Het is ook gewoon te triest voor woorden dat MS dit zomaar door de testen heen heeft laten slippen.BAMMER schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:56:
Thnx voor de heads up over de krakende cover! Dan ga ik hem zo aanmelden voor een swap en gelijk maar naar de non XL.
Ik heb exact dezelfde ervaring en het gevoel als RobinFM hierboven. Het is zwaar irritant. Het eerste wat je hoort en voelt als je hem oppakt is dat gekraak. Daar hebben ze echt een foutje gemaakt in het kliksysteem ervan. Het is gewoon té dun. Ik weet zeker dat ze die dingen met bosjes tegelijk terugkrijgen. Gezien de prijs neem ik zeker geen genoegen met een paar stukjes post-it ertussen, dus die mogelijke oplossing die toegepast word her en der laat ik links liggen. Het gevoel wat ik nu heb over het toestel is zeker ook niet premium.
Dat het softwarematig nog niet helemaal top is, daar kan ik nog wel mee leven zolang zij het blijven doorontwikkelen. Maar die cover, dat is gewoon een productieblunder. Ik heb uit ellende een opgevouwen notitieblaadje er tussen gedaan, maar dat helpt nog niet helemaal.
Ik verwacht dat MS iedere 950xl gebruiker gratis een nieuw ontworpen cover laat bestellen voor de prijs die wij hebben betaald.