Die hebben ze eruit gehaald. Min of meer gelijktijdig werd er op twitter gezegd dat je dit via de camera lenses kon doen. Dat je dan een aantal handelingen extra moet doen die onnodige extra tijd toevoegen lieten ze maar even links liggencoenraad7 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:17:
[...]
als je op het vergrootglas knop drukt. krijg je bing, en daaronder staat een oogje (bij win8.1M). is dit niet hetzelfde bij W10M??? of anders download je een app in de store

Ik ben zelf zwaar aan het nadenken of ik nog wel een Windows Phone wil. Heb er al 1 sinds eind 2010 en het OS werkt op zich ok, maar echt snelheid in ontwikkeling zit er niet in (ja, begint nu weer te komen) en er zijn gewoon toch wel wat kleine puntjes die het gebruik uiteindelijk iets minder fijn maken. Ik baal voornamelijk dat een aantal apps er gewoon nog steeds niet zijn of niet zijn geüpdatet sinds ze zijn uitgebracht. Nu MS ook Project Astoria/Windows Bridge for Android heeft afgeschoten ligt al mijn hoop bij de bridge voor iOS. Als ik echter kijk naar de roadmap van het project op github dan kan ik mij niet voorstellen dat dit binnen 4 maanden is opgelost. Dat gaat dus nog zeker een half jaar duren voordat de eerste app zijn weg vind naar Windows Phone. Dan is de vraag of ik wel of niet een WM10 device haal ter vervanging van mijn nu toch wel verouderd rakende L920.
Iemand hier die een L920 heeft (gehad) en nu een L950(XL) die een vergelijking durft te maken?