Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:57
winnie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:45:
[...]

Aangezien het dock als app wordt meegeleverd bij de eerste batch van de 950XL vond ik het niet meedoen door Azerty aan de actie wat apart. Ik heb er nog een mail aan gewaagd en kreeg dit antwoord:

[...]

Dus blijkbaar doet ook Azerty (en volgens mij gewoon iedereen) mee aan de actie.
Eerder hadden ze het over een coupon die werd toegestuurd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-10 21:24
Is toch niet zo boeiend hoe je die dock moet aanvragen? of dat nou een app, voucher, coupon is, Het gaat er mij alleen maar om dat je hem krijgt.

Volgens mij gaat die actie uit van Microsoft, dus dan doet iedere aanbieder er toch automatisch aan mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Twardt schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:37:
Is toch niet zo boeiend hoe je die dock moet aanvragen? of dat nou een app, voucher, coupon is, Het gaat er mij alleen maar om dat je hem krijgt.

Volgens mij gaat die actie uit van Microsoft, dus dan doet iedere aanbieder er toch automatisch aan mee?
Lijkt mij ook hoor! De dock is echt de reden dat ik de XL heb gekozen, dan kan ik mooi met alle flexplekken op werk en de dock en de Lumia werken, (ik doe voornamelijk beleid schrijven, veel mail en sheets en docs) en gewoon eens mijn laptop thuislaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:33

winnie

de poes...

Game_overrr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:34:
[...]

Eerder hadden ze het over een coupon die werd toegestuurd:)
Misschien hadden ze bij Azerty toen nog niet alle informatie.
Anyway: het wordt dus nu weer makkelijker om de goedkoopste en beste winkel te zoeken voor degene die dit toestel zonder abonnement willen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:52
Game_overrr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:46:
[...]

Lijkt mij ook hoor! De dock is echt de reden dat ik de XL heb gekozen, dan kan ik mooi met alle flexplekken op werk en de dock en de Lumia werken, (ik doe voornamelijk beleid schrijven, veel mail en sheets en docs) en gewoon eens mijn laptop thuislaten.
Mail, surfen etc is prima te doen maar ik vermoed dat je nog niet te veel moet verwachten met het werken in grote excel sheets.
Ik zou in ieder geval je laptop nog niet de deur uit doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
GroeneThee schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:39:
[...]

Mail, surfen etc is prima te doen maar ik vermoed dat je nog niet te veel moet verwachten met het werken in grote excel sheets.
Ik zou in ieder geval je laptop nog niet de deur uit doen :)
Doe ik ook zeker niet, maar in mijn review ga ik dat zeker aanstippen. De sheets waarin ik werk zijn kleine sheets waarin de planning van projecten verwerkt staat. Ik ga het wel even een week uitproberen om te kijken waar het ophoud. En mijn laptop houdt ik elke dag bij me, voor als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ben erg benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
http://wmpoweruser.com/mi...ench-lumia-950-purchases/

Zou dit in Nederland ook gaan gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:51
Ik hoop het wel. Bij mijn Lumia 920 kreeg ik in die tijd nog een DT-900, en daar was ik erg blij mee. Bij mijn 950 zou ik liever een DT-904 dan een displaydock hebben. Mochten ze deze gaan bundelen bij telefoons die vanaf de 12e verkocht worden dan moet ik even mijn pre-order gaan cancelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:27

Secsytime

Automagisch

placed between the 12th and 26th of November.
Nou daar ga je.. ik heb mijne in oktober al gepreordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
daarom wacht ik nog even :P, aangezien de actie van de dock niet voor altijd door zal gaan ( 29 november als ik het goed heb ). daarna zullen de prijzen wel naar beneden gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik heb naar Microsoft France getweet met de vraag of het aanbod van de DT-904 ook geldt als je als NL-er een Lumia bij de Microsoft store France besteld. Volgens mij kun je nl. sowieso gewoon bij elke Microsoft store bestellen (in de EU) en wordt de Lumia 950/XL gratis geleverd. Dus het zou zomaar kunnen.. ;)

@coenraad7: De actie voor de dock loopt tot 31 januari 2016.

[ Voor 4% gewijzigd door penscup62 op 10-11-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-10 08:33
penscup62 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:53:
[...]

Ik heb naar Microsoft France getweet met de vraag of het aanbod van de DT-904 ook geldt als je als NL-er een Lumia bij de Microsoft store France besteld. Volgens mij kun je nl. sowieso gewoon bij elke Microsoft store bestellen (in de EU) en wordt de Lumia 950/XL gratis geleverd. Dus het zou zomaar kunnen.. ;)

@coenraad7: De actie voor de dock loopt tot 31 januari 2016.
Ben benieuwd, laat het ons even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypnosite
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
Maar goed dat ik nog even gewacht heb met mijn pre-order, zo'n draadloze lader en display dock zou helemaal super zijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KeanoNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 22:32
Zojuist via chat bevestigd gekregen dat de actie met gratis lader ook in NL geldt!
Jij: Ja, dat is vanmiddag door de Microsoftstore in Frankrijk bekend gemaakt, staat nog niet op de site (vanaf de 12e, morgen dus)
Liesbet V: Dat klopt.
Liesbet V: Alle pre-orders zullen de gratis dock en de oplader meegeleverd krijgen.
Jij: Ook in Nederland dus gratis de DT904? Dat is goed nieuws!
Liesbet V: Ook in Nederland.
Liesbet V: Dat is het zeker!

[ Voor 70% gewijzigd door KeanoNL op 10-11-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
KeanoNL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:39:
Zojuist via chat bevestigd gekregen dat de actie met gratis lader ook in NL geldt!

[...]
Vet! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr

[...]
Moet je dan nog tussen een bepaalde tijd preorderen? Anders annuleer ik mijn preorder en bestel ik opnieuw. Ik hoorde al eerder dat ze best wat gingen bijleveren aan accessoires, maar een wireless charger + dock lijkt me erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden

[...]
Nice! Zou je een screenshot of een link kunnen posten? Dan kan ik contact opnemen met Coolblue of ze er ook aan meedoen en wat eventueel de voorwaarden zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Pyramiden op 10-11-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Pyramiden schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:51:
[...]

Nice! Zou je een screenshot of een link kunnen sturen? Dan kan ik contact opnemen met Coolblue of ze er ook aan meedoen en wat eventueel de voorwaarden zijn.
Ik ben nu aan de chat met ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Heb hen net ook op Twitter deze vraag gesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
MEDEWERKER:
Bij bepaalde aanbieders van de telefoon hebben ze zo'n aanbieding, maar ik kan u helaas niet vertellen welke want daar heb ik geen informatie over, u kunt het beste even op internet zoeken wie deze aanbieding heeft

GAMEOVERRR:
Bij de Microsoft Store dus niet?

MEDEWERKER:
Bij ons op dit moment niet, maar misschien bij Coolblue of een andere aanbieder

-------------------------------------------------

GAMEOVERRR:
Krijg je bij de 950XL ook een dt904?

COOLBLUE (telefoon):
We hebben er nog niets over gehoord, als dit gewoon uit Microsoft gaat komen dan gaan wij er in mee

GAMEOVERRR:
Als we al een preorder hebben staan, krijgen we deze dan ook automatisch mee?

COOLBLUE:
Neem dan even contact met ons op, dan veranderen wij het. Actie loopt waarschijnlijk per LAND

[ Voor 60% gewijzigd door Game_overrr op 10-11-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Daar bedoelen ze mee, bij ons krijg je hem niet?
Misschien even contact met Microsoft NL zoeken?

Bij de 920 was het 3 jaar geleden zo dat je je factuur moest opsturen met een of ander formulier dat je op een website in moest vullen. Daarna kreeg je hem 2 weken later in de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Pyramiden schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:58:
Daar bedoelen ze mee, bij ons krijg je hem niet?
Misschien even contact met Microsoft NL zoeken?

Bij de 920 was het 3 jaar geleden zo dat je je factuur moest opsturen met een of ander formulier dat je op een website in moest vullen. Daarna kreeg je hem 2 weken later in de brievenbus.
Op Microsoft France staat de hele procedure voor het verkrijgen van de dock (via app) en van de lader (opsturen factuur en streepjescode), voor beide geldt: levering binnen 10 (!) weken.

http://news.microsoft.com...a-950-xl-avec-windows-10/

[ Voor 10% gewijzigd door penscup62 op 10-11-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Antwoord van Coolblue:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hamyK1EHdrhJRmT2LlhjnoSF/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

"overmorgen" ofwel 12 november (van 12 tot 26 november).

Zou wel lame zijn als ze het alleen voor die batch doen, dan ga ik hem sws annuleren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Haha, mooie reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Wow, dat is wel heel erg specifiek: OVERMORGEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan bel ik CB ook wel even op, zou redelijke naaierij zijn als een eerdere pre-order geen/minder meuk krijgt dan een vrij late pre-order.

Maar, dan is het vrij simpel: annuleer ik gewoon mijn bestelling, voor de 2de keer [eerste keer was van wit naar zwart, annuleerden zij gewoon de witte bestelling].

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
RobinHood schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:13:
Dan bel ik CB ook wel even op, zou redelijke naaierij zijn als een eerdere pre-order geen/minder meuk krijgt dan een vrij late pre-order.

Maar, dan is het vrij simpel: annuleer ik gewoon mijn bestelling, voor de 2de keer [eerste keer was van wit naar zwart, annuleerden zij gewoon de witte bestelling].
Hoeft niet, ze veranderen het, en anders bel je even, ik heb ze net aan de lijn gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:29
Game_overrr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:13:
[...]

Hoeft niet, ze veranderen het, en anders bel je even, ik heb ze net aan de lijn gehad.
Wat zeiden ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 00:15
Voor mij dus hetzelfde verhaal. Pre-order bij CB geplaatst. Als ze deze niet aanpassen gewoon annuleren en opnieuw bestellen. Zo'n gratis lader is nooit weg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Laatst online: 16:50
Als ik het goed heb komt dat Dock niet bij de gewone Lumia 950, wel bij de XL versie?
En de draadloze oplader dan bij beiden?

En klopt het nu dat windows inderdaad een "systeem" aanbiedt aan derden om androidgebaseerde apps aan te passen zodat wij er ook meer gaan krijgen?
Ben namelijk van plan een Lumia 950 te kopen, maar heb al eens wat apps gecheckt die ik toch (denk ik) bij windows (nog) niet heb.

Ik heb liefst een telefoon die in me zak kan, dan moet ik zeker geen XL kopen?

bedankt,
K

[ Voor 8% gewijzigd door predator0235 op 10-11-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeanoNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 22:32
Lijkt me dat ze niet zo moeilijk zouden doen toch? Puur administratief, wettelijk mag je natuurlijk altijd nog annuleren is voor hun ook meer werk.

Trouwens ik lees hier en daar dat de witte later wordt verwacht, maar volgens medewerkers via chat bij de Microsoft store worden beide voor 30 november verzonden naar klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
KPN laat nog niets los of ze wel of niet 950 actief gaan aanbieden :/ . Wacht nog op antwoord of dat ze dus niet gaan verkopen.

KPN 950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Dit:
Game_overrr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:54:
MEDEWERKER:
Bij bepaalde aanbieders van de telefoon hebben ze zo'n aanbieding, maar ik kan u helaas niet vertellen welke want daar heb ik geen informatie over, u kunt het beste even op internet zoeken wie deze aanbieding heeft

GAMEOVERRR:
Bij de Microsoft Store dus niet?

MEDEWERKER:
Bij ons op dit moment niet, maar misschien bij Coolblue of een andere aanbieder

-------------------------------------------------

GAMEOVERRR:
Krijg je bij de 950XL ook een dt904?

COOLBLUE (telefoon):
We hebben er nog niets over gehoord, als dit gewoon uit Microsoft gaat komen dan gaan wij er in mee

GAMEOVERRR:
Als we al een preorder hebben staan, krijgen we deze dan ook automatisch mee?

COOLBLUE:
Neem dan even contact met ons op, dan veranderen wij het. Actie loopt waarschijnlijk per LAND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-10 11:54
ik zit nu aan de telefoon met microsoft NL hierover. er heerst paniek omdat er nu al een aantal van ons aan het bellen zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
Als we nu niet meteen als kip zonder kop allerlei conclusies trekken in dit topic, dan zou dat erg fijn zijn. Releasedatum lijkt nog niet helemaal vast te staan en wanneer het overal geleverd wordt ook niet. Ik zou zeggen, geef het nog een paar dagen. Zoals Coolblue al lijkt aan te geven is er dan meer duidelijkheid. En zoals vaker: niet elke shop krijgt hem meteen en niet elke shop gebruikt kloppende releasedata. Dus als we even iets langer kijken, dan denk ik dat dat enorm zou helpen.

Feit is dat we de exacte leverdatum nog niet hebben van zowel de telefoons als de accessoires, waarbij het altijd handig is op bevestiging vanuit MS zelf. En dan niet vanuit een 1 of ander chatgesprek of helpdesk, maar vanuit hun officiële kanalen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Hahaha, PANIEK!
RENNEN!!!!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 08:25
Zoals ik het begrijp op de Franse site van Microsoft wordt de DT-904 met zowel de 950 als de 950XL geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
patje01 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:46:
Zoals ik het begrijp op de Franse site van Microsoft wordt de DT-904 met zowel de 950 als de 950XL geleverd.
beter komt dat dan ook in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Martinspire schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:44:
Als we nu niet meteen als kip zonder kop allerlei conclusies trekken in dit topic, dan zou dat erg fijn zijn. Releasedatum lijkt nog niet helemaal vast te staan en wanneer het overal geleverd wordt ook niet. Ik zou zeggen, geef het nog een paar dagen. Zoals Coolblue al lijkt aan te geven is er dan meer duidelijkheid. En zoals vaker: niet elke shop krijgt hem meteen en niet elke shop gebruikt kloppende releasedata. Dus als we even iets langer kijken, dan denk ik dat dat enorm zou helpen.

Feit is dat we de exacte leverdatum nog niet hebben van zowel de telefoons als de accessoires, waarbij het altijd handig is op bevestiging vanuit MS zelf. En dan niet vanuit een 1 of ander chatgesprek of helpdesk, maar vanuit hun officiële kanalen.
Ik snap wat je probeert te zeggen maar het gaat hier over de ontdekking van een gratis accessoire: de DT 904 wireless charger. Dit betekent dat wij van het topic aan het lospeuteren zin of deze nou wel of niet meegeleverd gaat worden. Dit is gewoon tof om te volgen en we proberen zo duidelijkheid te krijgen, misschien krijgen we ze wel zover om het eerder te publiceren:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
Nou, bij microsoft nederland is niets bekend op dit moment of de DT-904 na geleverd word.

Nu zit NL volgens de beste persoon ook altijd bij de laatste schakel die deze informatie door krijgt.
Ik quote even wat er zojuist wel gezegd is;
"Dat ding kost ook maar €20 ofzo, dus ga er maar vanuit dat deze ook via microsoft nederland gewoon na geleverd gaat worden, net als de display dock. Echter, als je zekerheid wilt hebben adviseer ik toch even te wachten op de 12e, dat is overmorgen, dan weten wij waarschijnlijk ook meer"

Aangezien de DT-904 een vvp heeft van €69 zal het iets genuanceerder gebracht moeten worden...

[ Voor 8% gewijzigd door kleefei op 10-11-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
kleefei schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:56:
Nou, bij microsoft nederland is niets bekend op dit moment of de DT-904 na geleverd word.

Nu zit NL volgens de beste persoon ook altijd bij de laatste schakel die deze informatie door krijgt.
"Dat ding kost ook maar €20 ofzo, dus ga er maar vanuit dat deze ook via microsoft nederland gewoon na geleverd gaat worden, net als de display dock. Echter, als je zekerheid wilt hebben adviseer ik toch even te wachten op de 12e, dat is overmorgen, dan weten wij waarschijnlijk ook meer"
[paniek modus]
Dus gaat de dock ook geleverd worden bij de 950?!?!?
Dat zou wel mooi zijn, niet alleen bij de XL, maar ook bij de non-XL alle gratis voordelen!
[/paniek modus]

>:) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
kleefei schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:56:

Aangezien de DT-904 een vvp heeft van €69 zal het iets genuanceerder gebracht moeten worden...
Klopt niet helemaal, dat "Ding" kost wel ietsje meer: $59,- om precies te zijn. Waarschijnlijk gaat het ook wel na geleverd worden hoor, maar bij MS zeiden ze bij mij hetzelfde: Weten we niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
dfrenner schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:59:
[...]

[paniek modus]
Dus gaat de dock ook geleverd worden bij de 950?!?!?
Dat zou wel mooi zijn, niet alleen bij de XL, maar ook bij de non-XL alle gratis voordelen!
\[/paniek modus]

>:) :X
haha nee. Het gesprek ging over de lumia 950 XL.
Op de franse site word ook nog eens bevestigd dat de display dock alleen voor de XL geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi ding hoor die DT-904. Heb 'm er graag bij.
https://www.microsoft.com/en/mobile/accessory/dt-904/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Zeker, het is een erg mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:36
Edit: ruzie met mn zoekresultaten, nvm

[ Voor 91% gewijzigd door sem-v op 10-11-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou zeggen een 950, een render ervan dan, immers: volume knoppen bij elkaar [heeft de 950xl niet] en een cameraknop [heeft de 550 niet]

En alle andere kandidaten zijn Nokia's.

pricewatch: Microsoft Lumia 950 Zwart en dan de foto die hem iets van de zijkant laat zien, zoek de 10 verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Maar zoals ik al elders lees: er wordt niets gemeld over quick charging en lijkt alleen een change van Nokia naar Microsoft branding. Verder niets. QI heeft ook niets met USB-C quick charging te maken. Misschien dat ie hogere amperage/voltage kan leveren, maar verder niets (kan ik even nergens vinden namelijk maar lijkt er niet op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobinHood schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:20:
Zou zeggen een 950, een render ervan dan, immers: volume knoppen bij elkaar [heeft de 950xl niet] en een cameraknop [heeft de 550 niet]

En alle andere kandidaten zijn Nokia's.

pricewatch: Microsoft Lumia 950 Zwart en dan de foto die hem iets van de zijkant laat zien, zoek de 10 verschillen ;)
Inderdaad een Lumia 950. Zonder full screen achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft de DT-904 met quick charging te maken :?

Door draadloos laden heb je juist gemak en leg je makkelijk tussen door even je Lumia op de draadloos lader. Als je snel wil fast chargen, wil je wel extra extra moeite doen en pak je een kabel en prik je die in de USB-C aansluiting.

Edit: lijkt inderdaad een rebranded DT-903. Prima toch :)
.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10 20:15

FutureCow

(C) FutureCow

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:37:

Wat heeft de DT-904 met quick charging te maken :?
Niet heel veel... Je hebt quickcharging 2.0, waarmee je via bijvoobeeld usb-c een stuk sneller kunt laden (15W). Maar voor draadloos laden heb je sinds kort ook "fast charging" waarmee je dus sneller draadloos kan laden. Ik ga er van uit dat de Lumia 950(XL) dit ondersteund. Maar ik denk de DT-904 helaas niet. Zoek maar eens op T-518 die al wel een vorm van fast charging ondersteund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:57

SomerenV

It's something!

Morgen ga ik naar een Microsoft-evenement (een paar dagen voordat het toegankelijk is voor het grote publiek) en daar hebben ze uiteraard de Lumia 950 en Lumia 950 XL liggen :) Ik heb m'n camera bij voor wat foto- en video-materiaal, dus bij deze de vraag of er mensen zijn hier die specifieke dingen willen zien/weten, dan probeer ik dat vast te leggen, uit te pluizen, te voelen, etc.

Dus suggesties zijn meer dan welkom en je kun hier neerplanten of even een DM sturen. Dan zal ik hier overmorgen een leuk verslagje plaatsen (of ik doe het via m'n Tweakblog, moet nog even kijken).

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Duidelijkheid over de charger, fast charging (ondersteuning) zoals hierboven. Harde releasedate info.

Grote van 950 tegenover XL (En ativ S perhaps? ;P)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

The Chosen One schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:03:
Duidelijkheid over de charger, fast charging (ondersteuning) zoals hierboven. Harde releasedate info.

Grote van 950 tegenover XL (En ativ S perhaps? ;P)
Ik heb geen Ativ S ;) Wel een Lumia 920 en een maat van me die mee gaat heeft de 930 (en die is nagenoeg even groot als de Ativ S) :)

[ Voor 5% gewijzigd door SomerenV op 10-11-2015 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Ik wil graag van je weten hoe die voelt....
Lastig over te brengen waarschijnlijk, daarom ga ik de 18e zelf ook maar even kijken in Amsterdam! Als je er nou een mooi verslagje van maakt ga ik hem zeker lezen! Veel plezier alvast!
Ben trouwens ook benieuwd naar hoe jij de camera vind, of de slow-motion het al doet, hoe snel de camera is en hoe de foto's zijn. Ohja en Windows Hello (beta), als je dat kan uitproberen: DOEN!
En de Gorilla Glass vraag staat ook nog altijd half uit door de omslachtigheid van Microsoft zelf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SomerenV schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:56:
Morgen ga ik naar een Microsoft-evenement (een paar dagen voordat het toegankelijk is voor het grote publiek) en daar hebben ze uiteraard de Lumia 950 en Lumia 950 XL liggen :) Ik heb m'n camera bij voor wat foto- en video-materiaal, dus bij deze de vraag of er mensen zijn hier die specifieke dingen willen zien/weten, dan probeer ik dat vast te leggen, uit te pluizen, te voelen, etc.

Dus suggesties zijn meer dan welkom en je kun hier neerplanten of even een DM sturen. Dan zal ik hier overmorgen een leuk verslagje plaatsen (of ik doe het via m'n Tweakblog, moet nog even kijken).
Futureproef zeker?

Daar wilde ik zelf op zich ook nog wel even heen gaan. Wat ik er zelf wil weten is:
1) Hoe voelen ze aan?
2) Ervaringen met Continuum?
3) Hoe verhoud de XL zich tot de normale qua grootte (en je 930/920)?
4) Hoe verhoud de XL zich tot de normale qua performance?
5) Hoe verhoud de XL zich tot de normale qua Continuum?
6) Is de XL het prijsverschil waard?
7) Is het de upgrade van een 930 waard?
8) Kun je de XL een beetje met 1 hand gebruiken?
9) Welke Win10 build staat erop en hoe vind je die?

En vooral 8 is voor mij momenteel de grootste horde om toch voor non-XL te kiezen. Of er moeten verder grote merkbare verschillen zijn, al verwacht ik dat niet.
Verder ben ik benieuwd of jij of je maat al Windows 10 draaien, dan kun je ook dat al wat vergelijken

Ik twijfel zelf nog wel of ik er heen wil. Vind Amsterdam nog wel wat ver weg. Laat in ieder geval even weten of je er gratis kunt parkeren :+

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 10-11-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Dit event bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Gisteren deze autohouder besteld: http://www.pdashop.be/pro...able-car-mount-zwart.html

Het ding werkt perfect, alleen jammer dat ik er niet bij stil stond dat bij de Lumia 930 die ik momenteel heb de knoppen aan de zijkant staan, waardoor het onmogelijk is om het toestel vast te klikken zonder de uitknop, cameraknop of volumeknop te raken 8)7 8)7

Staan de knoppen op dezelfde positie bij de 950? Ik heb deze gepreordered, indien wel dan moet ik de autohouder terugsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasmeer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-10 12:34
Martinspire schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:55:
7) Is het de upgrade van een 930 waard?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Na de presentatie van de 950 (XL) was ik best enthousiast, maar ik merk dat mijn enthousiasme langzaam verdwijnt, omdat...:
  • ...ik de 950 qua uiterlijk niet mooier vind dan de 930. De 930 ziet er dankzij de metalen rand en minimalistische achterkant in mijn ogen net wat strakker uit. Ben wel blij dat de 950 wat platter is
  • ...ik nog niet overtuigd ben dat de camera veel beter is. De eerste foto's en filmpjes gemaakt met de 950 zien er subliem uit.. maar de 930 maakt ook erg fraaie foto's, en ik vrees dat het verschil niet zo heel groot is
  • ...de 950 best wel hoog geprijsd is. Nee, niet zo hoog als een iPhone, maar de meeste Android-concurrenten (S6, G4) zijn toch aantrekkelijker qua prijs.
  • ...continuum in mijn ogen nog niet functioneel genoeg is. Wanneer ik op een computer werk, wil ik ten minste 2 vensters naast elkaar kunnen zetten.
Ben wel benieuwd naar Hello.
Vind het jammer dat er op Windows Phone / 10 mobile geen mogelijkheid is tot het gebruiken van een vergrendelpatroon of een 'veilige zone' (m.a.w. dat als je thuis bent, je niet hoeft te ontgrendelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
De 950 zelf is inderdaad aan de dure kant (580-600€). Maar het is wel een high-tech telefoon zo te zien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoeverre zal deze phone eigenlijk 'high end' blijven? Nu ik dit alweer lees:
nieuws: Qualcomm maakt alle details over Snapdragon 820-soc bekend
In de eerste helft van 2016 verschijnen de eerste smartphones met Snapdragon 820-soc.

Mij boeien al die extra resolutie en features niet bijzonder veel, zolang ik maar genoeg oempf aan boord hebt om alles normaal te kunne opstarten, zou beetje zuur zijn als ze straks de 840/850 uitbrengen die chip-based weer wat beter is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..dus bij deze de vraag of er mensen zijn hier die specifieke dingen willen zien/weten, dan probeer ik dat vast te leggen, uit te pluizen, te voelen, etc.
De gevoelswarmte/hitte. Wordt de 950XL erg warm of blijft ie relatief koel.
Zo warm/heet als een Lumia 930 met alu randen kan worden of lekker koel zoals bij een Lumia 730/640 bijvoorbeeld. Of daar tussen zoals een 820/920.

En hoe is het vergeleken met een 950 (zonder heatpipes/liquid cooling AFAIK).

Misschien lastig voor een kort bezoek, maar ik hoor het graag..
.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:55:
[...]
( 8 ) Kun je de XL een beetje met 1 hand gebruiken?
Voor mij (gemiddeld lange vingers) gaat dat > 4.5" scherm al niet meer.
Met > 4.5" scherm wel met W10M one hand mode.
En dan maakt 950 of 950XL niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat niemand het nog genoemd heeft:

Of de 950 nou wel of geen GG4 heeft :P

Ik kijk iig uit naar je verslag. Ik zou ook zelf er heen willen gaan, maar het is nogal uit de buurt voor mij, en wat weinig tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SinergyX schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:48:
Hoeverre zal deze phone eigenlijk 'high end' blijven? Nu ik dit alweer lees:
nieuws: Qualcomm maakt alle details over Snapdragon 820-soc bekend
In de eerste helft van 2016 verschijnen de eerste smartphones met Snapdragon 820-soc.

Mij boeien al die extra resolutie en features niet bijzonder veel, zolang ik maar genoeg oempf aan boord hebt om alles normaal te kunne opstarten, zou beetje zuur zijn als ze straks de 840/850 uitbrengen die chip-based weer wat beter is.
Er is geen grote fabrikant die in Q1 of Q2 een nieuwe telefoon uitbrengt. Samsung presenteert meestal wel in Mei iets, maar dat duurt dan vaak ook nog wel even en de rest is meestal pas in Q3 met nieuwe toestellen bezig. Verder klinkt het allemaal leuk, maar moeten we eerst nog maar zien of ze dat halen.

Het lijkt me niet dat de grote concurrenten al meteen met die chip aan de haal gaan, laat staan dat ie alles uit het veld slaat. Of ze moeten echt wat belangrijke dingen verbeterd hebbben, maar daar ga ik eigenlijk niet vanuit. Batterijduur lijkt me belangrijker de komende 2 jaar, het lijkt me dat een 6/8core al snel zat is voor wat je wilt doen.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:21:
[...]

Voor mij (gemiddeld lange vingers) gaat dat > 4.5" scherm al niet meer.
Met > 4.5" scherm wel met W10M one hand mode.
En dan maakt 950 of 950XL niet uit.
Het is soms wat onhandig, maar het lukt me net om (eventueel met schuiven met hand) de linkerkant te bedienen. Ik denk alleen dat dit met de 950 al niet helemaal top gaat, laat staan de XL.
Maar we zullen het vast horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk idd ook dat dit soort SoCs eigenlijk al hetzelfde "probleem" hebben als desktop CPU's: het is allemaal snel genoeg voor normale taken. Wat er in mijn 820 zit weet ik niet, een S4 volgens mij, maar is nog snel zat.

Ik heb de 950 ook echt niet gekozen omdat hij een 808 heeft. Het OS zal met een [veel] zwakkere SoC al lekker snel zijn.

En ja, uiteindelijk druppelt alles naar beneden. De 830 en de 640 hebben dezelfde SoC bijv. Ik zou niet vreemd te kijken als de 660 straks ook een 808 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Laatst online: 06-10 21:24
RobinHood schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:24:
. Ik zou niet vreemd te kijken als de 660 straks ook een 808 heeft.
660???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die komt ooit wel uit, nu niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
RobinHood schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:06:
[...]

Dat niemand het nog genoemd heeft:

Of de 950 nou wel of geen GG4 heeft :P

Ik kijk iig uit naar je verslag. Ik zou ook zelf er heen willen gaan, maar het is nogal uit de buurt voor mij, en wat weinig tijd.
Tom.Gerritse schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:38:
En de Gorilla Glass vraag staat ook nog altijd half uit door de omslachtigheid van Microsoft zelf :/
Jawel hoor, is wel gevraagd! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pherox006
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ergens in België mogenlijk om de dualsim versie te krijgen van de 950XL?

[ Voor 9% gewijzigd door Pherox006 op 11-11-2015 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Net even gekeken, maar de ios appstore heeft 1.6miljoen apps, android 1.5 miljoen apps (beide juli 2015) en de Windows Phone store meer dan 400.000 apps (juli 2014). Verder ben ik benieuwd of we morgen nou te horen krijgen of we de dt904 bezorgd krijgen. Zijn er nog mensen die de mozo cover hebben besteld? Zit zelf sterk te twijfelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Game_overrr schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:20:
Net even gekeken, maar de ios appstore heeft 1.6miljoen apps, android 1.5 miljoen apps (beide juli 2015) en de Windows Phone store meer dan 400.000 apps (juli 2014). Verder ben ik benieuwd of we morgen nou te horen krijgen of we de dt904 bezorgd krijgen. Zijn er nog mensen die de mozo cover hebben besteld? Zit zelf sterk te twijfelen
Ik ga hem iig niet bestellen, ik vind de "metalen" randen van plastic lelijk en deze zullen wss snel slijten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

probleem is niet het aantal apps in de Windows Store, het is vooral een probleem dat ze niet goed worden onderhouden en daardoor features missen of zelfs helemaal niet functioneren (spotify ik kijk naar u 8)7)

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapper30
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
penscup62 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:39:
[...]

Ik ga hem iig niet bestellen, ik vind de "metalen" randen van plastic lelijk en deze zullen wss snel slijten..
Exact dat, het is: "metal-coated polycarbonate" ik ben erg benieuwd wat dat betekent voor de slijtvastheid. Als ik kijk naar de eerdere Samsung devices dan voorspelt het niets goeds (niet metal coated, i know)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Als ik de 950 XL bestel zal ik minuten later ook een mozo item bestellen. Ik hoop nog steeds op een echte bookcover variant van hen. Verwacht vandaag daar een antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Ik vind deze mooier (àls ik al een cover zal aanschaffen), ik hoef ook niet per sé een backcover mèt QI charger want draadloos laden is geen enkel probleem met een leren cover. De Mozo covers zullen al met al nauwelijks dunner zijn dan die van Tetded lijkt me.
Maar goed.. ieder zijn smaak natuurlijk ;)

http://www.tetded.com/home/en/347-lumia-950-xl

Keuze genoeg in ieder geval

[ Voor 4% gewijzigd door penscup62 op 11-11-2015 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Zien er niet verkeerd uit al wil ik geen pasjes meer aan de binnenkant ivm eerdere ervaringen van beschadigingen. En uiteindelijk zal de vervanging van de achterkant de telefoon altijd minder dik maken dan extra toevoegen. Hoeveel... dat is dan even de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu lees ik hier graag mee en ondertussen lijkt het tijd te worden om een apart topic aan te maken voor de accessoires voor de 950.

Het komt in ieder geval steeds vaker ter sprake,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
GroeneThee schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:38:
Zien er niet verkeerd uit al wil ik geen pasjes meer aan de binnenkant ivm eerdere ervaringen van beschadigingen. En uiteindelijk zal de vervanging van de achterkant de telefoon altijd minder dik maken dan extra toevoegen. Hoeveel... dat is dan even de vraag.
Zoals je kunt zien hebben ze ook bookcovers zónder extra ruimte voor pasjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:42:
Nu lees ik hier graag mee en ondertussen lijkt het tijd te worden om een apart topic aan te maken voor de accessoires voor de 950.

Het komt in ieder geval steeds vaker ter sprake,
Ja, een aantal dingen worden hier terecht bediscussieerd, namelijk de gratis accessoires die je bij de 950 / 950XL krijgt, maar de rest kan best in een apart topic, wellicht iemand die dat kan aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
GroeneThee schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:38:
En uiteindelijk zal de vervanging van de achterkant de telefoon altijd minder dik maken dan extra toevoegen. Hoeveel... dat is dan even de vraag.
Op 8mm is dat al snel veel. En het is niet alleen de achterkant, maar ook de zijkanten.

Een back vervanging wil ik wel, een cover niet. Dus blijkbaar is dat voor mij heel veel.
Daarom vind ik de Mozo covers juist geniaal. Inclusief Qi en NFC.

Er had alleen een mooi vierkant Microsoft logo op gemogen ipv Mozo.
Net als de originele backs hebben. Maar volgens Mozo mogen ze dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Ik wil de book cover en misschien nog een single back cover in bruin leder.
Maar nog niet besteld...

Komt wel als ik het toestel heb!
Bijna 700.000, dat zou bijna een verdubbeling in 3 maanden tijd inhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

15 maanden. Die 400k was van juli 2014

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
.oisyn schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:25:
15 maanden. Die 400k was van juli 2014
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
dfrenner schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:24:
[...]

Ik wil de book cover en misschien nog een single back cover in bruin leder.
Maar nog niet besteld...

Komt wel als ik het toestel heb!

[...]

Bijna 700.000, dat zou bijna een verdubbeling in 3 maanden tijd inhouden...
Sorry voor het offtopic, maar je moet wel even verder klikken:
There are 669,000 apps for phones, desktops and tablets in the Windows Store. Hundreds more are added every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
speedydown schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:40:
[...]

probleem is niet het aantal apps in de Windows Store, het is vooral een probleem dat ze niet goed worden onderhouden en daardoor features missen of zelfs helemaal niet functioneren (spotify ik kijk naar u 8)7)
LinkedIn is sinds 16-12-2013 niet onderhouden. Twitter heeft minder mogelijkheden dan op Android/iOS en bij minder populaire apps is nog erger.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Voor officiële factsheets van beide Lumia's zie alinea 'Lumia phones showcase the power of Windows 10' :

http://news.microsoft.com...ra-of-windows-10-devices/

The company... Full device specs are available here and here - klik de links via url hierboven voor directe Word documents en check o.a. Display specs..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Oké, even alle reactie doorgenomen en dit is het lijstje dat ik aan ga houden later vandaag tijdens FutureProef:

- Hoe voelen de Lumia's aan?
- Hoe is de camera? (Snelheid, slow-motion, kwaliteit)
- Windows Hello testen
- Ondersteuning voor fast charging?
- Grootte van de Lumia's vergeleken met elkaar en met de Lumia 920 en Lumia 930
- Hoe werkt Continuum?
- Hoeveel beter is de XL vergeleken met de normale qua prestaties en Continuum?
- Is de XL het prijsverschil waard?
- Upgraden vanaf een Lumia 930 ja of nee?
- Is de Lumia 950 XL met één hand te gebruiken?
- Welke Windows 10 Mobile build staat op de telefoons?
- Hoe warm wordt de 950 XL? En hoe warm in verhouding met de 950?

- Hoe zit het met Gorilla Glass?
- Releasedatum?

Het is een flink lijstje en ik heb geen idee in hoeverre ik alles kan testen, of dat ik overal aan toe ga komen. Maar ik ga mijn best doen! Thanks voor de suggesties in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
penscup62 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:16:
Voor officiële factsheets van beide Lumia's zie alinea 'Lumia phones showcase the power of Windows 10' :

The company... Full device specs are available here and here - klik de links via url hierboven voor directe Word documents en check o.a. Display specs..
Bummer van het glas (als deze info klopt)
Wat wel nice is (vindt ik persoonlijk) je krijgt en een USB-C lader erbij (dus een lader met aan de ene kant een eurostekker en de andere kant usb-c) en een USB-A naar USB-C kabel. Als je deze in een oude lader doet heb je in principe 2 USB-C laders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
frankyboy707 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:48:
[...]

Wat wel nice is (vindt ik persoonlijk) je krijgt en een USB-C lader erbij (dus een lader met aan de ene kant een eurostekker en de andere kant usb-c) en een USB-A naar USB-C kabel. Als je deze in een oude lader doet heb je in principe 2 USB-C laders :)
En een draadloze oplader (waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:57
penscup62 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:16:

Daar dus wel weer GG3 :?

Wat ontzettend onproffesioneel trouwens om dat als word file te geven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
"Eat your own dog food", heet dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Cronimet schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:05:
[...]

En een draadloze oplader (waarschijnlijk)
Ja ok, maar dat is nog even afwachten (hoop het wel natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Ja dit is wel weer een beetje jammer...

MS had toch bevestigt dat het GG4 zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
frankyboy707 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:48:
[...]

En bij de Display Dock krijg je ook nog eens een USB-C -> USB-C kabel en een lader, dus volgens mij zitten we weer helemaal goed:
What's in the box
.Contents: Display Dock, USB-C cable, Power Supply, Quick guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Deick schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:31:
[...]

Daar dus wel weer GG3 :?

Wat ontzettend onproffesioneel trouwens om dat als word file te geven :')
950 XL -> GG4
950 -> GG3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
We doelen hierop:
Tom.Gerritse schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:23:
Zojuist telefoon gehad van de Microsoft Store.
Het blijkt dat de gegevens die op de Microsoft Store site staan (950 & 950XL allebei GG4) de juiste gegevens zijn. De gegevens op de productpagina van de Lumia 950 zijn verkeerd. Deze gegevens worden nu aangepast waarna de juiste gegevens op de site komen te staan:
De Microsoft Lumia 950 heeft dus net als de Microsoft Lumia 950XL Gorilla Glass 4! _/-\o_

Pagina: 1 ... 16 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.