beuker19 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:37:
[...]
Ja alleen weet iedereen er alles van maar alle Secret Paladins spelen nu op rank 5 tot Legend en ook spelers die daarvoor nog nooit rank 5 hebben gehaald.
Ook doet iedereen net of alle Paladin secrets complete bagger zijn maar Redemption op een Shredder , Noble Sacrifice terwijl er een Knife Juggler ligt of een Avenge op een minibot of recuit zijn nog steeds value en helpen je gewoon om board control te houden tot turn 6 en dat met de Undertaker aka. Secret keeper en ineens is het nog veel beter.

Paladin secrets zijn bagger, maar niet om de reden die jij nu voordoet. In de voorbeelden die jij noemt zijn ze zeker heel sterk, punt is dat het heel makkelijk is om erachter te komen welke secret het is, zonder daar teveel schade van te krijgen.
Early game als er een secret wordt gespeeld, dan doe je eigenlijk hetzelfde als altijd, je speelt een minion voor Repentance, je valt aan voor Noble Sac en als het niet 1 van die is, dan blijft Avenge, Redemption en Competitive Spirit over. Het is dan een kwestie om te kijken, wat er ligt, ligt er een Shredder en een dude, dan zal het waarschijnlijk geen Redemption zijn, gezien je toch eerst de 1/1 killed, liggen er 3 dudes van Muster dan is het Avenge of Competitive Spirit, ligt er een Shielded Minibot of Shredder, dan is het vaak gewoon het makkelijkste om de boel even te negeren, of bijvoorbeeld wel de Divine Shield er af halen, maar meer niet.
Maar het is dus niet zozeer de value van de secrets, het is dat je vrij veilig ze kan triggeren. Mage en Hunter secrets verkeerd inschatten kan je de game kosten, een keiharde bluf met Explosive Trap tegen een Mountain Giant bijvoorbeeld, kan echt de game bepalen.
Ik had dit van de week zelf, een Mage die met healbots enz speelde, ik speelde zelf Freeze Mage, had hem op 8 health gezet en toen ging een secret omhoog. Ik had een Fireball en Pyroblast, en dingen zoals Ice Barrier en Healbot en nog maar 1 Ice Block. Moest ik defensief gaan en dat ik pas 2 turns later lethal had met het risico van Echo, of gewoon risico nemen van Pyro? Uiteindelijk Pyro gedaan en het was geen Ice Block (iets wat je wel geregeld ziet). Dat soort momenten heb je nooit tegen Secret Paladin. 
De secrets zijn goed voor de mana cost, maar heel bijzonder zijn ze dan ook weer niet, een Repentance tegen Jaraxxus is super leuk (1 keer gehad 

), maar vaak is het tegen een simpele minion.
De belangrijkste reden is echter nog dat de kaart zo goedkoop is. Je wilt niet constant 1 mana spells spelen, zeker niet zulke secrets.
En ja speel je MC, dan is het vaak ook makkelijk, je valt met een minion aan, 2/1 komt te voorschijn en revived gelijk, 6/6 wordt 9/8, je speelt BGH die naar 4/1 gaat, 9/8 weg en er ligt nog een 2/1 met een CS actief tegenover iig een 4/1. Er zijn uiteraard meer manieren om dit te doen, maar dit is er wel 1 die vaak gebeurd tegenover midrange.
Darkfreak schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:33:ange zit dat je veel secret paladins tegen komt kun je altijd een Kezan of twee (en indien hunter een flare of twee) erin gooien en maak je het ze al een stuk moeilijker.
Indien je een keer boven die secretdin-range uitkomt, die kaarten eruit, en je gaan verder irriteren aan alle midrange decks 

Kezan is veel te slecht tegen Paladin. Je moet maar zo zien, de base stats zijn hetzelfde als van Shredder, maar bij Kezan krijg je 1 mana ervoor terug, een secret waarvan de vijand precies weet wat het is, terwijl een Shredder je een 2 mana minion geeft. Omdat Shredder in alle match ups goed is, en Kezan maar in een paar, is Shredder over het algemeen beter.
Dat gezegd, omdat Secret Paladin slecht is tegen alle Mages, zou het best goed kunnen dat er zoveel Mages komen dat Kezan wel weer goed is.
aicaramba schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:30:
Ik denk serieus dat mijn inspire paladin best een goed deck is. Ik ben er nu al 3 maanden op rij makkelijk voorbij rank 10 gekomen. Omdat ik niet zoveel speel zegt dat best wel iets. Meestal verlies ik amper als ik dat deck speel en ga ik in een grote streak van rank x naar rank 10 of beter. Ik win er mee van face hunter, secret paladin, mid range hunter, priest, control warrior regelmatig, handlock, zoo lock, die nieuwe token druid, mech mage, midrange druid, mech druid (ja, daar speel ik ook wel eens tegen). Ik heb wel eens van control pally gewonnen, van de verschillende shaman decks.
[
afbeelding]

Waarom niet 2 Quartermasters? Je deck is gemaakt om veel hero powers te gebruiken, dan moet je toch wel value kunnen halen uit een 2de QM?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900