Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eswa schreef op zondag 22 november 2015 @ 12:10:
Ik schrok toch wel een beetje van de
Ik niet, maar had me dan ook al ingelezen. De opmerkingen gaan dan ook over zaken die zo weggewuifd kunnen worden. En vergelijk dan maar die punten tegen andere phones. Die zouden net zulke reviews krijgen. Maar ja, dat zijn dan hun eigen phones of maken er een half glas leeg verhaal van.
En er zijn genoeg half glas vol reviews. Zoals die van de vaak over kritische Paul Thurrot
https://www.thurrott.com/...mia-950-first-impressions
For now, I’d like to simply pay attention to this new phone. Which. I. Love. So. Much.

En over een Surface Phone. Daniel van WC heeft het over Q4 2016. Dus pas over een jaar.
Als je denkt die te willen, adviseert hij een 1 jaar abonnement te nemen (als je een abonnement neemt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik al in gebruik. Werkt prima. Voor basis navigatie zoals alle gratis navigatie software.
Voor de echt goede moet je een betaalde kopen. Zoals die van Navigon. Met alle toeters en bellen.
https://www.microsoft.com...vigon-europe/9nblggh07x5b
En dan kopen wanneer die (regelmatig) in de aanbieding is voor een paar tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:12

Swerfer

Hmm...

Martinspire schreef op zondag 22 november 2015 @ 14:28:
[...]

Non-XL. De XL is volgens mij nog nergens geleverd.

Overigens valt me op dat er aardig wat witte 950's in de reviews verschijnen en dat die soms nog wat aan te merken hebben op de bouwkwaliteit, maar bij de zwarte hoor je dat minder. Is dat toeval?
Zal wel toeval zijn. Ik neem aan dat ze wat verwarmde polycarbonaat in wit of zwart in een machine gooien die achter elkaar backcovers uitspuugt. Lijkt me niet dat ze voor de zwarte en witte een verschillende mal gebruiken...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Als ik bij Thurott's review naar het SIM slot kijk ga ik me toch afvragen of een dual-sim variant wel 'echt' gaat zijn.
Daarmee bedoel ik dat er 2 SIM-slots én een SD-slot aanwezig zijn.
Vaak is dual-sim een sigaar uit eigen doos en moet je kiezen tussen een 2e SIM of microSD.

Dan is extra moeite doen om een 950XL dual te bemachtigen in NL niet zo nuttig voor me.

Ik ben nog geen plaatje tegengekomen van een dual sim variant, iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 10:54
MyrddinLXXIIX schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:18:
Als ik bij Thurott's review naar het SIM slot kijk ga ik me toch afvragen of een dual-sim variant wel 'echt' gaat zijn.
Vaak is dual-sim een sigaar uit eigen doos en moet je kiezen tussen een 2e SIM of microSD.

Dan is extra moeite doen om een 950XL dual te bemachtigen in NL niet zo nuttig voor me.

Ik ben nog geen plaatje tegengekomen van een dual sim variant, iemand anders wel?
In dat geval kan je altijd nog makkelijk een USB stick aan je 950 hangen :)

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

MyrddinLXXIIX schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:18:

In ieder geval bij een L950, dus ik ga er vanuit dat het bij de XL hetzelfde zal zijn:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=94LxS73leqY&list=PLzNP4IgTnmIrE1SUv6hbGdpxYvFfD2A-4&index=1]

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/N9irCRppUCHSxokBketkG6dq/full.png

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:25

SomerenV

It's something!

Er zijn twee dingen waar ik me aan erger in diverse reviews: meningen over het design en de app-gap.

Design: dit is zo subjectief als maar zijn kan. Design kan ook functionaliteit betreffen maar in praktisch alle gevallen wordt gesproken over het uiterlijk. Apple en Samsung zetten hoog in op aluminium, Microsoft doet dat niet, dus dat is een minpunt? Ik vind het juist verfrissend dat Microsoft niet mee gaat met de massa, maar een ander vindt het misschien een stomme keuze. De Lumia 950 XL heb ik in de hand gehad en die voelde heerlijk aan terwijl ik een aluminium smartphone toch vaak wat koud aan vind voelen. En liever een verwijderbare achterkant, SD-kaart en verwijderbare batterij dan je hele telefoon op moeten sturen bij een beschadiging.

Het stomme is dat een jaar of wat geleden iedereen moord en brand schreeuwde toen er steeds minder toestellen een verwijderbare batterij kregen. Nu heeft een high-end toestel het en hoor je er niemand over.

App-gap: Toen ik zo'n 5 jaar geleden m'n HTC Desire Z binnenkreeg draaide deze op Android 2.3 en guess what: veel apps verschenen vaak eerst op iOS en pas (veel) later op Android. Android had toen ook een app-gap maar toch bleef iedereen die toestellen kopen. Nu zijn apps dan wel belangrijker dan toen maar een app-gap is net als design subjectief.

Zelf mis ik bijvoorbeeld geen apps en ik kan alles doen wat ik wil. Een ander is misschien dol op Snapchat en mist die app wel op Windows 10 Mobile. Maar ik denk dat als meer mensen gewoon vertrouwen durven hebben dat het vanzelf goed komt. In het verleden gaven veel mensen Windows Phone niet eens een kans want reviews klaagden over apps (ook al waren veel apps gewoon wel beschikbaar).

Nu gebeurt dat gezeur rondom apps nog steeds en hoewel het wel aangekaart moet worden moet er ook bijgezegd worden dat het probleem voor veel mensen mogelijk niet zo aanwezig is. Ik las in enkele reviews ook over het gebrek aan ondersteuning vanuit Google. Microsoft krijgt hier dan al snel de schuld van terwijl Google in dit geval gewoon voet bij stuk houdt en weigert Windows Phone te ondersteunen.

Overigens heb ik er met de verschillende bridges waar Microsoft aan werkt (Web, iOS en Win32) wel vertrouwen in dat het met de apps goed gaat komen. Ontwikkelaars hoeven nu niet vanaf scratch een app te ontwikkelen voor een derde OS maar kunnen het relatief eenvoudig porten. Ook zie ik steeds vaker dat apps en games uit komen op alle drie de besturingssystemen. Hopelijk dat Snapchat ook bij zinnen komt aangezien dat voor veel mensen dé app is om te hebben. Een app voor WP had er al kunnen zijn overigens. Rudy Huyn had aangegeven een app voor te willen ontwikkelen (in principe was die er al) maar Snapchat wilde dit niet 8)7

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Swerfer schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:31:
[...]

In ieder geval bij een L950, dus ik ga er vanuit dat het bij de XL hetzelfde zal zijn:

snip
Ah da's mooi, dan ga ik achter een 950XL dual aan!
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Het lijkt mij juist dat de App Gap juist nu minder zou moeten gaan worden ivm universal Apps, en een aantal grote partijen die al aan hadden gegeven hier mee bezig te zijn. Dit kost even tijd. Overigens wat uit de reviews naar voren komt zijn de bugs in de camera app e.d. Dit had toch echt niet zo moeten zijn met een telefoon die ze uitbrengen. Desondanks zal de 950XL toch wel de opvolger voor mijn 930 zijn.

Zijn eigenlijk twee punten die mij dus storen,

*Ontbreken van een premium feel(dit had de 930 en 920 voor mijn gevoel wel), maar lijkt gedeeltelijk opgelost te kunnen worden met een andere achterkant(zou standaard een mooie achterkant moeten mogen uit kunnen kiezen oid). Maar staat een verwisselbare accu tegenover, wat toch een behoorlijk pluspunt is.

* Bugs in software, ik heb de ontwikkeling van w10 op mijn lumia 1320 gevolgd en heb hier wel vertrouwen in. Maar uiteindelijk wil ik hem wel eerst even vasthouden. Tot die tijd gaat mijn 930 nog prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

CR35 schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:57:
*Ontbreken van een premium feel(dit had de 930 en 920 voor mijn gevoel wel), maar lijkt gedeeltelijk opgelost te kunnen worden met een andere achterkant(zou standaard een mooie achterkant moeten mogen uit kunnen kiezen oid). Maar staat een verwisselbare accu tegenover, wat toch een behoorlijk pluspunt is.

* Bugs in software, ik heb de ontwikkeling van w10 op mijn lumia 1320 gevolgd en heb hier wel vertrouwen in. Maar uiteindelijk wil ik hem wel eerst even vasthouden. Tot die tijd gaat mijn 930 nog prima mee.
Ik heb de Lumia 920 maar vond de Lumia 950 XL echt heerlijk in de hand liggen. Voelde niet goedkoop aan ofzo. Nu is de 920 een stuk zwaarder en daardoor voelt die meteen degelijker aan, maar ik kan nou niet zeggen dat de 950 XL goedkoop aanvoelde.

En bugs heb ik weinig last van. Op een 950 (XL) denk ik dat alles nog wat beter werkt. Als Windows 10 Mobile op een 2,5 jaar oude smartphone al goed werkt dan moet het op een nieuwe smartphone nog beter werken. In reviews hoor je ook bijna niks over bugs of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 22:13

rda

Ik weet niet precies waar, maar recent las ik over beats headphones dat er een aantal stukken (2 geloof ik) metaal zonder duidelijke functie in gestopt zitten. De hypothese was dat deze daar zaten om het product zwaarder en dus meer premium te laten voelen. Tja, wat is dan nog de waarde van 'premium feel'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
rda schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:58:
Ik weet niet precies waar, maar recent las ik over beats headphones dat er een aantal stukken (2 geloof ik) metaal zonder duidelijke functie in gestopt zitten. De hypothese was dat deze daar zaten om het product zwaarder en dus meer premium te laten voelen. Tja, wat is dan nog de waarde van 'premium feel'?
WTF, raak dat soort sooi toch niet aan, maar dat is toch wel echt bizar.

In diverse reviews wordt als cons bugs genoemd en crashende windows phone 8 apps. Nu draai ik op de 1320 ook w10 en daar voelde het ook nog niet af. En kijkend naar de foto's lijkt de 1320 ook aardig op de 950 en de 1320 voelt echt niet premium aan in vergelijk met de 930. Premium is voor mij hoe het glas/coating aan voelt, hoe het scherm oogt en hoe dicht deze op elkaar zit. Hoe stevig de telefoon aanvoelt(een geheel). Het is nog niet eens per see het gewicht.

In de reviews worden de toetsen niet gemist(iets wat bij de premium telefoons altijd zaten). Dat stemt mij positief omdat ik verwacht die wel te gaan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:34
Maar de 1320 lijkt meer op de 640 en 6xx lijn dan op de 1520 en 9xx lijn. Die laatste zijn toch altijd wat kwalitatiever geweest.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Maar premium zit denk ik idd ook vooral tussen de oren. Laat een iPhone of S6 maar eens stuiteren op zijn achterkant: grote kans dat je telefoon de reparatie in kan. Laat zo'n mooie polycarbonaat Lumia stuiteren op de achterkant, en er zal hooguit een afdruk van een steentje in zitten.

De 950 is wel wat lichter dan mijn 820, maar met 150 gram nog steeds lekker gewichtig. Rond de 130 gram begin ik telefoons echt te licht te vinden. S6 Edge bijvoorbeeld, samen met zijn glazen achterkant voelt het alsof je een heel erg breekbaar iets vasthoudt. De 950 blijf ik waarschijnlijk gewoon op mijn bed gooien :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:53
Even over dat design: ik heb een Lumia 830 met een aluminium zijkant. Is mooi en heeft een premium look en feel. En toch ga ik een Lumia 640 XL proberen. In de eerste plaats omdat ik er geschikt eentje kon kopen (ik was op zoek naar een tweedehands Microsoft band, en deze zat er bij ....), maar ook omdat ik dat premium polycarbonaat prefereer. Bij het aluminium ben ik steeds bang voor krassen, bij kunststof veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 00:15
Waar ik niet zo heel veel over lees is de kwaliteit van het bellen zelf wat voor mij toch nog steeds een van de belangrijkste zaken is.
Dit is voor mij ooit de reden geweest om over te stappen van de Iphone 5 naar de Nokia Lumia 930. Nokia stond altijd bekend om de gesprekskwaliteit en dat bleek ook wel weer met de Lumia 930.
In de review van Windowscentral (Daniel Rubino) en Techradar blijkt deze nogal middelmatige of zelf iets onder de maat te zijn ....
Je leest veel over van alles over het toestel maar over het telefoneren lees je gek genoeg niet veel ;)
Dat stemt mij toch wel weer wat somber, gesprekskwaliteit van goede kwaliteit is voor mij een must voor een telefoon !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-10 23:11

EektheMan

DPC

CR35 schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:12:
[...]
Premium is voor mij hoe het glas/coating aan voelt, hoe het scherm oogt en hoe dicht deze op elkaar zit. Hoe stevig de telefoon aanvoelt(een geheel). Het is nog niet eens per see het gewicht.
Het glas van de Lumia 920 voelt echt heerlijk aan. Smooth en dik. Swipen op mijn 640 XL voelt merkbaar minder aan. Ook doet de glasplaat minder dik aan wat weer een beetje afdoet aan het kwaliteitsgevoel......maar die 920 is dan eigenlijk ook gewoon te zwaar. Zeker met langdurig browsen of een film kijken tikt dat gewicht aan.

Ondanks dat ik het glas van de 920 heerlijk vind, heb ik toch veel liever het lagere gewicht van de nieuwe 950 's. Laag gewicht is ook een Premium.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ik heb zelf de 1320 en ik vraag me af of ik de 950XL i.v.m. abonnement zou nemen.
Ik heb het ook niet echt nodig, de 1320 voldoet prima aan mijn eisen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

EektheMan schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:58:
[...]

Het glas van de Lumia 920 voelt echt heerlijk aan. Smooth en dik. Swipen op mijn 640 XL voelt merkbaar minder aan. Ook doet de glasplaat minder dik aan wat weer een beetje afdoet aan het kwaliteitsgevoel......maar die 920 is dan eigenlijk ook gewoon te zwaar. Zeker met langdurig browsen of een film kijken tikt dat gewicht aan.

Ondanks dat ik het glas van de 920 heerlijk vind, heb ik toch veel liever het lagere gewicht van de nieuwe 950 's. Laag gewicht is ook een Premium.
'Premium' is maar net wat je er zelf van maakt en het is net als design subjectief. Ik vind een sober uiterlijk met goede hardware bijvoorbeeld premium, maar een toestel met matige hardware en een uitmuntend design is volgens sommigen ook premium. De een koopt een shirtje omdat er een of ander logo op staat (waardoor het automatisch als premium bestempeld wordt) en de ander koopt een shirtje dat gewoon lekker zit.

Persoonlijk vind ik dat we van de term premium af moeten stappen. Beoordeel een telefoon op basis van hardware, benchmarks en andere meetbare zaken en niet op subjectieve zaken als hoe premium iets wel of niet is, het design of hoe lekker het in de hand ligt. Dat zijn dingen die mensen zelf moeten ervaren. Zo vond ik de Galaxy S6 Edge niet fijn in de hand liggen en ik zou eerder voor de normale versie kiezen, maar er zijn genoeg mensen die dat niet zo ervaren.

Overigens kun je de 920 wel als wapen tijdens zelfverdediging gebruiken. Gewoon naar iemand z'n hoofd slingeren en dat ding zal er dwars doorheen gaan 8) Dat ding is echt een tank!
Berlinetta schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:39:
Ik heb zelf de 1320 en ik vraag me af of ik de 950XL i.v.m. abonnement zou nemen.
Mijn 920 voldoet in principe ook nog, maar ik kan verlengen en ik vind een update na 2,5 jaar niet zo heel erg O-) Betere camera, snellere hardware, nieuwe features, lichter, beter scherm, etc. Van 1320 naar 950 XL is een nog grotere stap vooruit ;) En als je hem bij een abonnement kunt nemen dan kun je beter kijken naar 'voldoet de 1320 de komende 1 of 2 jaar nog' en dan krijg je misschien een ander antwoord.

[ Voor 17% gewijzigd door SomerenV op 22-11-2015 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
SomerenV schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:43:
[...]

'Premium' is maar net wat je er zelf van maakt en het is net als design subjectief. Ik vind een sober uiterlijk met goede hardware bijvoorbeeld premium, maar een toestel met matige hardware en een uitmuntend design is volgens sommigen ook premium. De een koopt een shirtje omdat er een of ander logo op staat (waardoor het automatisch als premium bestempeld wordt) en de ander koopt een shirtje dat gewoon lekker zit.

Persoonlijk vind ik dat we van de term premium af moeten stappen. Beoordeel een telefoon op basis van hardware, benchmarks en andere meetbare zaken en niet op subjectieve zaken als hoe premium iets wel of niet is, het design of hoe lekker het in de hand ligt. Dat zijn dingen die mensen zelf moeten ervaren. Zo vond ik de Galaxy S6 Edge niet fijn in de hand liggen en ik zou eerder voor de normale versie kiezen, maar er zijn genoeg mensen die dat niet zo ervaren.

Overigens kun je de 920 wel als wapen tijdens zelfverdediging gebruiken. Gewoon naar iemand z'n hoofd slingeren en dat ding zal er dwars doorheen gaan 8) Dat ding is echt een tank!

[...]

Mijn 920 voldoet in principe ook nog, maar ik kan verlengen en ik vind een update na 2,5 jaar niet zo heel erg O-) Betere camera, snellere hardware, nieuwe features, lichter, beter scherm, etc. Van 1320 naar 950 XL is een nog grotere stap vooruit ;) En als je hem bij een abonnement kunt nemen dan kun je beter kijken naar 'voldoet de 1320 de komende 1 of 2 jaar nog' en dan krijg je misschien een ander antwoord.
Ik heb mijn L1320 nog niet zo lang, ik zit pas sinds kort op Windows Mobile.
Ik heb er zelfs 2 L1320 voor back-up.
Dat komt omdat mijn voorgaande Samsung telefoons er opeens mee ophielden door een defect aan het moederbord.
Ik twijfel nog wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 15:34
Als de 1320 je nog steeds bevalt, waarom dan vervangen als het niet nodig is?

Ik ben zelf vrij positief over de ontwikkelingen en waar het naar toegaat.
Maar heb voor mij zelf even een pauze genomen.
Ten eerste mijn huidige toestel is nog niet op ( ook een 1320 ), tweede staat me de prijs niet aan ten aanzien van wat ik er voor terug krijg.
Wat krijg ik ervoor terug?
Continuum....zal in het begin mee gespeelt worden en daarna wellicht niet meer.
Een goede camera ( een hele grote plus ).
Maar daarna houd het voor mij persoonlijk op en dat beetje extra wat voor mij nut heeft is mij die 6 a 700€ momenteel nog niet waard.
Daarnaast is het o.s. nog niet af en toont links en rechts nog wat makken,
tenminste wat we momenteel nog steeds te zien krijgen.

Of het toestel is wat te laat of het o.s. is wat te vroeg.

Maar ik ben een geduldig mens en wacht even in spanning af ;-)

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 07:04
Berlinetta schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:39:
Niemand kan je zeggen wat je moet doen, echter je kan nu nog 2de hands redelijk wat terug krijgen.

Dit is ook één van mijn redenen om de 930 te verkopen en voor de 950 te gaan, nu is de 930 ( 1 jaar oud ) nog redelijk wat waard.
De XL is mij die +/- 100,- extra niet waard ook niet met de dok, die krijg je straks toch wel voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
iemand al ervaring met de irisscanner ? reviews gelezen?
vraag me af of het een beetje werkt in de praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseud0n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09-2023
Mr. Noodle schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:26:
iemand al ervaring met de irisscanner ? reviews gelezen?
vraag me af of het een beetje werkt in de praktijk
Bij deze: http://arstechnica.com/ga...soft-lumia-950-in-action/

Ars heeft z'n video review gepost: Onder de indruk van Continuum, maar zoals in de full-text review reeds vermeld lijkt dit nog niet te werken voor mensen met sterke brilglazen. Heb reeds op andere plaatsen gelezen dat dit wel werkt met een bril, maar de reviewer heeft -8.5, niet te vergelijken met mijn -3 (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
ErwinJ schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:21:
[...]

Niemand kan je zeggen wat je moet doen, echter je kan nu nog 2de hands redelijk wat terug krijgen.

Dit is ook één van mijn redenen om de 930 te verkopen en voor de 950 te gaan, nu is de 930 ( 1 jaar oud ) nog redelijk wat waard.
De XL is mij die +/- 100,- extra niet waard ook niet met de dok, die krijg je straks toch wel voor een leuke prijs.
Wat kan je nog krijgen voor de 930? Die van mij is nog geen half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseud0n
Folkifoon schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:49:
[...]

Ik zie die in de V&A overal rond de €200, op 2ehands.be staat hij niet vaak, maar ook daar denk ik dat dat een haalbaar bedrag is, kijkende naar de biedingen op sommige advertenties (wel incl. draadloze oplader).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38
Even over die aluminium (of gebrek eraan) achterkant. Stel, je koopt een telefoon met een verwisselbare achterkant. Premium aluminium, premium prijs. En dan koop je een leuke leren Mozo achterkant. Dan heb je een leuke dure aluminium achterkant in je kast liggen... Geef mij maar een wat goedkopere stevig plastic cover waarvan ik niet het gevoel heb dat ik iets heb gekocht wat ik niet ga gebruiken omdat ik die andere achterkant wil.

(ik vind aluminium wel mooi, maar niet prettig in gebruik, geef mij maar een kunststof achterkant!)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
Wailing_Banshee schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:26:
Even over die aluminium (of gebrek eraan) achterkant. Stel, je koopt een telefoon met een verwisselbare achterkant. Premium aluminium, premium prijs. En dan koop je een leuke leren Mozo achterkant. Dan heb je een leuke dure aluminium achterkant in je kast liggen... Geef mij maar een wat goedkopere stevig plastic cover waarvan ik niet het gevoel heb dat ik iets heb gekocht wat ik niet ga gebruiken omdat ik die andere achterkant wil.

(ik vind aluminium wel mooi, maar niet prettig in gebruik, geef mij maar een kunststof achterkant!)
Mee eens, bedacht ik ook als antwoord op de kritiek uit de eerder genoemde reviews mbt bouwkwaliteit. 'Jammer' alleen dan dat de Mozo covers geen echt aluminium zijn, maar:
Cradle: Non conductive vacuum metal coated PC Plastic
http://www.mozoaccessorie...a-950-phone-case-307.html

Heb zelf nu een overleden 925, en vind de aluminium rand toch wel sjiek, heb hem een keer laten vallen, deukje in het aluminium, dus geen man overboord. Snap het 'premium' gevoel van metaal wel tov. plastic (gebruik nu de L625 van mijn werk). Ik ga het meemaken met de L950, al kan ik me wel voorstellen dat als een partij als Mozo niet 'metal coated plastic' maar echt alu gebruikt, ik die cover nog wel es ga halen (zeker voor de prijs die ze ervoor vragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
eswa schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:34:
[...]

Mee eens, bedacht ik ook als antwoord op de kritiek uit de eerder genoemde reviews mbt bouwkwaliteit. 'Jammer' alleen dan dat de Mozo covers geen echt aluminium zijn, maar:

[...]

http://www.mozoaccessorie...a-950-phone-case-307.html

Heb zelf nu een overleden 925, en vind de aluminium rand toch wel sjiek, heb hem een keer laten vallen, deukje in het aluminium, dus geen man overboord. Snap het 'premium' gevoel van metaal wel tov. plastic (gebruik nu de L625 van mijn werk). Ik ga het meemaken met de L950, al kan ik me wel voorstellen dat als een partij als Mozo niet 'metal coated plastic' maar echt alu gebruikt, ik die cover nog wel es ga halen (zeker voor de prijs die ze ervoor vragen)
Ja, als je een premium achterkant maakt, moet hij ook premium zijn... Ik vind zo'n leren cover heel mooi, maar maak er dan een gewone kunststof zijkant aan, of echt metaal, en niet overgespoten kunststof... Dat vind ik goedkoop ogen...

Misschien dat ik gewoon weer een bumpercase eromheen doe, wat ik nu om mijn 920 ook heb...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pseud0n schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:30:
[...]

Bij deze: http://arstechnica.com/ga...soft-lumia-950-in-action/

Ars heeft z'n video review gepost: Onder de indruk van Continuum, maar zoals in de full-text review reeds vermeld lijkt dit nog niet te werken voor mensen met sterke brilglazen. Heb reeds op andere plaatsen gelezen dat dit wel werkt met een bril, maar de reviewer heeft -8.5, niet te vergelijken met mijn -3 (hoop ik)
thanks 8)
werkt voor geen meter zo te zien, erg jammer dat ze geen vinger scanner hebben gebruikt.
als ik in bespreking zit moet ik eerst me telefoon voor me ogen houden om te ontgrendelen, dat gaat hem niet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseud0n
Mr. Noodle schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:42:
[...]

thanks 8)
werkt voor geen meter zo te zien, erg jammer dat ze geen vinger scanner hebben gebruikt.
als ik in bespreking zit moet ik eerst me telefoon voor me ogen houden om te ontgrendelen, dat gaat hem niet worden :)
Maar het werkt wel degelijk hoor, genoeg voorbeelden can te vinden. Ik wou alleen even die video van Ars Technica delen omdat die nog maar een paar uur online stond. ;)

Herinner me dat eerder in dit topic een video is gedeeld van mensen die het uittesten in een store waar het quasi instant was. Hou er ook rekening mee dat de feature officieel nog in bèta is en dus nog sterk kan verbeteren. Zeker eens er wat real life feedback op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Niet om het 1 of ander, maar ik heb me afgelopen zaterdag aangemeld voor dat Coolblue L950(XL) release event in Rotterdam, maar heb nog geen bevestigingsmail gehad ofzo. Ik kreeg na mijn aanmelding een pagina te zien waarop stond "Dank voor uw aanmelding" enzo, maar verder niks. Klopt dat of mis ik toch nog iets?
(ik weet dat er nog niks bekend is over een adres en evt. programma (of is het gewoon inloop?), zou ook wel handig zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-10 08:15
Op de frontpage: plan: Wil jij de Lumia 950 XL testen? Ruil je telefoon om en ga de uitdaging aan

Als eerste een 950XL testen!
Zou erg mooi zijn als iemand hem hier krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Nixo schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:26:
Op de frontpage: plan: Wil jij de Lumia 950 XL testen? Ruil je telefoon om en ga de uitdaging aan

Schiphol is mij toch een kilometer of 200 te ver weg... En ik heb hem al besteld dus het zou niet eerlijk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-10 08:15
Wailing_Banshee schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:29:
[...]

Schiphol is mij toch een kilometer of 200 te ver weg... En ik heb hem al besteld dus het zou niet eerlijk zijn :D
Ik woon er praktisch naast. Dan is het best aantrekkelijk om er een paar dagen mee te spelen/testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 22:26
Nixo schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:26:

Dat evenement is pas 10 december, dat betekent dat wij al 8 dagen de tijd hebben om een review te schrijven. Ik doe niet mee aan de actie omdat ik deze telefoon al veel eerder bezorgd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rovhan
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 14:48
Ik heb mijzelf ook ingeschreven voor het schiphol event. Hoop dat ik uitgenodigd word :) Afgelopen twee jaar tevreden een lumia 1020 gebruikt. Helaas blijft het grootste nadeel de trage processor van de 1020, anders had ik niet eens vervanging gewild. De 950XL lijkt mij een goeie vervanger. Toch heb ik nog mijn twijfels over windows 10, veel apps en helaas ook mijn meest gebruikte zijn nog steeds zwakkere versies van de android versies. Ik hoop echt dat de iOS bridge goed gaat werken en we snel een hoop apps er bij krijgen, anders begin ik toch te twijfelen om weer terug te gaan naar android :'(

Ik kijk uit naar de reviews van de lumia 950xl , de telefoon met de meest indrukwekkende hardware op de markt straks. Helaas vallen de reviews van de lumia 950 mij wat tegen. Dus twijfels en afwachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 10:54
eswa schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:14:
Niet om het 1 of ander, maar ik heb me afgelopen zaterdag aangemeld voor dat Coolblue L950(XL) release event in Rotterdam, maar heb nog geen bevestigingsmail gehad ofzo. Ik kreeg na mijn aanmelding een pagina te zien waarop stond "Dank voor uw aanmelding" enzo, maar verder niks. Klopt dat of mis ik toch nog iets?
(ik weet dat er nog niks bekend is over een adres en evt. programma (of is het gewoon inloop?), zou ook wel handig zijn)
Als je niet-ingelogd de site nu benaderd krijg je een bericht dat het evenement vol zit, wanneer je het wel ingelogd doet wordt je gewoon doorverwezen naar de MS store. Ik vermoed daarom dat 't wel snor zit.

Bah.. Negatieve review van Ars heeft hier op kantoor wel wat impact gehad, snel maar even de reviews van Thurott en Windows Central op de mail gezet O-)

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Folkifoon schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:49:
[...]

http://tweakers.net/product/369819/nokia-lumia-930/aanbod/

En als je slim bent, stuur je hem eerst op naar "repair" en laat je hem nakijken.
Ik doe dit altijd ook met de 920 gedaan ( iets met een defect van de camera en accu was snel leeg ), ik kreeg de 920 terug met een gloednieuwe accu en scherm en omhulsel, dit hadden ze als service meteen ook maar vernieuwd vanwege de krassen :P .

[ Voor 39% gewijzigd door ErwinJ op 23-11-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Mr. Noodle schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:42:
[...]
..als ik in bespreking zit moet ik eerst me telefoon voor me ogen houden om te ontgrendelen, dat gaat hem niet worden.
Nee, je begrijpt het niet. Dat hoeft niet.
Je kan een Lumia 950/XL gewoon voor je houden zoals je altijd al doet.
Behalve als je -20 hebt, maar dan werkt het helemaal niet.
Voor 95% van ons werkt het dus wel vanaf een meter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:30:
[...]

Klopt op Facebook, Microsoft Lumia Nederland, komt bij berichten van gebruikers deze vraag ter sprake, hier word door Microsoft het volgende antwoord opgegeven:

"Lumia 950 komt met Gorilla® Glass 3 en Lumia 950 XL met Gorilla® Glass 4. Sorry voor het ongemak mocht er ergens op onze websites tegenstrijdige informatie hierover bestaan. Kun je ons aub van de betreffende links voorzien?"

Ze geven verder de fout op de site toe, dit lijkt de bevestiging waar je op wacht toch?
Krijg een beetje het gevoel dat de 950 het ondergeschoven kindje is. De 950XL komt met gratis dock, beter glas, beter geheugen en een sterkere cpu en gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-10 21:24
Caayn schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:48:
[...]
Krijg een beetje het gevoel dat de 950 het ondergeschoven kindje is. De 950XL komt met gratis dock, beter glas, beter geheugen en een sterkere cpu en gpu.
De 950XL is ook € 100,- duurder, dus daar moet natuurlijk ook wel wat tegenover staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Twardt schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:00:
[...]

De 950XL is ook € 100,- duurder, dus daar moet natuurlijk ook wel wat tegenover staan.
Maar is dat nu wel die 100 euro 'rechtvaardig'? Geef mij al die extra's op formaat van de 950, had ik hem ook gekocht. Ik blijf die XL toch iets té groot vinden, maar het is juist door al die extra's dat die 950 nu gewoon te duur voelt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:07:
[...]

Maar is dat nu wel die 100 euro 'rechtvaardig'? Geef mij al die extra's op formaat van de 950, had ik hem ook gekocht. Ik blijf die XL toch iets té groot vinden, maar het is juist door al die extra's dat die 950 nu gewoon te duur voelt.
De display dock krijg je er volgens mij ook niet in álle landen bij hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 22:26
[...]
Wat bedoel je precies met "beter geheugen". Hebben ze niet beide hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 14:17
[...]
En vergeet het verschil in koeling niet. Zou dat veel uitmaken trouwens? Lees hier en daar dat de L950 vrij warm kan worden bij gebruik van continuum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Flar schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:36:
[...]
En vergeet het verschil in koeling niet. Zou dat veel uitmaken trouwens? Lees hier en daar dat de L950 vrij warm kan worden bij gebruik van continuum.
Verschil in koeling? Heb ik ergens gemist dat alleen de L950XL dat liquid cooling systeem heeft?
In de wpcentral-review zie ik namelijk ook al het volgende staan:
The Lumia 950 does not have liquid cooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Flar schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:36:
[...]

De L950XL wordt nog warmer omdat de SD810 gewoon veel warmer wordt dan de SD808, ze moesten wel een cooling systeem maken omdat het toestel volledig van plastic is en de warmte anders niet kwijt kan zoals de andere toestellen met deze cpu. (hij zal anders gaan down throttelen) Lg heeft b.v. gekozen voor de 808 omdat deze gelijk presteerde als de 810 zonder cooling (voor hun volledig kunstof G4/nexus 5x model).
De cooling in de L950XL zorgt er alleen voor dat het operavlakte groter wordt om af te voeren, maar je krijgt een gratis handverwarmer :9

Een van de reden voor mij voor het kiezen van dit toestel is toch wel windows 10, android is veelal verdeeld en je moet van geluk spreken als je high end toestel het jaar erop een update krijgt.
IOS zuigt apen balen (ik heb een iphone 5 gehad), leuk als je alles apple hebt maar ik heb alles windows & android. Ik denk dat windows 10 nog heel groot kan* gaan worden zeker nu mensen wel moe worden van een toestel die 7/8/900€ kost en na 2 jaar simpelweg geen software ondersteuning meer krijgt (nu ook omdat toestellen niet meer 'gratis' mee geleverd wordt met abonnementen en mensen de ware prijs zien van toestellen), als MS dit volhoudt en constant updates uitbrengt voor het hele platform zal dit dure toestel in de toekomst aanzienlijk goedkoper blijken (ook omdat de accu vervangen kan worden).
De reden waarom android zo groot is geworden is simpel:
Android kan met eigen skin geleverd worden (zoals sammy en LG etc.) om zo een eigen gezicht te geven in een zee van inspiratieloos.
Android kot elk jaar met nieuwe versie, zoals windows vroeger de pc verkopen dreef doet android dit nu met toestellen. Fabrikanten geven oude toestellen deze upgrade vaak niet omdat je zo min of meer gedwongen wordt om een nieuw toestel te kopen.
Beide punten zijn in het voordeel van de fabrikant, dit is de reden waarom alle fabrikanten overgestapt zijn op android. Heeft niks met consument of app gap te maken.
"customers don't know what they want until we've shown them," as Steve Jobs said.
IOS had een veel groter app aanbod maar toch is android veel groter geworden, *helaas ook de reden waarom ik denk dat -de verkoop van- windows toestellen klein blijven (5.7inch is groot genoeg ;) ).
Tenzij MS met meer toestellen/fabrikanten kan komen.

[ Voor 53% gewijzigd door D0gtag op 23-11-2015 13:03 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik bestel de 950 via Coolblue en test hem een weekje. Indien hij niet bevalt stuur ik hem gewoon terug en ga ik voor een alternatief.
Het probleem is dat er voor mij momenteel geen toestel bovenuit steekt.
De Nexus 6P is veel te groot, de Nexus 5X vind ik net niet goed genoeg, de Xperia z5 heeft een klote batterij en problemen met de camera, de Galaxy S6 heeft klote software en ram problemen en de IPhone vind ik veel te duur voor wat je krijgt. Hopen dus dat de Lumia goed meevalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

D0gtag schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:41:
Een van de reden voor mij voor het kiezen van dit toestel is toch wel windows 10, android is veelal verdeeld en je moet van geluk spreken als je high end toestel het jaar erop een update krijgt.
Dan zou ik eerder een huidig model nemen of een komende 7/8 serie. Enige factor zou snelheid kunnen zijn, mijn 830 is soms irritant traag, dat ik me afvraag of zelfs een 808 of 810 genoeg snelheid aan boord heeft. (natuurlijk moet er nog app-optimalisatie komen).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

SinergyX schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:07:
[...]

Dan zou ik eerder een huidig model nemen of een komende 7/8 serie. Enige factor zou snelheid kunnen zijn, mijn 830 is soms irritant traag, dat ik me afvraag of zelfs een 808 of 810 genoeg snelheid aan boord heeft. (natuurlijk moet er nog app-optimalisatie komen).
Windows 10 draait op een SD 200, de reden waarom jouw lumia 830 traag is kan iets anders zijn, verkeerde SD kaart b.v. of veel foto's veel apps etc. Daar komt ook nog is bij dat als je daar windows 10 op draait dat het nog een vroege build is. Windows 8/10 zijn onderliggend niet heel erg verschillend en op de pc draait windows 10 gewoon sneller (betere resource management). Verder lees ik uit de verschillende bronnen ook dat de 3d drivers nog niet optimaal zijn dus er is nog veel ruimte voor verbetering.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb uitsluitend foto's op mijn SD kaart staan, apps draaien gewoon op eigen geheugen van telefoon. Maar bepaalde apps hebben een opstarttijd factor 10 tov dezelfde android of iOS app (candy crush bv). Zelfs in-app zijn de verschillend enorm, ook bv bij de nieuwe Xbox app. Zijn die dan beter gemaakt voor iOS of gewoon nog brak voor Win10?

Dat zijn zaken die ik wil zien op een 950, is het de hardware (hoger dan een 808/810 kan je momenteel niet) of is het nog het OS?

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
SinergyX schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:20:
Ik heb uitsluitend .Dat zijn zaken die ik wil zien op een 950, is het de hardware (hoger dan een 808/810 kan je momenteel niet) of is het nog het OS?
Beide, maar hardware is doorslaggevend. Op WindowsCentral lees ik dat met een Lumia 950/XL bijna alle apps instant launchen. De hardware maakt dus zeker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Tweaker1234 schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:30:
[...]

Beide, maar hardware is doorslaggevend. Op WindowsCentral lees ik dat met een Lumia 950/XL bijna alle apps instant launchen. De hardware maakt dus zeker uit.
Deze toestellen hebben de meest recente hardware dus het is een no brainer, maar belangrijker zij hebben de bijna (so niet) final build van windows 10. Alle apps voor windows 10 zijn er simpel weg gewoon nog niet omdat die launchen met de officiële launch van windows 10.
Een insiders preview is wat het heet een preview en zoals aangegeven door MS kan deze sluggish aanvoelen:
Windows 10 Mobile Insider Preview hands-on, these preview builds aren't quite ready for everyday use; features are missing, certain apps won't open and performance is generally sluggish. Microsoft says that the Windows Insider programme is only suitable for users who want to actively take part in the OS's development, something we'll readily confirm.
Pas een oordeel vellen met final builds.

p.s. Ik ben geen windows fanboy, zie me eerste posts.. oh nee die zijn verwijderd :+
The truth will set you free.

[ Voor 5% gewijzigd door D0gtag op 23-11-2015 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

D0gtag schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:37:
[...]

Deze toestellen hebben de meest recente hardware dus het is een no brainer, maar belangrijker zij hebben de bijna (so niet) final build van windows 10. Alle apps voor windows 10 zijn er simpel weg gewoon nog niet omdat die launchen met de officiële launch van windows 10.
Een insiders preview is wat het heet een preview en zoals aangegeven door MS kan deze sluggish aanvoelen:
[...]

p.s. Ik ben geen windows fanboy, zie me eerste posts.. oh nee die zijn verwijderd :+
De nieuwe Lumia's worden geleverd met Build 10586, precies hetzelfde als wat nu via de Fast Ring aangeboden wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Ik betwijfel of de build die straks (of bij huidige reviews) zoveel anders zal zijn dan de versie die insiders nu draaien, daarom zeg ik ook dat ik die op de 950(xl) in de praktijk wil zien, zijn ze verder, zijn ze er klaar voor? Alles kan 'later' wel worden verbeterd, maar dat is nu niet bepaald een geweldige binnenkomer met je flagship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

SomerenV schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:48:
[...]

De nieuwe Lumia's worden geleverd met Build 10586, precies hetzelfde als wat nu via de Fast Ring aangeboden wordt ;)
Klopt, het is de laatst build maar deze komt van 20nov. :)
In december komt de final build, zoals eerder gezegd met deze hardware loopt bijna alles soepel.
Build 10586 is nog steeds preview.
SinergyX schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:48:
[...]

Ik betwijfel of de build die straks (of bij huidige reviews) zoveel anders zal zijn dan de versie die insiders nu draaien, daarom zeg ik ook dat ik die op de 950(xl) in de praktijk wil zien, zijn ze verder, zijn ze er klaar voor? Alles kan 'later' wel worden verbeterd, maar dat is nu niet bepaald een geweldige binnenkomer met je flagship.
Het gaat meer om de rest van de software, ze hebben nog genoeg test werk, het is meer voor de mensen die een ouder toestel hebben op de lumia 950xl zal het prima lopen. We moeten wachten. Ik ben benieuwd wanneer de 950xl geleverd zal worden.

[ Voor 44% gewijzigd door D0gtag op 23-11-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SinergyX schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:48:
[...]

Hangt ook een beetje af van wat voor hardware je hebt. Maar volgens mij is opstarten vanaf SD sowieso langzamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 22:27
Ik mag toch hopen dat er nog een redelijk update voor de daadwerkelijke release komt. Of het moet aan mijn 920 liggen die al redelijk op leeftijd begint te raken maar de bugs die er nu in zitten zou ik niet accepteren op een nieuwe telefoon met de "laatste" software.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Voor de mensen die hopen dat android apps gepoort gaan worden naar windows 10: no chance.
Project astoria is zo goed als cancelled (de intergratie bleek technisch en juridisch te moeilijk, ms geeft geen fb meer en forums zijn dood), maakt eigenlijk geen reet uit want het IOS overbrugging loopt wel soepel en IOS heeft kwalitatief betere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:55

Hupske

AFCA

D0gtag schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:05:
Voor de mensen die hopen dat android apps gepoort gaan worden naar windows 10: no chance.
Project astoria is zo goed als cancelled (de intergratie bleek technisch en juridisch te moeilijk, ms geeft geen fb meer en forums zijn dood), maakt eigenlijk geen reet uit want het IOS overbrugging loopt wel soepel en IOS heeft kwalitatief betere apps.
Was allang bekend.
nieuws: 'Microsoft staakt ontwikkeling Android-app-ondersteuning Windows 10 M...

Maakt verder idd weinig uit. Alle apps op iOS zijn er ook voor Android.

Hopelijk duurt het niet lang voordat Strava klaar is en hopelijk gaat google ook minder moeilijk doen met hun apps.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
[...]
Deze toestellen ..
[...]

Nou ja, heel simpel, dat baseer ik op basis van hands on ervaringen van gebruikers die een Lumia 950 hebben. In het Lumia 950 forum op Windowscentral.com. Zeer goede berichten over app start snelheid.

En nee, ik zeg niet dat dat bij alle apps is, maar dat geeft wel een goed beeld van wat je nu mag verwachten bij een gewoon goede app op een Lumia 950/XL.

[ Voor 17% gewijzigd door Tweaker1234 op 23-11-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Tweaker1234 schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:09:
[...]

Nou ja, heel simpel, dat baseer ik op basis van hands on ervaringen van gebruikers die een Lumia 950 hebben. In het Lumia 950 forum op Windowscentral.com.
En nee, ik zeg niet dat dat bij alle apps is, maar dat geeft wel een goed beeld van wat je nu mag verwachten bij een gewoon goede app op een Lumia 950/XL.
Wat ik probeer te zeggen is: het is logisch dat de l950 snel is het is de meest recente hardware dus deze aanhalen met -ja hardware heeft er ook mee te maken- heeft geen zin/open deur. Natuurlijk heeft hardware er mee te maken en loopt hij soepeler op deze toestellen. Maar dat kan een zee aan andere redenen hebben, zoals dat ze b.v. driver ondersteuning van de 808 en 810 als eerste hebben gedaan (omdat ze wisten dat dat hun nieuwste hardware ging worden). De 800 series (lumia 930) en alles daar onder hebben gewoon een andere architectuur en zijn processoren van 2! jaar geleden (800 is uit juni 2013, LG g2 ui sept. 2013). Als ze instaat zijn om windows 10 op een SD200/lumia 4xx (dualcore) en lumia 550 met SD210 te laten draaien zal een sd6/800 het ook gemakkelijk moeten kunnen. *maar die loopt waarschijnlijk minder snel dan de l950..... doh * :+

windows 10 en 8 zijn onderhuids niet radicaal verschillend en het gaat meer om hoe ze updates hanteren, apps verwerken etc. Als je toestel windows 8.1 aankan zal hij ook windows 10 aan moeten kunnen.
En als de pc een vergelijking moet zijn dan zie je dat windows 10 beter omgaat met hardware.

[ Voor 10% gewijzigd door D0gtag op 23-11-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

D0gtag schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:27:
[...]

Wat ik probeer te zeggen is: het is logisch dat de l950 snel is het is de meest recente hardware dus deze aanhalen met -ja hardware heeft er ook mee te maken- heeft geen zin/open deur. Natuurlijk heeft hardware er mee te maken en loopt hij soepeler op deze toestellen. Maar dat kan een zee aan andere redenen hebben, zoals dat ze b.v. driver ondersteuning van de 808 en 810 als eerste hebben gedaan (omdat ze wisten dat dat hun nieuwste hardware ging worden). De 800 series (lumia 930) en alles daar onder hebben gewoon een andere architectuur en zijn processoren van 2! jaar geleden (800 is uit juni 2013, LG g2 ui sept. 2013). Als ze instaat zijn om windows 10 op een SD200/lumia 4xx (dualcore) en lumia 550 met SD210 te laten draaien zal een sd6/800 het ook gemakkelijk moeten kunnen. *maar die loopt waarschijnlijk minder snel dan de l950..... doh * :+

windows 10 en 8 zijn onderhuids niet radicaal verschillend en het gaat meer om hoe ze updates hanteren, apps verwerken etc. Als je toestel windows 8.1 aankan zal hij ook windows 10 aan moeten kunnen.
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen? :+ Oudere telefoons = tragere apps. Nieuwere telefoons = snellere apps. Meer dan dat is het niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

SomerenV schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:31:
[...]

Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen? :+ Oudere telefoons = tragere apps. Nieuwere telefoons = snellere apps. Meer dan dat is het niet O-)
Ik wilde dat niet zeggen want dat leek me logisch. Het gaat meer om de vergelijking windows 8.1 nu en windows 10 later. Het is meer dat de apps gewoon zwaarder worden (hogere resolutie plaatjes etc.) dan dat de hardware het OS niet meer aan kan. Natuurlijk zullen apps langzamer laden, vroeger hoefden ze geen rekening te houden met 2k schermen en sd810.

[ Voor 9% gewijzigd door D0gtag op 23-11-2015 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 00:15
Ik lees toch aardig wat negatieve ervaringen over de gesprekskwaliteit op het forum van windowscentral net als diverse reviews. Ik hou dit toch even in de gaten, als het bellen niet lekker gaat is dit voor mij absoluut een No-Go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Ik erger me enorm aan het feit dat ze twee!!! jaar aan deze telefoon hebben kunnen werken en deze nu nog niet klaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Cronimet schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:41:
Ik erger me enorm aan het feit dat ze twee!!! jaar aan deze telefoon hebben kunnen werken en deze nu nog niet klaar is...
McLaren zat er nog tussen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:54
Mozo covers zijn binnen, nu de telefoon (950) nog. Afgaande op de covers valt de grootte mij mee t.o.v. mijn huidige 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
autje schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:54:
Mozo covers zijn binnen, nu de telefoon (950) nog. Afgaande op de covers valt de grootte mij mee t.o.v. mijn huidige 920.
Is er al een Mozo book cover beschikbaar?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
dfrenner schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:56:
[...]

Is er al een Mozo book cover beschikbaar?
Ja, die is er (voor de 950): http://www.mozoaccessories.com/shop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zijn er eigenlijk naast Mozo al andere fabrikanten met beschikbare achterkantjes?
Van Mozo ben ik overigens ook nog op zoek naar ervaringen met de bruine + stiksel. Al heb ik liever (ala 930) wat meer opvallende achterkantjes.

[ Voor 47% gewijzigd door Martinspire op 23-11-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Die zie ik dus juist niet...

De BOOK cover. Dus aan de zijkant openslaan, ipv de onderkant

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:00:
Zijn er eigenlijk naast Mozo al andere fabrikanten met beschikbare achterkantjes?
Van Mozo ben ik overigens ook nog op zoek naar ervaringen met de bruine + stiksel. Al heb ik liever (ala 930) wat meer opvallende achterkantjes.
Ik denk dat je nog even moet wachten tot de 950 wat meer gemeengoed wordt. Ik vind het al apart dat mensen eerder achterkanten en covers verkopen en kopen dan dat de telefoon uit is :+

Al zie ik op ebay al wel wat achterkantjes met andere kleuren, nog niet mooi Cyan of Hulk groen, maar het gaat de goede kant op :+

Deze bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 22:05
Eigenlijk wil ik deze hebben:
http://orzly.com/fusion-bumper-case-for-lumia-950-black.html
Mooi met het Windows logo op de achterkant ;)

Maar helaas out of stock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Pyramiden schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:17:

Daar zit ik toevallig ook net te kijken (!) maar dan voor de XL, helaas ook out of stock...

Edit: heb hen een mailtje gestuurd wanneer deze bumpers weer beschikbaar komen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door penscup62 op 23-11-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
dfrenner schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:02:
[...]

Die zie ik dus juist niet...

De BOOK cover. Dus aan de zijkant openslaan, ipv de onderkant
Ah, zo. In dat geval: nee, niet beschikbaar.

Wat betreft ervaringen mer de bruine met stiksel: die heb ik (plus de wit lederen), en qua grip voelt dat leer wel lekker aan. Maar er zit uiteraard nog geen telefoon in :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
GWBoes schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:03:
Ik mag toch hopen dat er nog een redelijk update voor de daadwerkelijke release komt. Of het moet aan mijn 920 liggen die al redelijk op leeftijd begint te raken maar de bugs die er nu in zitten zou ik niet accepteren op een nieuwe telefoon met de "laatste" software.
Daar begrijp ik niks van: 10586 draait op mijn 920 echt als een tierelier. Zó goed zelfs dat ik overweeg de 950 voorlopig maar te laten liggen ... en ja dat vind ik ook wel weer jammer, want na ruim 2,5 jaar was ik wel toe aan een nieuwe. Maar ja, wat goed is, is goed.

[ Voor 17% gewijzigd door Plof-kip op 23-11-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Plof-kip schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:33:
[...]

Daar begrijp ik niks van: 10586 draait op mijn 920 echt als een tierelier. Zó goed zelfs dat ik overweeg de 950 voorlopig maar te laten liggen ... en ja dat vind ik ook wel weer jammer, want na ruim 2,5 jaar was ik wel toe aan een nieuwe. Maar ja, wat goed is, is goed.
Op mijn 930 draait hij ook echt heel soepel. Mijn zoon neemt de 930 van mij over zodat ik mooi de 950xl kan kopen, goed geregeld vind ik zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Pyramiden schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:17:

http://www.amazon.com/Orz...let-Version/dp/B016WLUDHK

Oeps, verkeerde type, maar misschien is die jij wilt ook op voorraad...

Ja dus. Alleen de zwarte wordt gratis naar Nederland verzonden en beschikbaar voor de 950 en de XL...

[ Voor 19% gewijzigd door Swerfer op 23-11-2015 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaendel
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 15:53
Swerfer schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:51:
[...]

http://www.amazon.com/Orz...let-Version/dp/B016WLUDHK

Oeps, verkeerde type, maar misschien is die jij wilt ook op voorraad...

Ja dus. Alleen de zwarte wordt gratis naar Nederland verzonden en beschikbaar voor de 950 en de XL...
Staan ook op amazon.fr voor 10 euro...

http://www.amazon.fr/dp/B016WLUDHK/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Game_overrr schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:17:
[...]

Wat bedoel je precies met "beter geheugen". Hebben ze niet beide hetzelfde?
lddr3 in de 950 en lddr4 in de 950xl ;)
RobinHood schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:16:
[...]

Ik denk dat je nog even moet wachten tot de 950 wat meer gemeengoed wordt. Ik vind het al apart dat mensen eerder achterkanten en covers verkopen en kopen dan dat de telefoon uit is :+

Al zie ik op ebay al wel wat achterkantjes met andere kleuren, nog niet mooi Cyan of Hulk groen, maar het gaat de goede kant op :+

Deze bijv.
Een oranje cover kan niet snel genoeg komen. Een 950 in het oranje ala de 930 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Shame on me... Hij is daar gewoon leverbaar, inderdaad...
Heb hem bij Amazon DE gekocht. Iedereen bedankt voor de tips!
Morgen komt ook de micro-SD kaart binnen, dus ik ben er helemaal klaar voor op de 3e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
Ik zag zonet ook deze deals van Android Authority voor sd kaarten( Links van de sd kaartjes staan op de website naar amazon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
coenraad7 schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:10:
Ik zag zonet ook deze deals van Android Authority voor sd kaarten( Links van de sd kaartjes staan op de website naar amazon)
Ik heb een 64GB Samsung Evo+ kaartje gekocht voor 25 euro. Ik heb een paar 32GB full size pro SD kaarten van Samsung waar ik erg tevreden over was, en de Evo+ haalt een best significant hogere write waarde dan de Evo, vandaar dat ik voor die ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
Pyramiden schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:27:
[...]

Ik heb een 64GB Samsung Evo+ kaartje gekocht voor 25 euro. Ik heb een paar 32GB full size pro SD kaarten van Samsung waar ik erg tevreden over was, en de Evo+ haalt een best significant hogere write waarde dan de Evo, vandaar dat ik voor die ben gegaan.
Ik wou de 128GB halen maar toen zag ik de vervoerskosten, toen dacht ik : "laat maar".

Ik ben aan het twijfelen om deze te halen : https://www.dataio.nl/lex...u3-met-usb-reader-150mbs/

voor de komende lumia 950 ofcourse, vooral met die 4K video en foto's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CareFace
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 07:41
autje schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:54:
Beetje lastige vraag misschien om te beantwoorden, maar voelt de cover "zwaar" aan?
Want heb de 950 al een keer in handen gehad en vond hem eigenlijk iets te licht(ja kan er ook niks aan doen). Maar voor de rest wil ik hem zo enorm graag. Dus als zo'n mooie mozo cover beetje gewicht toevoegd, is het een no-brainer voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Pyramiden schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:27:
[...]

https://www.dataio.nl/64g...i-class-10-48mbs-samsung/

hier is ie goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Dat is de Evo, die ik juist niet wilde vanwege de lagere snelheid. Ik heb bij diezelfde winkel de "+" versie besteld:
https://www.dataio.nl/mic...-met-adapter-uhs-i-80mbs/
coenraad7 schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:30:
[...]

Ik wou de 128GB halen maar toen zag ik de vervoerskosten, toen dacht ik : "laat maar".

Ik ben aan het twijfelen om deze te halen : https://www.dataio.nl/lex...u3-met-usb-reader-150mbs/

voor de komende lumia 950 ofcourse, vooral met die 4K video en foto's :D
Dat is een best kaartje ;) Vind je het prijsverschil met de Samsung Pro en de top-of-the-line Sandisk kaartjes het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die dingen worden ook steeds goedkoper, ik heb een jaar geleden nog 33 euro betaald voor een pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDXC Class 10 UHS-I 30MB/s 64GB + SD-ad.... Samsung was toen even duur.

Maar die is voor mijn MP3 speler, in mijn 820 zit nu nog een 16GB, maar in de 950 gaat een 32GB die ik nog heb rondslingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvv
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-11-2024
Pyramiden schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:52:
[...]

Dat is de Evo, die ik juist niet wilde vanwege de lagere snelheid. Ik heb bij diezelfde winkel de "+" versie besteld:
https://www.dataio.nl/mic...-met-adapter-uhs-i-80mbs/

[...]

Dat is een best kaartje ;) Vind je het prijsverschil met de Samsung Pro en de top-of-the-line Sandisk kaartjes het waard?
Let wel op, writespeed is 'slechts' 20mb, dus 4k video wordt lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 15:34
Mooiste zou zijn dat video eerst naar het interne werd geschreven ( eventueel als buffer ) en pas daarna naar de sd.
Daarmee voorkom je volgens mij dat het eea struikelt over te langzame kaartjes.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Amadeus1966 schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:04:
Mooiste zou zijn dat video eerst naar het interne werd geschreven ( eventueel als buffer ) en pas daarna naar de sd.
martynvv schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:58:
[...]

Dat zou inderdaad een hele mooie oplossing zijn! En anders, tja dan moet het maar handmatig.

Klopt. Ik beschik dan ook niet over apparaten waar ik 4K op kan afspelen, dus op dit moment heb ik er nog geen behoefte aan. Misschien later, maar als ik al mijn foto's en muziek op de SD kaart zet heb ik zeeën van ruimte op het EMMC geheugen.

Is er trouwens al bekend hoe snel de SD kaart lezer van de 950 data kan wegschrijven?

[ Voor 28% gewijzigd door Pyramiden op 23-11-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvv
Amadeus1966 schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:04:
Eens! Teken er gelijk voor, en dan een 128/256gig kaart erin :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 08:25
martynvv schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:58:
[...]

Is dit dan niet een handig kaartje??? Moet snel genoeg zijn lijkt mij?
http://www.dataio.nl/kingston-64gb-micro-sd-uhs-i-u3-90mbs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvv
Heb ik ook besteld, vooral die 80 write speed leek me wel prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Ik vind de Duitse Amazon prettiger, aangezien die ook de teksten grotendeels in Engels hebben :p

http://www.amazon.de/dp/B017F4ZFGC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
CareFace schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:46:
[...]

Beetje lastige vraag misschien om te beantwoorden, maar voelt de cover "zwaar" aan?
Want heb de 950 al een keer in handen gehad en vond hem eigenlijk iets te licht(ja kan er ook niks aan doen). Maar voor de rest wil ik hem zo enorm graag. Dus als zo'n mooie mozo cover beetje gewicht toevoegd, is het een no-brainer voor mij :)
Ik heb nu de 920, dus dat is een beetje lastig vergelijken, maar de cover voelt licht aan. Ik snap het, na de 920 zal het gewicht voor mij ook wennen zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Sinds de laatste build heb ik regelmatig problemen met apps die niet doorkomen, of het netwerk die wegvalt op plekken waar ik normaal gewoon 4g zou moeten hebben.
Ook heb ik in het buitenland mijn toestel regelmatig moeten herstarten omdat ik geen verbinding had met mijn internet ondanks dat ik 4g had en mijn roaming aan stond. Hopelijk gaat de 950 dit niet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
autje schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 06:36:
[...]

Ik heb nu de 920, dus dat is een beetje lastig vergelijken, maar de cover voelt licht aan. Ik snap het, na de 920 zal het gewicht voor mij ook wennen zijn,
Ik vind het gewicht van de 920 best lekker (maar ik loop er ook niet continue mee rond). Hij voelt gewoon solide aan. Ik denk dat elke andere smartphone wat dat betreft wel wennen zal zijn!

Pagina: 1 ... 25 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.