Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

SlySteve1312 schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:48:
Hoi allemaal, ik heb sinds vrijdag een Lumia 950. Die dag heb ik ook de Lumia offers app al gezien en geopend. Op zaterdag heb ik factory reset uitgevoerd. Ik had problemen met Cortana, en die waren alleen maar daarmee op te lossen. Maar nu is de Lumia Offers app weg en ik kan de app ook niet vinden in de store. Ik heb al de region teruggezet naar Nederland, geen verschil (standaard staat de region UK vanwege Cortana). Iemand al tegen hetzelfde probleem aangelopen?
Probeer 't 's door de app handmatig binnen te halen, via deze link naar de store (vanaf je Lumia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlySteve1312
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06 11:30
iENO schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:51:
[...]

Probeer 't 's door de app handmatig binnen te halen, via deze link naar de store (vanaf je Lumia).
_/-\o_ Lumia offers app is weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

Gé Brander schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:13:
[...]
Hoe heet die site ook alweer voor feedback? Ik blijf die naam maar vergeten...
Niet meer Uservoice? (https://windowsphone.uservoice.com/ / https://windows.uservoice.com/) Ik krijg een access denied. Is er een andere site nu?
Swerfer schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:08:
[...]

Microsoft heeft User voice afgesloten. Alle feedback moet nu via de feedback app...
Thanks... Zou handig zijn als ze dat op de oude site zouden vermelden ipv een access denied. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Gé Brander op 30-11-2015 21:17 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-10 18:06

Swerfer

Hmm...

Gé Brander schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:05:
[...]

Niet meer Uservoice? (https://windowsphone.uservoice.com/ / https://windows.uservoice.com/) Ik krijg een access denied. Is er een andere site nu?
Microsoft heeft User voice afgesloten. Alle feedback moet nu via de feedback app...

[ Voor 13% gewijzigd door Swerfer op 30-11-2015 21:09 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megapixel
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Zondag het dock van mijn 950XL geclaimd en gelijk ook nog een dual sim 950XL besteld in Frankrijk.

Morgen word het dock en ook de dual sim 950XL AL bezorgd.

Ik claim dan gelijk het dock voor de 950XL dual sim en heb dan dus een dock over.
Misschien dat ik daar een 950 non XL bezitter (voor weinig) blij mee kan maken ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-10 14:17
Sinds de 26e in gebruik, fantastisch apparaat.
Lekker snel, apps werken goed en naar behoren, en ben benieuwd naar de Dock die morgen binnen gaat komen.
Ik heb er een sd kaart 32gb in zitten, Samsung geloof ik.

Ik zat vandaag even te spelen met de navigatie, en heb hierna de app afgesloten.
Nu zat ik zojuist in de auto en kwam er een vriendelijke dame vanuit mijn broekzak de weg naar mijn werk wijzen.. De app was afgesloten(ook niet meer op de achtergrond) maar toch weerhield haar dit er niet van om actief in m'n broek te blijven.
Plus dat ik savonds niet naar mijn werk hoef heb ik hierom toch even uitgezocht hoe dit dan kan.
Nadat ik de app opnieuw opende moest ik de navigatie verbreken.

Camera, helemaal geweldig
Windows mobile, heerlijk
App beschikbaarheid, ik mis nog helemaal niets
Snelheid, ongelofelijk
Edge, perfect
Glance, ideaal
Windows hello, leuke feature
Formaat, 950xl valt me reuze mee kwa grootte,had stiekem de hoop dat hij groter was
Instellen was ideaal, zo gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen deze 2 micro SD kaartjes;
#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung EVO+ microSDXC 128GB€ 56,49€ 56,49
1Sandisk Ultra MicroSDXC UHS-I 128GB + Adapter€ 50,78€ 50,78
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 107,27

Is er toevallig iemand die ervaring heeft van een van deze 2 kaartjes (of hun 32GB/64GB variant) in combinatie met een lumia 950 (XL)? Ik ben namelijk benieuwd hoe goed ze het doen met 4K video recorden alvorens de telefoon moet bufferen / op een andere manier niet verder kan filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleefei schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:17:
De app was afgesloten(ook niet meer op de achtergrond) maar toch weerhield haar dit er niet van om actief in m'n broek te blijven.
Dit klinkt heel apart als je dit snel leest.... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Beste mensen, reacties over het bestellen van het dock mogen in het accessoires topic en horen hier niet thuis.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 09:30
(jarig!)
xPhantom schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:18:
... Sandisk Ultra MicroSDXC UHS-I 128GB + Adapter
Die had ik vrijdag in m'n 950xl maar die gaf heel veel problemen (spontane reboots bij downloaden kaarten naar sd). Zaterdag vervangen door een 32 GB sdhc en sindsdien geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
ColdRain schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:35:
[...]

Die had ik vrijdag in m'n 950xl maar die gaf heel veel problemen (spontane reboots bij downloaden kaarten naar sd). Zaterdag vervangen door een 32 GB sdhc en sindsdien geen problemen meer.
Welke kaart was dat precies? Vraag me af of het door de capaciteit komt of dat het met lees/schrijf snelheden te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
(jarig!)
sandr schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:40:
[...]
Welke kaart was dat precies?
Exact die: Sandisk Ultra MicroSDXC UHS-I 128GB
Het kartonnetje ligt nog voor m'n neus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
ColdRain schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:43:
[...]

Exact die: Sandisk Ultra MicroSDXC UHS-I 128GB
Het kartonnetje ligt nog voor m'n neus :)
Bedoelde welke 32gb kaart het was, want die heeft blijkbaar geen problemen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 21:50

Is er toevallig iemand die ervaring heeft van een van deze 2 kaartjes (of hun 32GB/64GB variant) in combinatie met een lumia 950 (XL)? Ik ben namelijk benieuwd hoe goed ze het doen met 4K video recorden alvorens de telefoon moet bufferen / op een andere manier niet verder kan filmen.
Ik heb de Samsung Evo + 64GB in mijn 950 XL zitten en die werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
(jarig!)
sandr schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:45:
[...]
Bedoelde welke 32gb kaart het was, want die heeft blijkbaar geen problemen :P.
Ah sorry, da's dat andere kartonnetje :) Sandisk ultra microSDHC UHS-I 32 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste dag op .... de lumia is een klein kacheltje... maar daarvoor heb ik heb niet aangeschaft...... batterijduur nog geen dag.... mijn 1520 doe ik bijna 2 dagen mee....... windows 10 lijkt nog niet helemaal stabiel..... opstarten duurt lang tov 8.1... geluid vind ik ook minder goed.... ik vind de 950 xl wat goedkoop aanvoelen tov van de Nokia 1520..... Formaat is wel een stuk beter... hij past bijna in de broekzak, de 1520 echt niet.... maar voor op reis zou denk ik de 950 beter zijn geweest..... ik moest natuurlijk als hollander de gratis continuum dock hebben.... maar bestellen is nog nog niet geluikt. de app laat hem wel zien, maaar dat duurt minimaal 24 uur nadat je hem hebt aangeschaft.... heb ik eerst nog contact met MS over gehad..... heb nu aangeklikt maar de mail nog niet ontvangen wordt dus vervolgt....... hopelijk komt MS snel met updates om wat te doen aan batterij duur en warmte ontwikkeling. .... (dat is echt niet fijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Ondertussen is de Lumia 950 tijdelijk uitverkocht op Coolblue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
ColdRain schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:35:
[...]

Hopelijk is dat een software issue, in ieder geval bedankt voor de heads up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:53:
..... heb nu aangeklikt maar de mail nog niet ontvangen wordt dus vervolgt.......
Geef in de app een ander werkend mail-adres op. Mail wilde bij mij maar niet aankomen op het adres gekoppeld aan m'n MS account. Meermaals geprobeerd van vrijdag tot vanavond. Dan een ander adres ingevuld in de Lumia Offers app, en daar was prompt de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 11:22
Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen deze 2 micro SD kaartjes;
#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung EVO+ microSDXC 128GB€ 56,49€ 56,49
1Sandisk Ultra MicroSDXC UHS-I 128GB + Adapter€ 50,78€ 50,78
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 107,27

UHS-1 is niet echt geschikt voor 4K. Hiervoor kan je beter een UHS-3 kaart gebruiken. Goedkoop zijn deze niet maar wel de beste keuze. Ander nadeel is dat deze er alleen zijn met max 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mijn 950XL lag op de bank half onder een kussen en ik was met wat anders bezig. Toen ik 'm zag liggen zag ik dat het rode IR lampje van Windows Hello brandde terwijl het scherm verder uit was. Toestel was heel heet en de batterij was ook bijna leeg. Hij ging uit toen ik 'm unlockte. Wazig 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:51
Dit mag dus in het accessires topic

[ Voor 90% gewijzigd door PaT op 01-12-2015 08:32 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• megapixel
  • Niet online
Accu problemen?
Ik heb hem gisterenochtend vroeg van de lading gehaald en heb momenteel nog 40% lading over.
Nu heb ik ook geen tijd om de hele dag met mijn foon te "spelen" maar ik ben lekker aan het experimenteren.
Ook kom ik gelukkig niet echt storende andere problemen tegen tot nu toe.
Behalve het irritante gekraak van de cover ;-( dat dan weer wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:51
Bij mij gaat het wat vlot tot 80% waarna de accu opeens best lang bezig is om richting 60% te gaan. Ik ben een gemiddelde gebruiker en ben tot nu toe tevreden. De accu wordt vandaag ook pas voor de tweede keer opgeladen, eind volgende week is er meer te zeggen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 06:01
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:31:
[...]

Dit klinkt heel apart als je dit snel leest.... ;)
Ik had hetzelfde probleem! Ik had toevallig ergens rond de lunch een keer per ongeluk de Flitsnav aangezet en direct weer afgesloten (ook vanuit taskmanager). Zit ik na werk in de taxi naar mijn hotel; krijg ik ineens een loeiende sirene uit mijn broekzak: Flitsnav!

Wat mij ook opviel, is wanneer ik alle apps afsluit in task manager, en ik druk op de back knop vanuit het startscherm, dan opent die alsnog een hele reutemeteut aan apps. Ik vraag me dus af, blijven deze doordraaien? Ik heb altijd maximaal 6 apps in de taskmanager, maar ik heb gebruik er veel meer. Maar als ik ze alle zes verwijder, dan komen er geen andere bij...

Heb in ieder geval even wat background refresh apps uitgeschakeld in Settings:

http://www.windowscentral...apps-lumia-950-windows-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ontvangst is trouwens wel beter dan op mijn Nexus 5.
Thuis schakelde mijn Nexus 5 vaak naar hsdpa of 3g, de Lumia 950 XL blijft gewoon 4g. Ook wanneer ik wel 4g had thuis is de snelheid hoger nu met de lumia volgens de speedtest app. En op mijn werk in de kantine in een loods had ik nooit ontvangst, nu nog wel gsm ontvangst en af en toe toch 4g.

4g buiten bij mijn werk is ook sneller. En ik kreeg even een + achter mijn 4g tekentje, maar die verdween weer. Wist niet dat mijn abonnement dat had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:14
Mja vandaag ook ergens 4G+ gehad. Ook nieuw. En hier pakt ie veel sneller een ander wifi-netwerk welke betere performance heeft. Al met al is bij mij dus de ervaring wel beter dan met de 930.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09 21:49
roelg90 schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:57:
Er is toch een 20MP camera aanwezig? Zo te zien is de maximum camera setting 16MP.
verander de aspect ratio in je camera settings, en je hebt wat je wilt

overigens heb ik het probleem dat lumia offers zegt sorry this offer is no longer available.
iemand enig id ?

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:33
itcouldbeanyone schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:32:
[...]

overigens heb ik het probleem dat lumia offers zegt sorry this offer is no longer available.
iemand enig id ?
Nee, ik heb hetzelfde. En met ons nog vele andere. Schijnt dat we geduld moeten hebben, maar dat is helaas niet een eigenschap die ik bezit. Start de app ongeveer ieder kwartier op om te kijken of het al werkt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03:04
itcouldbeanyone schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:32:
[...]

iemand enig id ?
Lumia offers app udpaten, dit had ik ook!
Trouwens mijn dock word vandaag thuis bezorgd maar ben op werk :(
Dus levering gaat best snel, ik heb het vrijdag besteld en zaterdag was het verzonden >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Jay47 op 01-12-2015 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
Jay47 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:56:
[...]

Lumia offers app udpaten, dit had ik ook!
Trouwens mijn dock word vandaag thuis bezorgd maar ben op werk :(
Dus levering gaat best snel, ik heb het vrijdag besteld en zaterdag was het verzonden >:)
ok en hoe doe je dat updaten ?

ik heb de ap verwijderdt maar kan het niet terug vinden in de store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay47
itcouldbeanyone schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:10:
[...]

ok en hoe doe je dat updaten ?

ik heb de ap verwijderdt maar kan het niet terug vinden in de store
Je moest het niet verwijderen, je kon het updaten via de store.
Maar app zelf vind je niet terug in de store, deze word door MS gepushed.
Wacht 24 uur zo niet dan zou ik MS bellen, of een factory reset als je nog niet alles hebt ingesteld.

Weet niet of iemand anders een beter idee heeft?

EDIT: Download Lumia offers app, wel via je tel downloaden :)
https://www.microsoft.com...lumia-offers/9nblggh2kbnv

[ Voor 10% gewijzigd door Jay47 op 01-12-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
Jay47 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:14:
[...]

Je moest het niet verwijderen, je kon het updaten via de store.
Maar app zelf vind je niet terug in de store, deze word door MS gepushed.
Wacht 24 uur zo niet dan zou ik MS bellen, of een factory reset als je nog niet alles hebt ingesteld.

Weet niet of iemand anders een beter idee heeft?

EDIT: Download Lumia offers app, wel via je tel downloaden :)
https://www.microsoft.com...lumia-offers/9nblggh2kbnv
er staat dan this app has been blocked due to Company policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Vanochtend werd ik gebeld precies op het moment dat de wekker ging, Dit vind Windows 10 of de Lumia 950XL niet zo leuk. Scherm werd zwart en ik kreeg er geen leven meer in. Pas na 5 min kreeg ik weer beeld via een hardreset.

Ergens wel een klein beetje frustrerend dat zulke simpele dingen niet goed getest zijn :(

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry89
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-11-2021
Hierzo goed tevreden over de telefoon.
Lumia 950 heb ik het dan over.

Gisteren wel even een tegenvallertje met de navigatie, maar is ff wennen. Ik moet zeggen, ik was net gewen aan Here maar Maps viel niet tegen in gebruik. Qua navigatie skills laat ik even in het midden of het goed werkt, aangezien ik daar weinig zinnigs over kan zeggen

Wat ik mij afvraag:
Is er ook een USB hub te koop. Van telefoon naar USB hub (micro usb c? + hub met een wat mij betreft willekeurige aansluiting.) Met mijn MS Display Adapter kan ik namelijk prima continuuem gebruiken en heb ik helemaal geen display dock nodig, enkel een Toetsenbord en muis aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
itcouldbeanyone schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:21:
[...]

er staat dan this app has been blocked due to Company policy
Ik zou MS bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-10 11:11

nXXt

Carpe omnia

Nog altijd erg tevreden, maar wel nog steeds gedoe met de Lumia Offers. De eerste paar dagen 'no offers', nu wel het aanbod van het dock, maar bij het doorklikken alsnog een foutmelding.

Ik ga even kijken of het misschien aan mijn regio-instellingen ligt (regio wel op NL, maar qua date format niet).

Maakt geen verschil, krijg alsnog 'sorry, this offer is no longer available'.

[ Voor 11% gewijzigd door nXXt op 01-12-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
heb factory reset gedaan straks nogmaals proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
nXXt schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:35:
Nog altijd erg tevreden, maar wel nog steeds gedoe met de Lumia Offers. De eerste paar dagen 'no offers', nu wel het aanbod van het dock, maar bij het doorklikken alsnog een foutmelding.

Ik ga even kijken of het misschien aan mijn regio-instellingen ligt (regio wel op NL, maar qua date format niet).

Maakt geen verschil, krijg alsnog 'sorry, this offer is no longer available'.
Ik zou alles op NL zetten, aangezien dock offer niet overal geldt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
itcouldbeanyone schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:38:
[...]

heb factory reset gedaan straks nogmaals proberen
Wel Lumia Offers app updaten via store, anders zie je niks ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jay47 op 01-12-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Jay47 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:38:
[...]
Ik zou alles op NL zetten, aangezien dock offer niet overal geldt ;)
Nu reboot met taal, regio en format allemaal op NL. Alsnog zou het wel jammer zijn dat men mogelijk niet gewoon naar de regio kijkt: de schermtaal zou niet relevant moeten zijn.

Oh, God. Volgens mij gaat hij nu alle apps met Nederlandse namen updaten. :P

Ja dus, allerlei apps worden nu voorzien van een Nederlandstalige update. Nu ja, we zullen zien. Zou wel e.e.a. kunnen verklaren over de Lumia Offers-app (al blijf ik het raar vinden dat de schermtaal relevant zou zijn).

[ Voor 29% gewijzigd door nXXt op 01-12-2015 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38
nXXt schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:42:
[...]

Nu reboot met taal, regio en format allemaal op NL. Alsnog zou het wel jammer zijn dat men mogelijk niet gewoon naar de regio kijkt: de schermtaal zou niet relevant moeten zijn.

Ja dus, allerlei apps worden nu voorzien van een Nederlandstalige update. Nu ja, we zullen zien. Zou wel e.e.a. kunnen verklaren over de Lumia Offers-app (al blijf ik het raar vinden dat de schermtaal relevant zou zijn).
Ik heb mijn taal op Engels (UK) en de rest op Nederland (dus regio en regio instellingen) en dat werkte ook (UPS is onderweg en komt voor een dichte deur :p)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Nu ja, hij is nu toch al bezig, dus ik zie wel of dit werkt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
nXXt schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:42:
[...]

Gelijk heb je maar misschien is het een verreiste van MS?
Ik was in Suriname 2 weken geleden en sommige apps werden geupdate naar Portugees.......terwijl voertaal in Suriname toch Nederlands is!
Waarschijnlijk dacht MS dat ik in Brazilie zat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
Sinds gisteren ook een Lumia 950 (omdat ik zondag Lumia 920 had laten vallen) tot nu toe erg positief. Af en toe nog wat crashes van apps. Voor de rest top :) Windows Hello werkt ook erg goed. Moet wel wennen aan het formaat. De 920 lag lekker in de hand.

Mis wel Here Drive en double tap unlock.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Hoe zit dat met Here Drive en Maps? Is dat voorgoed verdwenen? Ik snap niet zo goed waarom dat weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Oké, nu heb ik mogelijk wat doms gedaan. Lumia Offers-app is weg. :+

Kan 'm ook niet in de store vinden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:00:
Sinds gisteren ook een Lumia 950 (omdat ik zondag Lumia 920 had laten vallen) tot nu toe erg positief. Af en toe nog wat crashes van apps. Voor de rest top :) Windows Hello werkt ook erg goed. Moet wel wennen aan het formaat. De 920 lag lekker in de hand.

Mis wel Here Drive en double tap unlock.
Wat is dat double tap unlock? Ik hoor er nu al zo vaak over, maar heb geen idee wat dat precies inhoudt... Als dat is wat ik denk wat dat is, lijkt het me namelijk vreselijk onhandig. Gaat dan je scherm niet continue aan als je hem in een tas doet (o.i.d.)?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

SuikerBrood schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:02:
Hoe zit dat met Here Drive en Maps? Is dat voorgoed verdwenen? Ik snap niet zo goed waarom dat weg is.
HERE was van Nokia en is verkocht. Staat dus los van Microsoft (vandaar dat de Nokia Lumia's zowel de Nokia HERE apps hadden als de Microsoft Maps/Kaarten app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
SuikerBrood schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:02:
Ze zeggen dat Here Drive terug komt maar dat is de vraag aangezien Nokia het verkocht heeft :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 19:24
Even vraagje (heb al heel wat terug gelezen maar kon het zo niet vinden.
geldt de dock ook voor de 950 ? of is dat enkel de xl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:23
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:02:
[...]

Wat is dat double tap unlock? Ik hoor er nu al zo vaak over, maar heb geen idee wat dat precies inhoudt... Als dat is wat ik denk wat dat is, lijkt het me namelijk vreselijk onhandig. Gaat dan je scherm niet continue aan als je hem in een tas doet (o.i.d.)?
Twee keer op het scherm tikken, met dezelfde functie als je hardware knop op de zijkant. Daarna moet je nog wel het vergrendelscherm omhoog schuiven. Ik vind het handig. Ik heb geen last van ongewild unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
labmuisfrl schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:03:
Enkel xl, maar blijkbaar heeft de support in sommige chats wel aangegeven dat hij ook naar de normale zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
nXXt schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:03:
[...]

HERE was van Nokia en is verkocht. Staat dus los van Microsoft (vandaar dat de Nokia Lumia's zowel de Nokia HERE apps hadden als de Microsoft Maps/Kaarten app.
Dat zou verklaren waarom het niet meer standaard op de telefoon staat. Maar het is geen verklaring waarom het uit de store is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:29
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:02:
[...]

Het werkt juist heel goed, twee keer snel tikken, tappen, op het scherm om de telefoon te unlocken.
Wel was (is) het zo dat dit aanraken binnen een kleine cirkel op dezelfde plek moet gebeuren om het goed te laten werken.

edit. Coenox was mij voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
SuikerBrood schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:07:
[...]

Dat zou verklaren waarom het niet meer standaard op de telefoon staat. Maar het is geen verklaring waarom het uit de store is...
Inderdaad

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Paar dagen verder met gebruik, en zo af en toe heb ik wat rare dingetjes welke gebeuren.. Zoals random reboots, een scherm wat vast slaat voor ongeveer een minuut wanneer ik een notification krijg en hem unlock op hetzelfde moment, of notifications welke niet doorkomen maar wel op de live tiles staan.

Verder vind ik het een pracht apparaat, hij werkt lekker en nog rap ook. Alleen jammer dat zoveel apps nog die afgrijselijke Windows Phone 8 indeling hebben die ook niet mee schaalt met je DPI settings.

Het meeste hiervan ligt aan de software, dan well de app developers en niet de telefoon, maar ik lijk met sommige problemen als ik zo snel rond zoek niet de enige te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Garfrost op 01-12-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
labmuisfrl schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:03:
Geldt alleen voor de Xl

[ Voor 3% gewijzigd door Jay47 op 01-12-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megapixel
  • Niet online
Zojuist mijn 950XL dual sim uit Frankrijk ontvangen.
Tot mijn grote verbazing zit hier wel prachtige oordopjes bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 19:24
sandr schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:05:
[...]

Enkel xl, maar blijkbaar heeft de support in sommige chats wel aangegeven dat hij ook naar de normale zou komen.
Ok bedankt. Even afwachten dus..

De accu zit hier bij mij inmiddels op dag 2. Gister ochtend van de lader gehaald en nog 45% over.
Verder geen besparingsmodus aan oid. Nog geen rare bugs (naast de wifi bug) gezien.

Wel wacht ik nog opdat de snsbank app voor w10 beschikbaar is. 8.1 of hoger mag hij enkel op. maar 10 is blijkbaar lager. Valt dit nog op een manier te omzeilen ?

[ Voor 39% gewijzigd door labmuisfrl op 01-12-2015 10:23 . Reden: . ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
megapixel schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:19:
Elk land heeft zo zijn eigen acties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
megapixel schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:19:
In Frankrijk wordt men verwend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
SuikerBrood schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:20:
[...]

In Frankrijk wordt men verwend. ;)
Ik was van 't weekend even aan het opruimen en toen kwam ik de dopjes van mijn 920 tegen. Onuitgepakt en nooit gebruikt. De meeste van die oordopjes zijn in-ears en die zitten helemaal niet lekker bij mij en gebruik ik dus nooit. Voor mij hoeven die oordopjes dus niet zo :p (een laad station had ik wel leuk gevonden!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 22:13

rda

Inmiddels 47 uur met een batterij lading,en nog 13% over. Toegegeven, ik ben geen extreme gebruiker, maar dit is toch wel erg netjes.

Ben zeer benieuwd wat de toekomst in updates gaat brengen, m.n. apps. Dit heeft toch wel een enorm potentieel, naast dat het nu al een absolute high end ervaring biedt.

Overigens nog altijd niet gelukt om mijn OneDrive albums in de foto app te openen. Ik zal de apps eens herinsalleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07-2021
Reloaded schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:25:
[...]

Dat is Glimp, zoek even in je instellingen naar Glimpscherm en dan even de modus aanpassen naar "Uitgeschakeld".
Thanks, het is mij gelukt. Je moet het instellingenscherm alleen met behulp van de zoekfunctie opzoeken.
De klok stond op 15 minuten en heb deze nu op 30 seconden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
on99 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:51:
[...]

Thanks, het is mij gelukt. Je moet het instellingenscherm alleen met behulp van de zoekfunctie opzoeken.
De klok stond op 15 minuten en heb deze nu op 30 seconden gezet.
Nee, hij staat onderaan, onder Extras. Daar staat ook de equalizer en kleuren calibratie tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
rda schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:39:
Inmiddels 47 uur met een batterij lading,en nog 13% over. Toegegeven, ik ben geen extreme gebruiker, maar dit is toch wel erg netjes.

Ben zeer benieuwd wat de toekomst in updates gaat brengen, m.n. apps. Dit heeft toch wel een enorm potentieel, naast dat het nu al een absolute high end ervaring biedt.

Overigens nog altijd niet gelukt om mijn OneDrive albums in de foto app te openen. Ik zal de apps eens herinsalleren
Zo dat is netjes die van mij gaat rap :-(
Maar ik vermoed dat het aan mijn backup van oude tel ligt.
Ga een van deze dagen helemaal opnieuw beginnen.
Had background apps toegang enzo uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Oké, ik heb de app weer, maar nog steeds geen geluk. Begint nu enigszins op mijn zenuwen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Voor alle mensen met problemen met de lumia offers app:

Ben vanochtend gebeld door MS Nederlands. Helaas oproep gemist. Echter in de VM staat dat ik een code krijg waar ik de dock kosteloos mee kan bestellen in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Heb je eerder zelf naar hen gebeld? Ik heb vanochtend namelijk wel een oproep van een 085-nummer gemist.

[ Voor 3% gewijzigd door nXXt op 01-12-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Gisteren via de chat een ticket gelogd en aan de hand van het ticket gebeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ah, oké. Nu ja, gelukkig loopt die actie nog wel even en zit ik ook weer niet enorm om Continuum verlegen, maar ik ben gewoon ongeduldig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
Ok ok... ben er even een paar dagen niet en meteen 30 pagina's te lezen??? _/-\o_
Ga ik snel effe doen ;)

Anyway, sinds donderdag ochtend het toestel en al flink aan de tand gevoeld. Hoewel ik een aantal dingen echt mis, is er voor mij wel een grote dealbreaker: de batterijduur.
om 22:30 neerleggen en 06:30 oppakken is 45% minder batterij. Heb het nu twee dagen achtereen getest en het resultaat blijft hetzelfde. ter vergelijking, mijn android verliest slechts 5-10%
Als dit zo blijft dan ga ik 'm met pijn in mijn hart toch terugbrengen.

Kan iemand dit ook vanavond eens testen, dus niet aan de lader. Als je dan ook je resultaten hier wilt posten, dan ben ik je dankbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Wat doet die lumia offers app. Enige wat ik kan doen is op doorgaan klikken en dan paar seconde wachten en dan weer sluiten klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:26:
Wat doet die lumia offers app. Enige wat ik kan doen is op doorgaan klikken en dan paar seconde wachten en dan weer sluiten klikken
Je kan een gratis dock bestellen als je de XL hebt.\ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
trouwens iemand al een extra batterypack (batterij+lader) gespot voor de XL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
GroeneThee schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:26:
[...]

Ok ok... ben er even een paar dagen niet en meteen 30 pagina's te lezen??? _/-\o_
Ga ik snel effe doen ;)

Anyway, sinds donderdag ochtend het toestel en al flink aan de tand gevoeld. Hoewel ik een aantal dingen echt mis, is er voor mij wel een grote dealbreaker: de batterijduur.
om 22:30 neerleggen en 06:30 oppakken is 45% minder batterij. Heb het nu twee dagen achtereen getest en het resultaat blijft hetzelfde. ter vergelijking, mijn android verliest slechts 5-10%
Als dit zo blijft dan ga ik 'm met pijn in mijn hard toch terugbrengen.

Kan iemand dit ook vanavond eens testen, dus niet aan de lader. Als je dan ook je resultaten hier wilt posten, dan ben ik je dankbaar.
Ik zou de instellingen nalopen en bijv apps running on background uitzetten, heeft bij mij wel geholpen maar maar nog steeds vind ik dat batterij snel leeg gaat. hou het maar een dag vol.
Ga van het weekend helemaal opnieuw beginnen, want had een oude backup terug gezet van mijn vorige tel, dus misschien zou het daaraan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 20:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

[...]

Ga ik snel effe doen ;)

Als dit zo blijft dan ga ik 'm met pijn in mijn hard toch terugbrengen.

ik heb een gewone 950 maar zaterdag op zondag was het -10% ofzo,was niet extreem lager (mijn 920 ernaast ging -45% ofzo :P ) ik ben wel het hele background verhaal eerder nagelopen trouwens dus heb alleen de belangrijkste apps waarbij ik het nodig vind de background optie laten houden

[ Voor 7% gewijzigd door mrsar op 01-12-2015 11:36 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja dergelijke acties zijn wel raar, maar waarom leg je hem niet gewoon aan de oplader dan? Of haal zo'n kek QI ding? En je hebt USB-C Quick charge, dus dat zou ook snel opgeladen moeten zijn als je ondertussen aankleed en even de douche in stapt :P
Het zou niet voor moeten komen natuurlijk, dus het is wel aan te raden even te kijken hoe of wat. Er zijn battery-apps die kunnen aangeven wat veel stroom verbruikt.

Grootste dooddoeners zijn trouwens sommige apps die niet afgesloten zijn en alsnog doorgaan. Ik weet dat in het verleden Facebook dat een tijdje heeft gedaan met phone-home ideeën. En ja, dan kan het snel gaan. En het zal me niet verbazen als het iets als Whatsapp is, want je hoort het nog wel regelmatig.

[ Voor 83% gewijzigd door Martinspire op 01-12-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.Schamper
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 17:56
om 22:30 neerleggen en 06:30 oppakken is 45% minder batterij.
Ik had hem van zondag op maandag niet aan de lader gedaan en was van 60% naar 55% gegaan. Heb je al gekeken of er niet een app in de achtergrond draait die veel energie slurpt? Even in de instellingen naar battery saver zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Jay47 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:32:
[...]

Ik zou de instellingen nalopen en bijv apps running on background uitzetten, heeft bij mij wel geholpen maar maar nog steeds vind ik dat batterij snel leeg gaat. hou het maar een dag vol.
Ga van het weekend helemaal opnieuw beginnen, want had een oude backup terug gezet van mijn vorige tel, dus misschien zou het daaraan liggen
E.Schamper schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:34:
[...]

Ik had hem van zondag op maandag niet aan de lader gedaan en was van 60% naar 55% gegaan. Heb je al gekeken of er niet een app in de achtergrond draait die veel energie slurpt? Even in de instellingen naar battery saver zoeken.
Heb ik al na gelopen, alleen noodzakelijke dingen draaien.
Martinspire schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:33:
Mja dergelijke acties zijn wel raar, maar waarom leg je hem niet gewoon aan de oplader dan? Of haal zo'n kek QI ding?
Omdat de drain overdag ook best fors was maar ik best veel ermee doe, bellen, whatsappen, mailen, series kijken tijdens sporten. Dat laatste bijv; 1 uur op de fiets in de sportschool en uurtje beetje surfen tijdens oefeningen kostte 50% batterij. Wederom in vergelijking met mijn andere toestel, daarmee was het ongeveer 25-30%.

Qi laders (1 voor nachtkastje, 1 voor bureau) komen pas als ik 100% tevreden ben. En heb nu een naar gevoel in mijn buik over de batterijduur. Misschien toch effe CB bellen en kijken of ik een andere batterij kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Staat er geen applicatie achter het lockscherm open welke batterij vreet? Ik meen mij te herinneren dat Whatsapp dit vooral deed op WP8 zolang je de applicatie niet op de achtergrond zette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Garfrost schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:41:
Staat er geen applicatie achter het lockscherm open welke batterij vreet? Ik meen mij te herinneren dat Whatsapp dit vooral deed op WP8 zolang je de applicatie niet op de achtergrond zette.
Op de achtergrond zette? Whatsapp mag op de achtergrond draaien als je dat bedoeld?

Weet iemand een goede app om batterijverbuik goed uit te lezen, wat het toestel nu laat zien is niet heel erg informerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
GroeneThee schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:42:
[...]

Op de achtergrond zette? Whatsapp mag op de achtergrond draaien als je dat bedoeld?

Weet iemand een goede app om batterijverbuik goed uit te lezen, wat het toestel nu laat zien is niet heel erg informerend.
Ik bedoel in plaats van deze actief te laten (of welke andere app dan ook) terug te schieten naar het start menu. Ik weet niet of dit probleem nog bestaat, maar ik ben nogal paranoide geworden sinds mijn HTC 8x welke letterlijk 50% in een uur kwijt was als ik naar het lockscreen ging zonder Whatsapp naar de achtergrond te zetten door terug naar het start menu te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoezo, je kan toch precies zien welke app hoeveel heeft verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:09
Tijdens de initiële installatie de account info overgeslagen. Wanneer ik nu een e-mail / ms account wil toevoegen, doet het toestel niets. Hij gaat op zoek in de store naar een app, maar vind er geen.. Wanneer ik tik op "e-mail, agenda account toevoegen" gebeurd er niets. Zelfde in de outlook app. Iemand enig idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
GroeneThee schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:39:
[...]

[...]

Heb ik al na gelopen, alleen noodzakelijke dingen draaien.

[...]

Omdat de drain overdag ook best fors was maar ik best veel ermee doe, bellen, whatsappen, mailen, series kijken tijdens sporten. Dat laatste bijv; 1 uur op de fiets in de sportschool en uurtje beetje surfen tijdens oefeningen kostte 50% batterij. Wederom in vergelijking met mijn andere toestel, daarmee was het ongeveer 25-30%.

Qi laders (1 voor nachtkastje, 1 voor bureau) komen pas als ik 100% tevreden ben. En heb nu een naar gevoel in mijn buik over de batterijduur. Misschien toch effe CB bellen en kijken of ik een andere batterij kan proberen.
Ik zeg al: kijk wat de oorzaak is.
Instellingen>Batterijbesparing>Batterijverbruik (dat blauwe linkje) en je kunt precies zien welke apps wat doen en hoeveel het kost. Verder kun je aangeven welke apps in de achtergrond mogen draaien en welke niet. Zie je dat er 1 daar nogal uitsteekt, dan kun je die dus aanpassen.

Ik dacht overigens dat dit vroeger een aparte app was, maar zit nu dus geïntegreerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ah duidelijk. Nee, ga eigenlijk onbewust altijd naar het startscherm(merk ik nu). Het sluiten van apps op de achtergrond deed ik eigelijk nooit ech.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:46:
[...]

Hoezo, je kan toch precies zien welke app hoeveel heeft verbruikt?
klopt, niet vanaf laatste 100% (zoals ik gewend was) en zie ook geen grafiek in verhouding verbuik/tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Laatst online: 02-10 14:29
[...]

http://www.windowsphone.c...77-43f2-8499-91e816767517

Ik gebruik deze app al een tijdje om mijn verbruik te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Link komt uit op inlog pagina? Wat is de naam, zoek ik het effe op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn zat battery apps te vinden, met jammer genoeg allemaal dezelfde naam. Ik gebruik die van Seminov, werkt prima.

Mijn accu gaat redelijk okay mee, iig beter san die van de 820, maar ik hoop dat ie nog wat beter word door updates etc.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Laatst online: 02-10 14:29
GroeneThee schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:49:
[...]

Link komt uit op inlog pagina? Wat is de naam, zoek ik het effe op.
Batterij intikken bij store en de uitgever is Arthur Semenov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Er is nog een mooiebattery app. Inside ofzo. Naam wel kwijt. Zal straks wel even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
coenraad7 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:50:
[...]

Batterij intikken bij store en de uitgever is Arthur Semenov
rda schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:51:
Er is nog een mooiebattery app. Inside ofzo. Naam wel kwijt. Zal straks wel even zoeken.
Thanks!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Garfrost schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:41:
Idd, ik had WhatsApp draaien op de achtergrond.
Net uitgezet ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Jay47 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:55:
[...]

Idd, ik had WhatsApp draaien op de achtergrond.
Net uitgezet ben benieuwd.
Hij bedoelde of je het open had staan, dus op de voorgrond zeg maar. Als Whatsapp niet meer op de achtergond mag draaien krijg je ook geen appjes meer binnen. (correct me if i'm wrong )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen71974
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 13:27
Helaas moet ik nog een half jaar wachten, groot voordeel is wel dat ik dan een beter zicht heb of de UWP app strategie zijn vruchten af gaat werpen.

Over bovenstaande: in je fotos app staat een optie "alleen mijn cloud-inhoud van OneDrive weergeven", die moet aanstaan en daarbij het collectie overzicht van alle mappen aanzetten (dropdowntje eronder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
GroeneThee schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:57:
[...]

Hij bedoelde of je het open had staan, dus op de voorgrond zeg maar. Als Whatsapp niet meer op de achtergond mag draaien krijg je ook geen appjes meer binnen. (correct me if i'm wrong )
Correct. Beetje vervelend om uit te leggen, maar dat is wat ik bedoel. Maar ik moet toegeven dat ik echt niet weet of dit probleem nog steeds bestaat, het is al meer dan twee jaar terug dat ik naar een iPhone ging omdat WP8 meer problemen dan oplossingen bood voor mijn batterij gebruik. :+ (Maar omdat de Whatsapp app nog steeds net zo brak is vermoed ik niet dat er veel veranderd is binnen deze app zelf)

[ Voor 8% gewijzigd door Garfrost op 01-12-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
GroeneThee schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:57:
[...]

Is niet waar, ik krijg gewoo apps binnen ;)
Trouwens mijn whatsapp heeft 25% gebruikt, dus gelijk background uigezet :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

jeroen71974 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:58:
[...]

Helaas moet ik nog een half jaar wachten, groot voordeel is wel dat ik dan een beter zicht heb of de UWP app strategie zijn vruchten af gaat werpen.

Over bovenstaande: in je fotos app staat een optie "alleen mijn cloud-inhoud van OneDrive weergeven", die moet aanstaan en daarbij het collectie overzicht van alle mappen aanzetten (dropdowntje eronder)
Opgelost. Wat belachelijk simpel en logisch. Erger is nog dat ik in de foto app naar instellingen zocht, maar ik denk steeds in het verkeerde venster op bolletjes drukte. Of met mijn ogen dicht keek, heb ik vaker.
Pagina: 1 ... 35 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.