Kun je hem sneller openen.

Denk ik.

People as things, that’s where it starts.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RobinHood schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:05:
Kun je hem sneller openen.

Denk ik.
Dat is zo marginaal klein, weinig meerwaarde.

Enige wat zou kunnen, dat hij geen nieuw tabblad opent bij een link (vanuit je mail bv), maar op de reeds geopende tabblad verder gaat. Ik sluit nu maar elke 2-3 dagen alle tabbladen, had er inmiddels weer 33 openstaan :/

Edit, ook openlaten op achtergrond opent hij steeds nieuwe pagina. Ik heb GoT op m'n startscherm gehangen, elke keer als ik dat ding dus opstart, opent hij een nieuw tabblad.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:12
Raymond schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:35:
[...]

Ik heb nog nooit anders gebruikt dan de mobiele site van Facebook, zowel op android als op WM10. Werkt beter dan de batterijslurpende app.
Mn bookmark gaat ook nog eens naar de site met daarop de reacties gesorteerd op datum ipv dat nutteloze topverslagen, dus ik ben helemaal happy :)
Ik gebruik ook een bookmark op m'n startscherm, maar het enige nadeel hier van is dat je na een dagje facebooken +10 tabs open hebt staan van facebook in edge.
Ik weet dat dit door luiheid komt omdat ik niet standaard al m'n edge browsertabs afsluit, maar weet iemand nog trucje om hier iets aan te doen?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 20:01
ardvark99 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:55:
Voor wie de standaard Facebook app op de L950 beu is, probeer deze eens:

https://www.microsoft.com...acebook-beta/9wzdncrfj3pk
Zowel de gewone als de beta app van FB werkt bij mij waardeloos. De WP8.1 werkte veel beter.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:10
dfrenner schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:31:
[...]

Even serieus, dit staat er: "DrWindows.de speculates a high return rate may triggered the warning. Two of our editors have already returned their Lumia 950 XL handsets, primarily due to poor battery life."

Poor battery life!?!?!?
Ik lees idd ook rare verhalen over terug trekken of niet op voorraad hebben van toestellen. Terwijl als je kijkt op Amazone UK/DE/FR bij de reviews is grootste gedeelte van de gebruikers zeer positief over de toestellen. Er zitten ook reviews tussen met klachten die je hier ook af en toe leest, zoals batterij en reboots. Maar de verhouding lijkt wel ongeveer het zelfde als op dit forum. Amazone UK waren gisteren idd de toestellen niet te bestellen, maar vanmorgen waren ze weer te bestellen.

Ik heb ook ergens gelezen dat Microsoft bij bepaalde leveranciers toestellen terug heeft gehaald om zelf de software te updaten naar de laatste versie.

Tevens lees je berichten dat ze niet meer op voorraad zijn ivm overweldigend succes.

Ik kan wel vertellen dat ik mijn toestel via een leverancier van mijn werkgever had besteld, maar dat de zwarte niet voorradig waren, en ik moest wachten tot 19 januari (dat was in de tweede week van december), of voor 10 euro meer kon er wel een geleverd worden. Voor het laatste gekozen, toestel kwam met Italiaanse handleiding en oordopjes.

Ik heb de 950XL nu ruim 2 weken en draai vanaf het begin op de laatste firmware en .36, en heb geen problemen met de batterij nog last van reboots. Alleen af en toe last van kleine bugs, tenminste, kom van Andriod af en verwacht misschien bepaalde handelingen als logisch (voorbeeldje de back toets, wanneer je er op blijft drukken, gaat ie weer apps openen die je net hebt afgesloten,en ik mis alle apps in een keer afsluiten in de "task manager") en mijn Alarm/Wekker werkt nog steeds niet goed.
Heb nu een echte wekker als backup op de zelfde tijd ingesteld, en afgelopen 2 dagen was dit echt nodig, de wekker van de L950 ging niet af. Vanmiddag ff geprobeerd, ging wel goed, alleen werd ie afgebroken door een inkomend bericht, en daarna hoor je hem niet meer terug. Ik ga hier nog eens verder mee testen. (Btw, een week geleden wel een update gehad van deze app. Je kan hem alleen niet verwijderen en opnieuw installeren).

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-12 16:53

Louw Post

Cerenas

Hoe sluiten jullie de browser dan? Want als je de back knop gebruikt gaat hij in de browser pagina's terug en als ik het via het taakbeheer doe dan openen de tabbladen weer als ik de browser weer open.. Het liefst zou ik net zoals op mijn desktop elke keer schoon beginnen en een startpagina in kunnen stellen..

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:46
Amadeus1966 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:04:
Welke meerwaarde heeft het eigenlijk als de browser in de achtergrond blijft draaien???
Als je webradio luistert en je lockt je scherm, dan stopt de radio als je de browser niet toestaat om op de achtergrond te draaien.

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:26
Je leest inderdaad veel negatieve dingen over de 950 / 950XL maar ikzelf heb de overstap van jaren Android gebruiker naar de Lumia 950 en ik ben echt super tevreden. Hele mooie telefoon met prima accutijd

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-11 22:22
buzzbuzz68 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:20:
[...]

Als je webradio luistert en je lockt je scherm, dan stopt de radio als je de browser niet toestaat om op de achtergrond te draaien.
Jo, bedankt
Ergens ook wel logisch.
Vandaar dat ik geen verschil merkte, maak geen gebruik van dergelijke zaken.

Kwam net dit tegen....nog wat meer roddels en speculaties over de surfacephone

http://www.digitaltrends....urface-mobile-phone-news/

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-12 11:24
buzzbuzz68 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:20:
[...]

Ook moet hij tabbladen die je open hebt staan telkens opnieuw laden als je tussen tabbladen switcht. Als de app op de achtergrond mag draaien blijft de pagina 'preloaded'.

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-11 11:53
Erik1805 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:40:
Je leest inderdaad veel negatieve dingen over de 950 / 950XL maar ikzelf heb de overstap van jaren Android gebruiker naar de Lumia 950 en ik ben echt super tevreden. Hele mooie telefoon met prima accutijd
Ik vind het wel meevallen met het aantal negatieve berichten..zeker als je bedenkt dat mensen meestal alleen iets posten als er te zeiken valt. Complimenten worden zelden gepost.

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:36

KrazyJay

Even een ik ookje: Lumia 950 DS hier. Software was in het begin wat minder, maar nu, na een ruime maand, 2 software en 1 firmwareupdate verder, bevalt dat ding me goed. Het enige waar ik frustratie van kreeg was dat ik al 2 softwareresets verder ben (1 voor de eerste update en 1 voor de firmwareupdate/insiderbug), en een backup terugzetten bracht niet alles terug van apps en qua startschermlayout.

• labmuisfrl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-11 13:31
Iemand een idee wanneer de volgende grote update op de lumia's komt ?
Ik heb sinds een week of 2 redelijk last van bluetooth problemen en nog steeds wifi wat gewoon af en toe er helemaal mee ophoud.

Ik hoop dat dit toch eens in de volgende release gefixed wordt.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:38
Sish schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:34:
  • - Hij laat mijn WiFi router crashen. Zodra ik verbinding maak met mijn draadloze netwerk thuis, verliest hij de verbinding. En met mij alle andere draadloze gebruikers! :( |:( Ik heb een Archer C7 met de laatste officiele firmware. Uiteraard al van alles geprobeerd; telefoon gereset, router gereset, etc. Als iemand hiervoor een oplossing heeft, dan houdt ik me van harte aanbevolen. Momenteel staat WiFi dus uit, maar dat vindt mijn databundel ook niet leuk.
Voor de rest een super toestel dat mij na ca een week nog steeds weet te verrassen met mogelijkheden die ik niet eerder had ontdekt.
Meestal ligt dat aan de router. Dat die een ip-adres of poort aan de lumia geeft welke bezet is door de router zelf of iets dergelijks. In ieder geval iets wat ie niet mag hebben en dan valt overal je internet weg.

Probeer even een ander wifi-netwerk bij iemand anders ofzo, als het daar ook gebeurt is er iets aan de hand met het toestel. Gebeurt het niet, dan zit het in je router. Zelf ook wel eens gehad dat ie 192.0.0.1 aan een device ging geven door brakke software (studentenhuis dus goedkoop rotding) en ja dan gaat alles plat als dat je DNS server is. Sowieso kunnen ip-conflicten irritant zijn. Ook al eens gehad dat een tablet en laptop op dezelfde ip-adres wilden gaan zitten dus als de 1 aanging na de ander dan werkten ze beiden niet maar het was heel raar (timeouts van meerdere minuten bij laden van pagina's)

Anyways: even router kijken, eventueel reset geven of zelfs factory-reset als ie vaag blijft doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Amadeus1966
andrik1 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:03:
[...]

Ik vind het wel meevallen met het aantal negatieve berichten..zeker als je bedenkt dat mensen meestal alleen iets posten als er te zeiken valt. Complimenten worden zelden gepost.
Klopt, zodra er problemen zijn gaan de meeste mensen op zoek naar antwoorden.
En waar kan je die het beste vinden?
Juist ja.
Uiteindelijk doen wij zelf dit ook.
Als we ergens mee zitten waar we niet uitkomen zoeken we het op of stellen concreet de vraag.
Niets negatiefs aan, maar iemand anders kan het wel zien als negatief.
Zeker als het een fanboy type is van een andere kamp, dan krijg je al gauw van "zie je wel"....

• kadaverke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-11 08:56
Mensen posten inderdaad sneller iets op internet wanneer er iets niet goed werkt met een product. Laat ik daarom maar weer eens zeggen dat de 950 mij nog steeds uitstekend bevalt :p Dit ook na jaren lang android en ios.

Wel een vraag gelijk, weet iemand of er nog andere browser apps voor wm aankomen? Chrome zal wel niet, maar firefox misschien? Edge vind ik nog steeds niet echt gebruiksvriendelijk, dus ik blijf hopen op of een flinke update of een andere browser :9

• ardvark99
Dit zit er blijkbaar ook aan te komen, ik kan de beta zelf niet vinden of downloaden, leuk om te zien dat er aan de apps hard gesleuteld wordt, beetje laat, maar beter dan helemaal niets:

http://wmpoweruser.com/la...performance-improvements/

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vond mn accu vandaag wat sneller leeg gaan. Althans zo leek het. Bij apps die op de achtergrond mogen draaien, staan bij mij gewoon diverse apps meerdere keren tussen zoals WhatsApp. Deze staat zelfs 4x in de lijst. Wanneer ik er 3 uitschakel en 1 ingeschakeld laat en dan een scherm terug ga, dan staat WhatsApp als achtergrond taak op UIT. Stuur ik dan een berichtje vanaf mijn vriendins telefoon, dan komt die gewoon instant binnen. Hebben jullie ook dubbele apps ertussen staan ?

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1YddZzrP9VBCdWKgzdNQOZdR/full.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/JmwPJSNny8iWl5glXDM1c8Mo/full.png

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 05-01-2016 20:07 ]

XBL: MRE Inc

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-12 21:26
MRE-Inc schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:01:
Vond mn accu vandaag wat sneller leeg gaan. Althans zo leek het. Bij apps die op de achtergrond mogen draaien, staan bij mij gewoon diverse apps meerdere keren tussen zoals WhatsApp. Deze staat zelfs 4x in de lijst. Wanneer ik er 3 uitschakel en 1 ingeschakeld laat en dan een scherm terug ga, dan staat WhatsApp als achtergrond taak op UIT. Stuur ik dan een berichtje vanaf mijn vriendins telefoon, dan komt die gewoon instant binnen. Hebben jullie ook dubbele apps ertussen staan ?

[afbeelding]
[afbeelding]
Nee ik heb er geen dubbele tussen staan.
software versie .36
firmware .02019

• ardvark99
MRE-Inc schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:01:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb whatsapp er 2 keer in staan en staan beide aan voor achtergrond. Alleen batterij verbruik is veel minder, 3%. Ik heb wel whatsapp toegestaan bij batterijbesparing automatisch inschakelen.

P.s. ook versie .36 en FW versie .02029

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
Martinspire schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:29:
[...]
Meestal ligt dat aan de router. Dat die een ip-adres of poort aan de lumia geeft welke bezet is door de router zelf of iets dergelijks. In ieder geval iets wat ie niet mag hebben en dan valt overal je internet weg.

Probeer even een ander wifi-netwerk bij iemand anders ofzo, als het daar ook gebeurt is er iets aan de hand met het toestel. Gebeurt het niet, dan zit het in je router. Zelf ook wel eens gehad dat ie 192.0.0.1 aan een device ging geven door brakke software (studentenhuis dus goedkoop rotding) en ja dan gaat alles plat als dat je DNS server is. Sowieso kunnen ip-conflicten irritant zijn. Ook al eens gehad dat een tablet en laptop op dezelfde ip-adres wilden gaan zitten dus als de 1 aanging na de ander dan werkten ze beiden niet maar het was heel raar (timeouts van meerdere minuten bij laden van pagina's)

Anyways: even router kijken, eventueel reset geven of zelfs factory-reset als ie vaag blijft doen.
Ik zat gisteren een beetje in de instellingen te rommelen en toen zag ik iets als dat je bij wifi iets aan kon zetten zodat je niet gevolgd kon worden bij openbare netwerken, een soort van mac-spoofing.
Zou dat ook niet een soort van stoorzender kunnen zijn?

• KraveN
  • Laatst online: 14:30
Batterij had vandaag na ongeveer 12 uur 30% verloren, tussentijds gebeld a 15min, whatsapp, browsen en af en toe wat settings checken. Prima naar mijn idee.

Ik zit nog wel met een probleem. Voorheen hadden mijn vriendin en ik de agenda's gedeeld middels icloud. Is het überhaupt mogelijk om te delen en bewerken tussen icloud en outlook. Was ervan uitgegaan dat dit kon maar hopelijk zie ik iets over het hoofd. Hoe doen jullie dat? Want dat is voor mij wel cruciaal, anders sta ik iedere keer weer voor verrassingen. Het liefst ook nog middels de native apps.

Heb al uitnodigingen vanuit icloud gestuurd en andersom maar uiteindelijk wordt je geforceerd een icloud of outlook account te gebruiken.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:41
labmuisfrl schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:27:
Ik heb sinds een week of 2 redelijk last van bluetooth problemen
Heb ik ook sinds vorige week, ben nu de .36 update via insider er op aan het zetten of dat helpt. Ik heb een 950 XL.

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-12 09:25

Magure

Bla....

Martinspire schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:29:
[...]

Heb hier precies het zelfde met mijn L950 en Linksys E8350, of wifi wordt er uitgegooid, of wel wifi maar geen internetverbinding. Echter op het werk bijv. hebben we AP van Draytek, hele dag niets aan het handje. Heb telefoon al meerdere malen gereset en router zelfs al omgewisseld voor een nieuwe. Lijkt erop dat hij bepaalde merk chips/hardware niet zo leuk vind..... Zit er aan te denken om Insiders Preview te installeren en te kijken wat er gebeurt bij .36 update. Tevens heb ik sinds gisteren last van meerdere reboots.. ook dit lijkt toch iets van wifi gerelateerd, op de zaak of andere plekken met wifi niets aan de hand en thuis poef..... :O

Nu heb ik verder wel beetje met de instellingen lopen rommelen van de router en het lijkt er op als ik instellingen op B/G of G zet ipv B/G/N dat hij stabieler draait.... zou eigenlijk niet moeten, maar tja soms moet je wat. Hoop dat het met software/firmware updates in de toekomst opgelost gaat worden...

[ Voor 8% gewijzigd door Magure op 05-01-2016 22:22 . Reden: toevoeging ]

• ardvark99
Magure schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:19:
[...]

Heb hier precies het zelfde met mijn L950 en Linksys E8350, of wifi wordt er uitgegooid, of wel wifi maar geen internetverbinding. Echter op het werk bijv. hebben we AP van Draytek, hele dag niets aan het handje. .....

Nu heb ik verder wel beetje met de instellingen lopen rommelen van de router en het lijkt er op als ik instellingen op B/G of G zet ipv B/G/N dat hij stabieler draait.... zou eigenlijk niet moeten, maar tja soms moet je wat. Hoop dat het met software/firmware updates in de toekomst opgelost gaat worden...
Waarom probeer je niet de 5GHz band van die router?

• Magure

Magure

Bla....

ardvark99 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:50:
[...]

Waarom probeer je niet de 5GHz band van die router?
Sorry had ik er niet bij vermeld, maar die is ook wat onstabiel. 2,4ghz is meest stabiele om het zomaar te zeggen...

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Nou, dit toestel (lumia 950xl) is echt een verademing na mijn l920. Werkt in alles nog beter en in die 9 uur dat ik em nu heb is nog niets voorgekomen of enig indicatie dat ik bugs tegen ga komen.
Enig minpuntje is dat ook ik last heb van een kraak aan ds achterkant. Ondanks dat ik echt super voorzichtig ben geweest bij bet loslaten. Gelukkig ga ik nog een ander achterkantje halen, maar is wel een enorme domper.

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-12 10:35
Caelorum schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:07:
Nou, dit toestel (lumia 950xl) is echt een verademing na mijn l920. Werkt in alles nog beter en in die 9 uur dat ik em nu heb is nog niets voorgekomen of enig indicatie dat ik bugs tegen ga komen.
Enig minpuntje is dat ook ik last heb van een kraak aan ds achterkant. Ondanks dat ik echt super voorzichtig ben geweest bij bet loslaten. Gelukkig ga ik nog een ander achterkantje halen, maar is wel een enorme domper.
Sind vandaag ook in het bezit van een 950xl, hier ook nog geen enkele problemen op het kraken na. Heb er een papiertje tussen gedaan en heb nergens meer last van :) beetje knullig misschien maar het werkt wel.

Trouwens nog geen updates binnen, maar dat zal de komende weken wel komen.

• labmuisfrl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-11 13:31
swhnld schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:10:
[...]

Heb ik ook sinds vorige week, ben nu de .36 update via insider er op aan het zetten of dat helpt. Ik heb een 950 XL.
Ja ik heb het idee dat dit gekomen is met de laatste gadget update.
Voorheen heb ik enkel 1 keer gehad dat hij een spontane reboot heeft gehad. nu is het bijna iedere keer tijdens een gesprek raak. bluetooth staat ineens uit zet ik hem weer aan wel verbinding geen geluid en dat soort gekke dingen.

Laat me even weten of dat beter gaat met .36 misschien overweeg ik dan ook wel insider build er op te zetten.

[ Voor 9% gewijzigd door labmuisfrl op 05-01-2016 23:25 ]

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-12 19:54

Swerfer

Hmm...

ardvark99 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:39:
[...]

Ik heb whatsapp er 2 keer in staan en staan beide aan voor achtergrond. Alleen batterij verbruik is veel minder, 3%. Ik heb wel whatsapp toegestaan bij batterijbesparing automatisch inschakelen.

P.s. ook versie .36 en FW versie .02029
Die percentages moet je heel anders interpreteren. Jouw 3% kan meer accuverbruik betekenen dan de 11,1% van MRE-Inc. Stel jij hebt 20 apps gebruikt die allen 3%-5% hebben gebruik maar wel een stuk of 20 WhatsAppjes hebt verstuurdt en MRE-Inc heeft 2 berichtjes verstuurd en verder niets heeft gedaan met de telefoon, dan kunnen die 2 berichtjes voor een relatief hoger percentage zorgen dan bij jou.

Ik zou liever zien dat het percentage wordt veranderd in een fictieve tijd wat aangeeft hoeveel de app verbruikt heeft aan 'accutijd'. Het huidige systeem met percentage zegt eigenlijk niets over de belasting van de accu, maar meer aan het verschil in gebruik van de verschillende apps.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• MRE-Inc

MRE-Inc

Kom toch steeds meer problemen tegen. Gisteren dus die accu die sneller leeg liep en dan ontdekken dat Whatsapp 4x in je lijst voorkomt bij batterij besparing. De laatste dagen heb ik onderstaande nadat ik 3x de wekker heb gesnoozed.

De wekker gaat af en ik druk op snooze, zonder dat ik de telefoon unlock. Blijkbaar kun je de snooze functie van de wekker buiten het lockscreen om bedienen echter blijft Windows Hello zoeken naar je iris. Ik snooze dus vanaf 6:00 uur 3x 10 minuten en ga om 6:30 uit bed. Pak je de telefoon van de lader, is er al 3% accu van af ondanks dat de telefoon op de lader ligt en heb je een Windows Hello melding op je scherm. Hebben jullie dit ook icm Windows Hello ? Windows Hello staat ingesteld om direct om een pincode te vragen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/p10L7NdLYlFVxG5AbDdfn1nB/full.png

• on99
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07-2021
Gisternacht kwam er ongeveer iedere 10 sec een irritante doffe beat uit mijn 950xl terwijl ik ging slapen.
Ik dacht even dat de cover kraakte maar helaas was het de telefoon.

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12 09:02
MRE-Inc schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 07:53:
Kom toch steeds meer problemen tegen. Gisteren dus die accu die sneller leeg liep en dan ontdekken dat Whatsapp 4x in je lijst voorkomt bij batterij besparing. De laatste dagen heb ik onderstaande nadat ik 3x de wekker heb gesnoozed.

De wekker gaat af en ik druk op snooze, zonder dat ik de telefoon unlock. Blijkbaar kun je de snooze functie van de wekker buiten het lockscreen om bedienen echter blijft Windows Hello zoeken naar je iris. Ik snooze dus vanaf 6:00 uur 3x 10 minuten en ga om 6:30 uit bed. Pak je de telefoon van de lader, is er al 3% accu van af ondanks dat de telefoon op de lader ligt en heb je een Windows Hello melding op je scherm. Hebben jullie dit ook icm Windows Hello ? Windows Hello staat ingesteld om direct om een pincode te vragen.

[afbeelding]
Ik heb hetzelfde met luisteren naar muziek. Op kantoor ligt hij gewoon naast me en als ik hem even op pause wil zetten dan druk ik op de knop om hem te onwaken, dan op de volume knop om het menu van muziek naar beneden te trekken en dan kan ik hem pauzeren of juist weer verder spelen.
Op dat moment ontwaakt Windows Hello ook. Na een aantal keer krijg ik dan hetzelfde scherm (minus de vogel op de achtergrond ;) ).
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd vooral de pincode gebruik. Ik vind dat gewoon sneller en makkelijker gaan.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:02
WaSteiL schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:53:
[...]
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd vooral de pincode gebruik. Ik vind dat gewoon sneller en makkelijker gaan.
Soms is de pincode makkelijker, maar ik was gisteren wel blij met die iris scan unlock. Hoefde ik mijn handschoenen niet uit te doen om een fot te kunnen maken (altijd handig, een knop voor het fototoestel :D)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• MRE-Inc

MRE-Inc

6:40 van de lader, nu om 9:48 nog 89% over. Vind ik toch slecht gezien de telefoon eigenlijk alleen maar op mijn bureau ligt. 2 whatsappjes gestuurd, mijn uren ingevuld in de urenapp en een mailtje gelezen.

Achtergrond taken gecontroleerd en het meeste uitgezet wat niet echt aan hoeft....

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:25
MRE-Inc schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:49:
6:40 van de lader, nu om 9:48 nog 89% over. Vind ik toch slecht gezien de telefoon eigenlijk alleen maar op mijn bureau ligt. 2 whatsappjes gestuurd, mijn uren ingevuld in de urenapp en een mailtje gelezen.

Achtergrond taken gecontroleerd en het meeste uitgezet wat niet echt aan hoeft....
Heb je je WiFi aanstaan toevallig ?
Ik merk dat bij mijn telefoon de WiFi redelijk veel stroom verbruikt.

Ik verwacht dat zulke problemen nog opgelost gaan worden in de komende updates.

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
Ik heb sinds gisteren een Lumia 950 XL. Gelijk Insider gegaan en ik zit nu op .36 met de nieuwste firmware. Alles ook zo goed als ingesteld. Het is nog steeds wel wennen. Ik kom namelijk van een iPhone 5S en daarvoor een HTC one X. Windows Mobile is dus vrij nieuw voor mij. Tot zover werkt alles wel prettig, op 2 dingen na:

- Ik heb in Outlook al mijn mails staan. Waaronder een gmail. Wat ik prettig vond aan Gmail op iOS en webinterface is dat Gmail je mails automatisch scheidt op basis van primaire/social/reclame. Ik krijg in outlook nu dus ook al mijn reclame/social mails te zien, terwijl ik dat eigenlijk niet wil. Is dit mogelijk?
- Ik mis tot nu toe nog een goede 9gag op. Op het moment houdt ik het liever bij web, maar die is niet net zo fijn als de iOS app. Weet iemand een goed alternatief hiervoor?

EDIT: en een app om series te tracken...

• Erik1805
Ik gebruik zelf een pincode om te unlocken maar weet iemand of de iris scan unlock ook meer batterij gebruikt?

Aangaande batterij: Ik heb de 950 en gisteravond van de lader gehaald, nog even wat mail bekeken en weggelegd om 22:00 met 97% accu. Staat nu op 83% ( wifi en data (3G) altijd aan). ben wel tevreden. Ook 3 mail accounts, via as items arrive

Zit op de .36 build.

[ Voor 56% gewijzigd door Erik1805 op 06-01-2016 11:11 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

• Wailing_Banshee

6:00 van de lader, nu om 10:14 nog 96% over. Bluetooth en wifi staan standaard aan, heb wat foto's bekeken, verder nog niets. Het enige wat ik niet standaard aan heb staan is 4G. Ik gebruik bijna nooit data (heb ook maar een 200Mb bundel) dus die staat standaard uit.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• KraveN

06:45 van de lader af, nu nog 92% bluetooth in auto aangehad, flitsmeister, een aantal groepsapps gelezen en berichten verstuurd, mail gechecked, datumprikker ingevuld, foto gemaakt.

Ik zet wel zaken uit als ik ze niet nodig heb, zit nu bij een klant, geen wifi, geen bluetooth. Daarnaast merkte ik nog met w8.1 dat een slechte verbinding/bereik met je provider de batterij duur aardig kan verkorten. Maar ook een slecht wifi bereik.

Verder sluit ik altijd alles, ook tabs binnen edge. Lumia 950 op .29 build. Mail haal ik handmatig op ipv push.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Voxxie schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:53:
[...]

Heb je je WiFi aanstaan toevallig ?
Ik merk dat bij mijn telefoon de WiFi redelijk veel stroom verbruikt.

Ik verwacht dat zulke problemen nog opgelost gaan worden in de komende updates.
Ja heb wifi aanstaan en ook connectie met wifi netwerk. Zit vlak naast het access point dus aan een slechte verbinding kan het niet liggen.

Verder 2 exchange accounts en 1 outlook.com account. Alle 3 op As items arrive. BT staan wel aan maar geen connectie. NFC staat uit.

Zit wel op de .36 build.

• Caelorum
Slabbysl schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:55:
Ik heb sinds gisteren een Lumia 950 XL. Gelijk Insider gegaan en ik zit nu op .36 met de nieuwste firmware. [...]
Bij mij wil die de settings niet goed overnemen. Als ik de app open krijg ik "get preview builds" te zien. Dan ga ik door, kies ik voor fast ring, ga ik akkoord en start het toestel opnieuw op. Vervolgens geen nieuwe updates en in de app kan ik het proces opnieuw doorlopen. Heel vreemd.

... En uiteraard probeer ik het nu en komt die met de melding dat het niet kan omdat die al een update aan het voorbereiden is.... 8)7

• Slabbysl
Caelorum schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:16:
[...]

Bij mij wil die de settings niet goed overnemen. Als ik de app open krijg ik "get preview builds" te zien. Dan ga ik door, kies ik voor fast ring, ga ik akkoord en start het toestel opnieuw op. Vervolgens geen nieuwe updates en in de app kan ik het proces opnieuw doorlopen. Heel vreemd.

... En uiteraard probeer ik het nu en komt die met de melding dat het niet kan omdat die al een update aan het voorbereiden is.... 8)7
Als je nu naar settings -> Update & security -> Phone Update gaat? Staat daar dat 'ie aan het downloaden is? Bij mij bleef ie lang op 0 staan. Gisterenavond op de (draadloze :D ) oplader gelegd en vanochtend kon ik zo naar .36. :)

Mijn Gmail in Outlook blijft wel vervelend. Hij vindt nu al mijn ongelezen reclame/social mails... Continu 100'en ongelezen mails.

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Slabbysl schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:21:
[...]

Als je nu naar settings -> Update & security -> Phone Update gaat? Staat daar dat 'ie aan het downloaden is? Bij mij bleef ie lang op 0 staan. Gisterenavond op de (draadloze :D ) oplader gelegd en vanochtend kon ik zo naar .36. :)

Mijn Gmail in Outlook blijft wel vervelend. Hij vindt nu al mijn ongelezen reclame/social mails... Continu 100'en ongelezen mails.
Voor dat soort mails heb ik een reclame gmail account aangemaakt die ik niet in outlook in laat lezen maar die pak ik gewoon via de mobiele gmail site, werkt best lekker.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-12 12:30

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Zijn er hier ook overstappers van de 1520 naar de 950 XL?

Ben namelijk benieuwd of je verschil merkt qua snelheid in het gebruik.
Aangezien er nog geen opvolger in de 15xx reeks is en je nu nog het Continuum Dock krijgt wilt mijn vader de 950XL wel voor mij halen

Lees wel van het scherm dat het mooier is, maar dat lijkt me we logisch.

[ Voor 12% gewijzigd door crzyhiphopazn op 06-01-2016 13:39 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Slabbysl
Frieda schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:56:
[...]

Voor dat soort mails heb ik een reclame gmail account aangemaakt die ik niet in outlook in laat lezen maar die pak ik gewoon via de mobiele gmail site, werkt best lekker.
Haha, ja opzich een idee. Maar dat werkt natuurlijk niet met terugwerkende kracht... :(

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-12 18:18
[...]
Als je 100-en ongelezen mails hebt, kun je je misschien beter even afmelden op bepaalde nieuwsbrieven, want die heb je kennelijk niet nodig ;)

Maar ik begrijp we wel wat je bedoelt. Ik ben ook sinds een paar dagen van een Galaxy S5 naar een 950XL. De tabbladen in gmail zijn wel erg praktisch en zorgen ervoor dat je op een eenvoudige manier je inbox overzichtelijk houdt. Wat dat betreft hoop ik dat Google en Microsoft hun trots een beetje opzij zetten en dat Google dan weer gewoon hun apps voor Windows phone/mobile beschikbaar maakt.

Heeft iemand hier misschien nog iets van gehoord, want het staat mij bij dat er een maand of 2 geleden een soort van vrede tussen beiden partijen is gesloten?

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:03

Esumontere

Floep, banaan.

[...]

Je kunt in gmail (browser-based inbox) ál je mail selecteren en vervolgens markeren als gelezen ;)

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-11 23:57
In bezit van 950xl en een tevreden klant. Ik heb bij achtergrond apps ook paar keer dezelfde namen staan soms 3 dubbel. Maar zolang er niets raars gebeurt maak ik er maar niet druk over.
Waar ik me wel een beetje over verbaas is de firmware revisienummer: ik heb bij systeem -> info -> apparaatgegevens staan: 01078.00017.15452.59029 . Terwijl hier mensen het hebben over firmware 020x.

Gevonden: Er is al een upgrade geweest :01078.00017.15452.xxxx naar 01078.00027.15506.xxxx en daarna naar 01078.00027.15506.020x. Dus ik lig nog 2 upgrades achter.

[ Voor 17% gewijzigd door kraonkel op 06-01-2016 19:41 ]

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-12 05:15
Slabbysl schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:55:

- Ik mis tot nu toe nog een goede 9gag op. Op het moment houdt ik het liever bij web, maar die is niet net zo fijn als de iOS app. Weet iemand een goed alternatief hiervoor?
Ik gebruik die van Rudy Huyn, prima app. Ik weet niet wat je gewend bent op andere platformen, maar ik kon altijd weer terug naar deze op Windows Phone.

• Slabbysl
Garwinski schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:10:
[...]

Ik gebruik die van Rudy Huyn, prima app. Ik weet niet wat je gewend bent op andere platformen, maar ik kon altijd weer terug naar deze op Windows Phone.
Hmm, ik vind het opzij swipen niet relaxt met continue die (korte, maar toch) wachttijden tussendoor. Ik was gewend om via de officiële iOS app lekker naar beneden te scrollen met bijvoorbeeld ook automatische gifjes. Nu gebruik ik m dus maar in de browser. Werkt opzich prima, alleen wanneer ik de comments lees, spaar ik lekker een hoop tabbladen op in Edge.

Ik ben alleen nog opzoek naar een mogelijkheid om de Display Scaling wat omlaag te halen. Zo in mijn 9gag en bijvoorbeeld de ING-app echt voor slechtzienden.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12 16:50
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 07:44:
[...]

Dan hoeft het nog niet waar te zijn. Voorbeeld is bijvoorbeeld dat Amazon UK en Duitsland de verkopen staken omdat ze zoveel van die toestellen terug krijgen. Amazon noemt het toestel een prototype. Dat deze forum veeeeeel positiever is dan internationale forums zegt ook dat hier mensen veel meer dingen voor lief nemen. Of dat ze wijzelijk hun mond houden en wachten op een update.
Dit is wel echt heel erg slecht doordacht. Als je dan een telefoon wil afkraken, lees dan eerst even waar je het over hebt.
De reden:
customers have told us there may be something wrong with our inventory of the item, the way we are dispatching it, or the way it's described here.
Niet omdat er zoveel problemen mee zijn, en dat Amazon het een prototype noemt. 8)7

Maar goed, sommige mensen leren het nooit.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-11 11:53
KraveN schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:01:
Ik zit nog wel met een probleem. Voorheen hadden mijn vriendin en ik de agenda's gedeeld middels icloud. Is het überhaupt mogelijk om te delen en bewerken tussen icloud en outlook. Was ervan uitgegaan dat dit kon maar hopelijk zie ik iets over het hoofd. Hoe doen jullie dat? Want dat is voor mij wel cruciaal, anders sta ik iedere keer weer voor verrassingen. Het liefst ook nog middels de native apps.

Heb al uitnodigingen vanuit icloud gestuurd en andersom maar uiteindelijk wordt je geforceerd een icloud of outlook account te gebruiken.
Mijn vriendin en ik gebruiken beiden outlook. Waarbij we onze agenda delen met elkaar, dus ik zie haar activiteiten en zij mijn. Super handig...
Icloud en outlook samen gebruiken...hmmm...apple en ms samenwerken. Meestal zijn dat soort dingen lastig te realiseren.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
andrik1 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:43:
Mijn vriendin en ik gebruiken beiden outlook. Waarbij we onze agenda delen met elkaar, dus ik zie haar activiteiten en zij mijn. Super handig...
Icloud en outlook samen gebruiken...hmmm...apple en ms samenwerken. Meestal zijn dat soort dingen lastig te realiseren.
Hier ook...

Een apart outlook.com account aangemaakt in de trent van agenda.<naam>@outlook.com

En daar vervolgens alleen de agenda van synchroniseren.

Op deze manier ben je in de toekomst altijd platform onafhankelijk.

Youtube: DashcamNL

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:23
heeft het nog iemand last vandaag van spontane reboots met de 950 ? nu al 3 op 2 uur tijd.

En dat terwijl ik bij updates "automatisch" opstarten heb uitstaan.

• Magure

Magure

Bla....

ErwinJ schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:37:
heeft het nog iemand last vandaag van spontane reboots met de 950 ? nu al 3 op 2 uur tijd.

En dat terwijl ik bij updates "automatisch" opstarten heb uitstaan.
vandaag nog maar 1x, gisteravond ook een keer of 3.... :X

• Magure

Magure

Bla....

Weet niet of dit de juiste plek is, maar iemand die mij een leuke "ebay" QI Lader kan aanraden, staan dr zoveel op.... en eventueel een goeie (glass) screenprotector, heb nu een standaard ding van Coolblue maar met gratis bubbels.... :/ zag wat voorbij komen over Nillkin maar verder geen reactie of het wel of niet leuk spul is... 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Magure op 06-01-2016 19:46 . Reden: aanvulling ]

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:03

Esumontere

Floep, banaan.

Magure schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:45:
Weet niet of dit de juiste plek is, maar iemand die mij een leuke "ebay" QI Lader kan aanraden, staan dr zoveel op.... en eventueel een goeie (glass) screenprotector, heb nu een standaard ding van Coolblue maar met gratis bubbels.... :/ zag wat voorbij komen over Nillkin maar verder geen reactie of het wel of niet leuk spul is... 8)
[Lumia 950/950XL] Accessoires topic

• Magure

Magure

Bla....

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
Hier ook af en toe reboots, soms paar keer op een dag, soms paar dagen niet. Met de XL overigens.

• ardvark99
Magure schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:44:
[...]
[...]
vandaag nog maar 1x, gisteravond ook een keer of 3.... :X
Welke OS en FW hebben jullie dan? En na de laatste update misschien een reset doen, daarna alles handmatig terug zetten, geen backup terug zetten. Ik heb met mijn L950XL op .036 en de laatste FW update geen last van spontane reboots sinds de kerst...

• Magure

Magure

Bla....

ardvark99 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:01:
[...]

Welke OS en FW hebben jullie dan? En na de laatste update misschien een reset doen, daarna alles handmatig terug zetten, geen backup terug zetten. Ik heb met mijn L950XL op .036 en de laatste FW update geen last van spontane reboots sinds de kerst...
al 5x reset gedaan en clean install, heb .29 en laatste firmware .02024 , maar zit er te denken om insiders preview te installen en naar .36 te gaan...

• Shinji
Gewoon de niet insiders build (.29) en volgens mij de laatste firmware (.02031).

Het is een nieuwe clean install telefoon. Ik ga geen full reset doen.

Hopen op beterschap als .36 algemeen beschikbaar is.

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-12 18:29
Nieuwe firmware uit voor de XL in de VS en Canada:
http://www.windowscentral...mware-update-lumia-950-xl

The new firmware version number for the Lumia 950 XL is 01078.00027.15506.02005, with the hardware revision number of 4.0.3.1.
  • Stability and performance improvements.
  • Improvements for SD memory card support.
  • Improvements for automatic display brightness settings.
  • Fix for a camera problem that was causing noisy images in low-light conditions for some users.
  • Fix for a 4K video problem that was causing stripes to show up while playing back recorded videos for some users.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• Shinji
Ziet er niet echt nieuwer uit, ik heb zelfde getallen met alleen aan het eind .02031 ipv .02005. En die laatste getallen verschillen per regio/land volgens mij.

Hardware revision is wel anders, ik heb 4.0.1.1 maar lijkt me niet dat software iets aan dat nummer gaat veranderen ;)

Staat ook in het artikel dat deze in de rest van de wereld al paar weken geleden is uitgerold.

[ Voor 14% gewijzigd door Shinji op 06-01-2016 20:51 ]

• swhnld
labmuisfrl schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:25:
[...]
Laat me even weten of dat beter gaat met .36 misschien overweeg ik dan ook wel insider build er op te zetten.
Voor de .36 had ik het met elk belletje in de auto, gisteren geupdate en geen problemen meer.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Magure schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:56:
[...]

Had hem net gevonden, had er overheen gekeken... |:(
Dat grote rode vak boven je tekst als je een reactie tikt valt gelukkig niet te veel op :P

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Magure

Magure

Bla....

swhnld schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:54:
[...]

Voor de .36 had ik het met elk belletje in de auto, gisteren geupdate en geen problemen meer.
FF voor mijn duidelijkheid, als ik IP er opzet, kan ik dit daarna ook uitschakelen zodat ik normale update's binnen krijg of moet je hem dan helemaal resetten etc..?

• Magure

Magure

Bla....

PaT schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:59:
[...]

Dat grote rode vak boven je tekst als je een reactie tikt valt gelukkig niet te veel op :P
Mannen kunnen niet multitasken... :+

i know... stom van me.. 8)7

• swhnld
Magure schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:59:
[...]
FF voor mijn duidelijkheid, als ik IP er opzet, kan ik dit daarna ook uitschakelen zodat ik normale update's binnen krijg of moet je hem dan helemaal resetten etc..?
Nee, je kunt dat ook weer uitzetten, en je kunt ook kiezen voor Slow ring en Fast ring IP, waarbij de fast ring de minst stabiele updates krijgt, en slow ring de al geteste updates uit de fast ring.

• Erik1805
Ik heb een 2de hands lumia 950 waar ik overigens zeer tevreden mee ben. Maar kun je ook ergens zien of het toestel insider builds heeft of de originele ?

• Chrisitan
Erik1805 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:00:
Ik heb een 2de hands lumia 950 waar ik overigens zeer tevreden mee ben. Maar kun je ook ergens zien of het toestel insider builds heeft of de originele ?
Standaard zitten ze nu op .29 of lager. Als je op .36 zit is dit een insider build. Te vinden bij instellingen>systeem>about.

• androidfreaker
  • Laatst online: 27-10 18:16
Ik weet niet of ik het hier kan vragen. Maar mijn lumia 640 xl komt morgen binnen maar moet ondertekend worden de contract en pinchecks zijn gedaan. Maar morgen ben ik de hele dag aan het werk. Kan mijn moeder dan ondertekenen. ( 18 jaar thuiswonend)

• Amadeus1966
androidfreaker schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 23:23:
Ik weet niet of ik het hier kan vragen. Maar mijn lumia 640 xl komt morgen binnen maar moet ondertekend worden de contract en pinchecks zijn gedaan. Maar morgen ben ik de hele dag aan het werk. Kan mijn moeder dan ondertekenen. ( 18 jaar thuiswonend)
Geen idee, anders schrijf even een briefje met handtekening waarmee je haar machtigt.
Weet niet of het meerwaarde heeft, maar dan heb je iig je best gedaan en anders komen ze maar een keer terug ;)

• Caelorum
Volgens mij kan iedereen het zolang die maar kan pinnen met de pas die je hebt opgegeven en het id kaart heeft. Die gast had bij mij iig niet echt aandacht voor mijn gezicht.

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:51
Akilla schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:44:
Ik begin echt een beetje moe te worden van de 950, als het zo even doorgaat ga ik weer een iphone halen denk ik.(of wachten op een nieuwe iphone, gelukkig heb ik deze telefoon van m'n werk gehad)

- Zodra een app crasht krijg ik met geen mogelijkheid hem meer gestart. Scherm blijft zwart of op herstellen staan. Na een reboot doet die het weer
- Speaker kanaal blijft open staan oid, om de paar seconden hoor je een zachte ruis met een tik erbij
- Die edge browser werkt echt niet lekker.. Er zit geen pagina voorruit knop en de back knop sluit soms gewoon de hele browser af. Ook werken sommige links soms niet(herkent de browser niet als link) totdat de pagina herladen is... + Ik kan niet meer naar de ad.nl site, dan krijg ik telkens een pagina dat m'n watsapp vandaag verlopen is (fake pagina dus)
- Voor een toestel met zulke specificaties vind ik hem niet supersnel ofzo, switchen tussen apps werkt vaak erg traag (krijg erg vaak een laadscherm te zien met de tekst herstellen)
- Irisscanner is erg onpraktisch, meestal erg traag en je moet veel te dicht op je scherm zitten met je hoofd.. (als die al werkt, want heb nu ook al een aantal keer gehad dat die irisscanner "uit" staat)

Met de presentatie was ik erg enthousiast geworden van deze telefoon en het besturingssysteem en heb er toen geen seconde over getwijfeld om m'n iphone in te ruilen, maar ik kan er met m'n hoofd gewoon niet bij dat als je de mobile market wil veroveren, je met zo'n product komt wat gewoon niet af is in mijn ogen....
Edge herken ik wel vwb gebruiksgemak. Dat van die WhatsApp verlenging is een probleem dat met sommige sites te maken lijkt te hebben. Ik heb het ook wel meemaakt op Android.

De iris scanner werkt bij mij goed, maar ik heb hem een paar keer extra getraind in verschillende omstandigheden. Werkt goed in licht/donker, bril/lenzen, verschillende hoeken.

Die overige zaken herken ik niet meer na de .29 update en de firmware update. Heb je die al binnen?

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:51
CAP-Team schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:50:
Zowel ik als mijn vriendin ervaren dat Windows Hello af en toe stopt te werken, en dit lijkt samen te hangen met het gebruik van de camera. Zo ook gisteren Hello werkte een tijdje niet, vanmorgen maakte ik een foto en daarna werkte Hello wel weer.

Tevens is mijn vriendin niet echt te spreken over de Facebook app (afkomstig van iPhone) maar dat is niet specifiek Lumia 950 gerelateerd..
Ja, het is mij ook opgevallen. Als ik de camera open met de sluiter en ik wil na het nemen van de foto's deze bekijken stopt Hello. Als ik het nog eens doe werkt Hello daarna weer.

• Wailing_Banshee
bilgy_no1 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 00:44:
[...]

Ja, het is mij ook opgevallen. Als ik de camera open met de sluiter en ik wil na het nemen van de foto's deze bekijken stopt Hello. Als ik het nog eens doe werkt Hello daarna weer.
Dat heeft hij bij mij een keer gedaan. Toen opende ik de camera met de sluiter terwijl mijn toestel nog gelocked was. Ik unlock de telefoon nu eerst, open daarna de camera met de sluiter en dan blijft hij gewoon werken.

• Caelorum
Over die irisscanner trouwens. Heb gemerkt dat die soms "move closer" aangeeft terwijl je de telefoon juist verder weg moet houden. Het lijkt wel of de enige melding die die kan geven zijn "move closer" en "cant detect your eyes" waarbij die laatste pas na paar keer niet kunnen vinden wordt getoond en die eerste als die je twee ogen niet kan detecteren. Misschien dat de mensen met problemen de telefoon dus te dichtbij houden. Verder moet ik de telefoon voor mijn gevoel scheef richten langs mij op om hem goed te laten werken. Is haaks op mijn hoofd, maar mijn gevoel zegt iets anders.
Hier overigens een erg fijne ervaring met de 950xl. Geen enkel probleem gehad. Zelfs geen kleine bugs en alles werkt zoooo snel. Inloggen met Hello is ook seconden werk. Kan het amper sneller doen met de pincode. Is echt minder dan een seconde of twee.

• Erik1805
Chrisitan schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:10:
[...]

Standaard zitten ze nu op .29 of lager. Als je op .36 zit is dit een insider build. Te vinden bij instellingen>systeem>about.
Ik zie dat ik op de .36 zit. Krijg je nu ook de gewone updates binnen als die er zijn? Of kan ik weer terug naar de laatste stabiele os en firmware?

[ Voor 8% gewijzigd door Erik1805 op 07-01-2016 08:47 ]

• Chrisitan
Erik1805 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:43:
[...]

Ik zie dat ik op de .36 zit. Krijg je nu ook de gewone updates binnen als die er zijn? Of kan ik weer terug naar de laatste stabiele os en firmware?
.36 is een stabiele build, weer ietsje beter dan .29. Als je niet de insider app hebt zal je bij de eerste update die daar buiten valt deze ontvangen. Verwacht nog wel dat dit even kan duren gezien de fastring ook nog op .36 zit dacht ik.

• Erik1805
Chrisitan schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:01:
[...]

.36 is een stabiele build, weer ietsje beter dan .29. Als je niet de insider app hebt zal je bij de eerste update die daar buiten valt deze ontvangen. Verwacht nog wel dat dit even kan duren gezien de fastring ook nog op .36 zit dacht ik.
Bedankt voor je reactie. Nee ik heb de insider app er niet op staan zie.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:43

RayNbow

Kirika <3

Caelorum schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:35:
Over die irisscanner trouwens. Heb gemerkt dat die soms "move closer" aangeeft terwijl je de telefoon juist verder weg moet houden. Het lijkt wel of de enige melding die die kan geven zijn "move closer" en "cant detect your eyes" waarbij die laatste pas na paar keer niet kunnen vinden wordt getoond en die eerste als die je twee ogen niet kan detecteren. Misschien dat de mensen met problemen de telefoon dus te dichtbij houden.
DIt klopt wel aardig. Ik ben erachter gekomen dat als ik in bed lig en m'n bril niet op heb, dat ik de telefoon van me af moet houden op een zodanige afstand dat de tekst voor mij onscherp wordt. :p
Inloggen met Hello is ook seconden werk. Kan het amper sneller doen met de pincode. Is echt minder dan een seconde of twee.
Voor mij zou het fijn zijn als Hello iets sneller werkt dan dat het nu doet, maar misschien moet ik er nog een paar trainingsrondes erachter aan gooien.

(Of ik ben verwend door de instantane werking van Hello op m'n SP4.)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gloeiende. Ik heb mijn Lumia 950 nu precies één week. En nu al 2 barsten in het scherm, ik vermoed dat mijn hond met zijn grote poten bovenop het toestel is gaan liggen...

Ik heb het toestel nog niet eens fatsoenlijk kunnen gebruiken want nog geen nano sim. :(

Zou ik dit bij de verzekering kunnen claimen, ik neem aan dat ik van Tele2 geen garantie hoef te verwachten bij (val) schade.

[ Voor 83% gewijzigd door CAP-Team op 07-01-2016 10:03 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• KraveN
Weer een dag verder en verschillende ervaringen rijker met de lumia 950.

Batterij valt mij nog steeds niet tegen(Inmiddels 26 uur onderweg en nog 33% over) daarnaast heb ik het idee dat wanneer ik slaap en de wifi uitzet ik maar 2 of 3 % in een nacht verlies. Met wifi lijkt dit hoger, zegt misschien meer over mijn wifi signaal.

Nog geen spontane reboots (afkloppen), koppelen met mijn carkit gaat instant, daarnaast is de kwaliteit net iets helderder/duidelijker tov van mijn Iphone 5c.

Met edge helaas ook al een lelijke whatapp popup gehad, dat mijn licentie verlopen was. Helaas ligt dit niet aan edge maar waarschijnlijk aan de site en ik verdenk wpcentral.

Daarnaast verschilt het per website hoe deze gepresenteerd wordt op het scherm (gaat niet altijd goed) Ik moet ook nog even wennen dat wanneer je op een link drukt dit niet ziet, behalve dat dan de pagina gaat laden. Ik weet dat het in ontwikkeling is maar ik hoop dat ze snel verbeteringen doorvoeren. Heb even een poging gedaan met opera, maar die is inmiddels weer van de telefoon af. Nog andere tips voor een browser ?

Foto's zijn prima voor zover ik heb kunnen zien, welke resolutie/formaat/verhouding maken jullie de foto's?

Op dit moment schiet ik met 8MP jpg en 19mp raw op 4:3. Maar ik twijfel of ik wel iets met die raw files ga doen. Geheugen gaat wel hard op deze manier :)

Draai overigens geen insider build maar de 29 build.

• Erik1805
Waar kun je op de Lumia 950 zien hoeveel uur de accu heeft gedaan? Ik kan dat nergens vinden.

• KraveN
Erik1805 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:24:
Waar kun je op de Lumia 950 zien hoeveel uur de accu heeft gedaan? Ik kan dat nergens vinden.
Je kunt alleen het aantal resterende uren zien en niet het aantal gedraaide uren. Volgens mij is dit wel mogelijk met bepaalde apps.

Ik heb het in mijn post vermeld omdat ik weet wanneer ik de telefoon van de lader heb gehaald.

• Erik1805
KraveN schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:28:
[...]

Je kunt alleen het aantal resterende uren zien en niet het aantal gedraaide uren. Volgens mij is dit wel mogelijk met bepaalde apps.

Ik heb het in mijn post vermeld omdat ik weet wanneer ik de telefoon van de lader heb gehaald.
Ik zal eens zoeken of er een app is. Vind dat wel handig om te weten. Kom van Android af waar dat prima te zien was, ook de screen on time

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-12 16:53

Louw Post

Cerenas

KraveN schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:21:
Weer een dag verder en verschillende ervaringen rijker met de lumia 950.

Batterij valt mij nog steeds niet tegen(Inmiddels 26 uur onderweg en nog 33% over) daarnaast heb ik het idee dat wanneer ik slaap en de wifi uitzet ik maar 2 of 3 % in een nacht verlies. Met wifi lijkt dit hoger, zegt misschien meer over mijn wifi signaal.

Nog geen spontane reboots (afkloppen), koppelen met mijn carkit gaat instant, daarnaast is de kwaliteit net iets helderder/duidelijker tov van mijn Iphone 5c.

Met edge helaas ook al een lelijke whatapp popup gehad, dat mijn licentie verlopen was. Helaas ligt dit niet aan edge maar waarschijnlijk aan de site en ik verdenk wpcentral.

Daarnaast verschilt het per website hoe deze gepresenteerd wordt op het scherm (gaat niet altijd goed) Ik moet ook nog even wennen dat wanneer je op een link drukt dit niet ziet, behalve dat dan de pagina gaat laden. Ik weet dat het in ontwikkeling is maar ik hoop dat ze snel verbeteringen doorvoeren. Heb even een poging gedaan met opera, maar die is inmiddels weer van de telefoon af. Nog andere tips voor een browser ?

Foto's zijn prima voor zover ik heb kunnen zien, welke resolutie/formaat/verhouding maken jullie de foto's?

Op dit moment schiet ik met 8MP jpg en 19mp raw op 4:3. Maar ik twijfel of ik wel iets met die raw files ga doen. Geheugen gaat wel hard op deze manier :)

Draai overigens geen insider build maar de 29 build.
Bij het laden van een pagina zie je wel een laadbalkje tevoorschijn komen onderin net boven de adresbalk, ik vind dit persoonlijk fijner dan het echt zien van het laden, wordt ik niet verblind door een witte pagina aan het begin als ik op bed lig.

Ik heb mijn camera gewoon op 8MP 4:3 staan, als ik een mooie foto oid wil maken zet ik hem wel weer op 19MP JPG (eventueel RAW).

Op een andere noot, ik heb nog steeds de firmware upgrade niet mogen ontvangen. Ik las eerder wel dat iemand adviseerde om uit te schrijven als insider, dit had ik dus een tijdje gedaan en gister weer ingeschreven op de fast-ring, maar nog niks voorbij zien komen. Ik draai trouwens op de .36. (Wel ben ik nog even van plan een factory reset te doen op aanraden van iemand hier, omdat ik nog wel eens last heb van spontane reboots.)

• Wailing_Banshee
KraveN schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:21:

Foto's staan op 16:9, JPEG (16MP). Ik moet nog eens een SD kaartje kopen...

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb de laatste dagen last van een wekker die niet meer goed functioneerd. Ben inmiddels bijna 3 x te laat op werk gekomen.
De wekker gaat af zonder geluid of gaat maar 1x af nadat ik heb gesnoozed. Zodra ik de telefoon unlock zie ik dat de wekker afgegaan is en hoor ik allemaal andere geluidjes door elkaar alsof de notificaties van div apps door elkaar spelen en de zooi is blijven hangen oid.

Geen idee hoe ik dit moet gaan tackelen. Ik zit nog op 0.29 . Als ik moet resetten ga ik liever gelijk naar .036

komt iemand dit verhaal beend voor ?

Diagnose Specialist Ford

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Draai al enige tijd op .36 en sta op 'Fast ring'.
Heb echter nog steeds de oude firmware. (Op zich geen probleem, toestel is stabiel)
Enig idee hoe ik die nieuwe firmware makkelijk kan binnenhalen? Of is het makkelijkste gewoon wachten op de eerstvolgende build die vast een dezer dagen zal komen.

Zag wel dat het via de 'Windows Device Recovery tool' gedaan kan worden, maar dan moet ik weer terug in OS en daarna opnieuw naar .36.

Vind het raar dat de nieuwste firmware niet automatisch binnenkomt. Weet dat het in fases beschikbaar zou komen, maar dat is toch alweer enige weken geleden.

• Erik1805
weid1374 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:15:
Draai al enige tijd op .36 en sta op 'Fast ring'.
Heb echter nog steeds de oude firmware. (Op zich geen probleem, toestel is stabiel)
Enig idee hoe ik die nieuwe firmware makkelijk kan binnenhalen? Of is het makkelijkste gewoon wachten op de eerstvolgende build die vast een dezer dagen zal komen.

Zag wel dat het via de 'Windows Device Recovery tool' gedaan kan worden, maar dan moet ik weer terug in OS en daarna opnieuw naar .36.

Vind het raar dat de nieuwste firmware niet automatisch binnenkomt. Weet dat het in fases beschikbaar zou komen, maar dat is toch alweer enige weken geleden.
Wat is het nummer van de nieuwste firmware?

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Erik1805 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:16:
[...]

Wat is het nummer van de nieuwste firmware?
01078.00027.15506.020xx

Ik zit nog op 01078.00017.15452.59029

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Kzyto schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:05:
Ik heb de laatste dagen last van een wekker die niet meer goed functioneerd. Ben inmiddels bijna 3 x te laat op werk gekomen.
De wekker gaat af zonder geluid of gaat maar 1x af nadat ik heb gesnoozed. Zodra ik de telefoon unlock zie ik dat de wekker afgegaan is en hoor ik allemaal andere geluidjes door elkaar alsof de notificaties van div apps door elkaar spelen en de zooi is blijven hangen oid.

Geen idee hoe ik dit moet gaan tackelen. Ik zit nog op 0.29 . Als ik moet resetten ga ik liever gelijk naar .036

Niet op deze manier bekend, maar mijn wekker gaat een tweede keer af nadat ik hem heb weg gedrukt, eerste keer denk je dat je misschien snooze hebt gedrukt maar na de 5de keer is het toch echt het toestel zelf. Hij gaat verder wel op tijd af.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• ardvark99
Kzyto schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:05:

Ik heb het zelfde probleem vanaf het begin dat ik de L950XL heb. Net nog aan het testen geweest, en feedback op de Alarm app gegeven. Ik heb het toestel vanaf ongeveer 22 december, en gelijk alle updates en firmware's geïnstalleerd, en zit sindsdien op .36. Rond kerst nog een update gehad van de Alarm app, maar geen verbetering op dit probleem.

Wat ik net heb kunnen uitvinden is dat het alarm wel afgaat wanneer het scherm niet gelokt is, maar wanneer het scherm gelokt is (en dat is ie na een paar uurtjes slapen :z ), of wanneer ik het scherm handmatig lok, gaat het alarm niet af. Ik krijg wel een melding in het notificatie scherm.

Wat mij ook opgevallen is, dat wanneer het alarm wel af gaat, maar je drukt niet op snooze of uitschakelen, het alarm dus ook niet terug komt na ingestelde minuten.

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
ardvark99 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:07:
[...]

Ik heb het zelfde probleem vanaf het begin dat ik de L950XL heb. Net nog aan het testen geweest, en feedback op de Alarm app gegeven. Ik heb het toestel vanaf ongeveer 22 december, en gelijk alle updates en firmware's geïnstalleerd, en zit sindsdien op .36. Rond kerst nog een update gehad van de Alarm app, maar geen verbetering op dit probleem.

Wat ik net heb kunnen uitvinden is dat het alarm wel afgaat wanneer het scherm niet gelokt is, maar wanneer het scherm gelokt is (en dat is ie na een paar uurtjes slapen :z ), of wanneer ik het scherm handmatig lok, gaat het alarm niet af. Ik krijg wel een melding in het notificatie scherm.

Wat mij ook opgevallen is, dat wanneer het alarm wel af gaat, maar je drukt niet op snooze of uitschakelen, het alarm dus ook niet terug komt na ingestelde minuten.
Wat ik zo vreemd vind is dat ik voorheen nergens last van had en ineens gebeuren deze dingen met die wekker. Best vervelend aangezien ik op een wekker moet kunnen vertrouwen hahah.

Ik denk dat ik maar een update naar 0.36 erop knal en een volledige reset doe.

Ander iets wat mij iriteert is dat de telefoon altyd nummers laat zien over het algemeen ipv de contactnaam. Ondanks dat hij dus bekend is komt er alleen het nummer te staan. Ook iets waar ik naar moet kijken wat het is wel handig dat je ziet wie er belt.

Diagnose Specialist Ford

• ardvark99
Kzyto schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:13:
[...]

Wat ik zo vreemd vind is dat ik voorheen nergens last van had en ineens gebeuren deze dingen met die wekker. Best vervelend aangezien ik op een wekker moet kunnen vertrouwen hahah.

Ik denk dat ik maar een update naar 0.36 erop knal en een volledige reset doe.

Ander iets wat mij iriteert is dat de telefoon altyd nummers laat zien over het algemeen ipv de contactnaam. Ondanks dat hij dus bekend is komt er alleen het nummer te staan. Ook iets waar ik naar moet kijken wat het is wel handig dat je ziet wie er belt.
Die .36 zal het probleem met de wekker niet verhelpen, bij feedback geven op de alarm app zie ik nog meer van dat soort meldingen. Die moet je omhoog stemmen, Hoe hoger hoe eerder het probleem opgepakt gaat worden?

Het binnenkomende probleem van niet de contacten tonen heb ik weer geen last van, mijn contacten staan in een exchange account. Er is trouwens gisteren een update van de telefoon app geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door ardvark99 op 07-01-2016 11:22 ]

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-12 21:09
Sinds gister bijna elke 1 uur random reboots :(
3 keer soft reset gedaan heeft niet geholpen.
Net ging tel weer uit maar ging niet meer aan, paar keer op power knop gedrukt......niks.
Batterij eruit gehaald en daarna kon kon ik het weer aan krijgen, echter het ziet wifi netwerken wel maar kan niet connecten.
Wifi netwerken gewist en wil opnieuw aanmelden maar dit werkt ook niet!

Toestel (950XL) toont steeds meer bugs sinds 2 weken, het word soms echt traag of random reboot als ik egde gebruik. en nu automatische reboots in standby mode.
Alleen wifi en mobiel netwerk staan aan, voor de rest is alles uit.

• kadaverke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-11 08:56
bilgy_no1 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 00:20:
[...]

Edge herken ik wel vwb gebruiksgemak. Dat van die WhatsApp verlenging is een probleem dat met sommige sites te maken lijkt te hebben. Ik heb het ook wel meemaakt op Android.

De iris scanner werkt bij mij goed, maar ik heb hem een paar keer extra getraind in verschillende omstandigheden. Werkt goed in licht/donker, bril/lenzen, verschillende hoeken.

Die overige zaken herken ik niet meer na de .29 update en de firmware update. Heb je die al binnen?
Edge is niet verschrikkelijk om te gebruiken, maar komende van android en vergeleken met chrome voor android mist het in mijn ogen toch echt nog een hoop. Het zijn vooral kleinen dingen, maar juist die kleine zaken maken een app gebruiksvriendelijk.

Zo moet je in edge voor alles ergens op klikken, waar je in chrome eigenlijk alles te voorschijn kunt halen door te swypen. Zoals alle tabbladen, in chrome kun je de browserbalk (welke overigens verdwijnt wanneer je scrolled) omlaag swypen en je krijgt een overzicht van je tabbladen. Als je een tabblad wilt sluiten swype je deze simpelweg weg. In edge vergt dit elke keer weer een klik op een te klein kruisje. Ook het continue laden van tabbladen wanneer je switched van tabblad stoort mij nogal in edge. Tevens moet ik soms meerdere malen klikken op een link, bijvoorbeeld van iemand op het forum, voordat edge de link opent. Ik heb het idee dat je echt goed de link moet aanraken voordat ie opent, het komt nogal precies. In chrome krijg je wanneer je ergens in de buurt van de link klinkt een vergrootglas zodat het aanklikken van de juiste link een stuk makkelijker is. Ik vergeet vast nog wel wat nu, maar het zijn allemaal van die kleine dingen die ik makkelijk vond om te hebben en nu mis. Maar een dealbreaker is het zeker niet.

Ik vergelijk edge hier overigens met chrome omdat ik van android af kom en chrome de enige andere mobile browser is die ik in de afgelopen jaren gebruikt heb. Natuurlijk hoeft edge chrome niet te gaan kopiëren, maar het is meer ter illustratie van de gebruiksvriendelijkheid die ik persoonlijk mis in edge.

Begrijp me overigens niet verkeerd, ik ben echt een fan geworden van wm en mijn lumia en wil ook niet meer terug naar android :*) Maar sommige zaken mogen nog wel wat meer aandacht hebben, vooral de kleine details van verschillende apps.
Pagina: 1 ... 60 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.