Dat is nu al een probleem. Het is hier in Tokyo de afgelopen dagen bijna rond de 20 graden en ik moet steeds maar m'n jas meenemen omdat ik de telefoon niet in mijn broekzak wil hebben. Niet alleen omdat deze niet heel lekker zit, maar ook omdat ik nog geen screen protection of cover heb. Dus, met een cover erop zal het waarschijnlijk nog slechter zitten.RobbyTown schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:28:
[...]
Het zit toch bijna tegen een 1 cm aan. En ik krijg er net zoveel inch scherm voor terug. Voor mij is Note 3 echt het randje kwa formaat.
Heb 5.2" vergeleken met 5.7" ik lever liever daarop in dan ik te grote tel in me zak heb.
[...]
Niet meer in de broekzak van de winter snap ik dat nog dan zit die in de jas denk ik? Maar als je geen jas aan hebt en hoog zomer waar laat je hem dan?
Laatste alinea betreft die specs geen idee als ik de 810 en GG4 ga missen.
Ik begrijp maar al te goed waarom mensen niet kiezen voor de XL.
De 950 is denk ik qua formaat om in je broekzak mee te nemen een stuk prettiger.
Als mobiliteit een belangrijk punt is (wat voor mij de doorslag gaf om de z1c te nemen), dan zal ik zeker niet kiezen voor de 950XL. Als dat geen probleem is, zal ik zeker voor de 950XL gaan. Buiten alle softwarematige aspecten, ligt het lekker in de hand en is het gewoon fijn om een groot scherm te hebben...
(Tenminste, dat kan ik nu zeggen nu ik een aantal weken de 950XL heb.)