Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serial-X schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:06:
[...]

Het icoontje ken ik idd, maar die heb ik dus niet:
[afbeelding]
Volgens mij moet je eerst op de < drukken. Dan komt ie weer tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:02

rda

gsm arena review:

Microsoft has done an amazing job with the Lumia 950, keeping up every promise made around the announcement and that's a rare sight. It's an eagerly anticipated phone and after having used it for a while, we can certainly admit it deserves every bit of praise it gets. Except perhaps for the price, which could hopefully see go down to more reasonable levels soon enough.

Microsoft Lumia 950 key test findings
›The Microsoft Lumia 950 offers great build-quality and clean simplistic design, but it isn't flagship or premium, as the phone's price tag.
›The flagship AMOLED display with Quad HD resolution and ClearBlack technology delivers very high pixel density at 564ppi. Colors and contrast are gorgeous, sunlight legibility is top-notch.
›Windows Hello works as advertised and while it's slower in unlocking the phone than the current crop of fingerprint sensors, it is still really cool to use.
›Battery life is slightly below average at 48 hours of endurance rating, as are the scores from all the individual battery tests.
›Windows 10 Mobile is on the right track, refining the interface and catching up with features and services. It has tight integration with Skype, Office and OneDrive, it offers an Xbox app and Offline navigation. Windows 10 Mobile is shaping up to be one of the most feature-rich mobile OS's right now.
›Windows Continuum also works as advertised - the Dock allows you to attach USB accessories, but you don't have an actual desktop with icons, you don't have true multi-tasking or side-by-side windows, plus you can't run Win32/64 apps. While all system apps are Continuum compatible, currently there are no games that support it, and the optimized third-party apps are very scarce, too. Since it's a new feature launching for the first time, we're willing to give it the benefit of a doubt - perhaps it will really take off once developers give it proper attention.
›Performance-wise, the Lumia 950 is a true powerhouse, equipped with the top-end Snapdragon 808 SoC. CPU performance is top-notch, GPU will do great with 1080p apps. The phone does not rely on the new liquid cooling and indeed it gets warm under heavy pressure and Continuum, but it doesn't overheat.
›The speaker on the Lumia 950 scored Very Good in terms of loudness and indeed it's very loud even in the noisiest of environments. The speaker sound quality is okay, but not impressive, the sound isn't very deep.
›The video player managed to play almost every video format we threw at it, except those files with AC3 audio encoding. Subtitles are supported.
›Audio output quality is very good, but not among the best out there.
›The still camera quality is top-notch - rich detail levels, little noise and accurate colors and contrast. Lossless zoom, rich capture and DNG support are very nice additions.
›The captured videos offer class-leading video and audio quality, the 1080p and below videos can use lossless zoom, too.

[ Voor 77% gewijzigd door rda op 03-12-2015 23:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:14
Kijk, een reviewer die de hardware eens op waarde schat. Dat is lang geleden :+

Hier trouwens de hele review:
http://www.gsmarena.com/microsoft_lumia_950-review-1347.php

Ze doen daar trouwens niet aan cijfers, maar zo te lezen zou dat wel rond de 8 a 9 komen lijkt me? Ik vind het trouwens wel opvallend dat er nog geen grote L950XL review is. Al is het op zich wel weer goed dat de reviews niet in een half uurtje gemaakt worden.

[ Voor 77% gewijzigd door Martinspire op 03-12-2015 23:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

Zijn er hier ook mensen die een wat warmere tint zien @witte achtergronden? Als ik de kijkhoek t.o.v. het scherm vergroot, wordt het een wat koelere/blauwige tint (XL)... De standaard color profiles lijken hier weinig uit te maken, maar met de advanced settings is het voor m'n gevoel wel grotendeels weg te krijgen.

Wellicht is het gewoon een hardware dingetje tho...

Overigens misschien voor de mensen met batterijproblemen de moeite om het eens te proberen met de System > Messaging > 'Sync messages between devices' setting op off. Heb deze sinds ontvangst uitstaan n.a.v. een aantal posts op windowscentral over hoog batterijverbruik mogelijk gerelateerd hieraan, en haal met gemak de anderhalve dag op één lading. Scheelt natuurlijk ook dat ik er niet constant mee zit te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:06
Kluutmaran schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:17:
@D0gtag koop aub een andere telefoon, is beter voor jouw gemoedsrust of je moet van conflicten houden want de instelling waarmee je hier post laat te wensen over.

Na een weekje 950XL gebruik ben ik er nog niet over uit of ik er goed aan heb gedaan om geen 6s te halen maar deze telefoon. De telefoon is retesnel, het scherm mooi en verschillende dingen in het OS zijn super goed uitgewerkt maar er blijft ook genoeg te wensen over.

De app gapp blijft enorm groot en ze zijn in de 1,5 jaar dat ik een iPhone had niet dichterbij gekomen. Zo is het al enorm ingewikkeld een normale emailapp te vinden a la Spark en moet ik het doen met de gemankeerde standaard outlook app.

Edge is een leuke browser maar nog niet compleet functioneel waardoor sommige content niet goed laadt.

De irisscanner is leuk maar nog lang niet op het niveau van de fingerprintscanners. Ook vervelend dat je tijdens meldingen niet kan inloggen met de scanner.

Verder vele kleine irritaties die erop wijzen dat het OS nog lang niet volwassen is zoals meldingen van Whatsapp die niet weggaan terwijl je ze al in de app gelezen hebt.

Maar ik heb hoop en ga ervan uit dat ik over een half jaar mijn mening ga herzien omdat vele apps universal zijn geworden en MS het OS een paar niveaus hoger heeft gebracht. Tot die tijd is het doorbijten als early adaptor zijnde.
Dat is puur persoonlijk neem ik aan? Ik zelf mis namelijk helemaal niets. De Horizon app zou leuk zijn maar aangezien ik nog een Nexus 9 heb gebruik ik die toch nog niet op mijn telefoon. Verder heb ik alles wat ik op mijn Nexus 4 ook gebruikte.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pherox006
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Denow schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:42:
[...]

Ja precies. Als ik in mijn Lumia Offers app ga zie ik de display dock. Als ik er op druk kan ik mijn mail invoeren. Als ik dat verzend krijg ik de melding "aanbieding niet langer geldig".

Dus als jij een link hebt naar de app die wel werkt graag :)
Here you go!
https://www.microsoft.com...lumia-offers/9nblggh2kbnv
Garwinski schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:50:
[...]

Hu? En ik maar elke dag braaf weer proberen :p Woon je zoals eerder gevraagd in belgië?
en ja ik woon in Belgie ;p

[ Voor 21% gewijzigd door Pherox006 op 03-12-2015 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-10 12:54

Jebus4life

BE User

Ik ben ook gezwicht... de 950XL is besteld (de witte, beetje doen alsof we nog hip en trendy zijn :D)

Nog nooit een smartphone van meer dan 350 euro besteld, dus dit is plots wel een heel zware investering, vrees dat ik er wel wat spijt van ga krijgen, maar we zien wel.

Zaken waar ik bang voor ben:
1. Dat het "uitsteeksel" van de camera hinderlijk zal zijn bij dagelijks gebruik (of in de broekzak ofzo). Geen idee maar ik heb de indruk dat dat niet praktisch is

2. Dat het veel te veel veld is voor een telefoon :p

3. Ik heb nu een 1320; en ik ga die "fysieke" knoppen echt missen vermoed ik... Lijkt me enorm vervelend om dat niet te hebben.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:07
Dan zal het vast liggen aan dat je in Belgie woont. Hoopte al op een wondermiddel wat me een code zou geven. :+
Nu maar geduldig wachten tot ze in Nederland weer beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jebus4life schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:42:
Ik ben ook gezwicht... de 950XL is besteld (de witte, beetje doen alsof we nog hip en trendy zijn :D)

Nog nooit een smartphone van meer dan 350 euro besteld, dus dit is plots wel een heel zware investering, vrees dat ik er wel wat spijt van ga krijgen, maar we zien wel.

Zaken waar ik bang voor ben:
1. Dat het "uitsteeksel" van de camera hinderlijk zal zijn bij dagelijks gebruik (of in de broekzak ofzo). Geen idee maar ik heb de indruk dat dat niet praktisch is

3. Ik heb nu een 1320; en ik ga die "fysieke" knoppen echt missen vermoed ik... Lijkt me enorm vervelend om dat niet te hebben.
De 950 heeft ook een "tumor" voor de camera, en zelf merk ik die eigenlijk niet. maar ik heb ook enorme broekzakken.

Fysieke knoppen dacht ik ook te gaan missen, maar ik mis ze eigenlijk niet. Wanneer je ze echt nodig hebt, zijn ze er gewoon. Eigenlijk verdwijnen ze alleen in games en bij het kijken van fullscreen video's

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 09:30
(jarig!)
Jebus4life schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:42:
Mijn xl zit constant (voorin) in m'n broekzak, net zoals al m'n vorige phones. Het beetje dat die cameraring uitsteekt hindert (mij) niet.
Tja. 't Is ook wel 'ietsje' meer dan een telefoon :)
... ik ga die "fysieke" knoppen echt missen vermoed ik... Lijkt me enorm vervelend om dat niet te hebben.
Dat went snel. Gewoon aan denken dat als je ze ergens niet meer ziet, je ze weer terug kan halen door onderaan het scherm omhoog te vegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:29
Vandaag de 950 (non-XL) in de winkel vastgehad. Even gespeeld met Windows Hello (ja ik heb de pincode er weer afgehaald achteraf :p ) Ik moet zeggen het matte plastic houdt heerlijk vast. Veel comfortabeler dan een iPhone 6 bijv. Het scherm is heerlijk scherp en de camera is uitstekend. Windows Hello is snel zat en in mijn testen best vergevingsgezind nog. Hoef helemaal niet krampachtig te doen ofzo.

De software leek niet zo consistent als Windows Phone 8.1, maar wel iets waar goed mee te werken valt. Waar in WP8 vaak consistentie boven gebruikersvriendelijkheid gaat, lijkt dat hier andersom :p

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:30
Lachen om mijn agenda live tile melding sinds een paar minuten; morgen sinterklaasavond, de hele dag.

Mooi hoe een avond een hele dag kan duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 06:01
Ramon schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 00:00:
Vandaag de 950 (non-XL) in de winkel vastgehad. Even gespeeld met Windows Hello (ja ik heb de pincode er weer afgehaald achteraf :p ) Ik moet zeggen het matte plastic houdt heerlijk vast. Veel comfortabeler dan een iPhone 6 bijv. Het scherm is heerlijk scherp en de camera is uitstekend. Windows Hello is snel zat en in mijn testen best vergevingsgezind nog. Hoef helemaal niet krampachtig te doen ofzo.

De software leek niet zo consistent als Windows Phone 8.1, maar wel iets waar goed mee te werken valt. Waar in WP8 vaak consistentie boven gebruikersvriendelijkheid gaat, lijkt dat hier andersom :p
Ik deel deze ervaring; met mijn iPhone 6 moest ik echt een hoesje erom heen doen anders was ik bang dat hij constant uit mijn handen zou glijden. Met de Lumia heb ik dat dan weer helemaal niet, ligt stevig in mijn palm :)
DannyXP1600 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 00:28:
Lachen om mijn agenda live tile melding sinds een paar minuten; morgen sinterklaasavond, de hele dag.

Mooi hoe een avond een hele dag kan duren!
Ik heb mijn werkagenda gesynchroniseerd, en wij zetten altijd 'vrije' afspraken in elkaars agenda wanneer we elkaar op de hoogte willen houden van of we op kantoor zijn. Zo heb ik elke dag wel een agenda item die full-day is (bijvoorbeeld vrije dagen, mensen die thuis werken of op een ander kantoor zijn dan gebruikelijk). Dat staat dan altijd in mijn scherm, vind dat echt jammer. Ik wil eigenlijk alleen maar mijn volgende afspraak zien, niet wat er nu aan de hand is of waarvan ik net een melding heb gehad, maar ik kan de instellingen niet vinden helaas.

Wellicht die andere calendar proberen; Chronos heet die geloof ik. Ben bang dat die niet gaat werken voor mij, met de naadloze integratie met afspraken annuleren, verzetten etc is het bijna een vervanger van de Outlook Calendar (op desktop) :P Het enige wat ik nog mis is in andere Exchange agenda's te kijken (zodat ik op mijn telefoon een meeting kan plannen met andere mensen). Maar dan vraag ik ook wel wat, en het niet is alsof dat op andere platformen wel werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38
Hypnosite schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:52:
[...]

Oh serieus? Dan kan ik maar beter voor de Wireless display adapter gaan.. Bedankt in ieder geval voor je reactie
De display dock is natuurlijk meer dan een manier om een telefoon aan een monitor te hangen. Er zitten ook 3 USB poorten op. Dus je kunt ook je bedrade toetsenbord en muis én USB stick eraan hangen.

En dat ding is inderdaad best zwaar. Maar hij voelt ook zeer solide aan.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:13:
[...]

Volgens mij moet je eerst op de < drukken. Dan komt ie weer tevoorschijn.
Bleek dus dat Windows camera nog niet geüpdatet was. Heb m nu wel.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-1900
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
Na het veranderen van de taal werkt sync mail (hotmail) niet meer op de 950 XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:48
J-1900 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:35:
Na het veranderen van de taal werkt sync mail (hotmail) niet meer op de 950 XL.
even een restart doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-1900
Een gewone restart werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-1900
Een hard reset werkt ook niet (met knoppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:10

RayNbow

Kirika <3

Vergelijking van de camera met o.a.de 1020: Camera head to head: Lumia 950 vs the older 930 and 1020

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeddyjee
  • Laatst online: 20-08 13:51
Vraag, heb jullie ook wanneer je een foto maakt en je wilt hem snel bekijken dan hij blijft hangen voor 10-20 sec op bijna voltooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
zeddyjee schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:15:
Vraag, heb jullie ook wanneer je een foto maakt en je wilt hem snel bekijken dan hij blijft hangen voor 10-20 sec op bijna voltooid?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te trage sd kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeddyjee
De fotos worden op het toestel opgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:54
Heb de telefoon sinds zaterdag in bezit, en sinds gisteren echt in gebruik ivm abbo nano sim etc. Heerlijke telefoon, zeker als je hier voor een lumia 535 met brak touchscreen gebruikt hebt... Maar de accu kwaliteit valt me tot nu toe best wel tegen. van af 6.50 uur tot nu al 20 procent accu kwijt, door alleen wat surfen en wat berichtjes versturen :'( hoop dat dit nog gaat verbeteren de komende dagen.

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeddyjee schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:19:
De fotos worden op het toestel opgeslagen
Dan vermoed ik dat je gewoon te snel bent met het bekijken van de foto. Vervolgens verstoor je dus een proces waardoor het allemaal nog langer duurt.

Ik heb dat fenomeen ook weleens gehad op mijn 930.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:48

Louw Post

Cerenas

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:22:
[...]

Dan vermoed ik dat je gewoon te snel bent met het bekijken van de foto. Vervolgens verstoor je dus een proces waardoor het allemaal nog langer duurt.

Op de 950XL lijkt er wel meer te gebeuren dan op de 930. Op mijn 930 kon ik eigenlijk de foto direct bekijken, nu lijkt hij na de tijd nog bewerkingen te doen en verschillende lichtopnames op te slaan. Het duurt iig een stuk langer dan op mijn 930 om een foto te kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Foto's worden inderdaad op het toestel opgeslagen, het lijkt mij dat iedereen dit probleem heeft. De tijd verschilt per foto tussen de 3 en 20 seconden. Typisch weer zo'n onacceptabel dingetje in de huidige build. Hopelijk snelle oplossing.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:22:
[...]

Yep dat denk ik dus ook. Maar moet wel opgelost worden.

[ Voor 34% gewijzigd door joblamie op 04-12-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
Ik zie wel dat er nog veel problemen zijn met de Lumia 950 toestellen, ik wou hem eerst halen. maar nu ik dit hier allemaal lees heb ik wel mijn twijfels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 19:24
Kan iemand mij toevallig vertellen hoe ik rich capture kan gebruiken op de 950 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Lekker Ventje schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:33:
[...]

Dat is puur persoonlijk neem ik aan? Ik zelf mis namelijk helemaal niets. De Horizon app zou leuk zijn maar aangezien ik nog een Nexus 9 heb gebruik ik die toch nog niet op mijn telefoon. Verder heb ik alles wat ik op mijn Nexus 4 ook gebruikte.
Even snel rondje:

Voetbal.nl app - Gaat nu via de website wat minder snel werkt maar ook goed
Email (Spark) - Zoals in mijn vorige bericht gemeld mis ik die wel enorm
Whatsapp - Ja de app is er maar stukken minder dan de iOS app
FOX Sport app - Ontbreekt helemaal
KPN iTV app - Ontbreekt (doordat deze allebei ontbreken geen voetbal kijken on the go :()
Snapchat - Ontbreekt (maar gebruikte ik niet veel)
Windfinder app - Is er wel maar is 4 euro tov gratis iOS variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 09:30
(jarig!)
joblamie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:32:
Foto's worden inderdaad op het toestel opgeslagen, het lijkt mij dat iedereen dit probleem heeft. De tijd verschilt per foto tussen de 3 en 20 seconden. Typisch weer zo'n onacceptabel dingetje in de huidige build. Hopelijk snelle oplossing.
Kan 't niet zijn dat in die tijd de foto ook naar Onedrive gesynct wordt? Ik heb dat ook als ik een bijlage uit mail open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Kun je trouwens ergens de living pictures frame voor frame opslaan? Want vaak zit daar een stuk betere foto bij als mij eigen eindresultaat maar ik zie geen mogelijkheid deze los te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColdRain schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:36:
[...]

Kan 't niet zijn dat in die tijd de foto ook naar Onedrive gesynct wordt? Ik heb dat ook als ik een bijlage uit mail open.
Dat is makkelijk te testen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38
Kluutmaran schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:36:
Kun je trouwens ergens de living pictures frame voor frame opslaan? Want vaak zit daar een stuk betere foto bij als mij eigen eindresultaat maar ik zie geen mogelijkheid deze los te bekijken.
Oh, dat zou nog een interessante implementatie zijn!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 10:37
Het 'probleem' met opslaan is dat rich capture aan staat. Als je rich capture uit zet slaan de foto's vrijwel direct op. Dus als je de tijd hebt om een foto te maken ennrustig te bekijken kan je rich capture aanzetten en als t even snel moet zet je rich capture uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag de Bèta van NU.nl uit proberen, kan iemand mij daarmee helpen, volgens mij had iemand daar meer info over, maar kan het zo snel niet terug vinden.
Is namelijk altijd een fijne nieuws krant voor de dagelijkse berichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
sem-v schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:43:
Het 'probleem' met opslaan is dat rich capture aan staat. Als je rich capture uit zet slaan de foto's vrijwel direct op. Dus als je de tijd hebt om een foto te maken ennrustig te bekijken kan je rich capture aanzetten en als t even snel moet zet je rich capture uit.
Goeie tip, thnx! Echter... Ook zonder rich capture staat er nog steeds 'bijna voltooid' in beeld. Wel korter, dus het heeft er inderdaad iets mee te maken. Mijn inziens moet die foto echter direct beschikbaar zijn zonder teksten als 'bijna voltooid' in beeld. Uiteraard voor de 1 totaal niet boeiend en voor de ander wel. Ikzelf ben 1 van de laatste categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:53:
Ik zou graag de Bèta van NU.nl uit proberen, kan iemand mij daarmee helpen, volgens mij had iemand daar meer info over, maar kan het zo snel niet terug vinden.
dat was Tom die dat aangaf. Ik heb zelf ook een bericht naar hem gestuurd maar niets meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:53:
Daarvoor moet je bij tweaker 'tomverhoeff' zijn, maar volgens mij is ie nog niet klaar om te beta testen.

Edit: Iemand was me voor. Ik heb gisteren nog bericht van Tom gehad dat ik nog even geduld moest hebben. Hij zal er wel flink druk mee zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door joblamie op 04-12-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03:04
zeddyjee schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:15:
Geen issues hier, krijg ijn foto's direct te zien!
Maar ik heb een snelle SD kaart in zitten, alle foto's en films gaan naar m'n SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Jay47 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:02:
[...]

Geen issues hier, krijg ijn foto's direct te zien!
Maar ik heb een snelle SD kaart in zitten, alle foto's en films gaan naar m'n SD.
Dit vind ik wel een interessante, dit zou betekenen dat de 32GB in de Lumia niet echt de snelste is. Maar om even duidelijk te zijn; Ik krijg de foto wel direct te zien, maar nog niet in zijn optimaalste staat. Er staat dan boven 'bijna voltooid' voor enkele seconden. Dat heb jij dus nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Dat heb ik ook, Microsoft heeft al aangegeven dat dit versneld gaat worden door een update. kan alleen niet zo snel de bron vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
joblamie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:07:
[...]

Dit vind ik wel een interessante, dit zou betekenen dat de 32GB in de Lumia niet echt de snelste is. Maar om even duidelijk te zijn; Ik krijg de foto wel direct te zien, maar nog niet in zijn optimaalste staat. Er staat dan boven 'bijna voltooid' voor enkele seconden. Dat heb jij dus nooit?
Je krijgt dat te zien als je living images hebt aanstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
vali schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:41:
[...]

JE krijgt dat te zien als je living images hebt aanstaan :)
Nee, dat lijkt erop maar dat is anders. Dat heb ik uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 08:58
Kluutmaran schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:34:
[...]

Even snel rondje:

Voetbal.nl app - Gaat nu via de website wat minder snel werkt maar ook goed
Email (Spark) - Zoals in mijn vorige bericht gemeld mis ik die wel enorm
Whatsapp - Ja de app is er maar stukken minder dan de iOS app
KPN iTV app - Ontbreekt (doordat deze allebei ontbreken geen voetbal kijken on the go :()
Snapchat - Ontbreekt (maar gebruikte ik niet veel)
Windfinder app - Is er wel maar is 4 euro tov gratis iOS variant.
Waarom gebruik je niet de msn sports app? Kan je kiezen van welke sport je nieuws wilt en welk je favoriete team is. Dit in combinatie met goal live scores- of one football-app. ( Hebben alle 3 livescores en laatste 2 geven zelf een toast als er gescoord wordt).
Als je live sport wil zijn, gebruik ik de flash sports-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
joblamie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:43:
[...]

Oke dat wist ik niet. Heb je misschien niet een te traag kaartje erin zitten? Er zit flink verschil als je een klasse 10 koopt van paar euro of 1 die net ff wat duurder is. Tenminste, dat zag ik op een website waar ze dit getest hadden (kan bron niet meer vinden.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:35

Swerfer

Hmm...

levi1700 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:49:
[...]

Waarom gebruik je niet de msn sports app? Kan je kiezen van welke sport je nieuws wilt en welk je favoriete team is. Dit in combinatie met goal live scores- of one football-app. ( Hebben alle 3 livescores en laatste 2 geven zelf een toast als er gescoord wordt).
Als je live sport wil zijn, gebruik ik de flash sports-app.
kluutmaran wil sport tv kijken. Dat kan met zijn genoemde apps, maar die zijn niet beschikbaar in W10M...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
vali schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:50:
[...]

Oke dat wist ik niet. Heb je misschien niet een te traag kaartje erin zitten? Er zit flink verschil als je een klasse 10 koopt van paar euro of 1 die net ff wat duurder is. Tenminste, dat zag ik op een website waar ze dit getest hadden (kan bron niet meer vinden.. )
Zoals eerder aangegeven gebruik ik geen kaartje, maar slaat hij op het geheugen van Lumia zelf op. Maar ik las hierboven dat Microsoft het probleem heeft erkend en dat er een oplossing komt dus dat is mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
joblamie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:55:
[...]

Zoals eerder aangegeven gebruik ik geen kaartje, maar slaat hij op het geheugen van Lumia zelf op. Maar ik las hierboven dat Microsoft het probleem heeft erkend en dat er een oplossing komt dus dat is mooi.
aaah daar had ik overheen gelezen :-) Naja mooi dat er een fix komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
In welke winkels is de 950 en de 950XL nu fysiek vast te houden?

En volgens mij staat er een foutje in de gsmarena review, je kan toch wel een rechtermuisklik doen in continuum?

[ Voor 47% gewijzigd door enomiss op 04-12-2015 12:17 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Laatst online: 10-10 08:58
Swerfer schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:53:
[...]

kluutmaran wil sport tv kijken. Dat kan met zijn genoemde apps, maar die zijn niet beschikbaar in W10M...
Met de flash sports-app heb ik al live F1 gezien, en ze bieden ook voetbal aan, dus een waardig alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloaded
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2023
Even een vraag tussendoor.

Ik krijg de afbeeldingen van emails niet gedownload in de mail. Ik heb aangegeven dat ik de inhoud volledig wil downloaden (dus inclusief de afbeeldingen).

Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypnosite
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
Reloaded schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:23:
Even een vraag tussendoor.

Ik krijg de afbeeldingen van emails niet gedownload in de mail. Ik heb aangegeven dat ik de inhoud volledig wil downloaden (dus inclusief de afbeeldingen).

Wat zie ik over het hoofd?
Ik had dit probleem ook, terug zetten naar fabrieksinstellingen heeft dit verholpen, erg omslachtig maar het werkt nu wel. Ook lijkt het alsof mij batterij nu langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:48

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Ik had dit probleem ook, terug zetten naar fabrieksinstellingen heeft dit verholpen, erg omslachtig maar het werkt nu wel. Ook lijkt het alsof mij batterij nu langer mee gaat.
Na reset ook weer backup teruggezet of gewoon compleet nieuw geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloaded
  • Registratie: Oktober 2003
Hypnosite schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:25:
[...]

Bedankt voor de snelle reactie.

Dat zou ook mijn laatste middel zijn, helaas moet dat dus ook.... wel een beetje jammer.

Er ligt nog een hoop werk voor Microsoft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fier0x
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-10 16:51
enomiss schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:09:
In welke winkels is de 950 en de 950XL nu fysiek vast te houden?

En volgens mij staat er een foutje in de gsmarena review, je kan toch wel een rechtermuisklik doen in continuum?
Ja hoor een rechtermuisklik kan wel. Maar het is geen volledig Windows 10 dus het kan niet overal.
Dat zal wel de reden zijn dat de reviewer dacht dat het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypnosite
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
MaakmeGek schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:27:
[...]

Na reset ook weer backup teruggezet of gewoon compleet nieuw geïnstalleerd?
Eerst als schone installatie, en daarna weer fabrieksinstellingen en toen back-up teruggezet, misschien kan je gelijk back-up terugzetten maar heb voor de zekerheid maar zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
labmuisfrl schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:34:
Kan iemand mij toevallig vertellen hoe ik rich capture kan gebruiken op de 950 ?
Open Camera > zet op Automatisch ipv Pro > Toverstafje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
joblamie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:43:
Sinds ik live pictures (wat een onzin is dat zeg) en rich capture heb uitstaan, heb ik er geen last meer van...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeddyjee
@dfrenner, je hebt gelijk, thnx dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
Serial-X schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:30:
[...]

Open Camera > zet op Automatisch ipv Pro > Toverstafje
Ah ;-) ik zal elke keer in de pro mode. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03:04
joblamie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:07:
[...]

Heb dat dus wel net ff getest :'(
Is een software issue, dat fixen ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:56
WaSteiL schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:22:
Raar fenomeen dat een collega van mij met ook een 950 (beide non-XL) een toestel heeft die lichter lijkt te zijn dan mijn toestel. Nu hebben we dat vooral op gevoel gedaan, maar daarbij ook blindtesten gedaan en elke keer het goede toestel gepakt. Ik moet vanavond mijn toestel maar eens op een precieze weegschaal leggen om te kijken of mijn toestel nou zwaarder is dan opgegeven of die van hem gewoon lichter.

Zijn er al mensen die hem hebben gewogen en vergeleken met het opgegeven gewicht?
Zojuist hier op het werk de 950 op de postweegschaal gelegd: 151 gram
Die ene extra gram zal de simkaart wel zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
Ik heb gister een update van de foto app gehad. bij mij zijn de fotos nu bijna instant klaar 2 a 3 sec.
Kan toeval zijn maar het duurt iig minder lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hypnosite schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:25:
[...]

Mja ik ga voor fucking afbeeldingen in mail mijn telefoon niet helemaal leeggooien. Ik wacht wel op een update van de mail-app.

Vraag me overigens nog wel af of de insider-versie van mail dat probleem nog oplost. Maar die is nog niet voor 950 beschikbaar. Blijft overigens slecht dat die bug er na zoveel testwerk toch nog in zit en ook nog eens vaak voorkomt bij een toestel wat een bijgewerkte mail-app gebruikt.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 04-12-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
levi1700 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:09:
[...]

Met de flash sports-app heb ik al live F1 gezien, en ze bieden ook voetbal aan, dus een waardig alternatief.
Zal het eens proberen bedankt voor de tip. Maar flash streams is natuurlijk niet gelijk aan native apps voor streaming. Te meer omdat via officiele apps veel stabielere en betere kwaliteitsstreams zijn en niet onbelangrijk, het volkomen legaal is en ik er wel voor betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Laatst online: 21:30
Martinspire schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:49:
[...]

Mja ik ga voor fucking afbeeldingen in mail mijn telefoon niet helemaal leeggooien. Ik wacht wel op een update van de mail-app.
Deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Ricoche schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:38:
[...]

Na de eerste hard-reset dus zonder het terugzetten van je back-up moet je even je hotmail/outlook/live account checken want die zou het gelijk dan al moeten doen. ( het laden van de afbeeldingen ) Daarna weer hard-reset en aanmelden met je back-up. Het is sowieso aan te raden om na een grote OS update of overstap naar een andere phone deze handeling uit te voeren.

Succes en laat me weten of het gewerkt heeft. :-)
Had vandaag even tijd, dus jouw stappenplan gevolgd en ik heb nu weer afbeeldingen in m'n Yahoo! Mail account! Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
labmuisfrl schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:38:
[...]

Ah ;-) ik zal elke keer in de pro mode. Thanks
Maakte zelf die fout ook iedere keer :+

Moet ik nu op m'n 950XL me ook weer aanmelden voor de Insider Preview, of zouden we binnenkort sowieso updates moeten verwachten? De huidige build heeft wat irritaties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:05
Inmiddels heb ik de 950XL twee dagen in gebruiken, zonder telefonie overigens. Telefonie staat nog niet aan omdat ik eerst gewoon het toestel zelf even wilde beoordelen en ik een ander SIM formaat nodig heb in de 950XL t.o.v. mijn oude S4.

De eerste indruk van de 950XL was al goed, ligt lekker in de hand en is mooi dun (valt nog meer op door de grootte). Mooi groot scherm en ook helder genoeg (helderder dan mijn S4, die was altijd prima in zonlicht), vooral heel erg scherp! Mijn vrouw was er ook erg over te spreken! Het toestel is ook vlot in gebruik en ik heb geen last gehad van teveel warmteontwikkeling. So far, so good. Ik heb niet zoveel met een metalen of glazen telefoon, de bouwkwaliteit voelt goed aan. Het is wel kunststof, maar ik vind het fijner materiaal dan op de S4.

Waze op Windows valt wel echt tegen, duidelijk een hele oude versie wat je ook ziet aan hoe de wegen en tekst wordt weergegeven. Echt een stap achteruit, maar dat neem ik Microsoft niet kwalijk. Daarbij ben ik er net achter gekomen dat er geen (Nederlandse) Text to Speech is en dat is voor mij wel echt een groot nadeel omdat ik dat bijna dagelijks in de auto (in de file vooral) gebruik.

Windows Hello werkt soms wel en soms niet, ik heb al wel vaak verbeterd. Als het wel werkt, dan werkt het ook echt binnen een seconde, sneller dan mijn pincode intypen. Ik vind het een gave feature, veel toffer dan een vingerafdrukscanner. Het nadeel is dat het bijvoorbeeld in de auto niet werkt, omdat je dan niet recht voor je scherm zit en niet dichtbij genoeg zit. Denk hierbij bijvoorbeeld aan je navigatie aanpassen bij veel files.

Al met al ben ik erg tevreden, maar twijfel ik wel of ik het toestel houd. Gebrek aan Text to Speech vind ik echt een groot nadeel en dat heb ik simpelweg niet goed genoeg onderzocht van te voren. Het verschil met mijn S4 is groot en klein tegelijk: het beeldscherm vind ik veel mooier maar de snelheid is helemaal niet zo veel meer. Daaraan merk je dat de processor race mooi is, maar dat de toegevoegde waarde toch aardig minimaal is, in ieder geval voor mijn gebruik. Dat zal vooral voor mij opgaan omdat ik totaal niet game op mijn telefoon. Het voelt in de praktijk wel wat sneller op de 950XL, maar dat is marginaal. Misschien dat hij dus op V&A gaat, maar ik kijk het nog even aan en denk er nog even goed over. Het is namelijk wel een heel tof toestel en ik heb verder ook geen last van bugs, dus dat is goed!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeddyjee
Hebben jullie ook last van geen notificatie geluid wanneer je een mail binnen krijgt terwijl dat allemaal aan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:48

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

zeddyjee schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:33:
Hebben jullie ook last van geen notificatie geluid wanneer je een mail binnen krijgt terwijl dat allemaal aan staat?
Heb je het ook in de Outlook app zelf aangezet?

Outlook Mail -> Settings -> Options en dan naar onder swipen en optie play a sound aanvinken

Dit moet per account gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeddyjee
@MaakmeGek jij bent goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreurink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 13:20
Kluutmaran schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:34:
[...]

Even snel rondje:

<>
<>
Je kunt Fox Sports Go wel via Edge gebruiken (werkte met W81 niet, gelukkig nu wel). En allemaal Fox blijven spammen dat we Universal App willen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:47
rreurink schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:08:
[...]

Je kunt Fox Sports Go wel via Edge gebruiken (werkte met W81 niet, gelukkig nu wel). En allemaal Fox blijven spammen dat we Universal App willen 8)
Werkt dit ook met Continuum?
Zou voor mij een extra reden zijn om de XL te nemen.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreurink
Sc0tTy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:18:
[...]

Nog niet geprobeerd, maar zou niet weten waarom het niet zou werken, Edge op foon-schermpje = Edge op Continuum schermpje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Laatst online: 09:23
Sc0tTy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:18:
[...]

Moet werken, iemand heeft een paar pagina's geleden een youtube filmpje gepost met hoe iemand zijn 950XL via continuum 'mirror' draaide op zijn tv.

Dus ja dat moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik blijf FOX mailen voor een app, met weinig succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:04
Weet iemand hoe je QR codes scant met de 950?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
Berpie74 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:14:
als je op het vergrootglas knop drukt. krijg je bing, en daaronder staat een oogje (bij win8.1M). is dit niet hetzelfde bij W10M??? of anders download je een app in de store ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je daar een losse app voor moet regelen, vroeger, in WP8 was dat volgens mij, had je nog Bing Vision, maar Cortana en wat andere updates hebben dat aan de kant gebulldozerd.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Inderdaad is die weg uit Cortana, waarbij ik ook niet snap dat ze hem niet als Lens hebben toegevoegd. Ik vind overigens geen enkele van de gratis QR apps echt goed werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
rreurink schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:08:
[...]

Ik denk waarom hebben we een app nodig als de site perfect werkt.

Je pint de site en klaar.
Net zoal tweakers, hardware.info en zo zijn er wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreurink
Ruudox schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:21:
[...]

Ik denk waarom hebben we een app nodig als de site perfect werkt.

Je pint de site en klaar.
Net zoal tweakers, hardware.info en zo zijn er wel meer.
Haha, inderdaad, eigenlijk wel. Helemaal bij Fox Sports, hun iPad App is nog beroerder dan de niet bestaande App voor Windows :+ :+

Niet iedere site is natuurlijk altijd even responsive, maar in geval bij Fox Sports kom je heel eind middels pin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
Berpie74 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:14:
Ik gebruik de app bank code lens werkt tot nu toe goed

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
[b][
Ik ben na een paar dagen ook nog niet helemaal overtuigd dat ik het toestel hou.

De dingen die mij vooral storen zijn het niet helemaal functioneren van de irisscanner en de snelheid van het toestel.
Ik kom van een Lumia 930 en merk totaal geen verschil in snelheid, wat je toch zou mogen verwachten van een toestel met deze vooruitgang in specs.
En de irisscanner vind ik niet fijn werken, ik had liever een werkende vingerafdrukscanner gehad.
Als je dan innovatief probeert te zijn, zorg er dan tenminste voor dat het vlekkeloos werkt!
Het stoorde me zo hard dat ik de scanner ondertussen heb uitgezet en gewoon met een pin werk, terwijl deze scanner toch ook in de prijs zit verwerkt.

Indien ik al een alternatief had had ik hem al zeker weggedaan, maar het probleem is dat ik niks vind naar mijn goesting. De IPhone is te duur voor wat je krijgt, de software en de batterij van de Galaxy S6 zijn brak en de Nexus 6P is perfect voor mij qua software en build, maar ik heb geen zin om rond te lopen met een halve tegel. Het formaat van de 950 vind ik ideaal en is ook het maximum voor mij.
Dus bij gebrek aan een degelijk alternatief wacht ik mijn ervaring nog even af en hoop ik op beterschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 13:47
Cronimet schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:57:
[...]

Ik ben na een paar dagen ook nog niet helemaal overtuigd dat ik het toestel hou.

De dingen die mij vooral storen zijn het niet helemaal functioneren van de irisscanner en de snelheid van het toestel.
Ik kom van een Lumia 930 en merk totaal geen verschil in snelheid, wat je toch zou mogen verwachten van een toestel met deze vooruitgang in specs.
En de irisscanner vind ik niet fijn werken, ik had liever een werkende vingerafdrukscanner gehad.
Als je dan innovatief probeert te zijn, zorg er dan tenminste voor dat het vlekkeloos werkt!
Het stoorde me zo hard dat ik de scanner ondertussen heb uitgezet en gewoon met een pin werk, terwijl deze scanner toch ook in de prijs zit verwerkt.

Indien ik al een alternatief had had ik hem al zeker weggedaan, maar het probleem is dat ik niks vind naar mijn goesting. De IPhone is te duur voor wat je krijgt, de software en de batterij van de Galaxy S6 zijn brak en de Nexus 6P is perfect voor mij qua software en build, maar ik heb geen zin om rond te lopen met een halve tegel. Het formaat van de 950 vind ik ideaal en is ook het maximum voor mij.
Dus bij gebrek aan een degelijk alternatief wacht ik mijn ervaring nog even af en hoop ik op beterschap
Als ik jouw was zo ik dan een Nexus 5X kopen zelfde spec maar dan (helaas) Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik probeer contacten over te zetten via BT, iemand een idee waar deze files terecht komen want ze komen in iedergeval niet bij me contacten en heb geen map gevonden met bestands overdrachten. Het importeren van contacten via 'transfer my data' werkt in eerste instantie niet maar met herhaalde poging wel. Maar hij copierd niet alle contacten voor wat voor reden dan ook. vcards accepteert hij ook niet :(

Overigens heb ik me outlook nu wel met plaatjes, in instellingen staat accounts in mijn geval hotmail & google, selecteer je de hotmail/live account -> change mailbox sync sett. always dl full img. optie aanzetten. (kijk ook of deze aanstaat voor je andere account) bij mij stond de hotmail uit en gmail aan. Ze moeten dus beiden geselecteerd zijn anders laten ze allebei niet zien. Bij mij werkt nu alles naar behoren.

Misschien hoef je dan dus niet te hard resetten :)

[ Voor 37% gewijzigd door D0gtag op 04-12-2015 16:16 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
D0gtag schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:10:
Ik probeer contacten over te zetten via BT, iemand een idee waar deze files terecht komen want ze komen in iedergeval niet bij me contacten en heb geen map gevonden met bestands overdrachten. Het importeren van contacten via 'transfer my data' werkt in eerste instantie niet maar met herhaalde poging wel. Maar hij copierd niet alle contacten voor wat voor reden dan ook. vcards accepteert hij ook niet :(
Ik gebruik google Contacts hiervoor. Met je google account aanmelden op de telefoon en dan de contacten syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

coenraad7 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:12:
[...]

Ik gebruik google Contacts hiervoor. Met je google account aanmelden op de telefoon en dan de contacten syncen.
Ik heb het al anders gedaan, ik ken outlook voor geen meter maar er is een peoples link daar kan je wel vcf en alle andere maten importeren. Alles geïmporteerd nu :)
Alsnog bedankt, met het toestel kan het in ieder geval nog niet.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Chrisitan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:09:
[...]

Als ik jouw was zo ik dan een Nexus 5X kopen zelfde spec maar dan (helaas) Android.
Android is best wel fijn om mee te werken, indien het een kale versie is zoals bij de Nexus lijn.
Het is de eigen schil over Android van de verschillende merken die het OS om zeep helpen.

En de 5X vind ik net te weinig qua specs, ik zou eigenlijk de specs van de 6P willen met het formaat van de 5X, maar die bestaat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
Cronimet schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:29:
[...]

Android is best wel fijn om mee te werken, indien het een kale versie is zoals bij de Nexus lijn.
Het is de eigen schil over Android van de verschillende merken die het OS om zeep helpen.

En de 5X vind ik net te weinig qua specs, ik zou eigenlijk de specs van de 6P willen met het formaat van de 5X, maar die bestaat niet :)
Motorola Droid Turbo 2, is maar 0,2 inch groter dan de 5X. en stock android. ( even off-topic :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Heb het idee dat veel mensen beter bij de 930 kunnen blijven indien ze geen gebruik (willen/gaan) maken van Continuum en de Iris scanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Sc0tTy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:35:
Heb het idee dat veel mensen beter bij de 930 kunnen blijven indien ze geen gebruik (willen/gaan) maken van Continuum en de Iris scanner.
Dat klopt wel, eigenlijk is het scherm de enige vooruitgang. En het feit dat je een SD kaart slot hebt, alhoewel ik nog geen nodig heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 13:47
Cronimet schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:37:
[...]

Dat klopt wel, eigenlijk is het scherm de enige vooruitgang. En het feit dat je een SD kaart slot hebt, alhoewel ik nog geen nodig heb gehad.
Ik, maar puur persoonlijk, stap in januari over puur voor het formaat. Qua snelheid en OS (W10) volstaat mijn L930 prima, maar man wat is het een log en zwaar ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opdiefiets
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 22:20
Sc0tTy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:35:
Kan ik me voorstellen. Als ik geen mooie aanbieding van T-Mobile had gekregen voor de 950, had ik hoogstwaarschijnlijk de 930 gekocht.
Bij mij werkt de irisscanner trouwens goed, vandaag uitgeprobeerd. en ik draag een bril.

Ik kan alleen niet wennen aan Outlook op W10M, ik vind het jammer dat alle accounts in een app zitten. en dat je niet voor elk account een losse tile kunt maken, zonder dat je kunt schakelen naar de andere accounts.

Agenda app: geen week view meer in portrait stand. Dat vind ik echt een stap in de verkeerde richting. zit er wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:35

Swerfer

Hmm...

opdiefiets schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:47:
[...]

Ik kan alleen niet wennen aan Outlook op W10M, ik vind het jammer dat alle accounts in een app zitten. en dat je niet voor elk account een losse tile kunt maken, zonder dat je kunt schakelen naar de andere accounts.
Hamburger menu -> account lang vasthouden -> pinnen aan start

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
opdiefiets schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:47:
[...]
Bij mijn weten moet dat gewoon kunnen. Begreep dat de Insiders nu ook weer Inboxen kunnen samenvoegen: http://www.windowscentral...ked-inboxes-latest-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:04
coenraad7 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:17:
[...]

als je op het vergrootglas knop drukt. krijg je bing, en daaronder staat een oogje (bij win8.1M). is dit niet hetzelfde bij W10M??? of anders download je een app in de store ;)
Dat zal dan inderdaad wel een appje worden.
Pagina: 1 ... 40 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.