• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:35
Astie schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:23:
[...]

Toevallig gisteren zitten spectaten bij KoningTimmy. Speelt ook Tempo Warior maar dan met N'Zoth. Speelt hij op Wild (want Shredder, Belcher, Boom, etc). Inmiddels is hij er rang 4 mee.
Speel je op standard dan is de Dragon variant beter inderdaad.
Maar ga je voor fun is Varian leuk om te spelen natuurlijk!
Toevallig keek je precies de game mee die ik verloor, de 4 games daarna had ik allemaal gewonnen. :P
Inmiddels alweer rank 3. :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WFRC6R9.png

Totale stats van het deck sinds WotOG release:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wAtq2Of.png

Stats van deze maand:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TcN71ox.png

5700X | RX 6600

PCBaas schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:10:
[...]

Toevallig keek je precies de game mee die ik verloor, de 4 games daarna had ik allemaal gewonnen. :P

[afbeelding]

[afbeelding]

Stats van deze maand:
[afbeelding]
Zulke stats en je deelt het deck nu pas?
Afbeeldingslocatie: http://s2.quickmeme.com/img/16/16da4f863da25c013fbf449b6c67f177d026b0c254ae29f7e7f999c332a729db.jpg

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
corset schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:09:
[...]

Nope, want de doorgewinterde hearthstone speler klaagt het liefste, zonder na te denken hoe het opgelost kan worden. Er is een reden dat de HS community niet serieus wordt genomen. Omdat de vocal minority zo'n negatief, zeikend volkje is waar gewoon niks positiefs uit gehaald kan worden.
Lees de laatste paar pagina's hier. Alleen maar gehuil en geklaag dat het spel zo kut is. En in de tussentijd blijven de mensen het wel spelen.

Gelukkig is er ook nog een grote (Veel groter dan de klagers) groep die genieten van het spel :)
ALLE bekende streamers klagen over de weg waar Hearthstone ingeslagen is, met name 0% skill, 100% luck factor. (Ok, dit is nu wel wat overdreven maar toch, voor deze game heb je echt hééééééél weinig skill nodig)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Tomski1986 schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:15:
[...]

ALLE bekende streamers klagen over de weg waar Hearthstone ingeslagen is, met name 0% skill, 100% luck factor. (Ok, dit is nu wel wat overdreven maar toch, voor deze game heb je echt hééééééél weinig skill nodig)
Joepie! dus omdat 100% van de streamers het doen (Ben wel nieuwsgierig waar je die cijfers vandaan haalt btw) is het spel kut? xD juist!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Tomski1986
corset schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:38:
[...]

Joepie! dus omdat 100% van de streamers het doen (Ben wel nieuwsgierig waar je die cijfers vandaan haalt btw) is het spel kut? xD juist!
Wellicht ben je ook zo'n knip die ook lekker BM't bij elke lucky move hij doet. :)
Ieder z'n mening :)

Ik had hier overheen gelezen. Je begon dus zelf ook al met op de man spelen. Per direct normaal doen nu.

[ Voor 15% gewijzigd door Grotman op 13-09-2016 11:58 ]

• corset
Tomski1986 schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:49:
[...]

Wellicht ben je ook zo'n aggro-kneusje die ook lekker BM't bij elke lucky move hij doet. :)
Ieder z'n mening :)
Totaal niet :) Als je terug leest dan zie je dat ik het liefste gewoon fun decks probeer zonder dat soort acties. Geef mij maar totaal unviable decks waar ik wel fun mee heb.,

Maar leuke diagnose hoor. Niet met je eens, dus ben ik een kneusje. :F Wel geinig dat ik dit soort niveau community totaal niet zie in de echt grote TCG communities. gelukkig :D

Maar goed, uberhaupt zie je het hele "OMG iemand speelt een deck dat ik niet leuk vind raaage" niet. Meeste decks worden wel geaccepteerd, omdat de meeste decks ook wel viable zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 12-09-2016 17:55 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Tomski1986
corset schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:52:
[...]

Totaal niet :) Als je terug leest dan zie je dat ik het liefste gewoon fun decks probeer zonder dat soort acties. Geef mij maar totaal unviable decks waar ik wel fun mee heb.,

Maar leuke diagnose hoor. Niet met je eens, dus ben ik een kneusje. :F Wel geinig dat ik dit soort niveau community totaal niet zie in de echt grote TCG communities. gelukkig :D

Maar goed, uberhaupt zie je het hele "OMG iemand speelt een deck dat ik niet leuk vind raaage" niet. Meeste decks worden wel geaccepteerd, omdat de meeste decks ook wel viable zijn.
Gaat me eerder om het feit dat de hele meta vol met aggro zit. Verschrikkelijk..

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat klagen om aggro altijd :') dat is niet eens het probleem met het spel en dat zal ook nooit veranderen want aggro is een viable strategie in elke TCG. Als je er zo'n hekel aan hebt speel dan een anti-aggro deck.

• Tomski1986
jmxd schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:14:
Dat klagen om aggro altijd :') dat is niet eens het probleem met het spel en dat zal ook nooit veranderen want aggro is een viable strategie in elke TCG. Als je er zo'n hekel aan hebt speel dan een anti-aggro deck.
Leg jij me dan eens het probleem uit als je denkt dat je het beter weet?

• jmxd
  • Niet online
Tomski1986 schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:25:
[...]

Leg jij me dan eens het probleem uit als je denkt dat je het beter weet?
Kan het wel proberen maar <knip> Kun je ook proberen normaal op andere te reageren? Graag...

[ Voor 21% gewijzigd door Grotman op 12-09-2016 20:08 ]

Ik heb het al vaker gezegd, en zal dat vast nog wel vaker zeggen.

Er zit een enorm verschil tussen voorspelbare en gebalanceerde RNG, en volstrekt onmogelijke voorspelbare RNG.

Toen ik Yogg voor het eerst zag klaagde ik hier al over:
Benjamin- schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:38:
[...]

Er zit een verschil tussen voorspelbare RNG, en onvoorspelbare RNG.

Dat een Face Shaman damage gaat trekken, is voorspelbaar, wat de kans is dat dit een Rockbiter is tegenover een Lava Burst bijvoorbeeld, is in te calculeren. Het is wel RNG wat hij trekt, maar jij moet op dat moment gaan nadenken of een taunt, een heal of juist board development de beste keuze is. Jij moet gaan nadenken over de grootste kans dat jij gaat winnen, en die kans die bereken jij door kennis van decks en synergy. Nu is een netdeck natuurlijk heel voorspelbaar, maar na 10 kaarten begrijpen of iemand een Reno deck speelt of een 'normaal' deck, is heel belangrijk.
De RNG maakt in die zin ook het spel interessant, anders wordt het schaken, waarbij alle informatie bekend is. Juist de RNG zorgt ervoor dat je extra moet nadenken over risico's, of dat nou door een topdeck is, in het algemeen een kaart, of dat iemand je er in luist omdat ze doen alsof ze niets hebben (denk bijvoorbeeld aan Equality/Consecration).

Echt hoe goed jij de tegenstander ook kan lezen, dat hij een Doomsayer uit je Shredder ramt, kan je niet voorspellen. Dat iemand op turn 6 een King Krush in je gezicht duwt, kan je niet voorspellen, en dat Yogg opeens 15+ damage op je gezicht doet terwijl je complete board control hebt, ook dat kan je niet voorspellen. Welke informatie ik ook heb, met dat soort dingen kan je geen rekening mee houden, en dat moet je ook niet, want als je op die manier gaat spelen, dan ga je juist verliezen.
Dus dan heb je het over RNG effecten die buiten de manier staan hoe we spelen.
Zou ik nu mijn verhaal over Yogg moeten doen, is die nog steeds hetzelfde.

Mijn vrees toen, was dat deze kaart sterk genoeg was dat die speelbaar zou worden, met Shredder hadden we al een kaart die hele belachelijke momenten opleverde, maar 'gelukkig' was deze veel minder vaak, Yogg is altijd bizar, en dat is een probleem. Dat deze kaart dus ook nog eens een plek heeft in een paar van de allerbeste decks (Yogg Token Druid, maar Asmodai is de afgelopen 2 dagen rank 1 geweest op zijn stream met een Yogg Tempo Mage), en dat is gewoon absurd.

Want laten we eerlijk zijn, met hele sterke RNG die vaak slecht uitpakt, hebben we helemaal geen moeite, want niemand doet moeilijk over Tinkmaster Overspark, want in de meeste gevallen is die gewoon slecht, terwijl je 1/1 minion in een 5/5 veranderen toch echt extreem OP is, hij is destijds in beta ook generfd omdat je eerst je target kon kiezen.

Yogg maakt het dat je niet het gevoel heb dat jij het spel speelt, precies wat Thijs ook zegt, je hebt het gevoel dat het spel voor jou speelt, het spel bepaald met enorme RNG of jij gaat winnen met je Yogg, en dat zou gewoon nooit mogen.
Een kaartspel zonder RNG zou niet leuk zijn, dat is niet omdat RNG zozeer leuk is, maar door de keuzes die je moet maken met de gedachte: "wat heeft die ander in zijn hand", de keuze maken voor een risico. Maar een keuze maken met Yogg bestaat niet. Er is een punt wanneer de kaart sterk is, en daarna kijk je 20-30 seconden om te zien wie wint.

En dan komt misschien nog wel het ergste, het verliezen doordat de ander zijn Yogg hele goede RNG had. Kijk speel jij hem en je wint, dan ben je blij, verlies je dan vraag je je af waarom je die ***kaart speel. Maar verlies je door heel veel goede RNG voor de tegenstander, dan voelt het gewoon goedkoop, slecht enz. Jij kan in een game ongelooflijk goed spelen, keihard voor staan, en toen was er Yogg. Dat gevoel is het slechtste wat er is, namelijk dat jij niets kon doen om te winnen.
Dat is ook waarom Face Hunter zo werd gehaat, Secret Paladin, Patron Warrior en gedeeltelijk ook OTK decks in het algemeen. Sommige potjes zijn moeilijker dan andere, maar vaak heb je toch wel het gevoel dat je misschien beter had kunnen spelen, of dat de ander gewoon heel goed speelde of ook maar iets wat 'eerlijk' aanvoelt. Face Hunter is retarded en de tegenstander speelt alleen (wat jij doet heeft vrijwel geen effect op zijn speelstijl), Secret Paladin voelde in een gedeelte van de potjes enorm sterk omdat turn 6 (en 7&8) heel sterk was, Patron omdat je 3 taunts kon neerzetten en hij walste nog steeds over je heen, en natuurlijk in sommige gevallen ook OTK decks in het algemeen, al hebben de meeste OTK decks wel harde counters, en is het toch echt skill van beide die bepaalt wie wint.

Dus wat je ook doet, je wilt het gevoel hebben dat jij controle over de uitkomst hebt, dat wat jij doet zin heeft, en Yogg is een kaart die je dat gevoel afneemt, zowel irrationeel, maar ook rationeel. En dat maakt het een ongelooflijke slechte kaart door de kracht die die heeft.

Hier trouwens nog een stuk van Value Town over Yogg.
YouTube: Value Town #86 - Archon Announcement & State of Hearthstone Pt. 2/2

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Tomski1986
jmxd schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:40:
[...]

Kan het wel proberen maar je hebt met je andere reacties al bewezen de hersencapaciteit van een doperwt te bezitten, dus doe de moeite maar niet
Bewijst dan ook voor mij meteen dat ook jij niet weet waarover je spreekt. Laat dan eens tonen, niet aan mij, maar aan de rest dat aggro niet het probleem is.

Mvg,
De Erwt
jmxd schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:40:
[...]

Kan het wel proberen maar je hebt met je andere reacties al bewezen de hersencapaciteit van een doperwt te bezitten, dus doe de moeite maar niet
Ik heb je bericht gerapporteerd. Geen zin om weer een tijdelijk gesloten topic te hebben :|

Wie gaat het starterspack kopen? Ik wel. Goedkoop dust jonguh

[ Voor 8% gewijzigd door Astie op 12-09-2016 19:53 ]

Benjamin- schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:41:
Een kaartspel zonder RNG zou niet leuk zijn, dat is niet omdat RNG zozeer leuk is, maar door de keuzes die je moet maken met de gedachte: "wat heeft die ander in zijn hand", de keuze maken voor een risico.
Elke CCG heeft al een behoorlijke RNG factor, dus de kaarten zelf hebben eigenlijk helemaal geen RNG nodig. Kijk naar de 'papieren' CCGs, het overgrote deel heeft geen RNG buiten het schudden van het deck en er zijn / waren echt hele goeie bij (Middle Earth was erg goed en de storyline driven manier van sets uitbrengen van Legend of the Five Rings kan helemaal goed met een computer-versie). Gewoon al het feit dat je 30 kaarten hebt en er maar 1 of 2 gelijken in kunnen zitten geeft al een berg RNG. Je weet niet wanneer (en of) je bv. een tweede removal gaat trekken, dus remove je nu een medium threat of wacht je?

Van papier naar computer maakt RNG toevoegen makkelijk; geen geklooi meer met een dobbelsteen (wat totaal niet zou werken met random target bepalen enzo) en daarmee uitermate geschikt om toe te voegen. Maar maakt het het spel beter? Ik durf het te betwijfelen.
Astie schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:52:
[...]

Is wel aantrekkelijk ja, zeker omdat ik maar 1 class legendaries heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Zarhrezz op 12-09-2016 20:13 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• KypDurron
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-01 11:37

Ik moet nog 3 class legendaries hebben (Cenarius / King Crush en Prophet Velen) , en heb gisteren na veel getwijfel uiteindelijk Al'Akir gecraft omdat ik wat mid range Shaman wou spelen.

Ik weet nu al dat de kans groot is dat Al'Akir daaruit gaat komen.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

[...]

Ik heb je bericht gerapporteerd. Geen zin om weer een tijdelijk gesloten topic te hebben :|

Sowieso. Geen Pity timer ftw.

Atlas#22744

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-01 21:47
[...]

Sowieso. Ik moet zelfs nog 6 class legendaries, dus 2/3 kans dat ik ee nieuwe krijg. Plus een boelveel dust.

Battletag: Iigy#2192

[...]Wie gaat het starterspack kopen? Ik wel. Goedkoop dust jonguh
Ga ik zeker wel kopen, Legendary zal wel niets zijn, mis alleen VanCleef als class legendary, maar inderdaad leuke dust.
Zarhrezz schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:07:
[...]

Elke CCG heeft al een behoorlijke RNG factor, dus de kaarten zelf hebben eigenlijk helemaal geen RNG nodig. Kijk naar de 'papieren' CCGs, het overgrote deel heeft geen RNG buiten het schudden van het deck en er zijn / waren echt hele goeie bij (Middle Earth was erg goed en de storyline driven manier van sets uitbrengen van Legend of the Five Rings kan helemaal goed met een computer-versie). Gewoon al het feit dat je 30 kaarten hebt en er maar 1 of 2 gelijken in kunnen zitten geeft al een berg RNG. Je weet niet wanneer (en of) je bv. een tweede removal gaat trekken, dus remove je nu een medium threat of wacht je?

Van papier naar computer maakt RNG toevoegen makkelijk; geen geklooi meer met een dobbelsteen (wat totaal niet zou werken met random target bepalen enzo) en daarmee uitermate geschikt om toe te voegen. Maar maakt het het spel beter? Ik durf het te betwijfelen.
Klopt. Ik ben wel van mening dat sommige RNG nog steeds oke is, maar het ligt heel erg aan de kaart. Zo ben positief over kaarten zoals Sylvanas, Stampeding Kodo, Effigy enz, dat soort kaarten voeln niet broken aan, maar zijn zeker wel RNG.
Maar verder heb ik liever de nodige consistentie, dat is ook echt een reden waarom Paladin mij aantrekt, want dat is wel zo'n beetje de laagste RNG class in het spel.

1 van de beste dingen die ze hebben toegevoegd in al die jaren trouwens is Discovery, ook al zijn de 3 kaarten random, is het door de keuze wel een heel prettig mechanisme.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• mosselmossel
PCBaas schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:10:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Stats van deze maand:
[afbeelding]
Op de een of andere manier staat er een niet bestaande kaart (Crush) tussen...

mosselmossel schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:49:
[...]

Op de een of andere manier staat er een niet bestaande kaart (Crush) tussen...
http://hearthstone.gamepedia.com/Crush

• mosselmossel
Ow, ik kende die kaart niet eens :D Heb hem nog nooit gezien. En ik zat bij Standard kaarten te kijken :D

Benjamin- schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:47:
[...]

Klopt. Ik ben wel van mening dat sommige RNG nog steeds oke is, maar het ligt heel erg aan de kaart. Zo ben positief over kaarten zoals Sylvanas, Stampeding Kodo, Effigy enz, dat soort kaarten voeln niet broken aan, maar zijn zeker wel RNG.
Maar verder heb ik liever de nodige consistentie, dat is ook echt een reden waarom Paladin mij aantrekt, want dat is wel zo'n beetje de laagste RNG class in het spel.

1 van de beste dingen die ze hebben toegevoegd in al die jaren trouwens is Discovery, ook al zijn de 3 kaarten random, is het door de keuze wel een heel prettig mechanisme.
Discovery is inderdaad prima. Ook RNG zoals de kaarten die jij noemt is prima...het werkt voor een computerspel wel, niet voor 'papier' en dat is ook leuk, gebruik maken van wat een platform biedt. Ook secrets als Misdirected Mark zijn prima. Sommige kaarten zijn ook juist goed vanwege de RNG, bv. Deadly Shot. Die zijn ook leuker omdat je door goed te traden of andere kaarten te gebruiken de RNG kan onderdrukken. Ook x damage to random targets heb ik geen probleem mee. Maar wat mij betreft mag RNG daar wel een beetje stoppen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Het draait inderdaad om voorspelbaarheid. Portals zijn per definitie niet te voorspellen, er zijn zoveel uitkomsten dat je nooit weet van hoe en wat. Je wilt RNG vaak beperken tot iets van 4 uitkomsten, uitzondering zijn dan dingen die 'weinig' impact hebben. Arcane Missiles op een vol veld heeft heel veel uitkomsten, maar zoiets gebruik je dan vaak met andere kaarten en minions, waardoor het random effect zeer minimaal is.

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:22

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Voor de mensen die zoals mij uit de lucht vielen.

Info inzake starters pack aka the welcome bundle: http://us.battle.net/hear...-welcome-bundle-9-12-2016

voor €5 scheur je je broek alleszins niet. Ik ga deze ook wel aanschaffen. Van Cleef zou leuk zijn.
Mis nog legendaries genoeg voor classic

Battle.net: NagaByrd#2844

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik zal weer een dubbele krijgen :p

Heb King Krush al 2x gehad, van Cleefe, Grommash en Hogger. Grom misschien 3x :')

Atlas#22744

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Benjamin- schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 00:50:
Je wilt RNG vaak beperken tot iets van 4 uitkomsten,
Dit is wel heel arbitrair :P Denk dat het gewoon belangrijk is dat je ook wat invloed op de RNG kan uitoefenen. Als je een Arcane Missiles speelt met 5 minions op het bord bij de tegenstander moet je niet klagen dat je niet de juiste targets raakt. Als je eerst wat trade zodat er minder targets zijn heb je een hogere kans. Zelfde geldt voor kaarten als Kodo of Deadly Shot. Je kan door te traden of eerst andere kaarten te spelen proberen om de RNG in de kaarten te beïnvloeden of zelfs helemaal uit te schakelen (als er maar 1 mogelijke target is).

Een Yogg-Saron daarentegen is gewoon: ik pleur een 7/5 neer, er komen 15 volledig random effecten en ik win de game of ik verlies hem. Net als dat je bijv. een turn 4 Ragnaros tegen je kan krijgen met die summoning portals. Dat soort RNG trek ik een stuk minder.

Vicariously I live while the whole world dies

• corset
Gister wat heerlijke potjes gespeeld met onzin kaarten. Grotendeels mage mech voor de lol gedaan. Werkt op zich goed, alleen uiteraard ga je er geen legendary mee halen. Wel geinig :D Geeft me weer het gevoel Mirrodin Artifact te spelen.

• Royal-Roy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 11:55
Ik overweeg te beginnen met Hearthstone. Is het nog redelijk om nu nog als nieuwe speler in te stappen of lig je zoveel kilometer achter dat het zinloos is? Zijn er nog tips hoe te beginnen / boosts ofzo voor nieuw startende spelers?

• Kasai

Kasai

Legendary

Royal-Roy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:53:
Ik overweeg te beginnen met Hearthstone. Is het nog redelijk om nu nog als nieuwe speler in te stappen of lig je zoveel kilometer achter dat het zinloos is? Zijn er nog tips hoe te beginnen / boosts ofzo voor nieuw startende spelers?
Toevallig komt er nu een leuke deal aan; http://us.battle.net/hear...-welcome-bundle-9-12-2016

Wat mij betreft is het prima om nu in te stappen, ik zou even een guide volgen hoe je zo efficient mogelijk alle gratis kaarten unlocked. Voor de rest elke dag je daily doen voor gold.

Als je gold gaat uitgeven moet je even in je achterhoofd houden dat er binnenkort aantal expansions uit gaan; Blackrock Mountain, The Grand Tournament en The league of Explorers.

Atlas#22744

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
nagasy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:03:
[...]

Voor de mensen die zoals mij uit de lucht vielen.

Info inzake starters pack aka the welcome bundle: http://us.battle.net/hear...-welcome-bundle-9-12-2016

voor €5 scheur je je broek alleszins niet. Ik ga deze ook wel aanschaffen. Van Cleef zou leuk zijn.
Mis nog legendaries genoeg voor classic
Ik ook: voor €5 is het een boel dust waar ik dingen mee kan crafte die ik nog nodig heb.

Goed van Blizzard dat ze dit doen: voor nieuwe spelers is dit voor 5 euro ook wel een goeie kickstart voor hun collectie.
Je kan zeker beginnen met Hearthstone. Ik heb toevallig dit weekeinde een nieuwe account aangemaakt en vanaf 0 opnieuw begonnen voor op mijn main account een extra hero skin te unlocken ( http://www.hearthpwn.com/...btaining-morgl-the-oracle ) en ik heb in maanden niet zoveel plezier beleefd aan Hearthstone. In principe moest ik die nieuwe account maar levellen tot level 20, maar ik heb een stuk doorgespeeld met verschillende klasses. Ik heb zonder problemen alle klasses unlockt en alle basic kaarten tot lvl 10 unlockt. Je krijgt in het begin van het spel ook echt een gevoel van progressie om constant kaarten die je unlockt. Ook als je tegen andere spelers speelt, wordt je voornamelijk tegen nieuwe beginnende spelers gematched. Dus je speelt met je starters kaarten niet tegen de netdecks vol met legendaries, epics en rares, maar tegen andere spelers die ook met de starters kaarten spelen. Dat zorgt voor leuke potjes. Voor mij was het een leuke ervaring om weer eens met andere "niet zo goede" kaarten te spelen.

Ik zou ook wel die 5 euro bundle kopen, want die gaat je collectie enorm kickstarten.

[ Voor 52% gewijzigd door DarthDavy op 13-09-2016 09:33 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Het is goed te doen...je moet niet verwachten dat je meteen ranks omhoog schiet, maar zelfs met alleen de basic sets is goed te werken.

Wat helpt voor nieuwe spelers is de Brawl; elke week (woensdagavond t/m zondagavond) open en na je eerste win elke week een gratis pakje.

Daarnaast heb je de daily quests voor gold en er zit ook een quest voor gratis pakje tussen. Je kunt max 3 quests open hebben staan en er zitten ook quests tussen waarvoor je niet hoeft te winnen, dus gewoon spelen levert al wat op.

Verder is er elke maand een card back + wat extra's te verdienen. Zorgen dat je rank 20 haalt (moet wel lukken) en je hebt de card back en een golden common. Die kun je disenchanten voor wat crafting materiaal voor nuttigere kaarten. Op die manier kun je best vlot wat nuttige kaarten krijgen.

Ik zou aanraden gold door te sparen tot 700 en de eerste wing van de laatste adventure te unlocken en dit door te zetten tot je die compleet hebt. Deze adventure blijft nog lang in roulatie en het doorspelen van de wings levert wat nuttig kaarten op. Met eerdere adventures is het even opletten; die gaan begin volgende jaar (als er weer een expansie uitkomt) uit roulatie.

De nieuwe €5 deal is ook een mooie; een hoop kaarten om mee te starten, gegarandeerde class legendary en de basic set gaat nooit uit roulatie.

Arena zou ik even links laten liggen totdat je het spel wat beter kent. Arena kost 150 om te starten en op zich haal je dat er ongeveer wel uit aan value ook als je alles verliest, maar ik zou in het begin eerst One Night kopen.

Gisteren even voor quest wat partijen met een nieuw Mage deckje gespeeld; Dragon secrets als thema. De secrets die ik heb + daarmee werkende kaarten (Secretkeeper, Arcanist, Valet, Watcher) en hetzelfde met dragons (Historian, Wyrm, Ik heb alleen de interessante draken niet, dus vooralsnog zit er buiten de Wyrm alleen Azure in. Ik zou er graag 1-2 Twilight / Midnight in stoppen, maar die moet ik dan craften als ik de mats heb. De legendary dragons zitten ook interessante bij, maar die zijn voorlopig te duur voor me. Ook aan de secret kant zou ik graag nog een Ice Block craften, maar ja, ook duur. Desalniettemin liep het best aardig, 3 uit 4 gewonnen op rank 19/20. De komende dagen eens kijken hoe het verder loopt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Kan je die starter bundel wel kopen want ik zie hem nog niet staan (mobiel)
En is het niet alleen voor beginnende spelers dan ?

Speel nu overigens al een week niet meer en het bevalt me prima kijk met een maand of zo wel een weer.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• DarthDavy
Zarhrezz schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:28:
[...]

Arena zou ik even links laten liggen totdat je het spel wat beter kent. Arena kost 150 om te starten en op zich haal je dat er ongeveer wel uit aan value ook als je alles verliest, maar ik zou in het begin eerst One Night kopen.
De eerste Arena is gratis, maar laat je zeker niet verleiden om die te snel aan te pakken. Het is verleidelijk, want de eerste arena is gratis en levert je ook gegarandeerd een pakje met kaarten op, maar om Arena te spelen moet je toch het spel wat kennen. Voor aan Arena te beginnen zou ik me zeker eerst inlezen in Arena over hoe die te spelen en bvb naar wat streams of youtube video's van bvb Kripparian kijken.

Dit is een leuke beginners guide: https://www.reddit.com/r/...guide_year_of_the_kraken/
Tutorial and First Quests

Here are some basic steps you should complete (in order) when starting the game.
Complete the Tutorial: First you need to beat the Tutorial with "Jaina Proudmore" which is rather straightforward. (Rewards: 1 Card Pack)
Unlock All Heroes: Beat each of the 8 AI heros to unlock them for play. I took "Mage" on a straight run though all of them "with this Level-0 deck". Once you hit Level 10 you should "swap in these cards". (Rewards: "Level Up" - 100g and "Ready to Go" - 100g)
Beat the Expert AI: After beating every normal AI Hero (including Mage), Expert AI will become unlocked. They have better cards but you want to beat them at least once for the achievement. Keep grinding though them until you beat them all or hit Level 10. If you hit Level 10, switch heroes and start leveling another class. Here are Lvl 10 decks for all classes selected by Reddit User Shengster. (Reward: "Crushed them All!" -100 gold)
Leveling Up: At this point you have beaten all Expert AI and might have 1 or 2 classes at Lvl 10. Once you have done this do not waste time re-beating the AI. Go straight to "Play Mode" and start trying to beat real players. You get more experience for playing people and 10 gold every 3 wins. Keep playing until all classes are level 10 (Rewards: "First Blood" - 1 Card Pack, "The Duelist" - 100g, "Got the Basics!" - 100g)
Tavern Brawl: (Requires one hero to be at least Level 20) A weekly event that begins each Wednesday (Thursday in Asian regions), ending the following Monday. It has a special set of unique rules that changes each week and winning once in this mode will give you a free Classic pack each week you try. These really add up and are important to complete. If you are struggling on the deck building ones try using Hearthpwn's advanced search options to see Tavern Brawl decks for that week.(Rewards: 1 Classic Pack per week)

Vicarious schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:41:
[...]

Dit is wel heel arbitrair :P Denk dat het gewoon belangrijk is dat je ook wat invloed op de RNG kan uitoefenen. Als je een Arcane Missiles speelt met 5 minions op het bord bij de tegenstander moet je niet klagen dat je niet de juiste targets raakt. Als je eerst wat trade zodat er minder targets zijn heb je een hogere kans. Zelfde geldt voor kaarten als Kodo of Deadly Shot. Je kan door te traden of eerst andere kaarten te spelen proberen om de RNG in de kaarten te beïnvloeden of zelfs helemaal uit te schakelen (als er maar 1 mogelijke target is).

Een Yogg-Saron daarentegen is gewoon: ik pleur een 7/5 neer, er komen 15 volledig random effecten en ik win de game of ik verlies hem. Net als dat je bijv. een turn 4 Ragnaros tegen je kan krijgen met die summoning portals. Dat soort RNG trek ik een stuk minder.
Is dat zo? Speel jij bijvoorbeeld Deadly Shot tegen een vol veld? Of limiteer jij de uitkomsten eerst?
25% kans is weinig, wil je games winnen met 25% kans, dan zoek je al de grenzen op.

Wat ik al zei, iets als Arcane Missiles is al anders, want heeft de ander 5 minions, dan zal je Arcane Missiles als onderdeel van gebruiken, en als je Arcane Missiles combineer, dan zal je vrij snel zien dat er maar een paar belangrijke uitkomsten zijn.
Als voorbeeld, jij hebt 3 minions op het veld, hij 4, je hebt een Frostbolt, Arcane Missiles en je hero power, in hoeveel gevallen zal Arcane Missiles zo ongelukkig zijn dat geen clear of een hele ineffectieve clear het eindresultaat is?
Waarom? Omdat zolang die niet 3x face gaat, dan zijn er altijd goede trades mogelijk, natuurlijk zijn sommige net wat leuker omdat een low HP minion kan worden getrade ipv een hogere, maar toch is het wel redelijk in te schatten hoe het ongeveer er uit komt zien. Dat maakt de RNG in bijna elk geval gewoon oke.

Die redelijkheid is er niet bij diverse random kaarten zoals Yogg, maar ook iets als Firelands Portal. Er zit nogal een verschil tussen een Doomguard en een Abomination of een Buzzard.

Diverse RNG effecten die eerder ook zijn genoemd die positief worden ervaren, zijn ook RNG effecten die goed samenwerken met keuzes die je kan maken, bij Sylvanas hebben beide partijen invloed op de uitkomst, soms is dit 100% doordat je exact kan bepalen wat er gebeurd, soms gedeeltelijk, maar je kan je wel voorbereiden op die uitkomst en daar weer je keuzes in maken.

RNG is dus niet erg, zolang er maar redelijke controle over is.

• Kasai

Kasai

Legendary

beuker19 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:41:
Kan je die starter bundel wel kopen want ik zie hem nog niet staan (mobiel)
En is het niet alleen voor beginnende spelers dan ?

Speel nu overigens al een week niet meer en het bevalt me prima kijk met een maand of zo wel een weer.
Is nog niet beschikbaar inderdaad en is voor iedereen. Per account kan je 1 keer gebruik maken van de deal.

edit;
Leuk btw, morgen is er een speciaal toernooi georganiseerd door Firebat. De community mocht stemmen op welke kaarten er niet gespeeld mogen worden;

Yogg-Saron, Hope's End - 7188 Votes
Tuskarr Totemic - 3242 Votes
Fiery War Axe - 1154 Votes
Barnes - 1045 Votes
Call of the Wild - 1023 Votes

Maar nu mogen ook de spelers allemaal een kaart bannen;

Doomhammer (picked by ThijsNL)

Darkshire Councilman (picked by StrifeCro)

Ice Block (picked by Chakki)

Innervate (picked by SuperJJ)

Fandral Staghelm (picked by Kolento)

Ragnaros the Firelord (picked by Ostkaka)

Doomguard (picked by TidesofTime)

Preparation (picked by Ness).

Volgens mij wordt het toernooi morgenavond 1900 onze tijd gespeeld; http://www.hearthpwn.com/...ate-competitors-finalized

[ Voor 46% gewijzigd door Kasai op 13-09-2016 11:35 ]

Atlas#22744

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Benjamin- schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:17:
[...]

Is dat zo? Speel jij bijvoorbeeld Deadly Shot tegen een vol veld? Of limiteer jij de uitkomsten eerst?
25% kans is weinig, wil je games winnen met 25% kans, dan zoek je al de grenzen op.

Wat ik al zei, iets als Arcane Missiles is al anders, want heeft de ander 5 minions, dan zal je Arcane Missiles als onderdeel van gebruiken, en als je Arcane Missiles combineer, dan zal je vrij snel zien dat er maar een paar belangrijke uitkomsten zijn.
Als voorbeeld, jij hebt 3 minions op het veld, hij 4, je hebt een Frostbolt, Arcane Missiles en je hero power, in hoeveel gevallen zal Arcane Missiles zo ongelukkig zijn dat geen clear of een hele ineffectieve clear het eindresultaat is?
Waarom? Omdat zolang die niet 3x face gaat, dan zijn er altijd goede trades mogelijk, natuurlijk zijn sommige net wat leuker omdat een low HP minion kan worden getrade ipv een hogere, maar toch is het wel redelijk in te schatten hoe het ongeveer er uit komt zien. Dat maakt de RNG in bijna elk geval gewoon oke.

Die redelijkheid is er niet bij diverse random kaarten zoals Yogg, maar ook iets als Firelands Portal. Er zit nogal een verschil tussen een Doomguard en een Abomination of een Buzzard.

Diverse RNG effecten die eerder ook zijn genoemd die positief worden ervaren, zijn ook RNG effecten die goed samenwerken met keuzes die je kan maken, bij Sylvanas hebben beide partijen invloed op de uitkomst, soms is dit 100% doordat je exact kan bepalen wat er gebeurd, soms gedeeltelijk, maar je kan je wel voorbereiden op die uitkomst en daar weer je keuzes in maken.

RNG is dus niet erg, zolang er maar redelijke controle over is.
Volgens mij zeg je precies hetzelfde als ik, maar whatever :+

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 23-01 10:03
Ik denk dat je je iig moet voorbereiden op een hoop irritatie en 'dit is niet eerlijk' gevoel. Je zal niet hoger komen dan Rank 20 maar helaas zijn er een hoop sneuneuzen die met zeer sterke decks in de lagere ranks blijven omdat ze anders niet kunnen winnen.

Het zou beter zijn als Ranked play ook keek naar Total Player Level, zodat mensen die een hoog level hebben maar bewust veel potjes verliezen om in langere ranks te blijven alsnog tegen elkaar mogen spelen (en nieuwe spelers dus ook automatisch gekoppeld worden).

[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 13-09-2016 12:20 ]

• DarthDavy
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:19:
[...]
Het zou beter zijn als Ranked play ook keek naar Total Player Level, zodat mensen die een hoog level hebben maar bewust veel potjes verliezen om in langere ranks te blijven alsnog tegen elkaar mogen spelen (en nieuwe spelers dus ook automatisch gekoppeld worden).
Dit is ook effectief het geval. Dit weekend op een nieuw account zitten spelen en ik ben nooit tegen mensen gematched met een netdeck vol rares, epics en legendaries. Ik kreeg tegenstanders die met dezelfde basic starterskaarten aan het spelen waren.

• Piet_Piraat7
DarthDavy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:00:
[...]
Dit is ook effectief het geval. Dit weekend op een nieuw account zitten spelen en ik ben nooit tegen mensen gematched met een netdeck vol rares, epics en legendaries. Ik kreeg tegenstanders die met dezelfde basic starterskaarten aan het spelen waren.
Oh daar was ik niet van op de hoogte :) goede zet van Blizzard
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:19:
[...]

Ik denk dat je je iig moet voorbereiden op een hoop irritatie en 'dit is niet eerlijk' gevoel. Je zal niet hoger komen dan Rank 20 maar helaas zijn er een hoop sneuneuzen die met zeer sterke decks in de lagere ranks blijven omdat ze anders niet kunnen winnen.

Het aantal golden heroes (500+ wins) met complete dure netdecks in de 18-20 range blijft me verbazen...het is dan inderdaad opzettelijk of pure incompetentie.

Naast total player level zou ook dust value van het deck meegenomen kunnen worden in de matching, dat houdt het ook leuker voor de minder ervaren spelers zonder hele dure kaarten in de collectie.
DarthDavy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:00:
[...]

Hmm, interessant...maar daar zit dan een (niet zo hoge) grens aan wat betreft aantal games / wins ofzo want ik speel niet veel, heb geen dure kaarten en ik zit bergen dure netdecks (naast genoemde golden heroes).

[ Voor 22% gewijzigd door Zarhrezz op 13-09-2016 13:07 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Net voor de gein eens op battle.net gekeken wat ik aan HS heb uitgegeven..
De teller staat momenteel op 1236,- (en bij WoW op 2180,-).
En dat voor een spel wat ik net zoveel haat als dat ik het leuk vind...

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-01 16:32

Nitai

Live the life you love.

Zarhrezz schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:05:
[...]

Het aantal golden heroes (500+ wins) met complete dure netdecks in de 18-20 range blijft me verbazen...het is dan inderdaad opzettelijk of pure incompetentie.
Ik heb je dit vaker zien posten, maar waar erger je je nu precies aan? Misschien beginnen ze wel aan het seizoen op dat moment, proberen ze nieuwe decks uit, of spelen ze niet om te ranken maar gewoon voor de lol. Ik begrijp je verbazing niet...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Piet_Piraat7
Predje schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:06:
Holy shit.. teller staat hier op € 0,- en heb de meeste kaarten toch wel bij elkaar

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:22

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Nitai schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:42:
[...]

Ik heb je dit vaker zien posten, maar waar erger je je nu precies aan? Misschien beginnen ze wel aan het seizoen op dat moment, proberen ze nieuwe decks uit, of spelen ze niet om te ranken maar gewoon voor de lol. Ik begrijp je verbazing niet...
Dat is niet mis.
Waar heb je dan het meest geld aan gegeven?
Uitbreidingen? Adventures? Packs?

Hier zelf alle adventures gekocht. Dus nog onder de €100 denk ik.

Battle.net: NagaByrd#2844

Predje schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:06:
Haha, 8)7 8)7 . Ik vind dat spellen geld mogen kosten maar per jaar niet meer dan de aanschaf van een AAA game. €1236,- in 2,5 jaar is niet misselijk.

Edit: Even snel mijn history opgezocht......wtf......€ 391,-. Dat had ik totaal niet verwacht. Het spel is nu 30 maanden oud dus dat is € 13,- per maand!

[ Voor 14% gewijzigd door Astie op 13-09-2016 15:13 ]

• Predje
nagasy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:27:
Dat is niet mis.
Waar heb je dan het meest geld aan gegeven?
Uitbreidingen? Adventures? Packs?

Hier zelf alle adventures gekocht. Dus nog onder de €100 denk ik.
Volgens mij had je mij willen quoten :P

Heb het vooral aan packs uitgegeven. Vind het gewoon leuk om packs te openen.
En heb heel vaak dat ik gewoon weer een nieuwe legendary wil.
Het gemak waarmee je packs kunt kopen, i.c.m. een bankrekening die het toelaat maakt de drempel gewoon heel laag voor mij. Ik geef sowieso te makkelijk geld uit.. Toch heb ik me voorgenomen voorlopig even geen geld meer aan Blizzard te geven :P
Nitai schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:42:
[...]

Netdecks in ranked spelen zal niet zijn om 'niet te ranken maar gewoon voor de lol', dan zou je casual spelen. Het kan inderdaad zijn dat het spelers zijn die net aan season beginnen, maar dan kom ik toch wel zeer regelmatig spelers tegen die net aan het beginnen zijn met het season, onafhankelijk van wanneer in de maand het is...en kennelijk allemaal spelers die voorgaand seizoen niet hoog genoeg gekomen zijn om de ranks 18-20 over te slaan. Ook de golden heroes die ik tegenkom op die ranks spelen veelal (dure) netdecks.

Waar ik me voornamelijk aan erger is het feit dat het met een niet te dure collectie erg frustrerend is om tegen dure netdecks te spelen...als je een beetje leuk wil spelen (dus niet aggro face) leg je het late-game gewoon af tegen de dure kaarten omdat je niet kan matchen. Ik vraag me echt af wat dat soort decks te zoeken hebben op die ranks. De partij die ik gisteren verloor op rank 19 was een Anyfin golden Paladin...met dat soort decks hoor je toch rank 15 of beter te zitten of zie ik dat verkeerd?

<GOT> Zarhrezz#2885

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11-2025

murphsy

Product Monkey

Anyfin is vertassend pittig momenteel. Aangezien iedereen aggro shaman / mage of hunter speelt. Ik speel het ook al een paar dagen en ben al 5 ranks teruggevallen. Nog een paar en dan kom je mij dus ook tegen op rank 19 met Anyfin pally.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Zarhrezz schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:49:
[...]
Waar ik me voornamelijk aan erger is het feit dat het met een niet te dure collectie erg frustrerend is om tegen dure netdecks te spelen...als je een beetje leuk wil spelen (dus niet aggro face) leg je het late-game gewoon af tegen de dure kaarten omdat je niet kan matchen. Ik vraag me echt af wat dat soort decks te zoeken hebben op die ranks. De partij die ik gisteren verloor op rank 19 was een Anyfin golden Paladin...met dat soort decks hoor je toch rank 15 of beter te zitten of zie ik dat verkeerd?
Ik speel al sinds de beta. Ik heb zelf ook een aantal golden heroes (5 stuks), ben 1x legend geworden, heb bijna alle kaarten compleet, maar ik kom vaak genoeg ook weer terug op die ranks. Puur omdat ik het niet leuk vind om aggro decks te spelen en meer houd van control en complexe decks. Zelf speel ik vaak tussendoor of in de avond en zijn er tal van redenen waarom ik een paar ranks verlies. Soms in mijn queste om Druid/Rogue/Shaman/Hunter ook naar golden te tillen speel ik met control achtige decks en dan kom je op een gegeven moment in de regionen der aggro. Dan switch ik naar een deck dat ik wel goed ken (Warrior of Priest) en klim dan weer terug naar een bepaalde rank waar ik weer door kan klooien met m'n control deckje.

Dus erger je er niet aan, het is niet persoonlijk :)

• DarthDavy
Astie schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:09:
[...]

Haha, 8)7 8)7 . Ik vind dat spellen geld mogen kosten maar per jaar niet meer dan de aanschaf van een AAA game. €1236,- in 2,5 jaar is niet misselijk.

Edit: Even snel mijn history opgezocht......wtf......€ 391,-. Dat had ik totaal niet verwacht. Het spel is nu 30 maanden oud dus dat is € 13,- per maand!
Tsjah, da's altijd zo. Ik heb het ook even samengeteld en vanaf het begin (mijn eerste aankoop was 20 december 2013) heb ik ook al 150 euro (149,94 euro) aan Hearthstone uitgegeven. Aangezien dat in december 3 jaar gaat zijn geef ook ik ongeveer 50 euro per jaar aan deze game uit.

En dan denk ik van mezelf dat ik F2P speel. 8)7

Niets mis mee om het nodig aan dit spel uit te geven. We blijven keer op keer echte nieuwe content krijgen, en al zijn we niet altijd even blij, blijft het spel wel interessant door de veranderingen. En ik vind het niet erg om dan geld te betalen voor een spel wat ik meer heb gespeeld dan welk ander spel sinds jaren.

Wanneer ik een spel speel doe ik dit altijd met 1 gedachte: "Ik wil maximaal 1 euro betalen per uur dat ik er uit kan halen". Dat is bij HS zeker wel gelukt, en dat maakt het voor mij interessanter om geld aan uit te geven, dan veel van de zooi die ieder jaar weer wordt uitgebracht.
murphsy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:40:
Anyfin is vertassend pittig momenteel. Aangezien iedereen aggro shaman / mage of hunter speelt. Ik speel het ook al een paar dagen en ben al 5 ranks teruggevallen. Nog een paar en dan kom je mij dus ook tegen op rank 19 met Anyfin pally.
Het is een lastig deck en niet heel sterk in de meta. Hij is goed in bepaalde tournaments waarbij je via bans en kiezen heel veel invloed hebt op je match ups. Het is dan ook echt een counter-pick.

Nou ik denk dat ik ook wel +-300€ heb uitgegeven al vind ik TGT wel het minste geld waard en ondanks alles GVG nog steeds the most bang for buck.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-01 19:44
Zit tussen de 900-1000 euro, op zich vrij duur voor een game, maar kaartspellen zijn eenmaal niet goedkoop om bij te blijven.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:34
Ik heb 0 euro uitgegeven aan dit spel. Overigens heb ik al een paar dagen niet gespeeld en ben ik dat voorlopig ook niet meer van plan.

Ik raakte te gefrustreerd om elke game te moeten vechten om te stabiliseren om daarna vaak nog met burn te worden gekillt en als het wel lukt om te winnen is het gevoel van de game alsnog hetzelfde. Dus het leek me beter om maar niet meer te spelen. Of ik het nog ooit ga spelen, misschien, maar dan lig ik wel weer veel achter qua kaarten.

Jammer dat ik het zo ervaar. Sommige anderen hier zeggen dat ze lang niet zo veel agro tegen komen, maar op mijn ranks is het zeker 90%. En ik wil ook wel eens iets anders spelen dan altijd maar dat agro counteren. Wat leuks proberen zit er gewoon niet in, dus heb in ook al lange tijden geen eigen, rare decks proberen te maken, wat ik 2 jaar geleden nog graag deed. Omdat dat de laatste tijd alleen maar frustreerde.

Ik weet wel dat er decks zijn om agro te counteren, maar ik ben het behoorlijk moe om al zeker een jaar vrijwel uitsluitend agro te counteren en dat het met nieuwe expansions eerder lijkt te verergeren dan te verminderen.

Ik speelde het spel al te lang alleen maar om gold te krijgen en dat is geen goede drijfveer om te spelen, dus heb ik er voor gekozen om de quests te late lopen. En na een paar dagen dacht ik niet eens meer aan het spel.

Voor een leuk tussendoor spel wat hearthstone voor me was, speel ik nu rocket league, wat imo veel leuker is.

[ Voor 53% gewijzigd door aicaramba op 13-09-2016 23:20 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• An1mA
Meeste van jullie liggen vast te slapen, maar EU is "weer" down ...

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

An1mA schreef op woensdag 14 september 2016 @ 01:36:
Yeah, ging maar even WoW'en en dat ging wel. :+ En nu snel naar bed.

• Predje
Benjamin- schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:59:"Ik wil maximaal 1 euro betalen per uur dat ik er uit kan halen".
Zelfs met al het geld wat ik erin heb zitten is mij dat ook gelukt :)
Daarom heb ik er ook geen problemen mee of spijt van.
Ookal komt de meta me vaak de strot uit, de replay-value blijft gigantisch.
Na een klaagzang en een pauze van een paar dagen zit ik het toch alweer snel te spelen.

Grappig is dat ik recent mijn hele verzameling gedisentchand heb (in een poging definitief te stoppen) om vervolgens zonder 1 legendary legend (voor het eerst) te worden :)

Opzich is het wel weer een leuke uitdaging om zonder alle kaarten weer werkende decks te knutselen en te sparen. Packs waren voor mij al een jaar niets meer dan nog meer dus op de 20K die ik al had.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

An1mA schreef op woensdag 14 september 2016 @ 01:36:
Was toch aangekondigd onderhoud? Ik zag tenminste wel een balkje toen ik inlogde gisteravond.
Anyway, ik heb onder de 100 euro uitgegeven aan Hearthstone en dat terwijl ik het al een behoorlijke tijd speel. Het meeste haal ik gewoon door de quest rewards. Gaat het wat langzamer, maar dat vind ik niet zo erg. Nadeel aan deze manier is wel dat je soms essentiele kaarten mist. Ik heb bijv. nog steeds geen Justicar Trueheart, echt zo'n kaart die in behoorlijk wat decks van waarde kan zijn.

Predje schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:02:
[...]

Zelfs met al het geld wat ik erin heb zitten is mij dat ook gelukt :)
Daarom heb ik er ook geen problemen mee of spijt van.
Ookal komt de meta me vaak de strot uit, de replay-value blijft gigantisch.
Na een klaagzang en een pauze van een paar dagen zit ik het toch alweer snel te spelen.

Grappig is dat ik recent mijn hele verzameling gedisentchand heb (in een poging definitief te stoppen) om vervolgens zonder 1 legendary legend (voor het eerst) te worden :)

Opzich is het wel weer een leuke uitdaging om zonder alle kaarten weer werkende decks te knutselen en te sparen. Packs waren voor mij al een jaar niets meer dan nog meer dus op de 20K die ik al had.
Jij hebt ruim 1200 euro aan kaarten gedusts? :o

Hoeveel dust had je? :P

• mosselmossel
Vicarious schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:03:
[...]

Was toch aangekondigd onderhoud? Ik zag tenminste wel een balkje toen ik inlogde gisteravond.
Anyway, ik heb onder de 100 euro uitgegeven aan Hearthstone en dat terwijl ik het al een behoorlijke tijd speel. Het meeste haal ik gewoon door de quest rewards. Gaat het wat langzamer, maar dat vind ik niet zo erg. Nadeel aan deze manier is wel dat je soms essentiele kaarten mist. Ik heb bijv. nog steeds geen Justicar Trueheart, echt zo'n kaart die in behoorlijk wat decks van waarde kan zijn.
Ik heb even geteld, 108 ik. Maar heb hetzelfde als jij inderdaad. MIs daardoor wel een zooitje classic class legendaries, maar die kan ik nu bijna gaan craften. En hopelijk krijg ik bij die welcome bonus één die ik nog niet had.

• Predje
Benjamin- schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:06:
[...]

Jij hebt ruim 1200 euro aan kaarten gedusts? :o

Hoeveel dust had je? :P
Geen idee, niet naar gekeken dat was toen niet interessant.
Ik weet dat ik echt minuten lang golden legs aan het craften en dissen ben geweest om uiteindelijk met 10 dust en enkel nog de niet-te-dissen kaarten over te blijven.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
An1mA schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:49:
Zit tussen de 900-1000 euro, op zich vrij duur voor een game, maar kaartspellen zijn eenmaal niet goedkoop om bij te blijven.
Mwah, I zit op 11.000 gold, 16.000 dust en heb zo'n beetje alle kaarten die ik nodig heb. Alleen maar de adventures gekocht tot nu toe. 70 euro of zo voor mij dan... Ik mis dan misschien 10 legendaries die daadwerkelijk gebruikt worden , maar die paar die essentieel zijn heb ik gecraft.
Als het spel duurder was deed ik er niet aan mee (F2P die duurder zijn dan retail doe ik niet aan mee).

Wel moest ik veel arena spelen om zo'n collectie op te bouwen, maar die modus vind ik zelf erg spannend & leuk. Met alleen constructed had ik ook veel bij moeten betalen om zo ver te komen denk ik.

Ik zal vanavond eens kijken of ik inzicht kan geven hoe ver je kan komen semi F2P (exclusief Adventures dus)

[ Voor 6% gewijzigd door SeamusXanthus op 14-09-2016 09:16 ]

Predje schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:10:
[...]

Geen idee, niet naar gekeken dat was toen niet interessant.
Ik weet dat ik echt minuten lang golden legs aan het craften en dissen ben geweest om uiteindelijk met 10 dust en enkel nog de niet-te-dissen kaarten over te blijven.
Oh wow, dus je hebt ook je dust nog eens gereset :o

Volgende keer gewoon uninstallen. :P

• Predje
Benjamin- schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:14:
[...]

Oh wow, dus je hebt ook je dust nog eens gereset :o

Volgende keer gewoon uninstallen. :P
Uninstallen had ik al 100x gedaan.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:50
Predje schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:18:
[...]

Uninstallen had ik al 100x gedaan.
Ik heb het niet alles van je gelezen, maar als ik het goed begrijp, dan vond je er niks meer aan, maar kon je niet stoppen? Hoe werkt dat? Werd je op een manier verplicht om Hearthstone te spelen? Om heel je collectie te dissen en zelfs te dust weg te spelen, klinkt mij meer als een maatregel die een gameverslaafde zou nemen. Is dit ook zo, als ik vragen mag? Anders is het natuurlijk eeuwig zonde om (werkelijk waar 1200 euro?) te dissen.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

mosselmossel schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:10:
[...]

Ik heb even geteld, 108 ik. Maar heb hetzelfde als jij inderdaad. MIs daardoor wel een zooitje classic class legendaries, maar die kan ik nu bijna gaan craften. En hopelijk krijg ik bij die welcome bonus één die ik nog niet had.
welke Welcome Bonus? Ik heb weer iets gemist denk ik :P

• Predje
Nostordici schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:29:
[...]

Ik heb het niet alles van je gelezen, maar als ik het goed begrijp, dan vond je er niks meer aan, maar kon je niet stoppen? Hoe werkt dat? Werd je op een manier verplicht om Hearthstone te spelen? Om heel je collectie te dissen en zelfs te dust weg te spelen, klinkt mij meer als een maatregel die een gameverslaafde zou nemen. Is dit ook zo, als ik vragen mag? Anders is het natuurlijk eeuwig zonde om (werkelijk waar 1200 euro?) te dissen.
Werkelijk volledig verslaafd. Elke seconden speelde ik.

• DarthDavy
Vicarious schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:40:
[...]

welke Welcome Bonus? Ik heb weer iets gemist denk ik :P
http://eu.battle.net/hear...welcome-bundle-12-09-2016

Tien pakjes en een extra classic legendary voor 5 euro.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

hmm da's wel de moeite waard misschien, thanks!

Nitai schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:04:
[...]

Ik speel al sinds de beta. Ik heb zelf ook een aantal golden heroes (5 stuks), ben 1x legend geworden, heb bijna alle kaarten compleet, maar ik kom vaak genoeg ook weer terug op die ranks. Puur omdat ik het niet leuk vind om aggro decks te spelen en meer houd van control en complexe decks. Zelf speel ik vaak tussendoor of in de avond en zijn er tal van redenen waarom ik een paar ranks verlies. Soms in mijn queste om Druid/Rogue/Shaman/Hunter ook naar golden te tillen speel ik met control achtige decks en dan kom je op een gegeven moment in de regionen der aggro. Dan switch ik naar een deck dat ik wel goed ken (Warrior of Priest) en klim dan weer terug naar een bepaalde rank waar ik weer door kan klooien met m'n control deckje.
Dank voor de toelichting, dat kan ik wel zien.

Toch zou ik dust value van het deck wel meegenomen zien worden in de matching...voor nieuwere spelers voelt het gewoon oneerlijk als je in een partij met meer legendaries moet zien om te gaan dan dat je zelf in je collectie hebt. Als je tegen een cheap netdeck speelt voelt het minder oneerlijk omdat er kaarten voorbij komen die je wellicht zelf al hebt of die niet oppermachtig voelen. Het maakt aggro vs. aggro matchups ook waarschijnlijker...volgens mij zitten er in control decks relatief meer legendaries dan in de meeste zoo en agro decks.
Dus erger je er niet aan, het is niet persoonlijk :)
Da's fijn om te horen...scheelt weer wat huilen in een hoekje :+

<GOT> Zarhrezz#2885

• mosselmossel
Ik moet trouwens zeggen dat ik het de laatste weken best weer naar mijn zin heb in de regionen 20-15. Daar zie ik momenteel echt heel veel verschillende decks weer. Vandaag drie potjes: Freeze Mage, Miracle Rogue en NZoth Pala.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik kwam op rank 12/13 gisteren een C'Thun Warlock en een N'zoth Tempo Mage tegen....van allebei verloren omdat ik verkeerd geanticipeerd had. Vooral die N'zoth was echt een suprise!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ben wel benieuwd wanneer we dit kunnen gaan doen. Ik wil weer kaarten craften, maar kan beter daar even op wachten :+

Atlas#22744

• Royal-Roy
  • Laatst online: 20-01 11:55
Gisteren begonnen met spelen, zeer vermakelijk spel. Heb alleen wel het gevoel dat ik voor het leukere deck Building eerst of veel moet grinden of geld moet uitgeven...

Heb al even rond zitten kijken en er worden ook wel gevorderde accounts ter overname aangeboden. Is dit toegestaan? Moet ik niet zeuren en gewoon gaan grinden of met een kleine investering alvast een mooie start maken?
Gewoon spelen. 1 van de mooiste dingen van HS, is om kaarten te gaan uitproberen, leren hoe het spel werkt, een gevoel erbij krijgen enz. Natuurlijk kan je dit ook met een account met een hoop kaarten, maar hoe meer kaarten je hebt, hoe moeilijker het is om echt het spel te leren.
Blizzard heeft echt nagedacht over hoe iemand geintroduceerd wordt, en dat is alleen maar goed.

Net in de Tavern Brawl 17 kaarten op een rij gepakt waarbij ik 1 van de kaarten (die dus 10!!!!) keer in mijn deck zit geen enkele keer heb gepakt. Dit was wel verdeeld over 2 potjes..... bizar.

Een gratis 100% win is trouwens:

Warlock met:
Melchezaar's Imp
Soulfire
Silverware Golem

Lekker 1 mana 1/3tjes droppen en dan 1 mana 4 damage spells spammen, kaart pakken en gratis 3/3tjes in play leggen. Garantie voor succes :). Binnen een half uur zal wel 99,9999999% van alle Brawl spelers dit deck spelen overigens.

[ Voor 47% gewijzigd door xelfer op 14-09-2016 22:21 ]

• mosselmossel
Geen deck in deze brawl is 100% gegaradeerd.En deze red het ook niet tegen Mill Druid. (innervate, Coldlight, Naturalize)

[ Voor 15% gewijzigd door mosselmossel op 14-09-2016 23:15 ]

xelfer schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:16:
Warlock met:
Melchezaar's Imp
Soulfire
Silverware Golem
Snelste 5 Warlocks wins ooit. Nu ga ik me even douches, ik voel me vies.

Most annoying encounter: Mage met Ice Block...de rest weet ik niet, maar het duurde 6 beurten voordat de Ice Blocks op waren.

Druid Enervate / Barnes / Rag was ook aardig. Priest met Lightwell / charge Murloc weet ik 3e kaart ook niet van, maar als het een Inner Strength was, zou ik de Murloc ditchen voor een cycle. Per beurt een 5/5 of 7/7 auto-healer kan ook wel eens lastig worden...ik kan zelfs zien dat die de Warlock verslaat als hij coin heeft.

<GOT> Zarhrezz#2885

Ik heb Innervate, Barnes en Rag geprobeerd, maar was heel slecht. Probleem is dat je sowieso je Innervates en Barnes moet hebben, mis je die dan kan je direct conceden, en heb je het wel, dan is het nog een 50/50, en zelfs als je die wint, dan kan je nog steeds zo je Rag verliezen door bijvoorbeeld een Druid hero power.

De decks die populair zijn, zoals Discardlock, Mech Hunter en Fatigue Druid, hebben in 2 van de 3 gevallen een manier om je Rag direct te verwijderen, en spelen zoveel minions dat ze toch wel board control houden.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:35
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dycthlV.png

ggwp

5700X | RX 6600

• Dr0ppFTW
  • Laatst online: 15-01 14:55

Dr0ppFTW

Never be clever

Heartpwned

Mijn creatie, geïnspireerd door al die barnes y'saarj decks.

Werkt trouwens uitstekend tegen die mill druids. :D

[ Voor 10% gewijzigd door Dr0ppFTW op 15-09-2016 00:20 ]

• An1mA
xelfer schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:16:
Net in de Tavern Brawl 17 kaarten op een rij gepakt waarbij ik 1 van de kaarten (die dus 10!!!!) keer in mijn deck zit geen enkele keer heb gepakt. Dit was wel verdeeld over 2 potjes..... bizar.

Een gratis 100% win is trouwens:

Warlock met:
Melchezaar's Imp
Soulfire
Silverware Golem

Lekker 1 mana 1/3tjes droppen en dan 1 mana 4 damage spells spammen, kaart pakken en gratis 3/3tjes in play leggen. Garantie voor succes :). Binnen een half uur zal wel 99,9999999% van alle Brawl spelers dit deck spelen overigens.
Warlock was wel smerig zeg, gelukkig wel hierdoor mijn Warlock quest in een rap tempo kunnen voltooien, alleen van een mill Druid verloren.

• jmxd
  • Niet online
Goede brawl voor Astie, die zat tijdens de Spring Preliminaries de vorige keer elke opponent te BM'en met die 2-kaarten brawl :7
jmxd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 01:10:
Goede brawl voor Astie, die zat tijdens de Spring Preliminaries de vorige keer elke opponent te BM'en met die 2-kaarten brawl :7
Gisteren ook weer gedaan oOo . zelf Warlock met de 1/3 imp, soulfire en de 3/2 discard 2 drop gemaakt. 3 potjes gespeeld, 3 gewonnen B-)

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik ging Inervate, Naturalize en Coldlight Oracle. Weet niet hoe dat gaat tegen discard lock :+

Heeft iemand gisteren nog Batstone gekeken?

Ondanks veel gebande kaarten vond ik het vrij saai. Had er wel meer van verwacht.

Atlas#22744

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-01 15:21
Ook wel geinig voor de brawl: innervate, astral communion, ya'shaarj.

Ik had mijn win met turn 3 concede weer binnen met mechwarpers, metal tooth leaper en enhanco mechano.
Kasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:53:
Ik ging Inervate, Naturalize en Coldlight Oracle. Weet niet hoe dat gaat tegen discard lock :+
Ik kwam er een tegen...turn 2 speelde hij er een, en toen concede. Die extra draw maakt gewoon niet uit, betekent alleen maar dat je de Imps niet hoeft te spelen. Je wil toch niet meer dan 2, max 3 Imps op tafel hebben en als er Coldlight wordt gespeeld mag dat dus ook 0 of 1 zijn. Er zit 40 face damage in het deck en grote kans dat daar een 3/3 gratis bij komt. Als je tegenstander voor de kaarten zorgt, betekent dat alleen maar dat je met 2 van je 3 kaarten af kan en de Imps wat stuffing zijn. Alleen als de Warlock het fout speelt zat die het verliezen tegen die combo. Het idee is best aardig, maar je win condition is je tegenstander door fatigue omleggen voordat je zelf op 0 zit. Je enige verdediging is je removal en een 2/2. Tegen Warlock is dat te weinig.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01 21:52
easy win:

Innervate
Naturalize
Coldlight

ggwp ze conceden snel :P

nothing stops this train

Kol Nedra schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:31:
easy win:

Innervate
Naturalize
Coldlight

Zie post hierboven....tegen Warlock conceden ze inderdaad snel! :+

<GOT> Zarhrezz#2885

ruurd v. schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:33:
Ook wel geinig voor de brawl: innervate, astral communion, ya'shaarj.

Ik had mijn win met turn 3 concede weer binnen met mechwarpers, metal tooth leaper en enhanco mechano.
Kun je dan niet beter barnes ipv astral spelen.

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Kol Nedra schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:31:
easy win:

Innervate
Naturalize
Coldlight

Ik heb mijn 100g daily gold gefarmed op mill druids. Mijn deck:

Flash heal
Embrace the Shadow
Circle of healing

Stop mijn handje maar vol jongens ;)

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
beuker19 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:57:
[...]

Kun je dan niet beter barnes ipv astral spelen.
Het voordeel aan Astral tegenover Barnes is dat je dan alleen maar Yshaarj uit je deck gaat halen..

En je Yshaarj vervolgens ook alleen maar een Yshaarj.

Barnes heeft de kans een barnes op te halen.. en als je Yshaarj ophaalt dat die vervolgens weer een barnes ophaalt...

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
Zarhrezz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:59:
Zou Alarm-o-Bot / Innervate / iets-naars werken?
Denk het niet, Alarm-o-Bot zelf is makkelijk van het bord te verwijderen d.m.v. een Naturalize of een Embrace/Circle en ook al zou hij overleven dan nog kan je met de minion uit je hand waarmee de bot geswapped word niet meteen aanvallen, dus ook die moet eerst een beurt overleven. En wat als de Alarm-o-Bot swapped met een andere Alarm-o-Bot? Nee, ik zie het niet gebeuren dat dit gaat werken...

Dat Priest brawl deck met Flash Heal, Embrace the Shadow en Circle of Healing ga ik eens proberen, werd gisteren een beetje ziek van de mill Druids... Had gisteren een win 5 brawls quest, inmiddels wel gehaald maar had nog geen counter gevonden voor dat deck, vanavond die Druids maar eens even BM'en >:)

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
The_Big_Easy schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:32:
[...]

Denk het niet, Alarm-o-Bot zelf is makkelijk van het bord te verwijderen d.m.v. een Naturalize of een Embrace/Circle en ook al zou hij overleven dan nog kan je met de minion uit je hand waarmee de bot geswapped word niet meteen aanvallen, dus ook die moet eerst een beurt overleven. En wat als de Alarm-o-Bot swapped met een andere Alarm-o-Bot? Nee, ik zie het niet gebeuren dat dit gaat werken...

Dat Priest brawl deck met Flash Heal, Embrace the Shadow en Circle of Healing ga ik eens proberen, werd gisteren een beetje ziek van de mill Druids... Had gisteren een win 5 brawls quest, inmiddels wel gehaald maar had nog geen counter gevonden voor dat deck, vanavond die Druids maar eens even BM'en >:)
Het deckje met Malchezaar + Healing wave + Elemental destruction (of lighting storm werkt ook wel) voor Shaman werkt ook heerlijk tegen die Mill druids.. ze krijgen je deck gewoon niet leeg.. en de Healing waves houden je wel in leven..

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
icemotion schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:07:
[...]
Het deckje met Malchezaar + Healing wave + Elemental destruction (of lighting storm werkt ook wel) voor Shaman werkt ook heerlijk tegen die Mill druids.. ze krijgen je deck gewoon niet leeg.. en de Healing waves houden je wel in leven..
Heb zowel Malchezaar als Elemental destruction niet... :( Ben ook niet overtuigd genoeg om daar dust aan te spenderen, er staan andere kaarten hoger op mijn nog te craften lijstje...

• murphsy

murphsy

Product Monkey

The_Big_Easy schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:32:
[...]

Dat priest deckje is 100% win tegen mill druid. En gewoon conceden tegen de rest. Ik genoot ervan om die millers aan te pakken.

Enige wat je doet is af en toe board wipe met Circle (gebruik er gerust meerdere) en zorgen dat je niet teveel Embrace tegelijk op hand krijgt. 6 Flash heals = kill.

• Royy90
  • Laatst online: 09:10
FYI

update is live, bundle is er dus. Tevens nieuwe hero skin, Priest, genaamd Tyrande Whisperwind.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tkEcrZ2.png
Die skin kan je blijkbaar krijgen via een special event.

De Blizzcon goodie(cardback) is ook aangekondigd en ik zelf vind hem er mooi:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wbmzPPV26qMfmIOfCLdAorlo/full.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Royy90 op 15-09-2016 19:45 ]

PSN Profile

• mosselmossel
Wow, level van BM van tegenstander net

hij turn 3: mechwarper, mechwarper, mechwarper, mechwarper metaltooth, metaltooth.
ik turn 4: Embrace, Circle

En daarna naat hij elke beurt de rope gaan en doet 1 hero power.

Serieus.

Pagina: 1 ... 94 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.