Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vandaaag komt hij binnen! (hoop ik). Dan ben ik ook eigenaar van de 950XL :D

Was een tijd lang twijfelen tussen 2 telefoons, maar Windows + de prijs heeft me toch overtuigd.
Vanavond maar gelijk dan de dock bestellen, en lekker mee spelen, kijken hoe alles werkt. Laatste Lumia was de 800 vlak na release, dus loop maar een beetje achter :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:48
GroeneThee schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 07:09:
En ik blijk het ook niet heel gelukkig te hebben getroffen met mijn (2e) 950 XL. Vannacht het toestel weer eens er naast Qi charger gelegd (bewust) en wederom 7% in een uur aan batterij verloren. Mobiel data, locatie etc stonden uit. Na de ervaringen van gisteren (disconnects met bellen in auto, reboots, batterij die hard naar beneden gaat) en dit nu, ben ik echt geneigd om de handdoek in de ring te gooien. Heb wel met CB overlegd en kan het toestel iets langer 'testen' dus ga het toestel einde dag maar weer eens een factory reset geven, en (ok ok wanhoopspoging O-) ) maar eens zonder SD kaart draaien. Anders weet ik het ook niet meer. Dan is het gewoon not meant to be.
Heb je gekeken welke applicaties er allemaal batterij gebruiken? Want ik haal zelfs overdag maar ergens rond de 5%... Ik zit nu op een gemiddelde van 4,1% per uur. Het lijkt er op dat er toch een app is die hangt of in ieder geval de batterij leeg zuigt.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:46
Ja, zijn de usual suspects. Maar tijdens het bellen verloor ik zelfs ruim 15%. Meeste apps, mogen nietop de achtergrond draaien. heb hoop dat de reset gaat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
Ik krijg morgen ook mijn Lumia 950 :D, ben benieuwd hoe de accuduur is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-10 20:48
Ik doe 2 dagen met een accu. Ik heb de 950.

[ Voor 21% gewijzigd door picardo op 11-12-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
picardo schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:45:
Hij geeft bij mij ook zoiets aan. Ik leg hem alleen elke dag als ik thuis kom op de lader :D

(in het begin gaf mijn Battery app iets van 1 dag, 10 uur aan als ik hem van de lader haalde, vanmorgen was dat 2 dagen)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ik nog niet, heb hem sinds zaterdag in gebruik en nu bijna elke dag moeten opladen. Normaal gebruik en wacht tot hij helemaal leeg is. Merk wel dat de batterij vooruit gaat. Hoelang heb jij hem al en hoevaak op moeten laden?

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 19:24
Zwaar gebruik haal ik 1 dag.
Medium gebruik 1,5 tot 2 dagen
licht gebruik +/-2 tot 2,5 dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandwalker
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 18:12
Ik heb bij de installatie van mijn Lumia 950XL alleen de contacten van de oude overgenomen en de foto's die ik over wilde zetten vanaf de NAS gepakt.
Tot nu toe zie ik weinig issues. Ik heb zes keer een reboot gehad in youtube filmpjes, maar verder geen crashes.
Nadat ik Hello heb ingeleerd met verschillende lichtbronnen (ander spectrum) is deze inmiddels onder bijna alle omstandigheden instantaan. Echt leuk om het verschil te zien. Alleen als het donker is, dus 's avonds op straat, moet ik nog wel eens een pincode ingeven.
Met de batterij heb ik voor het laatst woensdag ochtend opgeladen en nu nog 13% over. Hierbij staat alleen NFC uit, en maakt mijn Band wel contact via bluetooth. Leuke gadget trouwens.
Een 200GB SD kaartje complementeert de opslag en ik luister ook nog regelmatig een uurtje muziek vanaf de telefoon. Dit is veel meer batterijduur dan ik had durven verwachten. Op mijn 920 had ik battery saver aanstaan, en redde ik net aan een dag met de telefoon. En nu zonder battery saver, en zonder dat ik erbij na hoef te denken twee dagen.
Ik heb trouwens geen QI cover, en de telefoon verwijst me voor de help vreemd genoeg naar een AT&T pagina: http://www.att.com/devicesupport terwijl ik de telefoon via Coolblue in Nederland heb gekocht.
Ik draai nog de build 10.0.10586.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

coenraad7 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:00:
[...]

Video Optimizer for Whatsapp - Virgil Wilsterman. LET OP : hij haalt de resolutie een best eind naar benenden. en ik moest er toen 1 of 2 euro voor betalen. ik weet niet hoeveel het nu kost
Leuk dat je mijn app aanbeveelt :p
Als er meer mensen behoefte hebben aan deze app stuur ff een dm dan voeg ik je toe aan de gratis BETA.

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Sandwalker schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:07:
Ik heb bij de installatie van mijn Lumia 950XL alleen de contacten van de oude overgenomen en de foto's die ik over wilde zetten vanaf de NAS gepakt.
Ik heb helemaal geen backup teruggezet van mijn 920... Andere telefoon, ander OS, ik wilde het zekere voor het onzekere nemen (en alles wat ik wil hebben op mijn telefoon staat toch online :p)
Nadat ik Hello heb ingeleerd met verschillende lichtbronnen (ander spectrum) is deze inmiddels onder bijna alle omstandigheden instantaan. Echt leuk om het verschil te zien. Alleen als het donker is, dus 's avonds op straat, moet ik nog wel eens een pincode ingeven.
Met de batterij heb ik voor het laatst woensdag ochtend opgeladen en nu nog 13% over. Hierbij staat alleen NFC uit, en maakt mijn Band wel contact via bluetooth. Leuke gadget trouwens.
Een 200GB SD kaartje complementeert de opslag en ik luister ook nog regelmatig een uurtje muziek vanaf de telefoon. Dit is veel meer batterijduur dan ik had durven verwachten. Op mijn 920 had ik battery saver aanstaan, en redde ik net aan een dag met de telefoon. En nu zonder battery saver, en zonder dat ik erbij na hoef te denken twee dagen.
Bluetooth staat bij mij standaard aan, wordt alleen gebruikt in de auto. En muziek is zo'n 6 uur per dag. Ik deed hetzelfde op mijn 920 en heb ongeveer dezelfde batterij duur. Blijft wel typisch dat een zelfde telefoon zo'n enorm verschil kan geven!
Ik heb trouwens geen QI cover
Je hebt ook geen Qi cover nodig, de Qi is standaard ingebouwd. Of bedoel je dat je geen Qi lader hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
Instatic schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:08:
[...]

Leuk dat je mijn app aanbeveelt :p
Als er meer mensen behoefte hebben aan deze app stuur ff een dm dan voeg ik je toe aan de gratis BETA.
ow hahaha ;) asjeblieft XD, nu je hier toch bent had ik nog een vraag betreft de resolutie. klopt het dat je niet verder kan gaan tot je eigen resolutie van je eigen telefoon. want ik heb (nog) een Lumia 435 en een scherm reso. van 480x800. maar ik kon niet de resolutie van het filmpje niet verhogen naar bijv. 1280x720 dan kreeg ik een foutmelding of hij wou gewoon het filmpje niet doorzetten met converten.

en nog als laatst; je app is wat moeilijk te vinden in de Store, ik vond je app op een ander forum. maar als ik whatsapp converter zoek in Store zie ik hem niet. misschien in de toekomst kun je dit verbeteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 11:30
JINXJE schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:55:
[...]

Haha. wedden dat je overstag gaat!
Zit nu op 15% met downloaden dus lijkt goed te gaan. oh nee 20% :P
Je hebt de weddenschap gewonnen! ;) Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nog altijd geen .29 update hier.

Ik vind het wel frappant. Al sinds Windows Phone 7.0 is er gezeik met het niet goed uitrollen van updates. Hoe moeilijk kan het zijn 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
peerke63nl schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:17:
[...]

Ik heb ook de 000-NL-versie en gisteren zonder wat voor reset dan ook de .29-update binnen gekregen...
Ik snap er niets van, heb hem nog altijd niet...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Cronimet schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 07:45:
Ik heb mijn ringer en media geluiden beiden op 2 staan en toch staat mijn alarm smorgens keihard op.
Maar bij het alarm instel menu zie ik nergens de optie om het geluid in te stellen? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik vind het zo wie zo vreemd.
Klokalarmgeluid kan je op 2 plaatsen instellen...lijkt het. Maar uiteindelijk pakt ie toch de instelling bij het algemene instellingen menu van meldingen en geluiden...ook al heb je bij een ingesteld alarm een separate alarmtoon gekozen.

Of i doe zelf iets fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 03:04
dfrenner schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:34:
[...]

Ik snap er niets van, heb hem nog altijd niet...
Same here ook geen update, heb de 000-NL versie.
Maar er is een bug als je je aangemeld hebt voor insider en weer afgemeld krijg je .29 update niet.
Met insider zie ik het wel maar zonder inder niet, MS zegt dat een factory reset issue fixed :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-10 22:23

Swerfer

Hmm...

GroeneThee schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 07:09:
En ik blijk het ook niet heel gelukkig te hebben getroffen met mijn (2e) 950 XL. Vannacht het toestel weer eens er naast Qi charger gelegd (bewust) en wederom 7% in een uur aan batterij verloren. Mobiel data, locatie etc stonden uit. Na de ervaringen van gisteren (disconnects met bellen in auto, reboots, batterij die hard naar beneden gaat) en dit nu, ben ik echt geneigd om de handdoek in de ring te gooien. Heb wel met CB overlegd en kan het toestel iets langer 'testen' dus ga het toestel einde dag maar weer eens een factory reset geven, en (ok ok wanhoopspoging O-) ) maar eens zonder SD kaart draaien. Anders weet ik het ook niet meer. Dan is het gewoon not meant to be.

Wel abo verlengd maar na een de 950 XL is er eigenlijk geen 1 toestel wat ik zou kunnen bedenken wat ik zou willen mocht het zover komen. ;(
Ik had bij mijn L930 ook steeds last van battery drains. Bij de laatste factory reset had ik ook mijn mail instellingen veranderd. Ik had 'as items arrive' ingesteld staan voor het ophalen van de mail en deze veranderd naar 15 minuten. Ik weet niet of het toen aan de factory reset lag of aan de mail instelling, maar ik was in één keer van de battery drains af.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 11:22
Jay47 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:41:
[...]

Maar er is een bug als je je aangemeld hebt voor insider en weer afgemeld krijg je .29 update niet.
Met insider zie ik het wel maar zonder inder niet, MS zegt dat een factory reset issue fixed :F
Klopt. Dat werkt. Heb ik ook gedaan. Werkte super. Wel tijdens het process (wanneer dit gevraagd wordt) aanmelden bij MS-account zodat je de backup kan terug zetten! anders lukt dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]

Ik zie het zowel met als zonder insider niet. 000-88

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-08 19:41
corset schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:38:
Vandaaag komt hij binnen! (hoop ik). Dan ben ik ook eigenaar van de 950XL :D

Was een tijd lang twijfelen tussen 2 telefoons, maar Windows + de prijs heeft me toch overtuigd.
Vanavond maar gelijk dan de dock bestellen, en lekker mee spelen, kijken hoe alles werkt. Laatste Lumia was de 800 vlak na release, dus loop maar een beetje achter :+
Ik krijg hem vanmiddag ook binnen (via CB). Dit wordt mijn eerste Windows Phone dus ik ben ook erg benieuwd.
Ik heb eigenlijk alleen maar Android telefoons gehad sinds mijn HTC Diamond 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

coenraad7 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:14:
[...]

ow hahaha ;) asjeblieft XD, nu je hier toch bent had ik nog een vraag betreft de resolutie. klopt het dat je niet verder kan gaan tot je eigen resolutie van je eigen telefoon. want ik heb (nog) een Lumia 435 en een scherm reso. van 480x800. maar ik kon niet de resolutie van het filmpje niet verhogen naar bijv. 1280x720 dan kreeg ik een foutmelding of hij wou gewoon het filmpje niet doorzetten met converten.

en nog als laatst; je app is wat moeilijk te vinden in de Store, ik vond je app op een ander forum. maar als ik whatsapp converter zoek in Store zie ik hem niet. misschien in de toekomst kun je dit verbeteren :D
Als het goed is zou dat gewoon moeten werken. Probeer het eens door custom te gebruiken ipv 720p selecteren in de lijst.

De app is inderdaad moeilijk te vinden. Ik heb al een keer contact met Microsoft opgenomen hierover, maar ze gaven aan dat ze daar niets aan kunnen doen. In het begin stond de app overal in de toplijsten, maar op een gegeven moment was de app nergens meer te bekennen ook niet als je gebruik maakte van de zoekfunctie.

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-10 21:08
[...]

Klopt. Ik heb gisteren een factory reset, daarna zag ik de update wel. Ik hoop dat MS dit voor toekomstige updates fixed want ik zie het niet zitten om steeds een factory reset te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
.oisyn schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:46:
[...]

Ik zie het zowel met als zonder insider niet. 000-88
Je hebt een country variant, als je je tel recovered via recovery tool dan veranderd je branding van 000-88 naar 000-NL.
Maar of je dit wilt is vraag nr 2, er zit volgens mij geen verschil in alleen branding is anders.
Wellicht installeert .29 automatisch tijdens het recoveren.
Terwijl ik hier typ is mijn 950XL gereboot uit het niets :(

[ Voor 13% gewijzigd door Jay47 op 11-12-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als ik geen hard reset wil doen dan wil ik 'm uiteraard ook niet recoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
coenraad7 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:08:
Ik krijg morgen ook mijn Lumia 950 :D, ben benieuwd hoe de accuduur is
Mijn 950 doet het steeds langer, begin schok ik even, maar het lijkt erop de dat accu een vrij lange leercurve heeft.

.29 update is hier nog niet aanwezig...
Dat red ik niet, maar ik gebruik hem vrij intensief.
Geen idee of ik dat ooit heb gedaan, maar ik wacht wel even met factory reset, al mijn accounts, mail, bankzaken staan net geconfigureerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Dus als je geen hard reset doet, krijg je de .29 update niet ? Ik neem aan dat MS dit gaat fixen toch en dat die update volgende week gewoon normaal geinstalleerd kan worden zonder hard reset.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
MRE-Inc schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:03:
Dus als je geen hard reset doet, krijg je de .29 update niet ? Ik neem aan dat MS dit gaat fixen toch en dat die update volgende week gewoon normaal geinstalleerd kan worden zonder hard reset.
Alleen als jij je als insider hebt aangemeld kan het zijn dat je .29 update niet krijgt.
Dus dan helpt alleen factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Jay47 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:07:
[...]

Alleen als jij je als insider hebt aangemeld kan het zijn dat je .29 update niet krijgt.
Ik was insider, een hele tijd geleden met WP8.1. Sinds W10M heb ik het nog een keer geprobeerd ergens in september, maar dat was geen success op mijn L930.... Ik wacht wel af....heeft geen haast. 950XL loopt nu goed net nu alles geinstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
MRE-Inc schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:03:
Ja. MS is dit aan het fixen. Op diverse andere sites zoals WindowsCentral en Neowin is hier al over geschreven.

Iedereen met een Windows 10 mobile toestel zou eigenlijk deze sites in de gaten moeten houden.
Er wordt hier erg veel bericht over nieuwe apps, "how to", etc etc.

[ Voor 16% gewijzigd door JINXJE op 11-12-2015 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb uiteindelijk .29 wel kunnen downloaden, zelfs tot 100% gekomen bij installeren maar krijg dan foutmelding 0x800f081f.

Ik lees dat dit een beschadigd bestand is.

Kan ik het gedownloade bestand op de telefoon vinden en verwijderen ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megapixel
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Fijn dat MS zo lekker duidelijk is ;-( en iedereen maar laat aankloten, zowel met het dock alsook met de updates
Even duidelijkheid geven over wat er achter de schermen gebeurt en wanneer men wat kan verwachten zorgt in ieder geval voor wat rust in de tent.
Maar men hult zich daar in volkomen stilzwijgen
Jammer en uiterst onprofessioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
Lumia terug naar Coolblue, dode pixel.
Het toestel heeft niet overtuigd, mijn 930 doet nauwelijks onder.
Kijk het nog eens een half jaartje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 13:47
René H schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:22:
[...]

Dan heb je echt goede ogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
megapixel schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:18:
Fijn dat MS zo lekker duidelijk is ;-( en iedereen maar laat aankloten, zowel met het dock alsook met de updates
Even duidelijkheid geven over wat er achter de schermen gebeurt en wanneer men wat kan verwachten zorgt in ieder geval voor wat rust in de tent.
Maar men hult zich daar in volkomen stilzwijgen
Jammer en uiterst onprofessioneel.
Ze zijn wel duidelijk hoor, lees MS twitter maar :P
En ik krijg altijd een email van ze waar ze mee bezig zijn, plus kan zelf Ideeën aanleveren.
En bij heel veel stemmen kunnen ze het implementeren maar dat is hun eigen keus.

[ Voor 14% gewijzigd door Jay47 op 11-12-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

[...]

Zou toch echt niet terug willen naar mijn 930 met WP81. Noodgedwongen wel moeten doen vanaf dinsdag omdat ik de 950xl ook terug gestuurd heb, maar heb inmiddels sinds gistermiddag een nieuwe. Ik vind mijn 930 nu echt klein vergeleken met de 950xl. Mijn vriendin daarentegen vindt mijn 930 weer erg groot vergeleken met haar 920 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jay47 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:07:
[...]

Nu ja, maar dat blijft natuurlijk niet voor altijd zo. Gewoon even afwachten is voor velen een prima alternatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Ik heb mijn 930 nooit op 10 gehad, maar ik hoef niet zo nodig terug naar de 930.
De camera is echt beduidend beter...
En het scherm is ook veel beter, naar mijn mening.

Ik ben benieuwd wanneer mijn 930 de upgrade naar 10 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
MRE-Inc schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:25:
[...]

Zou toch echt niet terug willen naar mijn 930 met WP81. Noodgedwongen wel moeten doen vanaf dinsdag omdat ik de 950xl ook terug gestuurd heb, maar heb inmiddels sinds gistermiddag een nieuwe. Ik vind mijn 930 nu echt klein vergeleken met de 950xl. Mijn vriendin daarentegen vindt mijn 930 weer erg groot vergeleken met haar 920 :)
Uh, gewoon WM10 laatste build op de 930 hoor, snel, geen toestanden :)
Naar mijn mening heeft de irisscan ook nog een weg te gaan, kijk eens hoe snel vingerprintscanners zijn en hoe veel meer praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
René H schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:30:
Naar mijn mening heeft de irisscan ook nog een weg te gaan, kijk eens hoe snel vingerprintscanners zijn en hoe veel meer praktisch.
Het ligt eraan wat je nastreeft.
Ultieme security? Daar kan fingerprint nu eenmaal niet aan tippen.

De retinascnanner die MS heeft geimplementeerd, werkt misschien niet van alle afstanden. Maar het is wel een knap staaltje techniek en innovatie... Evolutie van inovatie helpt je uiteindelijk verder naar een beter product...

HEt heeft wel een "wow" factor, vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
.oisyn schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:29:
[...]

Nu ja, maar dat blijft natuurlijk niet voor altijd zo. Gewoon even afwachten is voor velen een prima alternatief ;)
Yep zo is het, en deze update is niet zo dringend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
dfrenner schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:30:
[...]

Ik heb mijn 930 nooit op 10 gehad, maar ik hoef niet zo nodig terug naar de 930.
De camera is echt beduidend beter...
En het scherm is ook veel beter, naar mijn mening.

Ik ben benieuwd wanneer mijn 930 de upgrade naar 10 krijgt.
Vanaf 16 dec gaat MS WM10 uitrollen naar oude telefoons.
Maar updaten naar W10 kan je al een tijdje met Insider!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Er is amper kwaliteits verschil tussen de 950 en de 930 naar mijn bescheiden mening, zeker niet genoeg om het prijsverschil te rechtvaardigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
dfrenner schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:32:
[...]

Het ligt eraan wat je nastreeft.
Ultieme security? Daar kan fingerprint nu eenmaal niet aan tippen.

De retinascnanner die MS heeft geimplementeerd, werkt misschien niet van alle afstanden. Maar het is wel een knap staaltje techniek en innovatie... Evolutie van inovatie helpt je uiteindelijk verder naar een beter product...

HEt heeft wel een "wow" factor, vind ik...
In ieder geval heeft iedereen nu lang genoeg schik gehad van mijn getuur naar de 950, ik kan het woord dichterbij even niet meer zien ;)
Cronimet schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:34:
Er is amper kwaliteits verschil tussen de 950 en de 930 naar mijn bescheiden mening, zeker niet genoeg om het prijsverschil te rechtvaardigen
Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
Instatic schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:47:
[...]

Als het goed is zou dat gewoon moeten werken. Probeer het eens door custom te gebruiken ipv 720p selecteren in de lijst.
Dat gebruikte ik dus. van custom naar 600 x 600 pakte hij wel maar 1280x720 niet. beetje apart :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:44
Ik draai nu twee dagen op de .29 build en het valt mij op dat de accu ongelooflijk veel langer meegaat dan voorheen. Heb hem vanmorgen om 0700 van de lader gehaald en nu, vijf uur later, zit ie nog op 90%!

Hier wordt een mens toch vrolijk van :)

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megapixel
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Weet je zeker dat ie wel aan staat dan :P
Panzer_V schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:02:
Ik draai nu twee dagen op de .29 build en het valt mij op dat de accu ongelooflijk veel langer meegaat dan voorheen. Heb hem vanmorgen om 0700 van de lader gehaald en nu, vijf uur later, zit ie nog op 90%!

Hier wordt een mens toch vrolijk van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Nou ik wordt momenteel niet blij wat er gebeurd met de 950. Mijn accu raast de laatste 2 dagen leeg alsof je continu een game speelt bijv accu wordt erg warm en krijg telkens melding dat mijn opslag vol is wat niet zo is en de update wil die maar niet draaien. Dus ik denk dat hij blijft hangen in die update en daarmee me accu leeg trekt. Iemand hier oplossing voor ?

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-10 11:59
Kzyto schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:13:
Nou ik wordt momenteel niet blij wat er gebeurd met de 950. Mijn accu raast de laatste 2 dagen leeg alsof je continu een game speelt bijv accu wordt erg warm en krijg telkens melding dat mijn opslag vol is wat niet zo is en de update wil die maar niet draaien. Dus ik denk dat hij blijft hangen in die update en daarmee me accu leeg trekt. Iemand hier oplossing voor ?
Klopt dat heb ik eerder voorbij zien komen. Je kan allereerst een SOFT reset proberen en dan nog een keer die update proberen binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Valt mij op dat niemand bij de mail sync instelling 'based on my usage' kiest. Die bevalt mij heel goed.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Kzyto schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:13:
Je zou bijna denken dat deze vraag vaker is voorgekomen. Al terug gekeken in het topic? :)

Kort: Reset, en dan de update voor zover ik heb begrepen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
corset schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:14:
[...]

Je zou bijna denken dat deze vraag vaker is voorgekomen. Al terug gekeken in het topic? :)

Kort: Reset, en dan de update voor zover ik heb begrepen.
heb ik zeker gedaan en al meerdere keren reset gedaan anders zou ik het hier niet plaatsen.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Kzyto schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:21:
[...]

heb ik zeker gedaan en al meerdere keren reset gedaan anders zou ik het hier niet plaatsen.
Tel helemaal ontladen en dan weer opladen doet ook wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
Jay47 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:23:
[...]

Tel helemaal ontladen en dan weer opladen doet ook wonderen ;)
Ja dat doet ie zelf wel hahaha . om 10u uit de lader nadat hij helemaal leeg was en zit nu al op 50% in 2,5 uur.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Kzyto schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:26:
[...]

Ja dat doet ie zelf wel hahaha . om 10u uit de lader nadat hij helemaal leeg was en zit nu al op 50% in 2,5 uur.
Wow dat is niet goed :F
Al een factory reset geprobeerd?
Background apps uitgezet?
Update naar .29?
Je kunt bij batterijverbruik zien welke app dit veroorzaakt.
Mocht dit alles niet lukken dan zou ik het omruilen, misschien hardware brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
Microsoft Device Recovery Tool al geprobeerd, sinds kort staat de 950 (XL) ook in de database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
René H schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:37:
Microsoft Device Recovery Tool al geprobeerd, sinds kort staat de 950 (XL) ook in de database.
Ik hoor daar nu voor het eerst iets van ik ga dat eens bekijken thanks.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Kzyto schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:47:
[...]

Ik hoor daar nu voor het eerst iets van ik ga dat eens bekijken thanks.
Had een pagina terug beschreven over de recovery tool :P
Welke versie heb je?
Denk erom dat als je versie 000-88 (country variant) hebt en je gerbuikt receovery tool dan word je versie veranderd in 000-NL.
Maar erg is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
René H schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:37:
Na een hard-reset probeer ik opnieuw de update te installeren en ik eindig weer met:

foutmelding 0x800f081f.

Nu probeer ik de Recovery Tool. Deze heeft aan dat ik de meest recente firmware heb. Toch maar proberen deze opnieuw te installeren en kijken of de update dan wel werkt.

Zo niet moet ik het maar even laten gaan want ik kan niet bedenken wat ik nu nog kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

René H schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:30:
[...]

Ja ik had nog zo'n brakke W10M build geprobeerd ergens in september op de 930. Daarna weer terug naar 8.1 gegaan en besloten daarop te blijven tot de officiele release van W10M

Iris scan werkt vrij vlot bij mij, maar had liever een vingerprintscanner gehad. Werkt ook zonder je toestel op te moeten pakken en voor je gezicht te moeten houden. Heb zo vaak dat ik gewoon de telefoon op tafel heb liggen en dan wil unlocken en dan verder wil gaan ermee. Nu moet ik de 950xl eerst oppakken en voor mn gezicht houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
MRE-Inc schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:24:
[...]

Iris scan werkt vrij vlot bij mij, maar had liever een vingerprintscanner gehad. Werkt ook zonder je toestel op te moeten pakken en voor je gezicht te moeten houden. Heb zo vaak dat ik gewoon de telefoon op tafel heb liggen en dan wil unlocken en dan verder wil gaan ermee. Nu moet ik de 950xl eerst oppakken en voor mn gezicht houden.
De meeste fingerprint-scanners zitten tegenwoordig achter of naast het toestel, dan moet je ze nog altijd oppakken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Windows Hello werkt sinds vandaag ineens niet meer :?. Als ik kies voor improvement dan herkent hij me wel, maar als ik gewoon mijn toestel wil unlocken dan doet ie gewoon niets. Rode lampje gaat ook niet branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.oisyn schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:37:
Windows Hello werkt sinds vandaag ineens niet meer :?. Als ik kies voor improvement dan herkent hij me wel, maar als ik gewoon mijn toestel wil unlocken dan doet ie gewoon niets. Rode lampje gaat ook niet branden.
Die herken ik wel.

Telefoon al even uit/aan gedaan? Helpt bij mij.

Eens in de paar dagen doet ie dat, weet niet echt waarom.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
.oisyn schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:37:
Kapot? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee dus, lees eens goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
Ondertussen is het 9 uur sinds mijn toestel van de lader kwam en hij heeft nu nog 75% accu. En ja, de telefoon staat aan :P en ik gebruik hem ook om de whappen, facebooken, email, tweakers ;) etc.

Heb ook Glance gewoon 24/7 aanstaan.

Voor de .29 build zou de accu na 9 uur een stuk leger geweest zijn.

Herkennen jullie dit?

[ Voor 6% gewijzigd door Panzer_V op 11-12-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
Ik heb chat support gehad met MS over het update probleem / opslag geheugen vol / batterij loopt snel leeg . Momenteel een harde reset ervoor aan het uitvoeren. Anders moet ik naar mijn verkooppunt terug om het toestel om te ruilen of repareren :'(

Ik heb ook weinig keus aangezien de batterij maar een 6 tal uur meegaat met dit probleem.

[ Voor 15% gewijzigd door Jeff[NL] op 11-12-2015 16:35 ]

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:46
Kzyto schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:28:
Ik heb chat support gehad met MS over het update probleem / opslag geheugen vol / batterij loopt snel leeg . Momenteel een harde reset ervoor aan het uitvoeren. Anders moet ik naar mijn verkooppunt terug om het toestel om te ruilen of repareren :'(

Ik heb ook weinig keus aangezien de batterij maar een 6 tal uur meegaat met dit probleem.
Het was erger dan het nu is, heb het toestel ook al een keer omgeruild. Gelukkig doen ze daar niet moeilijk over. Vanavond een factory reset proberen, en opnieuw installeren zonder SD kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
Harde reset is inmiddels uitgevoerd. Helaas niet incl build 29 die moet hij nog downloaden maar blijft helaas op 0% hangen of er komt een foutmelding mbt het downloaden. Ik ben nog niets opgeschoten helaas. Als het morgen niet opgelost is ga ik denk ik langs de Tmobile winkel voor omruilen oid . Heb er alleen sinds 2 dagen een screen cover op zitten hoe dat opgelost wordt is mij een vraag.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Ik heb af en toe dat de camera moeite heeft met scherpstellen, komt dit bekend voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeff[NL]
dfrenner schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:09:
Ik heb af en toe dat de camera moeite heeft met scherpstellen, komt dit bekend voor?
Heb je de scherpstelling wellicht op handmatig gezet ? Je kan namelijk zelf ook daarmee spelen.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
Kzyto schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:07:
Harde reset is inmiddels uitgevoerd. Helaas niet incl build 29 die moet hij nog downloaden maar blijft helaas op 0% hangen of er komt een foutmelding mbt het downloaden. Ik ben nog niets opgeschoten helaas. Als het morgen niet opgelost is ga ik denk ik langs de Tmobile winkel voor omruilen oid . Heb er alleen sinds 2 dagen een screen cover op zitten hoe dat opgelost wordt is mij een vraag.
Ben je niet te ongeduldig? Bij mij duurde het installeren van de build .29 zo'n uur. Ik heb hem aan de oplader gelegd en ben er verder vanaf gebleven. Een uur later was alles geinstalleerd.

Neem je tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
.29 staat erop. Nu hopen dat het beter gaat met de batterij.
Ik vind de interface en OS erg fijn maar als de batterij drain blijft en ik niet meer dan 6 uur normaal gebruik heb houdt het wel op voor mij. Ik ga dan natuurlijk een omruiling doen maar twijfel wel. Ik heb trouwens wel sterk het idee dat de mensen die de eerste batch hadden een betere batterij hebben. Ergens in Vietnam is er erg hard gewerkt om de toestellen te maken en waarschijnlijk waren er wel veel monday morning versies........

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-10 22:49
Hier zit de werkdag er op. Telefoon is om 8:30 van de lader af gegaan. Aantal gesprekken en af en toe wat browsen. Korte navigatie rit van een half uur en nu op 50%. Ik ben wel tevreden over .29 tot zo ver.

[ Voor 11% gewijzigd door kdeboois op 11-12-2015 17:37 ]

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
Panzer_V schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:23:
[...]

Ben je niet te ongeduldig? Bij mij duurde het installeren van de build .29 zo'n uur. Ik heb hem aan de oplader gelegd en ben er verder vanaf gebleven. Een uur later was alles geinstalleerd.

Neem je tijd ;)
Inmiddels is de update binnen. Hiervoor heeft hij meerdere pogingen gehad voordat ik harde reset heb gedaan en ging mijn batterijverbruik drastisch omhoog vandaar de noodgreep. Hij is nu ik typ aan het installeren terwijl hij voor de reset nieteens ging downloaden.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
Kzyto schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:45:
[...]

Inmiddels is de update binnen. Hiervoor heeft hij meerdere pogingen gehad voordat ik harde reset heb gedaan en ging mijn batterijverbruik drastisch omhoog vandaar de noodgreep. Hij is nu ik typ aan het installeren terwijl hij voor de reset nieteens ging downloaden.
Fijn ie nu wel installeert. Overigens ikzelf ook eerst een hard reset gedaan. Dat lijkt de sleutel te zijn 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-10 11:59
mrprancer schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:32:
.29 staat erop. Nu hopen dat het beter gaat met de batterij.
Ik vind de interface en OS erg fijn maar als de batterij drain blijft en ik niet meer dan 6 uur normaal gebruik heb houdt het wel op voor mij. Ik ga dan natuurlijk een omruiling doen maar twijfel wel. Ik heb trouwens wel sterk het idee dat de mensen die de eerste batch hadden een betere batterij hebben. Ergens in Vietnam is er erg hard gewerkt om de toestellen te maken en waarschijnlijk waren er wel veel monday morning versies........
Ik kan je garanderen dat je positief verrast gaat zijn met de battery drain na de .29 installatie. Ik had hiervoor een bb Passport dus ik ben gewend 2 á 3 dagen zonder op te laden kunnen werken en dat kon duidelijk niet met de 950xl. Echter nu na de .29 update is de batterij in 2 dagen tijd met gemiddeld gebruik en veel bellen naar 35% teruggelopen. Dus ik zou zelfs nog een derde dag een eind op weg komen. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 21:59
Vanmorgen wilde ineens de iris scanner niet aangaan, heb toen besloten om een factory reset te doen. Na de reset kreeg ik de .29 update aangeboden. Al met al is de telefoon ruim 3 uur bezig geweest. Back-up maken, resetten, updaten en weer back-up terugzetten. Wat is een back-up terugzetten irritant zeg, je moet bijna alle Windows instellingen weer opnieuw nalopen omdat alles weer veranderd is. Met name Outlook mail en agenda kun je helemaal opnieuw instellen. Wat heeft een back-up dan voor zin? Verder is mijn 950 XL minder stabiel dan voor de update, heb regelmatig spontane reboots. Ik hoef nu maar naar de sd-kaart te kijken of hij start alweer opnieuw op 😕

Maar verder heb ik nog steeds plezier met het toestel. Kreeg zojuist mail dat mijn dock onderweg is. ☺ Batterij heb ik geen problemen mee, kom makkelijk de dag door met intensief gebruik. Gebruik hem onderweg veel voor mijn werk en dan vooral Excel, kaarten en de camera. Voorheen gebruikte ik hiervoor een tablet maar nu dus de 950 XL. Vooral de camera is een enorme vooruitgang t.o.v. een tablet.

Mijn CV trouwens is met de update veranderd van 000-88 naar 000-NL.

[ Voor 3% gewijzigd door Udrene op 11-12-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Kan melden dat de update er na twee dagen kl#ten op staat. Ik heb hiervoor uiteindelijk de recovery tool gebruikt. Het toestel lijkt sneller en ook email wordt nu wel volledig opgehaald.

Als je problemen hebt en geen zin in hard reset of recovery tool...toch doen. Je kan een backup maken vooraf en vervolgens weer terug zetten dus het valt allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
Voor degene die ook 15GB extra Onedrive opslag tbv camera-roll willen.
http://m.windowscentral.c...p-their-free-15gb-storage

[ Voor 5% gewijzigd door JINXJE op 11-12-2015 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Hoe kan ik zien welke build ik heb?
Mijn batterij gaat erg vlug leeg tijdens gebruik...15% per 10 minuten ongeveer.

Laat maar, gevonden: 10.0.10586.0

Nog geen build .29 dus.
Iemand een idee hoe ik die er vlot op krijg of moet ik gewoon even wachten?

[ Voor 38% gewijzigd door peterh op 11-12-2015 20:41 . Reden: Antwoord op de vraag gevonden in het forum ]

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 21:59
peterh schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:31:
Alle instellingen => Systeem => info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
peterh schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:31:

Laat maar, gevonden: 10.0.10586.0

Nog geen build .29 dus.
Iemand een idee hoe ik die er vlot op krijg of moet ik gewoon even wachten?
Als de update niet automatisch aangeboden wordt dan heb je het bekende "insiders probleem" waar het forum hier vol mee staat.

Een HARD RESET (terug naar fabrieksinstellingen dus!) is de enige optie die dan rest. Daarna is de .29 build direct voor download beschikbaar.

LET OP ==> het downloaden en installeren kan wel een UUR duren. In deze tijd lijkt het soms alsof ie niets doet. Dus gewoon op installeren drukken, aan de lader leggen en een uur niet naar om kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 23:10
Zojuist in de MM geweest in R'dam en daar hadden ze de L950 (XL) niet meer. Door naar de Bel Company en de Vodafone en daar verkopen geen "Nokia's" -O-

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
JINXJE schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:02:
Voor degene die ook 15GB extra Onedrive opslag tbv camera-roll willen.
http://m.windowscentral.c...p-their-free-15gb-storage
Dat is goed nieuws! Bedankt voor jet delen.
Al zit ik steeds vaker te denken om toch maar voor een 365 abonnement gaan. 5 x 1tb storage voor 10 euro per maand... Inclusief office etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
Panzer_V schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:06:
[...]

Als de update niet automatisch aangeboden wordt dan heb je het bekende "insiders probleem" waar het forum hier vol mee staat.

Een HARD RESET (terug naar fabrieksinstellingen dus!) is de enige optie die dan rest. Daarna is de .29 build direct voor download beschikbaar.

LET OP ==> het downloaden en installeren kan wel een UUR duren. In deze tijd lijkt het soms alsof ie niets doet. Dus gewoon op installeren drukken, aan de lader leggen en een uur niet naar om kijken :)
Als ik terug ga naar fabrieksinstellingen, kan ik dan wel een backup terugzetten zodat ik alle apps en mijn startscherm e.d. weer terug heb? (eventueel met een tweede factory reset na de update)

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
Ja, backup terugzetten kan gewoon. Je raakt wel je foto's etc. die lokaal staan kwijt.

Maar instellingen van mailboxen, apps etc. moet ie gewoon uit de backup terugzetten. Dat deed ie bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Dit gaat als een intense noob vraag klinken, maar ik heb nu even geen idee welke build ik heb. Is dit OS build? Want die is 10.0.10586.0 Krijg na checken niet een update beschikbaar voor de telefoon, heb ik nu ook een probleem? :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
MisterChaoSs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:44:
Dit gaat als een intense noob vraag klinken, maar ik heb nu even geen idee welke build ik heb. Is dit OS build? Want die is 10.0.10586.0 Krijg na checken niet een update beschikbaar voor de telefoon, heb ik nu ook een probleem? :+ :+
Zie hierboven en in de rest van dit forum. Er is een .29 build. Als je die niet krijgt helpt op dit moment alleen een HARD RESET.

MS werkt nog aan een permanente oplossing. Zie ook hierboven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Panzer_V schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:45:
[...]

Zie hierboven en in de rest van dit forum. Er is een .29 build. Als je die niet krijgt helpt op dit moment alleen een HARD RESET.

MS werkt nog aan een permanente oplossing. Zie ook hierboven....
Ja, ik snap dat er problemen mee zijn, maar ik bedoel, de geupdate versie moet dan uiteindelijk 10.0.10586.29 heten of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
Dat klopt helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Snertverderrie, eigenlijk heb ik helemaal geen zin in een hard reset nu ik alles net lekker heb staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
MisterChaoSs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:47:
[...]

Snertverderrie, eigenlijk heb ik helemaal geen zin in een hard reset nu ik alles net lekker heb staan :+
Mijn gedachte precies! Echter, ik beredeneerde als volgt......Bij een hard reset nu verlies ik 1,5 week aan instellingen, chathistorie etc.

Bij een hard reset over twee maanden verlies je veel meer....

Het doet effe pijn, maar veel pakt ie ook wel weer uit de backup hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Panzer_V schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:48:
[...]

Mijn gedachte precies! Echter, ik beredeneerde als volgt......Bij een hard reset nu verlies ik 1,5 week aan instellingen, chathistorie etc.

Bij een hard reset over twee maanden verlies je veel meer....

Het doet effe pijn, maar veel pakt ie ook wel weer uit de backup hoor ;)
Hmmm ik ga het nu dan maar even snel doen denk ik dan... *zoekt naar juiste plekje in telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
MisterChaoSs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:50:
[...]

Hmmm ik ga het nu dan maar even snel doen denk ik dan... *zoekt naar juiste plekje in telefoon :P
Snel is het niet he.... leg hem vooral aan de lader! En het updaten naar de .29 kan een UUR duren waarin je gewoon geduld moet oefenen en het beste niet naar je toestel kunt kijken ;)

Succes in ieder geval 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Panzer_V op 11-12-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
Zo... even een backup gemaakt en dan gaan we maar beginnen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
Succes Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Panzer_V schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:53:
[...]

Snel is het niet he.... leg hem vooral aan de lader! En het updaten naar de .29 kan een UUR duren waarin je gewoon geduld moet oefenen en het beste niet naar je toestel kunt kijken ;)

Succes in ieder geval 8)
Backup ready, dadelijk naar vriendin en dan dat ding EDIT: (De Lumia, niet mijn vriendin) lekker resetten en laten updaten :+

[ Voor 4% gewijzigd door MisterChaoSs op 11-12-2015 22:01 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.