MRE-Inc schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:37:
[...]
Glance werkt bij mij ook niet meer goed op mijn 950XL. Is begonnen na de Creators Update. Tijdens het opladen is het heel slecht zichtbaar. Wanneer ik de telefoon in mijn broekzak heb en eruit haal, dan licht Glance heel even op om vervolgens weer direct te verdwijnen, terwijl de instelling op 5 minuten staat.
Sinds de CU doet mijn front camera het ook niet meer en de iris scanner ook niet. Kan de telefoon niet meer unlocken met mijn iris. De WIndows Hello app/instellinge geeft een foutmelding als ik die instel.
Volgens mij is die hele 950 serie gebouwd om hooguit 1,5 jaar mee te gaan. Die van mij is van december 2015. Echt compleet brakke hardware hebben ze gebruikt.
Het werkte allemaal redelijk tot de creators update (die niets toevoegde, maar wel veel sloopte).
Waar ik tegenaan loop, is dat het unlocken soms echt tot 10 seconden kan duren;
Je swiped het scherm omhoog, beeld wordt zwart, 10 seconden wachten... je ziet je startscherm pas.
Hoe langer ik de telefoon laat liggen, hoe langer het unlocken duurt (een unlock binnen een minuut na een vorige unlock gaat wel snel).
Ander issue is de proximity sensor, inderdaad - maar dat heb ik al vanaf dag nul;
Als de telefoon in een tas of broekzak zit, en ik haal hem daar uit - dan is de kans groot dat hij crashed en reboot.
Het lijkt er op dat de telefoon een sein krijgt dat hij niet meer in de broekzak / tas zit, daar 'iets' mee moet doen - wat vervolgens mis gaat en dus crashed.
9 van de 10x gaat het goed, maar het is altijd 'bidden' als ik de telefoon uit een afgesloten positie haal dat hij het gewoon doet en niet spontaan crashed.
Het zal allemaal aan mij liggen

maar tussen de regels door lees ik toch wel veel issues hier met de sensoren, zeker na de CU...