MRE-Inc schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:25:
[...]
En wat verbruikt dan veel van je accu ? Dat kun je toch zien ? Of heb je een backup teruggezet ? Wat als je een hard reset doet en helemaal van scratch af aan begint ? Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad en ik doe niet mee aan die ongein om alles maar uit te zetten om de dag door te komen met je accu. Ik heb dus ook alles aanstaan van wifi, bt, nfc scherm op automatisch en 5 exchange mailboxen die op As items arrive staan.
Zelf heb ik het niet zo op die backups terugzetten. Ik begin liever helemaal schoon en heb dat bij alle prview builds gedaan en eigenlijk nooit accu issues gehad.
Ik wil ook helemaal niet aan die ongein doen, maar op de een of andere manier heb ik problemen om een normale batterij duur te halen. Heb het toestel vanaf scratch geïnstalleerd. NFC uit, Bluetooth zet ik aan in de auto, eigenlijk pas vandaag weer veel onderweg. Maar Edge, Microsoft Telefoon, WhatsApp en Mail en Agenda zijn de grootste verbruikers. Dat is overeenkomstig met het gebruik van vandaag. Maar in totaal slechts een uur gebeld, uur en 15 minuten max in totaal. In de auto. Via bluetooth waarbij de verbinding wel vaak weg viel en ik zelfs twee keer een spontane restart kreeg

Dank voor je reactie, voor antwoord zie hierboven. Niet backup gebruikt en boosdoeners zijn wat ik heb gebruikt. Geen rare apps ertussen.
Jay47 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:34:
[...]
Je kan bij batterijverbruik precies waar je drain vandaan komt.
Ik had ook eerst drains, nu gaat mijn batterij veel langer mee.
Background sevices uit gezet van apps, glimp screen op 30 sec timeout gezet.
Ook 2x helemaal laten ontladen, schijnt ook wonderen te doen.
Dus ik weet niet wat echt geholpen heeft, ik vermoed toch laten ontladen weer opldaden.
Background services van de meeste dingen staat uit, compleet ontladen en opladen (in 1x) zelfs drie keer gedaan. Zo een erge drain als vandaag nog niet meegemaakt bij dit toestel. Wel bij het toestel wat ik hiervoor had en dus deze voor heb gekregen (top service CB).
kdeboois schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:34:
[...]
Ik heb .29 net geinstalleerd en zal je op de hoogte houden van mijn ervaringen. Volle accu nu.
Update: Na 2,5 uur en flink wat app updates zit ik nu op 87% en nog 1 dag en 8 uur te gaan volgens Batterijbesparing. Ziet er dus goed uit.
Ik krijg sowieso altijd maar bij volle accu 1 dag en een uur of 2 te zien volgens mij

Was ook in eerste instantie erg blij met de update, toestel voelde zelfs iets sneller aan. Maar die reboots zijn erg vervelend, heb het idee dat het misschien een combo met de bluetooth is. Voornamelijk ook vervelend aangezien ik veel met klanten bel, dan kan ik dit soort dingen niet gebruiken.
plantj schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:57:
[...]
Hoe heb jij naar .29 geüpdatet? Heb je het ook met zo'n hard reset gedaan als de mensen hierboven?
Ik heb het idee dat als je een hard reset doet, de .29 update top is, maar anders de .29 update alles vernaggelt.
Ik heb gezocht naar een telefoon update, hij gaf aan dat die beschikbaar was. En toe (vrij) moeiteloos geinstalleerd.
Weet effe niet wat ik moet doen, denk dat ik Coolblue maar weer even ga bellen en dit voor ga leggen. Vandaag is de laatste dag dat ik het toestel , zonder problemen, kan terugbrengen.
Voor de duidelijkheid, dit wil ik niet maar ben erg afhankelijk van mijn telefoon ivm klanten contact etc. Dan kan ik mij reboots, verbreken van verbindingen en slechte batterijduur gewoon niet veroorloven. Zelfs niet voor een paar dagen.