• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-12 19:53
Abo247 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:16:
[...]

Ik ben zelf van android naar Windows overgestapt. Om de apps heb ik het niet gedaan ben zelf niet zo van de veel apps. de meest gangbare apps zijn wel aanwezig. Facebook twitter etc.
Echter zijn deze apps even wennen omdat de interface anders is opgemaakt.
Heb het gedaan om de windows zelf te ervaren en een nieuwe OS. Android was voor mijn gevoel een beetje saai aan het worden.

Ben zelf zeer verrast over de lumia 950xl met de os zelf nog geen echte problemen tegen gekomen.
Windows Hello is verbluffend. De iris scanner werkt gewoon echt en goed ook. Je moet de iris scanner op verschillende momenten je laten herkennen zodat het nog beter zal werken.

ik heb toestel nu bijna een week en mijn oude note 3 daar heb ik nog niet heel naar terug hoeven grijpen.
De edge browser is even wennen maar dat gaat snel. Al met al zeker geen spijt.

voordeel zijn de live tegels. gewoon alles overzichtelijk onder elkaar en zelf naar keuze in mappen in te delen. geen lege schermen overbodige widgets die op de achtergrond blijven draaien.

Het enige wat ik nog zelf mis is de smart stay sensor. Als ik een lange tekst heb om te lezen gaat mijn scherm op lock op de door mij ingestelde tijd. bij de note 3 had ik een sensor op zitten die mijn ogen in de gaten hield dmv de frontcamera en zo wist dat ik nog aan het lezen ben en het scherm niet uit ging.

Weet iemand hier toevallig of ik dat ook op de lumia zit. ik heb me echt suf lopen zoeken en kan het niet vinden. _/-\o_
Ik herken je verhaal wel.
Ik heb zelf ook een nexus 5.
Bij mij zit de overweging tussen de 5x, 6p en de nokia lumia 950.

De nokia lumia 950 heb ik getest.
Als ik eerlijk bent vind ik windows 10 mobile mooier draaien op een telefoon draaien dan android.
Wanneer alle apps van android ook beschikbaar waren op w10m had ik direct voor de lumia 950 gekozen.
Een groot voordeel van de lumia vind ik ook de fysieke knop voor de uitstekende camera.
Daarnaast bevalt het formaat mij ook goed (5.2 inch).

Dit formaat is ook gelijk het grote voordeel van de 5x.
Daarbij komt ook nog de even goede camera als de 6P EN de vingerprintscanner.
De accu is niet bijzonder, maar wel beter dan van de nexus 5. En laten dat nog precies mijn "upgrade" argumenten zijn om over te stappen van de nexus 5.

De 6P is meer een premium toestel met een mooier/groter scherm en een betere accuduur dan de nexus 5x.
Ik weet echter nog steeds niet of ik het formaat te groot vind.

Zoals je in bovenstaande ziet...zijn er voor deze 3 toestellen voor allen wat te zeggen om voor te kiezen.

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11 18:10
pitchdown schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:33:
[...]
De nokia lumia 950 heb ik getest.
Microsoft*

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-12 21:09
Mijn batterij gaat langer mee, ik heb automatisch verbinding maken met hotspots uit gezet.
Kreeg vaak de melding verbinding maken met hotspot, ik werk in de stad dus er zijn vrij veel hotspots.
Dus wellicht heeft dit ook een beetje voor drains gezorgd, maar 100% zeker weet ik het niet.

• Abo247
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-04-2017
wie kan mij helpen. Als ik op mijn lumia de egde gebruik of een andere app waarin ik langer dan een minuut aan het lezen ben zonder het scherm aan te raken deze dan over gaat op lock screen.

dit is irritant omdat je continue het scherm moet aanraken wil het niet op lock screen raken.
kan het nergens terug vinden.

Verwijderd

Radeon schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:18:
Hebben mensen die last hebben battery drains allemaal een battery app geïnstalleerd? Want ik zoals coenraad zelf helemaal geen van drains. Denk eerder de battery app de grootste boosdoener is.
Een batterij app kan zelfs ook een rol spelen bij de spontane reboots. Met name als de maker van de batterij slechte driver software heeft geleverd. Batterijen hebben allemaal sensors en een chip om ze aan te sturen en dus ook driversoftware. Het kan best dat een buggy batterij driver veel vaker de fout in gaat als je een batterijapp hebt die met grote regelmaat alle sensors van je batterij probeert uit te lezen.

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-12 22:24

EektheMan

DPC

Abo247 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:14:
wie kan mij helpen. Als ik op mijn lumia de egde gebruik of een andere app waarin ik langer dan een minuut aan het lezen ben zonder het scherm aan te raken deze dan over gaat op lock screen.

dit is irritant omdat je continue het scherm moet aanraken wil het niet op lock screen raken.
Settings->Personalization->Lock Screen->Stel screen time out in

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12 09:02
Abo247 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:14:

Even in het engels:

Settings - Personalization - Lock Screen
Screen times out after.

Staat standaard op 1 minuut.

• EektheMan

EektheMan

DPC

sandr schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:24:
[...]
• Translate app is minder, ga liever naar de mobiele site van google translate dan dat ik die app gebruik
Je hebt de Google Translate App en de Translator App van MS zelf. Bij die van MS is wel relaxed dat je een aantal language packs kunt downloaden zodat je offline vertaling tot je beschikking hebt. Handig voor op vakantie enzo.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-11 11:39

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ik krijg het niet voor elkaar om een opgenomen gesprek met de 'Voice Recorder' te uploaden naar mijn dropbox, zowel met als zonder WiFi verbinding.

Ik krijg zodra ik hem deel de melding dst het bestand geupload is. Nu is ons WiFi snel thuis, maar zo snel niet. Iemand enig idee waarom het bestand niet op mijn dropbox terecht komt ?

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• Abo247
WaSteiL schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:17:
[...]

Even in het engels:

Settings - Personalization - Lock Screen
Screen times out after.

Staat standaard op 1 minuut.
Dit is helaas niet wat ik bedoel. Op mijn note 3 werd de lockscreen pas geactiveerd als er geen activiteit werd waargenomen. dus standaard staat deze op 1 minuut bij geen activiteit van een app of het lezen van een document. nu moet ik op de lumia deze op een paar uur zetten als ik een lange tekst aan het lezen ben. En vervolgens handmatig het knopje op de zijkant indrukken om het gelocked te krijgen.

Weet niet of het ok is om het zo te plaatsen maar zie note 3 functie wat ik bedoel.
http://www.galaxyclub.nl/...s3s-smart-stay-uitgelegd/

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:44

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Abo247 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:34:
nu moet ik op de lumia deze op een paar uur zetten als ik een lange tekst aan het lezen ben.
Want jij kan genoeg tekst op 1 scherm krijgen om daar een paar uur mee zoet te zijn :?. Dat je aan een minuut wellicht niet genoeg heb kan ik wel inkomen. Ik heb 'm zelf op 3 minuten staan. Ik gebruik sowieso altijd al de lock toets, die 3 minuten is meer voor als ik het vergeten ben oid.

Ik vraag me af hoe de Note het onderscheid maakt tussen gewoon de app open laten staan en het daadwerkelijk lezen van het document dat de app toont. Ik denk eerder dat de app zelf gewoon de lock voorkomt. Edge doet dat idd niet (gelukkig niet, anders zou hij nooit automatisch locken)

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 17-12-2015 11:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:02
Abo247 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:34:
[...]

Dit is helaas niet wat ik bedoel. Op mijn note 3 werd de lockscreen pas geactiveerd als er geen activiteit werd waargenomen. dus standaard staat deze op 1 minuut bij geen activiteit van een app of het lezen van een document. nu moet ik op de lumia deze op een paar uur zetten als ik een lange tekst aan het lezen ben. En vervolgens handmatig het knopje op de zijkant indrukken om het gelocked te krijgen.

Weet niet of het ok is om het zo te plaatsen maar zie note 3 functie wat ik bedoel.
http://www.galaxyclub.nl/...s3s-smart-stay-uitgelegd/
Dat is een Samsung dingetje. (heeft mijn Note 8 ook). Dus niet beschikbaar bij Microsoft (als ze dat zouden implementeren krijgen ze waarschijnlijk ook nog Samsung op hun dak).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Abo247
.oisyn schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:42:
[...]

Want jij kan genoeg tekst op 1 scherm krijgen om daar een paar uur mee zoet te zijn :?. Dat je aan een minuut wellicht niet genoeg heb kan ik wel inkomen. Ik heb 'm zelf op 3 minuten staan. Ik gebruik sowieso altijd al de lock toets, die 3 minuten is meer voor als ik het vergeten ben oid.
het gaat erom dat je telefoon zelf in de gaten heeft of je bezig bent met lezen of een andere activiteit.
zonder dat je zelf handmatig je lock aan hoeft te zetten als je even weg bent.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:44

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik snap wat je bedoelt, en Windows 10 Mobile heeft die feature niet. Maar mijn punt is meer dat je zegt dat je 'm op een paar uur moet zetten, maar dat is natuurlijk quatsch :). 1 minuut is wellicht te weinig, maar 2 en zeker 3 minuten niet. Als je een document aan het lezen bent, dan raak je echt wel eens in de 3 minuten het scherm aan om te scrollen of van pagina te verwisselen oid. Toch?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Irisscanner doet het niet op mijn lumia 950. Waarschijnlijk door staaroperatie? Verder zeer tevreden over dit toestel.

• coenraad7
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:58:
Irisscanner doet het niet op mijn lumia 950. Waarschijnlijk door staaroperatie? Verder zeer tevreden over dit toestel.
probeer de functie van Windows Hello te verwijderen en weer opnieuw in te stellen.

En had je die functie van de Irisscanner al ingesteld voor of na je operatie ?

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:58:
Iris scanner werkt zelfs met 1 oog gesloten.
Misschien ff opnieuw instellen, denk niet staar wat mee te maken heeft.

• EektheMan

EektheMan

DPC

Abo247 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:45:
het gaat erom dat je telefoon zelf in de gaten heeft of je bezig bent met lezen of een andere activiteit.
zonder dat je zelf handmatig je lock aan hoeft te zetten als je even weg bent.
Compromis:

https://www.microsoft.com...p/9nblggh0d956#appdetails

Of af en toe een beweginkje met je vinger maken voor de proximity sensor?

• annedijkstra
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-01 20:55
Heeft iemand ook last van een tikkend geluid van de Lumia 950 in standby? Mijn Lumia geeft in standby om de 3 seconden een tikgeluidje. Zachtjes maar wel goed hoorbaar. Dat gaat een behoorlijk lange tijd door. :'( Dat er een soort kort stroompje op de speaker komt te staan ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door annedijkstra op 17-12-2015 13:10 ]

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 20:01
annedijkstra schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:09:
Heeft iemand ook last van een tikkend geluid van de Lumia 950 in standby? Mijn Lumia geeft in standby om de 3 seconden een tikgeluidje. Zachtjes maar wel goed hoorbaar. Dat gaat een behoorlijk lange tijd door. :'( Dat er een soort kort stroompje op de speaker komt te staan ofzo.
Ja is bekend probleem reboot helpt

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:40
.oisyn schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:52:
Ik snap wat je bedoelt, en Windows 10 Mobile heeft die feature niet. Maar mijn punt is meer dat je zegt dat je 'm op een paar uur moet zetten, maar dat is natuurlijk quatsch :). 1 minuut is wellicht te weinig, maar 2 en zeker 3 minuten niet. Als je een document aan het lezen bent, dan raak je echt wel eens in de 3 minuten het scherm aan om te scrollen of van pagina te verwisselen oid. Toch?
Die feature vind je alleen bij Samsung. Is geen standaard Android, dus dit heb je ook niet bij andere Android telefoons.

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Cyrus The Virus schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:10:
[...]

Ja is bekend probleem reboot helpt
Reboot verhelpt het niet altijd, de accu eruit halen indien reboot niet werkt. Zelfs uit bleef hij doortikken (XL).

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

D0gtag schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:40:
[...]

Reboot verhelpt het niet altijd, de accu eruit halen indien reboot niet werkt. Zelfs uit bleef hij doortikken (XL).
Dat had ik toen ook, uit bleef hij doorknorren, maar de accu eruit en weg was het.

Gisteravond/vannacht had mijn 950 het ook weer heel even, nadat ik de muziekapp opende. Paar keer op stop the music geramd en toen was het weg.

Vreemd iets is vreemd.

People as things, that’s where it starts.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Nieuwe update nieuwe problemen, weet iemand hoe je een map selecteert bij groove music om alleen die map te gebruiken als muziek. Nu selecteert hij alle speelbare bestanden op me toestel inc. opnames van whatsapp en downloads van de browser.... Mijn afspeellijsten accepteert hij niet meer na de update...
De nieuwe app maakt downloaden van MS wel super makkelijk!!!! (sarcasme).

[ Voor 10% gewijzigd door D0gtag op 17-12-2015 15:51 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Ben heel benieuwd hoe Arnoud ze gaat neerzetten.....

• coenraad7
heeft 1 van jullie ook, dat als je een sms berichtje binnen krijgt. dat je geen melding hiervan binnen krijgt in de action center of helemaal geen geluid/trilling ?

Is hier een instelling voor ?

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Bij mij blijft Shazam constant op "Listening" staan en krijg je niet te zien welk nummer er op staat, hebben hier anderen last van? Reinstall heeft niet geholpen.

Zou voor mij wel een groot gemis zijn als ik dit niet aan de praat krijg.

Verwijderd

sandr schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:56:
Bij mij blijft Shazam constant op "Listening" staan en krijg je niet te zien welk nummer er op staat, hebben hier anderen last van? Reinstall heeft niet geholpen.

Je kunt soundhound gebruiken zelden soort app. Maar werkt bij mij wel goed.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

coenraad7 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:38:
heeft 1 van jullie ook, dat als je een sms berichtje binnen krijgt. dat je geen melding hiervan binnen krijgt in de action center of helemaal geen geluid/trilling ?

Is hier een instelling voor ?
Heb ik compleet 'at random', maar ook vanuit WA, XBL of Kik, ene keer wel een melding, andere keer helemaal niets.

Valt me ook op dat de 950 'moeite' lijkt te hebben om filmpjes uit de Xbox app af te spelen, merkbaar lagere framerate dan op een 830/920, resolutie zal het niet zijn, die filmpjes zelf zijn maar 720.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

sandr schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:56:

Dat zit toch standaard ingebakken in het os, muziekherkenning? Ik kan Cortana gewoon vragen wat er nou weer gedraaid wordt. Weet alleen niet of ze het ook opslaat, eerder iig wel.

People as things, that’s where it starts.

• sandr
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:00:
[...]

Je kunt soundhound gebruiken zelden soort app. Maar werkt bij mij wel goed.
Net een paar keer geprobeerd, maar geeft steeds nul resultaten.
RobinHood schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:16:
[...]

Dat zit toch standaard ingebakken in het os, muziekherkenning? Ik kan Cortana gewoon vragen wat er nou weer gedraaid wordt. Weet alleen niet of ze het ook opslaat, eerder iig wel.
Geen idee, iedere keer als ik cortana opstart moet ik talen instellen, maar zodra hij Engels wil downloaden krijg ik een error tijdens het downloaden, dus kan dat niet testen. Zit er wel over te denken een harde reset uit te voeren zodat m'n OS tenminste update, hoop dat dat het een en ander kan fixen.

Update: denk nu dat het aan de microfoon licht, zodra ik iets film heb ik alleen maar geluid van de rechterkant en niet van de linker, kan me voorstellen dat ermee te maken heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door sandr op 17-12-2015 17:54 ]

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-12 00:11

Benjamin-

CrazyGunner#2385

bilgy_no1 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:26:
[...]

Die feature vind je alleen bij Samsung. Is geen standaard Android, dus dit heb je ook niet bij andere Android telefoons.
Lees eens even wat hij zegt. Hij zegt gewoon dat je bij het lezen niet meer dan een paar minuten nodig hebt waardoor je niet onbeperkt het scherm aan hoeft te laten. Je scrollt af en toe waardoor je scherm gewoon actief blijft.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Verwijderd

Iemand een idee waarom er bij het afspelen van 4k gemaakte videos het scherm precies in het midden verdeeld is in een lichter en donkerder vlak?

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 21:47
Er is weer een update uit voor Windows insiders: https://blogs.windows.com...r-preview-build-10586-36/

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:20

rda

RobinHood schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:16:
[...]

Dan moet je eerst Cortana hebben en dus je instellingen veranderen. Ik heb dat b ijvoorbeeld niet. Op zich jammer, want eerder had het vergrootglas deze (en andere) functie(s)

• Sonny7
  • Laatst online: 01-12 11:24
zelfs nu ik me ingeschreven heb als insider op mijn 950XL ziet de telefoon nog steeds geen updates...
Blijkbaar toch een reset uitvoeren om van versie .0 naar .36 te gaan.

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Ervaren jullie ook dat opladen via usb aan pc of laptop tergend langzaam gaat?

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
Folkifoon schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:57:
Ja, dat schiet niet op!
Zal wel iets met usb-c te maken hebben.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-12 19:54

Swerfer

Hmm...

De meeste USB poorten op pc's en laptops leveren maar een paar honder miliampere in plaats van 1-3 ampere. Daarmee gaat het laden dus langzamer...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• sandr
Als ik m'n telefoon (non-xl) via de USB aan m'n laptop hang en een spelletje ga spelen op mijn telefoon loopt hij zelfs nog steeds leeg omdat hij meer stroom slurpt dan waarmee hij wordt opgeladen. Het lijkt me logisch dat dit bij de XL nog erger is. De meegeleverde oplader werkt echter wel bloedsnel.

Maar mijn vorige telefoon laadde ook tergend langzaam op via m'n laptop, dus denk dat het aan de USB poorten daarvan ligt.

[ Voor 11% gewijzigd door sandr op 17-12-2015 21:03 ]

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
Dat komt omdat de usb poort van de laptop niet genoeg stroom leverd? USB 2 en 3.0 leveren lager amparage.

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-10 07:43
Sonny7 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:42:
zelfs nu ik me ingeschreven heb als insider op mijn 950XL ziet de telefoon nog steeds geen updates...
Pas ingeschreven? Ongeveer 24u wachten, dan worden updates aktief. Misschien nog even geduld?

• maemo
ColdRain schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:03:
[...]

Pas ingeschreven? Ongeveer 24u wachten, dan worden updates aktief. Misschien nog even geduld?
Ik heb me zojuist opnieuw ingeschreven en heb na het opstarten meteen een melding binnen dat er een update is.

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Nope, mijn laptop (zbook) heeft usb 3 charging poort, levert 5amp als het goed is.

Verwijderd

D0gtag schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:08:
[...]

Nope, mijn laptop (zbook) heeft usb 3 charging poort, levert 5amp als het goed is.
Moet je die wel hebben natuurlijk (heeft mijn Elitebook ook, laadt zelfs op als de laptop uitstaat)

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:10:
[...]

Moet je die wel hebben natuurlijk (heeft mijn Elitebook ook, laadt zelfs op als de laptop uitstaat)
Dat moet hij zelf even uitzoeken, ik wist het zelf eigenlijk ook pas net :+

• Folkifoon
  • Laatst online: 24-06-2024
D0gtag schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:11:
[...]

Dat moet hij zelf even uitzoeken, ik wist het zelf eigenlijk ook pas net :+
Het is een Samsung ATIV Smart PC Pro 700T dus geen super de luxe usb poorten volgens mij. Maar voor mn gevoel ging laden Lumia 930 echt sneller.

• Sonny7
  • Laatst online: 01-12 11:24
ColdRain schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:03:
[...]

Zo werkte dat in het verleden met m'n oude Lumia 920 anders niet. Zodra ik me inschreef als insider werd er direct gezocht naar updates en kon ik zo ook direct downloaden

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:38
Dr zitten alleen verborgen en onderhuidse updates in die nieuwe build. Niet echt interessant om te installeren. Je systeem kan er alleen maar slechter van gaan lopen imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-12 23:21

KrL

Foto foto..

Toevallig al iemand ervaring met de 950 (XL) en screen mirroring met een Samsung Smart TV? Ik heb zelf een 6400 serie en als ik screen mirroring doe dan zien ze elkaar wel (windows phone connecting) maar hij timed out zonder dat ik beeld heb gezien. Heb de laatste firmware op zowel de TV als de 950XL (geen insider).

Verwijderd

Nieuwe build net op mn Lumia 950 gezet, draait hier als een trein en Wifi is merkbaar sneller hier. Verder nog niet veel kunnen ontdekken

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-11 22:22
Beetje sneu.....
Het enige beetje meerwaarde wat continuüm mij zou kunnen bieden wordt waarschijnlijk een betaalde dienst....

http://m.windowscentral.c...obile-apps-continuum-mode

[ Voor 86% gewijzigd door Amadeus1966 op 17-12-2015 22:45 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Folkifoon schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:15:
[...]

Het is een Samsung ATIV Smart PC Pro 700T dus geen super de luxe usb poorten volgens mij. Maar voor mn gevoel ging laden Lumia 930 echt sneller.
De Lumia 930 heeft ook maar een 2400mAh accu of iets dergelijks. De Lumia 950 heeft al een 3000mAh (ofwel ~3400mAh op de Lumia 950XL), dus dan gaat het inderdaad sneller op de Lumia 930 he :P.
Amadeus1966 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:44:
Beetje sneu.....
Het enige beetje meerwaarde wat continuüm mij zou kunnen bieden wordt waarschijnlijk een betaalde dienst....

Nou ja ze (Microsoft) houden zich wel aan hun eigen policy. Voor alle devices groter als 8inch heb je Office 365 nodig om documenten te bewerken en dergelijke.

Dus gratis op mobile (namelijk onder 8inch) en je monitor icm Continuum maakt het een 'PC' (boven de 8inch) dan he. Beetje jammer, maar aan de andere kant soort van logisch.

Patient gamer

• maemo
Amadeus1966 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:44:
Beetje sneu.....

Vast een. 1 april grap ☺

• MRE-Inc

MRE-Inc

maemo schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:03:
[...]

Vast een. 1 april grap ☺
https://blogs.office.com/...planner-preview-and-more/

Nee hoor. Staat zelfs of het eigen office blog van MS zelf..... Continuum is al dood voordat het goed en wel geboren was.... Microsoft weet heel goed hoe ze goede dingen de nek om moeten draaien.... Ik heb vanmiddag op mn werk nog een demonstratie gegeven van de dock met mijn 950xl. Ooooh en aaaaah hoorde ik van collega's. Als ze zouden weten dat ze voor editen via continuum moesten betalen dat weet ik hun reacties al. "Oh dat gaan we dan niet gebruiken, want we hebben al office" . Dus geen continuum is dus ook geen Windows 10 Mobile telefoons aanschaffen. En zo blijf je in die vicieuze cirkel zitten.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
MRE-Inc schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:24:
[...]

Nee hoor. Staat zelfs of het eigen office blog van MS zelf..... Continuum is al dood voordat het goed en wel geboren was.... Microsoft weet heel goed hoe ze goede dingen de nek om moeten draaien.... Ik heb vanmiddag op mn werk nog een demonstratie gegeven van de dock met mijn 950xl. Ooooh en aaaaah hoorde ik van collega's. Als ze zouden weten dat ze voor editen via continuum moesten betalen dat weet ik hun reacties al. "Oh dat gaan we dan niet gebruiken, want we hebben al office" . Dus geen continuum is dus ook geen Windows 10 Mobile telefoons aanschaffen. En zo blijf je in die vicieuze cirkel zitten.
Dat is natuurlijk NIETS bijzonders, aangezien je op tablets/laptops met grotere schermen dan 8" al een Office 365 subscription moest hebben. Ben wel benieuwd hoe men met de zakelijke gebruikers omgaat die dus geen Office 365 subscription hebben...maar bijvoorbeeld wel een EA ofzo...ach het duurt nog 4 maanden...mogelijk verzinnen ze nog een oplossing.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:38
Het had voor de toekomst van Continuum fijn geweest als ze daar een uitzondering hadden gemaakt. Puur om het medium populairder te maken. Kijk, dat je het over 2 jaar doet, prima maar het is net uit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:18
hmm, gek. Hier staat dat office mobile zou moeten werken op het toestel. Maar ik krijg bij het starten van een leeg doc in Word mobile de opmerking dat ik een office-365 account moet hebben.

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:40
[...]

Ik ga er toch vanuit dat je op je werk gewoon Office 365 accounts hebt. Daarmee kun je toch op een aantal devices werken met 1 account?

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Raymond schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:56:
hmm, gek. Hier staat dat office mobile zou moeten werken op het toestel. Maar ik krijg bij het starten van een leeg doc in Word mobile de opmerking dat ik een office-365 account moet hebben.
Lees online dat je alle office apps (onenote, powerpoint, excel, word) even moet uninstallen van je toestel. En ze vervolgens opnieuw moet installeren. Dat schijnt het te fixen.
Martinspire schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:55:
Het had voor de toekomst van Continuum fijn geweest als ze daar een uitzondering hadden gemaakt. Puur om het medium populairder te maken. Kijk, dat je het over 2 jaar doet, prima maar het is net uit.
Je zou inderdaad denken dat ze onderscheid zouden maken tussen normale consumenten en bedrijfsmatige Continuum gebruikers (op basis van Microsoft account dan lijkt me logisch). Nou is het bijna zoiets van 'Je proeftijd voor Continuum is verlopen, schaf aub Office 365 aan. Thanks MS'.

[ Voor 42% gewijzigd door blmp op 18-12-2015 00:24 ]

Patient gamer

• Amadeus1966
  • Laatst online: 30-11 22:22
[...]

Continuum is al dood voordat het goed en wel geboren was.... Microsoft weet heel goed hoe ze goede dingen de nek om moeten draaien.... Ik heb vanmiddag op mn werk nog een demonstratie gegeven van de dock met mijn 950xl. Ooooh en aaaaah hoorde ik van collega's. Als ze zouden weten dat ze voor editen via continuum moesten betalen dat weet ik hun reacties al. "Oh dat gaan we dan niet gebruiken, want we hebben al office" . Dus geen continuum is dus ook geen Windows 10 Mobile telefoons aanschaffen. En zo blijf je in die vicieuze cirkel zitten.
Idd, denk dat deze denkwijze niet alleen voor zakelijke consumenten opgaat.
Nu hebben ze eindelijk iets wat eigenlijk met kop en schouders boven ios/android of weet ik veel wat nog meer staat.
En dan draaien ze het de nek weer om.
Ik heb geen 360 office pakket, ik draai nog steeds op 2010 en zolang dit nog steeds voldoet waarom dan die 360.....
Ik gebruik het voor huis tuin en keuken documenten en daarvoor hoef ik geen abbo.
Dus de kreet van pc in je broekzak snijd nu ff wat minder hout dan wat het al deed, want op mijn oude laptop kan ik namelijk wel mijn documenten blijven bewerken.
Ik vind het nog steeds een dijk van een o.s. maar een draak voor wat de policy betreft.
Het weer is minder veranderlijk dan het beleid van MS.
Kijk alleen maar naar het geneuzel van onedrive en het te vroeg uitbrengen van win 10 op de nieuwe toestellen.

Het heeft voor de gemiddelde thuisgebruiker die geen abbo wenst niet echt nut om extra diep in de buidel te tasten voor een toestel voor iets wat niet gebruikt kan worden tenzij je een maandelijkse of jaarlijkse bijdrage gaat doen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• Wailing_Banshee
D0gtag schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:08:
[...]

5A??? Moet je wel heel erg mee uitkijken. Een gemiddelde USB poort levert 500mA, een gemiddelde lader 1A en een snellader 3.4A.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51

Wallie

Herr

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 07:33:
[...]

5A??? Moet je wel heel erg mee uitkijken. Een gemiddelde USB poort levert 500mA, een gemiddelde lader 1A en een snellader 3.4A.
Dat hij 5A kan leveren wil niet zeggen dat hij dat ook doet... doet ie pas als het apparaat dat er op zit om vraagt. Anders frituur je je usb muisje _O-

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Wailing_Banshee
Wallie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 07:34:
[...]

Dat hij 5A kan leveren wil niet zeggen dat hij dat ook doet... doet ie pas als het apparaat dat er op zit om vraagt. Anders frituur je je usb muisje _O-
Dat bedoel ik :D Ik weet dat mijn HTC Flyer een aangepaste aansluiting had, om te voorkomen dat je de oplader op een ander toestel zou gebruiken en deze zou opblazen (micro usb met een extra piefje, gewoon micro usb werkte ook op het apparaat maar de stekker van de lader werkte kon niet op een micro usb slot)

• MvantLoo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-06-2023
Ik heb sinds gisteren een enorme battery drain, 950xl houdt het zonder de telefoon te gebruiken het maar 6 uurtjes vol en wordt bloedheet.

Weet iemand een goede task manager als ik de desktopversie?
En/of een tool om batterij verbruik duidelijker zichtbaar te krijgen?

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:48

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

MvantLoo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 08:06:
Ik heb sinds gisteren een enorme battery drain, 950xl houdt het zonder de telefoon te gebruiken het maar 6 uurtjes vol en wordt bloedheet.

Weet iemand een goede task manager als ik de desktopversie?
En/of een tool om batterij verbruik duidelijker zichtbaar te krijgen?
Misschien apps die niet willen installeren of de .36 update die sinds gister 8 uur ongeveer klaar stond? Ik heb meestal ook een battery drain of een heet toestel wanneer er een update klaar staat of er iets mis gaat in de store.

• coenraad7
Toen ik gisteren ging slapen had mijn batterij nog 87%, en toen ik wakker werd was het 84%. dus dat vind ik wel prima, alleen gisteren kon de camera niet starten en zei hij dat ik de camera moest verbinden of bij andere apps moest afsluiten ( maar er stond niks meer open) ook weigerde Windows Hello om zich zelf te melden als ik mijn toestel wou unlocken. geen "oog" en dat rode lampje kwam ook al niet. na een reboot waren beide problemen wel verholpen. maar toch lastig dat dit "zomaar"gebeurd :/

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Pff, kom er net achter dat ik een twee jarig sim only abbo heb. Dacht echt dat ik een jaar abonnement had afgesloten.. Naja, dan koop ik de l950 wel los als hij volgend jaar iets gezakt is.

• Jay47
Gisternacht update .29 binnen gehaald....finally!

• rovhan
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:49
Jammer dat het wekker probleem op windows 10 meegekomen is van mijn 1020 naar de 950. Vanochtend weer een wekker gehad die niet is af gegaan. 8)7

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Top, eindelijk een goed cijfer voor een Windows Phone toestel. Eerlijke en objectieve review van Arnoud. Tweakers heeft Windows Phone (Windows 10 Mobile) eindelijk echt ontdekt...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Jay47
rovhan schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:38:
Jammer dat het wekker probleem op windows 10 meegekomen is van mijn 1020 naar de 950. Vanochtend weer een wekker gehad die niet is af gegaan. 8)7
Weird nooit gehad, maar ik zet altijd 2 wekkers aan voor de zekerheid.

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:46
Jay47 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:30:
Gisternacht update .29 binnen gehaald....finally!
Kan hij vannacht .36 binnenhalen :+

• Jay47
buzzbuzz68 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:26:
[...]

Nice, ik las er al over >:)

• coenraad7
ik heb ook net de .29 binnen gekregen als download. ben benieuwd :D

[ Voor 16% gewijzigd door coenraad7 op 18-12-2015 10:39 ]

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

buzzbuzz68 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:26:
[...]

Krijgt iedereen die vandaag/vanavond binnen? Checkte net, maar heb zelf nog niets binnen.

Als ik mijn OV kaart tegen de achterkant houdt maakt de Lumia950XL een geluidje, oftewel hij herkent die NFC chip. Is er een app waarmee ik die dan weer kan zenden, zodat ik mijn telefoon als OV kan gebruiken?

Ik ben echt een noob wat dat betreft, dus vandaar mijn vraag :+

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MisterChaoSs schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:39:
[...]

Krijgt iedereen die vandaag/vanavond binnen? Checkte net, maar heb zelf nog niets binnen.

Als ik mijn OV kaart tegen de achterkant houdt maakt de Lumia950XL een geluidje, oftewel hij herkent die NFC chip. Is er een app waarmee ik die dan weer kan zenden, zodat ik mijn telefoon als OV kan gebruiken?

Ik ben echt een noob wat dat betreft, dus vandaar mijn vraag :+
Aantal gaven al de melding dat ze niet zomaar de fast ring updates kregen, soms eerst een reboot, of zelfs een factory reset voordat de updates binnen kwamen. Als jij op .29 zit, zou je ook .36 moeten krijgen. Ik zit weer vast op de .29 en heb nog geen zin factory reset te doen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SinergyX schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:57:
[...]

Aantal gaven al de melding dat ze niet zomaar de fast ring updates kregen, soms eerst een reboot, of zelfs een factory reset voordat de updates binnen kwamen. Als jij op .29 zit, zou je ook .36 moeten krijgen. Ik zit weer vast op de .29 en heb nog geen zin factory reset te doen :P
Ik krijg hem niet binnen na een reboot dus ik wacht wel lekker af. Weer een factory reset doen heb ik echt geen zin in, want dat wordt dan een wekelijks geintje :+

Ben benieuwd, de .29 werd dus na een week gepushed, dus ik wacht dit keer rustig

• Sandwalker
  • Laatst online: 29-11 22:09
bilgy_no1 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:58:
[...]

Ik ga er toch vanuit dat je op je werk gewoon Office 365 accounts hebt. Daarmee kun je toch op een aantal devices werken met 1 account?
Ik weet even niet hoe het met volume licensing zit, maar als ik voor persoonlijk gebruik kijk, dan mag ik bij een 1 user license office 365 gebruiken op een pc en een telefoon: https://products.office.c...microsoft-office-products Dat lijkt dus niet zo'n probleem te zijn voor het merendeel van de gebruikers. Eigenlijk ook wel een nette oplossing.
Je kunt Microsoft ook niet kwalijk nemen dat ze een commercieel bedrijf zijn. Ze willen het geld verdienen met licenties en terugkerende klanten. Dat heb je meer met een abonnementsdienst dan met een telefoon. En als je niet wilt betalen, omdat je het bijna nooit gebruikt dan edit je die drie documenten per maand toch gewoon op je telefoon of op je pc. Voor €120/jaar heb je voor je hele gezin met alle telefoons office 365. (Ga ik er even vanuit dat je kinderproductie <=3 is). Of ze dat nou op de telefoon gebruiken of op de pc.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Idd voor het eerst had ik een beetje het gevoel dat er niet specifiek naar negatieve punten werd gezocht. Dat had ik bij de andere reviews wel. Bij de L930 werd gezegd dat die niet lekker in de hand lag. Dat is natuurlijk voor iedereen anders. De minpunten die genoemd worden zijn er ook echt wel. Sterker nog, ik kan nog wel wat meer opnoemen (bouw kwaliteit > krakende back cover) dan dat Arnoud heeft gedaan. Wellicht heeft Arnoud nu eindelijk zijn Microsoft bril opgezet tijdens het reviewen ipv zijn Google bril die hij ophad bij de vorige reviews van de 920 en 930 oa ;)

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-12 18:29
Wow... Wat een positieve review van Arnoud! Hij klonk zelfs een beetje emotioneel :D

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• KrazyJay
  • Laatst online: 07:36

KrazyJay

MRE-Inc schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:49:
[...]

Idd voor het eerst had ik een beetje het gevoel dat er niet specifiek naar negatieve punten werd gezocht. Dat had ik bij de andere reviews wel. Bij de L930 werd gezegd dat die niet lekker in de hand lag. Dat is natuurlijk voor iedereen anders. De minpunten die genoemd worden zijn er ook echt wel. Sterker nog, ik kan nog wel wat meer opnoemen (bouw kwaliteit > krakende back cover) dan dat Arnoud heeft gedaan. Wellicht heeft Arnoud nu eindelijk zijn Microsoft bril opgezet tijdens het reviewen ipv zijn Google bril die hij ophad bij de vorige reviews van de 920 en 930 oa ;)
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat Windows Phone/Mobile eindelijk overtuigend genoeg geworden is voor Android en iOS-adepten die dus met die Google-bril kijken. In ieder geval, na gisteren mijn L950 gedemonstreerd te hebben willen 2 van mijn collegae plotseling ook wel eens Windows 10 Mobile testen. En daar zit 1 Android fan bij, en de andere is getogen Applegebruiker. En ik heb ze nog niet eens continuum laten zien :7

• Jay47
KrazyJay schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:08:
[...]

Het zou natuurlijk kunnen zijn dat Windows Phone/Mobile eindelijk overtuigend genoeg geworden is voor Android en iOS-adepten die dus met die Google-bril kijken. In ieder geval, na gisteren mijn L950 gedemonstreerd te hebben willen 2 van mijn collegae plotseling ook wel eens Windows 10 Mobile testen. En daar zit 1 Android fan bij, en de andere is getogen Applegebruiker. En ik heb ze nog niet eens continuum laten zien :7
Wacht maar als iOS apps porting beschikbaar is ;)

• Jay47
Zo mijn 950XL is gelocked, kan niks meer iris scanner werk niet en als ik mijn code in tik krijg ik tel is vergrendeld wegens veilligheids redenen te zien :(
En dat ik het 2 uur aan de lader moet hangen en dan rebooten voordat ik het weer kan gebruiken, dit is gewoon ruk aangezien ik geen lader bij me heb.
Dit is al de derde keer dat dit voorkomt, zelfs een soft reset of batterij eruit halen helpt niet.

Heeft iemand een idee om dit te voorkoem of te fixen?

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

MRE-Inc schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:49:
[...]
Sterker nog, ik kan nog wel wat meer opnoemen (bouw kwaliteit > krakende back cover) dan dat Arnoud heeft gedaan. [...]
Die krakende backcover, is dat niet een gevalletje user error? Ik heb het ook gehad, toen weer los gemaakt en opnieuw bevestigd, probleem opgelost. Bouwkwaliteit lijkt juist erg goed, ding voelt erg robuust en de afwerking is mooi.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• Punkrocker
  • Laatst online: 18:50

Punkrocker

Mostly harmless

Jay47 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:28:
[...]

Wacht maar als iOS apps porting beschikbaar is ;)
<off topic>
Hoever zou het daar eigenlijk mee staan?
</off topic>

"What do you get if you multiply six by nine..."

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Jay47 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:08:
Zo mijn 950XL is gelocked, kan niks meer iris scanner werk niet en als ik mijn code in tik krijg ik tel is vergrendeld wegens veilligheids redenen te zien :(
En dat ik het 2 uur aan de lader moet hangen en dan rebooten voordat ik het weer kan gebruiken, dit is gewoon ruk aangezien ik geen lader bij me heb.
Dit is al de derde keer dat dit voorkomt, zelfs een soft reset of batterij eruit halen helpt niet.

Heeft iemand een idee om dit te voorkoem of te fixen?
Het lijkt erop dat de telefoon denkt dat er valse inlogpogingen gedaan worden waarop hij de telefoon blokkeert. Zet de irisscanner eens uit en kijk of de storing dan weg blijft...

Edit:

Kijk eens hier: https://account.live.com/Activity

Edit 2: Hmm... logt waarschijnlijk niet de unlock activiteit...

[ Voor 6% gewijzigd door Swerfer op 18-12-2015 13:19 ]

• Jay47
Swerfer schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:16:
[...]

Het lijkt erop dat de telefoon denkt dat er valse inlogpogingen gedaan worden waarop hij de telefoon blokkeert. Zet de irisscanner eens uit en kijk of de storing dan weg blijft...

Edit:

Kijk eens hier: https://account.live.com/Activity
Dat gaat niet werken aangezien tel gelocked is en er geen mogelijkheid is om te unlocken!
Trouwens waarschijnlijk is het een bug aangezien iris scanner soms aangaat als ik een apje krijgt, dan probbeert ie te zoeken, en als het een paar keer niet lukt dan wordt het gelocked.

[ Voor 18% gewijzigd door Jay47 op 18-12-2015 13:21 ]

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Jay47 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:19:
[...]

Dat gaat niet werken aangezien tel gelocked is en er geen mogelijkheid is om te unlocken!
Niet nu, maar als je telefoon weer toegankelijk is. Oplossing voor nu heb ik niet...

• Jay47
Heb het gefixed, je moet dus naar find my phone via Microsoft website en inloggen met je account.
kies voor optie lock my phone, hier moet je dus een code invoeren en telnr (optioneel) en een bericht.
Zodra je op vergaan klikt gaat je tel rebooten.
Na de reboot neot je opgegeven code invoeren en word je tel geunlocked ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Jay47 op 18-12-2015 13:28 ]

• coenraad7
Jay47 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:24:
Heb het gefixed, je moet dud naar find my phone website en je tel locken met een code.
Je tel gaat dan rebooten en als je je code invoert word het geunlocked.
heb je een linkje van die website. dit kan handig zijn voor later :P

• Jay47
coenraad7 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:26:
[...]

heb je een linkje van die website. dit kan handig zijn voor later :P
https://account.microsoft.com/devices/about

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Iemand enig idee hoe "wisselgesprek" in te stellen?
Kan er nergens wat over vinden...nog niet...

en toch nog gevonden.

naar instellingen> simkaartinfo>Sim-toepassingen>Easymenu KPN-diensten en daar kan je onder andere "wisselgesprek" in- en uitschakelen

(Heb dus een KPN-simmetje :))

[ Voor 50% gewijzigd door peerke63 op 18-12-2015 16:39 ]

• MvantLoo
MaakmeGek schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 08:53:
[...]

Misschien apps die niet willen installeren of de .36 update die sinds gister 8 uur ongeveer klaar stond? Ik heb meestal ook een battery drain of een heet toestel wanneer er een update klaar staat of er iets mis gaat in de store.
Inderdaad een issue met de store. De updates worden niet geïnstalleerd.
Er staat ook een update klaar voor Store, maar ook alleen deze laten updaten werkt niet. Grmpf, kip-ei probleem lijkt me.

Nieuwe apps willen ook niet installeren. Blijft hangen bij "in behandeling", dus naar gaat ring overstappen wil ook niet werken 8)7

Is er een mogelijkheid om de ROM los te downloaden en te updaten?

• MvantLoo
Totaal ander puntje...
Ik krijg dagelijks de melding dat de opslag vol is. Dan kijk ik, is er maar 6,11 van de 29,1 GB in gebruik.

Heeft iemand een idee?

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:00
MvantLoo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:04:
Totaal ander puntje...
Ik krijg dagelijks de melding dat de opslag vol is. Dan kijk ik, is er maar 6,11 van de 29,1 GB in gebruik.

Heeft iemand een idee?
Dit is een bekende bug van build .29
Het is in de komende versie opgelost welke nu voor insiders beschikbaar is.

• MvantLoo
Voxxie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:02:
[...]

Dit is een bekende bug van build .29
Het is in de komende versie opgelost welke nu voor insiders beschikbaar is.
Thanks.... Ik ben overtuigd.

Factory reset, want ik krijg nu geen enkele app geïnstalleerd en support pagina al gevolgd.
Dan meteen naar de fast ring.

3de reset in 3 weken... Met al die spontane reboots, instabiliteit en half werkende apps heb ik soms toch wel spijt hoor...
Pagina: 1 ... 53 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.