Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Game_overrr schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:29:
Zo, net bij futureproef geweest en daar kom een dame mij melden dat de Lumia 950 xl misschien vrijdag al uitgeleverd gaat worden. Pin mij er niet op vast maar dat zei ze. De Lumia 950xl voelt enorm licht aan een draaide op 586 build. Hij eerst niet al te warm terwijl er constand mensen met continuum mee aan het spelen waren. Hij voelt goed, belachelijk licht, goed in de hand en ook stevig. Hij is niet onhandelbaar en voelt een stuk kleiner als de 640xl. Foto's maken ging erg snel en het was gewoon een prachtig apparaat. Lijkt er op dat je bij continuum je vensters niet kleiner kan maken, je hebt twee opties: Full screen of uit (miisschien nog minimaliseren, dat vond ik niet) al met al een erg goede keuze dus die xl.
Dan zijn we elkaar net mis gelopen, ik was er om 17:50 en liep daar om strak 19.00 de deur weer uit!

In tegenstelling tot wat jij zegt vond ik de continuüm eigenlijk best wel warm worden... niet heet maar wel dat je kon voelen dat ie wat warmer was. Met mijn Galaxy S4 voel ik dat alleen als ik aan het gamen ben. Nu is het natuurlijk op zich niet gek, de Futureproef ging vandaag om 12 uur open en toen ik hem om 18.00 uur vast had, haf ie natuurlijk al 6 uur continu continuüm gedraaid. Ober continuüm, ik had het eerlijk gezegd (dat ligt vooral aan mijn verwachtingen natuurlijk) wat trager dan ik had gedacht / gehoopt. De boel voelt nog niet helemaal steady & super snel aan. Natuurlijk moet ik ook nog even wennen aan het mobiele Windows platform maat op zich vind ik dat er wel heel mooi en logisch uit zien.

Jammer dat we de band niet konden proberen trouwens! Wel hele aardige, leuk en enthousiaste medewerkers die helaas lang niet allemaal wisten hoe en wat "ik ben vooral voor de gezelligheid" zei een meid van mijn leeftijd (ongeveer 22) en geloof me, gezellig was ze ;)

Nu op naar huis, nagenieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-10 16:50
Tom.Gerritse schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:23:
[...]

Dan zijn we elkaar net mis gelopen, ik was er om 17:50 en liep daar om strak 19.00 de deur weer uit!

In tegenstelling tot wat jij zegt vond ik de continuüm eigenlijk best wel warm worden... niet heet maar wel dat je kon voelen dat ie wat warmer was. Met mijn Galaxy S4 voel ik dat alleen als ik aan het gamen ben. Nu is het natuurlijk op zich niet gek, de Futureproef ging vandaag om 12 uur open en toen ik hem om 18.00 uur vast had, haf ie natuurlijk al 6 uur continu continuüm gedraaid. Ober continuüm, ik had het eerlijk gezegd (dat ligt vooral aan mijn verwachtingen natuurlijk) wat trager dan ik had gedacht / gehoopt. De boel voelt nog niet helemaal steady & super snel aan. Natuurlijk moet ik ook nog even wennen aan het mobiele Windows platform maat op zich vind ik dat er wel heel mooi en logisch uit zien.

Jammer dat we de band niet konden proberen trouwens! Wel hele aardige, leuk en enthousiaste medewerkers die helaas lang niet allemaal wisten hoe en wat "ik ben vooral voor de gezelligheid" zei een meid van mijn leeftijd (ongeveer 22) en geloof me, gezellig was ze ;)

En de grootte van de XL? Handelbaar of zou je toch neigen naar een 950 als je kleinere handen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50
Tom.Gerritse schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:23:
[...]

Ik denk dat ik weet welk mokkel je bedoelt, mocht er inderdaad wezen :9
Mij werd overigens verteld dat ze wel allemaal van MS waren, dus mij lijkt dat ze er wel wat meer van zouden moeten weten. Oja mijn L930 wordt ook vrij warm, dus ik denk dat dat al sneller is bij Nokia's Microsoft mobieltjes
predator0235 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:58:
[...]

En de grootte van de XL? Handelbaar of zou je toch neigen naar een 950 als je kleinere handen hebt?
Zoals eerder behandeld: kijk even naar wat je momenteel hebt en hoe dat bevalt. Vergelijk dat met bv een Galaxy Note 5 in de winkel of gebruik de phonearena link die eerder is geplaatst. Dan weet je het zelf ook vrij snel. Ik heb grote vingers dus voor mij gaat het prima, maar iets zegt me dat je met een 930 ook al problemen kunt hebben met kleine vingers.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 17-11-2015 20:11 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Niet online
predator0235 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:58:
[...]

Zoals hier beschreven:
Martinspire schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 20:10:

[...]

Zoals eerder behandeld: kijk even naar wat je momenteel hebt en hoe dat bevalt. Vergelijk dat met bv een Galaxy Note 5 in de winkel of gebruik de phonearena link die eerder is geplaatst. Dan weet je het zelf ook vrij snel. Ik heb grote vingers dus voor mij gaat het prima, maar iets zegt me dat je met een 930 ook al problemen kunt hebben met kleine vingers.
Maar als ik mijn eigen ervaring met je mag delen: zelf ga ik denk ik voor de 950. De XL kan ik ook hebben en is prima qua maat om vast te houden maar het is wel weer erg vierkant en dan denk ik dat de 950 lekkerder vast houdt. Maar nogmaals, dat is persoonlijke. Ik heb nu een Galaxy S4 en die vind ik eigenlijk een beetje klein. Het verschil in breedte tussen de S4 en 950xl viel me trouwens heel erg mee. In de hoogte is de 950xl wel ongeveer 1.5 cm groter.
Ik denk dat ik weet welk mokkel je bedoelt, mocht er inderdaad wezen :9
Ik denk dat we dezelfde bedoelen. Blond, paardenstaart, vriendelijk, leuke blik in de ogen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-10 18:57
Tom.Gerritse schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 20:59:
[...]

Zoals hier beschreven:

[...]

Maar als ik mijn eigen ervaring met je mag delen: zelf ga ik denk ik voor de 950. De XL kan ik ook hebben en is prima qua maat om vast te houden maar het is wel weer erg vierkant en dan denk ik dat de 950 lekkerder vast houdt. Maar nogmaals, dat is persoonlijke. Ik heb nu een Galaxy S4 en die vind ik eigenlijk een beetje klein. Het verschil in breedte tussen de S4 en 950xl viel me trouwens heel erg mee. In de hoogte is de 950xl wel ongeveer 1.5 cm groter.

[...]

Ik denk dat we dezelfde bedoelen. Blond, paardenstaart, vriendelijk, leuke blik in de ogen... ;)
[...]

Zoals hier beschreven:

[...]

[...]

Die heeft mijn ook geholpen. Maar ik ga echt zeker voor de xl. Ik ga niet de shit krijgen dat ik voor en marginaal kleiner mobieltje toch even 0,5" aan scherm ruimte inlever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
[...]

Mja ik vond het verschil tussen de 2 toestellen niet zo heel groot. Als je met de 950 uit de voeten kan (die ook al groter is dan de 930) dan moet die XL ook wel lukken imo.
[...]

Hmm, dan hadden ze er 2 mooie dames (wisselen elkaar af zeker, dammit :P ) Die ik bedoelde was brunnette met krullen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:10:
[...]

Hmm, dan hadden ze er 2 mooie dames (wisselen elkaar af zeker, dammit :P ) Die ik bedoelde was brunnette met krullen. :9
Die heb ik dan weer gemist... |:( haha.
Nee maar ik heb pas een wireless display dock besteld die met Miracast werkt. Ik vind het een beetje jammer om dan ook voor de 950 te gaan en dan niks met het dock te doen. Daarbij heb ik al een desktop, laptop, tablet en telefoon. En ik woon nog thuis dus ook niet echt drang om nog veel meer apparaten erbij te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De behuizing is van polycarbonaat, maar is het frame uit 1 geheel opgetrokken / 1 frame ?
En is dat frame ook van metaal of aluminium?

Als ik het filmpje bekijk van How to insert a sim, dan zou je zeggen van ja.
Maar krijg het niet terug gevonden op het web of het inderdaad zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suusje2306
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-09 11:10
In theorie moet het met alle WiDi apparaten werken toch? Dus laptops met WiDi mogelijkheden moeten hiermee gewoon kunnen werken toch?

En hoe zit dat dan met Windows 10 Mobile, naar aanleiding van deze quote:

[...]

Suusje kun je hier meer over vertellen?
[/quote]

In theorie moet mijn laptop (W10) het aankunnen. Ik zie de mogelijkheid wel om een draadloos beeldscherm te zoeken. Maar hij maakt geen verbinding met de WiDi. Omdat ik in eerste instantie dacht dat het apparaat mogelijk stuk was heb ik het geprobeerd met mn telefoon met nog windows 8 en toen werkte het wel.
Ik sluit de WiDi overigens aan op mijn Onkyo Receiver, op de tv laat ie het beeldscherm alleen maar flikkeren.. Nou is die tv al een paar jaar oud. En met de receiver werkt het.
Ze zien elkaar wel, de WiDi benoemt ook de laptop maar maakt geen connectie. Met de Surface 3 met windows 10 werkt het weer wel. Ik doe ook exact hetzelfde maar het lukt niet.

Hoe het met W10 mobile gaat hoop ik 2 december achter te komen als CB de 950XL heeft bezorgd :)

Vanuit MS kan ik geen goede oplossing vinden. Ik heb alles al geprobeerd wat er op de website staat (en dat is niet veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:47

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

E.Schamper schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:14:
Werd mij net aan de telefoon verteld dat je voor de gratis oplader uit Frankrijk een geldig Frans adres nodig hebt terwijl mij gisteravond werd verteld dat ik die in principe ook vanuit Nederland kon aanvragen. Weer een hoop onduidelijkheid dus. Ik kon op de actiepagina zelf overigens niet terugvinden dat de oplader alleen binnen Frankrijk geleverd gaat worden maar dat kan ook aan mijn brakke Frans liggen. Enigste wat volgens mij hierop zou duiden is dat er op het invul formulier geen veld is voor "Land".
Heb ook naar het formulier gekeken en volgens mij (met mijn kennis van het Frans) is de voorwaarde dat je bestelt bij een Franse winkel die aangesloten is bij deze actie. http://www.microsoft.com/...es-promotionnelles-lumia/

De Franse MS store staat daarbij dus dat zou moeten gelden, of ook Amazon.fr (andere genoemde winkels nog niet geprobeerd).

Alleen nu kan ik geen dual sim zwarte XL bestellen bij de MS store, die is al uitverkocht of nog niet te bestellen lijkt het? Email opgegeven en nu even wachten of die op tijd weer beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38
[...]

Ik vind het iets vierkanter juist wat mooier. En ik heb al een 5.7" willen hebben sinds ik de Note 2 van mijn moeder in m'n handen heb gehad (maar heb nooit naar Android gewild).
[...]
Met kleine handen is de 920 ook al aardig groot (930 heb ik nooit vast gehad).
Als ik mijn 920 vast heb met mijn rechterhand, kan ik met mijn duim (met wat strekken) net de linkerhand bereiken. Maar comfortabel is dat zeker niet en het toetsenbord is dan niet echt te gebruiken. Als ik dat met 1 hand wil doen, moet ik het toestel op mijn vingertoppen leggen, zodat ik meer speelruimte krijg met mijn duim. Maar dan ligt het toestel absoluut niet stabiel! Dus twee handen gebruiken is voor mij bijna wel een noodzaak voor elk iets groter toestel.
Mannen.... :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 21:05
Ik heb heel veel vrouwen in mijn omgeving (drie thuis) en een flink aantal op mijn werk. En ik weet inmiddels dat die geen haar beter zijn.. ;)

Ga de Future proef niet redden, maar leuk om zo de ervaringen te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Martinspire schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:10:
[...]
Mja ik vond het verschil tussen de 2 toestellen niet zo heel groot. Als je met de 950 uit de voeten kan (die ook al groter is dan de 930) dan moet die XL ook wel lukken imo.

[...]

Die jij bedoelde was zo aardig om de smartwatch van ms uit de vitrinekast te pakken en inderdaad er liepen vrij veel knappe vrouwen rond. Het is maar goed dat mijn vriendin niet mee ging haha :+

Als ik straks nieuwe telefoon mag uitzoeken ga ik ook voor de l950xl. Was eerst huiverig om voor veel groter dan 5 inch te gaan, maar eigenlijk viel het wel mee tegenover mijn l930.

[ Voor 12% gewijzigd door vali op 18-11-2015 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
coenox schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:59:
[...]

Ik heb heel veel vrouwen in mijn omgeving (drie thuis) en een flink aantal op mijn werk. En ik weet inmiddels dat die geen haar beter zijn.. ;)
Shhh! Dat hoeven niet alle mannen te weten!
Het had mij ook wel leuk geleken, maar het is toch best een eindje rijden... (toch zeker 2 1/2 uur). Maar als ze het in Groningen (of in ieder geval boven Zwolle) zouden herhalen, zou ik zeker langs gaan!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iWize
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-09-2023
Blijkbaar worden in Amerika al toestellen geleverd:
https://www.reddit.com/r/...ed_shipping_the_950s_out/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Zit nu bij coldblue te kijken en eigenlijk vallen de prijzen nog wel mee met abonnement. Sowieso reis ik nu meer en onbeperkt (privé) bellen zou ik ook wel prettig vinden. Zijn er mensen hier die een voorkeur hebben voor bepaalde webwinkel ?

[ Voor 21% gewijzigd door vali op 18-11-2015 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyThes
  • Laatst online: 07-10 11:14
vali schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:16:
[...]
en inderdaad er liepen vrij veel knappe vrouwen rond. Het is maar goed dat mijn vriendin niet mee ging haha :+
Toch nog iets goed aan de marketing van MSFT NL! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Laatst online: 02-10 14:29
vali schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:49:
Zit nu bij coldblue te kijken en eigenlijk vallen de prijzen nog wel mee met abonnement. Sowieso reis ik nu meer en onbeperkt (privé) bellen zou ik ook wel prettig vinden. Zijn er mensen hier die een voorkeur hebben voor bepaalde webwinkel ?
Ik zit er over na te denken als ik bij coolblue of belsimpel ga bestellen, omdat ik korting heb gekregen als ik bij belsimpel ga bestellen.

Dus ik hoop dat de prijzen nog veranderen deze dagen/weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Laatst online: 07:12
Coolblue is toch wel een favoriet bij mij, niet in de laatste plaatst omdat ze om de hoek zitten :)
Prijzen liggen soms(vaak) iets hoger maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door goede garantie afwikkeling en service. Kunnen vaak snel leveren maar dingen zoals bijv. sd kaartje oid koop ik altijd ergens anders. prijsverschil is te groot en er zijn voldoende andere zaken die dat zonder problemen kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Coolblue heb ik goede ervaringen mee, belsimpel.nl heb ik goede ervaringen mee. Beide zitten in Groningen, dus ik heb geen specifieke voorkeur voor een van de twee. Deze keer ben ik bij belsimpel uitgekomen, beetje patriottistisch (Gronings bedrijf :p), de volgende keer kan het weer coolblue zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 00:15
Zal mij benieuwen wanneer morgen de eerste ervaringen binnen stromen uit Amerika ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Thanks voor de info! Gaat denk ook wel cooldblue worden. Ze bieden ook gewoon de gratis extra accessoires erbij :)

Vroeger kocht ik mijn toestel altijd los en nam ik een simonly bij. Maar tegenwoordig passen ze de simonly's zo aan dat (en dat is blijkbaar al meer dan 200 bm) veel belminuten en redelijk aantal MB's al richting de 30 euro pm gaat. Dan kan ik net zo goed toestel met abonnement nemen. Zeker als je tegenwoordig richting de 700 euro gaat voor een toestel.

Met mijn l930 was ik goedkoper uit met los kopen en een simonly abboment. Die was ook redelijk te betalen, maar damn 700 euro eventjes ophoesten. Daarvan kan je al best wel een leuke ultrabook van kopen.

[ Voor 78% gewijzigd door vali op 18-11-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Laatst online: 15:01
vali schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:11:
Vroeger kocht ik mijn toestel altijd los en nam ik een simonly bij. Maar tegenwoordig passen ze de simonly's zo aan dat (en dat is blijkbaar al meer dan 200 bb) veel belminuten en redelijk aantal MB's al richting de 30 euro pm gaat. Dan kan ik net zo goed toestel met abonnement nemen. Zeker als je tegenwoordig richting de 700 euro gaat voor een toestel.
Dat heb ik dus ook, dus ik heb vandaag de 950 XL ism een 1 jarig KPN abbonement besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

vali schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:11:
Thanks voor de info! Gaat denk ook wel cooldblue worden. Ze bieden ook gewoon de gratis extra accessoires erbij :)

Vroeger kocht ik mijn toestel altijd los en nam ik een simonly bij. Maar tegenwoordig passen ze de simonly's zo aan dat (en dat is blijkbaar al meer dan 200 bm) veel belminuten en redelijk aantal MB's al richting de 30 euro pm gaat. Dan kan ik net zo goed toestel met abonnement nemen. Zeker als je tegenwoordig richting de 700 euro gaat voor een toestel.
Maar je hoeft toch niet een nieuw abonnement af te sluiten als je nu al sim-only hebt? Gewoon je oude abo door laten lopen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
.oisyn schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:45:
[...]

Maar je hoeft toch niet een nieuw abonnement af te sluiten als je nu al sim-only hebt? Gewoon je oude abo door laten lopen.
Dat is ook een optie, maar dan moet ik het toestel los kopen. Als hij rond de 400 a 500 was had ik het wel gedaan, maar tegen de 700 vind ik eigenlijk teveel worden. Daarnaast moet ik sowieso mijn simonly abbo veranderen, aangezien ik vind dat ik te weinig bm heb. Als ik een tele2 simonly abbo zou nemen zou het niet zo duur zijn, maar ik vind kpn gewoon beter qua bereik. Dan maar iets meer betalen per maand :)

[ Voor 12% gewijzigd door vali op 18-11-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hou er rekening mee dat verlengen ook vaak goedkoper is dan een nieuw abonnement bij dezelfde provider. Als ik mijn Vodafone Red abo met 300bm/sms en 1GB data verleng dan betaal ik €15/maand. Maar het is wel zo, als ik dan dit toestel erbij neem, dan heb ik voor slechts in totaal €40,- meer 2GB data en onbeperkt SMS als ik zou verlengen in combinatie met toestel (volgens belsimpel.nl). Maar goed, ik verstuur echt maar een paar SMSjes per maand en die 1GB verstook ik ook niet. Als ik naar mijn rekeningen kijk dan betaal eigenlijk alleen maar dan mijn abonnementskosten als ik in het buitenland ben, wegens dataverbruik 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
vali schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:46:
[...]

Dat is ook een optie, maar dan moet ik het toestel los kopen. Als hij rond de 400 a 500 was had ik het wel gedaan, maar tegen de 700 vind ik eigenlijk teveel worden. Daarnaast moet ik sowieso mijn simonly abbo veranderen, aangezien ik vind dat ik te weinig bm heb. Als ik een tele2 simonly abbo zou nemen zou het niet zo duur zijn, maar ik vind kpn gewoon beter qua bereik. Dan maar iets meer betalen per maand :)
Ik heb het nu al voor de tweede keer dat ik veel beter af ben met telefoon in het abonnement dan dat ik het los zou kopen en een sim only af zou sluiten. Het verschil in 2 jaar is iets van 200 euro, toch de moeite van het uitzoeken en natuurlijk fijn dat je de telefoon zo in termijnen kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
.oisyn schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:08:
Hou er rekening mee dat verlengen ook vaak goedkoper is dan een nieuw abonnement bij dezelfde provider. Als ik mijn Vodafone Red abo met 300bm/sms en 1GB data verleng dan betaal ik €15/maand. Maar het is wel zo, als ik dan dit toestel erbij neem, dan heb ik voor slechts in totaal €40,- meer 2GB data en onbeperkt SMS als ik zou verlengen in combinatie met toestel (volgens belsimpel.nl). Maar goed, ik verstuur echt maar een paar SMSjes per maand en die 1GB verstook ik ook niet. Als ik naar mijn rekeningen kijk dan betaal eigenlijk alleen maar dan mijn abonnementskosten als ik in het buitenland ben, wegens dataverbruik 8)7
Klopt inderdaad, ik ga mijn kpn abbo ook verlengen met een kpn abbo. Gek genoeg zie ik geen prijsverschil als ik op verlengen druk. Moet ik anders contact opnemen met coolblue ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 18-11-2015 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Game_overrr
coenox schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:59:
[...]

Je mist ook niet bizar veel, het is redelijk klein opgezet:

Kamer 1: Apparaten uit het verleden
Kamer 2: Surface tablets, type machine, lumia met continuum, Tijdlijn met processors, hele lumia lijn tot de 930.
Kamer 3: Kantine, race seat voor de Xbox

Boven:
Kamer 1: kamer met weinig te doen
Kamer 2: Xbox apparaten om ff te gamen
KAmer 3: meeting room

Al met al niet bizar veel vierkante meter.

Het interessante voor mij was:
- Lumia 950 XL
- Surface Book

Ik vergeet vast wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:58:
[...]

Coolblue is toch wel een favoriet bij mij, niet in de laatste plaatst omdat ze om de hoek zitten :)
Prijzen liggen soms(vaak) iets hoger maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door goede garantie afwikkeling en service. Kunnen vaak snel leveren maar dingen zoals bijv. sd kaartje oid koop ik altijd ergens anders. prijsverschil is te groot en er zijn voldoende andere zaken die dat zonder problemen kunnen leveren.
Op dit moment is CB het goedkoopste icm abonement. Met alle andere variabelen het zelfde betaal ik bij (bijbetaling :) )coolbue 200€ bij ipv 280€ bij belsimpel en studentenmobiel (zelfde bedrijf).
Als ik een 1 jarig abonnement neem betaal ik voor 1.2gb data bij vodofone 5€ p/m :+ (vanuit gaande dat toestel 699 is)
Bijbetaling is dan 387.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik een dual SIM versie wil is een abbo+toestel geen optie.

Een franse Lumia 950 XL dual SIM versie met gratis dock en met gratis oplader is 699 euro
Met een Ziggo sim only 'Ruim 4G' abbo (15 euro) kom ik dan op 1060 euro in 24 maanden.
Zo'n 44 euro per maand.

Ik wacht ff op mijn 13e maand. Misschien is dan de prijs in frankrijk of duitsland ook een paar tientjes lager want ik denk dat Microsoft probeert tot de releasedatum goedkopere aanbiedingen onder de 699 euro te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Wel een leuk filmpje om de vergelijking tussen de 950 en 950XL te bekijken ;

YouTube: Lumia 950 e Lumia 950 XL - Anteprima ITA completa Newssmarttech com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Lekker, nu duurt het wachten nog langer :P

Ben echt zo intens benieuwd naar de telefoon, contract is met CB geregeld en hopelijk beginnen ze inderdaad snel met leveren bij ons. In de mail van CB stond dat de leverdatum nog niet bekend was, mail van vorige week. Stiekem hoop ik dat de levering volgende week ergens begint haha _/-\o_

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 08:25
Het is me nu meerdere keren opgevallen dat het scherm bij de 950 XL, out of the box, naast de 950 wat fletsers oogt. Verder lijken de kleuren ook wat minder verzadigd dat bij de 950. Is dit optisch bedrog in de filmpjes die ik heb gezien of niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Blijft lastig beoordelen in dit soort filmpjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Laatst online: 07-10 21:05
Game_overrr schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:35:
[...]

Je mist ook niet bizar veel, het is redelijk klein opgezet:

[...]

Ik vergeet vast wel wat
Ja, die dames dus. Maar die lijken me ongeveer van de leeftijd van mijn oudste dochter. En ik merk dat ik dan vooral een soort vaderlijke gevoelens krijg. Dus daarvoor hoef ik ook niet naar Amsterdam af te reizen ;)

Dank voor het overzicht. Ik wacht wel tot de 950 en de Surface Book in de winkel liggen. Daar is voorlopig toch geen budget voor, dus haast heb ik niet.

[ Voor 14% gewijzigd door coenox op 18-11-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Laatst online: 02-10 14:29
Ik heb zonet net met kpn gesproken en ze verwachten de lumia 950 ( naar XL variant had ik niet gevraagd ) begin december in hun assortiment i.c.m abbo

[ Voor 3% gewijzigd door coenraad7 op 18-11-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
GroeneThee schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 07:12:
[...]

En ik geloof wel dat de enige manier is om Microsoft te steunen daarin, is het toestel aan te schaffen.Want als iedereen wacht, gebeurt het tegenovergestelde.... :F
Dat gezegd hebbende... ik denk dat ik mijn steun maar ga uitspreken... oOo
Nu de pre-order gedaan Is, Mono cover besteld, ben ik aan het kijken naar een goede screenprotector. Die bij Coolblue zijn niet goed bevallen. Maar kom er nog weinig tegen, suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:50:
[...]

Nu de pre-order gedaan Is, Mono cover besteld, ben ik aan het kijken naar een goede screenprotector. Die bij Coolblue zijn niet goed bevallen. Maar kom er nog weinig tegen, suggesties?
Ook ik houd me aanbevolen ;)

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:50:
[...]

Ik heb hem bij belsimpel besteld, ik zal wel zien hoe goed hij is. Je zult nog wel even moeten wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Coolblue heeft het gewoon goed begrepen. Ik kreeg zelfs een met de hand geschreven kaartje in de bus met felicitaties omdat ik de eerste 950 had besteld.
Nog even geduld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Laatst online: 06-10 21:24
Folkifoon schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:18:
Coolblue heeft het gewoon goed begrepen. Ik kreeg zelfs een met de hand geschreven kaartje in de bus met felicitaties omdat ik de eerste 950 had besteld.
Nog even geduld...
Wanneer had je besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Dacht 8 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 13:47
patje01 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:32:
Het is me nu meerdere keren opgevallen dat het scherm bij de 950 XL, out of the box, naast de 950 wat fletsers oogt. Verder lijken de kleuren ook wat minder verzadigd dat bij de 950. Is dit optisch bedrog in de filmpjes die ik heb gezien of niet.....
Lijkt in dit filmpje inderdaad wel zo, hoewel dat natuurlijk bijna niet te beoordelen is vanaf een scherm. Windows heeft daarbij ook nog een instelling voor het instellen van kleurtemperatuur, zou natuurlijk kunnen dat de verschillend zijn ingesteld. Of dat of GG 4 laat minder goed kleuren door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Het beeld vd 950 oogt indd stuk scherper ! Blij dat ik die koelkast xl niet besteld heb ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Laatst online: 06-10 21:24
Brabso schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:30:
Het beeld vd 950 oogt indd stuk scherper ! Blij dat ik die koelkast xl niet besteld heb ;-)
De 950 heeft geloof ik een iets hogere pixeldichtheid. Maar dat verschil ga je niet zien op een youtube filmpje waar ze beide in beeld komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 22:04

Swerfer

Hmm...

Twardt schreef op woensdag 18 november 2015 @ 17:12:
[...]

De 950 heeft geloof ik een iets hogere pixeldichtheid. Maar dat verschil ga je niet zien op een youtube filmpje waar ze beide in beeld komen.
Je ziet eigenlijk alleen verschil als ze een foto maken met beide toestellen. Even daarvoor heeft de reviewer met zijn dikke vingers alle manual instellingen veranderd. Kan zo zijn dat de foto op de 950 minder flets oogt (misschien zelfs 'opgepompt', terwijl in werkelijkheid de foto op de XL mooier is.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Twardt schreef op woensdag 18 november 2015 @ 17:12:
[...]

Tuurlijk, 1x raden welke ik besteld heb ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Game_overrr
Brabso schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:30:
Ik heb de xl vastgehouden en het beeld is echt crystal clear en zeer scherp te noemen. Je laat het overkomen alsof de xl een zeer onscherl beeld heeft, maak je geen zorgen, met 500++ ppi zie je echt het verschil niet hoor:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Ik zit maar te stangen, was toch duidelijk. De jongens die al twijfelen tussen de 950 en XL nog onzekerder en weer terug naar de 950 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Op windowscentral al de eerste meldingen van de 950 die binnen is van AT&T. Build 10586 zit erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 17:27
De US release is nu 20 en 25 november, is er al een concrete releasedate voor ons? De witte en zwarte XL verschillen ook kwa release datum op coolblue.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Brabso schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:22:
Op windowscentral al de eerste meldingen van de 950 die binnen is van AT&T. Build 10586 zit erop.
Eerste post is van een ex-iPhone bezitter :P

http://forums.windowscent...s-gotten-lumia-950-a.html

Hier komen de in-depth/full reviews te staan:

http://forums.windowscent...-my-lumia-950-review.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Wow.. check die foto's van lieveheersbeestjes en van uitgebloeide paardenbloem!! (bekijk in oorspronkelijke grootte)

[ Voor 4% gewijzigd door penscup62 op 18-11-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Wailing_Banshee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:14:
[...]

Ik heb hem bij belsimpel besteld, ik zal wel zien hoe goed hij is. Je zult nog wel even moeten wachten :D
dat wachten is soms zo lastig :D Heb je de mobilize erbij gekocht? Lees in ieder geval over het merk bij de reviews op coolblue site, erg gemixte verhalen. het opplakken laat ik wel doen, ben er zelf geen held in maar wil wel dat hij echt gewoon goed past. Dus niet dat de zijkanten nog kiertjes vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Laatst online: 15:01
Ik ben zojuist gebeld door Coolblue ivm de aanvraag van mij nieuwe abonnement inclusief 950XL.
Ze hebben een bezorgafspraak onder voorbehoud ingepland voor a.s. vrijdag 20 november.

Ik heb aangegeven dat het toestel nog niet leverbaar is maar de klantenservice medewerker gaf aan dat zijn systeem aangeeft dat de order vrijdag compleet geleverd kan worden.

Even afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Grappig, mij sturen ze een email dat ze getracht hebben om mij te bellen. Niets gemist uiteraard :+
Zo maar effe terugbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hmm, zal wel alleen bij abonnementen zijn dan denk ik? Of worden alle telefoons zo geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
oOo oOo oOo oOo oOo Woootttt!!!! Is ingepland op morgenochtend...(yep 7(8)7 ) tussen 08:00-13:00 uur!!!

Is inderdaad met abo verlenging!!

Groenethee... gaat zijn naam eer aan doen en maar effe een bakkie nemen om te kalmeren..... :X

[ Voor 27% gewijzigd door GroeneThee op 18-11-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd, ik ben nog niet gebeld

Maar, volgens mij is mijn abbo aanvraag ook een beetje mislukt, denk dat ik hen dan maar eens bel.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 17:27
Ook ff geïnformeerd, klantenservice had het erover dat ergens volgende week de zwarte binnen komt en de witte (die ik besteld had) begin december. Ik wacht het allemaal nog wel even af.

Had iemand van jullie toevallig een Witte XL besteld?

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ik wilde in eerste instantie de witte maar niet gedaan om 2 redenen :
a) hij werd later geleverd
b) hij was icm abo bijna 100 euro duurder 8)7

Uiteraard over gebeld maar ze konden het niet verklaren (prijsverschil dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apart, de vrij vriendelijke dame van CB zei net dat hij pas rond 3 december verwacht wordt. Abbo aanvraag was wel gewoon goed gegaan.

Nouja, ik zie wel. Misschien word ik alsnog gebeld.

Ik wacht min of meer geduldig af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Welk toestel heb je besteld? 950 of 950 XL. Heb het idee dat de XL eerder misschien wordt geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:14:
oOo oOo oOo oOo oOo Woootttt!!!! Is ingepland op morgenochtend...(yep 7(8)7 ) tussen 08:00-13:00 uur!!!

Is inderdaad met abo verlenging!!

Groenethee... gaat zijn naam eer aan doen en maar effe een bakkie nemen om te kalmeren..... :X
Hoop dat ze dan niet alsnog tot 2 december wachten met de losse toestellen. Dan was dit de laatste keer Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja het is handig als men even meldt welke variant en welke kleur men heeft besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:29:
Welk toestel heb je besteld? 950 of 950 XL. Heb het idee dat de XL eerder misschien wordt geleverd?
Zwarte 950.

De XL vond ik wat te duur, en te groot, en minder mooi.

Wit had ik eerst, maar alleen omdat het goedkoper was :+ Toen zwart dezelfde prijs kreeg direct veranderd naar zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:33
Nou, zojuist gebeld met coolblue, en ik word rond 1 december gebeld voor een afspraak.. Ik heb de zwarte XL besteld, maar heb zojuist aangegeven dat de witte, indien beschikbaar, ook direct verzonden mag worden.. maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 22:04

Swerfer

Hmm...

Ik hoop voor iedereen die bij Coolblue besteld heeft inderdaad snel zijn phone krijgt. Natuurlijk ook voor diegene die elders besteld hebben, zoals ikzelf. Hopen dat MS Frankrijk snel gaat uitleveren...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:13

rda

Ook hier een zwarte 950 bij CB. Geen telefoontje gehad vooralsnog. Nog even wachten dus. Of zelf bellen. Of wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zico1968
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-12-2015
Mijn Mozo cover heb ik in ieder geval eerder binnen:
I checked your order and your package is leaving most likely tomorrow already, latest on Friday this week.

Zelf heb ik een zwarte dual sim 950 besteld bij de Duitse MS store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Moet ik eens een zwarte 950 bestellen?
Weten we meteen wanneer ze leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Heb eens gehoord bij coolblue ivm de uitlevering, gaan waarschijnlijk zoals bij de rest december zeggen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Zico1968 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:05:
Mijn Mozo cover heb ik in ieder geval eerder binnen:
I checked your order and your package is leaving most likely tomorrow already, latest on Friday this week.
Hmmm die van mij duurt nog 3-4 weken. Misschien dat ik hem maar bij mobile fun bestel. Die geven aan over 2 dagen voorraad te hebben.
Was oorspronkelijk geen probleem maar nu ik de 950XL (hopelijk) morgen al binnen krijg, wil ik die cover ook asap :)

[ Voor 6% gewijzigd door GroeneThee op 18-11-2015 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:14:
[...]

Hmmm die van mij duurt nog 3-4 weken. Misschien dat ik hem maar bij mobile fun bestel. Die geven aan over 2 dagen voorraad te hebben.
Was oorspronkelijk geen probleem maar nu ik de 950XL (hopelijk) morgen al binnen krijg, wil ik die cover ook asap :)
Jij had een XL besteld? Twijfel nog altijd tussen XL en gewoon prrt en zelfs een Nexus 6 :p
Ik heb 3 keuzes, gewoon bang dat de XL versies te groot gaan zijn, terwijl dit misschien zo niet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:04:
Grappig, mij sturen ze een email dat ze getracht hebben om mij te bellen. Niets gemist uiteraard :+
Zo maar effe terugbellen.
Jij had bij coolblue + abo dan? Bij mij zweren ze op de service dat ie pas 2 december ten vroegste beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
predator0235 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:49:
[...]

Jij had bij coolblue + abo dan? Bij mij zweren ze op de service dat ie pas 2 december ten vroegste beschikbaar is.
Via CoolBlue verlenging van mijn abo bij Vodafone. Ze gaf aan dat er morgenochtend of vrijdagmiddag voor mijn postcode nog mogelijk was. Wist niet hoe snel ik moest aangeven dat morgenochtend mogelijk was. Wel net mijn agenda omgegooid zodat ik morgenochtend kan thuiswerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:52:
[...]

Via CoolBlue verlenging van mijn abo bij Vodafone. Ze gaf aan dat er morgenochtend of vrijdagmiddag voor mijn postcode nog mogelijk was. Wist niet hoe snel ik moest aangeven dat morgenochtend mogelijk was. Wel net mijn agenda omgegooid zodat ik morgenochtend kan thuiswerken.
Vreemd, misschien moet ik ook een 950 XL proberen in het zwart? :D
Wat gaf jou de doorslag XL tov normaal?

Zie net dat coolblue heeeel mooie mozo covers gaat leveren voor beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ik heb de 640 XL uitgeprobeerd en deze is net iets groter dan de 950 XL. Toen was het een no-brainer voor mij. Ik lees veel op mijn mobiel, mail/flipboard/mail en kijk af en toe een serie bijv. op de fiets in de sportschool. Dan is groter best lekker. Heb eerlijk gezegd de 950 dus nooit overwogen.
predator0235 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:53:
[...]

Zie net dat coolblue heeeel mooie mozo covers gaat leveren voor beiden.
Helaas niet de cognac kleur :'(

[ Voor 28% gewijzigd door GroeneThee op 18-11-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:58:
Ik heb de 640 XL uitgeprobeerd en deze is net iets groter dan de 950 XL. Toen was het een no-brainer voor mij. Ik lees veel op mijn mobiel, mail/flipboard/mail en kijk af en toe een serie bijv. op de fiets in de sportschool. Dan is groter best lekker. Heb eerlijk gezegd de 950 dus nooit overwogen.
En draagt ie nog lekker in de broek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
  • Laatst online: 13:52
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:52:
[...]

Wanneer had je besteld bij Coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de foto's gedownload en dan blijken ze nog beter.
De eerste foto met een lieveheerbeestje is trouwens een Living Image.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Voor mij wel, ben 185 draag wisselend skinny jeans tot wijdere jeans. Maar ook pakken etc maar daar draag ik de tel in mijn jasje.
DevC schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:00:
[...]

Wanneer had je besteld bij Coolblue?
vandaag :D

[ Voor 40% gewijzigd door GroeneThee op 18-11-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:00:
Voor mij wel, ben 185 draag wisselend skinny jeans tot wijdere jeans. Maar ook pakken etc maar daar draag ik de tel in mijn jasje.

[...]

hopelijk krijg je morgen geen telefoon, dit was een fout in het systeem, gelieve tot december te wachten :|
Je bent me stilletjes aan aan het overtuigen voor de lumia 950XL snel even te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:00:

[...]

Wait wut, jij hebt vandaag een zwarte 950XL besteld en nu al een afspraak voor aflevering voor morgen? Terwijl heel wat mensen (waaronder ik) hem al een maand (of langer) geleden besteld hebben bij Coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Shinji schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:13:
[...]

Wait wut, jij hebt vandaag een zwarte 950XL besteld en nu al een afspraak voor aflevering voor morgen? Terwijl heel wat mensen (waaronder ik) hem al een maand (of langer) geleden besteld hebben bij Coolblue?
Het spijt mij :o (sort off) maar wellicht scheelt het dat ik zelf gebeld heb? Plus een abo afneem(verlenging)? Geen idee hoe het werkt ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:14:
[...]

Ik hoop voor je dat hij inderdaad binnenkomt, maar ik betwijfel het. De lumia is nog niet eens uit in de US.

Trouwens, de medewerkster bij FutureProef zei al wel dat ze vrijdag uitgeleverd gingen worden. Naja, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:17:
[...]

Het spijt mij :o (sort off) maar wellicht scheelt het dat ik zelf gebeld heb? Plus een abo afneem(verlenging)? Geen idee hoe het werkt ... :?
Haha, ben blij voor jou hoor, daar niet van, maar vraag het nu wel even via whatsapp na bij Coolblue hoe dat zit :)

Abonnement kan ik me bij voorstellen dat het wat kan schelen ja, maar beetje vreemd is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Game_overrr schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:18:
[...]

Ik hoop voor je dat hij inderdaad binnenkomt, maar ik betwijfel het. De lumia is nog niet eens uit in de US.

Trouwens, de medewerkster bij FutureProef zei al wel dat ze vrijdag uitgeleverd gingen worden. Naja, we gaan het zien.
Ze worden vanaf vandaag ook al uitgeleverd in de US door AT&T. Zie windowscentral

[ Voor 12% gewijzigd door GroeneThee op 18-11-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Shinji schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:18:
[...]

Haha, ben blij voor jou hoor, daar niet van, maar vraag het nu wel even via whatsapp na bij Coolblue hoe dat zit :)

Abonnement kan ik me bij voorstellen dat het wat kan schelen ja, maar beetje vreemd is het wel.
op facebook hadden ze (CB) ook geen verklaring:

Ik durf niet te zeggen waar dat aan ligt. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07
Ik heb een zwarte 950xl besteld bij CB. Staat nog gewoon op 2-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:13

rda

2-12 ook niets mis mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
predator0235 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:20:
[...]

op facebook hadden ze (CB) ook geen verklaring:

Ik durf niet te zeggen waar dat aan ligt. Sorry.
Andere Tweaker kreeg extra korting en believe me... heb ik ook geprobeerd, zelfs de exact dezelfde bestelling willen plaatsen maar die korting kreeg ik niet.
CoolBlue moves in mysterious ways...

Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan

[ Voor 0% gewijzigd door GroeneThee op 18-11-2015 22:24 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
  • Laatst online: 13:52
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:23:
[...]

Andere Tweaker kreeg extra korting en believe me... heb ik ook geprobeerd, zelfs de exact dezelfde bestelling willen plaatsen maar die korting kreeg ik niet.
CoolBlue moves in mysterious ways...

Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan
Maar wanneer had jij gepreorderd? Coolblue levert altijd uit in volgorde van bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
Wat ik uit de post geschiedenis kon halen vandaag, reactie van Coolblue via Whatsapp is inderdaad dat dit bijzonder is, ze hebben nog niks kunnen uitleveren en leveren inderdaad op volgorde van bestelling uit. Enige wat ik me nog voor zou kunnen stellen is spraakverwarring over "complete bestelling". Wellicht zag medewerker alleen het abonnement ook al als compleet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
ik hoop het niet :-( maar heb niet expliciet gevraagd of ze de telefoon leveren of slechts het abo. Kan er nu niets meer aan doen, dus ik wacht de bevestiging op de mail wel af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Game_overrr
GroeneThee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:41:
ik hoop het niet :-( maar heb niet expliciet gevraagd of ze de telefoon leveren of slechts het abo. Kan er nu niets meer aan doen, dus ik wacht de bevestiging op de mail wel af.
Laten we met zijn allen duimen voor je!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
Heb gevraagd of ze wel beginnen met leveringen deze week (in zijn algemeenheid) maar Coolblue geeft aan dat mijn toestel nog steeds in de planning staat op 02-12 (preorder van 12-10). Meer kunnen ze er op dit moment nog niet van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:43
Hopen dat deze snel komt mijn huidige telefoon heeft heeft vandaag begeven (continu reboot).
Ik heb de 950XL zwart besteld.
Pagina: 1 ... 21 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.