Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de navigatie nog maar 1x gebruikt, en wat ik vooral vervelend vond dat het alleen in het Engels kan als je je telefoon voor cortana hebt ingesteld. Friese straatnamen zijn dan redelijk onverstaanbaar.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 03:04
RobinHood schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:41:
Heb de navigatie nog maar 1x gebruikt, en wat ik vooral vervelend vond dat het alleen in het Engels kan als je je telefoon voor cortana hebt ingesteld. Friese straatnamen zijn dan redelijk onverstaanbaar.
Je kan toch verschillende talen downloaden?
Had mijn 1020 WM10 ook op US staan voor Cortana maar mijn navi was gewoon NL gesproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:23
GSM Arena heeft nu ook de review voor de 950 XL gepubliceerd:

http://m.gsmarena.com/microsoft_lumia_950_xl-review-1349.php

"...Lumia 950 XL gets pretty much everything right..."

en iets verderop:

"... is capable of everything an Android smartphone can do, and then there is Continuum and Universal apps".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu lees ik in die review iets over 30Gb onedrive ruimte. Ik kwam maar op 10Gb uit na installatie. Ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay47 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:04:
[...]

Je kan toch verschillende talen downloaden?
Had mijn 1020 WM10 ook op US staan voor Cortana maar mijn navi was gewoon NL gesproken ;)
Ik kan dat niet vinden op mijn 950, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Mijn gevoel over de traagheid van het toestel Is blijkbaar correct:

YouTube: Smartphone speed test: Lumia 950 vs Xperia Z5 vs iPhone 6S vs Galaxy S6 vs LG G4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wordt hier nu alles kaal gestart? Ik zie bij die android 2x de app van onderen komen, dat is toch wanneer hij nog in geheugen staan?

Zolang ze de apps niet correct bijwerken naar WM10 (universal), zal het gewoon traag blijven. Maar MS zelf lijkt ook nog niet echt bijzonder veel moeite te doen om bv Xbox app en Smartglass enigszins sneller te maken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Jay47 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:22:
[...]

Kan iemand HERE al installeren op de 905 (XL)
Even tussendoor. Ik heb HERE drive op m'n 1020. Waarschijnlijk omdat ik het voorheen ook al had op 8.1?
(Met stem in het afrikaans :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Net gekeken maar dat de test gaat niet helemaal goed. Apps worden bij de ander niet helemaal gesloten.
Tsja, dan sluit je nooit een app en start deze altijd snel op de 2de keer :+
Moet zeggen dat 'snelheid' bij zulke snelle phones ook relatief is.
In het kader van: lekker belangrijk. De functionaliteit is dan veel belangrijker geworden. Laat staan je data verbinding als er data geladen moet worden.

Als ik eerdere reacties van je lees, moet je 'm gewoon weg doen. Wordt iedereen blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Davy24 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:41:
[...]

Even tussendoor. Ik heb HERE drive op m'n 1020. Waarschijnlijk omdat ik het voorheen ook al had op 8.1?
(Met stem in het afrikaans :P )
Ah joh afrikaans versta je wel als je goed luistert, is gewoon verbasterd nederlands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 19:24
Daanoz schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 07:21:
[...]

Bij mij werken nu de meeste afbeeldingen weer, kon zo 1 afbeelding in een mailtje vinden die niet werkt... Dit is een koppeling met een google apps account (volgens mij werkt dat ook via imap).
Ik heb automatisch afbeeldingen downloaden uit staan omdat ik niet wil dat dit bij elke mail gebeurd.
Maar als ik dan onderdaan op volledig bericht en afbeeldingen downloaden klik krijg ik allemaal kruisjes.

Misschien als je alle afbeeldingen downloaden aanzet dat dit beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-10 11:59
labmuisfrl schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:27:
[...]

Ik heb automatisch afbeeldingen downloaden uit staan omdat ik niet wil dat dit bij elke mail gebeurd.
Maar als ik dan onderdaan op volledig bericht en afbeeldingen downloaden klik krijg ik allemaal kruisjes.
Dan heb jij die bug in de mail app. Ik had precies hetzelfde. Afbeeldingen in het mailtje downloaden en dan nog kruisjes zien...hardreset is de oplossing, of heel misschien de update die vanochtend binnenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
andrik1 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:40:
[...]

Dan heb jij die bug in de mail app. Ik had precies hetzelfde. Afbeeldingen in het mailtje downloaden en dan nog kruisjes zien...hardreset is de oplossing, of heel misschien de update die vanochtend binnenkwam.
Ik heb geen zin in een hard reset... Maar zie overigens ook geen update voor de mail client.
Moet ik nog wat doen om deze te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Jay47 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:08:
[...]

Ah joh afrikaans versta je wel als je goed luistert, is gewoon verbasterd nederlands :P
Is ook een keuze van mij. [geinig]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
labmuisfrl schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:43:
[...]

Ik heb geen zin in een hard reset... Maar zie overigens ook geen update voor de mail client.
Hmm, ik heb vanochtend handmatig in de store gezocht op updates en vond er twee: telephone en outlook mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38
labmuisfrl schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:43:
[...]

Ik moest echt naar de store, dan naar downloads and updates. Daar stond voor mij die update klaar. Ik kreeg geen melding in mijn notification screen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
Hmm ik heb daar niks mee gedaan en store heb ik achtergrond services voor uit staan.
Echter lijken de plaatjes nu wel te werken... Merkwaardig ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:03

TheVMaster

Moderator WOS
Weet iemand (of kan iemand dat testen) of de Lumia 950 (XL) ook (eindelijk) Mirrorlink ondersteund? Ik verwacht het niet, maar je weet maar nooit natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-10 20:43

EektheMan

DPC

Net de 950 XL DS binnen *O* . Zie in elk land andere inhoud voor het pre-order pakket en zelfs inhoud van de 950 XL doos (met oortjes bv). Ik heb de mijne in Oekraïne besteld voor 666 }) Euro.
Ik kreeg bij levering direct de Dock en een 128GB kaartje. Nadat ik het kaartje erin had gestoken bleef, net zoals bij een aantal anderen, er een minuscuul stukje ruimte zitten tussen de case en het mobiel waardoor het hoorbaar meegeeft zodra je de telefoon aan de onderkant beetpakt. Irritant, maar hoop dat het opgelost is zodra er een MOZO case op gaat. Best vreemd aangezien die SD kaart op het oog niet uitsteekt.

Scherm vond ik een beetje underwhelming totdat ik het op Vivid zette. Wow!

Mijn L920 ligt, op het gewicht na, een stuk fijner in de hand. Maar de 950 XL ligt weer beter in de hand dan de 640 XL. De 950 XL is ook een stukje kleiner.

VRAAGJE:

Wat mij opvalt is dat er geen Carrier info meer in staat. Mijn oude toestellen waren Carrier Variant Ukraine. Betekend dit dat je voor updates totaal niet meer afhankelijk bent van je carrier?

Lumia 950 XL Pre-Order pakket

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
EektheMan schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:55:
Net de 950 XL DS binnen *O* . Zie in elk land andere inhoud voor het pre-order pakket en zelfs inhoud van de 950 XL doos (met oortjes bv). Ik heb de mijne in Oekraïne besteld voor 666 }) Euro.
Ik kreeg bij levering direct de Dock en een 128GB kaartje. Nadat ik het kaartje erin had gestoken bleef, net zoals bij een aantal anderen, er een minuscuul stukje ruimte zitten tussen de case en het mobiel waardoor het hoorbaar meegeeft zodra je de telefoon aan de onderkant beetpakt. Irritant, maar hoop dat het opgelost is zodra er een MOZO case op gaat. Best vreemd aangezien die SD kaart op het oog niet uitsteekt.

Scherm vond ik een beetje underwhelming totdat ik het op Vivid zette. Wow!

Mijn L920 ligt, op het gewicht na, een stuk fijner in de hand. Maar de 950 XL ligt weer beter in de hand dan de 640 XL. De 950 XL is ook een stukje kleiner.

VRAAGJE:

Wat mij opvalt is dat er geen Carrier info meer in staat. Mijn oude toestellen waren Carrier Variant Ukraine. Betekend dit dat je voor updates totaal niet meer afhankelijk bent van je carrier?

[afbeelding]
Klopt MS is afgestapt van updates via providers, MS gaat dus zelf updates uitrollen wat en hele grote pluspunt is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Mijn batterij gaat nu veel langer mee dan voorheen, heb glimp screen op 30 sec gezet ipv 15 min. glimp vreet dus van je batterij duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
Jay47 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:03:
Mijn batterij gaat nu veel langer mee dan voorheen, heb glimp screen op 30 sec gezet ipv 15 min. glimp vreet dus van je batterij duur!
Wat is 'Veel langer'? uren?

Wat voor nut heeft 30 seconden voor glimp nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantj
  • Laatst online: 19-05 18:27
Tuurlijk kost het vermogen......... Dat lijkt me nogal logisch. Stroom "vreten" doet het echter niet, mijn telefoon staat de helft van de tijd glimp aan en een deel ben ik er ook nog mee bezig geweest, sinds 6 uur van de oplader af en nog 70% accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-10 20:43

EektheMan

DPC

Jay47 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:59:
Klopt MS is afgestapt van updates via providers, MS gaat dus zelf updates uitrollen wat en hele grote pluspunt is :*)
Dat is echt top! Dank.

Nu hopen op een snelle stable update.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
andrik1 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:05:
[...]

Wat is 'Veel langer'? uren?

Wat voor nut heeft 30 seconden voor glimp nou?
Nou had het eerst op 15 min staan, maar elke keer als je je tel pakt en gebruikt en dan weer locked duurt het weer 15 min voordat het op zwart gaat.
Heb nu 76% sinds vanmorgen.
Heb zitten browsen, appen en filmpjes gekeken, gister en daar voor zou ik nu zeker maar 40% hebben.
Huidig ontlading is 5,86 gister en daarvoor zat ik op 18% en af en toe ook drains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-10 22:43
Eindelijk! Zojuist mijn Display Dock kunnen bestellen met de promotiecode in de store van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:16

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het batterijverbruik van mijn 950XL in de afgelopen paar dagen. Gaat 's avonds ergens tussen 1:00 en 2:00 aan de lader en haal ik er tussen 7:30 en 8:30 weer af, dus zo'n 6 a 7 uur per dag.

Afbeeldingslocatie: https://pujfma.dm2302.livefilestore.com/y3mGFHzH2KorDSmUaR-8DRrBc5ki1iC5lFn41BgSazj8CwLP0Y9HrzZx8oORvehb_8TyfkuY9gEdq42JX2A1cLxeUglGSBwBFXvoXQG4j81R8BUag76qdj8PVNP-_DK15Ue9nIFuFrS6SoMDjD_dHHUe01KSwlilYoVfjUPEbiGlf8/wp_ss_20151208_0002.png?psid=1

Zoals je kunt zien krijg ik 'm dus niet onder de 42% :). BT en WiFi staan standaard aan. Bellen en appen doe ik niet superveel (bovendien gebruik ik op mijn werk altijd whatsapp web dus dan gaat het scherm niet aan), verder check ik zo nu en dan mijn email en 's avonds browse ik wat. Ook speel ik elke dag ongeveer 30 a 60 minuten een spelletje (ben momenteel maar weer overnieuw begonnen aan Hill Climber :P)
[b]Jay47 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:11:
Nou had het eerst op 15 min staan, maar elke keer als je je tel pakt en gebruikt en dan weer locked duurt het weer 15 min voordat het op zwart gaat.
Heb nu 76% sinds vanmorgen.
Heb zitten browsen, appen en filmpjes gekeken, gister en daar voor zou ik nu zeker maar 40% hebben.
Huidig ontlading is 5,86 gister en daarvoor zat ik op 18% en af en toe ook drains.
Onze stats komen verrassend goed overeen :P. Ik heb glance overigens nog steeds gewoon op 15min staan.

[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2015 15:35 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
Udrene schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:16:
Eindelijk! Zojuist mijn Display Dock kunnen bestellen met de promotiecode in de store van MS.
Weird als ik in de laatst stap 'Koop nu' toets, herlaad de pagina... Ik kom dus niet verder.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 17:09

danplo

The Force is strong with me

andrik1 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:37:
[...]

Weird als ik in de laatst stap 'Koop nu' toets, herlaad de pagina... Ik kom dus niet verder.. :(
Hier is wel alles gelukt en ook goed afgerond. Geen problemen ondervonden. Nu wachten tot het geleverd word.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:06
Jay47 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:59:
[...]
Updates via providers is ook wat misleidend. De updates kwamen altijd al van de servers van MS, maar worden nu gewoon standaard aan 'alle' devices aangeboden ongeacht van welke provider het is. Maar ik denk dat als een provider echt wil blokkeren omdat het een probleem veroorzaakt ze dit alsnog wel kunnen regelen bij MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
Volgens de persoon via de live chat zijn er wat technische problemen en moet ik het later nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Udrene
andrik1 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:47:
Volgens de persoon via de live chat zijn er wat technische problemen en moet ik het later nog eens proberen.
Dat komt vast door de run van alle tweakers op de docks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:40:
[...]

Ik heb zaterdag voor het eerst Maps gebruikt als navigatie op de 950xl. Vond de layout een beetje vreemd maar leek wel op die van Here Drive+. Dus direct de Lumia 920 van mijn vriendin met WP8.1 er naast gelegd en Here Drive+ opgestart. Interface is bijna gelijk al zijn er wel kleine wijzigingen. Er zitten alleen nog geen POI's in Maps.

Overigens zit in Maps ook Here Transit of Here OV ingebouwd. Wijzig de route beschrijving maar eens naar het busje ipv het autootje en dan zie je netjes alle bussen/treinen en metro's die je moet nemen.
Het werkt inderdaad een stuk beter dan ik las in de reviews, die de vergelijking maakten met Apple Maps...

Nu nog City Lens terug en ik ben helemaal happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Aah man, ik had toch echt wel verwach dat de Lumia sneller zou wezen.
Reden waarom de andere wat beter zijn:
-Samsung heeft natuurliijk dat UFS geheugen wat super snel is.
-De iPhone heeft de sneller interface wat snel werkt. (Ben even de naam kwijt)
-De rest heeft gewoon eMMc.

Ik ben een Samsung fan, maar software maken kunnen ze gewoon niet.
Dat zie je goed terug waarbij ze de spellen aan het starten en sluiten zijn.
Voor de rest blijft er dan één fatsoenlijke telefoon over, je raadt het al... de iPhone.
Maar ja, als nog heb ik toch liever de Lumia met Windows als besturingssysteem.
Omdat het voor mij net even wat beter werkt.
Ik bezit zelf een Lumia 1320 en ik ben er echt tevreden mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 12:10
Spontane reboots terwijl je belt => er zit een bug ivm Bluetooth, als die aanstaat, ook al is hij niet geconnecteerd durft hij te rebooten terwijl je belt.
Bluetooth uitschakelen is een tijdelijke work arround, het zou een gekend issue zijn bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Berlinetta schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:15:
[...]

Aah man, ik had toch echt wel verwach dat de Lumia sneller zou wezen.
Reden waarom de andere wat beter zijn:
-Samsung heeft natuurliijk dat UFS geheugen wat super snel is.
-De iPhone heeft de sneller interface wat snel werkt. (Ben even de naam kwijt)
-De rest heeft gewoon eMMc.
-Alle apps die ze opstarten zijn WP8 apps, geen universal apps. Bovendien klikt die persoon een paar keer mis en lijkt het een eeuwigheid (lees: een seconde ofzo :P) te duren voor hij het doorheeft.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypnosite
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
Vandaag mijn Mozo cover voor de Lumia 950 XL binnen gekregen, staat toch wel heel mooi zo'n zwarte lederen cover.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is raar om de snelheid van de 950 met de snapdragon 808 te zetten tegenover deze andere toestellen.
Bijvoorbeeld de Xperia Z5 gebruikt een snellere snapdragon 810 icm snellere adreno gpu en heeft ook nog een veel lagere schemresolutie. Het zou wel heel gek moeten zijn als die trager was dan een Lumia 950.

Ten minste had er een Lumia 950 XL getest mogen worden met ook de snapdragon 810 en tja zoals ook al hier opgemerkt laat de video tester op de Lumia ook wel wat steekejs vallen door verkeerd gebruik van de interface. Dat lijkt echt nergens op.

En jammer ook dat er op de Lumia alleen oude W8.1 apps getest worden en geen universal apps.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

.oisyn schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:41:
[...]

-Alle apps die ze opstarten zijn WP8 apps, geen universal apps. Bovendien klikt die persoon een paar keer mis en lijkt het een eeuwigheid (lees: een seconde ofzo :P) te duren voor hij het doorheeft.
Plus, hij neemt de boottijd mee. Ik reboot normaliter max 1x per week, hoe relevant is dus die starttijd? Ik heb liever een telefoon die een minuutje booten moet en daarna snel is, dan een telefoon die snel boot en daarna crap is ;)

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:06:
[...]

Het is raar om de snelheid van de 950 met de snapdragon 808 te zetten tegenover deze andere toestellen.
Bijvoorbeeld de Xperia Z5 gebruikt een snellere snapdragon 810 icm snellere adreno gpu en heeft ook nog een veel lagere schemresolutie. Het zou wel heel gek moeten zijn als die trager was dan een Lumia 950.

Ten minste had er een Lumia 950 XL getest mogen worden met ook de snapdragon 810 en tja zoals ook al hier opgemerkt laat de video tester op de Lumia ook wel wat steekejs vallen door verkeerd gebruik van de interface. Dat lijkt echt nergens op.

En jammer ook dat er op de Lumia alleen oude W8.1 apps getest worden en geen universal apps.
Wat een debiel fimpje. Moet zeggen dat in de eerste seconden al duidelijk is dat ze Windows helemaal niet interessant vinden.....dan gebruik je het lekker niet.... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil is wel erg groot, maar ja de updates van 10586 zijn er nog niet in verwerkt, en laten we deze test ook eens over een half jaar doen, meestal is de vertraging dan door gewerkt in sommige besturingssystemen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Windows Mobile: het enige OS wat sneller wordt na gebruik! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 21:35

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:21:
Het verschil is wel erg groot, maar ja de updates van 10586 zijn er nog niet in verwerkt, en laten we deze test ook eens over een half jaar doen, meestal is de vertraging dan door gewerkt in sommige besturingssystemen !
De opstart snelheid zal niet veel korter worden (who cares), maar met goed geschreven Universele apps kan een hoop snelheidswinst worden behaald. Verder heeft Windows 10 mobile diverse animaties die vertragend werken, maar het OS niet zo stijf maakt.

Microsoft kan daarentegen nog wel wat snelheidswinst halen door de api's te optimaliseren en dat in combinatie met slimmere opstart technieken toe te passen als developer kan het geheel flink sneller gaan.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAdema
  • Laatst online: 13-10 21:15
Vandaag via UPS mijn 2e exemplaar van de 950XL in ontvangst mogen nemen. Meteen vanavond ben ik gebeld door Microsoft om het terugzenden van het 1e exemplaar in gang te zetten. Al met al enorm tevreden dat ik nu een kraakvrije 950XL heb. Top service van MS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de app Kaarten, kan ik sinds van middag niet meer navigeren met de auto, met het OV en te voet werkt hij wel, echter als ik de auto selecteer dan zegt hij : We kunnen geen rijinstructies vinden tussen deze plaatsen ( wifi en 3 g staat aan, als ook locatie )

Is er een update geweest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:11:
In de app Kaarten, kan ik sinds van middag niet meer navigeren met de auto, met het OV en te voet werkt hij wel, echter als ik de auto selecteer dan zegt hij : We kunnen geen rijinstructies vinden tussen deze plaatsen ( wifi en 3 g staat aan, als ook locatie )

Is er een update geweest ...
Blijkt dat hij de verkeersgegevens niet kan op halen wat je bij opties kan aan klikken.... lekker handig want dan doet hij gewoon niets.
Nou ja we weten het nu.
Bij opties verkeer vinkje weg halen en het werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik het volgende kan volgen, het project waar ze ios app's geschikt maken voor de Windows mobile ?

Wellicht kunnen we ze daar met positief motiveren, niet zozeer dat we alle app 's ook nodig hebben echter hoe meer programma's hoe meer gebruikers, hoe meer kans op mooi lumia's de komende jaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:21:
Weet iemand waar ik het volgende kan volgen, het project waar ze ios app's geschikt maken voor de Windows mobile ?

Wellicht kunnen we ze daar met positief motiveren, niet zozeer dat we alle app 's ook nodig hebben echter hoe meer programma's hoe meer gebruikers, hoe meer kans op mooi lumia's de komende jaren...
MMMMMMMMMMMMMULTIPOST!

[Project] Islandwood is wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

[...]

De Lg g4 heeft ook de 808 en wordt 3de de z5 heeft een 810 en wordt een na laatste.
Er zijn haast geen universal apps en om toestellen van verschillende platformen te testen heb je de zelfde apps nodig anders is de test uitslag nutteloos en die zijn allemaal kennelijk nog van oude versies. Hoewel amateuristisch is dit gewoon een duidelijke uitslag, lumia's hebben nog voldoende ruimte om in snelheid omhoog te gaan.
TheVMaster schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:16:
[...]

Wat een debiel fimpje. Moet zeggen dat in de eerste seconden al duidelijk is dat ze Windows helemaal niet interessant vinden.....dan gebruik je het lekker niet.... ;w
Welk filmpje heb jij gekeken, volgens mij geven ze alleen maar aan wat ze testen... verder geen mening.
RobinHood schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:22:
[...]

MMMMMMMMMMMMMULTIPOST!

[Project] Islandwood is wat je zoekt.
Windows Bridge for ios (and android), islandwood was project code.
Ik weet niet wat je er van wilt volgen, maar het is aan ontwikkelaars om er gebruik van te maken.

[ Voor 26% gewijzigd door D0gtag op 08-12-2015 18:36 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:54
[...]

Ik verbaas me anders wel over de Mail app. Die lijkt op de 950 langzamer te starten dan op mijn 640 met WP8.1.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
[...]

Oh, dat was mij niet duidelijk, ik zie het verschil tussen WP8 apps en universal niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ramon schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:43:
[...]

Ik verbaas me anders wel over de Mail app. Die lijkt op de 950 langzamer te starten dan op mijn 640 met WP8.1.
Gaat bij mij wel snel, binnen een (halve?) seconde (XL)...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Oké ik wil graag dus dit toestel en kan mijn S6 Edge ruilen tegen de Lumia 950 met 50 bijbetaling van zijn kant. Is dit een goede deal?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Pukson schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:52:
Oké ik wil graag dus dit toestel en kan mijn S6 Edge ruilen tegen de Lumia 950 met 50 bijbetaling van zijn kant. Is dit een goede deal?
Ik begrijp dat je zelf niet geheel tevreden bent met de S6, of wil je gewoon wat anders proberen?

Heb je gecontroleerd of al jouw apps aanwezig zijn op Windows 10 Mobile?

1 op 1 ruilen zou al prima zijn, de toestellen ontlopen elkaar niet veel wat betreft de prijs. Maar wat niet geheel duidelijk is, krijg jij 50 euro of moet je hem 50 euro geven? Een S6 kwijt raken is makkelijker als een L950 kwijtraken, dus denk ik dat jij die 50 euro erbij zou moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Swerfer schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:02:
[...]

Ik begrijp dat je zelf niet geheel tevreden bent met de S6, of wil je gewoon wat anders proberen?

Heb je gecontroleerd of al jouw apps aanwezig zijn op Windows 10 Mobile?

1 op 1 ruilen zou al prima zijn, de toestellen ontlopen elkaar niet veel wat betreft de prijs. Maar wat niet geheel duidelijk is, krijg jij 50 euro of moet je hem 50 euro geven? Een S6 kwijt raken is makkelijker als een L950 kwijtraken, dus denk ik dat jij die 50 euro erbij zou moeten krijgen.
Ik krijg de 50 euro, qua apps zit het wel goed gebruik voornamelijk whatsapp en Facebook. Snapchat is wel alternatief voor dacht ik. Om duidelijk te zijn het is de S6 Edge. Ik doe meer om weer uit te proberen. Al heb ik de Lumia 920 gehad en vond ik hem ook erg fijn!

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, waarom ook niet? En anders verpats je die 950 weer en koop je een nieuwe Samsung mocht het toch niet bevallen.

Een 3th party Snapchat is er niet, wel zijn er natuurlijk de nodige dingen die net als snapchat zijn, maar dan geen eikel van een CEO hebben.

Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
[...]

Toch vind ik het vreemd dat de 950 hier zo langzaam lijkt, mijn 930 met W10 is sneller dan de 950 in dit filmpje. Alleen WhatsApp en Spotify vind ik traag op Windows 10.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Swerfer schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:46:
[...]

Gaat bij mij wel snel, binnen een (halve?) seconde (XL)...
Ja ik zit verkeerd te kijken omdat de animaties net anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 20:02

rda

Vanochtend verslapen omdat mijn wekker blijkbaar niet afgaat wanneer de telefoon uitstaat. Dit ging bij eerdere telefoons probleemloos. Dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:55
Ik heb net mijn Lumia 950XL geswitched van de insider slow ring naar de insider fast ring. Maar tot op heden krijg ik de .29 build update nog niet aangeboden.

Is er iets dat ik nog moet doen om deze update te ontvangen?

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 09:30
Panzer_V schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:21:
Ik heb net mijn Lumia 950XL geswitched van de insider slow ring naar de insider fast ring. Maar tot op heden krijg ik de .29 build update nog niet aangeboden.

Is er iets dat ik nog moet doen om deze update te ontvangen?
Er werd hier gisteren (of vanochtend?) gemeld dat als je switcht van slow naar fast ring het makkelijk een dagje kan duren. Dus even geduld :)

Edit, link naar msg van Swerfer

[ Voor 10% gewijzigd door ColdRain op 08-12-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die liever nog geen insiders preview willen installeren, het schijnt dat Microsoft de laatste build .29 als update naar alle 950 en 950XL toestellen pushed.
http://www.windowscentral...ed-carrier-blocking-ended
http://wmpoweruser.com/mi...-950-and-950-xl-handsets/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 21:25 . Reden: Extra link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
Ah....dat heb ik dan even gemist. Thanks voor de info ColdRain en ik zal wat meer geduld oefenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
rda schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:08:
Vanochtend verslapen omdat mijn wekker blijkbaar niet afgaat wanneer de telefoon uitstaat. Dit ging bij eerdere telefoons probleemloos. Dat is jammer.
Met Windows Phone is dat afaik nooit zo geweest. Gewoon je telefoon aanlaten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
D0gtag schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:28:

[...]

Welk filmpje heb jij gekeken, volgens mij geven ze alleen maar aan wat ze testen... verder geen mening.
Ik hoor ze duidelijk een paar keer roepen dat Windows traag is....iets met er zijn maar weinig games..etc... volgens mij ook al aan het begin...
Ramon schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:30:
[...]

Met Windows Phone is dat afaik nooit zo geweest. Gewoon je telefoon aanlaten dus.
Zijn er uberhaupt telefoons die je uit kunt zetten en waar dan de wekker nog werkt? :?

[ Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 08-12-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
TheVMaster schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:31:

Zijn er uberhaupt telefoons die je uit kunt zetten en waar dan de wekker nog werkt? :?
Ja mijn oude dumbphones deden dat wel, mijn 3 Samsung Galaxy's die ik heb gehad en Lumia 930 doen dat allemaal niet.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Ramon schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:30:
[...]

Ik heb em niet meer dus kan het niet testen, maar de 1020 kon dat. Evenals de 808 (symbian). Ben er vanuit gegaan dat het goed zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Tom. C schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:39:
[...]

Ja mijn oude dumbphones deden dat wel, mijn 3 Samsung Galaxy's die ik heb gehad en Lumia 930 doen dat allemaal niet.
Ik heb al zolang smartphones (sinds de eerste Windows Mobile in 2002) dat ik me niet meer kan herinneren hoe dat vroeger op dumbphones ging... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hebben jullie het over fysiek uit (dus powerbutton ingedrukt houden -> slide to power off) of gewoon in stand-by?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de 950ers onder ons (niet de XL).....
http://www.windowscentral...a-950-not-getting-1058629

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

.oisyn schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:21:
Hebben jullie het over fysiek uit (dus powerbutton ingedrukt houden -> slide to power off) of gewoon in stand-by?
Fysiek uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
Ik krijg deze ook niet binnen. nog meer mensen hier niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vanochtend op mijn werk maar weer eens continuum gedemonstreert....Collega stond erbij te kwijlen.

Vanmiddag lag mijn 950xl op mijn buro, en scheen het licht precies op het scherm. Zag ik een vlekje....dus even weggepoetst.....half uur later kijk ik weer op mn telefoon, zit dat vlekje er weer. Dus weer poetsen, dit keer met een klein beetje speeksel, ga ik er met mn nagel over, blijkt dat vlekje dus compleet stroef te zijn. Er zit dus iets in het scherm.

Vanmiddag dus een exchange aangevraagd bij Coolblue. Had hem vrijdag pas gekregen, dus wordt gewoon omgeruild. Neem dan wel aan dat je een gloed nieuwe krijgt en geen refurbished ?

Tevens ben ik niet tevreden met de Mozo cover, De knoppen zitten te ver naar binnen en scheef waardoor ik te hard moet drukken om het toestel aan en uit te zetten. Vanmiddag ook een exchange aangevraagd.

Overigens net de display dock besteld. Ze schijnen dus weer op voorraad te zijn.

Klik voor groot.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5QWFVVIhbOQA7bfa6YuozAkE/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/LZACjc3WUKwImkktoJKVFiQI/medium.jpg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Udrene
labmuisfrl schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:25:
[...]

Ik krijg deze ook niet binnen. nog meer mensen hier niet ?
Hier krijg ik hem ook niet binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 09:30
Udrene schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:40:
[...]
Hier krijg ik hem ook niet binnen...
Ik evenmin, 950xl, nog altijd op versie .0.
Hou er wel rekening mee dat 't vandaag patch tuesday is (2de din vd maand) en tijdsverschil met VS westkust maakt dat patches pas online komen zo rond 20u onze tijd. Kan dus druk zijn over de zeelijntjes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Laatst online: 09:11
MRE-Inc schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:30:
[...]
Overigens net de display dock besteld. Ze schijnen dus weer op voorraad te zijn.
[...]
In Nederland? Of België?
Bij mij in Nederland is die nog steeds niet leverbaar op de site.

Edit: Nu ik de link gebruik uit mijn email ipv gewoon in de store zoeken is de knop "inwisselen" beschikbaar!
Edit2: En hij is besteld! Hopelijk duurt het niet te lang voordat ik hem in huis heb :)

[ Voor 24% gewijzigd door Denow op 08-12-2015 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:08
Hier ook last van. Geen enkele update nog binnen zien komen. Insider als non-insider. Al weet ik nu niet of het beter is om de insider uit te zetten :X
Vanochtend op mijn werk maar weer eens continuum gedemonstreert....Collega stond erbij te kwijlen.

Vanmiddag lag mijn 950xl op mijn buro, en scheen het licht precies op het scherm. Zag ik een vlekje....dus even weggepoetst.....half uur later kijk ik weer op mn telefoon, zit dat vlekje er weer. Dus weer poetsen, dit keer met een klein beetje speeksel, ga ik er met mn nagel over, blijkt dat vlekje dus compleet stroef te zijn. Er zit dus iets in het scherm.
Ziet er raar uit. En het ligt niet dieper of hoger dan het scherm?
Vanmiddag dus een exchange aangevraagd bij Coolblue. Had hem vrijdag pas gekregen, dus wordt gewoon omgeruild. Neem dan wel aan dat je een gloed nieuwe krijgt en geen refurbished ?

Tevens ben ik niet tevreden met de Mozo cover, De knoppen zitten te ver naar binnen en scheef waardoor ik te hard moet drukken om het toestel aan en uit te zetten. Vanmiddag ook een exchange aangevraagd.
Ziet eruit alsof ie er niet goed op zit? Zeker weten dat dat allemaal goed gegaan is?

Klik voor groot.
[afbeelding]

[afbeelding]
Apart

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh als ik een nummer uit belgeschiedenis wil opslaan doe ik save en dan staat er 'search contacts' doe ik op plusje onderaan maar dan leidt ie me weer naar mn belgeschiedenis ipv bijv een scherm waarin ik een naam kan invoeren. Hoort dit zo hoe kun je dan een nummer opslaan of zie ik iets over het hoofd? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 06:01
950 hier, non-insider en ook nog geen update naar .29:(

Als ex iPhone gebruiker, moet ik zeggen dat ik een stuk meer opgewonden word van updates haha, elke keer weer spannend wat voor verder verbeteringen erin zullen zitten :)

Kan iemand eens het woord 'zitten' swypen? Kreeg het niet eens in de suggesties:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
Djerro123 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 00:09:
950 hier, non-insider en ook nog geen update naar .29:(

Als ex iPhone gebruiker, moet ik zeggen dat ik een stuk meer opgewonden word van updates haha, elke keer weer spannend wat voor verder verbeteringen erin zullen zitten :)

Kan iemand eens het woord 'zitten' swypen? Kreeg het niet eens in de suggesties:s
Zien, aapje plaatje en zitten als optie in het midden :-)

Zojuist een factory reset gedaan en krijg inderdaad direct de .29 aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Laatst online: 11:23
Denow schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:33:
[...]

In Nederland? Of België?
Bij mij in Nederland is die nog steeds niet leverbaar op de site.

Edit: Nu ik de link gebruik uit mijn email ipv gewoon in de store zoeken is de knop "inwisselen" beschikbaar!
Edit2: En hij is besteld! Hopelijk duurt het niet te lang voordat ik hem in huis heb :)
Crap! Ik kon nergens de code invullen. Eerder vanavond daarom gebeld met MS. Die zeiden dat de voorraad Docks voor de actie op is en hebben mijn telefoonnummer genoteerd. Had ik kennelijk toch kunnen bestellen... Nu weer 'Uit voorraad' via de link in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:25
Same here, niet op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Laatst online: 09:11
Als ik nu kijk ook idd. Wow heb ik net aan geluk gehad dus?
Bevestiging van mijn bestelling heb ik al in de mail, dus hopelijk komt die ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:26

Ziet er een klein beetje uit wat ik ook heb bij mijn vorige telefoon. Heb je een cover waar je ook pasjes in kan doen? Pasjes willen nog wel eens 'Schrapen' en zo je scherm beschadigen. Is voor mij de reden dat ik er een screenprotector op heb zitten.
Gewoon nieuw in doos,doen ze niet moeilijk over. Love their service!!
Hmmm dat ziet er vreemd uit, welke variant is dat?

Overigens, met de nieuwe update voelt het allemaal net iets sneller? En ben blij dat linked inbox weer terug is. Nu nog de double tap to wake.... :9

[ Voor 5% gewijzigd door GroeneThee op 09-12-2015 06:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:38:
[...]
Ziet er raar uit. En het ligt niet dieper of hoger dan het scherm?

[...]

Ziet eruit alsof ie er niet goed op zit? Zeker weten dat dat allemaal goed gegaan is?

[...]

Apart
Nee zit niet dieper op het scherm. Als je het vlekje voor de 2e keer ontdekt nadat je het "verwijderd" hebt, ga je bijna automatisch met een nat doekje of wat speeksel erover. Als de plek dan nat is en je gaat er met je nagel over, dan is die gewoon ruw. Je kan zelf ook makkelijk controleren of je zo'n plek op je scherm hebt. Maak het scherm eerst goed schoon met een microvezeldoek en adem dan op het glas zodat er wat condens op komt. Het vlekje bij mij werd toen duidelijk zichtbaar. Het is net alsof er iets op zit wat er niet af kan. Ik heb het ook met mijn SP3 gehad. Dat was toen een of ander middel wat ze op de zuignap hebben zitten als ze het scherm eruit trekken.

Die mozo cover zat er goed op, heb zelfs nog gekeken of de knoppen aan de binnekant van de cover er goed op zaten, maar ook daar kon ik niks aan ontdekken. De knoppen van de mozo cover voelen wat goedkoop aan als je die vergelijkt met de originele cover van MS zelf.
GroeneThee schreef op woensdag 09 december 2015 @ 06:26:
[...]

Ziet er een klein beetje uit wat ik ook heb bij mijn vorige telefoon. Heb je een cover waar je ook pasjes in kan doen? Pasjes willen nog wel eens 'Schrapen' en zo je scherm beschadigen. Is voor mij de reden dat ik er een screenprotector op heb zitten.

[...]

[...]

Overigens, met de nieuwe update voelt het allemaal net iets sneller? En ben blij dat linked inbox weer terug is. Nu nog de double tap to wake.... :9
Nee ik doe niet aan covers met pasjes. Ook geen screenprotector. Tis geen iphone ;)

Ah wel mooi te horen dat ze hem gewoon omwisselen voor een nieuwe dan.

Ik had de cognac bruine cover met zilveren rand voor de 950xl. Had maandag een mail gestuurd naar Mozo en eea uitgelegd inclusief foto's en gisteren een mail terug:
Hello,

Thank you for your email and feedback.

We're really sorry to hear about such a default.
Definitely we will replace the problematic product with the new one for you.
Tomorrow we will send you all the instructions for that.

Kind regards,
Iana.
www.mozoaccessories.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38
MRE-Inc schreef op woensdag 09 december 2015 @ 07:27:
[...]

Nee ik doe niet aan covers met pasjes. Ook geen screenprotector. Tis geen iphone ;)
Wat heeft een cover en screenprotector met iphone te maken? Ik vind een hoog glanzend scherm vreselijk om mee te werken (zowel kijken als voelen), daarom heb ik op elk product wat ik heb een screenprotector. HTC, Samsung, Asus, Garmin, TomTom, Nokia, Microsoft, alles heeft hier een screenprotector (alleen de TV schermen niet :p) En de bumpercase heb ik ook omdat ik hem dan prettiger vasthouden vind.

---

Ik zie niet dat er updates zijn voor mijn apps, die moet ik handmatig zoeken. Hoe krijg ik die als notifications? (ik had dat altijd wel op mijn 920)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 17:41
Vorige week bij dat launchevent gevraagd aan zo'n Microsoftmannetje en die durfde met zekerheid te zeggen dat dit er niet zou komen op dit toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wailing_Banshee schreef op woensdag 09 december 2015 @ 07:42:
[...]

Wat heeft een cover en screenprotector met iphone te maken? Ik vind een hoog glanzend scherm vreselijk om mee te werken (zowel kijken als voelen), daarom heb ik op elk product wat ik heb een screenprotector. HTC, Samsung, Asus, Garmin, TomTom, Nokia, Microsoft, alles heeft hier een screenprotector (alleen de TV schermen niet :p) En de bumpercase heb ik ook omdat ik hem dan prettiger vasthouden vind.

---

Ik zie niet dat er updates zijn voor mijn apps, die moet ik handmatig zoeken. Hoe krijg ik die als notifications? (ik had dat altijd wel op mijn 920)
Omdat 9/10 iphones die ik om me heen zie verstopt zitten in een spuuglelijk hoesje. Ik bedoel, heb je een mooie iphone die best gezien mag worden, zit dat ding verstopt. 8)7 Ja voor sommigen heeft het best te maken met comfort, maar voor velen niet, die zijn gewoon bang dat hun oh zo dure iphone een krasje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:26
Slabbysl schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:04:
[...]

Vorige week bij dat launchevent gevraagd aan zo'n Microsoftmannetje en die durfde met zekerheid te zeggen dat dit er niet zou komen op dit toestel...
Dat zou echt bagger zijn, in die korte tijd, lees 10 dagen, met de 640 XL ben ik dat echt gaan waarderen.
MRE-Inc schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:06:
[...]

Omdat 9/10 iphones die ik om me heen zie verstopt zitten in een spuuglelijk hoesje. Ik bedoel, heb je een mooie iphone die best gezien mag worden, zit dat ding verstopt. 8)7 Ja voor sommigen heeft het best te maken met comfort, maar voor velen niet, die zijn gewoon bang dat hun oh zo dure iphone een krasje krijgt.
Voor krasjes op de achterkant ben ik niet bang, op het scherm vind ik het irritant. En komende van een Xperia kwam dat vaak voor. De cover is er omdat ik het net iets mooier vind, als ik aan de buitenkant een paar pasjes kwijt kan, dan levert het zelfs extra gemak op.

[ Voor 0% gewijzigd door GroeneThee op 09-12-2015 08:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 12:08
GroeneThee schreef op woensdag 09 december 2015 @ 06:26:
[...]

[...]

[...]

Ja die Double Tap to Wake mis ik ook nog eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 14:55

Dexter

d((o_o))b

Misschien niet helemaal relevant, maar ik heb hier een 1020 (en volg dit draadje om te kijken of de overstap naar de 950 interessant is), draai met Insider Slow windows 10 updates en daar zit bij laatste build (nummer .29 geloof ik) wel weer double tap to wake in. Werkt in elk geval prima.

Ben dan wel benieuwd waarom dat dit toestel-afhankelijk zou zijn? Ben geneigd te zeggen dat dit toch kwestie van software-matige reactie is van aanraken van het scherm? Maar zal ik vast wel te simpel over denken.

[ Voor 27% gewijzigd door Dexter op 09-12-2015 08:49 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 11:22
Iemand al de W10M Build 10586.29 OTA gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
Vanmorgen kreeg ik de update nog steeds niet binnen op mijn 950 XL. Ik zie dat de chat met MS vanaf 0900 uur open gaat, zo dus maar eens een vraag bij MS neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
Zou (en ga ik) ik zeker doen. Ik heb me van de week opgeven voor het Insiders Progrom en ik lees hier en daar dat dat er voor kan zorgen dat je de update daardoor nu NIET krijgt. Weet niet of dit alleen voor de 950 is of ook voor de 950XL. Zelf heb ik een XL

[ Voor 6% gewijzigd door JINXJE op 09-12-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Anarchist
  • Laatst online: 13-10 16:35
siempie76 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:40:
[...]

Ja die Double Tap to Wake mis ik ook nog eigenlijk.
In de laatste W10M build op mijn 930 staat dit onder instellingen -> extra's - > Aanraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Update hier ook nog niet binnen, op mijn 950XL heb ik insider uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op .29 er zit niet automatisch double tab to wake op , of dit moet ergens in de instellingen aangezet worden.

Dit is het in ieder geval niet :
In de laatste W10M build op mijn 930 staat dit onder instellingen -> extra's - > Aanraken
Daar kan je het trillen van de navigatie knoppen mee aan en uitzetten.

Updaten vergt veel geduld, veel foutmeldingen gehad tussen door, zoals ruimte te kort terwijl ik nog 25 gb. Overhad !
Uiteindelijk nadat hij op 38 % zat schoot hij opeens door naar instaleren, wonderlijk maar waar…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Anarchist schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:57:
[...]

Vreemd, hier dus niet met de laatste build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:53
Vannacht is de update automatisch geïnstalleerd op de 950. Keurig een melding daarvan in het actiecentrum.

Geen Double Tap To Wake helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
Berpie74 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:21:
Vannacht is de update automatisch geïnstalleerd op de 950. Keurig een melding daarvan in het actiecentrum.

Geen Double Tap To Wake helaas.
MS store phone of anders?
Pagina: 1 ... 44 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.