Windows Insiders Build 10586 is uit 😉
Dat betrof overigens ook alleen 950 non-XL toestellen. Heeft verder zelfde build-nummer als de nieuwe insider releaseGroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:19:
[...]
Ze worden vanaf vandaag ook al uitgeleverd in de US door AT&T. Zie windowscentral
Probeer anders de factory-reset met je hardware-keys uit te voeren. Weet niet welke je hebt maar dat moet je dan even googlen wat de combinatie is. Kan hem nog redden. En anders heel misschien nog de Windows Device Recovery Tool.mbenjamins schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:13:
Hopen dat deze snel komt mijn huidige telefoon heeft heeft vandaag begeven (continu reboot).
Ik heb de 950XL zwart besteld.
Momenteel heb ik een Android toestel een Nexus 5.Martinspire schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:30:
Probeer anders de factory-reset met je hardware-keys uit te voeren. Weet niet welke je hebt maar dat moet je dan even googlen wat de combinatie is. Kan hem nog redden. En anders heel misschien nog de Windows Device Recovery Tool.
De Lumia 950XL wordt mijn eerst Windows telefoon.
Ah ok, maar alsnog, een factory reset kan wonderen doen om hem in ieder geval weer te laten werkenmbenjamins schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:41:
[...]
Momenteel heb ik een Android toestel een Nexus 5.
De Lumia 950XL wordt mijn eerst Windows telefoon.
Dat heb ik al geprobeerd maar dat helpt niet.Martinspire schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:47:
[...]
Ah ok, maar alsnog, een factory reset kan wonderen doen om hem in ieder geval weer te laten werken
En de eerste unboxing video's staan al op youtube. 
Jammergenoeg alleen het unboxen van het at&t model. Nog geen full reviews.
Jammergenoeg alleen het unboxen van het at&t model. Nog geen full reviews.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik ga die lekker niet kijken, ik pak hem zelf wel uit.
Wat zijn eigenlijk echt goede smartphone-reviewsites? Tweakers lees ik meer voor de lol, de reviews van de WP's vind ik nooit echt objectief. The Verge kan ik natuurlijk ook wel vergeten, en WPCentral is ook niet bepaald objectief.
Wat zijn eigenlijk echt goede smartphone-reviewsites? Tweakers lees ik meer voor de lol, de reviews van de WP's vind ik nooit echt objectief. The Verge kan ik natuurlijk ook wel vergeten, en WPCentral is ook niet bepaald objectief.
People as things, that’s where it starts.
Zit er een indicator led (voor berichten/mail) op de phone?
Glance?jeweetwel88 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 05:27:
Zit er een indicator led (voor berichten/mail) op de phone?
Nou groene thee, enlighten is!! Ik wacht serieus op jouw bericht! Ben benieuwd! Duimen voor je
Is het echt zo moeilijk geworden simpele zoekopdrachten te doen?

Ik ook, helaas geen mail gehad van CoolBlue maar dat had ik bij de levering van de 640XL voor mijn moeder ook pas op de dag van de levering. Dus heb nog hoopGame_overrr schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:02:
Nou groene thee, enlighten is!! Ik wacht serieus op jouw bericht! Ben benieuwd! Duimen voor je
De Lumia 950 staat nog steeds beregoedkoop op fnac.pt (http://www.fnac.pt/Micros...martPhone-Windows/a918771, 504 euro). 2 personen meldden hier dat ze achteraf een bericht kregen dat hun bestelling geanuleerd was omdat ze uit het buitenland bestelden. Zijn er bij wie de bestelling wel gelukt is?
Hier ben ik wel enorm benieuwd naar. Als Microsoft het voor elkaar krijgt om win32 applicaties werkend te krijgen in contiuum is dat in mijn ogen wel een zeer mooie ontwikkeling. Dat is toch wel de stap om de laptop te vervangen voor een telefoon voor simpele doeleinde.
Ik zie het niet gebeuren, volgens mij teveel groene thee gehadGame_overrr schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:02:
Gun het je van harte hoor, maar het zou denk ik veel onrust geven hier bij mensen die al veel eerder besteld hebben. Coolblue zou zich zelf hiermee in de vingers snijden, vanuit hun oogpunt zou het een slechte zet zijn.
Maar we zullen zien
Same story, ik denk ook niet dat hij hem krijgt en dat het een communicatie fout is. Maar het lijkt me wel heel vet! (uiteraard ook wel lullig gezien de meeste hier, inclusief ikzelf, de telefoon al begin oktober hebben besteld.)Brabso schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:43:
[...]
Ik zie het niet gebeuren, volgens mij teveel groene thee gehad![]()
Gun het je van harte hoor, maar het zou denk ik veel onrust geven hier bij mensen die al veel eerder besteld hebben. Coolblue zou zich zelf hiermee in de vingers snijden, vanuit hun oogpunt zou het een slechte zet zijn.
Maar we zullen zien
Ben heel benieuwd naar de reviews, de eerste ervaringen klinken al goed! Twijfel nog steeds tussen de 950 en de XL. M'n handen zijn groot genoeg, maar ben benieuwd hoe hij in de broekzak zit.
Op wat voor schermen zou je met continuüm kunnen werken? Wat is de maximale grootte en resolutie?
Op wat voor schermen zou je met continuüm kunnen werken? Wat is de maximale grootte en resolutie?
Ik heb de 950 besteld icm 1-jarig Vodafone (ergens oktober) dus ook bij CB. Mij persoonlijk maakt het niet uit dat ik hem wat later heb en zou het wel een stunt vinden als hij hem eerder heeft .
Scherm mag wel 1000" zijn als het maar niet meer wordt dan 1920x1080 (volgens mij ook nog 1920x1200) Het scherm moet via HDMI of MIRACAST worden aangesloten. HDMI versie geen idee maar ik denk gewoon 1.4Flar schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:09:
Ben heel benieuwd naar de reviews, de eerste ervaringen klinken al goed! Twijfel nog steeds tussen de 950 en de XL. M'n handen zijn groot genoeg, maar ben benieuwd hoe hij in de broekzak zit.
't Blijven mensenRobinHood schreef op donderdag 19 november 2015 @ 00:05:
Ik ga die lekker niet kijken, ik pak hem zelf wel uit.
Toch maar eens gebeld en... Helaas in eerste instantie bevestigde hij dat het vandaag geleverd zou worden. Bij doorvragen klopte er iets niet en gaf hij na lang zoeken aan dat ze momenteel helemaal geen 950 (XL) op voorraad hebben en dat ze ook niet eerder dan 2 december binnen komen. Nog ff langs de winkel gegaan en in Utrecht alleen al ruim 300 preorders..
Was stiekem best hoopvol dat ik 'm nu al zou hebben. Maar nu een kleine anti climax , maar desalniettemin kijk ik er erg naar uit.
Was stiekem best hoopvol dat ik 'm nu al zou hebben. Maar nu een kleine anti climax , maar desalniettemin kijk ik er erg naar uit.
Jammer, maar was al wel te verwachten. Ik denk ook dat de 950 best hard gaat in Nederland alsnog, ik ben in ieder geval echt benieuwd!GroeneThee schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:35:
Toch maar eens gebeld en... Helaas in eerste instantie bevestigde hij dat het vandaag geleverd zou worden. Bij doorvragen klopte er iets niet en gaf hij na lang zoeken aan dat ze momenteel helemaal geen 950 (XL) op voorraad hebben en dat ze ook niet eerder dan 2 december binnen komen. Nog ff langs de winkel gegaan en in Utrecht alleen al ruim 300 preorders..
Is het gewoon dat NL weinig toestellen gaat krijgen, of zijn die dingen nu echt populair aan het worden? Die Xbox Elite controller is ook bijna nergens (meer) te krijgen, nu de 950 met flinke wachttijden, of gewoon slimme tactiek van MS?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Yep, was ook maar 1% kans dat je het zou krijgen, dat had je zelf denk ik ook wel in de gatenGroeneThee schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:35:
Voor het foutje moet je wel gecompenseerd worden vind ik door CB, gratis ladertje of korting voucher o.i.d.
Owh snertverdomme, hopelijk bedoelt hij bij ons binnen, maar zoals hij het nu zegt kan je hem dus op z'n vroegst PAS 3 december verwachtenGroeneThee schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:35:
.... gaf hij na lang zoeken aan dat ze momenteel helemaal geen 950 (XL) op voorraad hebben en dat ze ook niet eerder dan 2 december binnen komen.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Dat was toch al te verwachten? De leveringsdatum staat al tijden op de eerste week van december.
En ik ga er wel vanuit dat ze iig genoeg pre-order telefoons hebben voor Nederland. En als CB inderdaad in volgorde van pre-order gaat leveren, denk ik dat ik hem sowieso wel snel krijg, heb 'm 25 oktober besteld.
En ik ga er wel vanuit dat ze iig genoeg pre-order telefoons hebben voor Nederland. En als CB inderdaad in volgorde van pre-order gaat leveren, denk ik dat ik hem sowieso wel snel krijg, heb 'm 25 oktober besteld.
Ik ga ervan uit dat ik hem 4 december krijg.MisterChaoSs schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:55:
[...]
Owh snertverdomme, hopelijk bedoelt hij bij ons binnen, maar zoals hij het nu zegt kan je hem dus op z'n vroegst PAS 3 december verwachten![]()
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik vrees voor mij de week er op, maar ik hoop dat CB alles voor het weekend kan leveren, dat zou erg fijn zijn namelijk haha.Wailing_Banshee schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:10:
[...]
Ik ga ervan uit dat ik hem 4 december krijg.
Ik kreeg een mailtje van belsimpel dat ze de 3e verstuurd worden dus ik zou hem de volgende dag in huis moeten hebben. Misschien dat ik een halve dag vrij neem om zeker te zijn dat ik de postbode zieMisterChaoSs schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:12:
[...]
Ik vrees voor mij de week er op, maar ik hoop dat CB alles voor het weekend kan leveren, dat zou erg fijn zijn namelijk haha.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Inmiddels is zowel de witte als de zwarte XL versie op de franse Microsoft site niet meer beschikbaar... Vreemd, op alle 'partners' zoals amazon.fr, fnac.fr en darty zijn ze nog wel te preorderen...
Eerlijk gezegd gaf ik mijzelf 50% kans, zeker nu ze ook in de US aan het uitleveren zijn. Ik wil pas gecompenseerd worden als ik de telefoon niet op 2 december in mijn handen heb.Brabso schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:52:
[...]
Yep, was ook maar 1% kans dat je het zou krijgen, dat had je zelf denk ik ook wel in de gaten
Voor het foutje moet je wel gecompenseerd worden vind ik door CB, gratis ladertje of korting voucher o.i.d.
Voor nu maar weer regelmatig internet afstruinen voor nieuwe foto's, video's en reviews.
[ Voor 0% gewijzigd door GroeneThee op 19-11-2015 12:36 . Reden: Typo ]
Verwijderd
Hey allemaal, ik zoals de meeste hier zit ook te denken om een Lumia 950 (XL) te kopen. Ik gebruik eigenlijk nu een Android toestel (Nexus 4), maar het lijkt me leuk om even te veranderen en ik vind stiekem wel fijn om iets te hebben dat niet iedereen heeft. Toch twijfel ik om een Nexus 6P of een Motorola Moto X Style te kopen ipv een van de nieuwe Lumias, meer door de specs bijvoorbeeld de stereo speakers in de voorkant van het toestel... Nog iemand anders hier die aan het twijfelen is of was?
Op de website staat duidelijk: Bezorgt op launchdatum. Ik denk dus ook dat de medewerker meer doelde op het feit dat je als persoon deze telefoon binnenkrijgt.MisterChaoSs schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:55:
[...]
Owh snertverdomme, hopelijk bedoelt hij bij ons binnen, maar zoals hij het nu zegt kan je hem dus op z'n vroegst PAS 3 december verwachten![]()
Heb je gekeken of voor jou belangrijke apps beschikbaar zijn in W10M?Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:47:
Hey allemaal, ik zoals de meeste hier zit ook te denken om een Lumia 950 (XL) te kopen. Ik gebruik eigenlijk nu een Android toestel (Nexus 4), maar het lijkt me leuk om even te veranderen en ik vind stiekem wel fijn om iets te hebben dat niet iedereen heeft. Toch twijfel ik om een Nexus 6P of een Motorola Moto X Style te kopen ipv een van de nieuwe Lumias, meer door de specs bijvoorbeeld de stereo speakers in de voorkant van het toestel... Nog iemand anders hier die aan het twijfelen is of was?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Dat hoop ik dus ook, maar websites en servicemedewerkers geven niet altijd 100% accurate informatie zoals we op dit forum al meegemaakt hebbenGame_overrr schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:52:
[...]
Op de website staat duidelijk: Bezorgt op launchdatum. Ik denk dus ook dat de medewerker meer doelde op het feit dat je als persoon deze telefoon binnenkrijgt.
Hopelijk is de leverdatum van 2-12 inderdaad voor ons. Hoe het in zijn bericht stond, leek het alsof ze de 2e pas bij CB zelf binnenkomen, vandaar
Verwijderd
Ja, wat ik kon vinden zijn ze bijna allemaal beschikbaar op WM behalve de app van voetbal.nl die kon ik niet vinden... Maar ik denk dat dat geen grote probleem wordt. Dan gebruik ik gewoon de browser om te checken wanneer ik moet spelenSwerfer schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:54:
[...]
Heb je gekeken of voor jou belangrijke apps beschikbaar zijn in W10M?
Gebruik je zelf Windows op je mobiel?
2-12 zijn ze pas binnen bij CB, werd mij aan de telefoon verzekerd. Maar er gaat wel eens iets mis bij CB in de interne communicatie

Yep, ik heb zelfs nooit een ander os gehad. Mijn eerste smartphone was een L920 en nu een L930 en straks een L950Xl dual-simVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:59:
[...]
Ja, wat ik kon vinden zijn ze bijna allemaal beschikbaar op WM behalve de app van voetbal.nl die kon ik niet vinden... Maar ik denk dat dat geen grote probleem wordt. Dan gebruik ik gewoon de browser om te checken wanneer ik moet spelen![]()
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
Ja, alles is uiteindelijk een kwestie van wennen denk ik... Ik kon sinds gisteren mijn abonnement verlengen dus nu alleen nog het tostel kiezen. Ben benieuwd naar reviews wanneer het toestel eindelijk beschikbaar isSwerfer schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:01:
[...]
Yep, ik heb zelfs nooit een ander os gehad. Mijn eerste smartphone was een L920 en nu een L930 en straks een L950Xl dual-sim
Ik had eerst de Moto G (1st Gen.), ik heb even snel een lumia 435, 22e hands van marktplaats gekocht. om Windows mobile te proberen.Swerfer schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:01:
[...]
Yep, ik heb zelfs nooit een ander os gehad. Mijn eerste smartphone was een L920 en nu een L930 en straks een L950Xl dual-sim
Ook ik wacht nog op de nodige apps die ik had op android. bijv: snapchat
Verwijderd
Maar Windows bevalt je wel zelfs zonder een paar apps?coenraad7 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:04:
[...]
Ik had eerst de Moto G (1st Gen.), ik heb even snel een lumia 435, 22e hands van marktplaats gekocht. om Windows mobile te proberen.
Ook ik wacht nog op de nodige apps die ik had op android. bijv: snapchat
Snapchat is geen
Facebook schijnt trouwens Snapchat functionaliteit te krijgen die Snapchat inmiddels kwijt is (je kan gewoon screen capture doen...) En Instagram heeft Vines functionaliteit. Ze verliezen steeds meer hun unieke eigenschap.
Eerste reviews zijn top trouwens, met daarin dat de foto's dus echt goed blijken te zijn. Nog 2 weken..
ja heel erg, alles loopt vloeiend zelfs met een snapdragon 200, wat ruk draait op een android toestel. ik ben ook benieuwd hoe de telefoon gaat presteren met de windows 10 update, hopelijk zullen de resuming/loading schermen wat minder vaak voorkomenVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:06:
[...]
Maar Windows bevalt je wel zelfs zonder een paar apps?
Heb hem anders zojuist toch écht zojuist bij de Franse Microsoft besteld, maar misschien heeft het ermee te maken dat ik zelf in Frankrijk woon.Daanoz schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:22:
Inmiddels is zowel de witte als de zwarte XL versie op de franse Microsoft site niet meer beschikbaar... Vreemd, op alle 'partners' zoals amazon.fr, fnac.fr en darty zijn ze nog wel te preorderen...
Excuses: alleen de normale 950 is inderdaad leverbaar en de XL lijkt uitverkocht.
[ Voor 6% gewijzigd door sandr op 19-11-2015 15:00 . Reden: Update na quote ]
Dat is de Lumia 950, de Lumia 950 XL is inderdaad momenteel niet verkrijgbaar via de Franse webshop..sandr schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:21:
[...]
Heb hem anders zojuist toch écht zojuist bij de Franse Microsoft besteld, maar misschien heeft het ermee te maken dat ik zelf in Frankrijk woon.
Ik loop al aardig te zoeken, maar kan nog geen echte review vinden? Iemand ergens een linkje naar een review. Ondanks dat ik nog wel even goed zit met de 930(ook top, maar 950 heeft toch wel aantal voordelen tov 930), toch wel heel erg benieuwd.
Deze bijvoorbeeld:CR35 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:38:
Ik loop al aardig te zoeken, maar kan nog geen echte review vinden? Iemand ergens een linkje naar een review. Ondanks dat ik nog wel even goed zit met de 930(ook top, maar 950 heeft toch wel aantal voordelen tov 930), toch wel heel erg benieuwd.
https://www.reddit.com/r/..._lumia_950_any_questions/
De eerste foto's van gebruikers die naar buiten komen van de 950 zien er erg goed uit. Me want:
http://wmpoweruser.com/new-lumia-950-ok-pretty-good/
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Deze zijn volgens mij gisteravond ook al door Sake gepostEektheMan schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:20:
De eerste foto's van gebruikers die naar buiten komen van de 950 zien er erg goed uit. Me want:
Waar ik zelf even snel in het artikel gescant heb, er staat dat de Lumia 950 ook 12800 ISO ondersteunt, ik kon in de Lumia 950 XL toen ik hem vast hield (met 586) alleen tot 3200 iso ontdekken. Hopen dat het nog in de volgende update komt.penscup62 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:24:
[...]
Deze zijn volgens mij gisteravond ook al door Sake gepost
Och ja, ik zie deze er nu ook tussen staan.penscup62 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:24:
Deze zijn volgens mij gisteravond ook al door Sake gepost

https://onedrive.live.com...A99878E%211420706&o=OneUp
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
1 oplaadkabel en 1 data kabel naar usb 3 geloof ik.EektheMan schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:32:
[...]
Och ja, ik zie deze er nu ook tussen staan.Ook een foto van de doos van de 950 met inhoud. Is een AT&T doosje zo te zien. Ik vat niet helemaal wat die 2 kabels zijn. 1 Adapter en 1?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Inhoud van de doos:
Microsoft Lumia 950
Producthandleiding
Batterij
Oplader
USB-C-kabel
Dus dat zal wel de USB-C kabel zijn.
Microsoft Lumia 950
Producthandleiding
Batterij
Oplader
USB-C-kabel
Dus dat zal wel de USB-C kabel zijn.
Je krijgt inderdaad een oplader waar het snoer aan de oplader vast zit, en daarbij ook een USB-B -> USB-C kabel. Zodoende kan je deze gebruiken als data kabel voor de verbinding met de PC.
Ah er zijn inderdaad foto's bijgekomen zie ikEektheMan schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:32:
[...]
Och ja, ik zie deze er nu ook tussen staan.Ook een foto van de doos van de 950 met inhoud. Is een AT&T doosje zo te zien. Ik vat niet helemaal wat die 2 kabels zijn. 1 Adapter en 1?
Er is wel een onofficiële voetbal.nl app.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:59:
[...]
Ja, wat ik kon vinden zijn ze bijna allemaal beschikbaar op WM behalve de app van voetbal.nl die kon ik niet vinden... Maar ik denk dat dat geen grote probleem wordt. Dan gebruik ik gewoon de browser om te checken wanneer ik moet spelen![]()
https://www.microsoft.com.../9nblggh08zmj#app-details
Ondanks de recensie dat hij niet meer werkt, werkt deze nog steeds bij mij. Het is geen volledige app, maar een koppeling naar de mobiele site (m.voetbal.nl). Het is wel beperkt, maar voor het kijken van de standen en programma's is het voldoende.
[ Voor 21% gewijzigd door Amito op 19-11-2015 15:48 ]
Heb net hetzelfde als jou, een Nexus 4 en ga ook overschakelen op Nexus 6P of Lumia 950.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:04:
[...]
Ja, alles is uiteindelijk een kwestie van wennen denk ik... Ik kon sinds gisteren mijn abonnement verlengen dus nu alleen nog het tostel kiezen. Ben benieuwd naar reviews wanneer het toestel eindelijk beschikbaar is
Ik bestel volgende week, dan zouden er al wel USA reviews moeten zijn voor de lumia, en de nexus 6p reviews beginnen nu ook binnen te lopen.
Zal me vooral afhangen van hoe ik me dan voel:p Ben stiekem altijd wel een Nexus fan geweest, maar de Lumia doet me toch een klein beetje twijfelen.
Toch wel een beetje jammer dat adapter en datakabel separaat zijn. Hopelijk krijgen we in de EU een efficientere kabel. Vind het wel relaxed om maar 1 kabel mee te hoeven nemen en deze meteen aan de laptop kunnen hangen. En al die losse adapters met kabel voor op reis is ook niet al.
Op de meeste android toestellen ga je ruk draaien door de bloatware na een tijd, vindt wel niet dat je dat met een Nexus mag vergelijken die continu updates krijgt en stock draait...coenraad7 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:14:
[...]
ja heel erg, alles loopt vloeiend zelfs met een snapdragon 200, wat ruk draait op een android toestel. ik ben ook benieuwd hoe de telefoon gaat presteren met de windows 10 update, hopelijk zullen de resuming/loading schermen wat minder vaak voorkomen
Dat zou met die losse kabel ook opgelost moeten zijn, want dan kun je gewoon je bestaande adapter gebruiken (ga ik van uit!)EektheMan schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:53:
Toch wel een beetje jammer dat adapter en datakabel separaat zijn. Hopelijk krijgen we in de EU een efficientere kabel. Vind het wel relaxed om maar 1 kabel mee te hoeven nemen en deze meteen aan de laptop kunnen hangen. En al die losse adapters met kabel voor op reis is ook niet al.
Klopt, maar met je bestaande adapter heb je dan wellicht geen Quickcharge.Wailing_Banshee schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:59:
[...]
Dat zou met die losse kabel ook opgelost moeten zijn, want dan kun je gewoon je bestaande adapter gebruiken (ga ik van uit!)
Die foto's die getrokken zijn zien er wel heel goed uit moet ik zeggen.penscup62 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:44:
[...]
Ah er zijn inderdaad foto's bijgekomen zie ik
Ik had voor mijn huidige (535) een Nexus 5, eerlijk gezegd nog nooit zo'n goede en stabiele telefoon gehad.predator0235 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:53:
[...]
Heb net hetzelfde als jou, een Nexus 4 en ga ook overschakelen op Nexus 6P of Lumia 950.
Ik bestel volgende week, dan zouden er al wel USA reviews moeten zijn voor de lumia, en de nexus 6p reviews beginnen nu ook binnen te lopen.
Zal me vooral afhangen van hoe ik me dan voel:p Ben stiekem altijd wel een Nexus fan geweest, maar de Lumia doet me toch een klein beetje twijfelen.
De 535 draait nu op een Windows 10 preview, heb vanacht weer een update gehad. En ik moet zeggen dat de ervaring steeds beter word. En vooral sneller reageert!
Hopelijk trekken partijen als Spotify e.d. hun functionaliteiten met de Android en iOS apps gelijk, want bijv Spotify connect word nog niet ondersteund. Dat beslist voor mij wel op de langere duur of ik bij Windows blijf, of weer een Android aan ga schaffen
"Wel niet"predator0235 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:56:
[...]
Op de meeste android toestellen ga je ruk draaien door de bloatware na een tijd, vindt wel niet dat je dat met een Nexus mag vergelijken die continu updates krijgt en stock draait...
Sowieso moet je een android als 'dedicated' device voor de eerlijkheid vergelijken met een Iphone of Lumia.
Een Samsung S6 zal altijd afbreuk doen aan de ervaring die Android zou moeten geven
Nice, dank je wel!penscup62 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:14:
[...]
Deze bijvoorbeeld:
Ik ben weer langs FutureProef geweest en heb wat uitvoeriger met de L950XL gespeeld.
Ik heb de L950XL lekker lopen stressen door een online WebGL benchmark te draaien. De L950XL werd egaal erg warm, maar mijn L930 is wel warmer geweest, vooral lokaal. De heatpipe in de L950XL kan dus de warmte goed verdelen over het hele toestel.
De film hieronder laat zien dat je nog geeneens 1 frame per seconde krijgt, maar dat komt denk voornamelijk door WebGL. Mijn i5 SP3 haalt ongeveer 28 frames per seconde.
Ik heb ook met Maps gespeeld met satellietbeelden en daar kon ik zeer snel door scrollen alsof het een gewone computer was.
Hier het filmpje (let niet op de trillingen, de lens van mijn L930 heeft een defect waardoor de stabilisatie tegenwerkt in plaats van meehelpt). Rechtsboven kan je het beste zien dat er toch frames voorbij komen:
[YouTube: https://youtu.be/-dnszAA428M]
Ik heb de L950XL lekker lopen stressen door een online WebGL benchmark te draaien. De L950XL werd egaal erg warm, maar mijn L930 is wel warmer geweest, vooral lokaal. De heatpipe in de L950XL kan dus de warmte goed verdelen over het hele toestel.
De film hieronder laat zien dat je nog geeneens 1 frame per seconde krijgt, maar dat komt denk voornamelijk door WebGL. Mijn i5 SP3 haalt ongeveer 28 frames per seconde.
Ik heb ook met Maps gespeeld met satellietbeelden en daar kon ik zeer snel door scrollen alsof het een gewone computer was.
Hier het filmpje (let niet op de trillingen, de lens van mijn L930 heeft een defect waardoor de stabilisatie tegenwerkt in plaats van meehelpt). Rechtsboven kan je het beste zien dat er toch frames voorbij komen:
[YouTube: https://youtu.be/-dnszAA428M]
[ Voor 12% gewijzigd door Swerfer op 19-11-2015 17:07 ]
Verwijderd
Ja, mij ook... Ik heb zo veel gehoord van deze Nexus van Huawei en sinds het begin ben ik er niet echt enthousiast mee.predator0235 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:53:
[...]
Heb net hetzelfde als jou, een Nexus 4 en ga ook overschakelen op Nexus 6P of Lumia 950.
Verwijderd
Thanks, dat wist ik niet!Amito schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:47:
[...]
Er is wel een onofficiële voetbal.nl app.
https://www.microsoft.com.../9nblggh08zmj#app-details
Ondanks de recensie dat hij niet meer werkt, werkt deze nog steeds bij mij. Het is geen volledige app, maar een koppeling naar de mobiele site (m.voetbal.nl). Het is wel beperkt, maar voor het kijken van de standen en programma's is het voldoende.
Denk dat er veel overdreven wordt ivm gebreken, elke telefoon wordt wel op iets afgebrokenVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:05:
[...]
Ja, mij ook... Ik heb zo veel gehoord van deze Nexus van Huawei en sinds het begin ben ik er niet echt enthousiast mee.

De 6P is namelijk wel een hele mooie flipphonepredator0235 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:39:
[...]
Denk dat er veel overdreven wordt ivm gebreken, elke telefoon wordt wel op iets afgebroken
Altijd leuk om jezelf te horen op de achtergrondSwerfer schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:04:
Ik ben weer langs FutureProef geweest en heb wat uitvoeriger met de L950XL gespeeld.
[video]
Shit, betraptiAdema schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:55:
[...]
Altijd leuk om jezelf te horen op de achtergrondJe weet nooit wie een Tweaker is aan de buitenkant
Verwijderd
Ja, misschien wel... Maar eerst was de episode over de telefoon die kan buigen daarna was het achterglas dat spontaan kapot gaat. Ik denk dat ik liever een telefoon heb die gewoon van plastic gemaakt ispredator0235 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:39:
[...]
Denk dat er veel overdreven wordt ivm gebreken, elke telefoon wordt wel op iets afgebroken

Zijn hier mensen die bij CB ook de screenprotector van Krusell voor 950XL hebben besteld en de verkeerde hebben gekregen?
Ik heb tot nu toe 2x de 950 versie gekregen
Mocht iemand de 950 versie willen trouwens, stuur ff een DMpje
Ik heb tot nu toe 2x de 950 versie gekregen
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
Ik heb deze Mobilize screenprotector besteld, is volgens mij al dan niet exact dezelfde als die van Krusell, alleen wat goedkoper. Belsimpel verkoopt hem ook, maar is daar ook duurder.
http://www.interngeheugen...crosoft-lumia-950-xl.html
Ben er nog niet uit of ik er een screenprotector op zal doen, maar dan heb ik hem in elk geval al in huis
Ben er nog niet uit of ik er een screenprotector op zal doen, maar dan heb ik hem in elk geval al in huis
Heb ik in de auto waarschijnlijk sowieso niet. En dat is wanneer ik het meeste mijn telefoon oplaad naast het gewoon 's avonds opladen op de draadloze lader. En daar heeft hij een uur of 10 voor (ik leg mijn telefoon meestal als ik thuis kom op de oplader en haal hem daar 's morgens als ik weer naar mijn werk ga vanaf, ik gebruik mijn telefoon thuis zelden) dus dat snel laden zal ik niet vaak nodig hebben.Game_overrr schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:21:
[...]
Klopt, maar met je bestaande adapter heb je dan wellicht geen Quickcharge.
Maar ik zal wel een extra kabel moeten kopen voor in de auto, denk ik...
Ik heb hem gelijk met mijn telefoon besteld, zodat ik niet verder hoefde te zoekenpenscup62 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:48:
Ik heb deze Mobilize screenprotector besteld, is volgens mij al dan niet exact dezelfde als die van Krusell, alleen wat goedkoper. Belsimpel verkoopt hem ook, maar is daar ook duurder.
Als ik de eerste gebruikers ervaringen zo lees op windowscentral wordt ik niet echt door enthousiasme overmand.
De software schijnt soms nogal "labiel" te lopen en het gemis van bepaalde instellingen/
onlogische instellingen/ soms wat vastlopers ...
Foto's schijnen gelukkig wel goed uit de verf te komen.
Video's in 4k daarentegen verlopen weer wat "labiel"
Microsoft misschien toch te vroeg begonnen met de release van windows 10 mobile ?
Het zal vast allemaal nog beter worden met de tijd maar de eerste induk is niet de beste en mensen die net komen kijken bij windows 10 (lumia 950(xl)) zouden wel eens teleurgesteld kunnen zijn.
De software schijnt soms nogal "labiel" te lopen en het gemis van bepaalde instellingen/
Microsoft misschien toch te vroeg begonnen met de release van windows 10 mobile ?
Het zal vast allemaal nog beter worden met de tijd maar de eerste induk is niet de beste en mensen die net komen kijken bij windows 10 (lumia 950(xl)) zouden wel eens teleurgesteld kunnen zijn.
The build quality is mostly fine. I'm itching to replace the plastic back cover with a Mozo or something, but it'll suffice. The thing is when you tap it where it attaches... I don't know I might be crazy, but it kinda reminds me of plastic tupperware.Brabso schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:02:
Als ik de eerste gebruikers ervaringen zo lees op windowscentral wordt ik niet echt door enthousiasme overmand.
The screen is stunning, bright and crisp. USB 3.1 is fantastic with my Skylake PC. And can we get an Amen for removable battery?
The OS is a little choppy still compared to the uber-slick 8.1, but it more than makes up for it with the overall new look. The icons... The menus... AND ACTIONABLE NOTIFICATIONS. My goodness, they're worth their weight in gold.
There are APPS!!! AND THEY WORK! Facebook... Instagram... UBER! These aren't betas anymore. They are glorious and beautiful first-party apps catered to the WP10 interface. Windows Phone is back in the game, baby. I love the new maps app. Much like HERE Maps and Drive, Microsoft once again has the best navigation system on earth. It's crazy intuitive and a little too smart (taking my old routes and favorites from my 920). Groove Music is spectacular. Outlook is great and trust me, I've HATED IT all during the Insider program. But it's good now. Real good and real usable.
Windows Hello is going to be a showstopping, killer, tell-your-friends feature. My roommate was blown away. Hey Cortana is similarly a wonder as it combines the always-on cleverness of Google Now with... well, with Cortana, which was already the most accurate AI assistant.
The bad...
Windows Camera has a long way to go. Going to your Collection (formerly Gallery) from the Camera app is a nightmare and a half. Bugs and glitches and missing files galore. The Photos app is much better, but the refresh time can be frustrating after taking a new 1080p60 or 4K video or photo burst. It has more to it, but it doesn't FEEL as good as 8.1. Overall, the Camera and photo functions are just not very good, even if the pictures (including low-light) are pretty. Microsoft needs to up their game FAST in this area.
Microsoft Edge is just... not up to par yet. It's clumsy with render certain sites (yup, Windows Central too). I can't use WordFlow typing? The tab screen leaves a lot desired as far as navigation. Not intuitive, but I'm used to it by now.
Finally, the combination of pivots and hamburger menus creates issues with swipe registration. I'll want to yank a pivot up and get a hamburger or vice versa. It's annoying periodically, but fairly rare after a few hours. Good news is that I don't miss the hardware buttons and the haptic, on-screen versions are great and don't get in the way.
That's my knee-jerk review. Hit me with specific questions.
DIt is inderdaad een van de vele ervaringen, deze is nog wel positief over het algemeenrda schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:20:
[...]
The build quality is mostly fine. I'm itching to replace the plastic back cover with a Mozo or something, but it'll suffice. The thing is when you tap it where it attaches... I don't know I might be crazy, but it kinda reminds me of plastic tupperware.
The screen is stunning, bright and crisp. USB 3.1 is fantastic with my Skylake PC. And can we get an Amen for removable battery?
The OS is a little choppy still compared to the uber-slick 8.1, but it more than makes up for it with the overall new look. The icons... The menus... AND ACTIONABLE NOTIFICATIONS. My goodness, they're worth their weight in gold.
There are APPS!!! AND THEY WORK! Facebook... Instagram... UBER! These aren't betas anymore. They are glorious and beautiful first-party apps catered to the WP10 interface. Windows Phone is back in the game, baby. I love the new maps app. Much like HERE Maps and Drive, Microsoft once again has the best navigation system on earth. It's crazy intuitive and a little too smart (taking my old routes and favorites from my 920). Groove Music is spectacular. Outlook is great and trust me, I've HATED IT all during the Insider program. But it's good now. Real good and real usable.
Windows Hello is going to be a showstopping, killer, tell-your-friends feature. My roommate was blown away. Hey Cortana is similarly a wonder as it combines the always-on cleverness of Google Now with... well, with Cortana, which was already the most accurate AI assistant.
The bad...
Windows Camera has a long way to go. Going to your Collection (formerly Gallery) from the Camera app is a nightmare and a half. Bugs and glitches and missing files galore. The Photos app is much better, but the refresh time can be frustrating after taking a new 1080p60 or 4K video or photo burst. It has more to it, but it doesn't FEEL as good as 8.1. Overall, the Camera and photo functions are just not very good, even if the pictures (including low-light) are pretty. Microsoft needs to up their game FAST in this area.
Microsoft Edge is just... not up to par yet. It's clumsy with render certain sites (yup, Windows Central too). I can't use WordFlow typing? The tab screen leaves a lot desired as far as navigation. Not intuitive, but I'm used to it by now.
Finally, the combination of pivots and hamburger menus creates issues with swipe registration. I'll want to yank a pivot up and get a hamburger or vice versa. It's annoying periodically, but fairly rare after a few hours. Good news is that I don't miss the hardware buttons and the haptic, on-screen versions are great and don't get in the way.
That's my knee-jerk review. Hit me with specific questions.
Ps loopt die site van windowscentral bij jullie ook zo traag, volop reclame en het laden gaat bij mij enorm traag, niet normaal, dat kon mijn commodore 64 nog beter vroeger.
Deze is ook nogal positief:Brabso schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:02:
Hij had alleen wat moeite met de initial setup en het update proces, maar dat kwam omdat hij een Windows Insider TP backup probeerde terug te zetten.
Beste is natuurlijk om helemaal vanaf scratch te beginnen op een nieuwe telefoon met een nieuw OS
Nu wil ik die van mij ook hebben! Maar ik moet nog twee weken wachten... Het zal een eeuwigheid duren!
Inderdaad pffff...Wailing_Banshee schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:44:
Nu wil ik die van mij ook hebben! Maar ik moet nog twee weken wachten... Het zal een eeuwigheid duren!
Had gister de bevestiging gekregen dat de officiele release van de 950 en 950XL op 30 november is. De telefoons worden als het goed is via Microsoft ook op 30 november geleverd en ze zouden ook vanaf 30 november in de winkel beschikbaar moeten zijn.
Helaas voor mij vlieg ik die dag, dus heb ik de keuze gemaakt om een 930 te bestellen. Ze konden ook geen uitzondering voor mij maken, ivm de officiele release in Nederland ):
Nouja.. valt te begrijpen.
Helaas voor mij vlieg ik die dag, dus heb ik de keuze gemaakt om een 930 te bestellen. Ze konden ook geen uitzondering voor mij maken, ivm de officiele release in Nederland ):
Duhh, ik denk niet dat ze wakker liggen van je verhaal hoor, gewoon wachten net als de restSecsytime schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:57:
Had gister de bevestiging gekregen dat de officiele release van de 950 en 950XL op 30 november is. De telefoons worden als het goed is via Microsoft ook op 30 november geleverd en ze zouden ook vanaf 30 november in de winkel beschikbaar moeten zijn.
En om daar nu een uitzondering voor te maken dan breekt de hel los met excuses om maar eerder te leveren.
mijn 950 staat geplanned voor 27-11-2015 uit Duitsland, Dual Sim. ik ben benieuwd.
Heb er zelf ook niet om gevraagd, ik heb gewoon heel duidelijk naar de releasedatum gevraagd ivm mijn situatie. Hij begon zelf over dat ze niet eerder konden leveren.Brabso schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:04:
[...]
Duhh, ik denk niet dat ze wakker liggen van je verhaal hoor, gewoon wachten net als de rest
En om daar nu een uitzondering voor te maken dan breekt de hel los met excuses om maar eerder te leveren.
Verwijderd
Bedoel je 950? Welke is de reden dat je de kleinere versie gekozen hebt ipv van de XL? Just curious...Secsytime schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:57:
Nee, ik heb de 930 besteld.. omdat ik 30 november naar het buitenland ga voor 2 weken. Mijn oude telefoon (Nokia 930) was overleden na een verkeersongeluk. Daarom leen ik nu een iphone 5 van mijn zusje, maar ik wil toch wel graag een betere camera mee op vakantie om fotos te maken.Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:16:
[...]
Bedoel je 950? Welke is de reden dat je de kleinere versie gekozen hebt ipv van de XL? Just curious...
Aangezien ik geen zin heb om met een compact camera en een telefoon te lopen, was dit de enige optie in mijn optiek.
Edit: dit is dan ook de reden waarom ik laatst mijn pre order geannuleerd heb ):
[ Voor 6% gewijzigd door Secsytime op 20-11-2015 11:29 ]
Hebben de 950 en 950XL echt geen double tap to wake?
Verwijderd
Oh, snap ik! 930 kost heel veel minder toch? Dus misschien is het wel slim aangezien de telefoon ook goed isSecsytime schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:28:
[...]
Nee, ik heb de 930 besteld.. omdat ik 30 november naar het buitenland ga voor 2 weken. Mijn oude telefoon (Nokia 930) was overleden na een verkeersongeluk. Daarom leen ik nu een iphone 5 van mijn zusje, maar ik wil toch wel graag een betere camera mee op vakantie om fotos te maken.
Aangezien ik geen zin heb om met een compact camera en een telefoon te lopen, was dit de enige optie in mijn optiek.
Edit: dit is dan ook de reden waarom ik laatst mijn pre order geannuleerd heb ):
Dat heeft er toch enkel mee te maken dat WM10 nog in Beta zit? Gros van de mini-reviews die nu op WC staan klagen enkel over problemen met het OS, niet de hardware. Heb er wel vertrouwen in dat binnen de maand de grootste issues weggewerkt zijn. Release is misschien iets te vroeg geweest. Al zit het meeste op niveau annoyance en niet op deal breaker.SuikerBrood schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:28:
[ Voor 6% gewijzigd door EektheMan op 20-11-2015 11:33 ]
Ik zit niet op een W10-build. Dus geen idee of dat een softwaredingetje is. Op andere Lumia's werkt tap to wake dus ook niet?EektheMan schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:32:
[...]
Dat heeft er toch enkel mee te maken dat WM10 nog in Beta zit? Gros van de mini-reviews die nu op WC staan klagen enkel over problemen met het OS, niet de hardware. Heb er wel vertrouwen in dat binnen de maand de grootste issues weggewerkt zijn. Release is misschien iets te vroeg geweest. Al zit het meeste op niveau annoyance en niet op deal breaker.
Op mijn Lumia 640(w10m) werkt het in ieder geval vanaf build 1 wel.SuikerBrood schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:40:
[...]
Ik zit niet op een W10-build. Dus geen idee of dat een softwaredingetje is. Op andere Lumia's werkt tap to wake dus ook niet?
[ Voor 3% gewijzigd door SkyThes op 20-11-2015 11:42 ]
Nou mijn 950XL kan niet snel genoeg komen. Mijn Lumia 1020 is gerold woensdagavond bij een concert van The Prodigy
. Ben nu weer terug op mijn oude Samsung Omnia 7. Man wat is dat toestel klein vergeleken met mijn 1020. En wat gaat de 950XL straks groot zijn vergeleken met die Omnia

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Jawel. De app/software moet alleen geupdate worden. No worriesSuikerBrood schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:28:
Hou je find my phone nog in de gaten?.oisyn schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:45:
Nou mijn 950XL kan niet snel genoeg komen. Mijn Lumia 1020 is gerold woensdagavond bij een concert van The Prodigy. Ben nu weer terug op mijn oude Samsung Omnia 7. Man wat is dat toestel klein vergeleken met mijn 1020. En wat gaat de 950XL straks groot zijn vergeleken met die Omnia
Vind € 377 nog best veel geld, maarja.. Het is wel een hele fijne telefoon, dus dat heb ik er dan wel voor over. Het enige minpunt aan de telefoon (of OS) was dat de Lumia Panorama app zo ontzettend slecht was.Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:30:
[...]
Oh, snap ik! 930 kost heel veel minder toch? Dus misschien is het wel slim aangezien de telefoon ook goed is
Ja, dat heeft dus nooit goed gewerkt, ik moet dat altijd forceren met een SMS. Hij was het laatst gezien op 22 september. Maar mijn SIM-kaart heb ik gewoon geblokeerd dus dat gaat ook niet meer werken.
Overigens had ik een PIN lock op het toestel ipv op de SIM, dus met een andere SIM kaart is hij ook niet bruikbaar. Ze kunnen hooguit een factory reset doen, en dan gaat Find My Phone ook niet meer werken (of wel?)
Overigens, /care. Ik had de 950XL al besteld, al mijn foto's en filmpjes (vooral van mijn nu 4 weken oude dochter) staan gesynct op OneDrive en het scherm was gebarsten. Het enige wat ik wil is dat ze niet zomaar bij mijn privégegevens kunnen, maar dat zit denk ik wel goed.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Niks kunnen regelen met verzekering of zo ivm verkeersongeval? En de iPhone heb je dan niet nodig natuurlijkSecsytime schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:53:
[...]
Vind € 377 nog best veel geld, maarja.. Het is wel een hele fijne telefoon, dus dat heb ik er dan wel voor over. Het enige minpunt aan de telefoon (of OS) was dat de Lumia Panorama app zo ontzettend slecht was.
Helaas krijg je de dagwaarde van een product (prijs - afschrijving) en dit was nog niet eens de helft van de nieuwwaarde.. dus volgens mij ben ik flink genaaid. Het ongeluk was overigens niet mijn schuldpenscup62 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:56:
[...]
Niks kunnen regelen met verzekering of zo ivm verkeersongeval? En de iPhone heb je dan niet nodig natuurlijk
Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.