• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:51

SkyStreaker

Move on up!

Valt mij wel op, als je op het moment komt dat Neffie de "30" dmg doet, de 31 en daarboven healthies ook gewoon dood gaan he?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

SkyStreaker schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:56:
Valt mij wel op, als je op het moment komt dat Neffie de "30" dmg doet, de 31 en daarboven healthies ook gewoon dood gaan he?
Bij mij niet. Ik had een shadowfiend met 40 health ofzo.

Atlas#22744

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Benjamin- schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:18:
[...]

Nog even helemaal niets.

De meta verschuift nu iedere week, het is nog compleet onduidelijk welke decks goed zullen zijn. Ik zou dan ook echt nu niets craften en wachten totdat alles uit is en dan misschien 2 weken om te kijken wat jij wilt hebben voor welk deck.

Verder zijn die 4 kaarten niet super flexibel in de zin dat ze altijd wel goed zullen zijn, kan me zo maar voorstellen dat 1 van die kaarten uit de meta gaat omdat het bijhorende deck slechter is geworden of dat er betere kaarten zijn. Bijvoorbeeld Yogg is nu sterk in Druid, maar Beast Druid gaat een ding worden naar alle waarschijnlijkheid, wat als die Yogg Druid wegblaast?
Dus ja, ik zou de dust vasthouden en kijken wat er gebeurd. :)
Naja ik ben gewoon iemand die ook graag gewoon zoveel mogelijk kaarten verzameld, gewoon omdat het kan ;) Onafhankelijk van de meta, maar je hebt een goed punt.

Yogg zou wat mij gewoon een optie zijn voor de fun of it.. en het is de enige Old god die ik nog mis.. aan de andere kant craft ik liever iets uit de classic set omdat ik ook veel Arena speel en op die manier nog regelmatig Old gods packs open trek..

Voor nu ga ik in ieder geval gewoon ff wachten.. en dan komen de legendaries later vanzelf wel weer :p

*gaat lijst met Classic legendaries maken die hij nog niet heeft
SkyStreaker schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:56:
Laten we het erop houden dat m'n ally en ik geen idee hadden van die actie en dat het bord daarna op 1 minion na leeg was... :o

<GOT> Zarhrezz#2885

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:22

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Astie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:56:
Zojuist op rang 5 aangekomen met onderstaand deck. 72% winrate.
Na wat tweaks in het begin ben ik hierop uitgekomen. Ik speel het puur control en gaat als de brandweer.
Het past dan ook perfect bij mijn afwachtende controlerende speelstijl.

Als iemand anders dit deck gaat testen hoor ik graag de ervaringen en eventuele verbeteringen natuurlijk!

[afbeelding]
Ga je deck eens proberen. Enigste die ik mis is justicar.
Eens zien wat ik in dat slot kan steken dan

edit: misschien Makorok.

Battle.net: NagaByrd#2844

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-01 16:32

Nitai

Live the life you love.

nagasy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:43:
[...]

Ga je deck eens proberen. Enigste die ik mis is justicar.
Eens zien wat ik in dat slot kan steken dan

edit: misschien Makorok.
Justicar is wel een belangrijke kaart, vooral in dat deck mede ook na uitvallen van Shield Maiden. Als je langere potten gaat spelen, dan heb je die armor wel nodig. Combo met Shield Slam is ook erg nuttig als removal. Ik zou geen Makorok doen, eerder een taunt zoals Sogoth ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Nitai op 18-08-2016 11:53 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Na wat tweaks in het begin ben ik hierop uitgekomen. Ik speel het puur control en gaat als de brandweer.

Als iemand anders dit deck gaat testen hoor ik graag de ervaringen en eventuele verbeteringen natuurlijk!

[afbeelding]
ik speel nog een erg oud control deck meer gebaseerd op cthun dan op nzoth, dus misschien dat ik deck ook een keertje maak. ziet er wel interessant uit

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
icemotion schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:22:
*gaat lijst met Classic legendaries maken die hij nog niet heeft
Protip: Die lijst maken is zo moelijk niet. Classic en craften aanvinken, en zoeken op 'missing legendary'.

Misschien cpt obvious, geen idee of iedereen hier al de search keywords kent. O-)

{signature}

Voutloos schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:42:
[...]
Protip: Die lijst maken is zo moelijk niet. Classic en craften aanvinken, en zoeken op 'missing legendary'.

Misschien cpt obvious, geen idee of iedereen hier al de search keywords kent. O-)
Search kende ik al wel, dat 'missing' een ondersteund keyword wist ik nog niet d:)b

<GOT> Zarhrezz#2885

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Zarhrezz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:44:
[...]

Search kende ik al wel, dat 'missing' een ondersteund keyword wist ik nog niet d:)b
Zijn er nog veel meer hoor :)
http://us.battle.net/hear...ke-never-before-3-17-2016

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
icemotion schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:22:
[...]

Yogg zou wat mij gewoon een optie zijn voor de fun of it.. en het is de enige Old god die ik nog mis.. aan de andere kant craft ik liever iets uit de classic set omdat ik ook veel Arena speel en op die manier nog regelmatig Old gods packs open trek..
Yep classic kaarten gaan nooit expiren en dus moeten de voorkeur hebben.

Wat Yogg betreft, ik ben van mening nou dat het echt een van de beste kaarten is, ook voor competitive play. Je kunt wel zeggen dat bij hem alleen RNG speelt, maar Yogg is eigenlijk vrij binair, je wint ermee of je verliest ermee :) Dat betekent dus dat je hem nooit moet spelen als je al op weg bent naar winst, maar alleen in een anders hopeloze situatie.

Yogg moet je eigenlijk altijd opnemen in een deck met zeg maar 10+ spells. In het hele spel is hij de enige kaart die in ALLE games een kans heeft van een loss een win te maken, single-handed. Misschien is het niet helemaal zwart-wit, maar op high level ladder play, waar elk goed deck zeg maar ~50% win kans heeft, zou je met hem erbij de win kans enorm verhogen, want theoretisch kan je 50% van je 50% kans op een loss ombuigen. (teveel andere RNG factoren die hier meespelen natuurlijk, dus extreem overdreven).

Ik had aan 't begin ook de nodige twijfels over Yogg, maar hij is eigenlijk DE beste kaart voor elk spell-heavy deck. Het is misschien niet altijd leuk tegen Yogg te verliezen omdat je als tegenstander HELEMAAL GEEN controle erover hebt en niets tegen kan doen/anticiperen. Dat is echter een andere kwestie van HS, dat je niks kunt doen tijdens de turn van he tegenstander.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-01 16:14
Man, man wat een mensen soms op Hearthstone. Gisteren een potje gedaan met mijn mage tegen een gast.
Na een aantal rondes geeft ie op, en nodigt ie me uit als friend.
Ik denk, ok misschien wel een relaxte gast en hij nodigde me ook uit voor een potje.

"waarom niet, is toch leuk?!" dacht ik nog.
Komt ie met een super Aggro deck, waarop ik met mijn Mage van hem verlies ( heb niet opgegeven, maar gewoon uitgespeeld ), stuurt me: "n00b" en verdwijnt weer uit mijn lijst. :')

kansloos
jpg97 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:02:
Man, man wat een mensen soms op Hearthstone. Gisteren een potje gedaan met mijn mage tegen een gast.
Ik denk, ok misschien wel een relaxte gast en hij nodigde me ook uit voor een potje.

Komt ie met een super Aggro deck, waarop ik met mijn Mage van hem verlies ( heb niet opgegeven, maar gewoon uitgespeeld ), stuurt me: "n00b" en verdwijnt weer uit mijn lijst. :')

kansloos
Het viel me al op dat het aantal BM spelers flink hoog ligt bij HS .Maar goed, da's eigenlijk bij de meeste online spellen zo. Er is ook een reden dat ik bij D3 nooit public speel. Bij HS kun je er helaas weinig aan doen behalve niet meegaan in dat soort zieligheid.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pelVZ0rMNweH3x36beKZRRtd/full.png

Nummer 8.

Nu op naar de laatste hero, Rogue. Daarna heb ik m'n goede voornemen van dit jaar behaald om alle heroes golden te krijgen.

PSN Profile

jpg97 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:02:

kansloos
Noob valt nog mee.
Bij doen ze altijd verschillende dingen met mijn moeder, ben ik ernstig ziek en moet is zelfs na mijn dood nog een dood gaan in de hell :per

Ach ik emote altijd wel zeker nu ik Magni heb want "by my beard" is gewoon geniaal.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• PaYnE81
  • Laatst online: 29-12-2025

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Royy90 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:26:
[afbeelding]

Nummer 8.

Nu op naar de laatste hero, Rogue. Daarna heb ik m'n goede voornemen van dit jaar behaald om alle heroes golden te krijgen.
Yay! congrats!

(Slacker, je zou toch gisteren al golden halen :P:P:P haha)

• Royy90
PaYnE81 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:48:
[...]

Yay! congrats!

(Slacker, je zou toch gisteren al golden halen :P:P:P haha)
Had geen zin meer gister :P laatste drie vanmiddag gedaan.. maar thnx :)

EDIT:
Nog Tweakers die zin hebben in een toernooitje vanavond van StriveWire? Misschien wel leuk om met een aantal tweakers te gaan deelnemen aan een toernooi vanavond.

Er start 1 om 19h en 1 om 20h, ik heb zelf de voorkeur voor die van 20h. Meer mensen die willen meedoen?
De link is: https://strivewire.com/tournament/7870

ps; er staat dat hij vol is, maar dit maakt niet uit. Als je gewoon direct om 19h incheckt zit je erbij.
Zoals vermeld op strifewire zelf:
No matter how early other players sign up and how full the tournament seems: The checkin time is important for the waiting list. That means: if you check-in early enough you will have a slot for sure!

[ Voor 58% gewijzigd door Royy90 op 18-08-2016 17:41 ]

PSN Profile

• Mofkees
Ben trouwens wel benieuwd naar de wing van vanavond. Speel al een resurrect/DR priest, zowel Barnes als Onyx zouden wel wat hebben voor mijn deck :P

Psych-o-tron is trouwens echt een coole kaart voor resurrect deck. straks met Barnes is hij nog steeds wel lekker 1/1 taunt met divine shield, lekker irri voor aggro dudes.

Kasai schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:56:
[...]

Hmm ja, dat is wel een goede. Al zijn draken decks wel erg leuk :)
Zeker, Dragon Paladin is voor mij wel echt 1 van de leukste.
De cycle van kaarten vind ik daarin trouwens wel lastig, ergens zou ik graag wat van die kaarten golden craften, maar dan komt het probleem, volgend jaar verliezen we zoveel dragon kaarten, die golden craften is sowieso maar van korte duur, maar de vraag of dragon paladin nog bestaat is dan maar de vraag.

Dat is nu wel echt lastig met die cycles, zo sneuvelde ook al de demon synergy en mech synergy.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-01 15:21
Mofkees schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:47:
Ben trouwens wel benieuwd naar de wing van vanavond. Speel al een resurrect/DR priest, zowel Barnes als Onyx zouden wel wat hebben voor mijn deck :P
Tweede Boss encounter was niet zo moeilijk.. ben langer bezig geweest om mijn deck samen te stellen.. :P

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/30vkn46.png
Hahahaha speel ik net tegen een C'thun Warrior (5-0 Btw) wil hij zijn C'Thun Shieldslammen heeft ie geen armor.....LOL en toen Shieldslamde ik mijn Sylvana's maar aangezien hij haar al had gebruikt.
Eerlijk is eerlijk hij was wel sportief want hij wachtte net zo lang tot hij uiteindelijk verloor in fatigue.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-01 09:29

[afbeelding]
Ik zal het dekc eens proberen. Ik heb alle kaarten, nu de skill nog.

Edit: 100% winrate!!!!!!!...

Al weet ik ook wel dat 1 game nog niet zoveel wil zeggen.

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 18-08-2016 22:11 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

ruurd v. schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:07:
[...]

Tweede Boss encounter was niet zo moeilijk.. ben langer bezig geweest om mijn deck samen te stellen.. :P

[afbeelding]
spoiler alert hij is nog niet officieel uit hier.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

aicaramba schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:51:
[...]

Ik zal het dekc eens proberen. Ik heb alle kaarten, nu de skill nog.

Edit: 100% winrate!!!!!!!...

Al weet ik ook wel dat 1 game nog niet zoveel wil zeggen.
Ik heb het deck net iets aangepast en een Acolyte of Pain geruild voor Elise vooral vs control en met Azure 2x Slam 2x Shieldblock 2x en nog een Acolyte of Pain heb je ook meer dan genoeg card draw.
Net al een 2e N'Zoth, Reno en Jaraxxus uit mijn eerste Monkey :P

Ik ben overigens echt wel voor het uit roteren van sommige uitbreidingen maar LOE zal toch wel een beetje pijn doen (alleen de Legendary's want de rest vind ik niet zo erg)

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
ruurd v. schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:07:
[...]
Ik vond deze wing echt teleurstellend. Zo simpel heb ik ze nog niet voorbij zien komen. Je kunt elk potje winnen met elk random autofill deck. :O

EDIT; werkt goed zeg, die resurrect priest! Summoning stone erbij en gaan! :D
EDIT II; eerste barnes: meteen Ysera. 8) (derde barnes: weer Ysera - en ik heb echt 14 minions ofzo)
EDIT III; het is maar goed dat ze Purify hebben gemaakt voor Priest want resurrect/Bishop/Barnes/Arcane Giant is echt opieopie. Snelle hunters, control/C'thun warriors... ze gaan er allemaal af. Ik sta nu 7-0 op NA ranked.

[ Voor 33% gewijzigd door Tektoon op 19-08-2016 00:51 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Tektoon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:29:
[...]

Ik vond deze wing echt teleurstellend. Zo simpel heb ik ze nog niet voorbij zien komen. Je kunt elk potje winnen met elk random autofill deck. :O

EDIT II; eerste barnes: meteen Ysera. 8)
idd ik heb alles 1-shot gehaald zonder enige moeite met youtube op de achtergrond.... :/

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:49
Wing was inderdaad teleurstellend, binnen 15 minuten alle games gedaan inclusief de class challenges.

• ruurd v.
Cyb3 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:19:
[...]

spoiler alert hij is nog niet officieel uit hier.
Ai, ff vergeten. Sorry

Maar ze waren allemaal vrij makkelijk, viel inderdaad tegen. Kaarten uit deze wing zijn wel weer erg vermakelijk!
Eerste Barnes was bij mij Ragnaros. :) Prime target natuurlijk, dus des te lekkerder als die Onyx Bishop de beurt erop de volwaardige versie ressurect. :P
Zojuist alles gehaald, ook de Heroics. Was erg simpel en erg saai.
Barnes in mijn N'Zoth Warrior deck getest. 6x gespeeld.

4x Waardeloos
1x Acolyte
1x Sylvanas

Ik speel hem 20 potjes en ga dan de balans opmaken maar ik denk dat het net iets teveel RNG is voor mij en voor dit deck.

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07-2025
En ik ben de enige die met deze wing meerdere pogingen voor elke boss nodig heeft (uitzondering class challenges)... De vorige ging moeiteloos alles 1 shot.
Zo slecht vond ik het niet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Martijn19 op 19-08-2016 04:33 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Niet super uitdagend, maar wel super leuk :)

"Majordomos is outside the gate. Should we tell him he came too soon?"

Atlas#22744

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:07
[...]

EDIT II; eerste barnes: meteen Ysera. 8) (derde barnes: weer Ysera - en ik heb echt 14 minions ofzo)
EDIT III; het is maar goed dat ze Purify hebben gemaakt voor Priest want resurrect/Bishop/Barnes/Arcane Giant is echt opieopie. Snelle hunters, control/C'thun warriors... ze gaan er allemaal af. Ik sta nu 7-0 op NA ranked.
Inderdaad, super leuk deck. Ik kreeg met mijn eerste Barnes een Sylvanas, en daarna bij iedere Onyx Bishop en Resurrect kwam ze terug. Uiteindelijk een N'Zoth met 5x Sylvanas kunnen spelen :D

• Mofkees
wiljanvdb schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:54:
[...]

Inderdaad, super leuk deck. Ik kreeg met mijn eerste Barnes een Sylvanas, en daarna bij iedere Onyx Bishop en Resurrect kwam ze terug. Uiteindelijk een N'Zoth met 5x Sylvanas kunnen spelen :D
Mijn conspiracy theory: Ze hebben op hun server gewoon een secret boost gegeven voor Resurrect/Barnes/Onyx, dat die altijd een top 3 mana kaarten pakken uit de mogelijke opties.

Anders teveel klachten bij priests :D

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11-2025

murphsy

Product Monkey

Ik heb de brawl nu een paar keer gespeeld en ik moet bekennen dat ik hem erg leuk vind. Was helemaal vet geweest als je iemand uit je flist kon inviten. Maar leuke twist.

Zondag nog even proberen te ranken met Cthun warrior. Helaas geen Twin Emperor, en ik vind hem ook een beetje zonde om te craften. Erg beperkte kaart, maar zo goed in Cthun.

• Kasai

Kasai

Legendary

murphsy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:39:
Ik heb de brawl nu een paar keer gespeeld en ik moet bekennen dat ik hem erg leuk vind. Was helemaal vet geweest als je iemand uit je flist kon inviten. Maar leuke twist.

Zondag nog even proberen te ranken met Cthun warrior. Helaas geen Twin Emperor, en ik vind hem ook een beetje zonde om te craften. Erg beperkte kaart, maar zo goed in Cthun.
Waarom zou je niet iemand uit je friendlist kunnen inviten dan?

Je krijgt alleen geen quest rewards op die manier.

Atlas#22744

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:07
Mofkees schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:31:
[...]

Mijn conspiracy theory: Ze hebben op hun server gewoon een secret boost gegeven voor Resurrect/Barnes/Onyx, dat die altijd een top 3 mana kaarten pakken uit de mogelijke opties.

Anders teveel klachten bij priests :D
Helaas niet altijd. Al een paar keer een flutkaart gepakt met Barnes, en met Onyx iets te vaak 'Do you like to play with fire' gehoord.. Maar soms krijg je dit soort gekkigheid.

• Michaelbuuu
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2025
In 10 minuten alles uitgespeeld, beetje jammer dat ik hier 1 week op moest wachten.
Brawl is wel leuk, ff mijn shaman en priest verder levelen.

<Got>Endurat#2586

• Royy90
Na mijn golden mage moest ik over naar mijn laatste non-golden hero, Rogue. Ik heb hiervoor een deck gemaakt wat tot dusver erg goed werkt. Inmiddels ook rank 5 aangetikt. Ik farm hier alle hunters, zoo's en warriors mee zonder problemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bL21zeQSWKCDRAkDQ9wYRFuk/full.png

Misschien nog mensen die het willen uitproberen of andere feedback hebben :)

PSN Profile

• ruurd v.
Heb net even een Rogue deckje in elkaar gedraaid met Barnes, 2x Blood of the ancient en verder alleen maar spells.
Board met removal leeghouden totdat je Barnes en shadowstep in je hand hebt. Vanaf turn 6 kun je los gaan. :P

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/105b6ah.png

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2a4pvkx.png

• Kasai

Kasai

Legendary

Royy90 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:10:
Na mijn golden mage moest ik over naar mijn laatste non-golden hero, Rogue. Ik heb hiervoor een deck gemaakt wat tot dusver erg goed werkt. Inmiddels ook rank 5 aangetikt. Ik farm hier alle hunters, zoo's en warriors mee zonder problemen.

[afbeelding]

Misschien nog mensen die het willen uitproberen of andere feedback hebben :)
Reno deck altijd +1
ruurd v. schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:12:
Heb net even een Rogue deckje in elkaar gedraaid met Barnes, 2x Blood of the ancient en verder alleen maar spells.
Board met removal leeghouden totdat je Barnes en shadowstep in je hand hebt. Vanaf turn 6 kun je los gaan. :P

[afbeelding]

[afbeelding]
Nice! Ik zag een filmpje voorbij komen van iemand die hetzelfde deed, had ie een antwoord op je 30/30? Eigenlijk moet je dan conceal doen :+

Atlas#22744

• ruurd v.
Nice! Ik zag een filmpje voorbij komen van iemand die hetzelfde deed, had ie een antwoord op je 30/30? Eigenlijk moet je dan conceal doen :+
Geen removal gelukkig. hij had zijn blade of C'thun al gebruikt voor mijn 9/9 Blood of the ancient. Hij gooide nog een een twin neer, maar ik had backstab, betrayal en cold blood, dus kon erdoorheen komen. :)

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

[...]

Kun je je deck delen? :)

• Tektoon
Dit is de EU versie die ik momenteel test. De (budget) NA versie heeft geen Blademasters en geen Ragnaros. Die heb ik daar niet dus daar speel ik met Arcane Giants en Ysera.
  • Ik prop overal Summoning Stones in ( <3 ) maar die kan eruit voor een betere kaart als je wilt. Ik weet niet of Ragnaros beter is dan Yogg maar Rag is leuker met Barnes dus ik speel nu Rag.
  • Nova/Evil: van beiden eentje werkt goed voor mij maar je kan ook switchen.
  • Ik mulligan voor Barnes want dat willen we zien. :P Maar ik ontdekt nog andere mulligan strategieën. Turn 3: Blademaster, turn 4 resurrect/coin Bishop, turn 5 Bishop is echt smerig. Je staat gewoon 2 mana 4/7's te pompen en elke keer dat er eentje doodgaat wordt de graveyard poule met Blademasters (en dus de kans dat je er weer een krijgt) groter.
  • Clerics en Anomalies gooi ik weg tegen tragere decks want dan wil je Blademasters maar tegen aggro/zoo houd ik ze. Dat geeft minder value met resurrect maar dan wil je vooral gewoon iets op het board hebben. Anomaly/shield (2 mana 2/4) is nice.
  • Priest of the Feast is echt lachen. Als je tegenstander face gaat begint het feest: je hoeft jezelf niet meer te healen en kunt gewoon spells blijven casten: thoughtsteal = steel kaarten en heal voor 3.
  • Auchenai is gevaarlijk: ik heb al meerdere tegenstanders de boot in zien gaan omdat ze er zo eentje resurrecten onder druk en zichzelf dan niet meer kunnen healen.
Enjoy!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WmH9mrF.png?1

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Kasai

Kasai

Legendary

Tektoon schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:57:
Dit is de EU versie die ik momenteel test. De (budget) NA versie heeft geen Blademasters en geen Ragnaros. Die heb ik daar niet dus daar speel ik met Arcane Giants en Ysera.
  • Ik prop overal Summoning Stones in ( <3 ) maar die kan eruit voor een betere kaart als je wilt. Ik weet niet of Ragnaros beter is dan Yogg maar Rag is leuker met Barnes dus ik speel nu Rag.
  • Ik mulligan voor Barnes want dat willen we zien. :P Maar ik ontdekt nog andere mulligan strategieën. Turn 3: Blademaster, turn 4 resurrect/coin Bishop, turn 5 Bishop is echt smerig. Je staat gewoon 2 mana 4/7's te pompen en elke keer dat er eentje doodgaat wordt de graveyard poule met Blademasters (en dus de kans dat je er weer een krijgt) groter.
  • Clerics en Anomalies gooi ik weg tegen tragere decks want dan wil je Blademasters maar tegen aggro/zoo houd ik ze. Dat geeft minder value met resurrect maar dan wil je vooral gewoon iets op het board hebben. Anomaly/shield (2 mana 2/4) is nice.
  • Priest of the Feast is echt lachen. Als je tegenstander face gaat begint het feest: je hoeft jezelf niet meer te healen en kunt gewoon spells blijven casten: thoughtsteal = steel kaarten en heal voor 3.
  • Auchenai is gevaarlijk: ik heb al meerdere tegenstanders de boot in zien gaan omdat ze er zo eentje resurrecten onder druk en zichzelf dan niet meer kunnen healen.
Enjoy!
[afbeelding]
Ziet er leuk uit! Ik had zelf op mijn werk iets in elkaar geflansd, maar dan zonder de 1 drops en dan nzoth met wat leuke deathrattle kaarten. Dit voor de Barnes value.

Atlas#22744

Astie schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 02:17:
Barnes in mijn N'Zoth Warrior deck getest. 6x gespeeld.

4x Waardeloos
1x Acolyte
1x Sylvanas

Ik speel hem 20 potjes en ga dan de balans opmaken maar ik denk dat het net iets teveel RNG is voor mij en voor dit deck.
In veel decks denk ik dat dit inderdaad best nog een matige kaart is, maar in een deck waar er toch de nodige value in zit, dat deze kaart goed genoeg, en daarmee de potentie heeft om geweldig te zijn. Waarom? Omdat het in het slechtste geval een 3/4 + 1/1 voor 4 mana, en 4/5 stats is wel de basis voor 4 mana. Natuurlijk is het zwakker tegen sommige kaarten terwijl die sterker tegen andere kaarten is.

Ik zat net de kaarten te kijken, en zag bij Hunter 2 uitstekende kaarten voor Barnes, en jahoor, op de frontpage een Hunter deck met Barnes, en daar zitten de volgende minions in: Fiery Bat, Kindly Grandmother, Huntress, Houndmaster, Highmane, Stranglethorn, Sylvanas en Rag.
Houndmaster is de slechtste, daarna Fiery Bat en Stranglethorn, maar daarna is het dikke value, en daarmee heeft die 8 goede targets, 3 matige en 2 slechte. Denk dat hij daarmee uiteindelijk goed genoeg is.

Barnes is uiteindelijk zelf een 3 mana kaart. Een 1/1 is in principe nog geen mana waard (wisp/tinyfin), maar kan je minstens de helft van de tijd een goede target vinden, en misschien nog een paar matige, dan kan het zeker wel leuk zijn.

Ik wil hem in ieder geval zeker gaan gebruiken in Tempo Mage. Vrijwel alle kaarten bieden iets extra, of het nu spellpower is (Thalnos, Cult Sorcerers, Drakes), dat ze groeien (Arcane Anomaly, Mana Wyrm) of een extra effect geven (Flamewaker, Antonidas).

EDIT: Blijf het wel bizar vinden soms hoe een enkele kaart keer op keer een match up zal winnen. Bij mij is dat als Paladin tegen Priest. Entomb x2 verslaat me vrijwel iedere keer, niets dat ik er tegen kan doen. Er zijn echt wel heel wat games die ik wel win, maar 2x Entomb op het juiste moment, is gewoon te sterk dan.

[ Voor 7% gewijzigd door Benjamin- op 19-08-2016 22:21 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

ruurd v. schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 01:03:
[...]

Ai, ff vergeten. Sorry

Maar ze waren allemaal vrij makkelijk, viel inderdaad tegen. Kaarten uit deze wing zijn wel weer erg vermakelijk!
Eerste Barnes was bij mij Ragnaros. :) Prime target natuurlijk, dus des te lekkerder als die Onyx Bishop de beurt erop de volwaardige versie ressurect. :P
De heks is mijn eerste Heroic wing waarbij ik expres verloren heb om de "verlies animatie" te zien.. zo triest was die. Wel mooi gemaakt.

Hunter is de nieuwe meta. 7 potjes gespeeld, 6x Hunter. Nog meer mensen die dit meemaken? Ik speel op dit moment op rang 3.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Clerics en Anomalies gooi ik weg tegen tragere decks want dan wil je Blademasters maar tegen aggro/zoo houd ik ze. Dat geeft minder value met resurrect maar dan wil je vooral gewoon iets op het board hebben. Anomaly/shield (2 mana 2/4) is nice.
Enjoy!
[afbeelding]
Geweldig leuk deck! Ben van 15 naar 13 gegaan in een paar potjes. Value van een dode blademaster is insane! Ik heb de Anomalies weggedaan voor 2x injured kvaldir, als je die resurrect dan heb je ook een 2/4 die vervelend is voor je tegenstander.
Dit deck maar eens ombouwen naar wild en nog meer gekke dingen uitproberen. 8)

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-01 09:29
Enjoy!
[afbeelding]
Haha.. Ik had dit deck gemaakt. Ik wilde eindelijk gaan resurrecten.. Bleek dat ik 2x convert in mn deck had gestopt. Oops.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Astie schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 02:17:
Hunter is de nieuwe meta. 7 potjes gespeeld, 6x Hunter. Nog meer mensen die dit meemaken? Ik speel op dit moment op rang 3.
Op rank 8 precies hetzelfde.
9 potjes 6x Hunter 2x C'Thun Warrior 1x Dragon Warrior :'(
Die Call of the Wild is ook gewoon een smerige kaart die ik al heel goed vond maar door het kleine aantal Hunter nooit als een probleem heb gezien maar nu pffff je weet ongeveer als je geen controle over het board hebt voor turn 8 het bijna gewoon GG is.

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-01 18:45
beuker19 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:37:
[...]

Op rank 8 precies hetzelfde.
9 potjes 6x Hunter 2x C'Thun Warrior 1x Dragon Warrior :'(
Die Call of the Wild is ook gewoon een smerige kaart die ik al heel goed vond maar door het kleine aantal Hunter nooit als een probleem heb gezien maar nu pffff je weet ongeveer als je geen controle over het board hebt voor turn 8 het bijna gewoon GG is.
call of the wild is inderdaad zo vervelend, vooral als er de turn daarna nog eentje op het bord wordt gegooid. het is gewoon zo moeilijk om mee te dealen als je al een aantal threats van hunter achter de rug hebt.

• Kasai

Kasai

Legendary

Met mijn Barnes N'Zoth Priest niet heel veel succes gehad, wel veel leuke games :)

Ik had shaman quest open, dus heb ik het volgende deck gemaakt;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JIMsZlb.jpg

Geïnspireerd op een totem shaman deck wat ik eens van Hearthpwn heb gehaald.

Atlas#22744

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Weet iemand hoe die Barnes hier VOLTRON trekt?
YouTube: Hearthstone - Best of Barnes | Funny Moments and Lucky Plays (5:51)

Ik zit maar te denken maar kan het niet verklaren... :+

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Nitai schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:17:

Ik gok op Gang Up.

edit: Na de plays in de balk links na te kijken, inderdaad Gang Up. :P

[ Voor 9% gewijzigd door the Virtual op 21-08-2016 12:20 ]

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Echt he... In de huidige brawl, waarom pleuren ze meteen de Northshire cleric d'r op bij beurt 1? Je speelt geen duel, ffs.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Haha irritanter is het als je priest mede speler Nefarian ff naar 60 HP ramt met gebuffde minions en ff vergeet dat ie dan 30 damage op alle minions doet xD

Hoe vaak ik dat niet gehad heb in combinatie met ook precies ff heel je hand leeg spelen, duurt dat laatste stukje dan best wel lang -.-

• Tektoon
Kasai schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 11:10:
Met mijn Barnes N'Zoth Priest niet heel veel succes gehad, wel veel leuke games :)

Ik had shaman quest open, dus heb ik het volgende deck gemaakt;

Geïnspireerd op een totem shaman deck wat ik eens van Hearthpwn heb gehaald.
Resurrect Priest bracht me naar rank 8 maar daar bleef ik wat hangen. Ik speel al sinds WotOG naar rank 5 met onderstaande mid-shaman.
Daarnaast Thijs z'n Secret Huntress met kleine wijziging. Geen Firebat maar wel Lock 'n Load. Werkt momenteel ook erg goed rond rank 6/7. Dit is tevens het beste Barnes-deck dat ik tot nu toe heb gespeeld.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3jYRBaH.png?1Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J8ttRRT.png?1

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

PaYnE81 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:25:
Haha irritanter is het als je priest mede speler Nefarian ff naar 60 HP ramt met gebuffde minions en ff vergeet dat ie dan 30 damage op alle minions doet xD

Hoe vaak ik dat niet gehad heb in combinatie met ook precies ff heel je hand leeg spelen, duurt dat laatste stukje dan best wel lang -.-
IKR? Ik buff d'r meestal ff eentje (die +1/+1 bij elke kaart krijgt, als die voorhanden is), dan tikken we hem (hoop ik) zo snel mogelijk weg met smallfry naar de 60. Idealiter krijg je die minion die healt aan het begin. Die helemaal als een losgeslagen gek buffen werkt ook prima :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OW62DiT.png

[ Voor 35% gewijzigd door SkyStreaker op 21-08-2016 20:48 ]

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
OMG. Ik ben naar de HCT Americas Summer Preliminary aan het kijken en ik zie net een Yogg met maar 5 spells gewoon de game winnen... (Monsanto vs dudeblablabla)

Ik weet het: Yogg is 50/50 en je speelt hem enkel als je verliest, maar toch... Dit is zo zuur. eSports man!!!

Monsanto geeft het ook gewoon toe in het interview: ik moest die game verliezen, maar ik kon enkel winnen met yogg en ik ging er gewoon voor.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

DarthDavy schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:47:
OMG. Ik ben naar de HCT Americas Summer Preliminary aan het kijken en ik zie net een Yogg met maar 5 spells gewoon de game winnen... (Monsanto vs dudeblablabla)

Ik weet het: Yogg is 50/50 en je speelt hem enkel als je verliest, maar toch... Dit is zo zuur. eSports man!!!

Monsanto geeft het ook gewoon toe in het interview: ik moest die game verliezen, maar ik kon enkel winnen met yogg en ik ging er gewoon voor.
Ja bizar: https://clips.twitch.tv/p.../FantasticGazelleFrankerZ

DarthDavy schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:47:

Het was niet eens de eerste x dit toernooi.
Het is gewoon van de zotte dat deze kaart goed genoeg is voor zulke grote toernooien.

Het erge is dat we steeds meer van de kaart gaan zien want elke class zal gaan proberen met deze kaart een goed deck te maken en kaarten als Arcane Giant zorgen ervoor dat het alleen maar beter word.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Da's inderdaad de clip. Zo zot!

My 2 cents: het zorgt wel voor interessante televisie (om een jaren 90 term te gebruiken). Deze plays zorgen wel dat Hearthstone interessant is om naar te kijken. En daarom is het ook een eSport.

Dus is het slecht voor de game? Nee, ik denk het niet. Het grootste probleem is dat het de community doet denken dat Yogg je altijd de game doet winnen. Nee, dat doet hij niet. Hij is er als de panic button wanneer je gaat verliezen en ook in die game zag Monsanto het aankomen en hij speelde er naar. Eigenlijk heel goed gespeeld.

Wat mij het meeste stoort is de consistentie van Hearthstone in deckbuilding. Ik hou van consistente decks, dus ik heb ook nooit reno gespeeld: ik zie niet in hoe een deck met 30 random kaarten consistent kan zijn. Warlock door zijn hero power, misschien, maar de rest niet. Maar je ziet zoveel andere decks ook reno proberen en daar geloof ik niet in. Yogg is ook zo'n kaart. Maak je je deck zwakker voor één kaart in je deck? En we hebben opnieuw zo'n kaart in Barnes. Da's ook zo'n één legendary/kaart die de game kan winnen, maar het is zo random.

Nu ja, het is een eigenschap van Hearthstone en we moeten ermee leven of een andere game gaan spelen. Maar één ding is zeker: het is gewoon top entertainment!

Disclaimer: dit is mijn mening. Bovenstaande is allesbehalve vaststaande feiten, maar zaken hoe ik de game ervaar. Gelieve hier respect voor te hebben.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Kasai

Kasai

Legendary

Tektoon schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:03:
[...]

Resurrect Priest bracht me naar rank 8 maar daar bleef ik wat hangen. Ik speel al sinds WotOG naar rank 5 met onderstaande mid-shaman.
Daarnaast Thijs z'n Secret Huntress met kleine wijziging. Geen Firebat maar wel Lock 'n Load. Werkt momenteel ook erg goed rond rank 6/7. Dit is tevens het beste Barnes-deck dat ik tot nu toe heb gespeeld.
[afbeelding][afbeelding]
Nice! Ressurect Priest moet ik nog proberen :) Amaz speelde ook een leuke variant, maar ik heb helaas Y’Shaarj niet.

Atlas#22744

Nitai schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:17:

the Virtual schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:19:
[...]

Ik gok op Gang Up.

edit: Na de plays in de balk links na te kijken, inderdaad Gang Up. :P
Echt een gevalletje van: samen met een vriend 2 decks bouwen en eens kijken of we de combo kunnne krijgen. ;( ;(

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Wat blijft het toch een razing spel.. niet te filmen hoe retarded de meta van dag tot dag kan gaan.
Was ik gister rank 4 (tempomage, midhunter, dragonwarr), vandaag met exact dezelfde decks rank 10.
Alles zit tegen, de ene na de andere perfecte topdeck tegen. Echt om ziek van te worden.
Iemand een deck wat momenteel wel werkt?

Het is trouwens ook om te huilen met wat voor decks je moet spelen om uberhaubt wat ranks te halen.
De fun-decks werken gewoon niet.. Je bent gewoon gedwongen "cancer"-decks te spelen...

• Voutloos
  • Niet online
Astie schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:25:
Echt een gevalletje van: samen met een vriend 2 decks bouwen en eens kijken of we de combo kunnne krijgen. ;( ;(
Ja, dat gaat nooit in het echt gebeuren. En jammer dat je de epische entrance animation niet nog een keer krijgt. Wellicht hebben genoeg spelers de VOLTRON animation uberhaupt nog nooit gezien. :D
Predje schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:17:
Alles zit tegen, de ene na de andere perfecte topdeck tegen. Echt om ziek van te worden.
Iemand een deck wat momenteel wel werkt?
Dat iedereen de beste decks kopieert is toch t probleem? Vraag er dan ook niet zelf om. :+ ;)
Het is trouwens ook om te huilen met wat voor decks je moet spelen om uberhaubt wat ranks te halen.
De fun-decks werken gewoon niet.. Je bent gewoon gedwongen "cancer"-decks te spelen...
Minder druk maken om rank, casual spelen, wild etc etc.

{signature}

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

SkyStreaker schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:36:
[...]

IKR? Ik buff d'r meestal ff eentje (die +1/+1 bij elke kaart krijgt, als die voorhanden is), dan tikken we hem (hoop ik) zo snel mogelijk weg met smallfry naar de 60. Idealiter krijg je die minion die healt aan het begin. Die helemaal als een losgeslagen gek buffen werkt ook prima :)

[afbeelding]
IKR? die volg ik niet, kun je die uitleggen :?

En inderdaad zo speel ik em ook, wat ik bedoelde is dat je tegenspeler die minium buffed maar door damage heeft ie geen 30+hp meer, en dan wel Nefarian doorrammen zodat ie 30 damage doet en die buff minion killed zodat je opnieuw kunt beginnen :+

On a side note, dacht ik haal ff heroic mode van de oude adventures erbij, de bliep! "insert random swear words" bliep!
Heroic Majordomo/Rag Blackhand en Maloriak dammmmmnnn!!! hahahaha, je moet bijna een perfect start hand en RNG potje hebben anders is het gewoon klaar :o :+
Wel leuk opzich als uitdaging, maar op een gegeven moment wordt je er toch wat frusti van (Eindelijk winnen is dan natuurlijk wel Gachigasm)
Krijg ook nogal een dubbel gevoel, 3 van de meest standaard decks spelen, en dan praten over wat andere spelen.

Het is al zo vaak gezegd, ga je op het hoogste niveau spelen, dan kom je vrijwel exclusief standaard netdecks tegen, de kans dat je een deck tegen komt dat niet tier 1 of 2 is, is gewoon heel klein, dat het dan ook nog een bijzonder deck is, dat gebeurd zo goed als nooit.

Wat ik pas geleden al zei, het probleem is dat mensen obsessief ranked spelen, alsof rank het je van het is.
Ranked, zeker op hoger niveau, draait puur om de skill van het spelen van het spel, deckbuilders kom je daar zelden tegen, de meeste goede deckbuilders zijn al lang Legend, je moet dan accepteren dat het dus puur gaat om wie de beste is, mensen die Legend materiaal zijn gaan door, en mensen die goed zijn, maar niet goed genoeg, zullen eerder rond rank 5 blijven hangen.

Zelf ben ik er heel oke mee, heb ik zin om echt mijn skill te testen in het spelen, dan pak ik een netdeck. Wil ik mijn creativiteit laten gaan en mijn skill testen in het bouwen van decks, dan bouw ik een deck. Ik weet dat daar verschillende ranks bij horen. Bedoel ook al zijn deck builders wel vaak Legend rank, halen ze dit over het algemeen met een vrij generiek deck, om vervolgens op Legend flink in de dumpster te zitten omdat veel van de decks die ze proberen, ze alleen maar laten zakken. Soms doen ze het voor de lol, maar ook serieuze decks zie je vaak laag zitten, en blijven ze hier en daar kaarten wisselen net zolang totdat ze wel omhoog gaan en top 100 halen. En op dat moment komen die decks online en dan is het weer een 'standaard' netdeck.

Wil je dus een heel goed deck hebben dat geen netdeck is, dan zal je hem zelf moeten maken.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-01 15:27
PaYnE81 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:03:
[...]
IKR? die volg ik niet, kun je die uitleggen :?
I Know Right?

Ja hè?

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:13
PaYnE81 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:03:
En inderdaad zo speel ik em ook, wat ik bedoelde is dat je tegenspeler die minium buffed maar door damage heeft ie geen 30+hp meer, en dan wel Nefarian doorrammen zodat ie 30 damage doet en die buff minion killed zodat je opnieuw kunt beginnen :+
Had ik de eerste keer ook, je verwacht niet dat ie opeens 30 damage aan alles doet. Misschien was het zijn eerste potje?
On a side note, dacht ik haal ff heroic mode van de oude adventures erbij, de bliep! "insert random swear words" bliep!
Heroic Majordomo/Rag Blackhand en Maloriak dammmmmnnn!!! hahahaha, je moet bijna een perfect start hand en RNG potje hebben anders is het gewoon klaar :o :+
Wel leuk opzich als uitdaging, maar op een gegeven moment wordt je er toch wat frusti van (Eindelijk winnen is dan natuurlijk wel Gachigasm)
IKR? ;) Ze zijn alleen maar moeilijker geworden door de nerfs enzo. En sinds de ONiK patch lijkt die Kel'Thuzad + taunt truuk ook niet meer te werken. Ik was toen net de laatste LoE heroics aan het doen.

• Tektoon
Kasai schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 07:58:
[...]
Amaz speelde ook een leuke variant, maar ik heb helaas Y’Shaarj niet.
Same here. Op NA heb ik ook maar een lightning storm dus daar heb ik nu ook zo'n Maelstrom portal in m'n deck: tegen zoo en token Druid is het echt een wereldkaart. Boardclear voor 2 mana zonder drawback. :)

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Ah logisch, dank u :D
108rogar schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:44:
[...]

Had ik de eerste keer ook, je verwacht niet dat ie opeens 30 damage aan alles doet. Misschien was het zijn eerste potje?

[...]

IKR? ;) Ze zijn alleen maar moeilijker geworden door de nerfs enzo. En sinds de ONiK patch lijkt die Kel'Thuzad + taunt truuk ook niet meer te werken. Ik was toen net de laatste LoE heroics aan het doen.
Dat is waar, het eerste potje had ik het zelf ook, maar wilde "ff snel" de quest doen natuurlijk :P

Gelukkig had ik LoE al gehaald ^^ KT Taunt was ook een beetje AI bugje geloof ik, not as intended, maar idd ze voelde veel moeilijker als LoE (tot onmogelijk aan toe)
Is Naxx Heroic uberhaubt nog te doen, wil toch die cardback hebben natuurlijk :+ :D
Predje schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:17:
Vraag: Iemand een deck wat momenteel wel werkt?

Antwoord: Je bent gewoon gedwongen "cancer"-decks te spelen...
Helaas zijn leuk en viable 2 uitersten in HS. Ik denk dat je op hoge ranks gewoon vrijwel zelden leuke decks tegen zal komen. Daar draait het gewoon simpel om winnen. Het is volgens mij daarbij vooral belangrijk om op het juiste moment de goede variant in steen-papier-schaar te kiezen, zodat je de meest populaire netdecks verslaat.

Ik zou zeggen, kijk wat de streamers spelen en wat de top rated decks zijn volgens sites als Hearthpwn/TempoStorm etc en kies het deck wat het meeste wint van de
populaire decks :).

Zelf speel ik overigens vooral decks die leuk zijn om te spelen en daarmee accepteer ik dat ik niet hoog op de ladder zal eindigen. Mijn rewards tegen het einde van de maand haal ik wel ff snel met een smorc deckje zo richting het einde van het seizoen, zodat ik niet een berg glimmende kaartjes mis loop :).
Smorc tegen RNG. Dan mag wat mij betreft de RNG speler winnen :).

[ Voor 11% gewijzigd door xelfer op 22-08-2016 13:31 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Tektoon schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:57:
[...]

Same here. Op NA heb ik ook maar een lightning storm dus daar heb ik nu ook zo'n Maelstrom portal in m'n deck: tegen zoo en token Druid is het echt een wereldkaart. Boardclear voor 2 mana zonder drawback. :)
Ik ben ook zeker fan van Maelstrom portal, helemaal met een spell damage totem.

Atlas#22744

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:13
PaYnE81 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:22:
Is Naxx Heroic uberhaubt nog te doen, wil toch die cardback hebben natuurlijk :+ :D
Een paar maanden geleden nog wel, maar daar zaten ook wel een paar pittige tussen. Als de AI nu wel om Kel'Thuzad heen speelt, dan is het nog iets moeilijker geworden, maar toen ik Naxxramas heroic deed heb ik weinig gebruik gemaakt van die bug, dus het moet nog te doen zijn met wat geduld. En als het niet lukt even googelen, er zijn altijd mensen met een ander idee dan jij had.

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

108rogar schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:17:
[...]

Een paar maanden geleden nog wel, maar daar zaten ook wel een paar pittige tussen. Als de AI nu wel om Kel'Thuzad heen speelt, dan is het nog iets moeilijker geworden, maar toen ik Naxxramas heroic deed heb ik weinig gebruik gemaakt van die bug, dus het moet nog te doen zijn met wat geduld. En als het niet lukt even googelen, er zijn altijd mensen met een ander idee dan jij had.
Zo is dat :) gaan we van de week maar eens kijken hoe lastig ie nu is :P

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

[...]
Ik heb alleen traumatische ervaringen met Chrommagus. Naxx Heroic was goed te doen....maar Chrommagus Heroic, krijg de chills als ik daar aan terug denk. Wat een rage kreeg ik door die boss. Niet gezond meer :P

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Nitai schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:23:
[...]

Ik heb alleen traumatische ervaringen met Chrommagus. Naxx Heroic was goed te doen....maar Chrommagus Heroic, krijg de chills als ik daar aan terug denk. Wat een rage kreeg ik door die boss. Niet gezond meer :P
Pfffff! die was ook een lichtelijk irritant om me maar even netjes uit te drukken haha :D Uiteindelijk kunnen winnen met een N'Zoth Paladin geloof ik met extreem veel healing :9

Jammer data Paladin niet zoveel gespeeld wordt deze meta, blijf het toch een toffe class vinden :*)
xelfer schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Helaas zijn leuk en viable 2 uitersten in HS. Ik denk dat je op hoge ranks gewoon vrijwel zelden leuke decks tegen zal komen. Daar draait het gewoon simpel om winnen. Het is volgens mij daarbij vooral belangrijk om op het juiste moment de goede variant in steen-papier-schaar te kiezen, zodat je de meest populaire netdecks verslaat.
Grappig genoeg is het ook vooral iets psychologisch, iets wat heel veel mensen treffen in meer of mindere mate.
Vaak vinden we iets wat veel voorkomend is minder leuk dan iets wat je bijna niet ziet, zeker wanneer zo'n deck in dit geval, een hoge winrate heeft.

Ik weet nog goed dat heel veel mensen Dragon Warrior heel leuk vonden toen die uitkwam tijdens geloof ik BRM, dat gevoel is nu bij veel weg. Secret Paladin werd eerst heel cool gevonden, zoveel ongebruikte kaarten die opeens een tof effect gaven, totdat iedereen het speelde. Zo ook Patron Warrior, Token Druid enz. Allemaal wel in verschillende mate.

In sommige decks zijn wel kaarten gekomen die het deck minder leuk maakt, zo heeft Token Druid natuurlijk Yogg, maar voorderest zijn het gewoon kaarten die het deck sterker hebben gemaakt, zoals Fandral, Mire Keeper en Feral Rage. Maar Warrior heeft 'alleen' kaarten zoals Ichor, Ghoul en Malkorok erbij gekregen, geen van alle kaarten die het deck opeens leuker of minder leuk maakt, wel sterker natuurlijk.

Ik denk ook dat het gevoel van die 'standaard' speler met een 'standaard' deck de reden is waarom we veel decks niet leuk vinden. We willen vaak niet die speler zijn die doet wat ieder ander ook al doet, dat is saai.
Ik heb dat in ieder geval wel, ik zie een netdeck en denk dan als eerste "welke kaarten kan ik veranderen".

• ruurd v.

Ik heb toevallig twee weken terug Naxx heroic gedaan. Heb hier en daar wel wat decks van heartpwn gehaald, maar vond het eigenlijk nog wel goed te doen. Een hoop bosses waren goed te halen met een goedkoop priest deck met deathlord, lightwell, divine spirit en inner fire.
Ze waren zeker lastiger dan de LoE en ONiK heroics tot nu toe, maar voornamelijk omdat je regelmatig de perfecte openingshand moest hebben om uberhaubt een kans te maken.

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:06

1lau

Hearthstone Arena Player

Heeft iemand anders twee nieuwe quests gekregen in plaats van de gebruikelijke 1?
Ik kreeg ze op US en 2 andere EU regio's

Zal straks nog Azië checken

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Benjamin- schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:01:
[...]

Grappig genoeg is het ook vooral iets psychologisch, iets wat heel veel mensen treffen in meer of mindere mate.
Vaak vinden we iets wat veel voorkomend is minder leuk dan iets wat je bijna niet ziet, zeker wanneer zo'n deck in dit geval, een hoge winrate heeft.

Ik weet nog goed dat heel veel mensen Dragon Warrior heel leuk vonden toen die uitkwam tijdens geloof ik BRM, dat gevoel is nu bij veel weg. Secret Paladin werd eerst heel cool gevonden, zoveel ongebruikte kaarten die opeens een tof effect gaven, totdat iedereen het speelde. Zo ook Patron Warrior, Token Druid enz. Allemaal wel in verschillende mate.

In sommige decks zijn wel kaarten gekomen die het deck minder leuk maakt, zo heeft Token Druid natuurlijk Yogg, maar voorderest zijn het gewoon kaarten die het deck sterker hebben gemaakt, zoals Fandral, Mire Keeper en Feral Rage. Maar Warrior heeft 'alleen' kaarten zoals Ichor, Ghoul en Malkorok erbij gekregen, geen van alle kaarten die het deck opeens leuker of minder leuk maakt, wel sterker natuurlijk.

Ik denk ook dat het gevoel van die 'standaard' speler met een 'standaard' deck de reden is waarom we veel decks niet leuk vinden. We willen vaak niet die speler zijn die doet wat ieder ander ook al doet, dat is saai.
Ik heb dat in ieder geval wel, ik zie een netdeck en denk dan als eerste "welke kaarten kan ik veranderen".
De nieuwe Dragon Warrior is ook meer een Aggro deck dan de versie die na BRM werd gespeeld.
Ik denk dat de meeste mensen gewoon een hekel hebben aan het feit dat je gewoon bijna niet meer terug in de match kunt komen wanneer je een slechte hand hebt en dat is tegen snelle decks nu eenmaal vaker dan tegen wat langzamere decks.

beuker19 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:22:
[...]

De nieuwe Dragon Warrior is ook meer een Aggro deck dan de versie die na BRM werd gespeeld.
Ik denk dat de meeste mensen gewoon een hekel hebben aan het feit dat je gewoon bijna niet meer terug in de match kunt komen wanneer je een slechte hand hebt en dat is tegen snelle decks nu eenmaal vaker dan tegen wat langzamere decks.
Maar dat is wel een gevoel die je hebt wanneer dat je tegenstander is. Als je Dragon Warrior vroeger heel leuk vond, maar nu niet meer, dan komt dat vaak niet doordat het deck wat sneller is geworden.

Er zijn echter meer decks die met hetzelfde te maken hebben. Maandenlang was de klacht dat Shaman slecht was, toen kwam Agro Shaman en werd daarover geklaagd, terwijl weinig mensen het over Midrange Shaman hadden, niet zo agressief, in diverse versies geen 7/7, maar ook daar zie ik mensen massaal over klagen, terwijl dat deck gewoon een heel mooi gebalanceerd Midrange deck is.

Maar ik denk dat hoe je verliest zeker ook wel een factor speelt, en dat heeft vooral met combo's te maken en het oneerlijke gevoel daarbij.
Week geleden had ik hier een rant over Huntress, waarom? Omdat de kaart een heel oneerlijk gevoel geeft. Kaarten die onder bepaalde omstandigheden veel sterker zijn dan normaal voor de hoeveelheid mana, of mogelijkheden geeft om te winnen die anders eigenlijk onmogelijk zijn, geven het gevoel van dat het oneerlijk is.

Dragon decks hebben een paar kaarten die oneerlijk kunnen aanvoelen, want heb je synergy dan zijn de kaarten 1-2 mana beter dan wat je betaal, en zeker wanneer dit ook tempo kaarten zijn waarop je geen antwoord hebt, dan voelt het heel oneerlijk.

beuker19 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:22:
[...]

HS ervaar ik nu gewoon als smorc + RNG. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst tegen een niet-aggro of katoendeck heb gespeeld.

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Het is denk ik ook meer het probleem dat mensen het gevoel hebben hun deck idee niet te kunnen spelen (omdat het bijvoorbeeld een late game combo is), doordat face decks eigenlijk alles negeren wat je doet en gewoon zo snel mogelijk zoveel mogelijk face damage willen doen. Logisch opzich, want 0hp voor je tegenstander = win :)

Aggro is in principe een "all in" strategie die soms niet genoeg gestraft wordt heb ik zelf het idee.

Als de hoeveelheid damage spells wellicht wat omlaag gaat, of een andere manier om je te kunnen wapenen tegen dit soort decks, zonder hetzelfde te gaan doen, zal dat misschien helpen. Wellicht dat de focus wat meer naar removal / value trading moet gaan? Dan zal dit deck archtype snel minder speelbaar worden of zelfs verdwijnen.

Wat hier voor ook al werd aangehaald, de race naar legend is belangrijk voor een hoop mensen en daardoor ontstaat de wens om het zo snel mogelijk te doen :)

[ Voor 7% gewijzigd door PaYnE81 op 23-08-2016 09:17 ]

• Voutloos
  • Niet online
Een aantal aggressieve kaarten had ook gewoon iets subtieler gekund. Bijv Tunnel Trog, gewoon +1 per overload kaart ipv per crystal zou nog steeds prima met alle typische class 1/3's mee kunnen komen.

In dezelfde lijn zou Alexstrasza's Champion enkel charge OF +1 kunnen zijn, alhoewel die zeker niet direct (ttv TGT en LOE) zo populair was als nu.

{signature}

PaYnE81 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:15:
Aggro is in principe een "all in" strategie die soms niet genoeg gestraft wordt heb ik zelf het idee.
Jup. Probleem met HS is wat mij betreft hier het volgende:

1. Aanvallende partij heeft het altijd voor het zeggen. Enige wat je als verdedigende partij kan doen is reageren of zorgen dat je wat dingen op de board hebt om de smorc tegen te gaan (bv Secrets, Taunts etc).
2. Goedkope kaarten zijn stat-per-mana sterker dan dure kaarten.
3. Card advantage is zelden tot nooit een voordeel voor een control speler tegen een smorc speler. Er is vaak genoeg beschikbaar voor aggro spelers om gewoon door te blijven smorcen tot beurt 10-15.
4. Endgame heb je nog steeds maar 10 mana beschikbaar, dus je kan dan vaak nog niet meerdere dure kaarten in 1 beurt spelen.
5. Er zijn relatief weinig kaarten waarmee je echt een comeback kan maken.
6. Veel classes zijn in de basis gewoon zeer aanvallend i.p.v. defensief georiënteerd (hero powers, class cards etc).
7. Weinig goede AOE removal en veel sticky minions.
8. Veel removal is inefficiënt. Kijk bv maar naar Priests en hoe die worstelen met simpele dingen als een 4 attack minion.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:21

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ook het niet kunnen opzoeken van specifieke kaarten vind ik een probleem en werkt ook de 'vomit' decks die gewoon veel minions op het bord smijten in de hand.

Je kan gave decks maken in Hearthstone, maar vaak ben je met die decks overgeleverd aan de loterij van de volgorde van je deck en mulligan dit vaak niet oplost. Met aggro en midrange (en een paar goede control decks) heb je zoveel van dezelfde kaarten dat volgorde wat minder uitmaakt.

En ik denk niet dat Blizzard dit echt gaat oplossen want ik heb het gevoel dat ze nog steeds korte potjes willen met makkelijke gameplay.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Voutloos schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:48:
Een aantal aggressieve kaarten had ook gewoon iets subtieler gekund. Bijv Tunnel Trog, gewoon +1 per overload kaart ipv per crystal zou nog steeds prima met alle typische class 1/3's mee kunnen komen.

In dezelfde lijn zou Alexstrasza's Champion enkel charge OF +1 kunnen zijn, alhoewel die zeker niet direct (ttv TGT en LOE) zo populair was als nu.
Beide goede punten. Tunnel Trogg zou nog steeds heel goed zijn met +1 per keer, vooral ook omdat dit in heel veel gevallen toch al zo is, en niemand denkt op turn 2 na een Golem "He wat een rotkaart, maar 2/3 voor 1 mana". Zo'n limitatie beperkt de extreme groei waardoor in situaties dat je er niet mee kan omgaan, het sneeuwbal effect minder groot is.
Gundogan schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:34:
Ook het niet kunnen opzoeken van specifieke kaarten vind ik een probleem en werkt ook de 'vomit' decks die gewoon veel minions op het bord smijten in de hand.
Enerzijds zou ik heel graag zulke kaarten hebben, maar dit zou samen moeten gaan met gigantische nerfs. Bedoel hoeveel sterker zouden tech kaarten worden door het kunnen trekken van een bepaalde kaart?

1 van de problemen van tech kaarten is wanneer je ze trekt, te vroeg kan altijd, maar te laat gebeurd dan eigenlijk niet meer, want je kan de kaart uit je deck halen. En heb je toch al je tech kaart, ach dan kan je altijd een C'Thun, Yogg, Tirion of weet ik veel wat uit je deck halen.

Het spel is zo gericht op RNG van het vinden van kaarten, we maken ons deck op basis van die RNG, Blizzard designed kaarten met die RNG in gedachte.
Ik zou het heel graag in de game hebben, maar schat dat ze dit nooit zullen doen door de enorme nerfs die dan moeten.

• Predje
Welke legendary kan ik nou het beste craften?

Sylvanas Windrunner or Emperor Thaurissan?

Speel op het moment vooral Druid, die moet nog golden worden.

Emp twijfel ik omdat die toch binnenkort uit de roulatie gaat?
Thaurissan zal inderdaad na de eerste update van 2017 uit standard gaan.

Verder kan ik hier niet over oordelen, dat ligt zo ongelooflijk aan wat je wilt spelen. Thaurissan is sowieso ook een must have in diverse decks, als in onspeelbaar zonder die kaart, terwijl Sylvanas in een hoop decks gewoon goed is, zeker met N'Zoth.

Predje schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:15:
Welke legendary kan ik nou het beste craften?

Sylvanas Windrunner or Emperor Thaurissan?

Speel op het moment vooral Druid, die moet nog golden worden.

Emp twijfel ik omdat die toch binnenkort uit de roulatie gaat?
Nou dit is echt een no-brainer want Sylvanas past in bijna ieder deck en gaat nooit uit de rotatie.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:40
Sowieso zou ik liever 700G uitgeven aan Blackrock Mountain wing 1; en op die manier Emperor in je collectie krijgen naast een hoop andere kaarten. 1600 dust stuk slaan om alleen maar Emperor te verkrijgen is echt zonde.

5700X | RX 6600

• Predje
Haha, het is emp geworden omdat die beter past in mijn druid deck past wat ik momenteel speel.
Blackrock heb ik al helemaal, wist niet dat ik emp daar van had*

*Ik had letterlijk alle kaarten, maar heb alles gedissed in de hoop te kunnen stoppen met HS.. paar weken later ben ik toch weer aan het spelen.. :P

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Predje schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:46:
Haha, het is emp geworden omdat die beter past in mijn druid deck past wat ik momenteel speel.
Blackrock heb ik al helemaal, wist niet dat ik emp daar van had*

*Ik had letterlijk alle kaarten, maar heb alles gedissed in de hoop te kunnen stoppen met HS.. paar weken later ben ik toch weer aan het spelen.. :P
Ouch!! dat is zuur :o Ik vroeg me al af waarom je Emporer had gecraft en niet Wing1 had gekocht van BRM ^^

Heb zelf ook overwogen om alles uit Wild te dusten omdat ik alleen maar standard speel eigenlijk, toch maar niet gedaan omdat ik bang was voor wat jij nu hebt; iets willen hebben dat je dan weer terug moet craften.

Zijn er mensen die wel alle Naxx en GvG kaarten hebben gedust trouwens? :9

• Predje
PaYnE81 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Ouch!! dat is zuur :o Ik vroeg me al af waarom je Emporer had gecraft en niet Wing1 had gekocht van BRM ^^

Heb zelf ook overwogen om alles uit Wild te dusten omdat ik alleen maar standard speel eigenlijk, toch maar niet gedaan omdat ik bang was voor wat jij nu hebt; iets willen hebben dat je dan weer terug moet craften.

Zijn er mensen die wel alle Naxx en GvG kaarten hebben gedust trouwens? :9
Het gekke is dat ik emp wel heb gedissed.. dat kan dan toch eigenlijk niet als het een reward is?

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Predje schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Het gekke is dat ik emp wel heb gedissed.. dat kan dan toch eigenlijk niet als het een reward is?
Het kon eerst niet inderdaad, maar volgens mij hebben ze dat een tijdje terug toegevoegd.

Wat trouwens ook apart is, je krijgt C'Thun gratis, maar om de golden versie te kunnen craften moet je em eerst uit een pakje trekken Oo WTF is up with that?! Blizzard bang dat je dust uit geeft ineens :P
Gisteren de 5-Priest quest gedaan (vanaf tier 20)...5 uit 6 tegenstanders waren Priests. Van die 5 waren er 2 ervaren Priests, de anderen duidelijk niet.

Ook 3 uit 5 C'Thun maar als je die zelf niet speelt is dat in zo'n match-up wel een voordeel; de C'Thun boosters passen niet echt lekker in een Priest speelstijl waardoor board control (en full life) houden makkelijk is. De eerste ging na voor 3 mana van het bord, de 2e werd een 6/6 die verder niet meer relevant was en de laatste heb ik maar overgekocht. Dikke pret.

De match-up die ik verloor tegen de ervaren control Priest was de leukste, rekenfoutje van mijn kant heeft me denk ik de partij gekost; ik dacht 'em te kunnen uitspelen rond turn 12 maar hij kwam op 1 uit. Daarna kon hij het geleidelijk overnemen. Paar mooie acties van zijn kant ook; een Sylvanas spelen en die direct nuken door een Flash heal + Soulpriest na het traden van alles behalve mijn 14/14 Lightspawn was goed uitgespeeld.

Duidelijkste geval van niet ervaren Priest? Soulpriest spelen om via healer battle-cry aan mijn kant iets weg te krijgen...terwijl hij 2 Healing Wells had liggen. Goed joh, ik heal jou minions wel hoor :o

Eergisteren wel hard gelachen om een rage-quit van SMOrc Hunter die eind turn 4 verloren stond...ja, als je een turn 3 Lightspawn laat liggen om 5-6 damage face te gaan, kun je zomaar turn 4 een 20/20 in je gezicht hebben. Als je dan blijkbaar geen removal en geen taunt in je hand hebt...jammer joh.

<GOT> Zarhrezz#2885

PaYnE81 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:31:
[...]

Het kon eerst niet inderdaad, maar volgens mij hebben ze dat een tijdje terug toegevoegd.

Wat trouwens ook apart is, je krijgt C'Thun gratis, maar om de golden versie te kunnen craften moet je em eerst uit een pakje trekken Oo WTF is up with that?! Blizzard bang dat je dust uit geeft ineens :P
Dat hebben ze toegevoegd met standard, omdat mensen de wild kaarten wilden disenchanten, inclusief Naxx, hebben ze dat unlocked voor adventure kaarten. Geen idee eigenlijk of dat tegelijkertijd is gebeurd met alle adventures.

C'Thun kan je niet uit een pakje trekken. Er is op dit moment wel een bug waardoor die inderdaad niet te craften is. Oorzaak onbekend, sowieso doet Battle.net het nu gaar, kreeg ook een melding dat de servers niet al mijn informatie kon krijgen en dat ik op dit moment wat zou kunnen missen. Ook de forums van Battle.net krijg ik niet geopend.

Pagina: 1 ... 90 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.