Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Of toch geen GG4:

penscup62 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:18:
[...]

Ik denk zelf dat het inderdaad toch GG3 is, zie een eerdere post van mij:

Ik ben er nog niet van overtuigd. Op de Microsoft NL product page is e.e.a. inderdaad veranderd van GG3 naar GG4 n.a.v. mail Tom.Gerritse. Maar zelf had ik de vraag ook via twitter aan @LumiaHelp gesteld. Ik heb hen toen de links van de NL store en van de NL product page moeten linken. Daarna hebben zij het nagevraagd bij Microsoft US en volgens hen heeft de 950 dus GG3 :?

[afbeelding]

Op de Microsoft US product pages staat ook nog gewoon GG3

Misschien dat SomerenV er vandaag tijdens de FutureProef achter kan komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Uiteindelijk boeit het weinig...

Gebroken scherm valt onder verzekering, krassen op je scherm niet....

Ik heb dus liever een gebroken scherm, dan kun je het laten repareren. Krassen vind ik vervelender!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
dfrenner schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:19:
Uiteindelijk boeit het weinig...

Gebroken scherm valt onder verzekering, krassen op je scherm niet....

Ik heb dus liever een gebroken scherm, dan kun je het laten repareren. Krassen vind ik vervelender!
Dat inderdaad. Daarbij was ik vanmorgen even een Belsimpel winkel binnen gelopen waar de verkoper zei dat hij toevallig gisteren een Microsoft Training heeft gehad en de 950/XL in handen heeft gehad. Microsoft zegt (aldus de verkoper) dat het onbreekbaar glas is en dat het binnen de garantie valt als de het glas breekt (met normaal gebruik dan)... Dat is ook wel weer een interessant stukje informatie. Daarnaast gaf hij aan dat het er strak en fijn uit ziet en aanvoelt.

Ik denk zelf dat er de aankomende twee weken veel meer bekend gaat worden over de uiteindelijke specificaties, W10M build die gebruikt is en welke accessoires er (gratis) bij geleverd gaan worden. En toch, toch kan ik niet wachten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
frankyboy707 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:45:
[...]

Ja ok, maar dat is nog even afwachten (hoop het wel natuurlijk ;))
Is idd nog afwachten (maar help 't je hopen ;) ), in Engeland zat er gedurende de eerste maanden een draadloze oplader (de kleinere, goedkopere DT-600) meeverpakt in de doos bij de 930, hebben wij ook niet gehad. Niet, dat ik 'm miste, de DT-900's, die we gratis kregen bij onze 920's, doen 't nog prima, maar de meegeleverde accessoires verschillen dus nogal per land.
Er zijn ook landen, waar nog steeds oordopjes meegeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:29
Marly schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:44:
[...]

Is idd nog afwachten (maar help 't je hopen ;) ), in Engeland zat er gedurende de eerste maanden een draadloze oplader (de kleinere, goedkopere DT-600) bij de 930, hebben wij ook niet gehad. Niet, dat ik 'm miste, de DT-900's, die we gratis kregen bij onze 920's, doen 't nog prima, maar de meegeleverde accessoiren verschillen dus nogal per land.
Er zijn ook landen, waar nog steeds oordopjes meegeleverd worden.
Met de 930 waren ook preorder acties met een draadloze lader (iig bij coolblue kreeg je bij een preorder de DT-900)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ja, heb ik gehoord. Hebben 'm zelf later gekocht, zonder draadloze lader dus.
Maar die DT-600 is kleiner en zat in Engeland dus gewoon meeverpakt in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:52
Als de lader en de dock beide via Coolblue verkrijgbaar zijn, haal ik de trekker over. Dan gaat íe er komen, de 950 XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
GabeAul hintte erop dat op korte termijn meer informatie beschikbaar komt over de launch van Windows 10 Mobile en de 950 in Amerika.
Met alle geruchten die op 12 november wijzen zou dit dan morgen moeten zijn (dat de info officieel naar buiten komt).
Ik verwacht dus dat morgen en/of vrijdag alles duidelijk wordt, ook voor Nederland.
(en stiekem hoop ik natuurlijk op een eerdere release dan de eerste week van december :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:27

Secsytime

Automagisch

En waarschijnlijk mogen alle reviews morgen dan dus ook live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou wel lekker zijn. Ben erg benieuwd naar een serieuze review. We wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48
Secsytime schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:16:
En waarschijnlijk mogen alle reviews morgen dan dus ook live.
Lijkt me sterk dat ze al reviews kunnen maken als alleen nog maar bekend is wanneer de release is. Reviews heb je maximaal 1 week voor launch, wat volgens de geruchten niet volgende week is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:27

Secsytime

Automagisch

Martinspire schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:46:
[...]

Lijkt me sterk dat ze al reviews kunnen maken als alleen nog maar bekend is wanneer de release is. Reviews heb je maximaal 1 week voor launch, wat volgens de geruchten niet volgende week is.
Voor 30 november verzonden, zegt niets over de release datum.. het zegt alleen iets over een verzending voor een bepaalde datum. volgende week verzonden is ook voor 30 november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 08:25
Begrijp ik nu goed dat je de 950 XL bij Coolblue kunt bestellen met een 1 maand abonnement van Ben (1000MB, 100 belminuten - 11 euro pm) voor 585,-. Dat betekent dus heel kort door de bocht dat je na 1 maand weer zou kunnen overstappen naar een andere provider, maar het scheelt je wel 100 euro op het toestel. Als dat zo is dan ga ik morgen de pre-order voor de 950XL plaats bij CB :9~ . Bevalt Ben me niet, dan stap ik over een paar maandjes gewoon weer over naar een andere provider :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regtur2
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:24
Ja, prima prijs. Helaas geeft de website een error als je bij de 950 op Ben klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
He wat gek. Je hebt gelijk. Bij de 950 bevriest bij mij de pagina zodra ik op de Ben button druk. Ik dat even dat het aan de browser lag en heb het met Chrome, Firefox en Safari geprobeerd met alle 3 hetzelfde resultaat.

Ik ben nu alleen nog even aan het twijfelen tussen de witte of de zwarte en ik hoop dat ze de draadloze lader er ook nog bij doen. Maar voor nu ben ik wel tevreden met een abonnement die ik na 1 maand alweer kan opzeggen :P

[ Voor 34% gewijzigd door patje01 op 11-11-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
patje01 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:26:
He wat gek. Je hebt gelijk. Bij de 950 bevriest bij mij de pagina zodra ik op de Ben button druk. Ik dat even dat het aan de browser lag en heb het met Chrome, Firefox en Safari geprobeerd met alle 3 hetzelfde resultaat.

Ik ben nu alleen nog even aan het twijfelen tussen de witte of de zwarte en ik hoop dat ze de draadloze lader er ook nog bij doen. Maar voor nu ben ik wel tevreden met een abonnement die ik na 1 maand alweer kan opzeggen :P
Ik heb ook even gekeken bij de 950 xl maar daar staat verlenging standaard aangevinkt
Misschien is het alleen voor bestaande klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Ja dat is inderdaad wel vreemd. Morgen maar eens een telefoontje aan wagen.

[ Voor 6% gewijzigd door patje01 op 11-11-2015 22:56 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:57

SomerenV

It's something!

Vanavond was ik bij de exclusieve preview voor Microsoft-fans van FutureProef. Morgen komt er een wat uitgebreider verslag maar hier alvast wat antwoorden op de vragen :) En wat foto's.

- Hoe voelen de Lumia's aan?
Alleen de Lumia 950 XL was aawezig (helaas) maar hij ligt fijn in de hand, is niet te licht en niet te zwaar en het voelt premium aan. Daarbij ziet de 950 XL er in mijn ogen prachtig uit, maar da's subjectief.
- Hoe is de camera? (Snelheid, slow-motion, kwaliteit)
Helaas niet echt kunnen testen maar hij startte wel echt bloedsnel op!
- Windows Hello testen
Niet kunnen testen, maar de persoon van Microsoft meldde dat het erg goed werkte. Soms raakt de camera wel in de war als er achter je toevallig twee lampen zijn, maar dat kwam niet vaak voor.
- Grootte van de Lumia's vergeleken met elkaar en met de Lumia 920 en Lumia 930
Zie de foto hier onder ;) De grootte viel mij persoon heel erg mee, al helemaal als je bedenkt dat de telefoon een 5,5 inch-scherm heeft.
- Hoe werkt Continuum?
Continuum werkt prima en waarschijnlijk heb je al snel niet meer door dat je op je telefoon werkt. Je telefoon kun je overigens niet tegelijk gebruiken met het externe scherm. Gebeld worden en opnemen kan wel.
- Hoeveel beter is de XL vergeleken met de normale qua prestaties en Continuum?
Geen Lumia 950 dus niet kunnen testen.
- Is de XL het prijsverschil waard?
Puur op basis van specificaties? Nee. Maar wil je een groter scherm, een iets snellere processor en een iets beter design? Dan ja. Het is dus maar net wat je zelf wilt.
- Upgraden vanaf een Lumia 930 ja of nee?
Moet ik even vragen aan degene met de Lumia 930 ;) Vanaf de 920 is het een dikke ja!
- Is de Lumia 950 XL met één hand te gebruiken?
Nee, maar dat kun je ook niet verwachten van een 5,5 inch-telefoon.
- Welke Windows 10 Mobile build staat op de telefoons?
Op de Lumia 950 XL staat build 10586.
- Hoe warm wordt de 950 XL? En hoe warm in verhouding met de 950?
Continuum stond aan iedereen was constant allerlei dingen aan het testen maar hij was absoluut niet warm, gewoon niet eens een beetje.
- Releasedatum?
Volgens de Microsoft-mensen daar is de releasedatum rond 30 november.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5q3CTqL.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NBThK16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UgSQBZe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UzeGlqK.jpg

Laat ik het zo stellen: ik heb er absoluut geen spijt van mijn Lumia 950 XL besteld te hebben ;) Sterker nog, laat eind november/begin december maar héél snel dichterbij komen!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-10 09:51
patje01 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:16:
Begrijp ik nu goed dat je de 950 XL bij Coolblue kunt bestellen met een 1 maand abonnement van Ben (1000MB, 100 belminuten - 11 euro pm) voor 585,-. Dat betekent dus heel kort door de bocht dat je na 1 maand weer zou kunnen overstappen naar een andere provider, maar het scheelt je wel 100 euro op het toestel. Als dat zo is dan ga ik morgen de pre-order voor de 950XL plaats bij CB :9~ . Bevalt Ben me niet, dan stap ik over een paar maandjes gewoon weer over naar een andere provider :+
Als straks ook nog geldt dat in NL de oplaad pad wordt meegeleverd, wordt het wel in een keer een heeele goeie aanbieding :P Misschien dat ik mijzelf dan toch niet kan beheersen om de 950XL te kopen.. :9~

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:52
SomerenV schreef op donderdag 12 november 2015 @ 00:53:
Vanavond was ik bij de exclusieve preview voor Microsoft-fans van FutureProef. Morgen komt er een wat uitgebreider verslag maar hier alvast wat antwoorden op de vragen :) En wat foto's.
Zie de foto hier onder ;) De grootte viel mij persoon heel erg mee, al helemaal als je bedenkt dat de telefoon een 5,5 inch-scherm heeft.
Je bedoeld 5.7" scherm ;)

Voor de rest bedankt voor het delen van je ervaring en de foto's! d:)b

Laat ik het zo stellen: ik heb er absoluut geen spijt van mijn Lumia 950 XL besteld te hebben ;) Sterker nog, laat eind november/begin december maar héél snel dichterbij komen!
Eerst dacht ik nog, ik ga er heen volgende week om even te kijken maar moet het eigenlijk gewoon niet doen, dan wordt het alleen maar lastiger om te wachten tot je het in je handen hebt. :Y

[ Voor 27% gewijzigd door GroeneThee op 12-11-2015 07:27 ]

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38

<snip>

bedankt voor het testen/voelen/bekijken (maar ik betwijfel of het een straf was :p)

Als ik dit zo lees, ben ik het helemaal met je laatste alinea eens: is het nog geen eind november!?!?!?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:57
Ja, tof! Ik wil er ook nog heen volgende week, hopen dat mijn manager het er ook mee eens is. Ik ga voor de XL. Ik ben benieuwd wat continuum nou doet en hoe het werkt. Bedoel je dat je helemaal niks kan doen op de.phone tijdens continuum of is het meer zo dat je Excel niet op beide phones Open kan hebben. Ben benieuwd. Thanks voor je bijdrage aan dit topic

• Pseud0n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09-2023
Hoe werkt Continuum?
Continuum werkt prima en waarschijnlijk heb je al snel niet meer door dat je op je telefoon werkt. Je telefoon kun je overigens niet tegelijk gebruiken met het externe scherm. Gebeld worden en opnemen kan wel.
Gek, in de presentatie werd toch getoond hoe dat wel Kon werken? Herinner ik het me zo slecht, of hebben ze die feature eruit gesloopt?

• Barthezzz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-03-2024

[afbeelding]
Welke telefoon ligt er naast de 950?

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 22:04

Swerfer

Hmm...

Vanavond was ik bij de exclusieve preview voor Microsoft-fans van FutureProef. Morgen komt er een wat uitgebreider verslag maar hier alvast wat antwoorden op de vragen :)
950 GG3 of GG4? Is dat nog ter sprake gekomen?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:35
Barthezzz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:55:
[...]

920 toch?

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 22:04

Swerfer

Hmm...

930 zo te zien (heb ik ook)...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Is er ook iets verteld over het al dan niet gratis meeleveren van de draadloze oplader in Nederland?

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:39
Bedankt voor het delen van je ervaringen SomerenV.

Vooral de foto van de 930 met de 950XL ernaast verbaast me. Het verschil in afmetingen lijkt zo klein! Nu komt dit misschien door de hoek waarin de foto is genomen? Ik had eerder gekeken op de GSMArena telefoongrootte vergelijker, daar leek het verschil groter.

• Game_overrr
Barthezzz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:55:
[...]

Lumia 930

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 13:48

EektheMan

DPC

Dank SomerenV!

Hier in Oekraine zal er een Display Dock HD-500 en een 128GB kaartje bij pre-orders worden bijgeleverd. Helaas voor mij kan ik bij hen geen tax-free bestellingen doen. En gratis...Dual XL gaat voor 720 Euro over de toonbank.

Blijkbaar zit er nog wat ruimte, goedkoopste 128GB kaartje in de Pricewatch is 55 Euro, om een draadloze oplader erbij te doen.

http://rozetka.com.ua/new...rosoft_lumia_rw_1105.html

[ Voor 28% gewijzigd door EektheMan op 12-11-2015 09:35 ]

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

• Barthezzz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-03-2024
Thanx. Verschil in grootte valt mij mee. Heb nu een Lumia 925 welke iets verschilt qua formaat met de 930.
Als ze in de winkel liggen eerst maar eens in de hand nemen en dan in januari m'n abonnement overzetten van Vodafone naar KPN

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 00:15
Aftellen vandaag dus wat deze reactie van Coolblue precies inhoudt, zie nog geen verschil qua aanbieding op de pagina van hun, maar misschien later op de dag...
Kom maar op met die gratis lader erbij ;-)

Zit trouwens nog echt in twijfel om mijn pre-order te wijzigen naar de Lumia 950XL, beetje een gok zo van te voren. Zou het toestel in je voorste broekzak passen zonder dat je er al te blij uit ziet vraag ik me af ?
Ik ben nog wel eens op de fiets, achterste broekzak wordt hem niet en in de zomer heb je geen jas aan, het moet allemaal nog wel normaal bewegen.
Niet dat je puur door je telefoon een robocop achtige beweging hebt op de fiets omdat het toestel in de weg zit.
Iemand ervaring met soortgeljike afmeting toestellen in de voorste broekzak en op de fiets ?

[ Voor 39% gewijzigd door Brabso op 12-11-2015 09:40 ]

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-08 19:41
Pseud0n schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:33:
[...]

Gek, in de presentatie werd toch getoond hoe dat wel Kon werken? Herinner ik het me zo slecht, of hebben ze die feature eruit gesloopt?
Ik kan me ook goed herinneren dat expliciet vermeld werd dat je de telefoon gewoon kon blijven gebruiken.. Wellicht alleen in de final build.

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:18

PeaceNlove

Deugleuter

Brabso schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:30:
[...]

Iemand ervaring met soortgeljike afmeting toestellen in de voorste broekzak en op de fiets ?
Een niet al te strakke spijkerbroek met wat diepere zakken en een Lumia 1520 fietst vrij prima bij mij :)

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:50
[...]

Aftellen vandaag dus wat deze reactie van Coolblue precies inhoudt, zie nog geen verschil qua aanbieding op de pagina van hun, maar misschien later op de dag...

Zit trouwens nog echt in twijfel om mijn pre-order te wijzigen naar de Lumia 950XL, beetje een gok zo van te voren. Zou het toestel in je voorste broekzak passen zonder dat je er al te blij uit ziet vraag ik me af ?
Ik ben nog wel eens op de fiets, achterste broekzak wordt hem niet en in de zomer heb je geen jas aan, het moet allemaal nog wel normaal bewegen.
Niet dat je puur door je telefoon een robocop achtige beweging hebt op de fiets omdat het toestel in de weg zit.
Wat staat er op die afbeelding, link werkt niet?
Ik heb van collega's in de buurt al 5.4-5.5 inch schermen gezien en vindt dat te groot voor mijn broekzak om te zitten op het eerste zicht. Ik ga alvast voor de 950...(tenzij microsoft plots geen leuke accessoires wilt meegeven :*) ) Ik wil het toestel nog comfortabel een dagje in mijn zak kunnen steken...

[ Voor 3% gewijzigd door predator0235 op 12-11-2015 09:56 ]

• KeanoNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 22:32
[...]

Ik heb momenteel de Note 3, vrijwel gelijke afmetingen aan de XL. De eerste 2 dagen was het nog wennen, maar daarna wist ik niet beter. Het went heel snel. Mijn note 3 past makkelijk in mijn broekzak (ook spijkerbroek) en heb er geen last van met fietsen e.d. De XL is nog iets dunner zelfs.

• Brabso
Reactie van CB i.v.m. gratis accesoires bij lumia 950/ 950 XL.
Hopelijk werkt het op deze manier wel predator ;-)

http://static.tweakers.ne...drhJRmT2LlhjnoSF/full.png

[ Voor 47% gewijzigd door Brabso op 12-11-2015 10:04 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:09
patje01 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:16:
Ik zit bij Ben maar kan daar in februari weg. Als je 4G wilt hebben moet je niet bij Ben zijn, die hebben als grootste bundel 2500 Mb met maximaal 25Mb/s. Als ik een 950 neem wil ik wel een fatsoenlijke snelheid en neem je de andere bundel van 1500 Mb dan heb je maar 15 Mb/s wat nauwelijks sneller is dan 3,5G.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Game_overrr
Brabso schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:02:
Reactie van CB i.v.m. gratis accesoires bij lumia 950/ 950 XL.
Hopelijk werkt het op deze manier wel predator ;-)

http://static.tweakers.ne...drhJRmT2LlhjnoSF/full.png
HTTP 404-fout

Dat is vreemd... Deze pagina kan niet worden gevonden door Microsoft Edge

(En Firefox, Chrome, IE)

• Brabso
Game_overrr schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:04:
[...]

HTTP 404-fout

Dat is vreemd... Deze pagina kan niet worden gevonden door Microsoft Edge

(En Firefox, Chrome, IE)
Vreemd, werkt bij mij wel. Ik gebruik gewoon edge trouwens.

• predator0235
nop nog steeds niet!

• Brabso
Denk dat het aan je virusscanner/ firewall ligt ...

• predator0235
Brabso schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:16:
[...]

Denk dat het aan je virusscanner/ firewall ligt ...
Game over had dat probleem ook zie ik?
Heb net ook op smartphone geprobeerd, gaat niet open.
Het komt er gewoon op neer dat coolblue het draadloos accessoire bevestigd heeft?

• Brabso
predator0235 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:24:
[...]

Het komt er gewoon op neer dat coolblue het draadloos accessoire bevestigd heeft?
Mijn Phone pakt hem inderdaad ook niet, vreemd. Dan maar even met de hand hoor ;-)

De vraag kwam van iemand van het forum naar CB of er ook in Nederland een gratis oplader bij de Lumia 950/ 950XL zit zoals deze schijnbaar ook geleverd wordt in Frankrijk.
Deze reageerde heel specifiek dat ze hier niks over konden zeggen maar dat men de productpagina over 2 dagen (vandaag dus) in de gaten moest houden....

Hier dachten velen (ik mede) dat er wat aangepast ging worden en er alsnog een gratis draadloze lader bij geleverd zou worden.

• Wailing_Banshee
predator0235 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:24:
[...]

Nee.

"Daar hebben wij op dit moment op dit moment nog geen zicht op. Ik adviseer je om overmorgen [vandaag dus, red.] een kijkje te nemen op de productpagina"

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• predator0235
Brabso schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:30:
[...]

Mijn Phone pakt hem inderdaad ook niet, vreemd. Dan maar even met de hand hoor ;-)

De vraag kwam van iemand van het forum naar CB of er ook in Nederland een gratis oplader bij de Lumia 950/ 950XL zit zoals deze schijnbaar ook geleverd wordt in Frankrijk.
Deze reageerde heel specifiek dat ze hier niks over konden zeggen maar dat men de productpagina over 2 dagen (vandaag dus) in de gaten moest houden....

Hier dachten velen (ik mede) dat er wat aangepast ging worden en er alsnog een gratis draadloze lader bij geleverd zou worden.
Dan ben ik eens benieuwd, had net via facebook van coolblue niet echt dat antwoord gekregen. Ze spreken enkel van een Dock.
Wel zie ik op de productpagina een headset inbegrepen, als dat nog klopt allessinds (zou liever die lader ook hebben natuurlijk). :9

• Game_overrr
predator0235 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:31:
[...]

Dan ben ik eens benieuwd, had net via facebook van coolblue niet echt dat antwoord gekregen. Ze spreken enkel van een Dock.
Wel zie ik op de productpagina een headset inbegrepen, als dat nog klopt allessinds (zou liever die lader ook hebben natuurlijk). :9
Waar zie je dat dan, en wat is het typenummer van de inbegrepen headset? Op de 950 en 950xl pagina zie ik het niet staan. LATEN WE DUIMEN VOOR DE DT-904!

• Lekker Ventje
Ben benieuwd of Tele 2 de 950 en 950 XL aan gaat bieden. Ben niet zo kapot van Tele 2 maar de S6 Edge wordt nu met 100 euro korting aangeboden en de databundels zijn groot.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• penscup62
  • Niet online
Op de France Microsoft store staat de actie ook nog niet:

https://www.microsoft.com...es-promotionnelles-lumia/

terwijl daar de actie oorspronkelijk vandaan komt:

Pour avoir tous les détails sur les offres promotionnelles – revendeur par revendeur et au fur et à mesure de leur mise en place – rendez-vous sur http://www.microsoft.com/...es-promotionnelles-lumia/

[ Voor 34% gewijzigd door penscup62 op 12-11-2015 11:21 ]

• KeanoNL
penscup62 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:18:
Op de France Microsoft store staat de actie ook nog niet:

https://www.microsoft.com...es-promotionnelles-lumia/

terwijl daar de actie oorspronkelijk vandaan komt:

http://news.microsoft.com...a-950-xl-avec-windows-10/
Heb hem er net gespot:
http://www.microsoftstore...6664100?icid=PhoneR_ModG2

Offre Lumia : un chargeur sans-fil DT-904 offert pour la précommande du Lumia 950 XL, valable jusqu'au 26 novembre 2015.

• penscup62
  • Niet online
KeanoNL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:21:
[...]

Heb hem er net gespot:
http://www.microsoftstore...6664100?icid=PhoneR_ModG2

Offre Lumia : un chargeur sans-fil DT-904 offert pour la précommande du Lumia 950 XL, valable jusqu'au 26 novembre 2015.
Ah ok :)
Zo te lezen, ook de kleine lettertjes, hoogstwaarschijnlijk alleen geldig in la France, helaas.... :'(

http://dri1.img.digitalri...ia/promos/Coupon_Offre_Précommande_Lumia_950XL.pdf

[ Voor 23% gewijzigd door penscup62 op 12-11-2015 11:29 ]

• patje01
Lekker Ventje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:04:
[...]

Ik zit bij Ben maar kan daar in februari weg. Als je 4G wilt hebben moet je niet bij Ben zijn, die hebben als grootste bundel 2500 Mb met maximaal 25Mb/s. Als ik een 950 neem wil ik wel een fatsoenlijke snelheid en neem je de andere bundel van 1500 Mb dan heb je maar 15 Mb/s wat nauwelijks sneller is dan 3,5G.
Ik heb zojuist contact gehad met Coolblue. Het Ben abonnement kan gewoon maandelijks opgezegd worden. Op het moment zit ik bij Simyo en heb daar ook een snelheid van 14,4 Mb met 500mb. Ik betaal daar 10 euro per maand. Ik ga nu bij Ben 1 euro meer betalen, maar heb dan 1000mb met dezelfde snelheid. Het enige verschil is dan wel dat Ben op het T-Mobile netwerk zit. Mocht dat problemen opleveren, dan stap ik gewoon weer over naar een andere provider. De 950XL inc. dock heb ik dan wel voor 585,- euro ipv 699,-. Dan is dat mij de misschien maar tijdelijke overstap wel waar 8)

Verder heb ik nog even gevraagd hoe het zit met de draadloze lader die mogelijk meegeleverd zou worden..... daar wist de verkoper niets van.

• Hypnosite
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
Zojuist contact gehad met Ruy M. van Microsoft Store, en de actie is waarschijnlijk alleen via de Franse Microsoft Store.

Maar een bestelling bij de Franse Microsoft Store moet geen problemen opleveren en ook wanneer je via de Franse Microsoft Store besteld krijg je het toestel 30 november thuis gestuurd, het Europese distributie centrum van Microsoft zit namelijk in Eindhoven.

• penscup62
  • Niet online
Hypnosite schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:40:
Zojuist contact gehad met Ruy M. van Microsoft Store, en de actie is waarschijnlijk alleen via de Franse Microsoft Store.

Maar een bestelling bij de Franse Microsoft Store moet geen problemen opleveren en ook wanneer je via de Franse Microsoft Store besteld krijg je het toestel 30 november thuis gestuurd, het Europese distributie centrum van Microsoft zit namelijk in Eindhoven.
Dat leek mij ook al te kunnen inderdaad, dat je gewoon bij andere EU Microsoft Stores kunt bestellen.
Voor de Display Dock zal het niet uitmaken, maar het ziet er naar uit dat e.e.a. niet geldt voor het DT-904 verhaal..

Hier komt te staan via welke kanalen de actie van de DT-904 gaat lopen:

www.microsoft.com/fr-fr/m...res-promotionnelles-lumia

Maar er staat nog niks op de site mbt deze actie...

[ Voor 12% gewijzigd door penscup62 op 12-11-2015 12:01 ]

• KeanoNL
Het jammere is dan wel dat eventuele garantie via de Franse afdeling zal lopen

• predator0235
Game_overrr schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:03:
[...]

Waar zie je dat dan, en wat is het typenummer van de inbegrepen headset? Op de 950 en 950xl pagina zie ik het niet staan. LATEN WE DUIMEN VOOR DE DT-904!
Op de preorder page kan je naast de pro en contra zien dat er staat meegeleverd: headset
En als je kijkt bij Microsoft zelf zag je het ook maar nu loopt de site even vast... Ik denk dat ze hem aan het updaten zijn

• Brabso
Jammer, had een leuke bijkomstigheid geweest. Dan koop ik de DT-901 wel erbij of iets in die trend.

• predator0235
Brabso schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:03:
Jammer, had een leuke bijkomstigheid geweest. Dan koop ik de DT-901 wel erbij of iets in die trend.
Ik vind dat allemaal nogal zever... dit land dit, dit land dat...
In meer oostelijke landen krijg je dan weer een SD erbij etc...

Ze zouden beter 1 ding aan iedereen geven. Wel spijtig dat dus als ik het op dit moment bekijk de Lumia 950 niets zou bijkrijgen, maar ik kan echt geen XL in die broekzak proppen :) (want dan zou ik eventueel ook de Nexus 6P overwegen)

• predator0235
Game_overrr schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:03:
[...]

Bij deze nu wel:

Wat zit er in de doos

Inhoud
Microsoft Lumia 950
Gebruikershandleiding product
Batterij
Lader
USB-C-kabel
Hoofdtelefoon

• Brabso
predator0235 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:05:
[...]

Ik vind dat allemaal nogal zever... dit land dit, dit land dat...
In meer oostelijke landen krijg je dan weer een SD erbij etc...

Ze zouden beter 1 ding aan iedereen geven. Wel spijtig dat dus als ik het op dit moment bekijk de Lumia 950 niets zou bijkrijgen, maar ik kan echt geen XL in die broekzak proppen :) (want dan zou ik eventueel ook de Nexus 6P overwegen)
Ik heb ook nog wat dingen doorgelezen maar blijf voorlopig ook bij mijn keuze, de Lumia 950.
Lijkt mij de maximale grootte waarbij alles nog enigszins comfortabel aanvoelt (persoonlijk).
De andere dames hier in het gezin hebben een iPhone 6, vind dat trouwens ook een leuk toestel zover ik deze dan gebruikt heb, ze zijn er zelf heel tevreden over. Misschien dat ik zelf nog overstag ga naar Apple, dan wel een 64gb model.

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
De gratis lader komt ook naar Nederland, zie hier mijn chat met Microsoft.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1F7mel1P4axDaq9HSE0k0bxl/thumb.png

[ Voor 47% gewijzigd door sandr op 12-11-2015 12:19 ]

• Brabso
sandr schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:15:
De gratis lader komt ook naar Nederland, zie hier mijn chat met Microsoft: http://i63.tinypic.com/2vv4408.png
Dan neem ik aan dat CB deze ook wel gratis gaat leveren.
Deze telefoons komen immers ook gewoon bij MS Nederland weg.

• penscup62
  • Niet online
sandr schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:15:
De gratis lader komt ook naar Nederland, zie hier mijn chat met Microsoft: http://i63.tinypic.com/2vv4408.png
Nou dat is ook grappig, ik heb een uurtje geleden met Microsoft Store gechat (niet met Liesbeth), de link van de FR store e.d. moeten sturen, maar zij wisten er helemaal niks van, bij andere collega's nagevraagd, niemand had er ook maar iets over gehoord... |:(

• Brabso
Interne communicatie loopt lekker hoor ik wel daar ;-)

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 10:14
Tjah ik heb het idee dat het blijft wijzigen totdat ze definitief geleverd gaan worden :) Ik bestel wel als de eerste pre orders zijn uitgeleverd, ik hoop dat de acties geldig blijven tot de btw actie van Mediamarkt in januari :p

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

• KeanoNL
Overigens kun je hem bij Belsimpel al bestellen met een maandelijks opzegbaar Simyo abo vanaf €568,-. Aansluitkosten zijn €14,99 dus zelfs als je het abo direct weer wilt opzeggen loont het al ;-)

• predator0235
patje01 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:38:
[...]

Ik heb zojuist contact gehad met Coolblue. Het Ben abonnement kan gewoon maandelijks opgezegd worden. Op het moment zit ik bij Simyo en heb daar ook een snelheid van 14,4 Mb met 500mb. Ik betaal daar 10 euro per maand. Ik ga nu bij Ben 1 euro meer betalen, maar heb dan 1000mb met dezelfde snelheid. Het enige verschil is dan wel dat Ben op het T-Mobile netwerk zit. Mocht dat problemen opleveren, dan stap ik gewoon weer over naar een andere provider. De 950XL inc. dock heb ik dan wel voor 585,- euro ipv 699,-. Dan is dat mij de misschien maar tijdelijke overstap wel waar 8)

Verder heb ik nog even gevraagd hoe het zit met de draadloze lader die mogelijk meegeleverd zou worden..... daar wist de verkoper niets van.
Jij denkt na een maand weg te kunnen bij de operator? Ikzelf uit België kan dit ook met telenet abonnement van 1 maand, maar volgens mij moet je dan toch een jaar blijven om niet te moeten betalen?

• KeanoNL
predator0235 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:37:
[...]

Jij denkt na een maand weg te kunnen bij de operator? Ikzelf uit België kan dit ook met telenet abonnement van 1 maand, maar volgens mij moet je dan toch een jaar blijven om niet te moeten betalen?
In Nederland 1 maand = 1 maand, je kan gewoon opzeggen met één maand opzegtermijn.
Je betaalt dan dus alleen de aansluitkosten + de abonnementskosten voor de dagen dat je sim actief is (minimaal één maand).

• patje01
predator0235 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:37:
[...]

Ja inderdaad. Zo staat het op de site van Coolblue en dat zal waarschijnlijk ook in het contract staan wat van te voren opgestuurd/gemaild wordt. Bij CB staat dat het contract een maand betreft, dus een maand is in dit geval een maand :)

[ Voor 8% gewijzigd door patje01 op 12-11-2015 12:51 ]

• patje01
KeanoNL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:31:
Overigens kun je hem bij Belsimpel al bestellen met een maandelijks opzegbaar Simyo abo vanaf €568,-. Aansluitkosten zijn €14,99 dus zelfs als je het abo direct weer wilt opzeggen loont het al ;-)
Dat is op zich ook een heel aardige aanbieding waarbij ik niet eens hoef over te stappen. Het enige wat ik dan moet doen zodra het abonnement ingaat is inloggen en direct het aantal mb's en belminuten terugzetten naar hetgeen ik nu heb :)

• KeanoNL
patje01 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:54:
[...]

Dat is op zich ook een heel aardige aanbieding waarbij ik niet eens hoef over te stappen. Het enige wat ik dan moet doen zodra het abonnement ingaat is inloggen en direct het aantal mb's en belminuten terugzetten naar hetgeen ik nu heb :)
Ik zit ook al bij Simyo, maar dit is icm nieuw abonnement, dus weet niet hoe het met verlenging gaat. Volgens mij kunnen externe dealers geen verlengingen doorvoeren bij Simyo, maar alleen nieuwe abonnementen aansluiten.

• Game_overrr
Die oplader, dat wordt wel echt kicken. Als dan de informatie op de CoolBlue website ook werkt en we dus ook de headset er nog bij krijgen dan worden we wel echt verwend met de aanschaf. XL ook nog eens de dock erbij.

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-10 09:51
Game_overrr schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:01:
Die oplader, dat wordt wel echt kicken. Als dan de informatie op de CoolBlue website ook werkt en we dus ook de headset er nog bij krijgen dan worden we wel echt verwend met de aanschaf. XL ook nog eens de dock erbij.
Ik sta al standby om de 950XL gelijk te preorderen bij coolblue als de informatie bijgewerkt wordt :P Ik heb al Ben dus dan koop ik hem ook nog eens voor €586. Verkopen van het dock, verkoop van mijn Lumia 920, dan heb ik toch een toptelefoon voor weinig geld :D

• Game_overrr
Garwinski schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:07:
[...]

Ik sta al standby om de 950XL gelijk te preorderen bij coolblue als de informatie bijgewerkt wordt :P Ik heb al Ben dus dan koop ik hem ook nog eens voor €586. Verkopen van het dock, verkoop van mijn Lumia 920, dan heb ik toch een toptelefoon voor weinig geld :D
Ik ga het wel houden want op mijn werk doe ik veel office werk en lichte sheets dus ik heb met mijn lumia genoeg met de Dock. GEEN LAPTOP MEER!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
Ik ben benieuwd als er ook nog dingen komen voor de normale 950 :/

• JINXJE
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 11:22
Lekker Ventje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:06:
Ben benieuwd of Tele 2 de 950 en 950 XL aan gaat bieden. Ben niet zo kapot van Tele 2 maar de S6 Edge wordt nu met 100 euro korting aangeboden en de databundels zijn groot.
toevallig gister gevraagd. antwoord was: op dit moment bieden wij de Lumia950XL niet aan, het is helaas ook nog niet bekend of deze aan het assortiment wordt toegevoegd

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Die headset mik je toch direct de la in ga ik van uit. Standaard ding wat ze paar cent kost. Toch goed duo setje van AKG van ibood gehaald.

De vraag is is de oplader e.d. genoeg voor mij om hem gelijk te halen of wacht ik tot volgend jaar en goedkoper. Maybe geen oplader meer dan.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• SomerenV

SomerenV

It's something!

The Chosen One schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:23:
Die headset mik je toch direct de la in ga ik van uit. Standaard ding wat ze paar cent kost. Toch goed duo setje van AKG van ibood gehaald.

De vraag is is de oplader e.d. genoeg voor mij om hem gelijk te halen of wacht ik tot volgend jaar en goedkoper. Maybe geen oplader meer dan.
De standaard oortjes van de Lumia 920 zijn anders best goed hoor :o Nu heb ik zelf ook een andere koptelefoon gekocht omdat ik oordopjes niet zo fijn vindt, maar met de kwaliteit is niks mis :)

Verwijderd

JINXJE schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:22:
[...]
toevallig gister gevraagd. antwoord was: op dit moment bieden wij de Lumia950XL niet aan, het is helaas ook nog niet bekend of deze aan het assortiment wordt toegevoegd
Wat maakt het uit of Tele2 de lumia zelf in en bundel aanbiedt?

Je kan toch een Tele 2 abbo ook gewoon verlengen bij een andere partij zoals Belsimpel die een Tele2 abbo kan bundelen aan je Lumia 950/950XL aankoop.
Bijvoorbeeld: https://www.belsimpel.nl/...onnement#aanb_28582_20552

• Lekker Ventje
Garwinski schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:07:
[...]

Ik heb ook Ben maar wil daar juist weg omdat ik 4G heb. Mijn abo loopt eind februari af. Maar als je een abo van Ben er bij krijgt.
Kijk ik bij CB op de site dan bieden ze het toestel aan voor €586 met een Ben abo van €11 en bij het volledige kostenoverzicht staat Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 597,00
Blijkbaar gaan ze er daar vanuit dat iedereen meteen opzegt? Wel een makkelijke manier om €100 korting te krijgen.

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
coenraad7 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:17:
Ik ben benieuwd als er ook nog dingen komen voor de normale 950 :/
Daar zit ik ook op te wachten. Las ik de roddel nou goed dat er wel een kans is dat de draadloze oplader erbij zit? De Dock wrs niet, maar die is evt wel weer van marktplaats te halen bij mensen die hem bij de XL hebben gekregen en verkopen O-) (weet ook nog niet of ik hem nodig heb)
De vaagheid omtrent Gorillaglas 3 of 4 vind ik wel apart...denk dat we er pas achter komen als iemand zijn Lumia 950 ervoor stuk gaat gooien ;)

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik word nu ook wel geprikkeld om een pre order te doen, verlenging met Vodafone voor een jaar en toestel voor 460 euro... Scheelt een boel met ms site.

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

• Dryclow
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Iemand toevallig een leuke actie gezien met een Belgische operator? (buiten die van CB met telenet) Ik heb bij de meeste operatoren gezien maar zie er geen 1 die de 950 aanbiedt met of zonder abo :'(

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:37

ThunderNet

Flits!

Ik kom hem nergens tegen met een abbo wat voordelig is moet ik zeggen, in elke situatie moet ik voor vergelijkbaar abbo + toestel zo'n 300-400eur meer betalen dan wat ik nu kwijt zou zijn aan m'n huidige abbo + los toestel...

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
ThunderNet schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:04:
Ik kom hem nergens tegen met een abbo wat voordelig is moet ik zeggen, in elke situatie moet ik voor vergelijkbaar abbo + toestel zo'n 300-400eur meer betalen dan wat ik nu kwijt zou zijn aan m'n huidige abbo + los toestel...
Ik heb nu een hollandsnieuwe abbo, hier betaal ik 15,90 per maand voor.

Als ik de lumia 950 neem, dan kom ik op 33,00 euro uit per maand, met geen toestel kosten.

Dit is wel bijna een verdubbeling van mijn maandelijkse kosten, maar 15,90 per maand is in pricipe ook niks.

• predator0235
Dryclow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:01:
Iemand toevallig een leuke actie gezien met een Belgische operator? (buiten die van CB met telenet) Ik heb bij de meeste operatoren gezien maar zie er geen 1 die de 950 aanbiedt met of zonder abo :'(
Ik heb zoals jou dus enkel maar bij CB de telenet combinatie gezien, verder niet echt een operator.
Scheelt toch al wat, 510€ ipv 599€. Ik zit bij Mobistar dus kan altijd even overschakelen.

• Brabso
Tsja, zo heeft iedereen weer een andere combo.
Die van mij is Vodafone red € 31,- p/maand met € 338,- bijbetalen.

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 08:32
Zojuist Microsoft support gesproken.

Er gaan, ook intern, zoveel verschillende verhalen rond omtrent de 950 XL, en de gratis accesoires dat de support medewerker nergens garanties op durfde af te geven.

Hij heeft mijn gegevens genoteerd en belt/mailt mij zo snel mogelijk zodra hij een statement vanuit "Microsoft Nederland" heeft.

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-10 08:33
patje01 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:54:
[...]

Zit hier ook over na te denken. Zit momenteel ook bij Simyo, maar ik vraag me toch af hoe dit in zijn werk gaat. In feite krijg je gewoon een 'nieuw' Simyo abonnement toch? Je huidige wordt niet verlengd zoals ik het nu zie?

• predator0235
Brabso schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:19:
[...]

Dan neem ik aan dat CB deze ook wel gratis gaat leveren.
Deze telefoons komen immers ook gewoon bij MS Nederland weg.
Nu, bij mijn gesprek bij Microsoft (zoals velen onder ons voor meer informatie) zien ze de oplader waarschijnlijk toch als een lokale actie...Wat niet wil zeggen dat wij ook geen gelijkaardige actie gaan krijgen.
Ivm de headset, bij specificaties staat hij er wel, in de shop niet (daar hebben ze nog al klachten over gehad en zijn ze nu aan het uitzoeken 8)7 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Volgens mij zijn ze helemaal niet gewend dat mensen echt interesse tonen in hun product :p

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Ze hebben het goed op orde daar zeg. Tsjongejonge.

• Game_overrr
Haha maar het is natuurlijk ook zo dat Microsoft een heel groot bedrijf is met heel veel verschillende landen die e bedienen met lokale pr mensen die promotie doen door dit soort producten.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Brabso schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:41:
Tsja, zo heeft iedereen weer een andere combo.
Die van mij is Vodafone red € 31,- p/maand met € 338,- bijbetalen.
Haha, ik heb Vodafone RED €29,- p/maand met €310,- bijbetalen >:)

1 jaar ook uiteraard ;)

Youtube: DashcamNL

• predator0235
Jullie hebben blijkbaar veel providers?
Wij enkel mobistar, telenet, base en proximus en enkele kleinere niet noemenswaardigen.
Natuurlijk doet enkel telenet met een basic abonnement een aanbieding op deze pre-order :)

• patje01
Sonny7 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:42:
[...]

Zit hier ook over na te denken. Zit momenteel ook bij Simyo, maar ik vraag me toch af hoe dit in zijn werk gaat. In feite krijg je gewoon een 'nieuw' Simyo abonnement toch? Je huidige wordt niet verlengd zoals ik het nu zie?
Zoals ik nu zie klopt het wat jij zegt. Als je niet kan verlengen, maar een nieuw abo moet afsluiten voor 1 maand is dat op zich ook geen probleem. Kwestie van het oude abo in stand houden en de nieuwe direct bij ontvangst opzeggen, of zie ik dat verkeerd. Kost je dus eenmalig een maand abo-kosten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

predator0235 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:59:
Jullie hebben blijkbaar veel providers?
Wij enkel mobistar, telenet, base en proximus en enkele kleinere niet noemenswaardigen.
Natuurlijk doet enkel telenet met een basic abonnement een aanbieding op deze pre-order :)
In Nederland heb je ook niet zo heel veel providers hoor ;) Tele2, Vodafone, T-Mobile en KPN als de grote jongens. Daarnaast nog wat kleinere providers maar daar betaal je meteen véél meer bij voor je telefoon.

Ik heb voor GSMacties.nl (m'n werk) trouwens een preview geschreven van de Lumia 950 XL op basis van m'n ervaring gisteren. Voor de geïnteresseerden, hier kun je het lezen :) Vanavond ga ik aan de slag met m'n blog, speciaal voor de nerds onder ons ;)

• penscup62
  • Niet online
SomerenV schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:02:
[...]

In Nederland heb je ook niet zo heel veel providers hoor ;) Tele2, Vodafone, T-Mobile en KPN als de grote jongens. Daarnaast nog wat kleinere providers maar daar betaal je meteen véél meer bij voor je telefoon.

Ik heb voor GSMacties.nl (m'n werk) trouwens een preview geschreven van de Lumia 950 XL op basis van m'n ervaring gisteren. Voor de geïnteresseerden, hier kun je het lezen :) Vanavond ga ik aan de slag met m'n blog, speciaal voor de nerds onder ons ;)
NICE d:)b

• KeanoNL
Leuk stukje SomerenV.

Toch wel jammer van alle onduidelijkheid omtrent acties. Vanmorgen melde een chatmedewerker dat de actie niet naar NL komt, maar ik zonder problemen in Frankrijk kon bestellen (gratis verzending, maar dat wil ik niet ivm garantie). Twee dagen geleden werd mij vermeld dat de actie "Zeker naar NL komt" en de medewerker bevestigde zelfs het modelnummer van de lader. Nu ga ik er niet over zeuren bij ze, maar lijkt me dat stel ik had in die veronderstelling een order geplaatst ik er alle recht op had.

Jammer dat MS in ieder geval in Europa niet één lijn aan houdt.
Pagina: 1 ... 17 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.