Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:26
Microsoft store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Vannacht de update gehad/zelf opgezocht via updates. En vanochtend viel hij ineens helemaal uit. Kreeg hem met geen mogelijkheid meer aan zelfs stroom erop hielp. Toen herinnerde ik me later de "power en volume down knop vasthouden" truuk. Daarna kwam ie weer tot leven. Je zou het maar niet weten dan is het schrikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invidia81
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-02-2022
Al iemand continuum getest op een 4k monitor, is dit werkbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 11:22
themonsman schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:25:
Vannacht de update gehad/zelf opgezocht via updates. En vanochtend viel hij ineens helemaal uit. Kreeg hem met geen mogelijkheid meer aan zelfs stroom erop hielp. Toen herinnerde ik me later de "power en volume down knop vasthouden" truuk. Daarna kwam ie weer tot leven. Je zou het maar niet weten dan is het schrikken...
Ben je dan eigenlijk alles kwijt (instellingen) met zo'n Hard Reset? Nog nooit gedaan namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 03:04
JINXJE schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:29:
[...]

Ben je dan eigenlijk alles kwijt (instellingen) met zo'n Hard Reset? Nog nooit gedaan namelijk.
Nee, alleen tijd en datum moet je opnieuw instellen :)

Herstellen naar fabrieksintellingen wist alles!

[ Voor 8% gewijzigd door Jay47 op 09-12-2015 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
JINXJE schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:29:
[...]

Ik weet niet zeker of dat geldt als een "hard reset", dacht eigenlijk meer als een soort van "super reboot" ;). Haha ik weet de term niet, maar ik was in ieder geval niets kwijt gelukkig. De telefoon is dan wel heel even van "slag", de datum en tijd staan dan even fout. Bij mij was het net 7 december 07:04 ofzo. Maar dat herstelt zich al snel weer daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
themonsman schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:32:
[...]

Ik weet niet zeker of dat geldt als een "hard reset", dacht eigenlijk meer als een soort van "super reboot" ;). Haha ik weet de term niet, maar ik was in ieder geval niets kwijt gelukkig. De telefoon is dan wel heel even van "slag", de datum en tijd staan dan even fout. Bij mij was het net 7 december 07:04 ofzo. Maar dat herstelt zich al snel weer daarna.
Automatisch herstellen gaat alleen als je tijd en datum op automatisch hebt staan, anders moet je handmatig aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Jay47 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:34:
[...]

Automatisch herstellen gaat alleen als je tijd en datum op automatisch hebt staan, anders moet je handmatig aanpassen.
Ah ja, bij mij staat dat op automatisch inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:32
Wel blijft de battery drain bij het kijken van een video van een uurtje, best hoog. Ruim 20% bij een helderheid van 25%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom die WiFi steeds vanzelf aangaat doe ik niks kijk ik in de dropdown lijst staat WiFi opeens weer aan echt irritant dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Enfin, zojuist gechat met Microsoft. Ik kreeg een allervriendelijkste dame in de chat die mij wist te melden dat er officieel geen update beschikbaar gesteld is. Tevens dat ze niet op de hoogte waren van deze update.

De diverse linkjes die ik doorgaf (die hier ook al voorbij gekomen zijn) kregen als antwoord "dit is geen officiële bron". Na het linkje van de blog van Gabe Aul werd het wat stiller.

Uiteindelijk kwam er niets anders uit dan het terugzetten naar fabrieksinstellingen, uiteraard wel eerst een backup maken.

Daar ga ik zo dan maar eens mee stoeien...

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:15
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:56:
Weet iemand waarom die WiFi steeds vanzelf aangaat doe ik niks kijk ik in de dropdown lijst staat WiFi opeens weer aan echt irritant dit
Zoek ff een paar pagina's terug in dit topic. Wordt eerder melding van gemaakt en de oplossing staat eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-10 19:43
Als je wifi uitzet verschijnt er een optie 'Wi-Fi opnieuw inschakelen' die staat geloof ik standaard op 1 uur. Deze moet je op handmatig zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invidia81
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-02-2022
Alle instellingen -> Netwerk en draadloos -> Wi-Fi

Daar uitschakelen en Wi-Fi opnieuw inschakelen op Handmatig instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invidia81 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:01:
[...]

Gelukt dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invidia81 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:01:
[...]

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik zit momenteel bij KPN maar kan per direct weg (SIM only). Nu zie ik een mooie aanbieding bij Tele2 met weinig bijbetalen en nagenoeg hetzelfde maandbedrag voor de Lumia 950. Mijn vriendin die momenteel nog bij Hollands Nieuwe zit, zit aan dezelfde aanbieding te denken, hebben we mooi allebei een Lumia 950 :Y)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Panzer_V schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:57:
De diverse linkjes die ik doorgaf (die hier ook al voorbij gekomen zijn) kregen als antwoord "dit is geen officiële bron". Na het linkje van de blog van Gabe Aul werd het wat stiller.
Wat dacht je van de tweet van Terry Myerson (de directeur van de Windows en devices divisie van Microsoft)
https://twitter.com/tmyerson/status/674353326004170752

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 21:35

Swerfer

Hmm...

Invidia81 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:28:
Al iemand continuum getest op een 4k monitor, is dit werkbaar ?
Yep, prima werkbaar, maar de uitgestuurde resolutie bijft 1920x1080 (FullHD). Dat is (nu) een limitaie van continuum, je kan geen resoluties kiezen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Heeft iemand laatste build kunnen installeren?
Dus geen insider build, maar officiële release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 19:24
Ik heb vannochtend de update helemaal rond gekregen naar de .29
Wat ik alvast kan zeggen is dat de accu langer mee gaat. bijna continu aan het spelen geweest en nog 78% over dit is incusief de installatie van de update. Ik is zeer kontent

Jay47 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:20
ik dus

edit ^

[ Voor 23% gewijzigd door labmuisfrl op 09-12-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
labmuisfrl schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:21:
Ik heb vannochtend de update helemaal rond gekregen naar de .29
Wat ik alvast kan zeggen is dat de accu langer mee gaat. bijna continu aan het spelen geweest en nog 78% over dit is incusief de installatie van de update. Ik is zeer kontent

Jay47 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:20
ik dus

edit ^
Heb je een 950 of een XL, en heb je een Nederlandse toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
950 non xl via cb besteld dus nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-10 11:59
hmmm.. ik zie in de telefoonupdates i.d.d. update 29 klaarstaan, met een downloadvoortgangsbalk, maar die blijft op 0% staan (nu al een kwartier) er is ook geen mogelijkheid om hem een schop te geven. Iemand enig idee?
Ik zit op Wifi, dus geen datalimiet en downloaden staat op automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
andrik1 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:47:
hmmm.. ik zie in de telefoonupdates i.d.d. update 29 klaarstaan, met een downloadvoortgangsbalk, maar die blijft op 0% staan (nu al een kwartier) er is ook geen mogelijkheid om hem een schop te geven. Iemand enig idee?
Kijk eens in de store daar had ik eerst 45 updates.
Met dat die klaar waren ging de update ook los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-10 11:59
labmuisfrl schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:48:
[...]

Kijk eens in de store daar had ik eerst 45 updates.
Met dat die klaar waren ging de update ook los
net gekeken, maar ik ben qua store helemaal bij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay47
labmuisfrl schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:42:
[...]

950 non xl via cb besteld dus nl
Hmmm ok ik heb een XL van CB, maar in NL bestellen betekent niet automatisch dat je telefoon een Nederlandse versie is.
Mijn 1520 die ik van CB heb is een duitse versie, en mijn N9 ook van CB een belgische.

Duitsers zijn altijd een van de eersten met nieuwe updates heb ik gemerkt.

Wat staat bij extra&info onder Mobile Operator, als er 000-NL staat dan heb je een Nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloaded
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik heb zojuist de update ook geïnstalleerd, na het opnieuw starten kreeg ik de bemoedigende worden te lezen dat de installatie niet helemaal goed was verlopen. Als ik problemen ondervindt wordt me geadviseerd om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen..... Dat is dan wel weer jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Lieve mensen, in dit topic worden opvallend veel TR's aangemaakt die eigenlijk bedoeld waren als reactie op iemand anders. Willen jullie opletten bij het posten dat je niet de "rapporteer" knop indrukt, maar de "quote" er naast

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Registratie: Maart 2010
Voor de mensen die niet kunnen updaten naar de .29 versie, dit is een bekend probleem, en Microsoft is al bezig met het oplossen hiervan!
http://wmpoweruser.com/mi...om-upgrading-to-10586-29/
Nog even wachten dus voor degene die hem niet binnen kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 17:09

danplo

The Force is strong with me

Had ik eergsiteren ook last van tijdens het downloaden van de Windows Insider Build. Heb een dag gewacht, maar bleef op 0% staan. Telefoon werk hierdoor heel de tijd heet en batterij ging in een rap tempo naar beneden. Helaas is er geen optie om het te stoppen of handmatig te resetten. Ik heb toen maar de telefoon naar fabrieksinstelling gezet en toen ging de telefoon hem direct downloaden. Vaag idd.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Nu online
Zojuist een restore gedaan en toen werd direct de .29 update geïnstalleerd. Nu de settings weer goed zetten en dan ben ik weer up and running :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
PaT schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:56:
[mbr]Lieve mensen, in dit topic worden opvallend veel TR's aangemaakt die eigenlijk bedoeld waren als reactie op iemand anders. Willen jullie opletten bij het posten dat je niet de "rapporteer" knop indrukt, maar de "quote" er naast[/mbr]
Wellicht een idee om rapporteer helemaal naar links te verschuiven, rapporteer-bekijk-bookmark-quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypnosite
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
Heb ook last van scheve knoppen bij de Mozo cover, ook maar een vervangende cover aanvragen dan maar, voor de rest is het een mooie cover alleen jammer van die knoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
Jay47 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:52:
[...]

Hmmm ok ik heb een XL van CB, maar in NL bestellen betekent niet automatisch dat je telefoon een Nederlandse versie is.
Mijn 1520 die ik van CB heb is een duitse versie, en mijn N9 ook van CB een belgische.

Duitsers zijn altijd een van de eersten met nieuwe updates heb ik gemerkt.

Wat staat bij extra&info onder Mobile Operator, als er 000-NL staat dan heb je een Nederlandse versie.
000-NL bij mij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Telefoon update alsin OS update?
Ik heb niets staan...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Hier nog geen 29 update helaas :-(

(950 XL van CB, country variant 000-88)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:35

EektheMan

DPC

Mmm, ik heb 000-88 sowieso geen fijn nummertje, maar ook zo nietszeggend. Heb de update nog niet ontvangen. Maar heb d tel pas ook een dag. Nog even geduld. Die update biedt geen must haves.

Nu een dagje mee gespeeld. Wel wat milde irritaties wat betreft WM10. Voor mijn gevoel hebben ze alles wat iOS en Android verkeerd doen qua UI overgenomen. Dat zijn nu net de zaken waarom ik voor WP8 koos omdat het daarbij zo veel beter in elkaar zat. Waar je eerst relaxed naar links of rechts kon swipen moet je nu worstelen door Hamburger menu's. Weg snelheid en gemak.

Ook heb ik 1 app die ik geinstalleerd heb (Translator) die niet in de app lijst voorkomt, maar wel in de Store als geinstalleerd staat. Moet deze nu deze telkens via de Store openen of opzoeken in zojuist geinstalleerde apps.

Op het gebied van foto's wat het belangrijkst voor mij was, is het echt briljant. Zeker 's avonds is ie ook ivm mijn 920 stukken beter (en sneller).

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Misschien verschilt het per 950 en 950XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantj
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05 18:27
Oke, nu heeft mijn telefoon ook ee naantal keer random opnieuw opgestart. Stuk of 5 keer sinds ik wakker ben. Nunet vroeg hij om opnieuw op te starten omdat er wijzigingen zijn aangebracht in het systeem, sindsdien lijkt het prima. Eens in de gaten houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

plantj schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:34:
Oke, nu heeft mijn telefoon ook ee naantal keer random opnieuw opgestart. Stuk of 5 keer sinds ik wakker ben. Nunet vroeg hij om opnieuw op te starten omdat er wijzigingen zijn aangebracht in het systeem, sindsdien lijkt het prima. Eens in de gaten houden....
Welke versie hebben jullie, ik zit op 10.0.10586.00 Klopt dat bij de XL of hadden mensen al .11 voordat ze naar .29 gaan.
(ik neem aan dat about de juiste info weergeeft?)
Mijn build is uit 4 nov. 2015....... :F
(Volgens advanced info)

Als ik hier kijk zie ik die build er niet eens bijstaan.
PaT schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:56:
[mbr]Lieve mensen, in dit topic worden opvallend veel TR's aangemaakt die eigenlijk bedoeld waren als reactie op iemand anders. Willen jullie opletten bij het posten dat je niet de "rapporteer" knop indrukt, maar de "quote" er naast[/mbr]
offtopic:
Is het elke keer bij mijn posts, dan klopt het gewoon :+

[ Voor 10% gewijzigd door D0gtag op 09-12-2015 14:13 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
EektheMan schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:51:
[...]

Mmm, ik heb 000-88 sowieso geen fijn nummertje, maar ook zo nietszeggend. Heb de update nog niet ontvangen. Maar heb d tel pas ook een dag. Nog even geduld. Die update biedt geen must haves.

Nu een dagje mee gespeeld. Wel wat milde irritaties wat betreft WM10. Voor mijn gevoel hebben ze alles wat iOS en Android verkeerd doen qua UI overgenomen. Dat zijn nu net de zaken waarom ik voor WP8 koos omdat het daarbij zo veel beter in elkaar zat. Waar je eerst relaxed naar links of rechts kon swipen moet je nu worstelen door Hamburger menu's. Weg snelheid en gemak.

Ook heb ik 1 app die ik geinstalleerd heb (Translator) die niet in de app lijst voorkomt, maar wel in de Store als geinstalleerd staat. Moet deze nu deze telkens via de Store openen of opzoeken in zojuist geinstalleerde apps.

Op het gebied van foto's wat het belangrijkst voor mij was, is het echt briljant. Zeker 's avonds is ie ook ivm mijn 920 stukken beter (en sneller).
Ik kom van android af dus weet niet echt wat je bedoelt met de verkeerde UI dingen.
Verklaar u nader :+

[ Voor 32% gewijzigd door labmuisfrl op 09-12-2015 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:30
[...]

En als je via Instellingen >> Systeem >> Opslag >> Dit apparaat/SD-kaart de app opzoekt en verwijdert en opnieuw installeerd ?
Is hij dan wel zichtbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Raar bij mij staat hij gewoon bij de T van Translator...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
Ben ongeduldig en heb een "hard reset" gedaan op mijn 950XL. Update is nu wel verschenen. Eens kijken of het gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
JINXJE schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:49:
Ben ongeduldig en heb een "hard reset" gedaan op mijn 950XL. Update is nu wel verschenen. Eens kijken of het gaat lukken.
Zat ik ook aan te denken, ... Maar i kwacht toch maar eventjes netjes af O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreurink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 13:20
D0gtag schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:10:
Welke versie hebben jullie, ik zit op 10.0.10586.00 Klopt dat bij de XL of hadden mensen al .11 voordat ze naar .29 gaan.
Ik ben gisteravond op m'n 950 XL van 10.0.10586.00 naar 10.0.10586.29 gegaan. Deze komt van Coolblue, Vietnamese uitvoering :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
Voxxie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:52:
[...]

Zat ik ook aan te denken, ... Maar i kwacht toch maar eventjes netjes af O-)
Haha. wedden dat je overstag gaat!
Zit nu op 15% met downloaden dus lijkt goed te gaan. oh nee 20% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 17:52
Hallo allen,

Ik lees het e.e.a. op het internet v.w.b. de Lumia 950XL i.c.m. met een SD kaart...
Volgens de een werken SD-kaartjes niet goed volgens de ander weer wel, afhankelijk van welk type natuurlijk.

Wie kan mij hierin verder helpen?

Ik ben van plan om komende week de de XL aan te schaffen en meteen deze SD Kaart:

https://www.dataio.nl/san...tra-class-10-uhs-i-48mbs/
Moet ik bijv. een SD kaart aanschaffen met een hogere schrijf/leessnelheid?

Graag lees ik hoe jullie erover denken...

Bedankt! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ladykiller007 op 09-12-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
Ladykiller007 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:55:
Hallo allen,

Ik lees het e.e.a. op het internet v.w.b. de Lumia 950XL i.c.m. met een SD kaart...
Volgens de een werken SD-kaartjes niet goed volgens de ander weer wel, afhankelijk van welk type natuurlijk.

Ik ben van plan om komende week de de XL aan te schaffen en meteen deze SD Kaart:

Ik zou echt een snellere kaart nemen. minimaal U1 maar liever U3 i.v.m. 4K filmen en de burst functie in de camera.

Bv deze kaart. hier trouwens ook het goedkoopste.
https://www.dataio.nl/mic...extreme-pro-uhs-u3-95mbs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Laatst online: 12:02
Als ik continuum wil gebruiken op mijn TV, is dan de enige manier via Miracast of de display dock? Of zijn er ook nog andere mogelijkheden?

Ik wil namelijk binnenkort een TV aanschaffen en dan weet ik waar ik rekening mee moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 17:52
JINXJE schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:59:
[...]

Ik zou echt een snellere kaart nemen. minimaal U1 maar liever U3 i.v.m. 4K filmen en de burst functie in de camera.

Top hartelijk dank voor je reactie en het uitzoeken.
Ik zal hem alvast als favoriet opslaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
rolandmegens schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:00:
Als ik continuum wil gebruiken op mijn TV, is dan de enige manier via Miracast of de display dock? Of zijn er ook nog andere mogelijkheden?

Ik wil namelijk binnenkort een TV aanschaffen en dan weet ik waar ik rekening mee moet houden.
Of de MS Wireless Display Dongle (wat in essentie gewoon een miracast dongle is). Kost iets rond de 30 euro geloof ik.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E.Schamper
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 17:56

Je kunt ook een simpele USB-C naar HDMI adapter aanschaffen. Dan moet je wel een muis/toetsenbord via bluetooth verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
JINXJE schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:59:

Volgens mij wordt het gewoon op interne storage gecached...
Ik heb de 48MB/s variant van Transcend.

Openemen en wegschrijven op 4K is geen enkel probleem.

Maar wat ik met iedere SD kaart zou adviseren:
Installer apps gewoon op de telefoon en zet je foto's en video's op de SD kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45

Of via de Xbox One gaat ook. Moet je volgens mij wel de preview versie van de Wireless display app hebben geïnstalleerd op de One.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GroeneThee

http://m.windowscentral.c...ories-continuum-lumia-950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:35

EektheMan

DPC

Voxxie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:19:
En als je via Instellingen >> Systeem >> Opslag >> Dit apparaat/SD-kaart de app opzoekt en verwijdert en opnieuw installeerd ?
Is hij dan wel zichtbaar ?
Top! Dat werkte. Staat nu weer fijn onder de T.
labmuisfrl schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:13:
[...]
Ik kom van android af dus weet niet echt wat je bedoelt met de verkeerde UI dingen.
Verklaar u nader :+
De grootste ergernis:
WP8 kent twee manieren van navigeren. Schermen kunnen via links of rechts swypen opgeroepen worden (check bv Whatsapp op je WM10, die heeft dit nog) en/of de 3 puntjes onderaan je scherm.
Links en rechts swypen vond IK gemakkelijk omdat je dan relaxed je telefoon met 1 hand vast kunt houden en toch snel kunt navigeren. Bij het iOS/Android hamburger menu moet je verplicht met 2 handen gaan werken. Ook omdat, itt de 3 puntjes onderaan het scherm, de hamburger linksbovenaan het scherm staat. Lastig voor rechtshandigen om dat menu met één hand te bereiken en met grotere schermen zoals de 950/950XL al helemaal.
Komt nog bij dat de vaak gebruikte menu's bij WP8 via swype bereikbaar waren en de minder vaak gebruikte functies stonden onder de 3 stippen. Nu met het hamburgermenu staan ze allemaal bijelkaar. Daardoor moet je nu tussen 'rotzooi' het gewenste menu vinden.

Het vereist meer bewegingen, clicks en concentratie.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10 20:47
Met de hamburger zelf heb ik nog niet eens zo heel veel problemen, de positie wel :X Die moet echt op de plek van de drie puntjes... Op mijn L820 vind ik hem al te ver, ik wil niet weten hoe erg dit is op een 950XL 8)7

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Sc0tTy schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:30:
Met de hamburger zelf heb ik nog niet eens zo heel veel problemen, de positie wel :X Die moet echt op de plek van de drie puntjes... Op mijn L820 vind ik hem al te ver, ik wil niet weten hoe erg dit is op een 950XL 8)7
Nogal een end haha. Dit is wel simpel op te lossen, door even de windows toets kort ingedrukt te houden, waardoor het scherm 'naar beneden komt'. Dan kan je er heel gemakkelijk bij en het werkt prima, vind ik althans

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Ik probeer laatste FW (.29-update) te downloaden op toestel... krijg na verloop van tijd melding dat opslag bijna vol is op toestel terwijl er maar 9,98GB van de 29,1 gebruikt is....
Zal toestel eens rebooten...

Update blijft overigens wel op 0% staan... maar we blijven volhouden... dank voor reactie hieronder :)

[ Voor 20% gewijzigd door peerke63 op 09-12-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:36:
Ik probeer laatste FW (.29-update) te downloaden op toestel... krijg na verloop van tijd melding dat opslag bijna vol is op toestel terwijl er maar 9,98GB van de 29,1 gebruikt is....
Zal toestel eens rebooten...
Als je deze melding blijft negeren, dan komt het uiteindelijk ook goed, ik heb deze melding ook vaak gehad, uiteindelijk is het gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
MisterChaoSs schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:33:
[...]

Nogal een end haha. Dit is wel simpel op te lossen, door even de windows toets kort ingedrukt te houden, waardoor het scherm 'naar beneden komt'. Dan kan je er heel gemakkelijk bij en het werkt prima, vind ik althans
Mjah ik vind dat ding daar gewoon niet thuis horen. Een van de dingen wat ik zo fijn vond aan WP :) Maar goed we dwalen af, hiervoor is het W10M topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Is er al iemand die de 950XL gebruikt met de Microsoft Band 1? Ik gebruikte de band met mijn Lumia 1520, maar dan moest je hem wel Amerikaans zetten, anders werkte de signalering niet. Zelf ben ik niet zo'n fan van Cortana, dus daarvoor hoef ik niet naar Amerikaans. Ik ben echter benieuwd hoe dat zit met de 950XL en / of Windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantj
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05 18:27
D0gtag schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:10:
[...]

(ik neem aan dat about de juiste info weergeeft?)
Mijn build is uit 4 nov. 2015....... :F
(Volgens advanced info)
Ik weet niet waar je dat ziet... Application version 1.0.10.1 en build creation date 4/11. Zit niet in insider fyi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 15:56
joblamie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:59:
[...]

Daarvoor moet je bij tweaker 'tomverhoeff' zijn, maar volgens mij is ie nog niet klaar om te beta testen.

Edit: Iemand was me voor. Ik heb gisteren nog bericht van Tom gehad dat ik nog even geduld moest hebben. Hij zal er wel flink druk mee zijn.
Daar waren we zeker druk mee, maar de invites gaan er nu (eindelijk) uit. Benieuwd naar de feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomverhoeff schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:57:
[...]

Daar waren we zeker druk mee, maar de invites gaan er nu (eindelijk) uit. Benieuwd naar de feedback!
Tom, als het kan zou ik het ook graag uitproberen, en een invite daarvoor krijgen.
thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-10 13:02
Ik heb sinds gisteren last van een krakende speaker bij muziek bij mijn lumia 950XL. Ook als ik een liedje laat spelen en dan het volume helemaal naar 0 zet zonder het liedje te stoppen blijf ik veel ruis horen als ik de luidspreker dichter bij mijn oor hou.
Heeft hier nog iemand last van? Ik heb al wat rondgekeken, maar dit probleem is precies nog niet vermeld hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ik ben tevreden over het batterijgebruik van .29

Vanmorgen 05.50 van de lader en nu nog 81%. Weinig gedaan met de telefoon, dat wel, maar met de vorige build haalde ik dat lang niet. (XL)...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
EektheMan schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:25:
[...]

De grootste ergernis:
WP8 kent twee manieren van navigeren. Schermen kunnen via links of rechts swypen opgeroepen worden (check bv Whatsapp op je WM10, die heeft dit nog) en/of de 3 puntjes onderaan je scherm.
Links en rechts swypen vond IK gemakkelijk omdat je dan relaxed je telefoon met 1 hand vast kunt houden en toch snel kunt navigeren. Bij het iOS/Android hamburger menu moet je verplicht met 2 handen gaan werken. Ook omdat, itt de 3 puntjes onderaan het scherm, de hamburger linksbovenaan het scherm staat. Lastig voor rechtshandigen om dat menu met één hand te bereiken en met grotere schermen zoals de 950/950XL al helemaal.
Komt nog bij dat de vaak gebruikte menu's bij WP8 via swype bereikbaar waren en de minder vaak gebruikte functies stonden onder de 3 stippen. Nu met het hamburgermenu staan ze allemaal bijelkaar. Daardoor moet je nu tussen 'rotzooi' het gewenste menu vinden.

Het vereist meer bewegingen, clicks en concentratie.
Oh ik ergerde me juist al aan de 2 apps die dit hadden ;-)
Gewenning dingetje denk ik. Ik gebruik de telefoon eigenlijk altijd al met 2 handen dus tsja....
In hamburger menu is het direct overzichtelijk wat de functies zijn toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Swerfer schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:38:
Ik ben tevreden over het batterijgebruik van .29

Vanmorgen 05.50 van de lader en nu nog 81%. Weinig gedaan met de telefoon, dat wel, maar met de vorige build haalde ik dat lang niet. (XL)...
Hier hetzelfde. Heb het idee dat de batterijduur positief verbeterd is sinds .29

Ook mooi dat de linked mailbox weer beschikbaar is, ook al heb ik geen insider-build draaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
tomverhoeff schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:57:
[...]

Bah, niets ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Nu online
Vandaag druk in de weer geweest met mijn 950XL. Eerst een reset gedaan om de .29 update binnen te krijgen. Toen wat last van kleine bugjes met enkele apps, dus wederom een resetje gedaan (was het snelste, had nog niet veel ingesteld) en daarna de boel weer eens instellen zoals ik het wil.

Kortom, druk middagje.

Mijn eerste indruk van de .29 build onderschrijft idd de langere accuduur waar hier over gesproken wordt. Daarnaast ben ik erg blij met de gedeelde inbox van Outlook mail. Ook het feit dat mailnotificaties in de live-tile alswel het lockscherm/ glancescherm weer werken vind ik erg prettig.

Het blijft alleen zo balen dat je bij een reset je whatsapp historie kwijtraakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Panzer_V schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:14:

Het blijft alleen zo balen dat je bij een reset je whatsapp historie kwijtraakt ;)
Vreemd, bij mij vroeg hij of ik de historie terug wilde zetten wat op de sd kaart stond..
Of heb jij er geen sd kaart in zitten, want in theorie schrijft whatsapp het automatisch daarna toe.
Is ook makkelijk als je van het ene win naar het andere win apparaat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:21:
[...]

Vreemd, bij mij vroeg hij of ik de historie terug wilde zetten wat op de sd kaart stond..
Of heb jij er geen sd kaart in zitten, want in theorie schrijft whatsapp het automatisch daarna toe.
Ik heb idd geen SD kaart in de telefoon zitten, dan zal dat het zijn dus. Heb ruim voldoende aan de ruimte op het toestel zelf. En om nou alleen voor whatsapp een SD kaart erin te stoppen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:21:
[...]

Staat whatsapp zelf dan ook op je sd kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dfrenner schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:23:
[...]

Staat whatsapp zelf dan ook op je sd kaart?
Nee ik heb alle app´s standaard op de telefoon zelf staan, om daar zeker geen snelheid kwijt te raken.
Is iets standaards van WhatsApp, was ook in 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:25:
[...]

Nee ik heb alle app´s standaard op de telefoon zelf staan, om daar zeker geen snelheid kwijt te raken.
Is iets standaards van WhatsApp, was ook in 8.1
Ik kom van de 930 af, dus sd kaart is nieuw voor mij. Maar nu al 2GB aan foto en video's, dus ik ben erg blij met de optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hmm. Als je er op een later moment een SD inzet, verplaatst hij dan ook de huidige berichten?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:30:
Hmm. Als je er op een later moment een SD inzet, verplaatst hij dan ook de huidige berichten?
Tja, da´s een goede vraag, ik weet het niet, probeer even google-Bing, en deel het met ons.
Of test het even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb geen SD-kaart ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om een lumia 550 te laten komen van uit Ierland, daar is hij 99 euro incl. btw of komt er dan nog iets bij de douane bij ?
( mijn vrouw wil namelijk nog een lumia )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ierland is een Schengenland, dus nee :)
Of test het even uit. :+

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 09-12-2015 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ladykiller007 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:55:
Hallo allen,

Moet ik bijv. een SD kaart aanschaffen met een hogere schrijf/leessnelheid?

Laat ik eerst zeggen dope nick. doet me denken aan ladiesman 217 :+ , elke moderne sd kaart voldoet. Voor 20€ heb je een uhs kaart van 64gb, 32 voor 10€. als je in het topic zoekt op SD kaart zal je waarschijnlijk een post van mij vinden die uitlegt wat het verschil is in kaarten.
In het kort, als je geen 4k gaat schieten op hoge bitrate zal het niet uitmaken welke je neemt.
Het is momenteel de software die nog niet goed overweg kan met kaarten. hopelijk heeft .29 update dit weg genomen.
Bug fixes

Start experience corruption fixed after upgrading and restoring previous backups in build 10581
Default save locations in settings restored
Apps in SD card crashes compatibility improved
Improvements to Messaging + Skype app
Apps and games download more reliably
Dit was de .11 update. die ik nooit heb gekregen.
rreurink schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:53:
[...]

Ik ben gisteravond op m'n 950 XL van 10.0.10586.00 naar 10.0.10586.29 gegaan. Deze komt van Coolblue, Vietnamese uitvoering :+
Same here minus update. Ik zal er op wachten. bedankt

[ Voor 8% gewijzigd door D0gtag op 09-12-2015 17:52 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

D0gtag schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:50:
[...]
Dit was de .11 update. die ik nooit heb gekregen.
De .11 is nooit uitgekomen voor de 950. De .11 was een insider build en voor .29 kon je nog geen insider builds downloaden voor de 950...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Swerfer schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:55:
[...]

De .11 is nooit uitgekomen voor de 950. De .11 was een insider build en voor .29 kon je nog geen insider builds downloaden voor de 950...
Ik heb geen idee wat mensen wel of niet hebben gehad voor de xl, daarom mijn vraag, maar het was me al duidelijk dat de sdkaart instabiel werkt met deze build, daarom heb ik er geen programma's opstaan alleen muziek en foto's. Maar dat is soms ook nog even te veel gevraagd dus ik ben blij als .29 uitkomt/er op staat. :+

Ik zag trouwens wel dat het een XDA developer gelukt was om google store op de lumia te side loaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie20
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:38
D0gtag schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:00:
[...]
Ik zag trouwens wel dat het een XDA developer gelukt was om google store op de lumia te side loaden :)
Klopt, maar werkt niet meer met de huidige build versie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:36:
Is het mogelijk om een lumia 550 te laten komen van uit Ierland, daar is hij 99 euro incl. btw of komt er dan nog iets bij de douane bij ?
( mijn vrouw wil namelijk nog een lumia )
Hoe kan die daar 99eur kosten hier kost die 700eur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:49:
[...]

Verkeerd gelezen en gepost denk ik. Hij heeft het over een 550. Geen 950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
[...]

550 != 950

De Lumla 550 is de instap lumia met Windows 10.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 09:30
Niet de 950, de 550. Die kost hier iets van € 130.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Laatst online: 13-10 19:43
Is de .29 update alleen voor Insiders? Of krijgen de 950(XL) deze ook zonder de Insider app? Ik heb een 640 waar de Insider app op staat en hier ontvang ik de update maar op mijn 950 staat de Insider app niet en ontvang ik de .29 update (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:15

_Arthur

blub

mvantol13 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:19:
Is de .29 update alleen voor Insiders?
Nee, voor iedereen (uiteindelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlySteve1312
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06 11:30
_Arthur schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:25:
[...]

Nee, voor iedereen (uiteindelijk).
Ik ben geen insider en heb de .29 update al binnen (met wat opstartproblemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe
  • Laatst online: 16-09 14:08

CyberJoe

Only visiting this planet

SlySteve1312 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:39:
[...]

Ik ben geen insider en heb de .29 update al binnen (met wat opstartproblemen).
Moest je ook resetten? Ik zie nog geen update staan.....

Ja ik heb ook een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Nieuwe update voor de Photos app, zou niet meer moeten crashen achter het lock screen. Hadden hier een aantal mensen problemen mee, dat is dus nu gefixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
Is de Lumia Panorama app uit de store verdwenen? Kan hem niet vinden op de L950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:20
Nou het heeft me een reset gekost van de phone maar mijn 950XL is eindelijk aan het updaten naar .29! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJoe
  • Laatst online: 16-09 14:08

CyberJoe

Only visiting this planet

Ik heb de telefoon nu zo'n 2 weken en ik ben er erg tevreden mee. Maar ik moest wel wennen. Ik had een Lumia 1520. En elke keer als je die pakt heb je het gevoel een bijzondere telefoon te hebben (ik wel tenminste). En dat gevoel bleef, ook na een jaar. Toen ik de 950XL kreeg vond ik em maar gewoontjes. Kleiner scherm, ook omdat de knoppen nu on-screen zijn, minder opvallende behuizing. Dat soort dingen. Ik draaide al WM 10, dus daar zat het hem niet in. Maar nu begint het te wennen en is het eigenlijk wel prettig dat de telefoon toch wat beter in mijn broekzak past en dat ik het meeste toch met 1 hand kan bedienen. Het beeld is mooier, apps starten sneller op, ontvangst is beter. En ik verbaasde me er gisteren over hoe goed de kwaliteit van een telefoongesprek is. Had de telefoon via de autoradio en dat klonk echt niet meer als een telefoongesprek. Dus ook beter te verstaan. Continuum moet ik nog proberen. Ben wel heel benieuwd omdat ik voor mijn werk geregeld PowerPoint gebruik op verschillende locaties. Ook filmen is indrukwekkend en beter dan de L1520. En die deed het al heel behoorlijk. De enige minpunten die ik heb gevonden (voor mijn gebruik) zijn de accuduur en tap to wake. Maar ik las al dat dat nog opgelost gaat worden. Ik heb geen problemen met de SD kaart (64GB) en geen spontane reboots. Irisscanner is leuk, maar duurt soms te lang. Had ik meer van verwacht, om eerlijk te zijn. Al met al geen spijt, ook omdat het i.c.m. een Hollands Nieuwe abbo niet zo duur was (en ik de dock ook al binnen heb :-).

Het is meer een telefoon om te gebruiken dan te showen en indruk mee te (instant) maken, ook op mezelf.... Daar moest ik even aan wennen, zeg maar.

Ja ik heb ook een computer.

Pagina: 1 ... 45 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.