klinkt als een slap excuus van de verkoper, devices van Apple hebben ook geen micro-usb.Caelorum schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:18:
[...]
Ze weten dat ze een van de eerste zijn die in de winkel ligt met zo'n connector. Dan kan je twee dingen doen: niets, en dus niet als showmodel liggen, gratis een usb naar usb-c converter leveren aan bedrijven die de lumia willen showcasen.
Hoewel je technisch gelijk hebt, is de vraag naar Apple telefoons vele malen hoger dan naar MS telefoons, dus dan vinden ze het niet zo ergVerwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:36:
[...]
klinkt als een slap excuus van de verkoper, devices van Apple hebben ook geen micro-usb.
Verwijderd
Pak de Android toestellen erbij die inmiddels ook USB-C hebben en je argument is weg.Djerro123 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:53:
[...]Hoewel je technisch gelijk hebt, ...
Het zal wel zijn dat USB-C nog nieuw is voor de Mediamarkt. Kwestie van tijd dat ze er een USB-C stekker bij hebben liggen.
Zal aan mij liggen maar weet iemand hoe je kunt zien hoelang je telefoon al doet met z'n acculading?
Ik kan niets vinden bij de battery saver & battery saver settings vinden. (of lees: zie het nergens terug)
Wil hier eigenlijk geen appje voor halen, die dan vervolgens mn battery weer drained.
Ik kan niets vinden bij de battery saver & battery saver settings vinden. (of lees: zie het nergens terug)
Wil hier eigenlijk geen appje voor halen, die dan vervolgens mn battery weer drained.
Dit zie je niet onder Battery Saver?Druss schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:47:
Zal aan mij liggen maar weet iemand hoe je kunt zien hoelang je telefoon al doet met z'n acculading?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Kan iemand mij misschien vertellen of de Lumia van T-Mobile gebranded is..? Is het logo van T-Mobile op de voor- of achterkant geplakt of is het opstartproces aangepast..?
Heren,
Ik wil graag deze kaart aanschaffen ivm 4k filmen via mijn 950XL

Denken jullie dat deze kaart hieraan zal voldoen?

Verwijderd
Nee is sim Lock vrij zonder iets er op.vozzie schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:59:
Kan iemand mij misschien vertellen of de Lumia van T-Mobile gebranded is..? Is het logo van T-Mobile op de voor- of achterkant geplakt of is het opstartproces aangepast..?
Ik heb hem zelf.
Ja hoor, dat zou geen enkel probleem moeten zijn.Ladykiller007 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:42:
Heren,
[afbeelding]
Top, dank je wel. Op marktplaats staan een aantal te koop voor een leuk prijsjeVerwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:57:
[...]
Nee is sim Lock vrij zonder iets er op.
Ik heb hem zelf.
Nu voel ik me echt dom... maar das toch de remaining batterylife, alsin hoe lang ie nog mee gaat op de huidige lading? Wil eigenlijk weten hoelang hij al loopt vanaf de laatste keer laden. 1d:20hrs is over het algemeen met een beetje normaal gebruik een utopie.RayNbow schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:02:
[...]
Dit zie je niet onder Battery Saver?
[afbeelding]
(hoewel ik hem volgens mij gister vroeg in de morgen van de lader haalde en nu nog 20% heb)
Ik gebruik een battery app (die van Enless). Die geeft me ondermeer aan wanneer laatste oplaadsessie was. Zo zie ik nu nog 47% resterend, 1.61%/uur leegloop en laatst geladen maandag 22u35. Ik gebruik 950xl de ganse dag door maar speel nooit spelletjes, luister geen muziek of kijk geen video. Wel veel browsen en foto's maken. 2.5 à 3 dagen haal ik doorgaans vlot.Druss schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:17:
Wil eigenlijk weten hoelang hij al loopt vanaf de laatste keer laden. 1d:20hrs is over het algemeen met een beetje normaal gebruik een utopie.
(hoewel ik hem volgens mij vroeg in de morgen van de lader haalde en nu nog 20% heb)
Dank!TheVMaster schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:04:
[...]
Ja hoor, dat zou geen enkel probleem moeten zijn.
Okay! maar onboard zit die teller dus niet. Wilde eigenlijk geen appie halen daarvoor omdat je nogal eens hoort dat juist de boel drainen. Zal die van Enless es een shot geven, thanks!ColdRain schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:36:
[...]
Ik gebruik een battery app (die van Enless). Die geeft me ondermeer aan wanneer laatste oplaadsessie was. Zo zie ik nu nog 47% resterend, 1.61%/uur leegloop en laatst geladen maandag 22u35. Ik gebruik 950xl de ganse dag door maar speel nooit spelletjes, luister geen muziek of kijk geen video. Wel veel browsen en foto's maken. 2.5 à 3 dagen haal ik doorgaans vlot.
Oh, verkeerd gelezen. Mja, de time since last charge zit blijkbaar niet meer in W10M maar was wel aanwezig in WP8.1...Druss schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:17:
[...]
Nu voel ik me echt dom... maar das toch de remaining batterylife, alsin hoe lang ie nog mee gaat op de huidige lading? Wil eigenlijk weten hoelang hij al loopt vanaf de laatste keer laden. 1d:20hrs is over het algemeen met een beetje normaal gebruik een utopie.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik heb precies die en tot nu toe gaat het prima.Ladykiller007 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:42:
Heren,
[afbeelding]
Zie je wel! (twijfelen aan zelf neemt af) Wie weet komt dat nog, tis ook maar een getalletje maar vind het wel boeiend om te zien wat de batterij beloofd en wat ie uiteindelijk behaald.
Net even zitten rekenen, gister om 8 uur 's ochtends eraf gehaald en hij zit nu op 16% met nog genoeg peut voor 4:16 uur geeft ie aan.
Dus mn XL gaat zo´n 30:20 uur + 4:10 uur = 34:30 uur mee. Een 1 dag en 10 uur. Das best wel netjes, en ik ben de hele dag aan het appen, hij synced continue, paar foto´s geschoten en zelfs paar korte YouTubepjes via Edge bekeken.
Goede gevoel neemt toe.
Toppie....!!sandr schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:05:
[...]
Ik heb precies die en tot nu toe gaat het prima.
Volgens de specs kan je met 64GB ong 3u filmen in 4k... Klopt dat een beetje met in de praktijk?
Voor diegenen die Here Drive, Here Maps en Here Transit en Here City Lens terug willen:
http://forum.xda-develope...hp?p=62938214&postcount=3
Op eigen risico uiteraard. Heb ze zelf geinstalleerd en ze werken bij mij prima voor zo ver ik kan zien. Wel de bestanden pakken met RETAIL in de naam. Ik weet niet wie ze gerepackaged heeft, dus nogmaals op eigen risico.
Op eigen risico uiteraard. Heb ze zelf geinstalleerd en ze werken bij mij prima voor zo ver ik kan zien. Wel de bestanden pakken met RETAIL in de naam. Ik weet niet wie ze gerepackaged heeft, dus nogmaals op eigen risico.
XBL: MRE Inc
Hoe kan je bij T-Mobile losse telefoons kopen dan??vozzie schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:59:
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Tot nu toe haal ik zelfs meer dan dat. Maar ik heb het zelf niet super uitgebreid getest en heb om eerlijk te zijn vrij weinig verstand van wat voor filmpjes meer MB/s innemen en wat minderLadykiller007 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:37:
[...]
Toppie....!!
Volgens de specs kan je met 64GB ong 3u filmen in 4k... Klopt dat een beetje met in de praktijk?
Deze apps zijn goed, heb ze zelf ook een tijdje gebruikt tijdens mijn try-out van win 10.MRE-Inc schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:41:
Voor diegenen die Here Drive, Here Maps en Here Transit en Here City Lens terug willen:
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
denk dat hij deze bedoelt :Jassy schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:52:
[...]
Hoe kan je bij T-Mobile losse telefoons kopen dan??
kijkshop lumia 640 lte aanbieding met prepay toestel 133€ incl verwijderings bijdrage
gewoon dus een unbranded en standaard logo en geen lock
scheelt 50 euri met een " normaal " toestel
Vandaag werd mijn toestel heel heet en drainde de batterij als een gek. Had alle apps gesloten maar dat haalde niets uit. Wifi deed het ook niet (hij vond geen netwerken). Qua usage in de afgelopen 24 uur stond Edge op 55%, maar dat is redelijk normaal bij mij. Heb hem maar gereboot
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 30-12-2015 17:22 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Er zijn mensen die een contractverlenging doen inclusief toestel en deze vervolgens doorverkopen. Ik heb er tenminste al een aantal voorbij zien komen op de diverse kanalen.Jassy schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:52:
[...]
Hoe kan je bij T-Mobile losse telefoons kopen dan??
Ik ben altijd wel benieuwd waar je dan heen kan ivm garantie.
In dit geval gewoon MS, die doet dat niet moeilijk over.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Vandaag de chineze glasplaatjes binnen! Jeeej..
Wat blijkt... Het scherm van mn 950xl loopt in alle hoeken wat naar binnen waardoor ik 4 prachtige airpockets heb + een uiterst goedkoop ogende telefoon. De 3 glasplaatjes kunnen de prullenmand in..
Meer mensen gezien met hun scherm? Of is dat mijn exemplaar?
Goede gevoel zakt weer wat af..
Wat blijkt... Het scherm van mn 950xl loopt in alle hoeken wat naar binnen waardoor ik 4 prachtige airpockets heb + een uiterst goedkoop ogende telefoon. De 3 glasplaatjes kunnen de prullenmand in..
Yes ik heb er ook last van.Druss schreef op woensdag 30 december 2015 @ 18:51:
Meer mensen gezien op hun scherm? Of is dat mijn exemplaar?
Heb ik geen last van.Druss schreef op woensdag 30 december 2015 @ 18:51:
Ik heb deze
Leuk, maar is er iemand die mij het voordeel van Here Drive+ ten opzichte van de ingebouwde kaarten app kan uitleggen?MRE-Inc schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:41:
Persoonlijk vind ik de aanwijzingen (visueel) van de meegeleverde app veel prettiger.
Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)
Kwestie van smaak.peterh schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:20:
[...]
Leuk, maar is er iemand die mij het voordeel van Here Drive+ ten opzichte van de ingebouwde kaarten app kan uitleggen?
Persoonlijk vind ik de aanwijzingen (visueel) van de meegeleverde app veel prettiger.
De kaarten komen beiden van Here.
Voor mij zelf ( gebruik het dagelijks ) prefereer ik Here om het bedieningsgemak.
Maar ook dat is persoonlijk.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Wat ik mij herinner van Here Drive is dat het in landscape veel nuttiger omging met je screen estate dan MS Maps doet. In portrait juist andersom.
People as things, that’s where it starts.
Ik heb Here Drive+ en Microsoft Kaarten vanmiddag beide aan gehad in de auto. Here Drive+ geeft betere aanwijzingen (groter en duidelijker) mbt rotondes. Die heeft echt een pijltje staan bij de afslag die je moet nemen. Bij Kaarten zie je een kleine rotonde waarin weer heel klein het nummer staat geschreven welke afslag je moet hebben, de 1st, 2e, 3de etc. Die pijle3n zijn handiger en komen ook overeen met de verkeersborden. Verder is HD+ wat makkelijker te gebruiken met de hand ivm grote pictogrammen in de menu structuur. Kaarten heeft een hamburger menu en werkt gewoon niet lekker. Je moet precies op het hamburger icoon klikken terwijl je bij HD+ van onderaf omhoog kan swipen voor het menu.
Here Transit ov Here OV is ook beter dan Kaarten omdat je daar direct de bushaltes ziet als je de map opent. Bij Kaarten moet je echt 100% gaan inzoomen op de kaart.
Beide apps hebben zo hun voor en nadelen. Kaarten vind ik er net wat mooier en professioneler uitzien. HD+ vind ik op functioneel gebied beter.
Here Transit ov Here OV is ook beter dan Kaarten omdat je daar direct de bushaltes ziet als je de map opent. Bij Kaarten moet je echt 100% gaan inzoomen op de kaart.
Beide apps hebben zo hun voor en nadelen. Kaarten vind ik er net wat mooier en professioneler uitzien. HD+ vind ik op functioneel gebied beter.
Mijn 950XL heeft het begeven.
Scherm doet zelden of nooit nog iets... Gewoon zwart. Telefoon werkt onderliggend nog wel normaal maar willekeurig valt het scherm uit (of alleen de linkerkant valt uit en rechts blijft normaal). Zo vervelend...
Scherm doet zelden of nooit nog iets... Gewoon zwart. Telefoon werkt onderliggend nog wel normaal maar willekeurig valt het scherm uit (of alleen de linkerkant valt uit en rechts blijft normaal). Zo vervelend...
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Heb je wel last van de "glooiingen" in je scherm rond de vier hoeken? Want dit lijkt me ook een hard glasplaatje of zie ik dat verkeerd? En ja dit is toch ff een andere prijs dan die 1,30 op een zeker site van ali. Maar als dit wel netjes over de glooiingen heen valt heb ik dat er wel voor over.
Telefoon nu net 16 dagen, nog met zo'n protector uit de MS store. Auto alarm ging net af en ging even kijken, niets bijzonders. Stap uit, telefoon schiet uit m'n broekzak, glijd via m'n been van max halve meter hoogte op de grond, onderkant van het scherm compleet 'shattered'. Geen garantie vanuit PDAshop, MS nog geen antwoord, nu m'n inboedelverzekering van de week bellen.
Gaat misschien op de valreep nog slechtste aankoop 2015 worden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is even dikke shit manSinergyX schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:01:
Telefoon nu net 16 dagen, nog met zo'n protector uit de MS store. Auto alarm ging net af en ging even kijken, niets bijzonders. Stap uit, telefoon schiet uit m'n broekzak, glijd via m'n been van max halve meter hoogte op de grond, onderkant van het scherm compleet 'shattered'. Geen garantie vanuit PDAshop, MS nog geen antwoord, nu m'n inboedelverzekering van de week bellen.
Zover ik weet nietDruss schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:42:
[...]
Heb je wel last van de "glooiingen" in je scherm rond de vier hoeken? Want dit lijkt me ook een hard glasplaatje of zie ik dat verkeerd? En ja dit is toch ff een andere prijs dan die 1,30 op een zeker site van ali. Maar als dit wel netjes over de glooiingen heen valt heb ik dat er wel voor over.
Hierbij de bovenkant van mijn toestel (klik voor een grotere foto):
Ja die ligt er perfect op! Jou scherm heeft volgens mij geen last van glooiing. Als ik van onderaf de phone over mijn scherm kijken zie ik duidelijk een golvende beweging in de hoekjes van het scherm...Voxxie schreef op donderdag 31 december 2015 @ 07:53:
[...]
Zover ik weet niet![]()
Hierbij de bovenkant van mijn toestel (klik voor een grotere foto):
[afbeelding]
Zal er morgen met daglicht eens proberen een fotootje van te maken
Ik wil hier eigenlijk wel een support call voor maken bij MS, maar hoe de hell beschrijf je dit in het Engels.
[ Voor 4% gewijzigd door Druss op 31-12-2015 10:34 ]
Je kunt je call toch gewoon in het Nederlands aanmaken? Via https://devicesupport.microsoft.com/nl-nlDruss schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:02:
[...]
Ik wil hier eigenlijk wel een support call voor maken bij MS, maar hoe de hell beschrijf je dit in het Engels.Als ik het google opLumia 950XL "wavy" of "sloping"" (glooiend) vindt ik al niks..
Touché, heb mijn toestel uit Frankrijk besteld (dual SIM) maar je hebt gelijk ik mocht overal gewoon om support vragen is mij verteld door de dame achter de MS chatcoenox schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:11:
[...]
Je kunt je call toch gewoon in het Nederlands aanmaken? Via https://devicesupport.microsoft.com/nl-nl
Ga het gewoon es doen. Met diezelfde foto die ik morgen even met jullie ga delen
Ben met mijn 67 jaar zeker geen Tweaker in de zin van het woord.
Volg wel het forum al heel lang.
Heb een 950XL ( vind hem te groot ) maar daar gaat het nu niet over.
Probleem wat ik heb ( heb al een paar uur gezocht , hier en op de telefoon zelf ).
Bij bijvoorbeeld personen ( kleur geel ) open ik , dan komen er witte letters op een zwarte achtergrond. Is prima.
Maar als ik dan een naam aantik verschijnen de letters in het wit op de gele achtergrond.Niet te lezen.
Uiteraard kan ik een andere kleur kiezen , maar wil het anders dus.
Ik wil dat graag wit op zwart hebben ( op mijn 640 gaat dit wel gewoon !!! )
Kan dit ??
Probleem wat ik heb ( heb al een paar uur gezocht , hier en op de telefoon zelf ).
Bij bijvoorbeeld personen ( kleur geel ) open ik , dan komen er witte letters op een zwarte achtergrond. Is prima.
Maar als ik dan een naam aantik verschijnen de letters in het wit op de gele achtergrond.Niet te lezen.
Ik wil dat graag wit op zwart hebben ( op mijn 640 gaat dit wel gewoon !!! )
Kan dit ??
[ Voor 3% gewijzigd door J.G. an Breemen op 31-12-2015 12:00 ]
Iemand met zo'n vraag is toch zeker een TweakerJ.G. an Breemen schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:47:
Ben met mijn 67 jaar zeker geen Tweaker in de zin van het woord.
Ik wil dat graag wit op zwart hebben.
Kan dit ??
Ik ben ook even gaan kijken, gebruik zelf gewoon nog Microsoft Blauw, en bij mij wordt die kleur natuurlijk ook meegenomen. Het is alleen met de donkere kleuren niet storend. Ben even gaan koekeloeren in de instellingen maar kan niet vinden. Via google vind ik echter wel mensen die dezelfde klacht hebben maar ook geen oplossing: https://www.reddit.com/r/..._background_colour_of_my/
Lijkt er op dat dit "as designed" is. Enige optie is dus naar een donkere kleur switchen op dit moment. Of een vervangende app zoeken voor contacten.
Druss schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:00:
[...]Dank voor de snelle reactie. Ga verder zoeken / veranderen wellicht !!.
Ga proberen scherm af te dekken / screenprint te maken in het donker en die dan als afbeelding selecteren.
Iemand met zo'n vraag is toch zeker een TweakerU wilt immers iets veranderen, een meer passende definitie van Tweaker is er volgens mij bijna niet.
Ik ben ook even gaan kijken, gebruik zelf gewoon nog Microsoft Blauw, en bij mij wordt die kleur natuurlijk ook meegenomen. Het is alleen met de donkere kleuren niet storend. Ben even gaan koekeloeren in de instellingen maar kan niet vinden. Via google vind ik echter wel mensen die dezelfde klacht hebben maar ook geen oplossing: https://www.reddit.com/r/..._background_colour_of_my/
Lijkt er op dat dit "as designed" is. Enige optie is dus naar een donkere kleur switchen op dit moment. Of een vervangende app zoeken voor contacten.
[ Voor 5% gewijzigd door J.G. an Breemen op 31-12-2015 12:07 ]
Verwijderd
Skinomi protector. Geen glas, maar deze kan glooiingen/bollingen perfect aan.Druss schreef op woensdag 30 december 2015 @ 18:51:
Voelt beter aan als het originele scherm omdat de protector wat meer oleophobic is.
En deze zijn 99.9% op maat. Heb er een op mijn Lumia 950 en je ziet eigenlijk niet dat er een screenprotector op mijn Lumia 950 zit.
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:19:
[...]Slim gevonden. Net geprobeerd. Ja dat werkt.
Ben natuurlijk wel voor de rest de kleurbeleving kwijt.
<Easy access><High contrast> is misschien wat voor je?
Dan ben je toch je gele kleur kwijtVerwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:19:
[...]
<Easy access><High contrast> is misschien wat voor je?
Waar het om gaat is dat die app altijd witte tekst gebruikt, ongeacht accentkleur die ook nog eens als achtergrond wordt gebruikt (wat verder nergens is). Kortom: dat werkt gewoon niet en er is niks simpels om te veranderen.
Of die app moet anders, of ze moeten zorgen dat ze wit/zwart kiezen afhankelijk van de accentkleur.
Overigens vind ik het zelf ook wel lelijk zo en snap niet waarom ze als enige scherm in het hele OS de accentkleur als achtergrond kiezen. Past ook totaal niet bij de meeste kleuren.
Ja dat gevoel had ik ook een beetje... Pak dan een mooie donkere kleur uit de palet en alles is ook goed te lezen.Martinspire schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:39:
[...]
Dan ben je toch je gele kleur kwijt
Waar het om gaat is dat die app altijd witte tekst gebruikt, ongeacht accentkleur die ook nog eens als achtergrond wordt gebruikt (wat verder nergens is). Kortom: dat werkt gewoon niet en er is niks simpels om te veranderen.
Of die app moet anders, of ze moeten zorgen dat ze wit/zwart kiezen afhankelijk van de accentkleur.
Overigens vind ik het zelf ook wel lelijk zo en snap niet waarom ze als enige scherm in het hele OS de accentkleur als achtergrond kiezen. Past ook totaal niet bij de meeste kleuren.
Okay, ik ken dat verder niet maar klinkt veel belovend! Ik vond net deze via een google:Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:24:
[...]
Skinomi protector. Geen glas, maar deze kan glooiingen/bollingen perfect aan.
Voelt beter aan als het originele scherm omdat de protector wat meer oleophobic is.
En deze zijn 99.9% op maat. Heb er een op mijn Lumia 950 en je ziet eigenlijk niet dat er een screenprotector op mijn Lumia 950 zit.
http://www.amazon.co.uk/S...mi+screen+protector+950xl
Das waar je op doelt neem ik aan? Vind ik ook een wat schappelijker prijsje als de 22 euro waar Voxxie op reageerde (waarvoor wel dank overigens! ).
Is ie wel een stukkie duurder dan bij Skinomi zelf geloof ik... (dáár heb ik 'm besteld samen met TechSkin)
Verwijderd
Nillkin ( glas screenprotector ) schijnt ook goed te zijn voor 10 euro, ik heb er daar 1 besteld, als hij binnen is en gemonteerd, zal ik meer laten weten of het bevalt
11,28 als je de + pakt, dan heb je 2,5 glas (afgerond aan de zijkant zodat je geen scherp kantje hebt )
http://nillkin.org/access...ft-lumia-950-accessories/
11,28 als je de + pakt, dan heb je 2,5 glas (afgerond aan de zijkant zodat je geen scherp kantje hebt )
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2015 13:14 ]
Verwijderd
Een donkere kleur kiezen is mooier inderdaad. Vandaar ook mijn vraag of high contrast een optie is.Druss schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:05:
Ja dat gevoel had ik ook een beetje... Pak dan een mooie donkere kleur uit de palet en alles is ook goed te lezen.
Op Skinomi's site zelf. http://www.skinomi.com/sk...-xl-screen-protector.htmlOkay, ik ken dat verder niet maar klinkt veel belovend! Ik vond net deze via een google:
http://www.amazon.co.uk/S...mi+screen+protector+950xl
Das waar je op doelt neem ik aan? Vind ik ook een wat schappelijker prijsje als de 22 euro waar Voxxie op reageerde (waarvoor wel dank overigens! ).
Hebben alleen belachelijke verzendkosten, dus ik koop als er een actie is. Zoals onlangs met 75% korting.
Misschien dan beter ergens kopen met lagere verzendkosten.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2015 13:19 ]
Tsjonge jonge, die gasten pakken dat serieus aan, erg mooi spul. Maar wat een hels karwei om dat aan te brengen!Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:14:
[...]
Een donkere kleur kiezen is mooier inderdaad. Vandaar ook mijn vraag of high contrast een optie is.
[...]
Op Skinomi's site zelf. http://www.skinomi.com/sk...-xl-screen-protector.html
Hebben alleen belachelijke verzendkosten, dus ik koop als er een actie is. Zoals onlangs met 75% korting.
Misschien dan beter ergens kopen met lagere verzendkosten.
Maar dit is weer glas (niet buigzaam) toch? Daar krijg ik dus gaten, kieren en bubbels van op m'n 950XLVerwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:12:
Nillkin ( glas screenprotector ) schijnt ook goed te zijn voor 10 euro, ik heb er daar 1 besteld, als hij binnen is en gemonteerd, zal ik meer laten weten of het bevalt
(sorry voor de dubbele berichten)
[ Voor 3% gewijzigd door Druss op 31-12-2015 13:31 ]
Verwijderd
Da's inderdaad een pokke werk. Zeker als je het helemaal goed wil doen.Druss schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:28:
[...]Tsjonge jonge, die gasten pakken dat serieus aan, erg mooi spul. Maar wat een hels karwei om dat aan te brengen!
Met 3 tips valt het wel mee.
1. Scotch tape over de speaker en mic gaten.
2. Haal stof er af door scotch tape rond je vinger te doen en dan dip je daar mee stof van je scherm af.
3. Doe net voldoen fluid (of ordinair zeepsop) op de protector, zodat je de protector nog net kan schuiven.
Dan komt het er zo uit te zien:
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2015 15:25 ]
Net schadeformulier opgehaald, wordt in principe gedekt, alleen ER is nog afhankelijk van de herstelkosten blijkbaar. Ze hebben eigen herstellers, dus wel aardig goed geregeld.TheVMaster schreef op donderdag 31 december 2015 @ 01:03:
[...]
Dat is even dikke shit manGatverdamme....hopen dat je inboedelverzekering het dekt...
Moet ook een kosten indicatie meesturen zover mogelijk, maar zie nog amper repairpoints die de 950 XL er al bij hebben staan en wat het mogelijk moet kosten. Enkel doctorphone, die geeft 239 euro op, verder nog geen anderen kunnen vinden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daarom bestel ik dit soort producten altijd met de creditcard, in ieder geval 365 dagen geen gedoe/grote problemen als ik de tv/mobiel/tablet etc. laat vallenSinergyX schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:41:
[...]
Net schadeformulier opgehaald, wordt in principe gedekt, alleen ER is nog afhankelijk van de herstelkosten blijkbaar. Ze hebben eigen herstellers, dus wel aardig goed geregeld.
Moet ook een kosten indicatie meesturen zover mogelijk, maar zie nog amper repairpoints die de 950 XL er al bij hebben staan en wat het mogelijk moet kosten. Enkel doctorphone, die geeft 239 euro op, verder nog geen anderen kunnen vinden.
Verwijderd
En je hebt al eens wat geclaimd op basis van je CC? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het ook voor valschade geldt. Maar als je dat al eens gelukt is, hoor ik het graag.geenstijl schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:56:
[...]
Daarom bestel ik dit soort producten altijd met de creditcard, in ieder geval 365 dagen geen gedoe/grote problemen als ik de tv/mobiel/tablet etc. laat vallen
.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2015 17:56 ]
Volgens mij adverteren zij er zelfs mee.Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:03:
[...]
En je hebt al eens wat geclaimd op basis van je CC? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het ook voor valschade geldt. Maar als je dat al eens gelukt is, hoor ik het graag.
.
https://www.yourmastercar...ingen/aankoopverzekering/
Heb de XL, maar als ik de app voor de dock open zegt de app, dat het alleen geschikt is voor 8.1 en hoger
meerdere x geprobeert, zelfs na fabrieks instelingen terug gezet, maar ook dat niet, ap verwjderd ook niet.
MS zegt moet na 24 uur werken als je simkaart erin zit.
Iemand nog een idee, tip ?
Tnxs
ps, alle beste wensen iedereen
meerdere x geprobeert, zelfs na fabrieks instelingen terug gezet, maar ook dat niet, ap verwjderd ook niet.
MS zegt moet na 24 uur werken als je simkaart erin zit.
Iemand nog een idee, tip ?
Tnxs
ps, alle beste wensen iedereen
Verwijderd
Als ik de dock wil claimen, krijg ik de reactie bij Aanbieding Display Dock, "Onjuist besturingssysteem".
Hebben meer mensen dit probleem? of heb ik ergens een verkeerde instelling. De 950XL draait toch echt op Windows 10.
Hebben meer mensen dit probleem? of heb ik ergens een verkeerde instelling. De 950XL draait toch echt op Windows 10.
Zo eindelijk sinds gisteren weer een 950 XL! Na de eerdere genoemde "reboot of death" het toestel nooit meer aan de praat gekregen. Kon hem omruilen bij de t-mobile shop. Probleem was alleen dat er nergens meer een toestel op voorraad was...
Dus nu weer naar smaak inrichten, updaten en hopen dat deze blijft draaien.
Dus nu weer naar smaak inrichten, updaten en hopen dat deze blijft draaien.
@jqwhagen,
Ja, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik krijg het nog niet opgelost.
Ja, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik krijg het nog niet opgelost.
10 ton staal...verticaal!!!
Ik heb een paar jaar geleden de kosten vergoed gekregen van ICS (Visa) toen ik m'n iPhone had laten vallen. Maximumvergoeding voor mobiele telefoons was 250 euro, maar de rekening van Apple viel binnen dat bedrag. Wel werd een eigen risico van 25 euro ingehouden op de declaratie.Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:03:
[...]
En je hebt al eens wat geclaimd op basis van je CC? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het ook voor valschade geldt. Maar als je dat al eens gelukt is, hoor ik het graag.
.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Vanmiddag 950xl op 100% vd lader gehaald, +/- 4u neefjes en nichtjes spelen met sphero bb-8, om 22u30 weer aan de lader op 22%. Tja, zo kan het dus ook.
Is er ook een app waarmee je "screen on time" kunt aflezen, heel veel apps geven alleen de batterij statistieken aan, en wat andere info.
Let inderdaad wel op dat dit voor mobiele telefoons vaak maar €250,- is. Dus als je telefoon total loss is moet je alsnog betalen. Het verzacht de pijn uiteraard wel wat, en schade binnen die €250 is dus wel goed gedekt.geenstijl schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:56:
[...]
Daarom bestel ik dit soort producten altijd met de creditcard, in ieder geval 365 dagen geen gedoe/grote problemen als ik de tv/mobiel/tablet etc. laat vallen
Ja, de app "System View" geeft meer informatie.coenraad7 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:49:
Is er ook een app waarmee je "screen on time" kunt aflezen, heel veel apps geven alleen de batterij statistieken aan, en wat andere info.
gbrugman
Het is alweer een tijdje geleden dat ik naar de API's heb gekeken, maar ik betwijfel of ze in de tussentijd meer mogelijkheden hebben ingebouwd, dus: nee. Helaas niet. Al betwijfel ik of het überhaupt al wordt bijgehouden.coenraad7 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:49:
*Edit*
Ik sta momenteel echt op het punt een 950 of 950XL te kopen. Allebei al in de winkelwagen. XL is 35E duurder. Ben nog steeds heel erg aan het twijfelen. De 950 is in principe groot zat voor mij, maar de XL zal ik ongetwijfeld ook wel aan kunnen wennen. Die heb ik alleen nog niet in de hand gehad, maar kon bij de 950 ook gewoon overal bij zonder echt moeite te hoeven doen (grote handen
[ Voor 32% gewijzigd door Caelorum op 02-01-2016 11:20 ]
Kijk eens naar de app System View, die gebruik ik om mijn uptime van mijn 950 bij te houden.
gbrugman
Sinds oudejaarsdag eindelijk mijn Lumia 950 binnen, tot nu toe erg tevreden mee (moet nog wachten tot mijn nieuwe SIM actief is, dus kan nog niet bellen). Backup van mijn Lumia 920 op terug gezet en via Windows Insider naar 10586.36 gezet.
Nu had ik via een website een pouch voor mijn 950 besteld maar nu past hij wel qua breedte maar qua hoogte steekt hij uit. De reden dat ik geen hoesje wil met een flapje ervoor is dat ik de telefoon niet continu uit het hoesje wil halen als ik de telefoon in een autohouder zet (Brodit, nog niet beschikbaar). Met een hoesje past dat meestal niet.
Hoe doen jullie dat? Bescherming icm een auto houder?
Nu had ik via een website een pouch voor mijn 950 besteld maar nu past hij wel qua breedte maar qua hoogte steekt hij uit. De reden dat ik geen hoesje wil met een flapje ervoor is dat ik de telefoon niet continu uit het hoesje wil halen als ik de telefoon in een autohouder zet (Brodit, nog niet beschikbaar). Met een hoesje past dat meestal niet.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
Ik gebruik geen bescherming, niet alleen door het feit dat als je iets beschermd je er automatisch minder voorzichtig mee omgaat, maar vind het ook meestal lastig. Een screenprotector zie je altijd en de achterkant is te vervangen mocht die beschadigd raken. In het verleden dus wel gebruikt, maar mijn scherm toch beschadigd door zand wat tussen het hoesje en het scherm is gekomen.CAP-Team schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:35:
Sinds oudejaarsdag eindelijk mijn Lumia 950 binnen, tot nu toe erg tevreden mee (moet nog wachten tot mijn nieuwe SIM actief is, dus kan nog niet bellen). Backup van mijn Lumia 920 op terug gezet en via Windows Insider naar 10586.36 gezet.
Ik doe mijn 950XL altijd met het scherm naar mijn been in mijn zak, zodat als ik ergens tegenaan stoot er niks gebeurt. Dat is mijn mening.
Verwijderd
Misschien is dit een idee. Al lijkt me dat alleen voor de breedte te gelden."CAP-Team schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:35:
Sinds oudejaarsdag eindelijk mijn Lumia 950 binnen, tot nu toe erg tevreden mee ...
Ik heb zelf (nog) geen ervaring met die houder.
BAMMER in "[Lumia 950/950XL] Accessoires topic"
Hoe staat bij jullie de schermhelderheid ingesteld ? Ik merk namelijk enorm verschil als je het volgende doet:
"Helderheid van beeldscherm automatisch aanpassen" op AAN
Schermhelderheid slider op 50%
Schermhelderheid slider op 0%
Zodra "Helderheid van beeldscherm automatisch aanpassen" AAN staat en je slider op 50% en je zet de slider dan op 0% dan wordt het scherm nog minder helder. Op zich logisch, maar het lijkt wel op de AUTO setting dan overruled wordt. Vraag me dus af of het beter is om de AUTO setting uit te zetten en de slider op iets van 25% zetten.
Zodra "Helderheid van beeldscherm automatisch aanpassen" AAN staat en je slider op 50% en je zet de slider dan op 0% dan wordt het scherm nog minder helder. Op zich logisch, maar het lijkt wel op de AUTO setting dan overruled wordt. Vraag me dus af of het beter is om de AUTO setting uit te zetten en de slider op iets van 25% zetten.
Morgen krijg ik als het goed is een 950 binnen, tweedekansje van coolblue. Wellicht van iemand hier geweest
Nog tips ?
Eerst store app updaten alvorens de rest?
Heb er zin in!
Nog tips ?
Heb er zin in!
Klopt het dat Edge nog niet synchroniseerd met de favorieten en leeslijst?
Eric
Eric
insider app installeren, gaan naar versie . 36 en genieten.KraveN schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:59:
Morgen krijg ik als het goed is een 950 binnen, tweedekansje van coolblue. Wellicht van iemand hier geweest![]()
Nog tips ?
Heb er zin in!
Geen backup restoren, clean install
Ik heb nu een kleine maand de 950. Maar ik irriteer er mij telkens meer aan.
Ik heb namelijk 2 mail accounts (Hotmail en exchange (werk). En van die laatste krijg ik 9 van de 10 keer geen notificatie. Niet op lockscreen, neit op de app op het homescherm, ik zie het pas als ik outlook dan open. Sync instelling staat op "Zodra het binnenkomt"
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb namelijk 2 mail accounts (Hotmail en exchange (werk). En van die laatste krijg ik 9 van de 10 keer geen notificatie. Niet op lockscreen, neit op de app op het homescherm, ik zie het pas als ik outlook dan open. Sync instelling staat op "Zodra het binnenkomt"
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Je kunt per mailbox de notificatie instellingen wijzigen, heb je deze voor de Exchange mailbox aangezet?Renegade666 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 23:30:
Ga naar "Instellingen > Persoonlijke Instellingen > Vergrendelingsscherm. Daar kun je 5 apps opgeven voor meldingen op het Glimpscherm. Per geactiveerd account in Outlook Mail kun je dit doen.Renegade666 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 23:30:
Je kunt de accounts ook apart op het Startscherm pinnen. Ze geven dan ook op het Startscherm aan hoeveel nieuwe mails er zijn.
Zou kunnen dat je beide moet doen om het soepel te laten werken. En dan in Instellingen voor het Vergrendelingsscherm eerst de oude icoon voor Outlook vervangen door iets anders. Het instellen werkt nog niet heel intuïtief, maar bij mij werkt het inmiddels wel.
Verwijderd
Ik heb hier ook last van. Ik heb twee accounts en voor allebei krijg ik geen notificaties terwijl ik wel in de configuratie aangegeven heb dat ik de notificaties wil ontvangen. Soms open ik de app en moet nog op synchroniseren drukken om de nieuwe mails te krijgen. Het is idd erg irritant!Renegade666 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 23:30:
Sinds oudjaarsdag ook een trotse bezitter van L950. Ik kan alleen niet vinden waar ik de notificatiegeluiden kan wijzigen voor afspraken. Ik zou verwachten dat dit onder 'persoonlijke instellingen' -> 'geluiden' maar daar kan ik het niet vinden.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Zo staat het ingesteld. Het Hotmail account twerkt in het algemeen wel, maar exchange niet.bilgy_no1 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 00:01:
[...]
Ga naar "Instellingen > Persoonlijke Instellingen > Vergrendelingsscherm. Daar kun je 5 apps opgeven voor meldingen op het Glimpscherm. Per geactiveerd account in Outlook Mail kun je dit doen.
Je kunt de accounts ook apart op het Startscherm pinnen. Ze geven dan ook op het Startscherm aan hoeveel nieuwe mails er zijn.
Zou kunnen dat je beide moet doen om het soepel te laten werken. En dan in Instellingen voor het Vergrendelingsscherm eerst de oude icoon voor Outlook vervangen door iets anders. Het instellen werkt nog niet heel intuïtief, maar bij mij werkt het inmiddels wel.
Er komt ook geen cijfer in de app te staan als er mail is. Moet het eerst openen voordat ik kan zien dat er uberhaupt mail is.
En nu begin ik te denken dat het echt een bug is..Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2016 @ 10:52:
[...]
Ik heb hier ook last van. Ik heb twee accounts en voor allebei krijg ik geen notificaties terwijl ik wel in de configuratie aangegeven heb dat ik de notificaties wil ontvangen. Soms open ik de app en moet nog op synchroniseren drukken om de nieuwe mails te krijgen. Het is idd erg irritant!
Hopelijk in de nieuwe build opgelost ?
Anders pak ik straks mijn Ativ S eerst wel weer met 8.1. Daar werkt het zonder problemen.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Je moet die altijd alle twee instellen.MRE-Inc schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 16:45:
Hoe staat bij jullie de schermhelderheid ingesteld ? Ik merk namelijk enorm verschil als je het volgende doet:
[afbeelding]
De slider geeft de maximale helderheid aan. Dus als je deze op 50% zet samen met "Helderheid van beeldscherm automatisch aanpassen'' dan varieert hij tussen 0 en 50%.
https://opensea.io/seaart
Heb je het e-mailaccount wel op push staan dan? Iets als "as emails arrive".Renegade666 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 10:58:
[...]
Zo staat het ingesteld. Het Hotmail account twerkt in het algemeen wel, maar exchange niet.
Er komt ook geen cijfer in de app te staan als er mail is. Moet het eerst openen voordat ik kan zien dat er uberhaupt mail is.
[...]
En nu begin ik te denken dat het echt een bug is..
Hopelijk in de nieuwe build opgelost ?
Anders pak ik straks mijn Ativ S eerst wel weer met 8.1. Daar werkt het zonder problemen.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Staat hij op (stond ook in de vorige post)Ramon schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:40:
[...]
Heb je het e-mailaccount wel op push staan dan? Iets als "as emails arrive".
Ah, duidelijk. Dat is dus het max niveau die ingesteld staat op de slider. Dank.enomiss schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:36:
[...]
Je moet die altijd alle twee instellen.
De slider geeft de maximale helderheid aan. Dus als je deze op 50% zet samen met "Helderheid van beeldscherm automatisch aanpassen'' dan varieert hij tussen 0 en 50%.
Over het exchange probleem: ik heb nergens last van en heb 2 exchange accounts en 1x een outlook.com account. Alles staat ingesteld op As items arrive en krijg van alles een notificatie.
Ik overweeg om een "tweedehands" 950 XL aan te schaffen. De winkel wil geen garantie geven dat ik de dock kan bestellen. Volgens hun geldt dit alleen voor nieuwe toestellen.
Ik vrees dat de 1e eigenaar echt wel de dock heeft besteld.
Is er met zekerheid te stellen dat ik toch die dock kan krijgen? Of waar ik op moet letten?
Kan natuurlijk ook gewoon bestellen en telefoon weer (gratis) terugsturen om zelf te kijken.
Mocht dit al beantwoord zijn, excuses. Zit nu pas op pagina 111 van de 232...
Is er met zekerheid te stellen dat ik toch die dock kan krijgen? Of waar ik op moet letten?
Kan natuurlijk ook gewoon bestellen en telefoon weer (gratis) terugsturen om zelf te kijken.
Je kan er denk alleen achter komen door de telefoon aan te zetten en kijken of in de Lumia Offers app de dock wordt aangeboden. Dit is niet account gebonden, maar telefoon gebonden (IMEI?). De dock staat er vermeld en als je er op tapt, dan kan je de vraag krijgen of de redemtion email opnieuw moet worden verzonden. Is dat het geval, dan heeft hoogstwaarschijnlijk de vorige eigenaar al een dock besteld, of dat moet toen mislukt zijn. Vul je je email adres in, dan krijg je de promotiecode toegestuurd waarna je kan proberen of de dock daarmee te bestellen is of dat de code al is gebruikt...vhaaren schreef op zondag 03 januari 2016 @ 16:49:
Ik overweeg om een "tweedehands" 950 XL aan te schaffen. De winkel wil geen garantie geven dat ik de dock kan bestellen. Volgens hun geldt dit alleen voor nieuwe toestellen.
[ Voor 19% gewijzigd door Swerfer op 03-01-2016 16:59 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Zorg wel dat je niet de firmware update doet voordat je de offers app probeerd. Hij herkend het OS niet meer
Ik heb hetzelfde probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 12:06:
Als ik de dock wil claimen, krijg ik de reactie bij Aanbieding Display Dock, "Onjuist besturingssysteem".
Blijkbaar herkend de app windows 10 niet meer na de firmware update voor de 950 en 950xl
Ik ga microsoft bellen morgen.
Zag op het engelse answersforum dat ze dan je imei willen weten en adres. De app moet geupdate worden.
Ik heb sinds vandaag een lumia 950, na jaren Android gebruikt te hebben. Bevalt tot nu toe zeer goed alleen even een vraagje. Kun je ook een mp3 als ringtone instellen ?
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Van WP8 en 8.1 weet ik dat er een ringtonemaker app was van Nokia[?] die MP3'tjes ombouwde naar ringtones, neem aan dat die ook wel voor WM10 te vinden is.
People as things, that’s where it starts.
Mp3's uit je muziek volgens mij niet maar via een app als Zedge is het geen probleem om je "eigen" ringtone te gebruiken.Erik1805 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:37:
Ik heb sinds vandaag een lumia 950, na jaren Android gebruikt te hebben. Bevalt tot nu toe zeer goed alleen even een vraagje. Kun je ook een mp3 als ringtone instellen ?
Is wel mogelijk. Had ik bij mijn ativ ook. En ook mijn 950.RobinHood schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:40:
Van WP8 en 8.1 weet ik dat er een ringtonemaker app was van Nokia[?] die MP3'tjes ombouwde naar ringtones, neem aan dat die ook wel voor WM10 te vinden is.
Telefoon aansluiten op de pc. Dan kun je via de verkenner maar de telefoon en dan naar de map ringtones. Daar zet je dan je mp3 in. Kan zijn dat er wat limieten zijn qua groote en lengte, maar dat weet ik niet cker.
Kan zijn dat er nog andere manieren zijn, maar dat durf ik zo niet te vertellen.
Jammer dat dat dan niet gewoon kan via het instellingen-menu.Renegade666 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:13:
[...]
Is wel mogelijk. Had ik bij mijn ativ ook. En ook mijn 950.
Telefoon aansluiten op de pc. Dan kun je via de verkenner maar de telefoon en dan naar de map ringtones. Daar zet je dan je mp3 in. Kan zijn dat er wat limieten zijn qua groote en lengte, maar dat weet ik niet cker.
Kan zijn dat er nog andere manieren zijn, maar dat durf ik zo niet te vertellen.
Tjah, je zet de mp3 in de map. Daarna stel je hem in😇
Maar je hebt wel gelijk.
Maar je hebt wel gelijk.
Het is net Windows, hè, gewoon een bestandje kopiëren naar een andere map.maemo schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:28:
[...]
Jammer dat dat dan niet gewoon kan via het instellingen-menu.
Voor Windows Phone 8.1 is er de app 'Bestanden' of in het Engels 'Files', een soort mini-Windows Verkenner. Zoiets zal er voor Windows 10 Mobile ook wel zijn.
Daarmee kopieer je een MP3 uit je muziekmap eenvoudig naar de ringtones-map op je telefoon, zonder tussenkomst van een kabel en pc.
Total commander zou dat wel kunnen maar liever zou ik toch zien dat je zou kunnen kiezen uit je muziekcollectie.FreshM schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:52:
[...]
Het is net Windows, hè, gewoon een bestandje kopiëren naar een andere map.
Voor Windows Phone 8.1 is er de app 'Bestanden' of in het Engels 'Files', een soort mini-Windows Verkenner. Zoiets zal er voor Windows 10 Mobile ook wel zijn.
Daarmee kopieer je een MP3 uit je muziekmap eenvoudig naar de ringtones-map op je telefoon, zonder tussenkomst van een kabel en pc.
Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.