vali schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:16:
[...]
Dat is gek, net zei je nog dat andere toestellen amper problemen hebben. Wat is het nou? Dat ze meer toestellen verkopen is in mijn ogen zeer zwak excuus. Sony heeft een lager marktaandeel met Android en heeft meer problemen met zowat elk Z model dat ze uitbrengen.
Lezen is echt een zwak punt voor meerdere hierzo: ik zal me zelf wel quoten en highlighten.
Ik heb zowel in de G4, note 4, moto x verdiept. De enige die in de buurt komt van de problemen is de LG g4
Waar loop je naar te vissen? De Z is gewoon een slecht toestel met veel problemen en die zou ik niemand aanranden. Waarom wordt dit altijd een android / windows strijdt.
Ik zei: MM verkoopt om deze reden niet: problemen toestel.
User X zegt: Android heeft dit ook: je moet je eens verdiepen.
Ik zei: Note 4 moto x etc. verdiept. Kennen problemen alleen G4 komt in de buurt van de hoeveelheid problemen die de 950xl kent.
User X: niet relevante quotes van 'hoe slecht de note4' is
User X: grappig deze strijd.
Ik heb nergens gezegd: Android kent geen probleem toestellen, ik heb nergens gezegd, de note4 kent geen problemen. Ik heb in me eerste post deze dag nergens iets gezegd over hoe goed andere android toestellen zijn. Ik heb me niet verdiept in de Z (heel toevallig noem ik die ook niet op, heel toevallig hoor)
En de Z heeft een laag aandeel omdat hun toestellen altijd wat mis hebben, geef je meteen aan waarom de lumia's een laag aandeel hebben. De markt bepaald.
Ik raad jullie aan om te lezen en niet dingen gewoon te bedenken of je eigen interpretatie aan te geven.
Pyramiden schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:18:
[...]
Je gebruikt dit topic niet waar het voor bedoeld is. Bijna alle posts die je hier neergooit zijn gewoon haat tegen het platform of het proberen aan te tonen waarom andere telefoons beter zijn.
Als die andere telefoons zoveel beter zijn koop dan alsjeblieft een andere. Dat is beter voor iedereen.
Elke vorm van discussie met jou transformeert naar een "wellus-nietus" verhaal waarbij er vanaf beide kanten gehaat wordt.
Dit topic gaat over ervaringen met de Lumia, en is er niet als uitlaatklep om de hele tijd te haten.
Geef me de quotes met alle haat aub..... ik heb geen haat want ik bezit dit toestel. Dit is de meeste trieste vorm van projectie tot op heden. Dat jullie fanatiek WM gebruikers zijn betekent niet dat mijn ervaring met de lumia niet in dit topic past. Jij wilt niet ervaring horen jij wilt alleen horen hoe goed dit toestel wel niet is. Nogmaals post jij jouw ervaring post ik de mijne, daar hebben andere mensen met problemen wel wat aan. Dat jij nergens problemen mee hebt maakt de software nog steeds niet af of goed.
Alle vormen van kritiek op de lumia 950xl worden op dit draadje afgeserveerd door een x aantal, in en in triest en tweakers onwaardig. Jij bepaald niet wat iemands beleving is van een toestel.
GroeneThee schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:17:
Mijn punt is simpel; elk toestel heeft problemen. Elk OS heeft problemen. Geen enkel toestel is perfect net als geen enkel OS dat is. Jij gaf aan dat oa de Note 4 geen problemen kent, nu erken je dat gelukkig wel.
Ben verder klaar met deze discussie aangezien het tot niets leidt en ik graag mijn reset regel van mijn 950 XL

Ik weet ook niet waar ik zei dat dat niet zo was, ik heb het over kwantiteit niet over wel of geen problemen.
[
Voor 8% gewijzigd door
D0gtag op 14-12-2015 21:40
]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's