.
In mijn concrete geval hielp het de Samsung te plaatsen waarna het rebooten weg was.
Het enige wa tnog steeds niet binnen is betreft de meest recente firmware.. had daarvoor fast ring afgemeld maar wacht nu maar even op de 107 die eraan komt.

[ Voor 26% gewijzigd door SED op 10-02-2016 13:12 ]

SED schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:51:
Net twee updates opgehaald.
Whatsapp nu versie: 2.12.276
En een calender update die nu ook jaaroverzicht heeft.
Het jaaroverzicht had ik bij de voorlaatste versie ook al, dus vraag ik mij af wat er nog meer is aangepast bij deze versie?

Zijn er model-specifieke versies van outlook of is het eigenlijk toch een algemene W10M app. Ik vraag dit omdat blijkbaar niet iedereen hetzelfde versienummer in zijn telefoon lijkt te hebben als ook de firmware/software versie niet dezelfde is?

Testing, one, two ...

• Wailing_Banshee
Ik vergeet altijd mijn apps te updaten. Ik wil geen automatische update doen, maar gewoon een signaal in mijn live tile! Die krijg ik helaas alleen niet...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• SED

SED

cal versie: 17.6568.16902.0
dus kennelijk wat later ontvangen dan jij.
http://nulled-scripts.ru/...ndows-10-17-6568-16902-0/

goede site voor allerlei wijzigingen: http://www.nokiapoweruser.com/blog/

[ Voor 21% gewijzigd door SED op 10-02-2016 13:47 ]

• andrik1
Wailing_Banshee schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:39:
Ik vergeet altijd mijn apps te updaten. Ik wil geen automatische update doen, maar gewoon een signaal in mijn live tile! Die krijg ik helaas alleen niet...
Ja om de één of andere reden is dat er niet meer... Mijn vriendin met wp 8 heeft het nog wel gewoon.

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-12 19:10
SED schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:10:
Even een paar opmerkingen rondom verbruik van apps.
Een app als Whatsapp is zeer sterk afhankelijk van de gebruiker en de deelname aan groepen daarin. Dat is trouwens bij ios en android niet anders! Veel groepen en veel inkomende berichten is dus gewoonweg meer verbruik. Vergelijken van app gebruik is dus alleen zinvol wanneer alle info bekend is.
Mijn Whatsapp start in drie seconden op. Ma rik heb maar deelname aan twee groepen die niet superactief zijn. Whatsapp: 9%, Mail/calender 25% Skype/messaging 21% Kortom, sterk persoonlijk.

Het valt me op veel nieuwe W10 gebruikers de features van W10 niet kennen of geen idee hebben van wat er allemaal kan: kijk eens hier als startpunt: http://windows.microsoft....get-to-know-win-10-mobile
Laat ik vooraf in dit commentaar even duidelijk stellen dat het niet als zodanig persoonlijk bedoeld is en ik ook een 100% MS enthousiast ben. (W10M was)

Ik heb dus voor mijn huidige L950 een Ativ-S met WP8.1 gehad uit 2012(!) welke een rete-fantastisch toestel is geweest! (en achteraf nog steeds..) Want ik ga zo langzamerhand na 4 jaar WP ervaring de mensen met klachten hierboven steunen in hun ervaringen. Ik voel met ze mee inmiddels..

Ook ik ben het langzamerhand knap zat aan het worden.. Dit is dure shit, met een redelijk waardeloze gebruikservaring die de verwachtingen die MS heeft aangewakkerd NIET waarmaakt en steeds slechter wordt. En ja, dat is mijn beleving, van positieve indruk en lang goede ervaring naar ... dit.. "het wordt vanzelf beter" Maar dit keer geloof ik het zo net nog niet.

Ik heb vorige week van Whatsapp automatisch de update binnengekregen snachts. Waarbij slechts deelname aan 1 sporadisch actieve groep overigens. Dit gebeurt terwijl ik oorspronkelijk handmatig ingesteld had om niet automatisch te updaten.. Dus dat zal dan ook wel een update voor het updaten geweest zijn. 8)7 Vandaar ook een continue stroom aan onduidelijke app updates vanuit MS en consorte daarbij.

Mijn verbruik (nog steeds onder de versie .61) is wel zodanig substantieel veranderd ineens dat ik amper nog één dag doorkom met normaal tot heel gematigd gebruik. Het afnemen van de oplader en uitzetten van de wekker kost me ineens al 2%. En alleen een paar keer naar de klok kijken gedurende 2 uur tijd kost me nog eens tot 15% accu. Ik liep op wat irritaties na vrijwel vlekkeloos en haalde 2 dagen met gemak tot afgelopen week! Ik heb alle achtergrond apps e.d. uitstaan, alles getweaked zeg maar en er is niets veranderd in mijn systeem alleen een whatsapp en MS apps update. Zo'n groot verschil van het ene op andere moment?? En dan ook nog eens gaan vergelijken met IOS/Android? MS heeft toch altijd geroemd met subliem weinig verbruik van resources. Wat ze dan ook altijd behoorlijk goed afging, maar slechts tot W10M..

En hou ook vooral op met je meldingen over de SD kaart die er in zit.. A: het is anno 2016 met een toestel van € 600,- ronduit belachelijk gewoon dat het mogelijk de oorzaak van een reboot kan zijn. B: Ik heb er zelf een klasse 10 sandisk extreme pro o.i.d. in zitten die dan nu in afgelopen week elke dag voor meerdere reboots gaat zorgen?? Want dat gebeurt nu bij mij, en dat was niet zo. Dan zou mijn windows 10 pc ook de hele dag moeten herstarten zeker..

Wat me wel heel erg storend overkomt is dat er behoorlijk denigrerend gemeld wordt dat: "heel veel mensen hier blijkbaar de echte features niet eens kennen" (vul hier een lelijk woord in) Als MS er eerst eens voor zorgt dat het toestel soepel draait, dat ze die zogenaamde features eerst een goed uitwerken(irisscanner bijvoorbeeld..) of die zogenaamde features in elke taal beschikbaar maken. (cortana.. iemand?) Niet de continue resumes zie(Marketplace openen) etc etc. Laat ze eerst maar eens zorgen dat ik, en met mij blijkbaar al die vele mensen die het toestel weer gauw inleveren, een soepele gebruikservaring krijgen. In plaats van al die wisselende ervaringen van nu.. Kom daarna maar eens terug met deze opmerking.

Sorry, mijn 10ct, maar ik begrijp de klagers in dit geval wel. MS heeft domweg NIET geleverd wat ze wilden en het gaat keihard achteruit nu. Beloftes.. Waar zijn al die upgrades van oudere toestellen? (en kom niet met de insiders aan) Bijna niemand in mijn omgeving wil na één keer ervaring met WP 8.1 wéér een nieuw avontuur beginnen. Zegt eigenlijk wel genoeg.

• andrik1
BAMMER schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:13:
[...]

Laat ik vooraf in dit commentaar even duidelijk stellen dat het niet als zodanig persoonlijk bedoeld is en ik ook een 100% MS enthousiast ben. (W10M was)

Ik heb dus voor mijn huidige L950 een Ativ-S met WP8.1 gehad uit 2012(!) welke een rete-fantastisch toestel is geweest! (en achteraf nog steeds..) Want ik ga zo langzamerhand na 4 jaar WP ervaring de mensen met klachten hierboven steunen in hun ervaringen. Ik voel met ze mee inmiddels..

Ook ik ben het langzamerhand knap zat aan het worden.. Dit is dure shit, met een redelijk waardeloze gebruikservaring die de verwachtingen die MS heeft aangewakkerd NIET waarmaakt en steeds slechter wordt. En ja, dat is mijn beleving, van positieve indruk en lang goede ervaring naar ... dit.. "het wordt vanzelf beter" Maar dit keer geloof ik het zo net nog niet.

Ik heb vorige week van Whatsapp automatisch de update binnengekregen snachts. Waarbij slechts deelname aan 1 sporadisch actieve groep overigens. Dit gebeurt terwijl ik oorspronkelijk handmatig ingesteld had om niet automatisch te updaten.. Dus dat zal dan ook wel een update voor het updaten geweest zijn. 8)7 Vandaar ook een continue stroom aan onduidelijke app updates vanuit MS en consorte daarbij.

Mijn verbruik (nog steeds onder de versie .61) is wel zodanig substantieel veranderd ineens dat ik amper nog één dag doorkom met normaal tot heel gematigd gebruik. Het afnemen van de oplader en uitzetten van de wekker kost me ineens al 2%. En alleen een paar keer naar de klok kijken gedurende 2 uur tijd kost me nog eens tot 15% accu. Ik liep op wat irritaties na vrijwel vlekkeloos en haalde 2 dagen met gemak tot afgelopen week! Ik heb alle achtergrond apps e.d. uitstaan, alles getweaked zeg maar en er is niets veranderd in mijn systeem alleen een whatsapp en MS apps update. Zo'n groot verschil van het ene op andere moment?? En dan ook nog eens gaan vergelijken met IOS/Android? MS heeft toch altijd geroemd met subliem weinig verbruik van resources. Wat ze dan ook altijd behoorlijk goed afging, maar slechts tot W10M..

En hou ook vooral op met je meldingen over de SD kaart die er in zit.. A: het is anno 2016 met een toestel van € 600,- ronduit belachelijk gewoon dat het mogelijk de oorzaak van een reboot kan zijn. B: Ik heb er zelf een klasse 10 sandisk extreme pro o.i.d. in zitten die dan nu in afgelopen week elke dag voor meerdere reboots gaat zorgen?? Want dat gebeurt nu bij mij, en dat was niet zo. Dan zou mijn windows 10 pc ook de hele dag moeten herstarten zeker..

Wat me wel heel erg storend overkomt is dat er behoorlijk denigrerend gemeld wordt dat: "heel veel mensen hier blijkbaar de echte features niet eens kennen" (vul hier een lelijk woord in) Als MS er eerst eens voor zorgt dat het toestel soepel draait, dat ze die zogenaamde features eerst een goed uitwerken(irisscanner bijvoorbeeld..) of die zogenaamde features in elke taal beschikbaar maken. (cortana.. iemand?) Niet de continue resumes zie(Marketplace openen) etc etc. Laat ze eerst maar eens zorgen dat ik, en met mij blijkbaar al die vele mensen die het toestel weer gauw inleveren, een soepele gebruikservaring krijgen. In plaats van al die wisselende ervaringen van nu.. Kom daarna maar eens terug met deze opmerking.

Sorry, mijn 10ct, maar ik begrijp de klagers in dit geval wel. MS heeft domweg NIET geleverd wat ze wilden en het gaat keihard achteruit nu. Beloftes.. Waar zijn al die upgrades van oudere toestellen? (en kom niet met de insiders aan) Bijna niemand in mijn omgeving wil na één keer ervaring met WP 8.1 wéér een nieuw avontuur beginnen. Zegt eigenlijk wel genoeg.
Ik kan alleen maar zeggen...ja de Ativ-S rules. Heb ik ook genomen in 2012, nu al paar jaar in handen van mijn vriendin en die wil niks anders...

• SED

SED

Beetje lastig om een verhaal met zoveel persoonlijke aanvallen niet als persoonlijk te zien. Ik hoop dat je begrijpt dat je verhaal daardoor zeker niet aan waarde wint.
Ik probeer hier een aantal zaken tebenoemen die veel voorkomen. Wat jij daar persoonlijk van vindt is minder belangrijk. Ik zal het dus maar gewoon onpersoonlijk en behulpzaam houden. Doe ermee wat je wilt.

Ik geef aan dat ik met normaal Whatsapp gebruik op ca 9% zit. Waarom je daar zoveel moeite mee hebt ontgaat me. Elke Whatsapp gebruiker zal inherent aan de app zijn persoonlijk verbruik opleveren en dat is inderdaad onder android en ios precies hetzelfde. Daarvoor hoef je geen diepgaande kennis van WA te hebben maar gewoon te kijken naar de hoeveelheid push notifications die dat op zal leveren.

De SDCard problematiek is al geruime tijd bij diverse gebruikers een opvallend verschhijnsel. Zeker absoluut niet goed, maar met dat soort kretelogie los je geen problemen op of help je niemand verder. Het is simpel te testen en kan een aanwijzing zijn waardoor een probleem optrad. Als iemand met een andere SDCard van zijn reboots af is dan is die daar blij mee. Sandisk was een van de merken die problemen opleverde trouwens. Was al gemeld.

Waarom je nu ook al over 8.1 begint te klagen ontgaat me totaal
Bijna niemand in mijn omgeving wil na één keer ervaring met WP 8.1 wéér een nieuw avontuur beginnen.
vooral om da tje daarvoor nog riep
een Ativ-S met WP8.1 gehad uit 2012(!) welke een rete-fantastisch toestel is geweest! (en achteraf nog steeds..)
Kortom, ik probeer hier mensen te helpen bij de problemen die ze hebben. Soms lujkt dat vaak niet. Alleen maar herhaald klagen over alles wat er niet goed gaat is nauwelijks constructief. Daar zijn vast andere forums voor.

En nogmaals, in mijn directe omgeving zijn er een tiental happy W10 gebruikers die zelden of nooit problemen tegenkomen en die net als ik ca 1,5 dag fiks gebruik overleven en dit weekend zelfs het gehele weekend op een charge. Het kan dus wel en ik vind het veel interessanter om te achterhalen waar dat grote verschil in zit. Ipv behulpzame mensen aan te vallen kun je beter meezoeken naar een oorzaak of terug gaan naar een systeem waar je wel gelukkig van wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door SED op 10-02-2016 16:29 ]

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-12 21:38
Ik zal anders ook nog even mijn rant posten :)
Opzich ben ik heel tevreden over de telefoon. Maar er is gewoon 1 ding wat mij naar Symbian doet terugverlangen, en dat is de muziekspeler.
Ik zoek iets heel simpels in mijn muziekspeler: Ik wil op de computer een playlist maken, en deze syncen naar mijn telefoon toe. Het maakt mij niet uit of dit via een kabel of de cloud of een inbelverbinding moet, als het maar werkt.

Op Symbian S60 V3 (N95 8GB) en op Symbian ^3 (N8) werkte dit met Nokia Music en Windows Media Player altijd fantastisch en met geen enkel probleem. Ook op Windows Phone 8.0 (920) geen enkel probleem. Toen kwam echter Windows Phone 8.1... Ineens lukte het vaak niet meer om te syncen. Playlists worden niet geupdate, er verscheen 3 keer dezelfde playlist op mijn telefoon en nummers verdwenen zonder redenen uit playlists (soms) of stonden er ineens zomaar dubbel in.

Nu dan de 950... Toen het nog mogelijk was via een kabel te syncen met Groove ging dat allemaal nog goed. Maar nu dit blijkbaar via de cloud moet is alles drama... Playlists worden niet geupdate, nummers uit playlists verdwijnen zomaar, of worden niet herkent.
Sinds de laatste Groove update vind hij de helft van de nummers uit mijn playlists niet meer, en als ik zo'n nummer wil afspelen krijg ik de melding dat ik een Groove abonnement moet aanschaffen. Extra irritant is dat de nummers vanuit albums perfect afspelen en dat de Microsoft Support doet alsof dit aan mijn SD kaart ligt terwijl en zich net zo goed voordoet met nummers vanaf het interne geheugen.

Hebben jullie dit probleem ook? En wat gebruiken jullie om muziek op je telefoon te zetten?

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Pyramiden schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:36:
Hebben jullie dit probleem ook? En wat gebruiken jullie om muziek op je telefoon te zetten?
Geen last van, hang mijn telefoon gewoon via de kabel een de laptop en kopieer via Windows verkenner alle nummers naar de SD kaart en voor zover ik weet kan Groove gewoon alles vinden.

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-12 17:48
Nu, na pak hem beet 2 maanden, ben ik best tevreden over mijn Lumia 950XL.
Weinig problemen gezien.
Probleempjes die ik gezien heb, heel af en toe een reboot, nu met de laatste versie 1x gezien.
Mijn Jabra BT oortje, pakte af en toe niet goed, maar nog niet mee gemaakt met de laatste versie, .71.
Batterij verbruik in standby zou beter mogen, zit nu rond 1% per uur en dat vind ik te veel.
Edge snoept ook behoorlijk, UC werkt prettiger en lijkt iets zuiniger.
Apps die ik echt mis zijn MyCloud van WD, wd2go werkt niet, Adobe cloud, tapatalk, mTalk is een redelijk alternatief. Ook een simpele setting die Android heeft om het aantal overgebleven percentage in cijfers te laten zien, mis ik wel. Heb nu Insider Pro geinstalleerd staan en die wel aardig, maar die heeft af en toe vertraging.
Verder doet het toestel het voor mij zonder problemen en zoals ik wil.
Gebruik een 64gb Samsung sd kaart, werkt prima. En eerlijk is eerlijk, ook Android heeft met regelmaat problemen gegeven met sommige sd kaartjes. Transcend, lexar of Sandisk zijn bv voor mij no go merken geworden wat microsd aangaat. gebruik Sandisk al jaren in mijn Nikon DSLR zonder problemen trouwens.
En laten we verder ook niet doen alsof Android of Apple nooit problemen hebben...
Just giving my 5 cents.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-11 12:20
Ik ben het eigenlijk wel eens met je betoog.
Ik ben een echte liefhebber van WP en heb tot nu toe maar liefst 3 Windows Phones gehad voor ik met de 950 XL begon: de Ativ-S, de Lumia 1320 en de Lumia 1520. Stuk voor stuk prima toestellen. Windows Phone 8.1 was voor mij het summum op telefoongebied.
Sinds enige tijd ben ik dus (niet geheel vrijwillig, mijn 1520 hield ermee op en kon niet gerepareerd worden) aan de 950XL en ondanks dat ik het een mooi stukje hardware vind doet het buggy W10 daar afbreuk aan.
Veel van de argumenten die je aandraagt herken ik, maar ik zit nog steeds op de .29 versie omdat ik hier niet echt teruglees dat het wezenlijk beter wordt. Laat Microsoft eerst maar eens met een echt goede update komen.
Terwijl ik dit typ boot mijn 950XL weer eens. Hij doet dat een paar keer per dag, wisselen van SD kaartje heeft niet geholpen, wel geld gekost. Hello gebruik ik niet meer, omdat dat erg matig werkt en te lang duurt.
Persoonlijk had ik graag nog een tijdje doorgewerkt met WP 8.1, maar dat ging dus helaas niet meer.
Ik hoop dat het snel verbetert, want ik moet er niet aan denken om naar Apple te moeten :( (Android vind ik al helemaal niets).

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:26
RoJan schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:46:
[...]

Sinds enige tijd ben ik dus (niet geheel vrijwillig, mijn 1520 hield ermee op en kon niet gerepareerd worden) aan de 950XL en ondanks dat ik het een mooi stukje hardware vind doet het buggy W10 daar afbreuk aan.
Veel van de argumenten die je aandraagt herken ik, maar ik zit nog steeds op de .29 versie omdat ik hier niet echt teruglees dat het wezenlijk beter wordt. Laat Microsoft eerst maar eens met een echt goede update komen.
Upgrade dan eens een keer naar de .71. Ik vind het toestel per upgrade beter gaan werken maar ja, ik had al niet veel klachten om mee te beginnen.

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Bvanham schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:34:

Upgrade dan eens een keer naar de .71. Ik vind het toestel per upgrade beter gaan werken maar ja, ik had al niet veel klachten om mee te beginnen.
Hoe kun je dan update naar .71? (Zonder insider program)
Ik krijg die update niet op mijn 950 XL.
Blijft bizar om te lezen dat er zoveel problemen zijn, de XL van mij en m'n vrouw draaien al sinds het begin zonder problemen eigenlijk. Daarbij moet ik wel als kanttekening zetten dat dit mijn 2e XL is, de 1e had de geest gegeven na een update en bleef hangen in een boot loop die niet meer te fiksen was. Gelukkig heb ik hem toen nog om kunnen ruilen omdat het binnen 8 dagen was dus het onder DOA viel. Dus als ik het zo allemaal lees moet ik blijkbaar afkloppen wanneer ik zeg dat de mijne goed draait. :)

• ardvark99
  • Nu online
BadWampa schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:07:
[...]

Hoe kun je dan update naar .71? (Zonder insider program)
Ik krijg die update niet op mijn 950 XL.
Blijft bizar om te lezen dat er zoveel problemen zijn, de XL van mij en m'n vrouw draaien al sinds het begin zonder problemen eigenlijk. Daarbij moet ik wel als kanttekening zetten dat dit mijn 2e XL is, de 1e had de geest gegeven na een update en bleef hangen in een boot loop die niet meer te fiksen was. Gelukkig heb ik hem toen nog om kunnen ruilen omdat het binnen 8 dagen was dus het onder DOA viel. Dus als ik het zo allemaal lees moet ik blijkbaar afkloppen wanneer ik zeg dat de mijne goed draait. :)
Helaas zou je nu het Insider programma in moeten gaan, wil je verder gaan dan .29. Ik heb zelf ook een 950XL, zit op .71, met de laatste FW, 16025.39xxx, en ervaar ook weinig van de hier genoemde problemen. Reboots zijn op een hand te tellen sinds 2 maanden, af en toe loopt er wel wat mis, Edge bijvoorbeeld, en af en toe Bluetooth, maar over het algemeen zeer tevreden met de huidige status.

Ik vermoed dat de meeste problemen die hier vermeld worden op de .29 zitten, uitzonderingen daargelaten. Wanner je nu de slow ring ingaat, kom je op .71.

Het is alleen jammer dat Microsoft W10M en de 95x toestellen te vroeg heeft uitgebracht, te veel negativiteit.

Ik lees net dat de .107 in de fast ring zit...

Verwijderd

Nu de ,107 aan het downloaden en installeren, benieuwd wat die ons brengt na de .71.
Vond zelf de ,63 beter dan de ,71.
ardvark99 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:23:
[...]

Helaas zou je nu het Insider programma in moeten gaan, wil je verder gaan dan .29. Ik heb zelf ook een 950XL, zit op .71, met de laatste FW, 16025.39xxx, en ervaar ook weinig van de hier genoemde problemen. Reboots zijn op een hand te tellen sinds 2 maanden, af en toe loopt er wel wat mis, Edge bijvoorbeeld, en af en toe Bluetooth, maar over het algemeen zeer tevreden met de huidige status.

Ik vermoed dat de meeste problemen die hier vermeld worden op de .29 zitten, uitzonderingen daargelaten. Wanner je nu de slow ring ingaat, kom je op .71.

Het is alleen jammer dat Microsoft W10M en de 95x toestellen te vroeg heeft uitgebracht, te veel negativiteit.

Ik lees net dat de .107 in de fast ring zit...
Maar ik wil dus niet in de Insider app, omdat de Privacy Policy daarvan me niet aanstaat. Anders had ik ook geen probleem met Android... Desondanks had ik de indruk dat er heel regelmatig updates naar de niet-Insiders zouden komen. In de eerste paar weken van december gebeurde dat ook: 2 W10 updates en een firmware update. Sindsdien is het stil, terwijl er al 4 Insider updates zijn geweest. Er stroomt dus niets door, terwijl er wel veel bugs/irritaties zijn. (ok, er rolt kennelijk een nieuwe firmware uit, maar die heb ik nog niet binnen).

Ik ben nog steeds best tevreden over het toestel, maar verwacht ook dat er snel zaken verbeteren. Ik heb toch een hoop geld betaald voor een halfbakken ervaring. Ik kom van Jolla en heb de 950 XL als tweede telefoon, dus ik ben niet in nood. Ik krijg wel de indruk dat Microsoft er met de pet naar gooit. Alsof de energie uit de organisatie wegloopt.

• ardvark99
  • Nu online
bilgy_no1 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:04:
[...]

Maar ik wil dus niet in de Insider app, omdat de Privacy Policy daarvan me niet aanstaat. Anders had ik ook geen probleem met Android... Desondanks had ik de indruk dat er heel regelmatig updates naar de niet-Insiders zouden komen. In de eerste paar weken van december gebeurde dat ook: 2 W10 updates en een firmware update. Sindsdien is het stil, terwijl er al 4 Insider updates zijn geweest. Er stroomt dus niets door, terwijl er wel veel bugs/irritaties zijn. (ok, er rolt kennelijk een nieuwe firmware uit, maar die heb ik nog niet binnen).

Ik ben nog steeds best tevreden over het toestel, maar verwacht ook dat er snel zaken verbeteren. Ik heb toch een hoop geld betaald voor een halfbakken ervaring. Ik kom van Jolla en heb de 950 XL als tweede telefoon, dus ik ben niet in nood. Ik krijg wel de indruk dat Microsoft er met de pet naar gooit. Alsof de energie uit de organisatie wegloopt.
In december zijn er idd enkele publieke updates geweest, om snel de grootste problemen na de release van de 950 toestellen op te lossen, en daarna kwam ook de 550 al op de markt.

Ik meen dat deze maand er weer een publieke release aan zit te komen, dan wordt ook de L650 uitgebracht. Vandaag is ook de Alcatel OneTouch Fierce XL uitgekomen, standaard met de .63 release, voor mij in ieder geval de stabielste tot nu toe.

En ik begrijp dat de Privacy Policy gevoelig kan zijn, al vraag ik mij af of er buiten de Insider ook privicy gevoelige informatie naar Microsoft gaat.

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-12 22:08

The_Scarabial

MTB for life!

Ik wilde gisteravond nog een verhaal typen dat ik nu na bijna 2 weken gebruik nog geen problemen tegen ben gekomen, maar op het moment dat ik wilde typen begon opeens een heel vaag probleem.

Ik opende de photo's sectie, dit ging al heel traag en na een keer de telefoon opnieuw opstarten herkende de telefoon de SD kaart opeens niet meer.
Telefoon aan de computer en SD kaart perfect te benaderen, maar via de telefoon waren de foto's niet meer te bekijken, telefoon gaf aan dat de gallery leeg was.
Toen nog een keer opnieuw opgestart. Nog geen gallery.
De telefoon aan de kant gelegd en later op de avond bekeken en toen waren de foto's opeens terug en alles werkte naar behoren :')

Dit soort vage shit maakt mij wel een beetje zorgen. Ik wil gewoon iets wat 100% betrouwbaar is net als m'n windows phone die ik hiervoor gebruikte. Dit was de Samsung Ativ-S welke ik bijna 4 jaar heb gebruikt en waar ik 0,0 problemen mee heb gehad en die het altijd deed.

We gaan het meemaken, ik verwacht dat MS nog wel betere fw en updates zal uitbrengen, maar dit zal van eenieders geduld afhangen of je aanhanger blijft of het platform ditched.
ardvark99 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:24:
[...]

In december zijn er idd enkele publieke updates geweest, om snel de grootste problemen na de release van de 950 toestellen op te lossen, en daarna kwam ook de 550 al op de markt.

Ik meen dat deze maand er weer een publieke release aan zit te komen, dan wordt ook de L650 uitgebracht. Vandaag is ook de Alcatel OneTouch Fierce XL uitgekomen, standaard met de .63 release, voor mij in ieder geval de stabielste tot nu toe.

En ik begrijp dat de Privacy Policy gevoelig kan zijn, al vraag ik mij af of er buiten de Insider ook privicy gevoelige informatie naar Microsoft gaat.
Wat er buiten Insider om naar Microsoft gaat kun je instellen via de Privacy instellingen in de Settings app. Daar kun je alles uitzetten.

• Machete360
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:16
We hebben als WM10 gebruikers in ieder geval niks te klagen wat betreft updates ;) Alweer eentje ! Dat is bij android toch wel anders. (even wat positiefs tussen alle negativiteit door haha)

• ardvark99
  • Nu online
Machete360 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:08:
We hebben als WM10 gebruikers in ieder geval niks te klagen wat betreft updates ;) Alweer eentje ! Dat is bij android toch wel anders. (even wat positiefs tussen alle negativiteit door haha)
Idd, net geïnstalleerd, kan natuurlijk nog niets zeggen in zo'n korte tijd, maar het lijkt weer wat flotter te gaan... Ooit komt het goed. En dat update beleid bij Android, is voor mij o.a. de reden geweest om over te stappen naar Windows.

• ardvark99
  • Nu online
bilgy_no1 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:07:
[...]

Wat er buiten Insider om naar Microsoft gaat kun je instellen via de Privacy instellingen in de Settings app. Daar kun je alles uitzetten.
Dat heb ik ook ingesteld, deze instellingen werken toch ook als je in de Insider zit.

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-12 09:25

Magure

Bla....

Hier ook .107 geïnstalleerd, eerst indruk is dat alles vlotter reageert (apps, camera) , nu alleen afwachten hoe stabiel wifi nu en de batterijduur is..

• SED

SED

Magure schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:39:
nu alleen afwachten hoe stabiel wifi nu en de batterijduur is..
Welke problemen had je met de Wifi. Welk merk AP gebruik je? 2,4 of 5GHz?

• Magure

Magure

Bla....

SED schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:49:
[...]

Welke problemen had je met de Wifi. Welk merk AP gebruik je? 2,4 of 5GHz?
Zowel 2,4 als 5 ghz geprobeerd, heb hier een linksys e8350 router, alles al geprobeerd en al keer omgewisseld voor nieuwe... Blijkbaar vindt hij de router niet zo lief. Gekke is als ik BT uit zet het wel stabieler is. Heb BT altijd aan ivm carkit auto. Maar zonet viel WIFI op telefoon weer weg, als ik dan naar instellingen en wifi ga, zegt hij "geen netwerken". Even rebooten en alles werkt weer... :+

• SED

SED

Magure schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 22:33:
[...]
Zowel 2,4 als 5 ghz geprobeerd, heb hier een linksys e8350 router,
Meestal is het een kanalenprobleem maar dat zul je ongetwijfled al geprobeert hebben. Firmware updates willen vaak ook helpen

http://www.linksys.com/us/support-article?articleNum=148452 1.0.0.2 zo te zien meest recent.

Werkt het met andere routers wel probleemloos?

ardvark99 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:19:
[...]

Dat heb ik ook ingesteld, deze instellingen werken toch ook als je in de Insider zit.
Dat is niet wat ik opmaak uit de Privacy Policy van het Insiders programma. Het lijkt erop dat die de Settings overruled.

• Magure

Magure

Bla....

SED schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 22:51:
[...]

Meestal is het een kanalenprobleem maar dat zul je ongetwijfled al geprobeert hebben. Firmware updates willen vaak ook helpen

http://www.linksys.com/us/support-article?articleNum=148452 1.0.0.2 zo te zien meest recent.

Werkt het met andere routers wel probleemloos?
Met andere routers gaat soms ook niet vlekkeloos, op het werk hebben we Draytek. Gekke is dat ene dag er niets aan de hand is en andere dag hij hem er steeds uitgooit. Heb thuis bijvoorbeeld 2,4ghz vast gezet op B/G ipv B/G/N etc maar hij blijft onstabiel.

• Wailing_Banshee
Pyramiden schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:36:
Ik gebruik Spotify.... In mijn muziek folder op de telefoon staat nu alleen een audioboek en die speel ik af met een andere app.
BadWampa schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:07:
[...]
Dus als ik het zo allemaal lees moet ik blijkbaar afkloppen wanneer ik zeg dat de mijne goed draait. :)
Nee hoor, die van mijn draait ook perfect (en de enige ring die ik heb zit om mijn vinger....)
Magure schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 22:33:
[...]
Zowel 2,4 als 5 ghz geprobeerd, heb hier een linksys e8350 router, alles al geprobeerd en al keer omgewisseld voor nieuwe... Blijkbaar vindt hij de router niet zo lief. Gekke is als ik BT uit zet het wel stabieler is. Heb BT altijd aan ivm carkit auto. Maar zonet viel WIFI op telefoon weer weg, als ik dan naar instellingen en wifi ga, zegt hij "geen netwerken". Even rebooten en alles werkt weer... :+
Komt mij niet bekend voor. Ik heb altijd BT aan staan (ook vanwege de auto), en nooit problemen met wifi (gewoon de "basic" .29 versie).

• andrik1
Magure schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:39:
Hier ook .107 geïnstalleerd, eerst indruk is dat alles vlotter reageert (apps, camera) , nu alleen afwachten hoe stabiel wifi nu en de batterijduur is..
Denk dat dat puur psychologisch is, dat ie vlotter lijkt... Ik ben hem nu ook aan het installeren maar de release notes zijn als volgt:
- Fixed an issue where in some cases a device could be missing tiles on the Start screen after going through the device out of box experience.
- Improved support in Narrator to speak in multiple languages.
- Improvements to the device reset experience when BitLocker\Device Encryption is enabled by enterprise policy or by the user.

Niks over performance verbeteringen...

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:42
Wie van jullie heeft het gratis display dock al ontvangen?

Die van mij is 15 december besteld en hij is er nog steeds niet, terwijl het ding wel op voorraad is mij MS. Contact met de microsoft leert dat de gratis versie een ander artikelnummer heeft en zij ook niet weten wanneer deze geleverd gaat worden.

Hebben jullie vergelijkbare ervaringen?

• andrik1
Raymond schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:23:

Die van mij is 15 december besteld en hij is er nog steeds niet, terwijl het ding wel op voorraad is mij MS. Contact met de microsoft leert dat de gratis versie een ander artikelnummer heeft en zij ook niet weten wanneer deze geleverd gaat worden.

Ja het schijnt erg te verschillen..toen ik hem eindelijk kon bestellen (toen de lumia app goed werkte) had ik hem binnen een week, maar een collega die hem 2 weken later heeft besteld (eind december) zit er ook nog steeds op te wachten.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Heb de dock inmiddels een week ongeveer, maar dan via een andere weg. Via het insider programma.
Moet zeggen voor thuis heeft het voor mij geen meerwaarde, maar op het werk is het een goede optie.
Thuis bevalt me een laptop een stuk beter iig dan de display dock op de tv.
Maar op het werk gebruik ik de dock nu ook dagelijks en dat bevalt prima.
Er zijn nog wel wat nukken en je kan niet alles doen, maar daarvoor heb ik de dock ook gekregen.
Om te testen en feedback voor het continuum programma te geven.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• andrik1
GiLeX schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:47:
Heb de dock inmiddels een week ongeveer, maar dan via een andere weg. Via het insider programma.
Moet zeggen voor thuis heeft het voor mij geen meerwaarde, maar op het werk is het een goede optie.
Er zijn nog wel wat nukken en je kan niet alles doen, maar daarvoor heb ik de dock ook gekregen.
Ik vind de dock tot nu toe nog een twijfelgeval...Thuis aansluiten op de tv, geen probleem. Op werk krijg ik hem met geen mogelijkheid aan de praat. Ik heb diverse monitors met HDMI aansluitingen geprobeerd, maar hoewel de telefoon wel aangeeft dat er een scherm is aangesloten wil de dock app er niet aan.. hij herkent geen monitors en blijft bij de stap waarin gevraagd worden op wireless of bedraad wil verbinden. Beetje jammer...het is dus niet dat ie per definitie op alles wat HDMI heeft, werkt.

Mijn ultieme droom is toch dat ik op werk mijn telefoon aan een scherm kan koppelen en dan via remote desktop kan inloggen op mijn thuisserver of andere server... :)

[ Voor 6% gewijzigd door andrik1 op 11-02-2016 09:58 ]

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
andrik1 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:52:
[...]

Ik vind de dock tot nu toe nog een twijfelgeval...Thuis aansluiten op de tv, geen probleem. Op werk krijg ik hem met geen mogelijkheid aan de praat. Ik heb diverse monitors met HDMI aansluitingen geprobeerd, maar hoewel de telefoon wel aangeeft dat er een scherm is aangesloten wil de dock app er niet aan.. hij herkent geen monitors en blijft bij de stap waarin gevraagd worden op wireless of bedraad wil verbinden. Beetje jammer...het is dus niet dat ie per definitie op alles wat HDMI heeft, werkt.

Mijn ultieme droom is toch dat ik op werk mijn telefoon aan een scherm kan koppelen en dan via remote desktop kan inloggen op mijn thuisserver of andere server... :)
Weet je zeker dat je (USB) voeding sterk genoeg is op het werk?

• andrik1
EgMaf schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:06:
[...]

Weet je zeker dat je (USB) voeding sterk genoeg is op het werk?
Ik prik rechtstreek op een stopcontact in de muur in ;-). Ook daar heb ik er trouwens meerdere van geprobeerd.

• SED

SED

Magure schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 07:43:
[...]

Met andere routers gaat soms ook niet vlekkeloos, op het werk hebben we Draytek. Gekke is dat ene dag er niets aan de hand is en andere dag hij hem er steeds uitgooit. Heb thuis bijvoorbeeld 2,4ghz vast gezet op B/G ipv B/G/N etc maar hij blijft onstabiel.
Opvallend. Ik heb een wisseling van Asus hier waarbij de 2,4 probleemloos werkte maar de 5GHz niet. Dat hangt samen met kanalenkeuzes maar een andere asus met dezelfde instellingen werkt perfect.
Heel vreemd inderdaad.
Afgelopen weekend als hotspot gediend voor een tiental telefoons en tablets met werkelijk perfecte prestaties op 4G+. Vrat data ;) mijn gehele 10GB bundel erdoorheen, maar werkte perfect.

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Op alle schermen, waar ik de Display Dock aangesloten heb, werkt Continuum.
Van 24" 1920x1200 en 1920x1080 tot 19" 1280x1024. Dat zullen inmiddels 7 verschillende schermen zijn.
Soms HDMI en soms DP (met HP DP2VGA adapter)

De ene keer dat ik geen beeld kreeg, is dat opgelost door eerst de DP2VGA adapter aan te sluiten en daarna de USB-C power.

Over WiFi: 100% perfect, meerdere klanten, meerdere WiFi AP.
Vlekkeloos.

Over de laatste build en accu: het is nog kort dag, maar na een dipje met .71 lijkt 107 weer top.
Met blijkbaar het schunnig trucje wat andere gebruikers(model zal ik maar niet noemen) ook voor de gek houdt: hij bleef lang op 100%. Na 4 uur nog steeds 100% en na gebruik pas naar 99%. 7 uur later (slapen) op 95%.

[ Voor 40% gewijzigd door Tweaker1234 op 11-02-2016 11:23 ]

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
Ik heb momenteel een 930, maar zit nu toch een 950(XL) te overwegen. Ik vroeg mij af hoe het met de DAC gesteld staat. Die van de 930 is niet heel super, dus allicht dat ik er hier op vooruit ga. Ik heb custom IEM's en moet het niveau altijd behoorlijk laag zetten, waardoor ruis op de uitgang makkelijk wordt opgepikt.

Iemand die hier ervaring mee heeft en iets is opgevallen met de 950(XL)?

En het klopt dat ik dan niet meer in aanmerking kom voor het dock?(moet voor 31 jan registreren zag ik)

[ Voor 11% gewijzigd door CR35 op 11-02-2016 13:00 ]

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Vanmorgen probleemloos geüpdatet van .71 naar .107 op mijn Lumia 950.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• E-PaiN
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-12 21:24
Geüpdatet van .71 naar .107 en tot nu toe geen enkel probleem.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

CR35 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:53:
Ik heb momenteel een 930, maar zit nu toch een 950(XL) te overwegen. Ik vroeg mij af hoe het met de DAC gesteld staat. Die van de 930 is niet heel super, dus allicht dat ik er hier op vooruit ga. Ik heb custom IEM's en moet het niveau altijd behoorlijk laag zetten, waardoor ruis op de uitgang makkelijk wordt opgepikt.

En het klopt dat ik dan niet meer in aanmerking kom voor het dock?(moet voor 31 jan registreren zag ik)
Ik heb een Roccat headset (schelp), daar hoor je wel verschil tussen een 920 en 950, al mis ik nog steeds een degelijke equalizer en volume-normalisatie. Geen ervaring met IEM's, maar tov 930 zal het neem ik aan niet zoveel beter zijn.

Dock was inderdaad tot eind januari, al zijn er nog genoeg die dat ding nog niet binnen hebben. Ik zit nu bijna 2 maanden te wachten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• CR35
SinergyX schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:03:
[...]

Ik heb een Roccat headset (schelp), daar hoor je wel verschil tussen een 920 en 950, al mis ik nog steeds een degelijke equalizer en volume-normalisatie. Geen ervaring met IEM's, maar tov 930 zal het neem ik aan niet zoveel beter zijn.

Dock was inderdaad tot eind januari, al zijn er nog genoeg die dat ding nog niet binnen hebben. Ik zit nu bijna 2 maanden te wachten.
Is het verschil positief of negatief? Vond mijn 920 best ok, maar die heb ik nooit met mijn huidige dopjes geprobeerd.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

CR35 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:07:
[...]

Is het verschil positief of negatief? Vond mijn 920 best ok, maar die heb ik nooit met mijn huidige dopjes geprobeerd.
Positief, dat wel, alleen weet niet of de 950 ook last heeft van plopjes (mijne is nog steeds in reparatie), op mijn 920 als ik zoek in een nummer in Groove geeft die elke keer een tik/plop geluid, met een headset op klinkt dat behoorlijk hard.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• andrik1
Ik moet zeggen dat ik de laatste week toch wel merk dat mijn accu weer wat sneller leegloopt. Misschien sinds .71 release.
Als ik in het batterijverbruik rijtje kijk zie ik dat 'messages' een whopping 26% voor zijn rekening neemt. Dit is raar want ik sms nooit en ik skype ook nooit.
Nou heb ik wel ergens ooit iets gelezen dat het feit dat Skype op je toestel staat al voor drain zorgt bij wijze van spreken.
heeft iemand ook zo'n drain bij messages?
En wat zou er gebeuren als ik 'run in background' uit zet? Komen er dan nog wel messages binnen?

• SED

SED

voor wat onverwachte battery drrain kan ook de connection setting van belang zijn. Als je daar kiest voor highest connection speed ( 4G ipv 3G bijv) dan kost dat een fiks pak batterijduur omdat er meer vermogen gebruikt moet worden. Is ook terug te vinden in de helppaginas van W10 trouwens.
Ook voor zaken zoals Skyp en messages kun je background proces uitzetten als je er toch niks mee doet.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:10
SED schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:31:
voor wat onverwachte battery drrain kan ook de connection setting van belang zijn. Als je daar kiest voor highest connection speed ( 4G ipv 3G bijv) dan kost dat een fiks pak batterijduur omdat er meer vermogen gebruikt moet worden. Is ook terug te vinden in de helppaginas van W10 trouwens.
Ook voor zaken zoals Skyp en messages kun je background proces uitzetten als je er toch niks mee doet.
Dat klopt niet. Er zijn heel veel redenen waarom 4G meer of minder dan 3G aan batterij verbruik doet, kan bvb zijn omdat een 4G netwerk nog in bouw is, en de mast daarom verder weg staat dan de 3G mast.

Maar doordat 4G een stuk sneller is, verbruikt het tijdens gebruik weer een stuk minder batterij.

Mocht je wel een 4g mast naast de deur hebben staan, en niet een 3g mast, dan is 4g zelfs waarschijnlijk energiezuiniger.

https://wren.co/join/Devian

• SED

SED

Dan zul je jezelf moeten beklagen bij Microsoft ;)

Wanneer je deze optie activeerd blijft het toestel proberen te verbinden op de gewenste hoge snelheid en valt niet terug op 3g. dat kost onevenredig veel stroom. Als je het toestel de keuze geeft bij afnemende 4G terug te vallen op 3G dan kan dat met aanzienlijk minder vermogen. Gevolg, minder batterij verbruik.
Niet iets wat ik verzin maar feitelijk vast te stellen en ook als zodanig beschreven.

• SED

SED

Eerste indruk van .107 na een avond en een nachtje..
Edge is sneller maar rare opbouw van paginas blijft. Dus eerst lang wit en dan pats! ineens het beeld.
Algemene indruk is wat vlotter op alle punten. laden apps, swipen etc.. loopt lekker.
Plotseling erg warm worden uit .63 lijkt weer terug, helaas ook met bijbehorende batterydrain: kwalijk.
Foto;s stuk sneller scherp en sneller verwerkt.

Alles nog een beetje lastig beoordelen omdat er ook weer een hoop app updates meekomen bij me.. Dat blijft een persoonlijk gegeven dat elke vergelijking bemoeilijkt.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
[....]
Bij mij had ik het binnen twee weken. Ik kon de levering ook gewoon volgen via mijn store account.

• Magure

Magure

Bla....

andrik1 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:17:
[...]

Denk dat dat puur psychologisch is, dat ie vlotter lijkt... Ik ben hem nu ook aan het installeren maar de release notes zijn als volgt:
- Fixed an issue where in some cases a device could be missing tiles on the Start screen after going through the device out of box experience.
- Improved support in Narrator to speak in multiple languages.
- Improvements to the device reset experience when BitLocker\Device Encryption is enabled by enterprise policy or by the user.

Niks over performance verbeteringen...
Nee hoor, lees ook op andere fora dat mensen merken dat het sneller werkt. Merk het vooral met het openen van apps (whatsapp, telegraaf, nu.nl etc). Had alleen vanavond een update van store en nu zegt hij bij de app "remote desktop" inbehandeling... Maar kan er verder niets mee, niet openen, verwijderen en in de store staat ook niet dat hij geupdated wordt.... Tevens vanavond ook weer spontane reboot :/ :O

Vandaag had telefoon ook batterij dip.... Ding lag gewoon op het bureau en in 3 uur niks doen van 95 naar 51%, hopen dat dat wel beter wordt. Zal hem morgen rebooten en goed opladen, want met .71 kon ik makkelijk 1,5 dag met batterij (exchange, whatsapp, nieuws apps en wat edge gebruik)

[ Voor 12% gewijzigd door Magure op 11-02-2016 22:28 ]

Verwijderd

Ik luister met NAD IEM's en de 950XL klinkt best goed vergeleken met mijn Colorfly C4.

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
Magure schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:26:
[...]

Nee hoor, lees ook op andere fora dat mensen merken dat het sneller werkt. Merk het vooral met het openen van apps (whatsapp, telegraaf, nu.nl etc). Had alleen vanavond een update van store en nu zegt hij bij de app "remote desktop" inbehandeling... Maar kan er verder niets mee, niet openen, verwijderen en in de store staat ook niet dat hij geupdated wordt.... Tevens vanavond ook weer spontane reboot :/ :O

Vandaag had telefoon ook batterij dip.... Ding lag gewoon op het bureau en in 3 uur niks doen van 95 naar 51%, hopen dat dat wel beter wordt. Zal hem morgen rebooten en goed opladen, want met .71 kon ik makkelijk 1,5 dag met batterij (exchange, whatsapp, nieuws apps en wat edge gebruik)
Vandaag met de .107 update ook toch weer een reboot gehad.
Ik heb sterk het idee dat het te maken heeft met het wifi-bereik.
Zodra ik uit de wifi-zone stap, dus bv de straat op ga dan merk ik de reboots.
Heeft volgens mij niks met de sd-kaart te maken zoals sommigen hier suggereren.

• SED

SED

Naast de bekende sd kaart problematiek kom je ook de tip tegen om public wifi uit te zetten.
Daar zijn op de engelse forums diverse meldingen voer.

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
SED schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:57:
Naast de bekende sd kaart problematiek kom je ook de tip tegen om public wifi uit te zetten.
Daar zijn op de engelse forums diverse meldingen voer.
Zal er eens in duiken want daar liggen volgens mij mijn reboots in.

• CR35
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:34:
[...]

Ik luister met NAD IEM's en de 950XL klinkt best goed vergeleken met mijn Colorfly C4.
Dank je, dan zal het wel aardig goed zitten. Hoorde achteraf dat de 1520 een betere DAC had dan de 930. Had dan achteraf voor de 1520 gekozen ipv de 930.

Ik luister zelf met UE7 Pro's, wat enigszins overkill is voor op een telefoon/computer, maar een belangrijk aspect voor mij is de geluidsdemping. De keerzijde is dat alle ruis wordt opgepikt.

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-12 18:19
Het is inderdaad wel opvallend, ik heb geen sd-kaart en ik heb echt nog nooit een spontane reboot meegemaakt.

• Wallie
  • Nu online

Wallie

Herr

Martijndoes schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:03:
Het is inderdaad wel opvallend, ik heb geen sd-kaart en ik heb echt nog nooit een spontane reboot meegemaakt.
Ligt aan het merk/type. Ik heb een 16gb SD in mijn 640XL, en heb sinds de .63 release al geen reboots meer gehad. Is een oud Sandisk Class 2 kaartje :+

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• andrik1
Magure schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:26:
[...]

ook voor die mensen geldt mogelijk dat het psychologisch is. Bedenk maar zo...als jij MS bent en je hebt een performance verbetering weten te behalen, dan zou je toch gek zijn als je dat NIET in de releasenotes zet?
hoedanook...ik heb .107 nu ook een dag draaien en merk geen verbetering in performance.

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-11 12:20

Besteld op 12-1-2016 en gisteren 11-2-2016 ontvangen. Netjes binnen de beloofde tijd dus. Ik denk dat er iets mis is met jouw bestelling...
Werkt overigens als een tierelier. Ik kan alleen de RDP beta niet vinden, maar die komt waarschijnlijk snel officieel uit denk ik zo.

Inmiddels ben ik toch ook maar toegestreden tot de Insiders en heb ik de minst snelle ring geïnstalleerd (Insider Release Preview). Ik heb ook direct de .107 ontvangen. Nog geen idee of het helpt, maar hij heeft zichzelf nog niet gereset in die tussentijd (1 dag). Ook heb ik nu 'NLD' bovenaan het scherm staan, naast het wifi-symbool. Ben benieuwd of het echt beter is.

[ Voor 20% gewijzigd door RoJan op 12-02-2016 10:18 ]

• ardvark99
  • Nu online

Ik heb die van mij besteld op 22-12-2015 en nog steeds niet binnen. Status is nabesteld, verzending 4-6 weken. Maar geeft ook aan dat de orderstatus bestelling in behandeling is. Afwachten maar.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:04
Ik snap niet hoe het swipe toetsenbord werkt op mijn 950. Met wp8.1 op mijn Lumia 640 stampte ik de zinnen eruit maar er zit, door de vele fouten en verkeerde suggesties totaal geen snelheid meer in op mijn 950. Doe ik wat fout?

[ Voor 11% gewijzigd door Ramon op 12-02-2016 11:09 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:25
RoJan schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:14:
[...]

Werkt overigens als een tierelier. Ik kan alleen de RDP beta niet vinden, maar die komt waarschijnlijk snel officieel uit denk ik zo.
Via onderstaande link :
https://www.microsoft.com...ktop-preview/9nblggh30h88

[ Voor 43% gewijzigd door Voxxie op 12-02-2016 11:11 ]

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-12 17:29
GiLeX schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:47:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik zou op zich ook wel willen testen voor het continuum programma...

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

frankyboy707 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:19:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik zou op zich ook wel willen testen voor het continuum programma...
Vroeg met de 10 mobile builds beginnen en blijkbaar nuttige feedback verzenden. :+
Kreeg een poosje terug een enquette van het insider programma.
Daar in stond o.a. de vraag in of ik meer zou willen of kunnen betekenen voor het insider programma.
Een poos niets meer van gehoord en paar weken geleden na wat brieven (ouderwets per post) en wat email verkeer, het bericht dat ze dus een 950, display dock, wireless (Actiontec) adapter enz zouden op sturen
En nu dus er mee aan het stoeien 8)

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• SED

SED

mmm, .107 build vanacht een volledig geupdated toestel met 100% batterij in de ochtend uitgeschakeld aangetroffen met 5% resterend. In stand by dus.. ik hoop dat dit eenmalig was.
Valt op dat volgens batterij 49% lock screen is geweest.. terwijl in de nacht mijn lock screen uit moet gaan. Vreemd.

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-12 17:29
GiLeX schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:34:
[...]

Vroeg met de 10 mobile builds beginnen en blijkbaar nuttige feedback verzenden. :+
Kreeg een poosje terug een enquette van het insider programma.
Daar in stond o.a. de vraag in of ik meer zou willen of kunnen betekenen voor het insider programma.
Een poos niets meer van gehoord en paar weken geleden na wat brieven (ouderwets per post) en wat email verkeer, het bericht dat ze dus een 950, display dock, wireless (Actiontec) adapter enz zouden op sturen
En nu dus er mee aan het stoeien 8)
Goed geregeld! *Jaloers*

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:38
SED schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:08:
mmm, .107 build vanacht een volledig geupdated toestel met 100% batterij in de ochtend uitgeschakeld aangetroffen met 5% resterend. In stand by dus.. ik hoop dat dit eenmalig was.
Valt op dat volgens batterij 49% lock screen is geweest.. terwijl in de nacht mijn lock screen uit moet gaan. Vreemd.
Niet echt handig, maar hij wil nog wel eens na installatie allerlei achtergrondtaken opstarten om het "af te maken". Meestal herstelt het na enkele dagen wel weer. En meestal laat ik hem ook even opnieuw opstarten na een tijdje.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 12-02-2016 13:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Zit wel nog een nadeeltje aan hoor, ik moet het volgens de papieren en contract het hele spul wel weer inleveren aan het van dit jaar.

• SED

SED

Martinspire schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:48:
[...]

Niet echt handig, maar hij wil nog wel eens na installatie allerlei achtergrondtaken opstarten om het "af te maken". Meestal herstelt het na enkele dagen wel weer. En meestal laat ik hem ook even opnieuw opstarten na een tijdje.
Dit is de tweede dag na alle updates uitgevoerd ( gaf ik ook aan)
Dat maakt het zo bedenkelijk. Maar we wachten even af.
De build feedback was in ieder geval : afraden .

• daffie82
  • Laatst online: 10:49

daffie82

Minisforum UM773 Lite

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Westone ES3x hier; Naar mijn mening heeft de 950XL minder ruis dan een 1520 (ook gehad); geluid is zeer deftig voor een mobiel.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb sinds deze week het Glimp scherm uitgezet, ik vond het maar irritant dat je slecht kon zien of het lock scherm nu aan of uit stond :P Dan maar uit.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik vind glimp thans zalig op mijn L830.
Als je even weg bent geweest van je plaats, zie je meteen of je een notificatie hebt.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Kan mij er niet in vinden en hoewel het artikel gaat over een productieversie van W10M, vergeet artikel-schrijver te vermelden om welke versie het daarbij gaat? Mijn 950 XL is nu 5 uur van de lader af en met glance op 30 sec., kom ik voor het totale verbruik op 1% per uur. Nu dus nog 95% resterend. Met 16025.39xxx heb ik er in ieder geval geen last van.

Testing, one, two ...

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

hardware-lover schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:43:
[...]

Kan mij er niet in vinden en hoewel het artikel gaat over een productieversie van W10M, vergeet artikel-schrijver te vermelden om welke versie het daarbij gaat? Mijn 950 XL is nu 5 uur van de lader af en met glance op 30 sec., kom ik voor het totale verbruik op 1% per uur. Nu dus nog 95% resterend. Dus met 16025.39xxx heb ik er in ieder geval geen last van.
Dan vrees ik dat je het artikel ook niet echt goed gelezen hebt. Het batterijverbruik waar hij over spreekt, is met glance op ''always on''. Uiteraard ga je met ''peek'' over een heel ander verbruik spreken.
Of zie ik iets over het hoofd?

EDIT : rechtstreeks uit het artikel : ''So I measured battery charge (as reported by Windows 10's guesses) every half an hour for most of the day, firstly with Glance on permanently and then again with Glance turned off.''

[ Voor 13% gewijzigd door daffie82 op 12-02-2016 16:45 ]

daffie82 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:44:
[...]
Dan vrees ik dat je het artikel ook niet echt goed gelezen hebt. Het batterijverbruik waar hij over spreekt, is met glance op ''always on''. Uiteraard ga je met ''peek'' over een heel ander verbruik spreken.
Of zie ik iets over het hoofd?

EDIT : rechtstreeks uit het artikel : ''So I measured battery charge (as reported by Windows 10's guesses) every half an hour for most of the day, firstly with Glance on permanently and then again with Glance turned off.''
Hmmm, zou inderdaad kunnen, hij heeft het onder bij de reacties dat ie nog gaat testen met 30 sec. als ik het goed zie? Hij heeft in ieder geval niet de laatste productie firmware die ik er wel op heb staan, dat is duidelijk uit een van zijn andere reacties (omdat ie daar naar linkt). Zijn 30 sec. glance resultaat lijkt later nog te worden toegevoegd aan de grafiek maar eerlijk gezegd kan ie volgens mij beter de laatste productie FW afwachten want dan kan alles weer helemaal anders zijn.

Edit: Yes, my test above was with Glance turned off completely. I agree there's a case for me now also testing/adding in the discharge under the same situation but with Glance set to 30s (and thus proximity active). Give me another 8 hours and I'll update this feature. Testing now underway, will be done by 8pm Friday, today.

Ik begrijp eigenlijk niet waarom je glance altijd aan zou willen hebben, maar dat staat los van het artikel.

[ Voor 12% gewijzigd door hardware-lover op 12-02-2016 16:54 ]

Testing, one, two ...

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

hardware-lover schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:52:

Ik begrijp eigenlijk niet waarom je glance altijd aan zou willen hebben, maar dat staat los van het artikel.
Mijn eerdere post :
Als je even weg bent geweest van je plaats, zie je meteen of je een notificatie hebt.

Daarom dus.

Na een zwaai over het toestel ook, en dat heb ik mijzelf aangeleerd ;)

Testing, one, two ...

Verwijderd

Als ik een website vastpin op m'n startscherm krijg ik geen miniatuur screenshot in de tile meer. In plaats daarvan kreeg ik een 'E' van Edge of het logo van de maker van de site. Zo weet ik dus niet welke koppeling bij welke site hoort. Andere hier ook last van?

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 19:55
RoJan schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:14:
[...]

Besteld op 12-1-2016 en gisteren 11-2-2016 ontvangen. Netjes binnen de beloofde tijd dus. Ik denk dat er iets mis is met jouw bestelling...
Apart, dock is hier op 10 december besteld, en (net als menig ander hier) nog niets ontvangen. Niet zo netjes van Microsoft als ze niet op volgorde van bestellen uitleveren....

Mmm, eens even navraag gedaan via Microsoft store chat. Volgens de medewerker worden de docks nogal random verzonden. :?

[ Voor 12% gewijzigd door troftnom op 12-02-2016 18:03 ]

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10 22:38
troftnom schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:59:
[...]

Apart, dock is hier op 10 december besteld, en (net als menig ander hier) nog niets ontvangen. Niet zo netjes van Microsoft als ze niet op volgorde van bestellen uitleveren....

Mmm, eens even navraag gedaan via Microsoft store chat. Volgens de medewerker worden de docks nogal random verzonden. :?
Zojuist de bevestiging gekregen dat mijn dock, die ik op 12 november besteld heb, verzonden is.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-12 22:08

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:33:
Als ik een website vastpin op m'n startscherm krijg ik geen miniatuur screenshot in de tile meer. In plaats daarvan kreeg ik een 'E' van Edge of het logo van de maker van de site. Zo weet ik dus niet welke koppeling bij welke site hoort. Andere hier ook last van?
Ik heb dit ook gemerkt idd, maar ik heb er maar 2 op mn startscherm en niet naast elkaar dus kan ze wel uit elkaar houden ;)
Maar zou wel graag zien dat de miniaturen terugkomen idd.
peterh schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:42:
[...]
Zojuist de bevestiging gekregen dat mijn dock, die ik op 12 november besteld heb, verzonden is.
Wow, 3 maanden na bestellen? Dan lijkt uitleveren idd vrij random te worden gedaan, wat helemaal nergens over gaat natuurlijk. Welk (fatsoenlijk) bedrijf werkt nu niet volgens FIFO?

Testing, one, two ...

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-12 19:54

Swerfer

Hmm...

L950XL, Glance op always on en telefoon ligt groot deel van de dag op tafel, dus ook echt glance always on. Merk niets van verhoogd batterijgebruik...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12 11:16
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:33:
Afhankelijk van de site waarbij je dat doet, Tweakers blijft een blauwe E, maar Windows Central geeft een Tile met updates!

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

Pagina: 1 ... 71 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.