Dan zijn we elkaar net mis gelopen, ik was er om 17:50 en liep daar om strak 19.00 de deur weer uit!Game_overrr schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:29:
Zo, net bij futureproef geweest en daar kom een dame mij melden dat de Lumia 950 xl misschien vrijdag al uitgeleverd gaat worden. Pin mij er niet op vast maar dat zei ze. De Lumia 950xl voelt enorm licht aan een draaide op 586 build. Hij eerst niet al te warm terwijl er constand mensen met continuum mee aan het spelen waren. Hij voelt goed, belachelijk licht, goed in de hand en ook stevig. Hij is niet onhandelbaar en voelt een stuk kleiner als de 640xl. Foto's maken ging erg snel en het was gewoon een prachtig apparaat. Lijkt er op dat je bij continuum je vensters niet kleiner kan maken, je hebt twee opties: Full screen of uit (miisschien nog minimaliseren, dat vond ik niet) al met al een erg goede keuze dus die xl.
In tegenstelling tot wat jij zegt vond ik de continuüm eigenlijk best wel warm worden... niet heet maar wel dat je kon voelen dat ie wat warmer was. Met mijn Galaxy S4 voel ik dat alleen als ik aan het gamen ben. Nu is het natuurlijk op zich niet gek, de Futureproef ging vandaag om 12 uur open en toen ik hem om 18.00 uur vast had, haf ie natuurlijk al 6 uur continu continuüm gedraaid. Ober continuüm, ik had het eerlijk gezegd (dat ligt vooral aan mijn verwachtingen natuurlijk) wat trager dan ik had gedacht / gehoopt. De boel voelt nog niet helemaal steady & super snel aan. Natuurlijk moet ik ook nog even wennen aan het mobiele Windows platform maat op zich vind ik dat er wel heel mooi en logisch uit zien.
Jammer dat we de band niet konden proberen trouwens! Wel hele aardige, leuk en enthousiaste medewerkers die helaas lang niet allemaal wisten hoe en wat "ik ben vooral voor de gezelligheid" zei een meid van mijn leeftijd (ongeveer 22) en geloof me, gezellig was ze
Nu op naar huis, nagenieten