• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01 21:52

Droog maar leuk :9

nothing stops this train

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:22

nagasy

Duck Duck Duck Goose

1 kans op 9 dat ik Tirion krijg uit die welcome bundle.

Yup, 8 hero legendaries te kort in classic.
Maar trotse eigenaar van een 2e tirion... 8)7

Battle.net: NagaByrd#2844

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
nagasy schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:49:

Tis toch 400 dust.

Ik mis er nog 3, dus ik heb maar 33% om een legendary te krijgen die ik nog niet heb. Ben benieuwd.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-01 21:47
Ik had er al drie, waaronder Tirion. Die kreeg ik ook weer.

Maar gelukkig nog een kans bij die tien pakjes. Wat pak ik daar uit? Tirion.

8)7

Battletag: Iigy#2192

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:31

Lapras

Ice beam

Archmage Antonidas. Dat is mooi, want die had ik nog niet. Niet bijzonder nuttig in deze meta helaas.

• DarthDavy
Yay, ik kreeg Cenarius. Da's nog ene die ik miste. 5 euros well spent :-)

Krush. Was te verwachten dat het dus zou zijn, gezien ik alleen VanCleef nog moet hebben.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• KypDurron
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-01 11:37
Hmm, ik heb Tyrion gekregen.
En uit de pakjes Cenarius en The Beast

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Nice! Ik kreeg Prophet Velen (nieuw) uit de losse kaart en verder Cairne Bloodhoof (nieuw) en The Black Knight (had ik al) uit de pakjes. Prima value! :Y)

Omelette du fromage!

• Kol Nedra
lol bel de krant, ik heb 5 euro betaald aan de game 8)7

ik kreeg het volgende waar ik blij mee was:
-King Krush
-Bane of Doom
-Shield Slam
-Sea Giant

nothing stops this train

• mosselmossel
Inmiddels is het in de brawl echt alleen nog maar Druid en Warlock. Saai.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:25
5 euro, Tirion en Ragnaros... man o man als ik dat in mijn eerste 10 packs had was ik waarschijnlijk f2p gebleven haha. 5 bucks well spent though :)

PSN Profile

5 euro, King Crush en Golden Ysera.
Helaas had ik de golden Ysera 2 jaar geleden al uit een pack getrokken. 2400 dust erbij!!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

nagasy schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:49:

Ik wil Tirion, maar krijg waarschijnlijk derde Krush, Van Cleefe of Grommash. Ruilen?

Edit, Nm ik kreeg prophet velen. Gezien priest mijn favo class is, is dat wel leuk :) dust teller staat nu op 11 k

[ Voor 14% gewijzigd door Kasai op 16-09-2016 01:01 ]

Atlas#22744

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-01 19:44
Had zelf van de 10 packs King Crush en Al Akir gekregen, welke ik al had.
Had heel erg graag een gouden Ysera gekregen, maar je kunt helaas niet alles krijgen. Kreeg gelukkig best wel veel epics of anders goldens.

Maar, ben gelukkig weer rank 5 aangetikt met Midrange Shaman, denk nu wat Druid spelen.
Alvast als mensen mij vragen waarom ik geen Trogg speel? Het deck is hierdoor wat consistenter en je hebt minder te maken met overload.
Want ik overleef meestal de early game wel en daarna komt pas de kracht van het deck aan te pas.

Als ik toch met Trogg zou spelen, had ik me deck wat meer aggro gemaakt en dus ook wat cheasier, denk aan Doomhammer en Flamewreathed Faceless.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sGSE8Uu.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2tN2G8j.jpg

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07-2025
Golden Hogger, Golden Doomhammer en Baron Geddon van de 10 packs. Antonidas als extra. In elk geval genoeg dust erbij.

• _Mithrandir
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11-2024

_Mithrandir

tOOt TooT

Ik zoek nog mensen om af en toe tegen te spelen voor de 80 gold quest. Meestal eindig ik ergens tussen lvl 20 en 15. Mijn battle tag is: Gebs#2976

[ Voor 0% gewijzigd door _Mithrandir op 16-09-2016 08:39 . Reden: typo ]

At dawn on the fifth day look to the east

• nagasy

nagasy

Duck Duck Duck Goose

_Mithrandir schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:18:
Ik zoek nog mesen om af en toe tegen te spelen voor de 80 gold quest. Meestal eindig ik ergens tussen lvl 20 en 15. Mijn battle tage is: Gebs#2976
Je rank maakt niet veel uit voor die quest.
Voeg me maar toe. Battle tag staat in signature

• DarthDavy
Misschien een verkeerde perceptie, maar het lijkt me dat die 10 pakjes voor die 5 euro ook "gebuffed" zijn tov normale pakjes. Ik had in m'n 10 pakjes ook nog een legendary (Gruul) en een paar epics en een paar golden kaarten. Alles in totaal zo'n 1200 dust. Da's way more value dan ik gewoon ben. Daarna de brawl gespeeld en dat pakje was gewoon weer de standaard 40 dust.

Als ik hier lees dat er nog veel meer mensen zijn die ook nog een legendary uit die 10 pakjes halen lijkt me dat de kans voor epics en legendaries in die pakjes hoger ligt dan in normale pakjes.

Waarschijnlijk gewoon een heel verkeerde perceptie, maar het valt toch op. :-)

• An1mA
DarthDavy schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:54:
Misschien een verkeerde perceptie, maar het lijkt me dat die 10 pakjes voor die 5 euro ook "gebuffed" zijn tov normale pakjes. Ik had in m'n 10 pakjes ook nog een legendary (Gruul) en een paar epics en een paar golden kaarten. Alles in totaal zo'n 1200 dust. Da's way more value dan ik gewoon ben. Daarna de brawl gespeeld en dat pakje was gewoon weer de standaard 40 dust.

Als ik hier lees dat er nog veel meer mensen zijn die ook nog een legendary uit die 10 pakjes halen lijkt me dat de kans voor epics en legendaries in die pakjes hoger ligt dan in normale pakjes.

Waarschijnlijk gewoon een heel verkeerde perceptie, maar het valt toch op. :-)
Dat "gevoel" had ik ook bij de 10 packs.

An1mA schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:45:
[...]

Dat "gevoel" had ik ook bij de 10 packs.
Nou gisteren uit 32 pakjes maar 1x Sylvanas en de extra legendary was Jaraxxus

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Voor mij uit de 10 packs:
- Grommash uit de standaard reward;
- Millhouse, King Krush non-golden;
- Eaglethorn Bow en Mana Addict golden;
- Earthshock golden;
- 2 Epics.

Veel beter dan 10 normale packs dus.

• Kasai

Kasai

Legendary

Bij mij waren de packs net zo slecht als normaal, dus dat ze het gebuffed zijn lijkt mij sterk.

Atlas#22744

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Heb vanochtend zelf gewoon de bundle gehaald. Niet heel spannend, nog steeds goede value. Jammer dat ik net een van de class legendaries kreeg die ik al had (Tirion). Maar goed ik heb er dan ook al een paar (Cenarius, Tirion, Velen, Jaraxxus en Grommash)

Wel een hoop dust erbij dus ik ga binnenkort maar weer een legendary craften.. Best kans dat dat Yogg wordt :p

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 14:38

Boesjke

Excellent!!

Zojuist even op zoek gegaan naar wat milldruids met Murphsys deck in de tavern brawl, waren er ineens heel weinig (de eerste druid speelde innervate, barnes, Gruul). Uiteindelijk gelukt!

Heb zelf ook die 10 packs gekocht. Voor mij waren ze ook normaal. 1 epic, 1 golden common en de rest was redelijk standaard, in 1 pack 2 rares verder nog geloof ik dus als de packs buffed waren heb ik pech gehad :D
Had wel een Prophet Velen als guaranteed legendary en die had ik nog niet dus dat is mooi.

Neen

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-01 16:32

Nitai

Live the life you love.

Ik kreeg Ysera en verder niets bijzonders. Die had ik al, enige die ik mis qua class legendaries is Anubh, maar volgens mij is die niet eens standard.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Toch 5 euro well spent, jarrax, thalnos, deathwing, seagiant, sword of justice.

Wat is hunter trouwens een knip... Stop eens een keer met die ziektes steeds deck.. play on curve = win (ja, klaag!)...

[ Voor 16% gewijzigd door Grotman op 16-09-2016 10:32 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

3 legendaries :o

Mijn vriendin gaat vanavond ook die starter bundle kopen, denk dat zij zoals altijd ook weer mazzel heeft :+

Atlas#22744

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:13
Wel slim van Blizzard, nu kan bijna niemand meer zeggen dat ze een free to play player zijn ;)

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-01 15:21
Voor de mensen die op twee servers spelen: je kan op beide servers (met hetzelfde account) die starter bundle kopen. Ik had met mijn twee bundles helaas in ook geen bijzondere 10 packs. Wel in beide gevallen een class legendary die ik nog niet had. :)
Nostordici schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:24:
Wel slim van Blizzard, nu kan bijna niemand meer zeggen dat ze een free to play player zijn ;)
Zeker waar. Dit is sowieso goede value for money vergeleken met andere dingen in HS. Pakjes voor minder dan halve prijs en een gegarandeerde class legendary daar bovenop.
Vanavond ook maar eens kopen, lekker pakjes openmaken. Ik hoop ook dat die nieuwe Priest een beetje makkelijk te halen is, die vind ik er wel cool uitzien en Priest speel ik graag.
_Mithrandir schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:18:
Ik zoek nog mensen om af en toe tegen te spelen voor de 80 gold quest. Meestal eindig ik ergens tussen lvl 20 en 15. Mijn battle tag is: Gebs#2976
M'n battletag staat in sig, voeg me maar toe.

<GOT> Zarhrezz#2885

DarthDavy schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:54:
Misschien een verkeerde perceptie, maar het lijkt me dat die 10 pakjes voor die 5 euro ook "gebuffed" zijn tov normale pakjes.
Misschien hebben ze het gedaan, maar het kan ook gewoon komen doordat mensen met goede pakjes meer info geven dan met slechte pakjes. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Zarhrezz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:37:
Vanavond ook maar eens kopen, lekker pakjes openmaken. Ik hoop ook dat die nieuwe Priest een beetje makkelijk te halen is, die vind ik er wel cool uitzien en Priest speel ik graag.

[...]

M'n battletag staat in sig, voeg me maar toe.
Ik ben ook verliefd om de nieuwe Priest Hero :+ Kan niet wachten tot het bekend wordt hoe je haar behaald.

Nitai schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:25:
[...]

Ik ben ook verliefd om de nieuwe Priest Hero :+ Kan niet wachten tot het bekend wordt hoe je haar behaald.
Ik heb laatst de Ranger ook gekocht...heb je er wat aan? Nee, maar het is wat mij betreft de coolst uitziende hero tot nu toe, dus tja...

<GOT> Zarhrezz#2885

• Kasai

Kasai

Legendary

[...]

Same. <3 Priest.

Atlas#22744

Tirion als Legendary...ik speel eigenlijk nooit Paladin, but who knows. De pakjes:
  1. 3 rares waarvan 2 golden
  2. 1 rare
  3. 1 rare
  4. 1 epic en 1 rare
  5. 1 rare
  6. 1 rare
  7. 2 epics en 1 rare
  8. 1 rare
  9. 1 legendary en 2 rares waarvan 1 golden
  10. 2 rares
Geen idee of dat beter is dan normaal...ik heb nog nooit zoveel packs tegelijk opengemaakt =)

Net even voor de gein paar rondes Brawl gespeeld met Faerie Dragon, Leper Gnome en Holy Smite in de hoop de bekende Druid en Warlock tegen te komen...maar helaas.

[ Voor 15% gewijzigd door Zarhrezz op 16-09-2016 20:32 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

is een heel leuke game joh :D
[...]

Ik vermoed dat je deze niet hoeft te kopen voor euro's. Enkel de eerste 3 waren voor een tientje per stuk te koop en volgens mij was dit niet een heel groot succes.

Zelf hoop ik op een ingame iets wat je moet halen.

• mosselmossel
xelfer schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:06:
[...]

Ik vermoed dat je deze niet hoeft te kopen voor euro's. Enkel de eerste 3 waren voor een tientje per stuk te koop en volgens mij was dit niet een heel groot succes.

[X] Win 5 games with a deck including Purify

xelfer schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:06:
[...]

Dat zou mooi zijn, en dan niet zoiets fake-social als de Shaman laatst of moeten deelnemen aan iets wat er met een baan en gezin niet inzit...maar dat liever dan cross-game geneuzel. We gaan het wel zien.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik word toch wel beetje verdrietig als ik op rank 19 3 potjes verlies met token druid. Schijnbaar moet ik wel aggro gaan spelen :')

Atlas#22744

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Kasai schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:27:
Ik word toch wel beetje verdrietig als ik op rank 19 3 potjes verlies met token druid. Schijnbaar moet ik wel aggro gaan spelen :')
Ja even een paar potjes aggro en daarna kun je los :) Zit nu op rank 11 en er zijn leuke decks waar je tegen speelt, wel veel tempo mages en dragon warriors.

Is Token Druid smaak van de maand ofzo? Ik ben er nu al 7 tegen gekomen in de laatste 8 games in standaard.....

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik krijg het niet voor elkaar om het aan te schaffen. Blizzard eist dat ik een creditcard aan mn paypal toevoeg... :{

Vicariously I live while the whole world dies

Vicarious schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:06:
Ik krijg het niet voor elkaar om het aan te schaffen. Blizzard eist dat ik een creditcard aan mn paypal toevoeg... :{
Ik weet dat als je geld wilt toevoegen aan je battle.net balans door geld over te maken vanaf je bank, dat je minstens 10 euro moet overmaken. Waarschijnlijk kunnen kleinere bedragen alleen maar via creditcard?

5700X | RX 6600

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

PCBaas schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:44:
[...]

Ik weet dat als je geld wilt toevoegen aan je battle.net balans door geld over te maken vanaf je bank, dat je minstens 10 euro moet overmaken. Waarschijnlijk kunnen kleinere bedragen alleen maar via creditcard?
Ik kan volgens mij wel mijn battle.net balans ophogen dmv Ideal (zit ook een wachttijd aan trouwens), maar omdat ik momenteel een laag banksaldo heb wilde ik de 10 euro die ik nog op mn paypal account heb staan gebruiken. Helaas mag dat blijkbaar niet omdat ik dan een creditcard moet toevoegen :{

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
iDeal werkt inderdaad prima. Ze verwerken de status niet direct, maar wel altijd binnen een kwartier. :)

{signature}

• An1mA
xelfer schreef op zondag 18 september 2016 @ 08:34:
Is Token Druid smaak van de maand ofzo? Ik ben er nu al 7 tegen gekomen in de laatste 8 games in standaard.....
Wellicht komt het door de meta snapshot van Tempostorm.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Valt mee

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gyAgiTy.png

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-01 18:45
ik heb ook maar direct de beginner bundle gekocht. ik kreeg Tirion, welke naast Al'Akir de enige was die ik al had...
wel een aantal epic kaarten verder. waaronder mijn eerste gorehowl en tweede brawl. en die 10 packs zorgen voor weer meer kans op een classic legendary.

• InstantKarma
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-08-2021
Grommash gekregen uit mijn welcome bundle. Blij, want die had ik nog niet.
Daarna begonnen met de packs open te maken, krijg ik meteen een legendary card uit het 1e pack... Grommash. :|

• Kasai

Kasai

Legendary

Heeft iemand nog Americas Summer Championship gekeken?

Atlas#22744

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kasai schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:52:
Heeft iemand nog Americas Summer Championship gekeken?
Ik heb de finale gekeken. Spannende best of 7 wel! Vond het alleen jammer dat RNG weer zo'n grote rol speelde (Cairne uit een healing portal ding vs Justicar bijv. ) en al die Yogg's.

• Kasai

Kasai

Legendary

Vicarious schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:57:
[...]

Ik heb de finale gekeken. Spannende best of 7 wel! Vond het alleen jammer dat RNG weer zo'n grote rol speelde (Cairne uit een healing portal ding vs Justicar bijv. ) en al die Yogg's.
Ja dat is wel beetje naar.

spoiler:
De comeback van Hotmeowth was ook erg cool, 2-0 achter en dan 4-3 winnen! Wat ik wel grappig vond bij de interview is dat ie steeds zei wie zijn deck hij gebruikte.

Overigens vind ik het wel vrij bijzonder dat na Karazhan alle decks nog vrijwel hetzelfde zijn;

(Dragon) Warrior
Zoo lock
Token Druid
Aggro Shaman

Soms zie je een Freeze mage en/of Hunter.

Atlas#22744

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Kasai schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:47:
[...]
Overigens vind ik het wel vrij bijzonder dat na Karazhan alle decks nog vrijwel hetzelfde zijn;

(Dragon) Warrior
Zoo lock
Token Druid
Aggro Shaman

Soms zie je een Freeze mage en/of Hunter.
De portals hebben mij wel aangenaam verrast. De ironforge portal vult een beetje het gat van Shieldmaiden in m'n CW deck. De portals van Mage en Druid zijn ook nice.

Vicarious schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:57:
[...]
Vond het alleen jammer dat RNG weer zo'n grote rol speelde (Cairne uit een healing portal ding vs Justicar bijv. ) en al die Yogg's.
Is een logisch gevolg van kaarten die enkel bestaan uit "doe random X" en in Yoggs geval "doe random ABCDEFGHIJKLMNOPQRTSUVWXYZ en win daarmee de game".

Zelf speel ik overigens graag met Yogg hoor. Lekker een beetje aanklooien en bidden naar de old God :).

• Kasai

Kasai

Legendary

Nitai schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:22:
[...]

De portals hebben mij wel aangenaam verrast. De ironforge portal vult een beetje het gat van Shieldmaiden in m'n CW deck. De portals van Mage en Druid zijn ook nice.
Ja dat zeker, maar ik had gehoopt op andere deck archetypes in de meta.

Aan de andere kant, 45 kaarten (waarvan de helft waarschijnlijk niet of amper worden gespeeld) is natuurlijk niet genoeg voor een flinke shake up binnen de meta.

Atlas#22744

Kasai schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:19:
[...]

Ja dat zeker, maar ik had gehoopt op andere deck archetypes in de meta.

Aan de andere kant, 45 kaarten (waarvan de helft waarschijnlijk niet of amper worden gespeeld) is natuurlijk niet genoeg voor een flinke shake up binnen de meta.
Normaal. BRM bracht een hoop nieuwe decks door Dragons, Thaurissan, Flamewaker, Patron etc, en LoE bracht Renodecks, battlecry synergy etc. Beide expansion gooide de meta compleet omver, simpelweg omdat er heel veel kaarten in zaten die echt nieuwe decks mogelijk maakte, en een hoop ook nog eens heel sterk.

Deze uitbreiding heeft wel wat nieuwe en bruikbare kaarten gebracht, maar het voelt niet echt alsof ze nieuw zijn. Bedoel Arcane Giant wordt een hoop gebruikt, maar het voelt vaak niet echt als nieuwe decks, gezien de kaarten zelf weinig interactie hebben, het zijn gewoon sterke kaarten die in bestaande decks goed zijn.

Als ik even door de kaarten ga:

Class cards:
Druid: Heeft beast Druid erbij gekregen, is goed, maar geen top tier en wordt weinig gebruikt
Hunter: Heeft met Grandmother een sterke beast, verder is er Secret Hunter, maar voelt niet bepaald speciaal
Mage: Heeft een paar sterke kaarten, maar geen veranderingen qua decks
Paladin: Heeft met Ivory Knight een kaart die Murloc Paladin sterker maakt (heal + kans op extra Anyfin)
Priest: RIP
Rogue: Leuk geprobeerd, maar is volgens mij alleen voor fundecks
Shaman: Sterke kaarten voor Midrange
Warrior: Niets boeiends

Neutrals:
Curator ziet wat play, maar niet heel indrukwekkend
Barnes is sterk in sommige decks, maar creeert geen nieuwe decks
Arcane Giant is heel sterk, maar levert geen nieuwe decks op
Book Wyrm kan Dragon decks veranderen, maar levert niets nieuws op

En dat was het. Dus beast Druid hebben ze weer een zetje gegeven maar is nog niet genoeg, Secret Hunter is degelijk, maar voelt niet echt als nieuw aan, en verder zijn het vooral meer decks die wat sterker zijn geworden. En dat is toch wel een enorm probleem, want we hebben nog nooit zo weinig nieuws gehad.

tl;dr geen echte nieuwe decks = saaie expansion

• Kasai

Kasai

Legendary

Benjamin- schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:52:
[...]

Normaal. BRM bracht een hoop nieuwe decks door Dragons, Thaurissan, Flamewaker, Patron etc, en LoE bracht Renodecks, battlecry synergy etc. Beide expansion gooide de meta compleet omver, simpelweg omdat er heel veel kaarten in zaten die echt nieuwe decks mogelijk maakte, en een hoop ook nog eens heel sterk.

Deze uitbreiding heeft wel wat nieuwe en bruikbare kaarten gebracht, maar het voelt niet echt alsof ze nieuw zijn. Bedoel Arcane Giant wordt een hoop gebruikt, maar het voelt vaak niet echt als nieuwe decks, gezien de kaarten zelf weinig interactie hebben, het zijn gewoon sterke kaarten die in bestaande decks goed zijn.

Als ik even door de kaarten ga:

Class cards:
Druid: Heeft beast Druid erbij gekregen, is goed, maar geen top tier en wordt weinig gebruikt
Hunter: Heeft met Grandmother een sterke beast, verder is er Secret Hunter, maar voelt niet bepaald speciaal
Mage: Heeft een paar sterke kaarten, maar geen veranderingen qua decks
Paladin: Heeft met Ivory Knight een kaart die Murloc Paladin sterker maakt (heal + kans op extra Anyfin)
Priest: RIP
Rogue: Leuk geprobeerd, maar is volgens mij alleen voor fundecks
Shaman: Sterke kaarten voor Midrange
Warrior: Niets boeiends

Neutrals:
Curator ziet wat play, maar niet heel indrukwekkend
Barnes is sterk in sommige decks, maar creeert geen nieuwe decks
Arcane Giant is heel sterk, maar levert geen nieuwe decks op
Book Wyrm kan Dragon decks veranderen, maar levert niets nieuws op

En dat was het. Dus beast Druid hebben ze weer een zetje gegeven maar is nog niet genoeg, Secret Hunter is degelijk, maar voelt niet echt als nieuw aan, en verder zijn het vooral meer decks die wat sterker zijn geworden. En dat is toch wel een enorm probleem, want we hebben nog nooit zo weinig nieuws gehad.

tl;dr geen echte nieuwe decks = saaie expansion
Eigenlijk wel ja, terwijl ik het thema en een hoop nieuwe kaarten toch erg leuk vind, maarja leuk is niet perse goed in de meta :+

Alhoewel Explorers hoop nieuwe reno decks met zich mee bracht, is eigenlijk alleen renolock gebleven.

En Priest is helaas verre van goed, maar Priest of the Feast en Onyx Bishop zijn wel echt hele goede kaarten imo.

Atlas#22744

Kasai schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:01:
[...]
Alhoewel Explorers hoop nieuwe reno decks met zich mee bracht, is eigenlijk alleen renolock gebleven.
Dat decks later weer verdwijnen is natuurlijk opzicht niet erg, Reno Mage is een hoop gespeeld en volgens mij ziet die nu ook weer wat play? Reno Paladin heeft ook de nodige play gezien. Maar er was natuurlijk meer dan alleen Reno. Entomb bracht Control Priest terug, Tomb Pillager bracht Miracle Rogue terug, Tunnel Trogg... dat is te pijnlijk om over te praten... Elise gaf Priest en Warrior vooral nieuwe decks, Brann maakte diverse combo's interessant en Finley precies hetzelfde.

Niet iedere kaart zorgt gelijk voor een nieuw deck, bedoel Miracle Rogue, Control Priest enz bestonden allemaal al voorheen, maar Miracle Rogue was ook echt weg, niemand speelde dat deck nog, was gewoon compleet dood, en daarbij hadden veel kaarten ook echt een gigantische invloed op de meta, decks die dus wel al bestonden, maar van onspeelbaar tot lage tier, opeens top tier werden.

En dat is nu wel het probleem, welke decks zijn opeens top tier geworden, dat voorheen alleen op rank 15 of lager werd gespeeld?

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Waar ik me dan nog het meeste aan erger is Casual. Ik wil een fundeckje spelen en komen de meeste opdraven met aggro shaman, call of the skill hunter of zoolock.. Echt heel leuk.
Tomski1986 schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:20:
Waar ik me dan nog het meeste aan erger is Casual. Ik wil een fundeckje spelen en komen de meeste opdraven met aggro shaman, call of the skill hunter of zoolock.. Echt heel leuk.
Haha, Casual is niet zoals het klinkt. het is een plek waar mensen met de meeste agressieve decks hun quests halen.
Als je lekker casuel met een fun deck wil spelen moet je ergens rond rang 15 op de ladder gaan spelen. Daar kom je aardige variatie aan decks tegen zonder dat je basic decks tegenkomt.

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:30
Astie schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:17:
[...]

Haha, Casual is niet zoals het klinkt. het is een plek waar mensen met de meeste agressieve decks hun quests halen.
Als je lekker casuel met een fun deck wil spelen moet je ergens rond rang 15 op de ladder gaan spelen. Daar kom je aardige variatie aan decks tegen zonder dat je basic decks tegenkomt.
Nou, dat merk ik anders totaal niet ;(
Zit zelf rond rank 15 en kan gemiddeld 5 potjes per dag spelen. Maar ik lieg niet dat ik 4/5 potjes gewoon tegen Aggro Shaman speel. Face is the place.

De motivatie om tegenwoordig nog te spelen is daardoor ook ver te zoeken.

-

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En wat speel je zelf?

• mosselmossel
powerplay schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:49:
[...]

Zit zelf rond rank 15 en kan gemiddeld 5 potjes per dag spelen. Maar ik lieg niet dat ik 4/5 potjes gewoon tegen Aggro Shaman speel. Face is the place.

Ik merk dat dus totaal niet.
Ik speel net met MalyMIracle Druid zes potjes op rank16: fratigue mage, dragon warrior, zoolock, murloc pala, control warrior en C'thun Warrior.

En dat is niet alleen vandaag. Ik speel echt serieus tegen een grote variëteit aan decks.

• Kasai

Kasai

Legendary

Benjamin- schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:20:
[...]

Dat decks later weer verdwijnen is natuurlijk opzicht niet erg, Reno Mage is een hoop gespeeld en volgens mij ziet die nu ook weer wat play? Reno Paladin heeft ook de nodige play gezien. Maar er was natuurlijk meer dan alleen Reno. Entomb bracht Control Priest terug, Tomb Pillager bracht Miracle Rogue terug, Tunnel Trogg... dat is te pijnlijk om over te praten... Elise gaf Priest en Warrior vooral nieuwe decks, Brann maakte diverse combo's interessant en Finley precies hetzelfde.

Niet iedere kaart zorgt gelijk voor een nieuw deck, bedoel Miracle Rogue, Control Priest enz bestonden allemaal al voorheen, maar Miracle Rogue was ook echt weg, niemand speelde dat deck nog, was gewoon compleet dood, en daarbij hadden veel kaarten ook echt een gigantische invloed op de meta, decks die dus wel al bestonden, maar van onspeelbaar tot lage tier, opeens top tier werden.

En dat is nu wel het probleem, welke decks zijn opeens top tier geworden, dat voorheen alleen op rank 15 of lager werd gespeeld?
Oh ja dat zijn ook allemaal kaarten uit League of Explorers. Lol dat Tunnel Trog vrij snel er uit gaat roteren doet mij deugd.

Atlas#22744

Tunnel Trogg is absoluut niet het probleem. Het is zonder meer een hele goede 1 drop, maar een probleem is het niet.
powerplay schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:49:
[...]

Gebruik je een tracker? Want ik speel op het moment rond dezelfde rank en ik zit op 12% Shaman.

[ Voor 10% gewijzigd door Benjamin- op 19-09-2016 18:04 ]

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:28
Benjamin- schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:03:
Tunnel Trogg is absoluut niet het probleem. Het is zonder meer een hele goede 1 drop, maar een probleem is het niet.

[...]

Gebruik je een tracker? Want ik speel op het moment rond dezelfde rank en ik zit op 12% Shaman.
er zijn dagen dat ik het ook ervaar maar het is wel heel wisselend

• mosselmossel
Benjamin- schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:03:

[...]

13% hier.

Nou weet ik ook weer waarom ik al bijna 2 weken heel weinig meer heb heb gespeeld.
Vanavond weer 2x verloren van Yogg terwijl ik gewoon voorstond en ook nog 1x verloren van Call of the skill in to Call of the skill.

Ik moet nog 9 wins voor mijn Golden Warrior en was dit eerder een motivatie om verder te spelen heb ik dat nu absoluut niet aangezien je toch wel weet wat iedereen speelt zonder enige variatie op een paar tech kaarten na.

LOL de beste 7 meta decks (Tempostorm) 2x Shaman 2x Warrior 2x Druid en Mage waarvan er 4!!!!!! Yogg runnen.

Ik speel om reden van smorc ook een hardcore anti-aggro deck in Wild. Standaard kan me niet bekoren; dat speel ik niet meer vanwege de face is the place. In Wild heb je toch meer mogelijkheden om wat te doen tegen de facerace. Deathlords en Belchers i.c.m. N'Zoth werkt prima.
Ik speel de laatste tijd veel 80 gold quest potjes. Erg leuk natuurlijk dat ik zoveel gevraagd wordt maar ik ben er totaal klaar mee. Ik denk, leuk een potje HS. Pak ik een deck dat ik vooral leuk vind om te spelen. Keer op keer pakt mijn tegenstander een vies smorc deck (of komt erg in de buurt) en gaat full aggro.
Dit is voor mij geen HS dus vraag me aub niet meer voor de 80 gold quest als je toch alleen maar een aggro deck gaat spelen.

• Kasai

Kasai

Legendary

Astie schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:58:
Ik speel de laatste tijd veel 80 gold quest potjes. Erg leuk natuurlijk dat ik zoveel gevraagd wordt maar ik ben er totaal klaar mee. Ik denk, leuk een potje HS. Pak ik een deck dat ik vooral leuk vind om te spelen. Keer op keer pakt mijn tegenstander een vies smorc deck (of komt erg in de buurt) en gaat full aggro.
Dit is voor mij geen HS dus vraag me aub niet meer voor de 80 gold quest als je toch alleen maar een aggro deck gaat spelen.
Voeg mij maar wel toe, ik doe alles voor 80 gold :')

Zonder gekkigheid, wat een raar gedoe. Is toch juist als je tegen iemand speelt die je kent om een fundeck te pakken :?

Kwam er van de week achter dat mijn neefje ook speelt, super veel potjes met hem gespeeld, alle soorten decks, nog nooit zoveel plezier gehad.

Atlas#22744

• Kol Nedra
Kasai schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:05:
[...]

Voeg mij maar wel toe, ik doe alles voor 80 gold :')
Helaas doet mijn vrouw dat niet ;w

nothing stops this train

• mosselmossel
Nooit smorcen als je tegen een vriend speelt. Gewoon leker fundecks doen dan . Echt, wat triest.

• Kol Nedra
mosselmossel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:16:
Nooit smorcen als je tegen een vriend speelt. Gewoon leker fundecks doen dan . Echt, wat triest.
Ik speel altijd fundecks only, daarom kom ik nooit lager dan rank 17 :P

nothing stops this train

Nou ik heb ook aardig wat 80g quest gedaan maar nog niet tegen een smorc deck.
Ben het dan ook met je eens dat zeker onder elkaar het leuker is om decks te spelen die leuk zijn en niet voor beurt 5 afgelopen zijn

Al vind ik dat je dat ook best tegen de persoon in kwestie duidelijk mag maken want misschien heeft hij geen betere collectie.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
beuker19 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 00:30:
Nou weet ik ook weer waarom ik al bijna 2 weken heel weinig meer heb heb gespeeld.
Vanavond weer 2x verloren van Yogg terwijl ik gewoon voorstond en ook nog 1x verloren van Call of the skill in to Call of the skill.

Ik moet nog 9 wins voor mijn Golden Warrior en was dit eerder een motivatie om verder te spelen heb ik dat nu absoluut niet aangezien je toch wel weet wat iedereen speelt zonder enige variatie op een paar tech kaarten na.

LOL de beste 7 meta decks (Tempostorm) 2x Shaman 2x Warrior 2x Druid en Mage waarvan er 4!!!!!! Yogg runnen.
Ik merk ook dat er veel decks zijn met veel spells tegenwoordig.. en ja dan is Yogg gewoon een lijpe kaart die je zomaar de game kan doen winnen.

Call of the Wild is ook redelijk buiten proportie.. en de enige kaart die iets doet tegen spells is Loatheb, maar die hebben we niet meer in standard.. en ja.. counterspell, n redelijk slappe secret.

• nagasy

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Hierzo mag je ook met fundecks die 80G quest tegen spelen *O*

• Kol Nedra
Ik heb trouwens na een quest trade ook de 80gold quest binnen gekregen.
vanavond rond 20.00 is er een ''gelukkige'' uit mijn friendlist die hem krijgt :P

nothing stops this train

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kol Nedra schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:26:
Ik heb trouwens na een quest trade ook de 80gold quest binnen gekregen.
vanavond rond 20.00 is er een ''gelukkige'' uit mijn friendlist die hem krijgt :P
Als je me ziet ben ik er wel voor in om je kapot te smorcen >:)

Voor 80g mag mijn tegenstander mij prima kapot smorcen hoor. Dat is tenminste winstgevender dan kapot gesmorced te worden op de ladder :). Op de ladder levert dat 0 of 3.3 gold op, afhankelijk van het resultaat.
Voor gold hoef ik het niet meer te doen. Dat verdien ik wel met Arena als ik het nodig heb.
Ik conceed ook vaak net voordat ze winnen. Dan krijgen ze niks. >:) >:)
icemotion schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:24:
[...]

Call of the Wild is ook redelijk buiten proportie.. en de enige kaart die iets doet tegen spells is Loatheb, maar die hebben we niet meer in standard.. en ja.. counterspell, n redelijk slappe secret.
In m'n Dragon / Secret deckje hou ik Counterspell absoluut achter de hand tot turn 7 (coin) of 8 tegen Hunters. Niets leuker dan 2 beurten op rij een Call of the Wild counteren.

<GOT> Zarhrezz#2885

Astie schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:48:
Voor gold hoef ik het niet meer te doen. Dat verdien ik wel met Arena als ik het nodig heb.
Ik conceed ook vaak net voordat ze winnen. Dan krijgen ze niks. >:) >:)
Ik speel dusdanig weinig dat al het gold mooi meegenomen is. Arena vind ik ook niet heel veel aan, dus dat heb ik al jaren niet meer gespeeld.

Heb nu overigens de watch & learn quest. 7e game die ik spectate waarin de persoon die ik spectate keihard afgeslacht wordt door een lucky YoloYogg. De game kunnen ze beter renamen naar Yoggstone Yoggs of Yoggcraft. Overigens wel hilarisch om te zien dat iedere game gewoon verandert in een Trolden highlight video on the spot _O- .

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:21:
[...]
Overigens wel hilarisch om te zien dat iedere game gewoon verandert in een Trolden highlight video on the spot _O- .
Speaking of Trolden...het laatste filmpje van zojuist gezien? Het eerste clipje van de Warrior :D
Meesterlijk! _/-\o_

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11-2025

murphsy

Product Monkey

Voor leuke 80g potjes mag je mij gerust toevoegen. Ik speel tegen friends altijd mijn homebrew deckjes. Dat draait altijd om slimme synergietjes die ik vervolgens totaal misplay. Heb al wel een paar Tweakers met wie ik regelmatig speel, dus voeg me gerust toe. Speel sowieso liever 'friendlies' dan de andere game modi.

Huidige project is Shadowcaster.dec. Er gebeurt super veel, en dan ga ik dood. Heerlijk ;)
Nitai schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:54:
[...]

Speaking of Trolden...het laatste filmpje van zojuist gezien? Het eerste clipje van de Warrior :D
Meesterlijk! _/-\o_
Had het gezien ja. Dat was wel uitstekend gespeeld.

Mijn laatste spectate was Rabbiej die een Yolo Yogg tegen zich kreeg waardoor hij boardpositie verloor en op lage hp stond. De beurt daarop zijn eigen Yogg die wel heel netjes een Iceblock leverde maar daarna ook een Hellfire terwijl ie op 3 stond :).
Vanavond waren er een aantal (waaronder Nagasy en An1ma) die uit medelijden hun 80 gold quest met mij gedeeld hebben. Non smorc nog wel!
Bedankt allen, waren leuke potten!!

O-) O-)

Edit: Zojuist de snelste win ooit met mijn Miracle N'Zoth Roque gehaald.
Ik speel tegen een Secret Hunter. Hij speelt op turn 2 coin, Cloaked Huntress en 4 secrets. Begint te bm'en.
Ik had op turn 1 Swashburglar gespeeld. In onderstaande screenshots zie je wat ik uit Swashburglar heb gehad:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qZ32PEy.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/l3QJpH5.jpg

Hierna een insta conceed 8) 8)

[ Voor 54% gewijzigd door Astie op 21-09-2016 00:06 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Astie schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:59:
Vanavond waren er een aantal (waaronder Nagasy en An1ma) die uit medelijden hun 80 gold quest met mij gedeeld hebben. Non smorc nog wel!

O-) O-)

Ik speel tegen een Secret Hunter. Hij speelt op turn 2 coin, Cloaked Huntress en 4 secrets. Begint te bm'en.
Ik had op turn 1 Swashburglar gespeeld. In onderstaande screenshots zie je wat ik uit Swashburglar heb gehad:

[afbeelding]

[afbeelding]

Haha geniaal :D Rogue is wel echt een leuke class geworden met die undercity huxtlers en swashburglars. Geen 2 potjes zijn hetzelfde op die manier en het is als je niet ENORM veel pech hebt met de RNG nog best competitief ook vanwege de card advantage die je ermee opbouwt. Heb zelf een Rogue deckje dat zich wat meer focust op deathrattles ipv miracle en die houdt zich ook prima.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Astie schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:59:

O-) O-)

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb je een decklist daarvan aub?
Tomski1986 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:56:
[...]

Heb je een decklist daarvan aub?
http://www.hearthpwn.com/...1;35194:2;35195:1;42046:2;
Vicarious schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:53:
[...]

Haha geniaal :D Rogue is wel echt een leuke class geworden met die undercity huxtlers en swashburglars. Geen 2 potjes zijn hetzelfde op die manier en het is als je niet ENORM veel pech hebt met de RNG nog best competitief ook vanwege de card advantage die je ermee opbouwt. Heb zelf een Rogue deckje dat zich wat meer focust op deathrattles ipv miracle en die houdt zich ook prima.
Ja, ik vind het een erg leuk deck om te spelen. Altijd je hand vol met kaarten/mogelijkheden. Het enige lastige is dat je geen taunt/heal hebt in dit deck. Wel soft taunts natuurlijk.
Ik heb gisteren 18 potjes gespeeld en ben rond de 65% uitgekomen.
Mijn deck is ook op DR gefocust. En ook om Miracle. Heerlijke combo.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Hoeveel spelen jullie gemiddeld op een dag? Ik toch wel 10 a 12 potjes ongeveer. Vaak in de ochtend 2 potjes, en de rest in de avond.

Haha geweldig:
This deck is so much fun! I went from Rank 10 up to Rank 20 in about two hours.
http://www.hearthpwn.com/...-10-winrate-purify-priest
>:)

[ Voor 45% gewijzigd door Nitai op 21-09-2016 12:12 ]

Eindelijk mijn Golden Warrior binnen.
Het was best lastig met alle Hunter's en Shaman maar toch gelukt en ik ben blij dat ik nu weer een andere class kan leveren.

Nitai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:41:
Hoeveel spelen jullie gemiddeld op een dag? Ik toch wel 10 a 12 potjes ongeveer. Vaak in de ochtend 2 potjes, en de rest in de avond.

Haha geweldig:

[...]

Ik heb een keer uitgerekend hoeveel ik er gemiddeld had gespeeld per dag nadat ik alle hero's op de 500 wins had. Volgens mij waren dat er 16 gemiddeld per dag vanaf de lancering van HS. 8) 8)

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Astie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:56:
[...]

http://www.hearthpwn.com/...1;35194:2;35195:1;42046:2;

[...]

Ja, ik vind het een erg leuk deck om te spelen. Altijd je hand vol met kaarten/mogelijkheden. Het enige lastige is dat je geen taunt/heal hebt in dit deck. Wel soft taunts natuurlijk.
Ik heb gisteren 18 potjes gespeeld en ben rond de 65% uitgekomen.
Mijn deck is ook op DR gefocust. En ook om Miracle. Heerlijke combo.
Heb hem van je gekopieerd en net een paar potjes mee gespeeld.
Kopieer meteen een king krush van een hunter om hem daarmee keihard af te maken :)

Genoten dus!, thnx!
Nitai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:41:

Haha geweldig:

[...]

Stuk of 20-30 per week? Zoiets. De ene week wat meer dan de ander. Heb ook wel weken dat ik misschien maar 10 potjes haal. HS is in ieder geval niet mijn meest gespeelde game. Ik probeer wel zo vaak mogelijk mijn dailies te doen en de Tavern Brawl win mee te pakken.

De eerste week in het seizoen speel ik overigens amper en tegen het einde van het seizoen speel ik wat meer.

• Gnosis
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-01 14:54
Goedenavond allen!

Ik speel al een tijdje Hearthstone. Ben er niet heel goed in, maar vind het leuk om elke dag een paar potjes te spelen, vooral voor de quests. Ik zag hier dat er 80 gold quests zijn, maar die heb ik nooit gezien. Waarschijnlijk omdat ik geen Battlenet vrienden heb :). Ik hoop dat het geen probleem is als ik wat mensen toevoeg die hier hun Battlenet naam hebben gepost, zodat ik sommige quests ook kan halen, ipv al die saaie win 2 games quests en dergelijke?

Mijn tag is: FancyPants#2585.

Je kan je er maar druk om maken...

Mijn ervaring met game 1 van de Brawl.

Tegenstander:
t1: 1 mana 5/9 Taunt can't be targetted.
t2: 2 mana Call of the GG
en concede.

Helaas had ik als Rogue geen enkele kaart die ik T1 of 2 kon spelen :(.
Pagina: 1 ... 95 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.