Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Daar heb je een valide argument!MRE-Inc schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:24:
[...]
https://blogs.office.com/...planner-preview-and-more/
Nee hoor. Staat zelfs of het eigen office blog van MS zelf..... Continuum is al dood voordat het goed en wel geboren was.... Microsoft weet heel goed hoe ze goede dingen de nek om moeten draaien.... Ik heb vanmiddag op mn werk nog een demonstratie gegeven van de dock met mijn 950xl. Ooooh en aaaaah hoorde ik van collega's. Als ze zouden weten dat ze voor editen via continuum moesten betalen dat weet ik hun reacties al. "Oh dat gaan we dan niet gebruiken, want we hebben al office" . Dus geen continuum is dus ook geen Windows 10 Mobile telefoons aanschaffen. En zo blijf je in die vicieuze cirkel zitten.
Ik trolde maar wat!
Grappig. Heb ook mijn OV-kaart tegen de Lumia 640 gehouden en inderdaad een geluid. Verder gebeurt er niets. Je telefoon als OV-kaart gebruiken lijkt me vooralsnog onmogelijk op zo'n simpele manier.MisterChaoSs schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:39:
[...]
Krijgt iedereen die vandaag/vanavond binnen? Checkte net, maar heb zelf nog niets binnen.
Als ik mijn OV kaart tegen de achterkant houdt maakt de Lumia950XL een geluidje, oftewel hij herkent die NFC chip. Is er een app waarmee ik die dan weer kan zenden, zodat ik mijn telefoon als OV kan gebruiken?
Ik ben echt een noob wat dat betreft, dus vandaar mijn vraag
Heb er zelf geen last van de crash van de Audio app maar me 950 draait wel de laatste insider build.Sc0tTy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:43:
Weet niet of iemand hier al last van heeft gehad maar Audio app update crashed na het updated op de 950
http://www.windowscentral...ntroduce-new-ui-equalizer
It's never easy.....
[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 18-12-2015 23:20 ]
Er wordt nog altijd aan gewerkt. Project Astoria is gepauzeerd en Microsoft is behoorlijk stil over project Islandwood, er zijn een paar mooie webpagina's en filmpjes, maar daadwerkelijk resultaat heb ik nog niet gezien, ook is er nergens een releasedatum te vinden en het lijkt er steeds meer en meer op dat het een publiciteitsstunt is i.p.v. dat het daadwerkelijk haalbaar is. Ik zou het heel mooi vinden als (een van) deze projecten heb app-gap weet op te lossen, maar om eerlijk te zijn vrees ik dat het niet gaat gebeuren. Sterker nog: ik denk dat ze intern voor beide allang al lang de handdoek in de ring hebben gegooid, maar dat ze het niet naar buiten hebben gebracht (want negatieve publiciteit).Punkrocker schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:11:
[...]
<off topic>
Hoever zou het daar eigenlijk mee staan?
</off topic>
Ik hoop heel erg dat ik ernaast zit dus please correct me if I'm wrong, maar heb er op dit moment nogal een hard hoofd in dat het niet gaat gebeuren.
[ Voor 18% gewijzigd door sandr op 19-12-2015 01:58 ]
Komt nog bij dat de verhouding tussen Microsoft en Apple vanwege hun historie gewoon goed is, waar die tussen Microsoft dn Google grenst aan verkapte oorlog.
Zijn er mensen die .29 eerst niet kregen en nu nog steeds niet? Mijn telefoon (950) ziet nog steeds geen update:(blmp schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:46:
Lijkt erop dat .29 weer gepushed wordt. Problemen zijn opgelost.
Jup, hier met een 950 XL, maar zal wel gefaseerd gaan dus nog even geduldDjerro123 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 09:57:
[...]
Zijn er mensen die .29 eerst niet kregen en nu nog steeds niet? Mijn telefoon (950) ziet nog steeds geen update:(
Ook ik heb op mijn XL nog geen .29 update gekregen. Is er bekend hoe de uitgifte van .29 gaat? Welke telefoons zitten in de first ring en welke in die daarna?Djerro123 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 09:57:
[...]
Zijn er mensen die .29 eerst niet kregen en nu nog steeds niet? Mijn telefoon (950) ziet nog steeds geen update:(
Ik ben gisteravond overgestapt naar de fastring en zit nu op .36winnie schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:09:
[...]
Ook ik heb op mijn XL nog geen .29 update gekregen. Is er bekend hoe de uitgifte van .29 gaat? Welke telefoons zitten in de first ring en welke in die daarna?
Heb besloten om toch maar een harde reset te doen. Nu staat .36 erop.Djerro123 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 09:57:
[...]
Wel handig van een sd kaartje is dat je whatsapp backup daarop staat. jJ verliest dus niet je berichten na een harde reset :-)
Heb jij ook een phone backup teruggezet? Kun je bevestigen of je progress bij games e.d. gewoon goed wordt gebackupt?siempie76 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:48:
[...]
Heb besloten om toch maar een harde reset te doen. Nu staat .36 erop.
Wel handig van een sd kaartje is dat je whatsapp backup daarop staat. jJ verliest dus niet je berichten na een harde reset :-)
[ Voor 83% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2015 12:16 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Patient gamer
Gamen doe ik niet dus ik weet niet of die gegevens ook worden teruggezet.
.29 aangeboden gekregen op een 950 XL.
Eens kijken wat er veranderd is als de update gedownload en geinstalleerd is (lijkt niet echt rap te downloaden iig)
Zojuist is mijn Lumia 950 XL gevallen vanaf een heel geringe hoogte en ik zie een barst. De barst zit niet in de buitenlaag van het toestel, maar net een laag dieper. Scherm werkt nog en touchscreen ook, je ziet de barts eigenlijk alleen als je onder een hoek naar het scherm kijkt.
Heb nog nooit schade aan mijn mobieltjes gehad, dus ik baal nu flink!
Ik had maar één spel, soda crush welke er al op stond. Ik had maar een paar levels gedaan, maar na een reset was ik mijn progress wel kwijt. Of dat bij alle games zo is durf ik niet te zeggen, wel kun je apps aanvinken voordat je een back up maakt. Soda crush stond bij mij wel aangevinkt, maar dus toch verloren gegaan..oisyn schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:14:
Hier nog iemand met 950XL zonder .29 update.
[...]
Heb jij ook een phone backup teruggezet? Kun je bevestigen of je progress bij games e.d. gewoon goed wordt gebackupt?
Bij Candy Crush moet je inloggen bij Facebook (in de app) om je progressie te bewaren en/of terug te gaan naar waar je was.kadaverke schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:41:
[...]
Ik had maar één spel, soda crush welke er al op stond. Ik had maar een paar levels gedaan, maar na een reset was ik mijn progress wel kwijt. Of dat bij alle games zo is durf ik niet te zeggen, wel kun je apps aanvinken voordat je een back up maakt. Soda crush stond bij mij wel aangevinkt, maar dus toch verloren gegaan.
Patient gamer
Verwijderd
Ik lees welgeteld 2 problemen van je terug. Waarvan 1 zelfs eigenlijk geen probleem is.Abo247 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:35:
Wie heeft ook het probleem ondervonden met de bitlocker? Ik krijg mijn telefoon nu op geen enkele mogelijke manier weer aan de praat. Dit is ontstaan na een factor reset. Ik vrees dat ik het toestel terug ga sturen. Te veel problemen in zo een korte tijd. Erg jammer had het zo graag een kans van slagen willen geven
Verder verwoord je je probleem nogal duidelijk laten we maar zeggen. Wat is je probleem precies, wat heb je gedaan en welke melding krijg je?
Mijn inziens ben je zelf de boel in de war aan het sturen.
Met de Nokia recovery tool kun je dit oplossen, wel vervelend inderdaad.Abo247 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:35:
Wie heeft ook het probleem ondervonden met de bitlocker? Ik krijg mijn telefoon nu op geen enkele mogelijke manier weer aan de praat. Dit is ontstaan na een factor reset. Ik vrees dat ik het toestel terug ga sturen. Te veel problemen in zo een korte tijd. Erg jammer had het zo graag een kans van slagen willen geven
Dat ik hier mijn overige issues niet benoemd heb wil nog niet zeggen dat ik ze niet ervaren heb.Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:06:
[...]
Ik lees welgeteld 2 problemen van je terug. Waarvan 1 zelfs eigenlijk geen probleem is.
Verder verwoord je je probleem nogal duidelijk laten we maar zeggen. Wat is je probleem precies, wat heb je gedaan en welke melding krijg je?
Mijn inziens ben je zelf de boel in de war aan het sturen.
Zoals je gelezen heb krijg ik nu een blauw scherm met de bitlocker melding. Nadat ik factory reset heb uitgevoerd. Makkelijker kan ik het niet uitleggen.
Ik heb momenteel weinig vertrouwen en eerlijk gezegd geen zin om zelf aan de Slag te gaan met een nieuw toestel en het risico lopen dat ik geen garantie meer heb straks.
[ Voor 4% gewijzigd door Abo247 op 19-12-2015 15:20 ]
Verwijderd
Welke melding krijg je dan?
En heb je al geprobeerd de boel te fixen met de Windows device recovery tool.
Als je geholpen wilt worden met het oplossen van je eigen gepruts dan zal je echt wat duidelijker moeten zijn.
Je komt echt over als een hork....Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:24:
Blauw scherm met bitlocker melding. ? Waar moet ik dat gelezen hebben behalve dat je het net in je bericht zet?
Welke melding krijg je dan?
En heb je al geprobeerd de boel te fixen met de Windows device recovery tool.
Als je geholpen wilt worden met het oplossen van je eigen gepruts dan zal je echt wat duidelijker moeten zijn.
Je kunt toch wel lezen??? Bitlocker melding blauw scherm of weet je nog steeds niet wat ik bedoel. Vraag is al beantwoord Door zelf Nokia recovery tool te downloaden en zoals ik al zei nieuw toestel geen zin om er aan te torren ivm garantie....
Mensen die je proberen te helpen een hork noemen zal er niet toe leiden dat je nog erg veel hulp gaat krijgen. Een iets mildere toon kan geen kwaad. Netzomin als je duidelijk uitlegt wat je probleem is en wat je zelf al heb ondernomen om het op te lossen. Dat verwachten we namelijk van je op GoT. We zijn geen helpdesk waar je klakkeloos je probleem kan dumpen en kan afwachten tot je het antwoord krijgt.
[ Voor 22% gewijzigd door PaT op 19-12-2015 22:03 ]
Iemand enig idee of dit met instellingen van toestel te maken kan hebben?
Windows device recovery tool gaat niet ten koste van je garantie. Gewoon even opnieuw installeren daarmee...Abo247 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:32:
[...]
en zoals ik al zei nieuw toestel geen zin om er aan te torren ivm garantie....
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door PaT op 19-12-2015 22:04 ]
Dat is inderdaad waar en waarschijnlijk dan ook de reden dat er geen back up van gemaakt is. Ik heb ook geen facebook, dus dan maar weer opnieuwblmp schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:55:
[...]
Bij Candy Crush moet je inloggen bij Facebook (in de app) om je progressie te bewaren en/of terug te gaan naar waar je was.
Noooo! Dat is goed balen. Maakte je ook gebruik van een cover of screen protector? Van die Tempered Glass dingen wordt vaak gezegd dat ze ook breuken in het scherm voorkomen, maar in dat geval lijkt me dat dat ook niet geholpen had.. Nu maar hopen dat je het na een tijdje vergeten bent en het je niet meer opvalt omdat je hem dus alleen maar onder een bepaalde hoek zietnXXt schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:01:
KAK!
Zojuist is mijn Lumia 950 XL gevallen vanaf een heel geringe hoogte en ik zie een barst. De barst zit niet in de buitenlaag van het toestel, maar net een laag dieper. Scherm werkt nog en touchscreen ook, je ziet de barts eigenlijk alleen als je onder een hoek naar het scherm kijkt.
Heb nog nooit schade aan mijn mobieltjes gehad, dus ik baal nu flink!
Op dit moment haal ik de .36 update binnen. Is er al bekend trouwens wanneer double tap to wake weer wordt toegevoegd, en of die uberhaupt weer wordt toegevoegd?
[ Voor 8% gewijzigd door Garwinski op 19-12-2015 16:31 ]
Krijg je ze nog wel als je de berichten app handmatig opent (dus alleen notificatie niet) of helemaal niet?peerke63nl schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:46:
Ik ontvang sinds kort geen TAN-codes (ING-bankieren) en beveiligingscodes (PayPal) meer... meer mensen last mee?
Iemand enig idee of dit met instellingen van toestel te maken kan hebben?
Patient gamer
Helemaal geen smsjes meer...blmp schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:59:
[...]
Krijg je ze nog wel als je de berichten app handmatig opent (dus alleen notificatie niet) of helemaal niet?
En bij KPN al gechecked maar volgens hen staat daar alles goed...
Maandag terugbellen dan kan de technische meneer een smsje sturen die dan een feedback geeft...
Je bracht me op een idee....
Nu ik de berichten app open... staan ze er idd wél in ...pffff
Komen er ook weer binnen.
Nieuw APN aangemaakt om te ijken of dat hielp...
Nu ter verificatie teruggezet nar eerder APN... en nog eens proberen...>>>toestel reboot>>krijg melding dat er instellingen zijn gewijzigd op toestel of simkaart en dat reboot nodig>>> reboot gedaan en blijft t doen... dusssss... snap er weinig van
Enige wat ik kan bedenken is dat ik per ongeluk een keer heb geklikt op "meldingen uitschakelen" terwijl ik het berichtje alleen wilde verwijderen....
[ Voor 65% gewijzigd door peerke63 op 19-12-2015 17:21 ]
Verwijderd
Krijg je die binnen als insider of al 'gewone' user? Allebei geprobeerd maar mijn nonXL haalt zowel de .29 als de .36 niet binnen. Heb geen zin in factory reset en wachtte .29 rustig af maar ondertussen is er alweer een andere update dus ik denk dat het echt aan mn toestel ligt:(Garwinski schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:22:
[...]
Noooo! Dat is goed balen. Maakte je ook gebruik van een cover of screen protector? Van die Tempered Glass dingen wordt vaak gezegd dat ze ook breuken in het scherm voorkomen, maar in dat geval lijkt me dat dat ook niet geholpen had.. Nu maar hopen dat je het na een tijdje vergeten bent en het je niet meer opvalt omdat je hem dus alleen maar onder een bepaalde hoek ziet
Op dit moment haal ik de .36 update binnen. Is er al bekend trouwens wanneer double tap to wake weer wordt toegevoegd, en of die uberhaupt weer wordt toegevoegd?
Naar ik meen ondersteunen ze alleen TV via silverlight, en edge ondersteund dat niet. Er is ook geen app meen ik, jammer genoeg.Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:52:
Zit er aan te denken om over te gaan op een Lumia 950 XL. graag zou ik willen weten of er mensen zijn die ziggo horizon tv kunnen kijken op de windows phone.
Hier is vandaag pas de .36 binnengekomen. Toevallig gisteren nogmaals via de Windows Insider app de Fast Ring aangeklikt, dus misschien telt dat nog mee. Heb tot nu het idee dat er geen sprake is van een battery drain oid. Wel dat het toestel nog een beetje vlugger reageert.Djerro123 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:53:
[...]
Krijg je die binnen als insider of al 'gewone' user? Allebei geprobeerd maar mijn nonXL haalt zowel de .29 als de .36 niet binnen. Heb geen zin in factory reset en wachtte .29 rustig af maar ondertussen is er alweer een andere update dus ik denk dat het echt aan mn toestel ligt:(
Oei misschien een beetje misleidend. Ik heb me net aangemeld voor de fast ring van insiderDjerro123 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:53:
[...]
Krijg je die binnen als insider of al 'gewone' user? Allebei geprobeerd maar mijn nonXL haalt zowel de .29 als de .36 niet binnen. Heb geen zin in factory reset en wachtte .29 rustig af maar ondertussen is er alweer een andere update dus ik denk dat het echt aan mn toestel ligt:(
Ik zit niet bij Insider, maar kreeg vandaag aan het begin van de avond de .29 update binnen. Nu aan het installeren, wat best lang duurt. Ben benieuwd of direct daar achteraan de .36 komt...Djerro123 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:53:
[...]
Ik zou dus nog even wachten en de update komt vanzelf.
Update:
Update succesvol naar .29
Heb m nu 3 weken, ben er eigenlijk alleen maar blijer mee geworden. Formaat is top, accu is echt een stuk beter dan de 820 bij normaal gebruik, en natuurlijk die camera
People as things, that’s where it starts.
nieuws: Ziggo schrapt Xbox-app en ziet geen brood in Windows-applicatieVerwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:52:
Zit er aan te denken om over te gaan op een Lumia 950 XL. graag zou ik willen weten of er mensen zijn die ziggo horizon tv kunnen kijken op de windows phone.
Vergeleken met mijn 925 vind ik de accu eerlijk gezegd tegenvallen tot nu toe.RobinHood schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 20:21:
.29 nu ook erop, uurtje downen en installeren ongeveer.
Heb m nu 3 weken, ben er eigenlijk alleen maar blijer mee geworden. Formaat is top, accu is echt een stuk beter dan de 820 bij normaal gebruik, en natuurlijk die camera
De camera ben ik wel verliefd op. Vond mijn 925 al mooie plaatjes schieten en dat is alleen maar verbeterd!
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Verwijderd
Oke das wel erg jammer dan.Djerro123 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:54:
[...]
Naar ik meen ondersteunen ze alleen TV via silverlight, en edge ondersteund dat niet. Er is ook geen app meen ik, jammer genoeg.
Wachten is dus op firefox browser voor de windows phone.
Op xda zijn ze daar al mee bezig.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 20-12-2015 11:21 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nice \0/ Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.oisyn schreef op zondag 20 december 2015 @ 00:08:
Daarnet op fast ring gezet, en toen kreeg ik ineens de .39 update \o/. De .29 update heb ik nooit gezien op mijn 000-88 950XL
Mja, iets te vroeg gejuigd, de download blijft op 0% staanSc0tTy schreef op zondag 20 december 2015 @ 00:41:
[...]
Nice \0/ Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat
Nog even doorbijten !.oisyn schreef op zondag 20 december 2015 @ 01:32:
[...]
Mja, iets te vroeg gejuigd, de download blijft op 0% staan
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wRqNmQ_Tva8]
Lovin' it! Is trouwens 105dB wat je daar hoort
[ Voor 10% gewijzigd door SomerenV op 20-12-2015 05:19 ]
Ziet er haarscherp uit! Ook fijn om te horen dat de microfoon niet overstuurd, en je gewoon goed geluid krijgt.SomerenV schreef op zondag 20 december 2015 @ 05:18:
Moest vanavond filmen in een club dus meteen even de video-kwaliteit van de 950 XL uitgetest:
[video]
Heb je hier nog bijzondere instellingen voor gebruikt, of was het gewoon camera opstarten en gaan? Heb zelf nog geen gelegenheid gehad om dit te testen met mijn 950, maar ben wel onder de indruk van deze beelden en geluid.SomerenV schreef op zondag 20 december 2015 @ 05:18:
Moest vanavond filmen in een club dus meteen even de video-kwaliteit van de 950 XL uitgetest:
[video]
Nee werkt hier prima .. Vannacht de 29 update erop gezet . Ik kreeg hem binnen na een noodzakelijke harde reset ...bilgy_no1 schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:09:
Na update .29 werkt Hello niet meer... Zijn er anderen die dit ook hebben?
Vanochtend stond hij op me te wachten
Aha. Na een reboot doet Hello het weer.picardo schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:34:
[...]
Nee werkt hier prima .. Vannacht de 29 update erop gezet . Ik kreeg hem binnen na een noodzakelijke harde reset ...
Daaamn, ziet er heel goed uit! Heb zelf nog niet veel met de camera gedaan, maar verwacht met kerst wel het een en ander te moeten doen hahaSomerenV schreef op zondag 20 december 2015 @ 05:18:
[video]
(Dit is zeker een schoolfeest of dat niet?)
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Verwijderd
Tot vorige week kon ik gewoon bellen maar nu krijg ik een foutmelding dat mijn sim niet gevonden kan worden als ik wil bellen. Ik kan gewoon gebeld worden en mijn 4g connectie werkt ook prima.
Ik heb al een factory reset gedaan en geregeld aan en uit gezet, vliegtuimodus af en toe aan/uit zetten....
Niet verkeerd, maar ik denk dat je met 1080p en 60fps beter beeld krijgt dan 4k en 30fps. Nu heb je namelijk bij die stroboscoop dat je beeld in 3en wordt gedeeld.SomerenV schreef op zondag 20 december 2015 @ 05:18:
[video]
Ik heb verder ook nergens die 4k resolutie nodig want overal waar ik video op zou afspelen is bij mij allemaal 1080p en geen 4k (en op je telefoonscherm zie je dat toch niet)
Even geluisterd met MDR-ZX660. Geluid is opgenomen door de tel? Zo ja dam! wat een zuiver geluid en goeie bass neemt die op. Niks geen vervormd geluid. Beeld afgespeeld op 1080p prima te zien.SomerenV schreef op zondag 20 december 2015 @ 05:18:
[video]
Prima review. Punten die mij voor dikke plus zijn is sd erin en losse accu. Ook al valt de accu capaciteit tegen (dacht met de nieuwe software ~ 50% beter is toch?).Martinspire schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:08:
Prima review van Arnoud inderdaad:
reviews: Microsoft Lumia 950 en 950 XL: liefdesverklaring aan de fans
Betreft kraak cover hoor ik niets over in de review. Hier in topic lees ik dat iemand andere cover van ms heeft gekregen dan probleem is opgelost. Hoe of staat het daarmee? Ben niet van plan om papiertjes ofzo tussen de cover te doen. Product dient voor die prijs wel goed te zijn.
Software zijn ze hard mee bezig. Benieuwd wanneer die redelijk bug vrij is, ergs begin 2016 had ik gelezen.
[ Voor 46% gewijzigd door RobbyTown op 20-12-2015 13:42 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Verwijderd
ook sim kaart erin en eruit helpt niet. De dag na ontvangst van de telefoon heb ik ook nog een nieuwe simkaart bij mediamarkt laten creeren.
De kaart in het sloot voor sim2 werkt het wel naar behoren
Ik heb ook geprobeerd om roaming an en uit te zetten. Op google stond iets over bij een ouder model lumia over instellingen voor voice roaming maar die kan ik wm10 niet vinden.
Wat als je sim1 en sim2 fysiek omwisselt? Blijf je dan met dezelfde sim de fout houden? En als je de sim in een ander toestel doet?Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:54:
MBT tot niet kunnen bellen:
ook sim kaart erin en eruit helpt niet. De dag na ontvangst van de telefoon heb ik ook nog een nieuwe simkaart bij mediamarkt laten creeren.
De kaart in het sloot voor sim2 werkt het wel naar behoren
Ik heb ook geprobeerd om roaming an en uit te zetten. Op google stond iets over bij een ouder model lumia over instellingen voor voice roaming maar die kan ik wm10 niet vinden.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
Die deed het dus niet zo lekker in sim1 maar nu ik dezelfde kaart in sim2 heb gestopt kan ik dus weer bellen.
En ik heb geen andere telefoon met een nanosim.
Worst case scenario: Ik overweeg om een tweede simkaart te halen voor hetzelfde nummer en beide simslots te vullen
Waarom zou je beide simslots gevuld willen hebben als je sim het nu wel gewoon doet in sim2?Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:22:
Ik heb maar 1 sim kaart op het moment.
Die deed het dus niet zo lekker in sim1 maar nu ik dezelfde kaart in sim2 heb gestopt kan ik dus weer bellen.
En ik heb geen andere telefoon met een nanosim.
Worst case scenario: Ik overweeg om een tweede simkaart te halen voor hetzelfde nummer en beide simslots te vullen
Verder zou ik voor garantie gaan als je 100% zeker weet dat het aan simslot 1 ligt en deze dus defect is. Probeer eens een simkaart van iemand anders in sim1 slot...
Verwijderd
Dat is zeker lastig daar de Phone soms ook spontaan opnieuw opstart terwijl je dat niet altijd in de gaten hebt?
Ik heb nu versie .36, maar had dat met de vorige versies ook.
Iemand hier ook last van?
Verwijderd
Het vreemde is dat ik vorige week gewoon ermee heb gebeld in sim1. Nu het niet lekker werkte krijg ik nog wel sms berichten binnen op sim1
De tweede simkaart was o.a. ook bedoeld om de sim1 te testen. (en daarnaast voor een nog aan te schaffen back-up toestel voor de wildere uitstapjes)
edit: waarom wil ik perse sim 1?: bij een aantal toestellen is er een mindere data connectie bij sim2
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2015 15:38 ]
Natuurlijk wil je beide slots gevuld hebbenSwerfer schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:27:
[...]
Waarom zou je beide simslots gevuld willen hebben als je sim het nu wel gewoon doet in sim2?
Verder zou ik voor garantie gaan als je 100% zeker weet dat het aan simslot 1 ligt en deze dus defect is. Probeer eens een simkaart van iemand anders in sim1 slot...
Anders neem je natuurlijk geen dual sim
[ Voor 3% gewijzigd door megapixel op 20-12-2015 17:53 ]
Ok, maar BringDa69 wil 2 simkaartjes met hetzelfde telefoonnummer plaatsen:megapixel schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:49:
[...]
Natuurlijk wil je beide slots gevuld hebben![]()
Anders neem je natuurlijk geen dual sim
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:22:
Het kan ook niet bij alle foto's, alleen wanneer flits gebruikt is.MisterChaoSs schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:30:
Ik weet niet hoe en waarom, maar ik krijg niet meer de suggestie om de belichting van een foto achteraf te veranderen. Kan de instelling niet vinden, heeft iemand een idee?
Dat, of je hebt het gewoon uitgezet
Rich capture misschien uitgezet? Is het 3e icoontje in de balk met flitser e.d.MisterChaoSs schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:30:
Ik weet niet hoe en waarom, maar ik krijg niet meer de suggestie om de belichting van een foto achteraf te veranderen. Kan de instelling niet vinden, heeft iemand een idee?
Hebbes, dankuwel ende merciMartinspire schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:08:
[...]
Rich capture misschien uitgezet? Is het 3e icoontje in de balk met flitser e.d.
Ik heb mijn 950 xl beveiligd met een pincode en de irisscanner. Als het scherm uit staat van de mobiel en ik met de fysieke cameraknop de camera app start. Dan start de app netjes op. Als ik vervolgens op de terugknop of de windows knop druk kom kan kom ik zomaar ineens op het startscherm van mijn mobiel.
Dit allemaal zonder de pincode in te voeren of de irisscanner te gebruiken
Edit: Is geen bug maar een functie begrijp ik nu
[ Voor 6% gewijzigd door Heiniken op 20-12-2015 22:57 ]
Ook als je de telefoon voor 15 minuten niet gebruikt hebt? Dan gaat hij namelijk pas helemaal op slot, tot die tijd kan je ook gewoon op de unlock knop drukken en meteen omhoog swypen ipv te wachten op de scanner. Snap ook het nu niet echt dat hij iedere keer mijn iris scant terwijl je de beveiliging makkelijk kan omzeilen, zo liever meteen mijn homescreen zien.Heiniken schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:33:
Zijn andere mensen deze bug ook al tegen gekomen?
Ik heb mijn 950 xl beveiligd met een pincode en de irisscanner. Als het scherm uit staat van de mobiel en ik met de fysieke cameraknop de camera app start. Dan start de app netjes op. Als ik vervolgens op de terugknop of de windows knop druk kom kan kom ik zomaar ineens op het startscherm van mijn mobiel.
Dit allemaal zonder de pincode in te voeren of de irisscanner te gebruokenw
Dat betekent dat wanneer je je tel hebt gebruikt en binnen 15mins je cam gebruikt, je idd zonder beveiliging in de tel
kan komen. Na die 15mins lukt dat dus niet.
Test maar eens uit door die time-out op 1min te zetten.
Ik dacht eerst hetzelfde als jij, maar het werkt gewoon zoals het hoort
Ik heb dat al meerdere keren gehad, maar dan op .0 en nu ik .36 geen last meer van gelukkig. Heb jij ook dat die scanner gewoon niet meer aangaat en dat er geen melding of verwijzing naar Hello op het lockscreen liet zien?
Gelijk even getest en je hebt helemaal gelijk. Een beetje paniek van mijn kant om niks. Ik vind nog wel dat het enigszins een veiligheidsprobleempje blijft. Iemand die mijn toestel jat binnen 15 minuten nadat ik hem gebruikt kan er nog steeds inRaymond schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:39:
Je kan in de instellingen opgeven na hoeveel minuten na het vergrendelen van het scherm, er opnieuw naar een pincode wordt gevraagd, of je iris gescand moet worden. Staat standaard op 15minuten oid.
Dat betekent dat wanneer je je tel hebt gebruikt en binnen 15mins je cam gebruikt, je idd zonder beveiliging in de tel
kan komen. Na die 15mins lukt dat dus niet.
Test maar eens uit door die time-out op 1min te zetten.
Ik dacht eerst hetzelfde als jij, maar het werkt gewoon zoals het hoort
En zojuist mijn Lumia 950 besteld icm een Tele2 abbo
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ja, precies dat. Voor .29 geen probleem. Nu maar wachten op de .36 update.Djerro123 schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:53:
[...]
Ik heb dat al meerdere keren gehad, maar dan op .0 en nu ik .36 geen last meer van gelukkig. Heb jij ook dat die scanner gewoon niet meer aangaat en dat er geen melding of verwijzing naar Hello op het lockscreen liet zien?
XBL: MRE Inc
Ook de geluidsinstellingen in de mail app zelf goed gezet?MRE-Inc schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:35:
Heb sinds de .36 update geen geluid en tril meer bij inkomende email en dat is knap irritant. Heb vrijdag ook W10M op de Lumia 930 gezet en daar het zelfde probleem. Ook wanneer je daarna een hardreset doet en geen backup terugzet, maar echt een clean install doet. Is dit een bekend probleem met deze .36 build ? W10M is niet nieuwe voor mij en alle geluids instellingen nagelopen. Andere geluiden zoals bij binnenkoment whatsapp bericht werken wel gewoon.
Mail app openen -> settings -> notifications en dan vinkjes bij show banner en play a sound aanzetten.
MaakmeGek schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:10:
[...]
Ook de geluidsinstellingen in de mail app zelf goed gezet?
Mail app openen -> settings -> notifications en dan vinkjes bij show banner en play a sound aanzetten.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Nee, want op deze manier kun je het voor verschillende accounts apart instellen.CAP-Team schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:28:
Toch raar dat je dat dan weer op twee plekken moet instellen..
.39??.oisyn schreef op zondag 20 december 2015 @ 00:08:
Daarnet op fast ring gezet, en toen kreeg ik ineens de .39 update \o/. De .29 update heb ik nooit gezien op mijn 000-88 950XL
de .36 bedoel je of is er alweer een nieuwere uit
Denk ik wel, ik had hetzelfde probleem. De .29 nooit aangeboden gekregen, toen maar slow ring geprobeerd, nog niks.. Uiteindelijk fast ring en toen kreeg ik gelukkig eindelijk de .36.wim klei schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:14:
[...]
.39??
de .36 bedoel je of is er alweer een nieuwere uit
Bij mij is de accu duur met de .36 goed vergeleken met de .0 build. De .29 build heb ik overgeslagen. Nu nog 81% sinds 7:30 uur....En dan heb ik aardig veel gedaan op de telefoon.... Blijft nu langer bij mij op 100% staan als ik er niks mee doe. Voorheen haalde ik om 6:45 de tel van de lader en als ik om 7:00 op werk aankwam stond die al op 97% zonder er maar iets mee te doen.andrik1 schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:33:
Iemand al in staat om een vergelijking tussen .29 en .36 te doen? Ben vooral benieuwd naar accuduur. Ik hoor tegenstrijdige berichten. Als de accuduur weer minder is in .36 blijf ik voorlopig op .29
Kan iemand bij vertellen hoe het zit met de afspeelkwaliteit van muziekbestanden (via jack of BT)? Hoe zit het met de bassen? Kun je veel instellen? Wordt de audiochip ook in andere toestellen gebruikt?
Hoor graag!
Onder Settings -> extra -> heb je de Equalizer. Deze bied riante mogelijkheden tot aanpassen van geluid. Zul je niet teleurgesteld over zijn.jos020 schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:15:
Kan iemand bij vertellen hoe het zit met de afspeelkwaliteit van muziekbestanden (via jack of BT)? Hoe zit het met de bassen? Kun je veel instellen? Wordt de audiochip ook in andere toestellen gebruikt?
Hoor graag!
950 is uit van begin december in Benelux?
Ik denk nadat de actie van dat dock weg is.Soneraxx schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:51:
Iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt eer Microsoft doorgaans de prijzen van zijn smartphones begint te verlagen?
950 is uit van begin december in Benelux?
Of is er ergens online meer data beschikbaar van Nederland?
https://www.netmarketshar...ptimeframe=Y&qpcustomd=nl
Ben erg benieuwd naar het actuele Nederlandse aandeel...
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.