Succes man! gogogo! welk deck speel je? en ik snap ook niet waarom iedereen over secretdin zit te jammeren, kom ze 1/8 tegen.SeamusXanthus schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:56:
Nou, ik ben dan op rank 1 aangekomen, met 1 ster. Nog tot en met zaterdag om de laatste stap te maken. Zeer spannend! Ik blijf trouwens relatief weinig secretdin tegen komen, snap niet waar die allemaal zitten dan.
Vanavond en morgen de tijd om het te proberen, zou toch wel een beetje teleurgesteld zijn als het niet lukt eerlijk gezegd.
altijd jammer om je Defender of Argus per ongeluk naast je healing totem te zetten in plaats van je Sea Giant.Benjamin- schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:30:
Oke wat mij nu tilt is het feit dat ik tijdens rope mijn optimale play zat te bedenken met freeze mage, een combo van 4 kaarten moet spelen om te overleven en nog een kans hebt om te winnen, en dan door constante verschuivende kaarten (Antonidas op het veld) niet de kaart die je wilt op tijd te pakken krijgt en daardoor verliest.
Natuurlijk had ik ook eerder mijn play moeten doen, maar als je met 2 health zit, geen Ice Block/Barrier in hand, een veld tegen je hebt terwijl hij op 24 mana staat met Coghammer, dan is het lastig navigeren.
EDIT: Face Hunter in elkaar rammen maakt het wel weer een beetje goed.Tevens wel een hele aggressieve met Bluegill.
EDIT 2: Control Warrior afmaken is nog veel leuker.
Ik moest ook even sorry zeggen.
Hij had trouwens wel goed gespeeld, Troggzor was dan wel een rare kaart, maar hij had iedere beurt armor up gebruikt, maar denk niet dat hij deze burst had verwacht.
[afbeelding]
Let niet op de dumpster rank, weinig gespeeld en veel dailies gedaan in Brawl. Heb vrijwel exclusief Freeze Mage ranked gespeeld, sta er nu 17-10 mee.

Wauw... net de grootste Rtard gezien in lange tijd. Freeze Mage tegen Midrange Paladin, ik heb een secret up (Ice Block) en speel Thaurissan + coin Barrier, hij heeft een heel zooi minions op het veld, inclusief een 7/7 Aldor, Knife Juggler, Haunter Creeper en nog wat. Hij speelt Truesilver en gaat full face, terwijl ik nog iets van 15 HP daarna over had. Ik ga face en Blizzard (top deck) + ping, hij kan me niet poppen maar wel mijn Thaurissan killen, hij laat hem weer staan, op dat moment had ik al lethal door een gigantische Malygos combo, maar zelfs zonder... wie laat zich 3x rammen door Thaurissan en 3x reduction toelaten terwijl je toch de Block niet popped... Hoe hard wil je verliezen? 
Al deze potjes spelen wel heerlijk, bedoel oke ik sta positief, dan wel op lagere ranks, maar los van alles, het speelt zo leuk, het is zoveel nadenken wat je wilt doen, totaal niet hersenloos. En buiten dat ik van al mijn potjes leer, voelt het verliezen ook niet zo erg, je bent namelijk zo erg je eigen spel aan het spelen, wat de ander speelt heeft relatief weinig invloed op wat jij speelt.
                    Al deze potjes spelen wel heerlijk, bedoel oke ik sta positief, dan wel op lagere ranks, maar los van alles, het speelt zo leuk, het is zoveel nadenken wat je wilt doen, totaal niet hersenloos. En buiten dat ik van al mijn potjes leer, voelt het verliezen ook niet zo erg, je bent namelijk zo erg je eigen spel aan het spelen, wat de ander speelt heeft relatief weinig invloed op wat jij speelt.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Oja, dat vind ik ook heel irritant aan de interface. Dan lijkt Defender er tussenin te komen, laat je los maar is ie blijkbaar net begonnen met de animatie dat de rechter minion naar links schuift, en heb je opeens nog maar 1 taunt. Ik trap er telkens in als ik een tijdje geen Defender of Argus heb gespeeld.sjettepetJR. schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:58:
[...]
altijd jammer om je Defender of Argus per ongeluk naast je healing totem te zetten in plaats van je Sea Giant.
Ja, het ziet er wel leuk uit, die animaties, maar als het ten koste van gebruik gaat dan liever niet.
Secretdin, ik zal eerlijk bekennen dat ik met de meeste andere decks dit niet zou halen. Heb maar beperkt tijd en dit deck is snel en heeft een goede winrate. Een dragon priest bijvoorbeeld zou me waarschijnlijk tot lvl 5 brengen waar ik dan eeuwig zou blijven hangen met een winrate van 50%.tupu1302 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:53:
[...]
Succes man! gogogo! welk deck speel je? en ik snap ook niet waarom iedereen over secretdin zit te jammeren, kom ze 1/8 tegen.
Ik speel nu echt om te winnen en laat geen decks liggen omdat deze OP of unfun zou zijn. Daarnaast vind ik secretdin helemaal niet zo erg om tegen te spelen.
Gisterenavond zaten ze bij mij. Secretdin feestjuh... maar ja, het was een geheimpje natuurlijk.SeamusXanthus schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:56:
Nou, ik ben dan op rank 1 aangekomen, met 1 ster. Nog tot en met zaterdag om de laatste stap te maken. Zeer spannend! Ik blijf trouwens relatief weinig secretdin tegen komen, snap niet waar die allemaal zitten dan.
Vanavond en morgen de tijd om het te proberen, zou toch wel een beetje teleurgesteld zijn als het niet lukt eerlijk gezegd.
Veel succes. Ik zie regelmatig mensen in mijn friendslist op het eind van het seizoen rond rank 1/2/3 hangen en geen legend hitten. Je bent in beide gevallen in goed gezelschap.
Om 17:00 speelt Thijs volgens mij z'n volgende pot. Wordt vod checken voor mij, maar enjoy.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Voor mij helpt het om HS gewoon niet serieus te nemen. Ik zie HS niet als competitief spel, maar speel in plaats daarvan andere games op een meer competitieve manier. Op die manier kan ik in HS lekker ontspannen en haal ik toch mijn competitieve gram uit games als Rocket League en CS GO.sleepwalkerbe schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:26:
[...]
Stoppen met HS is heel simpel hoor , gewoon de folder van je HDD /SDD gooien en klaar er mee.
Heb ik ook gedaan dit seizoen na legend te halen en meer en meer aggro decks te zien. Ten tijde van face hunter (pre patron) had ik het ook al eens gedaan omdat meta zo verziekt was en nu weer.
Ik zie volgend jaar wel weer na FO4 wat het geeft
Welk toernooi? Streamlink?Tektoon schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:35:
[...]
Om 17:00 speelt Thijs volgens mij z'n volgende pot. Wordt vod checken voor mij, maar enjoy.
Vicariously I live while the whole world dies
Wereldkampioenschap 2015.
standen: http://us.battle.net/bliz...ts/hearthstone/brackets#a
stream: http://www.twitch.tv/playhearthstone
Ik volg het sporadisch, en vind het wel vermakelijk om te kijken. Ik vind de show er om heen wel aardig georganiseerd.
[ Voor 44% gewijzigd door FreqAmsterdam op 30-10-2015 16:33 ]
Ah geinig. Ik kijk zo af en toe wat stukjes van toernooitjes als ik het toevallig tegenkom en deze heb ik totaal gemist. Op zich apart aangezien ik wel een stukje van de North American qualifiers gezien heb. Purpledrank maakte wel indruk daar.FreqAmsterdam schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:30:
[...]
Wereldkampioenschap 2015.
standen: http://us.battle.net/bliz...ts/hearthstone/brackets#a
stream: http://www.twitch.tv/playhearthstone
Ik volg het sporadisch, en vind het wel vermakelijk om te kijken. Ik vind de show er om heen wel aardig georganiseerd.
            Yes, legend rank 5292 achieved!
Ben op rank 9 van Dragon Priest geswitched naar Secretdin.
Ik hou niet bij hoeveel overwinning etc maar ik weet dat ik toen op ongeveer 410 overwinningen stond en nu op 476. Dus echt vrij snel gegaan eigenlijk, anders zou ik het ook nooit halen. Ik schat 120 potjes of zo vanaf lvl 9?
Het heeft natuurlijk niet de status als met pak-em-beet Control Warrior of Freeze Mage legend te halen, maar die cardback nemen ze me niet meer af 

Ik hou niet bij hoeveel overwinning etc maar ik weet dat ik toen op ongeveer 410 overwinningen stond en nu op 476. Dus echt vrij snel gegaan eigenlijk, anders zou ik het ook nooit halen. Ik schat 120 potjes of zo vanaf lvl 9?
Het heeft natuurlijk niet de status als met pak-em-beet Control Warrior of Freeze Mage legend te halen, maar die cardback nemen ze me niet meer af
Congratz!SeamusXanthus schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:10:
Thijs door naar de laatste 8!
Dragon priest deck met dubbele zombie chow, 2 whelps, 2 holy nova
I bad beat my meat by busting my nuts!
            Feli Seamus!
Een welgemeende; "Well played", haha ;-).
            Een welgemeende; "Well played", haha ;-).
            Die Thijs wint zoveel echt niet normaal meer. Als hij dit toernooi ook wint heeft hij zo'n beetje alle echt belangrijke toernooien gewonnen dit jaar. Beste team, europees kampioen en dan wereldkampioen. Daarnaast bovenaan wereldwijde individuele ranking met record aantal punten.

"Hij heb alle kaarten en altijd goede rng"
Haha, die gast is gewoon de beste speler ter wereld momenteel.
Vet hoor.
Hoe zit dat nou financieel voor zo een gast? Is die full prof hearthstone? Verdiend die bakken met geld of gewoon een leuk salaris?
Of zit dat toch anders?
Vet hoor.
Hoe zit dat nou financieel voor zo een gast? Is die full prof hearthstone? Verdiend die bakken met geld of gewoon een leuk salaris?
Of zit dat toch anders?
[ Voor 40% gewijzigd door Turfschipper op 30-10-2015 18:38 ]
            Zoals hij nu speelt kan hij er zeker van leven!

Ik denk dat dat wel mee valt hoor. Ik geloof niet dat er HS spelers zijn (of misschien enkele) die een basis salaris vangen per maand. Je kan er ook niet van op aan dat je consistent geld binnen brengt door tournamenten te spelen. Hearthstone heeft iets teveel RNG om er écht van te leven.SeamusXanthus schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:53:
Zoals hij nu speelt kan hij er zeker van leven!
That said, Thijs doet het wel erg goed, en heeft een goede kans om world champ te worden. Maar net zo goed kan hij zo ineens verliezen door matige draws
Wow.. Dragon priest met double consecration!?murphylee schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:17:
[...]
Congratz!
Thijs door naar de laatste 8!
Dragon priest deck met dubbele zombie chow, 2 whelps, 2 consecration.
Kuch Lorewalker Cho Kuchaicaramba schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:14:
[...]
Wow.. Dragon priest met double consencrate!?
Holy Nova dus?
            Staat er toch 
My bad haha
                    My bad haha
I bad beat my meat by busting my nuts!
Netjes hoor en dat met een waardeloos deck volgens velen maar, daar zou ik niet verder op in gaan anders krijgen we weer hele lappen text met een hoop bullshitSeamusXanthus schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:10:
Maar wel Gefeliciteerd want hoe dan ook het blijft gewoon een knappe prestatie.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Salaris bestaat niet. Maar een world championship winnen levert je 100,000 dollar op ofzo. Dat is een jaartje of 4-5 werken voor menige full-time werkende Nederlander.Turfschipper schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:33:
"Hij heb alle kaarten en altijd goede rng"
Vet hoor.
Of zit dat toch anders?
Hoezo zou hij geen salaris krijgen? Zover ik weet krijgen de meeste pro's gewoon een salaris, de een meer dan de andere. Daarnaast zei hij in een interview dat hij van zijn salaris rond kan komen, dus hij zal wel salaris krijgen ^^ Natuurlijk moet ik je nu een bron schuldig zijn, maar geloof me hij krijgt betaald.Xanaroth schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:44:
[...]
Salaris bestaat niet. Maar een world championship winnen levert je 100,000 dollar op ofzo. Dat is een jaartje of 4-5 werken voor menige full-time werkende Nederlander.
In het verleden gewerkt bij een E-sport team/organisatie (MYM) en daar kregen de Koreanen een goede salaris. Ze moesten wel een percentage inleveren als ze een toernooi wonnen. Kan zijn dat die regel nog steeds bestaat, maar denk dat het per team verschilt.
Hij kan er van leven, dat heeft hij een tijdje terug aangegeven, maar pak een beet een maand geleden was dit niet veel bijzonders, in de zin dat hij qua besteedbaar bedrag per maand meer op minimumsalaris zat, ook als je ziet hoe hij woont, dan is dat alles behalve indrukwekkend. Opzicht ook logisch, de ene maand heb je meer dan de andere maand, plus hij doet een hoop reizen en dat tikt ook flink aan.Turfschipper schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:33:
Of zit dat toch anders?
Echter heeft hij vorige maand een flink bedrag binnen gehaald met ATLC, dus dat zal er voor zorgen dan hij een aardig zakcentje achter de hand heeft. Natuurlijk absoluut niet rijk, maar laten we heel eerlijk zijn, hij heeft een tof leven zo, hij doet iets waar hij plezier aan beleeft, gaat de hele wereld over en kan zichzelf gewoon heel netjes onderhouden.
De grootverdieners in HS zijn echter de populaire streamers, en Thijs valt daar absoluut niet onder, natuurlijk krijgt hij terecht best aardig wat viewers, maar wil je een leuke stream dan zit je snel bij iemand anders, en wil je een stream met goede inhoudelijke info, dan vallen streamers zoals StrifeCro of Firebat veel beter in de smaak.
Persoonlijk kijk ik alleen naar zijn stream als hij een deck speelt waar ik echt meer over wil weten, maar anders zijn er veel betere streamers om naar te kijken.
Hoezo bestaat een salaris niet? Nu kan ik absoluut niet oordelen hoe dat zit in HS, maar er zijn zat pro gamers die een salaris hebben. Waar denk je dat dat geld van de sponsors blijft? Niet bij het team, want als dat zo was zouden spelers gewoon gezamenlijk een team maken en zo het geld binnenhalen. Gear hebben ze ook niet nodig, want HS kan je op alles spelen, dus wat hou je dan over? Salaris en onkosten van vliegtickets en hotels. Gezien alle sponsors dat dit soort teams hebben, mag ik hopen dat ze iets meer krijgen dan een paar honderd euro per maand.Xanaroth schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:44:
[...]
Salaris bestaat niet. Maar een world championship winnen levert je 100,000 dollar op ofzo. Dat is een jaartje of 4-5 werken voor menige full-time werkende Nederlander.
Ik heb dit ditzelfde gehoord of gelezen, precies ook dat, dat hij er van kon rondkomen, niet dat hij er aan overhield oid.An1mA schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:09:
Daarnaast zei hij in een interview dat hij van zijn salaris rond kan komen, dus hij zal wel salaris krijgen ^^ Natuurlijk moet ik je nu een bron schuldig zijn, maar geloof me hij krijgt betaald.
[ Voor 8% gewijzigd door Benjamin- op 30-10-2015 21:23 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
An1mA schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:09:
[...]
Hoezo zou hij geen salaris krijgen? Zover ik weet krijgen de meeste pro's gewoon een salaris, de een meer dan de andere. Daarnaast zei hij in een interview dat hij van zijn salaris rond kan komen, dus hij zal wel salaris krijgen ^^ Natuurlijk moet ik je nu een bron schuldig zijn, maar geloof me hij krijgt betaald.
In het verleden gewerkt bij een E-sport team/organisatie (MYM) en daar kregen de Koreanen een goede salaris. Ze moesten wel een percentage inleveren als ze een toernooi wonnen. Kan zijn dat die regel nog steeds bestaat, maar denk dat het per team verschilt.
Nou, vaak dat dus wat Benjamin aangeeft. Ze verdienen geld eigenlijk gewoon als ZZP-er, via twitch/youtube, reclames en/of sponsoren. Soms ook als team dat alle inkomsten opspaart en maandelijks (een gedeelte ervan) verdeelt bijvoorbeeld.Benjamin- schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:22:
[...]
Hoezo bestaat een salaris niet? Nu kan ik absoluut niet oordelen hoe dat zit in HS, maar er zijn zat pro gamers die een salaris hebben. Waar denk je dat dat geld van de sponsors blijft? Niet bij het team, want als dat zo was zouden spelers gewoon gezamenlijk een team maken en zo het geld binnenhalen. Gear hebben ze ook niet nodig, want HS kan je op alles spelen, dus wat hou je dan over? Salaris en onkosten van vliegtickets en hotels. Gezien alle sponsors dat dit soort teams hebben, mag ik hopen dat ze iets meer krijgen dan een paar honderd euro per maand.
Maar het is niet dat Blizzard ze betaald om dat spel te spelen ofzo. Best cruciaal hoewel zeer klein verschil. Ze worden niet betaald om HS te spelen - maar door HS te spelen weten ze geld te verdienen.
            Maar dat is in iedere sport?
EDIT: Al iets van een halfjaar zie ik overal Bushcoach opmerkingen, omdat ik niet wist waar het grapje vandaan kwam, dacht ik, goh laat ik eens Google raadplegen... en toen begreep ik het wel hahaha.
Voor de mensen die het ook willen opzoeken, het is NSFW.
                    EDIT: Al iets van een halfjaar zie ik overal Bushcoach opmerkingen, omdat ik niet wist waar het grapje vandaan kwam, dacht ik, goh laat ik eens Google raadplegen... en toen begreep ik het wel hahaha.
Voor de mensen die het ook willen opzoeken, het is NSFW.
[ Voor 82% gewijzigd door Benjamin- op 30-10-2015 22:48 ]
            Lol kijk dit dan

En dit is van een maand in 2014.
Verder heeft Forsen 15k verdient in Toernooien in 14/15

En dit is van een maand in 2014.
Verder heeft Forsen 15k verdient in Toernooien in 14/15
            Na 30 packs met 'slechts' 7 epics heb ik weer een goede reeks te pakken..
Net 6 packs geopend met 2 gouden epics, 2 epics en een legendary (Rhonin). Nog steeds nooit een gouden legendary, maar ik mag sinds TGT absoluut niet klagen over mijn packs.
(Overigens was mijn GvG pack tijd heeeel erg slecht.)

Net 6 packs geopend met 2 gouden epics, 2 epics en een legendary (Rhonin). Nog steeds nooit een gouden legendary, maar ik mag sinds TGT absoluut niet klagen over mijn packs.
(Overigens was mijn GvG pack tijd heeeel erg slecht.)
[ Voor 10% gewijzigd door aicaramba op 30-10-2015 23:23 ]
            Wellicht voor sommige geen noemenswaardige prestatie, maar ik ben zojuist op rank 5 beland. Voor mij vooral een overwinning op mezelf, omdat ik nogal last heb van ladder anxiety. 
Oh, en ik vind midrange paladin lekkerder spelen dan secret paladin.
            Oh, en ik vind midrange paladin lekkerder spelen dan secret paladin.
            rank 5 is nog steeds beste 2% of zo, dus prima prestatie dacht ik zo. 
Gelukkig geen last van ladder anxeity meer. In het begin durfde ik soms niet meer verder te spelen omdat ik dan mijn record rank had en de drive om verder te gaan kleiner was dan de angst om te zakken.
            Gelukkig geen last van ladder anxeity meer. In het begin durfde ik soms niet meer verder te spelen omdat ik dan mijn record rank had en de drive om verder te gaan kleiner was dan de angst om te zakken.
Maar dat zakken is niet erg toch, je hoogst behaalde rank voor het seizoen telt mee voor de chest.SeamusXanthus schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:46:
rank 5 is nog steeds beste 2% of zo, dus prima prestatie dacht ik zo.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
            Ik spreek nog van de tijd voor dit systeem bestond.

wow lol het is Face paladin zaterdag zeker  alleen maar pala's die face gaan (al 7 keer ofzo vanmorgen) geen idee of het secret paladin is ze komen niet voorbij T6 tot heden hehe rank 8
 alleen maar pala's die face gaan (al 7 keer ofzo vanmorgen) geen idee of het secret paladin is ze komen niet voorbij T6 tot heden hehe rank 8

Zijn het Face Paladin's, of speel jij een deck waardoor face gewoon de beste keuze is?

Het lijkt er haast wel op.. hoewel; alleen maar face niet; zonet van 5-1 naar 8-3 gegaan in Arena en de laatste 4 potten waren allemaal paladins; de eerste verloor ik nadat hij n bizarre start had met coin, minibot, knife juggler, t3 muster for battle.. dat ging echt heel rap..   en mn laatste pot tegen een paladin was n langere pot waarin hij zichzelf voor 26 heeft gehealed dmv healbot, truesilver, guardian en zo'n kaart die healed + kaarten raapt.. en ik had m uiteindelijk op 4 leven toen ik de pot verloor.. 
Dus ja.. paladins everywhere! xD
In Arena is het wel van belang dat je goede t1 en t2 drops hebt zodat je in ieder geval die Knife Juggler had kunnen killen. Daar zijn bijvoorbeeld die 2/1 stealth voor 1 en die 2/3 stealth voor 2 uitstekend geschikt voor:die kan hij niet killen met die shielded minibot.icemotion schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:05:
Het lijkt er haast wel op.. hoewel; alleen maar face niet; zonet van 5-1 naar 8-3 gegaan in Arena en de laatste 4 potten waren allemaal paladins; de eerste verloor ik nadat hij n bizarre start had met coin, minibot, knife juggler, t3 muster for battle.. dat ging echt heel rap.. en mn laatste pot tegen een paladin was n langere pot waarin hij zichzelf voor 26 heeft gehealed dmv healbot, truesilver, guardian en zo'n kaart die healed + kaarten raapt.. en ik had m uiteindelijk op 4 leven toen ik de pot verloor..
Dan snap ik de angst om te zakken nog steeds niet, maar dat zal wel aan mij liggen.SeamusXanthus schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:26:
Ik spreek nog van de tijd voor dit systeem bestond.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Tektoon schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:23:
Wat ik dan weer leuk vind: terwijl iedereen maar blijft zeiken over aggro, is Thijs op weg naar Blizzcon-winst met drie uiteenlopende decks die het allen goed doen tegen aggro. Dragon Priest met welps èn Chow.
astie schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:04:
[...]
Ik heb alle 3 de potjes gezien en bij de Dragon Priest heb ik maar één Welp en één Zombie Chow gezien, niet 2 van beide. Het kan natuurlijk altijd nog zijn want we hebben nog niet zijn complete deck gezien.
Tektoon schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:37:
[...]
Ja. Ze speculeerden al over welke kaarten hij heeft weggelaten. Hij trok een Lightbomb voor lethal dus die zit er nog in. Ik vond Chillmaw wel aannemelijk klinken als sub (werd ge-oppert door Kibler geloof ik). Twee welps en één Chow dan? Een welp en één Chow lijkt mij... weird. Zullen zien. Go Mid-Range!
Zojuist de vods van gisteren gekeken en er waren 2 welps en 2 chows te zien. Ik denk dat hij geen Chillmaw speelt en wellicht ook geen Loatheb tov Kiblers deck.Vicarious schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:03:
[...]
Ik denk 1 chow omdat een chow een dode kaart is lategame en de whelp in ieder geval nog de dragon bonus geeft in je hand.
De amerikanen doen het niet zo goed op dit moment; zijn al twee EU en twee Asia players door.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
            Heb watch-and-learn daily waarbij ik moet spectaten om een pack te krijgen, en zo een reward wil ik wel  .
 .
Dus gezocht: vriendjes! Nick: Xanarot#2963
Wil jullie ook wel toevoegen, maar denk niet dat iedereen zit te wachten om random invites vanuit de tweakers.net battletag lijst.
            Dus gezocht: vriendjes! Nick: Xanarot#2963
Wil jullie ook wel toevoegen, maar denk niet dat iedereen zit te wachten om random invites vanuit de tweakers.net battletag lijst.
Mijn eigen deck had ook een behoorijk aggro curve met 2 knife jugglers, 3 living roots, flame juggler, boneguard luitenant etc.. ik raapte ze die pot alleen nietVicarious schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:19:
[...]
In Arena is het wel van belang dat je goede t1 en t2 drops hebt zodat je in ieder geval die Knife Juggler had kunnen killen. Daar zijn bijvoorbeeld die 2/1 stealth voor 1 en die 2/3 stealth voor 2 uitstekend geschikt voor:die kan hij niet killen met die shielded minibot.
tenzij ik heb zitten slapen en Secret paladins ineens charge minions speelt weet ik vrijwel zeker dat het face paladins warenBenjamin- schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:00:
Zijn het Face Paladin's, of speel jij een deck waardoor face gewoon de beste keuze is?
            Oke dus Aggro Paladin. 
Maar wat speelde jijzelf?
Haha hoeveel misplays kan je in een turn maken, Warrior heeft een Deathsbite met 1 charge, ik heb 2 Mechanical Yeti's en een Clockwork Gnome, 1 van de Mechanical Yeti's heeft nog 4 health. Hij speelt vervolgens een Bash op de 4/5 (fout 1), speelt dan nog een Bash op de 4/2 (fout 2) en valt dan de 4/4 aan (fout 3)... Gewoon een Bash verspeelt en 4 armor minder. 

Maar wat speelde jijzelf?
Haha hoeveel misplays kan je in een turn maken, Warrior heeft een Deathsbite met 1 charge, ik heb 2 Mechanical Yeti's en een Clockwork Gnome, 1 van de Mechanical Yeti's heeft nog 4 health. Hij speelt vervolgens een Bash op de 4/5 (fout 1), speelt dan nog een Bash op de 4/2 (fout 2) en valt dan de 4/4 aan (fout 3)... Gewoon een Bash verspeelt en 4 armor minder.
            Lekker potje net wel op Pre blizzcon, ik zag zelf die warr echt niet verliezen van de rogue, maar toch gebeurde het.

Lekker voor hem ook, met zijn overdreven ropen.Dennism schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:11:
Lekker potje net wel op Pre blizzcon, ik zag zelf die warr echt niet verliezen van de rogue, maar toch gebeurde het.
Dat wel ja, hoewel ik niet vond dat het echt direct bedoeld was als onsportiviteit, hij nam echt iedere turn dezelfde tijd, dus volgens mij was het meer zijn stijl dan dat ie het deed om gemeen te spelen. desondanks lijkt me dat wel zeer vervelend om tegen te spelen daar het wel altijd van invloed is op de tegenstander en voor de kijker ook niet altijd even handig, al kan je wel leuk meedenken hoe je zelf de turn zou spelen, wat je soms niet kan bij de snelle spelers.Bekse schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:16:
[...]
Lekker voor hem ook, met zijn overdreven ropen.
[ Voor 13% gewijzigd door Dennism op 31-10-2015 20:37 ]
Juist... ze spelen voor ruim een ton, maar goed nadenken over al je plays is BM...Bekse schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:16:
[...]
Lekker voor hem ook, met zijn overdreven ropen.
            Gast, heb je het gezien of bazel je weer poep?
Turn 2 als warrior: armor up of armorsmith...
Ja ik kijk al de hele tijd. Maar het verschil tussen ons, is dat ik begrijp wat zij aan het doen zijn, en jij niet verder kan denken dan die turn.Bekse schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:54:
Gast, heb je het gezien of bazel je weer poep?
Jij moet vooral zelf weten hoe snel je speelt, maar als jij niet begrijpt dat dit soort spelers gewoon 3-4 turns vooruit denken, dan is dat jouw probleem, maar ga dan aub op Reddit zeuren.
            Met elke turn ropen laat je je tegenstander wel in het donker over welke kaarten je in hand hebt. Als je bijv. op turn 2 instant hero power doet als Control Warrior zijnde terwijl je tegenstander bijv. een Webspinner op het veld heeft dan laat je gewoon keihard doorschemeren dat je geen Fiery War Axe of Armorsmith in je handen hebt. Als je gewoon elke turn roped dan geef je hem deze info niet en kan je ook voordoen alsof je die kaarten op dat moment nog niet wil spelen en je de Webspinner geen bedreiging vind.  

http://hearthstoneplayers...part-two-ropes-mulligans/
5700X | RX 6600
Je hebt helemaal gelijk, alle spelers op dit toernooi doen het. Thijs deed het ook elke keer toen hij laatst het toernooi won. Hoe kon ik dat nou niet zien.Benjamin- schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:59:
[...]
Ja ik kijk al de hele tijd. Maar het verschil tussen ons, is dat ik begrijp wat zij aan het doen zijn, en jij niet verder kan denken dan die turn.
Jij moet vooral zelf weten hoe snel je speelt, maar als jij niet begrijpt dat dit soort spelers gewoon 3-4 turns vooruit denken, dan is dat jouw probleem, maar ga dan aub op Reddit zeuren.
Kerel...

En omdat iemand het niet doet, moet de ander wel BM'en...Bekse schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:11:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, alle spelers op dit toernooi doen het. Thijs deed het ook elke keer toen hij laatst het toernooi won. Hoe kon ik dat nou niet zien.
Kerel...
Lifecoach is een speler die gigantisch veel respect krijgt als speler, en gewaardeerd wordt als persoon, niemand beschuldigt hem van BM. Echter roped hij bijna iedere turn, omdat hij ook die turns gebruikt om na te denken over de turns daarna.
Als je niet tegen rope kan, vooral geen tournaments kijken...
Dit zou voor mij ook de enige reden zijn om te ropen in HS. Ik kan me niet voorstellen dat het spel dusdanig complex is dat je altijd alle tijd nodig hebt. Wellicht ga je wel aan jezelf twijfelen als er veel geld op het spel staat, dat dan weer welPCBaas schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:11:
Met elke turn ropen laat je je tegenstander wel in het donker over welke kaarten je in hand hebt. Als je bijv. op turn 2 instant hero power doet als Control Warrior zijnde terwijl je tegenstander bijv. een Webspinner op het veld heeft dan laat je gewoon keihard doorschemeren dat je geen Fiery War Axe of Armorsmith in je handen hebt. Als je gewoon elke turn roped dan geef je hem deze info niet en kan je ook voordoen alsof je die kaarten op dat moment nog niet wil spelen en je de Webspinner geen bedreiging vind.
Lifecoach staat er bekend om, zou het zijn omdat hij de enige (bekende) speler is die het doet? Je probeert de indruk te wekken of iedereen aan het ropen is.Benjamin- schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:16:
[...]
En omdat iemand het niet doet, moet de ander wel BM'en...
Lifecoach is een speler die gigantisch veel respect krijgt als speler, en gewaardeerd wordt als persoon, niemand beschuldigt hem van BM. Echter roped hij bijna iedere turn, omdat hij ook die turns gebruikt om na te denken over de turns daarna.
Als je niet tegen rope kan, vooral geen tournaments kijken...
Begin de afkeer tegen je hier te snappen.
            Er is een verschil tussen turn 1 en 2 ropen en verder in de game ropen. Deze pro's spelen zoveel hearthstone dat je niet elke game opnieuw hoeft na de denken hoe de early game er uit gaat zien en wat voor effect dat heeft. Terecht dat mensen moe worden van Lifecoach.
Verder is er een vaste tijds limiet met een reden, en ja je kan daar gebruik van maken op welke manier dan ook.
En over dat voorbeeld met een warrior die meteen armor up doet op turn 2 ipv Fiery Win Axe, dat kan je ook doen als je heel hard wil bluffen
Priest speelt dan lekker veilig zijn enige draw mechanic aka Northshire Cleric en hoppa de warrior heeft wel een weapon \o/

Verder is er een vaste tijds limiet met een reden, en ja je kan daar gebruik van maken op welke manier dan ook.
En over dat voorbeeld met een warrior die meteen armor up doet op turn 2 ipv Fiery Win Axe, dat kan je ook doen als je heel hard wil bluffen
Priest speelt dan lekker veilig zijn enige draw mechanic aka Northshire Cleric en hoppa de warrior heeft wel een weapon \o/
Amen. (ging over armor up en armorsmith maar dat is detailkevz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:27:
Er is een verschil tussen turn 1 en 2 ropen en verder in de game ropen. Deze pro's spelen zoveel hearthstone dat je niet elke game opnieuw hoeft na de denken hoe de early game er uit gaat zien en wat voor effect dat heeft. Terecht dat mensen moe worden van Lifecoach.
            Ach, soms is het ook beter dat je een armorsmith houd tot iets later, waar hij achter een taunt meer value krijgt tov turn 2 en dan een removal van de tegenstander weg haalt. Maar je hebt gelijk ja  

Dus omdat Lifecoach bekend staat bij ons voor het ropen, is het niet BM. Maar als iemand het doet waar we niet bekend mee zijn, dan is het BM?Bekse schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:26:
[...]
Lifecoach staat er bekend om, zou het zijn omdat hij de enige (bekende) speler is die het doet? Je probeert de indruk te wekken of iedereen aan het ropen is.
Begin de afkeer tegen je hier te snappen.
Denk is even na over wat je zegt, en langer dan jouw gemiddelde turn in HS. Dit zijn de absolute topspelers die spelen om 250.000 dollar. Heb je enig besef wat dat betekent?
Dit is geen relaxed potje die je thuis speelt, of zelfs wanneer je Legend probeert te halen. Dit zijn potjes die je hele leven kunnen veranderen terwijl 100.000 mensen naar je kijken, en druk voelt die ze nog nooit hebben gevoeld.
Maar nee hoor, hoe moeilijk kan het zijn? Bedoel waarom zou je nadenken over je curve, waarom zou je nadenken dat als je Armorsmith nu speelt wat er dan kan gebeuren, of je hem wilt bewaren voor een grote armor turn, of om te zorgen dat je turns daarna een activator hebt voor Execute of extra armor voor Shield Slam.
Jij denkt dit soort potjes te begrijpen, maar zoals je zag, hij ging dood door exacte lethal, de kleinste keuzes bepalen of je wel of niet het jaar eindigt 6 cijfers op je bankrekening.
Als je dit niet kan begrijpen, tja dan houdt het op, dan kan jij blijkbaar 100% niet inleven in een ander, totaal niet begrijpen waar ze om spelen, hoeveel druk er op ze staat en hoeveel turns ze vooruit denken.
Hoe jij praat, is hetzelfde als iemand die kritiek uit op een schaakspeler, terwijl die zelf alleen tegen de computer speelt op makkelijk.
Zo werkt het niet, ga je echt ladder grinden, dan hoeft dat niet nee, daar is het ook niet efficient, ze maken zoveel optimale plays dat je sneller omhoog gaat door op ervaring te spelen, dan constant na te denken. Net als dat een schaakmeester tegen jou zou spelen, die hoeft echt niet lang over zijn zetten na te denken om jou helemaal van het bord te spelen. Maar beter de tegenstander en om hoe meer het gaat, hoe zorgvuldiger je wilt spelen.kevz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:27:
1 van de redenen waarom Xixo 'slechte' tournament resultaten heeft, is niet omdat hij slecht is, hij is zeker 1 van de allerbeste spelers en deckbuilders. Maar het probleem is dat hij ongelooflijk snel speelt, superhandig als je snel rank 1 wilt, maar een drama in tournamenten, waar hij tevens ook extra gespannen is, en door de combinatie slechter speelt dan hij kan, maar zelfs slechter dan op ladder.
Zou hij veel beter en langer nadenken in tournaments, dan zou hij daar ook zitten,
Maargoed, jullie zullen wel gelijk hebben, Lifecoach doet ook ropen op turn 1 voor BM en gebruikt deze tijd echt niet om na te denken. En al die andere spelers doen precies hetzelfde, waarom zou je willen nadenken als je een x aantal kaarten in je hand hebt, je weet wat de ander speelt (ze hadden de decks inmiddels al gezien), en wilt nadenken over wat zij allemaal zouden kunnen spelen en hoe je daarop gaat reageren. Dat zou gewoon gestoord zijn. Gewoon je hand dumpen en yolo gaan, dat is hoe je 6 cijfers op je rekening krijgt.
            Ik noem het niet zozeer BM, maar eerder iets onsportief gedragen. Misschien heeft Lifecoach wel een probleem met zijn geheugen dat hij alles 3x in z'n hoofd wil doornemen, wie weet 
Over Xixo, ja daar heb je gelijk in. Hij lijkt zijn spanning niet onder controle te houden of misschien is het een overvloed in zelfvertrouwen waar door hij zo snel speelt. Maar dit levert zeker weten vaker problemen op dan anders.
Maar serieus, vooruit denken of niet bij turn 1, niemand maar dan ook niemand behalve Lifecoach schijnt die extra tijd nodig te hebben. Ik ben wel benieuwt waarom hij dat doet eigenlijk, wat de redenen die gegeven worden vind ik toch wat te onzinnig
Misschien een gewenning vanuit het poker waar op hoog niveau ook veel tijd in gaat zitten ofzo.

Over Xixo, ja daar heb je gelijk in. Hij lijkt zijn spanning niet onder controle te houden of misschien is het een overvloed in zelfvertrouwen waar door hij zo snel speelt. Maar dit levert zeker weten vaker problemen op dan anders.
Maar serieus, vooruit denken of niet bij turn 1, niemand maar dan ook niemand behalve Lifecoach schijnt die extra tijd nodig te hebben. Ik ben wel benieuwt waarom hij dat doet eigenlijk, wat de redenen die gegeven worden vind ik toch wat te onzinnig
Misschien een gewenning vanuit het poker waar op hoog niveau ook veel tijd in gaat zitten ofzo.
            Ik zou het überhaupt niet trekken om meer dan 1 potje competitief HS te kijken. Zelf zou ik wel eerder competitief HS gaan kijken dan het serieus gaan spelen. Ik heb echt moeite om me te blijven concentreren bij deze game als ik serieus op de ladder speel. Heeft waarschijnlijk met het deck (Secret Paladin) te maken dat ik speel. Gevoelsmatig hoef ik niet echt beslissingen te nemen en rolt de computer de dice voor mij. Gelukkig rolt die dice zeer vaak in mijn voordeel  .
.
Sta nu overigens wel 22-4 met het deck; waarvan 3 losses tegen andere Secret Paladin spelers.
            Sta nu overigens wel 22-4 met het deck; waarvan 3 losses tegen andere Secret Paladin spelers.
Heel simpel, Lifecoach zit al de komende beurten te plannen en na te denken wat er kan gebeuren.kevz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:50:
Ik noem het niet zozeer BM, maar eerder iets onsportief gedragen. Misschien heeft Lifecoach wel een probleem met zijn geheugen dat hij alles 3x in z'n hoofd wil doornemen, wie weet
Denk gewoon is even goed na, wanneer is Armorsmith beter, en wanneer is Armor up beter? Welke kaarten beinvloeden welke beter is? Welke classes beinvloeden welke beter is? Welke decks beinvloeden welke beter is? Welke tech choices beinvloeden welke beter is?
Wat ga je dan de beurt daarna doen? Wat verwacht je dat ze gaan spelen?
En wat ik al zei, ze weten hier ook nog eens wat voor deck de ander speelt, in diverse gevallen weten ze exact wat ze spelen, hoeveel damage ze hebben. Dus wil je Armorsmith om flink armor te pakken met Whirlwind, of wil je hem gebruik om damage te baiten. Wat is beter?
Wederom, op ladder is dat veel minder boeiend, dat soort keuzes vallen in zo'n kleine marge dat amper de game beinvloed, maar hier kan dat gewoon het verschil zijn tussen 6 cijfers of 0.
Ik kan dan ook Lifecoach zijn games heel erg waarderen, als je ook weleens zijn stream bekijkt en ziet hoe extreem ver hij nadenkt, dan leer je ook te begrijpen dat het echt nut heeft en begrijp je ook waarom hij zo'n enorm succes heeft als een speler.
Verder blijf je ook nog een stuk mindgames houden. Als een Mage op turn 1 over coin blijft glijden, waardoor je als tegenstander gaat afvragen, heeft hij een 2 drop, of wilt hij hem bewaren voor een combo van Sorcerer Apprentice en Frostbolt/Flame Cannon, of zelfs voor een Flamewaker? Of is het niet eens een Tempo Mage en is het een Freeze Mage die een veel grotere combo wilt doen?
Als jij dan Paladin speelt, ga jij dan op turn 2 een Minibot spelen of Knife Juggler als je daarna nog een Muster hebt? Waar ben je op dat moment bang voor?
Heel veel plays zijn gevoelsmatig, maar op dit niveau gaan ze echt wel even goed nadenken, hoe win ik, en hoe verlies ik.
Dit soort spelers rammen door de ladder heen om legend te worden, spelers die echt wel weten hoe ze moeten spelen, maar toch keihard worden afgemaakt door dit soort spelers. Dat is geen RNG, dat is de kleinste details en tactieken begrijpen.
            Ja, yada yada yada, maar turn 2 ropen terwijl er maar 1 mogelijkheid is is gewoon lame en twijfelachtig

Dat hoef je mij allemaal niet te vertellen hoor. Ik speel precies zo. Juist daarom zeg ik, het is nog steeds niet nodig op turn 1 en 2 om van alle seconden gebruik te maken 
Het is puur kans berekeningen maken net als bij poker, en er is bijzonder weinig te calculeren als je geen enkele kaart kan spelen. Vervolgens kijk je wat er de volgende beurten kan gebeuren en naar mate de game verder gaat is het inderdaad handig om van steeds meer seconden gebruik te maken. Maar Lifecoach komt gewoon erg onzeker over op mij als hij die hele vroege turns nodig heeft om te begrijpen wat er kan komen in de volgende turns.
Maar ja, all that said, de rng stond niet aan zijn kant bij de Blizzcon qualifiers. Van wat ik tot nu toe gezien hebt de laatste 3 dagen lijkt Thijs echt een goede kans te maken om alles te winnen. Ostkaka vond ik wat pech hebben met matige draws maar speelde echt heel sterk. Verder vind ik het wat los staan wie er 3e etc gaan komen. Wel vind ik de Shaman te zwak, de wins die het kreeg kwamen elke keer op topdecken uit. Veel te veel coinflippen met die class imo.

Het is puur kans berekeningen maken net als bij poker, en er is bijzonder weinig te calculeren als je geen enkele kaart kan spelen. Vervolgens kijk je wat er de volgende beurten kan gebeuren en naar mate de game verder gaat is het inderdaad handig om van steeds meer seconden gebruik te maken. Maar Lifecoach komt gewoon erg onzeker over op mij als hij die hele vroege turns nodig heeft om te begrijpen wat er kan komen in de volgende turns.
Maar ja, all that said, de rng stond niet aan zijn kant bij de Blizzcon qualifiers. Van wat ik tot nu toe gezien hebt de laatste 3 dagen lijkt Thijs echt een goede kans te maken om alles te winnen. Ostkaka vond ik wat pech hebben met matige draws maar speelde echt heel sterk. Verder vind ik het wat los staan wie er 3e etc gaan komen. Wel vind ik de Shaman te zwak, de wins die het kreeg kwamen elke keer op topdecken uit. Veel te veel coinflippen met die class imo.
            Lifecoach komt onzeker bij jou over? De man die weet ik veel hoelang bakken met geld heeft binnen gehaald vrijwel puur op kansberekening en hoe hij bij een ander overkomt?
En hoe denk je dat die kansberekening gaat in Hearthstone? Zeker ook in deze situaties, want hoe meer je van iemand weet, hoe gecompliceerder het wordt. Weet je niet wat iemand speelt, dan is het veel meer een coin flip en volg je je gevoel, maar als je wel weet wat ze spelen, dan heb je veel en veel meer data om mee rekening te houden, dan kan je niet op gevoel spelen.
Plus de uitkomsten zijn gigantisch, want wederom, het gaat er niet om wat ze de volgende beurt spelen, dat is nog vrij voorspelbaar, maar wat ga jij dan spelen? Wat gaan zij dan spelen?
Ga nou maar gewoon een keer een stream van Lifecoach terug kijken, je zal denken dat hij koekoek is met hoever hij doordenkt, en dan moet je even zijn resultaten bekijken zodat je tot de realisatie komt dat hij dondersgoed weet wat hij doet, dat die turn 1 ropen echt nut heeft. Dit zijn de type spelers die op 80-90% winrate spelen tegen de meeste legend spelers, dus laten we hier niet doen of het onzin is.
                    En hoe denk je dat die kansberekening gaat in Hearthstone? Zeker ook in deze situaties, want hoe meer je van iemand weet, hoe gecompliceerder het wordt. Weet je niet wat iemand speelt, dan is het veel meer een coin flip en volg je je gevoel, maar als je wel weet wat ze spelen, dan heb je veel en veel meer data om mee rekening te houden, dan kan je niet op gevoel spelen.
Plus de uitkomsten zijn gigantisch, want wederom, het gaat er niet om wat ze de volgende beurt spelen, dat is nog vrij voorspelbaar, maar wat ga jij dan spelen? Wat gaan zij dan spelen?
Ga nou maar gewoon een keer een stream van Lifecoach terug kijken, je zal denken dat hij koekoek is met hoever hij doordenkt, en dan moet je even zijn resultaten bekijken zodat je tot de realisatie komt dat hij dondersgoed weet wat hij doet, dat die turn 1 ropen echt nut heeft. Dit zijn de type spelers die op 80-90% winrate spelen tegen de meeste legend spelers, dus laten we hier niet doen of het onzin is.
1 gaat de tegenstander twijfelen over hoeveel keuzes je hebt, en 2 heb je ook nog volgende beurten.Twylight schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:20:
Ja, yada yada yada, maar turn 2 ropen terwijl er maar 1 mogelijkheid is is gewoon lame en twijfelachtig
Het design van de hele class is 1 grote coinflip. Van de hero power tot aan de spells die bijvoorbeeld 3-6 rollen.kevz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:22:
Wel vind ik de Shaman te zwak, de wins die het kreeg kwamen elke keer op topdecken uit. Veel te veel coinflippen met die class imo.
            Het klinkt een beetje alsof je juist door turn 1 en 2 te ropen pas een winrate van 80-90% gaat halen. Ok.
Verder zijn er inderdaad genoeg dingen die in een Hearthstone match kunnen gebeuren door de grote hoeveelheid RNG. Maar het heeft weinig nut om veel tijd te spenderen over dingen die een hele kleine kans hebben, omdat je in Hearthstone niet de luxe hebt om overal om heen te spelen, daar is het spelletje te agressief voor. Je speelt in de grote lijnen het deck wat je mee neemt, en je zal genoegen moeten nemen met bijvoorbeeld een 25% winrate als je net het verkeerde deck tegen je krijgt.
@xelfer, ja Shaman is inderdaad een klasse die erg veel gebruik maakt van de dice roll, maar het grootste probleem van dat deck is de zeer matige draw, en de grote hoeveelheid basis kaarten die je nodig zal hebben in elk deck wat de creatieve ruimte enorm beperkt. De class kan wel okay werken, maar dan ga je meteen naar een mech shaman deck, waar een zeer grote hoeveelheid kaarten op elkaar afgestemd zijn...

Verder zijn er inderdaad genoeg dingen die in een Hearthstone match kunnen gebeuren door de grote hoeveelheid RNG. Maar het heeft weinig nut om veel tijd te spenderen over dingen die een hele kleine kans hebben, omdat je in Hearthstone niet de luxe hebt om overal om heen te spelen, daar is het spelletje te agressief voor. Je speelt in de grote lijnen het deck wat je mee neemt, en je zal genoegen moeten nemen met bijvoorbeeld een 25% winrate als je net het verkeerde deck tegen je krijgt.
@xelfer, ja Shaman is inderdaad een klasse die erg veel gebruik maakt van de dice roll, maar het grootste probleem van dat deck is de zeer matige draw, en de grote hoeveelheid basis kaarten die je nodig zal hebben in elk deck wat de creatieve ruimte enorm beperkt. De class kan wel okay werken, maar dan ga je meteen naar een mech shaman deck, waar een zeer grote hoeveelheid kaarten op elkaar afgestemd zijn...
            Nadeel van Shaman vind ik ook dat overload vaak toch wel een heftig nadeel is. Vaak kan je door overload minder optimaal van je mana gebruik maken dan je zou willen, waardoor een overload kaart effectief gezien veel meer kost dan alleen de mana cost + overload cost.

Bagger uit de chest, alle 3 de goldens gedust, 1 had ik al 2x, 1 bagger en 1 was UtH, maar ik speel geen Hunter.
*facepalm*
Er zijn heel veel kleine dingen die kunnen gebeuren, en toch zullen daar de goede spelers mee rekening houden, bijvoorbeeld door een Shredder in het midden te spelen, in het geval van Flametongue of Direwolf Alpha.
Natuurlijk kan je niet tegen Unstable Portal op, dat is zo extreem random dat je zelfs verkeerd bezig bent om daar rekening mee te houden, in veel matches is het wel belangrijk om te realiseren wat er kan gebeuren, een turn 8 dubbele combo van Druid met 2x Innervate is mogelijk, moet je daar omheen spelen? Nou dat is te extreem, maar dat betekent niet dat je daarom niet over zulke dingen moet nadenken, want zoiets kan toch net weer het verschil betekenen waarom je toch liever die Sludge Belcher speel dan een Druid of the Claw.
De kleinste dingetjes kunnen constant net het verschil maken.
Maar nogmaals, ga Lifecoach zijn uitleg gedeeltes eens opzoeken, je krijgt dan zoveel info waar de meeste van ons nooit aan zullen denken, simpelweg omdat het te ver gaat om over na te denken, dat je denkt "wtf vent, doe normaal". Echter blijven zijn statistieken voor zich spreken en kan je niet ontkennen dat dit hem zo sterk maakt.
Dit ging uiteindelijk over zogenaamde BM, jij vindt ropen op turn 1 BM, veel pro's vinden dit absoluut niet zo, diverse vinden het heel irritant, maar BM niet, gewoon omdat ze weten dat het niet vanuit BM wordt gedaan, maar omdat bepaalde spelers hoe goed willen nadenken. Dus jij noemt dit BM, ik noem het iemand die extreem zorgvuldig aan het nadenken is over wat die wilde doen. En als dit de andere speler ook nog wat tilt, is dat alleen maar een plus.
                    Ja precies, dat is nou exact wat ik zei. Rope je de eerste paar turns, dan kom je op 80-90%. Dat heb je heel goed gelezen!kevz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:55:
Het klinkt een beetje alsof je juist door turn 1 en 2 te ropen pas een winrate van 80-90% gaat halen. Ok.
*facepalm*
Er zijn heel veel kleine dingen die kunnen gebeuren, en toch zullen daar de goede spelers mee rekening houden, bijvoorbeeld door een Shredder in het midden te spelen, in het geval van Flametongue of Direwolf Alpha.
Natuurlijk kan je niet tegen Unstable Portal op, dat is zo extreem random dat je zelfs verkeerd bezig bent om daar rekening mee te houden, in veel matches is het wel belangrijk om te realiseren wat er kan gebeuren, een turn 8 dubbele combo van Druid met 2x Innervate is mogelijk, moet je daar omheen spelen? Nou dat is te extreem, maar dat betekent niet dat je daarom niet over zulke dingen moet nadenken, want zoiets kan toch net weer het verschil betekenen waarom je toch liever die Sludge Belcher speel dan een Druid of the Claw.
De kleinste dingetjes kunnen constant net het verschil maken.
Maar nogmaals, ga Lifecoach zijn uitleg gedeeltes eens opzoeken, je krijgt dan zoveel info waar de meeste van ons nooit aan zullen denken, simpelweg omdat het te ver gaat om over na te denken, dat je denkt "wtf vent, doe normaal". Echter blijven zijn statistieken voor zich spreken en kan je niet ontkennen dat dit hem zo sterk maakt.
Dit ging uiteindelijk over zogenaamde BM, jij vindt ropen op turn 1 BM, veel pro's vinden dit absoluut niet zo, diverse vinden het heel irritant, maar BM niet, gewoon omdat ze weten dat het niet vanuit BM wordt gedaan, maar omdat bepaalde spelers hoe goed willen nadenken. Dus jij noemt dit BM, ik noem het iemand die extreem zorgvuldig aan het nadenken is over wat die wilde doen. En als dit de andere speler ook nog wat tilt, is dat alleen maar een plus.
            Tis natuurlijk ook zeker bij dit soort live toernooien een mindgame. Bij professioneel (online) poker zie je bijv. ook spelers die altijd bijna exact dezelfde tijd nemen voor een beslissing als ze aan een hand mee doen. Puur en alleen om de andere spelers in de hand en aan tafel iig op dat vlak geen tells te geven over hoe ze spelen of ze nu een lastige beslissing hebben, of de meest makkelijke die er is. 
En ik kan me goed voorstellen dat wanneer de voor zulke bedragen speelt dat je niet wil dat de ander op mentaal vlak een edge op je heeft door bepaalde tells.
            En ik kan me goed voorstellen dat wanneer de voor zulke bedragen speelt dat je niet wil dat de ander op mentaal vlak een edge op je heeft door bepaalde tells.
            Eergisteren zag ik lifecoach wat sneller spelen dan normaal en hij maakte in die game wat onkarakteristieke fouten. Blijkbaar heeft het lang denken toch zijn nut, misschien wel mentaal.
Vergeet ook niet dat ropen op turn 1 je tegenstander het idee geeft dat je keuzes hebt. Mentaal dingetje.

Vergeet ook niet dat ropen op turn 1 je tegenstander het idee geeft dat je keuzes hebt. Mentaal dingetje.
            Ik kreeg een gouden Spellslinger uit mijn chest, waardoor ik daar nu een gouden setje van heb  .
.

[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 01-11-2015 09:38 ]
PreciesTwylight schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:20:
            Ik kan wel merken dat het nieuwe seizoen aangebroken is. Het 'face is the place SMORC' gehalte is wel weer gestegen naar 100%.....

Ik kwam er gisteren ook al meerdere Face Hunters tegen. Ook niet heel vreemd, Patron maakte Face Hunter heel slecht, waardoor vrijwel iedereen Hybrid of Midrange ging.
Hopelijk past de meta zich aan om tegen de aggressieve decks in te gaan, ipv dat iedereen maar mee gaat doen.
                    Hopelijk past de meta zich aan om tegen de aggressieve decks in te gaan, ipv dat iedereen maar mee gaat doen.
Het is vooral omdat FH goed werkt tegen Secret Paladin en heeft niets met de Patron nerf te maken omdat Patron het beter tegen deed tegen Midrange dan face hunter.Benjamin- schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:28:
Ik kwam er gisteren ook al meerdere Face Hunters tegen. Ook niet heel vreemd, Patron maakte Face Hunter heel slecht, waardoor vrijwel iedereen Hybrid of Midrange ging.
            Speelde gisteren met warrior. En won er een paar, Af en toe een verliespotje maar het ging wel opvallend goed voor mijn zeer beperkte warrior.
Zat mijn warsong nog twee keer in, eigenlijk nog mijn oude warrior dek. Was ik vergeten en vergat na elk potje even mijn dek aan te passen, omdat ik toch won. Start de nieuwe game en wel 5 keer gedacht... Oh shit.... Die warsongs zitten er nog in, zonder charge minnions verder haha.
Toch kwam het steeds goed uit voor mij. Soms dan voel je gewoon de wind in je rug, ;-).
En dat vind ik dan lekker spelen. En als ik wind tegen heb ga ik af en toe helemaal uit de plaat. "Hoe kan dat nou???" "Ah komop man!!" "Ah nee he!!!" "Flikker toch op zeg!""
Hahaha. Wat zijn wij mensen toch zwak he, ;-).
            Zat mijn warsong nog twee keer in, eigenlijk nog mijn oude warrior dek. Was ik vergeten en vergat na elk potje even mijn dek aan te passen, omdat ik toch won. Start de nieuwe game en wel 5 keer gedacht... Oh shit.... Die warsongs zitten er nog in, zonder charge minnions verder haha.
Toch kwam het steeds goed uit voor mij. Soms dan voel je gewoon de wind in je rug, ;-).
En dat vind ik dan lekker spelen. En als ik wind tegen heb ga ik af en toe helemaal uit de plaat. "Hoe kan dat nou???" "Ah komop man!!" "Ah nee he!!!" "Flikker toch op zeg!""
Hahaha. Wat zijn wij mensen toch zwak he, ;-).
[ Voor 20% gewijzigd door Turfschipper op 01-11-2015 19:02 ]
            Even over de game.
Ik vind het echt een designflaw dat die animaties door de klok van de tegenstander heen lopen.
Is gewoon niet eerlijk en zou mijns inziens niet moeten kunnen.
Pas mij de turn geven als alles afgespeeld is. Dat kunnen ze toch ook zo fixen zou je zeggen?
            Ik vind het echt een designflaw dat die animaties door de klok van de tegenstander heen lopen.
Is gewoon niet eerlijk en zou mijns inziens niet moeten kunnen.
Pas mij de turn geven als alles afgespeeld is. Dat kunnen ze toch ook zo fixen zou je zeggen?
            wie is er allemaal door naar blizzcom? heb het toernooi redelijk gevolgd ( na een uur zit je te beseffen dat je een best wel kut leven hebt). vind het ook wel jammer dat face hunter zo succes vol is aangezien het geen zak aan is om naar te kijken. ook speelt iedereen de zo goed als zelfde druid wat ik ook wel gezien heb. daarom heb ik ook respect voor thijsje met z'n dragonpriest. 
en kan het ook niet begrijpen dat mensen zoveel geld uitgeven aan streamers, die forsen had laatst 1500 shirts verkocht, man daar wil je toch niet dood in gevonden willen worden. ik kijk altijd lekker spelen op twitch, die jongens maken altijd grapjes dat iedereen z'n geld verspilt met doneren en abboneren en jahoor die dontaties blijven maar gespamt worden.
            en kan het ook niet begrijpen dat mensen zoveel geld uitgeven aan streamers, die forsen had laatst 1500 shirts verkocht, man daar wil je toch niet dood in gevonden willen worden. ik kijk altijd lekker spelen op twitch, die jongens maken altijd grapjes dat iedereen z'n geld verspilt met doneren en abboneren en jahoor die dontaties blijven maar gespamt worden.
beuker19 schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:23:
[...]
Het is vooral omdat FH goed werkt tegen Secret Paladin en heeft niets met de Patron nerf te maken omdat Patron het beter tegen deed tegen Midrange dan face hunter.
Face Hunter climbs from low Tier 2 to high Tier 2 this week following the nerf of Warsong Commander. Old Patron Warrior was a huge hindrance on this deck, almost being an unwinnable match-up. With old Patron Warrior being out of the meta, Aggro is running even more rampant which brings up many good match-ups for Face Hunter as it is the king of Aggro, preying on all of other Aggro decks.
Maar je hebt uiteraard gelijk. Patron was niet goed tegen Face Hunter, beter gezegd hij domineerde Patron, dit is ook waarom met Patron weg dat Face Hunter volgens zowel de pro's bij Liquidhearth als bij Tempo Storm zo enorm is gestegen.This deck is actually becoming much stronger this week as it is very powerful against other aggressive strategies because of Mad Scientist and it’s racing capabilities. Against Secret Paladin the Face Hunter is able to get onto the board and very early start aggressively pushing face damage so by the time Mysterious Challenger sees play, the Secret Paladin is usually in lethal range.
Het slaat natuurlijk ook nergens op, want al die 1 damage removal die Patron had, was super slecht tegen Patron, ook de traps maakte gewoon korte metten met Patron Warrior, Freezing vernietigde de 6de Patron met charge, waardoor er nog maar 1 overbleef, en Explosive was geweldig om te zorgen dat zijn veld helemaal vol zat waardoor hij niets anders meer kon spelen, even een BGH techen en dan kon je dit gigantische Frothing ook makkelijk afmaken.
Het is dan ook bizar dat Face Hunter zo weinig werd gespeeld, met zulke makkelijke match ups tegen zowel Secret Paladin als Patron Warrior, hoe kon het toch zijn dat niet 90% Face Hunter was, compleet onbegrijpelijk.
Je doet nu net alsof het een Ajax shirt is.Nieuwevolger schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:09:
Waarom mensen zoveel geven aan streamers begrijp ik ook niet, maar het t-shirt vind ik opzicht wel tof hoor, zou het zelf niet kopen, ik ken leukere shirts voor die prijs, maar hij is wel leuk imo.
[ Voor 16% gewijzigd door Benjamin- op 01-11-2015 19:14 ]
            eigenlijk als ik die toernooien zie, dan zie ik echt elke keer dat face hunter bijna altijd wint. is het niet gewoon het beste deck? als ik het zelf speel ( vind het geen zak aan ) win ik ook veel meer dan normaal.

De afgelopen maanden zag je weinig Face Hunter in tournaments, te veel counters, maar met Patron weg heb je een slechte match up minder, maar ook de andere slechte match ups tegen Patron zijn weg. De enige match up die je nu vaker ziet waar Face Hunter slechter tegen is, is Freeze Mage, maar een deck zoals Tempo Mage die als 50/50 werd gezien tegen Patron, is nu omhoog gegaan, maar heeft dus een slechte match up tegen Hunter. Aggro/midrange is in het algemeen is sterker geworden doordat Patron weg is, en Face Hunter is sterk tegen die decks. Dus een slechte match up weg, en veel meer goede match ups, wat wil je nog meer.Nieuwevolger schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:14:
eigenlijk als ik die toernooien zie, dan zie ik echt elke keer dat face hunter bijna altijd wint. is het niet gewoon het beste deck? als ik het zelf speel ( vind het geen zak aan ) win ik ook veel meer dan normaal.
Verder is Face Hunter een deck die goed is voor ladderen, zelfs wanneer het niet het sterkste deck is, simpelweg door de eenvoud van het deck. Let je niet zo goed op, ben je niet zo goed of wil je gewoon snelle potjes doen, dan is Face Hunter gewoon sterk.
Als ze moet vragen wie Forsen is, dan is ze de moeite niet waard!Nieuwevolger schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:16:
straks vraagt een chick aan je wat voor shirt dat is, dan sta je echt wel voor lul hoor haha. ik ken die forsen niet zo goed maar is hij succel vol geweest bij toernooien ofzo en waarom doet hij niet mee met het wk.
[ Voor 14% gewijzigd door Benjamin- op 01-11-2015 19:25 ]
            Goddome net een arena match verloren omdat die druid steeds op 1 health bleef hangen en mn spel power steeds 1 damage deed....
Hoe verzin je het, regnores in de arena....
            Hoe verzin je het, regnores in de arena....
[ Voor 15% gewijzigd door Nieuwevolger op 01-11-2015 21:44 ]
Dit komt rechtstreeks van liqiudhearth.comBenjamin- schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:12:
[...]
[...]
[...]
Maar je hebt uiteraard gelijk. Patron was niet goed tegen Face Hunter, beter gezegd hij domineerde Patron, dit is ook waarom met Patron weg dat Face Hunter volgens zowel de pro's bij Liquidhearth als bij Tempo Storm zo enorm is gestegen.
Het slaat natuurlijk ook nergens op, want al die 1 damage removal die Patron had, was super slecht tegen Patron, ook de traps maakte gewoon korte metten met Patron Warrior, Freezing vernietigde de 6de Patron met charge, waardoor er nog maar 1 overbleef, en Explosive was geweldig om te zorgen dat zijn veld helemaal vol zat waardoor hij niets anders meer kon spelen, even een BGH techen en dan kon je dit gigantische Frothing ook makkelijk afmaken.
Het is dan ook bizar dat Face Hunter zo weinig werd gespeeld, met zulke makkelijke match ups tegen zowel Secret Paladin als Patron Warrior, hoe kon het toch zijn dat niet 90% Face Hunter was, compleet onbegrijpelijk.
This deck is actually becoming much stronger this week as it is very powerful against other aggressive strategies because of Mad Scientist and it’s racing capabilities. Against Secret Paladin the Face Hunter is able to get onto the board and very early start aggressively pushing face damage so by the time Mysterious Challenger sees play, the Secret Paladin is usually in lethal range.
En dit noem jij dan een van je bronnen maar goed jij weet wel beter hè.
Oke en inderdaad face hunter deed het 5% slechter dan Midrange hunter vs Patron maar de reden dat Face Hunter nu populairder is heeft alles te maken met secretdin en niets met de patron nerf behalve misschien omdat het secretdin nog sterker maakt dan het al was.
Verder zijn er meer dan genoeg mensen die geen Face Hunter spelen omdat het geen leuk deck is om te spelen al is het goed tegen secretdin.
            Ja die quote heb ik ook in mijn bericht staan. Fijn dat je die had gelezen!
Het heeft er niets mee te maken? Ik denk niet dat jij het woord 'niets' begrijpt.
Waarom is Face Hunter beter?
- 1 van de populaire decks die sterk was tegen dit deck is weg.
- Door het verdwijnen van Patron zijn aggro decks veel sterker geworden, waar Face Hunter sterk tegen is.
Dus je hebt een zwakke match up minder, en door de veranderingen krijg je meer match ups waar je sterk tegen bent. Dat is waarom Face Hunter er meer is. Secret Paladin is er daar 1 van, maar hij is ook heel sterk tegen Aggro Druid, Tempo Mage, Demonzoo en Midrange Paladin. Al die decks waren slecht tot redelijk tegen Patron, maar geen van alle waren echt goed er tegen. Al die decks hebben een boost gekregen doordat Patron weg is, waardoor Face Hunter zoveel meer goede match ups heeft.
Maargoed, jij zal wel weer gelijk hebben, het komt allemaal door Secret Paladin.
                    Het heeft er niets mee te maken? Ik denk niet dat jij het woord 'niets' begrijpt.
- Door het verdwijnen van Patron zijn aggro decks veel sterker geworden, waar Face Hunter sterk tegen is.
Dus je hebt een zwakke match up minder, en door de veranderingen krijg je meer match ups waar je sterk tegen bent. Dat is waarom Face Hunter er meer is. Secret Paladin is er daar 1 van, maar hij is ook heel sterk tegen Aggro Druid, Tempo Mage, Demonzoo en Midrange Paladin. Al die decks waren slecht tot redelijk tegen Patron, maar geen van alle waren echt goed er tegen. Al die decks hebben een boost gekregen doordat Patron weg is, waardoor Face Hunter zoveel meer goede match ups heeft.
Maargoed, jij zal wel weer gelijk hebben, het komt allemaal door Secret Paladin.
Patron Warrior is nooit zoveel gespeeld op alle ranks als nu met Secret Paladin het geval is wat jij ook regelmatig hebt aangegeven.Benjamin- schreef op maandag 02 november 2015 @ 00:54:
Ja die quote heb ik ook in mijn bericht staan. Fijn dat je die had gelezen!
Maar als Sercet Paladin geen goede match up was voor Face Hunter zagen we ze lang niet zoveel en dat weet uk gewoon zeker.
            Ik zag pas een video van kripparrian over mysterious challenger en secret paladin. Dat het het enige bot-deck ooit is, wat een gemiddelde winrate van meer dan 50% heeft gehaald. Wel grappig, blijkbaar dus het sterkste deck in verhouding met de moeilijkheid. 
Ik moet zeggen dat ik er nog niet genoeg tegen heb gespeeld om er echt iets van te vinden. Ik zie het deck ook nog niet super vaak en met m'n inspire paladin win ik meestal wel. Mja, dat is niet op hele hoge ranks ofzo.

Ik moet zeggen dat ik er nog niet genoeg tegen heb gespeeld om er echt iets van te vinden. Ik zie het deck ook nog niet super vaak en met m'n inspire paladin win ik meestal wel. Mja, dat is niet op hele hoge ranks ofzo.
Het was het enige bot deck van de afgelopen tijd wat meer dan 50% winrate haalde. Daarnaast was het ook het bot deck met verreweg de meeste games gespeeld.aicaramba schreef op maandag 02 november 2015 @ 07:54:
Ik zag pas een video van kripparrian over mysterious challenger en secret paladin. Dat het het enige bot-deck ooit is, wat een gemiddelde winrate van meer dan 50% heeft gehaald. Wel grappig, blijkbaar dus het sterkste deck in verhouding met de moeilijkheid.
Vroeger had je het Shaman Sea Giant deck, welke ook prima in staat was legend te halen.
            Het is toch niet  te geloven! Ik zweer dat er bij BLizzard iemand is ingehuurd speciaal om mij  te trollen.
Vanmorgen 6 games gespeeld.. 3x met CW.. alle tegen secretpaladin.. dus dan switch je slim naar dragonpriest.. alle 3 tegen handlock (ok, 1 malylock). Alle zo ontzettend hard verloren...
            Vanmorgen 6 games gespeeld.. 3x met CW.. alle tegen secretpaladin.. dus dan switch je slim naar dragonpriest.. alle 3 tegen handlock (ok, 1 malylock). Alle zo ontzettend hard verloren...
Niet alleen bij jou hoor. Soms heb ik ook van die dagen dan maakt het niet uit wat je speelt, je krijgt altijd één van de slechtste matchups tegen. En vaak als je een goede matchup krijgt verlies je hem alsnog.Predje schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:27:
Het is toch niet te geloven! Ik zweer dat er bij BLizzard iemand is ingehuurd speciaal om mij te trollen.
Welcome to the club
Ik heb vrij veel inspire shaman zitten klooien vorig seizoen, met leuke potjes, en ook vrij veel kansloze losses. Hexje bewaren voor Dr 6. Daarin zaten 2 Mukla's champions en 2 van die 3/6 dudes die totems +2 attack geven en jjusticar om late game zelf totems te kiezen (bijv 3x healing, supermooi)xelfer schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:05:
Nadeel van Shaman vind ik ook dat overload vaak toch wel een heftig nadeel is. Vaak kan je door overload minder optimaal van je mana gebruik maken dan je zou willen, waardoor een overload kaart effectief gezien veel meer kost dan alleen de mana cost + overload cost.
Ik moet zeggen dat zo'n fireguard destroyer op 4 toch wel vaak doet wat je wilt: dikke removal trekken (vaak fireball), om je latere gasten een kans te geven. Heeft meestal wel de value van een 5 drop, alleen 4/6 valt iets tegen, 5/6 tot 7/6 is aardig tot geniaal.
En dan turn 5 nog zo'n ding of een Piloted shredder, is best oke. Maar ik ben het met je eens dat je vaak lang moet rekenen. Vooral op turn 3 vaak een probleem hebt als je een totem Golem speelt. Coin is eigenlijk heel handig bij Shaman om je plays te stroomlijnen, maar dan loop je uiteraad wel achter. Ook een reden om meestal rockbiter weapon te gebruiken boven lightingbolt.
Grootste probleem is dat het meestal een reactief deck is, dat pas vanaf turn 7 een beetje op gang komt. Daarna kun je wel het bord domineren, als je nog leeft :-). Als je met een vrij bord op 5 wel zo'n totem-oppomp-dude kunt spelen, gaat het lekker. Blijft schipperen tussen genoeg early game en toch wat healing voor late game.
Ik vind het wel een leuke uitdaging in elk geval, dan maar rond rank 10 uitkomen ipv blind secret pally spelen. Dat had ik gisteren voor een questje 5/2 gespeeld zonder al teveel moeite, met 1 misplay loss, tsja. Het neigt naar OP: ik zou er 3 random secrets van maken of die dude een 4/5 of 4/6 maken ofzo.
Haha, ja ik had laatste hetzelfde met 4x hunter, en dan iets anti-aggro pakken en door een CW worden ge-ownd.astie schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:55:
[...]
Niet alleen bij jou hoor. Soms heb ik ook van die dagen dan maakt het niet uit wat je speelt, je krijgt altijd één van de slechtste matchups tegen. En vaak als je een goede matchup krijgt verlies je hem alsnog.
Welcome to the club
Ik ben toen op Americas server een FTP-collectie gestart voor wat old-school fun met de basic set :-)
Het grote nadeel van steen-papier-schaar-stone.Predje schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:27:
Het is toch niet te geloven! Ik zweer dat er bij BLizzard iemand is ingehuurd speciaal om mij te trollen.
Waar heb ik ooit gezegd dat Secret Paladin geen goede match up is voor Face Hunter? Lees jij uberhaupt wel wat ik zeg? Zelfs in die quote staat dat Secret Paladin een goede match up is.beuker19 schreef op maandag 02 november 2015 @ 06:36:
[...]
Patron Warrior is nooit zoveel gespeeld op alle ranks als nu met Secret Paladin het geval is wat jij ook regelmatig hebt aangegeven.
Maar als Sercet Paladin geen goede match up was voor Face Hunter zagen we ze lang niet zoveel en dat weet uk gewoon zeker.
*Grove taal/persoonlijke aanval*
[ Voor 39% gewijzigd door Gropah op 04-11-2015 00:41 ]
*Grove taal/persoonlijke aanval*Benjamin- schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:49:
[...]
Waar heb ik ooit gezegd dat Secret Paladin geen goede match up is voor Face Hunter? Lees jij uberhaupt wel wat ik zeg? Zelfs in die quote staat dat Secret Paladin een goede match up is.
*Grove taal/persoonlijke aanval*
Volgens mij ging de disscussie over waarom FH nu weer een goed deck is in de meta en volgens jou kwam het door de Patron nerf en volgens mij komt het door de populariteit van Secret Paladin en de counters daarop.
Edit:
Demon Zoo en Midrange Paladin zijn lang niet populair als Secret Paladin en daarom IMHO ook niet de reden dat er veel FH gespeeld word.
Ik denk ook dat FH nu heel populair is omdat CW ook een slechte match up is voor Secret Paladin en we die ook bijna niet meer zien op de ladder.
[ Voor 37% gewijzigd door Gropah op 04-11-2015 00:40 ]
            Wat zijn jullie onnozel bezig. Hou lekker de eer aan jezelf en discussieer op een normale manier.
Ik had een mazzeltje net met m'n eerste ranked play. Kreeg van de Spellslinger van de tegenstander een warlock spell: "deal 2 damage to a minion, if that kills it, summon a random demon". Ben even de naam kwijt. Daar kreeg ik een mooie minion voor terug op turn 5.

Ik had een mazzeltje net met m'n eerste ranked play. Kreeg van de Spellslinger van de tegenstander een warlock spell: "deal 2 damage to a minion, if that kills it, summon a random demon". Ben even de naam kwijt. Daar kreeg ik een mooie minion voor terug op turn 5.

ggsugarcoated schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:42:
Wat zijn jullie onnozel bezig. Hou lekker de eer aan jezelf en discussieer op een normale manier.
[afbeelding]
            Bezig nu om mijn rogue naar 60 te levelen en dan zit alles op 60  Nu level 54 dus zal deze maand wel klaar zijn. Speel overigens een eigen versie van dragon rogue en werkt best wel leuk
 Nu level 54 dus zal deze maand wel klaar zijn. Speel overigens een eigen versie van dragon rogue en werkt best wel leuk 
Hebben anderen ook last van lag? Ik kan de game niet eens meer op high/medium settings spelen zonder lag waar dit eerder geen probleem is. Speel op een Mac mini maar nooit echt problemen gehad met high tot een korte tijd geleden...

Hebben anderen ook last van lag? Ik kan de game niet eens meer op high/medium settings spelen zonder lag waar dit eerder geen probleem is. Speel op een Mac mini maar nooit echt problemen gehad met high tot een korte tijd geleden...
            Druid fel reaver deck 
Van 20 naar 10 in een miniem aantal matches.. wat een zieke win rate
Al werkt het niet goed tegen Dragon Priest en heel soms CW
            Van 20 naar 10 in een miniem aantal matches.. wat een zieke win rate
Al werkt het niet goed tegen Dragon Priest en heel soms CW
inderdaad wat een gejank tegen elkaar, jullie zijn het niet met elkaar eens. Prima.sugarcoated schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:42:
[afbeelding]
Maar het hoeft niet pagina's lang door te gaan
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.

Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.

:fill(white):strip_exif()/i/2000560084.jpeg?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/1363967728.png?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/2000639680.jpeg?f=thumbmini)
:strip_icc():strip_exif()/u/258684/DSC_0093.jpg?f=community) 
            /u/307344/Untitled-1.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/461294/icon%2520tweakers%25202.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/264022/sharks_60x60.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/316296/rsz_fear_and_loathing_by_suzyage4.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/111541/bredaaaaa.gif?f=community) 
            /u/234505/mexican%2520hat.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/275404/bender_team16-profile_image-4e1d0e76465c876d-70x70.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/301516/crop57ad0971a42b1_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1002/crop5fb96945b4cd4_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/668160/crop570e104825190_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/411694/1302254641147.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/155072/crop6647ed96abf11_cropped.jpg?f=community) 
            /u/654175/crop5628bfffe5fdf_cropped.png?f=community) 
            /u/118097/crop571a206c8cf1f_cropped.png?f=community) 
            /u/344230/crop664f9866e14b9_cropped.png?f=community)