Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
.oisyn schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:55:
[...]

Ja, dat heeft dus nooit goed gewerkt, ik moet dat altijd forceren met een SMS. Hij was het laatst gezien op 22 september. Maar mijn SIM-kaart heb ik gewoon geblokeerd dus dat gaat ook niet meer werken.

Overigens had ik een PIN lock op het toestel ipv op de SIM, dus met een andere SIM kaart is hij ook niet bruikbaar. Ze kunnen hooguit een factory reset doen, en dan gaat Find My Phone ook niet meer werken.

Overigens, /care. Ik had de 950XL al besteld, al mijn foto's en filmpjes (vooral van mijn nu 4 weken oude dochter) staan gesynct op OneDrive en het scherm was gebarsten. Het enige wat ik wil is dat ze niet zomaar bij mijn privégegevens kunnen, maar dat zit denk ik wel goed.
Vervelend zeg..
Maar in elk geval nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:55:
Ze kunnen hooguit een factory reset doen, en dan gaat Find My Phone ook niet meer werken (of wel?)
http://answers.microsoft....-b8d4-0c77114e3e1a?auth=1

Als je een reset doet en een ander Live ID gebruikt, dan werkt de Find My Phone feature dus niet meer. Dat is dus echt compleet waardeloos :/. Het had wel kunnen werken, want MS weet wat het IMEI is.
penscup62 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:58:
[...]

Vervelend zeg..
Maar in elk geval nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter :)

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 20-11-2015 12:04 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:03:
[...]

http://answers.microsoft....-b8d4-0c77114e3e1a?auth=1

Als je een reset doet en een ander Live ID gebruikt, dan werkt de Find My Phone feature dus niet meer. Dat is dus echt compleet waardeloos :/. Het had wel kunnen werken, want MS weet wat het IMEI is.

[...]

Als er een reset word gedaan dan vind hij je telefoon weer zodra wifi word aangezet. Pas als er een ander Live ID word ingezet dan vind hij je telefoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:20
Waren er niet een aantal die vandaag hun toestel zouden moeten geleverd krijgen? Hoe is het daar mee afgelopen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:11:
[...]

Als er een reset word gedaan dan vind hij je telefoon weer zodra wifi word aangezet. Pas als er een ander Live ID word ingezet dan vind hij je telefoon niet meer.
Als een dief mijn telefoon reset gaat hij mijn Live ID toch niet invoeren, of wel soms? :). Natuurlijk werkt het als je gewoon weer hetzelfde LIve ID gebruikt, dat lijkt me vrij logisch.

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 20-11-2015 12:24 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je begrijpt het niet. Na een factory reset, dus dan is je telefoon weer helemaal standaard zonder Live ID, dan word je telefoon gewoon gevonden zodra je een dataverbinding opzet. Pas wanneer er een nieuw account aangemaakt word anders dan je oude bestaande dan kan je de telefoon niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 00:15
Martinspire schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:22:
Waren er niet een aantal die vandaag hun toestel zouden moeten geleverd krijgen? Hoe is het daar mee afgelopen?
Oud nieuws, even teruglezen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Brabso schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:31:
[...]

Oud nieuws, even teruglezen ...
Ik had het over Tweakers die de telefoon geleverd zouden krijgen. Niet de US AT&T klanten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:30:
Je begrijpt het niet. Na een factory reset, dus dan is je telefoon weer helemaal standaard zonder Live ID, dan word je telefoon gewoon gevonden zodra je een dataverbinding opzet. Pas wanneer er een nieuw account aangemaakt word anders dan je oude bestaande dan kan je de telefoon niet meer vinden.
Ah ok dat veranderd de zaak enigszins. Heb je daar een bron van? Want in zoveel woorden staat het niet op die pagina waar ik eerder naar linkte.

Dit staat er wel:
.My Phone will not find the phone if the primary windows live id is removed (via a factory reset) or changed (by performing a factory reset and using a different windows live id).

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 20-11-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 22:04

Swerfer

Hmm...

Martinspire schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:37:
[...]

Ik had het over Tweakers die de telefoon geleverd zouden krijgen. Niet de US AT&T klanten ;)
Ook oud nieuws, hebben ze niet gekregen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Swerfer op 20-11-2015 12:42 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:41:
[...]

Ah ok dat veranderd de zaak enigszins. Heb je daar een bron van? Want in zoveel woorden staat het niet op die pagina waar ik eerder naar linkte.
Dat staat juist in de threat waarnaar jij verwijst. Zie de reactie van profjulie van 1 juni.

No. If it's reset, then you can't find it. Call your provider and see if the SIM is still active.

No, that's not correct. Performing a factory reset won't affect it.

I just ran a test on my other windows phone, which has been factory reset since I set it up with the 'find my phone' website of my windows live account. Performing the factory reset did not remove this phone from my windows live account (I'd have to consciously do this). This phone does not have a sim card in it, but when I went out to my windows live account and chose the option to "find the phone" I didn't get a result right away, but when I turned wifi on on the phone, within seconds, my computer registered a location (which is my house).

So for the Find My Phone service to work the phone must log on to the internet either via wifi or via data connection. If the phone is set to "save the location periodically for better mapping," you might get a faster response too, but I haven't tested that..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Daar staat toch echt niet wat jij zegt, alleen dat hij een factory reset had gedaan (er staat niet bij dat hij op dat moment nog niet zijn Live ID had ingevoerd)

En even even later:
Okay, I factory reset the phone and Entegy is correct. A hard reset removes the primary windows live id from the phone and essentially breaks the connection between the phone and your account. So you can ping the phone, but since the phone no longer uses the same windows live id, it will never be found....and now time to get that phone back to the way I had it before this latest factory reset.....
En weer later
My Phone will not find the phone if the primary windows live id is removed (via a factory reset) or changed (by performing a factory reset and using a different windows live id).

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 20-11-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bij alle twee de quote's die je aanhaalt word er een ander live id gebruikt als voorheen!

Zolang je geen ander account invoert kan je de telefoon gewoon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Swerfer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:42:
[...]

Ook oud nieuws, hebben ze niet gekregen ;)
Zijn ze al geleverd dan? Ik heb niemand gehoord in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Martinspire schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:14:
[...]

Gisteren werd duidelijk dat Coolblue een fout of miscommunicatie had gemaakt. Er zijn dus geen Nederlanders die de L950(XL) hebben ontvangen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:14:
[...]

In Nederland nog niet, pas begin december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:22
.oisyn schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:45:
Daar staat toch echt niet wat jij zegt, alleen dat hij een factory reset had gedaan (er staat niet bij dat hij op dat moment nog niet zijn Live ID had ingevoerd)

En even even later:

[...]

En weer later

[...]
Dit is wel interessant, Apple heeft dit toch duidelijk beter voor elkaar. Wat is er voor WP/W10M wel mogelijk om de telefoon te tracken? Of is een factory reset altijd game over bij bijvoorbeeld diefstal?

EDIT: blijkbaar bestaat er ook nog zoiets als Reset Protection

[ Voor 11% gewijzigd door GroeneThee op 20-11-2015 13:53 . Reden: extra info ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-10 21:24
GroeneThee schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:46:
[...]

Dit is wel interessant, Apple heeft dit toch duidelijk beter voor elkaar. Wat is er voor WP/W10M wel mogelijk om de telefoon te tracken? Of is een factory reset altijd game over bij bijvoorbeeld diefstal?

Gaan we nu niet erg off topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

GroeneThee schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:46:
Dat staat bij mij blijkbaar uit. Nog nooit van gehoord ook 8)7
Twardt schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:54:
[...]

Inderdaad :). Back on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Heeft iemand zijn Lumia 950/XL Mozo cover wel al binnen?
Ben benieuwd naar de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Twardt schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:54:
[...]

Wellicht een heel klein beetje maar heeft nog steeds een stevige link met de titel: W10M ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:16:
[...]

In Nederland nog niet, pas begin december.
Klopt, hoewel dat niet bizar veel uitmaakt zolang het 4G etc ondersteund blijft. Qua reparaties en etc komt het allemaal in hetzelfde depo terecht indien je in NL woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Had niets anders verwacht. En maakt ook niet heel veel uit, Apple is altijd nummer 1 voor hen.
Ze diskwalificeren zichzelf al als ze zeggen dat de hardware niets bijzonders is.... Geef mij een ander voorbeeld van een telefoon welke standaard met 32GB, microsdslot, wirelesscharging, fast charging, 20MP camera, verwisselbare batterij(3000/3450) met een QHD scherm komt in een strakke verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
GroeneThee schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:26:
[...]

Had niets anders verwacht. En maakt ook niet heel veel uit, Apple is altijd nummer 1 voor hen.
Ze diskwalificeren zichzelf al als ze zeggen dat de hardware niets bijzonders is.... Geef mij een ander voorbeeld van een telefoon welke standaard met 32GB, microsdslot, wirelesscharging, fast charging, 20MP camera, verwisselbare batterij(3000/3450) met een QHD scherm komt in een strakke verpakking.
klopt, ze zeggen ook dat W10M niet zo'n grote verandering is van W8.1M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
http://www.windowscentral.com/lumia-950-review

By Daniel Rubino

[ Voor 17% gewijzigd door penscup62 op 20-11-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kreeg nu al een notificatie dat de XL 649 is, gaat behoorlijk hard, zelfs voor hij nog uit is :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pherox006
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Maar the verge nu...
Alles dat niet Apple is krijgt daar veel kritiek op.
En omdat het een Windows phone is krijgtem nog meer 'haat'

BAD STUFF
  • Price is too high for what it is
  • Cheap materials
  • Boring design
  • Weak app support
really?

Ecosysteem krijgt zelfs een 6/10

Ik wacht wel op een review van een deftige site

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is The Verge, ik zou pas verbaast zijn als ze dat ding een 9 hadden gegeven :+

Het is gewoon een negatieve review van iemand die niks heeft met WP, dat is duidelijk door zinnen als "If you didnt like Windows Phone 8.1s aesthetic, youre probably not going to like Windows 10s" terwijl je dat ook gewoon kan omdraaien: Vind je 8.1 er goed uitzien, dan zul je 10 ook prima vinden.

Ook is er vaak geen toelichting waarom iets gevonden wordt. Waarom ziet hij er goedkoop etc uit? Ook dit "Like Windows 10 on the desktop, Windows 10 on the phone still feels like a work in progress, and theres an overall lack of polish that I dont get from more mature mobile operating systems." wordt nergens verder uitgelegd waarom het niet af voelt. Sowieso vergeet meneer de schrijver direct dat eigenlijke alle mobile OS'en WiP zijn, zeker Android.

Continuum is inderdaad nog duidelijk WiP, vind je het gek? Het is nog geen week oud, natuurlijk heb je nog niet alle apps |:(

Al met al geef ik de review zelf een 4 :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als dat met zulke reviews al is, bereid je maar voor op de T.net review :P

Trouwens, als ik al die punten optel en deel door 8, hoe komen zij op 6,5? Zou 7,125 moeten zijn.
(iPhone was 8.875, dus 9).

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 20-11-2015 15:42 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Toch vind ik ze niet overweldigend positief bij WindowsCentral en ook andere reviews zijn maar matig. Nou weet ik niet of dat bij de XL nog anders gaat zijn, maar het is opvallend. Al vind ik sommige reviews ook wel erg doorzeuren en elk minieme punt (als het al negatief is) enorm verzwaren en alle coole en nieuwe dingen enorm de grond in boren als zijnde "niet nodig" en "voegt weinig toe". Kom op, kijk eens wat Apple en Samsung allemaal aan troep toevoegen en dat wordt dan wel de hoogte in geprezen. Neen, vooral die Verge review maakt zichzelf belachelijk.

Ook het gemis aan goede camera-samples, batterij-tests en andere items vallen op waardoor het allemaal wel haastwerk lijkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 20-11-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
coenraad7 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:33:
[...]

jemig... dat is uitgebreide review :D
En aan deze heb je echt iets aan vind ik, Daniel geeft tenminste een uitgebreide en eerlijke review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
Toch zijn de cijfers niet bemoedigend. CNET geeft een 7 en The Verge een 6,5. En ik snap eigenlijk niet zo goed waarom als ik de review lees.

Appgap is standaard een punt eraf, snap ik heel goed. Plastic body ook een reden voor minder punten. Maar een 6,5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar het is ook haastwerk, je wilt zo snel mogelijk een review van een flagship hebben voor meer lezers.

Al zou ik het zelf daarom wel prettig vinden als Tweakers de tijd neemt, lees een week, om de 950 echt goed te reviewen, of later te komen met een mooie shoot-out die over foto's gaat.

@Suikerbrood
The Verge moet je ongeveer even serieus nemen als De Speld :+

Kunststof body vind ik immers een smaak dingetje, wat in de WC review ook keurig staat: I fully expect some people to admire the poly carb design while others will be less impressed. Ik vind mijn PC Lumia 820 nog steeds mooi, en hoe meer foto's ik van de 950 zie, hoe mooier ik hem vind, mooier dan mijn 820.

Ik heb met de S6 Edge van mijn oom mogen spelen, maar ik vond die niet mooi [goud :') ] en de glazen achterkant vond ik afschuwelijk vasthouden, het voelde heel delicaat, niet als een gebruiksvoorwerp. Mijn ervaring met dingen die een alu achterkant hebben is dat het heel snel krast, koud aanvoelt [niet fijn in de winter] en ook niet heel veel grip heeft.

Polycarbonaat FTW dus, als de 950 een glazen/alu achterkant zou hebben, had ik veel langer getwijfeld dan nu.

[ Voor 51% gewijzigd door RobinHood op 20-11-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 22:13

rda

Er komen toch geen hele opvallende conclusies uit de reviews? Overal zullen altijd dezelfde punten opgesomd worden: 'als je kan leven met de app store, is dit een prima telefoon. Anders kun je beter een Android/IOS apparaat kopen'

Microsoft heeft Windows 10 nodig om snel aantrekkelijk te worden voor app-ontwikkelaars, mochten we graag originelere conclusies lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenraad7
Intussen ook nog een videoreview van wmpoweruser - YouTube: Lumia 950 Review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

rda schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:45:
Er komen toch geen hele opvallende conclusies uit de reviews? Overal zullen altijd dezelfde punten opgesomd worden: 'als je kan leven met de app store, is dit een prima telefoon. Anders kun je beter een Android/IOS apparaat kopen'
Andere kant, noem dan wel wat concrete zaken. Windowscentral geeft bv nog snapchat aan, voor aardig wat mensen best een kernpunt, rabobank gebruikers zouden juist dolgraag naar WP gaan vanwege de oudere app :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

coenraad7 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:45:
Intussen ook nog een videoreview van wmpoweruser - YouTube: Lumia 950 Review!
Inclusief geschreven review

http://wmpoweruser.com/lumia-950-review/

'Here’s some perspective for you, I’m currently writing this review on the 950, via continuum, wirelessly projecting to my TV, using a Microsoft Universal Folding Bluetooth Keyboard and Surface Edition Arc Touch Mouse, in Microsoft Word, while listening to music from Groove, with Edge running 4 tabs, and messaging my wife, all at the same time, with ONE device. Color me impressed, I expected to at least get a little frustrated with the experience. Yet, here I am, typing this review on my phone, and loving every second of it. Take all of that together and tell me that this device can’t perform with a straight face. You just can’t do it.'

Performance en scherm (en camera) zijn voor mij toch wel het belangrijkste. En volgens mij blinkt de 950 daarin uit.

[ Voor 54% gewijzigd door rda op 20-11-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Nogmaals, de review van Windows Central is wél objectief en de moeite waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Mja de video-review van Windows Central is wel wat positiever dan de geschreven review vind ik:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:59
En de review van Paul Thurrott is ook positief.

https://www.thurrott.com/...mia-950-first-impressions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
rda schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:53:
[...]

Inclusief geschreven review

http://wmpoweruser.com/lumia-950-review/

'Here’s some perspective for you, I’m currently writing this review on the 950, via continuum, wirelessly projecting to my TV, using a Microsoft Universal Folding Bluetooth Keyboard and Surface Edition Arc Touch Mouse, in Microsoft Word, while listening to music from Groove, with Edge running 4 tabs, and messaging my wife, all at the same time, with ONE device. Color me impressed, I expected to at least get a little frustrated with the experience. Yet, here I am, typing this review on my phone, and loving every second of it. Take all of that together and tell me that this device can’t perform with a straight face. You just can’t do it.'

Performance en scherm (en camera) zijn voor mij toch wel het belangrijkste. En volgens mij blinkt de 950 daarin uit.
Ook dit is zéker geen negatieve review te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 ding vind ik nu echt niet leuk meer:

Welk glas heeft de 950 nou?

WMPU: The 950 also comes equipped with the latest that Corning has to offer with Gorilla Glass 4, which is virtually unscratchable.
WC: Next is the ample 5.2-inch 2560 x 1440 OLED ClearBlack display, with Gorilla Glass 3
Thurott: The Lumia 950 sports a 5.2-inch Quad HD AMOLED display thats coated in protective Gorilla Glass 3

In die van the Verge heb ik niks gezien over welk glas.

Maar is het werkelijk nou zo moeilijk om erachter te komen welk glas het is? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Het lijkt wel of ze hebben afgesproken om reviews min of meer gelijktijdig te posten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
RobinHood schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:04:
1 ding vind ik nu echt niet leuk meer:

Welk glas heeft de 950 nou?

WMPU: The 950 also comes equipped with the latest that Corning has to offer with Gorilla Glass 4, which is virtually unscratchable.
WC: Next is the ample 5.2-inch 2560 x 1440 OLED ClearBlack display, with Gorilla Glass 3
Thurott: The Lumia 950 sports a 5.2-inch Quad HD AMOLED display thats coated in protective Gorilla Glass 3

In die van the Verge heb ik niks gezien over welk glas.

Maar is het werkelijk nou zo moeilijk om erachter te komen welk glas het is? :/
3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

penscup62 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:03:
[...]

Ook dit is zéker geen negatieve review te noemen :)
Klopt, maar ik denk wel met enige bias. Net als bij the Verge, maar dan in de andere richting.
Echter, het stukje dat ik quote uit het artikel geeft feitelijk de performance weer.
De grootste minpunten zijn hier dat het geen head-turner is en alleen in zwart of wit (mozo, maar in de toekomst misschien wel andere officiele covers?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:19

ralpje

Deugpopje

penscup62 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:04:
[...]

Het lijkt wel of ze hebben afgesproken om reviews min of meer gelijktijdig te posten :9
Ik vermoed eerder dat Microsoft dat heeft 'afgesproken' dmv een NDA ;)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhoneArena the first 48 hours: YouTube: Microsoft Lumia 950: The first 48-hours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
Al deze reviews, laten mij zeggen, ik wou dat het al week 49 is.
Tot die tijd dus nog even mijn 920 met W10 gebruken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
Een fan van Windows Phone, mocht ook een review doen.

http://blogs.windows.com/...ise-fan-review-lumia-950/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeanoNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 22:32
Tjah, ik denk de hardware prima in orde is, alleen de software nog niet optimaal. MS zal de afweging hebben gemaakt om met deze build toch te releasen i.v.m. de feestdagen. Als je nu het toestel reviewed, begrijp ik wel dat de scores niet hoog zullen zijn (al zijn die dat nooit bij Windows devices).
Ik durf het wel aan, neem aan dat MS snel met een nieuwe build komt welke een betere ervaring biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:24

SomerenV

It's something!

Op Belsimpel.nl staat de levertijd inmiddels op 5-7 werkdagen. Dat zou betekenen dat de eerste toestellen volgende al uitgeleverd gaan worden? :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FumJ8Mu.jpg

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

KeanoNL schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:19:
Tjah, ik denk de hardware prima in orde is, alleen de software nog niet optimaal. MS zal de afweging hebben gemaakt om met deze build toch te releasen i.v.m. de feestdagen. Als je nu het toestel reviewed, begrijp ik wel dat de scores niet hoog zullen zijn (al zijn die dat nooit bij Windows devices).
Ik durf het wel aan, neem aan dat MS snel met een nieuwe build komt welke een betere ervaring biedt.
De huidige build is weinig mis mee hoor. Ik draai het op m'n 2,5 jaar oude Lumia 920 en het draait werkelijk als een zonnetje. Ben er dan ook dik tevreden over :) Ja, er zitten misschien nog wat oneffenheden in en wat foutjes, maar dat heb je ook in Android en iOS als er een nieuwe versie uit komt.

Edit: Crap, dubbelpost 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
Toch lijkt men, vooral bij The Verge, te hameren op de hardware.

https://twitter.com/dcseifert/status/667705311818604544

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
Software is nooit af, dit geldt ook voor Apple en Samsung.
Gelukkig is software te updaten, wat Microsoft in een rap tempo aan het doen is de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Tja.. ik val er niet over maar er is een reden waarom ik er een mozo cover op doe. Microsoft had er gewoon slim aan gedaan om dat soort assecoires gewoon opties te laten zijn zoals motorola dat heel erg goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Ik heb een 808 pureview gehad, volgens mij was dat ook plastic. Totaal nooit het idee gehad dat het om een low-end apparaat ging. Ik snap dat er voorkeuren zijn, maar soms wordt er ook wel enigszins overdreven.
Het is nu net alsof alles metaal moet, omdat iPhone die keuze maakt. Volgens mij werd de n8 met verbazing ontvangen, omdat deze metaal was (ook in mijn bezit, nog altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft ie knap gedaan, PC is namelijk erg stug materiaal.

Ach, gelukkig kun je glas en alu ook prima terug buigen :+

* RobinHood ziet nog dagelijks voor zich hoe de Nexus 6P makkelijker klapte dan zijn oude Moto flipphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:52:
[...]

Andere kant, noem dan wel wat concrete zaken. Windowscentral geeft bv nog snapchat aan, voor aardig wat mensen best een kernpunt, rabobank gebruikers zouden juist dolgraag naar WP gaan vanwege de oudere app :P
:p dat laatste gaat nog maar een paar weken op, aangezien de 'nieuwe' voor het eind van het jaar ook als een UWP app beschikbaar komt op Windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Het kan aan mij liggen, maar ik snap oprecht niet waar hij nu op doelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RobinHood schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:27:
[...]

Heeft ie knap gedaan, PC is namelijk erg stug materiaal.

Ach, gelukkig kun je glas en alu ook prima terug buigen :+

* RobinHood ziet nog dagelijks voor zich hoe de Nexus 6P makkelijker klapte dan zijn oude Moto flipphone
https://twitter.com/NotCassim/status/667711404426797056
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

sandr schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:28:
[...]

Het stukje tussen de port en het scherm volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
[...]

De ingang van de USB-C is verbogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

het gat in de shell voor de USB ingang heeft somehow een flinke tik gehad en is ietwat geknikt.

Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen? Ik ga voor helemaal verkeerd de cover verwijderen en er opnieuw op klikken.

Zoiets krijg je namelijk niet voor elkaar door een val of normaal gebruikt. Er is een reden waarom ik de cover van mijn 820 altijd van achter naar voor weer vastklik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-10 11:50

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

RobinHood schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:31:
[...]

het gat in de shell voor de USB ingang heeft somehow een flinke tik gehad en is ietwat geknikt.

Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen? Ik ga voor helemaal verkeerd de cover verwijderen en er opnieuw op klikken.

Zoiets krijg je namelijk niet voor elkaar door een val of normaal gebruikt. Er is een reden waarom ik de cover van mijn 820 altijd van achter naar voor weer vastklik ;)
Plus dat de bezel vlak boven de port beschadigingen heeft. Of het toestel is gevallen of hij heeft er een schroevendraaier tussen gezet, maar helemaal toeschrijven aan slecht materiaal dat geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Was er niet een Tweaker die via Microsoft bevestigd had dat er Gorilla Glass 4 op zat?

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

blmp schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:34:
[...]

Was er niet een Tweaker die via Microsoft bevestigd had dat er Gorilla Glass 4 op zat?
Zullen we allemaal afspreken dat het om GG 3,5 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Thanks voor de 3 reacties, lijkt me inderdaad dat hij dit doelbewust heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaakmeGek schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:34:
[...]

Plus dat de bezel vlak boven de port beschadigingen heeft. Of het toestel is gevallen of hij heeft er een schroevendraaier tussen gezet, maar helemaal toeschrijven aan slecht materiaal dat geloof ik niet.
Ik dacht idd al zoiets te zien, maar ik dacht dat het viezigheid was, of zo hoorde.

Een schroevendraaier kan ook nog ja, om proberen de shell eraf te halen. Als ik het zo zie is hij vergelijkbaar met die van een 820, en dat is echt een killer voor je nagels. Telkens als ik hem eraf pulk ben ik bang dat ik mijn telefoon overmidden trek :+
rda schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:35:
[...]

Zullen we allemaal afspreken dat het om GG 3,5 gaat?
MS had eigenlijk direct GG10 of OneGlass moeten nemen :+

OneGlass: met een kristalstructuur in Metro stijl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een eerlijk review van Pocketnow: YouTube: Lumia 950 on Continuum: More than a Smartphone (First Impressions)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2015 16:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik ben trouwens wel benieuwd of Teamviewer ook werkt met Continuum en of dat een beetje goed werkt. Er is namelijk nog geen Remote Desktop app, maar dit kan een goede voorbode zijn voor hoe dat moet gaan werken. Heb ook al op Reddit en Windows Central gevraagd of iemand wat video's kan maken van Continuum met apps, maar nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SinergyX schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:30:
[...]

Check die andere tweet:
https://twitter.com/dcseifert/status/667739389007634433
Elke vorm van serieus nemen... foetsie :P
Had trouwens ook dit artikel gemaakt http://www.theverge.com/2...97664/the-best-smartphone
En de Surface Pro 4 review (kreeg een 8) http://www.theverge.com/2...soft-surface-pro-4-review

Ik snap nog steeds niet dat Tom Warren die reviews niet meer doen maar wel deze gast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regtur2
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 22:24
Martinspire schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:23:
Ik ben trouwens wel benieuwd of Teamviewer ook werkt met Continuum en of dat een beetje goed werkt. Er is namelijk nog geen Remote Desktop app, maar dit kan een goede voorbode zijn voor hoe dat moet gaan werken. Heb ook al op Reddit en Windows Central gevraagd of iemand wat video's kan maken van Continuum met apps, maar nog geen reactie.
Zou dat niet met deze app uit de store kunnen?
https://www.microsoft.com...mote-control/9wzdncrfj0rh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie20
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:17
Martinspire schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:23:
Ik ben trouwens wel benieuwd of Teamviewer ook werkt met Continuum en of dat een beetje goed werkt. Er is namelijk nog geen Remote Desktop app.
Bovenbuurman was eerder

[ Voor 23% gewijzigd door Frankie20 op 20-11-2015 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:21:
[...]

Ja, misschien wel... Maar eerst was de episode over de telefoon die kan buigen daarna was het achterglas dat spontaan kapot gaat. Ik denk dat ik liever een telefoon heb die gewoon van plastic gemaakt is :O Welke telefoon heb je, predator?
Nog geen van de 2 gekocht he, maar die van die Nexus 6P lijkt me onwaarschijnlijk. Er zijn al heel veel mensen die hem nu hebben en die hebben het toch niet? Anders zou hij zo uit productie gaan.
Nuja, de lumia is natuurlijk ook een goede phone (denk ik).
Kan nog even nadenken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nouja vandaag is de universele app dus uitgekomen: https://www.windowscentra...ows-10-desktop-and-mobile
Maar ik wil weten of ie werkt met continuum. Dus vandaar dat ik het zo rondvraag.

Iets anders: hoe gaan jullie de 950/XL in de auto gebruiken? Mijn huidige Brodit gaat niet passen en ik zie ook geen andere houders die ik daarmee kan gebruiken (heb zo'n clip-on en de positie vind ik wel fijn, maar kan er dus niets op schroeven).
Ik vind wel diverse generieke houders, maar weet niet of ze gaan passen, plus dan zit je toch altijd weer met kabeltjes te kloten. Draadloos laden zou ook een optie kunnen zijn (ik zie bv enkele met magnetische bevestiging wat me ook erg handig lijkt), maar weet niet of dat gaat werken met deze toestellen. En van de officiële houders weet ik ook niet of die XL erin past. Ik zou zeggen van niet namelijk.

Iemand die al wat ideeën heeft of weet wat gaat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ik heb deze http://www.pdashop.nl/pro...able-car-mount-zwart.html. Gekocht voor mijn iPhone 5s maar gelukkig wel met oog op grotere telefoon in de toekomst. Opladen doe ik via USB stekker in auto, kabeltje zit mij niks in de weg aangezien sigarettenaansteker recht eronder zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
The Verge. Ik word echt ziek van die site. Deze reactie van iemand somt het wel op:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PwxZiAm.png

En dit is natuurlijk de rede:
Afbeeldingslocatie: https://photos-6.dropbox.com/t/2/AADLbT8r6KjQR0KINodHiLjY_ltpD3hiZb_I3YgAWxSkVg/12/2817042/png/32x32/3/1448053200/0/2/Derp.png/ENe1kwIYussBIAIoAg/xu4h50ZvFADrlQOcxL1N0xg0SXc85b5PSar7fK7kqxE?size_mode=3&size=1280x960

Echt om te kotsen die site. Daar heeft hij gewoon met een schroevendraaier het ding open proberen te krijgen! Misschien had hij deze mooie videos moeten kijken...
http://www.winbeta.org/ne...-lumia-950-two-new-videos

[ Voor 99% gewijzigd door enomiss op 20-11-2015 20:05 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-10 23:11

EektheMan

DPC

Martinspire schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:30:
[...]

Iets anders: hoe gaan jullie de 950/XL in de auto gebruiken? Mijn huidige Brodit gaat niet passen en ik zie ook geen andere houders die ik daarmee kan gebruiken (heb zo'n clip-on en de positie vind ik wel fijn, maar kan er dus niets op schroeven).
Ik vind wel diverse generieke houders, maar weet niet of ze gaan passen, plus dan zit je toch altijd weer met kabeltjes te kloten. Draadloos laden zou ook een optie kunnen zijn (ik zie bv enkele met magnetische bevestiging wat me ook erg handig lijkt), maar weet niet of dat gaat werken met deze toestellen. En van de officiële houders weet ik ook niet of die XL erin past. Ik zou zeggen van niet namelijk.

Iemand die al wat ideeën heeft of weet wat gaat werken?
Ik heb nu oa een Lumia 640 XL/L920 en ga voor de 950 XL. In de auto gebruik ik een Nokia CR-123 (pic 2). De 640 XL paste net niet. Heb aan de zijkant de rubber anti-slip gummetjes een 3 tal millimeter afgesneden en nu pakt ie de 640 XL prima. De 950 XL is een stukje minder breed en zal dus prima gaan:

Lumia 640 XL: 157.90 mm x 81.50 mm x 9.00 mm
Lumia 950 XL: 151.90 mm x 78.40 mm x 7.00 mm

Wat wel lastig is, is het gewicht van de 640 XL met 171 gram. Daardoor kantelt de arm zo nu en dan. Met de lader erin is dat geen probleem omdat ie dan op het dashboard leunt, maar vanwege de brilliante batterij in de 640 XL gebruik ik die vrijwel nooit.

Zelf zou ik dus niet enkel zoeken naar een houder die breed genoeg is, maar vooral een die het gewicht goed kan dragen. Op een goede asfalt weg is het niet zo'n probleem, maar met kasseien of wat slechter wegdek kantelt de telefoon snel.

Zelf blijf ik de 640 XL trouwens gewoon als navigator gebruiken. De 920 is semi gesneuveld door alle vibraties. Nu woon ik wel in een land waar de wegen behoorlijk extreem zijn (UA).

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:40:
Ik heb deze http://www.pdashop.nl/pro...able-car-mount-zwart.html. Gekocht voor mijn iPhone 5s maar gelukkig wel met oog op grotere telefoon in de toekomst. Opladen doe ik via USB stekker in auto, kabeltje zit mij niks in de weg aangezien sigarettenaansteker recht eronder zit.
Ik blijf dat heel duur vinden voor een klein stukje plastic. Op Banggood heb ik volgens mij soortgelijke dingen gezien voor iets van 5 euro.

Mij lijkt het ook dat dat ding op 1 van de knoppen zal duwen.

Zelf ga ik morgen eens kijken naar die van de Aldi, van een tientje, kijken wat voor formaat dat is en hoe het eruit ziet. Anders ga ik waarschijnlijk voor de http://www.banggood.com/O...obile-Phone-p-987319.html en misschien dat ik 1 van mijn draadloze opladers een beetje "aanpas" om die tussen houder en telefoon te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-10 09:51
enomiss schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:43:

En dit is natuurlijk de rede:
[afbeelding]

Echt om te kotsen die site. Daar heeft hij gewoon met een schroevendraaier het ding open proberen te krijgen! Misschien had hij deze mooie videos moeten kijken...
http://www.winbeta.org/ne...-lumia-950-two-new-videos
Dit soort dingen word ik zo moedeloos van he.. Het woord is nu al de wereld in dat deze telefoon van slechte kwaliteit is, terwijl hij dus gewoon met een schroevendraaier op de verkeerde plek zat te porren! Is dit plaatje met uitleg ook getweet naar deze tweet, in de hoop dat mensen die zijn foto zien ook deze foto zien (Ik ben zelf totaal onbekend met twitter)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Garwinski schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:24:
[...]

Dit soort dingen word ik zo moedeloos van he.. Het woord is nu al de wereld in dat deze telefoon van slechte kwaliteit is, terwijl hij dus gewoon met een schroevendraaier op de verkeerde plek zat te porren! Is dit plaatje met uitleg ook getweet naar deze tweet, in de hoop dat mensen die zijn foto zien ook deze foto zien (Ik ben zelf totaal onbekend met twitter)?
Denk het nog niet... waar is die tweet? Of kan jij dat doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Martinspire schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:30:
[...]

Nouja vandaag is de universele app dus uitgekomen: https://www.windowscentra...ows-10-desktop-and-mobile
Maar ik wil weten of ie werkt met continuum. Dus vandaar dat ik het zo rondvraag.
Voor zover ik heb begrepen werken alle universal apps met Continuum. Sterker nog, een app moet universal zijn om te kunnen werken met Continuum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SomerenV schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:28:
[...]

Voor zover ik heb begrepen werken alle universal apps met Continuum. Sterker nog, een app moet universal zijn om te kunnen werken met Continuum ;)
Maar dan wil ik dat alsnog graag zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kun je op de 950 ook 4 kolommen tiles instellen i.p.v. 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
dreester schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:45:
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

dreester schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:45:
Ik kan op m'n 920 maximaal 5 kleine tiles naast elkaar plaatsen ;) Dus dat zal op de 950 niet anders zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

SomerenV schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:53:
[...]

Ik kan op m'n 920 maximaal 5 kleine tiles naast elkaar plaatsen ;) Dus dat zal op de 950 niet anders zijn :)
Hij bedoelt waarschijnlijk 4 medium tiles naast elkaar. Dat kan zeker vanaf één van de vorige builds. Kleine tiles kan je er zo 8 naast elkaar plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Zojuist mailtje gehad van Microsoft (Insider Program). 2 dec is er een evenement in Rotterdam, als je daar de 950(XL) koopt, krijg je het dock gratis mee. Registratie verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

geenstijl schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:11:
Zojuist mailtje gehad van Microsoft (Insider Program). 2 dec is er een evenement in Rotterdam, als je daar de 950(XL) koopt, krijg je het dock gratis mee. Registratie verplicht.
Link naar website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Het is mij trouwens niet duidelijk of het alleen om de telefoons gaat of dat de andere devices ook te bekijken zijn.

De mail trouwens.
Wees een van de eersten om deze nieuwe apparaten van dichtbij te bekijken, in de hand te houden, nieuwe Windows 10-functies te ervaren en met Microsoft-experts te praten over alle spannende details. Bekijk een live demo van Continuum voor telefoons en zie hoe de Lumia 950 en 950 XL van een extern scherm een pc-achtige ervaring maken.

En dat is nog niet alles! Koop een Lumia 950 of 950 XL tijdens het evenement en u krijgt een Microsoft Display Dock* in de verkoopverpakking mee.

Windows 10 Insider-evenement

 2 december
 Tijd, vanaf 17.00
 Locatie Rotterdam

Registreer hier uw plaats. Er zijn beperkt plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij!**
https://www.microsoft.com/nl-nl/mobiel/campaign-insider/

[ Voor 7% gewijzigd door rty op 20-11-2015 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Rotterdam is ook vrij groot imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Swerfer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:04:
[...]

Hij bedoelt waarschijnlijk 4 medium tiles naast elkaar. Dat kan zeker vanaf één van de vorige builds. Kleine tiles kan je er zo 8 naast elkaar plaatsen...
Ja, je hebt gelijk :+ Was even in de war (en m'n telefoon was leeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31

TheVMaster

Moderator WOS
geenstijl schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:11:
Het dock krijg je bij aankoop van de Lumia 950 XL altijd gratis....tot eind januari 2016 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

TheVMaster schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:18:
[...]

Het dock krijg je bij aankoop van de Lumia 950 XL altijd gratis....tot eind januari 2016 geloof ik.
Maar die moet je na het ontvangen van je telefoon nog aanvragen. En bij de 950 krijg je hem normaal niet gratis. Dus voor sommigen best een mooie deal :)

Pagina: 1 ... 23 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.