Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dfrenner schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:13:
[...]

Die is gaaf, toevallig ook in NL te koop? Ik kan hem nergens anders vinden...
Ik zie die specifieke hier niet tussen staan, maar gezien het Mozo aanbod, is dat denk een kwestie van tijd.
http://www.mobilefun.nl/4...m?pagina=2&fabrikant=1063
Met lage verzendkosten:
http://www.mobilefun.nl/b.../verzending-en-bezorging/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseud0n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09-2023
Na m'n eerste negatieve ervaring met Coolblue, en de daaropvolgende radiostilte van hun uit, heb ik dan toch maar de 950 herbesteld via de MS-site zelf :)

Ik hoor hier goede dingen over support en wie weet heb ik heb dan nog eerder dan bij CB ook. Niet bij betaald voor spoedlevering, verzending voor 30/11 + 4-6 leverdagen kan og steeds op week 1 van december uitkomen. *fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik zie nergens een accesoire topic dus ik zet het maar even hier. Ik heb ondertussen de 950 besteld en ben op zoek naar een houder en een lader voor in de auto, en een draadloze lader voor op het werk.

Dit heb ik gevonden als houder: http://www.pdashop.nl/pro...able-car-mount-zwart.html of http://www.pdashop.nl/pro...sal-vehicle-dock-kit.html

Lader: http://www.pdashop.nl/pro...olader-dual-usb-2-4a.html

Als draadloze lader heb ik de DT-900, 901 en 903 gevonden. De 903 is een pak duurder dan de rest, maar ik vind niet echt een reden voor het prijsverschil? En moet het een Nokia draadloze lader zijn of kan het even goed met een ander merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38
coenox schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:48:
In het Europa is het marktaandeel wel degelijk langzaam aan het stijgen, en ik verwachten een verdere toename door WM10. VS is lastig door providers die het toestel niet in hun assortiment willen opnemen. Overigens merk ik ook hier in winkels dat de kennis van verkopers over de Windows Phones vaak bedroevend is.
Het probleem in Amerika is dat er meerdere netwerken zijn. En dan niet zoals in Europa waar je gewoon van netwerk switcht als je geen contact kunt krijgen met je eigen, maar echt aparte systemen. Je kunt niet gewoon met een Sprint (of Verizon maar die ben ik niet zeker van) op een AT&T netwerk (voor data). Daarom hebben alleen mensen die AT&T hebben iets aan de Lumia 950/XL.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-07 13:59
Cronimet schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:42:
Ik zie nergens een accesoire topic dus ik zet het maar even hier. Ik heb ondertussen de 950 besteld en ben op zoek naar een houder en een lader voor in de auto, en een draadloze lader voor op het werk.

Dit heb ik gevonden als houder: http://www.pdashop.nl/pro...able-car-mount-zwart.html of http://www.pdashop.nl/pro...sal-vehicle-dock-kit.html

Lader: http://www.pdashop.nl/pro...olader-dual-usb-2-4a.html

Als draadloze lader heb ik de DT-900, 901 en 903 gevonden. De 903 is een pak duurder dan de rest, maar ik vind niet echt een reden voor het prijsverschil? En moet het een Nokia draadloze lader zijn of kan het even goed met een ander merk?
Zolang de draadloze lader QI is is het goed.
DT-903 is duurder omdat deze aangeeft met lichtsignalen of je notificaties hebt en of je batterij bijna plat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
anthonypr schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:50:
[...]

DT-903 is duurder omdat deze aangeeft met lichtsignalen of je notificaties hebt en of je batterij bijna plat is.
Het is een lader, waarom zou hij aangeven of de batterij bijna op is? Dat is toch de reden dat je hem op de lader hebt? Hij geeft wel aan wanneer hij aan het laden is (ledje staat uit als de telefoon vol is).

Er is er trouwens nog een:

pricewatch: Nokia DT-910 Zwart

Ze zijn alleen niet meer zo makkelijk te krijgen...

Edit:

er zijn ook nog DT-601 laders, deze zijn rond:

pricewatch: Nokia DT-601 Zwart

[ Voor 10% gewijzigd door Wailing_Banshee op 09-11-2015 07:58 ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Hmm is er dan ook een verschil in snelheid misschien? Gezien de 905 fast charging heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
Wailing_Banshee schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:55:
[...]

Het is een lader, waarom zou hij aangeven of de batterij bijna op is? Dat is toch de reden dat je hem op de lader hebt? Hij geeft wel aan wanneer hij aan het laden is (ledje staat uit als de telefoon vol is).

Er is er trouwens nog een:

pricewatch: Nokia DT-910 Zwart

Ze zijn alleen niet meer zo makkelijk te krijgen...

Edit:

er zijn ook nog DT-601 laders, deze zijn rond:

pricewatch: Nokia DT-601 Zwart
Hij geeft gewoon met een zachte gloed aan of je gsm opgeladen moet worden, of het nuttig is of niet laat ik in het midden.
De DT-904, die binnekort uit moet komen, is samen met de nieuwe Lumia's voorgesteld en zal hopelijk de snellaad functie ondersteunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
anthonypr schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:13:
[...]

Hij geeft gewoon met een zachte gloed aan of je gsm opgeladen moet worden, of het nuttig is of niet laat ik in het midden.
De DT-904, die binnekort uit moet komen, is samen met de nieuwe Lumia's voorgesteld en zal hopelijk de snellaad functie ondersteunen.
Hmm, dat lichtje aan de onderkant hoef ik niet... De DT-900 heeft een ledje die aangeeft of hij aan het laden is en dat is voor mij in ieder geval voldoende :p

Even aan het browsen op de Microsoft.com site en ik vind deze wel leuk:

http://www.microsoft.com/en/mobile/accessory/dc-50/

draadloos draadloos laden... (en als hij leeg is: When it runs out of juice, lay the plate on another wireless charger. )

[ Voor 6% gewijzigd door Wailing_Banshee op 09-11-2015 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Ik zie net op de MS Accessoire site dat je bij een Lumia 950/XL een USB-C / USB-A kabel krijgt.
En gelukkig geen USB-C / USB-C kabel, want dan kon je nog een adaptertje moeten kopen.

Microsoft USB-C-kabel
CA-232CD
Zet gegevens snel over en laad je Lumia 950 of 950 XL op via een USB-poort.
http://www.microsoft.com/...ires/alle/power-and-data/

[ Voor 17% gewijzigd door Tweaker1234 op 09-11-2015 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:52
Wailing_Banshee schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:50:
[...]

Het probleem in Amerika is dat er meerdere netwerken zijn. En dan niet zoals in Europa waar je gewoon van netwerk switcht als je geen contact kunt krijgen met je eigen, maar echt aparte systemen. Je kunt niet gewoon met een Sprint (of Verizon maar die ben ik niet zeker van) op een AT&T netwerk (voor data). Daarom hebben alleen mensen die AT&T hebben iets aan de Lumia 950/XL.
Sterker nog, er zijn zelfs geluiden dat bijv. Verizon Lumia toestellen zou blokkeren op hun netwerk.
http://www.phonearena.com...ng-on-its-network_id74808

Verizon maakt gebruik van CDMA, net als Sprint bijvoorbeeld. AT&T en T-mobile maken gebruik van het GSM netwerk (net als Europa). Om als provider, GSM-provider te mogen zijn dien je elke GSM-telefoon op je netwerk toe te laten.
Dat hoeft niet als je als provider gebruik maakt van CDMA, dat werkt met 'white-lists' waardoor je toestemming hebt om gebruik te maken van het netwerk. Dat betekent dat de provider de macht heeft om bepaalde telefoons toe te laten of niet. Typisch worden er dan bijvoorbeeld afspraken gemaakt, of "speciale telefoons" gemaakt voor verizon/Sprint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Tweaker1234 schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:39:
Ik zie net op de MS Accessoire site dat de Lumia 950/XL een USB-C naar USB-A kabel krijgen. En gelukkig niet USB-C naar USB-C, want dan kon je nog een adaptertje moeten kopen. Mooi.

Microsoft USB-C-kabel
CA-232CD
Zet gegevens snel over en laad je Lumia 950 of 950 XL op via een USB-poort.
http://www.microsoft.com/...ires/alle/power-and-data/
Als ik de link volg kom ik op een fout melding pagina (404) met de melding : Server Error in '/' Application :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
GroeneThee schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:48:
[...]

Als ik de link volg kom ik op een fout melding pagina (404) met de melding : Server Error in '/' Application :?
Als ik in de link van je reply druk, doet ie het ook.
En anders hier op de US site: http://www.microsoft.com/...ories/all/power-and-data/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasmeer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:34
anthonypr schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:50:
[...]

Dat zou wel moeten, maar helaas kan ik uit eigen ervaring zeggen dat dit niet altijd op gaat. Mijn Lumia 930 laadt niet op met de QI oplader van de Nexus 4, en deze laadt niet op op mijn QI oplader die bij mijn Lumia zat (uit mijn hoofd de DT-910).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
Op deze site van Microsoft staat dat er ook een hoofdtelefoon in de verpakking zit

https://www.microsoft.com...s/#head_what-s-in-the-box

Maar bij de bestelpagina staat dit dan weer niet :(

http://www.microsoftstore...ndeld/productID.326669400

Beide zijn hetzelfde land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:27

Secsytime

Automagisch

Net contact gehad met de verkoop afdeling van de Microsoft store Nederland. Heb ze mijn probleem voorgelegd, dat ik 30 november op vakantie ga.

Ze hebben aangegeven dat ze verwachten dat hij 1-2 weken VOOR 30 november verstuurd gaat worden.

Mocht je me niet geloven kan ik het chat gesprek wel plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
Secsytime schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:58:
Net contact gehad met de verkoop afdeling van de Microsoft store Nederland. Heb ze mijn probleem voorgelegd, dat ik 30 november op vakantie ga.

Ze hebben aangegeven dat ze verwachten dat hij 1-2 weken VOOR 30 november verstuurd gaat worden.

WOW! Ongelooflijk vet nieuws! 8)7 _/-\o_

Dan vind ik de volle pot betalen en de spoedbestelling kosten helemaal niet erg als het toestel een week of meer eerder in huis is als bij andere aanbieders! :9~

[ Voor 14% gewijzigd door anthonypr op 09-11-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Is het in de MS store nou ook inclusief gratis dock voor de XL? Ik zie het er nergens bij staan.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
.oisyn schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:00:
Is het in de MS store nou ook inclusief gratis dock voor de XL? Ik zie het er nergens bij staan.
Dit heb ik nagevraagd en aan deze actie wordt ook meegedaan. Zal hoogstwaarschijnlijk via een app gaan voorgeinstalleerd op het toestel waar je gewoon de dock kunt reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Raar dat ze het er niet gewoon bijzetten. Ik ga ze ook wel even mailen, dan heb ik het iig zwart op wit ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-10 21:24
Secsytime schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:58:

Nou plaats maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:21
GroeneThee schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:46:
[...] Sterker nog, er zijn zelfs geluiden dat bijv. Verizon Lumia toestellen zou blokkeren op hun netwerk.
[...] Dat betekent dat de provider de macht heeft om bepaalde telefoons toe te laten of niet. Typisch worden er dan bijvoorbeeld afspraken gemaakt, of "speciale telefoons" gemaakt voor verizon/Sprint
Ze blokkeren niets, maar staan het gewoon niet toe. Dat passief blokkeren. Nog steeds irritant, maar wel een waarbij geen actie vereist is aan de kant van Verizon. Iets minder erg dus.
Overigens heb ik gelezen dat die "speciale telefoons" de reden is dat de Lumia 950 niet wordt toegestaan op het netwerk. Microsoft heeft geweigerd deze te maken, waarop de netwerkeigenaren waarschijnlijk zoiets hadden van: "dan niet...". Dat kan twee kanten op gaan. Of Microsoft maakt uiteindelijk alsnog een aparte editie, of De lumia 950 wordt net zo'n soort succes als de iPhone en staan ze ineens te springen om toch het toestel toe te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ok, ik zit nu in een chat met MS, en zij zeggen dus gewoon doodleuk dat de gratis dock geldt voor álle Lumia 950XL toestellen (wat ik eerder al meldde) die in NL verkocht worden!
Ruy M: Goedemiddag, welkom bij de Microsoft Store online winkel. U heeft een chatsessie gestart met het verkoopteam van de Microsoft Store. Mijn naam is Ruy, hoe kan ik u helpen vandaag?
Jij: Hallo Ruy. Ik had een vraag over de nieuwe Lumia 950XL. Verschillende webwinkels melden dat er een gratis Microsoft Dock bij zit. Hier kan ik in de Microsoft Store niets over vinden. Geldt deze actie ook voor toestellen in de MS Store?
Ruy M: Deze aktie geldt voor elke Lumia 950 XL, u zal na ontvangst van deze telefoon via een App dat op de telefoon zit de Display Dock na kunnen bestellen, deze zult u dan gratis ontvangen, dus ook via ons.
Jij: Dus u zegt dat het geldt voor álle Lumia 950XL toestellen die (in NL) besteld worden, niet alleen bij specifieke winkels?
Ruy M: U kan dit toestel nu al als een pre-order bij ons plaatsen, wij zullen het bij u dan op 30 november afleveren.
Ruy M: Ja dat klopt, bélke aangekochte Lumia 950 XL komt hiervoor in aanmerking.
Ruy M: sorry elke moet er staan.
Jij: Dat is zeer goed nieuws. Bedankt voor uw antwoord!
Ruy M: Graag gedaan! Blij dat ik u heb kunnen helpen!
Ruy M: Bedankt voor uw bezoek en het chatten met de Microsoft Store.
Ruy M: Succes, en ik wens u een fijne dag en een prettig week verder toegewenst!

[ Voor 77% gewijzigd door .oisyn op 09-11-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseud0n
Caelorum schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:09:
[...]

Ze blokkeren niets, maar staan het gewoon niet toe. Dat passief blokkeren. Nog steeds irritant, maar wel een waarbij geen actie vereist is aan de kant van Verizon. Iets minder erg dus.
Overigens heb ik gelezen dat die "speciale telefoons" de reden is dat de Lumia 950 niet wordt toegestaan op het netwerk. Microsoft heeft geweigerd deze te maken, waarop de netwerkeigenaren waarschijnlijk zoiets hadden van: "dan niet...". Dat kan twee kanten op gaan. Of Microsoft maakt uiteindelijk alsnog een aparte editie, of De lumia 950 wordt net zo'n soort succes als de iPhone en staan ze ineens te springen om toch het toestel toe te laten.
Ik vind het persoonlijk een rare situatie in de VS... bij ons kan je ook wel een GSM kopen bij je telecom provider, maar in de eerste plaats is het toch een provider en geen gsm-winkel. In de VS kom je dan inderdaad het soort situaties tegen wat je nu beschrijft: Makers moeten speciale toestellen maken voor een enkele provider, mensen kunnen moeilijker een unlocked toestel gebruiken, ...
Niet echt het toonbeeld van een vrije markt als je't mij vraagt.

Maar goed, wij kunnen ons gelukkig prijzen :) Niets van dat soort onzin hier, en binnenkort mijn Lumia 950 in de bus! (Als ik de berichten hierboven lees, misschien zelfs sneller dan verwacht *O*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
.oisyn schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:15:
Ok, ik zit nu in een chat met MS, en zij zeggen dus gewoon doodleuk dat de gratis dock geldt voor álle Lumia 950XL toestellen (wat ik eerder al meldde) die in NL verkocht worden!
Dit had ik eigenlijk ook wel verwacht. Volgens mij krijg je er een voucher of app bij waarbij je de dock kunt bestellen voor nop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
.oisyn schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:15:
Inderdaad, als ik me niet vergis geldt dit voor alle toestellen die verkochten worden vóór het einde van Januari. Dit is uit mijn hoofd dus kan niet zeker zeggen. Maar is inderdaad een 'universele' aanbieding dus niet enkel gelinkt aan Microsoft zelf maar gewoon gelinkt aan het toestel en verkoopdatum.

Ergens wel een goede actie maar de exclusiviteit (lees: extra's) van bij Microsoft te bestellen is wel een beetje weg. Natuurlijk kan dit worden goedgemaakt als het toestel eerder geleverd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat is idd wat ik eerder al meldde, maar Azerty vertelde me bijvoorbeeld dat zij niet meedoen aan de MS actie, waardoor ik eraan begon te twijfelen.

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 09-11-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:30

JSchut

.....

Wel balen dat ik pas eind februari mag verlengen. Mocht ik voor de XL gaan dan krijg ik helaas geen dock.

Ik twijfel nog behoorlijk over welke van de twee ik wil halen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
.oisyn schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:20:
Dat is idd wat ik eerder al meldde, maar Azerty vertelde me bijvoorbeeld dat zij niet meedoen aan de MS actie, waardoor ik eraan begon te twijfelen.
Wat mij opvalt is dat veel aanbieders, waaronder raar genoeg Microsoft zelf, niet goed op de hoogte zijn van alles wat dit toestel omringt. Niet enkel over het dock zijn onzekerheden, ook over de inhoud van de doos, of de Lumia 950 GG3 of GG4 heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Net ook met Microsoft Store gechat:

Ik heb gehoord dat jullie de Lumia 950 xl 1-2 weken vóór 30 nov versturen?

Elke pre-order die u bij ons doet voor een Lumia 950 XL zult u het op 30 november ontvangen. Dat is nml de release datum
U zal ook de Display Dock van ons gratis krijgen nadat u deze heeft aangevraagd via uw lumia 950 XL.
We zullen wel een van de eersten zijn die de Lumia 950 XL kunnen afleveren.

Zou het 1-2 dagen kunnen zijn ipv 1-2 weken?

Ja inderdaad, 1-2 dagen kan.
Dat is de tijd welke UPS nodig heeft om alle leveringen te kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
penscup62 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:32:
Net ook met Microsoft Store gechat:

Ik heb gehoord dat jullie de Lumia 950 xl 1-2 weken vóór 30 nov versturen?

Elke pre-order die u bij ons doet voor een Lumia 950 XL zult u het op 30 november ontvangen. Dat is nml de release datum
U zal ook de Display Dock van ons gratis krijgen nadat u deze heeft aangevraagd via uw lumia 950 XL.
We zullen wel een van de eersten zijn die de Lumia 950 XL kunnen afleveren.

Zou het 1-2 dagen kunnen zijn ipv 1-2 weken?

Ja inderdaad, 1-2 dagen kan.
Dat is de tijd welke UPS nodig heeft om alle leveringen te kunnen doen
Wat nog steeds zou betekenen dat de personen die de spoedbestelling hebben aangevraagd het toestel eerder in de bus zouden krijgen als bij een andere aanbieder! Super!

En het zal blijkbaar met een app werken om het Dock aan te vragen.
Heb ook net met de Microsoft store gechat maar deze persoon kon mij niet met zekerheid zeggen of er een hoofdtelefoon bij werd geleverd al dacht hij persoonlijk van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
anthonypr schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:39:
[...]

Wat nog steeds zou betekenen dat de personen die de spoedbestelling hebben aangevraagd het toestel eerder in de bus zouden krijgen als bij een andere aanbieder! Super!

En het zal blijkbaar met een app werken om het Dock aan te vragen.
Heb ook net met de Microsoft store gechat maar deze persoon kon mij niet met zekerheid zeggen of er een hoofdtelefoon bij werd geleverd al dacht hij persoonlijk van wel
Ik denk niet dat iemand hem vóór de releasedatum van 30 november in huis zal hebben, spoedbestelling bij Microsoft Store zal daar geen verschil in maken volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
penscup62 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:44:
[...]

Ik denk niet dat iemand hem vóór de releasedatum van 30 november in huis zal hebben, spoedbestelling bij Microsoft Store zal daar geen verschil in maken volgens mij
Maar misschien dat spoedbestelling op 30 november zelf wordt geleverd en de overige bestellingen erna? Anders heeft de spoedbestelling totaal geen nut gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

info: Bedankt dat je Microsoft Store hebt gekozen. Een Microsoft-salesspecialist zal je spoedig te woord staan.
info: Privacyverklaring
U chat nu met 'Erwin Z'.
Erwin Z: Surface Pro 4 and Microsoft Surface Dock zijn hier! Voor meer informatie gaat u naar de product pagina of hierover kunt u met ons verkoopteam chatten!
Erwin Z: Goedemiddag, welkom bij de Microsoft Store ONLINE WINKEL. U heeft een chatsessie gestart met het VERKOOPTEAM van de Microsoft Store. Mijn naam is Erwin, hoe mag ik U helpen?
Jij: Hallo Erwin
Erwin Z: Hallo
Jij: Ik ben benieuwd of je me wat meer info kan geven over de lumia 950.
Erwin Z: Wat is uw vraag ik zal mijn best doen
Jij: Ik heb de lumia 950 gepre-orderd, aangezien er stond verzonden "voor 30 november" in de hoop dat dit ver voor 30 november zou zijn, aangezien ik op 30 november naar curacao vlieg.
Jij: Nu zag ik voorbij komen dat hij in Duitsland vanaf 28 november beschikbaar is. Is hij dan direct in de winkel te verkrijgen vanaf die datum of alleen via de store
Erwin Z: We verwachten dat 1 tot 2 weken voor 30 November al zal 1 week voor 30 November
Jij: Ok, dus dan zou ik hem ruim voor mijn vakantie ontvangen?
Erwin Z: realer zijn
Erwin Z: Dat neem ik aan van wel meestal is het 1 week ervoor
Jij: ok duidelijk, dankje!
info: Het afschrift van uw chat wordt aan het einde van uw chat verzonden naar -.
Jij: Goede dag nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

anthonypr schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:48:
[...]

Maar misschien dat spoedbestelling op 30 november zelf wordt geleverd en de overige bestellingen erna? Anders heeft de spoedbestelling totaal geen nut gehad...
Ik denk dat ze best fysiek in staat zijn om die dingen eerder te leveren, maar dat ze gewoon onder embargo zijn en 30 november de vroegste afleverdatum is. Spoed maakt in dat geval dan idd niets uit.

.edit: al strookt dat niet helemaal wat hierboven wordt gemeldt.

[ Voor 47% gewijzigd door .oisyn op 09-11-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

.oisyn schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:53:
Ik denk dat ze best fysiek in staat zijn om die dingen eerder te leveren, maar dat ze gewoon onder embargo zijn en 30 november de vroegste afleverdatum is. Spoed maakt in dat geval dan idd niets uit.
Ze zeggen duidelijk, "verzonden VOOR 30 november".

Het is dus niet alsof 30 november dan dus een harde release datum is, maar meer dat hij voor deze datum verzonden wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Secsytime schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:54:
[...]

Ze zeggen duidelijk, "verzonden VOOR 30 november".

Het is dus niet alsof 30 november dan dus een harde release datum is, maar meer dat hij voor deze datum verzonden wordt..
Volgens de chat (zie wat verder naar boven) die ik had wel:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
Dan hadden ze voor elke pre-order de keuze voor spoedbestelling mogen achterwege laten indien alle pre-orders op 30 November geleverd zouden worden. Maar we kunnen dit natuurlijk niet met zekerheid weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
anthonypr schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:04:
Dan hadden ze voor elke pre-order de keuze voor spoedbestelling mogen achterwege laten indien alle pre-orders op 30 November geleverd zouden worden. Maar we kunnen dit natuurlijk niet met zekerheid weten.
Zojuist nog maar eens gechat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ggon03jaOD6MLsF5eOSGl86c/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
Dan ga ik meteen de spoedbestelling annuleren, bedankt voor de informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
Maar sinds wanneer was die dock dan pas later beschikbaar? Ik dacht dat die gewoon meteen geleverd kon worden? En ik heb nergens iets gelezen over uitstel

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 09-11-2015 13:24 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat kun je beter omdraaien: je hebt nergens gelezen dat die dock direct mee wordt geleverd. Alleen dat je 'm er gratis bij krijgt. Coolblue heeft het op zijn site altijd al gehad over een voucher in de vorm van een voorgeïnstalleerde app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:24:
Maar sinds wanneer was die dock dan pas later beschikbaar? Ik dacht dat die gewoon meteen geleverd kon worden? En ik heb nergens iets gelezen over uitstel
De dock moet je aanvragen via een app die op de XL staat, de dock wordt dan door Microsoft gratis geleverd, er staat verder nergens hoe lang dat zal duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Logisch natuurlijk. Zo maken ze hopelijk minder kosten. Mensen interesseren zich niet voor die dock of vergeten het i.p.v. bij elke phone er 1 bij te moeten doen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Ook weer wat meer duidelijkheid wat betreft de display dock:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rxlyNuBrP9mwBYYacaIx7CkO/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
penscup62 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:34:
Ook weer wat meer duidelijkheid wat betreft de display dock:

[afbeelding]
Vraag dan ook de leverdatum zonder die constructie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Naar aanleiding van mijn gesprek met Microsoft, ga ik er gewoon vanuit dat ik hem VOOR 30 november thuis heb. Mocht dit niet het geval zijn, annuleer ik mijn bestelling en haal ik hem gewoon in Duitsland op.

30 november is een maandag, dus als ik hem 27 november (vrijdag) niet heb, rij ik even naar Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:52:
[...]

Vraag dan ook de leverdatum zonder die constructie 8)7
Snap niet wat je bedoelt? Beide Lumia's worden door Microsoft Store ergens tussen 30 nov en 4 dec geleverd. De dock kun je via de app op de XL nabestellen, levertijd van de dock is nog niet bekend.

Edit: Bedoel je levertijd van een losse dock? Ik zou zeggen: gooi het in de chat op de Microsoft Store ;)
Ik moet nodig verder met mijn werk hier :P

[ Voor 16% gewijzigd door penscup62 op 09-11-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonypr
Mij is net de leverdatum van 30 november in huis gezegd geweest, we kunnen er blijven over speculeren zonder dat we verder komen. We zullen het moeten afwachten

Edit: net een nieuwe bestelling geplaatst met een gewone verzending , zou volgens Ruy van Microsoft op dezelfde dag geleverd moeten worden, fingers crossed!

[ Voor 33% gewijzigd door anthonypr op 09-11-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
penscup62 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:02:
[...]

Snap niet wat je bedoelt? Beide Lumia's worden door Microsoft Store ergens tussen 30 nov en 4 dec geleverd. De dock kun je via de app op de XL nabestellen, levertijd van de dock is nog niet bekend.

Edit: Bedoel je levertijd van een losse dock? Ik zou zeggen: gooi het in de chat op de Microsoft Store ;)
Ik moet nodig verder met mijn werk hier :P
Ik bedoelde inderdaad de leverdatum van de dock, dan weet je altijd een minimumdatum ;)
Maar dat mag iemand anders doen, want ben zelf ook bezig.

Verder, in principe moet je met een wireless bluetooth keyboard/muis en wireless display toch ook gewoon kunnen werken zonder dock? Heb hier zelf alleen geen keyboard, dan maar onscreen.

Gezien die GRIP4 fik in Chemelot, zal die 950 NL-Alert fatsoenlijk ondersteunen? Heb het zelf nog nooit gezien met lumia's namelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 09-11-2015 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pseud0n
anthonypr schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:04:
Mij is net de leverdatum van 30 november in huis gezegd geweest, we kunnen er blijven over speculeren zonder dat we verder komen. We zullen het moeten afwachten

Edit: net een nieuwe bestelling geplaatst met een gewone verzending , zou volgens Ruy van Microsoft op dezelfde dag geleverd moeten worden, fingers crossed!
Geef me 3 weken om het uit te zoeken, dan zal ik je zekerheid bieden of hij op 30/11 toekomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Martinspire schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:14:
[...]

Ik bedoelde inderdaad de leverdatum van de dock, dan weet je altijd een minimumdatum ;)
Maar dat mag iemand anders doen, want ben zelf ook bezig.

Verder, in principe moet je met een wireless bluetooth keyboard/muis en wireless display toch ook gewoon kunnen werken zonder dock? Heb hier zelf alleen geen keyboard, dan maar onscreen.

Gezien die GRIP4 fik in Chemelot, zal die 950 NL-Alert fatsoenlijk ondersteunen? Heb het zelf nog nooit gezien met lumia's namelijk.
Ik heb er op mijn 630 icm Vodafone al eens 1 gehad (deze kwam toen ook gelijk 3x binnen) dus dat moet gewoon werken

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 17:27
Ik ga er vanuit dat ik hem pas 6 december heb als ik coolblue mag geloven. (al komt de zwarte XL eerder uit dan de witte)

Is het ook bekend of MS of mozo carkits / etc gaat maken? Ik zou graag m'n telefoon op een fijne manier in m'n auto zetten.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:14
Ik heb hem gewoon bij Coolblue besteld en wacht rustig af. MS NL geloof ik niet meer na mijn Surface Pro 3 debacle waarbij ik mijn SP3 eerder bij de Mycom kon ophalen dan de MS NL site kon leveren... :)

M$ was kewl in 1996...ondertussen hebben we dat wel een beetje gehad...Lokt alleen maar onnodige reacties uit.

[ Voor 24% gewijzigd door PaT op 10-11-2015 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
speedydown schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:31:
[...]

Ik heb er op mijn 630 icm Vodafone al eens 1 gehad (deze kwam toen ook gelijk 3x binnen) dus dat moet gewoon werken
Ik woon/werk ca. 9km ten zuiden van het Chemelot terrein, geen NL alert ontvangen, wellicht iets te ver af en de wind staat gelukkig ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
Martinspire schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:14:
[...]
Ik wel. Werkt net zo goed.
Het gaat meer om over 4G of niet. En oh ja, met WP8.1 moet je een CV (Country variant) NL hebben.
Wat ik tot nu toe gelezen heb, is dat met Windows 10 Mobile niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tweaker1234 schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:07:
[...]

Ik wel. Werkt net zo goed.
Het gaat meer om over 4G of niet. En oh ja, met WP8.1 moet je een CV (Country variant) NL hebben.
Wat ik tot nu toe gelezen heb, is dat met Windows 10 Mobile niet meer nodig.
Ik voldoe daaraan maar nooit iets gekregen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
Ik krijg op 3G met een CV Lumia wel NL Alerts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
Martinspire schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:17:
[...]

Ik voldoe daaraan maar nooit iets gekregen namelijk
Je zit dan toevallig niet op 4G? Zoals je hieronder kan lezen werkt NL-Alert wel. Alleen voor sommige niet. Door geen CV NL of die een 4G verbinding hebben. Nu begrijp ik wel dat aan 4G + NL-Alert gewerkt wordt door o.a. KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tweaker1234 schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:31:
[...]

Je zit dan toevallig niet op 4G? Zoals je hieronder kan lezen werkt NL-Alert wel. Alleen voor sommige niet. Door geen CV NL of die een 4G verbinding hebben. Nu begrijp ik wel dat aan 4G + NL-Alert gewerkt wordt door o.a. KPN.
Ik zei toch dat ik voldoe :P
4G van Vodafone plus een CV NL. Maar nog nooit iets van gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
Martinspire schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:51:
[...]

Is die Nl-alert discussie niet een beetje Off topic?

[ Voor 8% gewijzigd door Twardt op 09-11-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Off topic maar:
Martinspire schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:51:
[...]

Als je geen 4G hebt en een CV NL dan zou hij het moeten doen. Mijn man kreeg er wel een, hij heeft geen data abonnement op een Lumia 640. Ik kreeg er geen, en heb een 4G abonnement op een 920 (beide NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 08:32
950 XL incl dock Microsoft store

Dus nog even wachten met mijn pre-order ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:14
Voxxie schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:26:
[afbeelding]

Dus nog even wachten met mijn pre-order ;)
Het wijzigt wel steeds wat ze zeggen.

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:05
Wailing_Banshee schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:50:
[...]

Ja, ik herinner me dat uit mijn Palm Treo 680 tijd. Heb een oranje besteld via Ebay uit de V.S. Maar dan moest je goed opletten of je de GSM versie had, dus die van AT&T. De Sprint versie was hier waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hier trouwens nog wat foto's gemaakt met een 950:
https://500px.com/photo/1...rtyard-by-brandon-leblanc
Geen echt donkere foto's en ook geen video's helaas

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 09-11-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

Over low light gesproken, ik dacht deze hier nog niet gezien te hebben, maar ik moet beter kijken :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5v-cMx-lQDI]

[ Voor 17% gewijzigd door iENO op 09-11-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 22:04

Swerfer

Hmm...

iENO schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:16:
Over low light gesproken, heb deze hier nog niet gezien:

[video]
Even terugkijken: Swerfer in "[W10M] Ervaringen met de Microsoft Lumia 950 en 950 XL"

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar is bijna iedereen enthousiast over deze twee nieuwe telefoons maar ik ben toch wel zwaar teleurgesteld en ik zou zeker geen van beide kopen omdat de speaker aan de achterkant zit. Ik heb me al vaak afgevraagd waarom dit zo onbelangrijk wordt gevonden door kopers en ook door de fabrikanten van smartphones. De ideale plaats is aan de voorkant maar ik kan me voorstellen dat dit moeilijk is als men het formaat van de telefoon zo klein mogelijk wil houden. Maar bij de iPhones zitten de speakers aan de onderkant en dat is veel beter dan aan de achterkant omdat je dan ook een goed geluid hebt als je de telefoon op zijn rug legt. Maar de iPhone zou ik nooit kopen omdat die veel te duur is voor wat hij biedt en er komen teveel modellen uit in te korte tijd dus je hebt al vlug een oud model. Ik heb lang moeten zoeken voordat ik mijn telefoon kocht. HTC heeft de speaker aan de voorkant maar geen goede camera dus die viel af. Verreweg de meeste telefoons hebben de speaker aan de achterkant maar gelukkig vond ik de Nokia Lumia 1020 die ook nog een heel goede camera heeft en die heeft de speaker aan de onderkant en ik heb hem gekocht en ik ben er eigenlijk voor 100% tevreden mee. Maar pffffffffff, wat een teleurstelling dat de twee nieuwe zogenaamde "vlaggeschepen" van Microsoft de speaker toch weer aan de achterkant hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KeanoNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 22:32
Tjah, zo heeft iedereen zijn eigen wensen. Zelf gebruik ik de speaker nauwelijks en stel hier totaal geen eisen aan. Maar als je het belangrijk vind heb je inderdaad gelijk dat het onhandig is geplaatst, vooral als je het toestel neer wilt leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
Je hebt 1 minpunt (speakerpositie) en bent daarom zwaar teleurgesteld? Tsja als dat het enige criterum is voor jou wat je belangrijk vind in een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 16:58

rda

Ik zou oprecht geen idee hebben waarom speakers van belang zijn in een telefoon, behalve wanneer het gaat om de beltoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

rda schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:11:
Ik zou oprecht geen idee hebben waarom speakers van belang zijn in een telefoon, behalve wanneer het gaat om de beltoon.
Zodat je als een stoere boy met je telefoon op speaker kunt fietsen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Had het toch wel erg fijn gevonden als het (2) front speaker(s) had gehad bijv zoals HTC. Bij een Twitch stream is het toch wel fijn. Maar camera en Windows is belangrijker.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:58:
Blijkbaar is bijna iedereen enthousiast over deze twee nieuwe telefoons maar ik ben toch wel zwaar teleurgesteld en ik zou zeker geen van beide kopen omdat de speaker aan de achterkant zit. Ik heb me al vaak afgevraagd waarom dit zo onbelangrijk wordt gevonden door kopers en ook door de fabrikanten van smartphones. De ideale plaats is aan de voorkant maar ik kan me voorstellen dat dit moeilijk is als men het formaat van de telefoon zo klein mogelijk wil houden. Maar bij de iPhones zitten de speakers aan de onderkant en dat is veel beter dan aan de achterkant omdat je dan ook een goed geluid hebt als je de telefoon op zijn rug legt. Maar de iPhone zou ik nooit kopen omdat die veel te duur is voor wat hij biedt en er komen teveel modellen uit in te korte tijd dus je hebt al vlug een oud model. Ik heb lang moeten zoeken voordat ik mijn telefoon kocht. HTC heeft de speaker aan de voorkant maar geen goede camera dus die viel af. Verreweg de meeste telefoons hebben de speaker aan de achterkant maar gelukkig vond ik de Nokia Lumia 1020 die ook nog een heel goede camera heeft en die heeft de speaker aan de onderkant en ik heb hem gekocht en ik ben er eigenlijk voor 100% tevreden mee. Maar pffffffffff, wat een teleurstelling dat de twee nieuwe zogenaamde "vlaggeschepen" van Microsoft de speaker toch weer aan de achterkant hebben.
Er is een reden dat speakers niet aan de onderkant zitten. Pak het toestel eens vast in landschape houding. Grote kans dat je hem aan de onderkant (of bovenkant) pakt. En ook als je dus een game aan het doen bent, zit je hand dan op de speaker. Zijkant blokkeert dan ook nog wel wat, dus dan blijft over achterkant. Al heb ik zelf ook liever voorkant, maar dat lijken ze niet meer te doen omdat het dan ruimte inneemt die je anders met het scherm opvult. Erg jammer. Maar meestal gebruik ik toch bluetooth of oordoppen.

Wel raar dat je daarover klaagt alsof de toestellen niks meer waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
Op mijn 830 zit de speaker op de bolling aan de achterkant. Zo wordt ie niet geblokkeerd wanneer hij ligt. Maar zo'n groot punt vind ik het eerlijk gezegd niet.. de ringtone hoor je toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:48
[...]

Maar pffffffffff, wat een teleurstelling dat de twee nieuwe zogenaamde "vlaggeschepen" van Microsoft de speaker toch weer aan de achterkant hebben.
Wat is er dan mis met een speaker aan de onderkant?
The Chosen One schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:29:
Had het toch wel erg fijn gevonden als het (2) front speaker(s) had gehad bijv zoals HTC. Bij een Twitch stream is het toch wel fijn. Maar camera en Windows is belangrijker.
En die 20 meter bezel boven en onder op die HTC's dan... dát is pas een dealbreaker.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, je maakt er wel een zwaar punt van.

Ik ben er juist blij mee, want
Voorkant = te grote/lange voorkant,
Onderkant = geblokkeerd door je handen
Achterkant = niet de nadelen van de andere 2 en door de camera bump wordt de speaker, ook met de telefoon op zijn rug, niet geblokkeerd.
Feitelijk het beste compromis. En uit de winkel hands on in de VS komt er een bak geluid uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat Martinspire zegt klopt ook wel, bij mijn 820 zit de speaker onderaan, en dat is ruk voor de 1,5x per maand dat ik een game speel, je vinger zit er dan al snel op, en dat klinkt helemaal voor geen meter.

Enige andere toepassing voor een speaker die ik mogelijk zou gebruiken is als ik tijdens het bellen 'm op speaker zet, als je hem dan neerlegt is het wel wat onhandig. Maar, je hebt idd de camerabump. Probleem opgelost.

Overigens, de bezels van de HTC One M9 zijn in principe even groot als die van de L950, maar wel lelijk.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobinHood schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:44:
Overigens, de bezels van de HTC One M9 zijn in principe even groot als die van de L950, maar wel lelijk.
Waar de HTC een 0.2" kleiner scherm heeft. En dus de onder en boven bezels groter zijn.
En je dus bevestigt wat sommige anderen hier zeggen ;)

Edit: In de vergelijking 950XL M9+ zijn ze beide ongeveer even lang/hoog en is het beeldgrootte verschil zelfs 0.5" !
5.7" om 5.2" bij ongeveer gelijke hoogte/lengte.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het grootste nadeel van de speaker aan de onderkant vind ik vooral dat in landscape het lijkt alsof er 1 kant van de stereo kapot is 8)7. Superirritant als je een filmpje kijkt oid.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 09-11-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ach de speaker wordt toch niet meer zoals bij de Nokia n95 met fantastisch stereo geluid omdat telefoons niet meer zo dik zijn en er dus geen ruimte meer is. Zolang ze maar goed genoeg geluid geven voor op de badkamer voor onder de douche ben ik allang blij. Of de telefoon dan het best op zijn voor- of achterkant ligt zal me daarbij worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Kluutmaran schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:10:
Ach de speaker wordt toch niet meer zoals bij de Nokia n95 met fantastisch stereo geluid omdat telefoons niet meer zo dik zijn en er dus geen ruimte meer is. Zolang ze maar goed genoeg geluid geven voor op de badkamer voor onder de douche ben ik allang blij. Of de telefoon dan het best op zijn voor- of achterkant ligt zal me daarbij worst wezen.
Zo herkenbaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Ben benieuwd hoe de software gaat meevallen. De telefoons komen binnen 2 weken op de markt en de software is niet klaar nadat ze daar twee jaar de tijd voor hebben gehad. Dit had toch veel beter gekund vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even een WC video getrimt met alleen de 3 Mozo back accessoires voor de Lumia 950.
Zo te zien is het echte (sier) stiksel op de cognac leren back. Zwart is eigenlijk mooier dan ik eerst dacht.

[Vimeo: https://vimeo.com/145206891]
.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we dat eerst maar eens afwachten. Of jij moet al de final build hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:33:
[...]

Laten we dat eerst maar eens afwachten. Of jij moet al de final build hebben >:)
Tja het is nog maar 2 weken hé en de Final build moet er nog op gezet worden. Terwijl ze 2jaar de tijd hebben gehad voor dit toestel.
Vind ik eigenlijk geen goede reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cronimet schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:39:
[...]Tja het is nog maar 2 weken hé en de
Ik ben het niet me je oneens, maar zolang we de final build RTM nog niet hebben kunnen proberen, kunnen we nog niet oordelen. De laatste build was ook ineens veel beter. Loopt echt super goed en dat op een Lumia 735.
Kan van mij, op een paar hele kleine dingen na, de final build zijn.
.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cronimet schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:39:
[...]

Tja het is nog maar 2 weken hé en de Final build moet er nog op gezet worden. Terwijl ze 2jaar de tijd hebben gehad voor dit toestel.
Vind ik eigenlijk geen goede reclame
Hoelang bestaat Android inmiddels al? 6 jaar ofzo?

Hoeveel fouten zitten er nog in?

Iets als een klaar [mobiel] OS bestaat niet. W10M zal bij launch gewoon klaar genoeg zijn, en over een paar maanden vast wel weer een leuke update krijgen. Emerald zal wel een leuke naam zijn :+ Tenzij de W10 update al E[merald] is, dan wordt het tijd om iets met een F te verzinnen :P

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:09
.oisyn schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:54:
Het grootste nadeel van de speaker aan de onderkant vind ik vooral dat in landscape het lijkt alsof er 1 kant van de stereo kapot is 8)7. Superirritant als je een filmpje kijkt oid.
Het neemt je 'probleem' niet weg, maar een leuk detail bij de officiële Lumia 640 Flip Shell (CC-3089) is dat er een klein uitstekend puntje op de achterkant, naast de speaker, is aangebracht. Daardoor is het geluid beter hoorbaar als de telefoon op een vlakke tafel ligt. Misschien is dat bij de officiële cases voor de 950 ook wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:26:
Zo te zien is het echte (sier) stiksel op de cognac leren back. Zwart is eigenlijk mooier dan ik eerst dacht.
Ik had voorheen altijd van die purlederen dingen, welke gewoon na verloop van tijd begonnen af te bladeren en lelijk werden.
Vorig jaar een echte lederen walletcase gekregen, ben nog steeds onder de indruk.
Leder heeft ( in mijn nederige opinie ) de eigenschap dat het al mooier wordt naar mate het verouderd.
Alleen het kunststof klemgedeelte laat te wensen over, maar daarvoor hebben we ductape en mocht ie weer los gaan dan heb ik gewoon te weinig ductape gebruikt.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

Nu wel een nieuwe dan, inclusief stills met/zonder flash:

[ Voor 17% gewijzigd door iENO op 10-11-2015 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:36
Martinspire schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:30:
[...]

Er is een reden dat speakers niet aan de onderkant zitten. Pak het toestel eens vast in landschape houding. Grote kans dat je hem aan de onderkant (of bovenkant) pakt. En ook als je dus een game aan het doen bent, zit je hand dan op de speaker. Zijkant blokkeert dan ook nog wel wat, dus dan blijft over achterkant. Al heb ik zelf ook liever voorkant, maar dat lijken ze niet meer te doen omdat het dan ruimte inneemt die je anders met het scherm opvult. Erg jammer. Maar meestal gebruik ik toch bluetooth of oordoppen.

Wel raar dat je daarover klaagt alsof de toestellen niks meer waard zijn.
Als ik mn telefoon in je broekzak stop, zit de bovenkant naar beneden en het beeldscherm naar mn been toe (om het beeldscherm te beschermen). De speakers aan de onderkant geven dan het meeste geluid als je wordt gebeld. Maar vind het zelf ook niet handig, omdat je het snel afdekt. Speakers aan de voorkant zijn nog onhandiger imo omdat je dan de speakers afdekt met het beeldscherm naar je been toe... Speaker aan de achterkant is classic en geeft in de meeste situaties het meeste geluid, al vervormt het dan wel vaker. Ieder zijn ding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Speakers? Ik geloof dat die van mij ook speakers heeft... Ik zou niet eens weten waar die zitten, op geen enkel apparaat wat ik heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:57:
[...]

Speakers? Ik geloof dat die van mij ook speakers heeft... Ik zou niet eens weten waar die zitten, op geen enkel apparaat wat ik heb...
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 11:35
Voor de geïnteresseerden; Studentmobiel geeft aan dat ze het toestel week 49 verwachten (de week van Sinterklaas!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
't viel me op dat het bij coolblue goedkoper is dan bij belsimpel, bij een hollandsnieuwe abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Moet eerlijk bekennen dat ik ook echt wel de hoop had dat bij de Lumia 950 (XL) ze de speakers ook aan de voorkant hadden geplaatst. Helemaal omdat in mijn huidige telefoon (Xperia) het volume echt heel laag is, wat volgens mij komt doordat alles onder een nano-coating zit ivm de waterdichtheid.
Maar sinds ik de 640 XL heb geprobeerd maak ik mij er minder zorgen over, daar kwam al een bak geluid uit. De trade-off waarbij dan ook de behuizing dus groter gaat worden is het uiteindelijk ook niet waard. Juist het 5.7"scherm in de huidige behuizing is een groot plus punt.

Weer een nieuw(?) W10 mobile filmpje : [URL="[video]https://www.youtube.com/watch?v=XDjTGAwq3MI"]YouTube: Meet Windows 10 Mobile Windows Help[/video][/URL]
[video]https://www.youtube.com/watch?v=XDjTGAwq3MI"]YouTube: Meet Windows 10 Mobile Windows Help[/video]
Trouwens ook contact opgenomen met Mozo omdat ik best een bookcover zou willen gebruiken en deze naar voren kwam in een eerdere post hier :
https://www.komplett.no/p...thin-flip-cover-lumia-950

Het volgende antwoord gekregen waarbij ze verwijzen naar de flip variant. Wel interessant is het feit de thin flip dus niet de achterkant vervangt.
Hi,
Thank you for contacting us.
We have for example this one coming: http://www.mozoaccessorie...a-950-phone-case-311.html
We will also have "the thin flip" that you found from the Komplett. Please note however that "thin flip" is more simple product. That does not replace the original backcover of the phone as this notebook flip cover.
Flipcovers will be ready for orders very soon, but i don't have exact date available now.
Overigens wel weer gevraagd of dat nou betekent dat ze dus geen bookcover releasen... :9

[ Voor 43% gewijzigd door GroeneThee op 10-11-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:33

winnie

de poes...

.oisyn schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:20:
Aangezien het dock als app wordt meegeleverd bij de eerste batch van de 950XL vond ik het niet meedoen door Azerty aan de actie wat apart. Ik heb er nog een mail aan gewaagd en kreeg dit antwoord:
Goedendag,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Indien u een Microsoft Lumia 950XL heeft ontvangen kunt u een registratie uitvoeren met behulp van de pre-installed "Lumia offers" app.
Dit kan met behulp van de Promo code, deze kan vervolgens worden ingewisseld bij de Microsoft Store voor een beeldscherm Dock.

Als u nog vragen hebt hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,

Michiel van Aartsen
Azerty Verkoop
Dus blijkbaar doet ook Azerty (en volgens mij gewoon iedereen) mee aan de actie.
Pagina: 1 ... 15 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.