• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 15:34
Ben benieuwd hoe de fotocamera omgaat met bewegende objecten.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
SomerenV schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:27:
[...]

De standaard oortjes van de Lumia 920 zijn anders best goed hoor :o Nu heb ik zelf ook een andere koptelefoon gekocht omdat ik oordopjes niet zo fijn vindt, maar met de kwaliteit is niks mis :)
Als het deze zijn, heb ik ze er graag bij. Heb er zelfs een paar van gekocht omdat deze zo fijn/comfortabel zijn. http://www.microsoft.com/en/mobile/accessory/wh-308/

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
SomerenV schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:02:
[...]

In Nederland heb je ook niet zo heel veel providers hoor ;) Tele2, Vodafone, T-Mobile en KPN als de grote jongens. Daarnaast nog wat kleinere providers maar daar betaal je meteen véél meer bij voor je telefoon.

Ik heb voor GSMacties.nl (m'n werk) trouwens een preview geschreven van de Lumia 950 XL op basis van m'n ervaring gisteren. Voor de geïnteresseerden, hier kun je het lezen :) Vanavond ga ik aan de slag met m'n blog, speciaal voor de nerds onder ons ;)
Heb je nog informatie gekregen over GG3 OF GG4 op de lumia telefoons ?

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:57
Hm.. Tele2 8GB, onbeperkt bel + sms, EUR43,- maand met gratis Lumia 950 (studentmobiel.nl)

Twijfel....twijfel....

https://wren.co/join/Devian

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:03

SomerenV

It's something!

coenraad7 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:12:
[...]

Heb je nog informatie gekregen over GG3 OF GG4 op de lumia telefoons ?
Nee, dat niet, maar ik denk dat we ons daar niet op blind moeten staren. Gorilla Glass 3 is al top. Sterker nog, Gorilla Glass 2 is al goed genoeg wat mij betreft. Mijn Lumia 920 heb ik nu 2,5 jaar zonder hoesje en op wat héle lichte krasjes na (die je alleen ziet als je het scherm echt goed bestudeert) is het scherm puntgaaf. Als een telefoon valt is het meer geluk hebben dan wat anders of je scherm aan diggelen gaat of niet. De druk hoeft maar op het verkeerde punt te komen en je scherm breekt, ongeacht welk soort glas er gebruikt wordt.

Dus of er nou gebruikgemaakt wordt van GG3 of GG4 maakt in de praktijk bar weinig uit en is in mijn ogen meer iets dat leuk staat in de specsheet :)

Edit: Foto van m'n Lumia 920 (en hij is al eens door de auto gevlogen, van bed gevallen, dat soort zaken)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vFBWn0c.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door SomerenV op 12-11-2015 15:22 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:12
sandr schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:15:
De gratis lader komt ook naar Nederland, zie hier mijn chat met Microsoft.
[afbeelding]
Lekker!! Nu nog even wachten op CB.
dfrenner schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:58:
[...]

Haha, ik heb Vodafone RED €29,- p/maand met €310,- bijbetalen >:)

1 jaar ook uiteraard ;)
Hoe en waar heb je dat voor elkaar gekregen?

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-10 16:50
GroeneThee schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:18:
[...]

Lekker!! Nu nog even wachten op CB.

[...]

Ik zou er nog niet zo zeker van zijn, Microsoft België benadrukte wel degelijk de plaatselijke landactie vandaag, m.a.w. ze weten zelf van niets. Sterker nog, hij zei me dat we er niet van uit moesten gaan dat er nog een landactie komt, en dat de lumia ten vroegste 30 november gereleased wordt of zelfs later door vele preorders... 8)7

Headset? Geen Headset?
Draadloze lader? Geen draadloze lader?
Release?

3 vragen waar men bij de chatdienst geen antwoord op heeft of toch geen waarvan ik nu geloof dat ze de waarheid zeggen... |:(

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 22:04

Swerfer

Hmm...

SomerenV schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:17:
[...]

Nee, dat niet, maar ik denk dat we ons daar niet op blind moeten staren. Gorilla Glass 3 is al top. Sterker nog, Gorilla Glass 2 is al goed genoeg wat mij betreft. Mijn Lumia 920 heb ik nu 2,5 jaar zonder hoesje en op wat héle lichte krasjes na (die je alleen ziet als je het scherm echt goed bestudeert) is het scherm puntgaaf. Als een telefoon valt is het meer geluk hebben dan wat anders of je scherm aan diggelen gaat of niet. De druk hoeft maar op het verkeerde punt te komen en je scherm breekt, ongeacht welk soort glas er gebruikt wordt.

Dus of er nou gebruikgemaakt wordt van GG3 of GG4 maakt in de praktijk bar weinig uit en is in mijn ogen meer iets dat leuk staat in de specsheet :)

Edit: Foto van m'n Lumia 920 (en hij is al eens door de auto gevlogen, van bed gevallen, dat soort zaken)

[afbeelding]
GG3 en GG4 maakt wel degelijk een groot verschil uit. Krasvastheid is vrijwel gelijk, maar de breekbaarheid is enorm verminderd bij GG4. GG4 is ook een stuk dunner wat een voordeel kan zijn. In ieder geval is de dunner GG4 veel flexibeler wat de breekbaarheid verlaagd. Bekijk maar eens wat Youtube filmpjes en dan vooral ook die van Gorilla Glass zelf...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• GroeneThee
De chat met Microsoft NL geeft wel aan dat hij komt, IK verwacht dan juist (maybe wishful thinking) dat CB mee zal gaan in de actie. HeadSet maakt mij echt niet uit, heb voldoende oortjes hier heb zelfs een custom in ear set.

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
SomerenV schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:17:
[...]

Totaal niet dus! Dat het al vanaf GG1 redelijk krasvrij is, is bekend maar het verschil tussen GG3 of GG4 is enorm met betrekking tot breken van het glas. GG3 betekent nog geluk moeten hebben dat scherm niet stuk gaat na val, GG4 betekent pech hebben als scherm gebroken is na val. Ik gebruik nooit screenprotectors en heb een iphone 5s maar er komen nog steeds wel lichte krassen op, van de 4x dat deze gevallen is, is deze ook 1x helemaal gescheurd terwijl het niet lomp hard ging. Van GG4 verwacht ik dat het risico op kapotte schermen echt enorm afneemt.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Kluutmaran schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:27:
[...]

Totaal niet dus! Dat het al vanaf GG1 redelijk krasvrij is, is bekend maar het verschil tussen GG3 of GG4 is enorm met betrekking tot breken van het glas. GG3 betekent nog geluk moeten hebben dat scherm niet stuk gaat na val, GG4 betekent pech hebben als scherm gebroken is na val. Ik gebruik nooit screenprotectors en heb een iphone 5s maar er komen nog steeds wel lichte krassen op, van de 4x dat deze gevallen is, is deze ook 1x helemaal gescheurd terwijl het niet lomp hard ging. Van GG4 verwacht ik dat het risico op kapotte schermen echt enorm afneemt.
Zoals ik al zei is mijn telefoon ook wel eens door de auto gevolgen en op de grond gevallen zonder schade. Zolang je wat zuinig bent op je telefoon heb je niks te vrezen, ongeacht of je nou GG3 of 4 hebt ;)

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-10 09:51
Ik heb net ook even in de chat gevraagd, daar zei ze dat ze dat niet wist, maar dat ik hem wel gewoon in Frankrijk kon bestellen. Dat wil ik nu juist niet, want als ik een verlenging neem bij Ben heb ik nog weer 114 euro extra korting :p Zouden al die chatmedewerkers niet allemaal naar hun teamleiders rennen voor duidelijkheid naar aanleiding van al die vervelende mensen die vragen hebben over het wel of niet gratis meeleveren van een draadloze oplader bij pre orders in Nederland? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
Misschien dat we gewoon even met zijn allen geduld moeten hebben ipv chatten met 10 verschillende medewerkers die allemaal 10 verschillende dingen zeggen...

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
Devian schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:00:
Misschien dat we gewoon even met zijn allen geduld moeten hebben ipv chatten met 10 verschillende medewerkers die allemaal 10 verschillende dingen zeggen...
^ dat XD, maar aan de andere kant begrijp ik het wel. want iedereen is best wel enthousiast :P

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-10 18:57
Inderdaad, ik houd het in de gaten maar ik vond wel dat CoolBlue enorm specifiek was met het noemen van overmorgen (eergisteren zeiden ze dat) als een moment dat we op de productpagina moesten kijken.

• predator0235
Game_overrr schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:03:
Inderdaad, ik houd het in de gaten maar ik vond wel dat CoolBlue enorm specifiek was met het noemen van overmorgen (eergisteren zeiden ze dat) als een moment dat we op de productpagina moesten kijken.
Ze hebben nog 8 uur om mysterieuze dingen bij in te vullen op hun bestelpagina's 8)7

• Garwinski
Devian schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:00:
Ik vroeg het meer in de chat in de trant van "ja idd, nog eentje die het wil weten! Ga verheldering halen bij je baas!". Misschien dat er zo sneller duidelijkheid komt. en HYPPPPEEEEEEEEEE :+
Game_overrr schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:03:
En om dit, dat is wel erg specifiek inderdaad.

[ Voor 28% gewijzigd door Garwinski op 12-11-2015 16:08 ]

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
SomerenV schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:34:
[...]

Zoals ik al zei is mijn telefoon ook wel eens door de auto gevolgen en op de grond gevallen zonder schade. Zolang je wat zuinig bent op je telefoon heb je niks te vrezen, ongeacht of je nou GG3 of 4 hebt ;)
Zuinig zijn op je spullen moet je altijd doen maar in mijn geval stootte iemand mij aan terwijl ik mijn telefoon vast had en was het dag scherm ondanks GG3. Ongelukjes gebeuren en hoe minder kans op schade je dan heb, hoe beter het is.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Amadeus1966 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:10:
Ben benieuwd hoe de fotocamera omgaat met bewegende objecten.
Niet?
Wat kan een camera aan bewegende objecten doen? ;)

Je kun je eigen beweging eruit filteren met een image stabilisator.
Daarnaast is alle beweging die je op je foto ziet afhankelijk van je sluitertijd.

Die sluitertijd is gewoon handmatig in te stellen op iedere Lumia!
GroeneThee schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:18:
Ben bestaande klant van CB en normaliter kost hij 348, ze willen me als klant graag behouden en hebben me extra korting aangeboden.

Youtube: DashcamNL

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:42
dfrenner schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:23:
[...]

Niet?
Wat kan een camera aan bewegende objecten doen? ;)

Je kun je eigen beweging eruit filteren met een image stabilisator.
Daarnaast is alle beweging die je op je foto ziet afhankelijk van je sluitertijd.

Die sluitertijd is gewoon handmatig in te stellen op iedere Lumia!
Misschien de mogelijkheid tot scherpstellen op bewegende objecten, niet geheel onbelangrijk.

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

• BlakHawk
JP_S schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:26:
Misschien de mogelijkheid tot scherpstellen op bewegende objecten, niet geheel onbelangrijk.
Ja ach de situaties waarbij ik dat echt nodig heb gaat een willekeurige telefoon hioer zwaar in falen.
Zelf mijn DSLR zit er dan wel eens naast ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

dfrenner schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:31:
[...]

Ja ach de situaties waarbij ik dat echt nodig heb gaat een willekeurige telefoon hioer zwaar in falen.
Zelf mijn DSLR zit er dan wel eens naast ;)
Maar de beste camera is de camera die je bij hebt ;) Ik heb mijn DSLR ook niet altijd bij de hand dus dan is het wel zo prettig als m'n telefoon bepaalde kwaliteiten deels overneemt. Ik verwacht geen DSLR-foto's van een smartphone, maar foto's en filmpjes moeten wel dusdanig goed zijn dat ik ze zonder schaamte kan delen op de diverse kanalen ;)

• Twardt
  • Laatst online: 06-10 21:24
ik las/zag ergens iets dat de camera op bewegende opbjecten sneller scherpstelt dan op het stilstaande deel van de foto. Maar dat kan ook marketing praat zijn geweest.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:25

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hmm ik ga denk ik ook de 950 pre-orderen.. Als verlenging bij KPN voor 2 jaar met KPN Basis 150 min/sms en 1 gb data en dezelfde kosten die ik nu heb en € 364 bijbetalen..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
zijn er hier mensen die van ios naar windows Phone zijn gegaan ?

goede of slechte ervaringen ? twijfel om over te stappen.

zakelijk zou ik zeggen van wel, maar is de beveiliging net zo ''goed'' als bij ios ? of gaat het meer richting andriod dat je boel dicht moet zetten met bijvoorbeeld een air-watch en een viruscanner nodig hebt?

• CAP-Team

CAP-Team

Qua beveiliging is het net zo goed, zo niet beter als bij iOS. En zeker geen virusscanner nodig want die kan toch niks uithalen aangezien alle apps in een sandbox draaien.
Ik ben al 2,5 jaar een zeer tevreden gebruiker van mijn Lumia 920 die ik nu op Windows 10 heb draaien. Het toestel is nu wel eens aan vervanging toe ;)

[ Voor 30% gewijzigd door CAP-Team op 12-11-2015 16:54 ]

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Mr. Noodle schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:52:

zakelijk zou ik zeggen van wel, maar is de beveiliging net zo ''goed'' als bij ios ? of gaat het meer richting andriod dat je boel dicht moet zetten met bijvoorbeeld een air-watch en een viruscanner nodig hebt?
Ik durf te beweren dat Windows zelfs nog wat veiliger is dan iOS. Je kunt naar mijn weten alleen als ontwikkelaar apps zelf installeren terwijl je bij iOS ook als gebruiker (met jailbreak) zelf apps kunt installeren. Virusscanners zijn dus niet nodig. Ik heb ook nog niet gelezen van een gevaarlijk lek in Windows Phone/Windows 10 Mobile. Maar ik ben geen expert op dit gebied :+

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 15:34
SomerenV schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:53:
[...]

Ik durf te beweren dat Windows zelfs nog wat veiliger is dan iOS. Je kunt naar mijn weten alleen als ontwikkelaar apps zelf installeren terwijl je bij iOS ook als gebruiker (met jailbreak) zelf apps kunt installeren. Virusscanners zijn dus niet nodig. Ik heb ook nog niet gelezen van een gevaarlijk lek in Windows Phone/Windows 10 Mobile. Maar ik ben geen expert op dit gebied :+
Om een developeraccount te verkrijgen is eigenlijk simpeler dan een jailbreak.
Daarnaast is er al een softwarematige interopunlock voor lumia's die op 10 draaien. ( een vorm van roottoegang )
Met een gratis dev.account kon je ( 8/8.1 ) tot max 2 apps sideloaden, met de sd-kaard truuk kon je dat weer omzeilen.
Met windows 10 is dit beperkte aantal verder naar boven bijgesteld.

Maar dan nog draaien ze nog steeds in een sandbox, net als ios.
Beiden zijn imo even veilig, behalve dat ios nu wat meer intresse heeft mogen ontvangen van adware.
Maar dat is voor windows ook alleen maar een kwestie van tijd.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• Pherox006
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Als student is het precies nog gemakkelijker! :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p5W5J1h.png

[ Voor 10% gewijzigd door Pherox006 op 12-11-2015 18:10 ]

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 22:04

Swerfer

Hmm...

http://wmpoweruser.com/ha...ost-secure-smartphone-os/

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Game_overrr

Ja, van de iPhone 4 naar de Lumia 800 met WP7.5 Beviel me erg goed alleen toen waren er een stuk minder apps dan nu. Beveiliging hoef jij je echt niet druk om te maken! Overgaan was een makkie.

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 17:27
Zijn er ook mensen die een carkit of houder voor de 950 XL gaan aanschaffen en zo ja, welke?

Wat is metro? | Webdesign met een grid

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
TheNightbringer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:57:
Zijn er ook mensen die een carkit of houder voor de 950 XL gaan aanschaffen en zo ja, welke?
Heb deze eergisteren besteld voor de Lumia 930: http://www.pdashop.be/pro...able-car-mount-zwart.html

Op zich best een handig dingetje, behalve het feit dat er best weinig speling is tussen de power button en de camera button. Ik weet niet hoe dat dit bij de 950 zit.

Ik hoop trouwens dat er toch GG4 zit op de 950, mijn Lumia 930 is een gevallen met als resultaat een barst van boven tot beneden. Het kostte 175€ om het scherm te laten maken, wat ik dus niet gedaan heb

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 21:44
Pherox006 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:10:
Als student is het precies nog gemakkelijker! :D

[afbeelding]
Ik begrijp niet helemaal wat er makkelijker is ?

-

• Game_overrr
Juicy schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:28:
[...]

Ik begrijp niet helemaal wat er makkelijker is ?
Waarschijnlijk het registreren als Dev.

Verwijderd

Ik heb vorige week deze houder besteld voor in de auto. Carkit heb ik al, een parrot.

http://www.dx.com/nl/p/ws...black-295145#.VkT1kMvb9zR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickboon18
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-06-2021
info: Bedankt dat je Microsoft Store hebt gekozen. Een Microsoft-salesspecialist zal je spoedig te woord staan.
info: Privacyverklaring
U chat nu met 'Pepijn H.'.
Pepijn H.: Hallo, bedankt voor uw bezoek aan de Microsoft Store website. Mijn naam is Pepijn, hoe kan ik u helpen vandaag?
Jij: Hallo, ik heb 2 weken terug de 950xl pre ordered, via de nederlandse telefonische helpdesk maar in de franse shop laten bestellen vanwege de dual sim versie, nu lees ik op de franse website dat als je vanaf vandaag preorderd dat je en de dock krijgt en de draadlose oplader.
Jij: mijn vraag: geld die aktie ook voor mijn prorder of echt vanaf vandaag?
Pepijn H.: Deze optie geldt ook voor uw pre-order.
Jij: hoe werkt dit dan? en waarom staat er dan vanaf 12 september?
Pepijn H.: Maakt u zich geen zorgen, dit geldt voor alle pre-orders
Jij: ok, is het ook daadwerkelijk zo dat als je hem in de nederlanse shop besteld deze GEEN dual sim is?
Pepijn H.: Nee, dan niet.
Jij: er zijn dus verschillende versies?
Pepijn H.: Ja, inderdaad.
Jij: worden de dock en draadlose lader gelijk geleverd of hoe werkt dit?
Pepijn H.: Deze zullen gelijk worden geleverd.
Jij: ik lees namelijk op de website dat de dock via een voorgeinstalleerde app kan worden aangevraagt maar de charger via een bonnetje opsturen etc
Pepijn H.: Ja, dat is voornamelijk voor mensen die hem later bestellen, hoe dan ook, de dock is gewoon gratis via de franse portal.
Pepijn H.: hier in nederland is het nog niet 100% zeker hoe deze zal worder bijgeleverd.
Jij: en charger dus ook?
Pepijn H.: Ja.
Jij: mocht ik toch problemen krijgen met levering van beide accessoires kan ik dan deze chat overleggen als bewijs?
Jij: van toezegging?
Pepijn H.: Prima, u kunt ook refereren aan uw dossiernummer / referentienummer
Jij: bedankt voor de info
info: Het afschrift van uw chat wordt aan het einde van uw chat verzonden naar info@zaanstart.nl.
Pepijn H.: Geen probleem, een prettige dag nog verder.

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
nickboon18 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:45:
info: Bedankt dat je Microsoft Store hebt gekozen. Een Microsoft-salesspecialist zal je spoedig te woord staan.
info: Privacyverklaring
U chat nu met 'Pepijn H.'.
Pepijn H.: Hallo, bedankt voor uw bezoek aan de Microsoft Store website. Mijn naam is Pepijn, hoe kan ik u helpen vandaag?
Jij: Hallo, ik heb 2 weken terug de 950xl pre ordered, via de nederlandse telefonische helpdesk maar in de franse shop laten bestellen vanwege de dual sim versie, nu lees ik op de franse website dat als je vanaf vandaag preorderd dat je en de dock krijgt en de draadlose oplader.
Jij: mijn vraag: geld die aktie ook voor mijn prorder of echt vanaf vandaag?
Pepijn H.: Deze optie geldt ook voor uw pre-order.
Jij: hoe werkt dit dan? en waarom staat er dan vanaf 12 september?
Pepijn H.: Maakt u zich geen zorgen, dit geldt voor alle pre-orders
Jij: ok, is het ook daadwerkelijk zo dat als je hem in de nederlanse shop besteld deze GEEN dual sim is?
Pepijn H.: Nee, dan niet.
Jij: er zijn dus verschillende versies?
Pepijn H.: Ja, inderdaad.
Jij: worden de dock en draadlose lader gelijk geleverd of hoe werkt dit?
Pepijn H.: Deze zullen gelijk worden geleverd.
Jij: ik lees namelijk op de website dat de dock via een voorgeinstalleerde app kan worden aangevraagt maar de charger via een bonnetje opsturen etc
Pepijn H.: Ja, dat is voornamelijk voor mensen die hem later bestellen, hoe dan ook, de dock is gewoon gratis via de franse portal.
Pepijn H.: hier in nederland is het nog niet 100% zeker hoe deze zal worder bijgeleverd.
Jij: en charger dus ook?
Pepijn H.: Ja.
Jij: mocht ik toch problemen krijgen met levering van beide accessoires kan ik dan deze chat overleggen als bewijs?
Jij: van toezegging?
Pepijn H.: Prima, u kunt ook refereren aan uw dossiernummer / referentienummer
Jij: bedankt voor de info
info: Het afschrift van uw chat wordt aan het einde van uw chat verzonden naar info@zaanstart.nl.
Pepijn H.: Geen probleem, een prettige dag nog verder.
Echt??? |:( |:(
Waarom zetten ze dan in godsnaam neer dat het voor de pre-orders vanaf een bepaalde datum geld en wordt het in het ene land eerder aangekondigd dan het andere? Het lijkt me een fantastisch toestel, maar die communicatie van MS blijft me in negatieve zin verbazen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

En m'n blog is ook klaar! :D Daar staat naast m'n hands on met de Lumia 950 XL ook nog wat in over de andere producten die aanwezig waren op FutureProef zoals de Surface Pro 4 en Surface Book. Inclusief een shitload aan foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Zit al in een dilemma... gratis oplaadbaar systeem via microsoft Frankrijk of toch een abonnement bijnemen op coolblue en 89€ korting. Het abo dat ik moet nemen zou wel 3€ per maand duurder zijn en heb geen zin in na een maand weer te switchen met al dat nummergedoe enz...

Maakt dat ik op een jaar 89-36€ = 53€ winst over heb, terwijl de dock 60€ kost.
dilemma |:(
Misschien toch nog hopen op een Microsoft NL-BE actie?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

predator0235 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 00:34:
Zit al in een dilemma... gratis oplaadbaar systeem via microsoft Frankrijk of toch een abonnement bijnemen op coolblue en 89€ korting. Het abo dat ik moet nemen zou wel 3€ per maand duurder zijn en heb geen zin in na een maand weer te switchen met al dat nummergedoe enz...

Maakt dat ik op een jaar 89-36€ = 53€ winst over heb, terwijl de dock 60€ kost.
dilemma |:(
Misschien toch nog hopen op een Microsoft NL-BE actie?! 8)7
De grote vraag is hoe vaak gebruik je dat dock straks? In mijn geval: In het begin leuk spul daarna doe ik er niets mee.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
RobbyTown schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 05:14:
[...]

De grote vraag is hoe vaak gebruik je dat dock straks? In mijn geval: In het begin leuk spul daarna doe ik er niets mee.
Jij gaat je telefoon na het begin niet meer opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-07 13:59
kleefei schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:12:
[...]

Jij gaat je telefoon na het begin niet meer opladen?
Ik denk dat je het verkeerd hebt gelezen, het ging in zijn bericht om de dock niet de oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38
anthonypr schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:17:
[...]

Ik denk dat je het verkeerd hebt gelezen, het ging in zijn bericht om de dock niet de oplader.
Het ging in zijn bericht om zowel het dock als de oplader. Eerst heeft hij het over de gratis oplader en daarna over de €60 van het dock (waar hij waarschijnlijk oplader bedoelt aangezien het dock €99 gaat kosten)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Ik weet eigenlijk niet of ik het dock wel echt ga gebruiken, lijkt me meer een nutteloos extraatje.

Als ze echt innovatief waren geweest en een draadloze oplossing hadden kunnen bieden was het mooier geweest. Dat je in deze tijden nog alles bekabeld moet gaan verbinden slaat eigenlijk ergens op.
Maar dat is enkel mijn bescheiden mening natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Cronimet schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:51:
Ik weet eigenlijk niet of ik het dock wel echt ga gebruiken, lijkt me meer een nutteloos extraatje.

Als ze echt innovatief waren geweest en een draadloze oplossing hadden kunnen bieden was het mooier geweest. Dat je in deze tijden nog alles bekabeld moet gaan verbinden slaat eigenlijk ergens op.
Tussen het dock en de telefoon, wel een aardig idee. Tussen het dock en de monitor en toetsenbord/muis, geef mij dan maar een bedrade verbinding, ik heb ook gewoon nog een draadje aan mijn toetsenbord en muis.

Maar als ik zo even door denk:

Een ingebouwde draadloze muis/toetsenbord ontvanger in de telefoon! Zodat je draadloos en bluetooth kunt gebruiken!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
  • Laatst online: 04-07 13:59
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:44:
[...]

Het ging in zijn bericht om zowel het dock als de oplader. Eerst heeft hij het over de gratis oplader en daarna over de €60 van het dock (waar hij waarschijnlijk oplader bedoelt aangezien het dock €99 gaat kosten)
In de post van Robbytown ging het enkel over de dock, op die post is geantwoord en op die post doelde ik dan ook. In de post waar Robbytown op reageerde ging het inderdaad om zowel dock als oplader maar daar ging het dus niet om aangezien enkel de dock werd besproken erna.

Maar maakt niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 12:07
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:26:
Ik heb vorige week deze houder besteld voor in de auto. Carkit heb ik al, een parrot.

http://www.dx.com/nl/p/ws...black-295145#.VkT1kMvb9zR
Ben ook aan het kijken naar een Qi autolader, wil je je ervaringen posten zodra je 'm getest hebt? Ben ook benieuwd hoe goed die cups het toestel vast houden.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

[...]

Ok maar welk of wat voor dock kost dan 60 euro? Heb een 'fatboy' van nokia wiresless oplader gekocht via amazone voor 26 euro, de zwarte want rood is bijna 2x zo duur :/.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
RobbyTown schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:25:
[...]

Ok maar welk of wat voor dock kost dan 60 euro? Heb een 'fatboy' van nokia wiresless oplader gekocht via amazone voor 26 euro, de zwarte want rood is bijna 2x zo duur :/.
Waarschijnlijk die nieuwe, de DT-904. Want zeker niet het dock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:57:
[...]

Tussen het dock en de telefoon, wel een aardig idee. Tussen het dock en de monitor en toetsenbord/muis, geef mij dan maar een bedrade verbinding, ik heb ook gewoon nog een draadje aan mijn toetsenbord en muis.

Maar als ik zo even door denk:

Een ingebouwde draadloze muis/toetsenbord ontvanger in de telefoon! Zodat je draadloos en bluetooth kunt gebruiken!
En als we dan toch bezig zijn, liefst een dock die dan ook nog eens de telefoon oplaadt.
Nu heb je als het even tegenzit je telefoon, je dock, je draadloze lader en alle kabels op je bureau.
Wordt een beetje druk he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseud0n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09-2023
Cronimet schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:51:

Je kan ook volledig draadloos gaan: Miracast wordt ondersteund, icm BT toetsenbord en muis zit je dus goed :)

[ Voor 0% gewijzigd door Pseud0n op 13-11-2015 08:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Pseud0n schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:48:
[...]

Je kan ook volledig draadloos gaan: Miracast wordt ondersteund, icm BT toetsenbord en muis zit je dus goed :)
miracast heb ik niets aan. Wordt niet ondersteund door mijn monitor. Of televisie. Daarom vind ik dat dock wel handig. En als daar nog een draadloos toetsenbord/muis ontvanger bij zou zitten, heb je alles afgevangen

En je kunt natuurlijk meer dan alleen een toetsenbord en muis aansluiten, ook die externe harde schijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 13:47
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:17:
[...]

miracast heb ik niets aan. Wordt niet ondersteund door mijn monitor. Of televisie. Daarom vind ik dat dock wel handig. En als daar nog een draadloos toetsenbord/muis ontvanger bij zou zitten, heb je alles afgevangen

En je kunt natuurlijk meer dan alleen een toetsenbord en muis aansluiten, ook die externe harde schijf!
Ze hadden deze mee moeten leveren:
http://www.microsoft.com/.../wireless-display-adapter

Hadden we meteen de draadloze oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Lumia 950 XL besteld, juist voor dock ;) Ik werk op kantoor voornamelijk met Office en de browser, dus meer heb ik ook echt niet nodig. Thuis heb ik gewoon lekker mn desktop, want laptops vind ik persoonlijk maar niets.

Hopelijk werkt het inderdaad zo snel als bij de presentatie en krijg ik geen problemen met het openen van bestanden of bezoeken van bepaalde pagina's voor werk, maar dat moet wel goed komen denk ik :)

Bij CB besteld en 2 dagen terug de mail gekregen voor mijn nieuwe contract (abbo+tel). Daarin stond dat de leverdatum nog niet bekend is, dus ben benieuwd.

(Iemand trouwens de fantastische review op CB bij de Lumia 950 XL gezien? :X )

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Laatst online: 06-10 21:24
ja geweldige review..... Hoe kan CB dat nou toestaan op een toestel dat nog niet eens geleverd wordt. Ik had gister daar bij CB ook al op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
[...]

Jij hebt gelijk Banshee ;) ,
Ik ging inderdaad voor een 950 gaan die al geen dock krijgt.
Ik doelde dus op de draadloze oplader.

Uiteraard zijn er misschien goedkopere opladers van 30€, waardoor ik misschien beter wel een jaartje een abonnement neem ofzo? Of zijn die opladers zo goed en functioneel? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Twardt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:12:
ja geweldige review..... Hoe kan CB dat nou toestaan op een toestel dat nog niet eens geleverd wordt. Ik had gister daar bij CB ook al op gereageerd.
Het is mogelijk dat je dat toestel al in je hand hebt gehad, maar een echte review is inderdaad nog niet echt mogelijk. Ik vind het al helemaal fantastisch dat de accuduur een plusje krijgt, heel erg knap om dat al te concluderen :F

Nog wat (lees: teveel) nachten slapen en dan kunnen we het zelf beoordelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De windows is opzich fijn,
Wut?"

Nee, ik wacht wel echte reviews af, hopelijk doet T.net ook nog mee, wil met name de prestatieverschillen zien tussen de 950 en XL versie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Chrisitan schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:58:
[...]

Ze hadden deze mee moeten leveren:
http://www.microsoft.com/.../wireless-display-adapter

Hadden we meteen de draadloze oplossing.
Oh wauw dat wist ik dus helemaal niet!
Eigenlijk is dat dus een Wireless Display Dock zoals je die bij de 950XL krijgt? Of is het eigenlijk meer een Chromecast? Dus meer een Miracast stick onder een andere / meer fancy naam die beter aansluit bij de rest van hun producten! Ik zie zo'n stick wel zitten, gezien ie ook met Android werkt dus als ik dan met mijn tablet nog wat wil doen dan is dat ook mogelijk... Hm klinkt zeer interessant!

Zou Continuum ook werken op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 07-10 19:09
Heb CB gisteren aan de lijn gehad en er ook al op gewezen dat het onmogelijk is om daar nu al een review te hebben.

Ik ga toch voor de XL in plaats van de gewone 950 en wilde de telefoon los kopen maar doordat de abonnementen 100 euro korting op de telefoon geven is dat zonde van het geld. Ik wil eigenlijk het liefste een dual sim maar dat wordt lastig zo.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Tom.Gerritse schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:17:
[...]

Eigenlijk is dat dus een Wireless Display Dock zoals je die bij de 950XL krijgt? Of is het eigenlijk meer een Chromecast? Dus meer een Miracast stick onder een andere / meer fancy naam die beter aansluit bij de rest van hun producten! Ik zie zo'n stick wel zitten, gezien ie ook met Android werkt dus als ik dan met mijn tablet nog wat wil doen dan is dat ook mogelijk... Hm klinkt zeer interessant!

Is meer een chromecast idee. Ik gebruik icm met mijn Surface Pro 3 (voor bv presentaties) en werkt super. Ook kan ik straks mijn lumia op deze manier verbinden met mijn tv, maar bijvoorbeeld ook met een beamer. Je prikt m in de HDMI poort en geeft de USB stroom en je kan er mee werken.
Ik ben heel benieuwd hoe hij straks werkt met mijn 950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
RickKoets schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:30:
[...]

Is meer een chromecast idee. Ik gebruik icm met mijn Surface Pro 3 (voor bv presentaties) en werkt super. Ook kan ik straks mijn lumia op deze manier verbinden met mijn tv, maar bijvoorbeeld ook met een beamer. Je prikt m in de HDMI poort en geeft de USB stroom en je kan er mee werken.
Ik ben heel benieuwd hoe hij straks werkt met mijn 950
Dat vetgedrukte deel snap ik even niet. In de omschrijving staat dat je of de HDMI of de USB kant gebruikt. (dat plaatje wat bij de details staat kan ik ook niet matchen met de omschrijving...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Kan de Lumia 950 wel met de dock overweg overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 15:06
dfrenner schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:37:
Kan de Lumia 950 wel met de dock overweg overigens?
Ja. Het dock werkt met de 950 en 950XL. Zie link.

[ Voor 15% gewijzigd door buzzbuzz68 op 13-11-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:37:
[...]

Dat vetgedrukte deel snap ik even niet. In de omschrijving staat dat je of de HDMI of de USB kant gebruikt. (dat plaatje wat bij de details staat kan ik ook niet matchen met de omschrijving...)
HDMI in je tv maar dan moet je ook nog het geheel van stroom voorzien. Dat kan bijv door de USB poort te gebruiken van je tv of een aparte lader voor in het stopcontact

[ Voor 0% gewijzigd door GroeneThee op 13-11-2015 10:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
buzzbuzz68 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:38:
Ja. Het dock werkt met de 950 en 950XL. Zie link.
Pelijn van de MS chat zegt van niet ;)

"Dat past niet"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GroeneThee
Pelijn moet dan de training nog maar eens gaan volgen.

Overigens, voor degene die interesse hebben in de wireless display adapter, scheelt 30 euro!

[ Voor 91% gewijzigd door GroeneThee op 13-11-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
GroeneThee schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:42:
Pelijn moet dan de training nog maar eens gaan volgen.
Pepijn H bedoel ik ;)

Maar hij bevestigde wel de draadloze lader bij de Lumia 950!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Dan moet Pepijn H die training nog maar eens volgen :9

Bevestigt hij het alleen voor de 950 of ook de 950 XL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
GroeneThee schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:40:
[...]

HDMI in je tv maar dan moet je ook nog het geheel van stroom voorzien. Dat kan bijv door de USB poort te gebruiken van je tv of een aparte lader voor in het stopcontact
Dus de omschrijving klopt niet! Ik heb er naar zitten kijken voor mijn monitor (zodat ik mijn SP2 makkelijk kan aansluiten).

Over de SP2 gesproken, ik ga zeker die dock niet weg doen! Ik kan hem natuurlijk ook perfect aansluiten op een tablet :D (telefoon aansluiten op mijn 8" tablet, zie het voordeel nog niet, maar het kan wel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
dfrenner schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:46:
[...]

Pepijn H bedoel ik ;)

Maar hij bevestigde wel de draadloze lader bij de Lumia 950!
Dus hij zegt dat de draadloze oplader ook bij de NL/BE leveringen komt? Leuk toch, dat speculeren tot hij uitkomt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
GroeneThee schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:48:
Dan moet Pepijn H die training nog maar eens volgen :9

Bevestigt hij het alleen voor de 950 of ook de 950 XL?
Voor beide.
predator0235 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:52:
Dus hij zegt dat de draadloze oplader ook bij de NL/BE leveringen komt? Leuk toch, dat speculeren tot hij uitkomt 8)7
Zijn collega net weer niet.

Ik zie het allemaal wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

dfrenner schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:55:
[...]

Voor beide.

[...]

Zijn collega net weer niet.

Ik zie het allemaal wel....
Hahahaha wat een niveau zeg, interne communicatie 101 8)7

Zou het nou echt zo moeilijk zijn om een bestand/online portaal te hebben, waar die info tegelijk met iedereen daar te delen is? Ik blijf mij er over verbazen hoeveel problemen er op dit gebied bestaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
MisterChaoSs schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:57:
[...]

Zou het nou echt zo moeilijk zijn om een bestand/online portaal te hebben, waar die info tegelijk met iedereen daar te delen is? Ik blijf mij er over verbazen hoeveel problemen er op dit gebied bestaan :+
Het is mij wel eens opgevallen dat een bedrijf wat als product "communicatie" heeft, daar meestal intern in faalt...

Uiteindelijk blijft het gewoon wachten tot het product uit is en we het allemaal zeker zullen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
MisterChaoSs schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:57:

Nou ja, laten we het ook niet overdrijven.
Je weet hoe dit soort dingen gaan:

De ene wacht officiele communicatie af en wacht tot het op de website vermeld staat.
De ander heeft iets gehoord en deelt dat in zijn enthausiasme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Tom.Gerritse schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:17:
[...]

Continuum zal ook werken via Miracast (wellicht met wat compressie), zoals in dit filmpje. Gino (Sega) vertelt er in elk geval ook bij dat de setup zoals hij die hier gebruikt werkt via Miracast aan een HDMI uitgerust display.
Filmpje duurt wel 46 minuten en zelf geen tijd om het desbetreffende stukje op te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

dfrenner schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:01:
[...]

Nou ja, laten we het ook niet overdrijven.
Je weet hoe dit soort dingen gaan:

De ene wacht officiele communicatie af en wacht tot het op de website vermeld staat.
De ander heeft iets gehoord en deelt dat in zijn enthausiasme...
Natuurlijk, dat begrijp ik. Echter, als ik als medewerker van een onderzoeksbureau bepaalde dingen ga verkondigen die niet kloppen, dan zal mijn baas daar niet erg blij mee zijn :P. Nu valt het voor die telefoon wel mee, maar je schept wel bepaalde verwachtingen bij je (potentiële) klanten. Dat is gewoon slordig imo, want het is heel gemakkelijk te voorkomen.

Nu zijn wij dit wel een beetje gewend, maar de gemiddelde consument belt of leest een keer wat en daar blijft zijn verwachting dan ook bij, zonder kritisch te kijken. Als je nu op CB bijv kijkt, ga je ervan uit dat je de accessoire bij de XL direct krijgt, terwijl het dus ook een voucher kan zijn. Dan baal je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 00:15
MisterChaoSs schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:07:
[...]

Natuurlijk, dat begrijp ik. Echter, als ik als medewerker van een onderzoeksbureau bepaalde dingen ga verkondigen die niet kloppen, dan zal mijn baas daar niet erg blij mee zijn :P. Nu valt het voor die telefoon wel mee, maar je schept wel bepaalde verwachtingen bij je (potentiële) klanten. Dat is gewoon slordig imo, want het is heel gemakkelijk te voorkomen.

Nu zijn wij dit wel een beetje gewend, maar de gemiddelde consument belt of leest een keer wat en daar blijft zijn verwachting dan ook bij, zonder kritisch te kijken. Als je nu op CB bijv kijkt, ga je ervan uit dat je de accessoire bij de XL direct krijgt, terwijl het dus ook een voucher kan zijn. Dan baal je toch?
Zou mij persoonlijk dus niet boeien of het via een voucher gaat, ff opsturen klaar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Brabso schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:38:
[...]

Zou mij persoonlijk dus niet boeien of het via een voucher gaat, ff opsturen klaar toch.
Mij ook niet heel veel, maar als je je Lumia binnenkrijgt en denk hem meteen voor je werk te kunnen gebruiken, moet je ineens toch nog weer wachten voor je hem kan gebruiken. Het is die extra onverwachte stap die veel mensen vervelend vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
Brabso schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:38:
[...]

Ach ja, mijn eigen ervaring bij een helpdesk zegt dat de een ontzettend blij is dat er de volgende dag al een monteur kan komen, de andere briest woedend dat hij er vandaag nog een wil hebben.

In dit geval denk ik dat aangezien het toch al gratis is, niet veel mensen hierover zullen vallen. Duidelijkheid over dit soort dingen kan echter alleen maar goed doen, en die paar mensen die er boos om zouden worden ook met een goed gevoel bedienen. En bij dit soort dingen verbaas ik mij dan toch uberhaupt, als je €700 euro neerlegt voor een telefoon (de XL in dit geval) dan doe je toch ontzettend veel research en lees je je in op fora zoals deze, of zijn wij allemaal nu zo vreemd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Hoewel het dock erg interessant is vraag ik mij af of ik dat thuis zou gaan gebruiken. Op het werk zou het wellicht interessant kunnen zijn.

Qua autohouder, ik heb nu een Brodit actieve lader in de auto voor mijn Lumia 920, ik zou dan ook erg graag zo'n zelfde houder voor een Lumia 950 willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Laatst online: 07-10 12:08
CAP-Team schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:53:
Hoewel het dock erg interessant is vraag ik mij af of ik dat thuis zou gaan gebruiken. Op het werk zou het wellicht interessant kunnen zijn.

Qua autohouder, ik heb nu een Brodit actieve lader in de auto voor mijn Lumia 920, ik zou dan ook erg graag zo'n zelfde houder voor een Lumia 950 willen hebben.
Die zou ik ook inderdaad welk willen hebben. Heb hem alleen nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezzz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-03-2024
Twardt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:12:
Review is weggehaald bij de 950XL zeker? Staat wel nog wat tekst bij de normale 950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Barthezzz schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:05:
[...]

Review is weggehaald bij de 950XL zeker? Staat wel nog wat tekst bij de normale 950.
Hij is inderdaad weg. Al mogen ze dat van mij ook met de review van de 950 doen. Leuk verhaal, maar een review is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Iemand die actie van amazon.de al bekijken? Die gratis draadloze oplader + microSD als je bestelt voor 27/11? Verzendkost gratis dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 12:38
predator0235 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:38:
Iemand die actie van amazon.de al bekijken? Die gratis draadloze oplader + microSD als je bestelt voor 27/11? Verzendkost gratis dacht ik.
Fijn dat je mee denkt! Heb je ook een linkje zodat niet iedereen het erbij hoeft te zoeken? :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Vandaag de 950 en de 950XL (kort) in handen gehad! Windows Hello ook werkend gezien, werkt redelijk goed en vlot!

Ik neig zelf iets meer naar de 950 dan de XL, ik ben niet klein maar ik wil de telefoon toch graag met 1 hand kunnen bedienen. Gelukkig is dat met de 950 geen probleem. Toestellen voelen goed aan, vergeleken met mijn 930 voelen ze minder massief en lichter. Ik ga wel zeker een vervangende achterkant van Mozo halen, het geeft net wat extra look en feel verwacht ik.

Windows Continuum kan ik hopelijk volgende week bekijken, al met al erg leuk allemaal en kan niet wachten tot ze leverbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Arjan90 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:42:
[...]

Fijn dat je mee denkt! Heb je ook een linkje zodat niet iedereen het erbij hoeft te zoeken? :+
Alstu, het betreft een 32GB kaart, dus op zich niet zo heel spectaculair omdat die voor letterlijk een tientje over de toonbank gaan. Verder natuurlijk wel interessant om te zien dat ze in Duitsland ook al de draadloze oplader er gratis bij doen.

[ Voor 6% gewijzigd door sandr op 13-11-2015 16:07 . Reden: Stukje over lader in Duitsland toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
sandr schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:59:
[...]

Alstu, het betreft een 32GB kaart, dus op zich niet zo heel spectaculair omdat die voor letterlijk een tientje over de toonbank gaan. Verder natuurlijk wel interessant om te zien dat ze in Duitsland ook al de draadloze oplader er gratis bij doen.
Echter wel niet de DT-904, maar een fatboy slim "oplaadzak" (DT-901). Komt er op neer dat het ook zal opladen maar zonder al de fancy lampjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Verder ook trouwens na contact met Microsoft benadrukt geweest dat een opladeractie bij ons niet beschikbaar komt, maar ze je wel kunnen verder helpen met de bestelling in Frankrijk.

Op amazon krijg je wel meteen je oplader, bij Microsoft nog eens 10 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:41
Devian schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:42:
Vandaag de 950 en de 950XL (kort) in handen gehad! Windows Hello ook werkend gezien, werkt redelijk goed en vlot!

Ik neig zelf iets meer naar de 950 dan de XL, ik ben niet klein maar ik wil de telefoon toch graag met 1 hand kunnen bedienen. Gelukkig is dat met de 950 geen probleem. Toestellen voelen goed aan, vergeleken met mijn 930 voelen ze minder massief en lichter. Ik ga wel zeker een vervangende achterkant van Mozo halen, het geeft net wat extra look en feel verwacht ik.

Windows Continuum kan ik hopelijk volgende week bekijken, al met al erg leuk allemaal en kan niet wachten tot ze leverbaar zijn!
Hebben ze nu bij die Future Proof ook een 950 naast de XL dan? Nice :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
predator0235 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:09:
[...]

Echter wel niet de DT-904, maar een fatboy slim "oplaadzak" (DT-901). Komt er op neer dat het ook zal opladen maar zonder al de fancy lampjes :)
In de oplaadzak zit een DT-901, deze kun je er eventueel ook gewoon uithalen als je niet zo gecharmeerd bent van het 'zakidee' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Martinspire schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:14:
[...]

Nee, daar ben ik niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:41
Devian schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:17:
[...]

Nee, daar ben ik niet geweest.
Oh waar dan? Of mag je dat niet zeggen :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Martinspire schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:14:
[...]

Ik heb bij FutureProef wel de Lumia 550 even kort gezien ;) Een medewerker had dat ding op zak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
penscup62 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:14:
[...]

In de oplaadzak zit een DT-901, deze kun je er eventueel ook gewoon uithalen als je niet zo gecharmeerd bent van het 'zakidee' ;)
Maar geen indicatorlampjes toch?
Nuja, liever een nieuwe generatie oplader dan zonder SD kaartje, ook al moet ik er dan mss 10 weken op wachten. Kan ook zijn dat ik bij coolblue bestel voor 100€ korting via abo.

[ Voor 23% gewijzigd door predator0235 op 13-11-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Ik ga voor de gewone 950, heb al een telefoon gehad met een 5.5inch scherm en ik vond het op zich leuk om een groter scherm te hebben maar het was niet fijn om met zo een halve tegel rond te lopen. Vooral tijdens het joggen of bij de fitness was het vervelend.
En qua prestaties denk ik niet dat je echt verschil gaat zien met zo een licht OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
predator0235 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:36:
[...]

Maar geen indicatorlampjes toch?
Nuja, liever een nieuwe generatie oplader dan zonder SD kaartje, ook al moet ik er dan mss 10 weken op wachten. Kan ook zijn dat ik bij coolblue bestel voor 100€ korting via abo.
In feite is de DT-901 exact hetzelfde als DT-900, met 1 indicator lampje dus. Hij heet alleen 901 omdat hij inclusief het Fatboy kussentje is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Cronimet schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:43:
Ik ga voor de gewone 950, heb al een telefoon gehad met een 5.5inch scherm en ik vond het op zich leuk om een groter scherm te hebben maar het was niet fijn om met zo een halve tegel rond te lopen. Vooral tijdens het joggen of bij de fitness was het vervelend.
En qua prestaties denk ik niet dat je echt verschil gaat zien met zo een licht OS.
De Lumia 950 en 950 XL verschillen niet zo gek veel van elkaar qua grootte ;)

Pagina: 1 ... 18 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.