Weet niet of je sarcastisch was of gewoon zit te trollen. Patron is echt wel een skilldeck hoor. Diegene wie ermee speelt bepaald hoe goed het deck is en niet andersom. Je hebt gewoon heel veel keuzes met het deck en dat maakt het zo lastig deck om mee te spelen. Komt weinig ander deck in de buurt die zo lastig kan zijn als Patron op dit moment. Heel vaak zijn de plays bij Druid bv ramp kaart trekken en een kaart op curve spelen, bij SecretDin boardcontrol hebben en turn Dr 6 spelen. Zo kan ik wel door gaan.Turfschipper schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:31:
Kan iemand mij uitleggen welke skills je nodig hebt voor patron?
Dat kan toch iedereen? Ik vind het zowat de makkelijkste play die er is. Je ziet hem ook vaak natuurlijk.
Denk dat dit juist het probleem was, dat het zo eenvoudig is, dat iedereen het doet.
Als het echt een moeilijke play was, dan kan dat nooit een probleem zijn. Want dan komt het niet vaak voor.
Maar weet niet of er echt moeilijke plays zitten in deze game. Word echt zelden verrast, en als dat al gebeurd, dan door een kaart die ik zelf niet nog niet ken.
Wel leuke plays, die zie ik wel vaak. Maar geniaal bedachte combis? Nee, nog niet.
Zit nog wel in de marge te kaarten, dus wellicht in legend kom je dat wel tegen. Dus ik hou een slag om de arm, ;-).
Patron heeft daarnaast gemiddeld een 50% winrate, maar maak dat gerust 65% bij goede spelers en daar zie je ook vaak de zieke plays voorbij komen. Hoevaak ik wel niet een missplay bega of lethal miss, maar dat zie ik ook vice versa tegen mij.