Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadaverke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10-10 16:45
Swerfer schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:56:
[...]

Helaas kan dit niet in W10M. In WP8.1 kon dit nog wel. Waarom ze het eruit gehaald hebben, geen idee. Het zal wel terugkomen neem ik aan...
Ah bedankt, het ligt dan in ieder geval niet an mij :+ Maar als het in WP8 zat heb ik hoop dat dit ook in 10 komt, wel zo makkelijk om te zien wat recent een update heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Sinds deze morgen de witte 950 ontvangen via Coolblue, overgestapt van de 930.
Mooi toestel op het eerste zicht, goede kwaliteit van materialen en voelt lekker aan in de hand, zeer licht ook.

Na een dagje in gebruik valt het volgende op:

- iris scanner werkt niet altijd en duurt net te lang, ik had liever een vingerafdrukscanner gehad
- wanneer de scanner mij niet herkent vraagt hij om omhoog te swipen en mijn pin in te geven. Wanneer ik dan omhoog swipe ben ik al in het startscherm...
- eigenlijk merk ik geen verschil in snelheid tussen de 930 en de 950 wat me toch enigszins teleurstelt, de 930 is bijna 2 jaar ouder.
- tot nu toe zeer stabiel, nog geen reboots gehad
- verbinding is uitstekend, beter dan de 930 die soms wegviel.
- Een paar foto's kunnen maken, camera is goed zoals altijd maar niet merkbaar beter dan de 930.

Kort samengevat: goed toestel maar ik heb niet het gevoel dat ik erop vooruit ben gegaan.
Ik wacht het nog even een paar dagen af, maar zoals het er nu naar uitziet stuur ik hem terug en ga ik voor de Nexus 6P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:18:
[...]

De video is al privé, da's jammer had het graag gezien, kan je hem nog een keer wereldkundig maken
Dat is niet mijn video vriend :+. Maar om je een indruk te geven: ze lieten zien hoe je contiuum kunt gebruiken met een USB-c naar HDMI connector en een draadloze muis en toetsenbord. Heb zelf nog gewoon een muis en toetsenbord via de kabel dus daarom leek het me een goed alternatief om i.p.v. de HDMI connector een draadloze miracast connector te gebruiken zodat je via een USB-c naar USB-a hub je muis en toetsenbord kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het trouwens mogelijk om in de navigatie de vriendelijke Amerikaanse dame te vervangen voor haar vriendelijke Nederlandse collega? De Nederlandse kon de Friese straatnamen tenminste nog een beetje verstaanbaar uitspreken.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:43
kadaverke schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:25:
Overigens nog wel één vraag, ik heb de appstore op automatisch updaten van apps staan. Hoe kan ik nu zien welke apps zijn bijgewerkt? Ik heb namelijk het idee dat wat apps recent zijn bijgewerkt, maar ik kan niet uitvinden of dit daadwerkelijk zo is.
Mja kun je niet zien, maar als er niks is om bij te werken, dan is alles gewoon up2date :>
RobinHood schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:25:
Is het trouwens mogelijk om in de navigatie de vriendelijke Amerikaanse dame te vervangen voor haar vriendelijke Nederlandse collega? De Nederlandse kon de Friese straatnamen tenminste nog een beetje verstaanbaar uitspreken.
Als je de Kaarten/Maps applicatie bedoelt, mja die optie missen we ook. Nadeeltje dus als je naar de US/UK versie overstapt voor bv Cortana, dan ben je die Nederlandse stem kwijt 8)7
Bij Here e.d. kon je altijd nog extra stemmen downloaden, maar ik kan het ook niet vinden

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 02-12-2015 21:29 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadaverke
@cronimet, je kunt instellen hoe snel je toestel echt locked. Mijn 950 locked pas echt 3 minuten nadat ik m op stand-by zet. Zodra je het toestel weer aanzet binnen die tijd kun je inderdaad gewoon omhoog swypen, zonder pin ook al krijg je de mogelijkheid om de iris scan te doen. Overigens hoop ik wel dat dit geüpdate wordt, zodat de scan pas na voren komt zodra het toestel echt locked is.

Zelf heb ik ook nog een puntje aan te merken welke ik in mijn eerdere post vergeten was. De kaarten app, het navigatie gedeelte werkt in mijn ogen prima. Echter kan de kaarten app somige wegen niet vinden of geeft ie de weg ergens anders weer. (gelukkig wel in de zelfde stad) Gisteren had ik de navigatie nodig en zodoende kwam ik er achter, gelukkig wist ik waar de betreffende straat lag en kon dan ook gewoon inzoemen en de locatie handmatig aanwijzen. Het mooie is dat wanneer je dan zelf inzoemt in de app de straat wel gewoon weergegeven wordt met de juiste naam. Maar als ik in het vervolg ergens moet zijn waar ik niet eerder geweest ben ga ik toch even op google maps kijken of de straat die ik zoek wel overeenkomt met de kaarten app :p

@martinspire, ja dat is waar, maar het zou fijn zijn als je een melding krijgt dat iets upgedate is. Vooral wanneer er bijvoorbeeld nieuwe functies in de app zitten om maar iets te noemen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door kadaverke op 02-12-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:26:
[...]

Mja kun je niet zien, maar als er niks is om bij te werken, dan is alles gewoon up2date :>

[...]

Als je de Kaarten/Maps applicatie bedoelt, mja die optie missen we ook. Nadeeltje dus als je naar de US/UK versie overstapt voor bv Cortana, dan ben je die Nederlandse stem kwijt 8)7
Bij Here e.d. kon je altijd nog extra stemmen downloaden, maar ik kan het ook niet vinden
Ik heb wel bij Speech iets gevonden, Microsoft Katja Mobile, maar omdat het Duitse taalpakket gedownload is, heb ik zo het idee dat ik dan een Duitse krijg. En of ik daar nou happy van moet worden.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk ook wat erboven staat dat als ie irisscanner niet pakt dan vraagt om omhoog te schuiven voor pin invoer maar zodra je omhoog schuift ben je al in het startscherm...dit betekent dat iedereen die m in handen krijgt m kan ontgrendelen...moet toch zeker niet kunnen, is dit een bug ofzo?

Ook..waarom kan je niet bepaalde gedeeltes selecteren van een tekst van een internetpagina..je kan alleen alles selecteren..iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:16:
Ik merk ook wat erboven staat dat als ie irisscanner niet pakt dan vraagt om omhoog te schuiven voor pin invoer maar zodra je omhoog schuift ben je al in het startscherm...dit betekent dat iedereen die m in handen krijgt m kan ontgrendelen...moet toch zeker niet kunnen, is dit een bug ofzo?
Nope, user-error:

Standaard staat hij ingesteld dat je hem maar eens in de 15 minuten moet unlocken, dus stel je pakt na 10 minuten je telefoon weer op, vraagt ie wel om een scan, maar kun je die gewoon overslaan.

Verander die instelling maar eens, of wacht 20 minuten, dan lukt dat geintje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 19:24
Na mijn laatste bericht nog geen wifi uitval meer gehad. Is er ook ergens een log waar ik kan zien wat precies geupdate is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:54
Facebook is zojuist Universal geworden. Werkt nu ook met Continuum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 06:01
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:16:
........?

Ook..waarom kan je niet bepaalde gedeeltes selecteren van een tekst van een internetpagina..je kan alleen alles selecteren..iemand een tip?
Dubbel tap een woord, dan selecteert die alleen dat woord. Ook een verschil vergeleken met iOS, waar met drie taps eens zin of alinea kon worden geselecteerd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 09:30
(jarig!)
Djerro123 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 00:01:
Dubbel tap een woord, dan selecteert die alleen dat woord.
Links en rechts van wat je selecteert verschijnt onderaan een cirkeltje. Die kan je verplaatsen en zo de selectie uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Alpha89 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:57:
Facebook is zojuist Universal geworden. Werkt nu ook met Continuum!
Ik raakte zojuist mijn cursor kwijt toen ik in Facebook zat met Continuum. Kon alleen nog disconnecten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 950 XL gaat retour als doa, daar de hoofdtelefoonuitgang niet werkt, de telefoon "ziet" nog niet eens een stekker zitten, bij fmradio blijft die zeggen, gebruik een hoofdtelefoon als antenne.
Nog iemand die dit verschijnsel heeft?

Wel netjes van GSMwijzer dat ik hem met antwoordnummer terug mag sturen en dan direct een nieuwe krijg.

Ik mijn dock al binnen, misschien kan ik er nog een bestellen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suusje2306
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-09 11:10
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 01:12:
Mijn 950 XL gaat retour als doa, daar de hoofdtelefoonuitgang niet werkt, de telefoon "ziet" nog niet eens een stekker zitten, bij fmradio blijft die zeggen, gebruik een hoofdtelefoon als antenne.
Nog iemand die dit verschijnsel heeft?
mijn 1520 heeft dit ook gehad. Vrij in het begin. Heb dat toen heel lang niet gebruikt en uiteindelijk werkte het...lijkt dus een software dingetje te zijn geweest terwijl ik hardware dacht. Had exact dezelfde melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 22:12
batterij duur valt me tegen, gisterenavond om 23.30 100%, nu 10% en de telefoon niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:51
Nu een week verder met mijn 950 en sinds gister ook in bezit van een Dock.
Ik heb gewoon mijn op min 950 de backup gezet die ik had gemaakt met mijn 930 en ben aan de slag gegaan.
Alles werkt een stuk sneller ( gevoels matig ) en soepeler, de accu duur was in het begin minimaal maar ook dit is verbeterd na een week. ( net als bij de 930 )
Echter ik denk dat ik in het weekend toch een "schone" installatie ga doen :P.

De mail app geeft niet het aantal mails weer ( wel in het vergrendelscherm ) die zijn binnengekomen, moet je dit ergens instellen ? En de afbeeldingen worden niet automatisch gedownload, ook niet als die optie aanstaat dit stoort mij nog. Ook zie ik in de mail nergens staan afbeeldingen downloaden.

De Dock is leuk en handig, echter op dit moment zijn er weinig apps die hiermee kunnen werken en dit valt erg tegen. ( de Dock nu kopen is een beetje nuteloos behalve als je office ermee wilt doen )
Voor mij was oa. de doelstelling Netflix en Plex te gaan draaien vooralsnog gaat dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
ErwinJ schreef op donderdag 03 december 2015 @ 07:16:
De Dock is leuk en handig, echter op dit moment zijn er weinig apps die hiermee kunnen werken en dit valt erg tegen. ( de Dock nu kopen is een beetje nuteloos behalve als je office ermee wilt doen )
Voor mij was oa. de doelstelling Netflix en Plex te gaan draaien vooralsnog gaat dit niet.
Ik meen op WindowsCentral al een tijd geleden gelezen te hebben dat de Plex app al universal zou zijn? Is dit nog niet het geval dan? Leek me namelijk ook een optie, om Plex via een telefoon te gaan draaien op mijn tv (via mijn receiver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:51
Perenor schreef op donderdag 03 december 2015 @ 07:28:
[...]

Ik meen op WindowsCentral al een tijd geleden gelezen te hebben dat de Plex app al universal zou zijn? Is dit nog niet het geval dan? Leek me namelijk ook een optie, om Plex via een telefoon te gaan draaien op mijn tv (via mijn receiver).
Het werkt nog niet....ik had dit ook gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38
Cronimet schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:16:
Na een dagje in gebruik valt het volgende op:

- iris scanner werkt niet altijd en duurt net te lang, ik had liever een vingerafdrukscanner gehad
- wanneer de scanner mij niet herkent vraagt hij om omhoog te swipen en mijn pin in te geven. Wanneer ik dan omhoog swipe ben ik al in het startscherm...
De iris scanner werkt bij mij wel snel... Maar ik heb het idee dat het steeds ietsje sneller gaat, hoe vaker je hem unlocked.

De tijd voordat het scherm echt gelocked wordt (dus dat je echt moet inloggen) staat standaard op 15 minuten. Dit is instelbaar. Zolang je nog binnen die 15 minuten zit, hoef je je pin code niet in te geven, ook al zegt Windows Hello dat dit wel moet.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:44
Djerro123 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:07:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met je nieuwe toestel! Heb je berichten (en de gegeven tips) gevolgd en herken de issues helemaal niet. Heb zelf dan wel de nonXL, maar "hoop" echt dat je toevallig een slechte heb gekregen.

Geniet ervan morgen!:)
Update :
Ik heb gisteren mijn 950 XL omgeruild bij CB, in de hoop dat de batterijdrain weg zou zijn. Na installatie liep de telefoon al snel leeg, vervolgens weer opgeladen tot 100%.
Behoorlijk mee gespeeld en vanaf een uur of 22:00 heb ik de tel min of meer met rust gelaten. Bluetooth uit NFC uit en dat was het wel zo'n beetje, de rest ongemoeid gelaten. Vanochtend wakker geworden en gecheckt wat de schade was :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eGU9O6u.png

Valt mij, bij slechts 1 keer opladen enorm mee. Ziet er naar uit dat dit opgelost is!
Happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantj
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05 18:27
https://www.naztel.nl/ind...h=microsoft%20lumia%20950
Bij naztel eindelijk eens ergens een mooie prijs gevonden :)
Helaas hebben ze precies de XL Wit niet, die ik wil hebben...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 06:01
GroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:01:
[...]

Update :
Ik heb gisteren mijn 950 XL omgeruild bij CB, in de hoop dat de batterijdrain weg zou zijn. Na installatie liep de telefoon al snel leeg, vervolgens weer opgeladen tot 100%.
Behoorlijk mee gespeeld en vanaf een uur of 22:00 heb ik de tel min of meer met rust gelaten. Bluetooth uit NFC uit en dat was het wel zo'n beetje, de rest ongemoeid gelaten. Vanochtend wakker geworden en gecheckt wat de schade was :

[afbeelding]

Valt mij, bij slechts 1 keer opladen enorm mee. Ziet er naar uit dat dit opgelost is!
Happy :D
Mooi man, ben blij dat het is opgelost!

Het valt mij op dat de batterij wel echt ewn stuk beter wordt. Zo veel zelfs, dat ik mijn review denk ik mijn review ga aanpassen. Gisteren heb ik een dag intensief ermee gespeeld en om 23:00 was die op 8%. Mijn iPhone (jaar oud) had dat niet getrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Hmm naar mijn gevoel loopt hij snel leeg.
Gisteren opgeladen om 15u30, momenteel nog 5% over. Benieuwd of dit gaat beteren de volgende dagen.

Verder vind ik het scherm wel gevoelig voor vingerafdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantj
In het begin gebruik je altijd je telefoon meer als normaal. Nieuwe features uitproberen, even kijken naar dit en dat....

Ik denk dat k toch die aanbieding van neztel pak en een mozo hoesje erbij koop. Ben dan net zo veel kwijt als de adviesprijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38
plantj schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:16:
In het begin gebruik je altijd je telefoon meer als normaal. Nieuwe features uitproberen, even kijken naar dit en dat....
Het werkt natuurlijk dubbel: nieuwe batterij, nog niet goed gekalibreerd en meer "even kijken en voelen" gebruik.

Ik ben zeker niet ontevreden over de batterij. Hij is van minder dan 24 estimated nu naar 35 uur gegaan.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
plantj schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:16:

Ik denk dat k toch die aanbieding van neztel pak en een mozo hoesje erbij koop. Ben dan net zo veel kwijt als de adviesprijs. :)
Bwah dat valt wel mee, ik had op mijn 930 ook Windows 10 draaien dus ik heb eigenlijk niet het gevoel dat ik een nieuw toestel heb. Dus zoveel meer ben ik er eigenlijk niet mee bezig. Hopelijk betert de batterij nog de volgende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

De eerste 2 dagen viel mij het batterij verbruik wat tegen. Ik dacht ohnee ik zit straks overal stopcontacten te zoeken omdat de accu zo snel leegloopt. maar vooral gister en eergister heb ik de telefoon vrij intensief gebruikt en heeft de accu het gewoon prima de hele dag vol gehouden :)

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:05
Zojuist een eerste vastloper gehad, in scherm alleen achtergrond te zien en trilde abnormaal hevig, alsof het apparaatje wat voor trillingen zorgt vast liep of ergens tegenaan liep.

Voor de rest werkte die tot nu toe perfect, accuduur duurde paar dagen voordat het op acceptabel niveau was maar is nu prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:44
Vanmorgen was ik naar mijn werk aan het fietsen en ik was middels Groove muziek aan het luisteren. En binnen 30 min is de muziek (naar mijn idee) zonder reden 4x uit zichzelf op pauze gegaan.
Ik had verder geen andere programma's open staan. Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadaverke
Toen ik mijn 950 net had viel de batterij duur mij ook enorm tegen. Uiteraard gebruik ik de telefoon toch wel meer dan mijn vorige android, alles is nieuw voor mij dus dan speel je natuurlijk ook wat meer met je telefoon. Maar ook in stand-by ging de batterij nogal snel. Ik las hier ergens de opmerking dat de telefoon even helemaal leeg moest raken en dan weer naar 100% opgeladen moest worden. Nadat ik dit gedaan heb is batterij verbruik is toch echt merkbaar verbeterd. Ik gebruik mijn telefoon nog steeds veel, maar nu gaat er geen 20 a 30% batterij verloren na een nachtje stand-by. Afgelopen nacht van 44% naar 40% in 7 uur. Niet slecht denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Jammer, zojuist een update voor Whatsapp binnengehaald, dacht dat deze misschien ook Universal zou worden.. Maar helaas, zelfde oude snert interface. :(

Verder heb ik iedere keer dat ik de store open wanneer deze updates gevonden heeft fouten bij het updaten van apps, maar er zijn nooit details beschikbaar. Als ik alle updates dan verwijder en deze opnieuw zoek en handmatig op Update All druk werkt het dan weer wel. Vrij bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypnosite
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
Gebruiken jullie ook een andere kleurprofiel op de lumia 950 en Lumia 950 XL?

http://1drv.ms/1OHQoCC

Ik vind met dit kleurprofiel het wit echt mooi wit, en het zwart echt zwart.(zoals je mag verwachten bij oled)

[ Voor 83% gewijzigd door Hypnosite op 03-12-2015 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:44
Hypnosite schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:44:
Gebruiken jullie ook een andere kleurprofiel op de lumia 950 en Lumia 950 XL?

[afbeelding]

Ik vind met dit kleurprofiel het wit echt mooi wit, en het zwart echt zwart.(zoals je mag verwachten bij oled)
Je link even aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03:04
Garfrost schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:38:
Jammer, zojuist een update voor Whatsapp binnengehaald, dacht dat deze misschien ook Universal zou worden.. Maar helaas, zelfde oude snert interface. :(

Verder heb ik iedere keer dat ik de store open wanneer deze updates gevonden heeft fouten bij het updaten van apps, maar er zijn nooit details beschikbaar. Als ik alle updates dan verwijder en deze opnieuw zoek en handmatig op Update All druk werkt het dan weer wel. Vrij bizar.
Vaak krijg je een error als je apps installeren op SD kaart hebt geselecteerd.
Veel apps kunnen alleen op telefoon geheugen geinstalleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantj
Jongens, hoe zit het met SD kaarten? SDHC kaarten heb ik positieve dingen over gehoord? Welke zijn het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Voor de mensen die zijn overgestapt van een 930: Vinden jullie dat er een verschil is in snelheid?
Ik vind ze beiden even snel ook al zijn de specs van de 950 veel beter, dat vind ik echt raar. Zelfs bij de instellingen moet het soms ingeladen worden,zoiets zou toch dadelijk moeten reageren normaal gezien?

Ik vind de overstap tot nu toe niet waard, kijken of mijn ervaring in de volgende dagen verbetert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypnosite
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
Gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:14
Heb nog een Review geschreven over de Lumia 950XL. Beetje standaard gehouden, maar wellicht interessant om te lezen:
Review: De Lumia 950XL, Windows 10 in je broekzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:43
Cronimet schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:08:
Voor de mensen die zijn overgestapt van een 930: Vinden jullie dat er een verschil is in snelheid?
Ik vind ze beiden even snel ook al zijn de specs van de 950 veel beter, dat vind ik echt raar. Zelfs bij de instellingen moet het soms ingeladen worden,zoiets zou toch dadelijk moeten reageren normaal gezien?

Ik vind de overstap tot nu toe niet waard, kijken of mijn ervaring in de volgende dagen verbetert...
Ik denk dat het vooral komt omdat de meerdere cores niet of nauwelijks gebruikt worden door het OS zelf. Hervatten en opstarten van sommige apps gaat wel wat sneller, maar het verschil is nauwelijks merkbaar. Zeker niet in dingen als Settings (waarvan ik nog steeds niet begrijp dat er niet data in de cache staat om vervolgens bij te werken) en dat is wel jammer ja. Grootste verschil zit trouwens wel in de overgangen. Dat blader-effect kostte toch wat veel tijd bij WP8 om vanuit het startscherm een app op te starten, met de nieuwe animatie gaat dat veel sneller. Maar zo'n 930 krijgt die update ook dus valt het wat minder op. Verder vind ik de irisscanner niet zo fijn werken als gehoopt, maar ik blijf hem nog een paar dagen gebruiken om te kijken of er verbetering is.
Grote verschil wat dan overblijft is continuum (naast de wat betere camera), maar die gebruik ik ook nog niet echt. En weet eigenlijk niet of ik hem in de toekomst nog veel ga gebruiken. Beetje afhankelijk van hoe dat gaat uitpakken eigenlijk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ik kom ook vanaf een 930 (heb nu de 950XL), en ik heb het vooral voor het schermformaat gedaan. Toen ik de 930 kreeg toen vond ik het scherm al te klein, en de XL vind ik echt perfect qua grootte.
Qua snelheid merk ik inderdaad ook niet echt veel verschil, ik verwacht/hoop dat dit in de toekomst nog wel beter gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Jay47 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:54:
[...]

Vaak krijg je een error als je apps installeren op SD kaart hebt geselecteerd.
Veel apps kunnen alleen op telefoon geheugen geinstalleerd worden.
Ik heb echter geen SD kaart in de telefoon zitten. Dus daar kan het niet aan liggen, het is op zich geen groot probleem maar het is wel jammer dat dingen niet automatisch updaten op deze manier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Garfrost schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:29:
[...]

Ik heb echter geen SD kaart in de telefoon zitten. Dus daar kan het niet aan liggen, het is op zich geen groot probleem maar het is wel jammer dat dingen niet automatisch updaten op deze manier. :P
Hm that sucks, misschien een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Tweakers review verschijnt trouwens 16 december (bron: http://tweakers.net/revie...eaction=8050704#r_8050704)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay47
plantj schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:59:
Jongens, hoe zit het met SD kaarten? SDHC kaarten heb ik positieve dingen over gehoord? Welke zijn het beste?
Ik heb zelf een SanDisk MicroSDXC 64GB U3 in mijn 950XL zitten deze werkt goed.
Speciaal gekocht voor het filmen in 4K, had eerst een trage kaart in mijn 1520 zitten.
Filmen in 4K ging vaak niet goed kreeg foutmeldingen dat de kaart te traag was.
En ook zijn een paar films corrupt geraakt :'(

[ Voor 26% gewijzigd door Jay47 op 03-12-2015 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

kadaverke schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:38:
Toen ik mijn 950 net had viel de batterij duur mij ook enorm tegen. Uiteraard gebruik ik de telefoon toch wel meer dan mijn vorige android, alles is nieuw voor mij dus dan speel je natuurlijk ook wat meer met je telefoon. Maar ook in stand-by ging de batterij nogal snel. Ik las hier ergens de opmerking dat de telefoon even helemaal leeg moest raken en dan weer naar 100% opgeladen moest worden. Nadat ik dit gedaan heb is batterij verbruik is toch echt merkbaar verbeterd. Ik gebruik mijn telefoon nog steeds veel, maar nu gaat er geen 20 a 30% batterij verloren na een nachtje stand-by. Afgelopen nacht van 44% naar 40% in 7 uur. Niet slecht denk ik.
-4% Zo hoort het ja, ik heb het nog steeds niet, ik kan me herinneren dat de eerste generatie snel ladende toestellen merkbaar minder lang mee gingen als ze snel geladen waren ipv langzaam geladen. Even kijken of dat nog werkt.
Laatste update van whatsapp... is er niet veel beter op geworden. Opeens kan ik hem niet meer selecteren in me always allowed battery saving settings, dus ik krijg geen push berichten meer :(
Continuum getest, een of andere reden speelt hij films van usb de audio niet af. (hebben meer mensen dit), van toestel zelf speelt hij wel normaal af. Vooralsnog is continuum een speeltje waar je weinig mee kan, weinig content of apps (netflix zou leuk zijn).
plantj schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:59:
SDHC zijn de kaarten van 4 tm 32GB, 64 tm 2TB zijn SDXC, maar het blijft een SD kaart zolang hij micro is past hij. Afhankelijk van de behoefte is de snelheid nog van toepassing, class10 is nu 'langzaam' (voldoende voor meeste werk, behalve 4k filmen op hoogste bitrate) maar als geld geen issue is dan koop je een UHS class 1 of UHS class 3 kaart. (UHS1 of UHS2 zijn geen snelheihds rating maar interface verschillen een uhs2 kaart heeft fysiek meer pinnen dan een UHS 1 kaart en UHS2 past niet in de lumia 950.
Prijs voor een UHS1 UHS class 1 kaart 64gb voor ~20euo 32GB de helft.
UHS 1 UHS class 3 kost het dubbele van UHS class 1 32GB ~20€
Hopelijk niet helemaal de weg kwijt nu :)

[ Voor 29% gewijzigd door D0gtag op 03-12-2015 11:33 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tegen een 9 van de 6P, zeer benieuwd, maar denk niet voorbij de 8 :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 10:53
Inmiddels heb ik mijn toestel weer netjes in het doosje opgeborgen na deze eventjes geprobeerd te hebben.
Bij het uitpakken was ik redelijk verrast door het gewicht en zag het toestel er helemaal niet "zo cheap" uit als op sommige reviews ervaren werd.
Vervolgens heb ik alle apps geupdate en het toestel zelf laten zoeken voor een update (zat al de laatste versie op), toen spotify en whatsapp erop gezet en mijn mail ingesteld.
Toen was ik klaar voor gebruik.
in beginsel liep het allemaal redelijk soepel vond ik,whatsapp ziet er inderdaad nogal saai uit maar functioneert verder prima, spotify zelfde verhaal.
Trouwens de bel kwaliteit was uitstekend, niks mis mee (gewoon bellen, geen HD-voice), van beide kanten uitstekend te verstaan zonder echo's/ vervormingen of wat dan ook.
Camera liet ook een goede indruk achter, reageert vlot en live beelden zien er grappig uit (gimmick).
Het scherm van de telefoon ziet er inderdaad heel mooi uit alleen vond ik op een witte pagina dat er nogal een rode/ gele gloed overheen zat. Je zou handmatig nog kunnen kalibreren maar dat werd er bij mij niet beter van. Een iphone vertoont toch wel een stuk mooiere wit waardes moet ik zeggen, zwart is een ander verhaal.
Toen begon edge kuren te vertonen, lang laden en opeens werkte swipen niet meer goed, kreeg niet automatisch een spatie achter elk woord.
Het viel me op dat dit alleen het geval was in de edge browser.
De eerste frustratie was een feit.
Ook de software zelf voelt zoals velen voor mij al aangaven "niet helemaal af" waardoor het soms net niet helemaal soepel loopt of vastloopt.
Ik kreeg het maar niet voor elkaar om dit te fiksen en heb uiteindelijk een factory reset gedaan en het toestel weer terug in de doos geplaatst.
Heb mezelf voorgenomen om zodra het toestel mij frustreert deze retour te sturen vandaar dat deze nu doos gezellig hier in een doosje ligt bij te komen ;)
Zit dus nog in dubio of ik deze hou of toch weer de oversteek maak naar de iphone 6 wat toch net allemaal iets vlotter werkt en er wat gelikter uitziet (persoonlijk).

Ps
Hoe zit het met retourneren bij coolblue ?
Doen ze moeilijk als je het toestel nog een tijdje test/ gebruikt om te kijken of je het wat vindt of krijg je dan problemen met retourneren ? (volledig bedrag terug)
Was al een heel ge-eikel om mijn toestel hier te krijgen, niet dat ik straks hetzelfde ge-eikel krijg met retourneren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantj
D0gtag schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:14:
[...]

-4% Zo hoort het ja, ik heb het nog steeds niet, ik kan me herinneren dat de eerste generatie snel ladende toestellen merkbaar minder lang mee gingen als ze snel geladen waren ipv langzaam geladen. Even kijken of dat nog werkt.
Laatste update van whatsapp... is er niet veel beter op geworden. Opeens kan ik hem niet meer selecteren in me always allowed battery saving settings, dus ik krijg geen push berichten meer :(
Continuum getest, een of andere reden speelt hij films van usb de audio niet af. (hebben meer mensen dit), van toestel zelf speelt hij wel normaal af. Vooralsnog is continuum een speeltje waar je weinig mee kan, weinig content of apps (netflix zou leuk zijn).

[...]

SDHC zijn de kaarten van 4 tm 32GB, 64 tm 2TB zijn SDXC, maar het blijft een SD kaart zolang hij micro is past hij. Afhankelijk van de behoefte is de snelheid nog van toepassing, class10 is nu 'langzaam' (voldoende voor meeste werk, behalve 4k filmen op hoogste bitrate) maar als geld geen issue is dan koop je een UHS class 1 of UHS class 3 kaart. (UHS1 of UHS2 zijn geen snelheihds rating maar interface verschillen een uhs2 kaart heeft fysiek meer pinnen dan een UHS 1 kaart en UHS2 past niet in de lumia 950.
Prijs voor een UHS1 UHS class 1 kaart 64gb voor ~20euo 32GB de helft.
UHS 1 UHS class 3 kost het dubbele van UHS class 1 32GB ~20€
Hopelijk niet helemaal de weg kwijt nu :)
Mooie uitleg, nu kan ik zelf goed wat kiezen, mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 14:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Brabso schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:25:
Ps
Doen ze moeilijk als je het toestel nog een tijdje test/ gebruikt om te kijken of je het wat vindt of krijg je dan problemen met retourneren ? (volledig bedrag terug)
Was al een heel ge-eikel om mijn toestel hier te krijgen, niet dat ik straks hetzelfde ge-eikel krijg met retourneren,
Het idee van de koop op afstand wet is dat je het product thuis kunt bekijken of het aan je wensen voldoet. Een voorwaarde is geloof ik wel dat het product weer verkoopbaar moet zijn. Als je ervoor gezorgd hebt dat er geen gebruikssporen a la d0gtag (:+ sorry moest even) opzitten en gewoon een factory reset doet voordat je 'm inlevert, lijkt me dat CB het product wel terug moet nemen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ps
Vervelend ik ken het gevoel :)
CB wil neemt hem in als alles eruitziet zoals je hem kreeg en je instaat bent hem in de originele verpakking te stoppen, anders krijg je een deel vergoeding.
Idd dat maakt het zuurder. Maar in belegen moet je soms je verlies nemen, 75% terug klinkt nu ook best aantrekkelijk. :)

[ Voor 7% gewijzigd door D0gtag op 03-12-2015 11:40 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10 10:19

Ps
Bij nieuw of alleen bekeken 100%
Bij gebruikt, vies of beschadigd 75%
https://www.coolblue.nl/k...-over/deelvergoeding.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 22:13

rda

Opnieuw haal ik gemakkelijk de 48 uur met een lading. Verder nog altijd zeer tevreden. Ik herken wel wat Swype frustraties, hoewel ik het niet echt frustrerend vind: Spatie doet het gewoon automatisch, maar er worden vaker dan werkbaar geen woorden herkend. Daarom typ ik maar, maar dat is natuurlijk geen probleem. Verder soms een spontane restart, maar nog niet rampzalig.

Absoluut een fijne telefoon, met ruimte voor kleine verbeteringen, maar zeker een high end gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:20:
[...]

Denk de xl misschien een 7.5, al zullen ze zeker zeuren over de prijs, polycarbon achterkant, appgap, bugs in w10m, conti wat nog niet compleet is en de tragere irisscanner.

De normale 950, hooguit een 7, eerder 6,5 omdat de prijs zwaarder gaat wegen.

Verder is 16 december natuurlijk een aanfluiting. Grote kans dat CB ze wel een telefoon had gegeven als ze er een vermelding bij zouden zetten, of anders wat actiever achter MS aanzitten. Nu krijg je een review 3 weken na launch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 10:53
De verpakking is uiteraard het probleem niet ;)
Maar om een product te kunnen bekijken of deze bevalt zou je hem toch eerst in je handen moeten houden en uit de verpakking moeten halen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
RobinHood schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:40:
[...]

Denk de xl misschien een 7.5, al zullen ze zeker zeuren over de prijs, polycarbon achterkant, appgap, bugs in w10m, conti wat nog niet compleet is en de tragere irisscanner.

Verder is 16 december natuurlijk een aanfluiting. Grote kans dat CB ze wel een telefoon had gegeven als ze er een vermelding bij zouden zetten, of anders wat actiever achter MS aanzitten. Nu krijg je een review 3 weken na launch...
Trage irisscanner? Bij mij is het rete snel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

RobinHood schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:40:
[...]

Wees blij dat het 3 weken na lauch is want met de launch versie van de software mocht je blij zijn met een 6, hopelijk heeft de review unit nieuwere versie van de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij een totaal raadsel dat een toestel zonder verwisselbare accu, uitbreidbaar geheugen en geen draadloos laden een 9 krijgt.

Die reviews zijn echt niet serieus te noemen. Dat is gewoon een mix van een grabbelton, reviewer, het humeur van de reviewer en de stand van de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:52:
Het is mij een totaal raadsel dat een toestel zonder verwisselbare accu, uitbreidbaar geheugen en geen draadloos laden een 9 krijgt.

Die reviews zijn echt niet serieus te noemen. Dat is gewoon een mix van een grabbelton, reviewer, het humeur van de reviewer en de stand van de maan.
De lumia 950xl heeft dat allemaal wel alleen de rest niet wat de nexus 6p wel heeft :P zoals een werkend eco systeem, uitstekende battery duur, vingerscanner die gewoon snel werkt. In de hand voelt het toestel ook goed heeft zelfde hardware incl aluminium behuizing enkost het zelfde is 100€ goedkoper. Altijd de laatste updates van zowel OS als apps. :) Een kennis van me heeft het toestel en het werkt als een speer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar de helft wat je uitkraamt klopt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkend ecosysteem? Check
Goede accuduur? Check
Irisscanner die gewoon goed werkt? Check
Jarenlange ondersteuning? Check
Altijd nieuwste versie van het os? Check

Ja, de 950 zuigt echt vergeleken met de Nexus 6P :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:02:
Sorry, maar de helft wat je uitkraamt klopt gewoon niet.
Duidelijke uitleg ook welke helft niet klopt!
RobinHood schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:03:
Goede accuduur? Check

Jongens iedereen ziet het verkeerd, iedereen is tegen jullie. Iedereen geeft de nexus 6p een hoog cijfer en de lumia een laag cijfer. Het is alleen maar haat naar windows toe :+

[ Voor 54% gewijzigd door D0gtag op 03-12-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D0gtag schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:04:
[...]

Duidelijke uitleg ook welke helft niet klopt!
RobinHood schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:03:
Goede accuduur? Check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
OS is een kwestie van smaak, maar die vingerafdrukscanner werkt gewoon beter dan de irisscanner. Ondanks de coolfactor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedydown
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

SuikerBrood schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:08:
OS is een kwestie van smaak, maar die vingerafdrukscanner werkt gewoon beter dan de irisscanner. Ondanks de coolfactor.
Betrap mezelf erop dat ik de telefoon toch telkens wel unlock met de scanner omdat het net iets minder moeite is dan pincode invoeren

dus ja het werkt :)

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterij is nog heel slecht. Ik haal nog inees 24 uur, maar ik hoop echt dat het beter wordt. Terugsturen is voor mij geen optie, omdat ik dan weinige keus heb. De twee telefoons die ik leuk vind, Nexus 6P en Moto X Style ondersteunen geen 4G bellen dus ze kunnen niet gekoppeld worden aan een Tele2 abonnement, helaas. Maar ja, ik ben toch nog blij met de Lumia 950XL desondanks de batterij. Ik weet dat ik als weer een Android toestel neem dat het minder fun wordt. Met Windows ben je tenminste de hele tijd bezig om dingen uit te vinden of te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

SuikerBrood schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:08:
Dat en een werkend eco systeem betekent dat er apps beschikbaar zijn die gewoon werken. En daar zijn er bar weinig van voor dit OS. En de apps die er zijn zijn slecht gemaakt en/of verouderd. Voor mij niet een big issue maar dit is wel waarom WM nooit zal doorbreken. Als je met beide systemen werkt, laat je wm links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:15
D0gtag schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:15:
[...]

Dat en een werkend eco systeem betekent dat er apps beschikbaar zijn die gewoon werken. En daar zijn er bar weinig van voor dit OS. En de apps die er zijn zijn slecht gemaakt en/of verouderd. Voor mij niet een big issue maar dit is wel waarom WM nooit zal doorbreken. Als je met beide systemen werkt, laat je wm links liggen.
Dat is onzin.

Ik werk met beide systemen(of heb gewerkt), en ik heb het zelfs jammer gevonden da Android apps op WP konden gedraaid worden, omdat ik WP apps over het algemeen een stuk mooier vind dan Android apps.

Dat de "wie is de mol" app en dergelijken ontbreken kan ik wel mee leven.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:43
Raar fenomeen dat een collega van mij met ook een 950 (beide non-XL) een toestel heeft die lichter lijkt te zijn dan mijn toestel. Nu hebben we dat vooral op gevoel gedaan, maar daarbij ook blindtesten gedaan en elke keer het goede toestel gepakt. Ik moet vanavond mijn toestel maar eens op een precieze weegschaal leggen om te kijken of mijn toestel nou zwaarder is dan opgegeven of die van hem gewoon lichter.

Zijn er al mensen die hem hebben gewogen en vergeleken met het opgegeven gewicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
WaSteiL schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:22:
Raar fenomeen dat een collega van mij met ook een 950 (beide non-XL) een toestel heeft die lichter lijkt te zijn dan mijn toestel. Nu hebben we dat vooral op gevoel gedaan, maar daarbij ook blindtesten gedaan en elke keer het goede toestel gepakt. Ik moet vanavond mijn toestel maar eens op een precieze weegschaal leggen om te kijken of mijn toestel nou zwaarder is dan opgegeven of die van hem gewoon lichter.

Zijn er al mensen die hem hebben gewogen en vergeleken met het opgegeven gewicht?
Hmm dit vind ik zeer vreemd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 10:54
Zijn er hier nog mensen bij het Lumia event in Rotterdam geweest? Zo ja nog interessante dingen?

Daarnaast zat 't ook in m'n hoofd dat T.net gisteren de uitslag bekend zou maken voor de Tweakers die naar het event van 12 dec mogen, maar dit bleek niet zo te zijn. Weet iemand wanneer we dat te horen krijgen?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Devian schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:18:
[...]

Dat is onzin.

Ik werk met beide systemen(of heb gewerkt), en ik heb het zelfs jammer gevonden da Android apps op WP konden gedraaid worden, omdat ik WP apps over het algemeen een stuk mooier vind dan Android apps.

Dat de "wie is de mol" app en dergelijken ontbreken kan ik wel mee leven.
Ooh is dat zo, dus Whatsapp is een schitterende creatie op wm?
Als je in een groepschat zit heb je behalve de namen geen onderscheid in gesprekken dus het leest erg vervelend zeker als je de nieuwe versies gewend bent van IOS en android.
Netflix? (2013 wil ze programma terug)
Telegram is wel goed en aanzienlijk beter dan whatsapp.
Flickr? gaat nergens over
Mobielbankieren app. ABN/ Rabo Je kan alleen je saldo bekijken..
Flitsmeister (die je elke keer moet herstarten om te updaten...)
Parkmobile... werkt.. net aan.. Lang wachten op locaties nauwelijks zichtbaar dat de meter loopt.
Een app om draadloze netwerken te bekijken is er niet eens, om te zien wie er mogelijk op je kanaal zit.

Mooier is subjectief, functionaliteit ontbreek bij veel apps.
Wanneer heb je precies gewerkt met Android..

[ Voor 3% gewijzigd door D0gtag op 03-12-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
D0gtag schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:32:
[...]

Als je in een groepschat zit heb je behalve de namen geen onderscheid in gesprekken dus het leest erg vervelend zeker als je de nieuwe versies gewend bent van IOS en android.
Parkmobile... werkt.. net aan.. Lang wachten op locaties nauwelijks zichtbaar dat de meter loopt.
Een app om draadloze netwerken te bekijken is er niet eens, om te zien wie er mogelijk op je kanaal zit.

Flitsmeister geen issues hier.
Parkmobile werkt perfect meter loopt netjes.

En als een app niet uitziet als die van Android of iOS......is dat de schuld van MS?......Nee dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:15
[...]

Wanneer heb je precies gewerkt met Android..
Ik heb Rabobank, en ben blij dat ik op WP zit en nog niet die verschikkelijk nieuwe app van ze heb op Android.

Daarnaast vind ik de Whatsapp client op WP inderdaad een stuk mooier dan op Android. Groeps-appen doe ik niet aan, daar kan ik dus niks over zeggen.

Flitsmeister komt overigens binnenkort een nieuwe versie van uit las ik ergens. Parkmobile doet hier gewoon wat hij doen moet? Ook het locatievinden gaat gewoon snel.

Ik ontken verder niet dat het aanbod op Android uitgebreider is, maar jou stelling dat ieder die met beide werkt vervolgens niet meer met WP werkt, dat is klinkklare onzin.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso, het is persoonlijk. Uit dat lijstje gebruik ik alleen WhatsApp en die vind ik prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Wat een eeuwenoude discussie ook dit. Ja, de apps op W10 hebben minder features, Ja er zijn minder apps. Dat weet je toch?

Het OS is intuïtief, snel en (op WP8.1) stabiel. Dat bedoelde ik met dat een OS een kwestie van smaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:53
Sc0tTy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:29:
Zijn er hier nog mensen bij het Lumia event in Rotterdam geweest? Zo ja nog interessante dingen?
Ik ben gisteren geweest. Het event was in de Coolblue winkel in Rotterdam. Drie tafels waar medewerkers van Microsoft de beide nieuwe toestellen en vooral Continuum demonstreerden. Aangezien de Lumia 950 al sinds eind vorige week geleverd wordt en ik hem al bij iemand had gezien, niet spectaculair. Maar wel een leuke gelegenheid om nog wat extra vragen te stellen en het toestel vast te houden. En altijd leuk om wat gelijkgestemde Windowsfans te spreken. De Proseco en de dames die dat rondbrachten waren ook niet te versmaden. Kortom, goed bijeenkomst maar je mist niks als je niet geweest bent.

Nog wel een scoop (ik had het tenminste nog nergens gehoord): Hoorde daar van een Microsoft medewerker dat er nog geen duidelijkheid is over een Nederlandstalige Cortana. Maar wel dat er een soort universele Cortana komt. In het Engels, die wel in te schakelen terwijl je telefoon op je eigen (NL) regioinstellingen staat. Op die manier kun je dus toch commando's geven en Quiet hours gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 10:54
coenox schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:46:
[...]

Ik ben gisteren geweest. Het event was in de Coolblue winkel in Amsterdam. Drie tafels waar medewerkers van Microsoft de beide nieuwe toestellen en vooral Continuum demonstreerden. Aangezien de Lumia 950 al sinds eind vorige week geleverd wordt en ik hem al bij iemand had gezien, niet spectaculair. Maar wel een leuke gelegenheid om nog wat extra vragen te stellen en het toestel vast te houden. En altijd leuk om wat gelijkgestemde Windowsfans te spreken. De Proseco en de dames die dat rondbrachten waren ook niet te versmaden. Kortom, goed bijeenkomst maar je mist niks als je niet geweest bent.
Ah wist niet dat ze hem in andere steden ook hielden. Voor mij persoonlijk had het fijn geweest om de toestellen naast elkaar te kunnen zien en zo te vergelijken met m'n 820. Daarnaast zijn dames die proseco rondbrengen altijd leuk :o
Nog wel een scoop (ik had het tenminste nog nergens gehoord): Hoorde daar van een Microsoft medewerker dat er nog geen duidelijkheid is over een Nederlandstalige Cortana. Maar wel dat er een soort universele Cortana komt. In het Engels, die wel in te schakelen terwijl je telefoon op je eigen (NL) regioinstellingen staat. Op die manier kun je dus toch commando's geven en Quiet hours gebruiken.
Dat klinkt goed, daar moeten ze echt mee opschieten. Veel mensen die hun regio niet aanpassen (onwetendheid, of echt NL willen gebruiken) en hierdoor veel features van W10P niet kunnen gebruiken.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Devian schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:43:
[...]

Ik heb Rabobank, en ben blij dat ik op WP zit en nog niet die verschikkelijk nieuwe app van ze heb op Android.

Daarnaast vind ik de Whatsapp client op WP inderdaad een stuk mooier dan op Android. Groeps-appen doe ik niet aan, daar kan ik dus niks over zeggen.

Flitsmeister komt overigens binnenkort een nieuwe versie van uit las ik ergens. Parkmobile doet hier gewoon wat hij doen moet? Ook het locatievinden gaat gewoon snel.

Ik ontken verder niet dat het aanbod op Android uitgebreider is, maar jou stelling dat ieder die met beide werkt vervolgens niet meer met WP werkt, dat is klinkklare onzin.
voor jouw misschien niet maar als mensen zeggen waarom heeft de nexus 6p zo'n hoog cijfer is dit er een van de redenen, nogmaals subjectieve zaken als uiterlijk buiten beschouwing. Is android functioneler door zijn app aanbod. 'Dat weet je als je WM neemt' klopt en dus is hij minder functioneel en is het een kreupel eco systeem. Want apps horen bij een ecosysteem. Het zelfde verhaal met continuum, leuk idee maar momenteel kan je er niks mee zonder apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Sc0tTy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:56:
[...]

Ah wist niet dat ze hem in andere steden ook hielden. Voor mij persoonlijk had het fijn geweest om de toestellen naast elkaar te kunnen zien en zo te vergelijken met m'n 820. Daarnaast zijn dames die proseco rondbrengen altijd leuk :o
Oeps. De Proseco was denk ik nog niet uitgewerkt... Bedoelde Rotterdam en niet Amsterdam. Tekst aangepast. Overigens ligt de nieuwe toestellen naar horen zeggen ook bij de Mediamarkt. Kun je dus ook naar toe om even te vergelijken. Alleen daar geen drankjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megapixel
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
[...]

Als alles bij jou niet of nauwelijks funtioneert en het toestel zo slecht voldoet bij jou ! Waarom stuur je het dan niet gewoon terug ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah joh, laat gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:36

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

SinergyX schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:20:
[...]

Heb je de review van de 6P gelezen ? Elk minpunt van de 6P wordt gedownplayed en zo gebracht dat het allemaal wel meevalt etc etc. Moet je straks de review van de 950 lezen....Die wordt zo geschreven dat de gebruiker het gevoel krijgt beter af te zijn met een Android toestel. De titel zal ook wel weer suggestief zijn. Het is nu wel bekend dat de smartphone reviewers op Tnet een voorliefde hebben voor Google aparaten.

Overigens bij de Mediamarkt in Deventer nog steeds geen 950 te ontdekken.....Launch zou toch 2 december zijn. KPN laat ook nog niks van zich horen....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Is er al enig inzicht wanneer je een vast app kan selecteren om bepaalde bestanden te openen ?
Ik moet nu steeds een app kiezen elke keer als ik een bestand open .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
D0gtag schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:57:
[...]

voor jouw misschien niet maar als mensen zeggen waarom heeft de nexus 6p zo'n hoog cijfer is dit er een van de redenen, nogmaals subjectieve zaken als uiterlijk buiten beschouwing. Is android functioneler door zijn app aanbod. 'Dat weet je als je WM neemt' klopt en dus is hij minder functioneel en is het een kreupel eco systeem. Want apps horen bij een ecosysteem. Het zelfde verhaal met continuum, leuk idee maar momenteel kan je er niks mee zonder apps.
Ik dacht dat de tijden van os fanatiekelingen wel een beetje voorbij was, zeker na de mooie verbroederingsvideo van Microsoft van gisteren. Gelukkig hoef ik geen telefoon te kopen voor 'mensen', maar alleen voor mezelf. Ik had het helemaal gehad met Android en ik geeft de voorkeur aan Windows. Termen als 'minder functioneel' en 'kreupel ecosysteem' zijn subjectief. Ik ken mensen voor wie een oude Nokia superfunctioneel is en er is geen app die ze missen. Ik mis ook niks, dus voor mij is het niet kreupel. En als iemand anders voor de Nexus gaat, ook prima. Ik ben inmiddels oud genoeg om mijn eigen keuze te maken en die niet af te laten hangen van de keuze van anderen. Ik neem reviews - ja, ook die van de Lumia's - altijd met een korrel zout. Continuum is voor mij nog geen must, maar ik zie wel mogelijkheden. Het is iets waarvan ik nog niet wist dat ik het zou kunnen missen. Het hele succes van de iPhone is hierop gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Eigenlijk alleen de camera, die is briljant. En voor meer dan whatsapp/chat mail en beetje internet gebruik ik hem niet meer en heb daarnaast nog een android apperaat. Dan zou battery duur wel handig zijn. En ik neem de gok dat met final versie van de software het aanzienlijk beter wordt ook met app aanbod. Zeker whatsapp aangezien Zuckerberg aangegeven heeft mee te werken met WM10, nu werkt outlook nog matig en dito voor whatsapp, continuum zal me een worst wezen.
coenox schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:07:
[...]

Ik dacht dat de tijden van os fanatiekelingen wel een beetje voorbij was, zeker na de mooie verbroederingsvideo van Microsoft van gisteren. Gelukkig hoef ik geen telefoon te kopen voor 'mensen', maar alleen voor mezelf. Ik had het helemaal gehad met Android en ik geeft de voorkeur aan Windows. Termen als 'minder functioneel' en 'kreupel ecosysteem' zijn subjectief. Ik ken mensen voor wie een oude Nokia superfunctioneel is en er is geen app die ze missen. Ik mis ook niks, dus voor mij is het niet kreupel. En als iemand anders voor de Nexus gaat, ook prima. Ik ben inmiddels oud genoeg om mijn eigen keuze te maken en die niet af te laten hangen van de keuze van anderen. Ik neem reviews - ja, ook die van de Lumia's - altijd met een korrel zout. Continuum is voor mij nog geen must, maar ik zie wel mogelijkheden. Het is iets waarvan ik nog niet wist dat ik het zou kunnen missen. Het hele succes van de iPhone is hierop gebaseerd.
Daar geef ik je groot gelijk in, maar ik zie wel in waarom tweakers de nexus een 9 geeft. Omdat het altijd om 'de mensen' gaat. De lumia 950 (xL) spreekt een bepaalde doelgroep aan. Ik heb de zelfde reden waarom ik voor de lumia ging (en geheugenkaart + constante updates), maar ik ga niet doen alsof alles koek en ei is met WM10.
Android heeft meer functionaliteit en spreek meer mensen aan en is gebruiks vriendelijker voor 'de mensen', als je lage eisen hebt voldoet wm. Vooralsnog heeft WM veel dingen niet en werken dingen zoals Whatsapp wel maar missen ze key functies van andere platformen (zoals bellen en onderscheid van mensen in chats) Natuurlijk kan je zonder leven maar je mist de functionaliteit, je kan ook zonder internet leven. echt.. Enige wat ik steeds hoor is dat mensen het mooier vinden, mooier interesseert me geen fluit ik mis het bellen met whatsapp gewoon. ' dan gebruik je skype' weet je hoeveel mensen skype gebruiken.. precies niemand met android toestel, weet je hoeveel mensen een android toestel hebben.. inderdaad iedereen. Als het toestel me in Feb.nog niet bevalt koop ik een andere, hopelijk een SD820 met kaartlezer.

[ Voor 65% gewijzigd door D0gtag op 03-12-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Beetje rare reactie. Hij geeft heel duidelijk aan wat er aan scheelt en alles wat hij zegt is gewoon waar. Dat hoeft geen reden te zijn om het toestel dan maar terug te sturen. Ikzelf heb dezelfde frustraties, maar ik heb er bewust voor gekozen Windows weer eens een kans te geven. Je merkt echter dat Microsoft en app ontwikkelaars weinig moeite doen om het waar te maken. Dat dat frustreert en negatieve ervaringen oplevert betekent niet meteen dat ik het toestel weg doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
coenox schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:07:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soneraxx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-08 13:21
http://www.zdnet.be/artic...m-getest-frustratie-alom/

Redelijk vernietigend. Al loop ik niet al te hoog op met de reviewer in kwestie...

Kloppen een aantal van zijn bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Soneraxx schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:23:

Redelijk vernietigend. Al loop ik niet al te hoog op met de reviewer in kwestie...

Nee dit herken ik niet, hij was snel en crashloos maar ik heb de 810 ipv de 808 (non XL) app aanbod is inderdaad 0.
Wel interessant is de laatste regel en waarom ik denk dat de surface phone binnenkort aankomt met een intel atom soc (x3/x5/x7) waardoor je dus gewoon alle apps van windows 10 kan draaien. Meteen een veel groter app aanbod en kan je gewoon photoshop draaien :+
Zoals je kan lezen is Continuum een misbaksel van formaat geworden. Hiermee ga je Windows Phone niet promoten, zeker niet in de huidige buggy vorm zonder aangepaste apps. Dat laatste is trouwens de nagel aan de doodskist van Continuum in zijn huidige vorm, dead on arrival. Het doet allemaal wat denken aan Windows RT toen Windows 8 lanceerde.

Nochtans kan Microsoft dit concept in een ruk omtoveren tot het Trojaanse paard waarmee het de smartphonemarkt kan domineren. Hoe? Door er een Intel SoC in te steken met x86-instructieset in plaats van de huidige ARM-compatibele Qualcomm Snapdragon. Op die manier kan je perfect een Windows 10-omgeving vormen, want er zijn al genoeg (mini)tablets op de markt die via een lichte Intel-chip Windows 10 draaien in zijn volle glorie. Stel je voor: Windows Phone onderdag, en (een echte) Windows 10 thuis aan het Display Dock. Het marktaandeel gaat de lucht in, de mobiele apps voor Windows Phone onder x86 komen binnengevlogen, en het platform is vertrokken.
Ooh echt is hij buggy? ooh ik hoor alleen maar hoe goed het werkt hier op got :+

[ Voor 66% gewijzigd door D0gtag op 03-12-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
Deze app is niet geschikt voor dit apparaat (Lumia950)

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47

Reviewer is zeer negatief, hij is ook niet erg opbjectief!
Hij praat steeds over Windows Phone en dat geen enkele fabrikant Windows Phone wilt maken........no shit captian NOOB Windows Phone bestaat niet meer het heet Windows 10 Mobile!
En om te zeggen dat Windows aan een infuus hangt omdat het terminaal is......ik ging stuk van het lachen!
Wat een onzin schrijft deze kerel.....niet serieus nemen!

[ Voor 8% gewijzigd door Jay47 op 03-12-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik lees dat de browse ervaring met Edge gewoon slecht was, lees 10 tot 20 sec wachten per pagina, dan kan ik niet anders dan concluderen dat of hij iets helemaal verkeerd heeft gedaan of dat er iets stuk was.

Als reviewer zou hij in ieder geval beter moeten weten in zo'n geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:33:
Als ik lees dat de browse ervaring met Edge gewoon slecht was, lees 10 tot 20 sec wachten per pagina, dan kan ik niet anders dan concluderen dat of hij iets helemaal verkeerd heeft gedaan of dat er iets stuk was.

Als reviewer zou hij in ieder geval beter moeten weten in zo'n geval.
Ik heb geen ervaring met de 808 maar het zou kunnen komen dat de 808 maar twee kernen heeft en de 810 4 (ga niet beginnen over 6 en 8 cores..... want zo werkt het helaas niet). Continuum laat je toestel ook gewoon werken zodat je kan multitasken. kennelijk komt de 950 gewoon kracht te kort.
Bij mij liep het browsen prima. 1080p film van usb ook prima (alleen geen geluid).

[ Voor 14% gewijzigd door D0gtag op 03-12-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
D0gtag schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:12:
Vooralsnog heeft WM veel dingen niet en werken dingen zoals Whatsapp wel maar missen ze key functies van andere platformen (zoals bellen en onderscheid van mensen in chats) Natuurlijk kan je zonder leven maar je mist de functionaliteit, je kan ook zonder internet leven. echt.. Enige wat ik steeds hoor is dat mensen het mooier vinden, mooier interesseert me geen fluit ik mis het bellen met whatsapp gewoon. ' dan gebruik je skype' weet je hoeveel mensen skype gebruiken.. precies niemand met android toestel, weet je hoeveel mensen een android toestel hebben.. inderdaad iedereen. Als het toestel me in Feb.nog niet bevalt koop ik een andere, hopelijk een SD820 met kaartlezer.
Misschien dat ik je verkeerd begrijp maar bellen middels whatsapp op W10M werkt toch allang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 15:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

bellen kan inderdaad al een behoorlijke tijd net als dat ik in de rabo app gewoon geld kan overmaken,ipv alleen saldo uitlezen (nooit ingelogd zeker?)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox

Ik kan het niet beoordelen omdat ik voorlopig (nog) geen 950 heb. Gisteren bij de demo leek het soepel te lopen. Niets gehoord over herschrijven van apps voor Continuum, wel dat apps universal moeten zijn. Komt volgens mij op hetzelfde neer, maar komt wel anders over.

En dan 'Op dit ogenblik hangt Windows Phone aan een infuus. Het mobiele OS is terminaal en wordt enkel in leven gehouden omdat Microsoft weigert de handdoek in de ring te gooien.' Is heel negatief geschreven. Ik denk dat Microsoft inderdaad minder effort in telefoons gaat stoppen, maar Windows 10 staat in de kinderschoenen. De strategie is nu juist één OS voor alle soorten apparaten. Dus deze uitspraak snap ik niet. Er is na Windows Phone 8.1 geen mobiel OS meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Djerro123 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:28:
was hier gepost (paginaatje of wat terug):
Cyrus The Virus in "[W10M] Ervaringen met de Microsoft Lumia 950 en 950 XL"

Aandeel is omhoog, niet veel maar wel wat.
https://www.netmarketshar....aspx?qprid=9&qpcustomb=1

Wat mij opvalt trouwens, is dat alle mobiele websites denken dat ik Android ben? (er staat regelmatig bovenaan de website 'Download our app for Android'). Heeft dit nog impact op deze marketshare analyses?

Overigens, van de 5.5procentpunt drop in iOS gaat 4.5 naar Android en de rest naar alle andere :P Windows is 'maar' 0.25procentpunt gestegen, had eigenlijk wel een hogere penetratie verwacht (je ziet niet aan de getallen dat er een grote release was in November)
Iemand toevallig met een account om Nederland eruit te lichten!?

Youtube: DashcamNL

Pagina: 1 ... 38 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.