Iedere potje tegen een andere class is onmogelijk, dat zou jij ook moeten weten. Als er 10 spelers zijn, 5 spelen Paladin, 3 Hunter, 2 Mage en 1 Warrior, hoe zorg je dat ze iedere match tegen een andere class spelen? Ja dat is op kleine schaal, maar op grote schaal heb je hetzelfde probleem. Dat of je krijgt wachttijden van 10 minuten.
Verder is jouw grootste probleem wat in jouw hoofd zit. Je noemt alles face zodra ze jouw hero durven aan te vallen en 9 van de 10 potjes is tegen Paladin. Je weet dondersgoed beter, maar gevoelsmatig kan jij maar niet loslaten dat dit onzin.
Jij moet leren omgaan met tilt, ik schat dat jij staat te stuiteren wanneer een 'face' Mage je afmaakt met een King Krush die uit een Unstable Portal krijgt, maar hoe kijk jij er naar wanneer er gewoon een standaard minion uitkomt? En ja die momenten zijn er ook. Hoevaak gebeurd dat, en denk eens aan het tempo verlies die ze hebben als ze alleen die turn Portal kunnen spelen?
Ga eens kijken naar statistieken tegen wie je allemaal speelt, ik geloof direct dat jij Paladin het meeste tegen komt, maar ga eens een realistische blik vormen.
En ga eens nadenken wat jij had kunnen doen om het potje te winnen, zit je deck goed in elkaar, speel je goed om bijvoorbeeld MC heen? Zorg je op turn 5, dat jij zijn turn 6 aan kan?
Kijk ook eens naar hoe sterk je deck is in bepaalde match ups.
Als laatste zou ik ook naar het gevoel van je deck spelen, ik weet niet hoe het voor jou is, maar er zijn decks waarmee ik constant het gevoel heb dat ik aan het verliezen ben, ook al eindig ik 7-3, het voelt met die decks alsof ik alleen win door topdecks, daarom kan ik Hunter ook niet spelen, ondanks dat ik niet tilt omdat een Hunter damage topdeck (immers zit er heel veel damage in hun deck waardoor die uitkomst vrij normaal is), kan ik er niet tegen om zelf maar te wachten op die topdeck om maar in leven te blijven of te winnen. Ik wil altijd het gevoel hebben dat ik echt constant keuzes heb om te winnen.
Ik heb al vaker gezegd, ik tilt wanneer ik slecht speel, wanneer ik fouten maak. Verliezen ga je altijd, vaak rond de 50%, hou die statistieken dan ook in de gaten, soms doe je het beter dan je denkt. Sta je toch achter, denk dan ook eens na of jij goed hebt gespeeld, of je iets kan aanpassen, of dat deck uberhaupt wel goed is op dat moment.
Uiteindelijk is jouw tegenstander niet relevant, Squelchen en je eigen spel spelen, richt je puur op hoe jij speelt, verlies je, dan verlies je, maar het gaat er om of jij goed speelt, wat de ander doet is totaal niet relevant.
beuker19 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:34:
[...]
Wel vreemd voor een kaart die dood werd geacht.
Maar ja, dat is de zwakte van Druid als je geen Ramp kaarten pakt en spells topdeckt dan heb je het moeilijk net als bij alle andere decks in Hearthstone  

zoals Secret Paladin bijvoorbeeld.

Het is nog niet zozeer de zwakte door het wel of niet hebben van ramp. Als een Warrior 4 Patrons spawned, komen die op 1 health, 2 health en 2x 3 health, omdat te kunnen verwijderen heb je minimaal 1x 3 damage, 1x 2 damage en een Swipe nodig. Rond turn 5-6 heeft een Druid dit simpelweg niet, waardoor je niet alles kan verwijderen. Nu zou 1 Patron niet erg zijn, maar door de 1 damage van Swipe op alles, spawn je er weer meer, waardoor Swipe niet bruikbaar is.
Daarom zag je ook vaak zat Patron Warriors gewoon 6 Patrons spawnen tegen Druid, terwijl dit normaal als zwak werd gezien door board clears, maar Druid heeft dat gewoon niet.
Wat betreft je Secret Paladin opmerking, dat gaat gewoon niet op. Secrets wil je zoveel mogelijk trekken met kaarten zoals Mad Scientist en MC, als jij je secrets trek voordat je MC kan spelen, dan loop je gigantisch achter, hetzelfde is met bijvoorbeeld Freeze Mage, als jij 4 secrets in je hand hebt voordat je Mad Scientist doodgaat, dan verlies je gigantisch veel value.
De enige reden waarom secrets in het Paladin deck zit, is om flinke value te halen met MC. En dat is dan ook het verschil met alle andere kaarten, tuurlijk wil je een goede curve hebben, maar vroeger of later wil je toch die kaarten wel trekken, maar Secrets wil je nooit aan het begin trekken, die wil je altijd met MC spelen.

[
                        Voor 42% gewijzigd door
                                                     Benjamin-                                                 op 30-10-2015 10:22
                                            ]
                                    Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900