Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:16
SomerenV schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:19:
[...]

Maar die moet je na het ontvangen van je telefoon nog aanvragen. En bij de 950 krijg je hem normaal niet gratis. Dus voor sommigen best een mooie deal :)
Dan maar hopen dat ze dat daar goed registreren, anders kun je een 2e aanvragen :+

Maar ik ga daar niet voor anar rotterdam rijden als ie toch gewoon thuis komt

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:58

TheVMaster

Moderator WOS
SomerenV schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:19:
[...]

Maar die moet je na het ontvangen van je telefoon nog aanvragen. En bij de 950 krijg je hem normaal niet gratis. Dus voor sommigen best een mooie deal :)
ja...het is zeker een nette deal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-07 13:59
Wat een prachtige verpakking :D (enkel spijtig dat dit de verpakking is voor de pers met een Display Dock en foldable bluetooth keyboard) Zou graag zo'n verpakking thuis opgestuurd krijgen van Microsoft :*) Na het lezen van de vele reviews ben ik toch overtuigd en zal dit mijn volgende toestel worden!

[ Voor 18% gewijzigd door anthonypr op 20-11-2015 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien kon het evenement wel eens in de Rotterdam vestiging van Coolblue zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:34:
[...]

Zo te zien kon het evenement wel eens in de Rotterdam vestiging van Coolblue zijn.
Het is in samenwerking met Coolblue (heb de mail ook ontvangen ):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cZZgHxMbvsCBkbBhsrqYjPvt/thumb.png

[ Voor 9% gewijzigd door penscup62 op 20-11-2015 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
penscup62 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:41:
[...]

Het is in samenwerking met Coolblue (heb de mail ook ontvangen):

[afbeelding]
welke mensen hebben de mail trouwens ontvangen? Ik heb hem bijvoorbeeld niet...heeft iedereen de 950 dan gepre-ordered bij CoolBlue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

penscup62 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:41:
[...]Het is in samenwerking met Coolblue (heb de mail ook ontvangen):

[afbeelding]
Vandaar dat ik dat denk.

Destijds met de HTC Trophy was er ook een event bij Coolblue.
WP7 introductie event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
TheVMaster schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:44:
[...]

welke mensen hebben de mail trouwens ontvangen? Ik heb hem bijvoorbeeld niet...heeft iedereen de 950 dan gepre-ordered bij CoolBlue?
Iedereen die In het Windows Insider programma zit denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niets besteld,maar zit wel bij windows insider preview.
Dus het wordt niet door coolblue bepaald.
En ik heb wel,een e-mail ontvangen met een uitnodiging.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
penscup62 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:46:
[...]

Iedereen die In het Windows Insider programma zit denk ik..
Geen idee...ik zit sinds dag 1 in het Windows Insider, Xbox Preview en Office Insider programma...geen mail gezien O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
TheVMaster schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:48:
[...]

Geen idee...ik zit sinds dag 1 in het Windows Insider, Xbox Preview en Office Insider programma...geen mail gezien O-)
inschrijven: https://www.microsoft.com...omc-emc-crm.insider.trial.
en check je outlook settings (web) daar staat een instelling om promo berichten van MS te ontvangen

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
enomiss schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:50:
[...]

inschrijven: https://www.microsoft.com...omc-emc-crm.insider.trial.
en check je outlook settings (web) daar staat een instelling om promo berichten van MS te ontvangen
Ik heb me al aangemeld (natuurlijk)....thanks voor de link! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
TheVMaster schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:48:
[...]

Ik zit ook sinds het begin in het Windows Insider programma, dit staat in de mail:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aZoWIlQzBxOPjBXXHsWTB6fP/thumb.png

[ Voor 9% gewijzigd door penscup62 op 20-11-2015 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

ThunderNet

Flits!

Leek me heel interessant :+ tot ik me bedacht dat benzine heen en weer naar Rotterdam al aardig in de buurt van 100euro komt :P

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
--

[ Voor 100% gewijzigd door enomiss op 20-11-2015 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
ThunderNet schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:54:
Leek me heel interessant :+ tot ik me bedacht dat benzine heen en weer naar Rotterdam al aardig in de buurt van 100euro komt :P
Dat geldt ook voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ach.....leasebak...baas betaald de brandstof :)
enomiss schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:56:
Als je de mails niet krijgt hierover, volg deze link om je instellingen te checken
https://click.email.microsoftemail.com/m_hcp.aspx
Eh....ik zou die link ff weghalen... richardlemmens?

[ Voor 76% gewijzigd door TheVMaster op 20-11-2015 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[..]

[ Voor 98% gewijzigd door TheVMaster op 20-11-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThunderNet schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:54:
Misschien woont iemand bij jouw in de buurt dan kunnen jullie met elkaar rijden ;) Waar woon je trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
oops, bedankt, maar daar zat toch een wachtoord beveiliging tussen? of wat kon je zien/doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
enomiss schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:09:
[...]

oops, bedankt, maar daar zat toch een wachtoord beveiliging tussen? of wat kon je zien/doen?
Eh..ik kon aanpassingen doen voor nieuwsbriefinstellingen...niet gedaan overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Krijg ik m ook gratis mee als ik daar naartoe ga met een in de ms store bestelde 950xl? :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga mijn bestelling wijzigen van 800MB Hollands Nieuwe naar 1GB Tele2. Dan heb ik voor hetzelfde geld 200MB meer en 4G, altijd leuk.

Had namelijk niet verwacht dat Tele2 gewoon goede 4G dekking had in mijn stukje Friesland :+

Uitnodiging voor naar Rotterdam heb ik ook gehad, maar Friesland-Rotterdam v.v is nogal prijzig als de auto die je kunt lenen kan zuipen als een tempelier :+

En een dag later, of 2 dagen later, staat Pieter Post toch met een L950 op de stoep.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:36

Radeon

Today is a good day to die

Nou dan ga ik me pre order bij CB maar annuleren en haal ik me 950 wel bij het evenement dan heb ik er ook nog een gratis display dock bij ook.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 00:15
Ik vind het sobere/ simpele uiterlijk juist een pluspunt. Ik hou niet van dat onnodige bling bling. Mooi simpel design en je kunt overal bij dankzij de afneembare achterkant. En je kunt het toestel naakt gebruiken zonder hoesje, is de achterkant beschadigd of wat dan ook kan je deze vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Radeon schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:57:
Nou dan ga ik me pre order bij CB maar annuleren en haal ik me 950 wel bij het evenement dan heb ik er ook nog een gratis display dock bij ook.
Had de uitnodig ook, maar vraag is voor welke prijs ze daar gaan (ws 599/699) en dat zal zeker niet icm met abbo's mogelijk zijn, voor mij beetje nutteloos. Sim-only is stuk duurder geworden dat een jaar-abbo + phone per saldo goedkoper blijft.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:11
Hmmm... Twijfels. Ik zie dat bij het event het Dock ook gratis is bij de 950, via de andere actie alleen bij de 950XL. Begin nu dus te twijfelen of ik dan de upgrade naar XL het nog waard vind, zijnde het iets grotere scherm, iets vlottere scherm en het kleine beetje extra accu (wat alweer nodig is voor het scherm lijkt me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Leuke aanbieding van MS, maar houd het bij m'n Franse besteling van de niet-XL, dual sim + oplader zijn me meer waard dan dat dock. Continuum is zeker iets moois, maar denk niet dat ik het in de praktijk (veel) zou gaan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lumia 950 with USB OTG
Van USB Stick tot muis tot keyboard tot microfoon.
YouTube: Lumia 950 with USB OTG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 10:54
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 00:57:
Lumia 950 with USB OTG
Van USB Stick tot muis tot keyboard tot microfoon.
YouTube: Lumia 950 with USB OTG
Wow... Brute shit !

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 21:11
Kende je dat principe nog niet? Weet nog dat k dat één van de meest toffe features vond van m'n Nokia E7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeweetwel88
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
"Regarding Panorama and slow-motion video recording, Windows Phone users will have a little while to wait, which is the bad news. Rewriting all those algorithms and software for Windows 10 is quite the undertaking, but the Lumia camera team still have big plans."

Dit is jammer. Ik vind panorama een belangrijke optie op een smartphone. Ik zag in een video review van de L930 de manier waarop je een panorama maakt. Ik hoop dat ze met de nieuwe software google's camera app na doen en de eerste foto van een panorama in het midden laten beginnen ipv aan de linker kant. Weet iemand hier wat meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Maakt het veel uit om een sdxc-UHS1 kaartje te halen met een hele snelle lees- en schrijfsnelheid te halen (90MB/s) of ga je dat niet echt merken in real life gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsjanssen
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 18:47
Ik lees dat hier mensen de l950 bij microsoft france willen bestellen maar hebben ze dan ook naar de specificaties gekeken.

Mij is daar opgevallen dat de LTE max. gegevenssnelheid DL toch een groot verschil in zit.

Nederlandse: LTE max. gegevenssnelheid DL: 300 Mbps (Cat 6)
Franse: Vitesse maximale DL des données LTE: 150 Mbps (Cat 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabso schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:12:
Maakt het veel uit om een sdxc-UHS1 kaartje te halen met een hele snelle lees- en schrijfsnelheid te halen (90MB/s) of ga je dat niet echt merken in real life gebruik ?
Heb zelf een SanDisk Ultra 200GB microSDXC 90 MB/Sec
kaart besteld voor € 130 bij Amazone.
Zijn 64GB broertje heb ik in een Note3, nooit problemen mee gehad en lees/schrijf snelheden zijn dik in orde.
4K films in hoge kwaliteit worden probleemloos afgespeeld .

Zelf gebruik ik de kaart straks in de 950XL voor 100 GB MP3's en de rest voor film/foto.

http://www.amazon.de/dp/B...XBQQ&childASIN=B00V62XBQQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 22:04

Swerfer

Hmm...

Matsjanssen schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:18:
Ik lees dat hier mensen de l950 bij microsoft france willen bestellen maar hebben ze dan ook naar de specificaties gekeken.

Mij is daar opgevallen dat de LTE max. gegevenssnelheid DL toch een groot verschil in zit.

Dat was mij nog niet opgevallen. Ach, 150Mbps is snel zat. Ik zat tot voor woensdag nog op 3G...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabso schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:59:
Ik vind het sobere/ simpele uiterlijk juist een pluspunt. Ik hou niet van dat onnodige bling bling. Mooi simpel design en je kunt overal bij dankzij de afneembare achterkant. En je kunt het toestel naakt gebruiken zonder hoesje, is de achterkant beschadigd of wat dan ook kan je deze vervangen
That is so true! Bijna iedereen die glas of aluminum/metal achterkant heeft, koopt een hoes om de telefoon te beschermen. Met een afneembare achterkant is het helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:50:
[...]

Heb zelf een SanDisk Ultra 200GB microSDXC 90 MB/Sec
kaart besteld voor € 130 bij Amazone.
Zijn 64GB broertje heb ik in een Note3, nooit problemen mee gehad en lees/schrijf snelheden zijn dik in orde.
4K films in hoge kwaliteit worden probleemloos afgespeeld .

Zelf gebruik ik de kaart straks in de 950XL voor 100 GB MP3's en de rest voor film/foto.

http://www.amazon.de/dp/B...XBQQ&childASIN=B00V62XBQQ
Schrijfsnelheid geloof ik wel maar wat is de schrijfsnelheid en is dat snel genoeg om 4K video weg te schrijven ? Volgens mij is dat u3 classificatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvv
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-11-2024
Schrijfsnelheid geloof ik wel maar wat is de schrijfsnelheid en is dat snel genoeg om 4K video weg te schrijven ? Volgens mij is dat u3 classificatie
Zat daar ook mee. Voor 4k heb je min 40mb schrijfsnelheid nodig. Heb uiteindelijk deze besteld: pricewatch: Kingston microSDHC/SDXC UHS-I U3 64GB (with SD adapter)

Heeft 90 lees en 80 schrijf. Dus mocht iets van hapering zijn, dan hou je nog wat snelheid achter de hand.

Heb ook naar de 200gb gekeken en die leek rond 30 schrijfsnelheid te halen (site Scandisk.nl) dat is full HD opname kwaliteit. Nog steeds top natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
martynvv schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 10:47:
[...]

Zat daar ook mee. Voor 4k heb je min 40mb schrijfsnelheid nodig. Heb uiteindelijk deze besteld: pricewatch: Kingston microSDHC/SDXC UHS-I U3 64GB (with SD adapter)

Heeft 90 lees en 80 schrijf. Dus mocht iets van hapering zijn, dan hou je nog wat snelheid achter de hand.

Heb ook naar de 200gb gekeken en die leek rond 30 schrijfsnelheid te halen (site Scandisk.nl) dat is full HD opname kwaliteit. Nog steeds top natuurlijk.
Goeie tip, voor het geld een mooi snel kaartje ;)
Zat ook al naar de sandisk extreme u3 te kijken maar deze heeft 40MB/'S write speed voor dezelfde prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 10:54
Hoor je een bevestingingsmail te krijgen na het inschrijven ? Heb nog niets ontvangen.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 23:43
Ik zie veel mensen die overwegen hun huidige pre orders te cancelen voor het launch event in Rotterdam. Hoeveel gaan er echt gebruik maken van die Dock? Ik zie het persoonlijk als nice to have, maar 9 van de 10 keer zit ik toch al achter een laptop op pc die natuurlijk dezelfde of meer functionaliteit heeft. Het is mooi dat het kan en het geeft mogelijkheden voor in de toekomst.

Ik wacht nog even tot ze in de winkel liggen en maak dan de keuze tussen de 950 of de xl. Een betere camera zit er iig op tov mijn iPhone 5c, sd kaart, en de meeste apps zijn wel verkrijgbaar. Daarnaast geloof ik er wel in dat het app aanbod zal gaan groeien mede door windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.Schamper
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 17:56
Matsjanssen schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:18:

Misschien een dom voorstel maar kan dat zijn doordat het een dual sim is? Ik zie namelijk dezelfde snelheid bij de 640XL dual sim variant hier. Lijkt mij dat de maximale snelheid van 300Mbps dan gedeeld wordt door 2 om zo een gelijke snelheid te hebben met beide simkaarten. Ben benieuwd of je dan wel de maximale snelheid van 300Mbps kan halen met maar 1 sim omdat er dan niet gedeeld hoeft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Net nog wat commentaren gelezen ivm review van The Verge op youtube
Die Dan krijgt er behoorlijk van langs en terecht, wat een waardeloze reviewer !
Of Bill Gates heeft hem of zijn gezin persoonlijk wat aangedaan of hij krijgt hiervoor betaald van Apple, het kan niet anders.
Wat een gast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

TheVMaster schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:51:
Ik heb me al aangemeld (natuurlijk)....thanks voor de link! :9~
Crap, zit die dag net niet in Rotjeknor (standaard werkplek) maar bij een ander MS event in Utrecht.
Dan toch maar 'gewoon' een 950 ergens bestellen.
jeweetwel88 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 03:50:
"Regarding Panorama and slow-motion video recording, Windows Phone users will have a little while to wait, which is the bad news. Rewriting all those algorithms and software for Windows 10 is quite the undertaking, but the Lumia camera team still have big plans."

Dit is jammer. Ik vind panorama een belangrijke optie op een smartphone.
Pano komt gewoon weer terug, we hebben inmiddels ook 120fps video in de Camera app gekregen via een update.
Omdat er veel vraag naar was.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Op Windows Central was een AMA met Daniel Rubinio over de 950 en daar kwamen nog wel wat interessante dingen uit. Over het algemeen is ie gewoon heel positief, maar je kunt merken dat ie nog niet helemaal af was.
Zo ontbreken:
Double-tap to wake
Supersensitive Touch (die techniek om met handschoenen te kunnen werken)

Bij beiden zegt ie overigens dat het vooral een driver-probleem is en ze die dus voor UHD schermen aan het schrijven zijn. Ik hoop het, want het zijn toch wel 2 dingetjes. Vooral deze winter is het jammer als je niet zonder handschoenen kunt werken, iets wat ik regelmatig doe als ik de hond uit laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 13:47
Ik vind echt de reviewers te negatief zijn over het uiterlijk. Vind het juist een voordeel, achterkant kan vervangen worden dus als die valt betaal je een paar tientjes en hij is weer als nieuw. De covers komen in veel verschillende soorten (als je mozo mag geloven) dus nu een leren telefoon en over een jaar misschien wel bamboo, kavler of carbon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Brabso schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:24:
Die Dan krijgt er behoorlijk van langs en terecht, wat een waardeloze reviewer !
Ach. Hij is net zo azijnpisserig over het niet werken van handschrift herkenning op de iPad Pro met de iPencil, dan prik ik wel door de bittere toonzetting en zie het 'on par' wat ie zo vaak herhaalt als een bevestiging dat de 950 serie gewoon een goed toestel is.

Eerlijkheidshalve moet ik het eens zijn met het argument van sommigen dat het geen 'spannend' design is.
De 800/900/920/925/1020 & 1520 vond ik toch wel wat meer smoel hebben dan de recentere toestellen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

Sc0tTy schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:18:
Hoor je een bevestingingsmail te krijgen na het inschrijven ? Heb nog niets ontvangen.
Nee heb ook geen bevestigingsmail gekregen, staat wel onderin dat je ID mee moet nemen dus nemen dus zal wel zo geen aan de deur. Zal ook nog wel een aparte mail komen voor de exacte locatie aangezien CB normaal tot 21:00 open is in Rotterdam en lijk me sterk dat ze de winkel sluiten voor dit.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Radeon schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:45:
[...]

Nee heb ook geen bevestigingsmail gekregen, staat wel onderin dat je ID mee moet nemen dus nemen dus zal wel zo geen aan de deur. Zal ook nog wel een aparte mail komen voor de exacte locatie aangezien CB normaal tot 21:00 open is in Rotterdam en lijk me sterk dat ze de winkel sluiten voor dit.
Het hoofdkantoor van CB zit ook in Rdam en heeft een vrij grote kantine en bedrijfsruimtes. Denk dat je je daar mag melden ;)

(Zit overigens schuin tegenover Rdam CS, dus wel goed bereikbaar).

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
noes schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:52:
[...]

Met de trein wel ja ;)

Anyways, ik heb geen mail gehad, wat ik wel raar vindt want ik heb hem note bene bij Coolblue besteld. Niet dat ik het heel erg vindt, hij wordt toch thuisgestuurd en het scheelt me een hele middag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb mijn Lumia 950 geannuleerd....

...zodat ik hem met een interessanter abbo opnieuw kan bestellen :+

De man van CB zei overigens dat er nog genoeg "voorraad" is dat als je hem nu pro-ordert, hij gewoon op release beschikbaar is.

Dus of het aantal pre-orders valt wat tegen, of MS heeft geleerd van de perikelen rond de eerdere flagships, en stuurt nu een grotere hoeveelheid naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
RobinHood schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:09:
Dus of het aantal pre-orders valt wat tegen, of MS heeft geleerd van de perikelen rond de eerdere flagships, en stuurt nu een grotere hoeveelheid naar NL.
Het laatste, coolblue heeft al eerder aangegeven dat het aantal pre-orders veel hoger is dan verwacht, zie wel nog steeds dat mij Microsoft Frankrijk de XL tijdelijk niet meer beschikbaar is, dus de leveringsproblemen zijn de wereld nog niet uit.
KraveN schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:01:
Ik zie veel mensen die overwegen hun huidige pre orders te cancelen voor het launch event in Rotterdam. Hoeveel gaan er echt gebruik maken van die Dock? Ik zie het persoonlijk als nice to have, maar 9 van de 10 keer zit ik toch al achter een laptop op pc die natuurlijk dezelfde of meer functionaliteit heeft. Het is mooi dat het kan en het geeft mogelijkheden voor in de toekomst.
Helemaal mee eens, hoe vaak denk je in een situatie te komen dat je wél een scherm, toetsenbord en muis hebt maar géén computer? Ik kan me er eigenlijk geen bedenken.

[ Voor 39% gewijzigd door sandr op 21-11-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-10 21:24
Martinspire schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:06:
[...]
Met de trein wel ja ;)

Anyways, ik heb geen mail gehad, wat ik wel raar vindt want ik heb hem note bene bij Coolblue besteld. Niet dat ik het heel erg vindt, hij wordt toch thuisgestuurd en het scheelt me een hele middag :+
Alleen mensen die aan de W10 preview meedoen hebben toch een uitnodiging gehad? Dat staat los van het feit of je pre-ordered hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Twardt schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:16:
[...]

Alleen mensen die aan de W10 preview meedoen hebben toch een uitnodiging gehad? Dat staat los van het feit of je pre-ordered hebt.
Ok, daar heb ik dus ook aan mee gedaan, maar ook daar geen mailtje over.
sandr schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:14:
[...]

Het laatste, coolblue heeft al eerder aangegeven dat het aantal pre-orders veel hoger is dan verwacht, zie wel nog steeds dat mij Microsoft Frankrijk de XL tijdelijk niet meer beschikbaar is, dus de leveringsproblemen zijn de wereld nog niet uit.
Of ze hebben voorrang gegeven aan externe leveranciers. Hoe meer animo daar ontstaat, hoe meer die geneigd zijn er ook daadwerkelijk reclame voor te maken. Zo te merken is Coolblue blijkbaar ook een belangrijke partner, anders zouden ze niet zo'n release-evenement doen.
[...]

Helemaal mee eens, hoe vaak denk je in een situatie te komen dat je wél een scherm, toetsenbord en muis hebt maar géén computer? Ik kan me er eigenlijk geen bedenken.
TVs hebben doorgaans geen OS geïnstalleerd waar je iets mee kunt. Net als monitoren in vergaderzalen e.d. Dat zijn er zo al 2 die ik kan bedenken. En die tobo/muis kun je nog altijd zelf meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Muis hoeft toch niet? Je telefoon is gewoon een trackpad.

En een klein tobo meenemen is imo makkelijker dan een hele laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Laatst online: 01-09 21:12
RobinHood schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:09:
De man van CB zei overigens dat er nog genoeg "voorraad" is dat als je hem nu pro-ordert, hij gewoon op release beschikbaar is.

De productie is nu ook beter geregeld, alles wordt in Vietnam gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hier trouwens wat promotie met Lotus F1
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ePhgVXAkc3g]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-10 11:24

SomerenV

It's something!

D-TECH schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:31:
[...]

De productie is nu ook beter geregeld, alles wordt in Vietnam gemaakt.
Volgens mij is Nederland inmiddels ook redelijk belangrijk voor Microsoft ;) Op FutureProef werd gemeld dat Windows 10 nergens zo populair is als in Nederland. Qua install-rate zit Nederland ook ver boven het wereldwijde gemiddelde al kon hij niet zeggen hoeveel installaties er inmiddels waren.

De vorige flagships zijn volgens mij allemaal later uit gekomen in Nederland en de nieuwe Lumia's komen nu hier uit tegelijk met andere landen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

[...]

Ik zie wel voordelen van continuum. Als ik naar een klant ga en bijvoorbeeld een PowerPoint wil laten zien, dan kan dat nu vanaf mijn telefoon. Muis en toetsenbord is dan toch niet nodig. Al zie ik meer in de Microsoft Wireless Display Adapter om mee te nemen dan de dock...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 12:38
Door dit forum onderwerp al een maand of wat in de gaten te houden, hebben jullie me best wel enthousiast gemaakt voor een 950 (XL).
Op dit moment heb ik een iPhone 6, heb al iphone sinds de 4s....
Eventjes proberen is voor mij niet genoeg en wil hem dan ook gaan aanschaffen met een abo maar mijn vraag: is een 950 (xl) goed verkoopbaar? Als ik na een week besluit dat ik toch weer terug wil dan wil ik hem toch wel weer verkopen.
Nog een vraagje: kun je makkelijk alles overzetten van iOS naar WM10? Whatsapp vooral, de rest lukt me wel

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:25

Secsytime

Automagisch

dorkie schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 17:44:
Door dit forum onderwerp al een maand of wat in de gaten te houden, hebben jullie me best wel enthousiast gemaakt voor een 950 (XL).
Eventjes proberen is voor mij niet genoeg en wil hem dan ook gaan aanschaffen met een abo maar mijn vraag: is een 950 (xl) goed verkoopbaar? Als ik na een week besluit dat ik toch weer terug wil dan wil ik hem toch wel weer verkopen.
Nog een vraagje: kun je makkelijk alles overzetten van iOS naar WM10? Whatsapp vooral, de rest lukt me wel
Na een week kun je hem gewoon retourneren bij de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 12:38
Secsytime schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 17:59:
[...]

Na een week kun je hem gewoon retourneren bij de winkel?
Offtopic: Ook als ik hem met een verlenging neem bij CB? Wat krijg je dan terug? Het volle bedrag of het gedeelte van bijbetalen?

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Een bijna nieuwe flagship is altijd wel te verkopen, maar houd er rekening mee dat je er wel verlies op maakt, denk 50 tot 100 piek. Zelf ben ik nu Android gebruiker en sta er hetzelfde in. Heb icm abbo verlening de 950 XL in pre order staan, maar als t tegenvalt verkoop ik m en koop ik een Oneplus Two. Het verlies wat ik dan maak wordt verkleind door korting via telefoon abbo en überhaupt goedkoper toestel.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Bij een abo kun je een ander toestel uitzoeken, geld terug denk ik niet.

Overigens zal de 950 in 't begin (zoals hierboven ook al gezegd wordt, wel goed te verkopen zijn, met verlies uiteraard, niemand gaat een particulier de nieuwprijs betalen.
De goede verkoopbaarheid van een iPhone haalt hij echter niet, die haalt geen enkele andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Alternatief is om in ieder geval aan Windows 10 mobile te wennen door een Lumia 435 aan te schaffen voor nog geen 60 Euro en daar W10M op te zetten (als dat trouwens gaat).

De telefoon is zeker geen snelheidswonder, maar je kan wel kijken of W10M goed genoeg is. De telefoon kan je later weer verkopen voor 30 Euro of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Swerfer schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:15:
Alternatief is om in ieder geval aan Windows 10 mobile te wennen door een Lumia 435 aan te schaffen voor nog geen 60 Euro en daar W10M op te zetten (als dat trouwens gaat).

De telefoon is zeker geen snelheidswonder, maar je kan wel kijken of W10M goed genoeg is. De telefoon kan je later weer verkopen voor 30 Euro of zo...
Ik denk dat dat niet eens nodig is. Je moet even voor jezelf kijken of alle apps die perse nodig hebt beschikbaar zijn, da's het belangrijkste. Mensen die Windows Phone een tijdje gebruiken hoor je maar zelden zeggen dat ze het besturingssysteem zelf niet fijn vinden. Het is natuurlijk even wennen, maar dat heb je ook als je naar een ander OS gaat.

Trouwens, als je iemand hier op 't forum lief aan kijkt dan zal het vast wel te regelen zijn om wat af te speken met iemand die een Lumia 950 (XL) of een ouder model met Windows 10 Mobile heeft. Dan kun je er ook even mee spelen zonder dat je er geld aan uit hoeft te geven :) Dat geeft denk ik een betere ervaring dan een Lumia 435 kopen en daar Windows 10 Mobile op zetten :+

[ Voor 4% gewijzigd door SomerenV op 21-11-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 13:05

Indoubt

Always be indoubt until sure

Ik ben vorige maand overgegaan van iphone naar een lumia 640 en alle contacten kon ik zo overhalen. Er zit een appje op de lumia om gegevens over te halen. Of dat ook geld voor whatsapp weet ik niet want dat had ik een paar maanden geleden van mn iphone gegooid. Ik gebruik het overigens nu wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

dorkie schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:07:
[...]

Offtopic: Ook als ik hem met een verlenging neem bij CB? Wat krijg je dan terug? Het volle bedrag of het gedeelte van bijbetalen?
Bij CB kan je hem binnen 60 dagen terug brengen, dat zeiden ze toen ik ze aan de lijn had :)
Als de lumia niet bevalt gaat hij gewoon terug.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloddervos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 16:46
Ik ben een half jaar geleden van een iPhone 5 naar een lumia 1520 gegaan. Contacten zo overgezet, foto's had ik al in onedrive staan. Whatsapp kreeg ik mijn chats niet mee naar Windows, voor mij geen probleem, maar de backup ging dus niet van ios naar Windows. Misschien is het mogelijk, maar ik vond het best...

Overigens geen moment spijt gehad van de switch. Apps en alternatieven zat. Mis alleen snapseed soms....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Als je na een week al je beslissing neemt kan je hem net zo goed niet nemen :+. Je moet toch zeker wel even een goede maand spelen met OS en de apps om te weten of het bevalt. Het belangrijkste is misschien nog wel dat je moet open staan voor verandering en third party applicaties voor bepaalde taken.

Daarnaast is een 950 natuurlijk niet super goed te verkopen; tenzij je een Windows Phone gebruiker tegen het lijf loopt (of op V&A tegenkomen) die toevallig ernaar op zoek is.
sloddervos schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:52:
Ik ben een half jaar geleden van een iPhone 5 naar een lumia 1520 gegaan. Contacten zo overgezet, foto's had ik al in onedrive staan. Whatsapp kreeg ik mijn chats niet mee naar Windows, voor mij geen probleem, maar de backup ging dus niet van ios naar Windows. Misschien is het mogelijk, maar ik vond het best...

Overigens geen moment spijt gehad van de switch. Apps en alternatieven zat. Mis alleen snapseed soms....
Whatsapp is niet uitwisselbaar tussen verschillende platformen. Staat volgensmij zelfs op hun website in de FAQ.

[ Voor 27% gewijzigd door blmp op 21-11-2015 18:58 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Laatst online: 22:26
[...]

[...]

Op ons werk hebben we veel flexplekken, daar staan dus inderdaad alleen een toetsenbord, muis en monitor. Ofwel: 950 (xl) in kilikken en klaar is kees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een Android toestel hebt, maar denkt om over te stappen naar Windows is er een app die laat de Android apps vergelijken met wat beschikbaar is op Windows: Google Play: AppComparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Brabso schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:24:
Of Bill Gates heeft hem of zijn gezin persoonlijk wat aangedaan of hij krijgt hiervoor betaald van Apple, het kan niet anders.
Wat een gast...
check dan de likes op de review op YouTube:

1,713 likes 2,088 dislikes

Haha, als je een review begint met: Let's face it, this is just a moderate crappy phone (niet zijn woorden maar wel samengevat in één zin) dan heb je de toon al gezet en ben je als reviewer echt slecht bezig. Lijkt wel alsof ze betaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Game_overrr schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:02:
[...]

check dan de likes op de review op YouTube:

1,713 likes 2,088 dislikes

Haha, als je een review begint met: Let's face it, this is just a moderate crappy phone (niet zijn woorden maar wel samengevat in één zin) dan heb je de toon al gezet en ben je als reviewer echt slecht bezig. Lijkt wel alsof ze betaald worden.
Het ergste is dat veel mensen maar 1 site of filmpje kijken n dat voor waar aan nemen. Dus in dat opzicht is zo'n subjectieve review al helemaal uit den boze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 09-10 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Moet je straks eens de review van Tweakers lezen. Je kan de klok er op gelijk zetten dat de titel weer iets wordt als: Mooie telefoon, maar.... En na die maar komt meestal iets negatiefs waardoor de neutrale lezer direct al iets heeft van: Oh niet kopen dus..... Zodra Google een scheet laat, wordt het breed uitgemeten hier en de crappiest Android telefoons krijgen positieve reviews. Het schuwt ze zelfs niet om een goedkoper WP telefoon op te nemen in een shootout waarin voornamelijk duurdere Android apparaten meedoen.... Ja logisch he, dat het WP toestel er belabberd afkomt....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:24:
Moet je straks eens de review van Tweakers lezen...
Zou kunnen, maar de Lumia 640 kreeg wel een 8 van Tweakers.net. Dus voor nu geef ik Tweakers.net de voordeel van de twijfel. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noes schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:52:
[...]
Het hoofdkantoor van CB zit ook in Rdam en heeft een vrij grote kantine en bedrijfsruimtes. Denk dat je je daar mag melden ;)

Weena 664 dus blijkbaar. Hoe is de bereikbaarheid met de auto? Gratis parkeren?

Off topic: al struinende zag ik :)
http://www.werkenbijcoolb...-10-application-developer
Het medeontwikkelen van Windows 10 Universal Applications (Universal Windows Platform), die te runnen zijn op desktop, tablets en mobiele apparaten.
.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:28:
[...]

Zou kunnen, maar de Lumia 640 kreeg wel een 8 van Tweakers.net. Dus voor nu geef ik Tweakers.net de voordeel van de twijfel. We zullen zien.
Al kwam die review wel een paar maanden te laat.

Ik zie het ook wel gebeuren dat de 950 gewoon pas in feb of maart gereviewed wordt daardoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Maandag hopelijk een definitief antwoord op de vraag of de L950 GG3 of GG4 heeft...

http://forums.windowscent...395417-13.htm#post3303772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:54:
Maandag hopelijk een definitief antwoord op de vraag of de L950 GG3 of GG4 heeft...

http://forums.windowscent...395417-13.htm#post3303772
Is hier en ook op Facebook al bevestigd dat de 950 GG3 heeft en de 950XL GG4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze opmerking van Daniel over reviews wel een hele goede en ben het er ook helemaal mee eens:
I consider the Verge a 'lifestyle' site and not very serious about reviews. I don't look to many of their writers in awe. Meanwhile, Peter Bright, Thurrott, Brett Howse, etc. are all on another level for technical backgrounds that I truly respect. It's akin to WSJ/USA Today, where it is just some personality giving an opinion with little substantive comparisons/data/analysis. I'm not entirely against those types of reviews as they are the complete opposite of something AnandTech would consider a review and I'd like to think Windows Central is in between. However, I do wish people understood the difference. Better to read all the reviews and make up your own mind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:42:
[...]

Is hier en ook op Facebook al bevestigd dat de 950 GG3 heeft en de 950XL GG4.
Hier niet en Facebook weet ik niet. maar Microsoft's website's spreken elkaar tegen en dan zit je bij de bron. Ik verwacht ook GG3, maar zolang er geen sluitend antwoord van Microsoft komt, blijft de vraag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:07:
[...]

Hier niet en Facebook weet ik niet. maar Microsoft's website's spreken elkaar tegen en dan zit je bij de bron. Ik verwacht ook GG3, maar zolang er geen sluitend antwoord van Microsoft komt, blijft de vraag staan.
Klopt op Facebook, Microsoft Lumia Nederland, komt bij berichten van gebruikers deze vraag ter sprake, hier word door Microsoft het volgende antwoord opgegeven:

"Lumia 950 komt met Gorilla® Glass 3 en Lumia 950 XL met Gorilla® Glass 4. Sorry voor het ongemak mocht er ergens op onze websites tegenstrijdige informatie hierover bestaan. Kun je ons aub van de betreffende links voorzien?"

Ze geven verder de fout op de site toe, dit lijkt de bevestiging waar je op wacht toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:38:
[...]

Weena 664 dus blijkbaar. Hoe is de bereikbaarheid met de auto? Gratis parkeren?

Off topic: al struinende zag ik :)
http://www.werkenbijcoolb...-10-application-developer
Het medeontwikkelen van Windows 10 Universal Applications (Universal Windows Platform), die te runnen zijn op desktop, tablets en mobiele apparaten.
.
Het gehele centrum van R'dam is betaald parkeren. Zou lekker trein pakken dan ben je er zo. De winkel zit bij mij in de straat daar zit metrohalte Oostplein. Ze hebben heerlijke koffie 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folkifoon schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:58:
[...]Het gehele centrum van R'dam is betaald parkeren. Zou lekker trein pakken dan ben je er zo. De winkel zit bij mij in de straat daar zit metrohalte Oostplein. Ze hebben heerlijke koffie 😊
Thx.

Geen eigen parkeerplaats/garage dus. Trein is niet handig vanwege leaseauto. Of het moet het laatste stuk zijn. Was dus beter op een industrieterrein geweest. Zoals MS Futureproof.

Heb een hekel aan centra van grote steden. Altijd een genot om een grote stad UIT te rijden.
Ik ga er nog eens over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 12:58
Rij anders gewoon naar de watertorenweg. Parkeer daar(gratis) en 1 min verder op is een tramhalte. 4 haltes verderop(5-8 min) en 1 min lopen ben je bij CB. Je bent vanaf de watertorenweg ook weer zo op de snelweg

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

Er is officieel toch nog niks bekend over een locatie? Op de uitnodiging stond alleen locatie Rotterdam.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radeon schreef op zondag 22 november 2015 @ 01:34:
Er is officieel toch nog niks bekend over een locatie? Op de uitnodiging stond alleen locatie Rotterdam.
Klopt. Maar het CB Hoofdkantoor lijkt de meeste logische totdat we het definitief weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 08:25
Ik denk dat een week om te proberen misschien wel erg kort is om erachter te komen of het OS je bevalt. Ik ben Android gebruiker van het eerste uur en heb best wat Android toestellen versleten. Nu heb ik besloten om van ecosysteem te wisselen en heb van de zomer besloten dat de Galaxy S5 (voor nu) mijn laatste Android zal zijn. Ik heb inmiddels de 950 XL besteld en ga daar het komende jaar mee aan de slag om na te gaan of Windows mobile/phone mij bevalt. Bevalt het niet dan ga ik volgend jaar weer verder kijken.

Het is voor mij best een flinke stap hoor, want ik heb alles bij Google ondergebracht en ben nu aan het bedenken hoe ik straks alles weer aan de praat ga krijgen. Ik gebruik/deel meerdere Gmail/OSX/Live email en agenda's en heb nog geen flauw benul of dit straks weer gaat werken. Al mijn documenten en foto's zitten in mijn Google drive account en documenten bewerk ik hier ook in. Google plus gebruik ik tijdens de vakanties om met familie wat kiekjes te delen (FB vind ik een stap te ver hiervoor). En verder gebruik ik wat appjes ter ondersteuning bij spiegelreflex fotografie. De laatste grote stap is van een 5,2" toestel naar 5,7" toestel.

Uiteraard heb ik wel eerst bekeken of de app's die ik nu gebruik er ook op Windows phone zijn en anders of er alternatieven zijn. En ja die zijn er gelukkig wel. Of het ook allemaal gaat werken zoals ik hoop, dat wil ik het komende jaar bekijken.

Ik ben naast Windows gebruiker ook OSX en Linux gebruiker en ik heb aan elk platform moeten wennen. Dat wennen bestaat denk ik voornamelijk uit het bekend worden binnen het os. Ik heb in ieder geval wel zin in 2 december :z en ben blij dat er hier heel veel enthousiaste Lumia gebruikers zijn die bij eventuele "problemen" advies willen geven om tot een oplossing te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:24:
Moet je straks eens de review van Tweakers lezen. Je kan de klok er op gelijk zetten dat de titel weer iets wordt als: Mooie telefoon, maar.... En na die maar komt meestal iets negatiefs waardoor de neutrale lezer direct al iets heeft van: Oh niet kopen dus..... Zodra Google een scheet laat, wordt het breed uitgemeten hier en de crappiest Android telefoons krijgen positieve reviews. Het schuwt ze zelfs niet om een goedkoper WP telefoon op te nemen in een shootout waarin voornamelijk duurdere Android apparaten meedoen.... Ja logisch he, dat het WP toestel er belabberd afkomt....
Er zijn ook nog een aantal dingen wat ik lees, het zou imo vreemd zijn om te zeggen dit is het beste toestel op de markt is, er zijn toch nog wat dingen die niet werken

Sommige hier hebben beetje tunnelvisie lijkt wel en er is niks anders/beter dan windows phone.
Dat is helaas niet zo, ze hebben nog een lange weg te gaan maar heeft wel potentie imo daarom stap ik ook over van 8 jaar ios naar windows phone

Ik hoop zelf dat die iris scan een beetje werkt, ik zie filmpjes dat je het toestel goed voor je moet houden, je kan niet even snel ontgrendelen zoals met ios fingerprint.
Om dan elke keer een pincode in te voeren is ook weer zo ouwerwets. Ik wacht ook rustig de reviews af ben benieuwd hoe het in de praktijk werkt maar dat is het enigste wat mij nu nog tegen zou houden om niet de switch te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

patje01 schreef op zondag 22 november 2015 @ 08:38:
[...]

Ik denk dat een week om te proberen misschien wel erg kort is om erachter te komen of het OS je bevalt. Ik ben Android gebruiker van het eerste uur en heb best wat Android toestellen versleten. Nu heb ik besloten om van ecosysteem te wisselen en heb van de zomer besloten dat de Galaxy S5 (voor nu) mijn laatste Android zal zijn. Ik heb inmiddels de 950 XL besteld en ga daar het komende jaar mee aan de slag om na te gaan of Windows mobile/phone mij bevalt. Bevalt het niet dan ga ik volgend jaar weer verder kijken.

Het is voor mij best een flinke stap hoor, want ik heb alles bij Google ondergebracht en ben nu aan het bedenken hoe ik straks alles weer aan de praat ga krijgen. Ik gebruik/deel meerdere Gmail/OSX/Live email en agenda's en heb nog geen flauw benul of dit straks weer gaat werken. Al mijn documenten en foto's zitten in mijn Google drive account en documenten bewerk ik hier ook in. Google plus gebruik ik tijdens de vakanties om met familie wat kiekjes te delen (FB vind ik een stap te ver hiervoor). En verder gebruik ik wat appjes ter ondersteuning bij spiegelreflex fotografie. De laatste grote stap is van een 5,2" toestel naar 5,7" toestel.

Uiteraard heb ik wel eerst bekeken of de app's die ik nu gebruik er ook op Windows phone zijn en anders of er alternatieven zijn. En ja die zijn er gelukkig wel. Of het ook allemaal gaat werken zoals ik hoop, dat wil ik het komende jaar bekijken.

Ik ben naast Windows gebruiker ook OSX en Linux gebruiker en ik heb aan elk platform moeten wennen. Dat wennen bestaat denk ik voornamelijk uit het bekend worden binnen het os. Ik heb in ieder geval wel zin in 2 december :z en ben blij dat er hier heel veel enthousiaste Lumia gebruikers zijn die bij eventuele "problemen" advies willen geven om tot een oplossing te komen :)
Leuk verhaal, ik herken me hier in. Ik had ook gewoon een Android toestel kunnen aanschaffen, maar ik zie het als een leuke uitdaging een nieuw OS te leren gebruiken. Als het zo ver is en wij allemaal onze Lumias hebben, kunnen we dan dit forum gebruiken om tips met elkaar te wisselen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
Waar ik wel een beetje van schrok was de windowscentral review waarin de map versie van Microsoft werd afgekraakt.
Moet toegeven dat ik die net iets te vaak nodig heb de laatste tijd wegens veel wisselende werkplekken. Heeft iemand een alternatief voor gebruik op w10 mobile?

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
mrprancer schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:55:
Waar ik wel een beetje van schrok was de windowscentral review waarin de map versie van Microsoft werd afgekraakt.
Moet toegeven dat ik die net iets te vaak nodig heb de laatste tijd wegens veel wisselende werkplekken. Heeft iemand een alternatief voor gebruik op w10 mobile?
Dat hoorde ik ook ja, hopen dat drive van heette nog straks te krijgen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
Ik schrok toch wel een beetje van de reviews. Tuurlijk zeurt iedereen over de app-gap, maar ook de hardware wordt 'gemiddeld' genoemd. Een van de reviews had ook wat benchmarks waar de Lumia niet al te best uit kwam (opvallend genoeg was de iPhone6 in alle grafiekjes de grootse winnaar, ook tov. de S6, wat volgens mij ook wel weer aantoont watvoor benchmarks het zijn natuurlijk). Maar toch. Ik heb me (thanks voor de link) aangemeld voor het event op 2dec. Ik ga daar de look-and-feel van beide toestellen ervaren. Gezien mijn L925 nu echt overleden is, moet ik een nieuwe telefoon en zal het dus wel een 950/XL worden, maar hoop niet dat er in Q2 een mindblowing SurfacePhone komt. (maar ja, iets met koffiedik)

Providing a service:
http://www.cnet.com/products/microsoft-lumia-950/
http://www.techradar.com/...umia-950-1306004/review/6
http://arstechnica.com/ga...lagship-will-anyone-care/
https://www.yahoo.com/tec...-future-of-214316372.html
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2495373,00.asp

En toch even positief afsluiten:
http://www.windowscentral.com/lumia-950-review
http://wmpoweruser.com/lumia-950-review/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
patje01 schreef op zondag 22 november 2015 @ 08:38:
[...]

Ik denk dat je voor sommige dingen beter kunt overstappen en voor andere dingen prima een app kunt gebruiken. Sommigen kun je ook op Windows 10 proberen (qua features of qua support), dus daar zou je al kunnen kijken of al je mail er goed aankomt. En er is nog die nieuwe app om te kijken welke apps er allemaal beschikbaar zijn op Windows Phone als officiële app of alternatieven. Zie link hierboven ergens.

Mail moet allemaal makkelijk lukken in Win10. Die verschilt ook niet veel van de app op Windows 10. Google agenda's gaan overigens ook prima mee (al weet ik even niet of die mobile-setting voor delen van agenda's nog nodig is, maar hier zie ik in ieder geval al mn kalenders bij elke account). Verder is er geen Google app voor Drive, Docs of Plus. Daar zul je dus waarschijnlijk moeten overstappen. De facebook app werkt overigens wel prima, maar ik weet niet wat je daarbij tegenhoudt. Als het je puur om delen van foto's gaat, dan zou je dat ook nog via Onedrive kunnen doen. Sowieso kun je daar documenten op zetten en bewerken middels de Office apps (ook online). Spiegelreflexfotografie lijkt me wat lastig op een phone, maar dat is ook nog wel te kijken. Er zijn verder diverse apps wel beschikbaar, maar bv Buienradar zou ik niet nemen maar eerder Regenmeter. En zo zijn er nog wel wat zaken. Kijk die app maar even op Android om wat meer info te zien.
eswa schreef op zondag 22 november 2015 @ 12:10:
Ik schrok toch wel een beetje van de reviews. Tuurlijk zeurt iedereen over de app-gap, maar ook de hardware wordt 'gemiddeld' genoemd. Een van de reviews had ook wat benchmarks waar de Lumia niet al te best uit kwam (opvallend genoeg was de iPhone6 in alle grafiekjes de grootse winnaar, ook tov. de S6, wat volgens mij ook wel weer aantoont watvoor benchmarks het zijn natuurlijk). Maar toch. Ik heb me (thanks voor de link) aangemeld voor het event op 2dec. Ik ga daar de look-and-feel van beide toestellen ervaren. Gezien mijn L925 nu echt overleden is, moet ik een nieuwe telefoon en zal het dus wel een 950/XL worden, maar hoop niet dat er in Q2 een mindblowing SurfacePhone komt. (maar ja, iets met koffiedik)

Providing a service:
http://www.cnet.com/products/microsoft-lumia-950/
http://www.techradar.com/...umia-950-1306004/review/6
http://arstechnica.com/ga...lagship-will-anyone-care/
https://www.yahoo.com/tec...-future-of-214316372.html
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2495373,00.asp

En toch even positief afsluiten:
http://www.windowscentral.com/lumia-950-review
http://wmpoweruser.com/lumia-950-review/
Bedenk wel, dit gaat dus over de 950, de 950XL kan nog wel iets anders eruit komen (al gok ik dat ze wel weer gaan hameren op de prijs). Maar zoals je zegt: ze zijn niet allemaal objectief of vinden sommige dingen ineens normaal die een maand of 4 geleden nog exceptioneel waren. Het scheelt trouwens wat voor gebruiker de reviews doen. iOS gebruikers hameren vooral op de store, daar waar Android gebruikers het vooral over de features/customisation hebben.
mrprancer schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:55:
Gaat dit over navigatie of puur het bekijken van de map? Want ik gebruik hem gewoon voor map met verkeersinfo, dat biedt mij voldoende informatie. Here Maps en Here Drive moeten echter nog komen naar Win10 (zie ook de laatste update die verwijst naar een niet gepubliceerde app). Dus dat komt er gewoon aan. Gok dat het wel voor 2 december beschikbaar zal zijn. Alternatief is enkele andere navigatie apps als Navigon Sygic, Copilot en Waze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 08:25
Voor wat betreft het overstappen naar Onedrive en vind ik het geen probleem om Word Online bijv. te gebruiken. Ik vind het zelfs een stuk prettiger in het gebruik. Ik denk er ook over om een Office 365 abo te nemen waardoor ik 7 euro p/m betaal en ik de accounts van ons gezin kan koppelen. De kinderen maken inmiddels steeds meer gebruik van Onedrive en het delen van documenten met klasgenoten (bijv. samen werken aan een presentatie/werkstuk). Iedereen heeft dan ook direct 1TB opslag tot zijn beschikking wat natuurlijk erg prettig is.

Facebook ben ik niet bang voor dat die niet werkt hoor. Ik vind het alleen niet een prettig medium om vakantiekiekjes op te delen terwijl je op dat moment weg bent. Ik wil niet dat de hele wereld weet dat wij met vakantie zijn en dat er dus niemand thuis is. Op Google+ kun je heel gemakkelijk 1 of meerdere foto's delen met 1 of meer familieleden thuis zonder dat de hele wereld mee kan kijken. En je kunt er direct een leuke begeleidende tekst bij schrijven.

Spiegelreflexfotografie is uiteraard niet mogelijk met de 950 (XL). Het gaat mij meer om bijv. een dof-calculator, lightmeter, Sun Surveyor enz. Hier heb ik inmiddels al een paar vervangende apps voor gevonden. Wat ik wel ga missen is een native 500px app, maar dat gaat me nu niet tegenhouden. Dan maak ik wel een snelkoppeling vanuit de browser naar het bureaublad oid.

Voor wat betreft navigatie, maakte ik regelmatig gebruik van Google maps, maar persoonlijk vond ik Here Drive prettiger instructies geven. Ik heb ook een betaalde Sygic op mijn S5, maar dat is ook niet alles. Sygic vind ik erg rommelig en onoverzichtelijk.

Wat ik zeker wel ga missen is Google Now, maarja als dat alles is....

Laat het maar snel 2 december worden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeweetwel88
  • Laatst online: 22-10-2022
De display dock heeft een aparte voeding toch? Ik zou de dock dus aan mijn tv kunnen hangen en een externe hd op een van de usb poorten kunnen aansluiten. Als ik dan thuis kom kan ik mijn 950 (XL) aan de dock koppelen en een app gebruiken om films vanaf de hd te kijken. Klopt dit? Ik ben ook benieuwd of de hd dan aan zal blijven staan wanneer er geen phone op de display dock is aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 17:27
Ik zie allemaal reviews online staan maar die zijn allemaal van de 950 zijn er ook 950 XL reviews?

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
TheNightbringer schreef op zondag 22 november 2015 @ 14:23:
Ik zie allemaal reviews online staan maar die zijn allemaal van de 950 zijn er ook 950 XL reviews?
Non-XL. De XL is volgens mij nog nergens geleverd.

Overigens valt me op dat er aardig wat witte 950's in de reviews verschijnen en dat die soms nog wat aan te merken hebben op de bouwkwaliteit, maar bij de zwarte hoor je dat minder. Is dat toeval?

Pagina: 1 ... 24 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.