Zo, de knoop is door. Ik ga de l950 bestellen. Heb de l950xl nu wel in mijn handen kunnen hebben en vind hem gewoon te groot. Van de week een abonnement afsluiten.
Ik heb rabo al af gehaald en gebruik voornamelijk abn, maar daar kan het dus niet bij. De rabo app was voor me vriendin en was aanzienlijk anders dan android versie. ik zie nu trouwens dat de app wel kan overboeken alleen niet periodiek. En nog veel meer dingen niet vergeleken met ios en android.mrsar schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:40:
bellen kan inderdaad al een behoorlijke tijd net als dat ik in de rabo app gewoon geld kan overmaken,ipv alleen saldo uitlezen (nooit ingelogd zeker?)
Ik zie nu net dat er inderdaad calls staat bij Whatsapp, de eerste keer heb ik deze niet zien staan dus ik weet niet of het toen aan mijn software lag of dat ze de update iets aangepast hebben. Yeaahh nu nog differentiatie van personen in chats.
Ik kan overinges ook niet here maps downloaden, iemand gelukt>?
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Tsja, wat werkt vlotter? Moet eerlijk zeggen dat ik de 950 XL echt wel minimaal net zo vlot vindt werken.Brabso schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:25:
Zit dus nog in dubio of ik deze hou of toch weer de oversteek maak naar de iphone 6 wat toch net allemaal iets vlotter werkt en er wat gelikter uitziet (persoonlijk).
iPhone 6 plus 64GB, ga ik dan gemakshalve maar even vanuit? Hij is zwaarder, groter met kleiner scherm. Lagere resolutie, LCD ipv Amolded, geen micro sd, filmen op max 1920 en... minimaal 170 euro duurder
CoolBlue doet haast nooit moeilijk, zij hebben service en klant tevredenheid hoog in het vaandel staan. je zou het wel erg bont moeten maken om problemen met een retour te krijgen.Ps
Hoe zit het met retourneren bij coolblue ?
Doen ze moeilijk als je het toestel nog een tijdje test/ gebruikt om te kijken of je het wat vindt of krijg je dan problemen met retourneren ? (volledig bedrag terug)
Was al een heel ge-eikel om mijn toestel hier te krijgen, niet dat ik straks hetzelfde ge-eikel krijg met retourneren,
Heb mijn 950 XL op hun initiatief omgeruild, no questions asked.
[offtopic]Soms heb je in je comments een punt maar de manier waarop je dingen verwoord en dan vooral de toonzetting, zal ik je eigenlijk nooit bijvallen. Problemen, klein of groot, met een produkt of dienst komen nu eenmaal voor. Sommige kunnen simpel opgelost worden, sommigen wat lastiger of duren gewoon langer. Maar wat ik van jou lees, is de insteek al bijna altijd... zie je wel.. een beetje een selffulfilling prophecy[/offtopic]D0gtag schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:15:
[...]
Dat en een werkend eco systeem betekent dat er apps beschikbaar zijn die gewoon werken. En daar zijn er bar weinig van voor dit OS. En de apps die er zijn zijn slecht gemaakt en/of verouderd. Voor mij niet een big issue maar dit is wel waarom WM nooit zal doorbreken. Als je met beide systemen werkt, laat je wm links liggen.
De hoeveelheid goed werkende apps, is voor elk persoon verschillend. Daar kan je , voor aankoop, prima onderzoek naar doen. iets wat geen tweaker vreemd zou lijken. Voor mij lijkt het allemaal overkomelijk en ik hoop dat het straks nog beter gaat worden. Bij elke app of dienst die ik nu mis op W10M of waarvan de werking niet aan mijn verwachting voldoet, heb ik mij sinds vorige week donderdag aangeleerd om een korte email te sturen naar dat bedrijf. Ik geloof als genoeg mensen dat maar doen, dat er vraag gecreëerd wordt. het op de agenda komt te staan en er misschien wat veranderd. Zo heb ik ziggo (horizon go) al meermalen op verschillende wijze en tijden lastig gevallen. Gaat nog niet iets veranderen maar via een bekende nu gegevens van de desbetreffende afdeling. Ga die ook maar eens lastig vallen.
Dit is mijn insteek, nu is die van iedereen anders maar vechten voor de underdog... een keer wat anders dan een volgzaam schaap
Kijk hier eens :KLIK werkt uitstekend!D0gtag schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:32:
[...]
Een app om draadloze netwerken te bekijken is er niet eens, om te zien wie er mogelijk op je kanaal zit.
Vanaf mijn overstap van Android naar WP heb ik die optie altijd al gemist. En aangezien de optie er na 2á3 jaar nog steeds niet in zit verwacht ik eerlijk gezegd ook niet dat het er eerdaags inkomt...D0gtag schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:49:
[...]
Ik heb rabo al af gehaald en gebruik voornamelijk abn, maar daar kan het dus niet bij. De rabo app was voor me vriendin en was aanzienlijk anders dan android versie. ik zie nu trouwens dat de app wel kan overboeken alleen niet periodiek. En nog veel meer dingen niet vergeleken met ios en android.
Ik zie nu net dat er inderdaad calls staat bij Whatsapp, de eerste keer heb ik deze niet zien staan dus ik weet niet of het toen aan mijn software lag of dat ze de update iets aangepast hebben. Yeaahh nu nog differentiatie van personen in chats.
Ik kan overinges ook niet here maps downloaden, iemand gelukt>?
ik ben lid van meerdere groupchats en differentiatie tussen personen zit er wel degelijk in hoor. ik zie gewoon duidelijk doormiddel van naam wie wat heeft gezegd. Dit zit er al tijden in...Remy!!!! schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:54:
[...]
Vanaf mijn overstap van Android naar WP heb ik die optie altijd al gemist. En aangezien de optie er na 2á3 jaar nog steeds niet in zit verwacht ik eerlijk gezegd ook niet dat het er eerdaags inkomt...
Whatsapp werkt hier prima, idem voor Netflix, beide al jaren ook op 8.1 in gebruik...D0gtag schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:32:
Ooh is dat zo, dus Whatsapp is een schitterende creatie op wm?
Als je in een groepschat zit heb je behalve de namen geen onderscheid in gesprekken dus het leest erg vervelend zeker als je de nieuwe versies gewend bent van IOS en android.
Netflix? (2013 wil ze programma terug)
Telegram is wel goed en aanzienlijk beter dan whatsapp.
Flickr? gaat nergens over
Mobielbankieren app. ABN/ Rabo Je kan alleen je saldo bekijken..
Flitsmeister (die je elke keer moet herstarten om te updaten...)
Parkmobile... werkt.. net aan.. Lang wachten op locaties nauwelijks zichtbaar dat de meter loopt.
Een app om draadloze netwerken te bekijken is er niet eens, om te zien wie er mogelijk op je kanaal zit.
Mooier is subjectief, functionaliteit ontbreek bij veel apps.
Wanneer heb je precies gewerkt met Android..
ING en Rabo werken hier al jaren perfect. Overschrijven, adresboek etc. Alles werkt prima...
Flitsmeister gebruik ik ook al jaren vanaf 8.1, prima...
Parkmobile gebruik ik niet en okee een app voor draadloze netwerken die mist. Daar kom ik de dag ook wel zonder mee door. Zo lang mijn wi-fi prima werkt, ben ik tevreden.
Natuurlijk heb je een punt betreffende bepaalde apps die achter lopen, of er nog niet zijn.
Zo hekel ik de houding van Eneco richting een app voor Windows phone (inzake Toon).
Ze gaan hem niet maken, gebruik de mobiele website maar...
Tja, dit soort bedrijven moet je gewoon boycotten...
Ik ben vóór meer OS-en, omdat het per definitie beter is voor de concurrentie en daarmee op lange termijn ook innovatie.
Niemand wil een monopolie...
W10M is tot nu toe iets instabieler dan WP8.1, maar dat was dan ook bijna niet te evenaren.
Dat klopt, maar bij Android (en IOS?) hebben die namen allemaal een andere kleur. Dus persoon A heeft zijn naam in het rood en persoon B heeft zijn naam in het groen. Zo kan je makkelijker zien wie wie is (en volgens mij ook kleine avatars voor de naam maar dat weet ik niet meer zeker).tim_snoek1 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:00:
[...]
ik ben lid van meerdere groupchats en differentiatie tussen personen zit er wel degelijk in hoor. ik zie gewoon duidelijk doormiddel van naam wie wat heeft gezegd. Dit zit er al tijden in...
Als je het niet gewend bent (dus altijd WP hebt gebruikt) dan klinkt dit misschien als een stomme feature, maar het is wel handig om de boel extra overzichtelijk te houden.
Zodra die personen in je comntacten staan, neemt hij die naam over, als ze er niet in staan zie je alleen het nummer inderdaad...Remy!!!! schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:54:
Vanaf mijn overstap van Android naar WP heb ik die optie altijd al gemist. En aangezien de optie er na 2á3 jaar nog steeds niet in zit verwacht ik eerlijk gezegd ook niet dat het er eerdaags inkomt...
Hebben meer mensen last van het feit dat als je watsapp open en je de speaker bij oor houdt, je een soort geruis hoort? Zodra watsapp sluit is het ook weg(anders apps nog niet getest) Het lijkt haast alsof het audio kanaal oid opengezet wordt..
Daar heb ik ook last vanAkilla schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:08:
Hebben meer mensen last van het feit dat als je watsapp open en je de speaker bij oor houdt, je een soort geruis hoort? Zodra watsapp sluit is het ook weg(anders apps nog niet getest) Het lijkt haast alsof het audio kanaal oid opengezet wordt..
Werd bij 1 van de eerste versies van whatsapp op WP8 niet het audioprotocol gebruikt om de app continue actief te houden zodat je je apps kon ontvangen als je telefoon gelocked was?
Net getest geen last van.Akilla schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:08:
Even een stijlloze crosspost, omdat dit voor iedereen met een 950(xl) wel leuk is misschien:
Draadloze lader bij Ikea gekocht voor 34,95 voor op werk leek mij het ideaal (loop veel hen en weer, iedere keer kabel inpluggen is onhandiger dan neerleggen).

Nu een dag in gebruik en heel tevreden!
Draadloze lader bij Ikea gekocht voor 34,95 voor op werk leek mij het ideaal (loop veel hen en weer, iedere keer kabel inpluggen is onhandiger dan neerleggen).

@D0gtag koop aub een andere telefoon, is beter voor jouw gemoedsrust of je moet van conflicten houden want de instelling waarmee je hier post laat te wensen over.
Na een weekje 950XL gebruik ben ik er nog niet over uit of ik er goed aan heb gedaan om geen 6s te halen maar deze telefoon. De telefoon is retesnel, het scherm mooi en verschillende dingen in het OS zijn super goed uitgewerkt maar er blijft ook genoeg te wensen over.
De app gapp blijft enorm groot en ze zijn in de 1,5 jaar dat ik een iPhone had niet dichterbij gekomen. Zo is het al enorm ingewikkeld een normale emailapp te vinden a la Spark en moet ik het doen met de gemankeerde standaard outlook app.
Edge is een leuke browser maar nog niet compleet functioneel waardoor sommige content niet goed laadt.
De irisscanner is leuk maar nog lang niet op het niveau van de fingerprintscanners. Ook vervelend dat je tijdens meldingen niet kan inloggen met de scanner.
Verder vele kleine irritaties die erop wijzen dat het OS nog lang niet volwassen is zoals meldingen van Whatsapp die niet weggaan terwijl je ze al in de app gelezen hebt.
Maar ik heb hoop en ga ervan uit dat ik over een half jaar mijn mening ga herzien omdat vele apps universal zijn geworden en MS het OS een paar niveaus hoger heeft gebracht. Tot die tijd is het doorbijten als early adaptor zijnde.
Na een weekje 950XL gebruik ben ik er nog niet over uit of ik er goed aan heb gedaan om geen 6s te halen maar deze telefoon. De telefoon is retesnel, het scherm mooi en verschillende dingen in het OS zijn super goed uitgewerkt maar er blijft ook genoeg te wensen over.
De app gapp blijft enorm groot en ze zijn in de 1,5 jaar dat ik een iPhone had niet dichterbij gekomen. Zo is het al enorm ingewikkeld een normale emailapp te vinden a la Spark en moet ik het doen met de gemankeerde standaard outlook app.
Edge is een leuke browser maar nog niet compleet functioneel waardoor sommige content niet goed laadt.
De irisscanner is leuk maar nog lang niet op het niveau van de fingerprintscanners. Ook vervelend dat je tijdens meldingen niet kan inloggen met de scanner.
Verder vele kleine irritaties die erop wijzen dat het OS nog lang niet volwassen is zoals meldingen van Whatsapp die niet weggaan terwijl je ze al in de app gelezen hebt.
Maar ik heb hoop en ga ervan uit dat ik over een half jaar mijn mening ga herzien omdat vele apps universal zijn geworden en MS het OS een paar niveaus hoger heeft gebracht. Tot die tijd is het doorbijten als early adaptor zijnde.
Als App ontwikkelaar heb je volledige controle over de notificaties. Echter in het geval van whatsapp verwijderen ze zelf de notificaties niet waardoor ze inderdaad blijven staanKluutmaran schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:17:
Speedydown.nl !!!
Nice man thanks voor de tipdfrenner schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:17:
Even een stijlloze crosspost, omdat dit voor iedereen met een 950(xl) wel leuk is misschien:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, nu ga ik toch ook even kritisch worden. Ik heb 950 (XL) nog niet, maar we hebben thuis wel: een Lumia 800, een Lumia 635, twee Lumia 830's, een Lumia 840 en twee Lumia's 640 XL. Oh ja, een een LG G3 van de ene dochter die we nog niet hebben kunnen dwingen over te stappenKluutmaran schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:17:
[
Die laatste app, zocht ik inderdaad, maar ik kan deze helemaal niet vinden op me toestel. Het app aanbod is maar 5 stuks. Hoezo is het dat ik dit niet vindt?GroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:52:
[...]
Tsja, wat werkt vlotter? Moet eerlijk zeggen dat ik de 950 XL echt wel minimaal net zo vlot vindt werken.
iPhone 6 plus 64GB, ga ik dan gemakshalve maar even vanuit? Hij is zwaarder, groter met kleiner scherm. Lagere resolutie, LCD ipv Amolded, geen micro sd, filmen op max 1920 en... minimaal 170 euro duurder![]()
[...]
CoolBlue doet haast nooit moeilijk, zij hebben service en klant tevredenheid hoog in het vaandel staan. je zou het wel erg bont moeten maken om problemen met een retour te krijgen.
Heb mijn 950 XL op hun initiatief omgeruild, no questions asked.
[...]
[offtopic]Soms heb je in je comments een punt maar de manier waarop je dingen verwoord en dan vooral de toonzetting, zal ik je eigenlijk nooit bijvallen. Problemen, klein of groot, met een produkt of dienst komen nu eenmaal voor. Sommige kunnen simpel opgelost worden, sommigen wat lastiger of duren gewoon langer. Maar wat ik van jou lees, is de insteek al bijna altijd... zie je wel.. een beetje een selffulfilling prophecy[/offtopic]
De hoeveelheid goed werkende apps, is voor elk persoon verschillend. Daar kan je , voor aankoop, prima onderzoek naar doen. iets wat geen tweaker vreemd zou lijken. Voor mij lijkt het allemaal overkomelijk en ik hoop dat het straks nog beter gaat worden. Bij elke app of dienst die ik nu mis op W10M of waarvan de werking niet aan mijn verwachting voldoet, heb ik mij sinds vorige week donderdag aangeleerd om een korte email te sturen naar dat bedrijf. Ik geloof als genoeg mensen dat maar doen, dat er vraag gecreëerd wordt. het op de agenda komt te staan en er misschien wat veranderd. Zo heb ik ziggo (horizon go) al meermalen op verschillende wijze en tijden lastig gevallen. Gaat nog niet iets veranderen maar via een bekende nu gegevens van de desbetreffende afdeling. Ga die ook maar eens lastig vallen.
Dit is mijn insteek, nu is die van iedereen anders maar vechten voor de underdog... een keer wat anders dan een volgzaam schaap
[...]
Kijk hier eens :KLIK werkt uitstekend!
WTF als ik zoek op Wifi niks analyser niks wifi A niks, ze naam bingo.. Matt Hafner..
Toevallig ook een app zoals gps test?
[offtopic]Soms heb je in je comments een punt maar de manier waarop je dingen verwoord en dan vooral de toonzetting, zal ik je eigenlijk nooit bijvallen. Problemen, klein of groot, met een produkt of dienst komen nu eenmaal voor. Sommige kunnen simpel opgelost worden, sommigen wat lastiger of duren gewoon langer. Maar wat ik van jou lees, is de insteek al bijna altijd... zie je wel.. een beetje een selffulfilling prophecy[/offtopic]
Haha dat is me niet ontgaan maar ik schrijf wat me bevalt en niet bevalt, maar steeds de zelfde reacties van een aantal: blauwe hemel alleen maar zon. Voor het technische aspect kom ik al niet meer op dit draadje. Wat ik zeg is in mijn ogen redelijk, mijn hoop is dat de mensen die dit lezen voor toekomstige aankoop het ook lezen en zelf onderzoeken. Ik ben verre van fanboy het os boeit me niet als het maar werkt en als je wilt dat iets gaat slagen moet je eerst zien wat er niet klopt ipv je kop in het zand steken en doen alsof het niet beter kan. Misschien doet WM het zo slecht omdat ze een kleine groep trouwe fans hebben die nooit kritiek geven.
Ook @Kluutmaran, sommige nemen zich zelf en dit toestel veel te serieus, ik heb een 100 tal pagina's geleden al gezegd het is maar een telefoon.
[ Voor 4% gewijzigd door D0gtag op 03-12-2015 14:38 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Weet niet of het al besproken is ( en dan vooral de oplossing ) maar waar ik tegen aan liep en blijkbaar ook nog andere vrienden en forumleden is na het terugzetten van je back-up van een oudere windows phone naar de 950(XL) is dat de afbeeldingen in de emails niet meer geladen werden. Oplossing is heel simpel maar vooral tijdrovend. Hard-reset uitvoeren en niet de back-up terug zetten. Daarna weer hard-reset met de back-up en de emailclient doet het weer zoals het zou moeten. Dat geldt overigens voor de meeste apps met eventuele problemen. In geval dit allang bekend was, dan spijt het mij zeer dat je voor niks dit bericht gelezen hebt! :-)
Net effe een poep accountje aangemaakt en mijn 2 centen eronder geknald... opmaak is ruk (Disqus-ting) maar wellicht zet het hem tot nadenken.Soneraxx schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:23:
http://www.zdnet.be/artic...m-getest-frustratie-alom/
Redelijk vernietigend. Al loop ik niet al te hoog op met de reviewer in kwestie...
Kloppen een aantal van zijn bevindingen?
hahahaha ja ik zag hem XDGroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:37:
[...]
Net effe een poep accountje aangemaakt en mijn 2 centen eronder geknald... opmaak is ruk (Disqus-ting) maar wellicht zet het hem tot nadenken.
Je bent vergeten te vragen of hij wel wifi had of dat hij nog op het 2g aan het wappen wasGroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:37:
[...]
Net effe een poep accountje aangemaakt en mijn 2 centen eronder geknald... opmaak is ruk (Disqus-ting) maar wellicht zet het hem tot nadenken.
Oef die ziet er knap uit! heb je die zelf zo gemaakt en de lader los gekocht bij Ikea of kan je die zo kopen. Net vanochtend 2 van deze gekocht . Zijn even groot als mijn 950XL en goedkoop. bevalt het niet, gaan ze terugdfrenner schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:17:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook maar even gereageerd.GroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:37:
[...]
Ik heb precies die (in het wit) en bevallen prima, maar om op te laden moet ie niet helemaal recht erop liggen, maar een beetje naar beneden. Maar geen probleemGroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:43:
[...]
Oef die ziet er knap uit! heb je die zelf zo gemaakt en de lader los gekocht bij Ikea of kan je die zo kopen. Net vanochtend 2 van deze gekocht . Zijn even groot als mijn 950XL en goedkoop. bevalt het niet, gaan ze terug
Kijk dat is positief. Eigenlijk niet nagedacht over de kleurplantj schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:46:
[...]
Ik heb precies die (in het wit) en bevallen prima, maar om op te laden moet ie niet helemaal recht erop liggen, maar een beetje naar beneden. Maar geen probleem
Ik heb gisteren deze binnen gekregen Itian T200 wil hem gebruiken voor in de auto. Moet er alleen nog een houder voor ontwerpen en 3D printen. Aangezien brodit nog niks heeft, dan maken we het maar zelf.GroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:43:
[...]
Oef die ziet er knap uit! heb je die zelf zo gemaakt en de lader los gekocht bij Ikea of kan je die zo kopen. Net vanochtend 2 van deze gekocht . Zijn even groot als mijn 950XL en goedkoop. bevalt het niet, gaan ze terug
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ikea heeft ze ook die je in je eigen nachtkastje of bureau kunt inbouwen: http://www.ikea.com/nl/nl.../wireless_charging/30614/GroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:48:
[...]
Kijk dat is positief. Eigenlijk niet nagedacht over de kleurMisschien even een mailtje eraan wijden.
Thnx! Ik heb er gelijk 2 besteld, 1 voor op het werk en 1 om mijn oude Dt-900 te vervangen omdat daar het kabeltje al vanaf dag 1 half kapot was gemaakt door m'n kattenGroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:43:
[...]
Ja die had ik gezien, wist niet dat ze ze ook met houten plaatjes etc hadden.coenox schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:56:
[...]
Ikea heeft ze ook die je in je eigen nachtkastje of bureau kunt inbouwen: http://www.ikea.com/nl/nl.../wireless_charging/30614/
Ben daar best geintresseerd in. Maar wil ook iets die goed gaat passen met een mozo backcover/flipcover/wallet flip cover. ben er nog niet overuit welke het gaat wordenCyrus The Virus schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:53:
[...]
Ik heb gisteren deze binnen gekregen Itian T200 wil hem gebruiken voor in de auto. Moet er alleen nog een houder voor ontwerpen en 3D printen. Aangezien brodit nog niks heeft, dan maken we het maar zelf.
Name bij Whatsapp in verschillende kleuren was bij Symbian al zo. Raar dat nu deze functionaliteit ontbreekt. Heb ik echter totaal geen last van. Ik lees toch automatisch eerst de naam, evenals iedereen dat doet.
Ik ben niet veeleisend. Het enige wat jammer is, is dat sommige bedrijven geen apps leveren. Nog. Ik wil bijvoorbeeld misschien een sporthorloge, maar bijv Garmin support geen WP. Wat betreft Smartwatch functies boeit dat niet (hoewel ik minder oproepen zou missen met een trillend horloge), maar toch jammer dater geen apps zijn.
Dan maar via internet. Kan ook.
Ik ben niet veeleisend. Het enige wat jammer is, is dat sommige bedrijven geen apps leveren. Nog. Ik wil bijvoorbeeld misschien een sporthorloge, maar bijv Garmin support geen WP. Wat betreft Smartwatch functies boeit dat niet (hoewel ik minder oproepen zou missen met een trillend horloge), maar toch jammer dater geen apps zijn.
Was dat bij een Yahoo of Hotmail/Live mail account soms?Ricoche schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:30:
Weet niet of het al besproken is ( en dan vooral de oplossing ) maar waar ik tegen aan liep en blijkbaar ook nog andere vrienden en forumleden is na het terugzetten van je back-up van een oudere windows phone naar de 950(XL) is dat de afbeeldingen in de emails niet meer geladen werden. Oplossing is heel simpel maar vooral tijdrovend. Hard-reset uitvoeren en niet de back-up terug zetten. Daarna weer hard-reset met de back-up en de emailclient doet het weer zoals het zou moeten. Dat geldt overigens voor de meeste apps met eventuele problemen. In geval dit allang bekend was, dan spijt het mij zeer dat je voor niks dit bericht gelezen hebt! :-)
Microsoft Band 2 Niks voor jou dan?rda schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:17:
Name bij Whatsapp in verschillende kleuren was bij Symbian al zo. Raar dat nu . Heb ik echter totaal geen last van. Ik lees toch automatisch eerst de naam, evenals iedereen dat doet.
Verwijderd
Daar het er nog steeds was na een fabrieksresest neem ik geen risico, hij kan namelijk nu nog terug als DOA.Suusje2306 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 01:25:
[...]
mijn 1520 heeft dit ook gehad. Vrij in het begin. Heb dat toen heel lang niet gebruikt en uiteindelijk werkte het...lijkt dus een software dingetje te zijn geweest terwijl ik hardware dacht. Had exact dezelfde melding
Dwz dat ik direct een nieuw exemplaar krijg.
In mijn geval zowel bij live, gmail en pop accounts.themonsman schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:20:
[...]
Was dat bij een Yahoo of Hotmail/Live mail account soms?
Hmm dan zou ik het ook eens op jouw manier moeten proberen. Ik krijg namelijk met geen andere mogelijkheid afbeeldingen zichtbaar in mijn Yahoo! Mail account.Ricoche schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:24:
[...]
In mijn geval zowel bij live, gmail en pop accounts.
Dit was/is al in WP8.1.Akilla schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:08:
Ondanks dat het geluid uitstaat wil WhatsApp toch het audiokanaal open maken. Maar het OS staat niet toe dat de app geluid maakt en dus hoor je alleen ruis
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Haha ik ookGroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:37:
[...]
Ik heb hetzelfde, op mijn Outlook account. Ik had alleen geen back up (geen WP gebruiker) dus die heb ik ook niet terug hoeven te zetten.themonsman schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:20:
[...]
Was dat bij een Yahoo of Hotmail/Live mail account soms?
Is een optie. Moet nog even bedenken hoe belangrijk ik een cadans sensor als optie vind, weet niet of ik die kan gebruiken met de Band. Alternatief zou zijn om ook een fietscomputertje te kopen. Maar goed, dan kan ik net zo goed een Fenix oid kopen.
Kortom, geen idee. Ik eindig altijd met meer dan ik nodig heb.
Overigens is mijn grootste batterij probleem de indicatie. Vanaf 7-8% lijkt hij plotseling zeer snel te gaan. Ikvermoed dat hij dan eigenlijk op 2-3% zit.
Toch weer ruim 48 uur.
Oh dat is vreemd dan, dat zou betekenen dat het niet direct met de backup te maken heeft.Djerro123 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:28:
Ik heb hetzelfde, op mijn Outlook account. Ik had alleen geen back up (geen WP gebruiker) dus die heb ik ook niet terug hoeven te zetten.
Na de eerste hard-reset dus zonder het terugzetten van je back-up moet je even je hotmail/outlook/live account checken want die zou het gelijk dan al moeten doen. ( het laden van de afbeeldingen ) Daarna weer hard-reset en aanmelden met je back-up. Het is sowieso aan te raden om na een grote OS update of overstap naar een andere phone deze handeling uit te voeren.themonsman schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:26:
[...]
Hmm dan zou ik het ook eens op jouw manier moeten proberen. Ik krijg namelijk met geen andere mogelijkheid afbeeldingen zichtbaar in mijn Yahoo! Mail account.
Succes en laat me weten of het gewerkt heeft. :-)
Ook al ben je een nieuwe gebruiker, dan nog is het aan te raden om daarna gelijk een hard reset uit te voeren. WP ziet dat namelijk ook als een "soort van" grote update. Ik hoop dat ze dat in de nabije toekomst wel wat makkelijker maken. Want echt handig is het niet.themonsman schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:35:
[...]
Oh dat is vreemd dan, dat zou betekenen dat het niet direct met de backup te maken heeft.
Dit heb ik ook. Alleen ik heb geen backup terug gezet ben helemaal opnieuw begonnen.Ricoche schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:24:
[...]
In mijn geval zowel bij live, gmail en pop accounts.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Janoodel1988 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:41:
Even een rare vraag: is de 950 indirect de opvolger van de 925?
De opvolger van de 925 is natuurlijk de 930, de 930 zou opgevolgd worden door de 940.
De 940 is nooit uitgebracht en hernoemt naar 950 toch?
Dank. Heb ik het toch goed onthouden (was de weg beetje kwijt).
Helaas is de prijs niet helemaal het zelfde gebleven zoals bij de 925
De adviesprijs van de Lumia 925 was EUR550,- bij introductie.noodel1988 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:45:
[...]
Dank. Heb ik het toch goed onthouden (was de weg beetje kwijt).
Helaas is de prijs niet helemaal het zelfde gebleven zoals bij de 925
3x raden wat de Lumia 950 nu kost
https://wren.co/join/Devian
Dan wel inderdaad.Devian schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:48:
[...]
De adviesprijs van de Lumia 925 was EUR550,- bij introductie.
3x raden wat de Lumia 950 nu kost.... valt mee toch?
Wel grappig de drop van de 925 in prijs (even de pricewatch grafiek erbij gepakt).
Ik had hem destijds voor rond de 300 ik dacht dus dat de nieuwprijs was, maar was dus 550
Nu maar weer even wachten tot hij wat betaalbaarder wordt
[ Voor 6% gewijzigd door noodel1988 op 03-12-2015 15:54 ]
De x40 is bij de 900 serie overgeslagen omdat het beter uitkomt, en om een einde te maken aan de chaos die Nokia er van had gemaakt.noodel1988 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:41:
Even een rare vraag: is de 950 indirect de opvolger van de 925?
De opvolger van de 925 is natuurlijk de 930, de 930 zou opgevolgd worden door de 940.
De 940 is nooit uitgebracht en hernoemt naar 950 toch?
MS heeft nu ongeveer zo geregeld
x20: uitgekomen met WP8
x25 uitgekomen met Lumia Amber
De 1320 en 1520 zijn uitgekomen met Black [dit bedoel met geen logica van Nokia]
x30 kwam uit met Cyan: W8.1
x35 en x40 kwamen uit met Denim, dus 8.1 GDR2
En nu komt x50 dus uit met W10M, overigens heeft dat nog geen leuke kleur gekregen, en ik betwijfel eigenlijk of dat nog gaat gebeuren.
Overigens was de 925 ook gewoon een beetje een vreemde bijtende eend, echt een opvolger van de 920 was het volgens mij niet, meer een soort tussen oplossing tussen de 920 en 930.
Net als de 1320 trouwens, de logica was dat een hoger begin cijfer een hogere klasse betekend, echter, qua hardware zat een 1320 volgens mij rond de 720 qua niveau. MS heeft die fout weggehaald door de grote 640 gewoon 640 XL te noemen, en de grote 950 de 950XL.
Maar, uiteindelijk is de de 950 naar mijn mening de eerste waardige opvolger van de 920 en 1020. En de 950XL is dan de opvolger van de 1520.
Er is ook een 550 uitgekomen, al hoor je daar niks over, en ik denk dat er ook nog wel een midend opduikt, de 750 of 850.
People as things, that’s where it starts.
De lumia 1020 heet officieel 909, opvolger van de 808 PureviewRobinHood schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:54:
[...]
De x40 is bij de 900 serie overgeslagen omdat het beter uitkomt, en om een einde te maken aan de chaos die Nokia er van had gemaakt.
MS heeft nu ongeveer zo geregeld
x20: uitgekomen met WP8
x25 uitgekomen met Lumia Amber
De 1320 en 1520 zijn uitgekomen met Black [dit bedoel met geen logica van Nokia]
x30 kwam uit met Cyan: W8.1
x35 en x40 kwamen uit met Denim, dus 8.1 GDR2
En nu komt x50 dus uit met W10M, overigens heeft dat nog geen leuke kleur gekregen, en ik betwijfel eigenlijk of dat nog gaat gebeuren.
Overigens was de 925 ook gewoon een beetje een vreemde bijtende eend, echt een opvolger van de 920 was het volgens mij niet, meer een soort tussen oplossing tussen de 920 en 930.
Net als de 1320 trouwens, de logica was dat een hoger begin cijfer een hogere klasse betekend, echter, qua hardware zat een 1320 volgens mij rond de 720 qua niveau. MS heeft die fout weggehaald door de grote 640 gewoon 640 XL te noemen, en de grote 950 de 950XL.
Maar, uiteindelijk is de de 950 naar mijn mening de eerste waardige opvolger van de 920 en 1020. En de 950XL is dan de opvolger van de 1520.
Er is ook een 550 uitgekomen, al hoor je daar niks over, en ik denk dat er ook nog wel een midend opduikt, de 750 of 850.
Zojuist m'n 950XL opgehaald hier bij de T-mobile shop in Amersfoort. Paar dagen op moeten wachten omdat hij niet voorradig was. Ik ben helemaal nieuw in dit besturingssysteem voor de telefoon.
Eerste indrukken:
Zeer mooi scherm.
"Hello" werkt perfect. Met en zonder bril.
De app om de dock te claimen werkt niet. Hiervoor een life chat aangegaan met een zekere Raymond van Microsoft.
Volgens hem is er een storing en moest ik het na het weekend nog maar een keer proberen.
De foutmeldingen die ik kreeg:
De aanbieidng is niet langer meer geldig.
De app is geschreven voor windows 8.1 en ondersteunt dit besturingssysteem niet ;-)
Achterkant vind ik wel zwak overkomen. Moest hem loshalen om de simkaart er in te steken maar na terugplaatsen van de achterkant merk ik wel speling. Toch wel slordig voor een highend telefoon.
Iemand nog tips verder voor deze nieuwe gebruiker? ;-)
Eerste indrukken:
Zeer mooi scherm.
De app om de dock te claimen werkt niet. Hiervoor een life chat aangegaan met een zekere Raymond van Microsoft.
Volgens hem is er een storing en moest ik het na het weekend nog maar een keer proberen.
De app is geschreven voor windows 8.1 en ondersteunt dit besturingssysteem niet ;-)
Achterkant vind ik wel zwak overkomen. Moest hem loshalen om de simkaart er in te steken maar na terugplaatsen van de achterkant merk ik wel speling. Toch wel slordig voor een highend telefoon.
Lumia Offers moet je eerst updaten voordat het werktFiberGorilla schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:57:
Zojuist m'n 950XL opgehaald hier bij de T-mobile shop in Amersfoort. Paar dagen op moeten wachten omdat hij niet voorradig was. Ik ben helemaal nieuw in dit besturingssysteem voor de telefoon.
Eerste indrukken:
Zeer mooi scherm.
Klopt, is de opvolger van de 808, maar dat ze toch maar besloten hebben met tientallen te werken is wel zo prettig.Jay47 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:56:
[...]
De lumia 1020 heet officieel 909, opvolger van de 808 Pureview
De Lumia nine-eleven zou in de VS nogal apart zijn
Sorry, dat had ik gedaan. Ik had namelijk eerst helemaal geen aanbieding in deze app.Jay47 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:58:
[...]
Lumia Offers moet je eerst updaten voordat het werkt
Bedankt voor je reactie trouwens.
FF wachten, ik moest ook een dag wachten na het updatenFiberGorilla schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:00:
[...]
Sorry, dat had ik gedaan. Ik had namelijk eerst helemaal geen aanbieding in deze app.
Bedankt voor je reactie trouwens.
Idd maar als je bij tel info kijk staat er gewoon 909 ipv 1020RobinHood schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:59:
[...]
Klopt, is de opvolger van de 808, maar dat ze toch maar besloten hebben met tientallen te werken is wel zo prettig.
De Lumia nine-eleven zou in de VS nogal apart zijn
Ik weet, mijn moeder heeft er eentje gehad, leuk ding, maar telkens problemen met de camera die niet wilde scherpstellen.Jay47 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:05:
[...]
Idd maar als je bij tel info kijk staat er gewoon 909 ipv 1020
Ik ga morgen en zaterdag waarschijnlijk wat foto's maken met mijn oude 820, mijn 950, mijn Pentax K10D en misschien kan ik ook wel Canon compact van mijn ouders lenen, wordt een leuke vergelijking voor in een blogje of in een review.
Review over de 950 heb ik al geschreven, maar moet nog foto's maken, en laat nou hetgeen waarmee ik het beste die foto's kan maken de 950 zelf zijn
Nu ik dit toevallig lees, ik heb dat scherpstellen probleem ook met enige regelmaat. Ik had dit zowel bij mijn 930 als bij mijn 950XL. Iemand een idee waar dit aan ligt?RobinHood schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:22:
[...]
Ik weet, mijn moeder heeft er eentje gehad, leuk ding, maar telkens problemen met de camera die niet wilde scherpstellen.
Ik ga morgen en zaterdag waarschijnlijk wat foto's maken met mijn oude 820, mijn 950, mijn Pentax K10D en misschien kan ik ook wel Canon compact van mijn ouders lenen, wordt een leuke vergelijking voor in een blogje of in een review.
Review over de 950 heb ik al geschreven, maar moet nog foto's maken, en laat nou hetgeen waarmee ik het beste die foto's kan maken de 950 zelf zijn
Bij mijn 950XL lijkt het opgelost te zijn door eerst scherp te stellen en dan pas de foto te maken ipv meteen een foto maken, wat natuurlijk wel aardig wat meer tijd kost.
Probeer ook een bosje kleurige (exotische) bloemen bij een bloemenwinkel te fotograferen.
Dit zegt vaak veel over de kleuren en details van een foto.
RobinHood schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:22:
[...]
Ik weet, mijn moeder heeft er eentje gehad, leuk ding, maar telkens problemen met de camera die niet wilde scherpstellen.
Geen last van. L950XLRJVB schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:11:
[...]
Daar heb ik ook last van.. maar ik ben er nog niet achter waaraan het ligt, want volgens mij ligt het niet aan whatsapp..
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik herken het probleem, had ik ook met mijn 1020 volgens mij heeft het te maken met scherpstellamp instellingen.RobinHood schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:22:
[...]
Ik merkte dat als ik flisterinstelling gebruikte dat het af en toe wazig was dus dat scherp stellen niet goed ging.
Je hebt 3 opties, Automatisch, Altijd uit of Fliterserinstellingen gebruiken.
ik zou zeggen speel hier eens mee.
Achtergrondtaak afgezet toevallig bij de batterijbesparing?Jay47 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:13:
Ik krijg geen banners te zien of een melding als ik een sms krijg, terwijl deze wel aan staan.
Als ik sms aan tik dan zie ik nieuwe sms, maar krijg geen melding ervan.
Kleurige bloemen ga ik niet vinden, maar een knutselwerkje van mijn neefje zal ook wel voldoen, kleuren genoegmegapixel schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:28:
Probeer ook een bosje kleurige (exotische) bloemen bij een bloemenwinkel te fotograferen.
[...]
Maar de 950 heeft ook raw, dus kleuren zijn behoorlijk bij te sturen.
Oh snap je hebt gelijk, niet aan gedacht aangezien ik dit ook voor Whatsapp heb gedaan en ze gewoon werkt.levi1700 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:57:
[...]
Achtergrondtaak afgezet toevallig bij de batterijbesparing?
Thanks
EDIT: nope werkt niet net getest
[ Voor 6% gewijzigd door Jay47 op 03-12-2015 17:18 ]
Dus als ik het goed begrijp moet ook ik mijn lumia hard reset doen voor het laden van afbeeldingen in outlook? Ook al ben ik begonnen zonder back up.
soms wel soms niet, bij mij werkt het niet.Jurbatov schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:45:
Dus als ik het goed begrijp moet ook ik mijn lumia hard reset doen voor het laden van afbeeldingen in outlook? Ook al ben ik begonnen zonder back up.
Wat vinden jullie van de Edge browser?
Ik gebruik nu op Android Dolphin browser en ik vind dit een erg fijne browser. Aangezien de browser veruit mijn meest gebruikte app is vind ik het erg belangrijk dat deze goed werkt.
Worden alle pagina's goed geladen?
Is het mogelijk om te switchen tussen user agents (desktop en mobiel) en hoe makkelijk gaat dat?
Hoe makkelijk is het om snelkoppelingen te beheren en is er een speeds dial?
Hoe goed werken de tabs?
Ik gebruik nu op Android Dolphin browser en ik vind dit een erg fijne browser. Aangezien de browser veruit mijn meest gebruikte app is vind ik het erg belangrijk dat deze goed werkt.
Worden alle pagina's goed geladen?
Is het mogelijk om te switchen tussen user agents (desktop en mobiel) en hoe makkelijk gaat dat?
Hoe makkelijk is het om snelkoppelingen te beheren en is er een speeds dial?
Hoe goed werken de tabs?
Heren,
Even een vraag. Ik lees dit al een tijdje en hink een beetje op twee gedachten.
1: goedkope laptop kopen en huidige telefoon (htc one m7) opgebruiken.
Of
2: lumia 950 met continuüm.
Ik woon nu nog bij mijn moeder maar verwacht binnenkort te verhuizen. Ik heb nog een prima desktop staan maar die gaat in eerste instantie niet mee ivm de ruimte.
Ik zal het gebruiken voor een filmpje en de KPN tv naar de tv streamen.
Of
Ik woon nu nog bij mijn moeder maar verwacht binnenkort te verhuizen. Ik heb nog een prima desktop staan maar die gaat in eerste instantie niet mee ivm de ruimte.
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Als je niet meer doet dan browsen en misschien documentje editen geen probleem, moet je andere programma's draaien...goedkope laptop.stevens20 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 18:07:
Heren,
Of
Voor degenen die er nog niet uit zijn hoe je je scherm kunt dupliceren om bijv. je favoriete game te spelen:
YouTube: Continuum Tips and Tricks: How to use the old Project My Screen feature
YouTube: Continuum Tips and Tricks: How to use the old Project My Screen feature
Verwijderd
Nou daar gaat i weer... 950 xl of operating problemen. Nu 4 dagen in gebruik...
Klachten:
950xl is kachel en batterij duur is KKK hij blijft warm worden bij intensief gebruik.
3 dagen in buitenland.... Data limit werkt niet goed... Op 8.1 wel.... Even voor de info heb 1520... Deze geeft verbruik data wel goed aan... Shit al over de limiet vervolg morgen of zaterdag.
Terug in het Hotel...dus direct afmaken
Geen continuum kunnen bestellen app werkt niet... Gaf net zelfs aan dat het besturingsysteem 8.1 of Hoger moet zijn zou dat de verklaring kunnen zijn voor alle problemen. Vind sound mager...
Beeld is mooi foto's zijn mooi. Mail ed gelijkwaardig aan 8.1. Mij is niet duidelijk waarom ik zou moeten aanschaffen.
( formaat is wel iets handiger dan 1520.... Maar is dat nu 700 waard en geen continuum dock.....(balen)
Mijn conclusie is dat ik te vroeg heb aangeschaft....
Hopelijk gaat MS snel oplossen, eker mijn continuum dock wil ok gewoon krijgen.......
Klachten:
950xl is kachel en batterij duur is KKK hij blijft warm worden bij intensief gebruik.
3 dagen in buitenland.... Data limit werkt niet goed... Op 8.1 wel.... Even voor de info heb 1520... Deze geeft verbruik data wel goed aan... Shit al over de limiet vervolg morgen of zaterdag.
Terug in het Hotel...dus direct afmaken
Geen continuum kunnen bestellen app werkt niet... Gaf net zelfs aan dat het besturingsysteem 8.1 of Hoger moet zijn zou dat de verklaring kunnen zijn voor alle problemen. Vind sound mager...
Beeld is mooi foto's zijn mooi. Mail ed gelijkwaardig aan 8.1. Mij is niet duidelijk waarom ik zou moeten aanschaffen.
( formaat is wel iets handiger dan 1520.... Maar is dat nu 700 waard en geen continuum dock.....(balen)
Mijn conclusie is dat ik te vroeg heb aangeschaft....
Hopelijk gaat MS snel oplossen, eker mijn continuum dock wil ok gewoon krijgen.......
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2015 21:26 ]
Zo vandaag voor het eerst een beetje echt aan het stoeien geweest met continuum.
De office apps en edge gaan als een raket werkt allemaal naar behoren.
Films en video werkt nog niet echt lekker. Paar keer vanaf usb een film opgezet 720p naar een 1080p scherm maar een hoop gestotter en geflikker.
Nog aan het stoeien geweest met perfect videos mar helaas
HErkennen jullie dit. Kan me niet voorstellen dat die octacore niet in staat is om video full hd af te spelen zonder problemen
Films en video werkt nog niet echt lekker. Paar keer vanaf usb een film opgezet 720p naar een 1080p scherm maar een hoop gestotter en geflikker.
HErkennen jullie dit. Kan me niet voorstellen dat die octacore niet in staat is om video full hd af te spelen zonder problemen
Heb alleen YouTube geprobeerd en dit ging zonder problemen, Wellicht dat de autio iets achterliep maar beeldkwaliteit was 100%whocarez schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:25:
Zo vandaag voor het eerst een beetje echt aan het stoeien geweest met continuum.
Speedydown.nl !!!
YouTube ging hier ook goed. Ben aan het stoeien geweest geweest met avi, mkv en mpg.
Erg vreemd kan natuurlijk zijn omdat het vanaf de usb drive komt. Zal morgen of vanavond eens kijken als ik vanaf de Phone zelf de video's afspeel.
Word wel steeds enthousiaster over het toestel. Her en der nog wat bugs maar niet iets wat onoplosbaar is.
Erg vreemd kan natuurlijk zijn omdat het vanaf de usb drive komt. Zal morgen of vanavond eens kijken als ik vanaf de Phone zelf de video's afspeel.
Word wel steeds enthousiaster over het toestel. Her en der nog wat bugs maar niet iets wat onoplosbaar is.
Ik ben zeer benieuwd wat ze gaan met de volgende build. en wat ze allemaal hebben verbeterd of juist nietwhocarez schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:31:
YouTube ging hier ook goed. Ben aan het stoeien geweest geweest met avi, mkv en mpg.

Je gaat wat 'fast ronnie'. Ik herken geen van deze problemen, en als hij (als ik het goed begrijpVerwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:17:
Nou daar gaat i weer... 950 xl of operating problemen. Nu 4 dagen in gebruik...
M
Klachten:
3 dagen in buitenland.... Data limit werkt niet goed... Op 8.1 wel.... Even voor de info heb 1520... Deze geeft verbruik data wel goed aan... Shit al over de limiet vervolg morgen of zaterdag
Allereerst zou je natuurlijk het toestel helemaal leeg kunnen laten lopen en volledig 100% opladen, of een factory reset doen etc.
Kan me voorstellen dat USB stick naar telefoon + telefoon naar scherm teveel is voor de telefoonaansluiting en dat het vanaf de telefoon zelf of een microsd wel fatsoenlijk zou werken. Maar laat weten wat er gebeurt, ben erg benieuwd!whocarez schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:25:
http://www.windowscentral...creaky-lumia-950-xl-cover
Toch wel bizar dat dit nodig is
Beetje een bend-gate
Toch wel bizar dat dit nodig is

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Bendgate: telefoon kaduukSc0tTy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:28:
http://www.windowscentral...creaky-lumia-950-xl-cover
Toch wel bizar dat dit nodig isBeetje een bend-gate
Lumia: kraak kraak, meer niet.
MS zou eigenlijk gewoon een net wat dikkere, 0,5mm ofzo, cover moeten gebruiken, dat zal het probleem al voor een deel oplossen.
Ik ben op zich wel erg tevreden met mijn 950XL echter heb een kuurtje moet fotos maken die mijn 820 en 930 nooit gehad hebben. Het lukt me eigenlijk niet om fatsoenlijk scherpe foto's te maken, ja ze zijn groot maar ik vind de kwaliteit eigenlijk niet beter dan de 6MP van de 820 en dat had ik niet verwacht. Ik had toch ietsje meer verwacht eerlijk gezegd.
Ik geloof best dat het aan een van mijn instellingen zal liggen maar wat zijn de beste instellingen voor algemeen fotogebruik met de XL, heeft iemand wat goede tips.
Benno
Ik geloof best dat het aan een van mijn instellingen zal liggen maar wat zijn de beste instellingen voor algemeen fotogebruik met de XL, heeft iemand wat goede tips.
Benno
Had men Lumia offers app verloren omdat ik een factory reset had gedaan.
Vandaag naar Microsoft support gebeld nieuwe link gekregen om te downloadden en kon het direct bestellen.
Over 5 á 7 dagen komt hem dan aan
Vandaag naar Microsoft support gebeld nieuwe link gekregen om te downloadden en kon het direct bestellen.
Gewoon via die Lumia Offers app een code gekregen?Pherox006 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:23:
Bij mij blijft die aangeven "aanbieding niet langer geldig"
Ik kreeg een link om hem opnieuw te downloadden,
daarna moest ik in Lumia Offers men mail invullen en daar had ik men code gekregen om hem te bestellen
daarna moest ik in Lumia Offers men mail invullen en daar had ik men code gekregen om hem te bestellen
Wanneer ik de display dock draadloos probeer te benaderen krijg ik geen apparaten te zien tussen "Draadloze beeldscherm- en audioapparaten zoeken" dus ik kan ook geen verbinding maken met het dock.. iemand anders die hier ook last van heeft?
Doe de link dan eens even posten.. Graag?Pherox006 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:23:
Ja precies. Als ik in mijn Lumia Offers app ga zie ik de display dock. Als ik er op druk kan ik mijn mail invoeren. Als ik dat verzend krijg ik de melding "aanbieding niet langer geldig".Pherox006 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:31:
Dus als jij een link hebt naar de app die wel werkt graag
Display dock werkt niet draadloos ...Hypnosite schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:38:
... display dock draadloos probeer te benaderen ...
België wellicht? Daar waren nog codes te vergeven als ik het een beetje goed gevolgd heb...Pherox006 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:31:
Dit werkt niet op deze wijze, de display dock dien je bedraad te gebruiken. Als je Continuum draadloos wil gebruiken kan je de wireless display adapter gebruiken.Hypnosite schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:38:
Wanneer ik de display dock draadloos probeer te benaderen krijg ik geen apparaten te zien tussen "Draadloze beeldscherm- en audioapparaten zoeken" dus ik kan ook geen verbinding maken met het dock.. iemand anders die hier ook last van heeft?
Dock binnen en gelijk getest, werkt vrij vlot. Maar nog niet compatible met alle apps. Dock is best zwaar voor zo een klein ding maar bouw kwaliteit is zeer goed.
Hu? En ik maar elke dag braaf weer proberenPherox006 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:23:
Ik heb het dock dinsdag besteld en woensdag binnen gekregen. Ik zou gewoon iets minder braaf zijn
Oh serieus? Dan kan ik maar beter voor de Wireless display adapter gaan.. Bedankt in ieder geval voor je reactieGroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:46:
[...]
Dit werkt niet op deze wijze, de display dock dien je bedraad te gebruiken. Als je Continuum draadloos wil gebruiken kan je de wireless display adapter gebruiken.
Vandaag m'n 950XL-DS binnen gekregen. Voelt fijn aan! Ook wel stukje sneller weer dan m'n 930. Irisscanner is ook
Wat me opvalt: met dezelfde build kon ik op m'n 930 slowmo-filmen, maar op de 950XL kan ik dat niet?
Wat me opvalt: met dezelfde build kon ik op m'n 930 slowmo-filmen, maar op de 950XL kan ik dat niet?
[ Voor 5% gewijzigd door Serial-X op 03-12-2015 22:53 ]
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Houd er rekening mee dat het misschien een iets minder soepele ervaring geeft. Ik heb het zelf nog niet getest maar kan mij dat zo voorstellen. Misschien dat er andere tweakers zijn die het kunnen beamen of ontkrachtenHypnosite schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:52:
[...]
Oh serieus? Dan kan ik maar beter voor de Wireless display adapter gaan.. Bedankt in ieder geval voor je reactie
Kan prima, is het 3e icoontje (uit mijn hoofd) vanaf links gezien bij de film optie.Moet een schildpad voorstellen volgens mijSerial-X schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:53:
Vandaag m'n 950XL-DS binnen gekregen. Voelt fijn aan! Ook wel stukje sneller weer dan m'n 930. Irisscanner is ook![]()
Ik heb sinds een dag of twee dat juist de bovenkant van het toestel kraakt als ik erop druk, in tegenstelling tot de onderkant. Ik heb de cover er sinds vorige week vrijdag er niet afgehaald. Heeft iemand anders ook dit probleem? Toch wel een beetje jammer dat ik dit met wat tape op moet lossen...
Het icoontje ken ik idd, maar die heb ik dus niet:GroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:57:
[...]
Kan prima, is het 3e icoontje (uit mijn hoofd) vanaf links gezien bij de film optie.Moet een schildpad voorstellen volgens mij

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.