Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
dfrenner schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:50:
[...]

Kan dat alleen met de XL?
Zo nee, waar zit de optie?
Instellingen -> Systeem -> Beelscherm -> Grootte van tekst, apps en items op dit beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Caayn schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:51:
[...]
Instellingen -> Systeem -> Beelscherm -> Grootte van tekst, apps en items op dit beeldscherm.
En voor de extra tiles op het startmenu zit het in Instellingen -> Personalize -> Start -> Show more tiles. (Excuses voor de taal, mijn systemen staan standaard in het Engels, yuck Nederlands. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickKoets schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:22:
[...]

Met mijn 950 non-xl kan ik drukken op de achterkant wat ik wil, maar krijg er geen vreemd geluid uit. (gelukkig)
Ik heb er met mijn non xl 950 ook geen last van, solide telefoon, geen kraakje te horen, waar je ook knijpt.

Er zit een optie in dat als je dubbel klikt op de navigatie balk dus tussen de terug knop en start button of Bing in dat je het scherm afsluit en naar glimp gaat, echt fantastisch.
Nu nog de dubbel klik voor het ontwaken terug en is dat ook weer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 12:12

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:57:
[...]

Ik heb er met mijn non xl 950 ook geen last van, solide telefoon, geen kraakje te horen, waar je ook knijpt.

Er zit een optie in dat als je dubbel klikt op de navigatie balk dus tussen de terug knop en start button of Bing in dat je het scherm afsluit en naar glimp gaat, echt fantastisch.
Nu nog de dubbel klik voor het ontwaken terug en is dat ook weer goed.
Waar kan je dat instellen? Bij mij werkt dubbel tappen namelijk niet.

Ik heb wel mijn glance screen op groen gezet. Joh, wat miste ik glance bij mijn L930 nu ik het weer heb...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:28
Wat ik wel jammer vind is dat desondanks je de DPI naar 300% zet, het merendeel van de apps niet mee scalen. WhatsApp bijvoorbeeld ziet er op de XL uit alsof het bedoeld is voor iemand met een paar ogen die aan de weekend snoepjes zit.

Hopelijk wordt dit snel door de app devs opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-10 11:11

nXXt

Carpe omnia

Ja, ik vond het al apart te lezen dat 'double tap to wake up' foetsie was. Ik reken er eigenlijk op dat het terug zal komen. Het is geen must, maar wel erg fijn.
MrLeeeet schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:03:
WhatsApp bijvoorbeeld ziet er op de XL uit alsof het bedoeld is voor iemand met een paar ogen die aan de weekend snoepjes zit.
Hoe bedoel je dit precies? Ik snap de verwijzing wel, maar vraag me af wat je concreet bedoelt (wellicht omdat ik geen persoonlijke ervaring heb ermee). Zit zelf namelijk vrij dicht tegen een beslissing aan en dit is relevante info. :P

[ Voor 60% gewijzigd door nXXt op 27-11-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:57:
Waar dan? :+
nXXt schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:04:
Ja, ik vond het al apart te lezen dat 'double tap to wake up' foetsie was. Ik reken er eigenlijk op dat het terug zal komen. Het is geen must, maar wel erg fijn.
Voornamelijk in de auto...

Iemand leuke goede mooie achtergronden gevonden die erg mooi uit komen met dit beeldscherm!?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
MrLeeeet schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:03:
Wat ik wel jammer vind is dat desondanks je de DPI naar 300% zet, het merendeel van de apps niet mee scalen. WhatsApp bijvoorbeeld ziet er op de XL uit alsof het bedoeld is voor iemand met een paar ogen die aan de weekend snoepjes zit.

Hopelijk wordt dit snel door de app devs opgelost.
Whatsapp lijkt vooralsnog gewoon de oude Windows 8 app te zijn, wat best jammer is.

EDIT: Nogmaals beken, toetsenbord is nu wel hetzelfde als overal.

[ Voor 14% gewijzigd door Garfrost op 27-11-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:03:
[...]

Waar kan je dat instellen? Bij mij werkt dubbel tappen namelijk niet.

Ik heb wel mijn glance screen op groen gezet. Joh, wat miste ik glance bij mijn L930 nu ik het weer heb...
Persoonlijke instellingen, vergrendelscherm, en dan staat hij er onderaan.

Let op, dit is dus om het toestel uit te zetten / standby modus.
Dus nog niet om te ontgrendelen om het juist aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:07:
[...]

Persoonlijke instellingen, vergrendelscherm, en dan staat hij er onderaan.

Let op, dit is dus om het toestel uit te zetten / standby modus.
Dus nog niet om te ontgrendelen om het juist aan te zetten.
Thanks, ik zat bij Glance te zoeken...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Die zoekfunctie in "instellingen" werkt echt IDEAAL.
Waar zat "Glance" ook al weer?

Ik toets GL in en er staat al: "Glimpscherm"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

dfrenner schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:10:
Die zoekfunctie in "instellingen" werkt echt IDEAAL.
Waar zat "Glance" ook al weer?

Ik toets GL in en er staat al: "Glimpscherm"
Die zoekfunctie is inderdaad erg handig (draai al langer W10 op mijn 1020). Overigens illustreer je meteen waarom ik mijn mobiel op de Engelse taal heb ingesteld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 12:58
Ik btw sinds 2008 altijd een iphone gehad (3G, 4, 5 & 6). M'n 950XL kwam vandaag binnen, moet zeggen dat het wel even lekker is om een andere OS te hebben. Kan btw even niet zo snel achter komen hoe ik bij de task manager kom.

Onderin heb ik geen gekraak. Echter hoor ik het wel een beetje links boven naast de camera.

Zoals iemand eerder aangaf, heb ik ook een soort van vastloper gehad met Hello. Dat die constant blijft zoeken maar het IR lampje brand niet.

Wat pro's en cons
Whatsapp ziet er ontiegelijk lelijk uit.
Geen google maps mijn favo voor navi (ik zie wel "maps", maar moet dat nog uitproberen)

Pro's
Het pinnen van diverse inboxen
Het pinnen van bepaalde secties van een app (TuneInRadio bijv voor een bepaalde zender)
Live tiles
Veel tiles binnen een druk van een knop
Glance

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 00:24
nXXt schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:29:
Heb echt uitgekeken naar de 950 en 950XL, aangezien ik nu net zo'n drie weken mag verlengen.

Ik twijfel nog sterk over welk toestel te nemen (prijsverschil is voor mij echt vrijwel nul), dus ik denk dat ik beide toestellen eens ga proberen. De 950XL is mogelijk wat te groot, maar wellicht valt het in de praktijk mee.

Heb nu de Lumia 1020, ook geen lichtgewicht en met vrij grote bezels. Even op PhoneArena de verschillende groottes naast elkaar gelegd, samen met de Lumia 1520 (mijn vriendin heeft dat type, dus dat geeft ook een goede indicatie) en op zich lijkt het allemaal mee te vallen. Sowieso zijn de toestellen wat langer, maar het verschil tussen de 950 en 950XL lijkt al met al niet enorm (al kan het veel verschil maken met net wel of net niet prettig gebruik).
Ik heb 5 minuten geleden mijn XL in ontvangst genomen en ben heel erg blij dat ik voor de XL ben gegaan. Ik heb zowel de 930 als 950 XL net effe in mijn voorste broekzak gehad en ik merk helemaal geen verschil. Zou iemand de telefoons in mijn zak stoppen zonder dat ik kijk dan kan ik niet eens zeggen welke telefoon op dat moment in mijn broekzak zit.

[ Voor 0% gewijzigd door Lekker Ventje op 27-11-2015 15:24 . Reden: tiepvoud ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:28
nXXt schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:04:
Hoe bedoel je dit precies? Ik snap de verwijzing wel, maar vraag me af wat je concreet bedoelt (wellicht omdat ik geen persoonlijke ervaring heb ermee). Zit zelf namelijk vrij dicht tegen een beslissing aan en dit is relevante info. :P
De resolutie en de ruimte van het scherm wordt niet optimaal benut door de app. Maar dit ligt uiteraard geheel aan de app devs. Alles in het OS zelf schaalt wel mooi mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Sunny schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:21:
Kan btw even niet zo snel achter komen hoe ik bij de task manager kom.
Longpress op 'back'. :)
Lekker Ventje schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:22:
[...]
Ik heb 5 minuten geleden mij XL in ontvangst genomen en ben heel erg blij dat ik voor de XL ben gegaan. Ik heb zowel de 930 als 950 XL net effe in mijn voorste broekzak gehad en ik merk helemaal geen verschil. Zou iemand de telefoons in mijn zak stoppen zonder dat ik kijk dan kan ik niet eens zeggen welke telefoon op dat moment in mijn broekzak zit.
Dank voor de input! Ga ze sowieso even bepotelen in de winkel, maar dit soort info is buitengewoon waardevol.
MrLeeeet schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:22:
[...]
De resolutie en de ruimte van het scherm wordt niet optimaal benut door de app. Maar dit ligt uiteraard geheel aan de app devs. Alles in het OS zelf schaalt wel mooi mee.
Ja, precies. Ik vermoedde al dat je op zoiets doelde (op de insider builds van W10 werkte het bijvoegen van foto's lange tijd niet of niet goed).

[ Voor 71% gewijzigd door nXXt op 27-11-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:54

Hupske

AFCA

Is er niet een optie om de task manager te krijgen met een dubbele tik ergens op? Aangezien je nu even moet wachten, dit maakt je minder productief.

Hopelijk schieten de ontwikkelaars van wat apps een beetje op met de scaling. Elke app van een andere ontwikkelaar dan Microsoft ziet er niet uit. Mijn ogen zijn gezond, dus zulke grote letters heb ik niet nodig xD

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hupske schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:29:
Is er niet een optie om de task manager te krijgen met een dubbele tik ergens op? Aangezien je nu even moet wachten, dit maakt je minder productief.
Whut? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Met mijn HTC M8, druk je gewoon op de knop van taskmanager en binnen een seconden heb je een overzicht van je openstaande apps. Ik maakte hier veel gebruik van.
Met de Lumia moet je de backknop ingedrukt houden, alleen dit duurt weer 2 seconden. Schiet niet op met wisselen van apps zo.
(internet, whatsapp, weer naar internet, naar document, voer dit paar keer snel achter elkaar uit en het gaat beetje irriteren :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zataca
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 17:43
[...]

Hebben jullie er echt last van of weten jullie nu je het filmpje hebben gezien dat het kan voorkomen en valt het nu pas op dat jullie telefoon het ook heeft (en hadden jullie er eigenlijk geen last van)?
Het filmpje was een bevestiging voor mij dat ik niet de enige ben. Ik merkte het op toen ik het achterkantje er weer op deed na het installeren van de sim kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 16:55
Sunny schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:21:
Ik btw sinds 2008 altijd een iphone gehad (3G, 4, 5 & 6). M'n 950XL kwam vandaag binnen, moet zeggen dat het wel even lekker is om een andere OS te hebben. Kan btw even niet zo snel achter komen hoe ik bij de task manager kom.

Onderin heb ik geen gekraak. Echter hoor ik het wel een beetje links boven naast de camera.

Zoals iemand eerder aangaf, heb ik ook een soort van vastloper gehad met Hello. Dat die constant blijft zoeken maar het IR lampje brand niet.

Wat pro's en cons
Whatsapp ziet er ontiegelijk lelijk uit.
Geen google maps mijn favo voor navi (ik zie wel "maps", maar moet dat nog uitproberen)

Pro's
Het pinnen van diverse inboxen
Het pinnen van bepaalde secties van een app (TuneInRadio bijv voor een bepaalde zender)
Live tiles
Veel tiles binnen een druk van een knop
Glance
Gefeliciteerd,

Ben eigenlijk wel benieuwd naar je bevindingen tegenover de iphone 6 ?
Performance, scherm, camera, Apps zoals spotify etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hupske schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:33:
[...]

Met mijn HTC M8, druk je gewoon op de knop van taskmanager en binnen een seconden heb je een overzicht van je openstaande apps. Ik maakte hier veel gebruik van.
Met de Lumia moet je de backknop ingedrukt houden, alleen dit duurt weer 2 seconden. Schiet niet op met wisselen van apps zo.
(internet, whatsapp, weer naar internet, naar document, voer dit paar keer snel achter elkaar uit en het gaat beetje irriteren :9 )
Android werkt met een ander principe. Hier kan je gewoon op de terugknop drukken. Of op de home toets en op de tile van je wens drukken. Daarbij duurt het hier minder als een seconde om het overzicht te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 12:58
Brabso schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:37:
[...]

Gefeliciteerd,

Ik moet zo ff borrelen met collega's. Morgen zal ik toch even wat meer uitgebreid gaan testen. Want er zijn een aantal dingen die in mijn belving beter zijn in W10, maar weer paar punten weer slomer.

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Sunny schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:48:
[...]

Ik moet zo ff borrelen met collega's. Morgen zal ik toch even wat meer uitgebreid gaan testen. Want er zijn een aantal dingen die in mijn belving beter zijn in W10, maar weer paar punten weer slomer.
Borrelen is zeer belangrijk, geniet ervan !
Ben benieuwd morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:40:
[...]
Android werkt met een ander principe. Hier kan je gewoon op de terugknop drukken. Of op de home toets en op de tile van je wens drukken. Daarbij duurt het hier minder als een seconde om het overzicht te krijgen.
Het is maar net wat je gewend bent. Ik ben gewend aan geen vertraging, die vertraging heb ik nu wel omdat telefoon eerst moet wachten of ik nou bedoel om terug te gaan of dat ik de taskmanager wil hebben.
Voor mijn gevoel kan een dubbele tapp op de backknop er voor zorgen dat het net even wat sneller is.

De optie om de home knop te gebruiken en dan je tile aan te klikken kan ik inkomen. Echter wil ik op mijn homescherm zo min mogelijk hebben staan. Iets in de trend van ik moet rust hebben, ben zelf al druk genoeg :9 Tevens zijn de icoontjes van Word en Excel niet transparant, dus dat ziet er ook nog niet mooi uit op mijn homescherm. Het is maar wat de mens wilt.
Maar ik zal er maar gewoon aan moeten wennen dat er een kleine vertraging in zit.

Verder ben ik ook gewoon erg tevreden over het toestel, maar ik zie ook nog genoeg punten voor verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
  • Laatst online: 11-10 14:20
Voor degene die het Continuumdock al hebben en het gaan uitproberen ben ik wel héél benieuwd naar de ervaringen met een ander W10 toestel. Heb je dus ook nog een andere lumia toestel waarop je de W10 preview hebt geinstalleerd, dan ben ik benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Brabso schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:37:
Gefeliciteerd,

Iphone heeft wel een erg mooi scherm, maar de zwartkleuren van de Lum ia zijn veel mooier, daarnaast is duidelijk de resolutie hoger, Je kunt veel kleiner uitzoeken, zonder detail te verliezen.

Camera van de iPhone 6 is prima, maar die van de L930 was al beter, laat staan deze L950 (XL)
Ik vind de RGB flash echt mooi resultaat geven in de avond, niet zo flets.

Waar jue bij de iPhone echt moet werken met HDR om een acceptabele foto te krijgen is dat bij de Lumia niet echt nodig.

Snelheid heb ik bij de L930 al geen probleem ervaren, bij de iPhene 6 ook niet emn bij deze L950 die ik heb ook niet. Allemaal redelijk instant.

Spotify gebruik ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
dfrenner schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:55:
[...]

Iphone heeft wel een erg mooi scherm, maar de zwartkleuren van de Lum ia zijn veel mooier, daarnaast is duidelijk de resolutie hoger, Je kunt veel kleiner uitzoeken, zonder detail te verliezen.

Camera van de iPhone 6 is prima, maar die van de L930 was al beter, laat staan deze L950 (XL)
Ik vind de RGB flash echt mooi resultaat geven in de avond, niet zo flets.

Waar jue bij de iPhone echt moet werken met HDR om een acceptabele foto te krijgen is dat bij de Lumia niet echt nodig.

Snelheid heb ik bij de L930 al geen probleem ervaren, bij de iPhene 6 ook niet emn bij deze L950 die ik heb ook niet. Allemaal redelijk instant.

Spotify gebruik ik niet...
Ik heb de 930 ook gehad en mijn vriendin en dochter hebben een iphone 6.
Ik vond zo op het 1e oog de foto's van de iphone eerlijk gezegd mooier/ scherper dan de lumia 930, vooral sávonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Brabso schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:01:
Ik vond zo op het 1e oog de foto's van de iphone eerlijk gezegd mooier/ scherper dan de lumia 930, vooral sávonds.
Echt?
Ik vond de iPhone 6 veel te veel ruis genereren.

Waar de iPhone meer point and shoot is, kun je met de raw foto's uit een Lumia 930 veel meer detail terug halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 22:38
[...]

Bekeek je de foto's van het scherm van je telefoon?
Daar lijken de Iphone foto's heel mooi op maar als je ze op groot scherm opent zie echt het verschil wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:22

ralpje

Deugpopje

lutj schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:54:
Voor degene die het Continuumdock al hebben en het gaan uitproberen ben ik wel héél benieuwd naar de ervaringen met een ander W10 toestel. Heb je dus ook nog een andere lumia toestel waarop je de W10 preview hebt geinstalleerd, dan ben ik benieuwd naar je bevindingen.
Om Continuum te gebruiken heb je speciale hardware nodig die hiervoor geschikt is, voor zover ik weet werkt dat dus niet met oudere Windows Phones.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-10 22:15
[...]

Kijk foto's van de iphone maar terug op een andere tel of op een groter scherm.
Foto's hebben veel ruis, en als je inzoomt zijn ze blurry!
Kijk maar een foto terug van bijv de 1020 en zoom deze in foto blijft scherp, dus er is veel meer details te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Jay47 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:13:
Kijk fots van de iphone maar terug op een andere tel of op een groter scherm.
Kijk maar een foto terug van bijv de 1020 en zoom deze in foto blijft scherp, dus er is veel meer details te zien.
Precies mijn punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricoche
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik heb pas vandaag gebruik kunnen maken van de promo omtrent de dock ter waarde van €99. Levertijd is 7 tot 14 werkdagen. Mits iemand deze los heeft gekocht zal het dus nog wel minimaal een week duren voor de meeste alvorens er mee gespeeld kan worden! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Veel mensen schreeuwden 41MP camera in de 1020 is een gimmick.
Deze mensen hebben dus helemaal geen kaas gegeten van hoe het werkt.
41MP word gebruikt bijv voor oversampling en lossless zoom :)
Daarom is de 1020 nog steeds een van de beste camera telefoons, iphone komt niet in de buurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 16:31
Oh wat is Windows Hello tof! Direct na instellen zonder bril word k meteen met bril herkend. Nu de rest uitproberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
ShitHappens schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:23:
Oh wat is Windows Hello tof! Direct na instellen zonder bril word k meteen met bril herkend. Nu de rest uitproberen :9
Zet maar eens een zonnebril op ;)
Dat is pas tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
ShitHappens schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:23:
I know, word zelfs in het donker met bril herkent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Jay47 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:23:
I know, word zelfs in het donker met bril herkent :)
Hoe donkerder hoe beter hij zou moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Weet je wat tof zou zijn.......voor de cheaters :P
Je laat bijv je vriendin/vrouw haar ogen scannen, dus zodat dat zij tel ook kan unlocken.
Maar je wilt niet dat ze alles ziet.......wat nice zou zijn dat als de browser history automatisch kan vebergen of gewist word of bepaalde apps geblocked worden hahah

[ Voor 4% gewijzigd door Jay47 op 27-11-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricoche
Double tap om je phone wakker te maken werkt niet meer? Of heb ik een instelling gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Laatst online: 02-10 14:29
Ricoche schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:26:
Double tap om je phone wakker te maken werkt niet meer? Of heb ik een instelling gemist?
nog niet, komt wss bij de volgende update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:02
Ik heb mijn pre-order 950xl gisteren ontvangen en zou via de Lumia Offers app een display dock moeten kunnen bestellen, echter zie ik daar niets. als ik op de pagina klik krijg ik een onbekende fout. Is het al iemand gelukt om deze te bestellen ???

groet,

Benno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricoche
coenraad7 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:27:
[...]

nog niet, komt wss bij de volgende update
Ah ok. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Bvanham schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:27:
Ik heb mijn pre-order 950xl gisteren ontvangen en zou via de Lumia Offers app een display dock moeten kunnen bestellen, echter zie ik daar niets. als ik op de pagina klik krijg ik een onbekende fout. Is het al iemand gelukt om deze te bestellen ???

groet,

Benno
Heb het besteld net als meerdere mensen, je moet Lumia Offers app eerst updaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricoche
Jay47 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:28:
[...]

Heb het besteld net als meerdere mensen, je moet Lumia Offers app eerst updaten ;)
Bij mij duurde het ook 24 uur alvorens ik de aanbieding zag, wellicht dat het ook daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:34
Ik heb die app niet en kan hem ook nog steeds niet in de store vinden. Toestel staat nu ongeveer 24 uur aan. Net gebeld met Microsoft en ze zeiden nu dat het ook tot 48 uur kan duren. Morgen maar weer eens een keer kijken, zolang er nog geen goede RDP app voor continuüm is heeft het voor mij ook geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Ricoche schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:29:
[...]

Bij mij duurde het ook 24 uur alvorens ik de aanbieding zag, wellicht dat het ook daar aan ligt.
Ja meer mensen hebben er last van lees ik, die van mij heb ik geupdate en toen zag ik het wel.
Maar email kreeg ik pas na 3 uur en vervolgens moest ik bestel pagina een aantal keer refreshen, overbelast denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Shinji schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:35:
Ik heb die app niet en kan hem ook nog steeds niet in de store vinden. Toestel staat nu ongeveer 24 uur aan. Net gebeld met Microsoft en ze zeiden nu dat het ook tot 48 uur kan duren. Morgen maar weer eens een keer kijken, zolang er nog geen goede RDP app voor continuüm is heeft het voor mij ook geen haast :)
App ga je niet in de store vinden, deze word door MS automatisch gepushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Jay47 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:39:
App ga je niet in de store vinden, deze word door MS automatisch gepushed.
De app heb ik ook met de lumia 950 (non xl)...
Alleen geen acties natuurlijk, maar er staat wel dat je de app regelmatig moet raadplegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
dfrenner schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:41:
[...]

De app heb ik ook met de lumia 950 (non xl)...
Alleen geen acties natuurlijk, maar er staat wel dat je de app regelmatig moet raadplegen...
Zou handiger om een notificatie in te bouwen, want elke keer app raadplegen is ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 06:01
Team Viewer heeft zijn app universal gemaakt, is dat niet iets wat je zou kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Jay47 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:13:
[...]

Kijk foto's van de iphone maar terug op een andere tel of op een groter scherm.
Dat heb ik niet gedaan inderdaad, bedoel dus puur op het scherm leken de foto's scherpen op de iphone 6 tov de lumia 930, vooral in het donker. Maar inderdaad zou dit zomaar op een laptop of wat dan ook er wel heel anders uit kunnen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColdRain
  • Laatst online: 08-10 09:30
950XL sedert vanochtend. Fijn toestel. Lekker licht. Ook niet te groot, mijn handen zijn gemiddeld en kan 't toestel makkelijk uit 1 hand bedienen.
W10 Mobile is duidelijk nog niet af. Toch al 6 vastlopers met spontane reboot gehad. Dat kan je verwachten als early adopter, dus ok.
De knopjes rechts storen me wel, die zijn te hoekig (ze haken) en wiebelig. Hoe lang gaan die meegaan?

Edit: net spontane reboot 7, en al 5de keer in kaarten app, 4 keer bij downloaden offline maps.

[ Voor 11% gewijzigd door ColdRain op 27-11-2015 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:02
Jay47 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:38:
[...]

Ja meer mensen hebben er last van lees ik, die van mij heb ik geupdate en toen zag ik het wel.
Maar email kreeg ik pas na 3 uur en vervolgens moest ik bestel pagina een aantal keer refreshen, overbelast denk ik.
Inmiddels opgelost. via de store --> Downloads en updates de Lumia app geupdate. Daarna staat hij erin en kan ik bestellen.

Benno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wat!? Is de RDP app van Microsoft zelf nog niet universal? Oei, daar ging ik een klein beetje van uit eigenlijk, dat is idd juist wat Continuum zo interessant maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie2k
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:25

Vinnie2k

Pompen met die subwoofer!

joblamie schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:15:
[...]

Wat!? Is de RDP app van Microsoft zelf nog niet universal? Oei, daar ging ik een klein beetje van uit eigenlijk, dat is idd juist wat Continuum zo interessant maakt.
Ik gebruik de TeamViewer app maar hoop ook dat rdp erbij komt.. nja zal vast binnen korte tijd universal gemaakt worden.

Ik zit door die storing bij Vodafone met een uitstel op levering (door belsimpel).. helaas waarschijnlijk pas na t weekend. Meer voda klanten hier last van?

“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de 950XL gehaald bij T-Mobile shop. Verlenging van bvo met onbeperkt bellen, 6gb voor € 20 p/mnd. de 950xl voor € 400 incl. Dock-actie .

Wat is dat ding veel sneller dan de 640XL zeg....Heerlijk.

Iris herkenning werkt snel! We gaan verder spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_K_
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 10:08
Weet iemand tot wanneer de actie voor het displaydock nog duurt? Ik heb hier interesse in maar heb nog geen haast met een 950XL te bestellen, was aan het denken om te wachten tot januari zodat de bugs/foutjes er al wat uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

M_K_ schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:47:
Weet iemand tot wanneer de actie voor het displaydock nog duurt? Ik heb hier interesse in maar heb nog geen haast met een 950XL te bestellen, was aan het denken om te wachten tot januari zodat de bugs/foutjes er al wat uit zijn.
Ik geloof 28 feb, wachten is zeker de moeite waard. De bugs zijn nog even iets te veel.
Nope 31 Jan, en je kan de verkregen code tot 28feb gebruiken.

Vandaag eerste restart uit zich zelf gehad, muziek dat halverwege stopt met spelen (omdat sd kaart WEER eruit getrapt wordt, zonder enige reden). Playlist opeens niet meer te vinden. .. .. ..

[ Voor 30% gewijzigd door D0gtag op 27-11-2015 18:56 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvv
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-11-2024
D0gtag schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:49:
[...]

Vandaag eerste restart uit zich zelf gehad, muziek dat halverwege stopt met spelen (omdat sd kaart WEER eruit getrapt wordt, zonder enige reden). Playlist opeens niet meer te vinden. .. .. ..
Welke sd kaart heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ook zojuist naar de shop van T-Mobile geweest voor abonnementverlenging en de Lumia 950 XL, vooral dankzij hun behoorlijk scherpe aanbieding ter gelegenheid van de introductie van de 950 en 950 XL. Tot nu toe buitengewoon tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Sammy 64gb class10, maar het zou niks moeten uitmaken. Want hij doet het.

[ Voor 14% gewijzigd door D0gtag op 27-11-2015 19:27 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvv
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-11-2024
D0gtag schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:27:
[...]

Sammy 64gb class10, maar het zou niks moeten uitmaken. Want hij doet het.
Heb met m'n Surface 2 ook nogal eens issues met sd gehad. Sommige merken gingen goed, sommigen gaven snel issues.

Heb nu zelf een kingston besteld, hoop dat het kaartje goed is.

En jou zonde horen, hoop dat het poortje ook goed is en de nieuwe build stabieler is

[ Voor 0% gewijzigd door martynvv op 27-11-2015 21:50 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

martynvv schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:33:
[...]

Heb met m'n Syrface 2 ook nogal eens issues met sd gehad. Sommige merken gingen goed, sommigen gaven snel issues.

Heb nu zelf een kingston besteld, hoop dat het kaartje goed is.

En jou zonde horen, hoop dat het poortje ook goed is en de nieuwe build stabieler is
Ik heb deze kaart in een surface pro (1) gehad waar hij het prima deed. Maar hij doet het ook gewoon, alleen soms herkend het toestel hem niet meer. Pas na in en uit steken werkt hij weer. Moet wel lang wachten voordat er een update is om er achter te komen dat de kaart lezer misschien defect is :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Laatst online: 07-10 20:53
Lekker snel toestel . Wat me opvalt is dat facebook, twitter , twitch, rabobank en vooral whatsapp kwalitatief veel slechter zijn dan de android versie, zoals mijn vrouw het omschreef , apps voor slechtzienden . Nu hopen dat de verkopen van de 950 en xl versie de makers van apps een boost kunnen geven aan w10

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D0gtag schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:04:
[...]

Ik heb deze kaart in een surface pro (1) gehad waar hij het prima deed. Maar hij doet het ook gewoon, alleen soms herkend het toestel hem niet meer. Pas na in en uit steken werkt hij weer. Moet wel lang wachten voordat er een update is om er achter te komen dat de kaart lezer misschien defect is :F
Ik herken de melding wel van mijn 8.1 toestel, eens in de twee weken ofzo krijg ik ook te zien dat ik beter mijn telefoon kan uitzetten als ik de SD kaart verwijder, maar die kaart blijft het dan gewoon doen. Heb immers bijna alle apps erop staan.

Kan in principe gewoon een overgewaaide bug zijn dus.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 16:05
Weet iemand toevallig hoe je er voor zorgt dat afbeeldingen uit bijvoorbeeld e-mail aanbiedingen ingeladen worden in de outlook applicatie?
Ik kan hier geen opties voor vinden, of zo 1,2,3 info op het internet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suusje2306
  • Laatst online: 25-09 11:10
DCG909 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:43:
Weet iemand toevallig hoe je er voor zorgt dat afbeeldingen uit bijvoorbeeld e-mail aanbiedingen ingeladen worden in de outlook applicatie?
Ik kan hier geen opties voor vinden, of zo 1,2,3 info op het internet vinden...
Hetzelfde probleem hier, ook na handmatig downloaden is de mail niet compleet

Verder doet Facebook raar. Als ik getagd wordt in een reactie en ik bekijk dat in de app dan wordt ik óf doorgelinkt naar de webversie óf hij zegt geen gegevens gevonden. Zijn toch kleine irritatiefactortjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Laatst online: 09-10 07:04
Vandaag mijn 950 gekregen. Ben ik nu bezig met instaleren en mijn MS account te herstellen van de 930 en wil MS dit verifiëren, via sms lukt niet (krijg geen sms) via bel ook niet, via mijn oude Ziggo mail ook niet maar wat lukt wel...........via GMAIL....omg MS dit is toch wel een domper.... :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:27
Zojuist de apps geupdate, ook die van Lumia Offers. Daarna de displaydock aangevraagd. Kreeg direct een email en heb hem meteen kunnen bestellen bij de microsoftstore. Te betalen: €0,00 :D

Daar wordt een mens vrolijk van!

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Laatst online: 08-10 09:30
D0gtag schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:04:
[...]
Moet wel lang wachten voordat er een update is om er achter te komen dat de kaart lezer misschien defect is :F
Denk niet dat de kaartlezer defect is, misschien wel dat die qua firmware nog niet alle sd kaartjes netjes behandelt.
Ik had voor m'n 950XL een sandisk sdxc 128GB, en recht uit de blister default storage daarnaar verwezen. Maar na intussen 11 spontane reboots én lezen van jullie sd-related posts hierboven besloten die er weer uit te halen. Nu vervangen door een sandisk sdhc 32GB (ook nieuw) en geen vastlopers/reboots meer!
Voor zover ik weet zijn sdhc en sdxc beiden class 10 alleen is sdxc 80 MB/s en sdhc 30 MB/s. Is die sdxc van 128 GB te groot of te snel? Volgens MS specs moet de 950 reeks sd's tot 2 TB aankunnen (mochten die al bestaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-10 10:41

Radeon

Today is a good day to die

randomice schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:30:
Lekker snel toestel . Wat me opvalt is dat facebook, twitter , twitch, rabobank en vooral whatsapp kwalitatief veel slechter zijn dan de android versie, zoals mijn vrouw het omschreef , apps voor slechtzienden . Nu hopen dat de verkopen van de 950 en xl versie de makers van apps een boost kunnen geven aan w10
Voor Facebook kan je het beste de Facebook beta app gebruiken en de Rabobank zou als het goed is in december ze app vernieuwen.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Laatst online: 07-10 20:53
Radeon schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:17:
[...]

Voor Facebook kan je het beste de Facebook beta app gebruiken en de Rabobank zou als het goed is in december ze app vernieuwen.
Die beta van fb is indd een stuk beter. Ik denk gewoon dat het wennen is van een 4.9" naar een 5.7" en een stuk hogere res. Maar hij is zo snel als een trein !

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Laatst online: 11-10 15:30
Ik heb net als sommige mensen ook last van een krakende achterkant aan de onderkant. Het was niet aanwezig toen ik het toestel uit de doos haalde. Blijkbaar zorgt het uit elkaar halen toch voor wat minder stevigheid. Ik ga morgen maar eens contact opnemen met microsoft om te vragen hoe ze dit denken op te gaan lossen. Zijn er al mensen die dit hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

iAdema schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:05:
Ik heb net als sommige mensen ook last van een krakende achterkant aan de onderkant. Het was niet aanwezig toen ik het toestel uit de doos haalde. Blijkbaar zorgt het uit elkaar halen toch voor wat minder stevigheid. Ik ga morgen maar eens contact opnemen met microsoft om te vragen hoe ze dit denken op te gaan lossen. Zijn er al mensen die dit hebben gedaan?
Mijn telefoon heeft het ook, maar dan moet ik bewust ergens op de achter-onderkant drukken om een licht gekraak te horen. Bij normaal gebruik komt het niet voor.

Storm in een glas water, net als de buigende iPhones...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 17:50
Zojuist even wat ervaringen met Continuum opgedaan. Was even bij Mediamarkt geweest voor een Wireless Display adapter, een muis en iets wat door moet gaan voor een auto-houder (for the time being, al blijk ik echt de meest brakke te hebben uitgekozen volgens mij). Anyways, even wat geprobeerd (wel zonder keyboard maar dat lijkt me verder niet zo heel bijzonder).

Goed, aansluiten van de adapter ging prima en na opstarten had ik Continuum geopend. Daarna zag ik hem meteen staan om mee te verbinden dus dat gaat gewoon vloeiend. Ik had nog even gekeken of mn HDMI-recorder het geheel kon opnemen, maar dan wordt het beeld zwart. Wat meestal ook gebeurt bij Xbox als iets geblokkeerd is voor opname (al weet ik niet of dat met de dock straks ook is dus dat gaan we dan nog een keer proberen). Dus vooralsnog geen screenshots

Dan dus even alles proberen:
  • Veel apps die ik heb werken niet, maar apps met recente updates en de basis-apps wel.
  • Regenmeter, Racing One en Microsoft Sollitaire Collection werken bijvoorbeeld prima. Pakt ook goede resolutie e.d. en reageerde allemaal wel snel.
  • Beeld was niet helemaal scherp, maar mogelijk komt dat door streaming, zat ook nog wel wat vertraging in bij Sollitaire. Zal nader onderzoek doen al kan dit ook nog wel aan de manier van aansluiten liggen.
  • Je kunt tijdens Continuum gewoon normaal gebruik maken van telefoon. Inclusief bv Spotify aanzetten en beluisteren via oordoppen.
  • Als je dus audio afspeelt, wordt dit gepauzeerd als je iets van een video in Edge bekijkt. Dus dat werkt zoals verwacht, maar gelukkig ook seamless
  • Zelf had ik nog wel graag dev-tools gezien in Edge, maar misschien komt dat nog eens in de toekomst
  • Tweakers site heeft wat moeite met het detecteren van de breedte, krijg een rare combinatie tussen desktop en mobile, maar dat kun je gelukkig handmatig overschrijven en dan ziet desktop er wel gewoon prima uit
  • Ook de overige sites gingen gewoon prima. Even Youtube geprobeerd dus en dat gaat prima.
  • Met simpele Bluetooth-muis werkt het allemaal prima. Aansluiten ging vrijwel instant en daarna geen problemen gehad met de verbinding of met scrollen e.d. Ik heb in ieder geval het idee dat ook elke Bluetooth muis wel moet werken
  • Hoewel niet alle apps met Continuum werken, kun je deze wel ondertussen op je telefoon openen. Dus ook als je een Whatsappje krijgt, kun je deze gewoon op de telefoon beantwoorden (en met keyboard kun je nog snel typen ook).
  • Er zit geen verschil in laadtijd met apps via Continuum. Facebook e.d. leken eigenlijk wel even snel te starten als normaal.
  • Notificaties en bv volume-aanpassingen zie je ook op Continuum verschijnen
  • Je kunt nog instellen wat voor achtergrond je op de 2e monitor wilt hebben.
  • Sommige apps als bv Truecaller moeten nog een beetje worden aangepast (of Continuum zelf), er viel namelijk regelmatig iets buiten het scherm of was amper zichtbaar doordat navigatie over het venster heen valt. Minimaliseren en Sluiten zijn trouwens ook niet altijd zichtbaar. Je kunt namelijk apps maximaliseren zodat je navigatiebalk en die 2 opties niet ziet. Wat wel handig is als je video wilt kijken.
  • Je batterij gaat er niet dramatisch van achteruit bij Continuum, al wordt ie wel warm (maar nooit echt heet). Met dit weer lijkt het toestel overigens ook al nooit heet te worden, en is het soms zelfs wel prettig met die kou haha.
Moet nog wel video even kijken hoe ik dat kan afspelen. Denk dat ik even iets met Plex moet gaan instellen of een andere app. Verder nog even de aansluiting nalopen of ik de beeldkwaliteit nog kan verbeteren.

Als eerste ervaring (op eigen toestel) valt ie me niet tegen. Er werkt al een stuk meer dan ik had verwacht en het meeste werkt ook nog prima ook. Wel denk ik dat een dock het allemaal wat sneller en mooier kan maken dan via Wireless Adapter. Vooral voor als je Teamviewer of straks Remote Desktop hebt, is dit misschien nog wel wat irritant werken. Ook zijn de prijzen van bv muizen en toetsenborden (voor on the go) nog wel wat aan de hoge kant. Misschien dat ik dit weekend nog even een handig filmpje in elkaar kan zetten hoe het nu werkt, maar anders maak ik nog wel wat foto's. Ik ga in ieder geval de komende tijd nog even pluizen wat voor apps er al geschikt zijn en wat eraan komt.

Voorlopige conclusie: hoog gimmick gehalte en het is nog wachten op betere app-support (al kun je tegenwoordig ook al aardig wat via de browser doen zoals de Chrome Book ook al doet) en wat updates voor Continuum zelf. Voorlopig zie ik mezelf dit nog niet zo heel vaak gebruiken, maar er zit potentie in. Voor als je echt even snel wat wilt doen lijkt het me prima zat (bv als je voor je werk even in actie moet komen om iets te fixen of je laptop voor presentatie loopt vast), maar ik denk niet dat je er lang op wilt werken (dan liever een surface of laptop en pc). Het werkt in ieder geval beter dan verwacht en heel misschien ga ik het bluetooth keyboard wat ik heb nog wel vaker aansluiten voor bv Whatsapp haha.

Is het misschien nog de moeite waard om een apart Continuum topic te openen?

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 27-11-2015 22:13 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Laatst online: 11-10 15:30
Swerfer schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:09:
[...]

Mijn telefoon heeft het ook, maar dan moet ik bewust ergens op de achter-onderkant drukken om een licht gekraak te horen. Bij normaal gebruik komt het niet voor.

Dat was in het begin bij mij ook, maar ik hoor het nu ook als ik hem gewoon vastpak. Het lijkt steeds erger te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Even een stukje spijkerbroek op de foto (L950XL, stukje uit een 5336x2998 pixels foto):

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/LtBLeIFY98RvAmrqLtWxe75J/full.png

[ Voor 12% gewijzigd door Swerfer op 27-11-2015 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:27:
[...]

Nokia is bezig om de app terug te brengen. Ergens was wat fout gegaan bij de laatste update (heeft Nokia wel meer last van). In de tussentijd kan je rustig Maps gebruiken, die heeft ook offline navigatie en maakt van dezelfde Nokia dienst gebruik...
Hoezo is Nokia ermee bezig, die hebben Here toch verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:22
Vandaag binnen gekregen, de 950 XL. Mijn eerste Windows Phone ervaring. Had een Nexus 5 met Android 6.
Apps zien er een stuk schraler uit dan op Android (rabo, whatsapp, wordfeud) maar dat komt hopelijk nog goed met een update.

Over een internet pagina scrollen met je vingers op het scherm zorgt voor een schokkerige scroll ervaring. Een zetje geven en het scherm los laten zorgt wel voor een mooie soepele ervaring. Ik dacht eerst dat Windows Phone gewoon zoveel zwaarder draaide dan Android op mijn oude Nexus, maar het lijkt erop dat dat op zich wel meevalt, omdat als je het scherm los laat bij het scrollen het wel super soepel oogt. En sommige sites is het moeilijk om precies op het goede knopje te duwen. Bij een forum, waar ik de hele dag op kijk zo ongeveer, kan je je ongelezen posts in threads weer laten geven. En dan door op het kleine ongelezen berichten icoontje voor de threadtitel te klikken ga je automatisch naar het punt in de thread vanaf waar je het nog niet gelezen had. Dat knopje induwen, zelfs ver ingezoomd, is bijna niet te doen. Ik klik steeds mis. Terwijl dit bericht nu typen wel heel precies gaat. Vreemd.

Toetsenbord staan geen cijfers klein achter de letters bij en hoewel ik weet achter welke letters welke cijfers zitten, moet ik er toch iedere keer bij nadenken.

Wel simpel mijn contacten over kunnen zetten. Lekker.

En die wordfeud app is bijna onbestuurbaar, de tiles laten niet los of komen op de verkeerde plek neer de hele tijd. Grr.

En de napster app lijkt op de achtergrond te blijven draaien. Als ik napster heb afgesloten en ik hou de back toets in en ik zie ook geen napster scherm meer daar, dan toch als ik de volume knop aanraak kan ik verder gaan met mijn liedje dat aanstond en de volgende kiezen, enzo. Als ik nu uit huis ga en op de 4g ga in plaats van wifi, blijft ie dan wel liedjes zomaar inladen en kei veel data verbruiken? Of hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:28:
[...]

Hoezo is Nokia ermee bezig, die hebben Here toch verkocht?
Ja, maar volgens mij wordt de app nog steeds onder de naam Nokia uitgebracht. Misschien dat de overname wel rond is maar nog niet fysiek over is naar de nieuwe eigenaar (Uber toch?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 19:22
DannyXP1600 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:29:
En de napster app lijkt op de achtergrond te blijven draaien. Als ik napster heb afgesloten en ik hou de back toets in en ik zie ook geen napster scherm meer daar, dan toch als ik de volume knop aanraak kan ik verder gaan met mijn liedje dat aanstond en de volgende kiezen, enzo. Als ik nu uit huis ga en op de 4g ga in plaats van wifi, blijft ie dan wel liedjes zomaar inladen en kei veel data verbruiken? Of hoe werkt dat?
Geen idee of die liedjes blijft inladen (heb dat zelf nooit gemerkt in ieder geval), maar dit zit er al zo in sinds Windows Phone 7 en geldt voor elke speler (ook Spotify bijv.). Er is wel een app voor om het actieve liedje/playlist stop te zetten: "Stop the Music!". Met een livetile knopje kun je het dan stopzetten.

Zie ook: https://www.microsoft.com...op-the-music/9wzdncrcwnkx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als dat inderdaad hetzelfde gaat als in W8 en W8.1 dan kost dat geen data.

Snap eigenlijk niet dat MS dat nog niet uit W10M heeft gehaald, het staat namelijk redelijk slordig dat je perse een app moet gebruiken om dat soort dingen weg te krijgen.

Edit:
De Lumia 950XL is blijkbaar erg populair: op Coolblue staat hij nu op plaats 1 in de smartphone top-10.

De normale 950 moet het doen met plaats 3.

Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Blijkbaar zijn die dingen echt populair.

[ Voor 32% gewijzigd door RobinHood op 27-11-2015 23:22 ]

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Het lijkt er een beetje op dat mijn batterij op 30% blijft steken bij het opladen. Ga eens even kijken of dit ook echt zo is of dat hij het gewoon erg druk had met updates e.d., waardoor het laden niet echt wilde vlotten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-10 16:24

Arjan81

Rotterdam

950XL ook binnen. Opgepikt bij Coolblue in Rotterdam. Terugzetten van back-up niet te doen. Blijft hangen bij verificatie. SMS en bellen werken niet tijdens dat update proces.Via hotmail kreeg ik geen code. Enige minpunt tot nu toe. Dus maar overgegaan tot handmatige installatie van apps. Contacten en agenda synchroniseren gelukkig wel. Verder goed gevoel na jaren Nokia, laatste Lumia 920. Lumia offers app nog niet binnen. Morgen maar eens kijken of hij dat wil doen.

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinspire
Vandaag binnen gekregen, de 950 XL. Mijn eerste Windows Phone ervaring. Had een Nexus 5 met Android 6.
Apps zien er een stuk schraler uit dan op Android (rabo, whatsapp, wordfeud) maar dat komt hopelijk nog goed met een update.
Rabo, Whatsapp en Wordfeud zijn dan ook niet echt de voorbeelden als het op design aankomt. Het is inderdaad jammer, maar dat ligt puur aan de devs. Diverse andere apps als Telegram, Skype, Wechat, Line en anderen worden wel regelmatiger bijgewerkt en zijn ook meer bezig met de UI dan de rest.
Verder heb je, bv bij Whatsapp, dat ze echt zo'n standaard Windows Phone 7 design aanhouden, iets wat niet iedereen ligt. Maar het is wel functioneel en werkt verder nog wel prima. Ik verwacht echter dat de meesten het komend half jaar wel met nieuwe updates komen. Sowieso hebben veel oude apps nog allerlei laadschermen, maar werken Win10 apps erg vlot. Het is misschien wat spartaans van die oude designs, maar zo was dat eerst. Als je echter kijkt naar de nieuwe standaard-apps (zoals people, messaging, settings of weer, nieuws en sport, dan zie je dat er toch wel wat veranderingen zijn. Sowieso valt op dat er minder whitespace is en dat de letters een stuk kleiner zijn geworden. Vergelijk ze maar eens met reviews van een tijd geleden
Geef het een tijdje. Overigens valt me wel op dat ik nog regelmatig vrienden hoor mekkeren dat Whatsapp niet werkt, maar bij mij werkt het dan nog gewoon prima.
Over een internet pagina scrollen met je vingers op het scherm zorgt voor een schokkerige scroll ervaring. Een zetje geven en het scherm los laten zorgt wel voor een mooie soepele ervaring. Ik dacht eerst dat Windows Phone gewoon zoveel zwaarder draaide dan Android op mijn oude Nexus, maar het lijkt erop dat dat op zich wel meevalt, omdat als je het scherm los laat bij het scrollen het wel super soepel oogt. En sommige sites is het moeilijk om precies op het goede knopje te duwen. Bij een forum, waar ik de hele dag op kijk zo ongeveer, kan je je ongelezen posts in threads weer laten geven.
Hier scrollt het anders wel soepel. Ben je niet toevallig allerlei apps aan het updaten of dingen op de achtergrond aan het doen? Is ie warm oid (dat is meestal wel een hint dat ie even bezig is). Eerste tijd zal ie sowieso nog niet optimaal werken omdat ie allerlei taken aan het draaien is en bezig is met optimaliseren. En opnieuw opstarten kan wel eens helpen ;)
Hier bv bij Tweakers frontpage geen enkele probleem. Scrollen gaat soepel. Maar ik herken het wel. Mn 930 had er ook een tijdje last van maar opeens was het over. En nu heb ik het eigenlijk niet gemerkt.
In ieder geval kun je altijd nog kijken of het aan Edge ligt of niet, want de startpagina gaat hier nu ook prima. Als 1 van beide schokkerig gaat, dan lijkt me dat ie bezig is of er iets aan de hand is.
En dan door op het kleine ongelezen berichten icoontje voor de threadtitel te klikken ga je automatisch naar het punt in de thread vanaf waar je het nog niet gelezen had. Dat knopje induwen, zelfs ver ingezoomd, is bijna niet te doen. Ik klik steeds mis. Terwijl dit bericht nu typen wel heel precies gaat. Vreemd.
Soms hebben sites ook nog wel de neiging om puur Webkit te ondersteunen. En Edge is vrij nieuw dus daar kan ook nog wel wat in zitten, maar zoals eerder aangehaald: sommige dingen zijn even wennen omdat ze anders werken.
Toetsenbord staan geen cijfers klein achter de letters bij en hoewel ik weet achter welke letters welke cijfers zitten, moet ik er toch iedere keer bij nadenken.
Mja dat blijf ik ook wel muf vinden, maar anders kun je ook altijd nog even wisselen naar het cijfer/symbolen toetsenbord ;)
Wel simpel mijn contacten over kunnen zetten. Lekker.
Jup. Overigens kun je als je Facebook koppelt e.d. ook nog wel contacten combineren tot 1, mocht je dat nodig hebben. En natuurlijk even favorieten instellen bij de Caller app zodat je ze ook snel kunt bellen
En die wordfeud app is bijna onbestuurbaar, de tiles laten niet los of komen op de verkeerde plek neer de hele tijd. Grr.
Geen ervaring mee, maar de reviews zijn ook erg wisselend. Maar gezien je scrolling ook niet goed gaat, zou ik even wachten of even opnieuw opstarten. Sowieso is het wel verstandig om als je helemaal klaar bent met instellen, downloaden en opstarten, om de telefoon even een reset te geven ;)
Napster? Wordt dat nog gebruikt dan? Qua muziek vind ik overigens Groove en Spotify nog het best. Qua UI is Spotify ook nog wel een vaag verhaal (op een 1 of andere manier minder responsive), maar eenmaal spelen werkt het gewoon naar behoren. Groove heeft dat wel beter voor elkaar, maar daarvan is de library toch een stuk kleiner (zeker van wat ik graag luister).

Overigens is het inderdaad zo dat die dingen nog een tijdje bij de volume-controls blijven staan. Gebruikt ook geen resources (en volgens mij werkt het alleen bij Groove om verder te gaan nadat de app niet meer draait), maar je kunt het eventueel met Stop The Music wegkrijgen. Al verdwijnt het ook na een uur (of 2?). Ik heb zelf gewoon Spotify Premium en zet nummers gewoon op mn toestel (ook nog effe een SD-kaart halen hiervoor).
nXXt schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:44:
Het lijkt er een beetje op dat mijn batterij op 30% blijft steken bij het opladen. Ga eens even kijken of dit ook echt zo is of dat hij het gewoon erg druk had met updates e.d., waardoor het laden niet echt wilde vlotten.
Geef het even. En anders probeer even het toestel te herstarten. Je wilt niet weten hoe vaak iets simpelweg op te lossen is door even opnieuw op te starten :>

Nog een bericht aan de mensen die overstappen van andere platformen:
Sommige apps die je op Android of iOS gebruikt, kunnen wat spartaans zijn op WP. Als je dat niet mooi vindt, zijn er echter ook nog alternatieven die vaak ook beter werken.
Zo heb je bv de bekende Buienradar, maar op WP is regenmeter een veel beter alternatief (ook nog eens van een Tweaker).
6Tag is beter dan Instagram
Routeradar of Flitsnav zijn soms beter dan Flitsmeister (Routeradar is overigens nog vrij nieuw, bij Flitsmeister heb ik een tijdje gehad dat ie niets meer deed, maar nu lijkt het weer te werken alleen krijgt die app totaal geen aandacht meer van de devs)
Twitter is wel fijn, maar ik prefereer Tweetium.
Google Maps hoef je niet te zoeken maar Kaarten werkt eigenlijk ook prima (en als de Here apps weer terug zijn dan is ook dat prima te gebruiken).
En mocht Skype binnen de Messages app niet lekker werken (groepsgesprekken laten de app nog wel eens crashen) dan kun je nog altijd de officiële Skype app pakken.
Facebook werkt wel aardig, maar de Facebook Beta is wel een Windows 10 app (al verwijst ie nog steeds voor sommige dingen naar de website, wel vaag).
Youtube app is niks maar Mytube of Metrotube werken weer beter dan de officiële apps op iOS of Android.
Google Drive hoef je ook niet te proberen, maar wisselen naar Onedrive gaat ook wel prima. Idem voor Google Docs, gewoon de office apps gebruiken.
Voor Formule 1 nieuws en informatie gebruik ik ook Racing One ipv wat er op andere platformen gebruikt wordt.
Reis je met de trein dan is er volgens mij geen goede NS-app, maar Trein en Treintijden zijn prima alternatieven
Officiële apps van Wikipedia en IMDB zijn prima, maar ik prefereer toch de 3rd party alternatieven met zelfde naam, van Rudy Huyn die ook voor andere apps alternatieven heeft gemaakt: 6tag = instagram, 6tin = tinder, 6sec = vine, 9gag voor 9gag en het leuke SquarO spel

Dus doe er je voordeel mee en blijf niet hangen bij apps omdat het van een bepaald merk is. Veel devs met liefde voor het platform hebben (betrouwbare) betere alternatieven gemaakt van apps die niet beschikbaar waren of maar een slechte app hebben opgeleverd. Dat is ook mede dankzij het lage marktaandeel, maar staar je er niet op blind. Zolang jij lekker met je telefoon aan de gang kunt, zijn veel apps maar bijzaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 16:31
9gag via een app doen? Heb 'm uitgeprobeerd maar snel er weer af gegooid... In de browser werkt het eigenlijk nog veel lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ShitHappens schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:53:
9gag via een app doen? Heb 'm uitgeprobeerd maar snel er weer af gegooid... In de browser werkt het eigenlijk nog veel lekkerder.
Ik kijk er niet zo vaak op, maar vind het wat fijner dan de site (bv zoomen van afbeeldingen), maar er zijn volgens mij 10 verschillende apps die allemaal 9gag heten, dus mogelijk heb je de verkeerde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Swerfer schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:09:
[...]

Iphone diende je nog redelijk kracht te zetten wil het echt buigen, edge6+ is sneller krom (dat is geen groot nieuws geweest).

Als ik de xl filmpjes zie een beetje drukken en je hoort het al. Een telefoon van 700 euro waar dit kan moet niet kunnen. Zelfde als pen achterstevoren in Note 5 kan naar mijn idee totaal design fout zeker voor het geld wat je ervoor neerlegt.

Maar even over dat geluid terug komen. Waar of hoe komt dat geluid vandaan?
Met een andere cover op te lossen?
De niet xl heeft het niet?

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb nu 4 medium tiles in plaats van 3 en dat bevalt me veel beter. Nu hoef ik ook niet zo veel meer naar onder te scrollen zoals op de 930.

Ben nog wat aan het zoeken naar apps, ik heb geen instellingen van de 930 overgenomen omdat ik niet overal even tevreden over was. Kost wel extra tijd maar het is toch weekend :)

Weet iemand een goede kalender app waar je ook aan kunt geven dat iets periodiek (zoals bv verjaardagen) is?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Laatst online: 09-10 07:04
Lekker Ventje schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:34:
Ik heb nu 4 medium tiles in plaats van 3 en dat bevalt me veel beter. Nu hoef ik ook niet zo veel meer naar onder te scrollen zoals op de 930.

Ben nog wat aan het zoeken naar apps, ik heb geen instellingen van de 930 overgenomen omdat ik niet overal even tevreden over was. Kost wel extra tijd maar het is toch weekend :)

Weet iemand een goede kalender app waar je ook aan kunt geven dat iets periodiek (zoals bv verjaardagen) is?
Chronos Calender+ ? Die is wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
D0gtag schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:49:
[...]

Ik geloof 28 feb, wachten is zeker de moeite waard. De bugs zijn nog even iets te veel.
Nope 31 Jan, en je kan de verkregen code tot 28feb gebruiken.

Ik heb ook een SD kaart, maar herken dit echt niet. Zou het aan de sd kaart kunnen liggen?
RobinHood schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:36:
[...]

Ik herken de melding wel van mijn 8.1 toestel, eens in de twee weken ofzo krijg ik ook te zien dat ik beter mijn telefoon kan uitzetten als ik de SD kaart verwijder, maar die kaart blijft het dan gewoon doen. Heb immers bijna alle apps erop staan.

Kan in principe gewoon een overgewaaide bug zijn dus.
Ik heb 64gb Trancsend uhs-i ofzo.
Maar ik zet er alleen muziek, foto's en video's op. Apps blijven intern.
randomice schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:30:
Heb je de tekst grootte al teruggezet naar 300%?
Helpt de beleving voor slechtziende weg te nemen.
RobbyTown schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:23:
[...]

Iphone diende je nog redelijk kracht te zetten wil het echt buigen, edge6+ is sneller krom (dat is geen groot nieuws geweest).

Als ik de xl filmpjes zie een beetje drukken en je hoort het al. Een telefoon van 700 euro waar dit kan moet niet kunnen. Zelfde als pen achterstevoren in Note 5 kan naar mijn idee totaal design fout zeker voor het geld wat je ervoor neerlegt.

Maar even over dat geluid terug komen. Waar of hoe komt dat geluid vandaan?
Met een andere cover op te lossen?
De niet xl heeft het niet?
Nee geen kraakje te herkennen in de 950.
En de napster app lijkt op de . Als ik nu uit huis ga en op de 4g ga in plaats van wifi, blijft ie dan wel liedjes zomaar inladen en kei veel data verbruiken? Of hoe werkt dat?
Ik weet niet of de naam veranderd is, maar op 8.1 had je de built-in app data inzicht. Stel die in en je hebt altijd een actueel beeld van dataverbruik, per app, en hij kan na x data gaan besparen op verbruik. Helemaal naar wens in te stellen. Was ideaal. Zal zo even kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Ga naar instellingen en zoek naar dataverbruik. Zit tegenwoordig in het menu.

Per wifi of data kun je verbruiksgegebens raadplegen en zo veelverbruikers achterhalen. Vodafone rekent per 2gb ongeveer 200mb onvoordeliger dan de app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:34:

Waarom niet gewoon de datum van de verjaardag bij je contacten invoeren? Dan komen ze sowieso ieder jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wat!? Je kunt geen periodiek terugkerende events in je agenda zetten? Dat lijkt me heel erg sterk en daarmee onbruikbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:10
Ik zag hier ook een paar Samsung S4 eigenaren. Iemand die de Lumia 950 (XL) al heeft en wat kan zeggen over de grootte en vooral materiaal? De S4 is wat dat betreft namelijk ook maar een plastic ding en ik verwacht eigenlijk dat de Lumia meer premium aanvoelt.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
joblamie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 09:18:
Wat!? Je kunt geen periodiek terugkerende events in je agenda zetten? Dat lijkt me heel erg sterk en daarmee onbruikbaar....
Ik kan het in ieder geval in de standaard meegeleverde agenda niet vinden. Bij google wordt het gevraagd of dat het een periodiek iets is.
Verjaardagen zet je bij de contactpersonen en dat werkt prima, maar terugkerende afspraken zoals bv de fysio gedurende drie maanden kan niet. Ten zij ik er totaal naast kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:26
Ik heb ondertussen ontdekt dat de SIM kaart lezer erg gevoelig is op de 950 XL, bij mij bleef het toestel steeds hangen op voorbereiden. Batterij er uit en er in hielp niet. Toen bedacht, probeer de SIM van mijn werk telefoon eens, en de telefoon wilde gewoon opstarten (dit terwijl mijn eigen SIM geen problemen gaf op mijn HTC One M7), daarna bij KPN een nieuwe SIM kaart voor mezelf gescoord en die werkt wel.

Echter ik heb nu iets anders, op mijn MS account zie ik deze telefoon nu geregistreerd staan met het mobiele nummer van mijn werk. Hoe herstel ik dat naar mijn eigen nummer (zonder fabrieksreset)? En heeft dat nummer bij de registratie nog een functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
ErwinJ schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:43:
[...]

Chronos Calender+ ? Die is wel fijn
Maar is het invoeren van afspraken niet heel erg onhandig? Ik moet afspraak, tijd en datum gescheiden door spaties achter elkaar op dezelfde regel invoeren. Lijkt me een bug?

Pagina: 1 ... 30 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.