Vervolg glimpscherm problemen:
B2X "support" is echt een drama, een week geleden mijn 950 XL aangemeld, label ontvangen, de zaak ingepakt en naar een DHL shop om daar te horen dat de barcode niet klopt, dus nog naar een andere shop, zelfde verhaal. Weer contact opgenomen met B2X, er waren problemen met die labels en ik zou een nieuwe toegestuurd krijgen, de medewerker wist alleen niet wanneer. Afgelopen nacht, een week verder dus (nog geen nieuw label ontvangen), maar weer eens contact gelegd, kon het hele verhaal weer doen, adresgegevens doorgegeven om vervolgens weer te horen dat er technische problemen waren met aanmaken van reparatietickets, ik moest later maar weer contact opnemen om een label te krijgen.
Dit is blijkbaar Microsofts manier om onder reparatie en support uit te komen, gewoon de zaak traineren en maar hopen dat een deel van de klanten er zo spuugzat van worden dat ze overstappen naar Android of Apple.
Het lijkt daadwerkelijk op beleid om op dit moment Lumia's te dumpen en ook de support af te schaffen.
Oh ja, en de update die er zou zijn om mijn glancescreen probleem op te lossen is er inmiddels ook, probleem zoals verwacht niet opgelost.
Ik ben er inmiddels wel helemaal klaar mee en heb spijt als haren op m'n hoofd van de aanschaf van de Lumia. Ik heb echter nog een (wel goed werkende) S6 in gebruik, dus ga net zolang door tot ik een goed werkende Lumia heb, het kan toch echt niet zo zijn dat een bedrijf als Microsoft onder z'n garantie verplichtingen uitkomt.
Voor mensen die op dot moment overwegen een Lumia aan te schaffen, bezint eer ge begint zou ik zeggen.
Wordt ongetwijfeld nog weer vervolgd.
Eigenlijk hoort jouw relaas in het shopping forum
[
Voor 1% gewijzigd door
PaT op 19-10-2016 21:48
]